דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (הרצליה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולסייל ?
4.20
ציון ממוצע
124
חוות דעת בשנה האחרונה
2553
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
1
3 חודשים אחרונים
24
0
3
6 חודשים אחרונים
68
0
12
שנה אחרונה
99
1
24
כל הזמן
2035
25
493
נמצאו 2553 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
dan katz
תאריך:
12/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע תוך מספר ימים בודדים.
השואב עובד כמובטח. בעיקר חזק בטורבו. פחות טוב במהירויות רגילות
מוצר:
שואב אבק ידני שיומי Jimmy
תמונת משתמש
שם:
hagit
תאריך:
08/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ונדיב-קניתי איירפריי של פיליפס ובקשתי להחליפו-אולסייל טיפלו במסירות בבקשה מול פיליפס וקבלתי חדש כולל פיצוי-=שירות מעולה אמין ופשוט נפלא-אמשיך כמובן לרכוש מוצרים
מוצר:
סיר טיגון פיליפס
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
07/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגהץ קיטור TEFAL.
נציגי המכירות ענו מהר. קבלתי הצעת מחיר מעולה.
בקשתי איסוף עצמי אך משום מה הספק/היבואן לא מסרו מידע נכון והעבירו אותי מאחד לשני.
התקשרתי לשירות הלקוחות של אולסייל. ענתה לי במהירות יפית ולאחר בירור של שתי דקות מול היבואן מסרה לי את הפרטים המדויקים לגבי אספקת המוצר.

אכן חווית קנייה חיובית. שירות לקוחות מעולה!
בהחלט מומלץ לרכוש דרכם

מוצר:
מגהץ קיטור 7.5 באר 2400W תוצרת TEFAL דגם GV
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
07/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה קיבלתי את הטלפון מוקדם מהצפוי שירות ויחס מעולה פנינו לשירות לקחות שביקשנו שיקדימו ליום הולדת את האספקה
מוצר:
סמארטפון 6.4” A205 32GB
תמונת משתמש
שם:
zoharlev
תאריך:
05/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה עם התחייבות לאספקה עד 7 ימים. בפועל סיפקו את המוצר ביום העבודה ה-8. כשניסיתי לדבר איתם על זה כשתיאמו איתי בטלפון אמרו לי שזה ״בגלל החג״ כאשר ההזמנה בוצעה יותר משבוע לפני חג פסח. סתם תירוץ עלוב. אחרי כמה ימים התקשרו להציע לי פיצוי של 30 ש״ח. השיחות היו לא נעימות והפיצוי מצחיק. בנוסף כשיצאתי מהבית כמה שעות אחרי שההובלה הגיעה ראיתי שהמובילים זרקו חלקי קלקר שעטפו את המייבש ברחוב באמצע המדרכה ליד איזה עץ במקום לטרוח להכניס לתוך הפח. אגב, יכלו להגיד לי והייתי זורקת בעצמי אבל כנראה העדיפו לקחת איתם ולטנף את הרחוב. כל החוויה בסהכ על הפנים. לא אקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מייבש כביסה INDESIT דגם IDV75
הלקוחה טוענת לאיחור של יום באספקה, איחור שלא היה לאחר בדיקתינו.
עם זאת היינו קשובים ורגישים ללקוחה וניתן לה פיצוי כמחווה של רצון טוב.

פינויי מארז המוצר לאחר קבלתו הוא בבחינת שירות נוסף שניתן ללקוחה.
פנייה על אופן הפינוי הועברה על ידינו לחברת ההובלות.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.

מוצר:
מייבש כביסה פתח חזית 7 ק”ג INDESIT דגם IDV75
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
05/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אולסייל ע"י תומר זיו דאגו לי לקבל דלת פנימית במקפיא חדש של ברימאג שהיגיע עם דלת שבורה. לקח לברימאג למעלה מחודש לתקן זאת. וכל זאת עי ידיו האמונות של תומר שלא הסכים לוותר וישב על המשמרת עד סיומה הטוב. יישר כח
מוצר:
מקפיא 7 מגירות 260 ליטר No Frost גימור לבן תוצרת BEKO דגם RFN
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
29/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו לי ספקות לגבי להזמין דרך האינטרנט אבל בסופו של דבר הזמנתי מיקסר קנווד כשבועיים לפני החג. הבטיחו לי שאקבל אותו עוד לפני החג ואכן קבלתי אחרי פחות משבוע מההזמנה שלי. המיקסר הגיע עם קערה נוספת שלא הייתה זהה לקערה המקורית. בבתחלה היא לא התאימה ותומר דאג לבדוק שוב ושוב עם החברה שאולי נפלה טעות בדגם. עם מאמץ הצלחתי כן להשתמש עם הקערה אבל מאוד מעריכה את הטיפול שנעשה כדי לברר ולעזור לי. בסך הכל חווית קנייה טובה.
מוצר:
kenwood chef xl titanium kvl8300s
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
24/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באמצעות החנות מגהץ אדים,המכשיר היה אמור להגיע אלי דרך חברת שליחויות ,אך היות והחברה אינה מתאמת הגעה מראש נוצר מצב שהגעת המכשיר התעכבה,פניתי לשירות לקוחות של אולסייל והנציגה יפית דהן באופן בלתי שכיח במקומותינו עשתה מאמצים רבים לתאם מול חברת השליחויות את הגעת המוצר ,לאחר שיחת ועידה יחד עימי למול חברת השליחויות ולאחר שניכר שהאחרונים לא ששים לשתף פעולה למול לוחות הזמנים שלי ,הציעה יפית ביוזמתה כי המוצר יועבר אליה למשרד ואני אאסוף אותו ממשרדה.בהמשך אף יזמה אלי שיחת טלפון לעדכן אותי כי המגהץ הגיע למשרדה.
מדובר בשירות מדהים שבדרך כלל לא קיים בחברות אחרות ועל כן יישר כוח ליפית.
בברכה
ארז
מוצר:
מגהץ אדים טפאל FV9745
תמונת משתמש
שם:
Ofer
תאריך:
17/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מספר טלפונים סלולריים באיסוף עצמי מהרצליה.
מחיר המוצרים היה מצוין, והמוצרים היו מוכנים לאיסוף תוך יומיים.
שירות הלקוחות שניתן על ידי תומר היה מצוין.
ממליץ בחום.
מוצר:
סמסונג S10e
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
16/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של אולסייל שנים רבות (עוד מימי המכרזים) וקניתי משם די הרבה מוצרי חשמל לאורך השנים במחירים מצוינים. ברכישתי האחרונה של טלוויזית סמסונג מדגם q7fn, לא הייתי מרוצה מאיכות המוצר כלל ורציתי להחזירו. מיותר לציין כי נתקלתי בקשיים מול היבואן הרשמי סמליין שלא הסכימו לקבל את הטלוויזה בחזרה והערימו קשיים רבים ופה נכנסו אולסייל לתמונה. נציג השירות שלהם תומר זיו לקח את המקרה בידיים וטיפל בו במסירות רבה מול סמליין תוך כדי שהוא מעדכן אותי בטלפון יומי לגבי ההתקדמות, עד אשר סמליין הסכימו לקחת בחזרה את המוצר.
נדיר להיתקל בשירות ברמה כזאת גבוהה במחוזותינו. תודה רבה תומר והלוואי וכל נותני השירות היו מתנהגים בצורה כזו!
מוצר:
טלוויזית סמסונג QE65Q7FN
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
16/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סמסונג S10
קיבלתי שירות יעיל אדיב ומהיר מתומר זיו
זו כבר פעם שלישית שאני קונה מוצא אצם ומאוד מרוצה מהשירות
מוצר:
סמסונג S10
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
14/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש תנור במכירה אישית (תנור בנוי הלכתי לבן בעיצוב חדשני ויוקרתי תוצרת SAUTER דגם CUISINE-3700W).
ניתן לקבל במתנה מעבד מזון, או לחילופין לסמן את האפשרות "לא מעוניין/ת במעבד מזון (ויתור על המתנה לטובת הנחה במחיר)".
למיטב הבנתי ההנחה היתה אמורה להיות סכום נוסף שייגרע ממחיר העסקה לאחר קבלת ההצעה שלי בדיוק כמו קופון.
לאחר שהתחוור לי שאין הנחה ותחת הסעיף הנ"ל גם בקבלה מופיע סכום אפס, פניתי לאולסייל כדי לבטל את העסקה ללא דמי ביטול מכיוון שלא קיבלתי הטבה שהגיעה לי. משירות הלקוחות נמסר לי שה'הנחה' היא בעצם קבלת הצעה נמוכה יותר מהרגיל.
כלומר, ההנחה אינה שקופה ללקוח ומתבטאת בתהליך שנעשה מאחורי הקלעים ובשום שלב הלקוח אינו יודע מה גובה ההנחה. גם לא בחשבונית שנשלחה אליו.
לדעתי זוהי הטעיה צרכנית.
נוסף על כך - מסתבר שבמכירה אישית אולסייל לא נותנת לך לראות את פירוט העסקה טרם ביצוע אישור סופי אלא מבצעת תהליך של תשלום אוטומטי.
גם כשמשלמים בפייפאל המערכת לא מעבירה את הלקוח להתחברות לפייפאל אלא מבצעת חיבור אוטומטי דבר שבעיני הוא פרצת אבטחה שכן אם האתר נפרץ, יש גישה לפורצים גם לחשבונות פייפאל.
דבר נוסף, בהנחה שהייתי רוצה לרכוש את המוצר, שימו לב שבחשבונית המצורפת - כתוב "בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר, למידע על תפעול, אחריות וכדומה, יש לפנות ישירות ל: " ואין פירוט למי לפנות.
תגובת החנות:
הלקוח זכה במכירה אישית בתנור סאוטר וסימן שלא מעוניין במתנה לטובת הנחה במחיר.
ללקוח ירד קופון הנחה ממחיר הזכיה והמחיר שבו זכה הוא המחיר הזול בין כל החנויות המתחרות בזאפ באופן משמעותי
על כן לא ברור מהי טענת הלקוח.
הלקוח בקש לבטל ונענה מיד בחיוב שהזמנתו תבוטל ללא דמי ביטול.
מערך התשלומים של אתר אולסייל מוגן ברמה הגבוהה ביותר ועומד בתקן PCI
החיבור למערכת של פייפל מבוצע בהתאם לדרישות האבטחה המחמירות של פייפל.
במפרט המוצר רשום במפורש מי נותן האחריות והשירות, במקרה זה: חברת אלקטרה מוצרי צריכה.
נעשה ניסיון נוסף לענות באופן אישי ללקוח על כל אחת מטענותיו, אך הוא בחר שלא להקשיב.
בתור מי שפורט כל כך הרבה טענות על הכתב, מצופה שיקשיב להסברי האתר.
הסיבות להתנהלות הלקוח שמורות עימו.

אולסייל האתר הוותיק בישראל, מתחייב למחירים הטובים ביותר ולרמת האבטחה הגבוהה ביותר באון ליין.


מוצר:
תנוי בנוי SAUTER CUISINE 3700W
תמונת משתמש
שם:
ziva
תאריך:
08/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סיר טיגון ללא שמן , עשיתי השוואת מחירים והמחיר הזול ביותר היה באולסייל , קיבלתי שירות אדיב קיבלתי הנחה מיד כשביקשתי ,
ממליצה מאוד מאוד על המוצר , קל לניקוי .
מוצר:
מכשיר טיגון 1.4 ליטר ללא שמן AIRFRY XXL תוצרת PHILIPS דגם HD9650
תמונת משתמש
שם:
guy
תאריך:
04/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מודה ליפית על היחס הנפלא והאכפתיות .
פשוט נהדרת.
אין ספק שאמשיך לרכוש השרות נפלא ןעושה חשק לעוד
מוצר:
שיאומי 7
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
03/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוכש מוצרים באולסייל כבר שנים רבות. השירות מצויין, המוצרים תמיד עם אחריות מקורית והמחירים מצויינים.
לאחרונה רכשתי מזגן טורנדו, וביקשתי לדחות את ההספקה למועד מאוחר יותר.
כשנזקקתי לעזרה באספקה דחופה עקב הקדמת הטכנאי שמתקין, קיבלתי עזרה מידית מורד שעשתה הכל על מנת שהמזגן יסופק לי בדחיפות.
אין לי ספק כי אמשיך לרכוש דרכם גם בעתיד.
מוצר:
טורנדו Top Inv WiFi 140A
תמונת משתמש
שם:
einatgeneral
תאריך:
01/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבקשת להודות לדור מצוות מכירות ולכל השותפים שסייעו להביא לידי חווית קנייה ושירות יוצא מן הכלל.
החוויה נבעה מכך שדור אפיין והבין את הצרכים ועשה ככל שביכולותו על מנת למקסם את תהליך הרכישה.
ובנוסף, דאג אישית כי המוצר יגיע לייעודו במהירות האפשרית, מהר יותר ממה שתיארתי לעצמי.
יישר כח על חווית קנייה ושירות נפלא שמשאיר טעם של עוד לקראת הפעם הבאה. תודה רבה ושאפו ענק !!!
מוצר:
מצלמה רפלקס DSLR תוצרת CANON דגם EOS 80D קיט עדשה 18-135 כולל אחריות
תמונת משתמש
שם:
יואל
תאריך:
31/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה יוקרתית ,ללא חוברת הפעלה בעיברית היבואן רייבי אמר לי בטלפון קפוץ אלי זה נסיעה של שעה, ״חוצפן״ היבואן לא הסכים לשלוח לי בדואר ומאולסייל אמרו לי שישלחו לי
וזה יקח בין שבועיים לחודש ,אין דואר אקספרס ? אני לא קונה יותר לא מהיבואן רייבי ולא מאולסייל
תגובת החנות:

הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה שלא קבל חוברת הפעלה בעברית.

נציגת השירות הפנתה את הלקוח לאתר שבו יוכל לראות באון ליין את חוברת ההפעלה בעברית
ובמקביל שלחה לו בדואר לפי בקשתו את הוראות ההפעלה בעברית.

אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.

מוצר:
מכונת כביסה מילה wdd030
תמונת משתמש
שם:
Dafna
תאריך:
20/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלווזיה חכמה דקה יקרה וגדולה (מדי) ורק אחרי שנתלתה גילנו שהיא גדולה מדי לחלל הסלון :( באול סייל היו מאוד מבינים ותמכו בנו לאורך תהליך ההחזרה, רכישה מחודשת , פירוק תליה וכו'... תודה תומר על הבנה , התמיכה והמעורבות שהפגנת!! לא מובן מאליו בכלל
מוצר:
טלווזיה samsung 55'
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
14/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה חדש בלומברג , לצערי אם ניסיון הפעלתו לא היה תקין .
מרגע שעירבתי את תומר משירות לקוחות של אולסל החברה ישר חזרה אליי עוד באותו יום והוחלט לשלוח לי מכונת ייבוש חדשה .
השירות של תומר מ אולסל היה שירותי, אדיב ומקצועי .
כן ירבו כמותו
מוצר:
מכונת ייבוש בלומברג TGA170PXO
תמונת משתמש
שם:
Dror
תאריך:
14/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון סלולארי.
יום לאחר ההזמנה הטלפון שלי כבר לא עבד אז שלחתי לאולסייל הודעה ובקשתי שיזרזו את המשלוח. הם חזרו אלי וכבר למחרת הגיע הטלפון שהזמנתי.
יחס מעולה ללקוח. בשימחה אזמין מהם שוב בעתיד.

תודה!
מוצר:
redmi note 7
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
13/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי עם ורד נתנה לי מענה מהיר והיתה איתי לאורך התהליך עד קבלת המוצר תודה על השרות יודע שיש לאו לפנות תמיד שצריך בנוסף נציג המכירות בשם דור היה תותח וגם עזר וחווה לאורך כל הדרך. ונתן את המחיר הכי תחרותי והכי טוב שיש בשוק. קונה דרך אולסייל המון ואמשיך לקנות דרכם עוד הרבה. מכירים הכי טובים ושירות הכי טוב
מוצר:
Galaxy a9
תמונת משתמש
שם:
אבי אבואב
תאריך:
13/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד על שרות מעולה של אולסייל !!!
שרות ללא תחרות חויית קנייה מעולה אמשיך לרכוש אצלהם.
מוצר:
lcd 55 אינץתוצרת .LG. דגם 55SJ800Y
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
12/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה של LG ממוקד ההזמנות הטלפוני של אולסייל ונאמר לי שהיא תגיע תוך יום עסקים אחד (הוזמנה ביום חמישי, תסופק ביום ראשון). היבואן יצר איתי קשר ובתירוצים שונים ניסה לדחות את מועד האספקה. ביום ראשון (מועד האספקה המקורי) התקשרתי לשירות הלקוחות של אולסייל, הם התערבו בנושא ותוך שעתיים התקשרה אלי נציגה של היבואן ותיאמה איתי אספקה לאותו ערב. אני מרוצה מהשירות של אולסייל שהוכיח את עצמו, ומהמחיר.
מוצר:
טלוויזיה LG OLED 55C8
תמונת משתמש
שם:
shalom
תאריך:
12/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה שבפעם הראשונה שהפעלתי אותה היא השמיעה רעשים. התקשרתי לשירות ושלחו לי טכנאי מיידי.
משבדק את המכונה. הוחלט להחליפה באופן מיידי.
שרות אדיב מהיר ומתחשב.
ככה צריך לתת שירות
מוצר:
WTN83200IL בוש
תמונת משתמש
שם:
ML
תאריך:
10/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלביזיה lg. קיבלתי מענה מקצועי ואמין גם ברכישה וגם אחרי הרכישה.
בעת ההתקנה של הטלביזיה הייתי צריכה את התערבות החברה. קיבלתי מענה מהיר וליווי איש התמיכה עד שהנושא נסגר סופית.
מוצר:
Lg smart 70”
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply