דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

טורקיה ‏איסטנבול

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
הוספה להשוואת דגמים

נמצאה חוות דעת אחת על מוצר טורקיה ‏איסטנבול

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חנוך photo
חנוך
16.09.2005
חוות דעת
4.9.05עבר שבוע מאז חזרנו מהנופשון לאיסטנבול. הכל התחיל ונגמר ברגל שמאל:לא בדקנו את מועד הטיסה הסופית וזו הייתה הטעות הראשונה: כשהגענו לנתב"ג, בשעה 16:30, התברר שהטיסה נדחתה משעה 19:30 לשעה 01:00.בשעה 01:00 התקבלה הודעה על דחייה נוספת לשעה 04:45...בנתב"ג דאגו לנו לאוכל (חביתה וקצת ירק) אבל התורים, הדחיפות, האנשים שהיו מאוד ממורמרים- היה ממש לא "נחמד".הבן הגדול שלנו, מצא מיטת תינוק באחד החדרים והצליח להדחק לתוכה ולהירדם.הבן הקטן בן ה-6, החזיק מעמד כל הלילה ובסביבות 02:00 הלכתי איתו למצוא פינה להניח את הראש ומצאנו איזה חדר חשוך , שם נרדמנו על השטיח.חלק מהנוסעים "פרקו" ספות והפכו אותן למזרונים מאולתרים. שמיכות לא נשארו והיה קר מאוד אז בשלב מסוים קניתי 3 חולצות עם שרוולים ארוכים לילדים. הבגדים החמים שלנו היו ארוזים במזוודות ששלחנו למטוס.במודיעין אמרו שאם אנחנו מחליטים לבטל את הטיסה, אנחנו נושאים בכל ההוצאות ולא נקבל את דמי הכרטיסים חזרה.המצב היה בהחלט לא נעים.בשלב מסוים התחילו צעקות וכעס בסביבות המודיעין כשחלק מהנוסעים גילה שחברת התעופה איתה אנחנו אמורים לטוס FLM, ידועה בנתב"ג בעיכובים שלה וזה קרה גם לטיסה קודמת.אחד הנוסעים ביקש מכל הנוכחים לחתום ואמר שהוא מתכוון להגיש תביעה ייצוגית נגד חברת התעופה "פליי אייר" התורכית, לא שמענו ממנו עד עכשיו.המטוס המריא בסוף בשעה 05:00 ולנוסעים הרעבים והעייפים חילקו "ארוחה" שכללה לחמנייה קטנה עם גבינה לא טעימה וקפה קר או שתייה קלה. אני חושב שהיינו עייפים מידי.הגענו למלון "גולדן אייג'" ביום שני, בסביבות 09:00, התקלחנו והלכנו לנוח.התעוררנו בצהריים מזיעים וכשירדנו לקבלה סיפרו לנו שהמלון מכבה את המזגנים בן השעות 10:00-18:00 בגלל שמערכת המיזוג צריכה הפסקה ובגלל שרוב האורחים בד"כ לא נמצאים בחדרים בשעות האלה.בשעה 18:30 המזגן עדיין לא עבד, בקבלה אמרו שהוא התקלקל ושהם מקווים שיצליחו לתקן אותו בקרוב...בשירותים היינו צריכים להוריד את המים מספר פעמים כדי להדיח את האסלה...ביום חמישי, היום האחרון שלנו באיסטנבול, התעוררתי מוקדם והספקתי להתקלח, הילדים שרצו להתקלח אחרי ארוחת הבוקר לא הספיקו בגלל הפסקת מים כללית...התברר שמה שנחשב באיסטנבול למלון 4 כוכבים, מגיע בקושי לרמתה של 3 או 2 כוכבים, גם לפי אמות מידה תורכיות: היינו כבר מספר פעמים בנופשונים באנטליה במלונות 5 כוכבים, ואין מה להשוות בין רמת המלונות באנטליה לזו של איסטנבול וחבל.בערב הגענו לנמל התעופה ולמרבה המזל הכל נראה וורוד: על המסכים ראינו שאין דחייה ושהטיסה יוצאת כמתוכנן בשעה 22:30, אבל השמחה הייתה מוקדמת.הטיסה יצאה רק בסביבות 02:00, ללא הודעה וללא הסבר. בזמן הזה הספיקו לטרטר אותנו מאולם יוצאים אחד לאחר, לעבור פעם נוספת בידוק בטחוני נוסף ועוד אחד קטן של אנשי הביטחון.בדרך למטוס התבקשנו לוודא שהמזוודות שלנו נמצאות. כל המזוודות הונחו על מסלול ההמראה וכמעט שנגרם עיכוב נוסף כשאחד הנוסעים לא מצא בהתחלה את המזוודה שלו.גם הפעם הארוחה הכילה את אותו תפריט: לחמנייה קטנה עם גבינה, קפה קר או מיץ. בננו הקטן סבל מדלקת במפרק הירך (באותו זמן לא ידענו שמדובר בדלקת, רק מאוחר יותר כשהוא נבדק במרפאה ע"י רופא, אחרי מספר ימים, גילינו במה מדובר).הוא התלונן על כאבים חזקים וצלע מאוד, אז אחרי שהמטוס המריא והוא נרדם, הרמתי את משענת היד שבין המושבים ונתתי לו לשכב. התיישבתי על אחד המושבים הפנויים של הדיילים ואחרי זמן מה ניגש אלי אחד הדיילים ובצורה די מכוערת הבהיר לי שהוא לא מסכים שאשב שם. עד לנחיתת המטוס בנתב"ג המושב נותר פנוי ואף דייל לא התיישב עליו.לסיכום: הבנו מהמדריכים הישראלים שליוו אותנו בהעברות שחברת התעופה FLM אף פעם לא יוצאת בזמן, אז נשאלת השאלה למה חברות התיירות הישראליות עובדות איתה והאם אין תחליף שפוי אחר לטיסות צ'רטר לאיסטנבול? האם יש פה מגמה להשניא את איסטנבול עלינו כיעד תיירותי?הפסדנו יותר מיום שלם בנופש שלנו, הגענו עייפים (ומאוכזבים) ובזבזנו כסף מיותר בנתב"ג ע"מ לקנות אוכל ובגדים חמים.האם יש למי לפנות שיפצה אותנו על עוגמת הנפש העצומה שנגרמה לנו?ניסיתי לתמצת את סיפור ההרפתקאות שעברנו וזה לא היה קל, המון חוויות ורובן ממש לא נחמדות...חנוך
יתרונות
ניטראלי
חסרונות
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה