אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (פריסה ארצית)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
214
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
1
7
3 חודשים אחרונים
23
1
20
6 חודשים אחרונים
61
3
46
שנה אחרונה
126
4
84
כל הזמן
1411
31
418
נמצאו 1860 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
חנן
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נייד לבן שלי בנחלת יצחק. דקות שעזבנו חנות והכנסנו סים גילנו שאין רמקול במכשיר. פנינו בחזרה למוכר שבדק וראה תקלה, התנצל והחליף לנו את הערכה לחדשה.שרות מהיר, הוגן ואכפתי. בוודאות שאני שם גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
Ariana
תאריך:
03/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סלולרי עבור מתנה לבן זוג שלי. מצאתי חנות כי המליצו לי. שרות לקוחות מאוד אדיב, שוחחתי עם שני ששמרה לי סלולרי בסניף וחסכה זמן מול מוכר בסניף. בסניף שאלתי מספר שאלו ונציג ענה בחיוך ובמקצועיות.
חנות טובה, עם נשמה. נעים לקנות שם ובגלל זה ממליצה בחום על eline !!!
מוצר:
טלפון סלולרי M3
תמונת משתמש
שם:
אמיר חלבי
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ב 19/10/2016 בסניף נשר המכשיר נכבה לבד ב 1/11/2016
יום למחורת שמתי אותו בתיקון עד עכשיו לא חזר אלי המכשיר
היום זה 28/11/2016
בכל התקופה הזאת התקשרתי כמה פעמים כדי לדעת מה קורה עם המכשיר והנצגים לא ידעו איפה המכשיר כי פעם אמרו בסניף בחדרה פעם במעבדה של אריון ופעם בכלל אמרו שהוא בדרך חזרה לנשר בנוסף לא ידעו מה התקלה פעם אמרו סתם תקלה רק עדכון גירסה לא צריך לפתוח את המכשיר ופעם אמרו תיקון גדול
שקנתי את המכשיר הוספתי כסף כדי להרחיב את האחריות לעוד שנה וגם שיטפלו במכשיר במעבדה יותר רציני שאם אשלח את המכשיר אקבל אותו עד 10 ימים ומזמן עברו אפילו 14 ימי עסקים
בקיצור קנתי מכשיר חדש שהתקלקל לבד בתקופה קצרה ועד עכשיו לא קבלתי אותו בחזרה
על החזרה או פצוי הם לא רוצים לשמוע
מוצר:
טלפון סלולרי j 7
תמונת משתמש
שם:
קורן
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי ההזמנה התקשר אלי נציג וניסה לדחוף לי הרחבת אחריות ושידרוג מטען בעבור 150 ש''ח. הסברתי לו שאני לא מעוניין ואז פתאום התברר שאין להם את הטלפון במלאי אם אינני לוקח את חבילת ה"שדרוג" והוא יהיה במלאי רק בעוד שבוע. המוכר היה גס, פנה אלי כ "חבר". אין לי חברים כאלה.
מוצר:
טלפון סלולרי Mi5 32GB
תמונת משתמש
שם:
nuy
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשירLG עם שנה אחריות הם התקשרו אליי שאזל המכשיר אבל יש אותו עם שנתיים אחריות ומטען מקורי (לא יבואן מורשה) צריך להוסיף עוד כ250 שח
כלומר מפרסמים מחיר לא רלוונטי ומנסים לדחוף לצרכן מה שהם רוצים.
תגובת החנות:
חוות דעת שקרית להחריד !!!
כותב חוות דעת ביצע הזמנה ב-28.11.16 בשעה 15:00. שיחת נציגנו למספר המזמין בשעה 15:22 לא זכתה למענה והושארה הודעה קולית. יום למחרת ב-29.11.16 פנה נציגנו שוב לאימות פרטי הזמנה בשעה 14:20 כאשר קיבל מענה אך נאמר לחזור למזמין מאוחר יותר אם כי הוא אינו יכול לדבר כרגע. ניסיון נוסף להשיג כותב חוות דעת בשעה 15:30 זכה לתשובה ממענה קולי. ברגע זה נשלח דוא"ל למזמין עם בקשה ליצור קשר מול מוקד שרות לקוחות. כותב חוות דעת לא חזר אלינו מעולם.
בשיחה עמו במועד פרסום חוות דעת, שיחה אשר הוקלטה, סיפר כותב חוות דעת כי ימים ארוכים מושכים אותו, מורחים אותו ואף שדיבר עם מנכ"ל החברה לא עזר דבר. כאשר התעמתנו מולו בחיזוק העובדות, הודה (!) כותב חוות דעת כי לא דיבר איתנו כלל .... המומים מאמירותיו נהיה זה ברור כי המזמין מדבר על חוויתו מול חנות אחרת (!!!) אם כי ניהל כותב חוות דעת שיחה מבולבת ואינו ידע עם מי שוחח ולמה. אשרות נוספת לעסק מתחרה אשר מקיים פעילות הכפשה על חשבון עסקים הוגנים כמונו.

מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בסניף בנחלת יצחק ורחשתי מכשיר סמסונג J7 . ברצוני לציין לטובה את העבודה המהירה של צוקד שירות הלקוחות אשר בדק את זמינות המכשיר ודאגו לשמור לי את נמכשיר במלאי , הערכה היתה מלאה ומקורית ואיש המכירות בסניף היה אדיב
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
** ברגע שתתנו להם כסף - תשכחו משירות **
מכרו לי מכשיר חדש שהאטצ' שלו פשוט לא עבד. חזרתי למחרת לחנות ובמקום להחליף לי מכשיר, שכנעו אותי לשלוח אותו לתיקון. המכשיר חזר מתיקון עם המון בעיות אחרות שלא היו קודם. אמרו לי שהם רק רוצים לבדוק אותו לפני שיחליפו לי למכשיר תקין. עכשיו התקשרו אלי בטענה שהבעיות ניתנות לתיקון ולכן לא יחליפו לי מכשיר.
בשורה התחתונה- שילמתי לפני חודש וחצי בחנות ועד היום אין לי פלאפון תקין.
טיפ: קניתם באיליין מכשיר וגיליתם שהוא לא תקין? תבטלו את העסקה כל עוד אפשר!
תגובת החנות:
כותב חוות דעת רכש מוצר חדש. כל הבדיקות אשר נעשו במוצר לא גילו שום תקלה. לטענת כותב חוות דעת התופעה בא והולכת. חשוב לציין כיבתום בדיקה מוצר חזר למר' דוד אשר השתמש בו כמעט חודש. כאשר פנה בשנית בתלונות על המוצר שוב, אנשי מקצוע לא זיהו כל בעיה במוצר. מכאן הפך לברור כי כותב חוות דעת פשוט אינו מעוניין במוצר ולפי בקשתו זוכה באופן מלא, ועל הפרט זה "שכח" לציין בחוות דעת זו וחבל.
מוצר:
טלפון סלולרי note 3
תמונת משתמש
שם:
מידן
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר 4 ימים בלבד, הטלפון שקניתי מהם עשה צרות בלי סוף.

המכשיר היה חם והמטען רתח, הטלפון מאתחל את עצמו כל הזמן לבד, מתקשר לי לאנשים תוך כדי שיחה וצריך להטעין אותו פעמיים ביום (שזה לא לגיטימי למכשיר חדש).

איליין שלחו אותו למעבדה שם הוא שכב 15 ימים עד שהוא חזר.
רציתי להחליף אותו אך הם ראו בפינת המכשיר סימן בגודל גרגיר חול והאשימו אותי בו למרות שלטלפון נקנה מגן מסך וקייס על היום הראשון ללא נפילות.

לצערי ובאשמתי לא בדקתי ויזואלית את גוף המכשיר כדי לגלות שאולי זה מעשיו של מישהו אחר ולכן זה רוע מזלי.

הייתי לקוח מרוצה של הרשת כשקניתי את המכשיר הקודם שלי מהם אבל דעתי השתנתה
תגובת החנות:
גושלים יקרים,
מר' מידן רכש מוצר חדש בניילונים, השתמש בו במהלך שבוע שלם ומסר אותו לבדיקה תוך טענה כי המוצר התחמם. בבדיקה עלה כי התחממות הינה בגדר הנורמה וכמצופה מתרחשת בעת הפעלה של יישומים כבדים או טעינה. חשוב להדגיש כי לא היה ניתן לכבד בקשה להחלפת מוצר מסיבה כי על גופו של סלולרי היו סימני נפילה. נוסיף כי משך ההבדיקה כולל משלוחים הלוך ושוב היה פחות מ-6 ימי עסקים וזה די רחוק ממה שנכתב בחוות דעת. פרט חשוב נוסף כי לא בוצע כל תיקון במוצר (המוצר נבדק באינטנסיביות לשם גילוי חריגה בתפקודו) כי כלל לא הייתה כל תקלה, ולראיה לא שמענו ממר' מידן כבר זמן רב. חבל שכותב חוות דעת מעוניין רק בהטרדה והולכת שולל מיותרים.
מוצר:
טלפון סלולרי Mi5 32GB
תמונת משתמש
שם:
Shany
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ושני אחיי החלטנו לקנות טלפונים חדשים. אחר סקר שוק גלינו שהחנות הנ״ל היא הזולה ביותר ל3 המכשירים הרצויים.
נשלחתי לאיליין לקנות את המכשירים ולהביא אותם הביתה.התקשרתי למוקד המכירות ע"מ לוודא שיש אותם במלאי וכשוידאתי שמדובר במחיר מהאתר- נאמר לי שלא תהיה שום בעיה לקנות אותם עם הכרטיס שלי כל עוד אציג ת.ז.
אלא שבחנות התגלה לי דבר אחר! אי אפשר שלקוח אחד יקנה יותר ממכשיר אחד (מה?) ואם אני מעוניין לקנות יותר מאחד- אני מחוייב לקנות את הרחבת האחריות (למה?) כלומר להוסיף 400₪!
אחרי ניסיון נואש שלי עם המוכר להבין את הרציונאל:
״תבין״ הוא אומר ״לבנאדם אחד אנחנו מוכרים בהפסד כשזה מכשיר אחד, אז זו הדרך להמנע מההפסד- למכור עם המכשיר הרחבת אחריות״.
אבל מה ההבדל בין זה שאני אקנה עכשיו שלושה לבין זה שאגיע מחר עם שני האחים שלי וכל אחד יקנה מכשיר? ענה:לא יודע. זה הנהלים.
״מה אם כל אחד מאתנו יזמין דרך הרשת, ואני אהיה היפוי כח של כולנו, אציג צילומים של ת.ז שלנו?״- המוכר מחייך ואומר ״אפשר, אבל אז זה רק עם משלוח של כמה ימים, כי לקוח יכול לקנות מכאן רק מכשיר אחד״.
אבל אני רואה את המכשירים בדלפק! אלוהים ישמור!
אין. לדבר לקיר. או 400 שקל יותר או ללכת הבייתה בידיים ריקות (כשהמכשיר שלי מקולקל).
פתאום איליין כבר לא הכי זולים, אבל כל חנות אחרת בשעה הזו כבר סגורה.
מה ה400₪ האלה נותנים?
הארכת אחריות ע״י סתם מעבדה שהם סגרו איתה (מילא היה היצרן, היבואן...) וזכוכית ששווה 99₪ לפי החנות אבל ו1.5$ באיביי (בדקתי).
איך זה הגיוני שבנאדם לא יכול להגיע לחנות ופשוט לקנות למשפחה שלו מכשירים לפי המחיר שהם מפרסמים באתר? לא ברור. מי יהפוך לסוחר בשוק השחור מקניה של 3 מכשירים?
כל ההטעיה הספק כן/לא מכוונת הזו הייתה נמנעת אם הנציגה במוקד הייתה טורחת לציין פרט כ״כ חשוב כששאלתי אותה ישירות.
תגובת המוכר: ״אין מה לעשות, לפעמים החבר׳ה במוקד חדשים, הם לא יודעים.״
איליין היקרים- בטח שיש מה לעשות! מוודאים בסימולציות את הנציגים ולא נותנים להם לעלות על הקו לפני שיודעים שהם בקיעים!
או שאולי זה בעצם פועל לטובתכם?
תגובת החנות:
לגולשים יקרים, שלום רב.
המחיר אשר מוצע ע"י רשת חנויות שלנו הינו מחיר מבצע. מסיבה שבעלי חנויות רבים נוטים לרכוש מכשירים סלולרים בצורה כמותית במטרה למכור אותם במחיר גבוהה יותר, הוחלט להגביל את כמות המוצרים פר לקוח. אנו, ב-ELINE מאמינים בשקיפות ובצורה הוגנת מפרסמים הודעה ברורה בכל דך מוצר בצורה בולטת ובכתב גדול. אין לשכוח כי ELINE הינה רשת מכירות באינטרנט ומסיבה זו לא ברורים טענות בחוות דעת וזעקות שווא.
מוצר:
3 סמארטפונים 710J, 2
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כי פרסמו את המחיר הכי זול לסלולר של xiaomi note 3 pro ב840 שח כ 300 שח הפרש בגלל התגובות שראיתי בזאפ התקשרתי למוקד לוודא שהדגם במלאי ואמרו לי שיש 3 לבן שלוש כסוף וגם זהב בסניף ירושלים הגעתי לחנות כשעה לאחר מכן המוכר אומר לי שזה לא במלאי אמרתי שבמוקד אמרו שכן הוא אמר לי שיש רק 3 טלפונים והם שמורים ואם אני אשדרג ל 24 חודשים בעוד 120 שח אוכל לקבל מכשיר, התקשרתי מולו למוקד והם עוד אומרים לי שיש במלאי במחיר ה 840 שח אז הוא דיבר אם המוקדנית ואומר לה למה את אומרת לו שיש במלאי תתקשרו לסניף ותבררו , ואז אמרתי למוקדנית שזה לא הבעיה שלי והם צריכים לתת לי שרות והיא אומרת שעדיין מופיע לה במחשב שיש ואז סותרת את עצמה ואומרת שעד שהגעתי נמכרו כל הטלפונים למרות שהמוכר אמר שרק מכר 2 יחידות ,
דיברתי אם מנהל קשרי לקוחות והוא אמר שבשלוש יגיע הספקה של טלפונים ואמרתי לו אם אני לא מקבל מכשיר במחיר שפרסמתם אני יוצא מהחנות ולא חוזר ואז הוא אומר לי שיש לי אגנדא נסתרת להכפיש את החנות, אמרתי לו אני הולך עכשיו לחנות אחרת ומוציא 200 שח יותר ולא מתקרב לחנות הזאת, יאמר לזכותם שבאמת התקשרו בשעה שלוש להגיד שהמכשירים הגיעו אבל הזמן שלי התבזבז ואני כבר לא סומך על החנות הזאת.......
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
osher
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סלולרי והוספתי כסף על מטען מקורי , אבל הם לא סיפקו את המטען המקורי של ONEPLUS אלא של LG ואמרו שזה מקורי, אבל ברור לכל אחד שמכיר את הסלולרי החדש שהמטען המקורי של ONEPLUS הוא ליגה אחרת לגמרי זה 4 אמפר והוא מטעין תוך 30 דקות והמטען של LG מטעין רק תוך שעתיים במקרה הטוב .
ככשאלתי למה הביאו לי מטען אחר, אמרו בתגובה :
" בגלל בעיה עם מכון התקנים , אין אישור להכניס את המטען של ONEPLUS"
דבר שהתברר כלא נכון , כשדיברתי עם היבואן הרישמי ועם באג, הבנתי שכאשר קונים את המכשיר מהיבואן הישיר ולא המקבילי מקבלים עם המטען .
תגובת החנות:
מעניין לדעת למה "שכח" לציין מר' אושר בדבר העבודה שיבואן רשמי מוכר מוצר זהה ב-599 ש"ח יקר יותר. כמו כן, התגלה כי למר' אושר ישנו תחביב מתמשך לכתוב חוות דעת רעות על כולם. חשוב לציין כי אי אפשר לרצות אותו, כביכול לקוח באופן מכוון את עצמו לגישה השלילית ביותר. למר' אושר ניתנה אפשרות להחזיר ולהזדכות על המוצר ואחרון בחר שלא לעשות זאת.
מוצר:
oneplus 3 3
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
14/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לצוות איליין על המחיר ההוגן ת השירות המעולה והסבלנות שגילתם לאורך תהליך המכירה ,ישר כוח ת בהחלט ממליץ ובהחלט אחזור
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2016 SM-J510F
תמונת משתמש
שם:
Dan
תאריך:
13/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את החנות דרך זאפ. וידאתי מחיר, באתי, שילמתי, לקחתי. יעיל מהיר ומקצועי. תודה לשלומי התותח!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Orly
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה נוחה ביותר !!!
שרות לקוחות מאוד אדיב, עונה במהירות ועונה על כל שאלה ברצון רב. שמרו לי סלולרי ג'י 2 בסניף.
מהיר, יעיל וזול. כמו שאני אוהבת.
מעכשיו אני הלחטתי לקנות רק בelline !
מוצר:
טלפון סלולרי j2
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
07/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות יוצא דופן, מקצועי, אמין והכי חשוב מחירים כמו שמפורסמים באתר!
וזה באמת הכי חשוב מבחינתי ביחוד אחרי התלאות והנסיונות הונאה ברשת
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
Orna
תאריך:
07/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר למחירים הזולים ולשירות המקצועי בסניף, רציתי לציין גם שהופתעתי לטובה משירות הלקוחות! נתנו לי את כל המידע הרצוי ועשו הכל כדי שאבין ואצא מרוצה! אין ספק שלכאן אני אחזור שנית.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מאוד טובה ומומלצת במיוחד שירות מהיר ואמין פלאפון ברמה מעולה אנשים נחמדים חנות נעימה הליכות חנות יפה ומהודרת שירות אדיב מאוד מאוד ממליצה
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
PhotoLev
תאריך:
04/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מאוד גרוע. בצורה גס וחוצפה. לא מוכרים במחיר שמופיע באטר אלא מכניסים בקוח אחריות. ואריות האומנם לא קיים.
לא ממליץ לאף אחד להיתקרב.
תגובת החנות:
מר' לב שלום רב,
מדהים לקרוא את מה שכתבת בייחוד שרכשת את המוצר לפני כמעט שנה. ואכן כאשר מסכו של סלולרי שלך נסדק ונשבר מנפילה "הופתעת לגלות" שניתנה לך הצעת מחיר לתיקון. לצערנו, כל ניסיון להסביר בהיגיון למה התקלה לא מכוסה באחריות לא מצאו מענה אצל מר'לב וחבל שכך.
מומלץ לגושלים בזאפ לצפות בחוות דעתו של מר' לב מ-23.11.15 כאשר היה מאוד שבע רצון מרכישה של מוצר ואף לו לרגע לא חשב להתלונן על החנות.
מוצר:
סמרטפון זנפון 2
תמונת משתמש
שם:
adam
תאריך:
04/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שביררתי מול השירות לקוחות האם קיים המוצר בסניף הגעתי ואכן הוא היה, קניתי שני מכשירים משלומי המוכר התותח!
זו כבר פעם שנייה שאני קונה מהחנות הזאת ותמיד אני יוצא מרוצה!
ממליץ לכולם
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
vv
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר מנסה לדחוף בכוח מכשיר שיש לו אחריות ארוכה יותר ועולה יותר וכל הזמן משכנע בכוח שהאחריות הקצרה לא טובה והמכשיר בטוח יתקלקל .
לפני חיוב האשראי הבטיח להעביר את אנשי הקשר מהמכשיר הישן לחדש מיד לאחר החיוב ופתיחת המכשיר התכחש להבטחתו.
בנוסף המוכר גוטמן איתי פתח את המכשיר במהירות מבלי שהספקנו לראות שהוא מספק מכשיר חדש עם מדבקה בתולית.
מוצר:
גלקסי 6 G920F
תמונת משתמש
שם:
Nati
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות גרוע מאוד הבאתי טלפון לבדיקה שעבד בסדר והתקשרו אליי שהמעבדה לא לוקחים אחריות בגלל המדבקות שהרסתי ואני לא הרסתי שום מדבקות אמרתי להם להחזיר לי את הטלפון אני בא לקחת את הטלפון והטלפון לא עובד בכלל והאנשים שם לא עזרו בכלל ואמרו שהם לא יודעים כלום
תגובת החנות:
המוצר נרכש ע"י נתי לפני יותר מארבעה חודשים וכאשר פנה לקבל שרות התגלה שמוצר נפתח ע"י מעבדה אחרת אשר השאירה מדבקות אחריות קרועות אשר על הברגי הסלולרי. עם כל הכבוד ללקוח למה כלל פנה למעבדה כלשהי במקום לקבל שרות במקום שרכש ממנו ולאחר מכן להתלונן?
מוצר:
טלפון סלולרי j52015
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרמתי טלפון לשירות לקוחות של איליין, ענתה לי נציגה מקצועית שאישרה שאכן יש במלאי את דגם המכשיר שרציתי.
הגעתי לסניף המוכר היה אדיב ומכר לי את המכשיר בלי בעיה ובמחיר אשר מצויין באתר!!!! דבר שלא קורה בשוק בקלות.
בקיצור, מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי note 3 pro
תמונת משתמש
שם:
Yahel
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיטת מצליח - מתקשרים להציע לך לשדרג אחריות ב- 150 ש"ח. אם אתה לא רוצה, אז
המוצר לא זמין במלאי וצריך להזמין אותו. המוצר עם האחריות המשודרגת כמובן זמין.
תגובת החנות:
לגולשים שלום רב.
ניתן רק להצטער כאשר מוצגת חוות דעת המורכבת מחצי אמת. אמת כולה היא כי מוצר ישנו היה במלאי אך בצבע שונה מזה שנדרש ע"י הלקוח. כחלופה הוצע ללקוח סלולרי בצבע הרצוי אך מספק שונה ובעל תג מחיר מעט גהוהה יותר. להצעה זו התקבל סירוב ומשכך לא חויב הלקוח.
חשוב לציין כי חנותנו מתחייבת להמצאות של הדגם מוצר אך לא לצבע שלו.
מוצר:
טלפון בלולרי Nexus 5x
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר יעיל , סיפקו את המוצר במחיר הנקוב מבלי לנסות תרגילים של שדרוגים ושאר קונצים , ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי j2
תמונת משתמש
שם:
Nik
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להגיד תודה לשי ויגאל אשר הפגינו מקצועיות ואדיבות רבים לי ולשאר הלקוחות בסניף. התרשמתי לטובה ממקום ומיחס שמקבל לקוח. יגאל ושי ,כל הכבוד. ממליץ!
מוצר:
טלפון סלולרי one plus 3
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר