אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
307
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
3
3 חודשים אחרונים
27
1
13
6 חודשים אחרונים
52
2
22
שנה אחרונה
233
7
67
כל הזמן
1268
26
309
נמצאו 1603 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
צחי
תאריך:
23/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי בין G4 לS6 לבסוף בהמלצת המוכרים רכשתי את הG4
מכשיר מדהים יחס ושירות בחנות מעולים, גם את בעיית העברית שנעלמת סידרו.
לא רכישה ראשונה וגם לא האחרונה
מוצר:
סמארטפון G4
שם:
ליאת
תאריך:
08/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאיליין דרך זאפ, עשיתי הזמנה דרך הטלפון, השירות היה נשמע טוב בהתחלה לכן ביצעתי הזמנה.
מרגע קבלתי את הטלפון החלו בעיות (יום למחרת לא שמעתי ולא שמעו אותי ברמקול, בעיה בתשלומים-שכחו לבצע, ושבירת המסך לאחר חודש קנייה - הנחתי את הטלפון על השולחן וחצי מסך נשבר) התקשרתי לאיליין אמרו שיחזרו לגבי תשלומים והכל יבוצע עד עכשיו אני מחכה! לא נותנים מכשיר חלופי, בקיצור השירות שלהם על הפנים! ממש לא כמו בשיחה הראשונה! לא ממליצה עליהם בכלל! מתיימרים להיות טובים בשוק ועם מכשירים מקוריים אבל זה ממש לא ככה.
תגובת החנות:
שלום רב ליאת.

1. לא נרשמו כל פניות קודמות מטעמך על קיום כל תקלה במוצר.
2. נכון שחלה טעות בכמות התשלומים בעסקתך, אך אם תשימי לב, טעות זו תוקנה מיד עם פנייתך אלינו בנושא.
3. לא ברור לנו למה בחרת להאשים אותנו בשבר המסך שלך.
4. חבל שחוות דעתך מחסירה את היחס האדיב, מענה מהיר ורצון לשרת.

אנו מאחלים לך הצלחה.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
גולש
תאריך:
06/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
DLD
תאריך:
01/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המחירים יחסית זולים, אך אצלם "שירות לקוח" היא בעצם "האשמת לקוחות". מכרו לי מוצר פגום, וכשהבאתי אותו חזרה לחנות, מיד האשימו אותי שאני שברתי אותו.
עוד לפני שהגעתי, קראתי את התלונות של לקוחות אחרים, ושמתי לב לדבריהם על יחס מזלזל מצד נציג החברה אליהם. חשבתי שהלקוחות בטח מפריזים; לא ייתכן שנציג של חברה שמכבדת את עצמה יתייחס כך ללקוחות שקנו בתום לב ונתקלו בבעיות. כל חברה רצינית בטח רוצה שלקוח יחזור לקנות אצלה. וכך לצערי, התעלמתי מהתלונות, ורכשתי מכשיר סלולרי ASUS בסניף הירושלמי. המוכר היה מאוד נחמד, ואפילו הוציא את כרטיסי ה-SIM והזכרון (micro-SD) מהמכשיר הישן שלי והכניס אותם למכשיר החדש. שמתי לב שהוא "משחק" עם כרטיס הזיכרון ומתקשה להכניסו, אך לא ייחסתי לזה חשיבות, כי בסוף הוא עשה רושם שהצליח להכניס את הכרטיס כמו שצריך. בדיעבד, אני מבינה שתושבת כרטיס ה-micro-SD לא היה תקין מלכתחילה; במצב תקין, הכרטיס אמור להיכנס בצורה פשוטה ב"קליק".
לפני שעזבתי, התקשרתי לבעלי מהמכשיר החדש, וכך ווידאתי שלפחות מבחינת תקשורת סלולרית, הוא עובד. כשהגעתי הביתה, התחלתי להגדיר את ההגדרות וגיליתי שהמכשיר אינו קורא את כרטיס הזיכרון. חזרתי לחנות (קניתי את המכשיר ביום חמישי בערב, וחזרתי ביום הראשון שלאחריו, כי זאת היתה ההזדמנות הראשונה שלי להגיע), בצפייה שיפגינו הגינות בסיסית; או שיטפלו בבעיה במקום או שיתנו לי מכשיר אחר. שהרי המכשיר שמכרו לי היה פגום. להפתעתי הגמורה, התשובה שקיבלתי מהמוכר האדיב-לשעבר הייתה שהתושבת שבורה, שלא סביר שהוא היה מוכר לי מכשיר במצב כזה, ולכן מן הסתם אני שברתי אותו. וכשהסברתי שאין מצב שאני האשמה כאן, הוא הציע שהמעבדה תקבע מה בדיוק קרה. עניתי שמעבדה אינה מסוגלת לקבוע "עובדות" כאלה, ועמדתי על שלי, ללא הועיל. בלית ברירה, הסכמתי לתת לו לשלוח את המכשיר למעבדה.
אחרי כמה ימים, התקשרו אלי מהמעבדה, ודרשו ממני 100 ש"ח עבור הוצאת גוף זר מהמכשיר - תיקון שאינו כלול באחריות. סירבתי לשלם, והסברתי שהמכשיר היה כך כשקיבלתי אותו. הם טרקו את הטלפון. במהלך הימים, בעלי התקשר כמה פעמים בניסיון להגיע איתם לאיזושהי הבנה. כל פעם אמרו שיבררו ויחזרו אליו מיד. סוף סוף, אתמול החזירו לו תשובה: אין מצב שיחזירו את הכסף או יחליפו את המכשיר. הציעו שיזמינו חלק חלופי מחו"ל, וזה ייקח כחודש. יתרה מזאת, נידרש לשלם מכסינו גם עבור החלק וגם עבור העבודה. וכל זה משום שהמעבדה קבעה באופן "חד-משמעי" שאני שברתי את החלק. (ייתכן שבמעבדת שירות ותיקונים ישנם אמצעים מתקדמים ל"זיהוי פלילי" המסוגלים לקבוע מי שובר חלקים?) לא הסכמתי ל"פתרון" המוצע. וכך אני מוצאת את עצמי גם ללא המכשיר וגם ללא הכסף ששילמתי עבורו.
אני אישית לא הייתי חוזרת לחברה הזאת והייתי ממליצה לכל מי שחושב לקנות אצלם, לקרוא טוב טוב את חוות הדעת ולקחת את כולן בחשבון. אמנם, כאמור, המחירים שלהם יחסית זולים, אך במידה ויהיו לכם בעיות עם מוצר שקניתם, תצפו לשמוע את התשובה הסטנדרטית לכאורה לכל בעיה שעולה: "אתם שברתם." פשוט עגמת נפש.
תגובת החנות:
ליבי היקרה ,
מכשירך התקבל אצלנו כאשר בית כרטיס הזיכרון שלו מעוך , שבור וחלקי פלסטיק תחובים בו ,חלק ממעגני כרטיס הזיכרון מעוכים ומעוותים וקפיץ התושבת שבור, ניכר כי הופעל עליו לחץ גבוהה.
כאשר צלצלנו בכדי לשתף אותך בממצאים זכינו למטר של חרמות ואיומים מצדך ומצד בעלך למרות שעל פי דבריך יצאת מפתח החנות שלנו כאשר הכול מתפקד ותקין וחזרת אלינו לאחר מספר ימים עם "תקלה" שהממצאים שלה מפורטים כאן.
לצערנו למרות שהודענו לכם כי נעשה הכול בכדי לשקם את מכשירכם החלטתם לגמול לנו בהעלאת חוות דעת זו .
בבקשה שימו לב כי אחריות היצרן אינה כוללת "תקלות" שנגרמות עקב שימוש לא נכון וכוחני במכשיר .
מוצר:
טלפון סלולרי Zenfone 5 LTE
שם:
ברוך מירושלים
תאריך:
19/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יחס אדיב מסור וחייכני של הנציג (המוכר) בחנות, בנוסף למומחיות רבה בכול הפרטים.
נכונות לעזור בהסברים ככול שביקשתי.
שירות מעולה וזריז לי כלקוח וגם ללקוחות האחרים שהיו בחנות.
סיוע כן ויסודי בבחירת המכשיר שקניתי בשמחה רבה, בחיוך ובידע מקיף ומלא.
סדר למופת בחנות ואווירה טובה ונעימה.
ממליץ מאוד על החנות בפרט ועל חברת ELINE בכלל.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini D620R LTE
שם:
מעין
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מהיר אכותי נעים ומנומס. קניתי בתל אביב בסניף והיה ממש אחלה , הדביקו לי את המגן במהירות ובצורה טובה ולא ניג'סו על שטיות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
מרדכי נאור
תאריך:
14/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה
שירות לקוחות מאוד מהיר ויכולת עסקים נוחה עם העובדים
מכשיר באיכות מעולה ואחריות נוחה
אני ממליץ בחום רב
ללא ספק בחירה חכמה
מוצר:
Lg g2 802
שם:
רועי
תאריך:
14/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהאתר שלהם בחיים!!!!!
נא לקרוא את המקרה המלא בטופס שבקישור
חובה לראות קישורים:
https://plus.google.com/photos/105207778693738926070/albums/6160141790650098289
ביום שישי 12.06.15 נכנסתי לאתר Eline אשר בו הופיע Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE בעלות 1562 ₪ שמח וטוב לבב הזמנתי את המכשיר. עקב ביקורות שהיללו את החנות
פתאום לאחר כמה דקות אני מקבל מייל ובו להפתעתי רשום 1962 ₪ לתשלום. מייד שלחתי מייל לברור 400 ₪ שנוספו להם.
היום יום ראשון 14.06.15 מנהל הקשר שלהם נועם צילצל אלי ואמר שהוא מצטער והייתה כנראה תקלה באתר והסכום הוא 1962 ₪ אם אני רוצה את המוצר.
מזועזע מהתשובה המנהל התחיל לתרץ לי שזה מחיר לא הגיוני, אמרתי לו שזה מה שכתוב ומה זה אומר לא הגיוני? מחיר זה מחיר.
הוא התחיל לתרץ ולהגיד שזאת שגיאת מחשב וזוהי לא אשמתם.
אמרתי לו שאם ככה יבטלו את האפשרות להזמין מהם דרך האתר אם הם אינם לוקחים אחריות. המנהל סרב בתוקף ואמר קח במחיר 1962 ₪ או שאל תקנה לא בוצע עדיין חיוב. ניסיתי להבין את עמדתו שבה לטענתו הוא מפסיד 400 ₪ והצעתי כמחווה והזדהות 1700 ₪ אך המנהל לא רצה וניסה לדחוף לי "הטבות"(דברים זולים ולקחת 400 ₪) משלוח אקספרס בחינם במקום דרך דואר ישראל שזה 7 ימים ובחינם או מגן שאני יכול לקנות ב 60 ש"ח.
הסברתי לו ששירות לקוחות הוא גם לקיחת אחריות והגעה לעמק השווה, ושלפי המקרה בכלל לא הייתי אמור להעלות את הסכום!
הוא ענה שאם לא יגרוף רווחים גדולים מאוד על המוצר אז אין לו מטרה למכור.
אז זהו שכן עוגמת הנפש שלי והאכזבה גם מהמקרה של שליחת חיוב שונה ממה שהופיע, התנערות מאחריות ויחס ללקוח של מה בכך.
אני רציתי מאוד לקנות את המכשיר ושמחתי במחיר אך המוכר פסק בתוקף שלא אוכל לקבל את המחיר הזה והכריח אותי לשלם מחיר מלא של 1962 ₪ או לבטל את ההזמנה. אמרתי לא שזה לא הוגן ויש פה התחייבות של המחיר על ידי החנות ואני עוד מנסה להגיע לעמק השווה עקב התקלה ומוכן לשלם 1700 ₪ המוכר אמר לי ש 400 ₪ זה משמעותי שהם מוכרים 42,000 מכשירים אז תזהרו שלא תקנו באתר ופתאום תגלו שחילקתם במתנה 400 ₪ לEline.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
yaniv
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות בחדרה ,המוכרת נתנה שירות מצויין ומקצועי עם הסבר מפורט וכן הרכיבה מגן זכוכית ואת כרטיס הסים וכל זאת עם שרות אדיב מתחשב
מוצר:
lg g3 g3
שם:
ShayD
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בדיוק בזמן, תוך יומיים (5 ימים פחות ממה שהתחייבו באתר).
המחיר טוב, השירות מצוין... זאת הקניה השניה שלי מהם, בעתיד כנראה שאמשיך לקנות מהם.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
alex
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר מסוג LG NEXUS 5 32GB D821 דרך האתר.שהגעתי לחנות לקחת את המכשיר, התברר שבתוך הכופסה נמצה מטען לא מקורי (של חברה אחרת) וזה לא רשום באטר. נציג שירות לפני קניה לא אמר מילה אל זה.
בזמן הבירורים קיבלתי גישה ושירות מאוד שלילי.
לפני קניה להזהר ולבדוק היטב.
תגובת החנות:
חלק ממוצרי החברה אכן מסופקים עם מטען תואם מציצרן מוביל בשוק הסלולר.

חרף הנכתב ע"י מר' alex, לא ברור לנו וגם לכלל קהל הלקוחות ,איך אפשר שלא לשים לב למודעת ענק אשר בדף המוצר באתר החנות ולמודעה הפיזית אשר ממוקמת בדלפק כל חנות שאר ברשת.

מה שנותר הוא רק להמליץ למר' alex להיות יותר ער לסביבתו ובכך לחסוך לקהל הגולשים פרסום וטענות שווא שלו.


מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
שם:
Alon
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר (קל מאוד). זו פעם שנייה שאני קונה סלולרים מ- ELINE.
לאחר ההזמנה התקשרו אליי לוודא את תוכן ההזמנה.
מרגע שאישרתי את הקנייה, הטלפון הגיע תור שני ימי עסקים ע"י שליח עד הבית.
שורה תחתונה: מרוצה מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
anutka
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, עיקוב קל במשלוח המכשיר בעקבות חוסר במלאי בסניף קרוב- למחרת יום ההזמנה התקשרו לעדכן אותי בנושא.
סה"כ מרוצה. זו לא קניה ראשונה בחנות
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 6
שם:
vladimir
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון LG G3 ב12-2014 ולפני שבועיים הפסיק לעבוד/לא נדלק
בחנות סניף ת"א מסרבים לכבד את האחריות בטענה שהטלפון קיבל מכה ומבקשים 1399 שקל עבור החלפת לוח אם
הטלפון שמור ואין לו שריטות במסך ומחיר טלפון חדש בחנות 1700 שקל
תגובת החנות:
לצערנו ,מר' vladimir, אינו דובר אמת כלל. אם זאת היא הצורה שבו הוא מסוגל לשמור על המוצרים שרוכש, אין זה פלא שאחרונים הופכים ללא תקינים.
על גופו של מכשיר של מר' vladimir מעיכות עמוקות אשר בפינות המכשיר אשר גרמו לזעזועים בסלולרי וכתוצאה השבתתו.

גולשינו היקרים, אנא הימנעו מלהפיל את הסלולרים. הם אינם נועדו לכך, וכל נפילה ומכה יכולה לגרום להשבתתו ומכך טרטור והוצאות מיותרות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
יגאל
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כל הבירורים בוצעו דרך הטלפון ואתר אינטרנט, קיבלתי תשובות ענייניות וברורות.
את האיסוף עשיתי בעצמי בסניף חדרה, לאחר קבלת הסבר נוסף על המכשיר.
סה"כ מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי, ממליץ מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
שם:
David
תאריך:
02/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כשקניתי הם היו נחמדים. אבל הם לא טרחו לציין שהם רכשו את הטלפון מערוץ לא רשמי של HTC. ולכן שכשיש תקלה בטלפון הן מנסים לגלגל עליך את תשלום ההשתתפות העצמית שהם חייבים לשלם ל TouchGroup היבואן הרשמי שהוא נותן השרות. כואב לי במיוחד כלקוח שרכש מהם 8 טלפונים לאורך השנים. התרוץ שלהם הוא שחתמתי להם שיש למכשיר מכות קטנות בפינות. הם החתימו אותי בטענת סרק שמדובר בטופס מסירה בלבד, הם לא טרחו לספר לי שהם מחתימים אותי על מכות בפינות (אני לא ממש יכול לקרוא ללא משקפים). המכשיר היה נתון ב-CASE מאז קנייתו לפני שלושה חודשים ובחזקת אשתי כך שלא סביר בעליל שיש בו דפיקות כלשהן. יותר מכך לא ברורה לי עזות המצח לדרוש ממני השתתפות עצמית לפני שיש הבחנה מה התקלה ומה סיבתה. ואם זה לא מספיק עכשיו שהטלפון הגיע לנותן השירות TouchGroup נאמר לי שיקח 30 ימי עסקים לטפל במכשיר. ELINE גם לא סיפקו לי מכשיר חליפי ואפילו לא מתאם לסים שברשותי כדי שאוכל להשתמש בו בטלפון אחר. איזה מין שרות זה???
תגובת החנות:
לצערנו מר' David מעוות את המציאות אם כי כבר במעמד הרכישה נמסר לו מסמך רשמי אשר מבשר כי למוצר אשר כה היה חפץ לרכוש קיימת אחריות יצרן בינלאומית. כמו כן, פורטו כל תנאי שרות במסמך הנ"ל לרבות זמני שרות וטיפול.

מחוות דעת לעיל עולה כי מר' David כלל אינו קורא מסמכים וביחוד מסמכים שחותם עליהם, כאשר אחרונים מובאים ישירות בפניו.

מכאן, לגמרי לא ברור על מה מלין.

חבל שמר' David בוחר להכפיש במקום לטפח, הרי ספופו של דבר בעת הרכישה שלו לפני מס' חודשים לא מיהר לשתף את הגולשים בחווית הרכישה הטובה שלו.

מוצר:
טלפון סלולרי HTC Desire 816
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.