דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (הרצליה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולסייל ?
4.20
ציון ממוצע
124
חוות דעת בשנה האחרונה
2553
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
1
3 חודשים אחרונים
23
0
3
6 חודשים אחרונים
68
0
12
שנה אחרונה
99
1
24
כל הזמן
2035
25
493
נמצאו 2553 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
02/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהצעתי מחיר יצרו עימי קשר נעשתה הזמנה.
ההתחייבות לאספקה היתה תוך 7 ימים אך המוצר הגיע לאחר 3 ימים
פניתי על מנת לקבל חשבונית נענתי באדיבות ובקשתי מולאה בתוך יום
מוצר:
מעבד מזון MCM64085
תמונת משתמש
שם:
iosilica
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכול היה טוב, מהירות המשלוח, שרות הלקוחות, שליחת חשבונית מס.
קיבלתי גם מחיר מצויין. אני אמשיך לקנות באתר זה
מוצר:
שואב אבק 91071
תמונת משתמש
שם:
sj
תאריך:
23/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספקה מהירה, הייתה התלבטות אם להחליף את המוצר בגלל גודלו וקיבלנו שירות אדיב ומנומס, מאוד השתדלו לעזור לפתור את הבעיה, לאחר שהוחלט לא להחליף את המוצר התקשרו לוודא שאכן נכון והכל לשביעות רצוננו. התרשמתי, היום נדיר לפגוש שרות לקוחות תומך, מבין ולא מנסה דבר ראשון לגלגל את הבעיה ללקוח.

מוצר:
מדיח DFN05210
תמונת משתמש
שם:
itsik
תאריך:
21/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה רגילה באתר אולסייל מאוד ברור.מחיר פיצוץ.משלוח חינם.לקח יותר מ-7 ימי עסקים שהובטחו.
הנציגה נופר מאתר אולסייל שרות לקוחות הפגינה אחריות לאתר ולגרום לכך שאקבל את המוצר במהירות.לקחה אחריות וגם עקבה אחר האספקה
ועל כך מגיע לה כל הכבוד!
מוצר:
סרגל חיתוך לחיתוך יעיל של נייר דגם 8224
תמונת משתמש
שם:
ג'קי
תאריך:
21/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התהליך באתר קצר ופשוט וידידותי שירות לקוחות לאחר מכן מצויין,משתדלים לייצר אוירה אחרת.
אני רוכש באתר זה כבר למעלה מחמש שנים ומרוצה
מוצר:
שואב אבק רובוטי 865
תמונת משתמש
שם:
tova
תאריך:
20/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות ליפית משירות לקוחות אולסייל שכבר מהפנייה הראשונה ענתה באדיבות,סבלנות,ובעיקר מקצועיות רבה וליוותה אותי עד לקבלת המוצר ושביעות רצוני!! המקרר מעולה ועונה על כל הדרישות... בקיצור מומלץ מאוד!!!!
מוצר:
מקרר MIT2601
תמונת משתמש
שם:
Amittai
תאריך:
19/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב! אולסייל לא באמת מוכרת את המוצרים בעצמה, אלא נותנת מין תיווך של פקים אחרים, וכתוצאה מכך, היא לא לוקחת אחריות על האפסקה של המוצרים. כל בעייה שתהיה לכם, תדרוש שתתחילו להתרוצץ אחרי חברות עלומות כדי לקבל איזשהו שירות. במקרה שלי, זמן המשלוח היה קריטי עבורי, על כן ביררתי אותו טלפונית וקיבלתי תשובה שהוא לוקח 7 ימי עסקים, על החשבונית שקיבלתי היה כתוב 10 ימי עסקים, אך גם בזה הם לא עמדו. אחרי 10 ימי עסקים (שבועיים ממועד ההזמנה והתשלום) הגיעה רק מכונת כביסה אחת במקום השתיים שהזמנתי. כשהתקשרתי לברר מה הסיפור, אול סייל לא לקחו אחריות ואמרו לי שיצרו קשר עם הספק, רק כעבור 3 ימים נוספים קיבלתי תשובה עם טלפון של חברה שלישית, שכבר אין לי מושג מה היא קשורה לסיפור. את המכונה קיבלתי בפועל אתמול, בלי תיאום של ממש ובלי הסבר כעבור כמעט שלושה שבועות מההזמנה. עכשיו אני צריך לעבור את התהליך שנית על מנת לברר כיצד אני משיג טכנאי שיתקין את מכונת הכביסה כי לנציגות של אול סייל אין תשובות גם לזה. אולסייל הבטיחו לחזור אלי אתמול עם תשובות, אבל כמו שלא חזרו אלי בכל הפעמים הקודמות, אני מניח שאני שוב אצטרך לרדוף אחריהם...
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שתי מכונות כביסה תוצרת NEON
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי שתי המכונות לא סופקו לו יחדיו.
שירות הלקוחות של אולסייל ליווה לאורך כול הדרך את הלקוח עד לקבלת המוצר וגם ווידא כי הלקוח קיבל את המוצר לשביעות רצונו
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לקוח


מוצר:
מכונת כביסה wm 640
תמונת משתמש
שם:
Denis
תאריך:
17/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Disk On Key. זמן אספקה היה אמור להיות BOXIT תוך 3 ימי עסקים.
לאחר שביום הרביעי המשלוח לא הגיע פניתי לבירור (לקבוצת ח.י. - זה המספר של השירות שהופיע בקבלה) . אמרו לי נשלח לא בBOXIT אלא עם שליח ויגיע עוד מספר ימים.
לאחר שלא הגיע לאחר עוד 3 ימים, פניתי שוב, ואמרו לי שהמספר טלפון שלי לא נכון - אף אחר לא פנה אלי לברר את המספר הנכון במייל. השארתי 2 מספרי טלפון ליצירת קשר ועדיין אף אחד לא פנה אלי.
לאחר עוד מספר ימים פתחתי קייס ב PAYPAL.
רק לאחר שבוע שלחו לי מייל שלא משיגים אותי בטלפון, לא ברור למה כי השארתי 2 מספרים (אבל מסתבר שיודעים למצא את הלקוח כאשר מדובר בביטול הזמנה).
חזרתי אליהם שוב והשארתי מספר לחזרה. רק לאחר הפעם השלישית שפניתי לשירות - הגיע המשלוח.
הרכישה הייתה ב 27/11 והמשלוח הגיע ב 15/12 - זוכרים - הובטח 3 ימי עסקים...
אם לא הייתי משלם בPAYPAL, כנראה שעד היום הוא לא היה מגיע...

לכל מי שעדיין רוצה לקנות דרכם, לפחות תשלמו ב PAYPAL, לפחות שיהיה מי שנותן גב למקרה של תקלות.
תגובת החנות:

הלקוח רכש זיכרון נייד תוצרת SAN DISK
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר לא סופק לו במסגרת ימי העסקים
לאחר בדיקה של שירות הלקוחות עלה כי המוצר נשלח בטעות עם שליח ולא באמצעות BOX IT
שירות הלקוחות של אולסייל ליווה ווידא כי המוצר סופק ללקוח
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח


מוצר:
Disk On Key Cruzer Blade 128GB
תמונת משתמש
שם:
Dani
תאריך:
17/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שקיבלתי מוצר פגום באיחור השירות לקוחות של אולסייל לקח אחריות במהירות וטיפל בבעי בצורה יוצאת מהכלל.
בתוך זמן קצר קיבלתי מוצר חלופי תקין תוך שאנשי שירות הלקוחות מוודאים שהכל מתבצע כהלכה ולשביעות רצוני.
שירות נדיר במחוזותינו
מוצר:
רדיאטור YLB089
תמונת משתמש
שם:
אבישי
תאריך:
15/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר!!!! לאחר שלא עמדו מולי בהתחיובתם לזמן השילוח ביקשתי לבטל את העיסקה, חודש עבר מיום ביטול העיסקה לאחר שמועלם לא קיבלתי את המוצר אך הכסף ממשיך להיגבות, שני תשלומים ירדו כבר והעיסקה עדיין בתקוף, לא חוזרים להודעות שירות לקוחות גרוע מאוד, תודעת שירות שואפת לאפס יחס מזלזל ופוגעני...בקיצור לא להתקרב !!!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שואב אבק תוצרת דייסון
באישור הזמנתו של הלקוח נרשם שהמוצר יסופק בתוך 7 ימי עסקים,
עוד בטרם עברו ימי העסקים הלקוח בקש לבטל את הזמנתו
למרות הניסיונות של שירות הלקוחות לזרז את האספקה הלקוח עמד על דעתו לביטול ההזמנה.
העסקה בוטלה עפ"י בקשת הלקוח וכספו הושב לו במלואו
אנו באולסייל מצטערים על הרגשת הלקוח.

מוצר:
שואב אבק V6
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
13/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר מאוד אפילו לפני הזמן הנקוב,
לאחר מכן נתקלתי בבעיה איתו, נציגת שירות בשם דבורה, ליוותה אותי, דאגה שיחליפו לי אותו במהירות, ואף התקשרה לוודא מספר פעמיים שהכל עובד ותקין, חווית שירות מאוד טובה.
מוצר:
מכונת שטיפה 120
תמונת משתמש
שם:
baba
תאריך:
11/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה ל דבורה משירות לקוחות שעזרה מייד בהחלפת המוצר הפגום שקיבלתי
נשלחו תמונות וומכאן היא המשיכה את הטיפול תוך כדאי התענינות יומית על המצב
dvorah mesikah
מוצר:
מעבד מזון CS5200XLD
תמונת משתמש
שם:
dimad
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה פשוט וקל. אספקת המחשב היתה תוך 48 שעות.
הייתי צריך לבקש פעמיים לשלוח לי את החשבונית, אבל בסוף הכל התקבל כנדרש.
שירות מהיר ואיכותי.
מוצר:
מחשב נייד ax000nj15
תמונת משתמש
שם:
hagi
תאריך:
05/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה הטלפוני היה מהיר והנציג היה אדיב . הסביר את האפשרות לגבי אחריות המוצר לעומת המתחרים . ממליץ על הרכישה .
מוצר:
מקרר GM849RSC
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הליך ההזמנה דרך האתר היה פשוט ויעיל. המידע אודות המצלמה היה מפורט ומדויק.
הופתעתי מאוד שלאחר 4 ימים נחת המשלוח לביתי. כל הכבוד!
מוצר:
מצלמת וידאו HC-V160
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר מקצועי ואדיב דיברתי עם נציגה בשם יפית אדיבה ומקצועית ביצעתי את ההזמנה ולמחרת בבוקר כבר התקשרו לבשר לי שהמזגן בדרך אליי פשוט נדיר. ממליצה בחום על החנות עם יחס ושרות מקצועי וסבלני ומחירים הוגנים ביותר. ברור לי מעתה ואילך שזאת החנות שלי
מוצר:
מזגן legend 21a
תמונת משתמש
שם:
GUY
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני סמרטפונים. הבטיחו לי שיגיעו שניהם יחדיו במשלוח ולא קיימו. הגיע רק סמרטפון אחד באיחור זניח בימי האספקה. הסמראטפון השני הגיע באיחור רב בלי שהם מיידעים אותי. לאחר מספר טלפונים לא מבוטל כדי לדעת סה"כ היכן נמצאת ההזמנה. אפילו שירות הלקוחות לא ידע להגיד מתי יגיע המוצר. בזאת לא תמה הסאגה מול שירות הלקוחות. לא מספיק האיחור הניכר באספקה, לא מספיק אינספור טלפונים על מנת לדעת מתי ההזמנה תגיע אלינו לבסוף, עכשיו החלה סאגה ארוכה בשביל לקבל חשבונית מס. נשלחה לי רק חשבונית מס של מוצר אחד. היום, כמעט חודש לאחר הרכישה לא זכיתי לקבל חשבונית מס. כל פניותי בטלפון (4 במספר) במייל, (3 פעמים) עלו בתוהו. התשובות של שירות הלקוחות היו מגוונות מ"ישלחו לך בהקדם" ועד "הרואת חשבון יצאה לקניות וברגע שתחזור היא תשלח לך" (WTF) . כאחרון האתרים הפרטצ'ים הפזורים ברשת. עדיין מחכה לחשבונית מס שעל פי חוק חייבת להיות מונפקת ומסופקת בעת הרכישה. הזמן שהשחתתי על "שירות לקוחות" של האתר הזה לא שווה את הרכישה
מוצר:
טלפון סלולרי X-POWER
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה - הזמנה קלה ונוחה והמסך הגיע אלי הביתה תוך יומיים!!! תודה רבה לכם!!!
מוצר:
מסך מחשב S22F350FH
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
23/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא רכישה ראשונה מחברת אולסייל אבל סביר להניח שהיא האחרונה.
ביצעתי את הרכישה לכבוד יום הולדתה של אשתי. את הרכישה ביצעתי מאולסייל אחרי שהנציגה שכנעה אותי לקנות אצלהם כי יהיה לי "אבא ואמא".
המוצר הגיע בזמן אבל היה פתוח. כשהוצאתי את המוצר מאריזתו היה ברור כי הוא לא מוצר חדש. התקשרתי אליהם וביקשתי לתקן את המעוות בהבנה שטעויות יכולות לקרות.
מילא שעברתי הלוך וחזור בין החנות ליבואן. מילא שחלפו כמה ימים עד שקיבלתי אישור כי זה מצב לא תקין. אבל אחרי שהובטח לי החלפה של המוצר גם שבוע אחרי עדיין לא קיבלתי אותו ויום הולדתה של אשתי עבר מזמן. לא מרגיש שום רצון לנסות להבין את הלקוח ולתקן את המצב שלא נאמר איזו שהיא הצעה לפיצוי ולכן ביקשתי לבטל את הקניה.
אולי בקניה באולסייל יש "אבא ואמא", אבל זה לא עוזר אם הבית הרוס!
מוצר:
מיקסר KMC570
תמונת משתמש
שם:
Nurit
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לציין את השרות המעולה שקיבלתי מדבורה שדאגה ממש להכל וזרה אלי שוב ושוב לוודא שהכל בסדר כל הכבוד!! זה לא ברור מעליו מהניסיון שלי.

האתר לא היה מעודכן ממש לפירטי המוצר היתה טעות בקיבולת המיקרוגל דבר שגרם לעיכוב הגעת המיקרוגל בגלל שפחדתי שיספקו לי מקרוגל לא נכון
מוצר:
מקרוגל MW1045
תמונת משתמש
שם:
Shoshy
תאריך:
20/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודשיים קניתי את המיקסר כמתנה לחתונה לבת שלך חברה , לאחר שבועיים נפתחה המתנה ולתדהמתנו המיקסר לא פעל , התחלנו בטלפונים לחב' ניופאן שזה היה תהליך די מורט עצבים ופניתי גם לשירות הלקוחות של אולסייל ממנה רכשתי את המוצר נפלתי על בחורה בשם נופר שהבטיחה לעזור לי ואכן כך היה כל בוקר קבלתי ממנה טלפון כדי לעדכן אותי איך מתקדם תהליך החלפת המיקסר ...עד ליום בו אושר לקבל מקסר חדש ...אין לי מילים להודות לנופר לא קבלתי בחיים יחס כזה ממש דוגמה כיצד צריכים לעבוד שירות לקוחות . .... קבלתי מיקסר חדש והכלה שמחה .
מוצר:
מיקסר דגם KSM150
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
19/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע תוך שבוע בדיוק בהתאם למה שהתחייבו. יום לפני זה השארתי פרטים וחזרו אלי ובדקו שהמוצר הגיע ושהכל בסדר.
מוצר:
מיקסר KMM710
תמונת משתמש
שם:
ahshel1
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאולסייל (באמצעות Ynet shops) טלפון lg g5.
קודם כל, הובטח זמן אספקה של עד 7 ימי עסקים והגיע תוך יומיים. כבר טוב.
בהמשך, התקשרתי לבקש חשבונית מס. תוך פחות מחצי דקה של המתנה ענתה נציגת שרות הלקוח. יפה מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
צבי
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא שלחו לי חשבונית אבל קיבלתי שרות מצויין מדבורה מסיקה מהשירות

המובילים סתם קרציות - גבו עוד כסף על פרוק דלתות, למרות שהיה מיותר לחלוטין,
גם לא חיברו את הרגליות ולא הדריכו כלום.
מוצר:
מקרר SJ2249
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply