אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (פריסה ארצית)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
226
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
14
0
7
3 חודשים אחרונים
36
1
23
6 חודשים אחרונים
64
1
40
שנה אחרונה
136
4
86
כל הזמן
1431
31
428
נמצאו 1890 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
shir.larrya
תאריך:
15/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבר שלי קנה בחנות זו לפני חודשיים ועכשיו גם אני החלטתי.
קניתי one plus 3! סלולרי פשוט מעולה ובמחיר ממש זול!!!
ממש ממליצה לקנות בחנות eline!!!
מוצר:
טלפון סלולרי 3
תמונת משתמש
שם:
Gilbert
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במוקד של eline עובדים מיומנים מאוד. יודעים לתת מענה פרטני על כל נייד ששואלים אליו.
מיד נוצר רושם שמדובר ברשת מקצועית שעובדיה יודעים על מה הם מדברים וחשוב מכל אפשר לסמוך על העצה שלהם.
שרות מסוג כזה לא חוויתי מזמן. המלצה חמה!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
נטלי
תאריך:
10/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי עם נציגה סוניה בטלפון ושאלתי עם יש במלאי טלפון שאני רוצה. ענו לי שכן. אמרתי שאני בדרך והציעו לי לשמור ואמרתי שאני מסכימה. באתי לחנות, רק אמרתי שם וכבר הביאו לי קופסה עם טלפון. שרות לקוחות מיומן, יעיל מאוד ומאוד סבלני. האם לקנות שם ? בוודאי שכן!!!
*תודה לסוניה על שרות נפלא.
מוצר:
טלפון סלולרי Mi5 32GB
תמונת משתמש
שם:
yaeli
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשנו את המוצר שמופיע באתר ב-874 ש"ח. המוכר טען שלא נשאר לו מהדגם הזה ושיש לו רק את אותו המכשיר עם שנתיים אחריות מטען מהיר מגן זכוכית ב-1223 שח.
ביקשתי לראות את המכשיר אך המוכר סרב בטענה שהוא לא יכול לפתוח קופסאות.
לאחר דין ודברים, התעקשתי שאני רוצה את המכשיר ב-874 שח כפי שפורסם והוא הסכים לבסוף למכור לי את המכשיר תמורת 1000 ש"ח בניגוד מוחלט למה שפורסם.
המוכר הושיט את ידו למגירה שמתחתיו ושלף לי מכשיר בקופסה פתוחה. כששאלתי אותו למה הוא אמר שהוא לא פותח קופסאות הוא לא ענה. התעקשתי שיביא מכשיר אחר בקופסה סגורה הרמטית. פשוט להיזהר!! ויש הצעות טובות ממנו ברשתות שמכבדות את עצמן.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
תמי
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טלפון נייד בדחיפות. חייגתי לכמה חנויות ובכל מקום אותה תשובה שאני חייבת להזמין. אמרתי אבל יש לכם סניפים אני יכולה לבוא ולקנות? התשוה לא!!! אז התקשרתי גם לeline ואז גיליתי שלא רק שיש להם במלאי ואני מוזמנת לבוא, הם היו גם מאוד אדיבים בשיחה. בקצרה הגעתי וקניתי את מה שרציתי. אם אחפש עוד טלפון נייד אז אני כבר יודעת לאן לבוא!!!

מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
אדוארד
תאריך:
06/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אחלה של חנות ואנשים! חוץ ממחיר זול נתנו לי אפשרות לבחור בין סוגי אחריות. בוודאי שבחרתי בשרות טוב יותר וגם כאן לא עצרו וקיבלתי פינוק של החיים, ערכת VR חדשה. שלושה מחברי כבר בדרך חנות כי אי אפשר לעמוד מול הצעות שכאלה. ברור שממליץ לקנות באילייין!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ב"זאפ" טלפון שיומי נוט 4 זאפ הציג תוצאות אשר רובם מאזור המרכז חיפשתי חנות בירולשים ומצאתי חנות בשם "eline" המחיר הנקוב היה 874 , נסעתי לחנות כשהגעתי לשם היו אנשים אוליי 6-8 כשאר שני נציגים אחד מוכר בעצלתיים והשני מדבר בחוץ בנייד,נאלצתי לחכות לאחר כ20 דק סוף סוף התפנו לענות לי,המוכר שאל מה אני מחפש והשבתי "2 מכשירי שיומי נוט 4" הביא לי ואומר לי שעליי לשלם 1020 ש"ח נדהמתי ושאלתי איך? הרי בזאפ ובאתר פורסם "874" הוא מתחיל להסביר לי שהמחיר הזה הוא רק באתר ולא בחנות, מפה לשם אני מחפש באתר ולא מוצא, מה שהתברר שהנוכלים שמו את האותיות בחור באתר שאומר "שהמחיר בחנות עלול להיות שונה מהאתר" התאכזבתי אבל כמו פראייר שילמתי ורכשתי 2 מכשירים , למה שילמתי? כי נתקעתי בלי טלפון ובגלל הנוכלים האלה הייתי חייב לקנות כי אם לא לא היה לי טלפון, בסוף הרכישה אני שואל מה עם מגן הזכוכית שמגיע לי והמוכר משיב שכרגע נגמר והוא נותן לי "זיכוי" שאיתו אוכל להגיע פעם נוספת ולקבל מגן, הייתי ממליץ לכל מי שרוצה לקנות מכשיר לא להתעסק עם הרשת הזו,נוכלים לשמצה!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
Ido
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה! דואגת ללקוחותיה גם לאחר המכירה. פניתי טלפונית פעמים לאחר שקניתי וכל פעם קיבלו אותי ועזרו לי. הידד ליחס כזה ושרות מעולה!!! בטח ובטח שאני ממליץ לקנות שם!
מוצר:
טלפון סלולרי three
תמונת משתמש
שם:
Kiril
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לאיליין בגלל המחיר וגיליתי שגם במחיר נמוך אפשר לקבל שרות יוצא דופן. יגאל וגאי שני מקצוענים אמיתים. יודעים את המלאכה, יודעים להסביר ולתת יחס ללקוח. מסתבר שיש דבר כזה שרות מעולה ומחיר נמוך בחבילה אחת. ממליץ!!!
מוצר:
טלפון סלולרי 3
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הקניה קמה בעיה בשמע. מאוכזב לאחר השקעתי כמעט שלושת אלפים שקל וישר יש לי תקלה פניתי לשרות לקוחות ב1700. בחור מקסים בשם יעסו הדריך אותי לעשות עידכון מיצרן ותקלה מיד נפתרה וככה זה כששרות מעולה !!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
27/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות די עמוסה אך לפי מה שראיתי מוכרנים מתורגלים להתמודד עם כמות גדולה של לקוחות ועוד שכל אחד מקבל מענה מלא ושלם. המחיר היה שווה וגם הסלולרי שבחרתי הקסיאומי שווה כל אגורה שהשקעתי בו. סה"כ התרשמתי לטובה ואמליץ לאחרים לבוא לקנות בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
קאי
תאריך:
27/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש אוגוסט 2016 רכשתי את המכשיר HUAWEI P9 בסניף בחדרה. כחצי שעה לאחר שיצאתי מפתח החנות שבתי אליה לאחר שגיליתי כי מרבית הפונקציות הבסיסיות בטלפון הינן בשפה הסינית. המכשיר הועבר למעבדה שם בצעו עדכון גרסא והמכשיר הוחזר אלי - על פניו נראה כי התקלה טופלה והמכשיר תומך באופן מלא בשפה העברית. בנוסף רכשתי אחריות יבואן רשמי למשך שנה.

מהר מאד הוכחתי לגלות כי ישנן פונקציות רבות במכשיר שעדיין מופיעות בשפה הסינית ובהן דפדפן ברירת המחדל, מנגנון ההפעלה הקולית, דפי זהב (!) ואפילו אפשרות עדכון הגרסא של המכשיר. בהתחלה זה עוד היה נסבל, אך לאחר שפניתי לאיליין כדי לקבל פתרון לבעיה נתקלתי באטימות מצד החברה.

במשך כחודש ימים העבירו אותי בין הציגי החברה לנציגי מעבדת השירות בטענה שאף אחד מהם אינו אחראי על עדכון המכשיר. לבסוף, נאמר לי במפורש ע"י נציג רשמי מטעם איליין כי אין ביכולתם לטפל בבעיה ושעלי להתמודד בכוחות עצמי עם אותו המכשיר שרכשתי מהם, בשפה הסינית. בנוסף המליץ לי נציג החברה למכור את המכשיר אם איני מרוצה ממנו ולקנות מכשיר אחר לשביעות רצוני.
(מיותר לציין שבמעמד הרכישה ולאחריו לא נאמר ולא נמסר ע"י החברה שהמכשיר אינו תומך בעברית באופן מלא)

לא דרשתי זיכוי כספי או מכשיר חלופי, דרשתי את אשר מגיע לי ואני זכאי לו במסגרת העסקה שביצעתי בחנות - מכשיר התומך בשפה העברית באופםן מלא - ללא הצורך ללמוד סינית.

החברה מתנערת מאחריות ואינה נותנת מענה ללקוחות. המנעו מהזמנה בחנות זאת

מוצר:
טלפון סלולרי P9
תמונת משתמש
שם:
Drogo
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברור כי מה שבסוף קובע זה המחיר, אך נעים בהחלט כאשר הוא מלווה בשרות חייכני ומסביר פנים. קנייה טובה ובטוח כי בעתיד לפני הכל אבדוק מה קורה ב ELINE לפני.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Note 5 SM-N920C 32GB
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב ואחריות טובה. מוכרן דואג להסבר מלא על מוצר כולל הדגמות. מה עוד אפשר לבקש? ממליץ בחום!!!
מוצר:
טלפון סלולרי One plus 3
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
24/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו את הפלאפון לפני חצי שנה, ובחנות המוכר אמר לנו שכדאי לנו לשלם 200 שקלים נוספים עבור שנתיים של אחריות מורחבת.

לאחר 5 חודשים הטלפון התחיל לעשות בעיות (חיבור לרשת), הגענו לחנות כדי למסור את הטלפון לתיקון ונאמר לנו במקום שיש בעיות באנטנה והם ימסרו את המכשיר לתיקון.

אחרי כ*שבועיים*(!!) שלא חזרו אלינו מהמעבדה, התקשרנו למעבדה (בשם אוריון) ונמסר לנו שלא ניתן לתקן מכיוון שהטלפון מלא בקורוזיה - ולכן אין אחריות (למרות התשלום של ה-200 שקלים והעובדה שהטלפון לעולם לא נרטב).

אחרי כחודשיים של ויכוחים הטלפון חזר אלינו לא מתוקן ואפילו במצב גרוע יותר מאשר נמסר.

לקחנו אותו באופן פרטי למעבדה אחרת שלא קשורה לחברה, שם נאמר לנו שלא הייתה בעיית קורוזיה ואכן הבעיה הייתה באנטנה, והתיקון עלה 100 שקלים בלבד, והוא בוצע תוך יום אחד בלבד!

מציע לכל מי שעדיין מתעקש לקנות אצל הנוכלים האלה לא לשלם להם את תוספת האחריות!
תגובת החנות:
אילו רק היה ניתן להציג כאן את תמונות של כותב חוות דעת.
בתוך הסלולרי של יוסי ניתן ליראות ללא כל ציוד עזר את הירקת של קורוזיה ע"י המגעים ולוח אם האלקטרוני. באמת תמונה אחת שווה אלף מילים.
כותב חוות דעת מוציא את תסכולו על מי שכלל אינו אשם ואף אינו דובר אמת. אין ולא יקרה שתמורת 100 ש"ח ניתן להחיות את הסלולרי שלו. לא יקרה. רמת הפגיעה רחבת היקף!
יוסי, לך ניתן רק לאחל לשמור טוב יותר על המוצריך וזה אכן דורש מאמץ אשר כלל לא נדרש לך בעת שאתה משמיך ומכפיש.

מוצר:
פלאפון One
תמונת משתמש
שם:
דנה ועופרי
תאריך:
23/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות המתנתי בתור ארוך מאוד ללא ספסל לשבת ורכשתי את המכשיר אחרי שהחנות בעצמם פתחו את המכשיר. המכשיר מיועד לאיש קשיש והוכנס אליו הסים יום אחרי הרכישה, המכשיר לא קרא את הסים ולא הצלחנו לסדר זאת.
בסך הכל יום אחרי הקניה, התקשרי לשירות לקוחות אי ליין והשירות היה על הפנים, צעקות הטחת אשמה בלקוח. רק עד שאיימתי שהשיחה מוקלטת הנציגה אמרה שתעביר אותי למנהל, הועברתי למנהל והמנהל נועם לא ענה בשלוחה שלו. נאלצתי שוב להתקשר ועוד נציגה עם יחס מזלזל העבירה אותי, הפעם נועם ענה, השתיק אותי ולא הקשיב לי ואמר לי שאני יכולה ללכת לקחת זיכוי כספי (כאילו הוא עושה לי טובה) אחרי ריב מאוד גדול שלי איתם ואי נעימות רבה.
אמא שלי הלכה להחליף את המכשיר בחנות, נאמר לה שהיא "שברה" את המקום אליו צריך להיכנס הסים ושעליה לדבר היצרן. שום זיכוי ושום עזרה. וכל זה עבור איש קשיש שבסך הכל צריך מכשיר פשוט שעובד.

*** כל מה שחברת אי ליין תגיב על המקרה לא יתקן את הרושם שנעשה. אל תקנו בחברה הזאת, חברה בלי אבא ואמא, אחרי שמשלמים אין סיוע ואין יחס אישי. אם החברה תגיד שזאת "במה להטחת אשמות" אז המטרה שלנו היתה פשוט לספר את האמת ופשוט לקבל מכשיר שעובד, הטרטור שנעשה לנו הוא מתחת לכל ביקורת ועכשיו גם אין לנו מכשיר סלולארי לאיש מבוגר.
תגובת החנות:
המקרה המתואר כלל אינו תואם למציאות.

1. לקוח רכש מוצר מיבואן רשמי ולקח עמו את הנייד הביתה.
2. לאחר יום פנה בטענה כי הסלולרי אינו קולט סים. מאחר ומדובר רק יום לאחר הקנייה הוזמן לסניף להציג את הבעיה בסניף ממנו נרכש המוצר.
3. לקוח העלה דרישות לאיסוף המוצר ועל כך התקבל סירוב.
4. לאחר הגעה לסניף התברר כי המוצר נועד לאיש מבוגר אשר ניסה להכניס את כרטיס הסים שלו ושבר את רגלי המגע בבית סים וזה מה שהודגם באופן מידי ללקוח.
5. מכאן לא ברור מה רוצה מחנות כותב חוות דעת זו.

לשיפוטכם...


מוצר:
טפלון סלולארי NP-03
תמונת משתמש
שם:
Ron Gera
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בסניף ירושלים ,לאחר שהתקשרתי ונאמר לי שיש את המכשיר במלאי בשני צבעים, הגעתי ומסתבר שכל המכשירים הלבנים שמורים והמכשיר שנותר בצבע זהב עולה 900 שקל , 130 יותר ממה שרשום בזאפ ובאתר שלהם, בשום מקום לא צויין וגם לא אצל הנציג בטלפון שאיסוף עצמי יעלה לי עוד כסף בנוסף לאי הנעימות וההמתנה הארוכה,יחס מזלזל של המוכר שמתייחס אל הלקוח כאל בור שלא מבין דבר , וההסבר שלו שככה הם עובדים, רמאות וזלזול בלקוחות, לא אקנה שום דבר ברשת הזו גם אם יהיו זולים מהמתחרים כי אין אפשרות לדעת איכן עוד הם מנסים לרמות את הלקוחות.
תגובת החנות:
מר' גרה שלום.
הנקודה בחוות דעתך אינה ברורה. במה בדיוק ואיפה רימו אותך?
מה אפשר לעשות שחנות עובדת ולקוחות פרט ממך עושים הזמנות באתרנו ונשמרים עבורם מוצרים. אתה להבדיל מצרכנים אלו רק התקשרת ובכך תם העניין. האם היה ידוע שתבוא? למה לא הסכמת לעשות הזמנה כאשר התבקשת? איך יכולנו לדעת שכלל תגיע כאשר הגעת לסניף שעות ארוכות לאחר השיחה אלינו? האם על פעילות הרשת לעצור כי התקשרת וקיים סיכוי נמוך שתבוא?

לשאלות אלו אין ולא יהיו תשובות כי ביכולתו של מר' גרה רק להכפיש בלבד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2016 SM-J510F
תמונת משתמש
שם:
דימה
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מקום נורא אני מציע לאף אחד לא לקנות כל סוג של דבר מהחנות הזאתי.
קניתי אצלהם מכשיר טלפון באתר היה רשום מחיר אחד וכשהזמנתי מהאתר יום למחרת התקשרו ואמרו שאין להם במלאי טלפון עם שנה אחת אחריות ויש להם רק שנתיים (ממתי יש מלאי לפי אחריות) ואמרו שהמחיר של השנתיים הוא בתוספת 150 שח
וגם המוכר אמר שלא מגיע להם מלאי של שנה אחת אז בלי ברירה הזמנתי עם השנתיים בידיעה שייתנו לי תמורה עם האחריות.
כשקיבלתי את הטלפון גיליתי שזה תכנה לא מקורית ואחרי חמש חודשים התחילו לצאת לי בעיות מסרתי את המכשיר לתיקון בגלל שהמכשיר מתחמם מהר ועוד בעיות נוספות
ברגע שהגיע לחנות הם אומרים שאין לי אחריות ושהטלפון נפוח ועקום כתוצאת נפילה כאשר בוא לא נפל לי כלל וזה תוצאה מההתחממות של הטלפון
ניסיתי לדבר עם נציגי המעבדה אבל הם התחילו להרים את הקול ולדבר בחוצפה רבה
כאשר לא תיקנו לי כלל במכשיר ורק ניסו לשכנע אותי שאני אתקן לא במסגרת האחריות ואני אשלם כסף
פשוט לא לקנות משם בשום פנים ואופן אם תמנעו מקנייה משם זה יסוך לכם זמן ועצבים שאני בזבזתי על החנות הזאת.
תגובת החנות:
לצערנו זהו מקרה של בורות בוטה.
לקוח פנה לקבל שרות כאשר גוף הסלולרי שלו עקום. וזה פרט למכות מסביב לסלולרי אשר מעידים על שימוש בלתי סביר.
אך אין זה מה שמדהים!!! לקוח טען כי חום אשר פלט הסלולרי גרם לסגסוגת אלומיניום להפוך לרכה ולשנות את צורתה ובכך התעקם הסלולרי .
אילו היה לקוח בודק את ספרי הכימיה והפיזיקה של בתי ספר התיכון, היה מגלה כי לשם התכה זקוקה סגסוגת אלומיניום לחום של 600 מעלות!!!
עובדה מדעית זו כלל לא הרשימה את כותב חוות דעת, ולמה שתרשים?
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3
תמונת משתמש
שם:
Rita
תאריך:
21/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהמם. קניתי סמסונג קטן לאמא וניסינו להגדיר אנשי קשר קבועים לחיוג. מודה כי לא הצלחתי. חייגתי לשרות של חחברה ונציג בשם אנטולי הסביר איך עושים את זה. אני רוצה להודות לו על סבלנות וחייבת לציין את המקצועיות שלו. המון תודה!!!
מוצר:
טלפון סלולרי j1
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
19/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יקר, תמיד זמין במלאי ומוצרים איכותים ביותר. אני כבר פעם שנייה קונה בחנות ומאוד מרוצה וגם אחי לא אמר מילה רעה. מבין מאות חנויות שונות ומשונות נעים לדעת ולהכיר שיש עסק הוגן ולא יקר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Shmuel
תאריך:
18/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשבוע שעבר רכשתי סמסונג גלקסי s7edge חדש מeline. קיבלתי שירות מעל ומעבר מנציגה סבלנית, מקצועית ואדיבה בטלפון.
הרשת מתהדרת במחירים מעולים! (גם מכשירים וגם באביזרים) ושירות מעולה, 2 הדברים שמשאירים חוויית קניה עם חיוך.
מרוצה מאוד! כל הכבוד eline המשיכו כך! מומלץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
16/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי והיה תור כמו בקופת חולים, היה גם מאוד צפוף ולא נעים אחרי המתנה של 20 דקות עד שעובד התפנה אלי, גיליתי שמחיר המוצר גבוה ב-120 שקל ממה שמופיע באתר, בקיצור עובדים על אנשים, וגם חווית קנייה לא נעימה בכלל.
עדיף לקנו במקום אחר אם אפשרי.
תגובת החנות:
התאור שסופק בחוות דעת מאוד מכליל ונכתב לשם הדגשה שלילית בלבד.
לנו נותר רק לציין כי אנו לא מכירים אדם אשר פנה ונתקל במצב כפי שתואר בחוות דעת.

מוצר:
טלפון סלולרי Mi5 32GB
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
13/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מכיר את החנות כבר שנים וקניתי שם כבר כמה פעמים. כל פעם אני חוזר בגלל השרות הנפלא שנתן לי יגאל אשר הפך לידיד עם השנים ואני מצטער שכל הזמן הזה מעולם לא חשבתי לשבח את החנות כפי שמגיע להם. המצלתי, ממליץ ואמליץ לכל חברי ומכרי לקנות רק ב-ELINE!
מוצר:
תושבת ומעמד לסלולרי לא יודע
תמונת משתמש
שם:
Irena
תאריך:
11/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את החנות דרך אתר זאפ כי חיפשתי סלולרי הטוב ביותר בשוק, את הS7 EDGE. ברור כי זה המון כסף ובגלל זה היה לי חשוב לרכוש מחנות טובה ואמינה. לסיכום, הרשות היה אדיב וגם המחיר טוב יחסית למתחרים. חשוב מכל כי היה במלאי!
ברור כי מעכשיו אקנה רק בחנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
BK
תאריך:
11/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את הטלפון שלי קניתי בסוף נומבמבר מאיליין. אחרי שלושה ימים קמתי בבוקר וגיליתי מן כתמים שקופים על הטלפון החדש שלי, החלטתי לגשת חזרה לחנות במטרה למסור אותו לבדיקת מעבדה. המוכר עידכן אותי במקום שהטלפון יחזור אלי עד עשרה ימי עסקים. אחרי שבוע שבו לא קיבלתי שום עדכון לגבי הטלפון התקשרתי אל המעבדה שרק אז נזכרה לעדכן אותי שמדובר בקורוזיה ושהתיקון עולה 450 שקל, הטלפון עולה כ850 שקל (מה שגם לא נשמע מציאותי מבחינתי כי בטלפון לא נגעו מים). כמובן סירבתי וביקשתי לשלוח את הטלפון חזרה לחנות, שאלתי מתי אוכל לאסוף אותו ונאמר לי שכבר ביום למחרת אוכל לבוא ואכן באתי (אוסיף שבאתי מרחוק), שם נודע לי שהטלפון לא שם ושלא נאמר לי בכלל שום דבר על חזרתו לחנות. לאחר כמה ימים התקשרתי שוב ונאמר לי שהשליח עבר תאונה בדרך ולכן הטלפון לא הגיע. אחרי יומיים שוב התקשרתי, תחילה אמרו לי להגיע חצי שעה לפני הסגירה ולהמתין במיוחד לשליח, וכשהתקשרתי לוודא נזכרו להודיע לי שהטלפון שלי בכלל הגיע בטעות לסניף חיפה. עברו שבועיים, לא רק שהטלפון שלי לא תוקן הוא גם לא חזר אלי. פשוט לא לקנות מהם.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב.
המקרה המתואר בהחלט מצער אך אין כל יכולתנו לשנות את העובדה כי מכשיר אשר בחוות דעת נרטב כאשר היה בשימוש. הסלולרי נמסר לבדיקה/ טיפול כאשר על מסכו כתמי רטיבות ובדיקה טכנית לא השאירה כל ספק בכך. ברור לכולם שמדינה שרוייה בתקופה גשומה במיוחד,אך מהי אשמת החנות בזה שנרטב לכותב חוות דעת הסלולרי שלה?
חבל מאוד שבמה זו, משומשת לפורקן של תסכול וכעס.
מוצר:
טלפון סלולרי redmi note 3
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר