אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
630
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
39
2
5
3 חודשים אחרונים
116
2
27
6 חודשים אחרונים
178
6
57
שנה אחרונה
512
9
109
כל הזמן
1118
21
255
נמצאו 1394 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
sami
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של ELINE כבר מספר שנים. תמיד מגיע לחנות ומקבל שירות יעיל ויחס אישי, קיימת בעיה אחת בחנות והיא שצריך לחקות הרבה זמן בתור, תמיד יש הרבה לקוחות בחנות. אולי כדאי לשקול הוספת עובד בנוסף לשניים הקיימים.
מוצר:
סמארטפון nexus 5
שם:
Shaul
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה: תנאי ההזמנה באתר ברורים ושקופים וגם השירות הטלפוני התברר כמהיר ואדיב. גם בחנות בעת איסוף המוצר המוכרים במקום היו אדיבים ושירותיים והתייחסו מייד עם כניסתי לחנות. ללא ספק Eline הרוויחה ביושר את המשובים החיוביים להם היא זוכה באתר זה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
עמית
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הנקסוס 5 שלי שם וקיבלתי את השירות הכי מקצועי שאפשר לקבל
מחירים מצויינים שירות מצויין חניה במקום. ממליץ בחום לקנות שם
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5 D821
שם:
zehavi
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שלישית שאני רוכשת באותה החנות מכשיר סלולרי.
עד כה - מרוצה מאוד מהשירות והאחריות. המחירים בחנות עומדים בתחרות ויחסית הם בין הזולים שיש בשוק.
מוצר:
סמרטפון s5
שם:
Erez
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות. התלבטתי בין 2 מכשירים. הוציאו לי את מה שביקשתי, הראו לי אופציות, עזרו לי קצת להתלבט. לא זרזו אותי ולא דחקו בי. היו סובלניים. אחלה חברה. ממליץ בחום.
מוצר:
סמארטפון G2
שם:
tal
תאריך:
14/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח מאד.
ראיתי את המכשיר, הגעתי לחנות התייעצתי עם המוכר שהיה נחמד מאד ועזר לי להחליט.
עד כה אין שום בעיות מיוחדות.
מוצר:
טלפון סלולרי 5
שם:
OZ
תאריך:
14/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש באתר ZAP בחרתי לרכוש דרך ELINE. מכיוון שרציונ המכשיר מהר ולא לחכות למשלוח העדפתי להגיע לרכוש בחנות שלהם בתל אביב- שירות מהיר, יעיל נעים ומקצועי.
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
שם:
Itay
תאריך:
14/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הסמסונג גלקסי אס 4 שלי שם וקיבלתי את השירות הכי מקצועי שאפשר לקבל
מחירים מצויינים שירות מצויין. מומלץ בחום לקנות שם
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s4 black edition GT-19505
שם:
יניב
תאריך:
10/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברור טלפוני קצר הבהיר שהדגם זמין בחנות, יש חניה, השירות היה מקצועי, אדיב, נעים ומהיר. סך הכל חווית קניה מצויינת.
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 5
שם:
Raviv
תאריך:
10/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה עיניינית, נטולת בילבולי מח, שנתנה לי להרגיש בהחלט כי קניתי מוצר שמתאים לצרכים שלי. מיותר לציין כי כישראלי אמיתי, הגעתי לשם בגלל המחיר הנמוך.
על מנת להוריד את שהייתי צריך למכשיר גם חיברו אותי ל - WIFI של החנות.
מוצר:
סמארטפון LG D620 לבן
שם:
איליה
תאריך:
08/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בגלל המחיר שהיה בין הנמוכים בזאפ, בשילוב עם דירוג הגולשים הגבוה של החנות.
המוכר היה סבלני ואדיב, ענה על כל השאלות שלי ונתן הרגשה טובה בקנייה,
בזמן השהייה שלי בחנות (כשעה) התחלפו לקוחות, יש שבאו לקבל שירות על מכשירים שרכשו וניכר היה שגם אחרי הרכישה הם קיבלו שירות מצויין, הסברים סובלניים, גם הנודניקים שבינהם.
מוצר:
טלפון סלולרי Note 3 N9005
שם:
ניסים
תאריך:
08/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
עם הקניה עצמה לא הייתה בעיה
הבעיה הייתה עם השירות לאחר מכן החנות מתנערת מאחריות למכשיר במסגרת שנת האחריות ולא מוכנה לתקן את המכשיר
הטכנאי שלהם המציא כי המכשיר נפל מה שלא נכון
המסך הפסיק להגיב והם לא מוכנים לתקן ולא רק זה גם לא מוכנים לבוא לקראת לקוח מבקשים 900 שקל להחלפת מסך
פשוט חברה שבושה שהיא קיימת

מספר חשבונית 9318086



אני מעלה את החוות דעת בשם אחותי מרינה לנוור עקב אי יכולתה לעשות זאת אני הייתי איתה בחנות והמלצתי לה על החנות ככה שאני מעורה בפרטים מהתחלה
הוספתי מספר חשבונית


בנוסף עם יצרו איתי קשר לאן לשלוח את החשבונית במייל או פקס אני מוכנה
תגובת החנות:
גולשים יקרים, לתשומת לבכם כי כותב חוות דעת כלל לא נכח בסניף החברה.

לקוחה הגיעה לסניפנו לשם קבלת טיפול. כבר מסירה הובחן שישנו סדק במסך המכשיר ועל כך נאמר לה מיד.

מסיבה שקיים טכנאי במקום ניתנה לה הצעת מחיר לתיקון מידי אך היא סירבה בתוקף בטענה שגם שברים הינם אמורים להיות מטופלים במסגרת אחריות יצרן וללא תשלום מצידה.

לאור כל האמור ברור ששבר של מוצר אינו נכלל במסגרת אחריות יצרן ותיקונו הינו על חשבון המשתמש ומוגדר כנסק לקוח.

חבל באמת שמקרה כה פשוט וברור לכל מוצג בצורה כה לא הוגנת ומר' ניסים בחר בחוות דעת של זאפ כדרך שלו להכפיש.
מוצר:
lg g2 מכשיר סמארטפון lg g2
שם:
Alexander
תאריך:
08/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר, חשוב להדגיש כי המכשיר הגיע באריזה מקורית, אך האוזניות בערכה (ויקרות יותר) לא נמצא בערכה, בעקבות זה עלות המוצר ירדה ב-300 שח
מוצר:
סמארטפון Xperia Z2
שם:
Yoav
תאריך:
08/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה בוצעה דרך האנטרנט ובעזרת שירות לקוחות מאוד חביב, הבעיה שלאחר חודשיים המכשיר פתאום כבה מבלי שום סיבה הגיונית ומאז לא נדלק! ככה פתאום לא יכולתי לתקשר עם אף אחד וכל מה ששמרתי על המכשיר (כולל הקלטות חשובות של עדות!) חיפשתי את הפתרון הכי מהיר לטיפול ולכן נסעתי עד חדרה! כי רק שם ישנה מעבדה וקיוויתי לזרז תהליכים, הבעיה העיקרית שלי הייתה אנטיפיות מצד המוכר שלא ניסה אפילו לרגע להרגיע אותי, זרק שיש עוד הרבה אנשים בתור ושזה יכול לקחת עד שבועים, ניסיתי לדלות פרטים על התקלה אבל לא עניין אותו בכלל לעזור לי, המעבדה הייתה חצי מטר ממנו וייתכן שבמבט אחד יכלו לראות מה הבעיה אבל הוא לא ניסה בכלל. עיקר הבעיה שלי היא השירות, אם ישנה תקלה אפילו לא מציאים לך מכשיר חילופי, אף אחד לא מבטיח לי שאקבל את המכשיר ששמתי לתיקון- או אחד חדש.. ירד לי הבטחון מהמוצר לגמרי ואני יודע שי סבירות שהתקלה תחזור ושוב לי יהיה לי מענה לנייד חילופי זמני- הקש האחרון הוא שפניתי לשירות לקוחות שלהם באינטרנט להתלונן על השירות המזויע שקיבלתי ואיזה חצוף מתקשר אלי חזרה ועוד נוזף בי?! מנסה ללמד אותי איך אמור להתנהג לקוח?? זה פשוט הפך את השירות למזעזע ועל הטעות הזו לא אחזור פעמיים. (לרשום הזמנה ולחייב כל חנות יכולה)
מוצר:
מכשיר סלולארי note 3
שם:
nirsul
תאריך:
07/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בינואר 2013 רכשתי גלקסי S3 של סמסונג. המוכר בחנות היה אדיב מאוד ואליו - אין לי שום טענות.
למי מכם שאינו יודע - ל S3 יש בעייה מוכרת וידועה (מוות פתאומי - בערך 4-8 חדשים לתוך חיי המכשיר הוא מת. הבעייה אף דווחה לאגודה למען הצרכן שמכירים אותה ) והמכשיר שלי כמו רבים אחריפ - אכן שבק חיים לאחר 7 חדשים של פעילות לא אינטנסיבית (אני עובד מהבית וממעט להשתמש במכשיר) לאחר בדיקה של המעבדה הם אמרו לי שכרטיס הזכרון שלי נפגע כתוצאה מקורוזיה ולכן המכשיר לא מכוסה מבחינת אחריות. קראתי באינטרנט (+ שיחה עם טכנאי פרטי של סמרטפונים) שחלק מהמעבדות משתמשות בתירוץ הזה - הם דרשו 900 ש"ח עבור התיקון - ביקשתי להחזיר לי את המכשיר ללא תיקון וגם הבהרתי להם שהם משקרים לי ושאין שום קשר בין קורוזיה ( להזכירכם - מכשיר בן 7 חדשים שכמעט ולא יצא מהבית) לכרטיס הזכרון. לאחר כחודש וחצי ניגשתי לקחת את המכשיר והם אמרו שהם תיקנו אבל ייקחו רק 400 ש"ח. (לידיעתכם - הם החליפו כרטיס זכרון אבל את נושא "הקורוזיה" הם לא ניסו אפילו לפתור - ז"א לא היה ולא נברא.
קובעי המדיניות של החברה הם אלה שאשמים ולא העובדים ( שהיו אדיבים למדי)
אז קחו בבקשה בחשבון שכל האחריות שמבטיחים לכם - היא שקר גדול אחד.

מעכשיו איני קונה באיליין וגם לא נוגע בסמסונג. - ראו הוזהרתם.
מוצר:
טלפון סלולרי S3
שם:
מרום
תאריך:
07/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאד (3 ימי עסקים), שירות לקוחות מצויין לפני ואחרי הרכישה. רכשתי לפני מספר שנים טלפון בחנות בתל-אביב וזכרתי לטובה את השירות. שמחתי לגלות שגם בהזמנה דרך האתר קיבלתי אותה רמה גבוהה של שירות. נזקקתי לשירות לקוחות לאחר קניה לצורך סיוע בהגדרות של המכשיר. קיבלתי שירות טלפוני מהיר מאד (תוך שעה-שעתיים) ומקצועי לעילא.
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia Z1
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.