אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
247
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
6
3 חודשים אחרונים
13
1
14
6 חודשים אחרונים
48
2
27
שנה אחרונה
176
7
65
כל הזמן
1273
26
317
נמצאו 1616 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
אור
תאריך:
28/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיב וסבלני, המוצר הגיע בזמן וללא תקלות, ביצוע ההזמנה באינטרנט היה פשוט ונוח, מומלץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
ronenitzhak
תאריך:
24/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
מרגע ההזמנה התחילו טלפונים עם שינויים ותוספות על הכיסוי, המשלוח, האחריות, מועד האספקה. לנוכח מורת רוחי מהעיכוב והשינויים קיבלתי את הצעת שירות הלקוחות לבטל את ההזמנה. כן ירבו כמוני
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
דוד
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חוץ מהעמידה בתור, -הקנייה הייתה בסך הכל מהירה, בלי בעיות..
אחי קנה LG G3 ואני קניתי NEXUS 5.
לאחי עד עכשיו יש תקלות קטנות בתוכנה.. אבל לא משהו שגורם לו להתחרט על הקנייה..
לעומת זאת המכשיר שלי שרד חודש ראשון, ובפעם הראשונה שקיבל מכה קטנה מהמרפק שלי - הוא מת. החלטתי שלא לקחת סיכון בלפתוח את המכסה ולנסות לשחק עם הסוללה (המכשיר עם מכסה שלא ניתן להוציא בקלות). - ישר התקשרתי לחנות וסיפרתי מה קרה, הם אמרו שהאחריות שלי כוללת אך ורק תקלות בתוכנה.
לא רציתי לזרוק את המכשיר, אז פניתי למעבדה של חבר ובה הם אמרו שהמכשיר מת ולא משתלם לתקן...
אז פניתי שוב לאיליין, וביקשתי מהם הצעת מחיר, - הם אמרו שבדיקת מעבדה נכללת באחריות שלי ויכול להיות שגם התיקון, אך העובדה שהמכשיר נפתח במעבדה אחרת מבטלת לי את האחריות.

בקצרה - נוכלים!

לא מציע לאף אחד לקנות בחנות הזו, חבל שלא קראתי חוות דעת של אחרים לפני הקנייה, אני רואה שאני לא היחיד שקיבל מכשיר סוג ב' ושירות סוג ד'...
מוצר:
Nexus 5 D821
שם:
יניב
תאריך:
18/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון מאתר eline. באתר ניתנה אפשרות להרחבת אחריות מעבר לשנה ראשונה ע"י החנות עצמה בשתי צורות: ב 150 ש"ח תוספת של שנה שניה, או ב 250 ש"ח אחריות יבואן לשנה. החלטתי לוותר על האחריות והזמנתי את הטלפון בלי תוספות.קיבלתי דוא"ל שההזמנה התקבלה.
למחרת בבוקר קיבלתי טלפון מ eline. הם ביקשו לבשר לי שהמוצר אינו במלאי. במקומו הם הציעו לי לרכוש את אותו טלפון עם תוספת אחריות בתשלום.
אם הטלפון אינו במלאי, לא הבנתי איך הוא פתאום כן במלאי, אבל רק אם אוסיף כסף.
ביטלתי את ההזמנה. לזכותם יאמר שהביטול היה מיידי.
תגובת החנות:
יניב שלום,

ביצעתה הזמנה ב-17.08.15 בשעה שבו מוקד ההזמנות היה סגור. למחרת פנתה אליך נציגה שלנו בשעה 09.00, כאשר רצתה לבשר לך כי המוצר שהוזמן נמצא במשלוח אשר אמור להיכנס למלאי החברה בין התאריכים 18.08.15 - 19.08.15 ומוצר אשר זמין לה למשלוח מידי אליך הינו בעל אחריות למשך שנתיים עם עלות גבוהה יותר אלה אם כן תהיה מוכן להמתין. טרם הספיקה נציגה לסיים את דבריה עצרתה אותה בתוקפנות ודרשתה לבטל את הזמתנך.
בעקבות הגעת המשלוח בשעות בוקר המאוחרות באותו היום, הוצע לך להמשיך בעסקה אך סרבתה לכך.
מהמקרה הנ"ל למדנו לקח וחידדנו את הנהלי השיחה מול הצרכנים לגבי מועדי הספקה של מוצרים, עם זאת, במידה והייתה מגלה טיפה יותר סבלנות והייתה נותן לנציגה לסיים את דבריה, סביר להניח שהייתה נהנה כבר עכשיו מהמכשיר הסלולרי אשר הזמנתה.
מוצר:
טלפון סלולרי One 64GB
שם:
ארינה בחשיאן
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
כמו שכבר כמה וכמה אנשים רשמו אל תקנו מהחנות הזאת !!!!!!!!!!!!
כמה שאני מצטערת שלא קראתי תגובות לפני ההזמנה, רק עכשיו אני רואה שאני לא הראשונה שנפגעה מה"אחריות" ומ"שירות הלקוחות" שלהם אז תבינו לבד מדוע לא כדאי לקנות מהם ...
גם אני קניתי מהם מכשיר סוני אקספריה Z3 וגם לי התחילו בעיות במכשיר אחרי כמה חודשים וגם במקרה שלי החנות התנערה מכל אחריות!!!!
אם אתם קונים מכשיר לא באמת יש עליו אחריות והם יגידו הכל כדי להפיל את האשמה עליכם!!!!!
בנוסף, נאמר לי ולא פעם אחת שאם הבעיה היא לא בגדר האחריות יביאו לי הצעת מחיר לתיקון המכשיר (היה לי מאוד חשוב לתקן את המכשיר בכל מחיר אחרת לא הייתי בכלל טורחת לבוא מאשדוד עד ת"א) אך אחרי ששמתי את המכשיר בתיקון התקשרו אלי אמרו לי שזה יצא מגדר האחריות ושהם לא מוכנים בכלל לתקן את זה גם לא בשביל כסף!
השירות מגעיל ואני פשוט מזועזעת עדיף לשלם יותר ולקבל יחס נורמאלי.
תגובת החנות:
ארינה שלום לך,

אנו מתחייבים לטפל בכל תקלה אשר מוגדרת כתקלת יצרן אך במכשירך נמצאו עודיות הבאות:

1. מכשיר שלך נפתח ובוצע ניסיון תיקון ע"י גורם שלא מטעמנו ואנטנה הפנימית של הסלולרי שלך הוחלפה באנטנה אחרת.
2. חלק מברגי המכשיר חסרים וחלק הוחלפו בברגים השונים בצבע מאלו שהיה בעת הרכבת המוצר ע"י היצרן SONY.
3. נמצאה חלודה בכמות גדולה ואפילו ברגי המכשיר חלודים.

מסיבות אלו לא ניתן לתקן את מכשירך ואין כיסוי אחריות עקב ממצאים שלעיל.
מוצר:
טלפון סלולרי sony xperia z3
שם:
oren
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר החברה לאחר שפורסם שיש את המכשיר, לאחר שלושה ימי עסקים יצרו עימי קשר והודיעו לי שלא קיים המכשיר בצבע הזה במלאי רק בצבעים אחרים ( למרות שבאתר עדיין מפורסם) . הציעו לי לרכוש את אותו המכשיר בצבע הרצוי לי כאשר הוא עם אחריות מלאה של היבואן (כלומר תוספת של 180 ש"ח).
א. זה פרסום מוטעה.
ב. מה זה השקרים האלה וחרכך סחיטת עוד כסף לאותו המוצר שהם מפרסמים תתבישו לכם.
תגובת החנות:
לצערנו המידע שבחוות דעת רחוק מהאמת ואינו אמין.

1. אורן ביצע המזנה באתרנו בתאריך 13.08.15 כאשר את המס' ליצרת קשר אשר הוזן על ידו הוזן בצורה שגויה.
2. במשך 4 ימים ניסינו ליצור עמו קשר וכאמצעי אחרון נשלח אליו דוא"ל עם בקשה ליצירת קשר.
3. כאשר חזר אלינו אורן התברר כי מאחר ולא היה זמין נמכר המכשיר שהיה משוריין לו - המתננו 4 ימים...
4. הוצע לאורן את אותו מוצר ובאותו מחיר רק בצבע שונה שהיה זמין במלאי באותה עת במלאי החנות.
5. מיותר לציין כי אורן לא חוייב בשום שלב עד היום.
6. לצערנו אורן ניסה לסחוט אותנו וקיבלנו החלטה שלא להיסחט והביקורת הזו הינה תוצאה של החלטה זו.
7. אנחנו עומדים מאחורי הפרסומים שלנו וישנם מכשירים במחיר המצויין אשר זמין במלאי רק לא בצבע שאורן הזמין.
8. הצבע שהוזמן ע"י אורן חזר למלאי ולכן אינו הוסר מאתרנו.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
קרן
תאריך:
07/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
כמו שכבר ציינו לפניי- בסניף תל אביב אין שירות לקוח, יש האשמת לקוח! מוכרים אנטיפטים ברמות. לא לקנות שם. שלמו 100 ש"ח יותר כדי לקנות בחנות בה יעזרו לכם באמת.

יש עשרות קונים שבויים ביום כי מדובר במיקום ראשי בתל אביב אולם שימו לב, רובם זועפים, קונים בלית ברירה, השירות שניתן מביך ולא שירותי.

ביטלתי את ההזמנה באותו הרגע כשראיתי שאם המכשיר שאקנה יתקלקל לא יהיה מי שיעזור לי.
תגובת החנות:
קרן שלום רב.
כאשר הגעת לסניף פגש אותך נציג חייכני ומסביר פנים אשר מיד ניגש אליך.
כאשר ביקשת מוצר LG G3, הוא עדכן שמשלוח הקרוב הינו בטווח של כמה דקות מגעה לחנות והסכמת להמתין ועד כה עד כה הכל היה בסדר.

מה שלא ברור, למה תקפת נציג כאשר הודעת לו שרצונך רק ב-16 GB? למה כאשר החלטת לרכוש מכשיר בנפח 32 GB ואותו נציג העביר כרטיס הסים ממכשירך הישן, תקפת אותו כי אינך רואה את אנשי קשר שלך?

למה תקפת אותו כאשר הוא ורק מתוך רצון לעזור, הקדיש לך זמן ותשומת לב, כאשר הציעה וביצע סנכרון עם ה-GMAIL שלך בתקווה שאנשי קשר יופיעו?

במה אשם הנציג שאנשי קשר כלל לא היו באף מקום?!?!

לצערנו מעולם לא נקבל תשובה לכך....


מוצר:
טלפון סלולרי 3
שם:
Maor
תאריך:
07/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביום קניית המוצר התקשרתי לשירות הלקוחות של איליין כדי לוודא שהמוצר שייקנה ביבוא מקביל, מגיע עם מטען מהיר, נאמר לי בחנות שכן ולכן יצאתי שאותו רגע לעבר החנות וקניתי את המכשיר, כשהגעתי הבייתה והטענתי אותו ראיתי שזה לא המטען המהיר, יום למחרת הרמתי טלפון לשרות הלקוחות, בלי יותר מידיי מאמץ הודיעו לי שלמרות שנפלה טעות וזה לא מגיע עם מטען מהיר, יחכה לי מטען מהיר בסניף ואני יכול לבוא לקחת. אני אחזור לקנות באיליין.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 Edge SM-G925F 64GB
שם:
מיכל
תאריך:
05/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
משלוח יצא ביום של הזמנה למרות שהזמנה בוצעה בשעות ערב.שירות לקוחות דאגו
להתקשר ולשאול כתובת מדוייקת.שירות אדיב ומהיר
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
wheatasteroid
תאריך:
02/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט, הגיע תוך יומיים לסניף הקרוב (ביקשתי איסוף עצמי).
וידאתי בטלפון לפני כן עם שירות הלקוחות שהמכשיר מגיע עם מטען מקורי (בחנויות אחרות רצו על זה תוספת תשלום).
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
צחי
תאריך:
23/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי בין G4 לS6 לבסוף בהמלצת המוכרים רכשתי את הG4
מכשיר מדהים יחס ושירות בחנות מעולים, גם את בעיית העברית שנעלמת סידרו.
לא רכישה ראשונה וגם לא האחרונה
מוצר:
סמארטפון G4
שם:
אנה
תאריך:
23/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נקסוס 6, שהפסיק לעבוד, הוחלף לגלקסי 6 אחרי שבועיים, וגם הוא הוחזר ביגלל חסימה.

סה"כ השירות בסדר גמור, חבל שזה ניגמר בזיכוי ונישארתי בלי מכשיר..לא קניה ראשונה שלי אצלם
מוצר:
Nexus 6 שהוחלף בהמשך לgalaxy s6 Sansung galaxys6
שם:
Gennady
תאריך:
20/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אל תעשו טעות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אל תקנו דרך החנות הזו לעולם!!!!!!!!!!!!!!! קניתי מהם מכשיר לפני פחות מחצי שנה SAMSUNG GALAXY 5 והוא התחיל להשתגע ולבסוף הפסיק לעבוד ומכיוון שהוא עדיין באחריות הבאתי לחנות שהיו בהלם ושלחו למעבדה ושם "הדביקו" שהמכשיר נפל והמכה גרמה לכך שהפסיק לעבוד וכו וכו .... האחריות היא רק בעל פה ושמגיע רגע האמת עובדים עליכם בעיניים. פשוט זוועה . ראו הוזהרתם!! המכשיר היה בנרתיק סיליקון עם שומר מסך ללא אפילו שריטה אחת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תגובת החנות:
גנדי היקר,
בחוות דעתך שכחתה לציין כי מכשירך נחבט קשות בצידו ימני תחתון. סימן של חבטה בעלת שטח רחב ובעלת מעיכה בדופן המכשיר.
אנו רק יכולים לתאר לעצמנו את חוזקת המכה במכשירך בעוד שהוא היה בכיסוי סיליקון ועדיין נושא סימן כה חזק.
אלמלא הייתה שומר על המוצר כפי שמצופה מכל צרכן אחראי, כלל לא הייתה נתקל במצב בו אתב שרוי היום.

מוצר:
samsung galaxy s5 G900F
שם:
ליאת
תאריך:
08/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאיליין דרך זאפ, עשיתי הזמנה דרך הטלפון, השירות היה נשמע טוב בהתחלה לכן ביצעתי הזמנה.
מרגע קבלתי את הטלפון החלו בעיות (יום למחרת לא שמעתי ולא שמעו אותי ברמקול, בעיה בתשלומים-שכחו לבצע, ושבירת המסך לאחר חודש קנייה - הנחתי את הטלפון על השולחן וחצי מסך נשבר) התקשרתי לאיליין אמרו שיחזרו לגבי תשלומים והכל יבוצע עד עכשיו אני מחכה! לא נותנים מכשיר חלופי, בקיצור השירות שלהם על הפנים! ממש לא כמו בשיחה הראשונה! לא ממליצה עליהם בכלל! מתיימרים להיות טובים בשוק ועם מכשירים מקוריים אבל זה ממש לא ככה.
תגובת החנות:
שלום רב ליאת.

1. לא נרשמו כל פניות קודמות מטעמך על קיום כל תקלה במוצר.
2. נכון שחלה טעות בכמות התשלומים בעסקתך, אך אם תשימי לב, טעות זו תוקנה מיד עם פנייתך אלינו בנושא.
3. לא ברור לנו למה בחרת להאשים אותנו בשבר המסך שלך.
4. חבל שחוות דעתך מחסירה את היחס האדיב, מענה מהיר ורצון לשרת.

אנו מאחלים לך הצלחה.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
גולש
תאריך:
06/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
DLD
תאריך:
01/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המחירים יחסית זולים, אך אצלם "שירות לקוח" היא בעצם "האשמת לקוחות". מכרו לי מוצר פגום, וכשהבאתי אותו חזרה לחנות, מיד האשימו אותי שאני שברתי אותו.
עוד לפני שהגעתי, קראתי את התלונות של לקוחות אחרים, ושמתי לב לדבריהם על יחס מזלזל מצד נציג החברה אליהם. חשבתי שהלקוחות בטח מפריזים; לא ייתכן שנציג של חברה שמכבדת את עצמה יתייחס כך ללקוחות שקנו בתום לב ונתקלו בבעיות. כל חברה רצינית בטח רוצה שלקוח יחזור לקנות אצלה. וכך לצערי, התעלמתי מהתלונות, ורכשתי מכשיר סלולרי ASUS בסניף הירושלמי. המוכר היה מאוד נחמד, ואפילו הוציא את כרטיסי ה-SIM והזכרון (micro-SD) מהמכשיר הישן שלי והכניס אותם למכשיר החדש. שמתי לב שהוא "משחק" עם כרטיס הזיכרון ומתקשה להכניסו, אך לא ייחסתי לזה חשיבות, כי בסוף הוא עשה רושם שהצליח להכניס את הכרטיס כמו שצריך. בדיעבד, אני מבינה שתושבת כרטיס ה-micro-SD לא היה תקין מלכתחילה; במצב תקין, הכרטיס אמור להיכנס בצורה פשוטה ב"קליק".
לפני שעזבתי, התקשרתי לבעלי מהמכשיר החדש, וכך ווידאתי שלפחות מבחינת תקשורת סלולרית, הוא עובד. כשהגעתי הביתה, התחלתי להגדיר את ההגדרות וגיליתי שהמכשיר אינו קורא את כרטיס הזיכרון. חזרתי לחנות (קניתי את המכשיר ביום חמישי בערב, וחזרתי ביום הראשון שלאחריו, כי זאת היתה ההזדמנות הראשונה שלי להגיע), בצפייה שיפגינו הגינות בסיסית; או שיטפלו בבעיה במקום או שיתנו לי מכשיר אחר. שהרי המכשיר שמכרו לי היה פגום. להפתעתי הגמורה, התשובה שקיבלתי מהמוכר האדיב-לשעבר הייתה שהתושבת שבורה, שלא סביר שהוא היה מוכר לי מכשיר במצב כזה, ולכן מן הסתם אני שברתי אותו. וכשהסברתי שאין מצב שאני האשמה כאן, הוא הציע שהמעבדה תקבע מה בדיוק קרה. עניתי שמעבדה אינה מסוגלת לקבוע "עובדות" כאלה, ועמדתי על שלי, ללא הועיל. בלית ברירה, הסכמתי לתת לו לשלוח את המכשיר למעבדה.
אחרי כמה ימים, התקשרו אלי מהמעבדה, ודרשו ממני 100 ש"ח עבור הוצאת גוף זר מהמכשיר - תיקון שאינו כלול באחריות. סירבתי לשלם, והסברתי שהמכשיר היה כך כשקיבלתי אותו. הם טרקו את הטלפון. במהלך הימים, בעלי התקשר כמה פעמים בניסיון להגיע איתם לאיזושהי הבנה. כל פעם אמרו שיבררו ויחזרו אליו מיד. סוף סוף, אתמול החזירו לו תשובה: אין מצב שיחזירו את הכסף או יחליפו את המכשיר. הציעו שיזמינו חלק חלופי מחו"ל, וזה ייקח כחודש. יתרה מזאת, נידרש לשלם מכסינו גם עבור החלק וגם עבור העבודה. וכל זה משום שהמעבדה קבעה באופן "חד-משמעי" שאני שברתי את החלק. (ייתכן שבמעבדת שירות ותיקונים ישנם אמצעים מתקדמים ל"זיהוי פלילי" המסוגלים לקבוע מי שובר חלקים?) לא הסכמתי ל"פתרון" המוצע. וכך אני מוצאת את עצמי גם ללא המכשיר וגם ללא הכסף ששילמתי עבורו.
אני אישית לא הייתי חוזרת לחברה הזאת והייתי ממליצה לכל מי שחושב לקנות אצלם, לקרוא טוב טוב את חוות הדעת ולקחת את כולן בחשבון. אמנם, כאמור, המחירים שלהם יחסית זולים, אך במידה ויהיו לכם בעיות עם מוצר שקניתם, תצפו לשמוע את התשובה הסטנדרטית לכאורה לכל בעיה שעולה: "אתם שברתם." פשוט עגמת נפש.
תגובת החנות:
ליבי היקרה ,
מכשירך התקבל אצלנו כאשר בית כרטיס הזיכרון שלו מעוך , שבור וחלקי פלסטיק תחובים בו ,חלק ממעגני כרטיס הזיכרון מעוכים ומעוותים וקפיץ התושבת שבור, ניכר כי הופעל עליו לחץ גבוהה.
כאשר צלצלנו בכדי לשתף אותך בממצאים זכינו למטר של חרמות ואיומים מצדך ומצד בעלך למרות שעל פי דבריך יצאת מפתח החנות שלנו כאשר הכול מתפקד ותקין וחזרת אלינו לאחר מספר ימים עם "תקלה" שהממצאים שלה מפורטים כאן.
לצערנו למרות שהודענו לכם כי נעשה הכול בכדי לשקם את מכשירכם החלטתם לגמול לנו בהעלאת חוות דעת זו .
בבקשה שימו לב כי אחריות היצרן אינה כוללת "תקלות" שנגרמות עקב שימוש לא נכון וכוחני במכשיר .
מוצר:
טלפון סלולרי Zenfone 5 LTE
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.