אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (פריסה ארצית)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
162
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
15
0
5
3 חודשים אחרונים
35
0
19
6 חודשים אחרונים
55
2
37
שנה אחרונה
91
3
68
כל הזמן
1334
28
364
נמצאו 1726 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
Nir
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר ושילמתי באמצעות נציג. שירות טוב נשלח אליי בדואר עוד באותו היום. הדבר היחיד שלדעתי חשוב לדעת למי שמזמין באינטרנט הוא שהם מציינים שוב ושוב שחייבים לפתוח את החבילה בדואר ולבדוק אם משהו לא תקין או חסר ושאם זה לא יעשה בדואר לא יהיה אפשר לעשות משהו בנידון אחר כך. בדואר בגבעתיים לא איפשרו לי בשום אופן לפתוח את החבילה.

בשורה התחתונה אני אקנה מהם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי z
שם:
SaritA
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון סלולרי דרך האתר, עוד באותו יום יצרו איתי קשר, הוסיפו מדבקה למסך מתנה, ענו על כמה שאלות טכניות שהיו לי לגבי המכשיר, והבטיחו כי המכשיר יוצא לדרך.
כשהגיע הטלפון, נמצאה שריטה קטנה על המכשיר, ולאחר שיחה קצרה עם המוקדן האדיב, הציעו להחליף לי את המכשיר במכשיר חדש שיגיע עד לסניף בעיר מגורי, ללא תוספת תשלום.
זה המכשיר הרביעי שאני רוכשת ב Eline, גם דרך האתר וגם ישירות מהחנות. האיכות מצויינת והשירות ללא דופי. כמובן שאת המכשיר הבא ארכוש אצלם ללא כל היסוס.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
שם:
מיכאל
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ ביותר!!! שרות, והעיקר המחיר!!! העבירו לי ללא היסוס אנשי קשר לטלפון חדש! צוות מוכרנים מדהימים, פשוט כיף לקנות שם למרות שנאלצנו להמתין לא מעט היה שווה
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
יוסי
תאריך:
24/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מנהל החנות בירושלים נחמד מאוד. מיד הבין מה אני צריך ונתן לי לבחור ממספר דגמים שהיו לו בחנות. הסביר יתרונות וחסרונות של כל אחד וגילה המון סבלנות והשאיר רושם שבאמת ניסה לעזור ולא למכור.
ממליץ על החנות
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
שם:
עידן
תאריך:
21/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פעם שנייה שאני קונה מהחנות ואני ממש מרוצה.
הלכתי לסניף של תלפיות לקנות את הG4, לא היה להם במלאי את האחריות של השנה, היה להם רק את של השנתיים אבל חפיף.. גם ככה זה היה ספונטי ולא בדקתי לפני אם יש במלאי. בקיצור, אחלה מכשיר, מחיר מעולה, שירות לקוחות כמו שצריך.
בנוסף, כשחזרתי לבית ופתחתי את אריזת המטען אז ראיתי שהוא שבור, ואחרי שיחה קצרה עם המוקד של איליין הם ישר שלחו לי אחד חדש בדואר רשום ללא תוספת תשלום.
תודה לסאם המוכר :)
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Sahar
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קשה למצוא נותני שירות ומכירות איכותיים ואמינים ופה בחדרה מצאתי פנינה שכזאת. חיפשתי מכשיר סלולארי בעל עלות תועלת הגיונית והתלבטתי בין LG G3 או LG 4.
שירות הלקוחות היה סבלני מאוד והסביר את היתרונות שבין סוגי האחריות השונות. המליץ לא על הדגם היקר כי הוא פחות התאים לצרכי.
המכשיר הגיע לבקשתי במהירות (פחות מחצי יום) לסניף חדרה.
בסניף קבל אותי שלומי שהיה אדיב ביותר, לא לחץ עלי גם שהתלבטתי בחנות.
אני מרוצה מאוד מהמוצר והשירות ובטוח אקנה שם שוב בעתיד שאזדקק למוצר דומה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
שחר
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
כעת אני בטוח שזו חנות הטובה ביותר בחדרה. מחירים פנטסטיים ואיש מכירות תותח ומקצוען. בשום שלב לא ניסה לדחוף! הסביר ונמליץ כך שאני מרוצה מהבחירה שלי עכשיו. ממליץ בחום רב!!!
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
שם:
משה
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום חיפשתי את המכשיר הספציפי שהיה לי אבל התקלקל, קיבלתי מהחנות שירות יוצא מגדר הרגיל והאיש בחנות עשה הכול שאהיה מרוצה ,בהלט ראוי לציון
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
Ido
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי זנפון 2 לאחר זמן קצר התחילו בעיות במכשיר
שלחתי אותו לתיקון (כמובן שהמכשיר בתחום האחריות)
לאחר 21 ימי עסקים בהם הסתדרתי עם טלפון חלופי עדיין לא קיבלתי את המכשיר מתיקון למרות שההתחייבות שלהם היא עד 14 ימי עסקים ורק במקרים חריגים 21 ימי עסקים שכאמור גם אחריהם לא קיבלתי את המכשיר בחזרה
תגובת החנות:
הסלולרי של עידו נרכש בחודש אוקטובר שנת 2015 ונמסר טיפול במסגרת אחריות בתום חודש מרץ.
הספירה לא נכונה של ימי עסקים ככל הנראה גרמה לעידו להתבלבל. זמן הטיפול אכן ארך 14 ימי עסקים בלבד וסלולרי שלו תוקן במסגרת אחריות ואף כבר מזמן בידיו של עידו.
אנו,דוגלים וגאים לספק שרות ללקוח באיכות ומקצועיות לכל אורך תקופת שרות למוצר.
מוצר:
טלפון סלולרי zenfone 2
שם:
אורן
תאריך:
17/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירים גלקסי 5 בחנות בחדרה. עזר לי מוכר בשם שלומי, מקסים ואדיב. מיקום החנות נח, הנציגים שירותיים ואדיבים.
ממליץ בחום, אורן
מוצר:
טלפון סלולרי g900f
שם:
עמית
תאריך:
17/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מעולה- מענה מהיר, אנושי ומקצועי. המכשיר הגיע בדיוק בצורה שבה רציתי, איך שהובטח לי ובזמן! מומלץ מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי G935f
שם:
Tal
תאריך:
13/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלקסי 6. המכשיר היה מעולה אך לאחר כמה זמן היתה בעיה במטען.
היחס של המוכר בחנות בת"א היה מזלזל, מעליב ומטרטר. רק בהתערבות שרות הלקוחות המצויין המטען הוחלף במסגרת האחריות לאחר שנאלצתי להגיע פעמיים לחנות מראשון לציון. לא אקנה שוב בחנות זו.
תגובת החנות:
שלום רב טל.
כפי שנמסר לך, אחריות למטען הינה בת חצי שנה בלבד ותקופה זו פגה. יחד עם זאת אושרה לך החלפה למטען חדש חרף העובדה כי אחריות למטען הסתיימה ומשכך לא ברור למה זכינו לציון נמוך עם כדבריך "שרות הלקוחות המצויין" ענה על כל דרישותיך?
מוצר:
סמארטפון גלקסי 6
שם:
מיכאל
תאריך:
12/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
על רוב רשימת החנויות שמפרסמות את ה G3 , לצערי לא הצלחתי לרכוש את המוצר במחיר המפורסם , איליין היו היחידים ממה שבדקתי שבאמת נתנו את המחיר שפרסמו , התקשרתי למוקד שלהם , ביצעו לי הזמנה , תאמו איתי את ההגעה ובאמת המתין לי המכשיר בסניף ,
חנות אמינה , ממליץ
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Tatiana
תאריך:
10/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
עונים מהר לטלפון, עונים על כל השאלות. את הזמנה קיבלתי דרך דואר תוך 4 ימים . שרות מהיר וטוב. מה שהבטיחו סיפקו.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
רועי
תאריך:
10/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מצטער מאוד לכתוב את חוות הדעת הזו.
איליין הייתה חנות שנהגתי לקנות בה את כל המכשירים הסלולריים שלי ושל משפחתי.
במהלך הסופש התקלקל מכשיר הנקסוס4 של אישתי.
רציתי לקנות בראשון בבוקר מכשיר חדש אך לא ניתן לברר האם המוצר נמצא במלאי החנות.
לא בגלל בעיית תקשורת, אלא כמדיניות.
אמרה לי הבחורה הנחמדה בשירות הלקוחות שעלי להגיע לסניף ולברר.
זה מגוחך!
אלה לא קניות בסופר,שאני קופץ רק לרגע לראות אם יש סיגריות
תגובת החנות:
רועי, אתה צודק לחלוטין, אלה לא קניות בסופר אלה רכישת טלפון סלולרי, אשר מצריכה הזמנה מסודרת שתספק מוצר ללקוח בצורה מפוקחת, על מנת לחסוך לו בזבוז של זמנו היקר.
מוצר:
טלפון בלולרי nexus 5x
שם:
עינת פריצקי
תאריך:
07/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
באוקטובר בתאריך 24.10.15 (בערך) הוזמן מחנות זו LG 4 עבד מצויין,בלי שום תלונות. כמובן שהיו עליו סדקים ושריטות כי כמו לכולם.. גם לי נפל המכשיר.
לאחר שהמכשיר נפל מספר פעמים הוא נשמר במגן כי לא רציתי שישבר, ואכן הוא לא נפל במהלך השבועיים האחרונים, לפני מספר ימים עידכנתי תוכנה והמערכת שלחה לי הרבה פעמים לעדכן לאחר שעידכנתי מספר פעמים אז הפסקתי להתייחס להודעות הללו.
לפני מספר ימים דיברתי בטלפון שלפתע המכשיר נכבה, ולא נדלק יותר. שלחתי את הטלפון למעבדה של eline בעפולה, כמובן שלא ביקשתי שיתקנו לי את המסך, כי חוץ משריטות וסימנים קטנים לא היה שום דבר כולל לא שבר מסך. מכיוון שיש לי אחריות לשנה שלמה על נזק שקורה לטלפון, אמרו שהטלפון יחזור אליי גג אחרי שבועיים והיום (7.4) מתקשרים אלי ומודיעים לי שהם לא רוצים לתקן לי את המכשיר כי זה בעיה שלי שנפל לי הטלפון ובגלל זה המכשיר לא נדלק לי.
זה לא המכשיר הראשון שלי וקרה לי מספר פעמים דבר כזה עם המכשיר וכל פעם ששלחתי את המכשיר לתיקון החזירו לי אותו לאחר מספר ימים כאשר הוא מתוקן, כי זו המשמעות של אחריות של מכשיר, לתקן אותו ואם המעבדה לא מצליחה אז להחליף אותו במכשיר אחר.
לסיכום, לאחר ששולם על מכשיר זה מעל 2000 שח אני מצפה מהחברה שמספקת לי את המכשיר ומבטיחה לי אחריות לשנה, לתקן לי את המכשיר ולתפקד כחברה שמכבדת את עצמה ואת הקונים שלה.
תגובת החנות:
מיום ליום אנו מתפלאים מרמה חדשה אליה מגיע חוסר ההגיון.

המכשיר סלולרי הנ"ל אשר נמסר לתיקון חדל מלתפקד, אך לטענת כותבת חוות דעת זה בכלל לא מ"סדקים ושריטות כי כמו לכולם...גם לי נפל המכשיר" וזה בכלל וכלל לא בגלל ש"מכשיר נפל מספר פעמים..." וכמובן זה לא בגלל שחטף הסלולרי מכה עוצמתית ישירה מאחורה ושבר וסדק את המצלמה שלו לרסיסים. הרי בסופו של דבר כותבת חוות דעת שמרה עליו "במגן כי לא רציתי שישבר...." ואף דאגה שסלולרי לא ייפול במהלך "השבועיים האחרונים...". כי בסופו של דבר מצפה גב' פריצקי שיתקנו לה מוצר שהיא במו ידיה שברה.באחריות כמובן...
לשיקולכם.

מוצר:
טלפון סלולרי g4
שם:
Juda
תאריך:
06/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
את הגלקסי הזמנתי מאתר החנות ולאחר חצי שעה קיבלתי הודעה שהוא ממתין לי בסניף. ברצוני לשבח את אלכסיי שעקב אחר ההזמנה שלי עד להגעה שלי לחנות. שרות יעיל וזריז , הלוואי ולכולם היה כזה.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 6
שם:
אסף
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקצועית ואמינה. מאוד נהנתי משירות הלקוחות שהוצע לי כשהייתה לי תקלה, המנהל בעצמו (נועם, אדם מאוד נחמד) טיפל לי בבעיה במקום.
אני בטוח שאת הקניה הבאה לי אעשה שוב באיליין (:
מוצר:
LG G3 D855
שם:
לאה
תאריך:
04/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון בחנות בחדרה וברצוני להודות לשלומי שנתן לי שרות מעולה ועל כך שעזר להעברי את אנשי קשר וסבלנות שלו. באמת חוויה נפלאה ומהנה. המון תודה !!! לאה.
מוצר:
טלפון סלולרי j1
שם:
Ashi
תאריך:
04/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לרכוש את המכשיר הנ"ל בסניף תל חנן, לא נמצא אצלו במלאי המכשיר עם שנה אחריות וכל הזמן ניסה למכור לי את המכשיר עצמו עם שנתיים אחריות, הבטיח שביום שני 4 ימים אחרי אוכל לקבל מכשיר עם שנה אחריות , אבל התקשרו אלי מהחנות ואומר לי שיש לו מכשיר מה שביקשתי אבל לקוחה אחרת אמורה לקבל אותו, ועוד אומר שלא יודעים מתי יגיע מכשיר נוסף. המוכר שוב פעם דיבר בצורה לא יפה ולא כיבד את הבקשה שלי בצורה מאוד מזלזלת וניסה להגיד לי קח אחריות לשנתיים ושהוא לא אוהב את הספק ההוא. השרות וההבטחות לא כמו שציפיתי.
תגובת החנות:
סניפי החברה מאוד פעילים ומתקיימת בהם מכירה מאוד אקטיבית במהלך יום עבודה. מה ניתן לעשות כאשר מוצר של ספק אחר אוזל במלאי? נכון, מציעים ללקוח חלופה וזה מה שבדיוק נעשה. ראוי לציין כי כי מר' Ashi לא טרח לברר מול מוקד טלפוני בדבר זמינות של מוצר במלאי טרם הגעתו. גם לא דאג להזמין מוצר לפני כן. אז ממה מתפלא מר' Ashi? לא קרה לו מקרה כאשר אזל הלחם בסופר השכונתי?

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Slava
תאריך:
03/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קפצתי לחנות בנשר לעשות קנייה אחרי ששמרו לי שם מכשיר. המוכר היה אדיב וסבלני לפי מיליון שאלותממני :-). ביקשתי הנחה וקיבלתי אותה. אין תלונות. ממליץ!
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 6p
שם:
אדי
תאריך:
31/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני כותב את הביקורת בצער רב מכיוון שקניתי עד כה בשנים האחרונים קרוב ל- 10 מכשירים מחנות ELINE והייתי מאוד מרוצה עד כה מהשירות המקצועי. בחווית הקנייה האחרונה לפני למעלה משבועיים הזמנתי טלפון MEIZU M2 NOTE באינטרנט והגעתי לסניף תל אביב כי נאמר לי שיש אותו במלאי בסניף זה. כשהגעתי המוכר אמר לי "נשאר לי רק הדגם עם השנתיים אחריות ולא השנה" - תיכף הבנתי שמנסים למכור לי תוספת שאני לא רוצה - אמנם ההבדל הוא רק כ- 100 ש"ח אבל זה עקרונית מעצבן אותי שדוחפים לי משהו. הם מנצלים את העובדה שאתה "שבוי" כי טרחת ובאת פיזית לחנות (היו לי סידורים בת"א). - לשאלתי מה הקשר בין האחריות המורחבת לדגם "שנשאר לי"? קיבלתי תשובת מריחה כלשהי. התעקשתי לקבל את המכשיר שלי עם שנה אחריות כפי שהזמנתי ולא לשם כל תוספת - המוכר עשה את עצמו מדבר עם ההנהלה ומבקש "אישור" כאשר לי ברור שמדובר ב "מזימה" שהמנהלים שלו משתפים איתו פעולה והוא פועל לפי הנחיות הרשת. לראייה, בזמן ששילמתי על הפריט (בסוף הם "נכנעו") - נכנס קונה נוסף ששאל על מכשיר והמוכר, בלי להתבלבל, שוב אמר לו - כן אבל יש לי במלאי רק את השנתיים אחריות ולא השנה...זה כבר דפוס פעולה.
אני בחנות הזו השקעתי אלפי שקלים (אולי כבר למעלה מ- 10000) - וזו הייתה כנראה הפעם האחרונה - חבל שאתם נופלים על כאלה דברים.
תגובת החנות:
נורא מצער, מר' אדי, כאשר אתה מקבל שרותיות אמיתית והופך אותה דרך השקפת עולם שלך למשהו נחות ומבזה.
שאלת השאלות...למה כלל רכשת אצלנו? כי "נכננעו"?
לאחר עיון בחוות דעתך, לא תקום כל צער במידה ותבחר בחנות אחרת לרכישת סלולרי הבא שלך.
מוצר:
טלפון סלולרי M2 Note 16GB
שם:
קובי
תאריך:
30/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כבר שנים שאני לקוח של ELINE ומעולם לא התאכזבתי גם הפעם השרות היה מעולה ומקצועי. המוכרן בסניף בחור נשמה עזר לי ואשתי והקדיש לנו המון זמן. שלומי תודה!!!
מוצר:
mobile G4 Beat
שם:
ששר
תאריך:
28/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה פשוטה ובשיחה אחת סגרתי כל הפרטים. למחרת שילמתי בסניף עבור הנייד. חנות לתפארת. בלי שטיקים וטריקיפ. ממליץ
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
sergo
תאריך:
28/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר בתאריך 15.03.16.
לאחד עבודה של כמה שעות המכשיר נתקע ועשה אתחול מחדש. בהעלה נתקע שוב, רק לאחר כמה ניסיונות של אתחול ידני עלה בצורה תקינה. אותה התנהגות חזרה גם לאחר מכן. המכשיר נשלח חזרה לחנות בו נקנה במגדלי ת"א בתאריך 23.03.16. נאמר כי החלפת מכשיר מחייבת בדיקת מעבדה ויחזירו אלי עם תשובה. בתאריך 28.03.16 התקשרתי לחנות לברר לגבי המכשיר, נאמר לי כי הוא נשלח למעבדה חיצונית לאחר שנמצאו שריטות על המצלמה. טענה שהיא חוצפה בפני עצמה, מכשיר הגיעה לחנות באריזה מקורית ללא שום שריטה. מכשיר בזמן הקצר שנמצא בבעלותי היה כל הזמן בכיסוי מגן. נוסף על כך לא נאמר לי כי יש שריטות בעת קבלת המכשיר. כמו כן לא קבלתי טלפון מהמעבדה לגבי הסכמתי לשליחת מכשיר למעבדה חיצונית.
תודה רבה לאיליין על חוויית קניה מעולה!
תגובת החנות:
סרגיי שלום.
רכשת מוצר חדש עם אחריות יצרן. מסיבה כי התקלה במוצר חלה לאחר שכבר התחלת להשתמש בו, סנכרנת חשבונות, צילמת והורדת יישומים רבים ומעבר לכך, נשרטה קלות עדשת מצלמה (המצלמה בולטת להזכירך), לא היה מנוס מלהעניק לך שרות טכני במסגרת אחריות יצרן.
ממה שצוין לעיל, לא ברור על מה אתה מלין כאשר מעניקים לך שרות ויחס אליו אתה צכאי בתור צרכן.

מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5X 16GB
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.