דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (הרצליה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולסייל ?
4.20
ציון ממוצע
124
חוות דעת בשנה האחרונה
2553
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
1
3 חודשים אחרונים
24
0
3
6 חודשים אחרונים
68
0
12
שנה אחרונה
99
1
24
כל הזמן
2035
25
493
נמצאו 2553 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
אשר
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה - הכל טוב ויפה עד שמסופק מוצר פגום. שירות הלקוחות התעמר בנו, לא ענה לטלפונים, לא חזר להודעות וסירב בכל תוקף להחליף את המוצר. אין להם טיפת יושרה והגינות. קנו ממקום אחר, זה לא שווה את עוגמת הנפש.

ופרטי פרטים -
רכשנו תנור משולב גרין ליין. כשבוע לאחר שהגיע הוא נפתח והותקן על ידי טכנאי גז. הצבע של התנור מגורד, הרשת עקומה ויש דפיקה בפח בחלק האחורי. לאחר מספר ימים התלוננו ואמרנו שאנחנו מאוד לא מרוצים ושלחנו תמונות שמפרטות את הפגמים.
לאחר כשבוע, אחרי מספר פניות בטלפון ובמייל אולסייל אמרו שהספק לא מוכן להחליף והציעו לנו 150 שח תלושים לורדינון. מן הסתם סרבנו והתעקשנו להחליף את המוצר. שירות הלקוחות הבטיח שמנהל שירות הלקוחות יחזור אלינו. מן הסתם לא חזר אלינו עד שבת זוגתי סוף סוף תפסה אותו בטלפון (17 יום לאחר התלונה!) הוא טען שתלונה אחרי 3 ימים אחרי שהמוצר נפתח זה לא זמן סביר וכן שהספק אחראי לכך (עד 48 שעות זה סביר לטענתו. מעניין אם להתייחס לתלונה של לקוח לאחר 17 ימים זה גם סביר לדעתו?). ביקשנו את פרטי הספק ואז הוא שינה את דעתו ואמר שאול סייל אחראים לכך וסירב למסור את פרטי הספק. הוא סיים את השיחה בכל שהוא יחזיר לנו תשובה במייל, כמובן שהוא מעולם לא חזר אלינו.
השארנו עוד חמש הודעות אצל שירות הלקוחות שלהם והם לא חזרו אלינו. כשכן תפסנו אותם (כמעט כחודש לאחר התלונה), הודיעו לנו שמנהל מחלקת הלקוחות לא מוכן לדבר איתנו יותר ושיהיה לנו יום טוב. טרטרו אותנו, זלזלו בנו, בזבזו לנו את הזמן היקר שלנו וסיפקו לנו מוצר פגום.
תגובת החנות:
הלקוח רכש תנור משולב כיריים גז תוצרת גרין ליין
הלקוח פנה לשרות הלקוחות מספר ימים לאחר קבלת המוצר בטענה שהרשת של הכיריים עקומה, ושיש שריטה על התנור.
לאחר בדיקה הוסבר ללקוח שהרשת אינה עקומה, זו צורתה והיא יושבת בצורה שמתואמת לבסיס שלה.
למען היות הלקוח מרוצה הוצע ללקוח שובר מתנה, הלקוח קבל את ההסבר והסכים לקבל את השובר ואף אמר שהוא שבע רצון.
למחרת שינה את דעתו ועדכן שהוא עדיין לא מרוצה.
אנו נמצאים בקשר עם הלקוח על מנת לדאוג לשביעות רצונו.
חשוב לציין שבשום שלב לא נאמר ללקוח שמנהל השירות לא מוכן לדבר עימו, נהפוך הוא, מנהל השירות מטפל בו באופן אישי.
אולסייל חורטת על דגלה שירות לקוחות מצוין ו-100% לקוחות מרוצים וכך גם יהיה עם הלקוח היקר הזה.

מוצר:
תנור משולב כיריים גרין ליין
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלויזיה של הייסנס, 75 אינצ' (M7000) - לצערי לאחר שהותקנה התברר לנו כי היא גדולה מדי עבור הסלון שלנו. יצרתי קשר עם אולסייל וביקשתי להחזיר את הטלויזיה ולרכוש במקומה את אותו הדגם ב-65 אינצ'. הנציגה עשתה עבודה מדהימה מול היבואן (אקזיט) אשר אישר את ביצוע ההחלפה. שירות הלקוחות של אולסייל היה מצוין וגם של אקזיט. יש לציין גם את מהירות האספקה של הטלויזיה החדשה.
שורה תחתונה - זו הפעם הראשונה בה אני רוכש מוצר באולסייל, ולאור חווית השירות הטובה, אמשיך כך. ממליץ גם לכם.
מוצר:
SMART LED TV 480Hz 4K Ultra HD תוצרת Hisense דגם 65M7000UWG
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
04/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדפסת קבלתי אותה כעבור יומיים שרות מצוין ואמין תודה רבה הגיע בזמן בתאם בטלפון
מוצר:
מדפסת hp
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהמדרגה הראשונה!
רכשתי מזגן דרך האתר (במחיר זול במיוחד)!
יש לציין את יפית משירות הלקוחות של אולסייל!
אמליץ בעתיד!!!
מוצר:
מזגן עילי טורנדו A2-30
תמונת משתמש
שם:
moiserozenblum
תאריך:
02/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי עם נציגה בשם דבורה,

היא בהחלט ידע לתת לי מענה מקצועי ומדוייק, בנוסף לכך הרגשתי שאני משוחח עם בן אדם ולא רובוט אנושי,

אשרי האירגון שבחזית השירות שלו עומדים אנשים כמותה,

תודה.
מוצר:
מכונה כביסה בקו
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
01/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה על ידי הנציגה של אולסייל ושמה דבורה
נענתה לבקשתי למשלוח מהיר והמוצר סופק אחרי 48 שעות

מוצר:
48j5000 טלויזיה סמסונג
תמונת משתמש
שם:
hilakravitz
תאריך:
31/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר דרך האתר של "אולסייל", כבר למחרת יצרו קשר שההזמנה התקבלה ויחזרו אליי לתיאום משלוח. בגלל נסיבות מיוחדות ביקשתי להאיץ את הליך המשלוח ובעזרתה של אורלי הנציגה האדיבה המקרר היה אצלי בבית כבר ביום למחרת. המחיר היה בין הזולים שמצאתי כולל אחריות של היבואן והשירות היה מהיר ואדיב, אשמח לרכוש דרכם מוצרים נוספים! כן יירבו!
מוצר:
מקרר מקפיא עליון 515 ליטר LG
תמונת משתמש
שם:
gideonk
תאריך:
27/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן המתנה קצר לנציג, מחיר הוגן, הספקה מהירה, אמינות
שירות לקוחות זמין פריסת תשלומים נוחה
מוצר:
SWIFT PLUS 10A
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
26/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הפלפון מהר מאד. המוכר היה אדיב וסבלני. המכשיר עובד מצויין. המחיר היה הזול ביותר שמצאתי.
מוצר:
סמארטפון תוצרת LG דגם LG G5
תמונת משתמש
שם:
Max
תאריך:
26/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדיח כלים, השירות היה מעולה והמדיח הגיע יום למחרת.
מחירים מעולים, פריסה נוחה והכי חשוב בלי אותיות קטנות.
כל הכבוד לכם!
מוצר:
מדיח כלים dfc04210w
תמונת משתמש
שם:
Alex D
תאריך:
26/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפריט היה בדיוק כפי שתואר, חדש באריזה מקורית. אפילו הצלחתי להוריד את המחיר. הבעיה היחידה הייתה שהשליח יצא לדרך ללא תאום מוקדם. אבל אפילו בעיה זו נפתרה על ידי שירות הלקוחות מהר מאוד.
מוצר:
UX560UQ-FJ051T 7546704
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
25/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר המוצר הוגן ביותר וללא אותיות קטנות ומעצבנות. תיאום ההספקה מושלם, לגבי ההתקנה היה רצוי לשלוח מייל עם פרטי ההתקשרות למתקין. מס' הטלפון שנמסר בשירות הלקוחות היה שגוי.
מוצר:
טלביזיה פיליפס 65
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
24/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ותמיכה לאחר קניה מעבר למצופה.
מחירים הוגנים ותחרותיים למחירי השוק המפורסמים
פריסת תשלומים נוחה
שרות לקוחות ברמה אחת מעל כולם ( נציגה בשם אליונית ) חביבה ומקצועית.
ממליץ בחום
מוצר:
מיקסר חצי מקצועי קנווד דגם 710
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
24/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות כזה !!!
ובטח שלא אונליין (;
שירות מהיר כבזק, מענה, טיפול, תשלום, אישור והספקה...
תודה על יחס אנושי נפלא ומפתיע !
מוצר:
מאוורר סילוני Dyson AM07 Tower
תמונת משתמש
שם:
לירון מאיר
תאריך:
24/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענים, שירות מצוין.
לאחר הרכישה ביקשתי לברר את מועד המשלוח וכי הדגם שרכשתי הינו משנת 2017, ענתה לי נציגה בשם יפית שעזרה במקצועיות ואדיבות.
דאגה לברר עבורי את כל הפרטים, חזרה עם תשובות, קידמה את המשלוח ודאגה להתקשר כל הזמן כדי לבדוק שהכל היה לשביעות רצוני (גם לאחר קבלת המשלוח).
לא רגיל לקבל שירות כזה במדינתנו, יישר כח.
מוצר:
מזגן עילי אלקטרה דגם Platinum 210
תמונת משתמש
שם:
Dud
תאריך:
23/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה היה אדיב קל ומהיר. כשהתקשרתי לשרות לקוחות לאחר כמה ימים על מנת לנסות להקדים את מסירת המוצרים זכיתי במענה אדיב וקורקטי מיפית שטפלה בבקשתי. הבטיחה לבדוק ואכן חזרה אלי עם פתרון שהיה לשביעות רצוני. יומיים מאוחר יותר התקשרה יפית לבדוק שהמוצרים הגיעו ושהכל בסדר. כל הכבוד על השירות.
מוצר:
בריכת אינטקס 2810
תמונת משתמש
שם:
מטילדה
תאריך:
23/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אלופים! רכישת המזגן אצלכם היתה מהירה, מחיר מצויין בתשלומים, דן ודניאל ליוו את העיסקה, היו קשובים למצוקה שלי שהמזגן הקודם "הלך" ואני במצב בריאותי לא טוב וחייבת דחוף את המזגן. הם עשו הכל, התקשרו לספק לברר אם אפשר לזרז ובישרו לי שתוך יומיים המזגן יהיה אצלי.
לא נתקלתי בשרות כזה הרבה זמן, הכל עם חיוך, הקשבה, סובלנות, דאגה ואיכפתיות, והתוצאה - לפני עשר דקות קיבלתי את המזגן!!!
תודה לכם אולסייל, אתם אלופים, תודה לך דן ותודה דניאל. עכשיו יש לי איפה לקנות מוצרים, רק אצלכם.
מוצר:
TADIRAN ALPHA 28
תמונת משתמש
שם:
חוות דעת
תאריך:
22/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים רכשנו מאולסייל מדפסת קטנה hp 3785 שהגיעה כבר למחרת היום והסתבר שאינה מתאימה לצרכינו, בהעתקה ובסריקה. (לא ניתן להעתיק או לסרוק דפים מספר). זיהינו זאת מייד לאחר שקרענו את הניילון. כשהתקשרתי לבקש להחליפה באחרת נדחינו מיד. נאמר לי שברגע שקרענו את הניילון לא ניתן לבצע החלפה, גם לא עבור החלפתה במדפסת גדולה ויקרה יותר. לא ויתרנו התקשרנו שנית ולמזלנו ענתה הפעם לשיחה בחורה בשם יפית, עם ראש פתוח ורצון לעזור. היא הבטיחה לבדוק מה ניתן לעשות. שוחחנו מספר פעמים. היא פעלה מולנו באדיבות ויעילות רבה. הבינה שדבר לא הוצא מהקופסא והמדפסת לא הופעלה. בעזרתה הסכימו לקבל חזרה את המדפסת הקטנה ורכשנו חדשה העונה לצרכינו. קבלנו אותה למחרת ע"י שליח שלקח איתו את המדפסת הראשונה. הובטח לנו שנזוכה עליה. ברצוני להודות על היחס השירות והאדיבות של יפית מאולסייל.
מוצר:
מדפסת הזרקת דיו 8710 hp
תמונת משתמש
שם:
ריימונד
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני וחמתי רותי,רכשנו דרך אתר אולסייל מזגן של תדיראן התקשרנו כדי לזרז אספקה ענתה לנו אליונית ועזרה לנו באפסקה למחרת.
מוצר:
מודל 380ayurbsu טורנדו
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת HP 8710 דרך האתר של אולסייל. המדפסת הגיעה אחרי יומיים בלבד. התקנתי את המדפסת ולאחר כמה ימים הופיעה הודעה בתוך המדפסת וכשפניתי לתמיכה של HP הודיעו לי שהמכשיר תקול ושעלי להחליפו. פניתי שוב לאולסייל ואליונית שנתנה לי שירות ענתה באדיבות יוצאת דופן ודאגה שהמדפסת החלופית תגיע אלי כמה שיותר מהר. התקשרה שוב ושוב לבדוק שהגיעה ושהכל בסדר.
המדפסת החדשה , תוך כדי ההתקנה, התגלתה כבעלת תקלה גם היא, הפעם תקלה אחרת לגמרי. נדיר? נכון. אבל עובדה!
שוב פניתי לאליונית והיא שוב נענתה באותו מאור קול ובאדיבות. דאגה שהמדפסת החדשה תגיע אלי כמה שיותר מהר.
לאורך כל השירות שניתן לי על ידי אליונית הרגשתי ממש נעים, איכפתיות מצידה, שירות מדויק וללא כל צליל מיותר של ההיפך מזה.
חווית השירות והקניה אצל אולסייל בכלל, ובשירות אישי של אליונית, נתן לי הרגשה נפלאה וטובה, למרות אי הנוחות שנגרמה לי בשל ההחלפות וההתקנות החוזרות של המדפסת.
יישר כוח אליונית. על הנעימות, הסבלנות, האיכפתיות והטיפול האישי שאת נותנת.
הלוואי שירבו נותני השירות כמו אליונית בארצנו .
מוצר:
מדפסת HP 8710
תמונת משתמש
שם:
hagit
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הפריט באולסייל באינטרנט . קיבלתי את המוצר במהירות. לאחר שבוע רק פתחתי את המוצר וכשגיליתי כי יש חלק פגום התקשרתי לדווח
על התקלה. קיבלתי שירות מעולה וליווי צמוד עד לקבלת הפריט החדש בחזרה. כל הכבוד על הטיפול המסור.
מוצר:
שואב אבק ללא שקית סמסונג SC4750
תמונת משתמש
שם:
בת-אל
תאריך:
17/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייבת לציין שהשירות שקיבלתי הוא אחד הנעימים בחווית הקניה אליונית שמה של הנציגה מאוד שירותית ואדיבה
מוצר:
מקרן קול תוצרת LBJ דגם 054BS
תמונת משתמש
שם:
שני ונדב
תאריך:
16/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלויזיה של LG 49 אינץ. לאחר שקנינו מס מוצרי חשמל מאולסייל לא היה לי ספק ששם אמצא שוב את המחיר האטרקטיבי ביותר- ואכן כך היה...
המשלוח תואם תוך יומיים
הנציגה היתה שירותית מאד ונחמדה
כיף לקנות ככה!
מוצר:
טלוויזיה LED Smart TV 4K Ultra HD ”49 LG
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
15/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לומר תודה לצוות אולסייל על השירות והדאגה למרות שהמוצר לא הגיע אליי בזמן ולא באשמתם אלא בשל טעות של חברת האספקה שלהם, לבסוף שלחו אליי את המוצר בספיישל עד הבית וקיבלתי פיצוי ראוי, תודה.
מוצר:
JBL EXTREEM
תמונת משתמש
שם:
aviad
תאריך:
13/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר יפה ואיכותי. עושה את העבודה כראוי
מוצר גרמני אין צורך להוסיף במילים. עם שימוש נכון הנאה מובטחת.
מוצר:
כיריים חשמליות. no
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply