דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.57
ציון ממוצע
44
חוות דעת בשנה האחרונה
3354
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
2
שנה אחרונה
39
0
5
כל הזמן
2706
37
611
נמצאו 3354 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
06/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה, המעבדה סיפור אחר לגמרי.מכשיר נקנה ב9/14 באפריל החלו בעיות ברמקול נשלח לתיקון אחריות 2 ימי עבודה אחרי חזר המכשיר בטענה שאין כל תקלה. הפצרתי במוכר שישנה תקלה וכי רמקול חיצוני באופן אקראי מפסיק לעבוד ואם ינסו להקשיב מספר שניות צליחו לשחזר את התקלה. אשת השירות טענה שיתכן שהתקלה נובעת מזה כשהמכשיר בתל אביב אבל איפה שהם נמצאים היא לא קוראת וזה יכול להיות עניין של מיקום (אני לא צוחק זה מה שנאמר) ואחרי הפצרות הסכימו להשאיר לתיקון. כמה ימים אחרי זה הוחלף "צלצלן" למרות שהתקלה לא נמצאה. הגעתי לחנות לאסוף את המכשיר ו הרמקול לא עובד. המוכר בחנות התנצל ואמר שישלח למעבדה בשנית (בהמשך המעבדה טענה שהתקלה פרי דימיוני) כמה ימים אחרי שוב אותו תרחיש מודיעים שהכל בסדר ושוב הוחלף צלצן מגיע לחנות שוב יחד עם המוכר בחנות משחזרים את התקלה. התקשרתי לשירות לקוחות והסברתי להם שאני צריך להפסיד שעות עבודה. נאמר לי הפעם יחזירו לי את המכשיר בUPS ולא אצטרך לבוא לקחת אחרי כמה ימים מחזירים לי את המכשיר בUPS הפעם הרמקול עבד שניות בודדות, ואז הפסיק לעבוד. נלקח המכשיר שוב לתיקון מעבדה. ושוב החזיר אותו עדיין מקולקל נלקח פעם רביעית לתיקון והחזיר אחרי כמה ימים הפעם הוחלף לוח אם וזה "מכשיר חדש". באוג' הפסיק הMIC לעבוד ב20/8 מסרתי לתיקון. בין לבין עוברים חגים, מכתבים וטלפונים לא נחמדים מהחנות וב 07/10 מתקשרים אליי שהגיע הרגע ואפשר לקחת את המכשיר. לקחתי את המכשיר והכל עובד הטענתי באותו בערב וגיליתי שהסוללה שלו כמעט מתה...(שתי שיחות של דקה והטלפון נכבה וצריך להטעין). כמובן שאין אחריות על סוללה. פעם החנות הזו הייתה טובה קניתי מהם כבר מכשירים אבל המעבדה שלה היא סיוט. עכשיו אני בטוח שהחנות תגיב, שמכשיר נמצא עקום (עקימות שלא אני או המוכר שלהם הצלחנו לראות), ובוא נניח רגע שכן זה לא מסביר טיפול מאוד לא מקצועי של המעבדה, מענה טלפוני מתנשא, טיפולים מאוד קצרים שלא בודקים מהות תקלה, מצד אחד ומצד שני טיפולים שלוקחים חודש וחצי. החלטתם לקנות מהם תקנו מכשיר נוסף כגיבוי אתם תזדקקו לו אם אי פעם תצטרכו להשתמש במעבדה.
תגובת החנות:
מר' דביר חוות דעתך מאוד חשובה אך היא חייבת להיות אמתית והוגנת וחבל נורא כי הנך מעוות את המציאות לחלוטין.

מכשיר אשר נרכש ב-23.09.06 הובא לבדיקה על תקלת שמע ב- 13.05.15. בבדיקה זוהה כי קיימת בעיה בצלצלן והוא החלף לחדש.

ב-07.06.15 הבאת את מכשירך בטענה שתקלה חזרה. בבדיקה התגלה כי מכשירך נפל וכתוצאה מכך התנתק רכיב ממקומו. חשוב לציין כי במקום לומר לך כי התקלה הינה פרי ידיך שוב תוקן הנייד ללא תשלום.

ב-14.06.15 הובא מכשיר בשלישית כאשר גופו הינו עקום (תמונה נשלחה לך לדוא"ל) ומכשיר אינו עובד כראוי. שוב, תוך התחשבות כלפיך תוקן הנייד ללא כל תשלום.

וזאת הכרת תודה שלך כלפי יחס הוגן אשר קיבלת. בושה.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
double
תאריך:
03/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר ואחרי שלושה ימים מישהו אמר לי שחסרה בו חתיכה והראה לי את זה על המכשיר שלו. גם כן היו שמה שני חורים איפה שהראמקול שנראה שמשהו חסר שמה. חסר הגריל של הרמקול התחתון. אחרי שלושה ימים הלכתי אליהם(היה ששי שבת) ואז הוא אמר שלא יחליף ושאני צריך ללכת ליבואן...אחרי טרטור נוראי הגעתי ליבואן שאמר שזה עלול לקחת המון זמן. בחיים עוד לא אקנה מהם.
תגובת החנות:
מר' יאסין רכש מוצר בעל שירות ואחריות של חברת יורוקום. ערכת המוצר הייתה סגורה הרמטית. המוצר נפתח מול מר' יאסין אשר התרשם ממנו ורכש אותו.
כעבור שלושה ימי עסקים פנה מר' יאסין בטענה שחלק של הסלולרי אשר רכש חסר וזאת כאשר הוציא אותו ממכנסיו. מר' יאסין הופנה לשרות לקוחות של חברת יורוקום בדבר הטענה שלו.

לא ברור כלל על איזה טרטור מדובר ועל מה מלין כותב חוות דעת.
מוצר:
טלפון סלולרי moto x play
תמונת משתמש
שם:
Almog
תאריך:
30/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות התקשרה אליי כבר יום למחרת לוודא את ההזמנה. נאמר לי שהצבע הלבן לא במלאי והאם אני מוכן לקבל צבע אחר, אמרתי שאין שום בעיה.
לאחר יומיים כבר קיבלתי לדואר האלקטרוני שלי מספר מעקב בדואר ישראל - ולאחר מספר ימים המכשיר היה אצלי.
ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי lg g3
תמונת משתמש
שם:
edi
תאריך:
18/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול LG G3 32GB, מסרתי פרטי כרטיס האשראי באתר האינטרנט,
והכסף לא נמשך מיד בביצוע העיסקה - החנות שומרת מספרי כרטיסי אשראי אצלה.
היום בחורה לדבריה מ-ELINE התקשרה-ושאלה תאריך לידה שלי,
לא מסרתי לה,הרי לא ברור איזה שימוש נעשה במידע הזה - היא אמרה שאם אני לא מוסר תאריך לידה - היא תבטל את ההזמנה.
אני לפני המקרה הזה קניתי בחנות ELINE כמה מכשירים ולא היו לי בעיות.
כנראה משהו השתנה שם - הפסקתי לתת בהם אמון, ואבקש מ-ELINE למחוק את כל הפרטים שלי ממאגר הנתונים ולא לעשות בהם שום שימוש.
תגובת החנות:
אדי היקר.

אנו, כאתר מכירות באינטרנט חשופים למקרים רבים של נוכלות ברשת בהם קיימים ניסיונות לבצע הזמנות באמצעות אמצעי תשלום שנגבו מאזרחי ישראל.

לשם הגנה על כל בעלי כרטיסי האשראי, אנו מבצעים פעולות אימות מול חברות אשראי בהם נדרשים פרטי לקוח מועטים.

מפעילות זו, כספם של מאות אזרחים נשמרו בכיסם ונמנע מכך קיום של עוגמת.

אנו מתחייבים כי מידע המסופק מלקוחותינו הינו לשימוש פנימי בלבד ומאובטח באמצעות טכנולוגיות הצפנה המתקדמות ביותר.
מוצר:
סמארטפון G3
תמונת משתמש
שם:
ilya
תאריך:
13/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 2/9 רכשתי סמארטפון עבור חמותי. זמן הספקה מובטח - 7 ימי עסקים. הטלפון לא היגיע עד היום - 13/10. בשרות לקוחות נאמר לי שזאת בעיה שלי, ושכתוב אצלם באתר כי אם אני בוחר במשלוח רגיל הם לא אחראים למשלוח, ולכן הם לא חייבים לי כלום: לא יכולים לשלוח טלפון חדש, ולא יכולים לזכות אותי. בחור בשם נתנאל אף סירב להעביר אותי למנהל שרות לקוחות. לאחר מספר שיחות, חזר אלי מנהל השרות ואמר שהם יחקרו !!! היכן הטלפון ויחזרו אלי. לא שמעתי מהם מאז.
לסיכום: אני הולך לפנות לכל גורם רלוונטי על מנת לפתור את הבעיה. אתם - הקונים - קחו בחשבון את כל משכתבתי.
תגובת החנות:
איליה שלום רב,

כפי שהוסבר לך בשיחה טלפונית, התחייבותנו כלפי כל צרכן היא לשגר במהירות את הזמנתו באמצעות שיטת ההפצה אשר הוא בוחר ולכתובת אשר הוא סיפק.

אין לנו כל שליטה על הדרך בה דואר ישראל מבצע את מיון החבילות והפצתן ליעדן הסופי. משכך, אין עיכובים כאלה ואחרים באחריותנו.

במקרה הנ"ל, לאחר הבדיקה מול דואר ישראל כמובטח לך, איליה, נמצא כי חבילה חיכתה זמן רב בסניף הדואר הקרוב אליך אך עובדי דואר לא עדכנו אותך בדבר.

אנו מצרים על תפקוד הירוד של דואר ישראל ומכך סבלם של צרכנים רבים ברחבי מדינת ישראל.




מוצר:
טלפון סלולרי A501CG
תמונת משתמש
שם:
omry
תאריך:
08/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני תמיד חוזר ל ELINE. גם לחברים ומשפחה קניתי או המלצתי עליהם. אף פעם לא היו בעיות משום סוג. הזמנתי את הטלפון אתמול אחה"צ. הוספתי תשלום לשליח. הטלפון הגיע היום ברבע לתשע בבוקר!! תודה גם ל UPS. באמת לא ציפיתי לו לפני שבוע הבא.
ממבט ראשון הטלפון עובד, לא חסר כלום באריזה. המחיר טוב (כן כן - אפשר למצוא את מכשיר במקומות אחרים ב-30 ש"ח פחות), ההזמנה פשוטה, מהירה ועניינית וגם אם צריך ייעוץ עונים לך בסבלנות ובצורה מועילה גם לפני שקנית או התחייבת לקנות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
Maya
תאריך:
04/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאשר מתבצע עדכון או איפוס של המערכת אין עברית בטלפון. דבר זה מחייב את הלקוח לחזור לחנות כל פעם מחדש, לעמוד בתור כדי שיחליפו לו את השפה בעיברית.
אני רואה בזה רמאות מצד הרשת למכור טלפון מבלי לידע את הלקוח שהשפה העברית לא *מובנת* בטלפון ובכך לאלץ אותו לחזור לשירות הלקוחות שוב ושוב ולאבד זמן יקר!
תגובת החנות:
מאיה שלום.
שפה העברית אכן הינה חלק בלתי נפרד ממערכת הפעלה של כל מכשיר סלולרי המבוסס על מערכת הפעלה Android מאז גרסה 4.0.4.
במידה ונתקלת בבעיה מסוימת, צוות הטכני שלנו תמיד מוכן לספק מענה גם בסניפנו וגם באמצעות שיחה למוקד שרות לקוחות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
תמונת משתמש
שם:
Harel
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפוש אחר מחיר טוב לס6 גילו לי את החנות. בצעתי הזמנה באתר וחזרו אלי ובדקו את כל הפרטים. נהנתי מיחס אדיב כבר באותו הרגע. כמה ימים לאחר מכן המכשירים היו כבר אצלי כמובטח. לאי-ליין יש לקוח מאוד מרוצה שאמליץ לרבים. המון תודה.
מוצר:
mobile G920F
תמונת משתמש
שם:
Jenny
תאריך:
10/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה של המכשיר הייתה בסדר. המוכר היה בסדר. בלי יחס מיוחד.
באתר נאמר שמקבלים אוזניות יחד עם המכשיר ולא קיבלתי.
הטעות הגדולה ביותר עם החנות הזאת הייתה שירות התיקונים שלהם. הוא הסיוט הכי גדול שקרה לי. הכל אמנם לפי התנאים שנאמרו אבל מסכת הייסורים שהם העבירו אותי הייתה דוחה ומגעילה ולא אכפת לי שכתוב עד ככה וככה ימי עסקים.
מעבדת תיקונים שלא מסוגלת להחזיר מכשיר עם תיקון קטן אחרי כמה ימים זה לא משהו ששווה להשתמש בו. גם שילמתי 180 ש"ח למעבדה וגם חיכיתי שבועיים וחצי. ולא אכפת לי שזה לא ימי עסקים. בפועל חיכיתי שבועיים וחצי לתיקון שבמעבדה אחרת היה לוקח חצי יום. אין ספק שהטעות הייתה שלי שסמכתי עליהם.
אל תסמכו על האחריות שלהם כי תצטרכו לשלם על כל תיקון שתעשו במילא ותצטרכו לחכות שבועיים שזה לא סביר בשום מצב ביחס ליכולת של מעבדות אחרות לתת שירות טוב ואפילו סביר.
תגובת החנות:
ג'יני שלום.
בואי נעשה סדר ב"הסיוט הכי גדול" ו-"מסכת הייסורים" כדבריך ומיד יהפוך לברור כי אין לך על מה להלין כלל!

דבר ראשון, מכשירי מדגם LG Nexus 5 מעולם לא נמכר יחד אוזניות ומעולם לא פורסם כך על ידנו. הבורות שלך בנושא אינה מיטיבה לך.

שנית, רכשת מוצר ב- 10.09.14 והבאת אותו לטיפול טכני לאחר כשנה ב- 25.08.15 כאשר ליד כפתור הדלקה וכפתורי עוצמת שמע היו מספר סדקים ממכות כמו כן סדקים ליד מגירת סים.

שילמת 180 ש"ח כי בשימושך במוצר שברת כפתור הדלקה. המכשיר הוחזר לך ב-06.09.15. סך זמן הטיפול 8 ימי עסקים וזה הרבה מתחת להתחייבות.

המלצתנו לך לבדוק דברים לעומק לפני פרסום אשר מטעה את הציבור הגולשים.


מוצר:
טלפון סלולרי nexus5
תמונת משתמש
שם:
אבנר
תאריך:
09/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר : דימה דבורק
מקצוען , אדיב , סבלני , שירות מצויין.
נכנסתי לעשות השוואת מחירים , ראיתי איך הוא נותן שירות לאנשים שעמדו בתור.
החלטתי שאם המחיר סביר , אני קונה ממנו.
חוויית הקניה היתה טובה מאד.
והוא עזר לי גם בהתחברות לדיבורית במכונית , ממש מושלם.
אני ממש ממליץ לקנות ממנו.
בוסים שימו לב הוא 100 אחוז.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815 גב עור
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
07/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לחנות החדשה בעפולה, קניתי גלאקסי 6 עם שנתיים אחריות. המוכר דימה נתן שירות מצוין פינק אותי עם מגן מסך ומגן אחורי הסביר לי הכל והיה כיף לקנות אצלו.
היה בעיה בהתחלה עם המטען קיבלתי מטען רגיל ודימה צ'יפר אותי בעוד מטען מהיר. תודה רבה ונתראה בקרוב.
מוצר:
גלאקסי 6 galaxy s6
תמונת משתמש
שם:
Ziv
תאריך:
03/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר שרכשתי, Sony Xperia Z1 לפני שנה, נשאר במצב מעולה, חוץ מהרטט שנהרס באיזושהי צורה. כששלחתי את הטלפון למעבדה במסגרת האחריות אמרו לי שאין בעיה ושיתקנו לי את הרטט, יום אחרי זה מתקשרים אליי מהמעבדה ואומרים לי שנכנסו לפלאפון נוזלים (מים) ושהם לא מתקנים פלאפונים שנכנסו בהם נוזלים, אבל מה, הפלאפון הזה נגד מים, אחרי וויכוח שבו הואשמתי באי שמירה על הפלאפון וויתרתי ושלחו לי את הנייד חזרה לחנות.. הפלאפון הוחזר עטוף במסמכים ותמונות, לקחתי אותו ויצאתי מהחנות, כשהגעתי לבית שמתי לב לשתי שריטות על המסך שנראות לעין כשהמסך דולק, שריטות שלא היו כשהבאתי את הפלאפון לתיקון. ישר התקשרתי למוקד לקוחות וגם שם האשימו אותי בזה שאני משקר ושאני עשיתי את הנזק הזה אחרי שאספתי את הפלאפון, ושאין לי איך להוכיח את הטענה הזאת, שפגעתי במסך אחרי האיסוף, כשהוא היא עטוף ובתוך התיק. שירות על הפנים, שבו מאשימים את הלקוח בחורים במערכת שלהם. לא ממליץ בכלל
תגובת החנות:
זיו היקר,
נכון שלמכשירך קיימת חסינות מסויימת מחדירת נוזלים אך איך תוכל להסביר את המדבקות רטיבות כימיות אשר שינו את צבען לאדום בדיוק בשקע USB? התשובה היא פשוטה, הנוזלים חדרו כי הפתח של שקע אשר לא היה סגור ואליך היה לדאוג לאטימותו.
נציין כי מכשירך אשר הבאתה ביום אחרון של תקופת אחריות, היה מרובה בסימני שימוש כגון שריטות ושיפשופים על גוף המכשיר. נכון שאין זו הפתעה היות ונהנתה משימוש במכשיר סלולרי שלך במסך שנה אך להאשים שחברתנו שרטה את מכשירך זו הינה הגזמה.

אנו ממליצים לך להקפיד יותר בעתיד בשמירת המכשירים הסלולריים אשר יהיו בשימושך ומכך תוכל לחסוך הוצאות מיותרות ולהנות יותר מהם לתקופה ארוכה יותר.
מוצר:
טלפון Xperia Z1
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
02/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לבת שלי את המכשיר גלקסי S6 בנשר.
היחס היה אידיב, מקצועי ומהיר.
החליפו לבת שלי את הסים מהמכשיר הישן לחדש, הציעו לנו אפילו להעביר את כל התוכן בן הטלפונים- ללא תשלום- הסכמנו והלכנו לאכול. לאחר רבע שעה קיבלנו טלפון ונאר לנו שהמכשיר מוכן ושניתן לבוא לקחת אותו.
לסיכום- אחזור לקנות בחנות הזאת את הטלפון הבא!
ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
רובי שלום
תאריך:
30/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האחריות נגמרה לי לפני חודש וחצי ואז המכשיר התחיל לעשות בעיות בקליטה
כשהסתובבתי בין החנויות הם לא הכירו את המכשיר כי הוא לא מהיבואן הרישמי ורובם הגדול לא מוכן לנגוע בו
כששלחתי למעבדה באליין הם לא הסכימו לטפל בו בטענה לא נכונה שמישהו אחר טיפל בו
כשהתקשרתי להסביר שזה לא נכון היא לא האמינה לי ולא הייתה מוכנה לתת לי שירות
אחרי שביזבזתי 1800 שח על מכשיר שלהם שבאופן פלא התקלקל ישר אחרי האחריות
חלק מהמעבדות אמרו לי שיכול להיות שהם משנים את המספר הסידורי של המכשיר אחרי שנה .אני לא יודע אבל משהו מסריח בחנות הזאת
תזהרו מהם אחרי שנה
תגובת החנות:
רובי היקר,
כלל בזבזתה את כספך. נהנתה משימוש מלא במכשירך מעל תקופה של שנה (!!!) וכאשר קמה תקלה בחרתה שלא לפנות אלינו אלה לתקן אותו במעבדות פרטיות כלשהן.
ומה אתה מצפה מאיתנו כאשר אותם מעבדות פרטיות שאליהם פניתה גרמו למכשירך נזקים כבדים מעבר ליכולת תיקון?
כיצד ניתן כלל להאשים את החנות?
איפה ההגיון?
מוצר:
G2 802
תמונת משתמש
שם:
YOTAM SHCHORY
תאריך:
29/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילה האתר נראה מזמין ומושך בגלל המחירים היחסית נמוכים ו"ההמלצות" הרבות, אך ברגע שנכנסתי לתהליך הקנייה הבנתי כמה הכל היה שקר.
המחירים האתר - שקר ( בחנויות המחיר עולה ב200 ש"ח) מצוין באתר באותיות בגופן -6.
היחס האדיב- שקר, הרגיש כאילו המוכר רק רצה שנלך ונפתור אותו מהעול שנקרא לקוחות.
לא הייתי חוזר לחנות אפילו לא בשביל מסטיק.
תגובת החנות:
יותם שלום,
הינך סותר לעצמך, כי מצד אחד אתה טוען שהכל שקר ואז אתה טוען שהכל כתוב באתר.
ואם היחס היה כה לא תקין כלפיך לטענתך ואם לא הייתה חוזר לחנות נשאלת השאלה, למה המשכתה בעסקה ורכשתה מוצר?
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
28/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיב וסבלני, המוצר הגיע בזמן וללא תקלות, ביצוע ההזמנה באינטרנט היה פשוט ונוח, מומלץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
ההוא שמבין
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תראו את כל התגובות אני אהיתי בטוח שזה סתם כמו בודדים שהתעצבנו אבל עכשיו אני מבין אותם אני נפלתי קורבן לשרות הנחות,והבלתי אמין שלהם אני רק מבקש ממכם לפני שתקנו תסתכלו על כל חוות הדעת של האנשים ותחשבו שאלו רק האנשים שהגיבו תחשבו עוד כמה אנשים יצאו לא מרוצים מהקניה שלהם ברשת החנויות הזאת
תגובת החנות:
חיים שלום רב,
אנו מתנצלים על כך שהפצת המשלוח שלך התעכבה ביומיים במיון של הדואר ישראל. אם זאת כפי שהוסבר לך בשיחה טלפונית ובדוא"ל מספר פעמים אין ל-ELINE כל שליטה על אופן בו דואר ישראל מבצעת משלוחים והפצות. כמו כן, למרות שלא ציינתה בכך בחוות דעתך הינך אנו משוכנעים כי מרוצה מעובדה כי פנייתך טופלה בתשומת לב רבה ועודכנתה בדבר המצאות חבילתך על בסיס יומ יומי ועד איסופה על ידיך.
אנו מאחלים לך שימוש מהנה במוצר אשר בחרתה.
מוצר:
LG G4 LG G4 H815
תמונת משתמש
שם:
ronenitzhak
תאריך:
24/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרגע ההזמנה התחילו טלפונים עם שינויים ותוספות על הכיסוי, המשלוח, האחריות, מועד האספקה. לנוכח מורת רוחי מהעיכוב והשינויים קיבלתי את הצעת שירות הלקוחות לבטל את ההזמנה. כן ירבו כמוני
תגובת החנות:
רונן היקר,
טלפונים אשר בוצעו הינם לשם בדיקת נכונות כתובתך ופרטי אשראי אשר מסרתה. אנו מתנצלים אם ניסיוננו להימנע מיצרת טעות בהזמנתך גרמה לכעסך ומאחלים לך רכישה מוצלחת גם אם זה לא דרכנו.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוץ מהעמידה בתור, -הקנייה הייתה בסך הכל מהירה, בלי בעיות..
אחי קנה LG G3 ואני קניתי NEXUS 5.
לאחי עד עכשיו יש תקלות קטנות בתוכנה.. אבל לא משהו שגורם לו להתחרט על הקנייה..
לעומת זאת המכשיר שלי שרד חודש ראשון, ובפעם הראשונה שקיבל מכה קטנה מהמרפק שלי - הוא מת. החלטתי שלא לקחת סיכון בלפתוח את המכסה ולנסות לשחק עם הסוללה (המכשיר עם מכסה שלא ניתן להוציא בקלות). - ישר התקשרתי לחנות וסיפרתי מה קרה, הם אמרו שהאחריות שלי כוללת אך ורק תקלות בתוכנה.
לא רציתי לזרוק את המכשיר, אז פניתי למעבדה של חבר ובה הם אמרו שהמכשיר מת ולא משתלם לתקן...
אז פניתי שוב לאיליין, וביקשתי מהם הצעת מחיר, - הם אמרו שבדיקת מעבדה נכללת באחריות שלי ויכול להיות שגם התיקון, אך העובדה שהמכשיר נפתח במעבדה אחרת מבטלת לי את האחריות.

בקצרה - נוכלים!

לא מציע לאף אחד לקנות בחנות הזו, חבל שלא קראתי חוות דעת של אחרים לפני הקנייה, אני רואה שאני לא היחיד שקיבל מכשיר סוג ב' ושירות סוג ד'...
תגובת החנות:
דוד ,
אנו נתפלאים על מימדי חוסר הגיון וחוסר הגינות שאתה מפגין.
רכשתה מוצר חדש עם אחריות לשנה כלומר כיסוי על תקלות יצרן - מנגד אתה מודע כי מכשירך נפל/ קיבל מכה וכתוצאה מכך מת.
במקום לתת לנו אפשרות לתקנו מיד לאחר שנפל/קיבל מכה את פונה למעבדה פרטית כלשהי ולאחר שזו נכשלת אתה בא אלינו בטענות?
אז איך בדיוק אתה קורא לנו נוכלים? על מה ולמה ? אנו אשמים במחדליך ?

פשוט בושה...
מוצר:
Nexus 5 D821
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בחנות זו. האחריות לא שווה גרוש. שרות גרוע.יחס משפיל ומזלזל ויעשו הכל להאשים אותך בנזק למוצר.
המכשיר שלי עכשיו בתיקון. יש עליו אחריות. לאחר שטרטרו אותי הלוך וחזור ולא תיקנו את המכשיר הם טוענים שהמכשיר נפל ולכן לא עובד כראוי.
שקר וכזב. המכשיר ללא שריטה. לא נפל מעולם. הטאצ שלו לא עובד כראוי ולעיתים נתקע והוא מתחמם מאוד. ביקשתי את הדוח ביקורת של המעבדה אך לא קיבלתי. עבור תיקון המכשיר הם מבקשים 750 שח. לקחתי את המכשיר למעבדה אחרת. החליפו את המסך והטאץ בעלות של 350 שח.
אז למה הם מבקשים 750 שח ועוד כשהמכשיר באחריות... והנזק לא נעשה כתוצאה מנפילה או שבר????
בקיצור:לא להתקרב לחנות זו!!!!! . עדיף לשלם עוד קצת ולקנות במקום הגון.
תגובת החנות:
רונן שלום,
הינך מרבה בלהאשים אותנו, אך לא רואים כלל את הביקורת הוגנת אשר אתה מעביר על עצמך.
מכשירך אשר השתמשתה בו להנאתך במשך 9 חודשים, נמסר אלינו במצב הבא:
בפינה עליונה שמאלית קיימת מכה ומעיכה, קיים שבר בפלסטיקה של המכשיר ומעיכה בפינה עליונה ימנית, כאשר קיים סדק ארוך במסגרת של המכשיר בחלק עליון ליד הרמקול פנימי, כאשר מעל המצלמה הקדמית קיים שבר בפלטסטיקה.

איך אתה רונן מצפה ממכשירך לשרוד חבלות כאלה ולתפקד כהלכה כאשר האופן בו אתה משתמש בו כה לקוי. כיצד אתה מצפה שיצרן יהיה אחראי לכל המכות וזעזועים שעבר למכשירך?

רונן, אנו ממליצים לך להשתדל יותר בשמירה על המוצרים אותם אתה רוכש ובכך תחסוך את ההוצאות המיותרות והנאתך מהמוצר תימשך זמן רב יותר ולא יהיה כל צורך בחיפוש האשמים.
מוצר:
טלפון סלולארי LG G3 LG
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
18/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון מאתר eline. באתר ניתנה אפשרות להרחבת אחריות מעבר לשנה ראשונה ע"י החנות עצמה בשתי צורות: ב 150 ש"ח תוספת של שנה שניה, או ב 250 ש"ח אחריות יבואן לשנה. החלטתי לוותר על האחריות והזמנתי את הטלפון בלי תוספות.קיבלתי דוא"ל שההזמנה התקבלה.
למחרת בבוקר קיבלתי טלפון מ eline. הם ביקשו לבשר לי שהמוצר אינו במלאי. במקומו הם הציעו לי לרכוש את אותו טלפון עם תוספת אחריות בתשלום.
אם הטלפון אינו במלאי, לא הבנתי איך הוא פתאום כן במלאי, אבל רק אם אוסיף כסף.
ביטלתי את ההזמנה. לזכותם יאמר שהביטול היה מיידי.
תגובת החנות:
יניב שלום,

ביצעתה הזמנה ב-17.08.15 בשעה שבו מוקד ההזמנות היה סגור. למחרת פנתה אליך נציגה שלנו בשעה 09.00, כאשר רצתה לבשר לך כי המוצר שהוזמן נמצא במשלוח אשר אמור להיכנס למלאי החברה בין התאריכים 18.08.15 - 19.08.15 ומוצר אשר זמין לה למשלוח מידי אליך הינו בעל אחריות למשך שנתיים עם עלות גבוהה יותר אלה אם כן תהיה מוכן להמתין. טרם הספיקה נציגה לסיים את דבריה עצרתה אותה בתוקפנות ודרשתה לבטל את הזמתנך.
בעקבות הגעת המשלוח בשעות בוקר המאוחרות באותו היום, הוצע לך להמשיך בעסקה אך סרבתה לכך.
מהמקרה הנ"ל למדנו לקח וחידדנו את הנהלי השיחה מול הצרכנים לגבי מועדי הספקה של מוצרים, עם זאת, במידה והייתה מגלה טיפה יותר סבלנות והייתה נותן לנציגה לסיים את דבריה, סביר להניח שהייתה נהנה כבר עכשיו מהמכשיר הסלולרי אשר הזמנתה.
מוצר:
טלפון סלולרי One 64GB
תמונת משתמש
שם:
ארינה בחשיאן
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו שכבר כמה וכמה אנשים רשמו אל תקנו מהחנות הזאת !!!!!!!!!!!!
כמה שאני מצטערת שלא קראתי תגובות לפני ההזמנה, רק עכשיו אני רואה שאני לא הראשונה שנפגעה מה"אחריות" ומ"שירות הלקוחות" שלהם אז תבינו לבד מדוע לא כדאי לקנות מהם ...
גם אני קניתי מהם מכשיר סוני אקספריה Z3 וגם לי התחילו בעיות במכשיר אחרי כמה חודשים וגם במקרה שלי החנות התנערה מכל אחריות!!!!
אם אתם קונים מכשיר לא באמת יש עליו אחריות והם יגידו הכל כדי להפיל את האשמה עליכם!!!!!
בנוסף, נאמר לי ולא פעם אחת שאם הבעיה היא לא בגדר האחריות יביאו לי הצעת מחיר לתיקון המכשיר (היה לי מאוד חשוב לתקן את המכשיר בכל מחיר אחרת לא הייתי בכלל טורחת לבוא מאשדוד עד ת"א) אך אחרי ששמתי את המכשיר בתיקון התקשרו אלי אמרו לי שזה יצא מגדר האחריות ושהם לא מוכנים בכלל לתקן את זה גם לא בשביל כסף!
השירות מגעיל ואני פשוט מזועזעת עדיף לשלם יותר ולקבל יחס נורמאלי.
תגובת החנות:
ארינה שלום לך,

אנו מתחייבים לטפל בכל תקלה אשר מוגדרת כתקלת יצרן אך במכשירך נמצאו עודיות הבאות:

1. מכשיר שלך נפתח ובוצע ניסיון תיקון ע"י גורם שלא מטעמנו ואנטנה הפנימית של הסלולרי שלך הוחלפה באנטנה אחרת.
2. חלק מברגי המכשיר חסרים וחלק הוחלפו בברגים השונים בצבע מאלו שהיה בעת הרכבת המוצר ע"י היצרן SONY.
3. נמצאה חלודה בכמות גדולה ואפילו ברגי המכשיר חלודים.

מסיבות אלו לא ניתן לתקן את מכשירך ואין כיסוי אחריות עקב ממצאים שלעיל.
מוצר:
טלפון סלולרי sony xperia z3
תמונת משתמש
שם:
oren
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר החברה לאחר שפורסם שיש את המכשיר, לאחר שלושה ימי עסקים יצרו עימי קשר והודיעו לי שלא קיים המכשיר בצבע הזה במלאי רק בצבעים אחרים ( למרות שבאתר עדיין מפורסם) . הציעו לי לרכוש את אותו המכשיר בצבע הרצוי לי כאשר הוא עם אחריות מלאה של היבואן (כלומר תוספת של 180 ש"ח).
א. זה פרסום מוטעה.
ב. מה זה השקרים האלה וחרכך סחיטת עוד כסף לאותו המוצר שהם מפרסמים תתבישו לכם.
תגובת החנות:
לצערנו המידע שבחוות דעת רחוק מהאמת ואינו אמין.

1. אורן ביצע המזנה באתרנו בתאריך 13.08.15 כאשר את המס' ליצרת קשר אשר הוזן על ידו הוזן בצורה שגויה.
2. במשך 4 ימים ניסינו ליצור עמו קשר וכאמצעי אחרון נשלח אליו דוא"ל עם בקשה ליצירת קשר.
3. כאשר חזר אלינו אורן התברר כי מאחר ולא היה זמין נמכר המכשיר שהיה משוריין לו - המתננו 4 ימים...
4. הוצע לאורן את אותו מוצר ובאותו מחיר רק בצבע שונה שהיה זמין במלאי באותה עת במלאי החנות.
5. מיותר לציין כי אורן לא חוייב בשום שלב עד היום.
6. לצערנו אורן ניסה לסחוט אותנו וקיבלנו החלטה שלא להיסחט והביקורת הזו הינה תוצאה של החלטה זו.
7. אנחנו עומדים מאחורי הפרסומים שלנו וישנם מכשירים במחיר המצויין אשר זמין במלאי רק לא בצבע שאורן הזמין.
8. הצבע שהוזמן ע"י אורן חזר למלאי ולכן אינו הוסר מאתרנו.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
07/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו שכבר ציינו לפניי- בסניף תל אביב אין שירות לקוח, יש האשמת לקוח! מוכרים אנטיפטים ברמות. לא לקנות שם. שלמו 100 ש"ח יותר כדי לקנות בחנות בה יעזרו לכם באמת.

יש עשרות קונים שבויים ביום כי מדובר במיקום ראשי בתל אביב אולם שימו לב, רובם זועפים, קונים בלית ברירה, השירות שניתן מביך ולא שירותי.

ביטלתי את ההזמנה באותו הרגע כשראיתי שאם המכשיר שאקנה יתקלקל לא יהיה מי שיעזור לי.
תגובת החנות:
קרן שלום רב.
כאשר הגעת לסניף פגש אותך נציג חייכני ומסביר פנים אשר מיד ניגש אליך.
כאשר ביקשת מוצר LG G3, הוא עדכן שמשלוח הקרוב הינו בטווח של כמה דקות מגעה לחנות והסכמת להמתין ועד כה עד כה הכל היה בסדר.

מה שלא ברור, למה תקפת נציג כאשר הודעת לו שרצונך רק ב-16 GB? למה כאשר החלטת לרכוש מכשיר בנפח 32 GB ואותו נציג העביר כרטיס הסים ממכשירך הישן, תקפת אותו כי אינך רואה את אנשי קשר שלך?

למה תקפת אותו כאשר הוא ורק מתוך רצון לעזור, הקדיש לך זמן ותשומת לב, כאשר הציעה וביצע סנכרון עם ה-GMAIL שלך בתקווה שאנשי קשר יופיעו?

במה אשם הנציג שאנשי קשר כלל לא היו באף מקום?!?!

לצערנו מעולם לא נקבל תשובה לכך....


מוצר:
טלפון סלולרי 3
תמונת משתמש
שם:
Maor
תאריך:
07/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום קניית המוצר התקשרתי לשירות הלקוחות של איליין כדי לוודא שהמוצר שייקנה ביבוא מקביל, מגיע עם מטען מהיר, נאמר לי בחנות שכן ולכן יצאתי שאותו רגע לעבר החנות וקניתי את המכשיר, כשהגעתי הבייתה והטענתי אותו ראיתי שזה לא המטען המהיר, יום למחרת הרמתי טלפון לשרות הלקוחות, בלי יותר מידיי מאמץ הודיעו לי שלמרות שנפלה טעות וזה לא מגיע עם מטען מהיר, יחכה לי מטען מהיר בסניף ואני יכול לבוא לקחת. אני אחזור לקנות באיליין.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 Edge SM-G925F 64GB
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply