דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.62
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
3
שנה אחרונה
45
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
Ashi
תאריך:
04/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לרכוש את המכשיר הנ"ל בסניף תל חנן, לא נמצא אצלו במלאי המכשיר עם שנה אחריות וכל הזמן ניסה למכור לי את המכשיר עצמו עם שנתיים אחריות, הבטיח שביום שני 4 ימים אחרי אוכל לקבל מכשיר עם שנה אחריות , אבל התקשרו אלי מהחנות ואומר לי שיש לו מכשיר מה שביקשתי אבל לקוחה אחרת אמורה לקבל אותו, ועוד אומר שלא יודעים מתי יגיע מכשיר נוסף. המוכר שוב פעם דיבר בצורה לא יפה ולא כיבד את הבקשה שלי בצורה מאוד מזלזלת וניסה להגיד לי קח אחריות לשנתיים ושהוא לא אוהב את הספק ההוא. השרות וההבטחות לא כמו שציפיתי.
תגובת החנות:
סניפי החברה מאוד פעילים ומתקיימת בהם מכירה מאוד אקטיבית במהלך יום עבודה. מה ניתן לעשות כאשר מוצר של ספק אחר אוזל במלאי? נכון, מציעים ללקוח חלופה וזה מה שבדיוק נעשה. ראוי לציין כי כי מר' Ashi לא טרח לברר מול מוקד טלפוני בדבר זמינות של מוצר במלאי טרם הגעתו. גם לא דאג להזמין מוצר לפני כן. אז ממה מתפלא מר' Ashi? לא קרה לו מקרה כאשר אזל הלחם בסופר השכונתי?

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
Slava
תאריך:
03/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קפצתי לחנות בנשר לעשות קנייה אחרי ששמרו לי שם מכשיר. המוכר היה אדיב וסבלני לפי מיליון שאלותממני :-). ביקשתי הנחה וקיבלתי אותה. אין תלונות. ממליץ!
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 6p
תמונת משתמש
שם:
אדי
תאריך:
31/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כותב את הביקורת בצער רב מכיוון שקניתי עד כה בשנים האחרונים קרוב ל- 10 מכשירים מחנות ELINE והייתי מאוד מרוצה עד כה מהשירות המקצועי. בחווית הקנייה האחרונה לפני למעלה משבועיים הזמנתי טלפון MEIZU M2 NOTE באינטרנט והגעתי לסניף תל אביב כי נאמר לי שיש אותו במלאי בסניף זה. כשהגעתי המוכר אמר לי "נשאר לי רק הדגם עם השנתיים אחריות ולא השנה" - תיכף הבנתי שמנסים למכור לי תוספת שאני לא רוצה - אמנם ההבדל הוא רק כ- 100 ש"ח אבל זה עקרונית מעצבן אותי שדוחפים לי משהו. הם מנצלים את העובדה שאתה "שבוי" כי טרחת ובאת פיזית לחנות (היו לי סידורים בת"א). - לשאלתי מה הקשר בין האחריות המורחבת לדגם "שנשאר לי"? קיבלתי תשובת מריחה כלשהי. התעקשתי לקבל את המכשיר שלי עם שנה אחריות כפי שהזמנתי ולא לשם כל תוספת - המוכר עשה את עצמו מדבר עם ההנהלה ומבקש "אישור" כאשר לי ברור שמדובר ב "מזימה" שהמנהלים שלו משתפים איתו פעולה והוא פועל לפי הנחיות הרשת. לראייה, בזמן ששילמתי על הפריט (בסוף הם "נכנעו") - נכנס קונה נוסף ששאל על מכשיר והמוכר, בלי להתבלבל, שוב אמר לו - כן אבל יש לי במלאי רק את השנתיים אחריות ולא השנה...זה כבר דפוס פעולה.
אני בחנות הזו השקעתי אלפי שקלים (אולי כבר למעלה מ- 10000) - וזו הייתה כנראה הפעם האחרונה - חבל שאתם נופלים על כאלה דברים.
תגובת החנות:
נורא מצער, מר' אדי, כאשר אתה מקבל שרותיות אמיתית והופך אותה דרך השקפת עולם שלך למשהו נחות ומבזה.
שאלת השאלות...למה כלל רכשת אצלנו? כי "נכננעו"?
לאחר עיון בחוות דעתך, לא תקום כל צער במידה ותבחר בחנות אחרת לרכישת סלולרי הבא שלך.
מוצר:
טלפון סלולרי M2 Note 16GB
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
30/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר שנים שאני לקוח של ELINE ומעולם לא התאכזבתי גם הפעם השרות היה מעולה ומקצועי. המוכרן בסניף בחור נשמה עזר לי ואשתי והקדיש לנו המון זמן. שלומי תודה!!!
מוצר:
mobile G4 Beat
תמונת משתמש
שם:
ששר
תאריך:
28/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה פשוטה ובשיחה אחת סגרתי כל הפרטים. למחרת שילמתי בסניף עבור הנייד. חנות לתפארת. בלי שטיקים וטריקיפ. ממליץ
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
sergo
תאריך:
28/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר בתאריך 15.03.16.
לאחד עבודה של כמה שעות המכשיר נתקע ועשה אתחול מחדש. בהעלה נתקע שוב, רק לאחר כמה ניסיונות של אתחול ידני עלה בצורה תקינה. אותה התנהגות חזרה גם לאחר מכן. המכשיר נשלח חזרה לחנות בו נקנה במגדלי ת"א בתאריך 23.03.16. נאמר כי החלפת מכשיר מחייבת בדיקת מעבדה ויחזירו אלי עם תשובה. בתאריך 28.03.16 התקשרתי לחנות לברר לגבי המכשיר, נאמר לי כי הוא נשלח למעבדה חיצונית לאחר שנמצאו שריטות על המצלמה. טענה שהיא חוצפה בפני עצמה, מכשיר הגיעה לחנות באריזה מקורית ללא שום שריטה. מכשיר בזמן הקצר שנמצא בבעלותי היה כל הזמן בכיסוי מגן. נוסף על כך לא נאמר לי כי יש שריטות בעת קבלת המכשיר. כמו כן לא קבלתי טלפון מהמעבדה לגבי הסכמתי לשליחת מכשיר למעבדה חיצונית.
תודה רבה לאיליין על חוויית קניה מעולה!
תגובת החנות:
סרגיי שלום.
רכשת מוצר חדש עם אחריות יצרן. מסיבה כי התקלה במוצר חלה לאחר שכבר התחלת להשתמש בו, סנכרנת חשבונות, צילמת והורדת יישומים רבים ומעבר לכך, נשרטה קלות עדשת מצלמה (המצלמה בולטת להזכירך), לא היה מנוס מלהעניק לך שרות טכני במסגרת אחריות יצרן.
ממה שצוין לעיל, לא ברור על מה אתה מלין כאשר מעניקים לך שרות ויחס אליו אתה צכאי בתור צרכן.

מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5X 16GB
תמונת משתמש
שם:
Tony
תאריך:
25/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון התקלקל לאחר 5 חודשים בעיה הידועה בדגם הזה לאחר בדיקה במעבדת ELINE הם התנערו מאחריות ויחס השירות שלהם היה גרוע
תגובת החנות:
טוני שלום רב,
אחריות של חנות לתקן ללא תמורה כל תקלה אשר נובעת מכשל רכיבי בעת היצור,
אחריות שלך, טוני, זה לשמור על נייד ולהישתמש בו בצורה סבירה ונאותה... לא להפיל אותו, לא לחבוט בו, לא למעוך אותו. בפן הנ"ל, אתה, טוני כשלת ובגדול.
מכשירך חבוט, סדוק בכל פינה ומרובה בסימני נפילה.
אנו לא מתנערים מאחריות, אנו לוקחים אחריות כאשר לקוח זכאי לכך. ההתנערות מאחריות היחידה כאן,טוני, היא שלך.

מוצר:
טלפון סלולרי g4
תמונת משתמש
שם:
אפרץ
תאריך:
23/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייבת לשבח את החנות, החנות היחידה מרשימה ארוכה בזאפ שעמדה בהתחייבויות שלה למחיר ומלאי, שיחות ארוכות ומתסכלות ביליתי מול חנויות נוספות וכול אחת מהם סיפרה סיפורים שונים ומשונים מלספק את המחיר שפרסמו .
זו הפעם הראשונה שאני רושמת חוות דעת וזה בשל העובדה שבאמת הם ניו היחידים שעמדו בפרסום שלהם, תודה מיוחדת גם לצוות החנות
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
22/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר נוחה מאוד. תוך זמן קצר בישרו לי שרמקול ממתין לי בסניף. לאחר שעתיים המוכר הדגים והסביר איך מפעילים והכל עבד מצוין. מרוצה משרות ומרמקול כמובן.קנייה מומלצת גל.
מוצר:
רמקול Go
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
20/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה המכשיר השלישי שאני קונה באיליין
חווית הקנייה והשירות הפרונטלי מצוינים כתמיד.
המכשיר נקנה ביום שישי בשעה 10:00 בערך וכשהגעתי הביתה לחיפה באיזור השעה 14:00 שמתי לב שיש תקלה במצלמה (התמונה על הצג מופיעה בגווני ורוד-סגול, מרוטשת ומפוקסלת לגמרי )
יצרתי קשר עם השירות דרך הפייסבוק וביקשתי להחליף את המכשיר. בתחילה נאמר לי שעלי למסור את המכשיר לבדיקת מעבדה אשר נמצאת בין אם לשלוח דרך הסניף בנשר ולהיות ללא מכשיר כמה ימים ובין אם להגיע לחדרה פיזית.
ביקשתי מהנציג (נועם) שיבדוק ביום ראשון האם לאור המקרה שהמכשיר בן 4-5 שעות יהיה אפשרות לקבל מכשיר חלופי בסניף נשר מבלי שיהיה צורך לשני הצדדים להשקיע זמן ומשאבים על תקלה שלא ניתן היה לגלות במעמד המכירה.
נועם חזר אלי ביום ראשון בבוקר והודיע לי שממתין לי מכשיר חדש בסניף בנשר.
המכשיר הוחלף למכשיר תקין וחדש מהקופסה.
נחמד לדעת שלמרות שנהלי חברה המחייבים בדיקה, הופעל ההגיון הבריא, קיבלתי שירות טוב ומכשיר חדש.
תודה רבה לנועם ולצוות איליין על השירות.
מוצר:
טלפון סלולרי xperia z5 compat
תמונת משתמש
שם:
Viki
תאריך:
16/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות שנותנים בחנות פשוט מדהים. מסבירים הכל ומקדישים זמן רב לשאלות. בשבילי היחס זה הכל ולא התאכזבתי. דרך אגב, הטלפון שקניתי פשוט מעולה ואני נהנת מכל רגע.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
ofeksh
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל מכך שהחנות עושה שימוש ציני ודוחה באתר השוואת המחירים "זאפ".
אם תגיעו לקנות בחנות תיווכחו כי מחיר המוצר הוא 150 ש"ח יותר מהמחיר בזאפ בטענה כי אין במלאי את המוצר עם שנת אחריות אחת (מה שמוצג באתר) אלא כרגע יש רק עם אחריות לשנתיים.

אבל כל זה ממש לא משמעותי לעומת המוצר שקיבלתי.
הגעתי לחנות ורכשתי את המוצר הנ"ל עבור 950 ש"ח (באינטרנט רשום 800!, אבל שוב, אחריות לשנתיים..).
מרוצה מכך שהרגשתי כאילו "דפקתי את המערכת" הגעתי הביתה והתחלתי לשחק עם המכשיר קצת.
לא תאמינו מה גיליתי!! מכרו לי מכשיר משומש במסווה של מכשיר חדש (וגם במחיר של אחד כזה...). על המכשיר (שנקנה בחודש מרץ) היו שיחות, פתקים ואסאמאסים מתחילת חודש ינואר! היו עליו תכתובות ברוסית (ואיני כלל דובר שפה זו).
יותר גרוע, לא לי אמנם אלא לבעלים הקודמים של הפלאפון, הייתי מחובר לחשבון הדואר האלקטרוני של הבעלים לשעבר של המכשיר!

הגעתי לחנות יומיים אחרי התגלית (סוף שבוע) וכמובן שהמוכר ניסה לסבן אותי, האשים את זה שהטלפון סיני ושלל תירוצים אחרים.
לאחר שראה שאין מצב שיוכל למרוח אותי ניסה לפצות אותי בכך שיחליף לי את המכשיר המשומש במכשיר "חדש" מאותו הסוג. פתחתי את המכשיר החדש מול העיניים שלו וגם הוא היה משומש!
ברגע זה נפרדתי מהחנות עם זיכוי כרטיס האשראי שלי וקניתי את הפלאפון במקום אמין.

יש לציין שעל המכשיר היו שיחות משעה שש וחצי של אותו הבוקר (המכשיר נקנה בשעה אחת עשרה) כלומר, בבוקר שמו את הפלאפון בקופסה מתאימה וסגרו עם קצת מדבקות. ברשת בה קניתי את הפלאפון בפעם השנייה הוא הגיע אטום בשרינק מהמפעל.

תזהרו מהחנות הזאת.
לא כל הנוצץ זהב.
תגובת החנות:
אפק שלום רב,
1. המוצר שרכשת והמוצר שבאת להחליף היו חדשים!
2. הסלולרי המדובר הינו מדגם Meizu M2 Note ומגיע ארצה כאשר מותקנת אליו גרסה הסינית אשר אינה לא קיימים בה שרותי Google כגון Gmail, Play Store, Google maps, Youtube ועוד. לשם פתרון בדבר והתאמת המוצר לצרכן ישראלי מתבצעת הסבה מגרסה הסינית לגרסה האירופאית.
3. הליך ההסבה מצריך קבלת הרשאות מנהל במוצר כאשר לשם קבלתו יש להקים חשבון באתר Meizu ואשר נקרא Flyme Account. יצרנו חשבון מסוג זה והשתמשנו בו לשם ביצוע התקנת גרסה האירופאית.
4. נדגיש כי לאחר התקנת גרסה אירופאית ומקורית מהיצרן למוצר לא קיימים בו כל רישומים מהליך שלעיל.
5. לצערנו, כפי שנוכחנו לגלות, היה אלינו לבצע פעולת log off מחשבון אחרת במכשירים בעלי חשבון זהה מתבצע הליך סנכרון וגיבוי בין הסלולרי לבין החשבון וזאת הסיבה להופעת הרישומים אשר לגביהם קמה תלונה.
6. לצערנו, כפי שנוכחנו לגלות, היה אלינו לבצע פעולת log off מחשבון אחרת במכשירים בעלי חשבון זהה מתבצע הליך סנכרון וגיבוי בין הסלולרי לבין החשבון וזאת הסיבה להופעת הרישומים אשר לגביהם קמה תלונה.
7.לאור הגילויים לעיל, הוספנו את להליך הסבה בין גרסאות תוכנה את הליך log off על מנת שבעתיד לא יקומו מקרים דומים.

מוצר:
טלפון m2 note
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Sohair
תאריך:
14/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר באוגוסט 15 ובפברואר ( לאחר 6 חודשים)הלך הטלפון.. הם מתחמקים מתיקון המכשיר ומאחריות
תגובת החנות:
מה שכותב חוות דעת "שכח" לציין, זה כי הסלולרי שלו שימש אותו להנאתו 6 חודשים. רק כאשר הטלפון נייד נפל לו ונפגע בחלק תחתון, איבד הסלולרי רגישות למגע עקב זעזוע שעבר.
סלח לי מר'Sohair, אך למה היצרן אשר במחדליך? איפה וממה בדיוק ההתחמקות? מזה שהפלת מוצר אשר שירת אותך בנאמנות וגרמת לו לנזק?


מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
Sasha
תאריך:
11/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את החנות בזאפ המחירים הפתיעו אותי לטובה , לאחר בירור המלאי בחנות הגעתי לסניף חדרה , חייבים לציין שקניתי מוצר של יבואן רישמי אבל המחיר כאן היה זול ב 200 שקלים , קיבלתי שירות טוב מאוד מהמוכר בחנות , עזר לי להעביר זכרונות ולהגדיר את המכשיר וכאלה
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
10/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות אוהבים להטעות אנשים ולהגיד להם שיש במלאי *כמה* בצבע שחור ו*כמה* בצבע זהב אבל כשמגיעים לחנות מסתבר שאין לא את זה ולא את זה, ומה כן יש? את אותו הדגם רק עם שנתיים אחריות בעוד 200 ומשהו שקל. פשוט הטעיה לשמה להציג את המחיר הזול בזאפ אבל לא לתת אותו בפועל.
תגובת החנות:
אלעד היקר.
לא היה ולא נברא. דבריך סוטים מהאמת הישרה ואלפי לקוחות עדים לכך.
כל לקוח מקבל את מה שלבו חפץ בו וזאת ללא יוצא מן הכלל !
נוכח העובדה שאינך פנית אלינו מעולם, וגם לא קיים כל זיהוי שלך בעת הפרסום של חוות דעתך, חששתנו הכבד לפברוק של חוות דעת הנ"ל מטעם מתחרינו ועל כך נשאלת השאלה, מי אתה אלעד?
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
10/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי OnePlus OneX לחברה שלי (מתנה ליום האשה :-). התקשרתי לשרות לקוחות. שמרו לי טלפון בסניף נשר. הגעתי לחנות. השירות היה מהיר. אציין לטובה מנהל חנות יגאל אשר עזר לי מאוד. ממליץ מאוד לקנות שם. כל הכבוד. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי X
תמונת משתמש
שם:
sapir
תאריך:
10/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מגעיל שלחתי את הטלפון לתיקון והרסו לי אותו יותר !!!ממליצה מאוד לא לרכוש שם כל מוצר שהוא .
גם השירות של העובדים מגעיל עושים לך טובה שעונים לך על שאלה .המטען בכלל לא מקורי!
תגובת החנות:
גברת ספיר,
יש לומר כי התבטאות בחוות דעת מעליבה אנשים אשר עובדים יום ולילה לשם מתן שרות הוגן, תקין ויעיל ללקוח. אז בואי, יחד, נעשה סדר בדברים:
1. רכשת מוצר ב-10.02.15, כלומר עברה יותר משנה ממועד רכישת המוצר וכמובן פגה תקופת אחריות אליו.
2. במוצר שקיבלנו לבדיקה,היו חסרים ברגים וקיימים סימני פתיחה על ידי גורם זר שלא מטעמנו.
3. חרף הצוין לעיל, הסלולרי שלך נבדק עם כרטיס זיכרון אחר ונמצא כי הבעיה בכרטיס זיכרון שלך ועל כך דווח לך.כמובן שלא חוייבת בדבר הבדיקה.

מכל האמור לעיל,בכנות, לא ברור מה רוצנך מהחנות?
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
שחל
תאריך:
08/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במיוחד על פי הפרסום בזאפ.
התברר שהמוצר "אזל" ויש להם את אותו מוצר בדיוק במחיר הגבוה ב-150 ש"ח מהמחיר המפורסם באתר.
תגובת החנות:
ראשית, המקרה אינו מוכר ומפרסם חוות דעת לא סיפק כל מידע לזהותו. שנית, יש להבין ש:
1. המלאי בחנויות יכול להיגמר ליום עסקים מסויים וייתכן המצב בו לקוח שלא בירר ולא הזמין יכול למצוא שבמלאי החנות המוצר חסר זמנית.
2. בחנות קיימים דגמים ממקור ספקים שונים כגון יבואן רשמי ויבואן מקביל וסבירות היא שהוצע ללקוח מוצר עם אחריות של יבואן רשמי אשר גם לגבי פרט זה קיים פרסום באתר החנות.
3. ELINE הינו אתר אינטרנט המבוסס ע"ג הזמנות וכל לקוח אשר מזמין, מקבל את המוצר בכל תצורה אשר הזמין.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
תמונת משתמש
שם:
Serje
תאריך:
06/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ התרשמתי לטובה מהחנות.קודם כל,נוחות.לא הייתה כל בעיה עם חנייה. המוכרים מאוד רציניים,בעלי ידע נותנים המלצות לעניין. הדבר שקצת הפריעה לי, זה התור שנאלצתי להמתין עד שניגשו אלי( חיכיתי איזה 10 דקות). פרט לכך חוויה קנייה טובה מאוד. כבר המלצתי לחבר לבוא ולקנות שם.
מוצר:
טלפון סלולרי ג'י 4
תמונת משתמש
שם:
omar
תאריך:
04/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף ELINE בנשר. 4-3-16. הגעתי לחנות, וחיכיתי בתור.
המוכר היה מדהים, מסביר טוב, חייכן וסבלני מאוד
לא היסס לענות על שאלות
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
tomer
תאריך:
01/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר חדש עם אחריות לשנתיים המיקרופון היה תקול.לאחר שלא הצלחתי ליצור קשר עם נותן האחריות (סלדון), התקשרתי לELINE ושם נאמר לי שאם אני אביא את המכשיר לחנות הם ישלחו אותו למעבדה. הגעתי לחנות בת"א והמוכר שם אמר שאין אפשרות כזאת!? אפילו לא היה נסיון מצדו לעזור, התקשרתי שוב למוקד מהחנות, שמו אותי בהמתנה כמה דקות ובסוף נתקו את השיחה. השירות בעת המכירה היה מצויין אבל, אחרי התשלום לא סופרים אותך! בזיון!!!
תגובת החנות:
תומר שלום רב,
מבדיקתנו עולה כי הינך בחרת ברכישת מוצר עם אחריות מטעם ספק אחר. כאשר לטענתך קמה תקלה פניתך לחנותינו לשם קבלת שרות למרות, וזאת כפי עלה משיחה טלפונית עמך, ידעת כי אליך לפנות לספק שרות אשר קיים בעיר מגוריך.

מצחיק הוא שבסופו של דבר שוב משיחה טלפונית איתך, הובן לנו כי כלל לא הייתה כל תקלה במכשירך והינך נהנה משימושו וכאשר פנינו אליך להבין מהי סיבה לחוות דעתך ,הגבת בהעלאת דרישות מופרזות (במילים פשוטות סחיטה) לשם הורדתה. די מבייש.

בכל מקרה, אנו מאחלים לך שימוש מהנה במוצר אשר רכשת.
מוצר:
טלפון סלולרי S5
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
28/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמעתי כבר שנים על החנות ורק עכשיו יצא להפוך ללקוח. לא התאכזבתי. גם המוצר היה במלאי וגם מוכרן היה אדיב וסבלני מאוד והקדיש לי המון ועזר להעביר אנשי קשר ממכשיר ישן. בכנות כל מי שישאל אמליץ לו ובהחלט אקנה שם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי 1
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
25/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות המלצת חבר באתי לקנות בחנות. כמו שאמרו לי, כך היה. שני אנשי מכירות היו אדיבים ולא הססו לספק עצה טובה (ולא תמיד היקרה ביותר!!!). יצאתי מרוצה ובטוחה כי שבחרתי בטוב ביותר. מה ניתן לומר? אמינות ומקצועיות. ממליצה לכולם.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply