אורח,
שלום

אל סי דיל (LCDeal)

חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700702123
פקס:
03-5347721
כתובת:
גיסין 63 פתח-תקוה
דוא"ל:
בעלים:
יו פי תקשורת בע'מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
59
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באל סי דיל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
1
3 חודשים אחרונים
16
0
4
6 חודשים אחרונים
23
0
6
שנה אחרונה
50
0
9
כל הזמן
401
2
36
נמצאו 439 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
שם:
לילך
תאריך:
24/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
עברו שבועיים מאז קניית הפלאפון Samsung s4 מחודש בחנות, והתרשמתי לטובה מהיחס. הם נתנו לי מתנה בחינם ודאגו שאשלם בצורה הכי רווחית.
יישר כוח
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
Dana
תאריך:
11/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה נהדר, המחיר הכי זול שמצאתי למכשיר של יבואן רשמי ובנוסף קיבלתי מגן זכוכית מתנה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
רונית
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
בדצמבר 2014 קניתי טלפון סלולרי מהחנות.
ביום ראשון, 8.4.2016 נפל לי הטלפון ונשבר מסך המגע.
הטלפון לא הגיב, כך שלא היה לי טלפון, וויז ואינטרנט.
בבדיקה שערכתי קיימת מעבדה בבית העסק וכיוון שהיתה חווית קניה טובה (ושלחתי לשם כ 4 אנשים שונים לקנייה של מכשירים) הגעתי ע"מ לתקן את המכשיר.
כשנכנסתי, עם תינוקת בת חודש, הופנתי ישר למעבדה.
הבחור הסתכל על המכשיר, בדק אחריות והפנה אותי לייבואן,
אציין שאין לי ביטוח. מעולם לא טענתי שיש לי ביטוח ומעולם לא נשאלתי אם יש לי ביטוח.
יש אחריות יצרן אשר במעמד הקנייה הרחבתי לשנתיים.
תוך 2 שניות הופנתי לייבואן, נאמר לי שיהיה לי זול יותר כי יש לי אחריות.
טורטרתי עם תינוקת בת חודש! לבני ברק, לאיזור ללא חניה, בשיא החום רק כדי שיאמרו לי מחיר שערורייתי ושאין אחריות על שבר.
לא ברור לי מה הייתה הסיבה לטירטור ולהטעיה.
יכולתי להחליף מסך במסך מקורי בכל מעבדה בחצי מהסכום ובפחות מהזמן, כולל שליח עד הבית (שזה מה שעשיתי בסוף)
אני לחנות הזו לא אחזור ולא אפנה יותר לקוחות (ההורים שלי, אחותי ואחי קנו בשנה האחרונה 4 מכשירים מהחנות)
איכזבתם וטרטרתם אותי לחינם, באיזור שקשה נורא להתניידות, עם תינוקת בת חודש כשיכולתם לעשות את התיקון בעצמכם ורוב הסיכויים במחיר טוב יותר.
פשוט בושה וחבל שכך אתם נוהגים בלקוחות.
תגובת החנות:
עצוב לגלות כי דווקא בית עסק שבוחר לנהוג בהוגנות ויושרה כלפי לקוחותיו זוכה לבסוף לפרשנות מעוותת של המציאות ולחוות דעת שלילית וחסרת בסיס,וכעת נסביר :
הלקוחה רכשה בשנת 2014 טלפון סלולארי עם אחריות ל-24 חודשים של היבואן הרשמי ועל כן כדי לשמר את האחריות עליה לקבל שרות ואחריות במעבדות היבואן הרשמי בלבד !
מאחר והמכשיר שברשותה נשבר הגיעה הלקוחה למשרדינו על מנת לתקנו (בתשלום) אך אנשי המעבדה בשיא ההוגנות וכלקח ממקרים דומים בעבר הסבירו לה כי מאחר והמכשיר שברשותה עדיין במסגרת תקופת האחריות של היבואן הרשמי רצוי ומומלץ כי תפנה ראשית לקבלת הצעת מחיר אצל היבואן הרשמי מאחר וקיימים מקרים מסוימים בהם היבואן הרשמי מוכן לתקן את המוצר השבור בתשלום ויחד עם זאת לשמר את האחריות עד תומה ובתנאי שהמוצר תוקן במעבדתו בלבד !!!
הלקח על פיו אנו פועלים מבוסס על מקרים של לקוחות שפנו אלינו בעבר לתיקון בתשלום כגון החלפת מסך שבור כאשר היו עדיין בתקופת האחריות של היבואן הרשמי מבלי ליידע אותנו על כך ולאחר שתיקנו אצלנו ובחלוף פרק זמן פנו אל היבואן הרשמי לתיקון אחר ואז זה הודיע להם כי מאחר והמכשיר לא תוקן במעבדתו ונפתח במעבדה אחרת נשללה מהם האחריות לחלוטין !
בוודאי שלא היה ניסיון "לטרטר" וכל כוונתנו הייתה טובה ומבוססת על יושרה ואמינות כפי שניתן ללמוד מחוות הדעת הרבות הכתובות אודותינו וצר לנו שהדברים קיבלו פרשנות שלילית.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB
שם:
Yedidya
תאריך:
06/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי טוב שיכולת לקבל גם קיבלתי הנחנה לגבי מגן מסך עשו לי ב100 שקל משהו כזה רכשתי מהם גלקסי 7 אדג' יבואן רשמי ובאמת חבר'ה מקסימים ונהדרים והם הכי זולים שיש אם הייתי הולך לחנות אחרת אז זה היה יוצא לי יותר יקר למזלי הלכתי אליהם כי עשיתי השוואת מחירים תלכו אליהם!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
שם:
קובי
תאריך:
03/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זה המכשיר השלישי שאני רוכש אצלם, ואני רוצה לציין במיוחד את חנן שנתן לי שירות מקצועי ויוצא מגדר הרגיל והתאים לי מכשיר בהתאם לצרכים והרצונות שלי. לאחר הרכישה הוא גם עזר לי מאד, ובסבלנות רבה התקין לבקשתי את כל מה שהיה לי במכשיר הקודם, וחסך לי זמן רב וכאבי ראש מיותרים אלמלא הייתי עושה זאת בעצמי. כמובן שאחזור אליהם גם בעת רכישת המכשיר הבא וממליץ עליהם בחום כפי שעשיתי זאת בעבר.
מוצר:
טלפון סלולרי 7S
שם:
Bucho
תאריך:
28/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה הייתה בחנות עצמה.
אבי, המנהל, שם בטעות את כרטיס הסים לא טוב בטלפון, עניין שגרם לטלפון להפסיק לעבוד יום למחרת.
אחרי שהגעתי אליו עם הבעיה, הם לא הצליחו לפתוח את המגש של כרטיס הסים. אבי מיד אמר שיחליף לי את הטלפון באחד חדש מהאריזה, וכך עשה. בנוסף, נתן לי כבל מתנה על הטרטור שעברתי.
אומנם הרכישה לא הייתה חלקה, אבל הטיפול בבעיה היה מהיר ומשביע רצון.
עסק נמדד ביחס ללקוח כשיש בעיה לא כשהכל זורם בתקינות.
מרוצה מאוד
מוצר:
טלפון סלולארי NEXUS 5X
שם:
אורי
תאריך:
24/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצויין מהיר ומקצועי במיוחד מחנן שטיפל בי בצורה טובה. זו הפעם השלישית שאני קונה שם.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Shmuel
תאריך:
20/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לאורך השנים האחרונות מספר טלפונים סלולריים ואביזרים לטלפונים סלולריים שנמצאים ברשותי ותמיד נעניתי בסבר פנים יפות ע"י איתי ועל ידי חי, המוצרים תאמו את דרישותיי הן באיכותם והן במחיר שקיבלתי. באם היה צורך תמיד בוצעו פעולות שירות מעל ומעבר למכירה רגילה ללא עלות נוספת כגון התקנת מגינים כיסויים ללא עיכוב ובצורה טובה וזאת למרות שלעיתים היה לחץ רב בחנות עקב מספר לקוחות רב הממתינים לשרות. חווית קנייה טובה ונעימה וכן יירבו אנשים חנויות ושרות מעין זה.
לצורך הבהרה, איני עובד בחנות ואיני מכר אישי של אף אחד מן העובדים בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
שם:
Pavel
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הסוכן מכירות חי עזר לי בבחירת טלפון משומש אל גי 3
חווית קנייה נעימה
אשמח להגיע גם בעתיד
מוצר:
טלפון g3
שם:
MTKA
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ידידיה המליצה לי לקנות בחנות הזו לאחר חוויה טובה שהייתה לה.
סוכן מכירות בשם חי טיפל בי לשביעות רצוני בנוסף עם איתי מנהל השיווק והמכירות שעזרו לי לבחור את הסמארטפון שהכי מתאים לי - מרוצה מאוד! ממליץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 - 64GB
שם:
יוסי
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 17-4-2016 רכשתי סלולרי חדש בתשלום אחד. קיבלתי מכשיר שסגור הרמטי, השרות היה מאיר ואדיב, אני רוכש מאתר זה כבר מספר שנים ברציפות ותמיד הייתי מרוצה, מדובר בחברה גדולה ורצינית ולא חנות קטנה בפינת רחוב. ניתן לגשת לחברה, לראות את המוצרים , לדבר עם אחד מצוות המוכרים ולרכוש במקום.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
DANB
תאריך:
17/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מחנן, היה נחמד אדיב ושירותי מאוד וידע הכל על המכשיר.
המכשיר נרכש בהמלצתו ואני מאוד מרוצה.
ממליץ מאוד על החנות ועל חנן, אחלה שירות!.
מוצר:
טלפון סלולרי V10 32GB H960
שם:
Gili
תאריך:
15/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות ברמה הכי גבוהה שראיתי גם חנות מדהימה גם מוכרים סופר נחמדים שירותיים ומקצועיים והכי חשוב המחיר הזול בארץ לשמחתי סוף סוף מצאתי חנות מושלמת וליד הבית
מוצר:
טלפון סלולרי 4
שם:
אלון
תאריך:
14/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מכשיר עם גירסת OS שונה מזו שהוצגה עם תמיכה חלקית בעברית. למכשיר היו בעיות נוספות מוזרות ובסיסיות (אין נורית חיווי, אין מצב שקט) ולכן כמה שעות אחרי שרכשתי את המכשיר באותו יום ביקשתי להחזיר אות המכשיר ולקבל את הכסף חזרה. בעל החנות לא הסכים ולא התייחס יפה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר תקין לחלוטין, מאחר ושינה את הגדרות העברית של המכשיר הגיע אלינו בחזרה ביום שלאחר הרכישה והעניין סודר תוך שניות בודות.
אנו מקבלים את המוצרים חדשים וארוזים עם מערכת ההפעלה כפי שיצאה משעי המפעל ומאחר והלקוח ביקש מערכת הפעלה שונה מזו המותקנת במקור במכשיר הוסבר לו שהעניין אינו בשליטתנו.
ה"בעיות" הנוספות אותן הלקוח מגדיר כמוזרות הנם הגדרות המכשיר כגון: נורית חיווי ומצב שקט. אלו הגדרות שהמכשיר מגיע עימם ישירות מהמפעל ואין אנו אחראים לנתונים אותם היצרן מספק ולכן איננו מבינים מדוע בחר הלקוח להתייחס לזה כ"בעיה".
מוצר:
טלפון סלולרי K10 K430Y
שם:
Idan
תאריך:
14/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר כמעט לפני שנה עם אחריות לשנה מאלסי דיל. במכשיר יש בעיות במקרופון ובכניסה של האוזניה, אחרי שכבר הגעתי 4 פעמים מרחוק, עדיין לא סודר לי המכשיר כל פעם בטענה אחרת. מצטער אותי איכזבתם שירות מעבדה על הפנים ולא ניתן העזרה. אכזבה אכזבה
תגובת החנות:
עידן בחוות הדעת בוחר להתעלם מפרט מהותי אחד והוא כי במכשיר שברשותו נמצאה קורוזיה שנגרמה כתוצאה ממגע עם נוזלים.
בענף הסלולאר כולו כמו גם אצלנו מקובל וידוע כי מכשיר שבו נמצאת קורוזיה מאבד את האחריות, אך יחד עם זאת ניסינו לסייע לעידן למרות שהוסבר לו שהמכשיר שברשותו איבד את האחריות ברגע שנחשף לנוזלים.
את המוניטין והיושרה של מעבדת התיקונים שלנו אי אפשר לבטל בקלות וניתן לקרוא את חוות הדעת הרבות הכתובות אודותיה והמעידות כי שרות המעבדה שלנו הנו מהטובים בארץ ומבוסס על אמינות לפני הכל.
מוצר:
טלפון סלולרי g3
שם:
יהודה
תאריך:
30/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב-30/01/2013 רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי S2 I9100.
ב-24/01/2016 רכשתי שוב מכשיר J5
משהו במערכת ההפעלה של ה-S2 השתבש, והיה צורך לעדכן/או להתקין שוב את מערכת ההפעלה,
פניתי לחנות בדוא"ל בשאלה האם יוכלו לסייע לי בנ"ל ?
תוך רבע שעה קיבלתי דוא"ל חוזר,ובו נכתב:
עלייך להגיע למעבדה ולפנות לשאולי מנהל המעבדה
הוא ינסה לסייע לך.
בברכה:
איתי
כאשר הגעתי,לחנות, שאולי מנהל המעבדה, התפנה לטפל בי מיידית. ותוך רבע שעה הייתי כבר מחוץ לחנות, עם מכשיר תקין,ועובד.
שירות מעל ומעבר,אלפי תודות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
שם:
מירי
תאריך:
29/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
עזרו השירות היה מהיר דאגו שיהי לי הכל לטלפון שיחזור כל התמונות המשחקים ועוד... ועזרה תומכת מאוד .
מוצר:
LG g4 JJJNM
שם:
hana
תאריך:
20/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא שהדגם הספציפי שרציתי קיים בחנות.
המוכר בדק ואישר שקיים ואף הדגיש בפני שמדובר בזיכרון 32 מגה ווידא שאני מודעת למחירו.
ציינתי כי יקח לי להגיע כשעה נסיעה.
כשהגעתי הסתבר שהדגם לא קיים בחנות והמוכר אף ניסה לשכנע אותי לקחת את הדגם הקיים עם כיסוי חינמי.
אכזבה! ולכך נסעתי שעתיים הלוך חזור..
תגובת החנות:
למען הגינות שני הצדדים חשוב שתוצג האמת כולה ולכן בראשית תגובתנו נציין פרט מהותי וחשוב והוא כי דגם המוצר המבוקש אותו ביקשה הלקוחה במחיר שסוכם עימה אכן היה פיזית במלאי החנות והטעות הייתה סביב צבע הגב האחורי של המכשיר ועל כן הבענו בפני הלקוחה את התנצלותנו עשרות פעמים וביקשנו לתת לה עם הקניה פיצוי בגין הטעות (מגן זכוכית+כיסוי אחורי מתנה ללא חיוב).
אנו מצרים על כך שעל בסיס טעות אנוש בזיהוי צבע המוצר ועל אף התנצלותנו הכנה בפניה בחנות וההצעה לפצותה בחרה הלקוחה לכתוב חוות דעת בניסיון "להעניש" ויחד עם זאת אנו עדיין מביעים התנצלות כנה.

מוצר:
סלולר נקסוס 5x
שם:
Ilay
תאריך:
11/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, אדיב וחמים. קיבלתי הסבר על כל דבר ששאלתי, נתנו לי לפתוח את המכשיר לראות שהכל תקין ושכל הדברים עובדים כשורה.
אם יצא לי למליץ אני ימליץ בחום על החנות הזאת, אמינה עם שירות פשוט נהדר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
vered
תאריך:
05/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות פרונטאלי ממוכר בחנות בשם חנן, חנן היה אדיב, נעים וסבלני, אשר הסביר לי על הטלפון העביר לי את כל הנתונים מהטלפון הקודם לחדש בצורה מדוייקת, תהליך שארך זמן רב.
חווית השירות והקניה מול חנן היתה נעימה ומקצועית מאד .
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
פבל
תאריך:
26/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש רכשתי מכשיר יד שניה בחנות עם אחריות ל3 חודשים.
המכשיר התחיל "לקרטע" כבר למחרת, המסך היה מפסיק לתפקד לכמה שניות וככה כמה פעמים ביום. לאחר שבוע הבעיה החמירה לשעות ללא תצוגה מה שגרם לי לפנות למעבדה ולבקש תיקון של המכשיר. לרוע מזלי עקב תקלה של אפל, המכשיר ננעל על השם משתמש שלי בappleid מה שמן הסתם מונע איפוס של המכשיר. אכן במעבדה לקחו את המכשיר לתיקון, אך הודיעו שלא יחליפו אותו מכוון ש, ואני מצוטט "אין לנו מה לעשות עם המכשיר הזה, מבחינתנו במצב זה הוא חתיכת ברזל". בפועל התיקון לא עזר וככה חזרתי לחנות בשנית. בתיקון השלישי והודע לי רשמית שאין לי למה לבוא לחנות יותר כי הם לא מתכוונים לתקן/להחליף אותו כל עוד הוא נעול על המשתמש שלי(למרות שתקופת אחריות טרם פגה). כיום המכשיר אפילו לא נדלק למרות שמסך/בטריה/מצלמה קדמית ועוד חלק (לטענת המנהל המעבדה) הוחלפו.
ממה שנכתב למעלה ניתן להסיק שתי מסקנות:
1. המכשיר שנמכר לאחר בדיקה של המעבדה, היה תקול.
2. אי רצון להחליף על סמך נעילה מהווה כוונה לנסיון למכור את המכשיר ללקוח אחר במידה והוא לא היה נעול.

אם בכל זאת החלטתם לקנות מכשיר יד שניה בחנות זו, תקחו בחשבון שישנו סיכוי שאתם עלולים להיות אותו לקוח שמקבל מכשיר תקול שהולחף לקודמיכם.
תגובת החנות:
לשמחתנו פבל בחר לספר "כמעט" את כל האמת ובכך הקל עלינו את התגובה שכן הדבר היחיד אותו ביקשנו ממנו לבצע על מנת שנוכל להחליף את המכשיר או לזכותו כספית היה לבטל את קוד הנעילה/סיסמא (APPLE ID) שהוא יצר בעצמו ואותו שכח כפי שהסביר.
כידוע קוד נעילה זה אינו מאפשר לאפס את המכשיר ואינו מאפשר לאף אדם אחר לעשות בו שימוש לעולם פרט לאדם שהכניס את הקוד. מכשיר של חברת "אפל" (אייפון) עם קוד נעילה/סיסמא (APPLE ID) שאינו ניתן לפענוח או שהלקוח אינו זוכר את הקוד שהזין אכן נקרא "ברזל" בשפת ענף הסלולר שכן לא ניתן למוכרו לעולם לאדם אחר אלא לפרקו לחלקים בלבד.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן
שם:
אסף
תאריך:
09/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קבלת פרטים על המכשיר בטלפון, קניתי טלפון סלולרי מסוג גלקסי 6 אדג', המחיר היה טוב, המוכרים היו נחמדים.
מוצר:
טלפון סלולרי S6 EDGE 926 64GB
שם:
ענת ובן
תאריך:
04/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה מהיר ונוח, יום לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו לוודא פרטים, והמשלוח הגיע עד הבית תוך ארבעה ימים (התחייבו לשבעה ימים עבודה)
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
YN
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות זריז ויעיל. רבע שעה מהקלדת הזמנה עד שיחה עם נציג. תודה וואדים. הטלפון אצלי תוך פחות מיממה. החנות בפ"ת ואני ליד שדרות.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5X
שם:
שמואל
תאריך:
20/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה כבר כמה פעמים בחנות.
הפעם דיבר איתי וודים נתן שרות מקצועי ומהיר.
שרות מעולה ממליץ
מוצר:
טלפון LG V10 V10
מוצרים נוספים הנמכרים באל סי דיל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באל סי דיל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.