אורח,
שלום

אל סי דיל (LCDeal)

חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700702123
פקס:
03-5347721
כתובת:
גיסין 63 פתח-תקוה
דוא"ל:
בעלים:
יו פי תקשורת בע'מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
95
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באל סי דיל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
0
3 חודשים אחרונים
13
0
2
6 חודשים אחרונים
34
0
4
שנה אחרונה
85
0
10
כל הזמן
357
2
28
נמצאו 387 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
שם:
מיכל
תאריך:
21/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו כבר הפעם השלישית שאני קונה ב- lcdeal.
בכל הפעמים קניתי טלפון גלקסי s3, באחת הפעמים קניתי שני מכשירים.
החנות מרווחת, נקיה יפה ונעימה והמוכרים מקצוענים.
בכל הפעמים שקניתי בחנות קיבלתי יחס נעים וסבלני.
באחת הפעמים קניתי טלפון לאימי ואחרי כמה ימים חזרתי לחנות כי היתה
בו בעיה. מאחר שלא נעשה שימוש במכשיר, החליפו לי למכשיר אחר במקום,
ללא ויכוחים וללא טענות.
בפעם נוספת שקניתי שם, לבן שלי היתה בעיה במטען, קיבלנו מטען חדש מה שפתר את הבעיה.
ממליצה מאוד על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 I9300
שם:
LCDEAL
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה. אסתטיקה גבוהה. מומלצת בחום, לאחר ברור טלפוני (נשמעו רהוטים וסבלניים מאחרים כבר בטלפון) מחיר טוב. מקצוענים. חי עזר לנו ברכישת שני מכשירים. גילה בקיאות וסבלנות. מאד חמוד. מקוה לא להצטרך בקרוב, אבל אם כן - חוזרת.
מוצר:
טלפון סלולרי lgg3d85532gb
שם:
כהן מאור
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הסיפור שלי התחיל בכוונתי להתקדם למכשיר טוב יותר בנתונים מ LG G2 . בתחילה רכשתי סמארטפון שאת שמו לא אציין כי תדעו מיד לשייך אותו לרשת שמוכרת אותי בבלעדיות ואין לי כוונה לפגוע בשמם של רשת שגם ככה שמם לא מי יודע מה... . ולצערי התוודעתי לשירות גרוע ומכשיר שמחירו הזול מאוד ניכר בחווית השימוש .

החזרתי את המכשיר לחנות האחרת ונזכרתי שלפני שנה וחצי רכשתי את ה LG G2 ב LCDEAL . זכרתי שהשירות היה מעולה אך לא זכרתי עד כמה מעולה. .

ניגשתי לסניף כרבע שעה לפני סגירתו, וקיבל את פניי מר חנן , שבסבלנות ומקצועיות ויחס אישי הסביר לי על הטלפון החדש ונתן מענה לכלל שאלותיי .

מקצועיות ושירות כאלה ראויים להערכה .

אסיים בעצה אליכם : תזכרו תמיד שטעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של מחיר נמוך .

אז שהאיכות טובה והמחיר בכל זאת הכי נמוך או לפעמים יקר בכמה עשרות שקלים מהמתחרות , אני מעדיף לשלם את הכמה עשרות שקלים האלה .

מנהל החנות פינק אותי גמגז זכוכית ופאנל אחורי מקורי של LG במחיר הכי זול שקיים בשוק !
מוצר:
סמארטפון g3 32gb
שם:
לימור
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני שהגעתי לחנות התקשרתי על מנת לברר פרטים על המכשיר (LG G3...) כל התשובות לשאלות ששאלתי נענו בסובלנות. כשהגעתי לחנות קיבלתי שירות מקצועי ואדיב מבחור בשם חי לאחר עשר דק' כבר יצאתי מהחנות עם מכשיר חדש מרוצה מאוד מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 S Beat D722
שם:
יאיר
תאריך:
05/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
בשלהי שנת 2011 קניתי בחנות מסך טלוויזיה 23 אינץ' של פירמה לא מוכרת בשם KTC. באתר צויין שזה מסך LED וגם המוכר אמר כך. הוא הוריד לי את המחיר ל-900 ש"ח (מאלף) ובכך המחיר היה פשוט מציאה. יצאתי שמח מהרכישה שלי עד שהגעתי הבייתה והבנתי שמדובר במסך מסוג Backlit LED ולא LED מלא. מכרו לי מסך LCD בחזות של מסך LED. המחיר היה טוב, אבל המכירה מטעה. המסך משמש אותי גם למחשב וגם לטלוויזיה, והוא עובד היטב.

היום, במחצית 2015, באתי לחנות לקנות מכשיר LG G3, מכשיר מוכר, במחיר של 1740 ש"ח כמתואר בזאפ ובאתר של החנות. על אף החווייה הקודמת, אימי קנתה שם שני מכשירי Nexus 5 במחיר נמוך במיוחד והיא מרוצה מאוד מכך. כשביקשתי את המכשיר, התבשרתי כי המחיר עומד על 2070 ש"ח. כשניסיתי להבין את הפער במחיר בין האתר לבין החנות, המוכר גילה לי שהם מוכרים את המכשיר בשתי גירסאות: גירסאת יבוא אישי שאליה הם דחפו בכוח ממשק בעברית ועקב כך יש לה אחריות של שנה ואין לה עדכונים, וגירסאת יבוא רשמי שעולה 330 ש"ח יותר שמכילה את כל השפות עם עדכוני תוכנה ואחריות של שנתיים. המחיר בזאפ ובאתר מתייחס לגירסאת היבוא האישי, ובשום מקום באתר לא מצויין המחיר לגירסא הרשמית. באתר כתובים רמזים לגבי עלות נוספת שכמעט ובלתי ניתן להבין אם לא יודעים על ההבדל בגירסאות.

בחנות מעלימים או לפחות מסתירים מידע קריטי לגבי רכישות מוצרים. רצוי לבחון טוב טוב את הפרטים לפני ביצוע הרכישה, ולוודא שמכירים את התחום בשביל להבחין אם המוכר מבלבל את המוח או אם הוא אומר משהו רלוונטי.
תגובת החנות:
רצף של אי אמירת אמת בלשון המעטה וממש לא ברור על איזה בסיס למה ועל מה נכתבה חוו"ד זו.
נתחיל בכך שהנ"ל קנה לפני 4 שנים טלויזיה KTC 23L13 LED וכל אחד מכם מוזמן לאמת את דברינו ולהקליד את הדגם הנ"ל בגוגל ולהיווכח שמדובר בטלויזיה LED באופן ברור ומפורש גם באתר היצרן ובלינקים אחרים. (אין לנו מושג מדוע הגיע למסקנה אחרת ועל בסיס מה ?)
הגדיל לעשות וטוען שהגיע הביתה עם הטלויזיה לפני 4 שנים ו"גילה" שלא קיבל מוצר נכון לכאורה !
מדוע לא פנה אלינו מיד באותו יום ? ולמעשה הנ"ל לא פנה אלינו מעולם בכדי להבהיר את העניין.
בנושא LG G3 – המכשיר נמכר בשתי אופציות : "יבוא מקביל" הכולל שנת אחריות אחת,עם כל השפות כולל עברית אך ללא אפשרות לבצע עדכוני תוכנה אוטומטיים והדברים מודגשים גם באתר וגם בפני הלקוח באופן מפורש בחנות.
האופציה השניה (בתוספת תשלום) : "יבוא רשמי רונלייט" – כולל שנתיים אחריות+כלל השפות+כולל עדכוני תוכנה אוטומטיים מהאוויר.
בזאפ ככלל מציגות החנויות את מחיר ה"יבוא המקביל" שהוא הנמוך מבין השניים עם אופציה לשדרג ל"יבוא רשמי" בתוספת תשלום.
הנכם מוזמנים לעיין באתרנו ולהיווכח כי כל האינפורמציה מצויה באופן ברור ומסודר וגם אנשי המכירות שמים דגש ומקפידים מאוד תוך כדי הליך המכירה וטרם סיום העסקה כי הלקוח הבין בדיוק איזה מוצר הוא רוכש על מנת למנוע אי הבנות מאוחר יותר.

מוצר:
מסך טלוויזיה וטלפון סלולרי 23L13 ו-G3
שם:
רעות
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אתמול קניתי מכשיר חדש. lg3 בחנות lcddeal בגיסין פ"ת.
התרשמתי מאוד מהשירות האדיב של חי , נציג מכירות בחברה.
קיבלתי שירות על הצד הטוב ביותר !!!
ממליצה בחום!!!
תודה רבה
מוצר:
טלפון סלולרי 3
שם:
Gil Natan
תאריך:
01/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, מהיר ואדיב
מקום נעים, תצוגה מלאה, מגוון אביזרים ומכשירים ובעיקר צוות שנכון לסייע.
זו קנייתי השלישית ואני ממליץ בחום.
וכן...גם במחירים אין להם מתחרים !
מוצר:
סמארטפון one
שם:
IS
תאריך:
26/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי LG G2 לפני שנה וחצי ושילמתי על הרחבה של האחריות לשנתיים.
לפני מספר ימים ביצעתי לבד שדרוג של מערכת ההפעלה שהוביל לקריסה של המכשיר.
הבאתי את המכשיר לשאולי במעבדה ב LCDAEL. הוא קיבל אותי באדיבות רבה והבטיח לעשות ככל שיוכל. לאחר יום עבודה, המכשיר חזר אלי תקין עם המערכת הפעלה המעודכנת ביותר. (כמובן ללא עלות!!) . ממליץ לרכוש בחנות! שירות כזה אדיב ומקצועי כמו של שאולי לא מקבלים בכל מקום!
מוצר:
טלפון סלולארי G2
שם:
Dalit
תאריך:
16/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע רכשתי מכשיר גלאקסי 4, בדרך כלל את הרכישות האלה אני מבצעת בצפון בחנות שאני לקוחה בה שנים אך בשל דחיפות למכשיר סלולר ולאחר חיפוש ב ZAP הגעתי לחנות וממש נהנתי מהרכישה.
קיבל את פני באדיבות מוכר בשם חי, אשר הציג לפני את כל האלטרנטיבות לרכישת מכשיר במסגרת הצרכים שלי ובהתאם למסגרת התקציב שעמדה לרשותי.
גם לאחר הרכישה כאשר היו לי שאלות נוספות חי דאג להנחות אותי ולהסביר לי בסבלנות וסובלנות.
חויתי שירות מהנה ביותר, חנות עם עובד מקצועי בעל תודעת שירות יוצאת דופן.
בתור אחת ששנים קונה ממקום קבוע וידוע, יכולה להגיד כי כיום גם במרכז אני יכולה לדעת שיש מקום שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות.
ממליצה בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי גאלקסי 4
שם:
Roy Orenstein
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו קניה של טלפון סלולרי בחנות בפתח תקוה. החנות מרווחת ומרשימה. קיבלנו שרות מעולה. יחס אישי. מחיר מצויין. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G2mini
שם:
אלכס
תאריך:
05/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
כשקניתי את המכשיר הכל היה יפה,שירות כמו בכל חנות שרוצה למכור את הסחורה.מה שחשוב לספר לכם זה על השירות הגרוע שקיבלתי כהמכשיר הסלולרי לא עבד כראוי.הבעיה:זימזומים באוזניית הפנימית.אחרי בדיקה קצרה ,נאמר לי לחכות שבוע לחלק.אחרי שבוע החלק לא יגיע אז אמרו לי לחכות עוד שבוע.אחרי שבועיים התקשרתי לשאול מה קורה,נאמר לי שהחלק יגיע.לא יתקשרו להודיע לי על זה.קבעתי עם איש מעבדה להגיע למחרת.כשיגעתי ,הבחור שהיה צריך לתקן לי את הטלפון לא נמצא,העובדים במעבדה יתחילו לדבר איתי כמו בשוק,בצחוק,אף אחד לא יודע שום דבר,מה לעשות איתי....אחרי זמן המתנה ארוך טיפלו בתקלה.אחרי יומיים התקלה(זימזומים באוזניה) חזרה,אז מה לעשות עכשיו ?....לחכות שוב שבועיים!לא תודה,אני עם החנות הזה סיימתי!מתי יודעים כמה טוב השירות ?כשיש בעיה וצריכים לטפל בה!
תגובת החנות:
מאחר ונושא מתן השרות חשוב מאין כמותו הן לנו והן ללקוחות אנו שמחים לקבל הערות וביקורת באופן חיובי על מנת להשתפר ולשפר אך כל זאת בתנאי שלא מעוותים את המציאות ואת אשר קרה בכל מקרה בפועל.
אלכס חווה תקלת זמזום באוזניית המכשיר ומאחר והחלק הדרוש לתיקון היה חסר באותה עת אצל ספקי החלקים של מעבדתנו בארץ הוא נאלץ להמתין כ-14 יום עד להגעת החלק. מאחר ומנהל המעבדה ליווה את המקרה שלו ואת הגעת החלק החסר באופן אישי התבקש אלכס עם הגעתו להמתין כ-15 דקות על מנת שאותו מנהל מעבדה יסיים את הטיפול בו באופן אישי וכדי שלא ייאלץ לעבור בין טכנאים אחרים ולהסביר את התקלה לטכנאי אחר שוב.
משך כל זמן ההמתנה בחנות כולל תיקון התקלה ארך לא יותר מ-30 דקות .
במידה ואכן קיימת עדיין תקלה במכשיר מוזמן הלקוח לחזור אלינו ולקבל טיפול כפי שמגיע לו במסגרת האחריות.

מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 D855
שם:
רונן
תאריך:
18/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש מכשיר סלולרי בפעם השלישית בחצי השנה האחרונה, בכל פעם שירת אותי עובד אחר, הפעם איתי, השירות היה מעולה כמו בשתי הפעמים הקודמות, קיבלתי הסברים מקצועיים ויחס מהיר ואדיב.
תמיד עונים לשיחות טלפון במהירות וסבלנות.
ממליץ מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Lilach
תאריך:
18/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמסונג עבור אימי המבוגרת ליומולדת, והחבר'ה יצאו "גברים" ועשו לי הפתעה- שלחו את המכשיר עם שליח למרות ששילמתי רק על משלוח בדואר רגיל.
השליח בפני עצמו היה תופעה של נחמדות שלא רואים כמוה, וזה מאד תרם לחוויה.
פרט לכך החברה נגישה לפני הקניה, יש מענה מהיר לטלפון ולשאלות. לפני המשלוח גם יצרו איתי קשר אישית ודאגו לוודא שכל פרטי ההזמנה ברורים ונכונים.
תודה על חווית קניה מדוייקת ונעימה.
מוצר:
סמארטפון S3 Neo
שם:
נועם
תאריך:
15/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני ערב חג והמוצר הגיע יומיים אחרי החג עם שליח עד הבית.
מהחנות התקשרו אליי לתאם את פרטי ההזמנה קצת אחרי שהזמנתי והמשלוח הגיע ארוז היטב, עם תעודת אחריות וחשבונית והמכשיר בקופסה חדשה.
הכל עובד מצוין ומומלץ לקנות.
הייתי ממליץ על דגם ה32GB ולא ה16.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
שם:
tal
תאריך:
12/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה היתה מצוינת. הזמנתי באינטרנט ותוך שעות ספורות חזרו אלי כדי לוודא את הפרטים. איש המכירה היה אדיב מאוד. בנוסף, בגלל שהיה קרוב לערב חג פסח הם שלחו לי את הפלאפון עם שליח עד הבית, ללא תשלום נוסף. ממליצה בחום לקנות אצלם.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
שם:
goli
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו לאישתי את ה G3 LG . אשתי השתמשה בו כשעתיים בבית והחליטה שהוא רחב וכבד מידי וביקשה להחליף ל G2. התקשרתי לחנות והייתי גלוי, אמרתי שפתחה השתמשה כשעתיים ורוצה להחליף ל G2. אמרו שזה בעיה אך הציעו "תבוא ונראה מה אפשר לעשות". כשהגעתי, טופלתי יפה עד שהגיע מי שטען שהוא בעל החנות ובקול רם מאוד אמר שאת המכשיר הזה לא מחליפים אלא אם יפחית לי 300 שקל בזיכוי. האיש הזה דיבר לא יפה, נופף באצבע וצעק והודיע לי שהוא לו עובד אצלי וגם הודיע שאעוף לו מהעיניים או שיפנה אותי עם משטרה, נכנס לאחד המשרדים עם הגב אלי והפסיק להגיב. בקיצור איש חם מזג. ממליץ לא לקנות אצלו!! אני דרך אגב סא"ל בצבא, מהנדס, לא איש של ריב ומדון.
תגובת החנות:
להלן השתלשלות הדברים כפי שאכן היו :
הלקוח הגיע לחנות עם אשתו ולאחר התלבטות ארוכה באשר לבחירת הדגם ולאחר שבחנו את המכשיר בידם במשך שעה ארוכה באולם התצוגה החליט לרכוש את הדגם של היבואן הרשמי אשר מגיע ארוז הרמטית עם סגרים מיוחדים על אביזריו וביקש באופן קפדני לוודא שהוא מקבל אכן מכשיר חדש שלעולם לא נפתח ולא נעשה בו שימוש כפי שכל לקוח מצפה לקבל ובצדק.
לאחר ביצוע הרכישה פתח הלקוח את המוצר בחנות וישב עוד שעה ארוכה עם אשתו לבחון ולוודא שהכל לשביעות רצונם ורק אז עזבו את החנות.
למחרת היום הגיע הלקוח עם המכשיר פתוח לאחר שנעשה בו שימוש של מעל 24 שעות (אפילו שעתיים נחשבות לשימוש) ולאחר שהמוצר ואביזריו פתוחים וביקש להחליפו לדגם אחר.
הוסבר ללקוח באופן ראוי ומסודר כי לא ניתן להחזיר מכשיר משומש וכי גם הוא לא היה מסכים לרכוש במקור מכשיר שהיה בשימוש אצל לקוח אחר אפילו לא לשעה אחת וכי האופציה היחידה האפשרית היא לזכות בסכום מופחת של 300 ₪ כמכשיר משומש כדי שאפשר יהיה לנסות ולמכור את המוצר כמשומש ללקוח אחר ביודעין כמובן.
הלקוח "לא אהב" את הפתרון שהוצע והחל לצעוק ולהתלהם וגישתו בוודאי לא הייתה של "לא איש של ריב ומדון" כפי שהוא מנסה להעיד על עצמו.
לדרגתו בצבא או לעיסוקו אין כל רלוונטיות לעניין !!! האם אדם בדרגת רב"ט בצבא שאינו מהנדס הוא לא אדם ראוי ???
לסיכום: אנו מקפידים על מסחר הוגן ודואגים להגן עליכם הלקוחות ולמכור אך ורק מוצרים חדשים ולא כאלה שלקוחות אחרים עשו בהם שימוש קודם והחזירו לחנות !!! אנו עומדים על עיקרון זה בכל תוקף תהא תגובת הלקוח אשר תהא.


מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
מוצרים נוספים הנמכרים באל סי דיל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באל סי דיל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.