דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אתר מכירות לאביזרים סלולריים (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אר.אי אל טרוניקס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באר.אי. אל טרוניקס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
76
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
56
2
18
נמצאו 76 חוות דעת גולשים על אר.אי. אל טרוניקס
תמונת משתמש
שם:
נתנאל
תאריך:
19/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר המטען היה היקר ביותר למרות זאת התפרק אחרי יום,בחנות סיפרו לי סיפורים שהוא נמכר באלפים,לשלוח חזרה כדי להחליף עולה חצי מסכום המטען החנות לא מוכנה לשלם עבור המשלוח
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר באתר האינטרנט בתאריך ה 8.5.11.
המוצר נשלח אליו עוד באותו היום , והלקוח אסף את המוצר בתאריך 12.5.11
באתר התחייבנו למשלוח בדואר רשום יום לאחר ביצוע הזמנה אך בפועל,המוצר נשלח כבר באותו היום והלקוח קיבל אותו תוך ימים ספורים כך שטענתו לגבי זמן הגעת המשלוח הינה שקרית ולא אמינה.
הלקוח התקשר אלינו בתאריך 22.5.11 כלומר כשבוע לאחר שקיבל את המוצר וטען שהמוצר "נשבר" לאחר יום אחד של שימוש(כאשר מחזיק במוצר כעשרה ימים)
הוסבר ללקוח בצורה מאוד מנומסת כי אין באפשרותנו לתת אחריות על שבר משימוש לא הולם ,אך לפנים משורת הדין נשמח להחליף את המוצר ששבר במוצר חדש וכל שעליו לעשות הוא לשלוח או להגיע עם המוצר אלינו.
הלקוח סירב להצעתנו ודרש מוצר חדש מבלי שיחזיר את הישן.
הרי שאין באפשרותנו לעשות דבר כזה ועל אף שאין אחריות לשברים שנגרמו על ידי הלקוח ,הוצע להחליף את המוצר אך עלינו לקבל חזרה את הפגום

מאחר והשירות שלנו ללקוח הוא שירות מעולה,הלקוח מוזמן גם כעת לאחר טענותיו הלא אמינות להגיע לקבל מוצר חדש למרות כל טענותיו אלו כלפינו .

הלקוח מנסה להכפיש את שמנו למרות שאנו מציעים להחליף לו מוצר שהוא שבר בעצמו.
מוצר:
מטען לרכב e52
תמונת משתמש
שם:
אוראל
תאריך:
04/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות בבוקר לברר על תיקון של מסך למכשיר אייפון 4G, קיבלתי את הפרטים הדרושים ,גם המחיר היה זול,וגם קיבלתי המלצות קודמות מחבריי.
הגעתי לשם והסברתי לחנות כי אין באפשרותי להשאיר את המכשיר כי הוא כלי העבודה שלי
נאמר לי שהתיקון יבוצע תוך שעתיים (ללא תשלום נוסף על קיצור התהליך)
המכשיר אכן חיכה לי לאחר שעתיים מוכן כמו חדש
שירות מעולה ואמין ומחיר זול.
אני מקווה אמנם שלא אצטרך לחזור לשם לתיקונים נוספים אך בהחלט אחזור לרכוש מהם מוצרים בעתיד.
מוצר:
תיקון מסך 4G
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
03/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר באתר האינטרנט שלהם לפני חודש, כאשר נכתב שהמוצר אמור להישלח יום לאחר אישור ההזמנה. כאשר הזמנתי את המוצר הכל עבר חלק ולא היה כתוב כלום על חוסר במלאי או משהו כזה. לאחר כשבוע וחצי התקשרתי בכדי לברר למה המוצר לא הגיע ואמרו לי שהמלאי אזל ושהם אמורים לקבל אותו בסוף השבוע והם יצרו איתי קשר. הם לא יצרו איתי קשר, וכשהתקשרתי שוב אמרו לי את אותו דבר. כאשר המוצר לא הגיע התקשרתי שוב,ושוב קיבלתי את אותה התשובה כאשר אותו הסיפור חזר על עצמו כבר 3 פעמים.. לאחר 33 יום לא קיבלתי את המוצר והם אפילו לא התקשרו בכדי לאשר את הזמנת המוצר או להודיע שהמוצר לא הגיע ושהוא עדיין חסר במלאי אלא ביטלו את הזמנתי מבלי להשאול אותי עאם אני רוצה ומבלי להתקשר להתנצל אפילאו פעם. זהו שירות גרוע ולא הייתי קונה בחנות זו שוב.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח שהסב את תושומת לבנו למקרה חריג זה,
לאחר בירור עם הנציג אשר טיפל בהזמנה זו,עולה כי הלקוח אכן צודק, המוצר לא יגיע אליו וההזמנה בוטלה.
המוצר שהזמין הינו למכשיר יחסית ישן ואינו במלאי ולא הגיע אל עף שהיה צריך להגיע.
כמו בכל חברה,דברים חריגים אלו עלולים להתרחש ואינם מעידים על אופי החנות והשירות שאנו נותנים.
לקחנו את העניין לתשומת לבנו ונדאג שמקרה כזה לא יחזור על עצמו.

חשוב לציין שהלקוח מעולם לא חוייב עבור המוצר שלא קיבל וככלל, איננו מחייבים לקוחות על מוצרים שאינם במלאי

מוצר:
מגן סיליקון לפלאפון
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
29/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פאנל לבלקברי 9700 , הייתי צריך אותו דחוף לפני נסיעה לחו"ל
התקשרתי בבוקר לבצע הזמנה,המוצר נשלח אליי עוד באותו היום והגיע תוך יומיים אליי לדואר.
אך כאשר הגיע,הסתבכתי עם הרכבתו ובסופו של דבר הגעתי לחנות לבצע את ההרכבה
חשוב לציין שלא גבו ממני תשלום נוסף על ההרכבה וביצעו אותה מיידית כדי שאוכל לקחת את המכשיר איתי לחו"ל ברגע האחרון
מוצר:
פאנל בלקברי 9700
תמונת משתמש
שם:
אמי
תאריך:
28/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המכשיר הייתה קלה , התקשרו מהחנות אלי על מנת לוודא התאמת הנרתיק למכשיר (על פי בקשתי) מכרו לי טלפונית נרתיק שונה ממה שהזמנתי (יקר יותר), הנרתיק הגיע בזמן סביר , שבועיים אחרי שהגיע הנרתיק , תפס החגורה נקרע מהנרתיק והטלפון עם הנרתיק נפלו .
במזל גדול איתרתי את הטלפון והנרתיק - אחרת טלפון שעלה לי אלפי שקלים - היה נעלם.
כשהתקשרתי לחנות נענתי באדישות על ידי המוכר שציין כי הוא לא אחראי לנרתיק . אבל ציין כי אם אגיע לחנות הוא יהיה מוכל למכור לי נרתיק חדש בהנחה.
אני לשם כבר לא אחזור - מציע להיזהר ממוכר שלא לוקח אחריות על מוצר שהוא מוכר (שבועיים של שימוש).
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח אשר השקיע מזמנו והעלה ביקורת זו. עברנו על הביקורת בדקנו את המקרה לעומק, תחקרנו את העובדים ואנו דוחים את טענות הלקוח. אנו מרגישים כי חובה לציין את הפרטים הבאים:

1. הלקוח הזמין נרתיק באתר בעלות 49 שקלים תוך כדי שהוא מציין בהערות שהוא זקוק לנרתיק שיתאים למכשיר שלו + למגן, זאת אומרת נרתיק במידה יותר גדולה. יצרנו קשר עם הלקוח לבקשתו והודענו לו שהנרתיק שהזמין מתאים אך ורק למכשיר. נרתיק שיתאים למכשיר ולמגן יחדיו עולה 69 ש"ח וההזמנה שונתה לפי בקשתו ובאישורו!

2. על הנרתיקים יש אחריות לתקינות המוצר במשלוח בלבד! הדבר מופיע בבירור באתר תחת כותרת "אחריות למוצר" על מנת ליידע את הקונים. נרתיק הנו מוצר מתכלה אשר יכול להיקרע ממגוון רב של סיבות לדוגמה, בלאי עקב שימוש מרובה, משיכה בכוח, להיתפס בחפץ ולהימשך ועוד סיבות רבות אחרות.

3. הלקוח התקשר אלינו לאחר כשבועיים של שימוש בנרתיק ודיווח על המקרה. הוסבר לו בנימוס כי אין אחריות על הנרתיקים אך כדי להראות רצון טוב ולא לאכזב את הלקוח הוצע לו להגיע אלינו עם הנרתיק הקרוע ולהחליפו בנרתיק חדש זהה ב 29 ש"ח (יותר מ 50% הנחה!!!). לצערנו הלקוח בחר לסרב להצעתנו.

אנו מקווים כי להבא הלקוח ישמור על חפציו בצורה טובה יותר ויקח אחריות על מעשיו שלו.
מוצר:
נרתיק לסלולרי Galaxy S
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
30/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה חדשה לטלפון הסלולרי שלי. הסוללה הגיעה כמעט בזמן - היה עיכוב אבל שלחו לי אימייל שמסביר זאת אז אין לי טענות בנושא.

הטענה הכי גדולה שלי היא לגבי הסוללה שמקבלים - הביצועים שלה גרועים ביותר. הסוללה הישנה שלי (בת 3 שנים בערך) והסוללה שקיבלתי מהאתר שתיהן גורמות לי להמשיך ולהסתובב עם מטען לכל מקום.
התלוננתי בפני החנות, שלחתי להם את הסוללה על חשבוני ושלחו לי אחת אחרת עם אותה בעיה בדיוק. בקיצור -- מוכרים מוצר שלא מספק את ההבטחה.

בדף המוצר מופיעה תמונה של הסוללה המקורית, אבל בפרטים רשום "סוללה 3.7v תואמת מקורית"(קישור למטה אם צריך). אולי זה חוקי והכל, אבל זה לא היה נעים לגלות שהסוללה שקיבלתי נראית אחרת (אין לה את המדבקה המקורית).

http://reltronics.shopy.co.il/products/90060
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח אשר השקיע מזמנו והעלה את חוות הדעת בנוגע למוצר ולחנות.

ההזמנה בוצעה דרך האתר, בדף המוצר ניתן לראות בברור ובצורה חד משמעית כי הסוללה הינה תחליפית תואמת למקורית.

הסוללות איכותיות ועוברות בדיקה טרם שליחתן ללקוח. הסוללה מגיעה עם אחריות ל 6 חודשים ומנסיוננו אין תקלות סדרתיות כפי שהלקוח מנסה להציג.
.
התקלה אותה מציג הלקוח יכולה לנבוע ממספר סיבות: מכשיר סלולרי לא תקין, מטען לא תקין וכו'.
אנו מזמינים את הלקוח לאחד מסניפינו כדי שנוכל לבדוק בחינם את מכשיר הטלפון שלו ואת המטען החשמלי אשר ברשותו כדי למצוא את הגורם לתקלה ולהגיע לפתרון מהיר

מוצר:
סוללה BP-5M
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
04/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר לאחר שיחה טלפונית עם אסף שהתאים לי מכשיר לצרכים שלי.
המכשיר נשלח אליי עם שליח יום לאחר ההזמנה והגיע מהר מאוד , ארוז היטב עם כל החלקים והמתנות שהובטחו
ממליץ בחום.

מוצר:
מכשיר סלולרי N85
תמונת משתמש
שם:
zm
תאריך:
21/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- קורא הכרטיסים אפילו לא דומה למה שמופיע באתר, אבל החלטתי לא להתעקש על כך כל עוד הוא יעשה את העבודה (לא עשה...)
- הכרטיס הגיע ללא כבל, דיברתי עם החנות והם אמרו שישלחו כבל.
- בכרטיסי CF אין שום חיווי על גבי הקורא כרטיסים או על גבי האריזה באיזה כיוון יש להכניס את כרטיס ה- CF. בקוראי כרטיסים אפילו מהזן הבסיסי ביותר היום יש פלסטיק שיחסום כניסה הפוכה של הכרטיס - בקורא הכרטיסים הזה, לא!
שן התעקמה מיד עם הכנסת כרטיס ה- CF הראשון כך שהקורא התקלקל כבר בשימוש הראשון (שהיה רגיל ממבינה בתחום)- החנות השיבה שאפשר לקנות חדש!!
טריק מעולה - למכור מוצר שמתקלקל בשימוש ראשון ולהציע לקנות מוצר חדש.

אני ממליצה להתרחק מהמוצר ומהחנות: לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי, מה שהגיע הגיע ללא כל החלקים (כבל), מוצר באיכות ירודה ביותר שבהכרח יהרס בשימושים הראשונים, וחוסר מתן שירות מול תקלה שלא היה דרך למנוע אותה (בשום מקום לא צוין איך להכניס את הכרטיס. אגב, התשובה היא, בניגוד לציפיות, הפוך.)
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה קורא כרטיסי זיכרון ALL IN ONE. המוצר אשר מופיע באתר אזל מהמלאי. נציג שירות לקוחות יצר קשר עם הלקוחה והציע לה מוצר דומה ומשודרג, המתאים למספר רב יותר של כרטיסי זיכרון, במחיר זהה. הלקוחה הסכימה להצעתנו והמוצר נשלח אליה בדואר רשום.

לאחר קבלת המוצר הלקוחה יצרה עמנו קשר וטענה כי באריזת המוצר חסר כבל USB. אנו מאמינים באמרה כי "הלקוח תמיד צודק" ושלחנו לה כבל USB בדואר.
לאחר מספר ימים הלקוחה יצרה עמנו קשר טלפוני וטענה כי המוצר נשבר בעת שימוש.
מכיוון שהלקוחה הודתה כי המוצר נשבר עקב שימוש לא נכון (הכנסת כרטיס זיכרון בצורה הפוכה בכוח) ומכיוון שמדובר בתקופת שימוש קצרה הצענו ללקוחה מוצר זהה במחיר עלות. הלקוחה לא הסתפקה בהצעה זאת ולאחר שיחה קצרה הוחלט לזכות את הלקוחה זיכוי כספי מלא למרות שהלקוחה אישרה מראש קבלת מוצר שונה מזה שהופיע באתר, למרות שהמוצר פיזית נמצא אצלה ולא נבדק על ידינו, למרות שהיא מודה ששברה את המוצר.
אנו תמהים לגבי פניתה של הלקוחה לזאפ.

מוצר:
קורא כרטיסים - ALL IN 1
תמונת משתמש
שם:
יבגני
תאריך:
08/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן, תקין, ללא בעיות (גם המחיר היה דיי טוב). הרכישה היתה קלה, אין על מה להתלונן, אני מרוצה :)
מוצר:
GPS G4301
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
11/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ומוצרים נוספים באמצעות הטלפון לאחר עיון באתר החברה ולאחר השוואת מחירים.
השירות היה אדיב והמוצרים חיכו לי מיידית במחסן.
לאחר מספר ימים התברר לי כי איני זקוק למכשיר ה- GPS שרכשתי (מאחר וקיבלתי מחבר) ולכן החזרתי את מכשיר ה- GPS.
שוב השירות היה מצוין וללא שאלות קיבלתי זיכוי מלא באמצעות כרטיס האשראי.
מוצר:
GPS HD5001
תמונת משתמש
שם:
ינקי
תאריך:
17/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מטענים של נוקיה.
כבר למחרת ההזמנה הגיע דבר דואר.

כשהוצאתי את החבילה מהדואר הופתעתי לגלות ששלחו לי רק מטען אחד, במקום שניים.

כתבתי מייל לאר.אי.אל טרוניקס, והם מיהרו לענות (תוך כשעה) שישלח אליי מטען נוסף, ואכן נשלח במהירות האפשרית.

טעויות קורות, וזה ששלחו בתחילה רק מטען אחד זה אנושי.
מהירות התגובה שלהם ומהירות המשלוח נותנים תחושה של אמינות משמחת.

אם יצא לי, אשמח לקנות שם שוב.
מוצר:
מטען לפלאפון מטען למכשיר 6070
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
17/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הייתה מצויינת מהירה וללא שום בעיות המשלוח הגיע אלי תוך 3 ימים מיום ההזמנה וקיבלתי מעקב אודות המשלוח שלי עד שהגיע אלי אני מאוד מרוצה מחוית הקניה שלי באתר זה ואני ממליץ לקנות ממנו השירות הוא נוח מאוד זמן ההזמנה הוא קצר ונוחות ההזמה קלה ומה שהפתיע אותי בעיקר זה הזמן שהמשלוח הגיע אלי ממליץ:)
מוצר:
נרתיק סיליקון פרימיום איכותי לנגן אייפוד טאץ' + מגן מסך
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
06/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של המוצר, הזמנה פשוטה, מהירה ונוחה.

לאחר שבוע וחצי התקשרתי שלחתי מייל ולאחר יומיים נוספים שלא ענו לי התקשרתי ונאמר לי שעקב הבעיות באירופה אין במלאי את הסוללה והם מצפים למשלוח בשאיפה תוך שבוע וחצי.

אם כך מדוע לא להודיע זאת ללקוחות שממתינים שבועיים למוצר?

פרט לכך אני חייב לציין שהיו אדיבים והבחור אף אמר שכשיגיע הוא ייתקשר אלי וישאל אם אני עדיין רוצה את הסוללה ואם לא הוא יבטל את ההזמנה (בינתיים הזמנתי במקום אחר).

כך שלמעשה השירות הטלפוני היה בסדר גמור, רק חבל שבמקום להשאיר לקוח "תלוי באויר" לא הודיעו ללקוח שממתין שהמוצר לא במלאי.
תגובת החנות:

אנו מודים ללקוח שהקדיש מזמנו ושלח ביקורת זו אודות חווית הקנייה אותה עבר.

ברצוננו להבהיר מספר נקודות:

1. הלקוח מעולם לא חוייב עבור הזמנתו.
2. בעת קבלת ההזמנה קיבל הלקוח מייל המאשר את קבלת ההזמנה.
3. למחרת קבלת ההזמנה התברר כי המוצר חסר במלאי ולכן הלקוח לא חוייב. ללקוח נשלח מייל אוטומטי נוסף המודיע לו כי המוצר חסר במלאי. ללקוח ניתנו 2 אופציות: לבטל את ההזמנה ללא כל עלות מצידו (הוא לא חוייב) או לחלופין להמתין עד חזרת המוצר למלאי. מניסיון עבר מערכת המיילים האוטומטית עובדת ללא תקלות. הלקוח מקבל מייל חזרה לכתובת איתה נרשם. באם המייל לא הגיע מסיבה כלשהי אנו מתנצלים בפני הלקוח.
4. בגלל ענן האפר הוולקני אשר ריחף מעל אירופה באותה העת בוטלו כל הטיסות ולכן לקח זמן רב עד שהמוצר הנ"ל חזר להיות במלאי. אין הדבר בשליטתנו ואנו מצטערים על העיכוב.
5. אנו זמינים בכל עת במענה טלפוני, פקס, ודוא"ל לקהל לקוחותינו ועומדים לרשותם בכל שאלה.

לסיכום, אנו מודים ללקוח על פנייתו. לקחנו לתשומת לבנו את הערותיו. אנו מקווים כי יחזור לקנות אצלנו בעתיד ויווכח כי מדובר במקרה חד פעמי אשר אינו מייצג את אופי השירות אותו אנו מספקים.

מוצר:
סוללה תואמת למצלמה fm 50
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
29/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר של אר אי אל וחפשתי מגן לטלפון.מהר מאוד מצאתי את מבוקשי והזמנתי בשירות הלקוחות הטלפוני.הבחור בטלפון היה אדיב מאוד .המוצר הגיע יומיים אחרי ההזמנה בדואר רשום.
ממליץ בחום על השירות שלהם.
למרות שהזמנתי טלפונית המחיר שקבלתי היה מחיר של הזמנה דרך האתר.
מוצר:
מגן סיליקון לטלפון נוקיה 6720
תמונת משתמש
שם:
אביטל
תאריך:
27/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות לפלאפון,היה כתוב באתר שהן יגיעו תוך יום אחד והן אכן הגיעו בזמן הזה,בעיקרון הקניה היא קטנה ולא היו שום בעיות.
מוצר:
אוזניות sony errcison HPM-82
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
06/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
מביעה אני כאן את שביעות רצוני מנרתיקי pu למכשיר נוקיה 5800 שברשותינו שרכשנו מחנות אר.אי.אל.טרוניקס- בהזמנה טלפונית.
המוצר מעולה והיחס שקיבלתי מכם אדיב ביותר
. השרות היה מהיר ביותר . בקיצור- כל הכבוד לשרות ברמה כזאת!!!
אשמח לרכוש מכם מוצרים בעתיד.
שבת שלום
טלילה
מוצר:
2 נרתיקי pu לנוקיה 5800
תמונת משתמש
שם:
ronagelm
תאריך:
09/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה מאוד מהיר. הזמנתי את המוצר בבוקר יום שלישי הזה, וכבר בצהריים של רביעי הוא הגיע.היה קל להזמין באתר, ואחזור שוב לחנות זאת בעתיד.
מוצר:
מתאם אוזניות סמסונג עם מיקרופון
תמונת משתמש
שם:
Ilan
תאריך:
03/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס זיכרון לPS2 דרך החנות. בתמונה מופיע כרטיס זיכרון מקורי של סוני, ומה שקיבלתי הביתה היה חיקוי.

תגובת החנות בתכתובת אי-מיילים איתם:

1. בגלל שרשום מתחת "מוצר איכותי תואם" - הייתי צריך להבין ש"תואם" זה לא מקורי, ולכן התמונה לא רלוונטית.

2. כתוב "התמונה להמחשה בלבד".

אז נכון, היית צריך להיות יותר ערני, אבל ניחוח חזק של רמאות נושב מצד החנות במקרה הזה. האם גם לשים תמונה של פרארי כשהמוצר שנמכר הוא חיפושית שנת 78' זה תופס בתור "התמונה להמחשה בלבד"?

החנות לא רוצה להחליף לי את המוצר לכרטיס זכרון מקורי, אך הציעה לי, לאחר שני אי מיילים, זיכוי (לדבריהם בהתאם ל"חוק הגנת הצרכן" בלבד, כיון שטענותיי "חסרות בסיס").

בקיצור, מרגיש כמו רמאות, שירות לקוחות לא אדיב ולא נעים, אך כן הציעו זיכוי.

לא מומלץ בכלל.


תגובת החנות:
טענותיו של הלקוח אינן נכונות. אנו מרגישים כי הלקוח מנסה להכפיש את השם הטוב של חברתנו ולשם כך הוא מסלף עובדות ומספר חצאי אמיתות.

1. באתר, תחת מפרט המוצר מופיע בבירור בכתב מודגש בפונט גדול יותר משאר הטקסט: "מוצר איכותי תואם עם אחריות ל 24 חודשים". רשום במפורש כי המוצר הינו תואם ולא מוצר מקורי. אין אנו רואים פה מקום לויכוח מכיוון שהכיתוב של המשפט הנ"ל הוא בגופן גדול יותר ומודגש. בנוסף, מופיע הכיתוב - "התמונה להמחשה בלבד".

2. התמונה שמופיעה באתר אינה תמונה של כרטיס זיכרון מקורי כפי שטוען הלקוח! במוצר שבתמונה אין לוגו של סוני ומופיע כרטיס זיכרון ל PS2. לכן כל טענותיו של הלקוח נגדנו אינן נכונות.

3. בגלל שמדובר במוצר תואם, רק כדי להדגיש את בטחוננו בטיב ובאיכות המוצר אנו מציעים אחריות מורחבת ל 24 חודשים למוצר.

4. ללקוח נמסר שכל טענותיו נבדקו ונמצאו כלא נכונות - התמונה באתר אינה של כרטיס זיכרון מקורי, מופיע כיתוב גדול ובולט שמדגיש שמדובר במוצר תואם, מופיע כיתוב כי התמונה להמחשה בלבד. אף על פי כן, מכיוון שאנו שומרי חוק ולא מעוניינים בסכסוכים הצענו ללקוח כי אם אינו מרוצה מהמוצר שקיבל, שזכותו להחזירו ולקבל זיכוי כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן. אנו שבים ופונים אליו גם כעת בהצעה זאת.

5. אין מדובר בחיפושית או בפורשה או בפרארי. הלקוח קיבל את אותו המוצר שהזמין!

הלקוח מדרג את שירות הלקוחות כגרוע מאוד, 2 הפניות שלו במייל נענו תוך זמן קצר מרגע קבלתן בצורה מנומסת ועניינית.

לא ניתן להחליף את כרטיס הזיכרון לכרטיס זיכרון מקורי מהסיבה הפשוטה שאנו לא מוכרים כרטיסי זיכרון מקוריים ל PS2. מסיבה זאת הוצע ללקוח זיכוי כספי.

מוצר:
כרטיס זכרון לפלייסטיישן 2 8MB
תמונת משתמש
שם:
Attila
תאריך:
18/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדיב מהיר ומדויק
בדקתי באתר
בדקתי פרטים בטלפוון ובצעתי הזמנה
הזמנה יצאה באותו רגע והגיע לאחר יום
מוצר:
מתאם אוזניות לטלפון סמסונג X820
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
28/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המטען ב-24/5 וקיבלתי מיידית מייל אישור עם פרטי ההזמנה.
למחרת קיבלתי מייל אישור שההזמנה נשלחה, וקישור למעקב.
יום אחרי זה, ב-26/5 המוצר היה אצלי! (באתר הם מתחייבים עד 14 יום!)
אחרי שפתחתי גיליתי שיש שבר באחד מחלקי הפלסטיק של המטען.
התקשרתי לחנות, נעניתי באדיבות וביעילות ונאמר לי מיידית ובלי וויכוחים ששולחים לי מטען חדש, ואת הפגום אפילו לא דרשו שאחזיר!
טוב לראות שיש במקומותינו תודעת שירות איכותית!
מוצר:
מטען רכב מחבר דק
תמונת משתמש
שם:
רן
תאריך:
07/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע ההזמנה השירות וקבלת המוצרים נעשו בדיוק כפי שבקשתי. עמדו בלוחות הזמנים למרות הפסח המתקרב (מתנת אפיקומן לילדים)
שרות ללא רבב
מוצר:
נגן mp4 BSC-v2-8G
תמונת משתמש
שם:
רן
תאריך:
06/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות את הנגן , קיבלתי מענה מקצועי לשאלותי , הנגן הגיע והכל טוב ויפה, אך לאחר מספר חודשים המכשיר נפל ונשבר לו המסך מגע.מובן לי ששבר שכזה לא מכוסה באחריות ולמרות זאת פניתי לחברה לראות מה אפשר לעשות , והציעו לי לתקן את המסך במחיר נמוך ומוזל יחסית בהתחשב שזה עדין במסגרת השנה הראשונה,קיבלתי שירות מקצועי ומנסיון , לא בכל מקום מתקנים מכשירים כאלו ונותנים שרות כזה.אני בהחלט אקנה בחנות זו מוצרים נוספים וממליץ גם לאחרים.

תודה לאר.אי.אל טרוניקס.
מוצר:
נגן MP4 T168
תמונת משתמש
שם:
yair
תאריך:
10/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות משדר FM בצהרי יום חמישי. ביום שני החבילה כבר הגיעה בדואר רשום. ההזמנה הייתה פשוטה. הקשר היחיד שהיה לי עם החנות הוא שיחת טלפון שבה ביקשתי מספר הבהרות על המוצר כך שעל שירות הלקוחות אני לא יכול לחוות דעה, מצד שני תלונות אין לי.
מוצר:
משדר FM CY-668
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
02/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I am really disappointed with RELTronics. They refused to repair my player during the warranty period.
My player from the very beginning was malfunctioning: touch screen performed commands without clicking it and often didn't response to touching menu items. Recently also the phone jack stopped working (playing back only through the speaker) and I sent it to RELTronics for repair. They called me back and sayed that the screen is cracked and they want me to pay 150 NIS for replacing it. I told them, that there were no signs of cracks, but they explained that it is cracked from the inner side. I agreed to pay, but after a day I had conversation with my father who was using the player. He told the player has never been dropped or got striked and the malfunctioning was from the very beginning. I sent a mail to RELTronics , explained that it is obviousely the production defect and that I am not ready to pay for replacement. They sent me a letter, that all the screen was broken and not from the inner side, but from the outer also. They also reported that they already cannot stop repairing as it is relaced and sent to me and even gave me the number of the parcell. After a few days I called them and they told that they didn't send it and they demand that I pay in order to get it back. I asked to return it with the original screen, but they told it is already thrown to the garbage. Now my player got stuck at RELTronics. after two obvious lies I already don't beleive to any word they say. Becides this, there were additional malfunctions that they, as far as I ubderstood, didn't try to repair in spite of my request (I saked if it was repaired and they told, that if I pay, they WILL repair it also. So, I am very unsatisfied by RELTronics and don't recommend to anyone to buy from them.
תגובת החנות:
הנגן נשלח אלינו לבדיקה ותיקון במסגרת אחריות והתקבל אצלנו בתאריך 18.2.09. הנגן נמצא בשימוש קרוב לשנה ועד כה לא התקבלו תלונות מצד הלקוח. אין זה סביר והגיוני שהנגן התקבל על ידי הלקוח מלכתחילה במצב לא תקין מכיוון ש:

• הנגנים עוברים בדיקה קפדנית טרם שליחתם תוך מתן דגש מיוחד לתפקוד המסך ותקינותו.
• המוצר מגיע באריזה מרופדת המונעת נזק בזמן המשלוח.
• על גבי מעטפת המשלוח וכן גם על גבי תעודת האחריות מופיע הכיתוב כי "יש להודיע באופן מיידי (תוך 48 שעות ) על מוצר שמגיע פגום”.
הנגן היה בשימוש קרוב לשנה על ידי הלקוח ולא התקבלה אפילו תלונה אחת מצידו במשך תקופה זו.


מבדיקת מעבדה על ידי טכנאי מוסמך נמצאו הליקויים הבאים בנגן:
• תקלה/שבר שקע אוזניות
• שבר מסך מגע LCD 2.8”


השבר במסך המכשיר הנו פנימי, משמע נזילת נוזל המסך וגרימה לחוסר תפקוד המסך.
תקלה זו נגרמת עקב הפעלת לחץ בלתי סביר על המסך \ נפילה \ מכה \ מעיכה או נזק אחר שנגרם למסך. פיזית, על חלק ממסך המכשיר נראה מעין כתם נוזלי שקוף בעת הלחיצה על האזור המדובר וזהו אזור השבר. אין מדובר בזכוכית מנופצת או סדק חיצוני כפי שחושב הלקוח. נזק זה אינו מכוסה במסגרת האחריות מכיוון שמדובר בשבר.

יצרנו קשר עם הלקוח והסברנו כי שקע האוזניות יתוקן/יוחלף במסגרת האחריות אך כי מקור התקלה במסך נובע מחבלה שנגרמה למכשיר (מעיכה, נפילה או מקור חבלה אחר) ולכן אינה מכוסה במסגרת האחריות. ללקוח הוצע החלפת מסך המכשיר למסך חדש ומקורי בעלות של 150 ש"ח (מחיר מסובסד).

הלקוח הביע את הסכמתו המלאה להחלפת המסך וסוכם כי נציג אחר יצור עמו קשר טלפוני לאחר שהמכשיר יתוקן על מנת לקבל פרטי תשלום. האישור הועבר למעבדה ומסך המכשיר הוחלף עוד באותו היום במסך חדש.

לאחר יום התקבל אי מייל מהלקוח כי התחרט ואינו מעוניין בהחלפת מסך. הלקוח נענה כי המסך כבר הוחלף, העבודה בוצעה ואין דרך להשיב את הנעשה אחורנית. בנוסף, ביקשנו מהלקוח ליצור עמנו קשר על מנת להסדיר את התשלום עבור התיקון כפי שהתחייב.

הלקוח לא יצר עמנו קשר להסדר החוב ולבסוף, למרות שלא עמד בהתחייבותו, נשלח אליו המכשיר בחזרה בתאריך 02.03.09 באמצעות דואר רשום מספר חבילה:RR610316916IL
אל הנגן צורף מכתב ובו תביעה לתשלום החוב.

הנגן נשלח בחזרה עוד לפני שהתלונה הנ"ל הופנתה אלינו וכי עשינו פעולה זאת מכיוון שבכוונתנו להימנע מסכסוכים מיותרים למרות שהלקוח לא שילם עבור התיקון כפי שהתחייב. קיווינו שהלקוח יבין שהוא שוגה וכי יסדיר את חובו.


מוצר:
נגן MP4 QTec 168
תמונת משתמש
שם:
adir.ben
תאריך:
20/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללות חליפיות למצלמות קנון. משלוח זריז ביותר, החבילה נשלחה בדואר רשום חצי שעה לאחר ההזמנה, הגיע שלושה ימים לאחר מכן, בדיוק מה שהוזמן.
תודה רבה
מוצר:
סוללות למצלמות קנון BP511, NB4L
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply