אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
613
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
15
0
8
3 חודשים אחרונים
99
2
26
6 חודשים אחרונים
175
5
63
שנה אחרונה
493
9
111
כל הזמן
1130
21
267
נמצאו 1418 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
Guy
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות טלפון חדש, חיפשתי חנויות ומצאתי את Eline. הקנייה הייתה מהירה, הסבירו לי על המוצר שרכשתי, אפילו אחרי שרכשתי את המוצר עזרו לי בכל מיני דברים שהייתי צריך עזרה. שירות מצויין.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
משה
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב, מוצר חדש, שרות אדיב, זריז, באתי קיבלתי על המקום במחיר שנקוב באתר, בלי תור. שיהיה לכם חג שמח ובהצלחה.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini
שם:
גלעד
תאריך:
05/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר לבן שלי את הצבע והדגם שבחר זו פעם שלישית שלי שאני קונה שם, אדיבים ,אמינים התקשרתי לוודא שמכשיר שם והיה שם תוך יום מההזמנה.. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
Maor
תאריך:
03/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי הרבה זמן ובהרבה חנויות פה בזאפ. כל חנות שהתקשרתי אליה מסתבר שאין את המכשיר במלאי אלא רק יבוא רשמי ושיבוא רשמי עולה 1800 שקל.
החלטתי להתקשר לאי-ליין כדי לברר והבחור שענה לי בפלאפון פשוט נתן לי הרגשה טובה ואמיתית. במהלך השיחה פשוט הרגשתי שהוא לא מנסה למכור לי דברים שאני לא צריך, לא מנסה לדחוף לי מוצרים לא קשורים אלא פשוט דיבר איתי בגובה העיניים ואמר לי את כל האמת.
למחרת הגעתי לחנות, הצוות שמה נתן לי אחלה שירות. לא התעכב, בדק את המכשיר, הדביק לי את המגן מסך שביקשתי ושם את הסים שלי כדי לראות שהכל עובד.
המכשיר עלה לי טיפה יותר ממה שחשבתי אבל אי אפשר לשים מחיר על שירות, על טוב לב של אנשים, על שירות ועל חווית קנייה.
תחשבו על זה פעם הבאה שתרצו לקנות מכשיר פלאפון. אני בטוח אחזור לחנות הזאת.
מוצר:
סמארטפון nexus 5
שם:
Daniel
תאריך:
03/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אומדן המקום שממנו קונים הינו בשרות ובאיליין לא כשלו. ה-S4 שלי נרטב וניגשתי לכמה מעבדות אך כולם סרבו לי בטענה שהנייד שלי מושבת או שרצו הרבה מאוד סכף לתיקון. לא כך זה באיליין. מסרתי לבדיקה מכשיר ותוך יומיים נתנו לי הצעה די מצחיקה במחינת עלויות והנה, אני עם נייד ביד עובד ומחייג. תודה על הכל!! פשוט תודה!!!
מוצר:
mobilephone Galaxy 4 9500
שם:
עפרי
תאריך:
01/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בתל אביב בשביל לרכוש שני טלפונים LG G3. טיפלו בי מהר ותוך 10 דקות יצאתי עם שני הטלפונים ביד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
רויטל
תאריך:
01/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש קניתי מכשיר נקסוס 5 בחנות. חווית הקנייה הייתה סבירה אם כי המוכר לא גילה אדיבות רבה והסיבה שרכשתי בחנות זו הייתה בעיקר כי המחיר היה הכי זול שמצאתי. לאחר חודש בדיוק שבק המכשיר, הבאתי אותו לחנות ונמסר לי שבמסגרת האחריות הוא ישלח למעבדה וזמן התיקון יהיה בין 5 ימים לשבועיים. ציפתי שמפאת העובדה שמדובר במכשיר חדש, שלא עבר שום נזק או חבלה, יוצע לי מכשיר חלופי לתקופה כה ארוכה או לחלופין זמן התיקון לא יהיה כל כך ארוך. בשלב זה עברו כמעט שבועיים, עדיין לא יודעים להגיד לי מה הבעייה עם המכשיר ומתי הוא יהיה מוכן. בכל מעבדה אחרת לא לוקח כל כך הרבה זמן לתקן מכשיר סלוסלרי אבל אני לקוח שבוי בשל האחריות אני נאלצת למסור את המכשיר במעבדה זו. בקיצור לא ממליצה לעשות עסקאות דרך eline עדיף לשלם יותר במקום שייקח אחריות על מכשיר בן חודש שהפסיק לפעול, וייעשה כל מאמץ לזרז את הטיפול בבעיה. מבחינתי השירות הוא מתחת לכל ביקורת!
תגובת החנות:
1. המכשיר הובא לבדיקת מעבדה בתאריך 21.09.14.
2. המכשיר הוחזר בעודו תקין לחלוטין ללקוחה בתאריך 05.10.14.
3. התיקון בוצע במסגרת אחריות יצרן וללא עלות ללקוחה.
4. זמן הטיפול היה 11 ימי עסקים בלבד.

אנו, ב-ELINE מקדישים את מירב מאמצנו על מנת לספק שרות איכותי, הוגן ויעיל ומכאן לא ברורה הסיבה לחוות דעת זו כאשר לקוחה קיבלה שרות מצויין ולפני 14 ימי עסקים המוצהרים לשם נתינת שרות.

אז על מה ולמה לקרוא לשרות מסור ומקצועי כגרוע???
מוצר:
טלפון נייד נקסוס 5
שם:
Yoram
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי במאי בחברה זאת גלאקסי 4 I9505 .אחרי כמה ימים שמתי לב שאין נעילת GPS
ביטלתי את הקניה וקניתי מכשיר זהה .קיבלתי זיכוי על המכשיר הפגום.
ב 21 לאוגוסט רכשתי מכשיר נוסף מסוג זה עקב המלצות חמות באתרZAP. אחרי 5 ימים לערך המכשיר החל לרתוח עד שלבסוף כבה ואי אפשר היה להדליק אותו.
החזרתי אותו לחנות ובטלתי הקניה ושוב קניתי טלפון זהה אחרי שהמוכר הבטיח לי כי הגיע משלוח מסדרה שונה של טלפון זה.נאמר לי כי יזכו אותי על הטלפון ברגע שיעבור בדיקת מעבדה דבר שיקח יומיים שלושה.
אחרי שבועים שלא התקשרו אלי ראיתי שממשיכים לחייב אותי על שני הטלפונים ,התקשרתי כל יום וכל יום מישהו מהתמיכה אמר לי שיתקשרו אלי למחרת.לא התקשרו
אחרי כשבוע הצלחתי להגיע לליאור מנהל המעבדה שאמר לי כי הלוח הראשי או משהו כזה שרוף כי לא טענתי את הטלפון המטען האורגינלי והעובדה שהמטען האורגינלי עם הכבל ארוז כמו חדש.
הבהרתי לו כי המוכר ביקש ממני להחליף את תכולת הערכה מהטלפון החדש ולשים בערכה של הטלפון שנשרף.
ליאור אמר שיבדוק את זה עם המוכר ..כמובן לא חזר אלי..כשהתקשרתי קבלתי תשובה מאחת הבנות בשרות כי הטלפון נשרף כי השתמשתי בו לא נכון...(?????????)
התקשרתי שוב לליאור שאמר לי כי נשרפו בטלפון מספר רכיבים עקב שימוש לא נכון ומוכנים לפצות אותי ב 700 ש"ח ומלפנים משורת הדין בסביבות 1000 שקל
בקשתי את ממצאי המעבדה לקבל אלי מודפס במייל ולא נעניתי.
הטענה כי הטלפון נשרף עקב מטען לא תיקני היא הזויה. יש לי בבית 2 גלאקסי 4 ,2 גלאקסי 3 וגאלאקסי 2 אחד כולם מוטענים מאותם מטענים של סאמסונג .כולם עובדים יופי.
בסוף השיחה בינינו הבהרתי לליאור שאכתוב חוות דעת באתר זה על התהלות הענינים והשרות שקבלתי,ואז ליאור איים עלי בתביעת דיבה אם אפרסם זאת.
לא כך צריכה להתנהל חברה כלפי לקוח נאמן שהשתמש 5 ימים בטלפון ,עם הגנות על המכשיר מרגע הקניה.בשביל זה יש שנה אחריות ע"י ELINE .
כרגע אני מחויב על 2 טלפונים כשאחד מהם שרוף ונמצא אצל ELINE
המקרה יוגש לבית משפט להחזרת הכסף.


מוצר:
טלפון סלולארי I9505
שם:
אבשלום
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי כי זו חנות עם "קניה בטוחה"
ההזמנה קלה ןמהירה.
מיד לאחר ההזמנה התקשרו אליי לוודא פרטים.
הטלפון הגיע הרבה יותר מהר מהצפוי - תוך פחות משבוע !!
כעיקרון כל מה שמצופה מקניה באינטרנט ואפילו יותר.

פשוט תודה רבה !
מומלץ !
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
גיל קסטל
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקצועי בראשות יגאל
מבינים מהר, מסבירים היטב.
התור ארוך לפעמים, אך הם שולטים בו היטב ולא מורידים רמת שירות עקב כך.
מוצר:
טלפון סלולארי 5S
שם:
לנה
תאריך:
29/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה התבצעה בצורה מהירה ויעילה, מחיר מצוין וסה"כ לשביעות רצוני המלאה!
הייתי רק מציעה לשפר במקצת את זמן ההמתנה בחנות לפעמים ארוך עקב עומס לקוחות.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
at
תאריך:
29/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות של החברה מתחת לכל ביקורת. בכל פנייה של בעיה במכשיר - לא נעשה רישום, טוענים כי אינם מתכוונים לקחת אחריות ולמעשה, לא טיפלו בבעיות של המכשיר. מראש - מניחים כי הלקוח לא אמין וכל הבעיות במכשיר באחריות הלקוח. המכשיר ניקנה עם סוללה לא תקינה. לאחר שנשלח למעבדה מספר ימים אחרי הקנייה - טופל וחזר ללקוח עם אותה בעיה. בהמשך טענו כי לא יחליפו סוללה כי לא ניתן להוכיח שלא פגענו במכשיר לאחר הקנייה. לאחר מספר חודשים - לא הסכימו לתקן את המכשיר במסגרת האחריות כי טענו שמישהו כבר פתח אותו בכדי לבדוק את התקלה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s-2
שם:
Eliraz
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. קניתי פלאפון ומגן (איסוף עצמי) בחנות שלהם, רוב החנויות הרבה יותר יקרות ולמרות זאת השירות שלהם היה מדהים המחיר זול באלף שקלים בערך מחברות הסלולר ובכללי חנות מעולה :)
התקשרנו אחרי קבלת הפלאפון לברר כמה פרטים והמענה היה מהיר ואדיב.
חנות מציינת וממולצת מאוד :)
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
אלונזו
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו באיליין ,השירות גרוע ותגלו את זה רק לאחר הרכישה ,בעבור בעיה קלה שכל מעבדה מתקנת בחצי שעה הם מחייבים בהסכם להמתין על 14 ימי עבודה. ניגשתי עם מכשיר בן חודשיים שרכשתי מהם עם בעיה בטעינה,הם טענו שיש לו קורוזיה (חלודה) כדי לגבות ממני תשלום עבור התיקון ... כשביקשתי לתקן במקום אחר אמרו לי שזה מפר את תנאי האחריות ... בקיצור היזהרו מהם!!!
תגובת החנות:
מר' אלונזו "שכח" לציין ששקע טעינה שלו מצא בגבישי קורוזיה בצבע ירוק והוא ראה זאת עוד במעמד המסירה.
אך כמה קל מאוד "לשכוח" פרטים כאשר מכפישים את שמו של מישהו אחר.

אנו ב-ELINE מחזיקים בתיעוד מצולם של כל מכשיר סלולרי אשר נבדק על ידנו ומכשיר הנ"ל אינו יוצא מן הכלל ובתיעוד זה ניתן לראות בוודאות את נזקי קורוזיה רחבים.

בכך, חוות דעת זו אינה עניינית ואינה מוצדקת ומהווה הוצאות קיטור של לקוח מתוסכל וכעוס.
מוצר:
טלפון סלולרי 9300i neo
שם:
DanielP
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28/08/14 רכשתי באתר של איליין מכשיר גלקסי S3. המכשיר הגיע ב3/9, הכל נחמד וטוב, אבל כשניסיתי להשתמש במכשיר גיליתי שהוא נעול. כלומר, לא SIM-free, לא ניתן להשתמש בו. בגדול, הם מכרו לי משקולת נייר.
(אפשר לציין גם שעל המסך, מיד אחרי פתיחת הקופסה היו שתי שריטות. אבל לא באמת אכפת לי משריטות, אני גם יודע שהרבה חנויות עושות את השטויות האלו וזה ללכת ראש בקיר. לא נורא. זה שאני לא יכול להוציא ולקבל שיחות מפריע לי יותר.)
למחרת ב4/9 ניגשתי עם המכשיר לסניף בנשר (אני מתגורר בנהריה), הם ראו שהמכשיר באמת נעול, פאדיחה בשבילהם. המכשיר נלקח למעבדה. הבטיחו שישלחו לי את המכשיר הביתה ועם מדבקת מגן בתור פיצוי. נחמד מצידם.
ב23/9 התקשרתי אליהם לברר מה הולך, כי אין זכר למכשיר. הנציגה הנחמדה בדקה את העניין וגילתה שהמכשיר היה כבר מוכן ב10/9. לדבריה, היא לא יודעת איך זה קרה, אבל בגלל טעות הוא אפילו לא נשלח עדיין. היא הוציאה את המכשיר באותו יום עם שליח UPS. איזה נחמד מצידם.
ב28/09 הגיע השליח עם המכשיר המתוקן. אגב הם הוסיפו גם פירוט מהמעבדה, ושם הם כן שמו לב שיש שריטות על המסך. מצחיקים החבר'ה.
בכל מקרה, הנה המכשיר בידי. חודש שלם לאחר שרכשתי אותו. בגלל שתי טעויות קטנטנות שלהם. (:
תגובת החנות:
המקרה בהחלט מצער אך מר' DanielP הציג אותו באופן חד צדיי.

המשלוח הנ"ל אשר נשלח ללקוח, בעקבות חוסר הימצאותו במקום המסירה חזר לחברתנו מספר פעמים.

אם זאת כאשר התקבל וידוי כי התקבל המכשיר על ידי מר' DanielP הוארכה תקופת אחריות למוצר שלו משך אותו זמן שמכשיר היה במשלוח אליו.

כאן, כנגד שמה שסופר ע"י הלקוח חובה לציין כי מכשיר אשר קיבל לא כלל אליו כל סימן של שימוש בצורה של שריטות וכדומה.

אנו, ב-ELINE מפעילים את מירב מאמצינו לשם הספקה של מוצרים איכותיים ביותר לקהל לקוחותינו ועם זאת טעיות קורות ואנו פועלים במרץ על מנת להעלים לחלוטין מקרים דומים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
שם:
Adi
תאריך:
24/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שלום
רכשתי מכשיר סלולרי של חברת LG בסניף ירושלים.
שמחים וטובי לבב הגענו הביתה והתחלנו בהטענת הסלולרי.
לאחר מספר שעות נראה שהמכשיר נטען בקצב איטי מאוד.
בדיקה קצרה הראתה שהמטען כלל לא של חברת LG אלא של סמסונג!!!
פשוט חוצפה, ציפייה מחנות עם שם שהולך לפניה שדבר כזה לא יקרה. כנראה שחל בלבול אבל אני דורשת תיקון המצב במיידי.
תגובת החנות:
לתשומת לבם של כל הגולשים,
בכל דף מוצר באתרנו מוצגת הודעה על הנושא של השלמת ערכות במטענים תואמים מסיבה שמוצרים אלו נכנססים לארץ עם מטענים אשר לא תואמים לשקעי ישראל.


מוצר:
טלפון סלולרי g3
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.