דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וטאבלטים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סמארטפון טרייד בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באנדרואיד סטור ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
11
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
7
0
4
נמצאו 11 חוות דעת גולשים על אנדרואיד סטור
תמונת משתמש
שם:
dorm
תאריך:
16/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר גלקסי 3 מהחנות הנ"ל לפני כשנה,הקניה התבצעה בחנות עצמה וחווית הקניה עצמה היתה נוחה וקלה.
לפני חמישה חודשים הייתה לי תקלת יצרן במכשיר (בעיות קליטה) ,מסרתי אותו לתיקון ב25/02/2013, לאחר כשבועיים עדכנו אותי מהחנות ששלחו את המכשיר לתיקון בצרפת ונמסר שאקבל את המכשיר חזרה תוך שבועיים-שלושה.
כול בדיקה שלי מול החנות מוסרים שהמכשיר יוחזר אליי תוך שבוע- שבועיים . ההתכתבות האחרונה שלי עם החנות היא מיום ראשון 19/05/2013 שבה הבטיחו שהמכשיר יוחזר אליי תוך שבוע ימים וגם זה לא קרה.
לאורך כל התקופה אני היחידה שמתקשרת לחנות ובודקת, לא קיבלתי מהם אף פעם עדכון יזום כלשהו וזה בנוסף ליחס המזלזל והתשובות הלא מספקות שאני מקבלת מהם.
ביום ראשון (08/07/2013) קיבלתי שיחת טלפון מהחנות שהם תיקנו את המכשיר ואני מוזמנת לבוא לאסוף בתנאי שאני מוותרת על מכתב התביעה.
זה נראה זמן לא סביר ומוגזם ביותר לטפל 5 חודשים בתקלה במכשיר טלפון אשר עדיין נמצא באחריות יצרן זה בנוסף לשירות לקורחות הגרוע של החנות.

מוצר:
סאמסונג גלקסי 3 S3
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
19/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה פשוטה, והכל נראה טוב, עד שיש תקלה במכשיר.

מסרתי מכשיר Galaxy S3 לתיקון באמצע אפריל 2013, ולמעלה מחודשיים לא קיבלתי אותו חזרה (נכון לרגע כתיבת שורות אלה הוא עדיין לא בידי).

המכשיר נשלח לתיקון במעבדה של סמסונג בחו"ל, ופשוט נתקע שם.
החנות לא טרחה לעדכן אותי מה הסטטוס שלו - אני נאלצתי להתקשר עשרות פעמים, ובכל פעם קיבלתי תירוץ אחר - נתקע במעבדה, נתקע במכס, עוד שבוע יגיע, מחר, מחרתיים... וכאמור, כלום!

מיותר לציין שמכשיר חלופי לא קיבלתי, אפילו לא הציעו לי אפשרות כזו.

חודשיים+ בלי מכשיר סלולרי זה לא מעט בימינו. נראה שהחנות הזו לא רואה את זה כבעיה חמורה.

ראו הוזהרתם.
תגובת החנות:
למכשיר של הלקוח יש קצר , והוא נשלח לפנים משורת הדין ליצרן לחו"ל , כדי שהלקוח לא יחוייב בעלות תיקון .
בין המכשירים שנשלחו איתו במשלוח , יש כמה לקוחות שעשו נזק במכשיר שפסל את האחריות , והצהרתם היתה שקרית , ונקנסנו על ידי סמסונג ובגלל זה כל העיכוב .
המשלוח פה בארץ ממתין לשחרור , מה שמתבקש ממכם הינו סבלנות לקבלת המשלוח והתבהרות הענינים לדעת איזה לקוח גרם לכל העיכוב הנורא הזה .
אנחנו רוצים להיות במהירות אחרי הסיפור הזה .
מתנצלים על העיכוב .

מוצר:
Galaxy S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
17/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה27.2 הפקדתי מכשיר Samsung Galaxy S3 לתיקון, הבטיחו שהמכשיר יחזור לאחר חודש!!
עד היום המכשיר לא חזר, כל שבוע אותה התשובה "סוף שבוע הבא נתקשר"
מיותר לציין שאף אחד לא חוזר ולא מתקשר.
חנות טובה נמדדת במתן השירות שלאחר הקניה ולא רק במתן השירות במעמד הקניה.
תגובת החנות:
למכשיר של הלקוח יש קצר , והוא נשלח לפנים משורת הדין ליצרן לחו"ל , כדי שהלקוח לא יחוייב בעלות תיקון .
בין המכשירים שנשלחו איתו במשלוח , יש כמה לקוחות שעשו נזק במכשיר שפסל את האחריות , והצהרתם היתה שקרית , ונקנסנו על ידי סמסונג ובגלל זה כל העיכוב .
המשלוח פה בארץ ממתין לשחרור , מה שמתבקש ממכם הינו סבלנות לקבלת המשלוח והתבהרות הענינים לדעת איזה לקוח גרם לכל העיכוב הנורא הזה .
אנחנו רוצים להיות במהירות אחרי הסיפור הזה .
מתנצלים על העיכוב .

מוצר:
Galaxy S3 i9300
תמונת משתמש
שם:
ליז
תאריך:
11/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר הנ"ל ב18.12.12.
סקרתי הרבה חנויות וגיליתי כי באנדרויד סטור הקניה הייתה הכי זולה.
דיברתי עם המוכרים בחנות בטלפון מספר פעמים, שריינתי מכשיר לבן והגעתי לחנות לשלם.
בחנות התקינו לי שפה עברית חינם ושמו לי מגן מסך איכותי.
היחס היה חם השירות היה איכותי והמכשיר לא עושה בעיות.
ממליצה בחום לכל מי שמהסס :)
מוצר:
גלאקסי S3
תמונת משתמש
שם:
Gal
תאריך:
10/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27/9 קניתי את המכשיר מאנדרואיד סטור. לפני ששמתי פעמיי לחנות הקפדתי לבדוק את החנות כמה וכמה פעמים, בין אם תגובות באינטרנט ובין אם מיילים עם נציגי החנות. יצא לי לדבר עם אורי וניסים במיילים וקיבלתי מהם יחס אדיב מאוד. בחנות עזר לי מתנאל עם המכשיר, הסביר לי כמה דברים שהייתי צריך לדעת, צרב לי עברית, רוט (החנות היחידה ששמעתי שצריבת רוט לא מבטלת אחריות!) ושם לי מגן מסך ומגן TPU אחורי בחינם. לחנות הזאת כמובן שהייתי חוזר וכמובן שאמליץ לחברים! היחס מעולה וזה שווה את המחיר המעט יותר גבוה, כי על יחס ועל שירות כדאי לשלם ושווה לדעת שאם קורה משהו - יש למוצר אבא ואימא ויש לאן לפנות.
מוצר:
סמארטפון GT-I9300 Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
arnonsh
תאריך:
10/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בחנות נוחה, והם היו מאוד נחמדים.
הבעייה התגלתה כאשר הטלפון התקלקל מסיבה לא ברורה 10 חודשים לאחר רכישתו.

החנות נותנת אחריות של שנה על המכשיר.
מסרתי את המכשיר לתיקון ב4 ליולי 2012.
מאז ועד היום, המכשיר עודנו "בתיקון".

בהתחלה, אמרו לי שיעלה 400 שקל לנסות לתקן אותו. התעצבנתי, כי המכשיר באחריות. הם נסוגו מההחלטה על ה400 שקלים.

לאחר מכן ונכון להיום (ה10/09/2012), הם אינם חוזרים אליך לעולם. באופן אישי יצרתי איתם קשר 12 פעמים דרך הטלפון, פעם אחת דרך SMSים עם אחד הטכנאים, ופעם נוספת התכתבנו דרך המייל.
פעם אחת בלבד הם חזרו אלי, אבל זה היה כשבועיים לאחר מסירת המכשיר.

כל פעם שאני יוזם איתם קשר, מוסרים לי "עוד יומיים" או "עוד שבוע" או "עוד שבועיים". מאז, עברו כבר 69 יום.

לפני יותר משבוע, הבטיחו לי כי "בתוך שבועיים" יהיה בידי "מכשיר זמני או קבוע". כלומר, אפילו בתום 74 יום מיום מסירת המכשיר לתיקון, כנראה שעוד לא יהיה בידי מכשיר קבוע!
ניסיתי לעמת אותם עם השאלה, מדוע אם יש להם מכשירים במלאי - הם מטרטרים אותי ומושכים אותי באף בהמתנה למכשיר אחר מיבוא אחר. תגובתם? "יהיה בסדר, בהצלחה".

אני הגעתי לחנות דרך המלצה של שני חברים עליה. שני החברים כעת מודעים לסיפור שלי ולא יחזרו. וגם אני לא אחזור, למעט כדי לאסוף את הטלפון שלי כשהם יראו לנכון לעשות את הדבר הנכון ולהביא לי מכשיר קבוע.
גם אז כשאקבל את המכשיר, אני לא יכול להגיד שאני ממליץ עליהם.

יכול להיות שההתנהלות שלהם הזו היא מיוחדת רק בשבילי וכל האחרים מקבלים שירות טוב... אבל בשבילי הגיעו מים עד נפש.
תגובת החנות:
בשל תקלה זמנית במערכת זאפ, תגובה זו התפרסמה באיחור:
כפיות טובה !!
תמצית הסיפור :
א. הלקוח הרס בעצמו את המכשיר עם צריבת רום חיצוני שגרם לנזק במכשיר , וכידוע האחריות לא מכסה נזק עצמי , ואין מכשיר שמת סתם !!
ב. בכל אופן, נציג החנות , אמר ללקוח שיביאו לו מכשיר אחר , למרות שלפי כללי האחריות יצרן העולמית והמקומית , האחריות הוסרה !!!
ג. באותה תקופה היה מחסור עולמי במכשירי סמסונג , בגלל האס3 , ובגלל הבלגאן בתפיסה הגדולה של ההברחות של הטלפונים בישראל ,וגם היינו בתקופת מעבר לחנות החדשה , וגם ההשקה של האס3 היתה באותו זמן , בקיצור , המתכון לעיכובים :)
ד. דיבר אתי הלקוח , ב 4 לספטמבר , שיחה ארוכה במייל , 15 מיילים בערך , וסגרתי איתו שנביא לו תוך שבועיים מכשיר , וסיימנו את השיחה .(המיילים המלאים , מצורפים בקישור הזה : http://iandroid.co.il/forum/topic92154.html )
ה. ב 11 לספטמבר , ב10:48 לפי שעון ישראל - שעון קיץ , הודעתי לו , שהגיע בשבילו מכשיר , ושיבוא לקחת !!
ו. אחרי שעה , ב 11:44 לפי שעון ישראל - שעון קיץ , מקבלים מייל על תלונה בזאפ , שלא הביאו לו מכשיר , ובחיפוש קטן , אנו מגלים שהבן אדם גם הגיש תביעה בבית המשפט , הבנו מול מי אנו מתנהלים , והכנו לו דף לויתור על התביעה .
ז. הלקוח הגיע חנות להחלפת מכשיר ונתנו לו לחתום על טופס לביטול תביעה , והלקוח ניצל אתת תום הלב של העובד , וחתם , והוסיף מילת "תחת מחאה" , העובדים שלנו רגילים להתעסק עם לקוחותינו שרובם ככולם אנשים נחמדים וישרים , וגם שחושבים על טובתינו , כפי שהיה הלקוח בהתחלה .
ח. אחרי שש שעות אנו מקבלים , הודעה מהלקוח , שגם המכשיר השני , נהרס לבד !!
ט. להרוס מכשיר שני תוך שש שעות , זה לא בדיוק , ביש מזל , אלא אם כן .....
י. לסיכום הלקוח אין פניו לשלום ,ובית המשפט יתן את דברו
נשמח להמשיך לשרת את לקוחותינו "הנאמנים " , ולא להתעסק בדברים כאלה .
בהצלחה .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2 i9100
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
17/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הציעה את המחיר הזול ביותר.
אתר האינטרנט ידידותי ונוח - היה רק כדאי לתת פירוט של ההזמנה והמחיר בכל שלב בתהליך ולא רק בהתחלה.
תוך שעות ספורות מרגע ההזמנה התקשרו אלי מהחנות.
הטלפון הנייד הגיע למחרת באמצעות שליח, כפי שביקשתי.
מוצר:
טלפון נייד Galaxy W
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
10/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
רכשתי בחנות גלקסי ס3
ואני מאוד מרוצה מהישרות ומהמכשיר אחלה של חנות מומלצת מאוד אני הלכתי לחנות אישית מתוך חשש אך זאת חנות יפה,נקייה מסודרת ונותנת יחס מצוין ממליץ מאוד :)
מוצר:
פלאפון S3
תמונת משתמש
שם:
נועה
תאריך:
06/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בזאפ אחרי המלצות שקראתי במספר מקומות ברשת. למרות המחיר הנמוך, לא היו על החנות חוות דעת ולכן החלטתי שכמשנה זהירות טרם הוצאה גדולה אגש פיזית לחנות ואבדוק אותה (אני גרה יחסית קרוב). כשהגעתי עבד בחנות בחור צעיר בשם מתנאל, שנתן שרות חם ונעים לכל הלקוחות שהיו שם ובה בעת גם הצליח לענות לרצף שיחות הטלפון שנכנסו ולהשאר אדיב ומחוייך. גם הטיפול בי לא נפל מכך. תודה לכם!
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S3
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
31/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה החלטתי לקנות את המכשיר - HTC ONE X
בחרתי לבצע את הרכישה באנדרואיד סטור אחרי הרבה דברים טובים ששמעתי על השירות שלהם.
לפני שהגעתי לקנות את המכשיר התכתבתי איתם במייל ולמרות שאולי קצת הצקתי בשאלות קיבלתי מענה הולם.
כשהגעתי לחנות קיבלו את פני ניסים הבעלים ומוכר נוסף ושניהם ענו לכל שאלותי באדיבות, בסבלנות ובמקצועיות.
אני בטוח שאחזור שוב בפעם הבאה.
מוצר:
טלפון סלולרי ONE X
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
17/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית כול חייב לציין שלא ניתקלתי בחברה מקצועית יותר מי 2 האנשים שנמצאים בחנות הזו.היה ברשותי מכשיר S2 גלקסי שלא היה נדלק חששתי שהמכשיר אבוד וניסים איש המעבדה בחנות טיפל בתקלה ללא בעיה, אני מודה לך מאוד על היחס המקצועיות על המהירות והגישה שנתת לי.
בהמשך ארכוש גם מכשיר
עלו והצליחו
והמשיכו בדרך שלכם!
מוצר:
Samsung Galaxy S2
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply