דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (יבנה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלפה שופס ניהול אתרים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2000
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGetIT ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
1050
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
619
16
415
נמצאו 1050 חוות דעת גולשים על GetIT
תמונת משתמש
שם:
CM
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התשלום בעבור המוצר היה שווה את הכסף ומעבר לכך,
מהירות המשלוח וביצוע הזמנה- היה מצויין.
מוצר:
בידורית קריוקי דגם: PSQ47
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה פשוטה וחלקה , תוך יומיים הגיע שליח בשעות הערב, צלצל לשאול אם יש מישהו בבית והחבילה הגיעה.
מוצר:
5 חולצות דריי פיט שרוול קצר קצר
תמונת משתמש
שם:
doron
תאריך:
08/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה נוחה מהירה במחיר טוב ,הגיע מהר מוצר מקורי ואיכותי ,המשיך לקנות בגטאיט בהמשך .,תודה
מוצר:
בושם לגבר night flight
תמונת משתמש
שם:
Anna
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר. באתר היו רשומים כל הנתונים מאוד מפורט. אחר כך התקשרה עלי נציגה והציעה שידרוג. זה הניין אותי והסכמתי לשידרוג. קיבלתי גם הנחה על השידרוג. קיבלתי מוצר עד הבייתה. היו לי שאלות בזמן הפעלה, התקשרתי לאתר , קיבלתי טלפון של חברה וקיבלתי הסבר טוב. משתמשת במוצר בהנאה
מוצר:
רמקול למערכת הגברה bt-a15
תמונת משתמש
שם:
נאור
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה ללא הרבה מאמץ, נוחה המחיר יקר יחסית. חוזרים מהר לפניות. שרות לקוחות סביר, לא יוצא מגדר הרגיל.
מוצר:
מתלים לרמקולים BT-77
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכי גרועים בעולם. אבל באמת...
המוצר אמור היה להגיע אחרי 7 ימי עסקים. הוא הגיע אחרי 15 וגם זה רק אחרי פניות חוזרות ונשנות שלא נענו שנגמרו בסוף בצעקות שלהם על זה שאני מטריד אותם בפניות שלי. המענה הטלפוני בלתי אפשרי - למעלה מ-25 דקות על הקו. המענה באתר איטי ולא יעיל. בדיעבד היה שווה לשלם פי 2 ולא לעבור את החוויה המזוויעה הזו.
לא להתקרב!!! ראו הוזהרתם!!!
תגובת החנות:
הלקוח דורון מגבעתיים הזמין בתאריך 12/11/2015 5 חולצות דריי פיט,
הלקוח ביקש לספק את החולצות למקום העבודה חברת פיירפלי בתל אביב,
החולצות נשלחות ישירות ללקוח על ידי חברת סבבא גרופ,
המשלוח יצא ללקוח פעמיים מכיוון שלא הצליחו לתאם מולו אספקה ראשונה ,
בפעם הראשונה הלקוח לא היה זמין ולכן לא בוצעה מסירה,
בפעם השנייה המשלוח יצא בתאריך 26.11.15 ושוב הלקוח לא היה זמין,
רק בתאריך 3.12.15 הלקוח היה זמין ובוצעה מסירה,
הסיבה היחידה לעיכוב באספקה הינה עקב כך שהלקוח לא היה זמין למענה ע"י השליח,
שרות גטאיט
מוצר:
חולצות דריי-פיט 00000
תמונת משתמש
שם:
שמס אסיא
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא צריך להוסיף הרבה מילים , תכלס קבלתי שירות מ ע ו ל ה !
מוצר:
טלוויזיה GS-55FLED
תמונת משתמש
שם:
Novogo
תאריך:
01/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מהירה בטלפון ב12.11.2015.היום6.12.2015 , עוד לא קיבלתי כלום!!!!
התקשרתי פעמיים ,לקחו לי את המספר פלפון שלי,ולא חזרו עליי אף פעמ!!!לא להתקרב לחנות הזה!!!!!!!!!!9 ימי עבודה היו אומרים לי!!!!
תגובת החנות:
הלקוח אליהו מקריית ארבע רכש בתאריך 12/11/2015 מצלמת תיעוד לרכב,
המוצר מסופק ישירות ע"י הספק בנדא מגנטיק,
המוצר נשלח ב-15/11 ע"י הספק,
עקב חוסר יכולת לתאם מול הלקוח אספקה המוצר חזר לספק ב-30/11,
אין לנו שום תיעוד של פניות מהלקוח אצלנו במערכת,
הלקוח יכל ליצור איתנו קשר הן במייל/דרך הממשק של האתר /בטלפון או דרך הפייסבוק,
בעיקבות חוות הדעת הזאת ניסינו אף אנחנו ליצור קשר עם הלקוח אך שוב הוא אינו זמין,
אנו מטפלים בלקוח ומנסים להשיג אותו ולטפל בפנייתו,
שרות גטאיט
מוצר:
מצלמה לרכב NV13 Hd
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
01/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית מול נציג מכירות אדיב ומקצועי - מושיקו מויאל, שהיה מאוד קשוב לבקשותיי ודאג לציין אותן בגוף ההזמנה. בחרתי באיסוף עצמי ממחסן היבואן ואכן המיקרוגל חיכה לי במועד שנקבע. בעיה קטנה, שהתגלתה לאחר קבלת המיקרוגל, טופלה מיידית ובצורה אדיבה ומקצועית ע"י נציגת שירות הלקוחות בשם אנג'לה וקיבלתי החזר כספי בגין הבעיה שהתגלתה. בסה"כ מאוד מרוצה מהשירות (גם של נציג מחלקת המכירות וגם של נציגת שירות הלקוחות) וגם מהמוצר ומהמחיר ששילמתי עליו. מומלץ בחום.
מוצר:
מיקרוגל CR26GW
תמונת משתמש
שם:
Tuvia
תאריך:
01/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה 50 של חברת uniden בתאריך 14/11/2015 הטלוויזיה עוד לא הגיע ואנח כל יום מתקשר והם אומרים שיחזרו אליך ושום דבר לא קורה
תגובת החנות:
הלקוח טוביה מבית מאיר הזמין בתאריך 14/11/2015 מסך לד 50 מבית יונידאן,
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק יורוקום תקשורת,
בתאריך 25/11/15 יום רביעי פנה אלינו הלקוח שעוד לא קיבל את המוצר,
בתאריך 25/11/15 יום רביעי חזרנו ללקוח ועידכנו שיתואם בהקדם האפשרי,
בתאריך 01/12/15 פנה אלינו הלקוח בשנית ועידכן שמעוניין לבטל,
בתאריך 02/12/15 פנינו לספק לבטל את ההזמנה,
בתאריך 03/12/15 חזר אלינו הלקוח ועידכן שהחליט להישאר עם ההזמנה,
בתאריך 03/12/15 עידכן אותנו הספק שהמסך יסופק ללקוח,
שרות גטאיט

מוצר:
טלוויזיה Led 50
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
30/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב !!!
הזמנתי לפני יותר מחודש 2 גז מדמיע
החיוב בוצע במקום הם מתחייבים שישלחו אלי תוך 10 ימי עסקים
עבר חודש לא הגיע שום דבר.
אין להם מוקד שירות רק מוקד הודעות שאף פעם לא חוזרים אבל במוקד מכירות הם עונים יופי.
שבוע שעבר התקשרה אלי מנהלת שירות והבטיחה לחזור אלי תוך שבוע. חזרה? ברור שלא
תשמעו לי לא להתקרב !!!
תגובת החנות:
הלקוח שלמה מבת ים הזמין בתאריך 03.11.15
המוצר מסופק ישירות על ידי הספק לינוי סחר בתאריך 05.11.15
המוצר נשלח על ידי דואר ישראל מספר חבילה rr504898962il
בתאריך 22.11.15 פנה אלינו הלקוח ועידכן שעוד לא קיבל את המוצר,
הודענו ללקוח שנבדוק מול הספק את הנושא ונחזור אליו,
נעשו 4 ניסיונות ליצור קשר עם הלקוח בתאריכים 29.11.15 והן בתאריך 30.11.15 אך הלקוח לא היה זמין
גם לאחר קבלת חוות הדעת ניסינו לחזור ללקוח אך הוא לא זמין,
שרות גטאיט
מוצר:
גז מדמיע אן לי מושג
תמונת משתמש
שם:
Frida
תאריך:
30/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה מצויין שנקבל את המוצר תוך 10 ימי עסקים.
לא רק שישנו איחור רב. עברו יותר מעשרה ימים ואפילו לא התקשרו לתאם הגעה.
בשירות הלקוחות או שלא עונים, או שלוקחים שם וטלפון ולא חוזרים אלי!!
בנוסף, הנציגה ניתקה לי כמה פעמים בפנים לאחר שביקשתי לדבר באופן מיידי עם נציג שירות!!!!!
אני לא מתכוונת לרכוש יותר מוצרים דרכם.
השירות טוב והם לא אמינים.
אני מאוד מאוד מאוכזבת וממש לא ממליצה!!
תגובת החנות:
הלקוח ליאור מחולון הזמין בתאריך 13.11.15 מסך לד 50",
המסך מסופק ישירות ללקוח ע"י היבואן חברת יורוקום תקשורת,
אנו העברנו את ההזמנה לספק בתאריך 17.11.15,
הלקוח פנה אלינו לראשונה בתאריך 30.11.15 באותו יום שהעלה את חוות הדעת וטען שלא קיבל את המסך,
אנו בודקים מול הספק את הנושא ונטפל לשביעות רצונו של הלקוח,
שרות גטאיט
מוצר:
טלויזיה 50 אינץ Gs-50fled
תמונת משתמש
שם:
nisan
תאריך:
26/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפון אחר רכישה יש רק שירות הודעות...ב-9/11/2015 הזמנתי מוצר,הספקה 7 ימים,היום 26/11/15 לא קיבלתי מוצר עד עכשיו ,ולא ברור מתי???פשוט אין עם מי לדבר,שירות מזעזע ושקרני,גורם עצבים....

מוצר:
מערכת סטראו SC-AKX200
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר חשמלי אחד (איסוף עצמי) בתאריך 22.11.2015. אחרי 72 שעות אני עם חיוב כרטוס אשראי שלי עבור 3 מכשירים, מוקד שרות לא זמין שמתבצר אחרי מוקדניות, לא מחזיר טלפונים ולא עונה לפקס/דו''אל, טלפונים של מחסן לאיסוף עצמי מנותקים/לא נכונים.
תגובת החנות:
הלקוח לאוניד ביצע הזמנות בתאריך 22.11.2015 עבור 3 אופה לחם,
בעת ביצוע ההזמנה לא מספר הלקוח כל פרטים איישים כגון כתובת,
המספר טלפון שהשאיר הלקוח אינו זמין,
ההזמנות בוטלו באופן אוטומטי על ידי המערכת,
הלקוח זוכה על כלל ההזמנות שביצע באתר עבור אופי הלחם בתאריך 25/11/2015,
שרות גטאיט
מוצר:
אופה לחם 48261
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נחמדה מבחינת קלות הביצוע. המשלוח הגיע בזמן .
והיה על הכיפק ובהתרשמות כללית השרות ממש בסדר.
מוצר:
כבל XUA איכותי ארוך במיוחד H00000991683
תמונת משתמש
שם:
lirazlev
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלויזיה בשל מאפיינים ייחודיים שהתאימו לי. זמן האספקה היה אמור להיות עד שבועיים. כעבור שבוע וחצי התקשרתי לשאול למה לא מתאמים איתי משלוח. לא הייתה להם תשובה. כעבור מספר ימים נוספים התקשרו ושאלו אם אני רוצה דגם אחר, דומה. אמרתי שלא, ושישלחו לי את המפרט ואבדוק, אבל שכמובן שאני לא מוכן לקבל דגם אחר ללא אישור מפורש ממני. כעבור כמה ימים נוספים התקשרו מחברת השליחויות לתאם משלוח. הטלויזיה הגיעה, רק מה? הגיע דגם אחר מזה שהזמנתי. כמובן שלא הצלחתי להגיע למענה באל-כל סחר (הבעלים של גט איט, זה אותה חברה כנראה). גם לאחר שלחתי מספר פניות לא קיבלתי הסבר ו/או פיצוי. השליח לא איפשר לי להחזיר איתו את הטלויזיה, ככה שנתקעתי עם מוצר אחר מזה שעליו שילמתי, ללא הסבר או תשובות. אני לא אזמין מהם פעם נוספת.
מוצר:
טלויזיה OSAKA 40'' LED FULL HD
תמונת משתמש
שם:
erel
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני זוגות אופניים ב9/11/2015. לאחר שלא נוצר עמי קשר פניתי לשירות לקוחות - השירות גרוע. אחרי המתנה ארוכה הועברתי לשירות הודעות. אחרי מס' שעות הנציג שחזר אליי לא התעניין בתיאום המשלוח אלא ניסה למכור לי אופניים אחרים ביותר כסף. משהתברר לו כי אינני מעוניין - ניתק בחוצפה. עשרה ימי עסקים כבר עברו, אינני יודע היכן ההזמנה ומתי תגיע - ומעל הכול - אין עם מי לדבר - ממליץ בחום להימנע מרכישה באתר get it. זה לא שווה את החיסכון.
תגובת החנות:
הלקוח אראל הזמין בתאריך 9.11.2015 ,
הלקוח השאיר בעת ביצוע ההזמנה מספר טלפון לא תקין,
הלקוח לא פנה אלינו מביצוע ההזמנה ועד שאנו שלחו לו מייל לאיתור שיחזור אלינו,
בתאריך 22.11.15 חזר אלינו הלקוח עם מספר טלפון תקין,
יש לציין שאנו זמינים במייל או דרך ממשק או טלפון,
שרות גטאיט

מוצר:
אופניים חשמליים CO 36V
תמונת משתמש
שם:
נורית
תאריך:
22/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתאריך 22 אוקטובר את המוצר והמוצר טרם הגיע למרות שיחות הטל ופניה בכתב לחברה. במיוחד שציינתי שהמוצר נתרם למשפחה נזקקת ואין להם כיריים לבישול. לאחר ההזמנה טילפנו מגט איט וביקשו תוספת למחיר מכיון שישנו אותו מוצר מסין ומאירופה הוספנו התשלום המבוקש ועד היום המוצר לא הגיע. (10 ימי עסקים חלפו מזמן) עבר חודש ימים. לא להתקרב לחברה חייבים לסגור אותה. את התשלום שילמתי בתשלום אחד. מזמן. נותר לי רק למסור לאנשים לא לרכוש בחברה הזו ולפנות להגנת הצרכן. ולתביעות קטנות.
תגובת החנות:
הלקוחה נורית מקריית חיים הזמינה בתאריך 22.10.15 תנור גז משולב כיירים,
נעשו מספר ניסיונות תיאום מול הלקוחה אך הלקוחה לא הייתה זמינה בנייד,
בתאריך 11.11.15 חזרה אלינו הלקוחה בנוגע לתיאום,
בתאריך 18.11.15 בוצע ניסיון תאיום מול הלקוחה הוסבר לה בזמן התיאום על בעל כרטיס האשראי להיות נוכח,
הלקוחה טענה שלא מוכנה לכך והיא רק קנתה את המוצר
הוסבר ללקוחה זה מדיניות של חברת כרטיסי האשראי וזה תנאי לעיסקה,
הלקוחה לא הייתה מוכנה לכך ואמרה שתעדכן אותנו,
אנא ממתינים לתגובת הלקוחה,
שרות גטאיט
מוצר:
כיריים משולבים Cr45
תמונת משתמש
שם:
ננ
תאריך:
20/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע לא כל תיאום כשלא היינו בבית ומאז זאת משימה קשה לתפוס את שירות הלקוחות של GETIT וכשכן מצליחים הם מורחים בתשובות, אומרים שיחזרו אלי ונעלמים.
מוצר:
מזרן רילקס
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
19/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה לעסק, כל יום שעובר הפסד של 50 שקלים ההולכים למכבסה.
לצערי גם לאחר 10 ימי עסקים שהיו המקסימום לאספקה (כיום אני ב25 ימי עסקים) עדיין לא סופק כלל וכן גם לא מיידעים אותך במצב ההזמנה.
כשניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה לא עונים בשירות לקוחות וגם לא חוזרים להודעות, גם כשעליתי מול המכירות ניפנפו אותי לשירות לקוחות ששוב לא עונים.
ממליץ מאוד בחום לא ליקנות!!
תגובת החנות:
הלקוח איתלק בעמ רכש בתאריךמכונת כביסה,
המכונה נמכרה עם זמן אספקה של 10 ימי עסקים מסליקת כרטיס האשראי,
ההזמנה נסלקה בתאריך 29.10.15,
המכונה מסופקת ע"י הצפון שרונה,
בתאריך 29.10.15 הועברה הזמנה לספק צפון שרונה על המכונה הנל
בתאריך 19.11.15 (יום חמישי) אותו תאריך שבה העלה הלקוח את הביקורת לזאפ פנה אלינו לראשונה הלקוח שעדיין לא קיבל את המכונה,
באותו יום פנינו אנו לבדוק את מצב ההאספקה,
עודכנו שהלקוח תואם ליום העסקים למחורת,
שרות גטאיט
מוצר:
מכונת כביסה XQG60A6
תמונת משתמש
שם:
יונה
תאריך:
16/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב (עונים לטלפון.. מתייחסים לפנייה)
בעיית לוח זמנים, הייתי אמור לקבל אותה תוך 7 ימי עסקים,
כבר 32 יום ועדיין לא קיבלתי.
תגובת החנות:
הלקוח יונה הזמין בתאריך 22.10.15 שמיכת פוך זוגית עם זמן אספקה של 7 ימי עבודה,
בתאריך 11.11.15 פנה אלינו הלקוח שעוד לא קיבל את המוצר
מבירור מול הספק נמסר שהמוצר הוחזר אליו מחברת השליחויות ויצא בשנית,
שרות גטאיט

מוצר:
שמיכת פוך זוגית 50% פלומה
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
12/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוק לחליפת גשם כי אני רוכב על אופניים יום יום לעבודה. ראיתי את הפרסום ב28/10/2015 ואת ההתחייבות לספק את המוצר עד 7 ימים. שילמתי באותו הרגע שראיתי את הפרסום. בתאריך 5/11/2015 התקשרתי אל חברת השילוח ״קוויק בוקס״ לברר מתי החבילה תגיע אליי. קיבלתי תשובה שהחבילה עדיין לא הגיעה אליהם אפילו. אז הבנתי שיש לי עסק עם חובבנים. נוכלים. מטעים צרכנים. לא סתם היתה תביעה גדולה נגדם על הטעיית צרכנים. קראתי על זה מאוחר מדי. אחרי אינספור מכתבים לשירות הלקוחות של גט איט אני מקבל כל פעם תשובות לא ענייניות אפילו חסרות טעם. זה נראה לי מכוון. כי אי אפשר להיות כל כך טיפש ולהתקבל לעבוד בחברה גדולה (או שכן?) דרשתי את כספי חזרה כי לא עמדו בהתחייבותם במועד האספקה. ואני זקוק להגנה מהגשם. הלכתי לחנות בעיר שלי וקניתי מעיל. היום התאריך 12/11/2015 ועדיין גט איט לא החזירו לי את הכסף. והמוצר עדיין לא הגיע אליי למרות שאני כבר לא מחכה לו. אין לי כבר צורך בו.
תגובת החנות:
הלקוח אלון מנהריה הזמין בתאריך 28/10/2015 חליפת גשם
המוצר מפורסם עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים
המוצר נשלח ע"י הספק בססא גרופ מספר חבילה 1801846 ע"י שופ אנד קולקט
המוצר נמסר ללקוח בתאריך 11/11/15 על פי שופ אנד קולקט,
אנחנו בודקים מול הספק האם אכן התקבל אצל הלקוח,
שרות גטאיט
מוצר:
חליפת גשם ארוכה מקצועית One size
תמונת משתמש
שם:
efi
תאריך:
11/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר היגיע בזמן אבל לא פועל, ניסיתי במשך יומיים להתקשר לשירות הלקוחות
של גט איט אבל ללא הצלחה, לאחר כרבע שעה של המתנה למענה עונה מוקד הודעות ומבטיח כי יחזרו אליך וכמובן שאינם חוזרים.
השארתי גם הודעה באתר וגם משם לא חזרו אלי.
לסיכום, המכירה היתה מהירה ופשוטה אבל שירות הלקוחות אינו טורח לענות
פשוט חוצפה
תגובת החנות:
הלקוח אפרים מכרמיאל הזמין בתאריך 04/11/2015
הלקוח פנה אלינו בתאריך 12.11.15 שקיבל שבוע שעבר את המוצר והוא אינו עובד
באותו יום העברנו את הפנייה לספק
בתאריך 15.11.15 פנינו ללקוח ועידכנו אותו שיגיע אליו נהג לבצע החלפה
אנו עוקבים אחרי פניית הלקוח ואחרי ההחלפה של המוצר,
שרות גטאיט

מוצר:
אל פסק hornet 600 va
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
09/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האופניים אשר הגיעו היו משומשים !, מייד עם הגעתם התגלתה תקלה בהילוכים , בנסיעה ליבואן גרין בייק ציין היבואן כי באופניים הוחלפה הסוללה בדגם נחות יותר אשר גרם כלל התקלות וכי הנו מסיר כל אחריות מהאופניים ! חברת גט איט מתחמקת ממתן תשובה ועד כה למרות שכל יום אני מתקשר נאמר לי כי הענין בטיפול. לציין כי במידה ולא הייתה תקלה באופניים כלל לא הייתי יודע כי הסוללה הנה מדגם זול הרבה יותר מהפרסום!

תגובת החנות:
הלקוח יורם ממעלה אדומים הזמין בתאריך 20/10/2015 אופניים חשמליים דגם גרין בייק,
בתאריך 5.11.15 פנה אלינו הלקוח שהיה אצל הספק גרין בייק ושישנה בעיה בהילוכים,
אנו מבררים את טענת הלקוח מול הספק,
שרות גטאיט

מוצר:
אופניים חשמליים הייבריד מגנזיום
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
09/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה התבצעה לפני כחודש ועדיין לא קיבלתי אותה, למרות שההתחייבות היא לספק את המוצר עד 14 ימי עסקים. שלחתי הודעה לשירות לקוחות וקיבלתי מהם תשובה "ע''פ בדיקה מול הספק המוצר יצא למשלוח בדואר רשום. להלן מ''ס הברקוד של המשלוח...." בבדיקה מול דואר ישראל אין חבילה כזו. בנוסף לא הייתה שום התייחסות לאיחור בהספקת המוצר. התקשרתי לשירות לקוחות כבר כמה פעמים ללא מענה.
תגובת החנות:
הלקוח חן מפוריה רכש בתאריך 14/10/2015 זוג מגבים לאוטו
ההזמנה מסופקת ישירות מהספק SFREE
ההזמנה נשלחה ע"י דואר ישראל מספר חבילה RR471943936IL בתאריך 15.10.15
הלקוח פנה אלינו בתאריך 9.11.15 ושאל בנוגע לאספקה,
לאחר בירור מול הספק והן מול דואר ישראל התברר שהחבילה אבדה על ידי הדואר,
ההזמנה הועברה לביטול בתאריך 10.11.15,
הלקוח יראה את הזיכוי במועד חיוב כרטיס האשראי הקרוב,
שרות גטאיט
מוצר:
מגבים לרכב flex
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply