דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
לא צויין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בgarox ‏ ?
1.50
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
141
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
3
שנה אחרונה
1
0
7
כל הזמן
67
3
71
נמצאו 141 חוות דעת גולשים על garox ‏
תמונת משתמש
שם:
naaman.hila
תאריך:
10/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע,חבל שלא קראתי את החוות דעת לפני שרכשתי דרכם!
הזמנו מיטת קומותיים הגיעה עם חלקים לא נכונים וחלקים חסרים.
בחור בשם יניב אמר לי בטלפון שאני יכולה לבוא בעצמי למחסנים שלהם שוב (שפתוחים רק עד 16) לקחת את החלקים החסרים ,או לחכות עד 14 יום לקבלת החלקים הביתה.וחויבתי בהובלה של החסרים הפגומים!
ששאלתי אם אפשר לדבר עם שירות לקוחות כי זו פאשלה שלהם ואני צריכה את המיטה דחוף, אמר לי שאין שירות לקוחות והוא העובד היחיד....
תגובת החנות:
הילה שלום,

אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל.
חב' גארוקס הינה יבואנית של ריהוט לבית, ומשכך המוצר מגיע כשהוא ארוז על כל הפרזול המתאים. מאחר שההזמנה שעשית הינה באיסוף עצמי, היה עליכם לאסוף הפרזול ממרלוג החברה. לפנים משורת הדין הציע לכם יניב לשלוח את החלקים החסרים לטענתכם אליכם ישירות, על חשבוננו, בפרק זמן סביר.
לפי רישומנו, לא !!! חוייבתם על הובלת החלקים החסרים. אשמח באם תעבירי אלי בחוזר את הוכחת התשלום ואדאג לזכותך מיידית על סכום ההובלה ששלומה לטענתך.
נשמח לעמוד לרשותך שוב !!
מוצר:
מיטת קומותים
תמונת משתמש
שם:
anna25hai
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות!!!
רכשתי ב13.11 כוננית למטבח ולא קיבלתי אותה.
התשובות שקיבלתי מהם : "אין לי מושג מה קורה עם ההזמנה", "אני לא יודעת מה להגיד לך".
כל שבוע נאמר לי שיגיע ונכון להיום אין שום דבר.
כתוב באתר 7 ימי אספקה אבל אנחנו כבר כפול מיזה והתשובות שהן נותנים פשוט הזויות.
אחרי שנמאס לי לשמוע כל יום שמחר ההזמנה מגיעה והיא לא מגיעה,ביקשתי זיכוי.

תגובת החנות:
אנה שלום,

אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל.
יחד עם זאת אנו נמצאים בתקופת מלחמה בה חלק מעובדינו נמצאים במילואים ולכן ישנם עיכובים (מובנים, אני מקווה) בחלק מהאספקות. צר לנו שבחרת לבטל את ההזמנה ולהנות ממוצר איכותי ומחיר אטרקטיבי מאוד. מקווים שנפגש שוב ונעמוד בצפיותיך לרמת שירות טובה יותר !!
מוצר:
כוננית למטבח
תמונת משתמש
שם:
anna25hai
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות!!!
רכשתי ב13.11 כוננית למטבח ולא קיבלתי אותה.
התשובות שקיבלתי מהם : "אין לי מושג מה קורה עם ההזמנה", "אני לא יודעת מה להגיד לך".
כל שבוע נאמר לי שיגיע ונכון להיום אין שום דבר.
כתוב באתר 7 ימי אספקה אבל אנחנו כבר כפול מיזה והתשובות שהן נותנים פשוט הזויות.
תגובת החנות:
אנה שלום,

אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל.
יחד עם זאת אנו נמצאים בתקופת מלחמה בה חלק מעובדינו נמצאים במילואים ולכן ישנם עיכובים (מובנים, אני מקווה) בחלק מהאספקות. צר לנו שבחרת לבטל את ההזמנה ולהנות ממוצר איכותי ומחיר אטרקטיבי מאוד. מקווים שנפגש שוב ונעמוד בצפיותיך לרמת שירות טובה יותר !!
מוצר:
כוננית למטבח
תמונת משתמש
שם:
shaharsudri92
תאריך:
30/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן סלון לאיסוף עצמי לפני כמעט שלושה שבועות. לא קיבלתי אישור קנייה במייל, לא קיבלתי הודעה שהוא מוכן, כלום. שילמת- כאן נגמרה המחויבות שלנו כלפיך. מנסה ליצור איתם קשר ולא עונים בטלפון. בוואצאפ הודעות לקוניות ומתעלמות. כששאלתי מה עם השולחן לאחר שבועיים, קיבלתי תשובה 'מחסן ביבנה'. כשאמרתי שהזמנתי מחנות בפתח תקווה ולא מיבנה, ושזה לא כתוב באף מקום שהאיסוף עצמי משם, נותרתי ללא מענה, התעלמות מוחלטת כבר מספר ימים. גם כששאלתי על שעות הפתיחה של המקום, נותרתי ללא מענה.
נכון לעכשיו אני לא יודעת אם לפנות יום ולנסוע ליבנה כי מי בכלל אמר שהמקום אכן יהיה פתוח? שהשולחן אכן שם? שמישהו יכיר בהזמנה שלי? איך אפשר לסמוך על חברה כזו? פשוט מחפיר, לא אקנה משם שוב ואמליץ לכל חבריי להתרחק כמו מאש
תגובת החנות:
שחר שלום,
אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל.
קבלנו את התייחסותך ביחס לרמת התגובה שלנו ואנו נפעל לשפרה. יחד עם זאת, באתר של גארוקס נאמר מפורשות כי האיסוף הינו ממרלוג החברה שנמצא ביבנה. רק אולם התצוגה נמצא בפתח תקווה. מעבר לכך, על פי רישומנו אספת את המוצר יומיים לאחר כתיבת חוו"ד על ידך, כך שאני משוכנע שכל ההתלבטויות שתארת בתלונה התפוגגו. ומן הראוי היה לתקן את חוו"ד בהתאם. בכל מקרה אנו שמחים שרכשת את המוצר בגארוקס עיצובים ומקווים שנהנה מהמוצר, ומבטיחים ללמוד לחוו"ד שהעלת. נשמח לראותך שוב !

מוצר:
שולחן סלון פרינדס (עודפים)
תמונת משתמש
שם:
שירז1
תאריך:
27/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספה שהגיעה באיכות מעולה
שירות מעולה מובילים אדיבים ונחמדים מאוד
מאוד מאוד מרוצה מהשירות
מוצר:
ספה
תמונת משתמש
שם:
Tomweiss
תאריך:
05/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן לסלון.קיבלתח מוצר באיכות נמוכה מאוד. רגל אחת של השולחן הייתה סדוקה, 2 רגליים של השולחן לא התאימו לתושבת ההרכבה ואחד המדפים לא היה באותו צבע כמו שאר השולחן.
אחרי כל זה, הם סירבו לבוא לקחת את השולחן ולהחליף אותו החדש, ביקשו ממני להגיע למפעל שלהם להחליף וטענו שהם לא יכולים לקחת אחריות על מה שיוצא להם מהמפעל.

מקום בזיון עם שירות איום.
תגובת החנות:
תום שלום,

אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל.
יחד עם זאת אנו לא מאתרים את שמך כלקוח בחברתנו, נשמח באם תפנה אלינו למתן פרטים נוספים כדי שנוכל לחקור וללמוד מהחוויה שעברת.
מוצר:
שולחן לסלון דגם Friends
בתאריך 01/09/2023 הוחלפה הבעלות לחנות זו
תמונת משתמש
שם:
אסף אהרוני
תאריך:
30/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פינת אוכל מסוג ניקול והגיעה ללא ברגים וללא הוראות הרכבה,כמו כן כסא אחד מתנדנד.
מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
Rili
תאריך:
20/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה של שירות. המוצר שרכשתי אמור היה להגיע. עד תאריך
14/06/2023. לא הגיעו, אי אפשר להשיגם טלפונית. הזהרו
מוצר:
שולחן מעצבים מודרני לסלון Antonio GAROX
תמונת משתמש
שם:
Dana
תאריך:
25/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נורא.
כבר פעמיים הזמנתי את אותה פינת האוכל מתחילת נובמבר ובכל פעם כשמגיע התאריך האחרון להגעה הם לא מעדכנים אם יש עיכוב, אני מתקשרת אליהם ואומרים באפתיות מוחלטת שאין אצלהם במלאי. שוב. מושכים ומושכים.. חווית קנייה ושירות מזעזעת, אל תתקרבו..
מוצר:
פינת אוכל מדגם ניקול
תמונת משתמש
שם:
Liz
תאריך:
21/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסור להתקרב מחכה כמעט חודש לשולחן וכיסאות,תאמו משלוח ולא הגיעו ,אין עם מי לדבר לא להתקרב
מוצר:
שולחן
תמונת משתמש
שם:
shanibunik
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתאמים הגעה ולא מעדכנים על עיכוב או חוסר הגעה, אין עם מי לדבר בשירות ביקשתי שיבדקו עם השליח אמרו שעובדים מול חברת הפצה ואין להם טלפון של השליח
מוצר:
מזרון
תמונת משתמש
שם:
יערה
תאריך:
01/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלוואי שהייתי קוראת את חוות הדעת לפני שרכשתי. התרחקו מהחברה הלא ישרה הזו ומ'נותני השרות' שלה.
הזמנו פינת אוכל, בפרסום היה כתוב שהיא תגיע עד שבעה ימי עסקים. עברו חודשיים, המשלוח טרם הגיע. כמעט אף פעם אין מענה בשרות הלקוחות. בהודעות, המענה לא מכבד ומאוד חלקי. בפעמים שהמתנו המון זמן וענו לנו (ברוב המקרים לא ענו גם אחרי המתנה ארוכה), אמרו שמקסימום בשבוע הבא. תשובה זו ניתנת באופן שיטתי, ומיותר לציין כי זוהי לא האמת. ממליצה להתרחק ולא לפרנס אנשים כאלה.
מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
levimichelle999
תאריך:
27/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע! לא ממליצה לאף אחד להזמין משם!
הזמנתי מגארוקס כמות גדולה של רהיטים לעולים חדשים שהגיעו לארץ ולא היו להם מיטות כדי לישון בדירת השכירות שהם מצאו. הובטח משלוח תוך שבוע. כאשר התקשרתי לאחר חמישה ימים לברר סה"כ מה מצב המשלוח לאחר שאמרו שאולי יוכלו לזרז את המשלוח נתקלתי בזלזול יוצא דופן. לא חוויתי שירות כל כך גרוע מימי. אין שום מענה בשלוחה שמטפלת במוצר לאחר הקנייה. כאשר אני מתקשרת לשלוחה היחידה שעונה שהיא שלוחת ההזמנות, עונה לי לאה ה"מקסימה" שמנתקת לי בפנים, מעבירה אותי לשלוחה שהיא יודעת שאין בה מענה ועונה לי בחוצפה שלא תתואר. ביליתי שלושה ימים בנסיונות להשיג מענה ולקבל תשובה לגבי מצב המשלוח שהזמנתי. פשוט בושה! הרגיש כמו הונאה. עד שלא אמרתי שאני מבטלת את ההזמנה ורוצה החזר מלא שום דבר לא קרה! שלא לציין שהרהיטים שהגיעו היו באיכות מזעזעת! לא ממליצה לאף אחד להזמין מגארוקס!
מוצר:
מיטה זוגית דגם ג'ין 190*140
תמונת משתמש
שם:
abeksis1
תאריך:
13/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שולחן סלון התחיבו לספק תוך 7 ימים , שרות לקוחות לא עונים לא בטלפון ולא בוצאפ עבר כבר שבועיים ואן צפי להספקה
מוצר:
שולחן סלון
תמונת משתמש
שם:
Gili
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ביזיון!! מה-05/09 מחכה לפינת שולחן, אומרים שיתאמו איתי, אחרי חודש מגלה שהמוצר בכלל לא במלאי, אחרי שבוע וחצי עדיין לא ומשדרגים אותי (אעלק) ועד היום לא יצרו איתי קשר!!
מוצר:
EMILY
תמונת משתמש
שם:
avia.y333
תאריך:
29/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שידה ב21 יולי 2022, ואחריי חודשיים מתקשרים להגיד שההזמנה שלי תגיע 23.9.2022, הספקתי לשכוח מההזמנה, חשבתי שאוליי לא הצליחו לחייב את הכרטיס ולכן לא שלחו לי את המוצר, אבל כן חייבו ולא הודיעו מתי המוצר יגיע. הבאתי בעל מקצוע כדי שירכיב את השידה ומסתבר שחסרים לו חלקים ולא רק המוצר עצמו פגום מבחינת המידות לכן לא ניתן היה להרכיבו כמו שצריך למרות שהיו דף הוראות, בנוסף דף ההוראות היה כל כך קטן שבקושי היה אפשר לזהות מה לאן להכניס, ובנוסף היא הייתה כתובה בטורקית. המוצר לא כל כך היה תואם לתמונה, בשירות לקוחות אין מענה, מתכתבת עם עצמי בוואצפ מעל לחודש וגם שם שאין מענה ענו לי במקרה לפני יומים ואמרו ש"תכף יתקשרו" ואף אחד לא התקשר אליי.
מוצר:
NS-BAR-WH
תמונת משתמש
שם:
Ekrony
תאריך:
08/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטה קווין, לא 7 ימי אספקה יותר נכון 14, המתקינים הגיעו ללא חלקים. משכו אותי יומיים,הגיעו שוב לא עם כל החלקים! והמזרן שהביאו מדגם פשוט יותר וקטן! שבועיים מבטיחים טיפול ואף אחד לא עושה כלום. תתרחקו! זילזול נוראי בלקוחות.
מוצר:
מיטה זוגית ג'ין 200*160 מזרן פרפרד ויסקו 200*160
תמונת משתמש
שם:
dudiard
תאריך:
23/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני פשוט יספר את הסיפור שלי...
הזמנתי סלון אמסטרדם.
המחיר היה כ 3500 שקלים.
נכון לא הכי מפואר שיש אבל גם לא זול.
לא כולן יכולים לקנות מוצר בעשרות אלפי שקלים.
ולכן זה מה שרצינו.

אבל גם שרוכשים סלון מצפים לקבל אותו בלי פאקים.
הסלון שהזמנתי הגיע ללא רגליים וחיבורים לכרית של השלזלונג, לחלקו השני אחד הרגליים שמרכיבים יוצאת עקומה כי החור שהסיני חורר היה עקום ואחת הכריות הגיעה עם נקודות לבנות שלא יוצאות עליה.

פניתי באותו רגע לחברת גארוקס לצורך טיפול.
נאמר לי שיטפלו בזה ואם אני רוצה מיידית רגליים וכרית חדשה שאסע עד ליבנה ויאסוף משם.
לגבי הרגל העקומה הם לא נתנו לי תשובה ואחד האנשיים הטכני שלהם אמר תן לי לבדוק ואחזור אלייך.
מיוצר לציין שעברו כמעט 10 ימים והוא לא חזר.

התקשרתי לחברה האחרת שמשם רכשתי שגם הם בפני עצמם זה ביקורת אחרת וביקשתי להחזיר את הסלון ע"פ חוק 14 יום.
והם טוענים שהם שלחו פנייה לספק (גארוקס) לצורך איסוף והם לא ענו לא כמה ימים.
כל יום התקשרנו אליהן עד שסוף סוף גארוקס חזרו אליהם ואמרו שיבואו ויאספו אחרי החג אחרי ששבוע אני רודף אחריהם (נחכה ונראה)
לא להתקרב אל גארוקס !
מוצר:
ספת אמסטרדם
תמונת משתמש
שם:
eladyoavi1234
תאריך:
04/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספה מגארוקס הגיע בזמן שירות היה מצויין והספה ממש נוחה ואיכותית, יניב עזר וסייע לאורך כל הרכישה וגם אחרי הרכישה נתן מענה לכל שאלה שהייתה לי... ממליץ בחום
מוצר:
ספה שזלונג דגם קפוצ'ינו
תמונת משתמש
שם:
Asaf
תאריך:
18/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה וחרפה, קנינו מיטה ומזרון מהרשת, כאשר הגיעו המובילים, הם החליטו שנכון לבקש מאישה בת 68 להעלות את המזרון 3 קומות בעצמה כי מסתבר שהעלות השילוח לא מספיק גבוהה,
חשוב לציין, שלא אמרו לנו על זה מראש, לא התבקשנו ולא ידעו אותנו על האקסטרה עלות
תתביישו לעצמכם
מוצר:
מיטה ומזרון
תמונת משתמש
שם:
היי
תאריך:
01/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הביאו לנו ספה לא תקינה ואחרי צעקות וויכוחים החליפו לנו אותה בספה יותר שבורה שוב פעם ויכוחים וצעקות בסוף הבטיחו שיקחו אותה בחזרה ויחזירו את הכסף
מה שקרה שלקחו את הספה ולא החזירו את הכסף

מוצר:
ספה רקליינר
תמונת משתמש
שם:
נטלי
תאריך:
02/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספה מעוצבת במחיר מעולה! ונוחה 🙏 מהנוחות שהיו לי !!
וברמת השרות- נהנתי לקנות שם. מוכר בשם יניב היה אדיב ביותר, ומצחיק.. הכי חשוב קיבלתי כל מה שהובטח עד לרגע זה. תודה רבה לכם 👌
מוצר:
ג׳ניפר
תמונת משתמש
שם:
Alberto
תאריך:
14/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכללל!!!!! הטעיית לקוח.
מתחייבים ל7 ימי עסקים עבור 14 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את הסלון שהזמנתי. אין מענה בשירות לקוחות אף פעם!!! תזהרו משלמים מחיר מלא ובנוסף הובלה .
אין שירות לקוחות אין יחס אחרי קניה פשוט מזעזע
תגובת החנות:
צר לי לשמוע שלא קיבלת מענה אנחנו בדיוק החלפנו מספרים הטלפון של הלוגיסטיקה והשירות החדש הוא 0732683686
מוצר:
סלון/פינת ישיבה
תמונת משתמש
שם:
shivondrag
תאריך:
11/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע !!הונאה !! והטעיית לקוח. לא ממליץ הכללללל תזהרו!!
רכשתי מערכת ישיבה פינתית וימי ההספקה בהזמנה הם 7 ימי עסקים.
עברו 12 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את ההזמנה.
אין מענה בשירות לקוחות רק במכירות כמובן...ושם אומרים שאין מה לעשות ,בודקים יוחזרו אלי כמובן שלא
חוזרים ואני יום מיום מחייג ואין תשובה .
עדיין מחכה...את הכסף הם לקחו כמובן.לא ממליץ בכללל.

מוצר:
סלון/פינת ישיבה
תמונת משתמש
שם:
Maayan
תאריך:
01/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו שולחן אוכל וספה, לקח חודש וחצי עד שהגיעו (וגם זה אחרי לחץ מצידנו). השולחן נקנה מתצוגה ובחנות ראינו שהוא תקין לשביעות רצוננו. כשהגיע (לאחר הרכישה הבנו שמפרקים ומרכיבים אותנו) הגיע הרוס בגלל הרכבה לא נכונה, ברגים שחסרים, הברגה עקומה ולא נכונה. השולחן לא יציב ולא ניתן לשימוש. מנסים להשיג את השירות לקוחות במשך שעות ללא מענה.
מוצר:
שולחן אוכל נפתח דגם ברצלונה
*מספר הטלפון המופיע למעלה הינו חלק משירות תוכן המופעל על ידי zap השוואת מחירים בהתאם לתנאי השימוש באתר ומפנה למספר הבא:
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply