דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ראשי דיו, טונרים וציוד היקפי למחשבים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מתי פרינט
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במתי פרינט ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
114
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
91
0
23
נמצאו 114 חוות דעת גולשים על מתי פרינט
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
11/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דיו למדפסת שלי,השירות בחנות הוא מצוין,רציתי גם לקנות חוט חשמל כי שלי
במצב לא טוב.טכנאי נחמד בדק איזה חוט חשמל מתאים לי,נכנס למחסן,הביא לי חוט,התנצל שהוא משומש אך תקין וזה היחיד שיש לו ולא רצה לקבל תשלום בשבילו.
מאוד ממליץ.האנשים נחמדים מאוד והשירות שופרא דשופרא.
מוצר:
דיו LC1240
תמונת משתמש
שם:
hedvash
תאריך:
11/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטונרים שרשת זו מוכרת, הם טונרים ממולאים!
צריך להיות מודעים לכך ולמשמעות. לא תמיד הטונרים תקינים. ודי מתיש להתמודד עם הבעיות שנוצרות .
החנות נתנה אחריות לבעיה שהתגלתה בטונר, והחליפה, אבל זה אחרי לא מעט טלפונים, מפגש טלפוני לא נעים עם אדם זועף ומאשים, ולבסוף הגעתי לאדם בשם יעקב, שהיה יותר אדיב וניסה לאתר את הבעיה. כמובן, שאיתור התקלה כלל גם דרישה להגיע עם המדפסת לחנות, מתוך הנחה שלהם שבה הבעיה.
לבסוף, הוחלף הטונר.
כפי שאמרתי, הם עמדו מאחורי המוצר, אבל, העדפתי לרכוש טונר מקורי ולא את המשוחזר שלהם, וראה זה פלא. המדפסת תקינה!
הטונר המקורי נמכר אצלהם במחיר גבוה מהמקובל בשוק!
תגובת החנות:
הלקוחה הנ"ל מבלבלת בין מושגים,היא לא רכשה טונר שמיועד למדפסת לייזר ,אלא ראש דיו תואם.
היא התקשרה אלינו בטלפון,תוך לחץ רב ואף בילבול,והתרשמותנו היתה שהיא לא יודעת ולא מצליחה להתקין את ראש הדיו.
ניסינו בסבלנות להסביר לה בטלפון איך לעשות זאת,,אך ללא הצלחה.והתגברות הלחץ מצידה.
דברים כאלה יכולים לקרות ואנו ערוכים לכך.
סה"כ 3 אנשים שונים ניסו לדבר איתה כולל טכנאי מנוסה מאוד שניסה להסביר לה איפה כפתור ה-OK במדפסת
וחטף.הואשם בעבירה חמורה(שהוא מאשים וזועף...)למרות שבמציאות הוא בחור די שקט וביישן.
3 נסיונות וללא הצלחה.
חשבנו לשלוח אליה את הטכנאי,אך זה סירב בנימוס.
ניסינו לפי דבריה לנסות להבין האם הבעיה בהתקנה(סיכוי גבוה),בראש הדיו התואם(סיכוי נמוך)או במדפסת.
עובד שלנו,יעקב שהוזהר והתבקש להיות מוכן בכוננות ספיגה התקשר אליה,והבהיר שהוא עושה זאת אך ורק כדי לעזור.לשמחתנו השיחה הפעם היתה נעימה והלקוחה שגרה לא רחוק התבקשה להגיע,רצוי עם המדפסת (אם יש לה רכב)-מנסיוננו אם הדבר אפשרי,וניתן להסביר ללקוח תוך לחיצה על כפתורי המדפסת שלו ותרגולו,אזי התוצאות טובות.
לאחר שהגיעה לחנות רצתה דיו מקורי ולא תואם, ראתה אנשים מולה,ולא טלפון,קיבלה הסבר מפורט והחליטה שאנו כן אדיבים...כמו שכתבה, הגיעה לביתה עשתה מה שצריך ו-הכל בסדר.
לסיכום-
יש כאלה שמתקשים להתקין ראשי דיו ומתקשרים.אנו כל יום ממש כל יום עוזרים בהדרכה והסברים.מקרה זה היה קצת מורכב.
3 אנשים שבאמת מנוסים ומבינים ניסו לטפל במקרה.
ראש הדיו התואם(הראשון שנקנה)נבדק בתוך מדפסת ועבד בצורה תקינה לחלוטין,אנו שוקלים לצרף הוראות התקנה ותמונות שימנעו מקרים דומים.



מוצר:
טונר למדפסת HP HP121
תמונת משתמש
שם:
orit
תאריך:
08/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות מחסניות ודיו חליפי למדפסת brother שברשותי.
המחסניות שרציתי לא היו במלאי, לכן הזמינו אותן עבורי, לא גבו תשלום כלשהו ואמרו שיתקשרו ברגע שיגיעו.
לאחר מס' ימים התקשרו מהחנות ואמרו שהגיעו מחסניות הדיו, הגעתי, קניתי וקיבלתי הדרכה די ארוכה לגבי ההתקנה שלהן.
כשהגעתי הביתה לא הצלחתי להתקין את המחסניות החלופיות וכשהתקשרתי אמרו לי שאני יכולה להגיע עם המדפסת ויתקינו לי אותן במקום.
כשהגעתי למחרת, משה(כנראה בעלי החנות) עזב את עיסוקיו והתפנה לפתור לי את הבעיה.
אני יכולה להגיד שזו לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות זו ותמיד שרות הלקוחות מצוין.
לא יוצאים משם לא מרוצים.
מוצר:
מחסניות + דיו למדפסת j470
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ורכשתי כמה בקבוקוני מילוי דיו למדפסת. כאשר התכוונתי לשלם ולעזוב את המקום שאל אותי בנחמדות בעל המקום אם אני יודע להשתמש במוצר ולמלא מחסניות דיו ואם עשיתי זאת בעבר. השבתי בשלילה ומאותו הרגע הוא החליט שהוא יושב איתי בסבלנות (אפילו שהייתה לו באמצע איזו שיחת טלפון פרטית שהוא דחה) כרבע שעה בדיעבד ומסביר לי ביתר פירוט על תפעול המוצר ועל טיפים נוספים. בקיצור, יש תמורה לרכישה והיחס האדיב שווה חוות דעת חיובית! נתראה בקנייה הבאה.
מוצר:
ערכת מילוי דיו למדפסת HP901,HP901XL
תמונת משתמש
שם:
איל
תאריך:
26/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ראש דיו 901 תואם. אחרי כ 15 דפים ההדפסה יצאה מרוחה כשפתחתי את המדפסת היתה שלולית דיו בתחתית פניתי טלפונית לחנות ונעמה אמרה להגיע ולהחליף. (אח"כ הייתי שבוע בחו"ל) כשהגעתי לחנות מוכר או בעלים שהיה שם לא הסכים להחליף בטענה שהדפסתי ואם יש נזילה זו בעיה במדפסת. המנהל משה בחנות במסגר 62 התנהג בגסות רוח בסוף הסכים למלא בדיו ואז כשניסיתי להדפיס המדפסת הודיע שהראש דיו אינו תקין. נעמה בררה והבטיחה שיחליפו לי כשהגעתי שוב לחנות באבן גבירול המוכר שקל את ראש הדיו טען שהדפסתי אף כי לא הצלחתי להפעיל את המדפסת. פניתי לחנות ברחוב המסגר 62 ושוב משה בגסות סרב לטפל
שימו לב שיש שני אתרי אינטרנט שונים לעסק זה
http://www.matiprint.co.il/
http://inkjets.co.il/
ולפחות שתי חנויות בת"א אבן גבירול 89 והמסגר 62
נעמה נותנת שרות טוב אבל הבעלים מתנהג בגסות רוח
תגובת החנות:
מזל שזאפ מבקשת את תגובת החנות.אדם שקורא את חוות דעת זו מבין שאדון אייל קנה ראש דיו,הדפיס 15 דפים
והדיו נזל לו בתוך המדפסת...זה למעשה הפזמון הקבוע של האדון איל.כן,הפזמון.
אם דבר כזה קורה קשה להאמין שחנות כלשהי ביקום לא תתנצל,תיתן אחריות ותברר עם היצרן את פשר הדבר.
מה אדון איל רוצה?הוא רוצה לשלם פעם אחת ולקבל מחסניות בחינם לפחות 3 פעמים.
פעם ראשונה הוא הגיע פיזית,קנה ראש דיו ב-50 ש"ח והלך לביתו.
בפעם השניה הגיע אלינו עם מחסנית ועם...הפזמון..15 דפים והמחסנית נזלה.עובדת בחנות שקלה את המחסנית
והודיעה לאיל שהיא ריקה(אם חלילה יש נזילה במחסנית מסוג זה,רק עודף הדיו ייזל כ-1 מ"ל).
לפתע הוציא אדון איל מחסנית נוספת מתיקו,עם מדבקה של חברת HP,מדבקה מחוררת ואמר שאולי במחסנית זאת
הבעיה...וכמובן דקלם את הפזמון.. גם זאת נשקלה לנגד עיניו והיתה ריקה.העובדת שלנו דברה בנוכחותו עם המעבדה ברחוב המסגר,ואדון איל נסע לשם עם קטנועו.איך שהגיע ....קשה לטעות...הפזמון הידוע...
כאן ניסה את מזלו מחדש.במעבדה התייחסו אליו ברצינות הראויה,עדיין לא הכירו אותו...
המחסנית נבדקה אלקטרונית,וגם מולאה בדיו כדי לברר את טענת הנזילה " הגדולה" אצל איל,הושקע זמן בטיפול בו.והפלא ופלא הכל תקין.לא הבינו מה הוא רוצה ועל מה הוא מדבר.
אייל כמובן לקח את המחסנית,השיג את מטרתו,מחסנית בחינם והלך לדרכו..
לאחר חודש האדון מגיע שוב.בפעם השלישית.תחילה לחנות ןעם הפזמון...15 דפים ,נזילה וכו,לא מספר שקיבל אותה חינם במעבדה,לא מספר כמובן שהיה במעבדה.
כשהבין שלא מקבלים כלום עבור מחסנית ריקה,נסע שוב ל...מעבדה.נכנס פנימה...לאחר מכן פזמון...(למי ששכח
15 דפים,המחסנית נזלה..)שם זיהו אותו מיד,ונפרדו ממנו לשלום...
כשכתב את חוות הדעת מתברר גם שכנראה לא זכר אדון אייל את הכל.למה לא סיפר שהגיע עם מחסניות ריקות?למה לא סיפר על הטיפול הטוב במעבדה?למה שכח לרשום חוות דעת טובה על כך.למה לא סיפר שניסה לקבל מחסנית בחינם 3 פעמים....
מעניין מאוד...רק כשלא מקבלים בחינם רושמים חוות דעת גרועות.
שורה אחרונה של השיר....הפזמון...
לכל הלקוחות הרגילים.אנו נותנים אחריות מלאה,ומקבלים אחריות מלאה מכל הספקים שלנו כדי שהלקוחות יהיו מרוצים.אבל חברים-לא בדרך שהוזכרה לעיל.
מוצר:
דיו למדפסת 901 xl 901
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
10/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה במתיפרינט, ועקב בעיות בדואר ישראל המשלוח התעכב. זכיתי לקבל שירות ומענה מצויינים מהחנות על מנת לטפל בבעיה, למרות שהבעיה הייתה בכלל בדואר ישראל. ללא ספק אבצע את הרכישות העתידיות בחנות זו.
מוצר:
דיו למדפסת X2670
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
29/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ראשי דיו תואמים. היתה איתם בעיה. באתי לחנות ומשה בעל החנות החליף לי אותם באחרים. בדק לי שבכל עובד וגם נתן לי ראשים נוספים להחלפה.
השירות היה טוב מאוד.
מוצר:
דיו למדפסת officejet 6700
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
24/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים!
עוד לפני ההגעה לחנות קיבלתי ייעוץ מקצועי לגבי הרכישה
שענה על ההתלבטויות שלי.
הגעתי לחנות שם קניתי ערכת מילוי ונסעתי שמח וטוב לב.
פעלתי לפי ההוראות המדוייקות שקיבלתי אך עדיין המילוי לא צלח.
הגעתי לחנות עם המדפסת והערכת מילוי
ומשה שוב בצורה הכי אנושית, אדיבה ומקצועית טיפל ודאג שאצא עם המוצר תקין לחלוטין. אני רק 20 שנה קונה בחנויות והאמת שהיום ממש הדהים אותי השירות!
מומלץ ביותר
מוצר:
ערכת מילוי PSR 4500
תמונת משתמש
שם:
gmm
תאריך:
16/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי טונר וקיבלתי בדואר מידי - הטונר הוא רק תואם והמחיר ממש מצחיק ביחס מקורי - אך הוא לא הדפיס דף שלם אלא היו כתמים לבנים
התקשרתי לחברה והתיחסו אלי יפה מאוד ומיד שלחו לי טונר חדש שגם הגיע ממש מידי, ואמרו לי לא להחזיר את הישן
השירות והמחיר מצוינים - ממליץ
מוצר:
טונר תואם 3116
תמונת משתמש
שם:
מוטימ
תאריך:
10/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר מספר פרטים טכניים לפני ביצוע הזמנה. נעניתי בחוסר סבלנות שהפך במהרה לשימוש בסגנון מזלזל ובוטה.איני מתכוון לקנות שם.מתי יבינו שמענה אדיב ומקצועי הוא המפתח לשימור לקוחות?
מוצר:
מילוי דיו למדפסת 901
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
15/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך ZAP ערכת מילוי דיו 8500 HP ומחסניות רב פעמיות.
הגיע בזמן. היו לי מספר שאלות, התקשרתי וענו באדיבות ותשובות מקצועיות. ממליץ בחום.
מוצר:
ערכת מילוי דיו 8500 HP ומחסניות רב פעמיות ערכת מילוי דיו 8500 HP ומחסניות רב פעמיות
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
11/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקת פרטים ומחיר בטלפון הגעתי לחנות לאסוף את הדיו החלופי למדפסת.
בחנות קיבלתי הסבר מפורט על השימוש(שהוא קצת מורכב).
כשהגעתי הביתה לא כ"כ הסתדרתי עם העניין והתקשרתי לחנות.
משה ענה לי ואמר שאני יכול להגיע אליהם עם המדפסת והא יעזור לי.
באמת הגעתי עם המדפסת וקיבלתי יחס ושירות מעולים.
יצאתי מאוד מרוצה.
מוצר:
דיו למדפסת 6500A
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
21/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בקלות, שירות לקוחות מצויין שענה לי בטלפון, המשלוח התעכב והשארתי הודעה בחנות, המנהל מיהר מביתו לשלוח אלי תשובה ולהפנות אותי לעובדת נעמה, שזכרה את ההזמנה בדיוק והסבירה לי שבדואר רגיל זה עלול להתעכב, גם היחס שלה היה מקסים ונחמד, כעבור יומיים באמת הגיע המשלוח
מוצר:
דיו 901 צבעוני
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
24/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שלושה שבועות רכשתי בחנות שתי מחסניות דיו תואם למדפסת HP4580. אתמול התקנתי אותן במדפסת וזו סירבה לקבל אותן. ניגשתי לחנות לטפל בבעיה - התברר ששתי המחסניות תקולות אלקטרונית וגם שאחת מהן (הצבעונית) ריקה.

בעל החנות לא התבייש להאשים אותי בכך שהשתמשתי במחסנית ואז גרמתי לה נזק כדי לקבל חדשה במקומה, כל זאת בשביל לחסוך כמה עשרות שקלים.

אני לשם כבר לא אחזור.
תגובת החנות:
עצוב לנו להגיב על חוות דעת מסוג זה,אך אי אפשר לעמוד מנגד שמנסים לספר סיפורי בדים.
גלעד רכש בחנותנו לפני כחודש דיו למדפסת,הגיע אלנו כעת וטען שמחסנית הדיו לא מדפיסה.
במקרים כאלה שוקלים את מחסנית הדיו בעזרת משקל מדויק כדי לוודא אם היא חדשה ללא שימוש
או כזאת שנעשה בה שימוש.וזאת כדי לתת מענה מהיר ושירות טוב ללקוח אם יש בעיה במוצר.
עובדת שלנו שקלה את המחסנית בנוכחות הלקוח ונגד עיניו הבוחנות כנגד מחסנית חדשה והתברר חד משמעית שהלקוח עשה שימוש במחסנית וגמר את הדיו שבתוכה.
אנשים רגילים לאחר הוכחה כזאת מול עיניהם מוותרים וחוסכים מעצמם בושה או אי נעימות בצורה
של:"אולי הילדים הדפיסו","אולי לא שמתי לב " וכו'.כשנשאל גלעד מה הוא אומר הוא נתן תשובה
מקורית "זה המצב".אבל המשיך להתעקש.העובדת התקשרה למנהל שלא נכח במקום,בוצעה בדיקה
נוספת שמא חלילה נפגע ללא כוונה בלקוח והתברר שהמחסנית היתה ריקה לאחר שימוש ואף על
ראש ההדפסה היה דיו.מנהל החנות שאל את גלעד בטלפון תוך מתן כבוד ראוי ובנימוס איך הוא מסביר
שהמחסנית ריקה?ותשובתו היתה......"זה המצב".ואכן "זה המצב" והוא לא נעים לגלעד.
במקום לא לדבר דברים מיותרים על "המצב" ועוד לכתוב חוות דעת בזאפ...אף אחד לא היה רוצה להיות
במקומו באותם רגעים.
כמעט בכל המקרים אנו באים לקראת הלקוחות וזוכרים ורוצים שהם יהיו לקוחות חוזרים.מקרה זה שונה
ושום חנות המכבדת את עצמה לא תנהג אחרת.

מוצר:
מחסניות דיו
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
23/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכישה עצמאית פגשתי בחנות את בעליה של החנות. אדם אדיב מאוד וסבלני אשר הסביר לי בפרטי פרטים כיצד להזריק את הדיו לתוך המחסנית ( כמה שזה נראה ברור אבל צריך בכל זאת הדרכה ) בנוסף קיבלתי אבזרים נלווים כמו מזרקים וזוג כפפות .כמו כן אמר לי שאוכל לפנות אליו בכל בעיה שאתקל בה וישמח לעזור לי .קיבלתי את התחושה שיש על מי לסמוך .
תודה רבה
מוצר:
ערכה למילוי דיו למדפסת
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
15/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר לגבי המוצר, המענה היה אדיב והכינו לי את הערכה שלא התעכב בחניה.
הגעתי לחנות לקחתי את המוצר בזריזות כמובטח.כעבור יומיים התקשרתי לברר - כיצד מבצעים את פעולת המילוי? (פעם ראשונה שלי) המענה היה מאוד מקצועי ואדיב, בנוסף, נאמר לי שכל בעיה שתהיה ישמחו לעזור לי ככול שידרש.
זו חוות דעת ראשונה שלי באתר! ושמחתי להקדיש מזמני לכתוב אותה לעסק עם שירות מקצועי ואדיב כזה!!!
מוצר:
ערכת מילוי דיו שחור / ציבעוני
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
08/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאתר דרך זאפ, מצאתי בקלות את המוצר המבוקש במחיר הטוב ביותר הקיים בשוק. ביצעתי הזמנה וביקשתי להעביר פרטי כ.אשראי טלפונית. נציגת השירות שהתקשרה אחרי כשעה וחצי היתה אדיבה מאוד וביקשה לוודא את הכתובת באופן יסודי בכדי שלא טיפול טעות.
המוצר הגיע אלי בדואר, כפי שביקשתי, יומיים לאחר מכן.
מוצר:
טונר למדפסת SCX-4824
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
08/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחסניות דיו בעבר ועכשיו ערכה למילוי דיו. מחיר טוב. יחס טוב. סבלנות. הסברים מפורטים על המוצר ועל אופן המילוי. תשובות ברורות לכל השאלות. מקצועיות.
מוצר:
דיו 920
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
05/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-2.5.2012 הזמנתי מחסנית דיו 45 מקורית של HP. המחסנית שהגיעה הייתה ישנה מאוד ופתוחה.
היה מאוד מאכזב. לא רציתי שישלחו אחת אחרת, כי מלכתחילה מחסנית כזאת לא הייתה צריכה להישלח. דיברתי עם משה. הוא אמר שאשלח בחזרה ואזוכה כשזה יגיע.
רציתי לוודא את התהליך ואז משה התעצבן עליי וטרק לי את הטלפון בפרצוף.
אפילו אם משהו בדבריי לא הובן כהלכה,
הייתי מצפה שיקשיב תחילה ללקוח וינסה להבין, ובטח שלא יטרוק את הטלפון.
למען ההגינות אומר שלאחר שצלצלתי פעם נוספת, זוכיתי במקום, עוד לפני ששלחתי את המחסנית. אך זה בהחלט השאיר טעם רע בפה.
תגובת החנות:
חברים,אין גבול לחוצפה ולעזות המצח של לקוחה זו.
איך אמרו חכמים:ההגנה הכי טובה היא ההתקפה.לאחר ששלחנו ללקוחה מחסנית דיו מקורית של HP
התקשרה וטענה שהמחסנית ישנה.דבר לא רגיל שכן הן מגיעות מ-HP עם תאריך רחוק.הלקוחה התבקשה לחזור אלינו עם המחסנית כדי שנוכל לבדוק זאת.
כמו כן היא התעקשה שנזכה אותה מיד לפני שתחזור אלינו.הובהר לה שהדבר לא מקובל והזיכוי אם
צריך יתבצע לאחר בדיקה-.היא המשיכה להתקשר,תפסה לנו את הטלפון בדרישה תקיפה שנזכה אותה מיד.נציין שהלקוחה נשמעת תמימה למדי וגם שנונה מאוד ,רצינו להמשיך לעבוד והסכמנו לזכות אותה-טעות.בשלב זה היינו תמימים וניסינו לטפל בלקוחה כמו שצריך.
חכמים גם אמרו שעל ראש הגנב בוער הכובע-מה ההתעקשות לזכות לפני ששולחים חזרה?מי עושה זאת?
כשקיבלנו את המחסנית חשכו עינינו.הקרטון היה קרוע לשנים והמחסנית פתוחה.עכשיו הבנו מה פשר
ההתעקשות שנזכה אותה קודם.
האם HP ימכרו לנו מחסנית בתוך קרטון קרוע לשניים?,האם נסכים לקבל מ-HP מוצר כזה? האם מישהו מהקוראים מאמין שפקידת המשלוחים שלנו תשלח דבר כזה?
בדקנו את תוקף המחסנית-מתברר שהיא טובה לעוד 3 שנים(!).על מי את רוצה לעבוד?נראה לך שמישהו מבין הקוראים יאמין לך? עתה ננסה לפנות לחברת האשראי כדי לבטל את הזיכוי.

מוצר:
מחסנית דיו מקורית 45
תמונת משתמש
שם:
נבות
תאריך:
29/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי טלפונית יעוץ והכוונה לפריט המתאים, לפני קניית ערכת מילוי לדיו שחור ו-3 צבעים. המשלוח הגיע תוך ימים בודדים. משה סיפק בטלפון הדרכה ועצות יעילות ומועילות למילוי נכון. הכל בסבלנות וירידה לכל פרט.
המחיר כדאי מאוד מול ערכה מקורית, הכמות מספיקה ל 5-6 מילויים, איכות הצבעים טובה והדור הצעיר חוגג בהדפסות בלי שאחשש מהעלויות... כדאי !
מוצר:
ערכת מילוי דיו שחור וצבעוניים 901
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
12/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא פעם ראשונה שאני רוכש במתי פרינט
רכשתי ראשי דיו HP920 למדפסת HP6500 ראשי הדיו עובדים מצויין,השירות מקצועי ואמין מאוד
ממליץ בחום רב לכולם לרכוש במתי פרינט בשל השירות אדיבות ואיכות הדיו
מעולם לא נתקלתי בבעייה עם ראשי דיו שקניתי בעבר
מוצר:
ראש דיו 920xl
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
05/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמי: עידן סאסי
אני קניתי במתי פרינט ערכת מילוי של 480 ML למחסניות 121 שחור ו121 צבעוני של HP. אני בתור אחד שקונה הרבה באינטרנט מרוצה מאוד מהשירות שלהם גם מענה זמין וטוב שמנסה בכל כוחו לפתור ללקוח את הבעיה שיש לו ואפילו אם קיימת בעיה שהוא לא מצליח לפתור אותה הם אומרים ברצון שישלח/שיביא את המחסנית והם יסדרו את הבעיה למרות שזה לא נקנה מהם.
הערכת מילוי מצוינת ועומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכך שהיא מכילה את כל המצרכים למילוי המחסנית וגם איכות הדיו היא אחד לאחד למקורי.
ולא נדבר על זה שהם הכי זולים במחירי ערכות המילוי (ראו בזאפ)
לבסוף כן ירבו כמוכם עוד בשוק המסחר.
ממליץ בחום לכל אחד שאוהב שירות טוב ואמין שיש לו אחריות לתת ללקוח את המוצר שהכי טוב בשבילו ולתת לו מענה בעת צורך בעזרה!
אני שמח מאוד שיצא לי להכיר אותכם,ואני יודע שאני ימשיך עוד הרבה לקנות ממכם!!!
מוצר:
ערכת מילוי
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply