דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון חנויות מקוון (רמת השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קניה טובה באינטרנט בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקניה טובה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
26
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
21
1
4
נמצאו 26 חוות דעת גולשים על קניה טובה
תמונת משתמש
שם:
צביקה
תאריך:
10/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באינטרנט וביקשתי עם איסוף עצמי.
לאחר מספר ימים שלא יצרו איתי שום קשר התקשרתי לברר מתי והיכן אני יכול לאסוף את מה שהזמנתי, הנציג היה מאוד לא נחמד (בלשון המעטה) וכמעט אפילו צעק עלי על ש"העזתי" להתקשר אליו ולא אל הספק, הוא כמובן לא עזר לי רק הפנה את האחריות לספק ואמר שהם צריכים ליצור איתי קשר.

לאחר שעבר עוד יום-יומיים ללא תגובה, שלחתי מייל לחברה ולאחר ואז אכן הספק יצר איתי קשר ואספתי את המוצר.
מוצר:
כסא דנוור
תמונת משתמש
שם:
shunemann
תאריך:
26/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נדהמתי שהזמנה הגיעה יום לאחר שהוזמנה.
אחרי שפתחתי חבילה, חסרו חלקים אבל שליח הביא לי אותם עד הבית.
מהירות 10 כוכבים.
שירות לקוחות 10 כוכבים.
המלצתי לחברים על החנות!!
תודה!!
מוצר:
אופניים PANTHER
תמונת משתמש
שם:
shalom
תאריך:
17/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את עגלת קניות ביום חמישי 12 בדצמבר והגיע אלי המשלוח ביום שני 16 בדצמבר יש לציין שהמשלוח היה מהיר הגיע מוקדם מאוד כל הכבוד מומלץ בחום
מוצר:
עגלת קניות ידית סיליקון DC-2W-01
תמונת משתמש
שם:
saritti
תאריך:
04/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ויוצא דופן שניתן לי ע"י רוני מחברת סיטי ספורט .
במהלך כל הטיפול וגם לאחר קבלת המוצר ניתן לי שירות מקצועי ומסור !!!!
מוצר:
מחמם מים לבריכה 58259
תמונת משתמש
שם:
Eizzi
תאריך:
20/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן יחיד מלא (ללא קפיצים כמובן),צד אחד לטקס וצד שני וויסקו בשם קשיח מפנק דרך זאפ-KTL. החברה עצמה יש לציין המיצרת את המזרנים היא בשם "סופר נייט סטאר"..
ענתה לי בחורה ישירות דרך חברת הייצרן בשם שירי עבור הזמנת המוצר הנ"ל וייעוץ קטן גם איזה ומה כדאי באמת.. יהמר לזכותה שהיא די שירותית וסבלנית בהסבר ובזמן ההזמנה עצמה ואף הציעה לי מחיר מעט נמוך יותר ממה שמוצע.

יוצא לרוב שבהזמנות זה דבר אחד ועד קבלת המוצר זה דבר אחר.
יש לי חדר בבית עבור אורחים \ בני משפחה עם מיטת יחיד. הזמנתי מזרן דרכה בתאריך 19.05.13 מזרן מלא. צד אחד ויסקו ,צד שני לטקס שיהיה נח מספיק ואפשרות למשחק להפוך מידי פעם בכדי להרגיש גם את 2 צידי המזרן.
יש חציין החברה בתעודת משלוח תחת השם סופר נייט סטאר.
הבעיה כאן מתחילה ומה שמכעיס אותי הוא שבאתר ונציגת ההזמנות הבטיחו לי שהמוצר יגיע אלי ב- 10 ימי עבוה אולי מקס' 12 ימים..

לצערי המוצר הגיע ב- 10.06.13 (אם אינני טועה יוצא כ-22 ימי המתנה) וזאת ביצעתי בלא מעט טלפונים אחרי 13 ימים , בנוסף השארתי הודעות עבור נציגת השרות או שיחה ישירה לעובדי החברה,קיבלתי תרוצים עלובים שהיה עיכוב בייצור או אי הבנה במשלוח וכל מיני קישקושים שונים מבעלי המקום ואי-לקיחת אחריות מה קורה עם האיחור הרב, לא התנצלות ולא הציעו שום פיצוי על האיחור הרב שהיה באותו רגע.

אני בכל זאת לא אוהב לבקש טובות\פיצוי אך לצערי נאלצתי להציע לא את זה כשדיברתי עם בחור בשם ישראל (מבעלי המפעל) מה שדי הכעיס כאן בנוסף בדק' הראשונות הציע לבטל העיסקה ולשכוח מהכל כביכול.. אך איפה כל ההמתנה שלי כאן למוצר שאני צריך ובזבוז הזמן עבור כל חווית הקניה.. זה הכי פשוט לא לקחת אחריות ולשבור את הכלים
ולאחר כמה זמן של שיחה עימו הוא הציע לבסוף כרית ספוג כפיצוי. (אכן הגיעה כרית פשוטה עם המזרן בתאריך הנ"ל)

יש להזכיר שאני אישית יישן על מזרן זה בכדי להרגיש אותו ולדעת מה קניתי, אך לצערי לא שמתי לב עדיין בהבדל של הצד השני כשיישנתי עליו.
שוחחתי עם שירי כשבוע לפני השארת מסר זה על האיחור שהיה (טענה שלא שמעה על כך כלום..) וכמו כן על שלא מרגישים הבדל בין צידי המזרן. היא טענה שלא יכול להיות ואם באמת הדבר אצור עימה קשר בהמשך ואיידע אותה.
עד לסוף כתיבת מסר זה טרם קיבלתי חשבונית קנייה בדואר על רכישת המוצר למרות שהיא הבטיחה ששלחה אלי לפני כשבוע מיום זה.
מאד מכעיס אותי שלא לוקחים אחריות על טעויות או אי עמידה במה שכותבים,
אם האתר\אחר ישאלו אותי אם אחזור לקנות דרך החברה הנ"ל- אני לא חושב שאחזור למרות הסובלנות של שירי.
מוצר:
מזרן יחיד ניו סטאר ללא קפיצים 85\190
תמונת משתמש
שם:
אנה ומרינה
תאריך:
17/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה עבור אמא שלי ביום רביעי וכבר ביום ראשון הגיע המקרר
הנציג היה מאוד מקצועי ואדיב,
שלא הגיע חשבונית פנינו לאתר ואחרי כמה דקות פיקססו לנו ישירות מהיבואן המוכר
חברת אלקטרו דן סחר
מוצר:
מקרר BLR299
תמונת משתמש
שם:
ורד
תאריך:
14/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שלשום בלילה את המוצר באתר , הדגשץי לקבל לפני שבת ואכן קיבלתי את המוצר אלי הביתה היום ב09:00 בבוקר
אחלה שרות
מוצר:
בריכה 123
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
13/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על השירות.
אין מילים לתאר את הזריזות.
אתמול בצהריים ביצעתי הזמנה לאופניים וכבר היום בבוקר הגיע המשלוח עד הבית . תוך פחות מ 24 שעות.
ושוב תודה רבה
מוצר:
אופניים בי אם איקס 14
תמונת משתמש
שם:
עמי דעי
תאריך:
03/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות עונה מהר במייל ודרך הטלפון והמוצר היה זמין מיידית לאיסוף עצמי מהספק המוכר
בנוסף הם מוודאים שהמוצר התקבל תקין לאחר איסופו ושאני מרוצה דבר שעוד לא נתקלתי בו בחנויות אחרות.
מוצר:
סופר מקליט 46546429
תמונת משתמש
שם:
שלומית רוזיו
תאריך:
29/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום לאחר שהזמנתי את התלת אופן יצרו איתי קשר לגבי האספקה , השירות היה אדיב מאוד ומהיר מאוד
קנייה שווה ומומלצת ביותר
מוצר:
תלת אופן ZOO
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
24/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם הראשונה בה רכשתי מוצר בקניה טובה. בתחילה חששתי (זה טיבעי) והחלטתי לבצע את הרכישה דרך נציג מכירות. השיחה היתה לבבית ועזרה לי להסיר את החשש. הדבר שהגביר את ביטחוני היה שכאשר לא היתה לנציגה תשובה, היא לא חששה לומר לי זאת ובזמן השיחה יצרה קשר עם גורם מקצועי יותר כדי להשיג את התשובה. למרות שזמן האספקה המובטח היה 14 יום, קיבלתי את המצלמה לאחר יום אחד בלבד!
למרות שביקשתי (על פי התקנון הספק לא מחויב לכך) צבע שחור קיבלתי צבע כסך (לא נורא).
אחת הסיבות לביצוע הרכישה בקניה טובה היתה התיק המובטח. התאכזבתי מאיכות התיק שקיבלתי. עבור מצלמה מסוג זה ציפיתי לקבל תיק יותר איכותי עם תא לסוללות גיבוי.
בסה"כ הכל, קניה מומלצת. במידה ואצטרך, אחזור לבצע קניה באתר קניה טובה.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית PowerShot SX100 IS
תמונת משתמש
שם:
טל וטל
תאריך:
20/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב, בחיים שלי לא זכיתי ליחס ושרות כאלו מצויינים!!!!!!
פשוט אין לי מילים לתאר את מנחם מקנייה טובה לישראל שאליו הגעתי דרך זאפ שהעביר אותי במהירות לספק אוריקס דן, עוד באותה השעה קיבלתי טלפון ודיברתי עם בחור מקסים בשם אביעד והסברתי לו שהמקרר דחוף לי בתחילה הוא אמר שיש לו דגם יותר מחודש שהוא יכול להוביל מהיום למחר בתוספת תשלום כשאמרתי לו שאין לי להוסיף הוא הסכים ואמר שבסדר והוא יוביל לי את הדגם החדש ללא תשלום.
מאותו רגע זה היה פשוט מדהים פחות מ 24 שעות קיבלתי את המקרר, יש לציין שגם המובילים ובעיקר הם היו פשוט מקסימים!!!!! מעולם לא נתקלתי באנשים שמובלילם סחורה כבדה וגדולה כזו ולא ממורמרים או מבועסים, יש לציין שהם היו שני בחורים מדהימים, בניגוד למובילים שקיבלתי בעבר .
כל כך נהנתי מהשירות המדהים הזה מרגע הקנייה ועד תום ההובלה.
מומלצ מומלצ מומלצ!!!!!!!!!!!!
מוצר:
מקרר VM465
תמונת משתמש
שם:
שי וש
תאריך:
18/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר הבטיחו מקסימום של שלושה ימי עסקים. ביצעתי את ההזמנה ביום שישי אחה"צ, וביום שני כבר הגיע אלי השליח עם החבילה ובה כל המוצרים שביקשתי.
נכון שלא "קניה טובה" הם אלה ששירתו אותי בפועל אלא ספק שלהם (צילום בקליק), אבל אני מרוצה גם מהשירות שלהם. כשביצעתי את ההזמנה לא ראיתי שישנה אפשרות להרחבת אחריות לשנתיים (אחריות יבואן), אלא שמתי לב לכך מאוחר יותר. שלחתי מייל ל"קניה טובה" ובו ביקשתי שיצרו איתי קשר בעניין זה. כבר במוצ"ש קיבלתי בתגובה מייל בו נכתב כי בקשתי הועברה לספק והוא זה שיטפל בזה בפועל. ואכן, ביום א' על הבוקר קיבלתי טלפון מנציג "צילום בקליק" שמילא את מבוקשי בשמחה ובכיף.
בסה"כ - ממליץ בחום.
מוצר:
מצלמה SP-550 UZ
תמונת משתמש
שם:
עפר
תאריך:
30/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו אספקה תוך 14 יום.אמרו שישתדלו להקדים, כי היה לי דחוף.
הגיע אחרי יום.
כל הפריטים היו מתאימים ופועלים. מה צריך יותר ?
מוצר:
מצלמה SP-550UZ
תמונת משתמש
שם:
דולב
תאריך:
04/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 24 לחודש אפריל רכשנו מסיר שיער מהספק קוסמוטרייד .
זמן האספקה המפורסם באתר היה עד 14 יום
ב 26 לחודש חוייב חשבוננו וב 27לחודש היה אצלנו שליח עם המוצר
רצינו להודות לספק ולאתר אחלה שרות ממליצים בחום
מוצר:
מסיר שיער 3580
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
13/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר הגיע בזמן ובתיאום איתי. כשפתחתי אותו גיליתי פגם בדופן האחורית - החליפו לי אותו למחרת בלי לשאול שאלות, ושוב תאמו את ההובלה בצורה מושלמת.
מוצר:
מקרר טובישי
תמונת משתמש
שם:
shlomo
תאריך:
11/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו הזמנו דרך אתר זה את המוצר והטיחו לנו שיגיע לאחר 21 ימי עבודה. מכיון שאף אחד לא יצר קשר איתנו, התקשרנו לבדוק מה קורה עם ההזמנה. למרות שהתקשרנו גם לאתר וגם לספק מספר פעמים ולמרות שהבטיחו שיחזירו תשובה לגבי המוצר מעולם לא קיבלנו עדכון ובסופו של דבר אמרו לנו שהמוצר לא קיים במלאי ולא ידוע להם מתי יקבלו אותו. אנחנו ממליצים להימנע מלהזמין מוצרים באתר זה מכיון שהיחס והאחריות גרועים מאד.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה שני מוצרים בתאריך 15/11/07 בתאריך 26/11/07 סופק לה מוצר אחד מהשניים .
שוחחו עם הלקוחה והוסבר שמכשיר החתירה שזכתה בו יסופק במסגרת 21 ימי אספקה כמו שנכתב במכירה .
הלקוחה לא חויבה מעולם על המוצר על מנת לא לגרום עוגמת נפש ללקוחה .
הדבר נעשה בהתאם להתנהלות החברה כאשר מוצר חסר במלאי וקיים צפי להגעה מיידעים את הלקוח בפרטים.
שימור הלקוחה נעשה בהסכמתה ובתיאום, מה גם שטרם חלפו ימי האספקה ולכן לפי התקנון 21 ימי עסקים טרם חלפו.
הלקוחה בחרה להעביר הודעת ביטול בתאריך 11/12 ואכן לפי בקשתה בוטלה העסקה מיידית .
במקרה הנ"ל איננו מתנערים מאחריות כלפי הלקוחה ומצרים על החלטתה.
חברת אימפורט ספורט עושה ותמשיך לעשות את הטוב ביותר עבור לקוחותיה הן באיכות המוצר והן באיכות השירות.
מוצר:
מתקן חטירה 2007
תמונת משתמש
שם:
מריאן
תאריך:
06/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה ומשלוח מתבצעים במהירות ובקלות, הבעיה מופיעה כאשר זקוקים לשרות לקוחות - זה כמעט לא קיים. האתר עובד עם ספקים, ואני נפלתי על איום במיוחד - "זהר תקשורת" מלוד. המוצר לא עבד אצלי, וגם לא מכשיר חילופי. הספק לא היה מסוגל להדגים לי בחנות שהמכשיר עובד ובמקום זאת ניסה לדחוף לי מוצר אחר שלא התאים לי. כאשר רציתי להחזיר לו את המכשיר, הוא פשוט סירב לקבל אותו ואף דיבר לא יפה - כנראה רצה להרגיז אותי ולעורר ריב כדי להטיל אחר כך את האשמה עלי.
שרות הלקוחות של האתר מאד לא נגיש. הטלפון "1-700" מתנתק אם שרות הלקוחות עסוק, ולמעשה ניתן לפנות רק במייל.
העצה שלי - אל תקנו פה!
תגובת החנות:
האתר עובד עם מאות ספקים שונים
במקרה הנ"ל לפי טענת הלקוח ובדיקת העניין מול הספק המוכר
חברת זוהר תקשורת אתר big mall
הופסקה הפעילות של הספק באתרינו
אנו מתנערים מאחריות כלפי הלקוח ומצרים על החלטתו
האתר פועל ללא דופי כולל מענה טלפוני פנימי עד 22:00 ומייל שרות לקוחות 24 שעות
כולל כתובת מסינגר און ליין לבעיות
הלקוח ביקש את עזרתנו מול הספק כדי למנוע את דמי הביטול לפי תקנון האתר ומדיניות הספק
ואכן לאחר התערבותנו הלקוח לא חוייב בדמי ביטול
רק חבל שהדברים שהלקוח כתב בביקורת לא מדוייקים
לגבי טענותיו כנגד האתר.
מוצר:
מתאם הקלטה לטלפון 340451
תמונת משתמש
שם:
אלישע
תאריך:
15/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך Samsung 226BW במכירה פומבית דרך האתר.
רבע שעה אחרי הזכייה כבר צלצלו לקחת פרטי כרטיס אשראי, הועבר למשלוח מהיבואן תוך יומיים - שלושה.
ממליץ בחום.
מוצר:
מסך מחשב 226BW
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
10/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתיע את המוצר תוך 6 ימי עבודה (הוזמן בחוה"מ סוכות 1.10.07 והתקבל אצלי ביום 10.10.07).
תוך כדי שלחתי מייל לחנות המספקת את המוצר וביקשתי לדעת תוך כמה זמן יספקו. למחרת בבוקר קיבלתי תשובה.
בהחלט מספק.
המוצר הגיע ארוז היטב בדואר רשום.
לא בדקתי מוצרים אחרים בקניון הוירטואלי, אך ללא ספק אקנה שם בעתיד אם המחיר יהיה תחרותי.
מוצר:
סלקטור - חוסם שיחות חכם on-out1
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
27/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מדהים באתר הזה יש הכל ממש קניון מכל וכל באתר רשמו שהמוצר יגיע תוך 4 ימים,הזמנתי את הנגן ביום
חמישי בערב, חיכיתי עד יום שני והייתי חסרת סבלנות אז התקשרתי לשאול מה עם ההזמנה ואמרו לי שהיא נשלחה
כבר! ואז באותו היום הגיע אלי המכתב מהדואר וביום שלישי כבר אספתי את הנגן! יש לציין שזה היה ממש מהיר!
בנוסף רציתי נגן בצבע שחור אז רשמתי להם באי מייל וכנראה הם התחשבו בבקשתי ושלחו לי נגן
בצבע שחור כפי שביקשתי :)בסך הכל ממש לא היה מסובך.
חחח והזמנתי גם מולטיטריינר היום!

מוצר:
נגן MP4 2048PR
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
18/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם. חיפשתי מצלמה דיגטלית. וראיתי אתר בשם קניה טובה לישראל בסינון של זאפ
שהמחיר היה הכי זול. התקשרתי ביררתי פרטים ומחיר (דיברתי עם ערן)ואמרתי שאמשיך לבדוק ואולי אחזור באם הם אכן
יהיו ההצעה הכי טובה . אחרי כמה ימים שוב התקשרתי לקניה טובה לישראל ביקשתי את ערן ואמרתי לו שדיברנו לפני
כמה ימים ואני
רוצה להזמין במחיר שסיכמנו! ואז הוא אומר לי "עלמתי היקרה דברים השתנו מאז" (ואני אמרתי לעצמי הנה כמו תמיד שוב
אכלתי אותה) והוא אומר לי "המחיר ירד"!!! ואת תרכשי במחיר החדש!
כמובן שהופתעתי מאד כי אני לא מכירה הגינות כזו מסוחרים וחנויות
כמובן שהזמנתי דרכם גם כרטיס זכרון וגם נרתיק וסוללות במחיר הזול בארץ.
וקיבלתי גם 3 שנים אחריות מלאה!!!
ועוד באותו היום אספתי את המוצר שהוצע לי לאסוף מ3 מוקדים שונים בארץ
תודה לצוות הנפלא והלוואי שירבו כמוכם בישראל.
כל הכבוד!!!
מוצר:
מצלמה STYLUS 700
תמונת משתמש
שם:
eden
תאריך:
16/04/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר ביקשתי דחוף למרות שהיה רשום 14 יום אחרי יומיים קיבלתי את המוצר
עד המשרד יחס אדיב ומצויין
מוצר:
מגרסה SC15
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
19/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר, טילפנתי לברר, הסבירו נחמד ונעים. חזרתי לקניה נוספת אחרי מספר חודשים, זכרו אותי, המוצר הגיע אחרי מספר ימים עם חשבונית וכל מה שהובטח לי בטלפון
מוצר:
מחשב פנטיום
תמונת משתמש
שם:
shlomit
תאריך:
30/07/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקישור הגיע לדאר שלי בפברואר. בדרך כלל אני מסירה בלי לבדוק בכלל. משום מה פתחתי ומצא חו בעיני השולחן. בדקתי שקיים אתר קניות כזה, והזמנתי. אחרי שבוע שלא קיבלתי תגובה שלחתי שאלה וקיבלתי אישור על ההזמנה. אחרי חודש כשקיבלתי חיוב אך לךא את ההזמנה, התקשרלי לשאול מה קורה, ונאמר לי שהפסיקו לעבוד עם הספק (דיוה) ויחירו לי את הכסף. באפריל הצלחתיח לדבר עם האחראי בשרות לקוחות, שביקש שאשלח דף חיוב של כרטיס אשראי והוא ידאג שהכסף יוחזר אלי.
הצלחתי להציל רק את החיוב האחרון בכרטיס האשראי. למרות ששלחתי מכתב תלונה ביוני, לא קיבלתי תגובה.שלומית
מוצר:
שולחן סלוני 174580
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply