דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים ונייחים, סמארטפונים נבחרים, גאדג'טים וציוד היקפי  (5 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
IBIT ענק המחשבים והסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בIBIT ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
8
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
0
4
נמצאו 8 חוות דעת גולשים על IBIT
תמונת משתמש
שם:
DanG
תאריך:
24/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר אדיב וידידותי, שמח לעזור לי ובא לקראתי בעניין התשלום. המחיר היה זול משמעותית מהרשתות הגדולות. תוך זמן קצר המוצר הגיע ללא בעיות. ממליץ בחום!
מוצר:
מסך מחשב S24D300HS
תמונת משתמש
שם:
riki
תאריך:
21/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות מכיוון שהיו לי מספר שאלות לגבי הדגם, ענה לי בסבלנות בחור מאוד נחמד ומקצועי בשם ולדי על כל השאלות, ביצעתי הזמנה וליום המחרת הגעתי לאסוף את המכשיר.
שירות מקצועי מאוד, בהחלט אחזור לרכוש מוצרים נוספים.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
Tseily
תאריך:
05/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר samsung galaxy s5, וכאשר אספתי אותו גיליתי שעל המכשיר לא כתוב בשום מקום samsung. מיד התקשרתי לחנות, והם אמרו לי שהדגם מקורי ואין מה לדאוג, ושאני יכולה לבדוק מספרIMEI.
בבדיקה באינטרנט גילינו שקנינו סמסונג גלקסי 5, אבל מדגם au שכנראה יוצר ע"י סמסונג עבור רשת סלולר יפאנית, ומסתבר שיש מספר הבדלים בינו לבין S5 רגיל, שלא היו ברורים לנו מלכתחילה:
1. בשום מקום על הטלפון שקנינו לא רשום Samsung, גם לא על הצג הקדמי של הטלפון (בשונה מבתמונה המוצגת באתר שהיא "להמחשה בלבד").
2. המטען שקיבלנו גם כן נראה לא מקורי, ואין עליו בשום מקום סימן של Samsung.
3. מערכת ההפעלה של המכשיר שקיבלנו היא מדור 4, כשהS5 הרגילים באים עם מערכת הפעלה 5. נאמר לנו ע"י החנות שניתן לשדרג, אך טרם ניסינו, ובפורומים שונים כתוב שזה עלול ליצור בעיות במכשיר.
4.באחד הפורומים כתוב שהמכשיר אינו עמיד במים. קשה לי לאמת את זה, משום שכל ההוראות שקיבלנו עם המכשיר כתובות בכתב אוריינטלי (יפני?סיני?).

היות ואני לא מבינה גדולה בתחום הטכני ייתכן ויש עוד הבדלים שעליהם לא עליתי. בפורום מסויים ראיתי שכתוב שאם טלפון מיוצר עבור רשת כלשהי בחול, ה- ROM שלו עלול להיות מלא בכל מיני הגדרות של הרשת, דבר שעלול סתם לתפוס נפח ROM. אין לי מושג איך בכלל לבדוק דבר כזה.

יאמר לזכות מנהל הרשת שכאשר הועלו נקודות אלה בפניו הוא הציע למכור לנו מכשיר S5 רגיל בתוספת תשלום של כ- 100 שח. בנוסף, חשוב לציין שהמוכרים ומנהלי החנויות נחמדים מאוד.
מי שהבדלים אלה לא מפריעות לו, מוזמן לקנות את דגם ה au.
לנו בינתיים נשבר המסך מנפילה, ואנו בתהליך של לתקנו עם החנות. מקווה שהשירות שלהם ימשיך להיות אדיב ומקצועי.

תגובת החנות:
הנושא נמצא בטיפול מול הלקוחה
מוצר:
סמארטפון s5
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרו אלי אחרי שבוע שלם הסבירו לי שהטלפון נשלח אבל חזר (לטענתם אולי טעות בכתובת) בנוסף הם הפסיקו לעבוד עם paypal ויש להם בעיה הם לא קיבלו את הכסף מהם אבל הוא כן נלקח ממני.
ביקשתי להחזיר את הכסף ואח"כ נדבר, לזכותם יאמר שההחזר בpaypal היה מיידי.
באתר שלהם המחיר של הטלפון עלה בצורה משמעותית והם ממשיכים לעבוד עם payapl.
אני מניח שכל אחד מבין מה קרה, לא אתקרב אליהם פעם נוספת הם סתם בזבזו לי את הזמן.
תגובת החנות:
שלום רב,
נתחיל ונאמר כי אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח והוא זוכה באופן מלא ומיידי.

לאחר בדיקת המקרה מול החנות התבררו הדברים הבאים:
1. אכן הייתה טעות במשלוח שנגרמה כתוצאה מטעות הקלדה של הכתובת על ידי אחד העובדים - הנושא טופל בחומרה.
2. כאשר בוצעה ההזמנה הייתה שגיאה שנגרמה כתוצאה מקוד שגוי בחשבון הPAYPAL של החברה - הבעיה תוקנה במהירות ברגע שנמצאה.
3. לטענת הלקוח נוצר איתו קשר לאחר שבוע אך למעשה מדובר בימים בודדים בלבד.
4. ברגע שהגיעו הדברים לתצומת לבנו טופלו הדברים מיידית.

בכבוד רב,
הנהלת IBIT ענק המחשבים והסלולר.
מוצר:
טלפון סלולרי G#
תמונת משתמש
שם:
kfir
תאריך:
05/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות מעולה, לא מנסים לדחוף לך כל מיני דברים שאתה לא צריך.
הזמנתי בטלפון שני מכשירים. הגיע אחרי 3 ימים, באתי לקחת וקיבלתי אחלה שירות
מוצר:
טלפון סלולרי ע4
תמונת משתמש
שם:
Miryam
תאריך:
05/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהנתי מאוד מהרכישה ומרוצה מהמכשיר ותודה על ההמלצה של אוהד על המכשיר קיבלתי את מיירב התשובות שרציתי ותודה על השירות
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
תמונת משתמש
שם:
pelpal
תאריך:
29/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חמישה ימים מודיעים שהמוצר לא יגיע.. מאוד מאכזב.
יחד עם זאת, נראה שההחזר הכסף מהיר.
תגובת החנות:
לאחר בירור המקרה, נמצא כי,

הלקוח ביצע הזמנה של מסך מחשב שאזל במלאי באותו היום, אך המלאי באתר לא הספיק להתעדכן.

באתר שלנו מופיע זמן אספקה של 7 ימים וידענו שנקבל משלוח חדש של מסכים תוך מספר ימים, כך שעדיין נעמוד בזמן המשלוח שהתחייבנו אליו.

כאשר נוכחנו לדעת כי המשלוח מתעכב ולא נוכל לעמוד בזמן משלוח זה - יצרנו קשר עם הלקוח וביצענו החזר כספי מיידי של הסכום אותו הוא שילם.

אנו מתנצלים שוב פעם על אי הנוחות שנגרמה כתוצאה מכך ללקוח...

בכבוד רב,
הנהלת IBIT.
מוצר:
מסך מחשב S24D300HS
תמונת משתמש
שם:
Natan
תאריך:
09/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא היה טוב בכלל !
הגעתי לחנות כדי להוסיף חור לHDMI.
המוכר הציע לי להחליף כרטיס מסך והסכמתי לכך .
הוא הציע לי כרטיס מסך מסוג : " GeForce GTX 210 1GB "
וקניתי אותו תמורת 270 שקל . המוכר אמר לי שזה זול והמחשב יעבוד טוב יותר . שילמתי לו וכמובן נתתי לו את המחשב .
למחרת קיבלתי טלפון שהמחשב מוכן , הגעתי ואספתי אותו .
הגעתי הביתה במטרה לחבר את המחשב למסך וגיליתי שהם פתחו חור חדש במארז והסירו שם חלק קטן מתוך המארז בצורה כל כך עקומה שחלק מהברזל היה בתוך הכרטיס מסך החדש !!
הוצאתי את כל הברזלים וניסיתי לחבר את הHDMI ושוב הפתעה ! החור היה יותר מידי קטן והכבל עצמו עבה במיוחד ופשוט לא נכנס עד לסוף החור מכיוון שפשוט המעבר היה צר . לבסוף הצלחתי לנסר חלק מהברזל ונכנס הכבל לחור .

אחרי כל הסבל שעברתי עם הכבל והחור , קצת בדקתי ב"זאפ" וגיליתי שבידיוק אותו כרטיס מסך שקניתי בחנות "הכי זול והכי איכותי" כמו שמוכרי החנות אמרו , גיליתי שעולה 170 שקל !
לסיכום אני לא ממליץ על החנות , שירות לא מקצועי ולא דובר אמת , עבודה לא תקינה ולא יסודית , מחיר הרבה יותר גבוה מהרגיל ! פשוט בושה שככה עובדים על אנשים בימינו .
תגובת החנות:
לאחר בירור מול הסניף שבו טופלת התגלו הדברים הבאים:

1. המחיר ששולם סה"כ הינו 259 ש"ח בלבד ולא 270 ש"ח כפי שטוען הלקוח.
2. אכן נקנה כרטיס גרפי מדגם GEFORCE GTX 210 - עלות כרטיס זה 200 ש"ח בלבד.
3. עלות התקנה הינה 59 ש"ח.
4. בנוסף להתקנה התבצע ניקיון בלחץ אוויר של המחשב - בחינם.
5. על פי נהלי העבודה של הסניפים שלנו - ברגע שבוצע תיקןן / התקנה כלשהי, אנו מראים את העבודה ללקוח - ואכן גם במקרה זה, הלקוח ראה בוודאות כי הרכיב הותקן בהצלחה.
6. ניסינו ליצור קשר עם הלקוח מספר פעמים על מנת שיגיע ונוכל לרדת לעומק העניין - אך ללא הצלחה.

* אנו פונים שוב פעם ללקוח, אנא צור איתנו קשר בטלפון על מנת שנוכל לעזור לך: 03-5442554.

בכבוד רב,
הנהלת IBIT.
מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 210 1GB
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply