דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי (28 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופיס דיפו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
185
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
81
6
98
נמצאו 185 חוות דעת גולשים על אופיס דיפו
תמונת משתמש
שם:
מאיה
תאריך:
28/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר מצויין כי לאיזור שאני גרה בו המשלוח לוקח 24 שעות. הזמנתי את המוצר בערב החג, כך שלא ציפיתי שיגיע תוך 24 שעות, אך לא היה ציון אחר לעיכובים בזמנים בגלל החגים. לאחר ביצוע ההזמנה, תאריך המסירה המשוער היה 26\9. כשהגיע היום, בדקתי שוב את תאריך המסירה המשוער, והוא היה 27\9. יום לאחר מכן, עשיתי סידורים כדי לא לפספס את השליח ורציתי לוודא את התאריך, וראיתי שהוא זז ל3\10 (תאריך שכבר אין לי שימוש למצלמה שרציתי לרכוש). כשניסיתי להתקשר לבטל את ההזמנה לא הצלחתי במשך הרבה זמן למצוא נציג פנוי. כשסוף סוף חזרו אלי הנציגה לא התנצלה, אפילו שבאתר לא רשמו על עיכובים בגלל החגים, לא פנו אלי במייל, ולא בטלפון. נאלצתי לבטל את ההזמנה, ואני לא מתכוונת לקנות יותר באופיס דיפו.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית
תמונת משתמש
שם:
ברק
תאריך:
30/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב - 12.02.10 רכשתי פקסמיליה לעסק. לפני כשבוע אזל הדיו מהפקסמיליה וכאשר נסיתי להחליף לדיו חדש, הבנתי שיש בעיה בפקס.
טכנאי הגיע לבדוק מה הסיבה והוא הסביר לי שיש בעיה בפקס ושכדאי לחזור לאופיס דיפו ושיחליפו לי את הפקס.
הגעתי לאופיס דיפו, חכיתי שיגיע טורי, וכשהסברתי להם את הבעיה, הם אמרו לי שהייתי צריך לחזור אליהם עם הבעיה תוך 14 יום, כי אחרת הם לא יכולים לטפל בי.
כשנסיתי להסביר להם שלא היה לי צורך להחליף דיו בפקסמיליה עד לרגע זה מכיוון שהדיו עדיין לא אזל ולא היה סיכוי שהוא יגמר תוך 14 יום. הם אמרו שהם לא יכולים לעזור לי.
ביקשתי לדבר עם המנהל, וכשהמנהל הגיע, במקום לשמוע את מה שיש לי לומר, הוא ביקש שאפנה את מקומי ואצא משם, כשאמרתי לו שמגיע לי שרות כמו לכל אחד. הוא פשוט הזמין משטרה.
ראוי לציין, שלא הרמתי את קולי, לא איימתי, ולא הבעתי שום כעס באותו הרגע. פשוט כנראה ששרות הלקוחות של אופיס דיפו היא משטרת ישראל.
כשהגיעו השוטרים לסניף, הם שאלו אותי מה הבעיה וכאשר הסברתי להם, הם ישר פנו אל המנהל בניסיון להבין על מה הוא זימן אותם שהרי אני צודק!
המנהל איבד את העשתונות ופשוט התחיל לצרוח כמו פסיכופת!
השוטרים היו צריכים להרגיע אותו, חייכו אלי ופשוט הלכו.
אני נאלצתי להשאיר את הפקסמיליה בסניף בכדי שישלחו אותה לבדיקה, ותשובה אקבל רק תוך 30 ימי עסקים!!!!!
לצערי, נאלצתי להזמין פקסמיליה חדשה בחנות אחרת, בכדי שאוכל להמשיך לעבוד.
בקיצור, אדיוט מי שנכנס לאופיס דיפו.
אלא אם כן, אתם קונים שם מוצר וב-14 ימים שיש לכם בכדי להזחיר את המוצר אתם פשוט שולחים את המוצר לבדיקה במכון התקנים בשביל לבדוק אם הוא בסדר. אם הוא בסדר, הרווחתם, אם לא, אתם יכולים להחזיר אותו לאופיס דיפו. כי אם יעבור יום אחרי ה-14 ימים. יזמינו לכם משטרה.
כרגע אני רוצה לציין, שאני לפני הגשת תביעה כנגד אופיס דיפו על עוגמת הנפש והבושות שעשו לי בסניף.
אל תכנסו לשם, פשוט אל תכנסו!!!
מוצר:
פקסמיליה sf375tp
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
29/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה המוצר הגיע תוך יומיים.המוצר לא היה תקין.התקשרתי לשירות לקוחות ושם נאמר לי שאני צריך להתקשר ליצרן כדי לבקש מספר אסמכתא כדי שיחליפן לי את המוצר.חזרתי לשירות לקוחות שם לא ידעו במה מדובר.בקיצור אחרי שלושה ימים של טלפונים ושירות ממש מביש ביטלתי את ההזמנה.ממליץ בחום לא לקנות שם.חבל שזה המצב שהגעתי אליו
מוצר:
מדפסת hp officejet j4580
תמונת משתמש
שם:
motty
תאריך:
21/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה בסניף רשל"צ אזור תעשיה.
לאחר שלשה שבועות המצלמה הפסיקה לפעול.
חזרתי לסניף וביקשתי מצלמה חדשה - התגובה האוטומטית היתה שאי אפשר לקבל מצלמה חדשה אלא רק לתקן. התעקשתי שמצלמה המתקלקלת אחרי שלשה שבועות - אמורה להיות מוחלפת בחדשה. הוםפתי הערה בכתב ידי בטופס התיקון מאחר ועובדת החנות סרבה לעשות כן.
לאחר שבוע הודיעו לי כי הסוכן הסכים להחליף את המצלמה בחדשה.
בבואי לקחת את המצלמה, בקשתי שיכתבו על הקבלה כי המצלמה הוחלפה בחדשה ולא תוקנה.
המוכר (אורן אוראל) ציין בפני כי אני לקוח מעצבן, ולאחר שסרב לבקשתי ,ביקשתי כי יקרא לאחראית (אורטל קסלסי). אורטל הסכימה בסופו של דבר לציין על גבי הקבלה את היות המצלמה חדשה ולא מתוקנת, לא לפני שאורן ציין פעם נוספת בפניה כי אני לקוח מעצבן.

לאורן ואורטל, לקחתי לתשומת ליבי את הערותיכם ולפיכך החלטתי להפסיק להיות לקוח של אופיס דיפו.
מוצר:
מצלמה DSC-S930
תמונת משתמש
שם:
שחף
תאריך:
19/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויבתי ביום ראשון על המסך, התקשרתי ובישרו לי שהוא צריך להגיע עד חמש- חיכיתי כשלוש שעות (זה חוקי?) והמשלוח לא הגיע.
כל יום הרמתי טלפון לנציגי שירות שאמרו לי שישנה בעיה עם "אביב שיגור" המוביל באזורי, ושהוא אף פעם לא עונה להם.
אותי זה לא צריך לעניין, אבל זה שרק ביום חמישי קיבלתי את המסך וזה שגיליתי ש"אביב שיגור" נמצא סה"כ כ8 דקות מהבית שלי- זה מאוד עצבן אותי!

אם אופיס דיפו לא מסוגלים לעבוד בתקשורת מלאה עם שירות המשלוחים שיפתרו את זה. רק הטלפונים אליהם עלו לי 100 שח.. עדיף כנראה היה לשלם יותר ולקנות בחנות.
מוצר:
מסך מחשב 22cw9
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
02/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הגיע ביום העסקים שלאחר ההזמנה.
כראוי לקבלת מוצר ע"י שליח- הוא ביקש לוודא שאני
הוא המזמין ע"י תעודת זהות ובדיקת כרטיס אשראי.

המדפסות לא מגיעות תמיד עם USB
אבל שלחו לי בלי תוספת מחיר ובלי שביקשתי. (הגיע בנפרד- לא בקופסה)

לאחר כמה שעות התקשרו ושאלו עם הגיע
בנוסף לשאלות על תפקוד השליח. טוב לדעת
שעושים ביקורת על השליחים
(מה עושים עם המידע הזה זה משהו זה ענין אחר)

הבעיה הגדולה לגבי הזמנות דרך האינטרנט- זה כשיש בעיות ותקלות ואיך אז הם מתנהלים. אבל הכל תקין ועובד, ואני מקווה שישאר ככה.

משלוח עלה 20 שקל. ללא ספק שווה את החיסכון בזמן והבלגן בלסחוב את הקופסה הגדולה. אם היה לי רכב אולי הייתי רוכש ישר מהסניף
מוצר:
מדפסת F4283
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
06/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התאכזבתי מהם קשות. הזמנתי מדפסת אפסון לשומרון דרך האתר. לאחר מס' ימים אופיס דיפו מתקשרים לומר שהם מתנצלים שאינם מגיעים לשומרון. כששאלתי למה הם מאפשרים זאת באתר - לא קיבלתי תשובה. כשדרשתי פיצוי - גם את זה לא יכלו לתת לי. לא קונה שם יותר.
מוצר:
מדפסת משולבת CX4300
תמונת משתמש
שם:
איריס
תאריך:
14/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה הגיעה ע"י שליח יום אחרי ההזמנה. אחרי כמה ימי שימוש במצלמה נתגלה בה פגם. התקשרתי לשירות הלקוחות ותוך יומיים נוספים הגיע שליח והחליף לי את המצלמה הפגומה בחדשה. מעולם לא קיבלתי שירות כל-כך מהיר!
מוצר:
מצלמה S760
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
09/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד

שרות מצויין יחס אדיב ואמין. התקשרתי בבוקר לקבל אינפורמציה ומיד הזמנתי הפקידה היתה מאוד נחמדה ואדיבה מעבר לכך ניסתה להציע לי מוצרים נוספים בהנחות ובמבצעים ונענתה באדיבות לבקשתי שהשליח יגיע בשעות הבוקר הראשונות ואכן כך היה. ע"י כך לא ביזבזתי זמן לחכות לשליח.
ממליצה בחום
מוצר:
מדפסת 5783
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
28/02/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מדפסת צבעונית משולבת עם פקס שהאחזקה שלה זולה בראשי דיו תחליפיים והחלטתי לקנות מוצר זה בפחות מ1000 שקלים במאי 2005.

באתר מצאתי הצעות מחיר שונות אולם בחנות זו מצאתי את המוצר הזה במחיר זול יותר וגם קיבלתי מיקרופון מתנה!
מוצר:
מדפסת דיו צבעונית משולבת עם פקס mfc5440cn
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply