אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
604
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
16
0
4
3 חודשים אחרונים
71
5
21
6 חודשים אחרונים
184
6
57
שנה אחרונה
484
12
107
כל הזמן
1160
24
272
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
גיל
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מכשירים בחודשים האחרונים בחנות בחדרה, שרות אדיב, מחירים נוחים והמוצרים איכותיים. בעבררכשתי מכשירים רק בארה"ב אבל כיום פערי המחיר ירדו משמעותית לכן ממליץ על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי 3
שם:
Netanel
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות בסדר גמור שירות עם חיוך ועם הרבה סבלנות
לפעמים זמן ההמתנה טיפה ארוך אבל בסך הכל חנות טובה ומומלצת..
מוצר:
טלפון סלולרי lg g2
שם:
igal
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ממש לפני הסגירה.
החנות הייתה ריקה והתהליך היה מהיר.

המוכר ניסה לעזור למרות שהיו לו שאלות שהוא לא היה בטוח לגביהן , והתשובות שניתנו לא היו נשמעות מאד מדוייקות.

המוצר נקסוס 5 , ככה שאין לי הרבה מה לכתוב עליו.... :)

באופן כללי , המחירים טובים, שירות אדיב ומהיר, רק תעשו שיעורי בית לפני שמגיעים
מוצר:
סלולר Nexus 5
שם:
אילן
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מוכר אדיב, הסניר את ההבדלים בין כמה דגמים בינהם התלבטתי.
פעם שניה שאני רוכש טלפון באי-ליין ותמיד מרוצה, וכך גם חברים שהמלצתי להם על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי LG2
שם:
lital
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות nexus 5. המכשיר עבד בצורה תקינה עד לחודש אוקטובר. כאשר למכשיר הייתה סוללה הוא כבה מעצמו ולא ניתן היה להדליק אותו. לאחר כחצי שעה נדלק ולאחר שעתיים כבה שוב ללא יכולת הדלקה בחזרה. לאחר חיפוש מהיר ב-google התברר כי זוהי תקלה ידועה במכשיר אשר ברוב המקרים google החליפה את המכשיר לחדש. מסרתי את המכשיר לתיקון באיליין מאחר ועדיין תקפפה האחריות. לאחר כשבוע הודיעו לי שלא מצאו בעיה במכשיר. לקח 5 ימים עד שטכנאי הסתכל עליו ואז הוא כבר "החליט" להידלק. יש לציין שכשאר דרשתי לדעת למה לוקח כ"כ הרבה זמן, נתקלתי באחראי משמרת שצעק עלי וניתק לי את הטלפון בפרצוץ. החזירו לי את המכשיר ללא כל טיפול בתופעה. המכשיר עבד בצורה תקינה למשך שבוע ואז שוב קרתה אותה תקלה. שוב החזרתי אליהם את הטלפון לתיקון. שוב לקח מעל לשבוע עד שקיבלתי אותו בחזרה כאשר הוחלף פלט טעינה, רכיב הטעינה ובוצע איפוס. כאשר המכשיר חזר אלי המסך שלו ריצד ואף לא עבד למשך זמן כלשהו. תקלה זו מעולם לא הייתה לי במכשיר!!! שוב נשלח המכשיר למעבדה. לאחר 4 ימים נזכר הטכנאי להסתכל עליו. הודיעו לי שיש להחליף לוח M ומאחר ויש מכות על הטלפון אז כנראה שבגלל זה יש את התקלה וזו אשמתי אז האחריות לא תקפה על כך. לאחר ריבים מרובים, מאחר והמסך היה תקין כאשר נתתי את המכשיר, הסכימו בטוב ליבם לא לקחת תשלום. אז אחרי יותר מחודש שהמכשיר מגיע אלי ליום אחר ואז לא עובד וחוזר למעבדה, קיבלתי אותו בחזרה. לאחר מספר שעות שוב כבה המכשיר. כלומר, איליין לא טיפלו כלל בתקלה. שמחה לבסר ששוב אני מחכה לתיקון.

מאוד ממליצה לאף אחד לא לקנות שם.
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
שם:
Uri
תאריך:
21/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות טוב מאוד, הם נותנים מה שמבטיחים , שירות טוב , בחור בחנות יודע את העבודה וגם עזר לי לשים את גימיילהשלי במכשיר , נותנים מחיר טוב על אביזרים
מוצר:
Smartphoneq 9300
שם:
אולג
תאריך:
20/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את הרכישה דרך האתר ומיד קיבלתי שיחה מהנציג שעדכן אותי על המצב במלאי. הסברתי לנציגת מכירות שאני צריך את המכשיר כמה שיותר מהר (הפלאפון הקודם הלך לעולמו) ולכן ביקשתי משלוח UPS, אך למזלי הרע לא היה להם מכשיר שרציתי בזמינות מיידית ויקח להם מספר ימים רק להביא את המכשיר מאחד הסניפים ורק כעבור עד 5 ימים הוא יגיע אליי. השלמתי עם מזלי ושיניתי את ההזמנה למשלוח רגיל (יום לפה, יום לשם, מה זה משנה). אך להפתעתי הרבה, יום למחרת קיבלתי עוד פעם שיחה מהנציגה הנחמדה, ששמחה להודיע לי שהמכשיר כבר אצלם ואם אני עדיין רוצה אותו דחוף אז הם יכולים לשלוח לי אותו כבר באותו יום. עדכנו לי שוב את ההזמנה למשלוח UPS ויום אחרי זה בבוקר המכשיר היה אצלי (סה"כ יומיים מביצוע הזמנה). יצא לי סיפור קצת ארוך, אך היה חשוב לי לספר אותו, כי לא כל יום מקבלים יחס כזה ואכפתיות, במיוחד אחרי שהזמנה כבר בוצעה. לגבי המכשיר, קיבלתי אותו באריזה מקורית מיבואן רשמי, כפי שהובטח והוא עובד מצויין. לכן אני ממליץ בחום על החנות הזאת ומאחל לכולם לקבל יחס אישי ומסור.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
kostia
תאריך:
16/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות בסניף היה מאוד נוח וקל. המוכר בחנות הסביר לי את כל הדברים שרציתי לדעת על המכשיר. המחיר זול יחסית לשאר החנויות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
bua
תאריך:
10/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
1) הזמנת דגם מסוים דרך האתר עם איסוף עצמי.
2) 2 שיחות לצורך בירור זמינות הפריט לאחר שלא חזרו אלי כפי שהובטח בשיחה הראשונה.
3) לאחר הודעה שקיים בסניף - הגעה לסניף במיוחד לצורך איסוף הפריט אבל בפועל לא היה קיים אלא דגם אחר "דומה" ולא ידוע מתי יגיע הדגם המדויק שמופיע כזמין באתר.
מוצר:
טלפון סלולרי S3
שם:
Luba
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני חודשיים Galaxy S4 mini Samsung השירות היה טוב, קיבלתי מענה לכל השאלות, עם המון סבלנות למרות עומס בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 mini
שם:
Chen
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי בדיוק מה שביקשתי, לא היו שום הפתעות לעומת מה שהיה רשום באתר של החברה. מאוד קל ונוח ויחס מקצועי, לא ניסו לדחוף לי שום דבר שלא הייתי צריך ודאגו להציג לי את כל האפשרויות. ממה אחלה סה"כ.
מוצר:
טלפון סלולארי G3
שם:
מייק
תאריך:
08/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בתל אביב(נחלת יצחק) ויצאתי עם הטלפון אחרי רבע שעה. שירות אדיב מקצועי ומהיר! המחיר בשקיבלתי בטלפון היה מדוייק - בלי הפתעות.
וגם מחיר טוב! מומלץ מאד!



מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
Ichigo
תאריך:
06/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יוני 2014 רכשתי מכשיר Galaxy S4 I9500 מרשת ELINE.לאחר זמן מה התחילה להופיע בעיה במכשיר ולא היה ניתן להטעין אותו. הבעיה נעלמה באופן זמני, אך הופיעה שוב לסירוגין. הבאתי את המכשיר לסניף ת"א, והם החליטו לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה.

לאחר 10 ימים התקשרו אליי והודיעו לי שישנה קורוזיה על שקע הטעינה, ושהתיקון יעלה 300 ש"ח. בנוסף לכך, הודיעו לי מהחנות שאין אחריות על קורוזיה, למרות שהאחריות עדיין הייתה תקפה. בעל החנות התנער מהאחריות והטיל את האשמה עליי בטענה שהרטבתי את המכשיר במכוון. כמובן שלהיות מואשם במשהו שכלל לא עשיתי היה מאוד מתסכל. הסברתי לבעל החנות שהמכשיר לעולם לא בא במגע עם מים או כל סוג של רטיבות.

לא אישרתי את התיקון, וביקשתי לשלוח את המכשיר חזרה לסניף על מנת שאוכל לאסוף אותו. מאז אותה שיחה עם הטכנאי, לקח עוד שבועיים עד שקיבלתי את המכשיר חזרה. המכשיר חזר אליי, אך חזר עם סוללה שלא הייתה שייכת לי, פגומה (נפוחה) ובלי תאריך עליה (על הסוללה שלי היה רשום תאריך).
ביקשתי מבעל החנות שישלח לי את הסוללה המקורית שנלקחה. בעל החנות ניסה לתרץ את העניין בכך שהם לא החליפו שום סוללה, ושהם "לא עושים דברים כאלה". הם התכחשו לעובדה שהסוללה המקורית שלי הוחלפה בסוללה פגומה ונפוחה. לאחר עימות מילולי דרך הטלפון, הוא אמר שיישלח סוללה אחרת וש"לא צריכים להיות קטנוניים". חיכיתי מעל שבועיים וכמובן שלא הגיע אליי שום סוללה, או במילים אחרות, בעל החנות שיקר לי.

בינתיים, פניתי למעבדה פרטית לתיקון ניידים על מנת לבדוק את טענת חברת איליין בעניין הקורוזיה. לאחר בדיקה התברר שלא הייתה במכשיר שום קורוזיה.
התקשרתי לחברת איליין והודעתי להם על ממצאי הטכנאי שבדק לי את המכשיר. הפקידה בסניף המציאה סיפור חדש, וטענה שהמכשיר תוקן בחינם. (ממש מגוחך). שאלתי אותה כיצד יכול להיות שהמכשיר תוקן בחינם ללא ידיעתי? תזכורת: הרי מראש אמרו לי שהתיקון יעלה 300 ש"ח, אז איפה האמת? וגם אם נעשה פה תיקון, מדוע המכשיר עדיין לא עובד?

הם ניסו בכל הדרכים להתחמק מהבעיה האמיתית. השיחה הסתיימה בעימות מילולי קשה, והפקידה טרקה את הטלפון.
תגובת החנות:
1. בצער רב, אנו חייבים להודות שדברי מר' Ichigo מלאים בחצאי אמת וסילוף עובדות ומציאות .

2. מכשיר נמסר לבדיקה ומיד זוהה כי קיימת חלודה ע"ג רכיב שקע טעינה/USB.

3. אמת היא כאשר מר' Ichigo מיד עם גילוי הממצאים בפניו ושליחת תמונות הוכחה לדוא"ל שלו, התנער ממראה עיניו והפך את התנהלות השיחה לבלתי נסבלת כאשר הפך לתקיף ביותר והשתמש בביטויים שלא ראויים לאזכור בפורום מתורבת.

4. לאור האיומים בלתי פוסקים ומסיבה כי הוחלט בחברה להשאיר את מקרה מאחוריה התקבלה החלטה לבצע תיקון על חשבונה וזאת חרף ממצאים אשר בבירור רב מצביעים על נזק שנגרם ע"י לקוח.

5. יש לציין כי מועדים שבחוות דעת עוותו באופן מכוון ע"י כותב שלה וכפי שהבטיח בשיחה טלפון כי יעשה ויכתוב הכול אך לשם הכפשת שמנו מר' Ichigo מימש את איומיו לשביעות רצונו .

6. נדגיש כי מעולם (!!!) לא הוחלפה סוללה של מר' Ichigo ופנייתו החוזרת אלינו לשם קבלת סוללה הסתיימה בכך שנשלחה סוללה חדשה לכיוונו, לכתובת אשר סיפק לנו. מה עלה בגורלה לאחר שנאספה על ידו איננו יודעים ואך בטוח שקיבל כזו מסיבות שצוינו בסעיף 5.

6. נחדד כי מעולם הואשם מר' Ichigo במעשה מכוון אם כי צוין כי תאונות קורות.

7. אנו מתוסכלים מכך שאין אתר זאפ מאפשר העלאת תמונות אשר ברשותנו כי כנאמר, תמונה אחת שווה אלף מילים!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 i9500
שם:
Amit
תאריך:
05/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בהתלהבות לקנות מכשיר חדש והמוכרן הגיב כאילו ביקשתי 50 גרם גרעינים. הרכישה התבצעה בצורה טכנית מאוד בזמן שהבחור יושב על הכיסא ומדבר איתי. כשביקשתי לעשות העברה של נתונים מהמכשיר הישן נאמר לי שפשוט אי אפשר בלי הסבר או פתרון חלופי. חבר שלי התעקש לא לקנות שם, אך אני שכנעתי אותו שכן
כי רצינו את המכשיר וידענו להעביר נתונים לבד, אך חווית הקניה הייתה נורא טכנית וקרה וכנראה שלא נכנס לשם יותר.
תגובת החנות:
מוזר לראות חוות דעת אשר מתארת מכירה כקרה וטכנית. לא ברור מה מצופה מאיש מכירות כאשר מבצע את המוטל עליו כהלכה וכאשר עוזר בהתאמת המוצר ללקוח, מספק את מלואה הסברים על המוצר שנבחר ומבצע את העסקה.

אנו שואלים את עצמנו מה עוד היה ניתן לעשות על מנת שגב' AMIT תהפוך לשביעת רצון?


מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
Abayev
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מהיר ויחס אישי למרות העומס שהיה צוות מקצועי, נתנו לי הדרכה טובה קיבלתי מענה לכל השאלות, עם המון סבלנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 mini
שם:
איציק סר
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
חברים זהירות ! ! אתמול (בתאריך 02.11.2014) בשעה 13:45 ניגשתי לחנות בשם e-line בת"א. רציתי לרכוש מכשיר 3 note של Samsung. ביקשתי לשמוע את המכשיר, ולכן המוכר ביקש את כרטיס הsim שלי. נתתי לו וביצענו את הבדיקה.
כאשר רציתי להחזיר את ה sim חזרה, המוכר השני (ששמו איתי) ניסה להחזיר את כרטיס ה Sim למכשיר המקורי שלי, הוא לא הצליח אבל מה שלא הצליח בכוח הוא ניסה ביותר כוח, עד שנשבר הברזל שמחזיק את ה Sim (לא התעקם, אלא נשבר – ממש ניתק ממקומו).

המוכר הראשון (ששמו שלומי) ניסה לחבר את הברזל (אך כמובן שלא ניתן לחבר ברזל שבור) ומה שהוא עשה בצורה מאוד מאוד חובבנית זה פשוט לשים את הברזל השבור בפנים (פשוט שם את החלק כמו שהוא בלי שום חיבור) ואז הצמיד את הסוללה כדי שתתפוס אותו (מה שהחזיק מעמד בדיוק חצי שעה לאחר יציאתי מהחנות, עד שהסים זז בטלפון, ולא ניתן היה לבצע בו שיחות).

חשוב לציין שלפני יציאתי מהחנות, אותו מוכר אמר שזה לא קריטי (לא קריטי!? כשסים זז לא ניתן לבצע בו שיחות!!!), ואם אני רוצה אז אהיה מוכרח להיות בלי טלפון למשך 5 עד 14 ימי עסקים כדי שישלחו אותו לתיקון. לא הבנתי אם הוא צוחק עלי – אני צריך עכשיו להישאר בלי טלפון?? הסברתי לו שזה הטלפון היחיד שלי וזה לא עניין אותו.

שימו לב: קורה שמוכר שובר חלק של טלפון (כולנו בני אדם) אבל – מה פתאום אני צריך להינזק מזה?? שברת חלק? אתה לא יכול לתקן את מה שעשית?? שלח את זה לתיקון אבל תן לי טלפון חלופי!! מה פתאום אני צריך להינזק ממשהו שאתה גרמת??

כאשר ביקשתי לשמותיהם המלאים נתקלתי בסירוב " לא רוצה לתת לך את שם המשפחה שלי –האפשרות היחידה היא שתהיה בלי טלפון למשך חמישה עד ארבעה עשר ימי עסקים".

רבותיי! ! באמת, ואני אומר לכם את זה מכל הלב: היום זה אני. מחר זה אתם. דלגו מהר לחנות אחרת .
מוצר:
טלפון סלולארי note 3
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.