אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (פריסה ארצית)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
199
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
3
3 חודשים אחרונים
34
2
17
6 חודשים אחרונים
76
2
43
שנה אחרונה
117
4
78
כל הזמן
1393
30
401
נמצאו 1824 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
Boris
תאריך:
26/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדרך שלי לקניית סלולרי הייתה קשה מאוד ובזבזתי על כך חצי שבוע עד שמצאתי חנות שלא רק מפרסמת במחיר מסוים אלה גם יודעת לעמוד מאחורי מחיר זה ובלי כל מיני טריקים ושטיקים של תוספות במחיר שלא צוינו קודם. ב ELINE היו ישרים ואמינים !!!!!! אמרו שיש במלאי, אמרו מה המחיר אז באתי והיה וקניתי במחיר שבזאפ! אני מאחל לELINE רק טוב כי הם הוגנים וחבל שבזבזתי ימים כדי להבין שיש חנות אמינה!!!
ממליץ לכל מי שעובר דרך לר קלה של שיחות טלפון לחנויות, קודם להתקשר לELINE.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2015 SM-J500F 8GB
תמונת משתמש
שם:
Shiran
תאריך:
25/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיד ענו לטלפון, דיברו עם חיוך ושמרו לי נייד בסניף הרשת בתל אביב.
איש מכירות ענה לי בסבלנות, הדליק את הנייד והדגים לי לפני ששילמתי.
בקיצור, נהנתי מאוד ובהחלט אקנה דרכם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
22/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבר נתן המלצה על e-line כי גם קנה שם. אחרי עבודה, הגעתי לחנות ועוד לא הייתי בטוח מה לקנות. מנהל החנות סם עזר לי מאוד כי לא רציתי להשקיע הרבה בטלפון חדש. הקשבתי להמלצה של סם והיום אני יכול להגיד כי מכשיר מעולה עם סוללה חזקה שפשוט לא נגמרת :-)
המון תודה לסם על שרות !!!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
Niv
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 25/8/2016 (מספר שירות 17596) מסרתי מכשיר מסוג LG G4 לתיקון לאחר שהמכשיר נכנס ללופ חוזר של הפעלות מחדש. לאחר כשבועיים התקשרתי לשאול מה עם המכשיר ואמרו שהוא נשלח ליצרן במסגרת אחריות יצרן (מכשיר בן פחות משנה). לאחר כשבועיים וחצי חזרו אליי מ-Eline ומסרו שהמכשיר חסר מבדיקת יצרן ונמצא שלוח האם לא תקין. כששאלתי מה לא תקין אמרו שלוח האם עקום בגלל מה שהם הגדירו "שימוש לא סביר". אציין שהמכשיר נמסר שהוא בכיסוי מלא שעלה 150 ש"ח (לא מהפשוטים) וכולל מגן מסך עבה. כמו כן השימושים של אשתי סבירים לחלוטין. עם רכישת המכשיר רכשתי גם ביטוח תיקונים מקיף בחברת Ikopel. פניתי גם אליהם, תיארתי את התקלה ואמרו לי שהם לא מכסים את התיקון שכן זו תקלה עולמית של חברת LG ועליי לפנות ליצרן. השיחות כמובן מוקלטות והנציגה חזרה על זה מספר פעמים. פניתי לרונלייט שמסרו שהמכשיר לא נרכש דרכם ולכן לא יכולים לעזור. פניתי שוב ל-Eline, שוחחתי עם מנהל המעבדה שמסר שהוא יכול לשלוח את המכשיר לLG העולמית, דבר שיקח לפחות חודש עד חודש וחצי. כמובן שלא הסכמתי להשאר בלי מכשיר כל כך הרבה זמן. Eline מצידם טוענים שלא יכולים לתקן את לוח האם ויש להחליפו וחברת הביטוח טוענים שלא יכולים לכסות את התיקון שכן מדובר בבעיה עולמית. חברת Eline מסתתרים מאחורי ההצהרה הכללית של "שימוש לא סביר" ומה שרשמו בעת המסירה שהיו שריטות ומכות רק שוכחים לציין שמדובר בכיסוי קשיח עם גומי ופלסטיק.בכך הם פותרים את עצמם מכל אחריות כלפי הלקוחות שלהם, זאת למרות שבאתר של LG רשום בפירוש את מהות התקלה שנתקלתי בה ומוסרים שמחליפים/מתקנים מכשירים באחריות ללא עלות. חברת Eline לא מוכנים לפנות לרונלייט שכן הם לא רכשו מהם את המכשירים וגם לא מוכנים למסור להם את המכשיר לבדיקה. בקיצור, אין לי מכשיר, אין שירות מ-ELINE, Ikopel או מרונלייט ואין מי שיקח אחריות למרות שלא עברה שנה ושילמנו על מכשיר והוספת ביטוח. לכן בפעם הבאה שאתם רוכשים מהחנות תבדקו טוב טוב מה שמוכרים לכם ואל תאמינו להבטחות ללא כיסוי.
מוצר:
LG G4 G4
תמונת משתמש
שם:
לי
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך מוקד טלפוני את הטלפון שמזמן רציתי לקנות, את ה-Galxy s7. המחיר באתר היה מצוין וגם היה זמין במלאי החנות.
באתי וקניתי ! סוף סוף קיבלתי את טלפון החלומות שלי. הטיפול בהזמנה שלי היה אדיב ומהיר ואמליץ לקנות שם גם לאחרים!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
PedroPokerTour
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסיפור של החנות הזו מספר את הסיפור של הרבה מספקי הסלולר.
השיטה שלהם פשוטה ומקוממת והיא הולכת כך :
רושמים מחיר, כזה שיוכל להתחרות עם שאר החנויות המציגות בזאפ.
ברגע שפונים אליהם לביצוע הזמנה, מקבלים תשובה "אין במלאי" , אבל אם אתה רוצה, יש יבואן רשמי בתוספת של כמה מאות שקלים. שיטה שעובדת על רוב האנשים. במידה ותתעקשו לרכוש מכשיר מייבוא מקביל, תשמעו מהמוכרנים בחנות למה לא כדאי לכם לקנות ייבוא מקביל, ויספרו לכם שהמכשיר לא מגיע עם מטען מקורי. לשאלתי האם המכשיר יצא מאותו מפעל, קיבלתי מספר תשובות שונות.

בסופו של דבר הוחלט על ייבוא מקביל, הנציגים אמרו שיחזרו אליי כישגיע, כמובן שלא חזרו. נכנסתי שוב לזאפ לאחר מספר ימים, ראיתי את המוצר שוב, והפעם התקשרתי לוודא כי קיים במלאי ונמסר לי כי קיים במלאי (המוכר לא ידע שהוא מדבר איתי, כשאני מציג את עצמי הם מיד טוענים כי אין במלאי, אפילו שהם מפרסמים שיש במלאי)
ביצעתי הזמנה מהאתר, שילמתי, ולמחרת קיבלתי מייל שאיני יכול לבצע את הרכישה.
גילוי נאות- אני רוכש מידיי חודש כ-5 מכשירים בעבור לקוחות שלי. המכשירים בשימוש שלהם והם הלקוח, כשאנחנו רק המשלם.
אני מבין את השיטה שלהם שנקראת אפסייל (שדרוג מכירה), אבל מבין גם שבהתחייבויות צריך לעמוד. פרסמתם מוצר במחיר מסוים ? עמדו במילה שלכם וספקו את המוצר.
הנציגים איתם דיברתי טענו כי המבצע הוא למכשיר אחד ללקוח, ובתגובה הסברתי כי איני הלקוח, אלא רק המשלם. הם בתגובה סרבו להוציא את המכשיר ללקוח, ולאחר שהודעתי להם כי אפנה להנהלת זאפ ואגיש תלונה ברשות להגנת הצרכן ו"אמון הציבור" , הם החליטו להוציא את ההזמנה, תוך כדי משלוח מייל חוזר שמודיע כי הם לא יוציאו לי עוד הזמנות.
מכיוון שאיני רוצה שיפנו ללקוחות שלי ויאמרו להם שהמוצר בייבוא המקביל לא מומלץ , אני מזין את המייל שלי והנייד שלי. כל שאר הפרטים של הלקוח שמקבל את המכשיר.
וזה בשל העובדה כי הם עשו זאת בעבר (שזו כשלעצמה חוצפה שאין כדוגמתה).
שורה תחתונה, אם שירות חשוב לכם, אם הגינות חשובה לכם, ומעל הכל, אמינות, אל תתקרבו לחנות הזו.
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
רותי
תאריך:
11/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי בשאלה באתר של eline בכדי לבדוק עם מוצר קיים במלאי. תוך זמן קצר כבר התקשרו אלי וביקשתי לשמור לי את הסלולרי.
באותו היום פקדתי את הסניף ושילמתי במקום למוכר חביב (לא זוכרת את שמו לצערי).
אני מאוד מרוצה מהעסקה ואזמין בחנות שוב בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
11/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפי מחיר שהיה באתר.
לא סיפקו לי את הסחורה. התקשרו ורצו למכור לי משהו הרבה יותר יקר - ולא מה שביקשתי. הנציג שדיבר אתי לא היה מנומס ולא ידע בעצמו בדיוק מה ואיך...)
תגובת החנות:
שלום.
כותב חוות דעת ביצע הזמנה באתרנו תוך בקשה מפורטת: " אני רק מעוניין לרכוש מכשיר בצבע שחור/אפור. אם אין לכם בצבע כזה, איני מעוניין.". לצערנו, צבע שרצה לקוח לא היה זמין והוצעו לו חלופות אחרות בדמות דגמים אחרים.
אנו מודים כי אין לנו שליטה על צבעים של מוצרים והתחייבותנו הוא לדגם של מוצר. הטיפול במר' שמואל הייתה תקינה אך תגובותיו היו בחוסר פרופורציה ואנו מצרים על כך.
מוצר:
טלפון סלולרי לא רלוונטי
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
08/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הזול ביותר בזאפ, יחידים שהיה להם במלאי מידי!!! שרות טלםוני וגם בסניף מאיתי. המון תודה, אני מאוד מרוצה. אדי.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
Mira
תאריך:
05/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד לקנות בחנות: שרות איכותי ומהיר, זמינות של מוצרים במלאי ותמיכה מקצועית לתפעול. קניתי כרטיס זיכרון וכיסוי לסלולרי שלי. הנציג האדיב בדק שכרטיס עובד בטלפון שלי וכיסוי מתאים. שרות מלא וככה אני מצפה מכל מקום שמכבד את עצמו.
מוצר:
כרטיס זיכרון לא יודעת
תמונת משתמש
שם:
בוריס
תאריך:
30/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות בטלפון והבטיחו לי שתוך יום יחכה לי טלפון בסניף ובאמת התקשרו. באתי וקניתי. יחס ושרות טובים ושם גם אקנה עוד טלפונים. תודה צוות חנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2015 SM-J700F
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
bshim
תאריך:
28/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפלפון התקלקל פעם ראשונה- הקונקטור של ההטענה- ביקשו תשלום בגלל קורוזיה (שאין סיכוי שהיתה). התקלקל בפעם השניה- הלך לוח אם ביקשו 500 ש"ח עבור החלפה בטענת קורוזיה.
התקלקל בפעם השלישית ורק אז גיליתי שמכרו לי פלפון משומש.(הפלפון נרכש עבור הילד ורק בסוף הוא סיפר לי שבפעם הראשונה שהתקין ראה את הלוגו של סלקום- מעולם לא הייתי מנוי של סלקום, אני מנוי בפרטנר).
תגובת החנות:
חוות דעת תלושה מהמציאות.
מר' שמעון רכש מוצר Galaxy S3 ב- 21.01.14, לפני כמעט שלוש שנים!!! פעם היחדיה בה פנה מר' שמעון אלינו הייתה ב-24.12.14 כאשר נמצא כי מכשיר שלו נחשף לנוזל ומאז(!!!) מעולם לא הייתה כל התקשרות מולו. מה הפשר להכפשה ושקר לא ברורים. לטענת מר' שמעון הוא גילה שמוצר אינו מקורי. להלן מספר סידורי שלו:359845058298675, ומוזמן כל גולש לבדוק את מקוריות המוצר.
אין אנו יודעים מה קרה לנייד הנ"ל שנתיים מאז תום תקופת אחריות, מה עבר עליו, איזה תיקונים בוצעו בו ועל ידי מי. מעולם (!) לא נמכר דגם הנ"ל ממקור חברת סלקום או כל חברה אחרת. סביר יותר להניח כי מר'שמעון פנה למעבדה פרטית כלשהי לשם תיקון של סלולרי שלו ושם בוצע בו ככל הנראה תיקון אשר מערב החלפת לוח האם הראשי.
לא ברורה לנו סיבה לחוות דעת למוצר שנרכש לפני כ-3 שנים, וצר לנו באמת שאדון שמעון בחר בדרך שקר,כזב ועוד בצורה כה לא מכובדת. פשוט בושה....
מוצר:
פלפון S3
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות פנטסטי !!! קניתי הייוואי חדש P9 שחנות פרסמה בזאפ. התקשרו אלי שעידכנו שמחכה לי בסניף חבילה. באתי, קיבלתי שרות מעל ומעבר ורק בגלל זה אין לי ספק שאקנה שם בעתיד !!! המון תודה !!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Roni
תאריך:
21/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סלולרי בסניף נחלת יצחק בתל-אביב לפני מספר ימים. הקנייה היתה מהירה מאוד, איש מכירות נתן טיפול מקצועי אני מאוד מרוצה מהמוצר מעולה!
מוצר:
טלפון סלולרי moto G
תמונת משתמש
שם:
Tamir
תאריך:
20/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ חנות קרובה לבית לרכוש נייד לאמא שלי. מצאתי את אי-ליין. התקשרתי לשרות לקוחות של חנות, וודאתי כי המחיר הוא אותו מחיר כמו בזאפ והזמנתי טלפון. השרות בחנות היה מהיר ויעיל. יצאתי תוך 5 דקות. שמח שגיליתי מקום בו ניתן לקנות במחירים הוגנים. ממליץ לכולם !!!
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
16/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה למכשיר דרך מוקד השירות של החברה, הנציגה הייתה נחמדה מאוד ומקצועית, הסברתי לה שאני צריכה מכשיר ברמה גבוהה במסגרת התקציב שהוא לא גבוה, הנציגה המליצה על מספר מכשירים בסוף בחרתי בLG K10.
ביקשתי לאסוף את המכשיר מסניף חדרה משום שהוא קרוב למקום העבודה שלי. בחנות המוכר הדביק לי את המגן זכוכית והסביר לי גם כן באדיבות ומקצועיות על המכשיר.
ELINE היא רשת סלולר מצויינת, עם סגל עובדים מצויין, מחירים מצויינים וחווית קניה נוחה וטובה! מומלץ!!!
מוצר:
טלפון סלולרי lg k10
תמונת משתמש
שם:
Adam
תאריך:
15/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,ביצעתי הזמנה לSamsung Galaxy S7 SM-G930F דרך האתר וביקשתי איסוף דרך סניף חדרה. לאחר כחמישה ימי עסקים הגיע לי הטלפון לסניף. הגעתי לסניף,שילמתי ולקחתי את המכשיר...בדרך חזרה שמתי לב שמאחורה של הטלפון הגרסא של המכשיר היא בכלל Samsung Galaxy S7 SM-G930FD שנקראת כדואל סים, אשר היא גרסא שבכלל לא הזמנתי ובקבלה ובאתר הם רושמים גרסא אחת ובפועל בלי שתדע הם נותנים לך טלפון אחר לגמרי.
התקשרתי למרכזיה ואחרי בירורים הם אמרו שהם מוכרים רק את גרסת הדואל, דבר שלא מופיע בכלל באתר. בסופו של דבר חזרתי לחנות והחזירו לי את הכסף
מסקנות:
החברה מציגה נתוני שווא על הגרסאות שהיא מוכרת באתר על מנת למשוך קונים ובפועל מרמה אותם.
החברה לא מציגה שאין את הטלפון במלאי החנות וכשאתה מגיע לסניפים עצמם יש רק רק עם "שנתיים אחריות" שבמקרה היא יותר יקרה
אני אישית בחיים לא אקנה אצלם ואף אמליץ לאף אחד אחר לקנות אצלם.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Asaf
תאריך:
15/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את עצמי מחפש לקנות סלולרי חדש nexus 5x. תודה לאל שיש אתר כמו זאפ. פניתי למספר חנויות מהרשימה גדולה אך כולi התחמקו ממחיר אשר הן מפרסמות ובדרך לא דרך נוצרה לי תחושה שפשוט לא רוצים למכור לי שזה מעצמו די מצחיק. השינוי החל ב-ELINE, שם פשוט קיבלו את ההזמנה ממני ולמחרת כבר פתחתי קופסה והוצאתי לאור את הסלולרי החדש שלי :-) . שילמתי אותו מחיר אשר מפורסם בזאפ. בקצרה, יש חנות אמינה ושמה ELINE.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5X 32GB
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
14/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות בירושלים. נהנתי מאופן ומהדרך שבה,איש שרות שעובד שם ,בצורה סבלנית ואכפתית, דואג שלקוח ידע בדיוק מה הוא קונה. מראה מאוד נדיר בימינו. התרשמתי לטובה, שילמתי ויצאתי שבע רצון באופן מלא!
מוצר:
טלפון סלולרי P9 32GB
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
10/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שראיתי באתר שהמחיר הוא 1041. המוכר אמר לי שהמחיר הוא 1200 בשל העובדה שמקבליים שנתיים אחריות במקום שנה (אני אישית רציתי אחריות רק לשנה אבל לא הייתה לי ברירה- הייתי צריך את המכשיר באופן דחוף אז הוספתי עוד 150 שקלים).

בנוסף, לאחר שהגעתי הביתה ראיתי שהמטען המקורי הוצא מהחבילה וניתן לי מטען של סמסונג (לא יודע אם הוא מקורי).

באופן כללי ממש התאכזבתי מהיחס של המוכר בחנות. אף פעם לא השארתי ביקורת שלילית אבל הפעם הרגשתי צורך להשאיר ביקורת.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
Max
תאריך:
10/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף של נשר. אין לי הרבה הבנה בסמרטפונים אבל קיבלתי הסבר מלא ממנהל החנות יגאל על כמה דגמים וקיבלתי החלטה שאני לא מצטער אליה. זו באמת תחושה של שרות וביטחון בחנות שממנה קונים. אני מודה ליגאל על זה שנתן מעצמו מעבר למצופה. אקנה בחום שם בעתיד. מקס.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Leonid
תאריך:
09/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות מצויינת. הזמנה באתר נוחה ופשוטה. הזמנתי ופשוט באתי וקניתי.
השרות בחנות היה טוב, מהיר ואיש שמוכר היה נחמד.
ממליץ לקנות!!!
מוצר:
טלפון סלולרי moto G
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
08/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ להימנע מקניה בחנות זו.
עד עכשיו לא קבלתי את המוצר.
שרות הלקוחות לא עוזר ומתייחס בזלזול.
תגובת החנות:
מר'שלום רב.
אינו אנו מבינים פשר לחוות דעת זו.
חבילתך נשלחה למענך תוך זמן קצר ממועד ההזמנה, ועקב תקלה בדואר ישראל התעכבה ההפצה. צר לנו, אך העיכוב אינו נגרם באשמתנו ולראיה חבילתך אכן סופקה לך והינך נהנה משימוש במוצר. עליך להיות הוגן ולגלות הבנה בדברים טרם פיזור האשמות. חבל, באמת חבל כי דירגת אותנו כה נמוך מבלי להזכיר כי אכן סופק לך מוצר כפי שביקשת, חדש ומקורי.
חבל...


מוצר:
טלפון סלולרי LG K10 K430Y
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר