אורח,
שלום

(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
לא צויין
פקס:
לא צויין
כתובת:
לא צויין
דוא"ל:
לא צויין
אתר:
לא צויין
בעלים:
לא צויין
מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
1
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר ב ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
17
1
5
נמצאו 23 חוות דעת גולשים על
שם:
יורי
תאריך:
25/09/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה, זאת לא חנות זו רשת וככה לא מתנהגים! הזמנתי בושם דרך אתר אינטרנט ביום ראשון 15/9 בשעה 9:15, לדברי האתר בשמים מגיעים תוך 3 ימי עסקים, אין התחייבות או הזכור כלשהו לזמני אספקה! באתר ניתן ניתן לעקוב אחר ההזמנות, אך כל פעם שנכנסתי ההזמנה שלי בכלל לא הופיעה ברשימה, בתאריך 17/9 שלחתי מייל לחנות בשאלה איפה ההזמנה שלי ב1 בלילה, בבוקר של אותו היום, בשעה 9 התקשרה אלי נציגה מסניף ראשון ואמרה שהיא עיכבה את ההזמנה בכוונה כדי לשאול אותי אם אני רוצה שליח ב15 ש"ח במקום 25, מה זו עקיצה?! אני לא ביקשתי שליח, רציתי דואר רשום וזה אחרי שעברו יומיים מיום ההזמנה!!!! במהלך אותו יום קיבלתי הודעה שההזמנה נשלחה אלי בבוקר בדואר רשום, אך בפועל, באתר דואר ישראל החבילה התקבלה רק ב18/9!!!! 4 ימים אחרי יום ההזמנה. בושם הגיע אלי ביום רביעי, 25/9. כשפתחתי את המשלוח, אריזה של הבושם נראת רע מאוד!!!! קרועה, עם שאריות מדבקות, ומודבקת מלמטה עם סרט דבק!!! כזה בושם אני לא אשאיר גם לא לעצמי וגם יכול להביא במתנה כפי תכננתי!!! זו הקניה השניה בחנות, פשוט בושה, ואתם עוד נחשבים לרשת של 4 חנויות!!! מסקנה - לא לקנות דרך האתר, במידה וכן רוצים לקנות, להגיע פיזית לחנות ולראות את המוצר, כי אי אשפר לסמוך עליהם!!!
מוצר:
בושם לגבר Aqua Di Roma
שם:
גולש
תאריך:
30/01/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
jungo
תאריך:
08/01/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי כותב ביקורת זו אלמלא ניסו לעקוץ אותי פעמיים. על הפעם השנייה אכתוב בביקורת אחרת. הסיפור מתחיל מרכישת קופונים באחד מאתרי הקופונים באינטרנט לפני כחודשיים.
לאחר רכישת הקופון יצרתי קשר עם לינדו באמצעות הטלפון וביקשתי להזמין בושם ג'יבנשי פאי נאו לגבר (לא טסטר!!!) לאחר ברור שהמוצר אכן במלאי חזרו אלי,ביצעתי הזמנה והחיוב היה בהתאם 195 שקלים לבושם חדש ולא לטסטר ,מחיר טסטר היה 169 ש"ח. כאשר המוצר הגיע, הבנתי מיד שמדובר בטסטר מ ש ו מ ש!!! שכנראה הורד מהמדף והוכנס לאריזה של בושם מקורי(לא באריזת טסטר)ללא עטיפת צלופן. יותר מכך על האריזה הודבקה מדבקה עם מחיר של 195 ש"ח (מעניין למה?) מהקופסה ומהמתיז של הבושם נדף ריח. מיד יצרתי קשר עם לינדו ונעינתי ע"י נציגה בשם יאנה , הבעתי בפניה את אכזבתי. בתחילה יאנה ניסתה להסביר שהמוצר לא היה במלאי ושהחברה עשתה מאמץ להשיג את הבושם. לאחר שהבינה שהתירוץ אינו מקובל הציעה לזכותי ב 30 ש"ח, מכיוון שכבר מימשתי את הקופון וגם לא היה לי זמן וכוח להתעסק בהחזרות הסכמתי להצעה. לאחר שימוש של חודש וחצי המתיז של הבושם התקלקל והוא הושלך לפח -- א כ ל ת י א ו ת ה. לסיכום: נשלח אלי מוצר שלא הזמנתי ושמחירו נמוך יותר, הגם שהמוצר שנשלח היה משומש. לגבי זמן המשלוח, למרות שבלינדו מתחייבים לזמן אספקה של 3 ימים המוצר הוזמן בתאריך 5/11/12 והגיע בתאריך 13/11/12. ממליץ להימנע מהזמנה בחנות זו.






תגובת החנות:
הלקוח הזמין בושם באריזת טסטר במחיר מופחת, החבילה נארזה ונשלחה והגיעה ליעדה כעבור יומיים
הלקוח התקשר וקבל על כך שאין צלופן על הקופסא, הוסבר לו שאריזות טסטר מגיעות על פי רוב ללא צלופן
אך יחד עם זאת ניתן לו זיכוי על סך 30 שקלים על מנת להותירו עם הרגשה טובה
מוזרה תלונתו ואף לא ברורה.
אנחנו גאים להיות ספק הבשמים הגדול בארץ עם שירות המשלוחים המהיר ביותר ועם תודעת שירות בלתי מתפשרת
מוצר:
בושם ג'יבנשי
שם:
אביב
תאריך:
24/10/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם ראשונה שאני משאיר חו"ד בזאפ, הפעם הרגשתי שאני חייב לשתף. חיפשתי את הבושם בזאפ עלו מספר אתרים וביניהם האתר של לינדו בו המחיר היה הזול ביותר. מכיוון שלא הכרתי את החנות לפני כן הסתמכתי רק על חוות הדעת בזאפ. ביצעתי דרך האתר את ההזמנה אתמול בשעה 01:00 בלילה וסימנתי משלוח בדואר רשום(חינם, שליח עולה 25 שח) ולמען האמת הייתי די סקפטי לגבי זמינות המוצר מכיוון שבכל החנויות והאתרים אזל המלאי(מצאתי רק בדיוטיפרי וזה היה יקר ב60 ש"ח מהמחיר בלינדו), הייתי בטוח שבבוקר אקבל טלפון לביטול עסקה מכיוון שאין אותו במלאי. להפתעתי בבוקר קיבלתי טלפון(מבחורה בשם יאנה אם אני לא טועה) אך בו נאמר לי שהמוצר כבר בדרך אליי עם שליח, היה להם שליח שיצא לכיוון אז הם נתנו לו את ההזמנה. בשעה 13:00 המוצר היה כבר ביד שלי ארוז היטב. כיף לקבל שירות כל כך טוב! אין ספק שאחזור לקנות שם...
מוצר:
בושם In Motion EDT 90 ml
שם:
חיה
תאריך:
20/08/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגיע ממש מהר, תוך יומיים קיבלתי הודעה ונשלחו אליי באותו זמן גם בושם שקניתי מאתר אחר וגם מלינדו שכנראה מדובר באותו דבר.כל הזמן אמרו שברשת הבשמים במחירים יותר נמוכים אז חיפשתי גם בקרמים של ויקטוריה חסרים לכם לא מעט סוגים והמון בשמים ואין לכם את דייזי של מארק ג'ייקובס, אינטמנטלי של בקהאם סי אייץ של קרולינה הררה וגם לגברים הבלק סול של טד לפידוס ועוד רבים נוספים! חבל גם כי המחירים לא נמוכים כפי שציפיתי וגם כי כמעט כל בושם שניסיתי איננו במלאי..
תגובת החנות:
תודה על הפידבק ותודה על הפרגון
אנו אכן מתחייבים למחיר הזול בארץ ובעיקר לזמני האספקה הטובים והמהירים בארץ
מצפים לראותך שוב בין אלפי לקוחותינו

מוצר:
קרם גוף קוקונאטס
שם:
ira_cookie@yahoo.com
תאריך:
16/07/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לראשונה רכשתי מוצרי טיפוח דרך אתר לינדו.
אציין לחיוב:
מחירים אטרקטיביים, נוחות הזמנה דרך האתר, אספקה מהירה.
לשלילה:
רכשתי 2 בשמים+ מוצרי טיפוח בסכום כולל של 830 ש"ח. אחד הבשמים היה מיועד כמתנה לבעלי. ציינתי בהערות בתהליך ההזמנה בצורה מפורשת :"נא לארוז למתנה את הבושם של דולצ'ה גבאנה" יותר ברור מזה? לא הייתה שום התייחסות לכך! יותר מזה, הניילון העוטף את הבושם היה מפורק בתחתיתו!
דבר נוסף, בהזמנה עתידית רציתי לרכוש מוצרי פול מיטשל לשיער, אך תחילה רציתי להתנסות בדוגמיות. ביקשתי לקבל מספר דוגמיות יחד עם ההזמנה הנוכחית- אך לא הייתה שום התייחסות לכך שוב!
כך משמרים לקוחות אצלכם? הערכה להזמנה של מעל 800 ש"ח? טיפוח לקוח פוטנציאלי
חבל באמת, כנראה שלפרטים הקטנים כן כדאי להתייחס. מחירים נמוכים זה לא הכל..
בספק רב כי אחזור לרכוש באתרכם
תגובת החנות:
הלקוחה הנל, אכן ציינה בהזמנתה שיש לארוז את הבושם לאריזת מתנה
ואכן הבשמים נארזו בצורה סטנדרטית ללא אריזת מתנה
יחד עם זאת, הלקוחה הזמינה בושם מאוד נדיר כמו גם מוצרים נוספים
וכרגיל באתר לינדו, כל המוצרים היו במלאי
החבילה נארזה ונשלחה עוד באותו היום!
והגיעה ללקוחה למחרת היום!!
אנו מקווים לראותה שוב בינות אלפי לקוחותינו

מוצר:
מוצרי טיפוח
שם:
רני
תאריך:
24/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה בחיים שאני משאיר תגובה. מוכרת מדהימה ענתה בכבוד גם על השאלות הקשות. המוצרים הגיעו אלי תוך 24 שעות! השוותה כול בושם למחיר הזול ביותר שמצאתי!

מומלץ בחוםםםםםם!!!!!!
מוצר:
בושם one million ו- versace
שם:
הלל
תאריך:
13/12/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
דרך אתר החברה הזנתי את פרטי , חזרו אלי למחרת. בצעתי את ההזמנה דרך הטלפון והמוצר הגיע ללא כל בעיות שבוע לאחר מכן (6 ימי עסקים) , כאשר הם מתחייבים ל 14 ימי עסקים.
אני חושב שאשוב לקנות דרכם שוב.
מוצר:
בושם red e.d.t
שם:
לימור
תאריך:
24/11/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
שמי לימור מנחם ורכשתי בושם לגבר דרככם מבית "PRADA MILANO" ברצוני להביע את תודתי והערכתי הרבה לנציגתכם העונה לשם: "אושר" . יחסה האישי , המלצתה, נכונותה לעזור ולייעץ , הקשבתה למה שבאמת חיפשתי היוו אור דרך בעיניי. כמו כן הינה נעימת הליכות. זכיתי פשוט זכיתי להקשיב לה וליישם. הבושם הגיע בזמן, השרות נהדר. והכי חשוב אהבתי את הריח שנרכש לטעמי ובהמלצת אושר.כן ירבו כמותה! תודה לכל צוות "LINDO " שעושה עבודה נאמנה. יישר כח!
מוצר:
בושם לגבר
שם:
קרן
תאריך:
07/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מאחר וביצעתי את ההזמנה במהלך ראש השנה (חג הכל סגור) חזרה אליי נציגה בשם אושר לעדכן אותי שהניחוח שהזמנתי אזל במלאי והאם היא יכולה להציע לי משהו אחר או להמתין, כמו כן עמדו בהתחייבות להשוות למחיר זול יותר שמצאתי באתר אחר. השירות ניתן עם חיוך ואדיבות יוצאת מן הכלל, אין ספק שאזמין באתר שוב, ממליצה לכולם בחום!
מוצר:
קרם גוף coconut passion
שם:
יוסי
תאריך:
17/08/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הבושם בתאריך 12.8.2010
וקיבלתי את הבושם עוד באותו היום
השירות הכי טוב שקיבלתי
מצטער שאני לא זוכר את השם של המוכרת שהביאה לי אותו כמעט עד לבית.
והם אכן עומדים בהבטחה שלהם להשוות למחיר הנמוך ביותר.
פשוט חנות מצויינת ואין ספק שאני ימשיך לקנות ממנה בעתיד
תודה רבה.
מוצר:
בושם לגבר 100ml
שם:
micha
תאריך:
07/07/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ביצועתי הזמנה ב- 24.06.2010
היום 07.07.2010
לא הגיע כלום הכל שקר הגדול!
בשירות לקוחות סיבה: לא במלאי
ובאתר:זה כתוב
"

כל המוצרים המופיעים בלינדו קיימים במלאי!!! כדי שלא ימצא מקרה בודד כזה או אחר מתוך אלפי הפריטים המופיעים באתר, שיפריך את ההתחייבות, נאמר בהסתייגות ש 99.9% מהמוצרים המופיעים באתר קיימים במלאי בכל יום מימות השנה.

התחייבות זו למלאי זמין מאפשרת זמני אספקה ללא תחרות ומהווה חוויה של סיפוק מיידי ללקוחותינו, בנוסף התחייבות זו של מלאי מצביעה על חוסנה הכלכלי של החברה ומחויבותה לרמת שירות ללא פשרות.

ככל שמתארך הזמן מעת ביצוע ההזמנה באינטרנט למועד קבלת המוצר עצמו, מתעצמת תחושת אי נוחות אצל הלקוח.
לא לחינם אנשים רוכשים ספר בחנות סטימצקי בשלושים אחוז יותר יקר מאשר אותו ספר בדיוק מהחנות המקוונת של סטימצקי באינטרנט.
לקוחות מעוניינים בסיפוק מיידי ואת זה אתר לינדו מספק ביד רחבה.

לכל השיטות הידועות של חסכון ברכישת מלאי על ידי המתנה להזמנת המוצר על ידי הלקוח ורק אז הזמנתו מהספק
או ריכוז הזמנות של לקוחות ורק לאחר מכן ביצוע הזמנות רכש מהספקים

לכל אלו אנו אומרים: לא בלינדו

הכל במלאי, הכל זמין
ובהתחייבות"

מוצר:
Safari EDP 75ml מק"ט 9639
שם:
אורן
תאריך:
04/02/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני בשמים מהסוג המצוין בסביבות עשר וחצי בבוקר וקיבלתי אותם עם שליח בסביבות שתיים בצהריים של אותו היום. פשוט ככה, תאמינו, אמיתי, לא נגעתי. הבשמים מקוריים וארוזים באריזתם המקורית. כול אריזת בושם נעטפה בנייר עטיפה של לינדו ושניהם היו ארוזים במעטפה מרופדת וגדולה שהכילה בנוסף גם חשבונית ומתנה אישית. החבילה נמסרה לי באמצעות שליח עד הבית. אם עד כאן זה נשמע יותר מדי טוב בכדי להיות אמיתי אז קראו את זה: המחיר של הבשמים שהוא זול ביותר היה יקר בשקל אחד מהזול ביותר שמצאתי. תאמינו לי רק התבדחתי על העניין עם השקל ומייד המחיר לא רק שהושווה לזה של המתחרים, גם ניתנה לי הנחה נוספת. יצאתי מרוצה מאוד ומאושר, אם הייתי אומר לכם גם שלמוכרת המתוקה קוראים אושר, תאמינו לי?
אנשים, אין דברים כאלה. אני אחזור לקנות שם, תבואו גם אתם. אגב, מילה על בשמים באינטרנט, אם קונים מאתר טוב ובהנחה שאתם יודעים מה אתם רוצים, פשוט תזמינו דרך האינטרנט מהבית, זה פשוט, זול ומהיר. אה, עוד דבר קטן לחברה מזאפ תחת הקטגוריה של מהירות משלוח תוסיפו תת קטגוריה: "הגיע לפני הזמן", למקרים כמו אלה של לינדו.
מוצר:
בושם Hypnotic Poison e.d.t 100ml
שם:
ישראל
תאריך:
30/01/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מהירה, שירות לקוחות יצרו איתי קשר לאחר ההזמנה והציעו לי עוד מבצעים או משלוח לבית, סרבתי בנימוס והסבירו לי שהמשלוח יגיע עוד כ-3 ימים, ולהפתעתי באמת הגיע. נהנתי ואני אזמין עוד בהמשך!
מוצר:
בושם לגבר black XS
שם:
אמיר
תאריך:
04/12/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום!
למרות שטעיתי בהזמנה שלי, כאשר הזמנתי E.D.T, כשלמעשה רציתי להזמין E.D.P, חברת לינדו דאגה לכך שאהיה לקוח מרוצה והחליפו לי את המוצר ללא כל בעיות!
תהליך ההזמנה פשוט, המשלוח הגיע במהירות והכל מלווה בשירות מקצועי ואמין!
מוצר:
בושם Mademoiselle
שם:
אלונה
תאריך:
28/10/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כלקוחה פעם ראשונה בלינדו , התרשמתי מאנשים איכותיים,שרות מהיר ויחס מדהים ללקוח.
היתה לי בעיה שטופלה בדרך הכי טובה שיכולה להיות , במהירות ובכבוד.
אני חושבת שראוי לציין שחב' לינדו נתנה לי להרגיש שאיכפת להם מהלקוחות ונתנה בי אמון שלם והרגשה שהלקוח לפני הכל.
מעבר לזה שרות V.I.P לכל לקוח .

מעריכה מאוד , מוקירה וכמובן שאמליץ בחום .
כן ירבו נותני שרותים ועסקים עם יחס כמו שאתה נותנים .

מוצר:
בושם
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.