דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מעבדת סלולר וחנות מכירה (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
המעבדה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמעבדה ?
4.17
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
16
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
5
0
1
כל הזמן
12
1
3
נמצאו 16 חוות דעת גולשים על המעבדה
תמונת משתמש
שם:
shlomilesner
תאריך:
07/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקון מהיר , מקצועי ושרותי. הוחלף מסך לאחר הגעתי הצבע של המסך לא תאם את שביעות רצוני בלי לחשוב פעמיים הוחלף המסך בשנית לשביעות רצוני
ממליץ בחום . המקום שירותי מאד ומקצועי.
מוצר:
החלפת מסך לנייד Samsung galaxy note 20 ultra
תמונת משתמש
שם:
ניסן
תאריך:
13/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש חנויות שאתה פוגש ויש להם גם את המקצועיות וגם את השרות וזו החנות הזו
העובד עם העיניים הכחולות נתן לי יחס מדהים בסבלנות רבה גם כאשר היו לקוחות רבים בתוך החנות
שאפו לכם
מוצר:
מטענים לאייפון
תמונת משתמש
שם:
roeibarvaz
תאריך:
16/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי אחלה שרות
גם בטלפון שהתקשרתי עזרו מקצועית, קפצתי למקום.
החליפו לי מסך למכשיר a70 רכישת מגן מסך חדש. נותנים אחריות

ממליץ מאוד - אמין וזריז

מוצר:
מסך A70
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
06/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקנו לי את
הסמסונג נוט 20 אולטרה
שקע טעינה ,חיפשתי בזאפ הם היו הכי זולים
הגעתי לחנות היה אחלה יחס
וסידרו לי תוך פחות משעה את השקע טעינה
אחלה אנשים יש במעבדה
מוצר:
תיקון מכשיר סלולרי
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
21/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענים ואדיבים , איתור ותיקון בשעה אחת , גם המחיר היה כפי שנקבע מראש בהצעת המחיר
מוצר:
תיקון מצלמה בסמסונג S22
תמונת משתמש
שם:
aryeshani
תאריך:
20/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לצורך החלפת שקע טעינה באייפון 13מיני. שאלתי את המוכר: אפשר לתקן את השקע? לאחר בדיקה השיב: לא, חייבים להחליף אותו. שאלתי: אתם שמים לי חלק מקורי? ענה לי: ברור אצלנו רק חלקים מקוריים. מסרתי את המכשיר, כעבור כשעה חזרתי שילמתי 400 שח ויצאתי מהחנות נכנסתי לאוטו ולפני שחיברתי כבל טעינה הצצתי לתוך השקע וגיליתי שהוא מלוכלך בפנים וברור שהוא לא חדש, חזרתי מיד לחנות לא יותר משלש דקות לאחר שיצאתי ושאלתי את המוכר: שמת לי שקע חדש? ענה לי ברור! שאלתי: למה זה מלוכלך בפנים ענה לי: לא, אלו חלקים מפרוק אין חדשים, פרוק זה יותר טוב מחדש. לאחר שנוכחתי באמינותו המפוקפקת ביקשתי שיראה לי את החלק שהוציא מהמכשיר שלי, לאחר חיפוש של כשתי דקות הוא הגיע למסקנה, שמפנה הפסולת הסיני שמגיע אחת לכמה דקות כבר פינה את כל הפסולת ולא ניתן למצוא את החלק.... כאמור חזרתי אחרי שלש דקות ואפילו לא התרחקתי מרחק ראיה מהחנות.. כל מילה מיותרת. לאחר שהתעקשתי ממושכות שיחזיר לי את ה400 שח ויגבה סכום עבור ניקוי שקע, נאות להחזיר לי " לפנים משורת הדין" 150ש"ח
תגובת החנות:
המכשיר לא נטען, והמכשיר יצא תקין לגמרי !
הלקוח הגיע בטענה שיש לו לכלוך בשקע טעינה. לאחר ניסיון של ניקוי שקע טעינה ללא הצלחה נאמר ללקוח כי יש צורך בהחלפת השקע טעינה.
הלקוח אישר את התיקון ויצא לאחר שעה לאחר שהשקע טעינה הוחלף עם מכשיר מתוקן ונטען.
השם שלנו הולך לפנינו, במידה ויש לקוחות שלא מאמינים למקום אליו הם מגיעים זה לא משהו שאנחנו יכולים לשלוט בו.
אנחנו נותנים את השירות הכי טוב שאפשר ומשתדלים להוציא את כל הלקוחות מרוצים עם מכשירים תקינים.
בנושא זה המכשיר יצא תקין אך הלקוח לא האמין למקום אליו הוא הגיע לצערי.

אנו כאן לתת שירות בשמחה ובאהבה :) ונמשיך לעזור כמה שאפשר לכלל לקוחותינו.
מוצר:
שקע טעינה
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
17/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, הזמן תיקון היה ממש קצר ובוצע כמו שצריך.
אין ספק שהמון נותן מענה מצוין!
מוצר:
A53
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ עליהם בחום! יום שישי האחרון הגעתי לקבל שירות עקב סדק במסך , בר שעובד בחנות הסביר הכל בצורה מקצועית ובנוסף לכל גבו מחיר ממש משתלם! בהחלט שאחזור ואמליץ לעוד...

מוצר:
מסך גלקסי A51
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
16/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי להחליף מסך לSAMSUNG S9. וודאתי בטלפון שהמסך מקורי וחדש.
1. כאשר באתי לאסוף את המכשיר מסתבר ששברו את הפאנל האחורי ואפילו לא אמרו לי. גיליתי כשקיבלתי את המכשיר לידיים.
2. המסך לא היה חדש. עם שריטות ומכות על המסגרת מסביב. כאשר אמרתי שזה לא חדש הם התחילו לתקוף אותי שאני לא מבין כלום, אבל עם אני רוצה חדש הם יזמינו מהחברה אבל זה יעלה עוד 30%. זאת אומרת הם ידעו שהוא לא חדש, אבל בהתחלה אמרו שהוא כנראה נשרט בזמו ההחלפה.
3. המגע לא עובד טוב. מחמיץ לחיצות.
4. גם כשאמרתי שיחליפו לחדש הם הציעו להשאיר לי את הטלפון עד מחר.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע להחליף מסך למסך חדש.
הלקוח שם לב כי למסך יש שריטות קלות מאוד שרואים אותם רק בשמש שייתכן שקרו במהלך העבודה.
ייתכן שתוך כדי העבודה דברים קרו אנו בני אדם והכל יכול להיות.
אנו לוקחים אחריות על הנעשה בתוך המעבדה והיינו מוכנים להחליף ללקוח מסך + גב חדש אך הוא לא היה מעוניין להמתין עוד.
מאחר והלקוח לא היה מעוניין להמתין עוד הוצעו לו 2 חלופות.
החלופה הראשונה לחזור אחרונה ולהחזיר את המסך שלו ואנו נספוג את זמן העבודה ללא כל תשלום מצידו.
החלופה השניה הורדה משמעותית במחיר של 30 אחוז .
הלקוח החליט לבחור באפשרות השניה ולשלם מחיר מופחת של 30% מערך המסך כך שהפסדנו עליו על מנת שייצא מרוצה.
אנו מתקנים עשרות מכשירים ביום ללקוחות פרטיים ועסקיים החל ממסכים ועד לרכיבים.
אנו לא מייצרים את המסכים ויכול להיות שמסכים יוצאים פגומים אך אנו לוקחים אחריות גם כשהייתה בעיה כלשהי הגעת וקיבלת שירות מהיר ופיתרון לבעיה.
בסופו של יום יצאת עם מכשיר תקין לחלוטין וקיבלת ואתה עדיין מוזמן לקבל שירות אצלנו במעבדה.
אנו מתנצלים שזו ההרגשה שיצאת ממנה. ניסינו להוציא אותך מרוצה בכל דרך שהיא.
אך יש דברים שאנו לא שולטים בהם.
מוצר:
החלפת מסך לסמסונג S9
תמונת משתמש
שם:
Hanan
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי אצלהם 3 מסכים של גלאקסי S8 , השירות היה מהיר , מחיר ללא מתחרים. לאחר מכן גילית שהמצלמה הייתה שבורה בלי קשר למסכים והם החליפו לי אותה במחיר עלות. אנשים מאוד נחמדים. ממלית מאוד
מוצר:
גלאקסי S8
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
06/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מליצה מאד על החנות בראשון לציון צוות מדהים יחס מדהים ומיוחד לכל לקוח אלופים סידרו לי את המכשיר בזמן קצר
כל לקוח שנכנס מקבלים אותו בשמחה ובעזרה הטכנאים מקסימים וגם הבחורה שבקופה אלופה!
מוצר:
A70
תמונת משתמש
שם:
alxdani
תאריך:
11/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברתי כמה מעבדות בחיי.. ותמיד כל אחד אמר לי שהחלקים שלו מקוריים, אבל תמיד היו בעיות ותמיד ניסו להתנער מאחריות. "המעבדה" זה מקום אחר לגמרי. שירות זה לא ראיתי בשום מקום. גם מהירים, גם אדיבים וגם החלקים באמת מקוריים!
מוצר:
אייפון 7
תמונת משתמש
שם:
Shiraz
תאריך:
16/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר כמה זמן לוקח להחליף מצלמה לאייפון איקס אמרו לי שזה יקח ארבעים דקות וזה באמת לקח ככה צוות מדהים שירות מהיר והמחיר הכי זול שמצעתי מכל שאר המקומות
מוצר:
אייפון x
תמונת משתמש
שם:
Vera
תאריך:
11/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למעבדה לתיקון טאבלת וקניית מכשיר,צוות העובדים מאוד מקצועי,סובלני ועוזר!!!
קונה בחנות זאת מוצרים לפי הצורך,השירות לא משתנה יעיל ומקצועי!!! תודה רבה על השירות!!!תודה רבה לצוות העובדים!!!
מוצר:
Lenovo -טאבלת ומכשיר טלפון למבוגרים
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
17/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא שיש במלאי לפני שהגעתי במיוחד. בטלפון הבחור אמר שיש חדש ב-700 (כי המחיר - 499 שמופיע בזאפ הוא מחיר עבור מסך ישן).
הבחור אמר - "תבוא, תבחר - יש חדש. יש ישן" הגעתי אחרי כארבעים דקות.
מסתבר שנמכרו 3 מסכים בחצי שעה האחרונה, וכרגע אפשר להציע לי מסך בעלות של 950 ש"ח. כי נגמרו המסכים ש"במבצע".
מעולם, אבל מעולם לא נתקלתי בשיטה כזו בזויה לדוג לקוחות. זאפ - תתביישו לכם שאתם לוקחים חלק בבדיחה העצובה הזו!
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לאחר כחצי יום ולא לאחר כ - "40 דקות" כפי שהלקוח טוען
כשהלקוח התקשר היו לנו 3 מסכים במלאי במבצע (2 משומשים ב 499 שקלים ו 1 חדש ב 700 ש"ח)
מכיוון שהמחירים היו מאוד אטרקטיביים מספר גדול של אנשים הגיעו אלינו והתקשרו אלינו על מנת לוודא את זה ולהגיע להתקין את המסך גלקסי 9 הנ"ל.
לצערנו כשהלקוח הנ"ל הגיע המסכים שהיו לנו נגמרו במלאי ומיד כשהמסכים נגמרו במלאי עדכנו את המחיר ב ZAP (המחירון ב ZAP לא מתעדכן מידי לצערנו אלא לאחר כחצי יום) כמו שעדכנו במחירון שלנו בעסק
כשהלקוח הגיע והודענו לו שהמלאי לצערנו נגמר מיד הצענו לקחת את הפרטים שלו ולעדכן אותו ראשון תוך מספר ימים כשיגיע לנו מלאי חדש של מסך גלקסי 9 במחיר מבצע
צר לי לשמוע את אכזבת הלקוח אך אין אנו יכולים לשלוט במערכת זאפ אשר העדכון שלה לא מתבצע מידי אלא לאחר מספר שעות.
* אנו מקבלים עשרות שיחות ביום על מבצעים שאנחנו יוצאים עליהים כל זמן מסוים ואין אינו יכולים לשמור סחורה ללקוחות שלנו שעשרות אומרים שכן שיגיעו ולא מגיעים.
* המבצעים אשר מתבצעים אצלנו הם עד גמר המלאי וכל הקודם זוכה
* להוכחת המקרה: חשבוניות קניה של אותו היום נשלחו להנהלת ZAP
מוצר:
Samsung s9
תמונת משתמש
שם:
MikiG
תאריך:
02/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מגן זכוכית למסך טלפון סלולארי נייד. המעבדה – ז'בוטינסקי 16 קניון לב העיר ראשל"צ
חוות דעת, ביקורת.

לאחר החלפת מסך (אגב, בוצע בפחות מחצי שעה) , המוכרת הנחמדה (הכינה ביוזמתה ולחלוטין שלא מתפקידה, קפה) המליצה לרכוש ולהתקין מגן מסך מזכוכית. הרעיון פשוט, עדיף שישבר מגן מסך ב30 ש"ח מאשר לתקן מסך ב-300 ש"ח.. קניתי (את מגן הזכוכית הטוב ביותר שיש בחנות,(כפי שנודע לי מאוחר יותר, על פי חן, כנראה הבעלים של החנות).

הנייד הועבר לבני המשרת בנח"ל (לא לשלב הקרבי אותו עבר בשלום אלא לשלב השקט של פרק משימה עם נוער בסיכון). "לכבוד" הנייד, נתפר במיוחד, בעבודת יד, נרתיק מגן.

שבוע מיום ההכנסה לנרתיק המגן, החלו להופיע סדקים כמעט בלתי נראים אך באורך של עד 40 מילימטרים. אחד ועוד אחד, ועוד אחד...עדיין לא ברור מה הגורם מעבר לכך שזה לא מנפילה.

כשהצגתי את הבעיה למוכרת/שרות לקוחות ולאחר מכן לחן (בעל המעבדה כנראה), תגובתם הייתה ברוח של "תגיד תודה שנשבר מגן הזכוכית ולא המסך". אז בחישוב פשוט, החלפה של מגן מסך מזכוכית, אפילו פעם בשלושה שבועות יוצא להחליף 15 פעמים בשנה, זה 450 ש"ח...לי אישית נראה כי עדיף לקחת סיכון שישבר המסך פעם בכמה שנים בעלות תיקון ממוצעת של 150 ש"ח בשנה או אפילו פחות (לי לא נשבר המסך מעולם) מאשר לחיות עם מסך סדוק חצי מהזמן ולהחליף כל שלושה שבועות מגן בעלות שנתית של 450 ש"ח...ולכן:

הצעתי לחן שתי אפשרויות: האחת, אם הסדקים האלה הינם חד-פעמיים ורק אני מתלונן עליהם, אז כנראה שהמגן המסוים הזה הינו פגום ולכן מבקש להחליפו ללא עלות.
האפשרות השנייה: אם גם לקוחות נוספים מתלוננים, אין טעם בהחלפה ואני מבקש את הסכום ששילמתי בחזרה.

תגובתו של חן: אין אחריות על שבירה (הוא קורא להופעת הסדקים, שבירה) אבל הוא מוכן לתת לי הנחה. כששאלתי את חן איך הוא ירגיש אם אפרסם את העובדות כפי שידועות לי, תשובתו הייתה שזו תהיה הטעייה של הקונים והוא יתבע אותי...

זהו, כל אחד והמסקנות שלו...
תגובת החנות:
שלום רב לך,צר לנו על תחושותיך,ניסינו בכל יכולתנו לרצות אותך .
כשהגעת אלינו שמנו את מגן המסך ויצאת מאיתנו מרוצה,חזרת לאחר שבוע לא כנהוג,ואין ביכולתנו לדעת מה עבר על המכשיר ומגן המסך ואין על כך אחריות כמו שנהוג בכל חנויות הסלולר,אך לפנים משורת הדין נתנו לך הצעה כי תרכוש מגן מסך נוסף במחיר מוזל,וגם נתקלנו בחוסר שביעות רצונך.
צר לנו על תחושתך ניסינו...אך גם אנחנו עסק ויש בו חוקיות מסוימת די פיירית והוגנת כלפנו וכלפי לקוחותינו.
מוצר:
מגן מסך מזכוכית אין
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply