דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות וירטואלית למחשבים וציוד היקפי (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
נקסטופ לפטופ לאבס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנקסטופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
80
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
67
0
13
נמצאו 80 חוות דעת גולשים על נקסטופ
תמונת משתמש
שם:
Nati
תאריך:
27/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות נעלמה מעל פני האדמה!!!
לפני פחות משנה קניתי מחשב נייד של dell מסוג mini 1012. המחשב הגיע בזמן, במצב טוב ומחיר זול. במפרט הטכני הופיעה אחריות לשנתיים.
לפני יומיים נתקע המחשב ושבק חייםץ
כשניסיתי להפעיל את האחריות התבררה האמת המרה:
האתר של החנות לא קיים יותר.
הטלפון מנותק.
האחריות הבינלאומית של חברת דל פגה.

אם יש עוד אנשים שיש להם בעיה עם מוצרים של נקסטופ אנא צרו קשר:
[email protected]
מוצר:
לפטופ mini inspiron 1012
תמונת משתמש
שם:
רן
תאריך:
12/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת הרכישה הכל היה מעולה!!!
הוסבר לי כמו שצריך על המחשב, המחשב הגיע בזמן ותקין. הייתי מרוצה.

כרגע יש בו תקלה קטנה.. ואי אפשר אפילו להתקשר לחנות, אי אפשר להיכנס לאתר שלהם, ושלחתי להם כמה אימיילים ללא מענה.

האם החנות פשטו רגל??

אני רק רוצה יחס!!! לא יותר מזה.
מוצר:
מחשב נייד studio1555
תמונת משתמש
שם:
שני
תאריך:
12/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב אמנם הגיע באיחור רב בגלל בעיות באספקת היבוא אך לאחר שהגיע היתי מרוצה מאוד. המחיר זול יחסית לחנויות אחרות ויש לציין לטובה את השירות לקוחות.
כאשר הייתי צריכה להכניס את המחשב לתיקון מעבדה נעניתי מיד בחיוב והשירות היה מעולה. ברצוני גם לציין לטובה את הפקידת שירות לקוחות שעזרה לי- רחל. היא היתה מאוד אדיבה, ניסתה לעזור לי בכל דרך אפשרית התנהגה בצורה עניינית ומקצועית.
ממליצה על הקניה בחנות, למרות העיכוב
מוצר:
מחשב נייד inspiron
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
16/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר השוואת מחירים בזאפ גיליתי שבנקס-טופ מוצע המחיר הזול ביותר למוצר שאני מתעניין (מיני לפטופ של דל), בתוספת שידרוג של כרטיס מסך שלא מוצא בחנויות אחרות. התקשרתי לברר פרטים המענה היה מהיר. ענתה לי מישהי שהשיבהו על שאולותיי בסבלנות ובאדיבות. בחרתי במשלוח בדואר ומכיוון שהיה זה יום לפני ערב חג היא אמרה לי שהוא יגיע כנראה אחרי החג. למחרת (!!) ולהפתעתי הרבה הגיע המחשב עם שליח עד לבית. בקיצור, שירות אדיב ביותר, זמן הגעה הקצר ביותר ביחס לחנויות אחרות, וכמובן - המחיר הנמוך ביותר שמוצע בשוק.
מוצר:
mini dell 1012
תמונת משתמש
שם:
דליה
תאריך:
14/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי בטוחה לגבי הצבע הורוד, התיעצתי עם תרצה והיא ענתה לי באדיבות
המחשב חמוד הצבע נשי ויפה בעיני
היום התקשרתי להתיעצות נוספת בקשר לשפת הממשק וקיבלתי הדרכה ושרות אדיב מתרצה
מאוד מרוצה
תודה!
מוצר:
מחשב נייד INSPIRION
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
25/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם הזמנתי את הנטבוק של dell ויש לי רק דברים טובים לומר על חווית הקניה בנקסטופ כמו גם על המוצר עצמו. קודם כל קיבלתי את המוצר במחיר הכי אטרקטיבי שמצאתי בשוק ובנוסף גם חבילת שידרוגים מדהימה בלי שבכלל ביקשתי.
לגבי השירות של נקסטופ
זה מתחיל בשירות הלקוחות הכי שירותי ואדיב שנתקלתי בו בזמן האחרון, בשיחת ההזמנה הטלפונית המענה היה נעים מהיר ומקצועי התלבטתי בין כמה דגמים והנציגה ממש עזרה לי להחליט על מוצר שמתאים לצרכיי
וזה נמשך כך גם במהירות המשלוח
ובשירות התמיכה לו נזקקתי בהפעלה הראשונית, שוב המענה היה מהיר ביותר ושאלותי נענו בסבלנות במקצועיות ובאדיבות גם לאחר הרכישה.
בקיצור חברה מקצועית מהירה ואדיבה
פשוט חווית קניה מושלמת גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות
מוצר:
מחשב נייד mini1012
תמונת משתמש
שם:
Shiran
תאריך:
24/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מנקסטופ מחשב נייד מדגם Dell Inspiron עקב המחיר הנמוך בזאפ. הכל טוב ויפה עד שמתחילות התקלות. לפני כארבעה חודשים המחשב נשלח אליהם לתיקון עקב שבר פלסטיקה במעטפת המסך (לא כלול באחריות).
שילמתי מראש והובטח לי שהחלק יגיע בין שבועיים לחודש מארה"ב. כעבור חודשיים החלק עדיין לא הגיע ולאורך כל מהלך החודשיים אף אחד לא טרח להתקשר ולעדכן שישנו עיקוב. בכל פעם שהתקשרתי "מרחו" אותי ולא קיבלתי תשובות. דרשתי לדבר עם המנכ"ל (יקי) ונאמר לי על ידו שהחלק חסר בDell ארה"ב ולא ידוע מתי יהיה. לאחר שהבהרתי שאינני מקבל תשובה כזו הבטיח לי שהוא לוקח את המקרה לטיפולו האישי וידבר עם Dell לבדוק מתי יגיע החלק ויחזור אלי למחרת.

כעבור שלושה שבועות אף אחד לא חזר אלי. שלושה חודשים מסך המחשב שלי מנותק מהמחשב ולא ניתן לעבוד איתו. אני מבצע שימוש יומיומי במחשב והעיקוב גרם לי נזק גדול. סבלנותי פקעה והתקשרתי בעצמי לDell ארה"ב. נאמר לי שכל החלקים שאני צריך במלאי וניתן להזמין אותם מיידית. לקח לי 5 דקות לעשות מה שבמשך שלושה חודשים החנות עדיין לא עשתה. לאחר ששלחתי מייל זועם לחנות חזרו אלי ואמרו שהמשלוח יצא ויגיע תוך כמה ימים.

המשלוח הגיע ולבקשתי איפשרו לי להגיע לחנות ע"מ לבצע את התיקון במקום. פיניתי יום שלם ע"מ להגיע לירושלים ואף התקשרתי בבוקר לפני יציאתי לודא שהחלק נמצא ושניתן להגיע לתקן.
כאשר הגעתי גילו שחסר אחד החלקים ומסתבר שהגעתי לחינם. כנראה שדקת עבודה של טכנאי לבדוק שקיים החלק לא שווה יום עבודה של לקוח מבחינתם. נאמר לי שהחלק יגיע בימים הקרובים וקיבלתי מחשב חלופי לזמן זה.

בסופו של דבר החלק הגיע לאחר שלושה שבועות נוספים. סה"כ קרוב לארבעה חודשים מרגע המסירה עד לרגע שהמחשב תוקן. במהלכם השירות והיחס היו מחפירים מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים: אף פעם לא חזרו אלי טלפונית, לא עמדו בלו"ז שהובטח (בלשון המעטה) גילו אדישות מוחלטת וזלזול בבעיה שלי ובזמן שלי, ולהערכתי אף שיקרו לי מספר פעמים. במהלך זמן התיקון ביקשתי פעמיים לקבל פיצוי והובטח לי ע"י המנכ"ל שאקבל פיצוי כשהכל יסתיים. כמובן שכמו בכל שאר המקרים זו הייתה הבטחת שווא ולא קיבלתי שום פיצוי למרות איחור של שלושה חודשים בלו"ז שהובטח ורצף של תקלות בשירות.
תגובות החנות לטענות הלקוחות באתר זה מלאות בסיסמאות וקלישאות על שירות הלקוחות אך מילים לחוד ומציאות לחוד.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב בחברתנו, הרכישה עצמה, חווית הקניה, השירות והיחס שקיבל הלקוח במהלך הרכישה, אופן קבלת הסחורה וכו' היה מושלם.

מחשב הלקוח נפל, וכתוצאה מכך נשבר כיסוי המסך האחורי, והצירים המחברים את המסך לגוף המחשב.

תקלה מסוג זה אינה כלולה במסגרת האחריות!! (כפי שהלקוח מודה בעצמו).

אנו ניסינו לעזור לו, בהזמנת החלקים מחו"ל, עקב חוסר בחלקים אלו בארץ, אולם לצערינו חלו עיכובים באספקת החלק הנדרש.

משהגיע החלק מחו"ל, התברר בעת ההרכבה כי חלק נוסף שבור. החלק הנוסף הוזמן מחו"ל ללא חיוב הלקוח כלל!

ללקוח ניתן מחשב חלופי בזמן ההמתנה, ע"מ שלא יוותר ללא מחשב. כמו"כ הוצע ללקוח לקבל את כספו חזרה מייד כאשר נודע על העיכוב בהשגת החלק, ולחייבו כאשר החלק יגיע, אולם הלקוח סרב ואמר שאין צורך...

שוב, אין מדובר ברשלנות במתן שרות הנוגע לאחריות על המחשב!

נזכיר כי הליך הרכישה,ומתן שרות הכלול בתקופת האחריות היה ללא כל דופי!

חברת נקסטופ תמשיך לעשות את מרב המאמצים ע"מ לספק ללקוחותיה את כל חווית הרכישה המושלמת, ואת מתן השרות המקצועי והאדיב ביותר.


מוצר:
Inspiron 1525
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
23/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,

ניסיתי לקנות בחנות זאת את שני המסכים שעליהם חלמתי כבר המון זמן. בחרתי בחנות הזאת מכיוון שמחיר המוצר כפי שהם פרסמו באתר זאפ ובאתר שלהם היה מדורג כהכי נמוך. נמוך ממתחריהם ב-100 ש"ח. ההזמנה בוצעה בקלות ונשאר לי רק לחכות עד שהם יגיעו. למחרת קיבלתי טלפון מנציגת נקסטופ אשר הודיע לי שהמסכים לא במלאי בכלל ושאם אני רוצה אפשר להזמין מסכים אחרים. אני ביקשתי לבטל את ההזמנה.
לדעתי זאת "שיטת המצליח". הם פרסמו מחיר הכי נמוך בכדי להופיע במקום הראשון בזאפ. משתמשים כמוני נופלים לפח ואז שרות לקוחות מתחיל לעבד את הלקוח. ביקשתי מהנציגה שתשלח לי בדוא"ל ביטול הזמנה. היא אמרה שאין להם בכלל אפשרות כזאת באתר. היא תבטל אבל לא תשלח לי את הביטול בדואר. כמו כן שאלתי אותה, למה אתם מפרסמים מוצרים שאין לכם בכלל? היא ענתה שתמסור את המידע להנהלה שלה ושזה יתוקן. עד היום שום דבר לא תוקן.(עבודה של חצי דקה). המוצר נמצא במקום ראשון בזאפ אבל הוא עדיין לא במלאי.

לא קונה שם יותר.
ושתהיה לכולם קניה מהנה.
מוצר:
מסך מחשב LCD 2209WA E-IPS
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
06/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבאנו לקנות את המחשב היחס היה מעולה כבר ביום הראשון היתה לנו תקלה . לאחר תקופה של חצי שנה הגיע התקלה השניה והם המציאו כול תרוץ על מנת שלא הכלל באחריות . עם אין אחריות(שהם אומרים שלוש שנים שיגידו מראש ולא יעשו לך כאב ראש ויבזבזו לי זמן יקר של נסיעות ועבודה
תגובת החנות:
ללקוח נשברו 3 מקשים במקלדת. לצערנו מדובר בשבר פיזי אשר לא נכלל במסגרת האחריות.

לפנים משורת הדין הוצע ללקוח החלפה מיידית של המקלדת במחיר סמלי, אולם הלקוח סירב.

אנו בחברת נקסטופ ממשיכים להאמין בשירות אישי ומסור לכל לקוחותינו.
מוצר:
מחשב נייד ןמדפןרםמ
תמונת משתמש
שם:
מרדכי
תאריך:
24/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וולאה! בדיוק את המוצר שחיפשתי. המוצר במחיר סביר, הגיע בזמן עם טכנאי חביב שעבד ביעילות ולא רק הרכיב את המכשיר, אלא גם התקין תוכנת צפייה על כל המחשבים. אח"כ נתן הסבר על הפונקציות העיקריות עם סובלנות ראוייה לשבח.
חווית קנייה מדהימה לאחר המון אכזבות
מוצר:
מצלמות אבטחה ואביזרים ACC-999
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
22/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב דל שני שאני קונה בחנות הזו בהפרש של שנה וחצי.
מחירי דל הכי זולים ומגיעים כפי שנמכר בארה"ב שדרגו למעבד 4400 ללא תוספת מחיר.
קיבלתי גם חריטה ברוסית בנוסף באיכות מדהימה, שרות הלקוחות נענה מיד לעזרתי לשינוי שפת מערכת ההפעלה.
במחשב הראשון עשו לי ניקוי חינם לאחר שנה וחצי של תעלות הקירור בצורה מהירה.
מוצר:
מחשב נייד INSPIRON 1545
תמונת משתמש
שם:
תרצה
תאריך:
17/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ בעקבות המחיר הנמוך ובעקבות חוות דעת המעולות שראיתי, כאשר התקשרתי קיבלתי יחס מעולה ואדיב בלי גבול מהמזכירה תרצה שהתיחסה אלי כאילו אני היחידה שהתקשרתי באותו היום במלוא תשומת הלב, ובסבלנות רבה שמעה את כל שאלותי וענתה עליהם אחד לאחד בבהירות ובדיקנות, כמו"כ רציתי לציין את מר יעקב שולמן מנהל המקום אשר משקיע את כל הונו ומרצו למען שירות הלקוחות שיהיה על הצד הטוב ביותר, הארת פנים והתיחסות יפה הם חלק ממנו, כל הפרטים המופיעים במפרט האתר היו מדויקים ונכונים ללא שום הסתרת פרט מסוים או כוכביות קטנות אשר בצידם נכתבים דברים אחרים מהמילים הגדולות, כעבור יום אחד מההזמנה קיבלתי לביתי את המחשב אותו הזמנתי ללא שום פגם ועם כל הדברים המוזמנים. שוה וכדאי להתקשר ולהזמין אצלם!!!
מוצר:
מחשב נייד Mini 10 atom270
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
15/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיחת טלפון נענית מייד. פקידה חביבה לקחה את כל הפרטים ושאלה שאלות ענייניות כדי לאפיין את הצרכים שלנו. די מהר חזר אלי מנהל בשם זאבי שעזר לי למקד את איפיון, תוך העלאת כמה אופציות עם המעלות וחסרונות. מהרגע שביצענו את ההזמנה, המוצרים הגיעו בזמן, הותקנו, וכבר משרתים אותנו בדיוק כמו שצריך
מוצר:
מדפסות וורקסנטר 5222
תמונת משתמש
שם:
ophir
תאריך:
12/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העיסקה הטובה ביותר למחשב ממודל זה . לאחר הזמנה הפשוטה הרמתי טלפון לראות האם הההזמנה התקבלה. נאמר לי שלא רק התקבל גם מוכן וישלח עלי באותו יום!
המחשב עצמו מצויין ומהיר רק להדליק ולהתחיל לעבוד.
מוצר:
מחשב נייד STUDIO 1555
תמונת משתמש
שם:
chanan
תאריך:
11/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמעתי על nextop מחבר, ואני חייב להודות לו,כי המוצר הוא בידיוק מה שחיפםתי ולציין כי הנציגה שלקחה לא מעת זמן לשמוע,ולהתאים ה-Mini 10 עם התוכנות לפי הצורך,השימוש שלי...
מוצר:
laptot mini 10
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
09/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שמצאתי באתר את האקסס פוינט שחיפשתי, התקשרתי טלפונית לבדוק אם המוצר נמצא במלאי, ענתה לי נציגה נחמדה שבדקה במהירות ואמרה שלא, ושאפשר להזמין לי ויגיע תוך יום יומיים. הסכמתי להצעה והזמנתי את המוצר. יום למחרת! הגיע האקסס פוינט הלכתי לאסוף אותו ואני מרוצה גם מהמוצר וגם מהשרות. ממליץ!  
מוצר:
אקסס פוינט dap-1150
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
31/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה פעם שניה שאני קונה בנקסטופ ... השרות ממש טוב, המחשב נשלח ממש מהר. אני ממליץ לכל אחד להזמין מנקסטופ מכל הלב.....
מוצר:
מחשב נייד 1545
תמונת משתמש
שם:
הדס
תאריך:
11/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשנה רכשתי מחשב נייד מהחנות. בעת הרכישה היחס היה אדיב ונחמד והמחשב הגיע במהירות. לעומת יחס אדיב זה קיבלתי יחס הפוך לחלוטין כיום כאשר המחשב נשלח למעבדת החנות לבדיקה ותיקון. אתחיל בכך שכחודש לאחר הרכישה הופיע בעיה בטעינת המחשב, המחשב נשלח למעבדה ומסיבה לא ברורה לא נמצאה שום תקלה, הטכנאים החליטו שכנראה יש בעיה בכבל טעינה של המחשב, כאשר נשלח אלי עם המחשב כבל שלא תואם שקע ישראלי למרות שלא צוין זאת בעת ההזמנה. לאחר שהוחלט כ\שזאת הבעיה הוחזר אלי המחשב ונאמר לי שאמורים להגיע לחנות כבלים מקוריים עם שקע ישראלי וכי ישלח אלי אחד. היום שנה אחרי ולא קיבלתי שום כבל, הייתי צריכה להוציא מכיסי כסף לא מועט כדי להתמודד עם הבעיה. כמו כן עם משך העבודה הופיעה בעיה נוספת כאשר המחשב היה נתקע והיה מופיע מסך כחול המציין כי יש בעיה כלשהי בזיכרון. כדי לסדר זאת היה צורך בהדלקת המחשב מחדש וכל העבודה שעשיתי הייתה אובדת לי. למרות התקלה לא שלחתי את המחשב לבדיקה מכיוון שאני משתמשת בו על בסיס יומי במהלך הלימודים שלי כסטודנטית. לפני כשבוע הופיע לי פס שחור לאורך המסך, החלטתי ליצור קשר עם החברה ולאחר שיחה הוחלט לשלוח את המחשב למעבדה. ביום למחרת, יום שלישי הגיע שליח של חברת פקדס לאסוף את המחשב. מסיבה כלשהי שלי עדין לא ברורה המחשב הגיע לחנות רק ביום ראשון. ביום רביעי בצהריים אני התקשרתי למשרדי החנות לברר אם הגיע המחשב ונאמר שהוא לא הגיע, במידה ולא הייתי מתקשרת ככל הנראה החברה לא הייתה בודקת זאת בעצמה. לאחר שהם ביררו זאת מול פדקס הם בכלל לא הודיעו לי מה קורה אלא רק יומיים לאחר מכן שלא ידעתי מה קורה עם המחשב והיכן הוא. כאשר המחשב הגיע למעבדה נמצא שיש שבר פיזי במסך, שאני גרמתי לו. למרות שהצהרתי רבות כי המחשב שמור, לא הונח עליו דבר והוא לא קיבל שום חבלה, מהשיחה נוצרה בי הרגשה של חוסר אמון מצידם, הם לא ממש האמינו למה שאמרתי. הם הציעו לי תיקון במחיר הדומה למספר רב של מעבדות, כאשר עשיתי סקר טלפוני כדי לברר מה עלות של תיקון כזה. מפאת המחיר הגבוה החלטתי לא לתקן כרגע את המסך אך בעיית הזיכרון עדין בעינה. לטענת החנות הם עשו בדיקה ממושכת ושוב באורך פלא לא נמצאה שום תקלה, המחשב בסדר במעבדה אך כאשר אני משתמשת בו צצות תקלות. לאחר שלא בוצע שום תיקון במעבדה נתבקשתי לשלם עבור המשלוח של המחשב, על אף שלא פתרו את התקלות שבגללן נשלח המחשב. לאחר שיחה עם הנציגים, נתפרש כי אני מחפשת שירות בחינם, דבר שגרם לעוגמת נפש וחרטה על שרכשתי את המחשב בחנותם. לצערי עדין מגיעות לי שנתיים אחריות מהחנות על המחשב אבל גם אם תיווצר לי בעיה כלשהי אני לא אפנה אליהם ואחסוך לעצמי את היחס המזלזל. אני אעדיף לשלם עבור תיקון. אציין כי היחס של זאב מנהל המעבדה היה המזלזל ביותר. אומנם הם מציעים חווית קנייה נעימה וזולה, אך תקוו שלא יהיו שום בעיות עם המחשב כי אז תתקלו ביחס הפוך לגמרי.
תגובת החנות:
כלל השרות הראשון של חברת נקסטופ הוא שהלקוח תמיד צודק, על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים.

לצערנו, הלקוח התבלבל בין ביטוח לאחריות.

מחשב שנפגע פיזית אינו כלול במסגרת האחריות. גם אם הלקוח טוען שהמסך התפוצץ לו מעצמו.

המחשב נבדק למעלה מ8 שעות במעבדות נקסטופ על ידי טכנאים מקצועיים ומומחים ונמצא תקין לחלוטין למרות טענות השווא של הלקוח.

נקסטופ התחייבה להחזיר את המחשב אל הלקוח בתוך שבועיים ולמרות עיכוב החבילה בחברת פדקס ועדכון הלקוח על ידי נציגי חברת פדקס בעקבות זאת, המחשב חזר אל הלקוח הרבה לפני זמן ההתחייבות והלקוח לא חויב עבור המשלוח למרות שסוכם עימו אחרת
מוצר:
מחשב נייד STUDIO
תמונת משתמש
שם:
deby
תאריך:
24/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד נהינתי מחווית הקנייה. השירות היה מעולה לאורך כל הדרך - החל משיחות הטלפון, שדיברו איתי בצורה מאוד נעימה וכן מסרו לי מידע מדוייק, וכלה ביום שבאתי לקחת את המחשב, שהתייחסו אליי מאוד יפה ועם המון סבלנות. ממליצה בחום.
מוצר:
מחשב נייד dell mini 1010 atom 270
תמונת משתמש
שם:
אדיר
תאריך:
23/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כדאי שתבדקו טוב מה אתם מקבלים אחרי הרכישה. וכדאי שיהיה לכם הרבה מאוד סבלנות וחשבון טלפון ללא הגבלה.
רכשתי מחשב נייד במחיר טוב. לפני הרכישה התקשרתי לוודא שהדגם הזה זכאי לשדרוג windows7 ומנהל החנות אישר בפני שאם הדגם מופיע ברשימת הזכאים המופיעה באתר של DELL, אני אכן זכאי לשדרוג חינם.
המשלוח היה מהיר (יומיים), למרות שאת התיק שהזמנתי הם הורידו מההזמנה עקב בעיות של מחסור במלאי.
הצרות החלו כשלמזלי גיליתי שהמחשב סופק רק עם 3GB זיכרון ולא עם 4 כמו שהובטח. (לא בטוח שרוכש רגיל היה בפנייה לחברה הם הודו שאני צודק אבל האחראי על כך לא נמצא ושהם יצרו איתי קשר שבוע לאחר מכן. בשבוע הבא התקשרתי שוב והטכנאי היה חולה. אחר כך במילואים ואחר כך עמוס בהתקנות אחרות. לקח להם למעלה מחודש של טלפונים מצידי עד שסוף סוף הטכנאי הגיע להתקין את הזכרון!!! וזה לא סוף הסיפור.
לאחר שניסיתי להירשם לשידרוג מערכת ההפעלה, גיליתי להפתעתי שהמחשב לא זכאי כי הספק איננו יבואן מורשה. דיברתי עם יעקוב והוא אמר לי להמתין עד שמערכת ההפעלה תגיע לארץ ואז הוא ידאג לי.
הבטחות לחוד ומעשים לחוד! כבר כמעט חודשיים שמערכת ההפעלה החדשה בארץ, אבל בכל פעם שאני מתקשר נציגי השירות טוענים שאין להם מושג על מה אני מדבר ושהם לא מתעסקים עם מערכות הפעלה ושיעקב עסוק. או שהוא לא במשרד, או שאירע לו אסון משפחתי או שהוא סתם לא עונה. כשאיימתי בפני נציגת השירות שאפרסם את הסיפור בזאפ ואתן להם ביקורת שלילית מאוד,הם חזרו אלי תוך מספר שעות והבטיחו לי שהם יודעים מהסיפור ושבתוך שבוע הם יחזרו אלי ויטפלו בזה. זה היה לפני שלושה שבועות. אחרי המתנה ארוכה מאוד נמאס לי לנדנד להם והחלטתי שלא להמתין אלא להזהיר את שאר הלקוחות לגבי השירות האיטי והגרוע שהחנות נותנת לרוכשים.
לסיכום - מחיר טוב, משלוח מהיר, קיים שירות לקוחות אבל הוא איטי, דורש סבלנות ולא תמיד מקיים את מה שמבטיח.
מוצר:
מחשב 1737 כחול
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
25/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את שני המסכים מהמכירה הקבוצתית של נקסטופ, המחיר היה מעולה וזמן ההמתנה היה קצר בהרבה מהמצויין בהזמנה.
לצערי, היו דיי הרבה בעיות לאחר מכן, הם לא הצליחו לתפוס אותי, הם חייבו אותי על משלוח למרות שביקשתי לאסוף בעצמי והחזירו לי את הכסף בצ'ק, והמסכים היו פגומים, והמסך שהוחלף לי היה בכלל דגם לא נכון.
אז למה ציון כל כך גבוה אתם שואלים? השירות שקיבלתי על כל תלונה (ואני מאמין שסתם היה לי מזל מאוד רע בקנייה הזאת) היה משהו שאני לא רגיל אליו בארץ הזאת, מיד עם כל תלונה שהיתה יותר מרגילה העבירו אותי ישר למנהל שהרגיע לי שהכל יהיה בסדר, ואם הייתה לי בעיה מצא פתרונות חלופיים, כמו להביא לי בעצמו את המסך כשאמרתי לו שיש לי בעיה להגיע לקחתו.
כשהגיע מסך בדגם לא נכון במקום מסך פגום מדל, הוא פשוט החליף לי במקום את המסך עם מסך חדש שהיה לו שם בחנות, כשהוא לא בטוח שהוא יוכל בכלל לגרום לדל להחזיר לו את הדגם החדש יותר.

בכל מקרה, הייתי שמח לשים דרוג כללי "מצויין" במקום "טוב" אחרי השירות המעולה, אך לצערי עם כל כך הרבה תקלות, וזה לא משנה שכנראה רובם עד כולם לא באשמת החנות, לא אוכל לעשות זאת בלב שלם, ולכן הדרוג הוא רק "טוב".
בכל מקרה אני בהחלט ממליץ על החנות.
מוצר:
2 מסכי LCD 2209WA
תמונת משתמש
שם:
יפים
תאריך:
24/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבועיים לאחר שרכשתי טלפונית מדפסת ב"נקסטופ" ונתתי את פרטי כרטיס האשראי
התקשרתי שוב ביוזמתי לראות מה קורה עם קבלת המדפסת מ"נקסטופ" , הנציג של "נקסטופ" מסר לי שיש בעיה באספקת המדפסת ולא יודעים מתי תגיע.
מוצר:
מדפסת לזר 3117
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
23/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות זאת בהמלצת חבר שרכש שם מחשב נייד מהסוג הנ"ל.
רכשתי שני מחשבים ניידים, אחד לבתי ואחד לידידתי. זמן אספקה היה סביר. במחשב אחד הייתה תקלה בטעינה. בעל העסק מר יעקב חשד במטען, שלח מייד מטען אחר באמצעות שליח ואכן התקלה נעלמה. את המטען המקורי התקול, החזרתי לחנות בזמני החופש (גם מעיד על אמון הספק בלקוח).
התרשמתי לטובה מהיעילות הטיפול כאשר המחשב התקול נמצא הרחק מירושלים.
הזכרתי בכוונה את התקלה היות ותקלות יכולות לקרות, אך המבחן הוא בהתייחסות הספק ואכן עבר את המבחן בהצלחה.
בביקורי בחנות, התרשמתי לטובה מהיחס ואף קניתי תיק עם עיצוב "מעניין וצעיר" למחשב (בסיוע גב' אסתר האדיבה).
אז בסה"כ מרוצה וממליץ.
מוצר:
חשב נייד 1545 t64000
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
17/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30.9.09 הזמנתי דרך האתר מחשב נייד Dell Studio 1555 T6500 4500MHD
נאמר לי שכרגע אין במלאי את המחשב ולכן עליי להמתין עד שבועיים לקבלת המחשב.
לאחר בדיוק שבועיים הגיע אליי שליח עד הבית עם המחשב.
השרות היה אמין ואדיב וכול מה שהובטח לי במחשב היה.
לפני הקניה התייעצתי עם יעקב הבעלים והשרות שקיבלתי ממנו היה מצויין.
מוצר:
מחשב נייד Studio 1555 T6500 4500MHD
תמונת משתמש
שם:
אלעזר
תאריך:
17/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מסך שיאפשר לי לעבוד בנוחות על עבודות גרפיות ולכן הייתי צריך מסך מקצועי ולא הסתפקתי בדגמים הזולים.
הגעתי לנקסטופ בעקבות המלצות ולא התאכזבתי. יעקב היה מאד אדיב והסביר לי על המסכים השונים ועל האפשרויות והמליץ לי בחום על הדגם הזה שהיה צריך להגיע לאחר שבוע.
מכיוון שהייתי צריך את המסך בדחיפות, יעקב הסכים לתת לי מסך שלטענתו יש בו פיקסל שרוף והבטיח שאם זה יפריע לי, הוא יחליף לי אותו בלי בעיה. רק לאחר חיפושים ממושכים הצלחתי לאתר את הפיקסל הזה. אם לא היו אומרים לי, בכלל לא היה לי מושג. אני מאד מעריך את הכנות הזו.
כשבאתי לקחת את המסך יעקב המתין לי למרות השעה המאוחרת ולמרות שאותו יום (כך מסתבר) היה יום הנישואים שלו (מזל טוב, דרך אגב).
טוב לראות שיש חנות שמבינה בלתת שירות כמו שצריך, זמינה ועונה מהר ומוכנה ללכת לקראת הלקוחות כשצריך.
אני נורא מרוצה מהמסך הזה ומרגיש שעשיתי עסקה מצויינת.
אני בהחלט אשמח להמליץ ולקנות שוב.
מוצר:
מסך 2209WA
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply