אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (פריסה ארצית)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה |יהושוע חנקין 9, עפולה| דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
186
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
13
2
5
3 חודשים אחרונים
39
2
25
6 חודשים אחרונים
75
2
44
שנה אחרונה
104
4
78
כל הזמן
1372
30
389
נמצאו 1791 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
אילן
תאריך:
19/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הופנתי על ידי שרות לקוחות של גולן לקבל את הסים שלי מחנות איליין. קיבלתי שרות סופר אדיב וסופר מקצועי ממוכר בשם שלומי. מודה לו מכל הלב על מהירות ועל בחירת מספר מצויין!!!
מוצר:
סים של גולן סים
שם:
אלי
תאריך:
19/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה רציתי להזמין את הנייד שרציתי דרך הדואר אך לאור ההסיטוריה לא טובה עם הדואר פשוט באתי לסניף נשר. בקנייה הכל היה חלק ולא הייתה שום בעיה. הפעילו מולי את הנייד ואף הדגימו לי אותו. סה"כ השרות היה מעל למצופה.
מוצר:
טלפון סלולרי note 5
שם:
Sheli
תאריך:
18/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי Iphone בסניף חדרה. שלומי, מנהל החנות היה יעיל ומקצועי. קניתי בדיוק מה שביקשתי ללא כל קושי ועוד בצורה אדיבה מאוד.
מוצר:
iphone 6s
שם:
אמיר
תאריך:
18/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
אני אוהב חנות זאת
קניתי מאצלהם 4 מכשירים בשנתיים האחרונות

פעם התוכנה של אחד המכשירים והמטען שלו נדפקו, אז שלחתי להם אותו ותיקנו הכל ושלחו לי מטען "מהר" חדש בחינם
פעם אחרת התלוננתי על מטען שקיבלתי עם מכשיר שקניתי (note 5), ואז שלחו לי אחר בדואר ללא עלות

אני מקווה שתשמרו על המחירים האטרקטיבים שלכם. אכי זול שיש
תודה רבה לכם.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
שם:
אלמוג
תאריך:
18/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לשרות לקוחות וביקשתי להזמין lg g3. ההספקה הייתה מהירה מאוד ולמחרת כבר קיבלתי את המוצר. בסניף התחלתי להגדיר את טלפון עם הgmail, המוכר לא היסס וסידר לי את ההתקנה באופן מידי.
המון תודה. אלמוג.
מוצר:
G3 G3
שם:
ליאת
תאריך:
15/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מכשיר טוב אך לא יקר. חברה המליצה לי על רשת איליין. לאחר עם שיחה עם נציגת שרות לקוחות דנה קיבלתי את המלצתה ורכשתי בסניף טלפון וואן פלוס יד שנייה במחיר מופחת ובמצב מעולה. מאוד מרוצה מהטלפון וכמובן מהשרות. רשמתי לעצמי איפה צריך לקנות טלפונים :-)
מוצר:
טלפון סלולרי oneplus
שם:
בני
תאריך:
15/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שנים שנהגתי לקנות מוצרי סלולר דרך חברות הסלולריות ופתאום גיליתי את ELINE, אתר שמציע מחירים המפתיעים לטובה. הניווט באתר קל ונוח מאוד ובחירת המוצר הופכת לחוויה נעימה. בבוקר ביררתי זמינות וניגשתי לסניף הקרוב אלי ושילמתי כבר במקום.
אני מתכוון להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל מכריי. מחירים טובים והוגנים ומגוון מאוד עשיר!
אני מרוצה!!!
מוצר:
note 5 920C
שם:
שרה
תאריך:
13/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות איליין, בירושלים ,קיבלתי שירות מקצועי ואדיב .
לא ניסו לדחוף לי דברים שאני לא רוצה ולא צריכה , תופעה שלצערי מתרחבת במקומות אחרים ,
בקיצור זכו ממני לציון, 10 . ללא ספק אחזור לקנות אצלכם
מוצר:
טלפון סלולרי G935
שם:
Naor
תאריך:
13/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי לפני כמה חודשים, רציתי לציין שאני מאוד מבסוט מהשירות שקיבלתי בחנות, הסבר מלא על הטלפון ולכול שאלה ששאלתי קיבלתי תשובה (איני זוכר את שם המוכר).
טלפון מעולה מהיר אמין ומקצועי. תודה רבה!
מוצר:
טלפון סללורי s6
שם:
מיקי ואנה
תאריך:
13/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור טלפוני על מכשיר טלפון מסוג oneplus 2, ווידוא שהטלפון נמצא במלאי הגעתי לחנות. בחנות אכן הטלפון היה במלאי, אלא שבמחיר אחר בטענה שזה מכשיר אחר מיבואן אחר או לא יודע מה. מעבר לזה, אמרו שבמכשיר הזול (מחיר שפורסם באתר) אין מטען מקורי. מה, פותחים ומוצאים מטען מהחבילה כדי למכור בנפרד? מה עוד עושים? אגב המחיר בחנות המחיר גבוה באיזור 250 ש"ח ממחיר באתר. עשיתי אחורה פנה, קניתי במחיר נמוך ממה שדורשים בחנות מכשיר מקורי סגור בניילון שנפתח מולי.
לסיכום - לא להתקרב - חנות שבה שמנצלים את העובדה שבזבזת זמן בתור, ואוטוטו המכשיר שלך ועושים עוד כמה מאות שקלים. גועל נפש.
מוצר:
טלפון סלולרי 3 64GB
שם:
Liat
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
את הזמנה בצעתי באתר של Eline. למרות החששות לשלם דרך האנטרנט גיליתי שרות לקוחות אמין ומעולה, נציג שידר אמינות רבה, היה אדיב. כעבור ימים בודדים הנייד כבר אצלי. כבוד הוא לי להכיר עסק כזה. מאחלת לחנות הצלחות!!!
מוצר:
טלפון סלולרי LG G4 Beat beat
שם:
aay
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
פרסום אינטרנטי מציג טלפון LG G3, 32GB זמין לרכישה במחיר נקוב. טילפנתי לוודא שהטלפון זמין במלאי ונאמר לי מפורשות שכן. באותה שניה הזמנתי מן האתר וכתבתי הערה לאיסוף עצמי וטשלום טלפוני. אחרי כמעט 4 שעות חזרו אלי, אמרו לי שאין מה שהזמנתי ושעליו קיבלתי אישור הזמנה אוטומטי. הציעו לי טלפון זהה אחריות נוספת מגן מסך אבל....ביותר כסף. לחיליפין הציעו לי להמתין למשלוח מעל 10 ימים אז יגיעו טלפונים בצבע שונה מזה שרציתי.
פרסום מטעה. חוסר אמינות. שירות לקוחות שמוצא לנכון להתווכח עם עובדות אודות הטעיה בפרסום.
חבל שאין לי זמן לבזבז הייתי מתלוונן ברשות להגנת הצרכן.
היזהרו - הם מפרסמים מה שאין להם ומנסים דרך זה לשכנע לקוחות לקנות יותר ביוקר!
מוצר:
טלפון סללולרי G3
שם:
מגנטים
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן לשאול האם יש מכשיר במלאי, יש להם מס' חנויות ומלא עובדים אבל על שאלה פשוטה הם לא יכולים לענות.
מוצר:
גלקסי 6 s6
שם:
Oren
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון lg g4 היה רשום באתר שהוא במלאי באפור ולבן, התקשרו אלי והציעו לי אחריות מורחבת או מה שזה לא יהיה, אמרתי שאני לא רוצה. אז אמרו שהמוצר הזמנתי זמין רק בכתום. למרות שרשום באתר שזה אמור להיות באפור אמרתי בסדר. היא אמרה אז שזה יגיע אליהם רק עוד 10 ימים ואז זה יגיע אלי לאחר 7 ימים. כלומר 17 יום במקום 10 ימים.
כל החנות הזאת היא שקר אחד גדול. אל תקנו מהם.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Alina
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בזמן רכישה הוצע לנו לקנות מכשיר עם אחריות מורחבת במקום מכשיר זול יותר. לאחר שבועיים התחילו בעיות עם המכשיר. פנינו לחנות אך הסתבר שאחראיות ששילמנו עבורה עוד 400 שקל לא שווה כלום: זמן טיפול במעבדה 10 ימי עסקים (כל מעבדה פרטית מתחייבת ל-5 ימי עבודה !!!) ובנוסף אין אופציה למכשיר חלופי
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
שם:
ליאת
תאריך:
07/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מכשירים דרך האתר וציינתי במפורשות בשיחת הטלפון שאני אאסוף את המכשירים בחנות בעפולה.... כשנאמר לי שהם שומרים רק ליום אחד... הסכמתי לדחות את ההזמנה ביומיים, אבל נציג המכירות (שכנראה היה להוט לבצע מכירה!!!) צין ואמר שאתקשר למחרת (יומיים לפני האיסוף) כדי לאשר את ההזמנה ולוודא שהמכשירים אכן יהיו בסניף המדובר. כשהתקשרתי אכן למחרת ציינתי שוב ושוב שרק בעוד יומיים אני אוספת את המכשירים... הנציג אמר שאין בעיה המכשירים יחכו לי בסניף. כשהגעתי לסניף התברר לי ששום מכשירים ושום נעליים.... המכשירים שכביכול "חיכו" לי.... נnכרו באותו הבוקר, בטענה שלא שומרים מעבר ליום את המכשירים. כמובן שגם שיחה עם הנציג דורון, לא עזרה הם טענו שלא היה ולא נברא. שהם אף פעם לא מסכימים לשמור מעבר ליום. בקיצור לא להזמין מרשת זו, לא אמינים, עם שירות גרוע ללקוח ומה שמעניין אותם זה רק הכסף!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
שם:
גלעד
תאריך:
05/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי galaxy s7 בחנות לפני מספר ימים.
הנציג המליץ על תשלום נוסף עבור קבלת מטען "מקורי" וחבילת אחריות רחבה יותר.
כאשר שאלתי האם מדובר בדגם הבין-לאומי של המכשיר, נאמר לי בפירוש שכן.
בפועל, המטען "המקורי" אותו קיבלתי אכן מקורי, אולם מדובר במטען שאינו מנצל את יכולות הטעינה המהירה של המכשיר בפועל ומתאים לדגמים שיצאו לפני מס' שנים!
בכדי לנצל את יכולות הטעינה המהירה של המכשיר עליי לרכוש מטען מהיר שעלות הינה כ-179 ש"ח בבדיקה שערכתי.

כמו כן, אין מדובר בדגם הבין לאומי, אלא דגם שמותאם למזרח אסיה! בדגם זה אין עברית מובנית. יצוין כי כן הותקנה גרסה שהייתה בה עברית (ככל הנראה נצרבה ע"י היבואן), אולם לאחר ביצוע שדרוג גרסה, העברית נעלמה וכעת אני נאלץ להשתמש בתפריט באנגלית בלבד. זוהי אמנם נקודה שאינה קריטית עבורי באופן ספיציפי, אולם יכולה להיות מאוד קריטית לאנשים מסויימים.

אני מסכים כי המכשיר נמכר במחיר הנמוך במאות שקלים מזה של היבואן הרשמי, ועם אחריות של שנתיים, אולם אני חושב שמן הראוי היה להיות כנים הן לגבי הדגם והן לגבי המטען (מטען מהיר מקצר את זמן הטעינה ביותר מ-60%).
תגובת החנות:
מר' גלעד שלום רב,
המידע אשר הועבר אליך היה נכון ב-100%. על פי המלל אשר בחוות דעתך הינך מבין מהי סיבה לכך ומשכך למה הדירוג הנמוך?
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s7
שם:
GotkinZ
תאריך:
05/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
אני ואמא הלכנו לאיילין בחדרה. המוכר היה טוב לב וגם עשה הנחה. אנחנו מרוצים מאוד מהטלפון. תודה לכם.
מוצר:
טלפון סלולרי K10 K430Y
שם:
Jacob
תאריך:
04/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות ליגאל על הסבלנות ותשומת לב שהקדיש לי ולאשתי. רמה כזו של מסירות עוד לא פגשתי באף מקום. לא מצטער לאף רגע שבחרתי לקנות באיליין. מאוד מאוד ממליץ!!!
מוצר:
טלפון סלולרי se
שם:
Alex
תאריך:
02/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פה טלפון LG G3 לפני ארבה חודשים. הטלפון מאוד טוב והמחיר שלו היה משטלם.
בהתחלה הם ניסו למקור לי את הטלפון עם הביטוח ל 2 שנים מהיבואן בעלות של 200 שקל יותר ממשה מופיעה באתר ותענו שטלפונים עם הביטוח הרגיל אין במלאי ושאני צריך לחכות שבוע עד שיהיו. אני הסכמתי להכות ותוך 3 ימים התקשרו אלי וקניתי את הטלפון במחיר שמופיעה בזאפ.

סך הכל אני מרוצה מהקניה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
יוסי
תאריך:
30/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מכשירים ב 16/6 מסוג גלקסי J7 ב 931 שח כל אחד.
עוד באותו היום התקשרו אלינו לוודא את ההזמנה ואמרו שאפשר להזמין רק מכשיר אחד עקב המחיר הנמוך. ביקשנו לבטל מכשיר אחד.
באמת קיבלנו מייל שמאשר את ביטול מכשיר אחד. כעבור שבועיים של המתנה היום ב 30/6
התקשרתי לבדוק סטטוס הזמנה.
להפתעתי בישרה לי בחורה מאוד לא סובלנית שההזמה שלי מבוטלת. עבור שני המכשירים
אני התעקשתי שקיבלתי מייל על ביטול אחד מהמכשירים. היא מצידה אמרה שמה שכתוב אצלה זה מה שקובע ואם אני רוצה היא תשלח לי עכשיו מייל ביטול למכשיר השני.
פשוט זלזול מוחלט ושירות גרוע.
אף אחד לא טרח ליידע אותנו שביטלו את שתי ההזמנות. בתור אחד שקונה כל חודש באלפי שקלים מכשירים ומחשבים מחנויות באינטרנט ומקבל תמיד שירות מעולה ואדיב השירות שלכם אינו מתקבל על הדעת.
לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות בחנות eline
מה גם שהמחיר שלהם לא הכי זול ויש מלא אופציות אחרות וחנויות שכן יודעות לתת שירות.
תגובת החנות:
גולשים יקרים,
כותב חוות דעת אינו דובר אמת אלה כי תיעוד במערכתנו מציין באופן חד וברור כי במהלך השיחה עם מציגנו הביע מר' יוסי את רצונו לבטל הזמנה כלל ועל כך נשלח אישור בדוא"ל. כעת בדיעבד מתברר וכותב חוות דעת אינו זוכר את שיחה והתוכן שלה. אז למה להאשים את החנות בהנתהלות לא תקינה?
מוצר:
טלפון נייד Galaxy J7
שם:
Tomer
תאריך:
29/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות לאחר בירור מעמיק של האופציות לרכישת המכשיר באתר האינטרנט של החברה,שם יש שתי אפשרויות:
1.אחריות יבואן מקביל של שנה ע"י 'אריון טכנולוגיות' (על הקבלה כתוב בכלל 'גילתוראן בע"מ) ומטען "תואם" (לא מקורי,שלוקח לו 4 שעות לטעון את המכשיר,אז גם לא כ"כ תואם נכון?).
2.אחריות יבואן רשמי 'סקיילקס' של שנה ללא וודאות אם מדובר במטען תואם/מקורי איטי/מקורי מהיר.
מיד כשפנינו למוכר הוא אמר לנו ש-"שנה אחריות בדיוק נגמר לי",שאלתי אותו בנוגע לעניין המטען והוא אמר שכן,זה מטען תואם (תחנות דלק סטייל).
אך הוא לא התייאש וויתר עלינו כ"כ מהר,מיד הציע חבילה משודרגת של שנתיים אחריות של אותו יבואן מקביל "זה כבר מגיע עם המטען המקורי המהיר שלוקח לו חצי שעה להגיע לכ-60%".
עשינו קצת חושבים,ולצערי הרב הלכנו על זה...מיד כשהגענו הביתה פתחנו את האריזה ומצאנו שם כבל נתונים בצבע לבן (לא ניתן להבין אם הוא בכלל של סמסונג) ואדפטר(החלק שמתחבר לשקע) בכלל בצבע שחור,שנת ייצור 2013(הייתה אז בכלל טעינה מהירה תגידו?),אמנם מקורי ככל הנראה אך לא מהיר זה בטוח - חיברנו את המכשיר לחשמל,הכבל נכנס לאדפטר בקושי רב ומרגיש לא מותאם אליו,וכמובן שהמכשיר לא כתב כמו שאמור "טעינה מהירה".
יום למחרת התקשרתי למוקד המכירות שם ענתה לי בחורה שדיברה שוב ושוב בצורה מונוטונית ללא סוף וכל פעם חזרה על המשפטים "אתה יכול לבצע הזמנה מראש ללא תשלום באתר לפני שאתה יורד לסניף סתם" ו-"המוכר הזה מנוסה,אין סיכוי שהוא אמר לך שזה מטען מהיר" וכמובן "אני לא מתווכחת עם לקוח לא מרוצה,ת'רוצה תחזיר ת'מכשיר ת'שלם 5% או 100 שקל ביטול עסקה ונגמר הסיפור"
החוויה הצרכנית הגרועה בחיי,אין סיכוי שכף רגלי תדרוך שם שנית,ואני ממליץ לכולכם בחום...עדיף לשלם עוד 100 שקל ולקנות מכשיר סלולרי באחת החנויות המוכרות האחרות הישראל שבנו את השם שלהם בדרך קצת יותר נקייה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
שם:
adi
תאריך:
28/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
צפרסמים מחירים זולים באתר כדי למשוך קונים.
ואז תבואו לחנות ובדיוק נגמר הדגם הזול זגם יטרחו להסביר לכם כמה הוא דפוק. יציאו לכם דגם דומה בעלות נוספת של של כמה מאות שקלים.
אותה השיטה בהזמנות באתר. יומיים אחרי ההזמנה חזרו אלי והסבירו שבדיוק את הדגם הזה אין וגם לא כדאי לי.
בקיצור אל תסמכו על המחירים באתר שלהם.
תגובת החנות:
גושלים יקרים, המקרה הנ"ל כלל אינו מוכר לנו, לאור העובדה כי אין כלל הוכחה לכל התקשרות של כותב חוות דעת מול החנות.
כותב חוות דעת, בעת שהתבקש על ידי זאפ לספק מס'הזמנה או מס'חשבונית רכישה, סיפק מס'56354975256 שלא קשור לכלום שקיים במערכתנו. אין זו הזמנה, אין זה מספר חשבונית. למספר אשר סיפק אין שום משמעות.
מסיבה זו קיים חשד למניעים האמיתיים לכל הנכתב על ידי adi .

מוצר:
גלקסי 7 S7
שם:
גולש
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
אלונה
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המון תודה לצוות הטכני של Eline. הפקדתי סלולרי ב 14 לחודש כי לא נדלק וכבר היום,כעבור חמישה ימים, התקשרו ממחקה טכנית וביקשה לקחת פלאפון שתוקן. המון תודה על מהירות ויעילית. לא סתם אומרים אליכם דברים טובים! המשיכו כך!!!
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט oneplus
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר