דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (גבעתיים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פסקל תוכנה ומחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפסקל תוכנה ומחשבים ?
3.80
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
137
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
2
0
1
שנה אחרונה
3
0
2
כל הזמן
103
2
32
נמצאו 137 חוות דעת גולשים על פסקל תוכנה ומחשבים
תמונת משתמש
שם:
עדווי
תאריך:
08/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרכשתי בפסקלתוכנה ומחשבים אנטי וירוס למחשב אחד Kaspersky 2014.
השרות היה נדיב מאוד בעל החנות התייחס אליי מאוד יפהה.מחיר הוגן.
בנוסף, קיבלתי עזרה בהתקנה טכנית ללא עלות נוספת.
ממליץ מאוד.

מוצר:
אנטי וירוס אנטי וירוס למחשב אחד
תמונת משתמש
שם:
JJ
תאריך:
08/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבאתי את הראוטר לחנות לפני מעל 3 חודשים.הבטיחו לי שזה לא אקח יותר משבועיים!
לא עונים למיילים, וקשה להשיג אותם על הקו. תמיד מבטיחים שייבדקו את הנושא ויחזרו אלי..... וכמובן אף פעם לא חוזרים אלי. חבל על הזמן שלך - אל תקנה מהם. יותר קל לקבל שרות מחו"ל, מאשר החנות הזאת בגבעתיים! אל תתקרבו!!!!
מוצר:
ראוטר BR-6478AC
תמונת משתמש
שם:
ויטלי
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ערכתי השוואת מחירים בזאפ לגבי מארז Cooler Master Haf XM-USB3. להפתעתי, בחנות "פסקל"' מחיר של המארז הזה היה כמעט ב-50% נמוך יותר לעומת חנויות אחרות ששמרו על אותה רמת מחירים. מכיוון שמדובר בבית עסק בארץ, בעל ח"פ שקיים יותר מעשור, וגם התכוונתי לשלם בכרטיס אשראי באמצעות האתר, אמרתי לעצמי שאין מה לחשוש. הזמנתי את המארז באמצעות אתר אינטרנט של החנות. מה שהחשיד אותי, היא צורת משלוח באמצעות דואר רשום למוצר כבד, ללא אפשרות למשלוח אקספרס. אבל אמרתי לעצמי כנראה ייצרו איתי קשר לגבי המשלוח.

כמובן שלמחרת התקשרה אליי נציגה, כדי להודיע לי שצריך לשנות את אופן המשלוח מדואר רשום למשלוח אקספרס/דואר שליחים, בגלל שמשקל המוצר הינו מעל 2 ק"ג. עניתי לה בחיוב, וגם שאלתי האם המארז נמצא במלאי. הנציגה השיבה לי "כן, המארז במלאי. היום נארוז אותו למשלוח וכנראה מחר הוא כבר ייצא אליך". לאחר מספר שעות, אותה נציגה חזרה אליי עם מלל הבא "אני מתנצלת, אבל טעינו, המארז הזה לא נמצא במלאי, ולא ברור בכלל מתי הוא יגיע". אמרתי לה שתבטל את ההזמנה ואני אחפש תחלופה בזאפ. המארז הוסר מיד מהאתר של החנות.

מכיוון שחשדתי שהבעיה, היא לא במלאי, אלא בהצגת מחיר שגויה באתר ואי רצון של החנות להודות בכך, חודש לאחר ביצוע ההזמנה, אני סתם החלטתי לבדוק האם המארז שוב פעם מוצע באתר של החנות. וגיליתי, שהוא אכן שב לאתר עם המחיר המתוקן, שתואם חנויות אחרות.

עד כאן, אלא היו העובדות. את המסקנות תסיקו לבד. התחושה שלי, ואני מדגיש שזאת רק התחושה, שהמארז הזה היה במלאי ורק המחיר שהופיע היה שגוי. כנראה נציגת החנות החליטה שעדיף לה לשקר ללקוח ולא להתדרדר לשיחה לא נעימה. אני מרגיש די מושפל, בגלל הזלזול באינטלגנציה שלי.
מוצר:
מארז למחשב Haf XM-USB3
תמונת משתמש
שם:
devyatar
תאריך:
26/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מיקרופון למחשב בתאריך 14.11.13 באתר היה רשום שהמשלוח יגיע בין 7-14 ימי עסקים.
לאחר חודש ניסינו ליצור עם החנות קשר ולא היו זמינים כמה פעמים
מצידם אף אחד לא ניסה ליצור איתנו קשר להודיע לנו שההזמנה לא בוצעה .
לאחר שלושה חודשים הצלחנו לתפוס את החנות והם מבחינתם הודיעו שלא בוצע חיוב כי בזמנו לא היה להם את המוצר הנ"ל במלאי .

נשמעו לא מקצועיים וניסו להתנער מאחריות.
מוצר:
מיקרופון למחשב XM4
תמונת משתמש
שם:
אהוד
תאריך:
28/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ושילמתי בפיי פאל, קיבלתי מייל אישור שההזמנה התקבלה - שילמתי תוספת עבור משלוח.
לא ניסיתי ליצור קשר עם החנות מתוך ידיעה שהמוצר יגיע לדואר, חלפו שבועיים וכלום.
ניסיתי להתקשר לחנות וכל הניסיונות לא צלחו בסופו של דבר מגיעים לתא קולי שמלא בהודעות.
באתר 144 הצלחתי לאתר את הטלפון של שלמה פסקל, שהודיע לי בנונשלנטיות שהמוצר אינו נמצא במלאי ויצרו איתי קשר בערב כי רק בערב עובדת החנות???
ניסו ליצור איתי קשר פעם אחת ומאז כלום דממה - אני צריך לרדוף אחרי הספק כדי להבין למה אין עם מי לדבר??
דיברתי עם פיי פאל ולמזלי המוצר לא חויב וביקשתי לבטל את ההזמנה - אני לא ממליץ לרכוש ממקום שאין בו שירות לקוחות נורמלי או טלפון שעונים בו...
מוצר:
רמקולים למחשב BXR1320
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
01/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה ממשרדי החברה התבצעה במהירות וביעילות
המוצר שהגיע ענה על כל הדרישות. מדובר בכיסוי טבלט שהיה מתאים לגמרי לטאבלט שהזמנתי.
המחיר הוגן והמוצר איכותי אםן אוכל אקנה שוב בחנות זו
מוצר:
כיסוי לטאבלט תיק/מעמד שחור לטאבלט Crown Case 9'' Black Crown
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
27/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה פשוטה מאוד, המחיר הוגן, והמוצר הגיע תוך ימים אחדים.
הכל התנהל כמו שצריך ואני מרוצה. אשמח לקנות שם שוב בעתיד.
מוצר:
דיסק לניקוי עינית 305PRO
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
17/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בפסקל תוכנה ומחשבים אוזניות ספורט למרות שלא הגיע לי קיבלתי זיכוי ממנהל החנות. חנות מצוינת עם שירות לקוחות טוב. וכמובן שאני נהנה מהמוצר שקניתי. אחזור לקנות בפסקל תוכנה ומחשבים שוב. ממליץ בחום.
מוצר:
אוזניות HA-EBX-85Z
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ,ישר באה אחת מהעובדות ונתנה לי שירות.
המליצה לי על המצלמה HD5000 ואני אכן מרוצה ממנה.
שירות מדהים,בעל העסק אם חוש הומור,מחירים זולים
בהחלט אחזור לקנות שוב.
מוצר:
מצלמת אינטרנט HD 5000
תמונת משתמש
שם:
rapcat
תאריך:
24/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב פיצוץ! גודל + משקל מדהימים!
משתמש במחשב זה - כמחשב להקלטת קול באולפן.
מחשב חייה! אוד לא רעיתי שלוב זה: גודל + כוח.
מהיר נמוך + קיבלתי הנחה + מתנות.
ממליץ פסקל-שופ לכולם!
מוצר:
מחשב נייד NP530U3C-A
תמונת משתמש
שם:
yulia
תאריך:
11/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פסקל תוכנה ומחשבים חנות מאוד נוחה וקרובה אל הבית. תמיד ניתן למצוא בה מוצרים איכותיים. מנהל החנות מאוד אדיב והשירות לקוחות טוב. אני נהנית לרכוש מוצרים בחנות זו.
מוצר:
כרטיס זיכרון למצלמה sdsdu-016g-u46
תמונת משתמש
שם:
HemdaB
תאריך:
11/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר שבועות רכשתי טלפון אלחוטי (לא סלולרי) בחנות זו.
המחיר היה הוגן, המשלוח הגיע בזמן לביתי,
בהחלט ממליצה על החנות והייתי קונה בה שוב.
מוצר:
טלפון HDT-L100
תמונת משתמש
שם:
fedor
תאריך:
10/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך הביקור שלי באזור המרכז נכנסתי לחנות פסקל תוכנה ומחשבים במטרה לקנות סוללה למחשב הנייד. מנהל החנות סיפק לי את המוצר במיידית ובמחיר שלא מצאתי באף מקום אחר.
חנות מצוינת עם מגוון מוצרים, שירות לקוחות מעולה ומחירים טובים. התרשמתי מאוד, ממליץ בחום רב.
מוצר:
סוללה למחשב נייד inspiron 4515
תמונת משתמש
שם:
גיל תייר
תאריך:
01/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איש מקסים. תמיד אדיב, תמיד מחייך. מחירים טובים, וליד הבית. קניתי ממנו מ-2003 ואמשיך לקנות ממנו בהמשך. גם ברמת המחירים, גם אם אינו הזול ביותר - הוא מהזולים.
מוצר:
ראוטר שתי אנטנות ADSL+
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
01/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקבלתי ממנהל החנות היה אדיב, היה עם הפנים ללקוח.
השירות היה נוח קניה מהירה ונוחה
ממליץ בחום, בטוח שהחזור לקנות בחנות בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד G6
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
19/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במשך שיחה טלפונית קיבלתי מידה מדוייקת על המוצר כולל מחיר . שיחה מוקלטת. אמרתי שאנחנו מגיעים לחנות לאסוף את המוצר ולשלם. קיבלתי OK. אחרי חצי שעה הבן שלי יגיע לחנות. בסוף המתנה של 20 דקות מתברר שהמוצר לא קיים בחנות. ובמקום קיבלנו תשובה שזה מה שיש. אני רואה כאן חוסר אחריות של העובדים. פשוט גועל נפש!
מוצר:
Kaspersky Internet Security Internet Security
תמונת משתמש
שם:
Yoav Shacham
תאריך:
16/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצועיים, אדיבים, מייעצים ומוכנים לעזור. מבחר גדול של מוצרים.
הכל עבר חלק. הייתי חוזר לשם שוב. שוב שוב שוב שוב שוב שוב
מוצר:
מדפסת MX320
תמונת משתמש
שם:
lesya
תאריך:
01/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר שבועות רכשתי מחנות פסקל תוכנה ומחשבים כבל HDMI וכבל סטארו RCA. בעל החנות נתן לי המצלמה על המוצרים שחיפשתי. השירות היה נוח מאוד, כמו כן גם המוצרים שקניתי. ממליצה מאוד.
מוצר:
כבל HDMI וכבל סטראו RCA
תמונת משתמש
שם:
yulia.ka
תאריך:
17/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 02/12/12 הגעתי לחנות פסקל תוכנה ומחשבים כדי לרכוש מעמד קירור למחשב נייד. בעל החנות נתן לי המלצה על המוצר במחיר נוח ביותר, ואכן אני נהנית מהמוצר. ממליצה בחום רב לרכוש בחנות זאת.
מוצר:
מעמד קירור למחשב נייד NCP-878
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
05/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליץ לכם לא (!) לרכוש שום דבר דרך האתר או בחנות זאת. רמת השירות בעסק נמדדת כאשר ישנה בעיה או פגם במוצר, ולא כאשר אתם שולפים את הארנק ומוכנים לשלם.

רכשתי באחד מימי השישי האחרונים זוג אוזניות skullcandy ישירות מהחנות, לאחר שלא חזרו אליי בזמן סביר להזמנה שעשיתי דרך האתר. לאחר פעמיים שהשתמשתי באוזניות שימוש רגיל וסביר, הכיסוי של הקונקטור התנתק והקונקטור איבד מגע והאוזניות הפסיקו לעבוד. התקשרתי לחנות וביקשו ממני להגיע פיזית.

בחנות נפגשתי עם הבעלים, שלמה פסקל, והסברתי לו את המקרה. שלמה הודיע לי שהוא ישלח את המוצר אל היבואן, היבואן יבדוק את האוזניות ויתקן או יחליף את המוצר לפי שיקוליו. בנוסף ייתכן שהיבואן יחליט שאני גרמתי לשבר של האוזניות, ולכן אין אחריות ואין פיצוי. הסברתי לשלמה שאני השתמשתי באוזניות פעמיים למשך רבע שעה כל פעם, לא בזמן רכיבה על אופניים או ספורט אחר, הן לא נפלו לי או נחבטו, ואני לא גרמתי לשבר שלהן. בנוסף, הסברתי לו שלא סביר שאני אלך ואחזור פעם אחר פעם עבור אוזניות שעולות 85 שקלים.

מאחר ואיכות המוצר הייתה כל כך ירודה סירבתי לתיקון המוצר או החלפתו, וביקשתי ממנו שיחזיר לי את כספי או לפחות ייתן לי זיכוי לרכישת מוצר אחר. מבחינתי נמכר לי מוצר פגום, וזכותי לדרוש את כספי בחזרה במקרה כזה. שלמה הסביר לי "שלא רק מה שאני רוצה נחשב, אלא גם מה שהיבואן רוצה, ומה שהוא רוצה". לאחר שפניתי אליו בנימוס בתואר "אדוני", הוא שאל אותי מה אני עושה למחייתי כי "נשמע לו לפי השפה שאני סטודנט למשפטים".

לאחר ויכוח של כעשר דקות שלמה פסקל הסכים להתקשר לספק שהודיע לו שהאוזניות אזלו מהמלאי, ולכן לא תהיה אפשרות להחליף בחדשות. בשלב זה שלמה הסכים לבטל את העסקה, בעמלה "סמלית" של 10%. לחילופין שלמה הציע לי לקחת זיכוי בחנות ללא קנס. בזמן שחיפשתי אוזניות אחרות נתקלתי באוזניות ללא מחיר עליהן, ושאלתי מה המחיר את אחת העובדות. היא שאלה את שלמה את המחיר שענה לה בחזרה בקול רם, מול לקוחות אחרים: "אני לא מוכר לו אוזניות... הן מתקלקלות לו".

אז בסופו של דבר הגעתי לחנות פעמיים, שילמתי חנייה בכחול לבן, הפסדתי בערך שעה וחצי ועשרה שקלים של "עמלה" עבור ביטול העסקה. באופן כללי היחס היה לא מקצועי, מזלזל ומעליב.

ישנם הרבה סוחרים הוגנים יותר ונחמדים יותר ללקוחות. אני ממליץ לכם בחום לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
לא ברור על מה מלין איתמר. הוא גרם נזק פיזי לפלאג של האזניות.
למרות זאת הצעתי לו לתקן על חשבוננו את המגע בפלאג. מאחר וליבואן
אין יותר אזניות כאלו, החזרתי לו את כספו בניקוי 5 ש"ח עמלת טיפול, ויזה
וביטול עסקה. הוא צודק כשאמר שלא רציתי למכור לו אזניות אחרות משתי סיבות:
א. אם הוא מקלקל את הפלאג של אזניות איכותיות בתוך יומיים, אזניות אשר מכרתי כמותן עשרות רבות ללא אף
החזר או תלונה, סביר כי הוא יקלקל גם אזניות אחרות, ולכן אינני רוצה להיות שוב במצב דומה.
ב. הוא לא סיפר שהוא בעצמו עוסק בשיווק, ולפי הפניה המנומסת שלו אלי עם "אדוני" וכדומה, סביר להניח
שיש לו עניין עסקי/מסחרי להכתים את שם החנות, בדיוק כפי שהוא אכן התאמץ לעשות במכתבו הארוך אליכם.

כבעל עסק ותיק עם מוניטין טוב, אני מקווה שאני מצליח לזהות לקוחות שתולים, שכל מטרתם להכפיש.
חבל שהם מנצלים את הבמה של ZAP, אתר רב מוניטין, לבצע את זממם.
בכבוד רב
שלמה פסקל
מוצר:
אוזניות Lowrider
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
16/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמספר ימים התקשרתי לחנות לברר אם יש להם במלאי מתאמים לחשמל 110/220.
הייתי זקוק למוצר זה בדחיפות,והוא הוזמן במיוחד עבורי.לאחר 3 ימים הודיעו לי שנכנס למלאי.מיד הגעתי לאסוף את ההזמנה.
סכום הקנייה אמנם קטן,אך השירות והאכפתיות להם זכיתי שבו את ליבי ולכן בחרתי לשתף בכך גם אחרים.
מוצר:
מתאם חשמל תקן אמריקאי-ישראלי
תמונת משתמש
שם:
talkocha
תאריך:
02/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר. החנות עמוסה בכל טוב ושלמה (המוכר) טרח ואפילו הציע לי להצטרף למועדון החברים (כמובן ללא עלות). תשלום מהיר ואיסוף עצמי מהחנות. בנוסף המחיר שהוצע היה הזול ביותר לעומת חנויות אחרות.
מוצר:
סט אוזניות+מיקרופון GameCom 367
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
24/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר בצפייה שיגיע כעבור שבוע,לאחר שבוע התקשרו החברה והודיעו כי יש להם בעיות טכניות והם יאחרו בשבוע את המשלוח.למרבה ההפתעה התקשרו החברה במוצ''ש (באותו שבוע) ואמרו כי הם קרובים לביתי.(חשוב לציין) הזמנתי את המוצר לדואר רשום והם הביאו לנו אותו במשלוח עד לבית.באתר היה קצת קשה להבין כי שאלו אותי איזה צבע אני רוצה וחשבתי שהתכוונו למכשיר ועניתי כסוף.ואז שהגיע המוצר הבנתי שהם התכוונו לאור תצוגה.ההזמנה מבלבלת..אבל בסך הכל זה חברה טובה ואני ממליץ לקנות ממנו(בהזמנה טלפונית).
מוצר:
רמקולים spectra 300
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
04/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רמקול למחשב נייד\פלפון ב 14.8.11 קיבלתי את המוצר כעבור שבוע
כעבור כשבוע שימוש הרמקול לא תיפקד
ניגשתי לחנות (כחדש לאחר הקניה)והשארתי את הרמקול
ענו לי כעבור שבוע פעם אחת (אני התקשרתי)
כל הניסיונות לקבל תשוב בטלפון לא נענות למרות שאשארתי מס" טל בת הקולי. חרה שרות לקוחות
מה שמעצבן זה חוסר התגובה
תגובת החנות:
מאיר אכן קנה אצלנו רמקול פשוט ע"ס 69 ₪ ב- 14.08.11
מקרה זה כמתואר במכתבו לא הגיע אלי, וכמנהל החנות הייתי אמור לדעת על כך.
צר לי שהלקוח לא קיבל שרות ואנחנו כמובן ניצור איתו קשר לבירור המקרה.
יתכן שזה קשור לעובדה שבסוף אוגוסט החברה יצאה לחופשה מרוכזת ואיך שהו
המקרה הזה לא טופל כראוי. אגב, אין לנו שרות של קבלת הודעות לתא דואר קולי.
היה מאד פשוט לו כתב דוא"ל עם התלונה ומספר ההזמנה. חבל!

מוצר:
רמקול
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply