הוסבר לאיש המכירות (סאן אינטוסאפ \ דן) כי אנחנו מבקשים לרכוש מזגן משנת ייצור 2016 (לא משנת 2015 כפי שמופיע בפרסומי החברה) וכי נבצע את הרכישה רק אם שנת הייצור תירשם במפורש באישור הזמנה. למרות הבטחה מפורשת בטרם ביצוע העסקה, שנת הייצור לא צוינה באישור העסקה/קבלה. בשיחה עם שירות הלקוחות צוין מפורשות כי בהתאם למדיניות החברה שנת הייצור אף פעם לא נרשמת על ידם באישור ההזמנה וכי איש המכירות חרג מסמכותו כאשר הבטיח לציין את שנת הייצור...? לאחר שהודענו על ביטול ההזמנה, התקשר מנהל המכירות וחזר על ההסבר המפוקפק ורק לאחר דין ודברים בסופו של דבר קיבלנו מייל מאיש המכירות הכולל אישור לשנת הייצור. יומיים לאחר ביצוע ההזמנה פנינו שוב לאיש המכירות וביקשנו לברר מהו מועד האספקה המדויק, אך עד כה איש המכירות לא טרח לחזור עם תשובה כלשהי למרות שהבטיח כי המזגן נמצא במלאי ויסופק מיד לאחר ביצוע ההזמנה.
מוצר:
מזגן מפוצל Platinum 120 שנת 2016
שם:
Yuval
תאריך:
16/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה דרך האתר היתה מהירה וקלה. היו לי שאלות בקשר למה כלול במדפסת (האם כולל ראשי דיו), התקשרתי לשירות לקוחות ונעניתי במהירות. לאחר אישור ההזמנה רציתי לשנות את כתובת המשלוח כך שיגיע אליי לעבודה ולא הביתה. התקשרתי לשירות לקוחות ושוב טופלתי במהירות וביעילות. המשלוח הגיע תוך 24 שעות.
מוצר:
מדפסת DJ3835
שם:
Omri
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הובטח שיגיע תוך 3 ימי עסקים והגיע תוך 9 ימי עסקים ורק אחרי שהתקשרתי לבדוק מה קורה. התקנה מזעזעת, שברו לי את הקיר . כל זה ללא פיצוי...
מוצר:
טלוויזיה 55UH617Y
שם:
שיר
תאריך:
14/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות של החנות מצוין - עזרו לטפל בבעיה במהירות ובאדיבות, כנ"ל לגבי שירות ההתקנה שהחברה מציעה - תואם טכנאי להגעה יום למחרת בשעות הגיוניות. הביקורת היא כלפי חברת השליחויות - אמנם המשלוח היה אמור להיות אצלי כבר יום אחרי ההזמנה, אך החברה ממש אינה גמישה בשעות החלוקה ומתעקשים להגיע רק בין השעות 11 בבוקר ל-2 בצהריים - בסופו של דבר לאחר שבוע של ניסיונות לא מוצלחים לתאם הגעה מוקדמת או מאוחרת יותר, נאלצתי לשנות את כתובת המשלוח לכתובת העבודה ולסחוב את הטלוויזיה בעצמי.
מוצר:
טלוויזיה UA32J4003
שם:
אליסה
תאריך:
14/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה בכלל תמנעו בכאב לב וראש, שרות לא יעיל, לא עמדו ביעד הזמן וגם הגיעה שבור.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ארון שירות למטבח תוצרת HOME DÉCOR הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר שסופק לה התגלה כפגום. שירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוחה עד לקבלת מוצר חדש ותקין. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה.
מוצר:
רהוט, פסטה
שם:
מיכל
תאריך:
14/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בפרסום של אולסייל הובטח 10 שנים אחריות: (שנה מלאה שנתיים מוגבלות 7 שנים על הציפוי קרמי אנטי בקטריאלי) ע"י סמליין יבואן רשמי. בפועל שלחו את המכשיר עם שלוש שנות אחריות. התקשרתי לדווח בבוקר של 12 בפברואר. מאז לא שמעתי מהם כלום. טרם בדקתי את המכשיר עצמו.
מוצר:
מיקרוגל שף 23 ליטר דגם MS23K3513AS- בגימור כסוף
שם:
Hershkyman
תאריך:
12/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב, המשלוח הגיע תוך 2 ימי עסקים, והמתקין הגיע למחרת היום, גם פינו את התנור הישן על פי בקשתנו. המוצר מעולה, גימור מאוד יפה, מאוד נוח לתפעול, כפתורי ההצתה של הכיריים גדולים ונוחים לתפעול. ידית התנור נשארת קרירה גם לאחר שעות עבודה רבות של התנור. נמצא אצלי כ-3 חודשים ובינתיים - מאוד מרוצים! החיסרון היחיד שהתפתיתי לרכישת מגן ברקים לשקע החשמל (מנציגת השירות של אלקטרה) במחיר מאוד מאוד מופקע - בחנויות מגן הברקים יעלה עד כ 60 ש"ח, ואילו אני רכשתי ב 217 ש"ח, בידעבד זהו מגן ברקים סטנדרטי ולא מיוחד כפי שחשבתי מהעלות. סה"כ חוויות הרכישה הייתה טובה מאוד! ממליץ מאוד על הדגם!!!!
מוצר:
תנור אפייה TSF6620IX
שם:
dovers
תאריך:
12/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות עזר לפתור בעיה מול הספק עקב מוצר שהגיע תקול בהתחלה. המוצר הוחלף. עקבו אחר הטיפול עד שביעות רצון ולא הזניחו.
מוצר:
מיקסר 5ksm7580
שם:
בוב
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק במכירה טלפונית מידי נציג. הנציג "שכח" לציין שמגיעה לי ערכת כלים בחינם עם השואב, כפי שמצויין בדף המוצר. התקשרתי אליהם כשבוע לאחר שהגיע המוצר ושאלתי מדוע לא הגיעה הערכה. הם טענו שלא סימנתי לקבל את הערכה באתר למרות שביצעתי את הקנייה מול נציג. אחרי זה הנציגה שינתה גרסא ואמרה שבזמן הרכישה לא היה להם את זה במלאי ועכשיו יש, שבוע אחרי... הנציגות הינן גסות רוח והיה מאוד לא נעים לדבר איתן. לא ממליץ לקנות בכלל באתר הזה. עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולא להתעסק עם השירות המזעזע שלהם.
מוצר:
שואב אבק V6
שם:
Gk
תאריך:
05/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע תוך פחות משבוע, אך הוא היה פגום. פניתי לשרות לקוחות ותוך יום חזרו אליי כדי לתאם את ההחלפה. סה״כ מרוצה מאוד מהשרות.
מוצר:
אופה לחם לא זוכר
שם:
Meir
תאריך:
04/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, הובטח שהמוצר יגיע תוך 10 ימי עסקים. עבר חודש ואף אחד אפילו לא ניסע ליצור קשר. שלחתי הודעה ולא חוזרו ושהתקשרתי אמרו שיצרו קשר עם החנות. ממליץ להמנע.. יש מספיק חנויות עם מחירים זולים ששמים על הלקוח.
מוצר:
מתלה בגדים Gar-01122
שם:
tamvish
תאריך:
02/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התנור סופק תוך פחות משבוע במועד שתואם עם היבואן. בעת פתיחת האריזה התברר שהתנור פגום ובסיועה של יפית מאולסייל הוא הוחלף בתנור אחר שנמצא תקין . הליווי והסיוע של יפית נציגת שרות לקוחות אולסייל מול היבואן חברת ברימאג, בהחלפת התנור עד להתקנתו אצל הלקוח ראויה להערכה.
מוצר:
תנור אפיה משולב CSE52010
שם:
דוד
תאריך:
01/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האינטרנט .ביצעתי את ההזמנה ב12.12 ורק בהזמנה ראיתי שמתחייבים למשלוח תוך 14 ימי עסקים .פניתי לבקש שיזרזו את המשלוח כי המוצר למתנה ב31.12 (אחרי 14 יום) נענתי מהספק בצורה אדיבה שהמשלוח כבר יצא מהם . אפילו נתנו לי מס דואר רשום.כשפניתי לאולסל לבדוק נענתי בחוסר אדיבות מה אתה רוצה אנחנו מתחייבים ל14 יום.(אתה יכול לבטל את ההזמנה). והכן עד היום 1.2.17 לא קיבלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שעון חכם תוצרת GTI הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות של אולסייל בבקשה להקדים את זמן אספקת המוצר. שירות הלקוחות של אולסייל פנה לספק (חברת גרנדטרייד) בבקשה לזרז את אספקת המוצר לבקשת הלקוח. הלקוח עודכן כי נעשים מאמצים לספק את המוצר בהקדם אך הלקוח החליט לבטל את הזמנתו למרות שהזמנתו נמצאת במסגרת ימי העסקים (14 ימי עסקים). הזמנתו בוטלה במלואה עפ"י בקשתו
מוצר:
שעון חכם SW718
שם:
Joel
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישה נוחה אונליין באמצעות "זאפ". צויין כי המוצר יגיע עד 7 ימי עסקים. ביום העסקים השביעי (יום חמישי בשבוע) התקשרתי לברר את סטטוס המשלוח. לא קבלתי תשובה. בשבוע לאחר מכן התקשרתי שוב. הפעם נאמר לי שהמוצר יתעקב ב-3 ימי עסקים נוספים. בקשתי לבטל את העסקה אם המוצר לא יגיע אליי באותו יום. העסקה בוטלה והתשלום הוחזר במלואו. לצורך השוואה, חבילה מישראל לצפון אירופה מגיעה תוך 3 ימי עסקים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלפון אלחוטי תוצרת VTECH הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי מתקיים איחור במועד האספקה לאחר בדיקה של שירות הלקוחות עלה כי עקב תקלה אכן יחול עיכוב באספקת המוצר של שלושה ימים התנצלנו בפני הלקוח הלקוח ביקש לבטל את הזמנתו הזמנתו בוטלה במלואה וכספו הושב לו
מוצר:
טלפון אלחוטי VT2032
שם:
Daniel
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ממש מומלץ יגיע מהר מאוד קיבלתי מחר מצויין מרוצה מאוד ממליץ מאוד לקניה באתר מחירים טובים
מוצר:
אוזניה Hm 103
שם:
סגלית
תאריך:
18/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל אני הייתי מרוצה מאד מהאתר בגלל האמינות, אך הפעם התאכזבתי מאד מאד, אחד הפרמטרים העיקריים לבחירת כסא האוכל הספציפי הזה, היה סל האחסון כפי שמופיע בתיאור ובמפרט, לדיברי שירות הלקוחות של היבואן טרולו, הוא התריע בפני אולסייל לא אחת כי אין סל כזה, אילו הייתי יודעת, הייתי מזמינה כסא אחר, מאכזב מאד
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה כיסא אוכל מבית BABY SAFE לאחר בדיקה אל מול הספק (חברת רסטקס) עלה כי אכן נפלה טעות במפרט המוצר אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה ומפרט המוצר תוקן באתרנו
מוצר:
כסא אוכל לתינוק babysafe bonny bonny
שם:
יאיר מרון
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לקנות באולסייל כי הייתי מרוצה מהם (לא היו תלונות) ברכישות קודמות. בעמוד הרכישה, נתבקשתי "להציע מחיר" ולאחר כל הצעה מתקבלת מיד אינדיקציה אם "זכיתי" או לא, כשבכל פעם קיבלתי עוד ועוד הזדמנויות להציע. אחרי הרבה נסיונות של "הפסד", ויתרתי ותוך כמה דקות התקשר אליי נציג. ההצעה שקיבלתי בטלפון הייתה סבירה בעיני והסכמתי לעסקה.
קיבלתי את מספר הטלפון של חברת האספקה, מעולם לא הצלחתי להשיג אותם. אף אחד לא עונה שם במהלך כל שעות היום, והתיבה הקולית מלאה עד אפס מקום.
בהמשך התקשרו אליי לתיאום אספקה, היו מאוד אדיבים, תיאמתי שיגיעו יום למחרת בשעות הבוקר. ובסיום השיחה קיבלתי סמס על כך. בהמשך היום הגיע סמס נוסף שהודיע על שינוי המועד ליום אחר בשעות הצהריים. שוב נסיתי להתקשר לחברת האספקה, ללא הועיל.
בסוף התקשרתי לבטל. התקשר אליי בחזרה נציג לברר ולסייע, היה מאוד אדיב וניסה לעזור, אך העדפתי לבטל את העסקה.
מחלקת מכירות ומחלקת שירות הלקוחות נהדרים, אבל מחלקת האספקה ממש לא סבירה ולא הייתי מבצע רכישה נוספת שנדרשת המעורבות שלהם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה תוצרת BOSCH הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי מועד תיאום האספקה נדחה ללא ידיעתו בבדיקה אל מול מחסן הלוגיסטיקה עולה כי יום אספקת המוצר לא שונה והמוצר היה אמור להיות מסופק במסגרת ימי העסקים הרשומים באישור העסקה שירות הלקוחות של אולסייל ניסה לסייע ללקוח על מנת שיקבל את המוצר אך הלקוח החליט לבטל את הזמנתו. העסקה בוטלה וכספו הושב לו במלואו
מוצר:
מכונת כביסה WAN20050IL
שם:
עב
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במרבית המקרים ניתן לרכוש מוצרים במחירים טובים בהשוואה לאתרים אחרים, אך בעיקר מצטיין בתחום שרות לקוחות, עם שרות אדיב ותגובה מהירה (ותודה מיוחדת ליפית)
מוצר:
טלוויזיה 55UH651Y
שם:
Gazyo
תאריך:
10/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היה מאד פשוט להזמין ומאד נח יחס אישי ודואג מאד נהנינו רק חבל שהגיע באיחור קל ולא כמו שהבטיחו הפלסטיק נשבר ונציגת אולסייל דאגה להחלפת החלק
מוצר:
מקרר mfi267aa5
שם:
מתי
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצוע הזמנה מהיר המוצר הגיע תוך 2 ימים ההזמנה הייתה מדויקת כמו כן קבלתי תיק ועכבר שחברות אחרות רצו תשלום נוסף עבורם, ניתן להגיע לשרות לקוחות ללא עיקוב תוך דקות.
מוצר:
מחשב אישי ממותג X540LA-XX367T
שם:
idan
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הספק התחייב ל7 ימי עסקים, לאחר שאיחרו באספקה התקשרתי למוקד שירות הלקוחות שם "זכיתי" לשירות נוראי על סף זוועתי מנציגת השירות, וגם המנהל רועי שחזר אליי גרם לי להבין איך נציגת השירות מרשה לעצמה לדבר כפי שמרשה. כמובן שלא נתנו תשובה מתי המוצר יגיע בזמן, אני כבר לא אקנה באולסייל...
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מגהץ תוצרת TEFAL. הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה כי המוצר לא סופק לו במסגרת ימי העסקים הרשומים באישור העסקה. לאחר בדיקה של שירות הלקוחות עלה כי בעקבות ספירות מלאי אצל הספק (ניופאן) חל עיכוב באספקת המוצר. שירות הלקוחות של אולסייל עדכן את הלקוח שהמוצר יסופק לו בהקדם
מוצר:
מגהץ W2300
שם:
זה להיט
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה ואדיב. מכונת הכביסה היגיעה תוך יומיים. והכי חשוב הכי זול.מכולם. אשוב ואקנה באולסייל.
מוצר:
מכונת כביסה Wot20426il
שם:
Alex
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רק אולסייל תודה גדולה לדבורה נציגת שירות לקוחות על שרות מעולה ומקצועי מאוד נהנתי מחווית הקנייה ועד קבלת המוצר
מוצר:
מייבש כביסה TAF7239
שם:
Yossi
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מחיר מצויין הכל היה בסדר: מהירות המשלוח היה מהיר שרות לקוחות מצויין. אני ממשיך לקנות באתר כול הכבוד תודההההההה
מוצר:
מקרר GR- B709DID
שם:
אח
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נתקעה אצל היבואן , לאחר שבקשתי ביטול ההזמנה - פנתה אלי יפית משירות הלקוחות ופתרה את הבעיה.
מוצר:
טלוויזיה LG55
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין