אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (פריסה ארצית)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
195
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
12
0
4
3 חודשים אחרונים
28
1
12
6 חודשים אחרונים
62
1
23
שנה אחרונה
124
4
67
כל הזמן
1479
32
446
נמצאו 1957 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
אהרון
תאריך:
21/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להגיד תודה למרדכי שנתן שירות מעל ומעבר. לא פעם ראשונה שאני קונה ברשת הזו ובהחלט גם לא הפעם האחרונה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Olga
תאריך:
18/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר. די מהר קיבלתי שיחה מנציגה שעברה על הפרטים וגם אמרה מתי אקבל את המוצר. תחושה של רצינות ואמינות הייתה בשיחה וגם איך שטיפלו בי. כל הכבוד!
מוצר:
טלפון סלולרי Mi5 64GB
תמונת משתמש
שם:
Hen
תאריך:
16/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי למוקד, ענתה לי נציגה בשם סוניה, חמודה אמיתית! פתחה לי הזמנה הציעה להדביק לי את הזכוכית ועשתה לי משלוח עד הבית. אפילו לא הייתי צריך להתאמץ! אחלה שיטת עבודה ותודה לELINE שעשו לי חיים קלים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Jenya
תאריך:
13/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי וודאתי שקיים במלאי. ענו לי בחיוב. באתי, רכשתי, הלכתי. שירות מקצועי ואמין. מומלץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2016 SM-J510F
תמונת משתמש
שם:
Victor
תאריך:
12/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מטען לא מקורי, לכן אין טעינה מהירה. דחפו בטוח ומגן מסך מסיבה שרק ביום אחר יהיה מכשיר ללא ביטוח (מה קשר??). מגן מסך לא התאים לטפון. המנעו ככל האפשר לקנות בחנות זו
תגובת החנות:
ל-Victor שלום.
הניסוח של חוות דעתך מאוד בעייתית להבנה. לשם הבהרה: אנו לא דוחפים דבר. ב-ELINE ניתן לרכוש כל מוצר אשר תואם לרשום בדף המוצר עד לפרט האחרון.
כמו כן, אם מגן מסך לטענתך אינו תואם אין כלל בעיה להחליף אותו. בכל מקרה חבל שטרחת לכתוב חוות דעת ללא תוכן אמיתי שמלמד את הגולשים על תלונה אמיתית. חבל.
מוצר:
טלפון סלולרי 3T 64GB
תמונת משתמש
שם:
zoharv
תאריך:
12/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר פלאפון מסוג oneplus3t באמצעות אתר האינטרנט של החנות. בכדי לקבל את הפלאפון במהירות, שילמתיי תוספת תשלום על משלוח overnight והכנסתי את פרטי כרטיס האשראי שלי ובוצעה ההזמנה. זוהי פעם ראשונה שביצעתי הזמנה באמצעות האינרנט ולהבנתי, מרגע שהכנסתי את פרטי האשראי בוצע התשלום, ואקבל את המכשיר ביום למחרת לפי ההזמנה עליה שילמתי. לאחר ביצוע התשלום באתר, קיבלתי הודעה כי נציג יחזור אליי תוך 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. לא הבנתי כיצד 48 שעות יעברו אם שילמתי על מכשיר שאמור להגיע ביום למחרת.
לאחר מספר שעות התקשרתי לנציגת שירות וענתה לי שיר. כשהסברתי לה כי שילמתי על המשלוח המהיר ולא הבנתי מדוע נציג אמור ליצור איתי קשר בפרק זמן של 48 שעות וזה לא כתוב באתר היא אמרה שהיא תעביר זאת לממונים מכיוון שזה לא ברור לפי הכתוב.
תגובת החנות:
מקרה מוזר בהחלט. כותבת חוות דעת סותרת לעצמה ובנתה לעצמה ציפיות שתלושות ממציאות. הזמנתה בוצע בשעות אחר הצהרים לקראת סוף יום העסקים ומכאן כלל לא מובן מאיפה הצפי לקבל מוצר יום למחרת. מעבר לכך, לקוחה מאשרת כי קיבלה דוא"ל עם הסבר כי נציגנו יחזרו אליה לשם בדיקת הפרטים. לאחר שיחה עם לקוחה, אמרה כי זוהי הזמנה הראשונה שלה באינטרנט וככל הנראה לא הבינה נכון את צורת השילוח של מוצר אליה. דעתנו? חוות דעת מיותרת.
מוצר:
טלפון סלולרי oneplus3t
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
12/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לסניף בחדרה במטרה לקנות מכשיר סלולרי במחיר שמפורסם באתר. הגעתי, קניתי- במחיר המפורסם חשוב לציין! ויצאתי מרוצה עם הרגשה וחווית קניה מעולה. לגמרי ממליצה, תודה לELINE.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S8 64GB
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
11/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר בחנות הסביר לי את כל מה שרציתי לדעת על המכשיר בסבלנות ומקצועיות! אז תודה לדרור, בהחלט אחזור שנית.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 MediaTek 3GB
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
10/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה. הכל היה די פשוט. הגעתי ואמרתי מה אני רוצה, קניתי טלפון ויצאתי. שרות חביב ונעים. באמת תודה !!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 MediaTek 3GB
תמונת משתמש
שם:
אנטון
תאריך:
07/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמן לא נתקלתי בשרות כזה. מצויינים במחיר ובמגוון. קיבלתי נייד חדש סגור אטום בניילון. בעיני זה מאוד אמין. בטוח שאחזור לקנות שוב. מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 MediaTek 3GB
תמונת משתמש
שם:
אלכסי
תאריך:
05/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף איליין במטרה לרכוש מכשיר סלולרי. באתי, רכשתי, שירות מקצועי ויוצא דופן. כמובן שזה לא המכשיר הראשון שאני רוכש מאיליין. מומלץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2016 SM-J510F
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
04/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע. באתי לקנות יום חמישי 1.6.17 לאחר שוידאתי בטלפון שקיים במלאי. כשהגעתי אמרו שלא קיים במלאי. רק שנתיים אחריות במחיר יקר יותר
חזרתי לקנות ביום ראשון 4.6 ואז אמרו שאם רכשתי בעבר שנה אחריות אז לא ניתן לקנות שוב. כשביקשתי שיחפשו במחשב אם אכן קניתי על שמי ורק שנה אחריות של מכשיר אחר בעבר ,בהתחלה סירבו ואחר כך חיפשו ולא מצאו ואמרו שאם קניתי בעבר אז אני לא יכול לקנות יותר מעולם שנה אחריות וגם לא על שם לקוח אחר.
(הסברתי למוכר שבאתי לקנות לאמא שלי והחשבונית גם תהיה על שמה)
לאחר שהתעקשתי שהדבר לא הגיוני ולא נאמר בשירות לקוחות ובאתי במיוחד פעם שנייה, עשו לי טובה ומכרו לי ואמרו שלא ימכרו לי יותר לעולם.
החנות , כנראה, לא מעוניינת למכור עם שנה אחריות בלבד אלא לקחת תשלום נוסף על שנתיים אחריות.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב.
לצערנו, ישנם לקוחות שלא יודעים לתת הערכה לשרות, התייחסות והגינות אשר מגלים כלפיהם. כותב חוות דעת מימש את מחיר המבצע שניתנה לו בעבר תוך ידיעה שלא ניתן יהיה לקבל בעתיד הקרוב את המחיר המבצע בשנית. חרף עובדה זו, לאחר שפנה אלינו מצאנו לנכון ללכת לקראתו ולאפשר כפל מבצעים רק לשם שביעות רצונו ולהלן התוצאה....זלזול מוחלט ברצון הטוב ומאמצים עבור לקוח. חבל.
מוצר:
טלפון סלולרי 4X
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
04/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
. לא מספקים מטען מקורי ומנסים לדחוף לך ביטוחים ולהגדיל עלויות .טוענים שייש להם עומס והרבה הזמנות. שבוע וחצי אין קול ואין עונה . חזר אליי נציג שירות שקרא את הביקורת ואיחל לי "שינה עמוקה "
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב,
לקוח מלין על טיפול איטי בהזמנתו אך זה כלל נכון ומה שנכון במועד כתיבת חוות דעתו המוצר כבר המתין ללקוח בסניף הדואר.
דבר נוסף, לקוח לא ענה לפניותנו טלפוניות ודבוא"ל במהלך 4 ימי עסקים. שיחה עם לקוח חשובה לשם אימות כתובת הדואר ופרטים נוזספים אשר בהזמנה.
לאחר ניתוח דברים, חוות דעת שלא משקפת דבר ומסיבה זו מיותרת בהחלט.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4X 32GB
תמונת משתמש
שם:
Peer
תאריך:
01/06/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחד ההחנויות הזולות שראיתי שנותנת גם מחיר הוגן וגם שרות אדיב. ללא חשש ממליץ לבדוק אותי ולגשת לסניף בחדרה. בשמחה אחזור לשם לקנות שוב.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy A7 (2017) SM-A720F
תמונת משתמש
שם:
Boris
תאריך:
24/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף במטרה לרכוש מכשיר זול וטוב. המוכר המליץ לי על דגם שנקרא MAGNUM 2 וזה היה בדיוק מה שרציתי! אז תודה ליגאל שגרם לי לצאת בהרגשה טובה ובידיעה שיש חנות עם צוות מקצועי, אמין וטוב. מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי magnum2
תמונת משתמש
שם:
Vitaly
תאריך:
23/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרת הייתה נחמדה ואדיבה. העבירה לי את כל הנתונים מהטלפון הישן. יצאתי מהחנות עם חיוך והכי חשוב מרוצה. אז תודה לכם איליין על שירות מצויין, המשיכו כך!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מצוין ואמין בנחלת יצחק. עונים בכנות על כל שאלה, מוכרים במחיר שמפורסם ולא קם היסוס באמת ללכת לקראת לקוח. בעייני זה אמין ביותר. גם כאשר קמה בעיה ובאתי לסניף, סידרו לי הכל בסניף ללא המתנה או מעבדות. ממליץ!
מוצר:
טלפון סלולרי Mi5 64GB
תמונת משתמש
שם:
tin
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לחנות הזאת אני לא חוזרת!!!! כשהגעתי לחנות גיליתי שהמחיר המוצע באתר הוא בעבור מכשיר פתוח. המחיר למכשיר סגור גבוה בכ-200 שקלים. המכשיר התקלקל לאחר 3 שבועות !!! במעבדה טענו שיש קורוזיה. כל מה שהיה חשוב לחנות ולמעבדה להבהיר שהאחריות לא תקפה. לאחר דין ודברים הם הסכימו לתקן ולגבות 300 ש"ח !!!!על התיקון. אני מתביישת בשבילם שזה שירות הלקוחות!
תגובת החנות:
המוצר נרכש חדש באריזתו המקורית והיה בשימושו של לקוח כחודש ימים. לקוח פנה כאשר הסלולרי לא נדלק. בדיקה טכנית זיהתה חומר נוזלי דביק בכמות נדיבה בתוך הטלפון הסלולרי וזה מה שגרם לתקלה במוצר.כמובן שהמצאות של נוזל במוצר אינו מכוסה באחריות עליו.
מיד עם דיווח על הממצאים ללקוח החל אחרון במסע של השמצות והכפשות כגון חוות דעת זו ובאף שלב לא היה מוכן לקחת אחריות על מחדליו. יש לציין כי לרוב תקלות מסוג זה אינן מטופלות אך נוכח רצון לספק שרות מיטבי ללקוח, ניתנה לו הצעת מחיר לתיקון בשבריר מחיר ועל כך הסכים הלקוח.
לצערנו, חוות דעת מחסירה פרטים רבים וחסרת קונקרטיות.אנו שמחים שביכולתנו להגיב ולמסור את מירב הפרטים המלאים לגולשים בזאפ.


מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
21/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מה שאהבתי כשבאתי לקנות זה שמוכרן מוכן להקיש זמן להסבר מפורט ודאג שרק כאשר הייתי בטוח בבחירה שלי, להעביר כרטיס אשראי. גישה מעולה שלא נתקלים בה היום. מעבר לכך, גם לאחר הקנייה היחס לא משתנה בכלל! עונים באדיבות ומוכנים לעזור, ראוי לשבח!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
Kiril
תאריך:
18/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראה. בהתחלה הצלחתי להשיג טלפונית בחורה בשם אנה. אחריי שבקשתי להבין מה ההבדל בין סוגי המשלוחים היא ניתקה לי את הטלפון ולא טרחה לחזור.
הטעות שלי היא שהלכתי שולל אחריי המחיר וחשבתי לחסוך כמה שקלים בודדים, אז הזמנתי בחנות. אחריי כשעה התקשר אליי בחור בשם יאסו, אחריי שאימת איתי את תאריך הלידה, הוא התחיל ללגלג על השם שלי, לא היה מוכן לשמוע מדוע איומי לא יכולה לשוחח איתו כי היא בבית החולים ובסוף ניתק את השיחה בחוצפה.
חשוב לציין שמסרתי לו את כל הפרטים המזהים שביקש(מס׳ כ.א, מס׳ ת.ז, תוקף כרטיס, ccv ואפילו תאריך לידה.
בשורה התחתונה, אל תחפשו לחסוך שקלים בודדים, תשלמו עוד 5 ש״ח אבל תחסכו לעצמכם עגמת נפש וטרטור
תגובת החנות:
גושלים יקרים.
חוות דעת זו הינה מפי אחד שהתחזה לבעלת הכרטיס אשראי, סירב בתוקף למסור פרטי יצירת קשר מול הבעלת הכרטיס, מסר נתונים שגויים והפעיל לחץ בלתי סביר על נציגנו שיחייב את הכרטיס בהקדם.
עלינו להעביר בצורה ברורה את חובתנו לבדוק ולאמת כל המבצע הזמנה באתרנו על מנת למנוע שימוש באמצעי תשלום ללא אישור בעל כרטיס האשראי כפי שמצוין בחוק.


מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 7
תמונת משתמש
שם:
Luba
תאריך:
17/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הגעתי לסניף חדרה לקנות galaxys7, סוניה נתנה שרות מצוין. אני ללא ספק אקנה באיליין גם בעתיד. תודה על השרות המצויין.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית אציין כי העובדים בדלפק השירות של החברה אדיבים, נעימים ומקצועיים.
באמת שהחווית הקנייה הייתה נעימה, מהירה ואיכותית.
הבעיה היא במעבדת השירות.
הנייד שקניתי היה במסגרת אחריות ולפי עצת המוכר רכשתי את המוצר עם אחריות לשנתיים, נאמר לי בקנייה שבד"כ לאחר שנה הבעיות צצות וכדאי לי לקנות מכשיר עם אחריות לשנתיים (ההפרש היה כ 150 ש"ח)
בתאריך 30/04 (ממש כמעט שנה מיום הרכישה) המסך של הנייד החשיך.
יש לציין שהנייד היה עם מגן קשיח ומגן מסך כל הזמן.
בערב ישבתי בבית הנחתי את הנייד על השולחן ולפתע התחילו להיפתח ולהסגר אפליקציות (כאילו היה השתלטות על הנייד.
הוצאתי את הסוללה ושהחזרתי המסך הפך להיות מטושטש עד שהחשיך לגמרי.
ב 30/04 מסרתי את הנייד לתיקון ולאחר 12 יום יצרו איתי קשר מהמעבדה בטענה שיש צורך להחליף את המסך בעלות של 380 ש"ח
מבחינת הזמן אין לי טענה כי אכן היה את יום העצמאות באמצע וזה בסדר אבל אני שואל למה אני צריך אחריות אם כלום לא מכוסה ?
זה ברור לי ששבר לא מכונה בשום מקום וכך גם קורוזיה (אם הנייד נרטב), במקרה שלי נאמר לי שזה יכול לקראת מחשיפה לשמש, ישיבה על המכשיר, נפילה.
נפילה יש לו מגן מכל הכיוונים שם אזרוק אותו על קיר לא יקרה לו דבר.
מגן המסך עשוי מזכוכית קשיחה.
חשיפה לשמש?, אין מצב, אני כל היום במשרד או בבית.
חבל שחווית הקניה נהרסה לי על שירות של מעבדה.
הרי מה אנחנו כלקוחות יכולים לעשות אם מתקשרים אלינו מהמעבדה ומוסרים לנו דיאגנוזה שלך תוכיח שאין לך אחות.
הרי הנייד הפך להיות כלי של עבודה ולא רק הנאה ולכן ברור שנאמר כן לכל תיקון שיהיה.
בגדול, אני מאוכזב משירות המעבדה היות ואני יודע שאין לי אחריות קטנה לקלקול המסך וזה אכן היה צריך להיות במסגרת האחריות.
חבל
מוצר:
טלפון סלולרי lg4
תמונת משתמש
שם:
Svetlana
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לתמיכה של Eline כי הסלולרי הפסיק לגלוש באינטרנט. ענה לי יאסו בצורה נעימה והדריך אותי איך עושים הגדרות גלישה. אני מאוד מרוצה שקניתי ב-Eline כי תמיד יש לעל מי לסמוך כשיש בעיה. תודה רבה ליאסו
מוצר:
כיסוי לסלולרי כיסוי
תמונת משתמש
שם:
Ram
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח ארוך! קניתי ב 5/5 הגיע ב 18/5, אולי זה 7 ימי עסקים אבל זה שבועיים בלי טלפון.
שירות לקוחות מהיר וענייני, אבל נוקשה/נהלים ולא מפרגן ואפילו קצת חוצפן. הלכתי לדואר לבדוק עוד לפני שקיבלתי מהדואר הודעה על חבילה, ובכל זאת לקח שבועיים בלי טלפון.
ממליץ לגשת לחנות ולקבל את הסחורה במקום.
אגב, עד שהטלפון הגיע המחיר שלו בזאפ ירד מ 726 ל 669
תגובת החנות:
גולשים יקרים,
לקוח ביצע הזמנה עם פרטים חלקיים ובמשך יומיים לא הגיב לפניותנו הטלפוניות לשם השלמת הזמנה. יתרה מכך, טיפול בשילוח החבילה "נפל" על ימי חג כאשר לא התקיימה פעילות דואר ישראל. חוות דעת נכתבה על ידי לקוח טרם בירור מולנו בדבר גורל החבילה וכאשר ביקש שנעשה זו נמצא שחבילה מגיעה ללקוח בזמן סביר ממועד המשלוח.
למען הגינות, נציין שחוות דעת זו מיותרת לחלוטין אם כי לא קם כל ליקוי בטיפול בהזמנתו של לקוח.

מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
מאיה
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בחדרה במטרה לרכוש מכשיר במחיר שמפורסם באתר. המוכרת הייתה מקסימה, העבירה לי את כל הקבצים שרציתי מהטלפון הישן והסבירה לי את כל מה שהייתי צריכה לדעת על המכשיר החדש! לגמרי אמליץ על החנות הזאת וגם על המחירים שלה!!! ללא ספק אחזור בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר