אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (פריסה ארצית)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
165
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
12
0
10
3 חודשים אחרונים
43
0
20
6 חודשים אחרונים
65
1
41
שנה אחרונה
91
2
72
כל הזמן
1359
28
378
נמצאו 1765 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
גולש
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
אלונה
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המון תודה לצוות הטכני של Eline. הפקדתי סלולרי ב 14 לחודש כי לא נדלק וכבר היום,כעבור חמישה ימים, התקשרו ממחקה טכנית וביקשה לקחת פלאפון שתוקן. המון תודה על מהירות ויעילית. לא סתם אומרים אליכם דברים טובים! המשיכו כך!!!
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט oneplus
שם:
סוזן
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות אמין והוגן. הסבירו לי בחנות הכל על סוגי יבואנים, מקביל ורשמי מה שעזר לי מאוד לקבל החלטה. בזכות מחיר בחנות חסכתי מאות שקלים לקנייה אחרת!!! האם אחזור לחנות? בהחלט!!!
מוצר:
d855 G3
שם:
ספיר
תאריך:
21/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות בחנות במטרה לרכוש מכשיר אבל לא ממש ידעתי מה לקנות. המוכר בחנות שאל אותי לגבי השימושים שלי, צרכים שלי ונתן לי כמה דגמים לבחור.
עכשיו אני יכולה להעיד שהבחירה הייתה נכונה ואני מאוד מהנת מהמכשיר שלי. השרות שקיבלתי ואדיבות של איש מכירות הפכו אותי ללקוחה קבועה. מכשיר הבא אקנה רק בחנות של אילין.
מוצר:
טלפון סלולרי v10
שם:
Avi
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
התקשרנו לבדוק אם ישנם במלאי שני מכשירים ונמסר לנו שיש להם מידע נכון ליום קודם. כשהגענו פתאום שני המכשירים לא במלאי אבל הציעו לנו מכשירים יקרים יותר. לדעתי יש לזה ריח מסריח והמבין יבין.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Macsim
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בהחלט לא חבל להיפרד מהכסף תמורת שירות אדיב ויחס אישי. נכנסתי לחנות בירושלים וקיבלתי שרות מעולה מסם, איש מקסים. בו זמנית הוא גם שירת לקוח נוסף אשר גם הוא יצא מהחנות עם חיוך על הפנים כמוני. כל הכבוד על הגישה !!! אין ספק כי אחזור לקנות רק שם. מקס.
מוצר:
אביזר לטלפון סלולארי אביזרים לסלולארי
שם:
אדם
תאריך:
19/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי להצטרף לשורה ארוכה של הממליצים. קניתי נוקיה פשוטה אך היחס שקיבלתי כאילו באתי לקנות 10 מכשירים יוקרתים. ככה זה כש מכבדים לקוח ללא קשר למוצר שהוא קונה. האיליין אקנה שוב!
מוצר:
טלפון סלולרי 105
שם:
Eden
תאריך:
18/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחור בשם אלכסי נתן שרות מצוין! מקצועי ואדיב, לא נתקלים בדברים כאלה וזה עוד על קנייה של כיסוי לפלאפון בלבד !!! באמת נהנתי משרות ויחס חמים ובטח ובטח אחזור לקנות שם שוב.
מוצר:
כיסוי Note 5 כיסוי
שם:
יצחק
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ושוחחתי עם החנות נאמרו כל הנתונים .כשהגעתי לחנות הכל השתנה המחיר לא המחיר מהאתר ונאמר ל.אין במלאי מטען תחליפי מבקשים עוד 200 שח הזהרו מחנויות לא אמינות
מוצר:
סמרטפון g3
שם:
sapirla
תאריך:
16/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי lg g4 , לאחר 8 חודשים ועדיין באחריות החברה- קרתה לי התקלה המפורסמת שבה הלוח אם קורס .
אך לeline יש שיטה להתחמק מהתקלה !
שלחתי את הפלאפון למעבדה , לא יכלתי לשלוח למעבדה אחרת לפני משום שאז מתבטלת האחריות . לאחר כמה שבועיים שלא חזרו אליי התקשרתי למעבדה ושם נאמר לי שיש קורוזיה ושאין אחריות . אפילו לא דובר איתי על תיקון של המכשיר וכששאלתי מתי המכשיר יוחזר הנציגה התפלאה ושאלה אהה את רוצה את המכשיר? מאוד תמוהה! 2400 שקל הלכו לפח אחרי 8 חודשים בלבד . מעולם לא חוויתי קורוזיה בשום מכשיר והמכשיר הנוכחי היה עם מגן חסין מים כך שבוודאות מדובר בלוח אם . אני אדאג לפרסם את המקרה בכל מקום אפשרי כדי שעוד אנשים לא יפלו בפח .
מוצר:
טלפון סלולרי g4
שם:
Bazz
תאריך:
16/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה וללא משחקים. במילים פשוטות, ראיתי,באתי וקניתי. להבדיל ממתחרים רבים, החנות עומדת מאחורי מה שמפרסמת. כל זה יחד עם סבלנות ואדיבות של מוכר בחיפה אשר דאג לי מהתחלה ועד הסוף גרמו לי לבצע בחירה ולשלם ללא כל חשש. ממליץ לכולם אשר מחפשים גם מחיר ושרות וגם אמינות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
גיל
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי פיזית לסניף ת"א לרכוש מכשיר G3, להפעתי דרשו ממני עוד 250-300 ש"ח יותר מהמחיר שמופיע באתר משום שיש מחיר חנות ויש מחיר אתר, וזה לא מופיע ולא כתוב באתר. הטעיה צרכנית ברורה. לכן החלטתי להזמין דרך האתר. ניסיתי לרכוש 2 מכשירים ופסלו לי את ההזמנה כי אסור להזמין 2 מכשירים תחת אותו שם. הזמנתי שוב מחדש כל מכשיר בנפרד תחת שם שונה, אשראי שונה, ת"ז שונה הכל שונה ובכל זאת החליטו להתנכל ולא לאשר את ההזמנה כי מדובר באותו משק בית ומותר לרכוש מכשיר אחד... פשוט ביזיון, ועוד הוסיפו חטא על פשע וניסו לאשר לי את ההזמנה רק אם אני ארכוש עוד ציוד נלווה וארחיב את האחריות על המכשיר. פשוט גועל נפש. לא אקנה מהחנות הזאת בחיים ולא אמליץ לאף אחד לרכוש מהחנות הזאת.תתביישו בעצכם
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
חני
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף חיפה פלאפון גלקסי נוט 4 , הכל עבר חלק..
עד שהגעתי הביתה והפלאפון התחיל להראות סימני מצוקה.. נתקע המון פעמים..וכאשר כיביתי אותו הסוללה ירדה.
הבנתי שמכרו לי מוצר פגום, מוצר ששילמתי עליו 2,344 שקלים והוא פגום!!!
בתוך 14 ימים החזרתי את המכשיר לסניף נשר ופירטתי למוכר מה הבעיה ושאני דורשת את הכסף שלי בחזרה / מכשיר חדש כי מכרו לי מוצר פגום! במענה שהם שולחים את המוצר להתייעצות ושזה ייקח 3-5 ימים.
לאחר שבוע שלא התקשרו , התקשרתי והם אמרו שזה יכול לקחת עד 10 ימים.
חיכיתי 10 ימים, לא התקשרו.. עברו שבועיים, התקשרתי אני ואמרו שהמוצר מחכה לי בחנות. אם לא הייתי מתקשרת הוא יכל לחכות גם שנה.
נציגת השירות העבירה את השיחה למנהל "שירות" הלקוחות - השיחה הייתה מאכזבת מאוד. הנציג דיבר בתוקפנות ולא נתן לי בתור לקוחה להסביר את עצמי ולדרוש מה שמגיע לי.. הוא אמר שאין מה לעשות ושאם השתמשתי במוצר (14 ימים)
אין באפשרותו לבטל את העסקה או לתת לי מכשיר חדש.
מסקנה: אם אתם רוצים שירות לא שירות- תקנו באיליין. אם אתם רוצים שירות כמו שצריך- תקנו במקום אחר.
שירות ממש לא טוב!! מאכזב!!
תגובת החנות:
גב' חני רכשה מוצר חדש אשר היה בשימוש שלה כ-3 שבועות. כאשר פנתה לקבל שרות טענה כי רוצה רק להחליף מוצר. המוצר, סלולרי מדגם Note 4 תפקד בצורה יוצאת דופן, נבדק בידי שני אנשי מקצוע וכלל וכלל לא אותרו "סימני מצוקה" כלשון חוות דעת. מה שכן, על גוף הסלולרי נמצאו שפשופים קלים, שריטות במסגרת,כל מה שמלווה משימוש במוצר.
בשיחה שהתנלה מול גב' חני הופגן מצידה כלפי איש שרות זלזול וציניות חסרי גבולות. טוענת גב' חני כי הבעיה היא מים הראשון (!) אז איפה הייתה כמעט 3 שבועות? האם פנתה ודיווחה טלפונית מיד? לא! במערכת פניות באתרנו? לא!! האם פנתה בדוא"ל? לא, לא ,לא!!!!
"תחליפו לי אותו ולא מעניין אותי כלום...". אנו מצרים על גישתך גב' חני, אך המוצר שהיה בשימוש, מוצר שאין בו כל תקלה, מוצר שנושא על גופו סימני שימוש פשוט לא ניתן להחלפה.
אנו מאחלים לך, חני , שימוש מהנה במוצר שלך ונהיה כאן עבורך לכל פנייה אשר בה יש הגיון בריא וזכאות לכך.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy note 4 n910c
שם:
Artur
תאריך:
12/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
החנות בעלת אוירה נעימה יש מוכר היה נחמד , מחיר טוב מאוד , היה מסביר לי הכול טוב הרבה סבלנות , אני אגיד לכול מי שאני מכיר לבוא גם
מוצר:
Mobile phone 108
שם:
רונן
תאריך:
12/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות יוצא דופן ממוכר שי, איש חייכן שדואג ללקוח למרות ששגעתי אותו לא מעט בשאלות. חנות אמינה ומקצועית בהחלט!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
שם:
עמרי
תאריך:
09/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר one plus 2 דרך האתר, קיבלתי את ההזמנה בזמן, לאחר 6 חודשים המכשיר הפסיק להטעין, לא יודע אם זה מהכבל מטען, שנאי של הכבל מטען או מהסוללה עצמה. יש לציין שרכשתי מחיר מלא של 2300 ₪ קיבלתי כבל מטען מקורי של one plus 2 אבל במקום לקבל שנאי מקורי קיבלתי שנאי של סמסונג, התקשרתי לשירות לקוחות על כך שהם שולחים על דעת עצמם שנאי של מותג אחר (וכנראה זול יותר) ולא מיידעים את הלקוח... הנציג אמר לי "אין לך צורך בשנאי מקורי, סמסונג מספיק טוב.." והוא לא התייחס למה לא יידעו אותי מלכתחילה. הבעיה המרכזית היא שכאשר אני מטעין את המכשיר הוא לא מטעין מעל 20% וגם אחרי 6 או 7 שעות זה מטעין בקצב צב של 1% בשעה או משהו כזה... התקשרתי שוב לשירות לקוחות אמרו לי להפקיד את הטלפון באחד מהסניפים וזה ישלח למעבדה... העניין הוא שהם לא מספקים טלפון חלופי והתיקון לוקח עד 14 ימי עסקים. סתם שילמתי כסף על שנאי של חברה אחרת, סתם שילמתי כסף על ביטוח שאפילו אני לא יכול ליהנות ממנו כי הם לוקחים את הפלאפון לתיקון לשבועיים ללא טלפון חלופי. לכל מי שרואה את ההודעה הזו, תחשבו פעמיים אם לקנות בחנות הזאת. חבל שתזרקו כסף לפח.
מוצר:
טלפון סלולרי 64GB
שם:
Zahi
תאריך:
09/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלקסי ג'י 7 בסניף איליין בירושלים. השרות היה אדיב, מקצועי ומהיר. המוכר סם היה מסביר פנים והדגים לי על תפעול של הנייד. ראוי לציין גם מחיר הוגן. אבוא לקנות בחנות שוב.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
שם:
Eliya
תאריך:
08/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הבאתי את מכשיר ה-Lg G4 שלי שרכשתי מהחנות לתיקון בחנות Eline בעקבות התקלה המוכרת כאשר הייתה בידי אחריות..מסרתי את המכשיר לתיקון עם קבלה שמציגה שמסרתי את המכשיר ללא מכות והנציג שהיה במקום מסר לי חשבונית עם זמן טיפול של עד 21 ימי עסקים לאחר שעברו כ-7 ימים קיבלתי הודעה שהמכשיר יתעקב בעוד 21 ימי עסקים בניגוד למה שהובטח במעמד המסירה וכאשר המכשיר נמסר לידיי הבחנתי שישנה מכה בצד המסך..כאשר ניסתי לברר עם החברה על מה שקרה ואלה התחמקו בטענה שאין לי הוכחות וכנראה אני ביצעתי את הנזק בכוונה..
מיותר לציין שהיחס היה מזלזל וכל השיחה האצבע המאשימה הייתה לכיווני ללא לקיחת אחריות על המעשה..Eline פשוט איכזבו אותי ולא אחזור לקנות מהם שנית..
תגובת החנות:
גושלים יקרים לשיפוטכם:

א. הסלולרי המדובר נמסר לטיפול ונמצא כי אכן קיימת בו תקלת יצרן. המוצר טופל במסגרת אחריות יצרן ותוקן ללא עלות ונשלח בשלמותו ללקוח בדואר לפי בקשתו.

ב. הסלולרי היה סגור באריזת מגן רכה וגמישה מבפנים וקשיחה במבחוץ בעת המשלוח.

ג. לקוח קיבל לידיו את הסלולרי בדואר רשום בשעה 18:10 ולטענתו זיהה מיד את הפגם אך, ומשום מה (!?!), לא חשב לנכון להודיע לשרות לקוחות על הפגם שגילה לכאורה, לא בשיחת טלפון (המוקד שלנו היה פעיל עד שעה 18:30), לא בפנייה בדוא"ל ולא באמצעות מערכת פניות באתר החנות...

ב. מר' Eliya אכן מצא לנכון לפנות רק יום למחרת, בשעה 14:00 בלבד, מה שהעלה חשש כבד לאמינות דבריו אם כי ברור כי כל אדם נורמטיבי אשר מגלה פגם במסך היה מדווח עליו באופן מידי בייחוד פריט אשר רק עתה חזר מתיקון.

ג. כמו כן, בעת השיחה, מר' Eliya לא פעם איים כי יפרסם בזאפ חוות דעת אם לא נעמוד בדרישתיו.

4. לסיכום ניתן לומר כי התנהגותו של מר' Eliya אינה סבירה והגיונית וטענותיו אינן אמינות וזאת בלשון המעטה.
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
Liat
תאריך:
06/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלהם בפעם הראשונה , איש המכירות היה יעיל , עזר לי בהעברת הסים , הגדרת המכשיר ותפעולו , בהחלט אחזור לקנות שם
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
rxb
תאריך:
05/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
כפי שקונים אחרים חוו בניסיון רכישה בחנות זו , לא היה את הדגם שהצהירו עליו וניסו ממש בכוח לשכנע אותי לרכוש גירסה שהיא 25% יקרה יותר .
חשבתי שסגנון מכירות כזה כבר לא קיים ועיתי
ביטלתי ישר את הקניה
מוצר:
טלפון סלולרי G#
שם:
מאוכזב
תאריך:
04/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבררתי טלפונית מחיר וזמינות סמארטפון, הגעתי לסניף בת"א כדי לבצע את הרכישה.
מתברר שהמחיר אינו המחיר, ובכלל המכשיר עליו התעניינתי איננו במלאי, אז אולי אני רוצה לקנות מכשיר אחר?
המוכר היה מחוסר כישורים חברתיים לחלוטין. לא סמכתי עליו, לא סומך על החנות.
יצאתי משם, כדי לא לחזור לעןלם
תגובת החנות:
שיחתו של מר'מאוכזב הייתה אחת מעשרות אשר התתקבלו בבוקר של אותו היום ופנייתו לסניף התקיימה בשעה שלאחר הצהריים.
ממה מתפלה מר' מאוכזב אם המוצר אזל בחנות לאותו היום?
באמת חבל ומאכזב שמר' מאוכזב לא מצא דרך להתבטא בצורה מכובדת יותר פרט מלכנות איש שרות מסור כמחוסר כישוריים חברתיים ובכך לפגוע בכבודו. בושה מר' מאוכזב, בושה...





מוצר:
טלפון סלולארי Nexus 5X 32GB
שם:
מיטל
תאריך:
02/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המיקום של החנות בעפולה מאוד נוח ואיש מכירות מאוד משתדל לעזור. הופתעתי לטובה. כבר המלצתי לכמה מחברי לקנות שם.
מוצר:
אביזר לטלפון סלולארי סלולארי
שם:
Artik
תאריך:
29/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
שלום,

ביצעתי רכישה דרך ZAP של המכשיר בדיוק כפי שמוצע כאן, (אחריות לשנה ומטען לא מקורי - כפי שמצוין בפרטים), התקשר אלי נציג וניסה למכור את המכשיר יבואן שעולה 200 שח יותר, משסירבתי ניסה בכל דרך שאבטל את הקניה קצת מהטיעונים שהציג: "המטען הלא מקורי טוען 4 שעות" , הביטוח לשנה לא מספיק", "אין צבע לבן רק שחור" , אוקי מעוניינת בשחור, אין כרגע יגיע רק בעוד 7 ימי עסקים למחסן " .. בקיצור כל דבר רק שהעסקה תבוטל. נאלצתי לבטל. בנוסף - ניסיתי לקנות ישירות בסניף ת"א הגעתי לשם וביקשתי מכשיר LGG3 , המוכר הציג לי את המכשיר, כשביקשתי במחיר שמוצג בZAP טען שמה שיש לו זה רק עם מטען מקורי ואחריות לשנתיים ושלח אותי לעשות הזמנה באינטרנט. שכאמור הסתימה בביטול שהנציג בטל' אילץ אותי לעשות. בקיצור חווית קניה גרועה ביותר.
תגובת החנות:
המלל בחוות דעת מתאר בצורה מסובכת את הפשוט.
הנציג המטפל בהזמנה תיאר את האפשרויות הזמינות ללקוח בשיחה טלפונית, כולל אפשרויות שדרוג הזמינות למוצר.נציגנו פירט הכל בצורה ברורה את ההבדלים אשר בכל ההצעה. לצערנו, צבע המוצר אשר רצה כותב חוות דעת היה חסר במלאי, משכך הוצע למר' Artik אותו מוצר אך בצבע שונה. להצעה זו התקבל סירוב קולני ולא מכובד. מכאן לא ברור על מה מלין מר' Artik.

מוצר:
טלפון סלולרי LGG3
שם:
אודי
תאריך:
26/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זה כבר פעם שנייה שאני קונה שם. אוהב את החנות כי תמיד יש שם את מה שאני צריך ותמיד, תמיד עושים הנחות. תודה ענקית לסם. ממליץ!
מוצר:
אביזרים לטלפון אביזרים
שם:
אורי
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי G3 באתר. כעבור יום דיבר איתי בחור מחנות ואמר שאבוא. באתי וקניתי. מרוצה מהחנות ומהטלפון שקניתי.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.