אורח,
שלום

אל סי דיל (LCDeal)

חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700702123
פקס:
03-5347721
כתובת:
גיסין 63 פתח-תקוה
דוא"ל:
בעלים:
יו פי תקשורת בע'מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
100
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באל סי דיל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
1
3 חודשים אחרונים
14
0
3
6 חודשים אחרונים
47
0
3
שנה אחרונה
88
1
11
כל הזמן
351
2
27
נמצאו 380 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
שם:
IS
תאריך:
26/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי LG G2 לפני שנה וחצי ושילמתי על הרחבה של האחריות לשנתיים.
לפני מספר ימים ביצעתי לבד שדרוג של מערכת ההפעלה שהוביל לקריסה של המכשיר.
הבאתי את המכשיר לשאולי במעבדה ב LCDAEL. הוא קיבל אותי באדיבות רבה והבטיח לעשות ככל שיוכל. לאחר יום עבודה, המכשיר חזר אלי תקין עם המערכת הפעלה המעודכנת ביותר. (כמובן ללא עלות!!) . ממליץ לרכוש בחנות! שירות כזה אדיב ומקצועי כמו של שאולי לא מקבלים בכל מקום!
מוצר:
טלפון סלולארי G2
שם:
Dalit
תאריך:
16/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע רכשתי מכשיר גלאקסי 4, בדרך כלל את הרכישות האלה אני מבצעת בצפון בחנות שאני לקוחה בה שנים אך בשל דחיפות למכשיר סלולר ולאחר חיפוש ב ZAP הגעתי לחנות וממש נהנתי מהרכישה.
קיבל את פני באדיבות מוכר בשם חי, אשר הציג לפני את כל האלטרנטיבות לרכישת מכשיר במסגרת הצרכים שלי ובהתאם למסגרת התקציב שעמדה לרשותי.
גם לאחר הרכישה כאשר היו לי שאלות נוספות חי דאג להנחות אותי ולהסביר לי בסבלנות וסובלנות.
חויתי שירות מהנה ביותר, חנות עם עובד מקצועי בעל תודעת שירות יוצאת דופן.
בתור אחת ששנים קונה ממקום קבוע וידוע, יכולה להגיד כי כיום גם במרכז אני יכולה לדעת שיש מקום שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות.
ממליצה בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי גאלקסי 4
שם:
Roy Orenstein
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו קניה של טלפון סלולרי בחנות בפתח תקוה. החנות מרווחת ומרשימה. קיבלנו שרות מעולה. יחס אישי. מחיר מצויין. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G2mini
שם:
אלכס
תאריך:
05/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
כשקניתי את המכשיר הכל היה יפה,שירות כמו בכל חנות שרוצה למכור את הסחורה.מה שחשוב לספר לכם זה על השירות הגרוע שקיבלתי כהמכשיר הסלולרי לא עבד כראוי.הבעיה:זימזומים באוזניית הפנימית.אחרי בדיקה קצרה ,נאמר לי לחכות שבוע לחלק.אחרי שבוע החלק לא יגיע אז אמרו לי לחכות עוד שבוע.אחרי שבועיים התקשרתי לשאול מה קורה,נאמר לי שהחלק יגיע.לא יתקשרו להודיע לי על זה.קבעתי עם איש מעבדה להגיע למחרת.כשיגעתי ,הבחור שהיה צריך לתקן לי את הטלפון לא נמצא,העובדים במעבדה יתחילו לדבר איתי כמו בשוק,בצחוק,אף אחד לא יודע שום דבר,מה לעשות איתי....אחרי זמן המתנה ארוך טיפלו בתקלה.אחרי יומיים התקלה(זימזומים באוזניה) חזרה,אז מה לעשות עכשיו ?....לחכות שוב שבועיים!לא תודה,אני עם החנות הזה סיימתי!מתי יודעים כמה טוב השירות ?כשיש בעיה וצריכים לטפל בה!
תגובת החנות:
מאחר ונושא מתן השרות חשוב מאין כמותו הן לנו והן ללקוחות אנו שמחים לקבל הערות וביקורת באופן חיובי על מנת להשתפר ולשפר אך כל זאת בתנאי שלא מעוותים את המציאות ואת אשר קרה בכל מקרה בפועל.
אלכס חווה תקלת זמזום באוזניית המכשיר ומאחר והחלק הדרוש לתיקון היה חסר באותה עת אצל ספקי החלקים של מעבדתנו בארץ הוא נאלץ להמתין כ-14 יום עד להגעת החלק. מאחר ומנהל המעבדה ליווה את המקרה שלו ואת הגעת החלק החסר באופן אישי התבקש אלכס עם הגעתו להמתין כ-15 דקות על מנת שאותו מנהל מעבדה יסיים את הטיפול בו באופן אישי וכדי שלא ייאלץ לעבור בין טכנאים אחרים ולהסביר את התקלה לטכנאי אחר שוב.
משך כל זמן ההמתנה בחנות כולל תיקון התקלה ארך לא יותר מ-30 דקות .
במידה ואכן קיימת עדיין תקלה במכשיר מוזמן הלקוח לחזור אלינו ולקבל טיפול כפי שמגיע לו במסגרת האחריות.

מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 D855
שם:
רונן
תאריך:
18/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש מכשיר סלולרי בפעם השלישית בחצי השנה האחרונה, בכל פעם שירת אותי עובד אחר, הפעם איתי, השירות היה מעולה כמו בשתי הפעמים הקודמות, קיבלתי הסברים מקצועיים ויחס מהיר ואדיב.
תמיד עונים לשיחות טלפון במהירות וסבלנות.
ממליץ מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Lilach
תאריך:
18/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמסונג עבור אימי המבוגרת ליומולדת, והחבר'ה יצאו "גברים" ועשו לי הפתעה- שלחו את המכשיר עם שליח למרות ששילמתי רק על משלוח בדואר רגיל.
השליח בפני עצמו היה תופעה של נחמדות שלא רואים כמוה, וזה מאד תרם לחוויה.
פרט לכך החברה נגישה לפני הקניה, יש מענה מהיר לטלפון ולשאלות. לפני המשלוח גם יצרו איתי קשר אישית ודאגו לוודא שכל פרטי ההזמנה ברורים ונכונים.
תודה על חווית קניה מדוייקת ונעימה.
מוצר:
סמארטפון S3 Neo
שם:
נועם
תאריך:
15/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני ערב חג והמוצר הגיע יומיים אחרי החג עם שליח עד הבית.
מהחנות התקשרו אליי לתאם את פרטי ההזמנה קצת אחרי שהזמנתי והמשלוח הגיע ארוז היטב, עם תעודת אחריות וחשבונית והמכשיר בקופסה חדשה.
הכל עובד מצוין ומומלץ לקנות.
הייתי ממליץ על דגם ה32GB ולא ה16.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
שם:
tal
תאריך:
12/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה היתה מצוינת. הזמנתי באינטרנט ותוך שעות ספורות חזרו אלי כדי לוודא את הפרטים. איש המכירה היה אדיב מאוד. בנוסף, בגלל שהיה קרוב לערב חג פסח הם שלחו לי את הפלאפון עם שליח עד הבית, ללא תשלום נוסף. ממליצה בחום לקנות אצלם.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
שם:
goli
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו לאישתי את ה G3 LG . אשתי השתמשה בו כשעתיים בבית והחליטה שהוא רחב וכבד מידי וביקשה להחליף ל G2. התקשרתי לחנות והייתי גלוי, אמרתי שפתחה השתמשה כשעתיים ורוצה להחליף ל G2. אמרו שזה בעיה אך הציעו "תבוא ונראה מה אפשר לעשות". כשהגעתי, טופלתי יפה עד שהגיע מי שטען שהוא בעל החנות ובקול רם מאוד אמר שאת המכשיר הזה לא מחליפים אלא אם יפחית לי 300 שקל בזיכוי. האיש הזה דיבר לא יפה, נופף באצבע וצעק והודיע לי שהוא לו עובד אצלי וגם הודיע שאעוף לו מהעיניים או שיפנה אותי עם משטרה, נכנס לאחד המשרדים עם הגב אלי והפסיק להגיב. בקיצור איש חם מזג. ממליץ לא לקנות אצלו!! אני דרך אגב סא"ל בצבא, מהנדס, לא איש של ריב ומדון.
תגובת החנות:
להלן השתלשלות הדברים כפי שאכן היו :
הלקוח הגיע לחנות עם אשתו ולאחר התלבטות ארוכה באשר לבחירת הדגם ולאחר שבחנו את המכשיר בידם במשך שעה ארוכה באולם התצוגה החליט לרכוש את הדגם של היבואן הרשמי אשר מגיע ארוז הרמטית עם סגרים מיוחדים על אביזריו וביקש באופן קפדני לוודא שהוא מקבל אכן מכשיר חדש שלעולם לא נפתח ולא נעשה בו שימוש כפי שכל לקוח מצפה לקבל ובצדק.
לאחר ביצוע הרכישה פתח הלקוח את המוצר בחנות וישב עוד שעה ארוכה עם אשתו לבחון ולוודא שהכל לשביעות רצונם ורק אז עזבו את החנות.
למחרת היום הגיע הלקוח עם המכשיר פתוח לאחר שנעשה בו שימוש של מעל 24 שעות (אפילו שעתיים נחשבות לשימוש) ולאחר שהמוצר ואביזריו פתוחים וביקש להחליפו לדגם אחר.
הוסבר ללקוח באופן ראוי ומסודר כי לא ניתן להחזיר מכשיר משומש וכי גם הוא לא היה מסכים לרכוש במקור מכשיר שהיה בשימוש אצל לקוח אחר אפילו לא לשעה אחת וכי האופציה היחידה האפשרית היא לזכות בסכום מופחת של 300 ₪ כמכשיר משומש כדי שאפשר יהיה לנסות ולמכור את המוצר כמשומש ללקוח אחר ביודעין כמובן.
הלקוח "לא אהב" את הפתרון שהוצע והחל לצעוק ולהתלהם וגישתו בוודאי לא הייתה של "לא איש של ריב ומדון" כפי שהוא מנסה להעיד על עצמו.
לדרגתו בצבא או לעיסוקו אין כל רלוונטיות לעניין !!! האם אדם בדרגת רב"ט בצבא שאינו מהנדס הוא לא אדם ראוי ???
לסיכום: אנו מקפידים על מסחר הוגן ודואגים להגן עליכם הלקוחות ולמכור אך ורק מוצרים חדשים ולא כאלה שלקוחות אחרים עשו בהם שימוש קודם והחזירו לחנות !!! אנו עומדים על עיקרון זה בכל תוקף תהא תגובת הלקוח אשר תהא.


מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
DBERROR
תאריך:
05/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מדובר בחנות גדולה מכפי שציפיתי הכוללת אולם תצוגה גדול של כלל הטלפונים המוצעים למכירה. שירות נעים ואדיב. מחיר הטלפון ללא התחכמות מיותרת. אני לקחתי עם אחריות יבואן והוספתי 200 ש"ח עבור זה. מחיר המוצרים הנלווים מעט יקר לטעמי והייתי מצפה להנחה גדולה יותר על מוצרים נלווים כגון קייס ואו זכוכית הגנה, ביחס למה שניתן לקנות באופן עצמאי בחנויות מקוונות בעולם הגדול. אין ספק שאחזור לרכוש בחנות ושאמליץ לחברי לרכוש שם.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
שם:
עמי
תאריך:
01/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחל'ה שירות. הזמנתי מהחנות הזאת מכיוון שהם נתנו את המחיר הזול ביותר שמצאתי לאחריות יבואן רשמי ובגלל הביקורות והציון הטוב. בעיקרון לפי האתר הייתה אופציה רק לצבע שחור(אשתי העדיפה לבן אבל בגלל המחיר הטוב והביקורות כאן התפשרנו ). יום אחרי התקשרו אליי מהחנות לוודא הזמנה ולהפתעתי הייתה גם אופציה ללבן. בעיקרון המוצר היה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים לסניף הדואר הקרוב ולא לבית. בפועל המוצר הגיע יומיים אחרי ההזמנה שלי והגיע לי שליח עד הבית! אחל'ה שירות וחווית קניה. זאתי ביקורת ראשונה שלי בזאפ. עד היום הביקורות בזאפ שימשו אותי נאמנה כדי לבחור חנות לרכישה. החלטתי שהגיע הזמן שגם אני אהיה חלק מהעזרה הזאת לגולשים הרוכשים שמתלבטים. מגיע לחנות הזאת פידבק חיובי ראשון בתור סיפתח. ( :
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini D620R LTE
שם:
YR
תאריך:
30/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות כדי לברר אם המוצר שריציתי במלאי.
ענו לי בטלפון, ידעו ישר להגיד אם הוא במלאי.
הגעתי לחנות וצוות מוכרים מעולה, עם שירות אדיב, ידע מקצועי - קיבלתי הסבר מפורט אודות השעון החכם שרכשתי, זמינים טלפונית
מוצר:
שעון יד חכם LG r w110
שם:
Rami
תאריך:
26/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
דגם הטלפון: סאמסונג S4-9505
בטלפון שנמצא עדיין בתקופת האחריות הופיעה תקלה שמופיעה הודעה כי בטלפון אין כרטיס סים
ובכדי להמשיך ולעבוד עם המכשיר יש לאפס אותו. התקלה הופיעה עם כרטיס סים שונים שבמכשירים
אחרים היו 100% ובגרסאות מע' הפעלה שונות - 4 ו 5. השידרוג של מע' ההפעלה הוצע ובוצע ע"י KIES, כלומר באופן מסודר לחלוטין.
כל המידע הזה נמסר לחנות בעת מסירת המכשיר לתיקון.
המכשיר היה בתיקון 3 פעמים. פעמיים החליפו תושבת סים ובפעם שלישית כנראה לא עשו כלום למעט הורדת גרסה ל 4.
לצערי התקלה חזרה בפעם רביעית . לטענת החנות הבעיה נגרמה עקב כרטיס סים או ע"י גרסה 5 של מע' הפעלה.
לקביעות האלה אין רגליים היות ווכאמו התקלה מופיעה רק במכשיר הנדון ובכל גרסאות של מע' הפעלה.

זאת ועוד, בביקורי האחרון שם בקשתי דו"ח תיקונים אך אחד המנהלים בחנות סרב בבוטות ובגסות למסור לי דו"ח תיקונים כולל.

אין לי כוונה לחזור לחנות הנדונה בפעם הרביעית ולו רק עקב חוסר החניה הכרוני במקום.
מה אני עושה כעת עם מכשיר שעלה אלפי ש"ח לפני קצת פחות משנה? אשמח לקבל רעיונות.
תגובת החנות:
מאחר ואדון רמי בחר לפרש ולהציג דברים כראות עיניו אנו נעשה עבורכם סדר בדברים כפי שהיו:
הנ"ל הגיע עם מכשיר גלקסי 4 חודש לפני תום מועד האחריות כאשר המכשיר במצב חיצוני גרוע מאוד לכל הדעות והתלונן על קילוף בצבע מתחת לפני הזכוכית של המכשיר.
הוסבר ללקוח שתופעת הקילוף נובעת ככל הנראה ממגע עם מים או שהייה ארוכה של המכשיר בשמש וכי תופעות הנגרמות ממים או פגעי טבע אינן מכוסות במסגרת האחריות וכי יתרה מכך המכשיר עובד מבחינה טכנית ללא דופי ולכן לא נוכל לבצע כל פעולה במקרה זה.
יומיים לפני תום מועד האחריות הגיע הנ"ל והתלונן על "איבוד קליטה" של המכשיר ואנו קיבלנו את המכשיר למעבדה וביצענו את הפעולות הכלליות הנהוגות והנדרשות מבלי למעשה שראינו כי ישנה אכן תקלה.
המכשיר נבדק על ידינו בשימוש יום יומי מלא מספר ימים בטרם קראנו ללקוח לאסוף אותו ונמצא תקין לחלוטין וזאת על מנת לשלול ולוודא כי תלונת הלקוח לא מופיעה כלל.
חשוב לציין כי הלקוח הנ"ל בניגוד לכל הנחיותינו ולתעודת האחריות ביצע שינויים במערכת ההפעלה באופן עצמאי וללא אישורנו דבר אשר אף חנות או גורם אחראי לא היה מאשר במסגרת האחריות.
אף על פי כן ועל מנת שלא יתפרשו הדברים כהתחמקות קיבלנו את המכשיר לטיפול והמכשיר הוחזר לידיו מבחינתנו באופן תקין.
לשמחתנו מאות חוות הדעת שנכתבו ע"י לקוחותינו אותן תוכלו לקרוא לצד חוות דעת זו יעידו ויאפשרו לכם לשפוט ולהבין כי יושרה ואמינות הם נר לרגלינו וכי טובת הצרכן ההוגנות והשרות הם הרעיון המרכזי המניע אותנו.

מוצר:
סמארטפון S4 I9505
שם:
inbar
תאריך:
26/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות. הגעה קלה וחנות יפה, נוחה ומסודרת. השירות היה מהיר, הסבירו לנו על המוצר בסבלנות. גם סידרו לנו את כל הזכרונות והמידע מהטלפון הישן והתאימו את הסים קארד. יצאתי מהחנות עם טלפון שאפשר ישר להתחיל להשתמש בו במקום קשיי הקליטה שבדר"כ יש עם טלפון חדש. חנן היה מקסים ושירותי ואנחנו ללא ספק נחזור רק לשם ונשלח את חברינו. מאוד מומלץ !!!
מוצר:
טלפון סלולרי M8
שם:
אלעד
תאריך:
25/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי שראיתי בזאפ שהחנות זולה ושיש לה דירוג גבוה.
ובאמת כך היה נתנו לי שירות מצויין והמליצו לי על מכשיר לפי הצרכים .
קניתי שני מכשירים LG G3 GALAXY S3 NEO
המכשירים עובדים מצוין.
כמו כן קניתי שם מגן מסך וכיסויים למכשירים במחירים אטרקטיביים.
תודה!
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
שלמה
תאריך:
23/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לתיקון הטלפון עם בעיה של חוסר קליטת GPS לאחר שעה הטכנאי שאולי החזיר לי את הטלפון מתוקן ועובד. שרות מצוין.
מוצר:
טלפון סלולרי S4 I9505
מוצרים נוספים הנמכרים באל סי דיל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באל סי דיל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.