אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
142
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
1
4
3 חודשים אחרונים
20
2
15
6 חודשים אחרונים
28
2
33
שנה אחרונה
81
4
57
כל הזמן
1300
28
345
נמצאו 1673 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
עזריאל
תאריך:
04/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בגלל חבר שהמליץ לי על החנות , התייחסו יפה לשאלות שלי בטלפון , לא היה להם במלאי את הדגם , עשו לי הזמנה והודיעו לי שהמכשיר המתין לי בסניף , היו מאוד יעילים ולא היה צריך לרדוף אחריהם , עושה רושם של מקום רציני .
מוצר:
טלפון סלולרי מססונג 5
שם:
kobi
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין סבלני ואדיב , טלפון למוקד שלהם שמרו לי מכשיר בסניף . הגעתי המכשדיר המתין לי , קיבלתי הסברים מפורטים מהמוכר שם שהיה נחמד
ממליץ בחום על החנות
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
שם:
גרשון
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות עשו הכול שאצא מרוצה , בהתחלה קניתי סמסונג ולא הייתי מבסוט , החליפו לי בלי בעיות , היו סבבה לגמרי
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
fogl
תאריך:
27/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב 3.12.2015 קניתי בחנות בחדרה zenfon 2 שהלכתי לקנות המחיר בזאפ היה שונה מהמחיר בחנות ( עקב זה שנשארו רק מכשירים עם אחריות מורחבת במקום שנה לשנתיים ) . המוכר היה מעוד אדיב החליף את כרטיס סיים במכשיר הישן למכשיר החדש כמובן רק אחרי ששילמתי ואז המכשיר לא זיהה את כרטיס הסיים המוכר אמר לי שזה קורה ושאני צריך ללכת להחליף כרטיס סיים, לאחר שבוע שהחלפתי את הסיים והמכשיר מזהה ולא מזהה , הלכתי לקבל את האחריות ה"מורחבת" ומאותו יום אני בלי טלפון כבר 3 שבועות ....
אחרי שיחות קשות עם נציגי eilin הבנתי שזה מלחמה אבודה כמו שהנציג אמר מאותו רגע ששילמת ויצאת מהחנות מי שאחרי לטלפון שלך זה השירות תיקונים .
לצערי אני כותב את מה שאני כותב לא לקנות שם לא הייתי קונה עם הייתי קורא את מה שאנשים רשמו פה וכי מצחיק שמסופק עם הפלא מטען לא מקורי (תואם של סמסונג) אך ברגע שאני מחבר את המטען למכשיר המכשיר מקפיץ הודעה לחבר את המטען מקורי ...
ממש תודה לכם צוות eline
מוצר:
טלפון סלולרי zenfone2
שם:
אסתר
תאריך:
24/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי ניגשתי לקנות לי טלפון חדש , הנציג בחנות עזר לי המון בבחירת הדגם , עזר לי גם במחיר והיה יעיל ומקצוען . אני מאוד שמחה על הקניה גם של הטלפון וגם על החנות
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
שם:
galt
תאריך:
22/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר נאסף באופן עצמי.
באתר של החנות כתוב "הערכה כוללת: סוללה 3000mAh, ...".
בפועל הסוללה היחידה היתה זו שבתוך המכשיר עצמו. לא היתה סוללה נוספת בערכה.
בשיחת טלפון עם החנות נאמר לי שהייתי צריך להבין במה מדובר.
כל מכשיר טלפון מאז ומתמיד נקנה מראש עם סוללה בתוכו; לכן כשמצויין במפורש שמגיעה סוללה (במיוחד עבור מכשיר שניתן להחליף אותה) - זו הטעיה.
לשם השוואה, על אייפון 6 כתוב באתר "הערכה כוללת: סוללה מובנית, ...".
חוץ מיזה, השירות היה טוב.
מוצר:
טלפון סלולרי V10 64GB H960
שם:
chanan
תאריך:
22/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחנות זו מס' מכשירים לאור המחירים האטרקטיבים, אך לאחרונה, כשאחד המכשירים הפסיק לפעול (לא נדלק) נוכחתי לדעת שעל המחיר הזול משלמים ביוקר.

למרבה הצער, החנות בחרה להתנער מאחריות היצרן עליה התחייבה במעמד הקניה בטענה שמכיוון שהמכשיר "נפל" פגה עליו באופן אוטומטי אחריות היצרן. טענותי החוזרות ונשנות בדבר העובדה כי לא קיים טלפון סלולרי שלא נפל ולו פעם אחת ועל-כן אין זה הגיוני שאף טלפון סלולרי אינו מכוסה במסגרת אחריות היצרן נפלו על אוזניים ערלות.

יתרה מכך, כשדרשתי מהמעבדה לקבל אישור בכתב על כך שהנזק למכשיר נגרם כתוצאה מ"נפילה", נענתי כי אין באפשרות המעבדה לקבוע זאת, אך לאור העובדה שקיימות שריטות על המכשיר, אחריות היצרן פגה באופן אוטומטי.

לא די בכך, ולאחר דין ודברים קיבלתי הצעת מחיר בסך של 500 ש"ח עבור תיקון המכשיר. לאחר שהבנתי כי כלו כל הקיצין, ואין סיכוי שהמכשיר יתוקן במסגרת אחריות היצרן כמתבקש, בחרתי לבלוע את הגלולה המרה ולשלם על תיקון המכשיר.

למרבה ההפתעה, יצרו עימי קשר מהחנות וטענו בפני כי המכשיר "אינו בר תיקון" - זאת לאחר שהמכשיר נבדק במעבדה וסוכם עימי מחיר עבור תיקון התקלה.

לסיכום, אני את הלקח שלי למדתי ואני ממליץ לכל אחד ואחת לעשות חושבים האם המחיר ה"זול" שווה את מסכת הייסורים הזאת.
תגובת החנות:
מר' חנן היקר,
במקום לכתוב דברים הרחוקים מאמת וכאשר אתה יודע כי לקורא אין כל דרך לאמת את דבריך, נפנה אליך ישירות.
אנא תשכיל בבקשה לשמור על מוצריך אשר בהם אתה משתמש. לא ייתכן שנגלה כי הסלולרי אשר הפקדת לתיקון שבור ומעוך בכל חלקי גופו ומקור התקלה אך ורק משימושך הרשלני במוצר.
הצעת המחיר לתיקון אכן ניתנה לך, אך נוכח הנזק העצום אשר התגלה בפני הטכנאים, הוכר המכשיר כלא בר תיקון.

אמונתנו כי את חוות דעת בזאפ אמורות להיות במה לדברי אמת, אך לצערנו, ובזכות חוות דעת מסוג שלעיל, אין זה המקרה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Maya
תאריך:
20/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים, רכשתי מכשיר פגום מהרגע הראשון, ואין אף אחד לא מוכן לקחת אחריות עליה.
תגובת החנות:
מאיה שלום,

1. המוצר היה בשימושך מעל חודשיים ולא קמה כל תלונה ממך לפני כן ומסיבה זו טענה שלך כי המוצר היה פגום אינה סבירה.
2. רכשת מוצר עם אחריות שלא מטעם החנות אלה מוצר של ספק מוכר ועקב כך ההתקשרות מולך בנושאים הטכניים הסתיימה בתום המכירה.
3. בפנייתך אלינו ציינת באופן ברור כי את יודעת כיצד ליצור קשר מול הספק שרות ומכאן לא ברור מה רצונך מחנותנו.


מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
Oren
תאריך:
14/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחריות אצלם זו לא אחריות! מילה זו לא מילה! לא לסמוך!
שלחתי מכשיר LG G3 ללא שום בלאי או קורוזיה לתיקון מעבדה כי הפסיק לקלוט רשת סלולרית.
סירבו לטפל ולתקן בטענה לרטיבות וקורוזיה - טענה ממש לא נכונה! לדעתי אפילו שקרית!
המכשיר שימש אותי 4 חודשים בלבד ולא נחשף לשום רטיבות.
תגובת החנות:
לקוח מסר את המכשיר אשר אינו יכול לקבל ולהוציא שיחות. בדיקה פנימית זההתה קיום של קורוזיה ע"ג התוכן אלקטרוני של המוצר.
עדויות מצולות סופקו לכותב חוות דעת ואיתם אי אפשר להתווכח.
מעבר לכך אין אף חברה במדינתנו שמספקת שרותי אחריות למוצר אשר נחשב לנוזל תוך שימוש רשלני מצד הלקוח. אז לאיזו אחריות מצפה כותב חוות דעת כאשר הוא ולא היצרן הרטיב את המכשיר הסלולרי שלו.
נזכיר למר' Oren כי אם לדעתו ממצאינו שקריים כלשונו הוא יותר ממוזמן לבצע בדיקה עצמאית ולגלות בממצאינו כאמינים נכונים. אך כמובן, מר' Oren לא יעשה כך וחבל.
חבל מאוד שחוות דעת נכתבות מתוך תסכול ולא מתוך הגינות בסיסית.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
דורי
תאריך:
11/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חסרי אמינות לחלוטין. מפרסמים מחיר אטרקטיבי באתר, מאמתים את המחיר והזמינות של המוצר בטלפון וכשמגיעים לחנות אחרי 10 דק באורך פלא המלאי אזל וניתן לקנות ב200 ש״ח יותר בלבד
מוצר:
טלפון סלולרי 6s
שם:
מאיר
תאריך:
05/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו!!!!!!!!
לא לקנות בחנות הזו זו החנות הכי רמאית שראיתי אי פעם ואני מבקר די בהרבה!!!
אני התקשרתי אליהם לסניף ושאלתי אם בסניף בתל אביב יש אתה המכשיר במלאי והם אמרו לי "כן יש מלא במלאי אתה יכול לבוא ולקנות חופשי זה עולה 1995 שקלים"
אמרתי בסדר אני יבוא עכשיו אני נוסע באוטו לתל אביב כי אני גר רחוק לקח לי 3 שעות להגיע לשם עם פקקים בלי להכיר את האזור.. באתי לחנות אני רואה מוכר בודד אני בא אליו שואל אותו "התקשרתי אליכם לגבי הG4" הוא אומר לי כן נכון הנה המכשיר עולה 2200 שח כולל מטען סיני לא מקורי" אני אומר לו אמרתם לי 1995 (כי לא רציתי את האחריות שלהם ראיתי 3 אנשים שבאים אליו בתלונות עם מכשיר חדש והוא אומר לא יכול לתקן אז אני אומר לו התקשרתי אליכם באתי מרחוק תביא את ה1995 והוא אומר אין לי אין לי.. הם פשוט אוהבים לעבוד על הלקוחות לא אסלח להם בחיים ולא להזמין מהם בחיים באינטרנט הם יביאו לכם חלקים מוחלפים ומזוייפים בקיצור אל תקנו מהם בשום פנים ואופן אלא אם כן אתם פראיירים..
תגובת החנות:
מר' מאיר ביצע פנייה טלפונית בשעות בוקר וכאשר נענה שמוצר קיים במלאי פנה לסניף אחר הצהריים. לצערנו המוצר באותה תצורה אזל במלאי החנות והוצע למר' מאיר להזמינו שיגיע יום למרחת אך אין זה השביע את רצונו.

חשוב להדגיש כי מלאי החנות אינו אינסופי ומכירה בסניף הינה בלפתי פוסקת ועל מנת להבטיח קנייה יש לפחות לבקש לשמור על הפריט המוקב, מה שמר' מאיר כלל לא עשה למרות שהדבר הוצע לו בחום בשיחה טלפונית.

לפי כך על מה מלין כותב חוות דעת?
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Johnny
תאריך:
05/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה - המחיר שרשום בזאפ ובחנות הוא שקר!
הנוסף, עברו 9 ימי עסקים מאז שהזמנתי את הטלפון והוא עדיין לא הגיע לסניף הדואר שלי. (יש מעקב)

ב25 לדצמבר ביקשתי לברר אם הטלפון זמין בסניף, נאמר לי שכן, כשהגעתי לסניף דרשו ממני 100 שקל נוספים על אחריות בטענה שהטלפון ללא האחריות אזל מהמלאי (זה אותו הטלפון בדיוק)

סירבתי לשלם 100 שקל על שירות שאיני מעוניין בו, והזמנתי מהאתר שלהם לפי המחיר באתר.
אחרי 2 ימי עסקים התקשרתי לברר למה לא שלחו לי את הטלפון ונאמר לי שהמכשיר אזל, וניתן למכור לי את המכשיר בתוספת אחריות של 100 שקל או לחכות מספר שבועות ואז אולי הוא יגיע ויחזרו אלי.

הבנתי שהמחיר באתר הוא רמאות והמחיר האמיתי זה אכן 100 שקל יותר. וביקשתי לקנות את הטלפון. (הטלפון הקודם שלי נשבר, אחרת הייתי מחכה חודשיים ולא קונה בארץ בכלל)

מאז עברו 7 ימי עסקים נוספים, ומי שמכיר את דואר ישראל יודע שלאחר שהטלפון מגיע לסניף, עובר יום עד קבלת הפתקית ויומיים עד שממיינים את הסחורה לחלוקה ואפשר לקבל את זה באמת...

בקיצור, מצאו טריק חדש לרשום מחיר שקרי באתר.
הטלפון אזל מהמלאי, אבל אתה יכול לקנות אותו אם תשלם עוד 100 שקל דמי כופר.
בתמורה לאחריות שאינה כוללת אף לא אחד מהסיבות שפלאפונים מפסיקים לעבודץ
תגובת החנות:
הלקוח פנה לסניף החברה ללא כל בירור בדבר המלאי העדכני. כאשר קיב המלצה להזמין את המוצר דרך אתר החברה, בחר מר' Johnny לקבל את המוצר דרך הדואר ולא באיסוף מהסניף.
לגבי "הטריקים"....לשמחתנו אין כאלה בחברה ומאוד רחוקה מלנהל כאלה. חברתנו מכבדת כל לקוח ואת רצוניו ועצוב לה כאשר לקוח שחווה בעיה כזו או אחרת בחנויות ונפגע מכך, כעת מנסה לראות בכל התנהלות תקינה מזימה נגדו.
הסיבה לכתיבת חוות דעת נעוצה בעיכוב בהספקה אשר נבע משרות של דואר ישראל בלבד ותסכול הלקוח מהמתנה למוצר אשר בסוף קיבל.

מה שמוזר כי אם חרף כל התאורים אשר בחוות דעת, לקוח לא ביטל את הזמנתו ולא החזיר את המוצר.
מוצר:
טלפון סלולרי ZE551ML
שם:
Or
תאריך:
02/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קנייה קלה מהירה ונוחה,שירות מצוין ונינוח,יחס טוב והכי חשוב זול ואמין,ממליץ מאוד לקנות שם למי שמתלבט איפה לקנות.
מבחר גדול ומגוון,יודעים בדיוק להמליץ אחד לאחד מה המכשיר שמתאים.
מוצר:
טלפון סלולרי g4
שם:
עדן
תאריך:
01/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
החנות עושה שימוש ציני באתר השוואת המחירים zap. והגענו לחנות לאחר נסיעה של שעה וחצי ולהפתעתנו גילינו שהמחיר בחנות שונה מהמחיר שצוין בזאפ ובאתר החברה. המוכר בחנות טען כי המחיר הוא1650 במקום 1422. בגלל שאצלו הפלאפונים עם השנה אחריות כמו שצוין באתר. למרות שהאופציה באתר לשדרוג האחריות מופיעה רק כשידרוג ולא כמוצר שונה. מעניין היה לראות את הלקוח שהגיע אחרינו שהתעניין בפלאפון אחר וגם שם נגמרה האופציה רק לשנה אחריות
תגובת החנות:
עדן יקרה,
לאיליין ישנם 5 סניפים פרונטלים אשר המלאי בהם אינו בלתי מוגבל. הגעת לחנות ללא הזמנה, ללא בדיקה ותאום מראש מול מוקד שרות לקוחות ואת מתפלא כי נגמר במלאי מוצר שראית באינטרנט?
בשיחת טלפון אחת ממך המוצר הרצוי היה נשמר עבורך או נשלח עבורך היישר לסניף או לכתובת שלך. אך לא (!) טרחת כלל לעשות זאת. חוות דעתך אינה הוגנת ואינה מתקבלת.
מוצר:
טלפון סלולרי Lg g3
שם:
Ron naaman
תאריך:
27/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף חדרה על מנת לקנות מכשיר סלולרי חדש. התרשמתי מהחנות מאוד. קיבלה עזרה צמודה מבחירת המכשיר ועד העברת הזכרונות שלי. עובדי החנות היו סבלניים חייכנים ונתנו שירות מדהים. אמליץ לכל אחד להגיע לחנות. יחס מדהים ושווה כל רגע.
מוצר:
טלפון סלולרי 6s
שם:
Nati
תאריך:
26/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מכשיר הייתי מרוצה מאוד מהקניה והשירות
הכל הלך מהר כזה וטלפון מעולה מהיר מאודדד
מצלמה חבל על הזמן
טביעת הצבע כמו באייפון אחד על אחד
מעבד חזק
בקיצר הטלפון טס שוומה מאוד וממולץ מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
שם:
Ayelet
תאריך:
25/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לפלאפון j5 דרך אתר האינטרנט של eline, האתר היה מאוד ידידותי ונוח, כעבור כמה שעות חזרה אליי נציגה שעברה איתי על פרטי ההזמנה, היא הייתה אדיבה ומקצועית ומילאה בדיוק את דרישותיי. המכשיר הגיע לסניף בזמן. מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
שם:
Karnykern
תאריך:
24/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 6.12.15 רכשתי טלפון סוללרי ללא מטען מקורי במחסן קטן של e-line נשר.
בניגוד לרצוני חוייבתי לעשות ביטוח לשנתיים במחיר של 200 ש"ח. בשבת, 19.12.15 מצלמת הוידאו לא עבדה. ב20.12.15 המוכר בדק את המכשיר במו ידיו וציין את התקלה בכתב. תוך הערה שיתכן ואקבל טלפון חדש.
ב- 23.12.15 התקשרו אלי והודיעו לי כי:
א. מכיון שחלפו יותר מ- 14 ימים מרגע הרכישה- לא אקבל מכשיר חדש. אלא שלא חלפו 14 ימי עסקים.
ב. מכיוון שהמכשיר ניזוק, נפל, נשרט, ויש בו פגמים, לא יתקנו לי אותו ללא
תשלום. אלא שהמכשיר לא נפל, ול כך יעיד הדיווח שנרשם בעת מסירתו לתיקון. כאשר הגעתי לקבל את הטלפון, הגיב המוכר בתוקפנות לטענותי.
לסיכום:
יתכן שלכאורה חברת אי-ליין רוכשת טלפונים סוג ב' ומוכרת בשיטת המצליח.
או, כדי לפתור את בעיית ההחלפה של המכשיר הם מעבירים את האשמה על הקונה, כפי שטענו אחרים בתגובות שלפניי. ואני מבקשת מנציג שמגיב על חוות הדעת שאינן חיוביות, שלא יכבד אותי בהסבריו אלא שרק ידאג שהטלפון שנקנה בכסף רב, יוחזר לי כפי שמסרתי אותו, מצב שאני בספק אם יקרה, לפי התגובות של נציגי החברה.



תגובת החנות:
לתלונת הגולשת אין כל עילה ובסיס לקיום.

1. המוצר נרכש מחנותנו בצורה פרונטאלית ביום 06.12.15. כאשר הובא עם תלונה בתקלה ביום 20.12.15.
2. בעת המסירה של המוצר לבדיקה קמה תלונה כי מצלמת המכשיר עובדת לסירוגין ומיד באותו המועד הועלתה דרישה להחזיר את המוצר.
3. בבדיקה של המוצר נמצא כי אכן קיים באג תוכניתי אשר מדי פעם גורם לתופעה ונמצא כי היצרן שחרר גרסת תוכנה עדכנית אשר מטפלת ומעלימה את התופעה.
4. המכשיר טופל נבדק ואכן לא נמצא כל תופעה אשר בתלונה. המכשיר הוחזר תוך יומיים לסניף ממנו נרכש.
5. נדגיש כי חנותנו עוקבת בקפידה ובדייקנות אחר החוק להגנת הצרכן, אשר אינו מאפשר החזרת המוצר או החלפתו לאחר השימוש בו ואכן, המוצר היה בשימושה המלא של הלקוחה וזה כלל שיחות, הודעות, גלישה, צילום תמונות ווידאו, שימוש ב-GPS.
6. מויתר כבר לציין כי התקלה שבדינה נמסר המוצר לבדיקה, טופלה וסודרה.
6. לאור השימוש הממושך במוצר ולכך עדויות מצולמות קיבל המוצר שירות במסגרת אחריות יצרן כחוק!
7. כמו כן אכן קיים סימן שימוש קטן בצורה של מכה קטנה באחת הפינות שלו וזאת עובדה קיימת ומוגמרת.
8. לאור כל האמור התנהלות החנות מול הלקוחה הייתה מעבר לתקינה, חוקית ושירותית ברמות מן הגבוההות ביותר וזאת כאשר התקלה טופלה תוך זמן המינימלי ביותר.
9. שוב, אלינו להזכיר כי לא ניתן להחליף מוצר או לזכות לקוח לאחר שחל שימוש מלא.
מוצר:
טלפון סוללרי one 2
שם:
Lian
תאריך:
23/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מצוין בחנות גם קניתי וגם תיקנתי . המוכר בשם אלכסיי מסביר ללקוחות בצורה ברורה ועם לא מבינים הוא מסביר שוב. בחנות הזאת גם תיקנתי את הסלולרי הישן . העבודה של העובדת סוניה.
רכשה ותיקנה אלברטה פרבר. נירשם מאצלי כי אני כותבת ומדברת עברית יותר טוב.
מוצר:
טלפון סלולרי, מגן מסך זכוכית H815
שם:
יוסף
תאריך:
23/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
יש בעיה אחת חוץ ממנה סך הכל לא היו בעיות בקנייה אבל כן היה דבר מוזר וזו הבעיה בעצם
הקופסה הייתה פתוחה והפאלפון אכן היה מכובה אבל שנדלק
לא היה צורך בהקלדת חשבון מייל הגדרת שפה וכו
כמו שצריך להיות בפאלפון חדש
אינני יודע מה פשר הדברים והייתי מצפה לתשובה מהחנות
כדי להירגע מעט אחר הביקורות שאני קורא פה ומהמיקרה שקרה לי.
בעניין אם אקנה שם שוב אני לא יודע נראה מה תהיה תשובת החנות
מוצר:
פאלפון g3
שם:
אדם
תאריך:
18/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחדרה לסניף Eline על מנת להתחדש במכשיר lg g4, התרשמתי מאוד מהחנות, המוכר היה אדיב וחייכן, המחירים נמוכים ונוחים, אשוב לקנות ברשת הזאת בעתיד! מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי G4h815
שם:
tali
תאריך:
18/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני ממש לא מבינה בטלפונים, אך בחנות החדרה עזרו לי מאוד בזמן הבחירה של המכשיר. יחד עם טךפון קניתי גם מגן מסך, לא כמו בחנויות אחרות, בחנות הדביקו לי מגן מסך, דבר שלא קורה בהרבה מקומות. כשקניתי אותו, ביקשתי שמישהו יסביר לי ברוסית אך מפעילים אותו. בעזרת טכנאית, הכל היה מובן וברור. בנוסף
שרות מקצועי ואמין. מאוד עדיבים ונחמדים!v
מוצר:
טלפון םללריי H 635
שם:
Mohamad
תאריך:
17/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:

יש לי תלונה על שרות לקוחות ומעבדה שלכם ,לפני כמה ימים מסרתי מכשיר SONY XPERIA Z3 לתיקון מסך שבור ,שרות לקוחות יצרו קשר איתי ואמרו שעלות מסך הוא 750 וזה מחיר של מסך מיקורי בגלל זה הוא יקר , אז משכתי הטלפון מתיקון בלי לתקן , ואחרי כמה ימים החזרתי לתיקון אצלכם אז מעבדה יצרה קשר איתי ואמרה שמסך עולה 980 שקל !! אז אמרתי שכבר שרות לקוחות אמרו לפני שלוש ימים שמסך עולה 750 אז הנציגה ממעבדה אמרה שהיה מסכים לא מקוריים שעולים כך ( שזה לא מה שאמרו לי מקודם ) קודם אמרו 750 שקל למסך מיקורי ועכשו 980. זה משקף רמה נמוכה של שירות וסיפוק נתונים לא נכונים ללקוחות ואין קשר בין מעבדה לשרות לקוחות, שרות לא תקין ולא טוב
תגובת החנות:
לקוח פנה לקבלת שרות שלא במסגרת אחריות למוצר. משך של סלולרי שלו היה שבור, סדוק. לאחר בדיקה קצרה נמצא במלאי מסך חדש למוצר בעלות של 750 ש"ח. כותב חוות דעת החליט שזה יקר מאוד ופנה למעבדה אחרת לשם תיקון של המכשיר שלו. לאחר תקופה קצרה חזר מר' Mohamad כאשר הוא מסכים להצעה שניתנה לו לפני אך בבדיקה התגלו נזקים חדשים מאותה המעבדה שניגש אליה במטרה לחסוך. בעקבות הנזקים החדשים בסלולרי שלו ניתנה לו הצעת מחיר מחודשת אשר הייתה גבוהה יותר מהעצעה ראשונה.
אילו לא היה מר' Mohamad ברדיפה אחרי הצעות זולות יותר וממקומות מפוקפקים, כבר מזמן היה נהנה מהסלולרי שלו. מכאן, על מר' מוחמד יש להאשים רק את עצמו ואף אחד אחר.
מוצר:
sony xperia z3 sony xperia z3
שם:
Shaike
תאריך:
16/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ברשת Eline בחדרה, התרשמתי מאוד מהשירות האדיב, האיכות, המחירים, החנות המסודרת והנעימה. בהחלט אמליץ ואחזור להשתדרג ברשת הזאת בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Baruch Zukovsky
תאריך:
13/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ממחיר מוצר גם באתר גם דרך מוקד טלפוני 894 ש"חעם אחראיות לשנה עם אופציה להרחבת אחראיות עד שנתיים בתשלום נוסף.בחנות דרשו 1023 ש"ח עם אחראיות לשנתיים ללא אפשרות לבחור אופציה אחרת
תגובת החנות:
לקוח פנה טלפונית בתחילת יום העסקים וביצע בירור בדבר קיום המוצר הספציפי ולמרות שהתבקש להזמין לשם שמירה על המוצר בסניף על שמו, בחר הלקוח שלא לעשות כך.
לאחר שניגש לסניף לאחר כשעתיים התברר שהמוצר כבר נמכר. המוכר בסניף הציע להזמין עבורו אץ המוצר הרצוי אך הלקוח סירב לכך ובחר מיוזמתו לרכוש את המוצר אשר כן היה זמין בסניף.
מכאן נשאלת השאלה על מה מלין מר' ברוך?

אנו באיליין עומדים מאחורי כל פרסום ומחיר אשר מוצג באתרנו אך יש לזכור כי חנות הינה חנות אינטרנט אשר פועלת על פי ההזמנות וכן קם צורך בהזמנה מראש לשם קבלת מוצר הרצוי.
מוצר:
טלפון סלולרי m2 note
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.