אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
630
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
24
2
9
3 חודשים אחרונים
111
2
30
6 חודשים אחרונים
182
6
64
שנה אחרונה
507
9
112
כל הזמן
1127
21
262
נמצאו 1410 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
at
תאריך:
29/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות של החברה מתחת לכל ביקורת. בכל פנייה של בעיה במכשיר - לא נעשה רישום, טוענים כי אינם מתכוונים לקחת אחריות ולמעשה, לא טיפלו בבעיות של המכשיר. מראש - מניחים כי הלקוח לא אמין וכל הבעיות במכשיר באחריות הלקוח. המכשיר ניקנה עם סוללה לא תקינה. לאחר שנשלח למעבדה מספר ימים אחרי הקנייה - טופל וחזר ללקוח עם אותה בעיה. בהמשך טענו כי לא יחליפו סוללה כי לא ניתן להוכיח שלא פגענו במכשיר לאחר הקנייה. לאחר מספר חודשים - לא הסכימו לתקן את המכשיר במסגרת האחריות כי טענו שמישהו כבר פתח אותו בכדי לבדוק את התקלה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s-2
שם:
Eliraz
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. קניתי פלאפון ומגן (איסוף עצמי) בחנות שלהם, רוב החנויות הרבה יותר יקרות ולמרות זאת השירות שלהם היה מדהים המחיר זול באלף שקלים בערך מחברות הסלולר ובכללי חנות מעולה :)
התקשרנו אחרי קבלת הפלאפון לברר כמה פרטים והמענה היה מהיר ואדיב.
חנות מציינת וממולצת מאוד :)
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
אלונזו
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו באיליין ,השירות גרוע ותגלו את זה רק לאחר הרכישה ,בעבור בעיה קלה שכל מעבדה מתקנת בחצי שעה הם מחייבים בהסכם להמתין על 14 ימי עבודה. ניגשתי עם מכשיר בן חודשיים שרכשתי מהם עם בעיה בטעינה,הם טענו שיש לו קורוזיה (חלודה) כדי לגבות ממני תשלום עבור התיקון ... כשביקשתי לתקן במקום אחר אמרו לי שזה מפר את תנאי האחריות ... בקיצור היזהרו מהם!!!
מוצר:
טלפון סלולרי 9300i neo
שם:
DanielP
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28/08/14 רכשתי באתר של איליין מכשיר גלקסי S3. המכשיר הגיע ב3/9, הכל נחמד וטוב, אבל כשניסיתי להשתמש במכשיר גיליתי שהוא נעול. כלומר, לא SIM-free, לא ניתן להשתמש בו. בגדול, הם מכרו לי משקולת נייר.
(אפשר לציין גם שעל המסך, מיד אחרי פתיחת הקופסה היו שתי שריטות. אבל לא באמת אכפת לי משריטות, אני גם יודע שהרבה חנויות עושות את השטויות האלו וזה ללכת ראש בקיר. לא נורא. זה שאני לא יכול להוציא ולקבל שיחות מפריע לי יותר.)
למחרת ב4/9 ניגשתי עם המכשיר לסניף בנשר (אני מתגורר בנהריה), הם ראו שהמכשיר באמת נעול, פאדיחה בשבילהם. המכשיר נלקח למעבדה. הבטיחו שישלחו לי את המכשיר הביתה ועם מדבקת מגן בתור פיצוי. נחמד מצידם.
ב23/9 התקשרתי אליהם לברר מה הולך, כי אין זכר למכשיר. הנציגה הנחמדה בדקה את העניין וגילתה שהמכשיר היה כבר מוכן ב10/9. לדבריה, היא לא יודעת איך זה קרה, אבל בגלל טעות הוא אפילו לא נשלח עדיין. היא הוציאה את המכשיר באותו יום עם שליח UPS. איזה נחמד מצידם.
ב28/09 הגיע השליח עם המכשיר המתוקן. אגב הם הוסיפו גם פירוט מהמעבדה, ושם הם כן שמו לב שיש שריטות על המסך. מצחיקים החבר'ה.
בכל מקרה, הנה המכשיר בידי. חודש שלם לאחר שרכשתי אותו. בגלל שתי טעויות קטנטנות שלהם. (:
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
שם:
Adi
תאריך:
24/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שלום
רכשתי מכשיר סלולרי של חברת LG בסניף ירושלים.
שמחים וטובי לבב הגענו הביתה והתחלנו בהטענת הסלולרי.
לאחר מספר שעות נראה שהמכשיר נטען בקצב איטי מאוד.
בדיקה קצרה הראתה שהמטען כלל לא של חברת LG אלא של סמסונג!!!
פשוט חוצפה, ציפייה מחנות עם שם שהולך לפניה שדבר כזה לא יקרה. כנראה שחל בלבול אבל אני דורשת תיקון המצב במיידי.
מוצר:
טלפון סלולרי g3
שם:
Nofar
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שלושה חודשים מכשיר, ביצעתי את ההזמנה דרך הטלפון. המכשיר הגיע בזמן. המטען לצערי היה תקול, לאחר שיחה קצרה עם השירות לקוחות נשלח אליי מטען חדש שהגיע תוך יומיים בלבד!! . מרוצה מאוד מהשירות והמחיר ובהחלט ארכוש שם פעם נוספת.
מוצר:
סלולרי Nexus 5 D821
שם:
יובל
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ביום ראשון שעבר סמארטפון נקסוס 5 ,המוצר הגיע בזמן.שירות לקוחות קשוב ועונה מהר.
האתר קל לקניה ומיד מתקשרים לוודא רכישה
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 5
שם:
אמיר
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בינואר 2014 מכשיר LG G2. המכשיר עצמו היה בסדר למעט תקלות מסך. הסיוט האמיתי התחיל כששלחתי אותו לתיקון באי-ליין באוגוסט 2014, לאחר שהתקלות החמירו ולמעשה השביתו את הטלפון. בתחילה הם דרשו ממני 680 ש"ח על התיקון, למרות שתקלה כמו שהייתה לי כלולה באחריות. לאחר מכן, הם החזירו את המכשיר לחנות, מבלי שתיקנו דבר. לאחר שאספתי את המכשיר וגיליתי שכלל לא תוקן, הם אמנם התנצלו על הטעות ושלחו אלי שליח לקחת את המכשיר, אולם במשך שבועיים לאחר מכן טרטרו אותי, דחו בלי סוף את מועד החזרת המכשיר (עדיין לא החזירו), ולקינוח צעקו עלי ואיימו עלי בטלפון. לי אין כוונה לקנות שם דבר בעתיד, ואני ממש ממליץ בחום לכל מי שמחשיב את עצמו כצרכן נבון וכאדם בעל כבוד עצמי מינימאלי להתרחק מהחברה הזו.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB
שם:
דודי
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ברחוב תוצרת הארץ בתל-אביב, קיבלתי את כל המידע וביצעתי רכש במהירות, זה היה בשישי בצהריים לפני סגירה.
כשהגעתי הבייתה שמתי לב שרכשתי בטעות דגם 16gb, חזרתי לחנות בתחילת השבוע, ביצעו לי החלפה בחפץ לב, רכשתי גם ביטוח שנתי במחיר סביר ביותר.
ביקרתי בחנות פעם נוספת לאחר מספר ימים כדי לקבל תמיכה, היחס והשירות היו יוצאי דופן.
בטוח שאת הקנייה הבאה שלי אעשה שם - ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32gb D855
שם:
Mikel
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לקח לי בדיוק 2 דקות מהכניסה לחנות עד היציאה עם המכשיר. לא ניסו לשכנע אותי לקנות מכשיר יקר יותר כמו הG3, ביררתי לפני ההגעה שיש צבע לבן במלאי ואיך שהגעתי שילמתי עם האשראי וקיבלתי מיד את המכשיר עם הניילונים, התקינו לי תSIM גם.
מוצר:
סמארטפון LG G2 G2
שם:
orshley
תאריך:
21/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף איליין בתל אביב וביצעתי עסקה של 2578 תוך דקה וחצי קנייה מהירה וזולה, שירות סבלני (למרות שלא היו לי יותר מדי שאלות), והמכשיר עובד מעולה עד כה. מלאי זמין ובהתחשב כי מדובר במחיר הזול ביותר (ביחד עם רשתות אחרות) בהחלט נראה כי סך הכל מקום אמין ומשתלם
מוצר:
טלפון סלולרי one m8
שם:
Yotam
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בגלל הדירוג ב- ZAP ולא התאכזבתי.
הרכישה הייתה מהירה ונוחה. המוכר היה מאוד אדיב והעניק הסבר מקיף על המכשיר.
מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
רומן
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הסלולרי בביקורי בחנות. המוכר עזר לי להפעיל את המכשיר, להכניס את הסים, ולהגדיר אותו כנדרש. הכל עבד מעולה!
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
adi
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה התבצעה בסניף בתל אביב, המוכר היה מאוד לא סימפטי, לא הסביר לי שום דבר על המכשיר, רצה רק להעביר את כרטיס האשראי ולא לתת מענה נוסף. בגלל הטיפול המהיר שלו, כל הזיכרונות: אנשי הקשר, תמונות ועוד, נמחקו ולא הייתה לי את האופציה להעביר הכל למכשיר החדש.
התקשרתי לשירות לקוחות כדי לראות אם יש אפשרות לשחזר וכן להסביר לו על השירות הלא נעים ועל עוגמת הנפש, ובתגובה הנציג הסביר לי שהתפקיד של המוכר "היה בסך הכל לקחת ממני כסף ולא לתת לי שירות נוסף, ואפילו לא לתת לי הסבר על המכשיר."
אני ממליצה בחום, לא לרכוש דרכם אף מכשיר.
תגובת החנות:
לקוחה פנתה לסניפנו לשם קניית מוצר כאשר החזירה את הנייד הישן שלה תמורת זיכוי למכשיר חדש.

כבר לאחר קבלת המכשיר החדש וביציאתה מהסניף, היא נזכרה שלגבי תוכן של מכשיר הישן וזאת כאשר במפורש נאמר שעומדים לאפס את מכשירה טרם בוצע עסקה.

לא נעים כלל כאשר כל אדם מאשים צד שני בטעויות וחוסר תשומת לב שלו וזאת כאשר נעשה הכול על מנת למנוע היווצרות של מצב הנ"ל.

אנו בטוחים כי במידה אנשי הקשר שלה היו מועברים בשלמותם אז המוכר היה מיד הופך לסימפטי ולמסביר פנים.

לצערנו, לקוחה לא יכולה להאשים את המוכר בחוסר תשומת לבה.
מוצר:
טלפון סלולרי L2
שם:
sami
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של ELINE כבר מספר שנים. תמיד מגיע לחנות ומקבל שירות יעיל ויחס אישי, קיימת בעיה אחת בחנות והיא שצריך לחקות הרבה זמן בתור, תמיד יש הרבה לקוחות בחנות. אולי כדאי לשקול הוספת עובד בנוסף לשניים הקיימים.
מוצר:
סמארטפון nexus 5
שם:
Shaul
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה: תנאי ההזמנה באתר ברורים ושקופים וגם השירות הטלפוני התברר כמהיר ואדיב. גם בחנות בעת איסוף המוצר המוכרים במקום היו אדיבים ושירותיים והתייחסו מייד עם כניסתי לחנות. ללא ספק Eline הרוויחה ביושר את המשובים החיוביים להם היא זוכה באתר זה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.