דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (רחובות)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשניידר ?
4.82
ציון ממוצע
22
חוות דעת בשנה האחרונה
1385
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
7
0
1
6 חודשים אחרונים
10
0
1
שנה אחרונה
21
0
1
כל הזמן
1258
9
118
נמצאו 1385 חוות דעת גולשים על שניידר
תמונת משתמש
שם:
Dov
תאריך:
13/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהו המוצר השני שאני רוכש אצלם - לפני זמן קצר רכשתי מחשב נייד Samsung. בשתי הפעמים קיבלתי שרות מהיר ואדיב בטלפון והמוצר הגיע תוך פחות מ-48 שעות.
מוצר:
צג מחשב U2312HM
תמונת משתמש
שם:
דוד אוריאל
תאריך:
11/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בהזמנה דרך זאפ ובסוף לא הייתי צריך את המחשב, ושניידר ביטלו לי את ההזמנה במהירות ללא חיוב כלל. תודה!
מוצר:
מחשב נייד edge e520
תמונת משתמש
שם:
arashi.x
תאריך:
07/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אוהבת לפרגן כשאפשר ולא רק לכתוב ביקורת שלילית כשיש, אז נפרגן!

שורה תחתונה: המחיר היה הכי טוב שמצאתי, משלוח חינם תוך יום, פריסת תשלומים נוחה, והזמנה פשוטה ומהירה!

קצת יותר בפירוט:
התקשרתי לשאול על מחיר המסך, אפשרויות תשלומים, ומשלוח מהיר.
נאמר לי שלת"א יהיה ניתן לדאוג למשלוח ליום למחרת ללא תוספת תשלום, וחילקו לי ליותר תשלומים.
ההזמנה היתה פשוטה ומהירה והמשלוח הגיע למחרת כמובטח.
אפילו איחלו מזל טוב לאחות ברת המזל שתהנה מהמסך.

אחזור לשם בקנייה הבאה..
מוצר:
מסך 23" 2312HM
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
23/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בהרכבה אישית ומסך משניידר לפני כמה חודשיים,וקיבלתי שירות חם,אישי,ויעיל.יעצו הזמינו והרכיבו תוך ימים(הרבה לפני הזמן המושאר).מחשב מושלם אין לי מילה רעה אחת להגיד על החברה שם. רציניים ומקצועניםמהתחלה ועד הסוף.מומלץ 10\10.
מוצר:
מחשב+מסך u2312
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
22/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שאני רוכש בחנות הזאת, אנשים חביבים עם נכונות לעזור למצוא את המחשב המתאים לצרכי, המחשב הגיע מהר ארוז בצורה טובה.. בקצרה חווית קניה מצוינת שהרבה חברות בשוק יכולים ללמוד דבר או שתיים על שירות!
מוצר:
מחשב שולחני Dell OptiPlex 390
תמונת משתמש
שם:
Gilad
תאריך:
19/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר גניבה של המחשב הקודם הייתי מעוניין במחשב נייד ושיגיע אליי כמה שיותר מהר אחרי בדיקה מקיפה הגעתי לשניידר מחשבים דרך אתר זאפ . התקשרתי לשניידר וענתה לי הודיה שישר עזרה לי אמרתי לה איזה מחשב אני צריך ושיגיע אליי , בדחיפות הודיה ליותה את הקניה שלי מהרגע הראשון ועד ההגעה לידיים שלי וביררה שאכן קיבלתי את המוצר תוך יומיים המחשב היה אצלי ומצוין שרק לאחר 3 עד 5 ימי עסקים הם מחויבים להביא אותו זה לא המחשב הראשון שאני קונה אצלם ובכל זאת אחרי מחשב שני כבר אפשר להביע דעה בהחלט עובדים כמו שצריך ומנסים לעזור לך במה שיכולים לסיכום תמשיכו ככה בהצלחה לשמואל הודיה והעובדים .
מוצר:
מחשב SL 55
תמונת משתמש
שם:
tom
תאריך:
17/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היות וכבר קניתי מחשב נייד בחנות זו לפני כמה שנים (במחיר גבוה) החלטתי שוב לקנות מחשב לאחר שהאחרון לצערי נגנב.(המחשב שקיבלתי אז היה מצויין ונהנתי ממנו מאוד)

לצערי הגדול "חווית" הקניה הפעם הייתה שונה לגמרי מפעם שעברה, אומנם המחשב הגיע מהר מהצפוי, אבל להפתעתי נראה שהמחשב שהגיע היה "קצת" פגום:
1.כונן הcd לא נפתח (תקול)
2.שריטות באיזור המצלמה הפנימית ושריטות על גבי המחשב עצמו (מעיד על שימוש קודם).

עוד באותו היום התקשרתי לחנות ואחרי דין ודברים ארגנו איסוף למוצר ביום למחרת.

כאשר התקשרו אליי אחרי כמה ימים אמרו שאין להם יותר את הדגם הנ"ל במלאי וההצעה היחידה הייתה שאוסיף כסף לדגם אחר.

כמובן שאמרתי שאני לא מסכים להצעה זו ואני רוצה לקבל את כספי בחזרה, התשובה הייתה שאני לא אקבל החזר כי: "המוצר היה ללא פגמים וטכנאי בדק את המחשב ומצא אותו תקין לחלוטין".

בקיצור אכזבה!!! לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מהחנות הזאת..


תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב בהזמנה טלפונית בתאריך 09/05/12.
מספר ימים לאחר הרכישה פנה אלינו הלקוח בטענה שהצורב אינו תקין ושיש לו שריטה בפלסטיק שמכסה את המצלמה במסך.
נציג השירות ביקש מהלקוח לארוז את המחשב כפי שקיבל אותו ודאג לבצע איסוף של המחשב ביום שלמחרת.
המחשב התקבל ונבדק על ידי טכנאי, להלן ממצאי הבדיקה:
הצורב נמצא תקין.
שריטות בפלסטיק המצלמה היו שאריות של דבק שהוסרו בקלות.
טענת הלקוח כי בוצע במוצר "שימוש קודם" אינה נכונה, המוצר סופק ללקוח כאשר הינו חדש וארוז בצורה הרמטית (Factory Sealed) בדיוק כפי שיצא ממפעל היצרן.
כחברה שאחד הערכים החשובים ביותר שלה הוא גילוי נאות, כאשר אנו מעמידים מוצר מכל סוג שהוא שאינו חדש (קרטון פתוח, תצוגה וכו') הדבר מצוין באופן ברור וחד משמעי - מחיר המוצר גם כן הוא בהתאם.
בשיחה של נציג השירות מול הלקוח הוסבר ללקוח שהמוצר נבדק ונמצא תקין, הלקוח הסביר שהוא אינו מעוניין במחשב ודורש דגם אחר, יקר יותר באותו מחיר ששילם.
בקשתו נענתה בשלילה כיוון שהמוצר תקין וזו הסיבה לחוות הדעת.
חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח לבטל עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם או אי התאמה במידה ולא נעשה במוצר שימוש.
יש לציין שהמחשב הגיע אלינו לאחר שימוש ואף הוגדרה סיסמא במחשב דבר המעיד על שימוש במוצר ללא שום ספק.

מוצר:
מחשב נייד Dell Vostro 3450 i5-2410M AMD Radeon HD 6630M
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
07/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר תחרותי,
קניה חלקה,
דיוק בהזמנה
משלוח מהיר, מענה מהיר לשאלות ובעיות , עונים לטלפון
והכי חשוב שרות טוב גם אחרי הקניה
מוצר:
ultra book xps13
תמונת משתמש
שם:
rona
תאריך:
06/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד דרך החנות. המחיר היה אטרקטיבי, תשלומים רבים ללא ריבית, והחנות הציעה את כל מגוון הדגמים (כולל צבעים שונים) של אותו סוג מחשב.
ההזמנה באתר היתה קלה ופשוטה וניתן היה לשלם ע"י טלפון, אינטרנט או פייפאל. בחרתי בפייפאל אך לצערי בדיעבד גיליתי שאין אפשרות לשלם בתשלומים בצורה זו. שלחתי הודעה לשרות הלקוחות של שניידר והם זיכו אותי מייד דרך פייפאל וביצעו את ההזמנה דרך הטלפון.
המחשב הגיע תוך 24 שעות מקבלת ההזמנה ע"י שניידר (36 שעות מרגע ההזמנה באתר - כי היא נערכה בלילה). וזה הרבה לפני הזמן המוצהר באתר ולמרות ששיניתי את המען למשלוח לאחר קליטת ההזמנה. הבחורה משניידר היתה איתי בקשר מתמיד בטלפון - ביוזמתה על מנת לוודא ששרות המשלוחים יצר איתי קשר ושקיבלתי את המחשב.
כל מי שדיברתי איתו בחברה היה אדיב ועשה מעל ומעבר לציפיות.
אני מאוד מרוצה מהעסקה איתם!
מוצר:
מחשב נייד ux31e
תמונת משתמש
שם:
להב
תאריך:
23/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום א' ה-22.04.12, בשעה 12:00, בצעתי הזמנה של 2 יחידות מהמוצר הנ"ל, וזאת לאחר שאימתתי את כל הדרוש אימות, מול בחור סופר מקצועי, בשם שמוליק (ע"פ המלצת המגיבים).
הובטח לי שהמוצר יסופק תוך 72 שעות.
היום, ה-23.04.12, בשעה 10:00, פחות מ-24 שעות ממועד ההזמנה, הגיעו 2 המחשבים למשרדי החברה. פשוט לא יאומן!!!!!!!!
ברצוני לציין לשבח את המקצועיות, האמינות והיעילות בהן נתקלתי בכל תהליך ההזמנה.
יישר כח!!!!!!
מוצר:
מחשב אישי Dell OptiPlex 390 i3-2120
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
20/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בשעה 11 בלילה יום שני מסך מחשב ובזאפ ובאתר היה כתוב שעלות המשלוח היא יום עבודה אחד והמשלוח חינם. לכן בעיקרון המסך היה צריך להגיע ביום רביעי.
בשלישי בבוקר התקשרתי לחנות לוודא על קבלת ההזמנה והפקיד אמר לי שהמסך יגיע עד 72 שעות.
כלומר עד יום שישי או ביום שישי המסך יגיע (ודואר ישראל עובדים ביום שישי ככה שאין בעיה שהדבר יקרה).
יום למחרת יום רביעי התקשרו לפלאפון שלי ואמרו לי ש"מחר המסך יגיע בהתראה של שעה"
כלומר יום חמישי יתקשרו אלי בהתראה של שעה עד המסך יגיע.
צהרי יום חמישי שום דבר לא מגיע- התקשרתי לחנות ונאמר לי שהמסך יגיע ביום ראשון בצהריים- אני כל היום הייתי בבית יום חמישי כדי לקבל את המסך והם לא טורחים להגיד לי שהוא לא יגיע. התקשרתי לחנות וביקשתי לדעת מה קרה- ונראה לי שחלה טעות והמזכירה ביקשה שאציע פתרון לבעיה, אמרתי לה שיש להם באתר אפשרות לשלוח דואר אקספרס של יום וכך המסך יגיע לפחות יום שישי. היא כמובן לא הסכימה ואמרה לי שתוך שעה יתקשר אלי מנהל החנות. כעבור שעה באמת התקשר אלי "שמואל שניידר" מנהל החנות. בטון כועס ומאיים- ואני לא מגזים בדברי הוא אמר "יש לך 2 אופציות או לחכות ליום ראשון או לבטל" כשהעלתי את המילה פיצוי(או אפילו ביקשתי להשוות את המחיר שקניתי 953 למחיר שעודכן באתר 948 כך שאני אוכל להוסיף תשלום באשראי בלי להוסיף ריבית) הוא צחק לי בטלפון- השיחה היתה משפילה והוא הבחור הכי נורא שדיברתי איתו בחיי- הבן אדם צריך ללמוד נימוסים ללקוחות.
אני ביטלתי את העסקה והלכתי לסניף KSP ורכשתי את המסך בו במקום במחיר זול יותר.
תגובת החנות:
הלקוח מציג את הדברים בשונה מהמציאות ולכן נשמח לספק מספר הבהרות:
ההזמנה למסך בוצעה ע"י הלקוח בתאריך 16/04/2012 בשעה 22:43אשר בחר במשלוח באמצעות דואר רשום.
למחרת - יום שלישי, שוחח נציג שירות עם הלקוח והסביר לו שלא ניתן לשלוח מוצר כזה בדואר רשום ושהמוצר יישלח עם שליח ללא תשלום נוסף ויסופק תוך כ-3 ימי עסקים.
הלקוח הבין על דעת עצמו שהמסך יסופק לו ביום שישי לכל המאוחר כאשר יום שישי הוא אינו יום עסקים.
חברת הלוגיסטיקה ביצעה תאום מול הלקוח ליום ראשון, לאחר מכן הלקוח התקשר אלינו והתעקש לקבל את המשלוח ביום שישי למרות שהוסבר לו שחברת המשלוחים שבאמצעותה נשלח המסך אינה עובדת בימי שישי.
נציג שירות שוחח עם הלקוח פעם נוספת והסביר ללקוח בצורה מנומסת שיש לו 2 אפשרויות: להמתין ליום ראשון כפי שסוכם או לבטל את ההזמנה.
הסיפור על ההנחה של 5 שקלים לא היה ולא נברא ואם זו הייתה "הבעיה" של הלקוח היינו באים לקראתו בשמחה.
לסיכום ההזמנה בוטלה לבקשתו של הלקוח.

מוצר:
מסך מחשב U2312HM
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
14/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שנייה שאני קונה בחנות.

מגוון המוצרים בחנות גדול (באתי להתעניין בדגם אחד ויצאתי עם דגם אחר) , הגמישות הניתנת בעת רכישת המחשב מעידה על מודעות לצרכים עסקיים ( הרחבת האחריות והזיכרון למחשבים ניידים ניתנת כאופציה באתר ).

המחשב עצמו הגיע במסגרת הזמן הקצובה , אך ללא העכבר האלחוטי שהזמנתי בנוסף. שיחת טלפון אחד סגרה את העניין ותוך יומיים הגיע העכבר לביתי. טעויות קורות והיתרון לקנות בחנות כמו זאת היא שיש עם מי לדבר.

הייתי משפר קצת את בקיאות המוכר בטכנולוגיות של המחשבים הניידים , אך מעבר לכך אני בהחלט מרוצה מחווית הקנייה.

מומלץ בחום
מוצר:
מחשב נייד Latitude E5520
תמונת משתמש
שם:
Maya Eyal
תאריך:
03/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט. האתר מקצועי ומאובטח. חזרו אליי למחרת (יום ראשון), וידאו איתי פרטים, וכעבור יומיים (!) המחשב כבר היה אצלי.
חשוב לציין גם שכשנודע להם שכרטיס האשראי אינו על שמי, הם ביקשו תצלום של תעודת הזהות של בעל הכרטיס - צעד מאד אחראי. אני מאד מרוצה וכנראה אמשיך לקנות אצלם בעתיד.
מוצר:
מחשב טאבלט Transformer Prime TF201
תמונת משתמש
שם:
עמנואל
תאריך:
26/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית אציין שפניתי לחנות זו בעיקר בשל הביקורות המהללות בזאפ. עם זאת לא האמנתי שבאמת השירות והמשלוח ברמה כזו גבוהה! במדינה שלנו לצערי זה ממש לא מובן מאליו לקבל יחס אדיב ונעים שכזה גם מאנשי מכירות, ללא התנשאות ועם הבנה מובנת של הלקוח וצרכיו.הנציג רון היה אדיב ושירותי מאוד, רואים שטובת הלקוחות נמצאת מול עיניהם כל הזמן ובלי קלישאות שהרי בהחלט אני יכול להגיד שכאשר ללקוח טוב הוא יחזור וימליץ וכך גם אני ממליץ ואמליץ. לסיום אציין שהמחשב הוזמן ביום ראשון בשעה 15 והגיע תוך פחות מ24 שעות, נתון מטורף שפשוט לא ציפית אליו!
כל הכבוד ותודה רבה לחנות "שניידר" - סטדרנטים אירופאים לכל דבר
מוצר:
מחשב נייד Inspiron N4050 Core i5
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
19/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה מושלמת. שירות מהימן ואדיב. במיוחד ע"י רון. תוך יום המחשב היה בדלת.
רון המשיך לטפל גם אחרי הרכישה ודאג שהל יתקתק כמו שעון. הלוואי שלכולם הייתה תודעת שירות כזו בארץ.
תודה רבה!!!!
מוצר:
מחשב נייד K53SC
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
13/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב-12/03/2012, שילמתי מחיר משתלם++ וקיבלתי את המוצר היום 13/03/2012 בבוקר.
התקציר העליון הוא לאנשי ונשות התכלס.
ואם בתכלס עסקינן, אז החכמים מביננו יוסיפו ויקראו גם את השורות הבאות.
צילצלתי לחנות ביום שני ושוחחתי עם נציג בשם שמואל, בררתי בעיקר אם המפרט והמחיר של המוצר באתר הם נכונים ומשנענתי שכן סיימתי את השיחה. מאותו הרגע, בעודי משפשף את עניי אני עובר שוב על המפרט ומשחזר את השיחה עם שמואל ומה אני אגיד ברנשים ונשים, לקח לי כמה דקות להתאפס על עצמי ומיד התקשרתי שוב, הפעם להזמין. אחטא לאמת אם לא אומר שבררתי עם שמואל שוב ושוב את הפרטים תוך כדי ההזמנה, מנסה לסלק את הספק הטבעי שעדיין קיים, האם שמואל ושניידר אמיתיים בהצעתם ויעמדו במילתם? וכך לבסוף הזמנתי.
היום בבוקר מתקשר השליח ושואל אם הוא יכול להגיע בשלוש השעות הקרובות ואני מאשר. השליח הגיע תוך שעתיים ואני לוקח לי עוד איזה שלוש שעות נוספות לערך ובודק את המוצר מבחוץ ומבפנים כמי שעדיין מחפש... והכל פרפקט. אז אני מתחיל להפנים ואני שמח לשתף אתכם, שמואל הוא סוכן מכירות נדיר. האדם ישיר, מדבר פשוט ולעניין, ישר והגון, כן ירבו ואם זה הנציג, אז אשרי החברה שאלה פניה. עכשיו תקלטו את הטוויסט, בשלב כלשהו שמואל שולח לי מייל ואז אני שם לב לשמו, שמואל שניידר והאמת אפילו בעודי כותב מילות אלו איני יודע לבטח אם הוא רק סוכן מכירות או שמא מבעלי החנות ואיני יודע אם לשבח אותו בפני מנהליו כפי שלבטח מגיע לו ויותר, או לשבח את חנותו יוצאת הדופן ביחסה למקצוע המכירות בכבוד מעורר כבוד וללקוח כראשון במעלה. עכשיו אגלה לכם סוד שאפילו שמואל לא יודע, את ההמלצה על שניידר קיבלתי מאדם שבאמת יודע Dell מיהי ובמקביל רוצה את טובתי. לא אוסיף מלבד להעביר את הלפיד אל הבאים אחרי ואומר תקנו בשניידר ואם הוא ישנו תבקשו את שמואל, כך או כך לא תפסידו.
מוצר:
מחשב נייד XPS L502x
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
19/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לפני יום הולדת של אשתי החלטתי לפנק אותה בהפתעה- מחשב נייד.לאחר מחקר שוק קצר וקריאת חוות דעת רבות אודות הספקים החלטתי לבצע הזמנה דרך אתר של שניידר(בין היתר בגלל התחייבות שלהם לאספקה עד 2 ימי עסקים).כשעתיים לאחר ביצוע הזמנה התקשר אליי איש מכירות בשם רון וביצעתי הזמנה לשביעות רצוני המלאה.בנוסף,מכיוון שמדובר בהפתעה,ביקשתי לספק מחשב במקום העבודה ולא בכתובת הפרטית.להפתעתי הרבה הובטחה לי אספקה של יום אחד בלבד,כביכול בגלל הגדרתי כלקוח עסקי.עד כאן-שירות של מיליון דולר!!!!כעבור יום אחד(בגלל העדר תגובה מהחנות/ספק) התקשרתי לברר האם "הכל בסדר".התשובה שקיבלתי שמוצר הגיע לסניף הדואר במודיעין והוא אמור להגיע אליי רק מחר.התשובה שקיבלתי הצליחה להפתיע אותי כי אין כל קשר בין אזור תעשיה עטרות שבו אני עובד לבין מודיעין אך בכל זאת לא רציתי ללחוץ אליהם.כשעה לאחר מכן התקשרה אליי שני משירות לקוחות ואמרה שנעשתה טעות ומוצר הגיע לסניף הדואר של ישוב עטרת במקום עטרות.כאן כבר הבנתי שאין סיכוי שאצליח לקבל מוצר בזמן והמלצתי לשני לשלוח לי מוצר חליפי עד להסדרת הנושא מול רשות הדואר.לצערי קיבלתי תשובה שפוגעת ברמת האינטלגנציה של כל אדם ממוצע-"אין לנו מוצר כזה במלאי אחרת היינו שולחים לך מזמן" למרות העובדה שבאתר החברה מופיע שמוצר קיים במלאי וניתן לאיסוף מיידי.3 ימים לאחר ביצוע הזמנה וביום האירוע עצמו(יום הולדת של אשתי) התקשרתי לשניידר לברר מה קורה עם הזמנה וקיבלתי תשובה "שיחזרו אליי".שעה לאחר מכן התקשרה שני ואמרה שיש לנו בעיה כי בעקבות שביתה כללית במשק סניפי רשות הדואר סגורים.בסוף,כלקוח ולא כספק שירות,המלצתי לשני כמוצא אחרון לשלוח חבר שלי(במקרה תושב רחובות) לאסוף מחשב מהחנות(למזלי היה "מחשב אחרון" במלאי וכך המוצר הגיע אליי בדקה ה90.אני מבין שתקלות כאלו יכולות לקרות אל בכל זאת יוזמה לתיקון המצב חייבת להגיע מספק שירות ולא מלקוח.כדאי לציין שכפיצוי "על עוגמת נפש"-קיבלתי תוכנת אנטיוירוס לשנה.לסיכום-לשניידר מחשבים קיים המון רצון טוב אך דרוש מעט שיפור בתחום "שירות לקוחות"
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת.
כחברה אחראית בעלת תודעת שירות גבוהה אנו לוקחים אחריות מלאה על איחור באספקת המחשב למר רונן שנגרמה עקב טעות בהקלדת כתובת המשלוח (טעות סופר).
כאשר נמצאה הטעות עקב פנייתו של הלקוח, עשינו כל מאמץ לספק לו את המוצר במהירות האפשרית.
תהליך שינוי הכתובת מול חברת המשלוחים בוצע יום לפני שביתה כללית במשק הכוללת גם את דואר ישראל,
כך שלצערנו לא הייתה שום אפשרות ליצור קשר עם חברת המשלוחים בנוגע למיקום החבילה וכמובן שבעיצומה של השביתה לא סופקו חבילות ללקוחות.
לבסוף, סוכם עם הלקוח שחברו יאסוף מחשב חלופי ממשרדנו ואנו נאסוף את המחשב שנישלח לכתובת שגויה.
כפי שהלקוח ציין, דאגנו לו לפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לו.

מוצר:
מחשב נייד Edge E520 1143-B3G
תמונת משתמש
שם:
izhak
תאריך:
10/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תגובה מהירה מאוד לפניה, נותנים יחס מעולה גם בסתם שאלות עוד לפני שברור שתהיה פה רכישה נראה שהם מקצוענים ומבינים במוצר ואכפתיים. חווית קניה טובה מאוד. באיסוף העצמי דאגו שאקבל את המוצר במינימום המתנה והיה מעולה אספתי אותו לבד בראשון לציון.
מוצר:
מחשב נייד k53sd
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
09/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מהירה, טיפל בי בחור בשם שמוליק - מקצוען אמיתי ואדיב מאוד.
מחיר סביר ומהירות אספקה מרשימה (מהיום למחר). לשמחתי הם קרובים לביתי אז לא הייתי צריך משלוח.
אני ממליץ!
מוצר:
מחשב מחשב מותג Dell Optiplex 990 OP-RD33-5161
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
07/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה היה נוח ככל שניתן.
התשלום היה דרך PAYPAL וזה יתרון
המוצר הגיע בזמן בדואר חבילות רגיל.
אני מרוצה . אקנה מהחנות הזו שוב .
מוצר:
דיבורית לרכב buddy
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
02/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב Dell vostro v131 מחנות אחרת (נייד-נייד) שאמרו לי שאין את הדגם הזה כרגע אצל היבואן ואי אפשר לספק אותו בזמן הקרוב, ואולי כדאי לי לקחת דגם אחר (יקר יותר ב-400 ש"ח).
למחרת בבוקר הזמנתי משניידר ופחות מ-24 שעות אחר כך המחשב הגיע אלי הביתה. בניגוד למקומות אחרים הוא נמכר עם לינוקס (ולא עם דוס), מה שמאפשר עבודה מיידית. בנוסף, אפשרו לי להאריך את האחריות בשנה נוספת תמורת 99 ש"ח.
עם זאת, לא מגיע דיסק שחזור או דיסק דרייברים עם המחשב, וחבל. כמו כן, לא תיאמו איתי את המשלוח, והוא הגיע למחרת ההזמנה מבלי לוודא שאני בבית לקבל אותו.
סה"כ הופתעתי מהטיפול היעיל בהזמנה.
מוצר:
מחשב נייד vostro v131
תמונת משתמש
שם:
Costa
תאריך:
22/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מקצועי מאוד ואדיב , המשלוח היה מהיר ביותר (יום וחצי עד להגעת המוצר) בסך הכל שווה מאוד גם מבחינת המכיר גם מבחינת השרות וגם מבחינת מהירות משלוח
מוצר:
Laptop Vostro v131
תמונת משתמש
שם:
DanielM
תאריך:
19/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לרכוש בחנות זו לאחר שבדקתי כמה חנויות אחרות ומצאתי אי התאמות בין תאור המוצר ומה שרשום באתר היצרן לאותו מס' דגם. כאן כל הפרטים היו מדוייקים.

בסוף סיימתי את ההזמנה טלפונית בגלל שרציתי להוסיף תוכנה וזכרון. ביקשתי שילוב של תכונות באנגלית ועברית שלא היו בדיוק בגירסה המקורית והתנדבו לעשות לי התקנה כפולה להעניק לי מה שבקשתי, הכל ללא תוספת מחיר.

בקשתי עדכונים במייל כמה פעמים (קשה לי לחכות) וכל פעם קבלתי תשובה מספקת תוך דקות. בסוף המחשב הגיע יום לפני שציפיתי והכל עובד מצויין.

שורה תחתונה: תענוג של קנייה. מומלץ מאד.
מוצר:
מחשב נייד T420 4178-6VU
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
19/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני יושב ומחכה למסך... זאת פעם שלישית מתוך שלוש ניסיונות ש UPS ינסו להביא לי אותו, יש עוד 45 דקות עד שהם מסיימים לעבוד להיום...
אני ינסה לא להתלונן, אלא להביא עובדות ומסקנות (שניידר יגיבו בהמשך נראה לי)
הזמנתי מסך משניידר (pc365.co.il), התגובה הייתה מהירה והעסקה נסגרה במיידי בטלפון מול שמואל, הופתעתי לטובה שבמקום דואר רשום (האופציה שבה בחרתי באתר) ישלחו לי את זה עם UPS.
UPS הגיעו כבר למחרת! ב 12:00 בצהריים... אני ואשתי נמצאים בעבודה בשעה כזו ולא יכולנו לקבל את המוצר. אשתי התקשרה ישירות ל UPS והם אמרו שיבואו למחרת בשעה נוחה לנו (לבקשתנו אחרי 16:30)
למחרת הם הגיעו ב 13:00, ועוד פעם היינו בעבודה... אשתי עוד פעם יצרה קשר עם UPS והם אמרו שיגיעו היום אחה"צ בשעה נוחה לנו , אני במקביל התקשרתי לשמואל – כי מבחינתי משניידר קניתי את המוצר, הוא היה שוב אדיב וסגרנו שאתקשר למחרת בבוקר להגיד מתי נוח לי
כאשר התקשרתי היום בבוקר לאחר שיחה עם שמואל ועם המנהל שלו, הבנתי ש'אף אחד לא יבוא אליי מתי שיהיה לי נוח, 'UPS לא עובדים בשבילי' (האמת שאת זה כבר ידעתי הם עובדים בשביל סי דאטה שהם הספקים של שניידר למסך הספציפי), 'הם עובדים רק מ 9:00 עד 17:00' וניסו לשכנע אותי שיביאו לי את זה לעבודה (לא אני ולא אשתי יכולים לקבל מוצרים במקום העבודה שלנו), לאחר שהטונים עלו קצת מעל מה שנראה לי ש 'נותן שירות אדיב' יכול להרשות לעצמו ורק ניסו להסביר לי עוד שוב ושוב ש 'אף אחד לא יעשה מה שנוח לי' ו ש 'אני לא יתנה להם תנאים אז אולי עדיף שאבטל את ההזמנה כבר עכשיו' או ש'אלך לקנות בחנות אחרת' (שאת שמה הזכרתי).ניתקתי את השיחה.
אחר כך התקשר המנהל ואמר לי ש'בכלל UPS סגרו עם אשתי לפני חצי שעה' לפני שאני התקשרתי לשניידר, ככה שאני סתם התקשרתי (מה שלא היה ולא נברא, אשתי סגרה איתם אתמול בפעם האחרונה) ואני התקשרתי לעשות Double check , כי עוד חשבתי שלשניידר יש איזו שהיא אחריות על המוצר שקניתי (עד כמה שהיה ידוע לי) מהם.
ניתקתי את השיחה שוב כי נראה לי שזה בזבוז זמן - אני אזהר ואומר שנראה לי ששניידר במקרה הזה רק גובים קופון, אחרי זה אין להם דרך להשפיע על UPS או בכלל על התהליך הלוגיסטי של המוצר זה בכלל לא תלוי בהם, נכון שחזרה אליי נציגה של UPS אחרי כשעה, אבל מכיוון שמשניידר לא תבוא הישועה כבר התקשרנו שוב לפני ישירות ל UPS
מסקנה1:
אם מחיר המוצר בשניידר דומה או גבוה במעט מהמחיר בחנויות אחרות (פיזיות) - כמו במקרה שלי, אם אתם אנשים שנמצאים בשעות העבודה, בעבודה ולא נוח לכם לקבל את המוצר לעבודה, עדיף אולי ללכת לחנות ולקנות את המוצר, אם כבר קניתם עם שניידר והמוצר מתעכב דברו עם UPS ישירות, בשני המקומות זה לא בהכרח יעזור אבל אם מישהו יכול להועיל זה UPS, שניידר יבקשו מ UPS, לפנות אליכם.
מסקנה 2:
שירות זה לא רק ללקק ללקוח בטלפון ולסגור עסקה במיידי, שירות וחוויה טובה זה גם לתת ללקוח מידע - בזמן ביצוע הקנייה באתר האינטרנט (באותיות הגדולות) או בעל פה בזמן ההזמנה הטלפונית, אני לא השתמשתי בשירותי UPS ואין לי מושג איך הם עובדים, כשאומרים לי 'שליח' מבחינתי יצרו איתי קשר ויספקו לי מוצר הביתה מתי שאהיה שם ולא באופן רנדומאלי (ככה היה עם שליחים עד היום) , לא הבנתי בכלל שאפשרי שיתעלמו מנוחות של מי ששילם על המוצר, לא ידעתי למשל שלא שולחים בדואר רשום משהו מעל 2 קילו או מסכים, שהאספקה היא במינימום יום עבודה אבל זה לא תלוי בספק המוצר, רק ב UPS, שהאספקה היא בשעות מסוימות ביום ואפילו אפשר לבדוק מול UPS עם התקשרו ותיאמו שעה עם הלקוח (עם יש מדיניות כזו בין שניידר \ סי דאטה ל UPS - במקומות אחרים יש).

מסתבר ש UPS עובדים עד 20:00, לא עד 18:00 והמסך הרגע הגיע, רק יומיים יותר מזמן האספקה המוצהר אבל זה נראה לי איחור סטנדרטי...


תגובת החנות:
תלונתו של הלקוח מדברת בעד עצמה, חבל רק שהלקוח משנה את הדברים ומציג אותם בצורה שמתאימה לו. ולכן נשמח לספק מספר הבהרות: במעמד ההזמנה הוסבר ללקוח שמוצר כמו מסך לא ישלח בדואר רשום אלא על ידי שליח (ללא חיוב עבור משלוח). כמו כן, הוסבר ללקוח שהאספקה היא מהיום למחר כאשר הלקוח חייב להיות זמין בכתובת שמסר לאספקה, הוסבר ללקוח שיקבל התרעה מהשליח כאשר הוא מתקרב לביתו. הלקוח מסר כתובת של ביתו כאשר הוא יודע שהוא אינו נמצא בבית בשעות העבודה של חברת המשלוחים (08:00-18:00) נעשו מספר ניסיונות מסירה שלא צלחו, לאחר מכן הלקוח דרש אספקה בשעה 19:00 בערב (ולא בשעות מוקדמות יותר כפי שטוען לעיל) מכיוון שהוא ואשתו אינם בבית. הוסבר ללקוח שהשליחים לא יכולים להגיע בשעות שהוא מציב ואף הוצע ללקוח לשנות את כתובת המשלוח (ללא חיוב נוסף) אך הלקוח סירב. בנוסף הוצעה ללקוח האפשרות לביטול ההזמנה במידה ואינו מעוניין להמתין להגעת המשלוח. עם כל הכבוד, חברתנו לא מצליחה להבין מדוע הלקוח טוען שלא קיבל שירות כשכל מה שנעשה היה בכדי לעזור לו לקבל את המשלוח במהירות האפשרית, יחד עם זאת הלקוח אינו יכול לקבוע לאחרים את מה שהוא מגדיר כ"נוחות". לסיכום, UPS הינה אחת מחברות המשלוחים הגדולות בארץ ומספקת אלפי משלוחים מידי שבוע, הם גם עובדים 24 שעות 7 ימים בשבוע אך זה בהחלט לא רלוונטי להזמנתנו של הלקוח. בכדי להביא את הפרשה לסיומה ולשביעות רצון הלקוח ביקשנו באופן חריג ומיוחד מ-UPS לספק את החבילה בשעות הערב.

מוצר:
מסך מחשב U2312HM LED
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply