דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.57
ציון ממוצע
44
חוות דעת בשנה האחרונה
3354
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
2
שנה אחרונה
39
0
5
כל הזמן
2706
37
611
נמצאו 3354 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
Uzi Kaldor
תאריך:
27/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה והמשלוח בוצעו במהירות וביעילות. כשהתחלתי לעקוב אחרי ההתקדמות בדואר, בעזרת מספר הרישום, התברר שהמשלוח הגיע לדואר חיפה והפסיק לזוז. התקשרתי לשרות לקוחות של Eline, והגברת שענתה התעקשה שאני צריך לפתוח בירור בדואר, למרות שהדואר מאפשר זאת לשולח בלבד. התקשרתי שוב למחרת, והאדם שענה הבטיח לפתוח בירור. כעבור כמה ימים, כשלא קרה כלום, התקשרתי שוב, ונמסר לי שמי שמטפל בדואר לא נמצא, ויחזרו אלי במשך היום. לא חזרו עד היום. הסוף היה טוב: קיבלתי פתק לקבל דבר דפוס בדואר, ו"דבר הדפוס" היה הטאבלט. לא היה עליו שום סימן להיותו דבר דואר רשום או למספר הרישום, וע"פ אתר הדואר הוא עדיין בחיפה. כמובן שהפאשלה העיקרית היא של הדואר, אבל שרות הלקוחות של Eline כשל בגדול.
מוצר:
טאבלט Note 3
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Amit Shlomo
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון שקיבלתי היה מקולקל.
הוא נדלק בחנות ונראה תקין, אבל מאחר ולא היה לי כרטיס סים מתאים (קטן) לא יכולתי לבדוק אותו. כשהלכתי לסלקום לרכוש סים התברר שהטלפון לא מוציא ולא מקבל שיחות.
ניגשתי לחנות בה קניתי את הסלולר (ליד מגדלי תל אביב), שם הם זיהו בעיית תוכנה. ההתרשמות שלי שהם כבר הכירו את הבעיה הזו. אולם הם לא הסכימו להודות שזו הבעיה שלהם ואילצו אותי לשלוח את המכשיר לבדיקה.
לאחר הבדיקה הם אמרו שאין להם מכשיר כזה אלא בצבע אחר וביקשתי צבע זהה. כעבור שבוע הם אמרו שקיבלו מכשיר חדש זהה ואני יכול לקבל אותו. אבל שאתן את הפאנל האחורי של המכשיר החדש כדי להעביר למכשיר שלי משום שהמכשיר שלי נראה כבר כאילו נעשה בו שימוש.
איבדתי את האמון בחנות וביקשתי את הכסף חזרה. אז הם אמרו שיש לי קנס 5%....
בסוף הם אמרו שזיכו את האשראי והורידו קנס 5%.
כעבור שבועיים בדקתי אם חזר הכסף, והתברר שלא חזר... שוב שוחחתי עם איליין הפעם הם אמרו שהם יחזירו לי את מלוא הכסף.
הפעם הם החזירו את הכסף אבל ניקו עמלת ביטול עיסקה....

ומעבר לזה... ה-50 ש"ח שלקחו הם לא העניין, הם יכולים לשמור את הכסף אצלהם אני לא הולך לתבוע אותם. העניין זה יחס מזלזל קרתני וחשדני ללקוחות.
תגובת החנות:
האירוע בהחלט מצער אך להלן מספר עובדות וניתוח אובייקטבי בנושא.

1. המכשיר נרכש ביום 05.03.14.
2. לאחר מספר ימים לקוח פנה טלפונית כאשר שיתף את נציגי שרות בבעיה שלו.
3. מיד עם הודעה התבקש להחזיר את המכשיר התקול לשם החלפתו אך לצערנו הצבע שאותו רכש לא היה זמין.
4. הוצעו ללקוח מספר חלופות אך אין זה היה רצונו וגבר לקבל צבע שרכש.
5. מאחר והיה אישור להחלפה (וזאת פרט לפנל אחורי אשר היה שרוט ע"י המשתמש) מיד הודענו ברגע ומכשירים בעלי צבע רצוי הפכו להיות זמינים במלאי.
6. בשעה זו לקוח ביקש לזכותו וזה מה שנעשה תוך הקפדה על חוק החזרת המוצרים.
7. ניתן לומר בוודאות שזמן הטיפול לא חרג מיומיים ולא התקיימה כל חריגה בעת הטיפול בתלונת הלקוח.
8. הלקוח זוכה לפי בקשתו.
מוצר:
טלפון סלולארי S3
תמונת משתמש
שם:
קניות
תאריך:
19/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה נוח, יעיל ומהיר. המוצר הגיע לפני הזמן למרות השביתה בדואר ישראל. היתה בעיה של חוסר התאמה לsim שטופלה במהירות ובאדיבות. בסופו של התהליך הבעיה היתה ב sim עצמו שהוחלף ע"י ספק הרשת. המוצר עובד לשביעות רצוני המלאה.
מוצר:
סמארטפון LG-G2
תמונת משתמש
שם:
אורן כהן
תאריך:
19/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה בסדר,
ברגע שהתגלתה תקלה במכשיר והוא נשלח לתיקון שבאחריות,
נאמר לי מנציג החברה כי המכשיר מלא בקורוזיה ולכן עלות התיקון היא עלי.
מכיוון שהמכשיר היה בידי מרגע קנייתו ברור לי שנעשה בו שימוש מעולה והחיוב הוא גניבה! למרות הסברים חוזרים ונשנים לחברה לא עלה בכוונתם לא לדרוש את התשלום הגבוה!
מוצר:
טלפון סלולרי סמסונג S3 S3
תמונת משתמש
שם:
Selenga
תאריך:
18/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם טלפון SAMSUNG, הגיע בזמן כי שילמתי על משלוח מהיר, אבל במקום כיסוי סיליקון איכותי, מגן מסך, בחיים לא הייתי קונה מגן ב 59 שקל, שלחתי להם כמה מיילים גם באתר גם רגיל, לא היה תגובה בכלל.
מוצר:
טלפון סלוררי Samsung Galaxy 3s
תמונת משתמש
שם:
shir
תאריך:
14/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמיד הייתי קונה בחברות גדולות אך פערי מחיר היו גבוההים למדי. חייגתי לשרות לקוחות של ELINE וקיבלתי תשובות מקצויעות ועזרו לי לבדחור דגם של המכשיר ולפי היכולת שלי להשקיעה. אני מודה לאנסטסיה שדאגה לשמור לי מוצר בחנות ודאגה להנחה על מגן מסך.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
talsolom
תאריך:
14/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל היה מצויין, היה מענה לבעיות, דאגו, טיפלו והיו מאוד אכפתיים.
נראה שמאוד אכפת להם משירות הלקוחות ומתנהלים בצורה מאוד מקצועית.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus5`
תמונת משתמש
שם:
Dima Potselouev‎
תאריך:
12/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר בצבע לבן באתר תוך חצי שעה התקשרו ואמרו שיש מכשיר כזה ,הזמנה הייתה קלה באתר ,מכשיר מצוייi,ממליץ לכולם לקנות אחלה אתר וחנויות שלהם
מוצר:
מכשיר סלולרי st21a
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
12/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שניה שאני קונה מהם וגם עכשיו מאוד מרוצה. יצרו קשר לאחר הקניה באינטרנט לוודא איתי את הפרטים ולשאול איזה צבע ארצה וכד'. עמדו בזמנים והיו זמינים גם לשאלות שלאחר מכן
מוצר:
טלפון נייד גלקסי S4
תמונת משתמש
שם:
Roy
תאריך:
12/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מלא אושר ומחויך קמתי בבוקר (11) לאחר מעט שעות שינה, התקשרתי אל החנות המובילה על פי זאפ בתל אביב והודעתי שאני מגיע מבאר שבע במיוחד ושאלתי אם יש את המכשיר במלאי ועל המחיר שלו וקיבלתי את התשובה שרציתי לשמוע.
כשהגעתי אל החנות המוכר הגיש לי את המכשיר (תוך כדי שמוכר אחר רב עם לקוח על בעיות שירות) וכשהאתי לפתוח את הקופסא הוא משל ממני אותה ואמר שרק אחרי התשלום אפשר לפתוח. התחלתי לחפש את כרטיס האשראי בזמן שהוא מטקטק במחשב וכשהגשתי לו אותו הוא מילמל משהו לא ברור. שאלתי ״מה?״ ואז הוא חזר מעט בקול ״2350״...
אני - על מה?!
הוא - על המכשיר
אני - באתר כתוב 2017
הוא - כן זה מכשירים ביבוא שלנו והם נגמרו
פה כבר הבנתי לאן כמעט נפלתי ואז התחילה מריבה שנגמרה בזה שהוא מוציא פלאפון מאיזה "ארון שמורים" ובוחר באקראית את הלקוח שכנראה ידפק במקומי (אני מתנצל ליאור...).

נ"ב, הציעו לי גם לשלם על אחריות אשר מלקוחות אחרים הבנתי שלא שווה אגורה ומגן מסך בכמה מאות שקלים...
תגובת החנות:
כותב הביקורת Roy התקשר למרכז השירות שלנו קצת מנומנם בשעות הבוקר המאוחרות, ושאל האם קיים מכשיר מדגם LG G2 במלאי. הוא כמובן נענה בחיוב ולאחר מכן ניתק את השיחה, הוא אפילו לא השאיר לנו הזדמנות לשאול אותו האם הוא מעוניין במשלוח או שנשמור לו מכשיר בסניף, ואם כבר לשמור אז באיזה סניף...

עברו מספר שעות והבוקר הפך לשעת ערב מאוחרת והנה Roy מגיע עירני ובמצב רוח ציני במיוחד לסניף תל אביב של החברה. ולצערינו הרב הסתבר לו כי אזלו במלאי המכשירים בסניף זה (זה לא אומר שלא היו מכשירים במלאי בחנויות אחרות או במחסן הראשי). לפי מה ש Royמספר בביקורת זו נראה שאותו נציג עשה מעל ומעבר בכדי לספק לו את המכשיר שהוא רצה לקנות ובמחיר הנקוב באתר, מדובר על מכשיר בייבוא שלנו לא של יבואן רשמי. הנציג בסניף החליט להוציא מכשיר ממלאי המכשירים השמורים בכדי שהלקוח יהיה מרוצה ושיהיה לו מכשיר בזמן אמת...

האם Roy יכל לדעת האם יש משלוח שאמור להגיע עם עוד מכשירים בקרוב? או האם היה מודע לשיקולים אחרים של החנות? לא הוא לא. ולכן אנו מוצאים את "ההערה" שלו ללקוח בשם ליאור כפוגענית ומשמיצה. אנו לא נעשה דבר בכוונה תחילה בכדי לפגוע בלקוחות שלנו ובטח שלא "נדפוק" אותם, בהסתמך על האשמותיו חסרות השחר של Roy.

בסופו של עניין נראה ש Roy רכש את המכשיר שהוא היה מעוניין בו ובמחיר הרצוי, כלומר הוא בא וקיבל את מה שהוא רצה למרות שהוא לא ביצע הזמנה מראש. וכאן אנו מעלים שאלה, במידה והוא לא היה מרוצה מהעניין והשירות, מדוע הוא רכש את המוצר מלכתחילה אצלנו?

עם כל הכבוד לRoy, ועם כמה שאנו מתאמצים לעשות את המיטב בכדי להעניק את השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו, אין אנו מבינים את המהות של הביקורת שלו. ביקורת שכתובה בצורה מאוד צינית ונועדה להכפיש את החברה שלנו בבירור. מדוע Roy בוחר להכפיש שירות תיקונים שהוא לא התנסה בו, ועד כה מאוד עזר ללקוחות שמשתמשים בו. מדוע הוא בוחר להציג כי אנו מוכרים מגן מסך בשווי של "מאות שקלים"?! כאשר מגן המסך הכי יקר שלנו עולה 59 ש"ח?
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
yarin
תאריך:
11/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה הייתה פשוטה מאוד,
ניגשתי לחנות חיכיתי קצת, גיהצתי את הכרטיס אשראי, וכמובן קיבלתי את המכשיר.
הכל היה נראה טוב עד אחרי חודש וחצי שניסיתי לחבר את המכשיר לדיבורית בלוטות' ברכב ואז הופתעתי לגלות שהבלוטות' לא נדלק.
זאת לאחר שחודש וחצי המכשיר היה שמור במיוחד כולל כיסוי מסוג יקר וללא נפילות או פגעים.
ניגשתי לחנות היכן שקניתי, המוכר היה נחמד ואמר שאין שום בעיה המכשיר ישלח לבדיקה.
לאחר שבוע מתקשר אליי "טכנאי" וטוען שהבלוטות' לא עובד כנראה בגלל חבלה במכשיר , שאלתי על איזה חבלה הוא מדבר?
והטכנאי טען שיש סדק בתחתית המכשיר . כבר התחלתי להילחץ לאחר שאני יודע שבוודאות אין כלל סדק המכשיר שמור כמו חדש.
ואז לאחר שהסברתי שאין שום חבלה הוא מתעקש וטוען שבטופס שהמכשיר שהפקדתי את המכשיר רשום על החבלה.
(עותק של הטופס נמצא אצלי ולא רשום שום דבר!!!)
בכל מקרה ה"טכנאי" ניסה להראות כאילו הוא רוצה לטובתי והציע לי לשלם 700 שקל לתיקון.
אני מזכיר שהמכשיר חדש ויש לי אותו רק חודש וחצי.....
ממש כמו בתוכנית יצאת צדיק!
מה שהכי הזוי זה ששאלתי את הטכנאי אם הוא בטוח שזה הגורם לבעיה, אז הוא אמר שזה 90 אחוז הסיבה!
אתם מבינים מה האבסורד?? הוא אפילו לא בדק את המכשיר! פשוט ניסיון לגנוב כסף בהתבססות על טענה שקרית!
שורה תחתונה, קניתי מכשיר בלי שום אחריות,
נכון המחיר זול , אבל קחו בחשבון שזה לא נדיר שיש תקלות ייצור ואם יצא והמזל לא לטובתכם וקיבלתם מכשיר לא תקין ב100 אחוז אין עם מי לדבר...
ממליץ להוסיף עוד כסף ולקנות מחנות שעובדת עם יבואן רשמי בישראל!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
נועה
תאריך:
09/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיפור ישן אך שווה שישפיע על בחירתכם.
קניתי טלפון נקסוס 5 בחנות בירושלים שהוצא מקופסה פתוחה (בטענה שהוא חדש).
לאחר כחודש המכשיר כבה ולא נדלק יותר, כשחובר למטען המשיך לא להידלק ובאיזשהו שלב רתח מחום.
למחרת ביקשתי מחבר טכנאי מכשירים להסתכל על המכשיר ולראות שאין בו נזק חיצוני ומיד לאחר מכן נסעתי לחנות בה נרכש המכשיר. הנציג רשם פנייה הכניס את הטלפון לקופסה ושם אבד הקשר עם החברה לחודש שלם.
בוקר אחר מתקשרים מ"המעבדה" ואומרים שיש במכשיר פגיעה חיצונית, שהאחריות בטלה (!!!!!) ושבאפשרותי לשלם 1300 שקלים על מנת שיחילפו את הלוח השרוף במכשיר.
סירבתי לקבל את התשובה ופירסמתי פוסט דומה לזה בפייסבוק, לא יאוחר משעתיים ו"בכירה" בחברה התקשרה אליי על מנת שאוריד את הפוסט והבטיחה שהטלפון יחזור למעבדה לבדיקה נוספת.
במקביל יצרתי קשר עם עורך דין והחלה התכתבות עם החברה לפני הגשת תביעה.
החברה שלחה תמונת תקריב של המכשיר המתעדת מכה בצידו הימני (פגיעה שלא הייתה שם מעולם) על מנת להתנער מאחריות.
בסופו של דבר, סכום המכשיר הוחזר לי (סכומו הנוכחי שהיה 500 שקלים פחות מששילמתי עבורו) והתביעה לא הוגשה.

לא ממליצה בכלל לרכוש בחברה שלא מכבדת את הדירוג הגבוה שהיא מקבלת ומתייחסת ללקוחותיה בצורה מביכה כזאת.
תכנסו לביקורות הלא טובות בזאפ ותראו שהמקרה שלי אינו יחיד במינו.

לא מומלץ. ולא ראוי לספק להם פרנסה.
מוצר:
פלאפון LG NEXUS 5 Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
irena kol
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות , שירות , שירות..... למכור זה קל אבל לקבל שירות אחר הקניה זה כבר סיפור אחר, נתנו מחיר טוב , לצערי חבר הציעה מספר שדרוגים בתכנה והסכמתי, הכשיר לא התעורר אחרי השדרוגים , חזרתי אליהם ,סיפרתי להם מה קרה , הייתי בטוח שהלך המכשיר , דיברתי עם נועם מנהל השירות שלהם ולא תאמינו המכשיר חזר אלי עובד ואפילו לא לקחו שקל על הטיפול . ראוי לציון , ממליץ בחום
מוצר:
טלפון nexus 5
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
07/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה, יום אחרי ההזמנה התקשרו אליי כדי לוודא את ההזמנה ושלחו באותו יום דרך דואר רשום. לאחר מכן, לא היו בעיות (חוץ משביתה בדואר שהאריכה את המשלוח), המכשיר הגיע באריזה מקורית ועובד מצויין.
מוצר:
טלפון סלולרי N9005
תמונת משתמש
שם:
elih
תאריך:
07/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בסניף התל אביבי גרוע . היה לי ולחברי נסיון טוב עם החברה . לצערי היחס שקיבלתי בסניף , הבטחות לגבי קבלת אחריות לא מתקיימות . לאחר שרכשתי את האחריות ובקשתי תעודה נזכרו להגיד לי שהבטוח ע"י צד ג . תעודת האחריות לא הגיעה לי גם אחרי חודש . ELINE מסרב לטפל בי ושולח אותי להתמקח מול חברת קופל
תגובת החנות:
ברצוננו להבהיר כי האחריות המסופקת ע"י ELINE היא למשך שנה, תעודת האחריות ניתנת בעת רכישת המכשיר, ושירות התיקונים במסגרת האחריות מבוצע במעבדת החברה ללא קישור של אף גורם צד שלישי.

כותב הביקורת elih רכש ביטוח למכשיר נייד של חברת קופל, בעת הרכישה הובהרו לו כל התנאים של הביטוח וכי כרטיס האישור לביטוח יישלח לביתו תוך שבועיים. לאחר תקופה זו elih התקשר לשאול לגבי הכרטיס ואנו מסרנו לו את מספר הביטוח שלו ואת הטלפון של חברת קופל בכדי שיוודא איתם את הפרטים בנוגע למשלוח, וזאת מכיוון שהם אלו שמנפיקים את הכרטיס הנ"ל. כמו כן, הבהרנו לו כי אם תהיה לו בעיה עם המכשיר הוא יוכל להגיע אלינו במהלך תקופה הביטוח ונטפל בו בשמחה וללא עיכובים.

חווית השירות מאוד חשובה לנו בחברת ELINE ואנו יודעים ש elih קיבל את השירות הטוב ביותר שניתן להעניק, חבל שהוא בחר להציג תמונה לא מלאה ומטעה בביקורת שלו על החברה.

מוצר:
גאלקסי 3 3
תמונת משתמש
שם:
טניה
תאריך:
06/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום מגניב עם חנייה!תצוגה רחבה של מוצרים,
שרות ללא המתנה שנעים לספר אליו אחר כך. מקצועי מאוד הייתי מוסיף.
מאוד מרוצה מהמוצר עצמו. קנייה קלה מחנות מוכרת לי כבר שנים. ממליץ לחוות!!!
מוצר:
סלולארי גלקסי 3 מיני
תמונת משתמש
שם:
maor169
תאריך:
05/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עקב הבעיות של הדואר השביתות ב"ה הגיע המוצר כולל ביטוח על על חשבונם פשוט מושלם!!ממליץ בחום. להבא בע"ה אני אקנה בעתיד גם!
מוצר:
סמארטפון S3
תמונת משתמש
שם:
dani
תאריך:
04/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך זאב בחנות הזאת מכשיר נוקיה לומיה .
קודם כל לא בטוח שהמכשיר שהגיע היה חדש מכיוון שראו על המכשיר וגם לא היה ניילון על המסך (כמו שמגיע בכל המכשירים ניילון שמורידים אותו בהתחלת השימוש).
לאחר כמה שבועות המכשיר התחיל לזייף ויצרתי קשר עם החנות לקבל שרות תיקון , הנציגים מדברים ממש מגעיל ולא רוצים לעזור , בקשתי לקבל שירות באזור הדרום ולא קיימת אפשרות כזאת למרות שאזור הדרום הוא אזור גדול וחייבת להיות איזושהי מעבדת תיקונים חוץ מאזור צפון ומרכז, לאחר שביקשתי לדבר עם אחראי ענה לי בחור שדיבר ממש לא יפה ומגעיל וזלזל בשיחה עד כדי כך שעשה צחוק כאילו מי גר בדרום אנשים סוג ב או ג ... לאחר שאמרתי לו שזה ממש לא מנומס לדבר ככה ושלא צריך להיות שוני בין תושבי הדרום למרכז זה היה זילזול בשיחה ועדין ענה כאילו לא אכפת לו מתושבי הדרום, אחרי שהבנתי שאין עם מי לדבר ביקשתי לדבר עם הנהלה כדי לקבל הסברים ועד עכשו אף אחד לא חזר אלי ועברו כבר כמה שבועות , בקיצור להתרחק לגמרי מהחנות הזאת הם מוכרים גדולים אבל שרות גרוע מאוד ...
תגובת החנות:
חוות דעת מבלבלת ומסיחה דעת מהעיקר:
1. מכשירי LUMIA 520 מגיעים ללקוחות בכל העולם כאשר אין ע"ג מסך ניילון כלל. המכשיר נמצא בתוך ניילון מהמפעל.

2. הנ"ל פנה לשרות לקוחות וסיפר לנציג שמכשירו נפל והמסך לפי מילותיו "משתגע".

3. לפי התיאור המילולי בצורה אדיבה ביקש נציג לשלוח מכשיר לכתובת אשר בתעודת אחריות היות ולקוח מתגורר בעיר רחוקה.

4. בצער רב, הנציג נחשף לרצף של צעקות וקללות ואיומים וסיבה לכך היא שאין סניף של חברה בעיר מגוריו.

5. הנ"ל דרש שוב ושוב שחברתנו "מיד" תפתח סניף ליד ביתו כי זה לא מקובל אליו לשלוח מכשיר לבדיקה.

גולשים יקרים, לשיפותכם....
מוצר:
טלפון סלולרי לומיה 520
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
02/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עם הקניה לא היו בעיות. אך מיד עם תחילת השימוש במכשיר הופיעו תקלות .. המכשיר נשלח 3 לעמים לתיקון , כל התלונות נסובו סביב , ניתוקים בפעולת המכשיר, חוסר יכולת טעינה, וסוללה שנפרקת מהר. המכשיר נרכש לפני 3 חודשים ומייד מיד בתחילה נמסר המכשיר לתיקון ומאז רוב הזמן מבלה בתיקונים. במסגרת התיקונים נאמר שטופל פלג הטעינה, בפעם אחרת נוקו המגעים של הסוללה , ובפעם נוספת הוחלפה הסוללה. עכשיו אומרים שהמכשיר מלא קורוזיה. אני דורש מכשיר חדש. מרוב חוצפתם הוצע לי להוסיך 400 שקל ולקבל גלקסי 3 מתצוגה. כמובן שלא הסכמתי ואני בדרך לתבוע אותם, כולל נזקים עקיפים שנגרמו
בקיצור זהירות מהשרות הגרוע , מתחמקים מאחריות ,
מוצר:
NEXUS 4 E960
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
30/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בעבר מכשיר באחת החנויות של איליין,אך דרך אינטרנט זה הרבה יותר נוח כמובן.
שירות מעולה גם בחנויות וגם דרך קשר לקוחות,חווית קנייה חיובית ביותר
מוצר:
טלפון סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
Alexander
תאריך:
30/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שניה שאני קונה טלפון סלולרי בחנות איליין בנשר. גם הפעם לא התאכזבתי מהשירות והזמינות שלהם! הזמנתי את הטלפון דרך האתר שלהם ולמחרת אספתי את ההזמנה בעצמי מהחנות.
סה"כ החנות מצויינת!
מוצר:
סמארטפון Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
Efrat
תאריך:
30/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הי חברים. אם אתם רוצים לקנות פלאפון, אל תקנו ב"e-line" !!! הם מציעים אחריות על הפלאפון לשנה ואם משהו לא בסדר איתו (אפילו אם משהו לא בסדר איתו מהרגע שקניתם אותו) השירות לקוחות שלהם לא נותן שום מענה חוץ מלהשאיר את הפלא שבועיים בתיקון ורק בשני מוקדים בארץ. בתיקון הם לא עושים בדיקה מקיפה והם הביאו לי את הפלאפון עדיין עם בעיה אחרי שבועיים. הם לא מוכנים להתגמש ואם אני רוצה לתקן שוב אני צריכה לחכות עוד שבועיים שלוש (אם שירות הלקוחות היה טוב - היו מבטיחים לפצות אותי על עוגמת הנפש ולהסכים לתקן לי תוך יום במידה והייתי מביאה את הפלאפון לסניף בחדרה, והצעתי לעשות את זה), בהנחה שאני גרה בחדרה או בת"א, אחרת זה יותר זמן והוצאות משלוח. אני גרה בב"ש ועכשיו אם אני רוצה לתקן את הפלאפון שלי שוב - אני צריכה לשלם (שוב) 30 ש"ח על משלוח ולחכות שבועיים עד שיתקנו לי אותו. הם לא היו מוכנים להפחית מזמן התיקון כי זאת בעצם הטעות שלהם. פשוט אל תקנו בe-line!!!
מוצר:
טלפון סלולרי nexus5
תמונת משתמש
שם:
Artyom
תאריך:
29/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות שאני מזמין ממנה פעם שניה והם עובדים כמו שעון. נותן שוב את הדירוג הכי גבוה כי את הטובים צריכים לדעת בפנים !) תודה רבה!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s3
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
29/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה היה פשוט, השירות היה נעים ואמין. המוצר לא היה במלאי והתקשרו כדי לעדכן ולתאם מועד אספקה חדש, ובהמשך המוצר הגיע במהירות.
מוצר:
טלפון סלולרי g2
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply