דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט (אשדוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
Menzzo
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בmenzzo ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
9
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
1
4
נמצאו 9 חוות דעת גולשים על menzzo
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
18/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן דגם קררה לפני שבועיים.
היום הגיעה כמו שהובטח. הוסבר לי על השולחן.
שרות אדיב וזריז.
תודה רבה מורדי
אבי מחיפה
מוצר:
קררה
תמונת משתמש
שם:
אירה
תאריך:
05/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! בחורים המנהלים את העסק מקסימים! והפתרונות אירוח וריהוט לדירות קטנות שהם מציעים אין באף מקום בארץ. מוצרים איכותיים ומחירים סבירים (ועשינו סקר שוק לפני הרכישה). מומלץ מאד!
מוצר:
שולחן קפה מתכוונן
תמונת משתמש
שם:
שיר
תאריך:
07/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר עצמו - בינוני מינוס - הרגליים מעט עקומות, אך סביר ביחס למחיר אשר שילמתי עבורו (מוצרים דומים עלו כמעט פי 2 במקומות אחרים)
השירות - בהתחלה היה לי רושם לשירות נעים, טוב ומהיר, עזרו לי כאשר אתר האינטרנט לא עבד כראוי ותיאמו את המשלוח בזריזות.
בשבוע שלאחר מכן המתנתי למוצר שלי בשעות שנקבו בפני. כאשר התקרבה שעת הקצה טלפנתי לאדם אשר אחראי על המשלוחים - הוא אמר לי שהוא חשב שאני נמצאת במזכרת בתיה, כאשר אני גרה בכלל בכפר-סבא. בקיצור, לא ברור לי בכלל איך נקבעו הדברים לאותו היום. הוא מצדו התנצל ואמר שיגיע בשלישי או רביעי, ביקשתי בנימוס לדעת מתי הוא יגיע כי אני חייבת לדעת לפחות את היום (עובדת בעבודת משמרות ולא יכולה להזיז מעכשיו לעכשיו). אמר שיחזור אלי עם תשובה.
3 שעות מאוחר יותר, טרם קיבלתי תשובה - אז יצרתי קשר עם החנות.
אני חושבת שדיברתי עם בעל העסק - הוא טען שזה נורמלי לחלוטין להודיע רק ערב לפני ההובלה מתי היא תגיע, ולכן אינו יכול להתחייב. אני לא מתיימרת לנהל עסק, אך ניהלתי בביתי שיפוץ מקיף ועבדתי מול עשרות בתי עסק - תמיד נקבע לי *יום* ההובלה לפחות שבוע מראש, ולגבי *השעות* הודיעו יום קודם לכן.
מפה לשם התנהל ויכוח על 'למה זה בלתי אפשרי'. מעבר לכך - הוא שיקר וטען שהמשאית התעכבה ולכן המשלוח לא הגיע, ולא בגלל שאחראי ההובלות התבלבל בצירוף הכתובות ובכלל היה בדרום בשעה הנקובה להובלה שלי.
צר לי, אבל בכזה זלזול לא נתקלתי. אנשים שמזמינים מוצר אינם נמצאים 24/7 בביתם, לכן מתאמים הובלה מראש. אני ובעלי שנינו אנשים עובדים. אני לא יכולה להיות בדקת קריאה. מיותר לציין שגם באותו היום המובילים התעכבו ולא טרחו להגיע, ואני כמובן איחרתי למקום העבודה שלי..
בקיצור - חווית קניה מפוקפקת - הייתי מעדיפה לפחות לגשת לקחת את המוצר לבד ולחסוך את כאב הראש. ובעל העסק צריך ללמוד לשמוע ללקוחות שלו וללכת לקראתם, בעיקר כאשר כבר נעשתה עוולה מצדו וטעות קרתה (מטעמו או מטעם המשלוחים - כי הכי נח להאשים רק ספק חיצוני)
לא אמליץ לחברי.
מוצר:
שולחחן קונסולה לבן
תמונת משתמש
שם:
מושיק
תאריך:
06/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד על החנות. רכשתי שולחן מתקפל וקיבלתי שירות אדיב ומהיר כאשר ביקשתי עזרה בשחרור מנגנון.
בנוסף, מורדי היה נעים מאוד, סבלני והסביר באפן מקיף על המוצרים השונים.
ממליץ בחום!
מוצר:
שולחן מתקפל
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
27/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן קונסולה, כאשר קיבלנו אותו, החלתנו שאנו רוצים להחליף את הצבע של השולחן, החזרנו והזמנו אחד אחר בלי שום בעיה. השירות היה אדיב ומהיר, זמן המתנה של ההזמנה אכן היה ארוך יחסית כיוון שההזמנה היא מחו"ל והמשלוח הוא ימי כמובן, אבל כך זה עובד כשמזמינים רהיטים מחו"ל ובזה כבר נתקלתי במספר מקומות וזה סביר, וצריך לקחת את זה בחשבון. כאשר המוצר שמזמינים נמצא במלאי במחסן של החברה האספקה היא מיידית. התקשורת היית דרך ווטסאפ, מה שהיה מאוד נוח, קיבלתי את התשובות לכל שאלותיי מיידית. המוצר עצמו נראה מעולה ברמת גימור גבוה ואנחנו מאוד מרוצים, השולחן מדהים, קל להפעלה ומאוד נוח, קומפקטי ונראה יפה במצב סגור.
מוצר:
שולחן קונסולה נפתח המכיל בתוכו את פלטות ההארכה דגם " פנדור-PANDOR"
תמונת משתמש
שם:
אלמוני
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שולחן ב4.12.16 ביום שישי האחרון התקשרתי לבחור לראות מה קורה עם השולחן (זה לאחר שבאמצע פברואר יצרנו איתו קשר אמר מתעכבת לי המכולה יגיע במרץ)כמובן אף אחד לא יצר איתנו קשר (למרות שהוא בשיחה מספר לי סיפור מה אנחנו לא נתקשר ל100 לקוחות שלחנו הודעה ,לא היה ולא נברא)הבנאדם בחיים לא נתקלתי בשירות כזה ,לא קיבלתי מוצר באיחור של חודשיים מעבר ל60 ימי עסקים שהובטח ,ביקשתי לפחות שאני מצפה שיפצה אותי במשלוח חינם כשיגיע המוצר במכולה ושישלח לי סוף סוף .דבר זה לא מצא חן בעניו אמר לי אני לא במשרד עכשיו ביום ראשון אהיה ואחשב את מחיר המוצר כאילו אני
עשיתי לו דבר נורא ולא סיפקתי לו סחורה ולקחתי ממנו את כספו כמובן השיחה הדרדרה לפסים לא נעימים כי זה פשוט מכעיס שאתה משלם כסף למישהו שלא יוצר קשר ,כאתה מדבר איתו זה כאילו אתה חייב לו משהו מה שנקרא אפס ביחסי אנוש ושירותזה מקומם ומכעיס. בקיצור מזל שהוחזר לי הכסף. כמו שכבר קראתי בזאפ הוא כבר ימציא בתגובה משהו שיצדיק את עצמו והוא מלאך שכולם נגדו ולא אומרים אמת .
דבר ממני תשמרו על הכסף שלכם והאנרגיה תקנו במקום אחר. עצוב לי שאני כותבת את זה זו פרנסה של בנאדם אבל לא רואה לנכון שאחרים יפגעו כמונו. ולך אדון MENZZO אם אתה עובד עם לקוחות לך תלמד שירות ואיך מתנהגים עם אנשים
תגובת החנות:
שלום רב בהחלט הוזמן שולחן סלון וכן הובטח 60 ימי עסקים. חברת מנזו היא יבואנית ולצערינו תלוים בהרבה גופי חיצוניים (מפעל הייצור,חברת השילוח,מכס ישראל וכו..) כשגוף חיצוני לא עמד ביעדים שלו זה הושלך על חברת מנזו מה שגרם לאיחור באספקת המוצר
נוצר קשר עם הלקוח והוצעו לו שתי אופציות או ביטול עסקה עם החזר כספי או המתנה עד הגעת המוצר למלאי כולל פיצוי כספי כשהלקוח התקשר לברר סטטוס הזמנה בטלפון הפרטי של המנהל לא בשעות העבודה כשאין לו אפשרות לברר סטטוס ולקבוע את סכום הפיצוי..הלקוחה הייתה גסת רוח והתחילה לקלל ולצרוח אנחנו לא נותנים במה להתנהגות מהסוג הזה לכן בוטלה העסקה והוחזר הכסף

מוצר:
שולחן מתכוונן 0
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
04/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן לסלון. הובטח 45 יום. אחרי 45 יום התקשרתי לחנות. יגיע תוך חודש נוסף. המתנתי. שולחן עדיין לא כאן.
תגובת החנות:
שלום רב בהחלט הוזמן שולחן סלון וכן הובטח 45 ימי עסקים. חברת מנזו היא יבואנית ולצערי תלוים בהרבה גופי חיצוניים (מפעל הייצור,חברת השילוח,מכס ישראל וכו..) כשגוף חיצוני לא עמד ביעדים שלו זה הושלך על חברת מנזו מה שגרם לאיחור באספקת המוצר
נוצר קשר עם הלקוח והוצעו לו שתי אופציות או ביטול עסקה עם החזר כספי או המתנה עד הגעת המוצר למלאי
אנו מתנצלים מראש ודואגים שזה לא יקרה
מוצר:
שולחן מתקפל לסלון קררה carrera
תמונת משתמש
שם:
Leora
תאריך:
15/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הששלחן ב14 בפברואר.
זמן אספקה היה 18 ימי עסקים. לאחר יותר מחודש ( 30 ימי עסקים) התקשרתי לחנות. הם ענו לי שהמוצר כבר אצלם כמה ימים. (לא התנצלו על זה שאיחרו או לא התקשרו חס ושלום)
אמרתי להם שאני בא היום ואפילו שאלתי אותם האם המוצר יכנס לי לאוטו שאני נוהג בו.
שעות הפתיחה הם עד 6 בערב. הגעתי לחנות בחמש וחצי. והיא נעולה.
נסעתי כל הדרך לשב אחרי תיאום. ביקשתי בטלפון שישלחו לי את המוצר על חשבונם.
כמובן שהם סירבו ואפילו לא התנצלו
תגובת החנות:
שלום רב
השולחן נרכש בתאריך 14.2.17 מועד אספקה 18 ימי עסקים חשבונית מס'2077 שלפי חישוב של ימי עסקים לא כולל שישי שבת וחג פורים התאריך אספקה היה אמור להיות ב13/3
השולחן הגיע למלאי בתאריך 13/3. אנו נוהגים כבר למעלה מ4 שנים לבצע איסוף עצמי של הלקוחות בתיאום מראש בנוגע לשעת האיסוף.
הלקוח הגיע ב17:40 20 דקות לפני סגירה כשטען שיגיע במהלך היום ולא לקראת סגירה..ומתוך מקום אישי אותו עובד יצא 30 שעה לפני הזמן..
בכל אופן נוצרה אי נעימות הדדית שלאחריה הוצע פיצוי כספי ללקוח..שהוא כמובן סירב לו..מאחלים הצלחה לכל קהל לקוחותינו

מוצר:
שלחן מודולרי פנדור
תמונת משתמש
שם:
jiji
תאריך:
15/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שלום לכם, אני רכשתי קונסול ביום שישי שעלותו כמעת 3000 שקל, בMEZZO שבעצם אמור להיות שולחן באיכות גבוה, השליח היגע ב3 בצהריים, לא הוא ולא אני בדקנו את השולחן בעיון. ביום שישי בערב שמנו לב שיש פגם קטן בתחתית של הרגל. רצינו לוודא שזה פגם ולא לכלוך לכן נגעתי בחלק הפגום ופתאום ברגע שנגעתי חלק מהצבע התקלף. ביום ראשון זאת אומרת היום על הבוקר אני מתקשר לחנות כדי שיחליפו את השולחן ולצערי אני נתקע במנהל שאומר לי שהתקנון הינו, שחייבים לבדוק את השולחן בעט קבלתו, לכן אי אפשר להחליף את השולחן והאופציות היחידות הינם פיצוי של 350 שקל למרות שהשולחן עלה כמעט 3000 שקל או לשלוח נגר שינסה לתקן אבל אומרים לי מראש שלא יראה כמו חדש. אני מנסה להסביר למנהל שבעצם קבלנו את השולחן ערב שבת עם כל הלחץ שקיים ביום זה לכן לא הספקנו לבדוק את השולחן לא אני ולא השליח, המנהל עונה שהוא לא רוצה להגיד שאני שקרן אבל השליח אמר לא שהוא בדק. אני מבטיח לו שלא הוא ולא אני בדקנו אותו בעיון. הוא אומר לי תקשיב אם לא היית נוגע אז הצבע לא היה מתקלף ולא היה בולט כמו עכשיו. אני עניתי לו נגעתי כדי לבדוק אם זה לכלוך, כי מה היית עושה אם הייתי מתקשר איליך והיית מביא מישהו בשביל לכלוך. אמרתי לו תקשיב סך הכול מתקשרים איליך על הבוקר ביום ראשון, בו נסדר זה, קח את השולחן בתצוגה, תשלח רק גוף חדש לא עם כל הפלטות, ונעשה חצי חצי על ההובלה, הוא עונה לי לא. בקיצור הרשת MENZOO אמורה להיות רשת עם רהיטים באיכות ועם שירות לקוחות מינימלי, מה אפשר לעשות כדי לסגור את הוויכוח הזה?
תגובת החנות:
שלום רב
אותו לקוח הגיע ואכן רכש שולחן דרכנו אשר סופק בזמן וללא כל פגע בעת קבלת המוצר באימות עם השליח אשר בודק כל שולחן שמגיע לבית הלקוח עם הלקוח עצמו לרבות מצב תקינות הצבע והמנגנון ואכן הכל היה תקין ועם זאת הלקוח חתם על מסמך המעיד על תקינותו של השולחן
ביום ראשון לאחר שכבר היה אמור להיעשות שימוש במוצר בעת קבלת אורחים בשבת התקשר אותו לקוח וטען שהשולחן קיבל מכה שלפי תמונת המכה אי אפשר היה להתעלם מכך בעת בדיקת המוצר אין ספק שאם הייתה תקלה במנגנון היינו לוקחים אחריות מלאה ומתקנים/מחליפים שולחן ללא כל ויכוח
אך אנו חברה מסודרת שעובדת עם נהלים ברורים שכל פגיעה של צבע לאחר בדיקה וקבלת המוצר הינה על אחריות הצרכן בלבד ובכל זאת לא התעלמנו מהטענה של הצרכן והצענו לו פיצוי כספי על סך 15 אחוז מערך השולחן ואיש מקצוע עד הבית שיגיע ויתקן את הפריט אך אנשים שרואים זאת כברור מאליו החליטו גם לקבל את הפיצויים וגם להעביר חוות דעת שלילית שהיא אכן לא מוצדקת
אני מאמין שאנשים בעלי הגיון פשוט יבינו את המקרה
בתודה הנהלת מנזו
מוצר:
שולחן קונסול
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply