אורח,
שלום

וואלה שופס (WallaShops)

וואלה שופס - קניון חנויות מקוון (הרצליה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
074-7119971
פקס:
151506812094
כתובת:
הסדנאות הרצליה פיתוח
בעלים:
שופמיינד בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
419
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בוואלה שופס ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
15
3 חודשים אחרונים
51
0
28
6 חודשים אחרונים
135
2
39
שנה אחרונה
338
8
73
כל הזמן
549
19
465
נמצאו 1033 חוות דעת גולשים על וואלה שופס
תמונת משתמש
שם:
יריב
תאריך:
17/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמנם הם מציעים מחיר רצפה אבל זה לא שווה את זה:
הזמנתי לפני 16 יום וזה עדיין לא הגיע
שלחתי שלושה הודעות במייל ולא נענתי על אף אחת מהן.
התקשרתי 4 פעמים וחיכיתי מעל 25 דקות לשירות לקוחות.
ועדיין לא הגיע.
פייר אני לא טרחן, ונרשמתי לכתוב תגובה בזאפ רק בשביל ליידע את הלקוחות הפוטנציאלים. אני עם מכשיר ישן שכבר לא עובד ומחכה בקוצר רוח שהם יואילו בטובם להגיב.
ממש ממש ממש לא מומלץ . תשלמו עוד 300 שח ותהיו בראש שקט
תגובת החנות:
שלום רב,
את ההזמנה ביצעת בתאריך 01/01/17 בצהריים עם אספקה תוך 11 ימי עסקים, כך שמועד האספקה האחרון היה ב- 15/01/17.
ב- 12/01/17 שוחחנו אתך והסברנו על ימי העסקים.
ב- 16/01/17 פנית דרך הכרטיס הלקוח, וטרם הספקנו לענות עדכנת שפנית לזאפ.
מבדיקת ההזמנה עולה ששוחחת אתנו היום, נצור אתך קשר טלפוני לטובת סיום הטיפול לשביעות רצונך.

בברכה,
שירות וואלה! שופס



מוצר:
טלפון סלולרי I PONE 6 S
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גרוע ומזלזל
שבועיים לאחר קבלת הקונסולה עדיים לא קיבלתי את המנוי ל-3 חודשים כמובטח
תגובת החנות:
אורן שלום רב,
בתאריך 02/01/17 רכשת קונסולת Xbox ONE S עם מתנה מנוי ל- 3 חודשים.
למחרת בבוקר המוצר כבר הגיע אליך.
ביום חמישי 05/01/17 בשעות הצהריים, שלחת פנייה שקיבלת מנוי לשבועיים במקום ל- 3 חודשים.
ביום שישי 06/01/17 שלחת פנייה על כך שטרם קיבלת תגובה.
ברצוננו להבהיר שאנו מתחייבים למענה תוך 24 שעות בזמן בו המוקד פעיל. מוקד השירות לא עובד בשישי שבת.
ביום ראשון 08/01/17 עדכנו אותך בהודעת SMS שפנייתך בטיפול.
ביום שני 09/01/17 פנית שוב ובקשת שהעניין יטופל. המתנו לתשובת הספק וביום חמישי 12/01/17 התקבלה דרישה מהספק לקבל תמונה של המוצר.
ביום חמישי 12/01/17 שלחת את התמונה והיום המוצר הנכון יצא למשלוח עם חברת UPS.
מתנצלים על העיכוב ועל הקושי בקבלת מענה טלפוני, ממוקד השירות עמוס אך בימים אלה נקלטו נציגים חדשים כך שהמענה ישתפר במהרה.
מניחים שהמשלוח יתקבל אצלך כבר מחר.

בברכה,
שירות וואלה! שופס

מוצר:
משחק טלוויזיה - קונסולה Xbox One S 500GB FIFA 17 Bundle
תמונת משתמש
שם:
Anna
תאריך:
13/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שוטב אבק, הבטיחו אספקה תוך יומיים אבל בהזמנה היה כתוב 5 ימים. ביום שהיה אמור להגיע נשארתי בבית אבל לא הגיע כהובטח. לא התקשרו להודיע על עיכוב. התקשרתי לשירות לקוחות והבטיחו שיבדקו מה קרה למשלוח. לא חזרו אליי.
לא יתכן שבן אדם נשאר בבית יום שלם משמונה עד חמש כי הם לא מתחייבים על שעה ובסוף המשלוח לא מגיע. לא ברור לי מתי יגיע עכשיו. מקווה שאקבל פיצוי על היום שבזבזתי.
מוצר:
שואב אבק v8
תמונת משתמש
שם:
haim
תאריך:
12/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קבלתי חשבונית מס על המוצר למרות שחלפו כ 20 יום מביצוע ההזמנה, 3 פניות אליהם לא זכו אפילו למענה למרות אמנת השרות שלהם שמבטיחה מענה תוך 24 שעות
מוצר:
טלוויזיה 55" 55UF770Y
תמונת משתמש
שם:
נירית לוי
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחריות:
3 שנים ע"י המילטון
בקרטון השואב כתוב 5 שנות אחריות
לגביי קניות חוזרות.בטוח שלא אקנה כמות של מוצרים כשאני צריכה לשלם על כל הזמנה 38 ש"ח
תגובת החנות:
שלום רב,
בנוגע לאחריות, לאחר בדיקה מול הספק לשואב שרכשת יש 5 שנות אחריות.
בנוגע למשלוחים, ניתן לבצע איחוד משלוחים רק במקרה בו המוצרים יוצאים מאותו מחסן / ספק.
אנחנו עובדים עם מאות ספקים וכשמוצרים שונים יוצאים מספקים שונים, בשלב זה אין אפשרות לבצע איחוד של משלוחים.

בברכה,
שירות וואלה! שופס
מוצר:
שואב אבק דגם 3208
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ונוחה, משלוח מהיר יותר מהתאריך מצופה. מוצר ממש טוב ויפה במחיר משתלם, איסוף נוח מסניף סופר פארם קרוב.
מוצר:
צמיד צמיד חרוזי חיתוך יהלום עשוי כסף טהור 925 מצופה רודיום
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
06/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה לא טובה.

חברת השליחויות מטעם וואלה שופס קבעה זמן המתנה לאספקת המשלוח למשך יום שלם (!) משמונה בבוקר עד 4 אחר הצהריים.
זמני ההמתנה לישרות הלקוחות של וואלה שופס היו ארוכים להחריד, ללא אופציה להשארת טלפון לחזרה ללקוח.
בסופו של דבר הטיפול בקיצור זמן ההמתנה לא נעשה כראוי ונאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה לקבלת המוצר.

ולסיפור המלא:
חברת השילחויות מטעם וואלה שופס קבעה זמן המתנה לאספקת המשלוח למשך יום שלם (!) משמונה בבוקר עד 4 אחר הצהריים.
כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות של וואלה שופס, נאלצתי לחכות על הקו למשך כחצי שעה זמן המתנה! (קרה מספר פעמים שניסיתי לתפוס אותם, בזמנים שונים)
כשתפסתי אותם הם אמרו שאין משהו שביכולתם לעשות ולאחר התעקשות שלחו לי את המספר של חברת ההובלות (שאותו כבר ידעתי) ואמרו לי לתאם אתם בבוקר האספקה שעות יותר ספציפיות (שזאת אותה התשובה הלא הגיונית שקיבלתי גם מחברת ההובלות באותו יום). בסופו של דבר נאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה בסה"כ כדי לקבל מוצר.

שורה תחתונה:

אני קיבלתי הרושם של כדאות עשיית העסקה עם וואלה שופס מדירוג הלקוחות של השנה האחרונה בזאפ ומתו אמון הציבור, ואני מתחרט על כך.
מוצר:
מדיח כלים CG5A03S8IL
תמונת משתמש
שם:
אלירן צור
תאריך:
06/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה מהר מאוד, קיבלתי את הבגדים שהזמנתי בדיוק, הייתה לי נגיעה עם שירות הלקוחות בעבר - שירות טוב.
הבגדים היום איכותיים בדיוק כמו ששילמתי
מוצר:
ביגוד, חולצות לתינוק אין
תמונת משתמש
שם:
אילנה
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליצה לפנות אל וואלה שופס. כשעבר חודש אחרי שהזמנתי ספת נוער- טלפנו אלי מהובלה והודיעו שלמחרת מביאים לי את המוצר בשעות מסוימות. בשעות הללו לא יכולתי להיות בבית אז הם הודיעו שלא ידוע - מתי יזדמן להם להביא לי את הספה. למחרת טלפנתי לספק בפעם נוספת וביקשתי לזרז את התהליך. הספק התחיל לדרוש כסף נוסף(!!)
. ביקשתי לבטל את העיסקה. אני מאוד מופתעת מרמת השירות בוואלה שופס (שלא לדבר על שעות של ציפיה למענה טלפוני).
מוצר:
ספת נוער לאזוכרת
תמונת משתמש
שם:
ליאור ועדי
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר טוב באיכות טובה
התחייבו למשלוח תוך 4 ימים והגיע לאחר 12 ימים וגם זה לאחר שזירזתי אותם כאשר ראיתי שהמוצר לא מגיע
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני 2.5" WDBWWM5000ABK
תמונת משתמש
שם:
סקייר
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ושלמתי עבור 4 מוצרים של לגו לילד. בפועל בקופסה שנשלחה היו רק 2 מוצרים במקום 4. כל זאת למרות שגבו ממני מחיר על 4 מוצרים. לא ניתן להשיג את שרות הלקוחות לא חוזרים לא לטלפונים ולא למיילים שנשלחו דרך האתר שלהם ודרך הקישור למייל מהם על ההזמנה.
מוצר:
צעצוע 75872
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אשתי הזמינה 2 מיטות ב1 לדצמבר. הבטיחו תוך 21 ימי עסקים. ציפינו שיישלחו תוך ימים ספורים. לא סיפקו גם לאחר 21 ימים (היום 3 בינואר). לא ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות גם לאחר המתנה ארוכה מאד בטלפון (הסוללה נגמרת תוך המתנה לנציג שירות). ניתן לכאורה לשלוח SMS. הם מבטיחים לחזור תוך 3 שעות. הם לא חוזרים. ממליץ לעולם לא להזמין בחברת וואללה שופס.
תגובת החנות:
שלום רב,
מבקשים להתנצל על הקושי בקבלת מענה, מוקד השירות עמוס מאוד ולצערנו קיימת פגיעה בזמינות. כבר נקטנו במספר צעדים לשיפור המענה ובטוחים שנשוב להעניק שירות טוב במהרה.
מבדיקת 2 ההזמנות עלה שהללו סופקו ביום חמישי 05/01/17.
כפיצוי על ההתנהלות ברצוננו להעניק ללקוח קופון בסך 100 ש"ח לרכישה חוזרת באתר, בתקווה שנוכל להעניק חווית שירות מתקנת.

בברכה,
שירות וואלה! שופס.
מוצר:
ספת נוער ספת נוער על קל בעיצוב צעיר כולל ארגז מצעים מתנה זוג כריות
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכסא הוזמן ב-15.12.2016.
הוא הגיע ב-21.12 כששני חלקים עיקריים בו חסרים, והוא לא ניתן להרכבה.
מאז אני רודף אחרי וואלה שופס: דיברתי באותו היום עם נציג, שאמר לי שיחזרו אלי מהספק בתוך 24 שעות. לא קרה.
ב-25.12 התקשרתי שוב, והתבקשתי הפעם לשלוח תמונה בווטסאפ. שלחתי.
לא קרה כלום.
התקשרתי שוב ב-28.12, והפעם גילו שהתמונה הגיעה ואישרו זאת. אמרו שיחזרו אלי. אחרי הצהריים התקשרתי שוב והתברר שזו שאמרה שתחזור אלי כבר הלכה, ולא תהיה בימים הקרובים. דיבר איתי נציג בשם איציק שהיה מאד תוקפן, ולא חשב בכלל שיש על מה להתנצל, ושהחברה צריכה להתאמץ או משהו. רק כשביקשתי לבטל את העסקה, קיבלתי טלפון חברת "טייק איט" שהם כנראה הספק, והם אמרו שהחלקים יסופקו בתוך חמישה ימי עסקים.
היום עברו כבר ארבעה ימים, ואף אחד לא התקשר לתאם איתי משלוח וכלום למחר. אז התקשרתי לטייק איט. שם אמרו לי שזה יגיע בתוך 3 ימי עסקים נוספים (חוץ מהחמישה שנאמרו קודם).
קיצורו של דבר, אני עדיין מחכה. אם אתם אוהבים חוויית קניות כזו - אתם מוזמנים לקנות מוואלה שופס (וגם להמתין 15-20 דקות על הקו בכל פעם שאתם מתקשרים אליהם ומחכים שמישהו יענה).
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו היו מספר כשלים בתפעול ההזמנה, זאת בשילוב של עומס במוקד השירות ועיכוב בקבלת מענה.
אנחנו מבקשים להתנצל שכך קרה, זו אינה הזמנתו הראשונה של הלקוח ואנו בטוחים שבעבר חווה שירות טוב ומהיר.
מברור מול הספק החלקים החסרים אמורים היו להתקבל אצל הלקוח היום.
כפיצוי אנחנו מבקשים להעניק ללקוח קופון בסך 100 ש"ח כפיצוי, ומקווים שתינתן לנו ההזדמנות להעניק חווית שירות מתקנת.

בברכה,
שירות וואלה! שופס
מוצר:
כסא נדנדה "כסא נדנדה מרופד ונוח נוח מאוד לישיבה ממושכת ונדנוד ב- 3 צבעים לבחירה"
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר למוצר נהדר כמו תמיד בשרות וואלה , המוצר הגיע ארוז היטב וללא סימני מכות
מוצר:
תחנת משטרה 60047
תמונת משתמש
שם:
inga87
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני נהנת לקנות בוואלה שופס, מדי פעם יש גם מבצעים מאוד שווים. לא קניה הראשונה וגם לא האחרונה. המשלוחים תמיד מהירים.
מוצר:
מגביני האגיס מגבונים
תמונת משתמש
שם:
שפס
תאריך:
30/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הנעלים דרך האתר, (לא ניתן להשיג את החנות טלפונית ) ההזמנה היתה נוחה סימנתי את הסוג, המידה וצורת המשלוח דרך "בוקסאיט" . המשלוח היה מהיר ועד כאן הכל היה תקין. יומיים אחרי שנעלתי אותם הרגשתי שהם מעט חופשיות על הרגלים ואז התברר לי שקיבלתי נעלים אמנם במידה הנכונה אך במידת רוחב רחבה E4 במקום E2 שסימנתי והזמנתי. למרות שהנעלים היו בשימוש ניסיתי להתקשר לחנות ללא הצלחה ואף השארתי הודעות אך עד לרגע זה לא חזרו אלי, על פניו יש כאן זילזול בלקוח והבנתי מחוות דעת נוספות שלא רק אלי התייחסו כך. לסיכום אומר שביצעתי הקניה בחנות זו כי היתה הזולה ביותר. למרות שהמוצר הגיע אלי בזמן ואפילו לפני הזמן איני בטוח אם אקנה בעתיד בחנות זו אם הם לא ישפרו את שירות הלקוחות שלהם.
מוצר:
נעלי ספורט M990
תמונת משתמש
שם:
Nadia
תאריך:
29/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את וואלה הלקוח לא מעניין תחפשו אותם כשתצטרכו שרות אסור לקנות באתר הזה שרות לקוחות מזעזע אפשר לומר לא קיים מעניין שבטלפון של המכירות עונים מייד ולשרות לוקח שעות שלחתי להם פניה וקיבלתי מייל שיחזרו אלי אחרי 24 שעות אף אחד לא חזר התקשרתי וחיכיתי 17 דקות למענה ביקשו שאשלח תמונה של המוצר הפגום שלחתי 2 מיילים וביקשתי שיאשרו שקיבלו ומטפלים לא חזרו אלי התקשרתי שוב עוד פעם המתנה של 20 דקות לנציג שנותן תשובות מעורפלות בפעם הבאה גם עם אצלהם יעלה 50 אחוז פחות אנחנו לא קונים חבל שלא קראתי את הביקורות לפני הקנייה !!!
תגובת החנות:
שלום רב,
מוקד השירות שלנו עמוס מאוד בחודש האחרון ולצערנו קיימת פגיעה ברמת השירות הניתנת ללקוחותינו.
הלקוחה הנה לקוחה וותיקה שביצעה לא מעט הזמנות דרך האתר, כך שאנחנו בטוחים שעד כה נתקלה בשירות טוב ומהיר.
מבדיקת ההזמנה עולה שהספק עודכן שיש לבצע החלפה לספק ונציג מטעמו ידאג לתאם מועד להחלפה.
כבר פנינו שוב אל הספק ובקשנו לזרז את הטיפול.

בברכה,
שירות וואלה! שופס.
מוצר:
ספה דו מושבית MARK
תמונת משתמש
שם:
mayais37
תאריך:
27/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיעה בכלל! אחרי שעבר תאריך הספקה משוער,
ואחרי ששלחתי 2 הודעות ולא חזרו אלי במשך יומיים, חיכיתי 10 דקות על הקו כדי לקבל תשובה שהמוצר פגוע והם מבטלים את ההזמנה!
נשארתי בלי מתנה המבוקשת עבור ילד.
המוצר הוזמן 3 שבועות מראש ובמשלוח מהיר
מספר שהוזן הינו מספר ההזמנה - כי לא קיבלתי אפילו חשבונית
תגובת החנות:
שלום רב,
מבקשים להתנצל על ההתנהלות, גם על התקלה במשלוח וגם על הקושי בקבלת מענה, לצערנו מדובר בשילוב של שני כשלים
שהתוצאה שלהם היא חווית שירות לא טובה וחוות דעת זו.
בימים אלה אנחנו מתגברים את מוקד השירות ופועלים לשיפור המענה.
בתאריך 27/12/16 שוחחנו אתכם במטרה להתנצל ולהעניק לכם קופון לרכישה חוזרת באתר, מתוך רצון להעניק לכם חווית שירות מתקנת.
לצערנו דחיתם את ההצעה לקבל קופון. במידה ותרצו נשמח להעניק לכם אותו.

בברכה,
שירות וואלה! שופס
מוצר:
צעצועים כללי 90063
תמונת משתמש
שם:
נאוה
תאריך:
27/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מכשירי אייפון 6s . לאחר בדיקה מקיפה וסקר שוק, המחיר בוואלה שופס היה הכי אטרקטיבי וזול יותר מכולם. המכשירים הגיעו יום לפני התאריך המשוער.
חווית קניה חיובית ואמינה.
אך יש לי הערה בונה...כאשר ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות בטלפון, חיכיתי המון זמן על הקו (מעל 10 דקות), רציתי לבקש שיזרזו את מועד קבלת המכשירים ולשנות צבע לאחד המכשירים. זה היה די מייגע להמתין על הקו..לעומת זאת, במח' מכירות עונים ממש מהר... דרך נוספת לתקשר עם שירות הלקוחות היא לכתוב להם דרך האתר, והמענה הוא לאחר 24 שעות שגם זה לא הכי נוח ואין תחושה של יחס אישי.
תודה מיוחדת לאסף, נציג שירות הלקוחות, שהיה קשוב ואמפטי, בדק עבורי את סטטוס ההזמנה ודאג לחזור אליי ולהודיע לי על מועד הגעת המכשירים. תודה!
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
אלירן הראל
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת

נציגים שעונים רק לצאט , ולא לטלפונים במוקד שירות הלקוחות.
חוויית שירות מזוויעה

הבטיחו פיצוי על האיחור באספקה, שלא מומש מעולם.

לעולם לא אתקרב לחנות הזאת
להתרחק כמו מאש בשדה קוצים בוער !
תגובת החנות:
שלום רב,
מתנצלים על הקושי בקבלת מענה טלפוני, מוקד השירות עמוס מאוד אך בימים אלה נעשית הכשרה לנציגים חדשים כך שבמהרה נשוב להעניק מענה מהיר ויעיל.
מבדיקת הזמנתך פנית אלינו באמצעות כרטיס הלקוח וכך גם נענית.
לצערנו אכן היה עיכוב באספקה, בקשת לבטל את ההזמנה אך זו סופקה לך בתאריך 05/12.
כפיצוי על העיכוב הענקנו לך קופון ולא ברור מדוע אתה טוען שלא הוענק לך.
בבקשה היכנס אל כרטיס הלקוח שלך --- קופונים שלי ותראה אותו שם. הקופון בתוקף עד תאריך 31/12/17, נשמח אם תינתן לנו ההזדמנות להעניק לך חווית שירות מתקנת.

בברכה,
שירות וואלה! שופס


מוצר:
ערכת ניקוי בקיטור S3251
תמונת משתמש
שם:
sarig
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחר גדול של מוצרים, נוח וקל לעשות הזמנה. עוזר מאוד שעכשיו הוסיפו סל קניות כך שאפשר להזמין כמה מוצרים ולא לפתוח לכל אחד הזמנה בנפרד.
מוצר:
קומקום ותאורת חירום ATL-009R
תמונת משתמש
שם:
Evgeny
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרוצה מהמערכת שקניתי, היא הגיע בזמן, רמת שירות מצוינת וחוויה כללית מעולה.

ההזמנה בוצעה באופן מדויק ביותר וכמובן באופן המהיר ביותר והמוצר הוא באיכות

מצוינת ואני נהנה מאוד מאיכות הסאונד שבו ורואים שקניתי מוצר מקורי.
מוצר:
מערכת סטריאו MHC-EC619ip
תמונת משתמש
שם:
Sofia
תאריך:
25/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח יגיע בזמן כמו שהיה רשום באישור הזמנה.
חבילה היתה שלמה וארוזה, שליח התקשר לפני שיגיע לבית.
מרוצה מקניה וממליצה מאוד.
מוצר:
מחליק שיער HP8361
תמונת משתמש
שם:
רני
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר ב 640 ש"ח בערך כולל משלוח. לאחר עשרה ימים המחיר עלה ל 780 כולל משלוח. גנבה לאור יום. במדינה שגם ככה אנשים נאבקים לשלם חשבון חשמל, וואלה שופס מעלה ככה סתם עוד 100 שקל שגם ממותרות פשוטות כאלו לא נוכל להנות.

יש לציין שהרמקול מעולה, סאונד איכותי מאוד והמוצר עצמו גם כן בנוי בצורה טובה ונוחה לתפעול, אמנם לא שווה אתה כסף שוואלה שופס מציעה.
מוצר:
רמקול Bluetooth Charge 3
תמונת משתמש
שם:
עזריאל
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה נוחה. המבצע היה משתלם.
ביקשתי משלוח למקום העבודה וקיבלתי בלי שום בעיות.
תודה רבה. מומלץ בחום.
מוצר:
טיטולים חבילה לכבוד black friday
מוצרים נוספים הנמכרים בוואלה שופס
חוות דעת של מוצרים פופולריים בוואלה שופס
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר