דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פורטל לחומרה (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גולד טופ מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגולדטופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
175
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
125
5
45
נמצאו 175 חוות דעת גולשים על גולדטופ
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
15/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ונוחה , שירות טלפוני (בירור קצר) ענייני ומקצועי. מחיר מצויין ואפילו המשלוח הגיע כמה ימים לפני המועד שעליו התחייב הספק
מוצר:
כבל USB
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
13/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה באינטרנט כמו שקנייה באינטרנט צריכה להיות - הכל אוטומטי: בדיוק המוצר שהזמנתי עם חשבונית על השם שביקשתי. הגיע הרבה לפני הזמן שצוין בעת ביצוע ההזמנה.

זו לא הרכישה הראשונה שלי בחנות זו ובוודאי לא האחרונה.

כל הכבוד, כן יירבו חנויות כאלו.
מוצר:
כבל Filrewire P4/P4 IEEE 1394
תמונת משתמש
שם:
H
תאריך:
10/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע יומיים אחרי ההזמנה (במקום שבוע) ללא שום בעיות או תקלות המוצר בדיוק כפי שהזמנתי. אחזור לקנות דרכם. תודה
מוצר:
Router dir 100
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
09/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות דעתי תהיה קצרה ועניינית - כמו חוויית הרכישה:
שירות מקצועי ואדיב, טיפול מהיר ואספקה מיידית (לפני מועד ההתחייבות), התאמת המוצר להזמנה שבוצעה.
בדיוק מה שצריך לקוח לקבל ברכישה מספק באינטרנט!
ח.ח.
מוצר:
זיכרון למחשב KVR400X64C3A/1G
תמונת משתמש
שם:
ez.gvaot
תאריך:
07/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות קניתי מספר פעמים בחנות, ולא היו לי בעיות מיוחדות, בקנייה הזו קיבלתי כונן קשיח ללא כבל SATA או חשמל. לתומי חשבתי ששכחו להכניס את הכבל ולכן פניתי בטלפון לשירות לקוחות, שם ענתה אישה בשם זוהרה שניסתה להאשים אותי בכל שלא ציינתי שיצרפו כבלים. יש לציין שבניגוד למאו אתרים אחרים שמציינים במיוחד אם הכבלים לא כלולים במחיר - כאן לא היתה שום אינדיקציה לעניין. מאחר ובשירות הלקוחות הטלפוני לא שמעו על תודעת שירות כתבתי מייל בבקשה לשלוח את הכבלים שאמורים להגיע עם הכונן. מאז עברו שבועות ולא שמעתי מהם. לא הייתי ממליץ לאיש לקנות שוב בחנות מאחר וזהו הימור - אולי גם אתם תצטרכו שירות....
תגובת החנות:
הלקוח רכש דיסק קשיח, ושילם אך ורק על דיסק קשיח.
יש לציין ששום דיסק פנימי אינו מגיע עם כבלים, ואף בדף המוצר לא מוזכר בשום מקום שהמוצר ו/או המחיר כוללים אספקת כבלים.
כאשר הלקוח התקשר ודרש שנשלח לו כבלים על חשבוננו( משמע ללא תשלום) נאמר לו שבמידה והוא רוצה כבל עליו לרכוש אותו כמו כל מוצר אחר.
הלקוח מעוניין שנספק לו כבלים על חשבוננו, מה שלא בא בחשבון, ( גם אנחנו רוכשים את הכבלים בנפרד ומשלמים עליהם מחיר מלא של כבל)
ואין שום היגיון בכך שנחלק כבלים ללקוח שלא שילם עליהם כחוק.
לא מן הראוי לעלות תגובה של לקוח שדורש שנספק לו מוצר ללא תשלום- וכאשר אנחנו מסרבים ומסבירים לו שהוא צריך לשלם על המוצר מאחר ובפירוש
לא מצויין שהדיסק מגיע עם כבל- הוא טוען שלא קיבל שירות.

מוצר:
כונן קשיח Barracuda ST3250620NS 250GB SATA2
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
05/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עכבר בחנות גולדטופ דרך האתר והוא הגיע במהירות שיא, השירות טוב מאוד ואפילו שהיתה לי תקלה שקרתה מיצור תקול, הם החליפו לי אותו בחדש מהיבואן תוך 3 ימים בלבד.
אני בהחלט יקנה אצלהם שוב.
מוצר:
עכבר copperhead
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
24/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במבט ראשוני - החנות מציגה מקצועיות. לאחר חווית הרכישה - צפה ההתנהלות הלקויה של החנות.

רכשתי מן החנות שלושה מוצרים בשתי רכישות.

1. מערכת ההזמנות לא מתפקדת:
לצערי, מערכת ההזמנות המקצועית באתר אינה מתפקדת. המערכת מאפשרת לראות את מצב ההזמנה - אושרה, בטיפול, סופקה וכו'. נוסף לכך, ישנו איזור הודעות מהחנות, איזור קישור למעקב אחר המשלוחים ועוד. כפי שנכתב, כול הנ"ל אינו עובד במציאות, דבר היוצר תסכול, שכן אין דרך לדעת מה מצב ההזמנה האמיתי (נשאר על "אושרה." גם לאחר שסופקה.) ללא יצירת קשר עם החנות. בהשוואה לחנויות אחרות, השולחות אף הודעה על כול שינוי במצב ההזמנה, חנות זו משאירה את איזור ההזמנות עמום לחלוטין.

2. שירות לקוחות מחפיר:
א. ברכישה הראשונה שלחתי הודעת דוא"ל לשתי כתובות, המפורסמות באתר החנות, כדי לברר מה מצב ההזמנה. לאחר שלא נענתי, שלחתי שוב את ההודעה. לאחר שלא נענתי שנית, שלחתי הודעת דוא"ל חדשה, ובה ביקשתי לבטל את ההזמנה. עקב כך, כנראה, חזר אלי אופיר (איני יודע מה תפקידו בחנות.), ושאל מדוע לא התקשרתי. שאלתי - האם ישנה בעיה לשלוח לחנות הודעות דוא"ל, שכן במקרה כזה, מדוע מפורסמות כתובות דוא"ל? הוא ענה שלא משנה ושצריך הייתי להתקשר, ולאחר מכן טיפל בהזמנה.
יידעתי אותו בהמשך, כי אני עובד משמרות לילה, ולכן איני זמין לרוב בשעות היום ההגיוניות ומעדיף יצירת קשר בדוא"ל.

ב. יממה לאחר ביצוע ההזמנה השניה ניסיתי ליצור קשר מספר רב של פעמים עם החנות ובחרתי בשלוחות המתאימות, אך משום מה נענתי רק כאשר בחרתי בשלוחת מכירות - אולי במקריות.
בזמן השיחה עם נציגת המכירות, שהיתה מזעזעת, שאלתי מה מצב ההזמנה, שכן מערכת ההזמנות, כפי שכתבתי, נשארה על "הזמנה אושרה". לאחר בדיקה קצרה, ענתה כי ההזמנה עוד לא יצאה והיא בטיפול. שאלתי מדוע עוד לא יצאה ההזמנה, שכן בחרתי במיוחד שני מוצרים הנמצאים במלאי מיידי בחנות - זאת על-פי האתר. הנציגה ענתה תשובות כגון "נו, מה אתה רוצה?" ו-"זה מה יש!" (ללא סילוף - כך היה.), ובכלל, נתנה הרגשה שאני "קרציה" בטון הדיבור שלה, אולי כי התקשרתי באופן מובן לשאול על ההזמנה שלי.

בניגוד אליה - ישנם אופיר ויניב, אשר היו אדיבים מספיק כדי ליצור אצלי רושם זעיר כי אכפת לחנות ממני. שלחתי לאופיר תלונה על היחס המזעזע מנציגת המכירות, וזה התקשר, אך לא הייתי זמין לאחר משמרת לילה. ביקשתי כי יגיב בדוא"ל, אך לא עשה זאת.

3. משלוח:
החנות משתמשת בשילוח השליחים של "בקו אחר משלוחים", וטוענת ל-5 ימי עסקים. אכן, המשלוח הגיע לאחר 2 ימי עסקים מזמן יציאתו מהחנות.

באופן כללי וכפי שכתבתי, החנות טובה כחנות מחשבים, המציעה היצע פריטים גדול ומחירים טובים מאוד, ביחס לאחרות.
בבחינה השירותית, החנות יכולה להיות טובה הרבה יותר במקרה ש:
1. תתפעל בצורה טובה יותר את מערכת ההזמנות.
2. תטפל ביחס שירות הלקוחות הטלפוני.
תגובת החנות:
הלקוח הכניס הזמנה ועוד באותו היום התקשר לברר אם ההזמנה יצאה, כאשר נאמר לו שעדיין לא( מאחר והמשלוחים יוצאים רק בשעות הערב
ולא במשך היום- גם אם המוצר זמין במלאי) הוא ביקש לדעת למה לא נשלחה אליו ההזמנה נציגת המכירות הסבירה לו שהמשלוחים נאספים
פעם אחת ביום- בשעות הערב- ושהמוצרים יגיעו אליו בדיוק בזמן האספקה המובטח לו.
הלקוח ביצע בגולדטופ מחשבים שתי רכישות אשר הגיעו בזמן האספקה שהובטח לו במעמד הרכישה,
ואף לפני הזמן המשוער,( מה שהוא מציין בפירוש בחוות דעתו על החנות) :
" החנות משתמשת בשילוח השליחים של "בקו אחר משלוחים", וטוענת ל-5 ימי עסקים. אכן, המשלוח הגיע לאחר 2 ימי עסקים מזמן יציאתו מהחנות. " ( ציטוט מתגובת הלקוח)
מערכת ההזמנות מתעדכנת באופן אוטומטי ושולחת מייל אישור ללקוח כאשר זו מאושרת ע"י חברת האשראי ושירות הלקוחות.
במידה וישנה בעיה בהזמנה נציג שולח מייל ללקוח ומתקשר אליו טלפונית על מנת ליודעו בסטטוס ההזמנה.
הזמנה שסופקה ללקוח וחתומה על ידו של הלקוח שהתקבלה אצלו( לכן סביר להניח שהלקוח לא צריך בשלב זה לראות סטטוס " סופקה" בהזמנת האינטרנט שלו)
מעודכנת בד"כ כשהתעודה החתומה חוזרת אלינו מחברת השילוח- מה שלוקח כמה ימים לעדכן.
יש לציין שנציג מכירות כן חזר ללקוח מספר פעמים- אך לא ניתן היה להשיגו.
לסיום ,הלקוח עצמו מודה שקיבל שירות אדיב ויחס מנציגי השירות אשר עשו מעל ומעבר לבוא לעזרתו בכל פנייה שפנה אלינו:
"ישנם אופיר ויניב, אשר היו אדיבים מספיק כדי ליצור אצלי רושם זעיר כי אכפת לחנות ממני"( ציטוט מתגובת הלקוח)


מוצר:
שלט אוניברסלי Harmony 525
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
03/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ודיברתי עם הנציג בטלפון. הוא אמר שהוא יתקשר אלי למחרת אחרי שיברר. התקשרתי למחרת בבוקר וביקשתי לבטל את העיסקה - הוא התעקש לגבות 8% דמי ביטול. ככה לא מתנהגת חנות שרוצה שלקוחות יחזרו לקנות אצלה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מעבד שאין אנו מחזיקים במלאי (הוזמן לו בהזמנה מיוחדת) לאחר יום כשהגיע המעבד והלקוח עודכן להגיע לאסוף ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה ע"פי חוק דמי ביטול עסקה הזמנה מיוחדת מחויבת ע"י גולד טופ בדמי טיפול של 8%


מוצר:
מעבד Athlon X2 4200
תמונת משתמש
שם:
קורנל
תאריך:
06/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באינטרנט -חלקה.התקשרו אלי לאחר 2 ימים-קיבלתי את המוצר לאחר 2 ימי עבודה.חנות אמינה מאוד-אמשיך לקנות עוד אצלם.קורנל
מוצר:
רמקולים MICROLAB FC330 FC330
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
30/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניות בגולדטופ תמיד חיובית.
וזה מתוך נסיון רב בתוך מ"ס שנים.
אנשי הגולדטופ תמיד יתנו את מירב תשומת הלב ללקוח ויתנו מעל ומעבר לשרות הרצוי. זה כולל הסברים, ביררורים יעוץ והמלצות שלא תלויות בתוית המחיר.
קבלת המוצר היא לרוב באותו יום או יום למוחרת. לא היו טעויות בהזמנות.
אבל החלק החשוב, הוא שירות לאחר הקניה.
יצא לי להחזי מוצרים לאחר תקופה של מעל שנה, והמוצרים הוחלפו בחדשים זהים (לא מתוקן, לא תחליף, מקורי ללא פגיע באחריות) אחד במקום, והשני לאחר מס' ימים.
בקיצור, מומלץ מאוד.
מוצר:
לוח אם P5N32-E SLI
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
30/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נחמדה. המשלוח הגיע הרבה יותר מהר ממה שהצהירו (היה אמור להגיע עד 14 יום והגיע תוך כמה ימי עסקים), הם ארזו את החבילה יפה מאוד, והמוצר הגיע המצב מעולה.
החיסרון היחיד הוא האתר שלא כל כך הסתדר עם הדפדפן.
מוצר:
כרטיס רשת en-9130TXL
תמונת משתמש
שם:
Alexander
תאריך:
27/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בלי יותר מדי מילים - חנות טובה! המוצר שהוזמן הגיע מהר. עלי לציין גם נוחות ביצוע הזמנה באתר. אחלה חנות!
מוצר:
ג'ויסטיק למחשב Extreme 3D Pro
תמונת משתמש
שם:
Yury
תאריך:
25/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב8.08.2007 קניתי בגודטופ כרטיס מסך palit radeon x1550. הכרטיס מומלץ ע"י איש מכירות במקום דגם אחר, שקניתי ולא היה במלאי.
כעבור 4 חודשים, בדצמבר 2007, הכרטיס התקלקל - החל לחמם את המחשב ולגרום לניתוק של חשמל.
הבאתי את הכרטיס למעבדה. כעבור 7-10 הוחלף הכרטיס. במאי 2008 הכרטיס החילופי התקלקל באותה צורה. ביקשתי מצוות החנות להחזיר כסף ולהחליף למודל אחר, אך נאמר לי שצריך לחכות עד שייבואן יחליפו.
בשני המקרים ביקשתי כרטיס חילופי לתקופת תיקון (אני מתכנת וצריך לעבוד במחשב הנ"ל), אך פעמיים נעניתי בשליליות.
יש לציין כי חנות נמצאת באזור בו יש מצוקת חנייה. הצוות אינו מאשפר ללקוחות לחנות בחניית החברה.
מוצר:
כרטיס מסך x1550
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
06/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
ברצוני להמליץ בחום על גולד טופ מחשבים.
הקנייה היתה קלה להפליא. לאחר ההזמנה הובטח לי שהמחשב יהיה זמין במלאי ביום למחרת ואכן יום למחרת קיבלתי טלפון שהמוצר הגיע. בדקתי ושיחקתי קצת עם המוצר והכל תקין ולפי המפרט.
שירות לקוחות אדיב.
בקיצור, ממולץ בחום לכל חובבי המחשב.
מוצר:
מחשב נייד W566NR-P93M4EH25
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
06/05/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה לי התרשמות טובה מגולדטופ אחרי שתי רכישות שהגיעו עם שליח (משלוח יקר).
ברכישה שביצעתי ב-29.4.2008 הסחורה לא סופקה על ידי "חברת שילוח עד 5 ימי עסקים מבוטח מסירה ידנית" (כך באתר גולדטופ), וכשהתקשרתי לשאול מדוע נאמר לי שחברת המשלוחים טוענת כי מסרה את החבילה. יצויין כי החבילה נרשמה על שמי עם כתובת מקום העבודה שלי. בגולדטופ לא מבינים שמסירה ידנית זה למי שההזמנה על שמו. הטעות כנראה נעשתה על ידי חברת המשלוחים, אבל זאת נמצאת באחריותם בלבד, עוד עובדה שהם לא מבינים.
אם שילמתי 29ש"ח על , אני מצפה שביום החמישי הם קודם כל יתנצלו על הטעות ויתקנו אותה מיד, וזה אומר לשלוח מיד מוצר חלופי, ולברר עם חברת המשלוחים - שהיא באחריותם (!)- מה קרה. נדרשו שלוש שיחות טלפון רק כדי לשחרר הבטחה שאקבל תשובה עוד היום(!).
אני לא מתכוון לבצע עוד רכישות באתר זה, וממליץ גם לכם להמנע מכך.
מוצר:
שלט אוניברסלי Harmony 525
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
26/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב דרך הטלפון ואמרו לי שאין אותו עכשיו ותוך שעתיים הוא יכול להגיע, אחרי שעתיים התקשרתי ואמרו לי שהוא לא במלאי והוא יכול להגיע תוך שבוא אז הזמנתי, אחרי שבוא התקשרתי ואמרו לי שכיוון שיש בעיות במכס זה יקח 10 ימים ולא שבוע, התקשרתי אחרי שבועיים ואמרו לי שעדיין לא הגיע והוא צריך להגיע תוך 3-4 ימים היום התקשרתי אחרי 22 יום מההזמנה ואמרו לי שהוא עדיין לא הגיע יקח עוד יום יומיים והום האשימו את השביתה במכס, למרות שלפי מה שאמרו לי בעבר זה שהמסך הגיע ואי אפשר לשחרר אותו בגלל השביתה אבל השביתה נגמרה כבר לפני 8-9 ימים אז אני עדיין לא יודע למה זה לא הגיע???
בקשר לשירות לקוחות נתתי בינוני כי תלוי מי עונה לך לטלפון.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לברר לגבי זמינות המסך במלאי( עדיין לא ביצע הזמנה-אלא רק התקשר לבדוק מלאי),ונאמר לו שאם המוצר זמין אצל היבואן,הוא יכול להיות אצלנו עוד באותו היום, ושאנו נבדוק מול היבואן ונחזור אליו.
אכן חזר אליו נציג מכירות שעידכן אותו- שכרגע המסך אינו זמין במלאי, אך לפי היבואן אמור להיכנס למלאי בשבוע הקרוב,
הלקוח החליט שהוא מעוניין לחכות וביקש להזמין את המסך (הלקוח שילם סכום של 100 ש"ח כמקדמה לשריון המסך לכשיגיע- ולא את הסכום המלא).
יש לציין שהלקוח עודכן בכל הפרטים, והעיכובים שנוצרו בכניסת המוצר למלאי ועדיין היה מעונייין להשאיר את ההזמנה בעינה למרות שנאמר לו בפירוש שיוכל לבטל את העיסקה ללא כל דמי חיוב- בכל רגע נתון.
גולדטופ מחשבים יצרה שוב קשר עם הלקוח והודיעה לו על ביטול העיסקה וזיכויו המלא של הסכום ששולם.

מוצר:
מסך מחשב mw221c
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
01/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם רמקולים למחשב, הרמקולים הגיעו במהירות, עטופים היטב לשביעות רצוני, והם עובדים מצויין.

חנות אמינה וטובה, המחירים לא הכי זולים.
מוצר:
רמקולים למחשב 245
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
14/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע אליי בכלל כי הם החליטו לשלוח לי אי מייל שאומר אין לנו במלאי למרות שבאתר הם מוכרים את המוצר, כשניסיתי ליצור קשר כמובן שענה נתב שיחות חכם שאחריו לא משנה לאיזה שלוחה שהופניתי לא היה מענה למרות שהמתנתי דקות ארוכות, בכל אופן אני ממליץ לכם לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ב 13/2/2008 למוצר שנכון להרגע חסר במלאי.
יש לנו מעל ל 6000 מוצרים מפורסמים באתר- ומאחר ואנו חנות ולא מחסן אין באפשרותנו להחזיק את כל המוצרים במלאי בשוטף
ישנם מוצרים שברגע שנכנסת הזמנה מלקוח אנו מזמינים מהיבואן,במידה והמוצר חסר גם אצל היבואן,אנו מעדכנים את הלקוח מידית.
בהתאם לזאת, נשלח מייל ללקוח עוד באותו היום- פחות מ 24 שעות- המיידע אותו על סטטוס הזמנתו
(שהמוצר שהוזמן כרגע חסר במלאי ושיצור איתנו קשר על מנת לשנות או לבטל את ההזמנה).
חשוב לציין שחברת גולדטופ מחשבים אינה מחייבת את כרטיס האשראי של הלקוח עד אשר היא בטוחה שיש את המוצר במלאי!!!
ולכן, גם במקרה זה לא בוצע שום חיוב והלקוח לא חוייב.
חברת גולדטופ מחשבים פונה ללקוח בצורה שבה התקבלה ההזמנה, משמע הזמנת אינטנרט, תאושר או לא תאושר ע"י מייל חוזר ללקוח,
ואילו הזמנה טלפונית שבוצעה- אישורה או אי אישורה יהיה ביצירת קשר טלפוני מול הלקוח.
ניתן ליצור קשר עמנו בכל שעות פעילות החברה, טלפונית או במייל.
הזמנתו של הלקוח בוטלה, כמובן ללא חיוב.
בנוסף אציין שהועבר לזאפ עותק של המייל שנשלח ללקוח- עוד באותו היום בו הוזמן המוצר כשעתיים מרגע ביצוע ההזמנה.

מוצר:
נתב אלחוטי crwer20075
תמונת משתמש
שם:
eitan
תאריך:
30/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפונית נתב אלחוטי לשימוש בבית. לאחר כ 20 דקות, לאחר התייעצות עם חבר, החלטתי לבטל את ההזמנה בינתיים, ולמרות שעברו כ 20 - 30 דקות בלבד, חוייבתי בדמי ביטול בסך 5% שהם 10 ש"ח (?!) בערך. מנהל החנות אף טרח לציין ש"אם זה היה תלוי בי היית צריך לשלם 1000 ש"ח על המאמץ שעשו בשבילך לא 10 שקלים..." (ציטוט, יש הקלטה). להבהרה, המאמץ שעשו בשבילי, שהיה צריך לעלות לי 1000 ש"ח, היה, לקבל ממני בטלפון הזמנה לנתב אלחוטי שעולה 199 ש"ח.
אני שמח שתמורת 10 ש"ח בלבד הצלחתי להכיר את הפרצוף האמיתי של חנות גולדטופ וההנהלה. המכירה כמובן בוטלה.
איתן.

הערה לזאפ: הקלטת השיחות עם החנות ומנהלה שמורה אצלי ואשמח לשלוח אותה אליכם.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה לנתב אלחוטי , אשר זמין במלאי החנות.
כאשר מוצר זמין במלאי החנות אנו מבצעים את ההזמנה, ומיד מכינים ואורזים את המוצר למשלוח על מנת שהלקוח יקבל שירות
טוב ומהיר.
כאשר הלקוח התקשר לבטל את העיסקה, ודיבר איתי בשיחתו הראשונה, אמרתי לו שבמידה והעיסקה עדיין לא בוצעה,
ניתן לבטלה ללא דמי הביטול, אך אם יצאה חשבונית ונעשה חיוב בכרטיס האשראי, אנו מחייבים 5 % דמי ביטול( לפי חוק הגנת הצרכן).
העברתי את הלקוח לבדיקה היכן ההזמנה עומדת מול המחסן שם נאמר לו שחבילתו כבר ארוזה ונעשתה כבר תעודה עבורה למשלוח
בחברת השילוח, ולכן ביטול עיסקה יחוייב ב5 % דמי ביטול.
יש לציין ששום דבר לא נעשה "בכוונה" או "דווקא" ללקוח, ישנם נהלים וחוקי צרכנות במדינת ישראל, וגולדטופ מחשבים
שומרת עליהם ופועלת לפי כל חוקי הצרכנות, לצערי לפעמים הצרכן לא מוכן לשמוע או לקבל תשובה אם היא לא "לטעמו".
יש לציין שבשיחתו הלקוח "זלזל" בלשון המעטה במאמצים שנעשו לתת לו שירות טוב ומהיר ואף איחל לנו כל מיני איחולים
לא "לבבים" שאני לא רואה צורך לחזור עליהם בתגובה זו.
כמו שהלקוח ציין, נעשה לו זיכוי מיידי והוחזר לו כספו לכרטיס האשראי, פחות דמי ביטול העיסקה.

מוצר:
נתב אלחוטי 6204
תמונת משתמש
שם:
פרד
תאריך:
26/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח הגיע יומים אחרי ההזמנה בדואר רגיל,חזרו אלי בענות מידית ובסבר פנים נעים וחביב אני נהנתי מאד מהשרות
מוצר:
Universal Remote 525
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
31/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב חדש לפי מפרט שהכנתי. למרות שהרכיבים לא היו שגרתיים , ההזמנה בוצעה וסופקה בתוך פחות מ 24 שעות!!
שרות מצויין, ידע ויעוץ מקצועיים , וייעילות מדהימה.

בהחלט חנות יוצאת דופן בנוף הישראלי. אי אפשר לצפות ליותר מזה.

מוצר:
מחשב PC
תמונת משתמש
שם:
tamirley
תאריך:
26/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות זולה ואמינה.
האל פסק עושה עבודה נפלאה
וכמו כן הנתונים המוצגים במחשב על תפקודו.
ביצעתי את ההזמנה באינטרנט ולאחר כמה ימים המוצר הגיע עד לביתי.
מוצר:
אל פסק prpc750
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
16/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא הפעם הראשונה ובטח ובטח שלא הפעם האחרונה שאני קונה בגולדטופ מחשבים.
בכל פעם שאני מזמין מוצר דרך גולדטופ מחשבים אני נדהם מאדיבותם של הנציגים וממהירות הגעת המוצרים לחנות (ביצעתי הזמנה מגודלטופ, ולא עברו 24 שעות וכבר התקשרו אלי והודיעו לי שהמוצר שהזמנתי הגיעה לחנות.
חשוב לציין שאני גר בזכרון יעקב וכל המוצרים שאני מזמין זה אך ורק מחנות זו בלבד!!
בנוסף לכך גולדטופ מספקת מחירים תחרותיים ברוב המוצרים ולכן אני קונה ללא היסוס.

אני ממליץ בחום לקנות בחנות זו..!!
מוצר:
כונן קשיח חיצוני WDG1U3200E
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
12/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגולטופ לוח אם של חברת GigaByte P35C-DS3R אך לא הייתי מרוצה מרמת הביצועים שהלוח מספק.
התקשרתי לגולדטופ במטרה להחליף את הלוח ובאותו הרגע ביצעתי את ההזמנה, בגלל שההזמנה בוצעה ביום חמישי אמרו לי שהלוח יגיע רק ביום ראשון ושייצרו איתי קשר כשהלוח יגיע לחנות.
ואכן ביום ראשון בבוקר קיבלתי טלפון מאופיר שהודיע לי שהלוח הגיע ושאוכל לבוא לקחת אותו.

הגעתי ביום ראשון והבאתי את הלוח הקודם עם הקופסא המקורית וכל החלקים הרלוונטים, לאחר בדיקה שהחלקים אכן נמצאים החליפו לי את הלוח.

בסה"כ יצאתי מאוד מרוצה מהקנייה וההחלפה המהירה וכמובן מהשירות האדיב והמקצועי של החבר'ה שעובדים בגולדטופ ,יניב, אופיר ודנה.

ממליץ בחום!
מוצר:
לוח-אם SLI 680i T1 Version
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
02/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האנטנה ביום שלישי 27/11/07 ובנוסף שילמתי עוד 26 שקל על דואר שליחים.
התקשרתי ביום חמישי לשאול מה קורה עם ההזמנה ואמרו לי שאולי זה יגיע בשעה 17:00 ואם זה יגיע אז זה יהיה אצלי ביום ראשון/שני. התקשרתי ביום ראשון (היום) בבוקר ואמרו לי שזה רק בוקר וצריך לחכות קצת לערב שההזמנות יגיעו. אחרי זה התקשרתי בערב ולאחר שהעבירו אותי כמה וכמה פעמים לשלוחה שלא עובדת, דיברתי עם האיש שאחראי על ההזמנה שלי במחסן והוא אמר לי שזה גם לא יגיע היום ובתשובה לשאלתי "למה צריך למשוך את זה מעבר ל5 ימי עסקים של הדואר שליחים" הוא אמר לי שאני מדבר שטויות.
בקיצור, אחרי זה הוא אמר לי שזה יגיע אליו מחר ביד ואליי זה יגיע יום-יומיים ממחר, וגם אני לא מבין למה לא אמרו לי שזה לא במלאי.
גם כן שכחתי לציין שאת הכרטיס אשראי שלי הם חייבו באותו יום.

אני כניראה לא אקנה יותר בחנות הזאת.

תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה ב27/11, כאשר הלקוח התקשר לבצע את ההזמנה,נאמר לו בפירוש שאין את המוצר במלאי, אבל הוא יוזמן עבורו מהיבואן-ויגיע אלינו תוך יום יומיים וישלח אליו עד 5 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר.
המוצר אכן הוזמן עבורו עוד באותו היום,וההזמנה אושרה לנו ע"י היבואן שהבטיח לספק את המוצר יום למחרת.
לצערי,ואנו מבינים שאת הלקוח זה ממש לא מעניין, אך שוב לצערינו היבואן לא עמד בזמן האספקה שלו.
יש לציין שכל פעם שהלקוח התקשר ובקש לדעת את סטטוס ההזמנה,
בדקנו טלפונית באותו רגע מול היבואן ועדכנו אותו בדיוק בפרטים, ולא הבטחנו הבטחות שווא.
נאמר לו בפירוש שהמוצר מתעכב להגיע ואנו מצטערים, ובמידה והוא מעוניין אנו נבטל את ההזמנה שלו כמובן בהחזר כספי מלא.

אתמול הלקוח שוב התקשר- ושוב בדקנו מול היבואן שאמר שהוא נורא מצטער ויבדוק מול חברת השילוח מדוע המוצר עדיין לא הגיע, כמובן שבאותו רגע שוב התנצלנו ואמרנו ללקוח שאנו מעבירים את החשבונית במיידי להנהלת חשבונות לזיכוי.

כרגע הזמנת הלקוח נמצאת כמו שנאמר אצל הנהלת החשבונות לזיכוי מלא.
לפעמים לצערינו ישנם דברים שאינם תלויים בנו, אך הלקוח תמיד מעודכן בדיוק בפרטי ההזמנה ו/או בעכובים בהזמנה,
וניתנת לו האפשרות לבטל את הזמנתו בכל עת עם החזר כספי מלא במידה וישנם כאלה.

מוצר:
אנטנה WAN-1112
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply