דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות לעיצוב הבית (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מודרני סחר ב.י. בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בHOME&MORE ?
1.00
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
3
שנה אחרונה
0
0
3
כל הזמן
0
0
4
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על HOME&MORE
תמונת משתמש
שם:
Sivan
תאריך:
15/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!!רכשתי מצעים למיטה החדשה של הבן שלי ב 23.3 עד אתמול 14.4 לא קיבלתי את המצעים ןאתמול ביטלתי את הרכישה.
יש שם "מנהלת"בשם שקד שכשביקשתי מימנה לעקוב אחרי המשלוח שלי ולחזור לעדכן אותי כי כבר את המיטה קיבלתי היא ענתה "מה זאת אומרת לחזור אליך? אנחנו מטפלים בלקוחות!!!" מבולבלים?
ו"מנהלת" אחרת בשם הילה שהבטיחה שתעקוב ותעדכן התאדתה כלא היתה.ביקשתי מימינה להוציא לי משלוח חדש באופן דחוף,שתשלח עם gett או שתשלח מישהו מטעמה או כל פיתרון יצירתי אחר רק שאקבל את מה שאני מחכה לו המון זמן היא פשוט סירבה והתחבאה מאחורי התקנון אתר שלהם שאומר שיש לה הזכות לבטל את הרכישה.
מזל שיש תקנון,כי שירות אין. בהצלחה לבעלים של העסק. כל הזמן תשובות של אני לא יודעת,אני מדברת איתך שקוף אבל אני לא יודעת, מה זה השטויות האלו,כשרוצים לפתור פותרים. אומרים לי שחברת השליחויות סימנה אותי כלקוח זהב ומחר זה אצלי-שטויות במיץ עגבניות. אני בטוחה שחברת השליחויות איבדה את המשלוח שלי,היה יותר פשוט להוציא לי מוצר חדש ואחר כך שיקבלו זיכוי מחברת השליחויות. אתמול בערב רכשתי מחנות אחרת והבוקר קיבלתי את המשלוח!זה שירות. את האכזבה על הפניםשל הבן שלי שלא מקבל את מה שבדיוק רצה למיטה החדשה שלו אני לא אשכח לכן.
מוצר:
מצעים למיטה וחצי ומגן מזרון
תמונת משתמש
שם:
lnkor74
תאריך:
18/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר לא לתת בכלל כוכבים זה מה שהייתי עושה.
שירות זוועה, אתר שמציג בצורה שקרית ולא שקופה את המוצרים.
כשדיברתי עם השירות הבנתי שבמקום מוחבא ביותר למטה יש פירוט של מה מגיע.. אז חוקית הם בסדר. (אם תקרא את כל האותיות הקטנות שמסתתרות).
מנהלת שירות הלקוחות שלהם אילנה התווכחה איתי בטון ואמרה שכלקוחה האחריות שלי לקרוא את החוזה של האתר והתנאים. וואלה- תודה לכם.
אבל אל אני רוצה להחזיר הם ינקו ממני 5% או 100 שח (לפי החוק כמובן). ועוד 70 שח לשליח.
בשיחה הרגשתי שביקרו אותי. העליבו, לא הקשיבו ואילנה היתה ממוקדת בעיקר להשמיע את קולה
החלטתי לוותר - לתרום את הקניה ולא לחזור לעולם.
תגובת החנות:
שלום
מצטערים שאלה התחושות
מפורט באתר מידע נוסף המפרט את מה שמגיע כולל התמונה (שהינה מפורטת)
לגבי ההחזר - פועלים ע"פ חוק

מוצר:
סט מצעי ג׳רסי
תמונת משתמש
שם:
soni9700
תאריך:
29/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים,
לא לקנות שם.
הם מציגים המון פריטים בצורה מטעה. בפועל שולחים מוצרים ברמה נמוכה מאוד וכשרוצים להחזיר דורשים ממך לשלם עלות שליח של 70 שח, לעיתים יותר מההזמנה עצמה.
מוצר:
כרית שינה, קשה
תמונת משתמש
שם:
SX
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע! לא קיבלתי את ההזמנה כבר מעל חודש (אפילו שמתחייבים ל7 ימים), לא עונים בשירות לקוחות או לפניות באינטרנט. ממש לא ממליצה לקנות מהם!
מוצר:
סולם מדפים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply