אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
50 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
318
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
26
1
3
3 חודשים אחרונים
91
2
19
6 חודשים אחרונים
144
3
40
שנה אחרונה
232
4
82
כל הזמן
992
18
407
נמצאו 1417 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
דאוד
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הרמקול לפני חודשים ומכרתי אותו ביד 2 , אפילו אחרי שעברה תקופה ארוכה מרכישת המוצר ולמרות העובדה שמכרתי אותו בהפסד כספי אני עדיין מרגיש מועקה נפשית ולצערי לא מצאתי שום מענה צודק ברשת ק ס פ , קודם הרמקול לא טוב יש לו סאונד נמוך מאוד כמובן שרכשתי אותו לאחר המלצות העובדים של ק ס פ , יום לאחר הרכישה ניסיתי להחזיר את הרמקול אבל העובדים הסבירו לי שצריך לשלוח אותו למעבדה לבדוק האם יש מצב להחליף , הוסבר לי שיקח כמה ימים , הגעתי לחנות שבוע לאחר שבוע מבלי שאף אחד בחנות הצליח להסביר איפה הרמקול , בסוף יצרתי קשר עם השרות לקוחות שהצליח לאתר את הרמקול , לאחר 3 שבועות !!!!! יצרו איתי קשר וביקשו ממני לאסוף את הרמקול מבלי להסביר לי על הפרטים על היעלמות הרמקול לתקופה הארוכה הזאת , יום למחרת הגעתי לחנות כדי לאסוף את המכשיר התבקשתי ע"י המוכר להביא תעודת זהות כדי לצלם אותה ואני הסכמתי להראות את תעודת הזהות אבל סירבתי שיצלם כי לא ראיתי שום סיבה מוצדקת לכך , המוכר המשיך והסביר לי שהכרטיס שלך גנוב "רמז שאני גנב " הראיתי לו את הכרטיס שזה אכן שלי , יצרתי קשר עם חברת האשראי שלי כדי להבין על מה הוא מדבר ובחברת האשראי הסבירו לי שלא קיבלו שום הודעה בעניין ושהכרטיס עובד רגיל , , לאחר כמה דקות של וויכוח בלי צעקות מצדי ומבלי התפרעות חס וחלילה , נדהמתי שהעובד הנחמד קרא לאנשי הבטחון והם עמדו מבלי לדבר איתי . ביקשתי מהעובד שיצור קשר עם משה מנהל החנות שהסביר לעובד שלא צריך לצלם תעודת זהות ורק לרשום מספר זהות לצורך אימות פרטים , מאחר שהרמקול התעכב 3 שבועות כי הרמקול נשלח ללקוח אחר עם שם זהה , והלקוח האיר הזה הסביר לעובדים שהוא לא קנה שום רמקול ואם אכן זה קרה אז הכרטיס שלו גנוב , העובד הביא לי את הרמקול לאחר השיחה עם מש ,אני מרגיש שבקניה הזאת היה חוסר צדק , יצרתי קשר עם השרות לקוחות שלקח להם יותר משבוע לברר את העניין , אני דרשתי פיצוי על ההשפלה שקראו לי גנב מול אנשים אבל כמובן שהם סירבו .
מוצר:
רמקול נייד ותחנת עגינה soundlink colour
תמונת משתמש
שם:
eran bar
תאריך:
17/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה אקראית - נכנסתי לסניף בקניון כס הירוקה , ביקשתי מגן זכוכית - הוצג לי מגן של zagg כמתאים לאייפון 7, בעוד י יש אייפון 6 פלוס. המוכר - טען שזה מתאים ואף הרכיב אותו . יש לי מגן גומי לחלק האחורי - שני הרכיבים לא מדברים כנראה באותה שפה לטענתם ,: לא הספקתי לצאת מהחנות והמגן שלהם התחיל לצאת החוצה . הפתרון של המוכר : תבטל את המגן האחורי ... דקה לפני נכנסתי עם מגן קדמי ואחורי לטלפון , לשם כך זה נועד . לא היו מוכנים לזכות אותי , המוכר השני - כנראה מנהל החנות , אמר שנתקל בבעיה זו בעבר . מדובר במגן שייתכן וטוב , המגן מצד לצד , אך איננו מתאים לטלפון זה . העסקה בוצעה שכן החיוב נעשה באשראי טרם הורכב המגן על הטלפון . לבטל אי אפשר .ושירות לקוחות לא משהו . הודיעו לי שלא ניתן לזכות כי בוצע שימוש !! עי המוכר שלהם שעשה טעות ועליו להכיר את הבעיות במוצרים שהוא מוכר . בקיצור חוות הדעת עלתה לי 105 שח ... כבר העויינות בחנות ברגע שביקשתי לזכות אותי ואי קבלת החלטות , יגרמו לי ואני מקווה לעוד אחרים , להימנע ולהיזהר מחנויות הרשת . חבל שזה השירות אצלם. אני מוכן לרשום את תגובת מח שירות לקוחות .. מה תהה תשובתם כאן
מוצר:
מגן מסך לטלפון סלולרי מגן מסך לאפל
תמונת משתמש
שם:
kerencohenvaknin
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין של אלמוג מסניף הקריון עזר בבחירת המכשיר דאג להעברת אנשי הקשר , חיתוך הסים והדרכה ראשונית. יישר כח!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
בעז
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים טלפון שאינו הדגם המוצהר, מיד לאחר הקנייה הכיסוי אינו מתאים, כך גם הפסדנו חלק מהמבצע.
הזכטכוית התנפצה כי אף כיסוי לא התאים והסתבר שמכרו לנו דגם גדול ב 2 ממ שאין לו כיסוי בארץ ויוצר במיוחד לטיוואן, כולם יודעים ומרמים את הקונים...
חזרנו לחנות ואמרו לנו שבחנות רק מוכרים, לא נותנים שירות...
לא לקנות במקומות כאלו!!!
תגובת החנות:
מצ"ב התשובה שנשלחה אל הלקוח בנידון בהתאם לבדיקה שנערכה מול היבואן ונותן השירות :

"שלום רב,

ברצוננו לעדכנך כי פנייתך הועברה ליבואן ונותן האחריות - חברת המילטון, ולהלן תשובתם:


מכשיר נוט 3 שרכש הלקוח הוא מכשיר מקורי של שיומי מהיבואן הרשמי.

סדרת SPECIAL EDITION היא הגרסה שהיצרן ייעד לשוק הבינלאומי בניגוד לגרסה הרגילה הנמכרת רק בסין !

מגן המסך מותאם למכשיר זה – וכמו כל מגן מסך – אינו מכסה 100% מהמסך אלא חלק גדול מאוד ממנו.


במידה והלקוח מבקש כיסוי – הוא יכול לפנות אלינו ולרכש כיסוי תואם לדגם הנ"ל.


השבר במסך אינו נובע מאי התאמת זכוכית – אלא כתוצאה מנפילה – נזק לקוח.


נשמח למכור ללקוח כיסוי מתאים במידה וירצה בזה – אך להחליף מכשיר עם מסך שבור – אין אפשרות."

מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר שנים רבות אני קונה כל מיני דברים קשורים למחשבים וטלפונים בסניף אשדוד עד הלום.
צוות מקצועי ואמין.
אפשר לסמוך לכל מילה של מוכרים.
מוצר:
דיסק און קי jetflash 530
תמונת משתמש
שם:
שירה
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה למחשב נייד השרות היה מהיר ויעיל בחנות ברמת השרון חזר אלי הבחור מהחנות בשם מוטי ונתן לי שרות מעולה אין ספק שאחזור לרכוש שם שוב
מוצר:
מחשב נייד Lenovo 110-15 i3
תמונת משתמש
שם:
Moti
תאריך:
08/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ויעיל בחנות קי אס פי ברמת השרון מומלץ מאוד בוודאות שאחזור לקנות שם !!
מוצר:
מצלמה PowerShot ELPH 180 / IXUS 175
תמונת משתמש
שם:
moshe
תאריך:
04/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר, ולמחרת היום באתי להחזירו מאחר והתחרטתי. אלא שלדבריהם נעשה בו שימוש, בהדלקת המכשיר (לפי החוק שימוש מוגדר הטענה בחשמל וכיוצא). חשוב לציין כי בהדלקת המכשיר, נדרש לרשום את השם, ואכן כתבתי. אולם מעבר לכך לא נעשה בו כל שימוש: לא הורדו אפליקציות, לא נעשה שימוש באפליקציות קיימות.
ביקשתי להחליף את המוצר למוצר אחר.
לבסוף, לאחר דין ודברים, הסכימו להחליף את המוצר תמורת ניכוי 250 ש"ח.
לדעתי מחיר הניכוי אינו מידתי כלל ועיקר, מאחר וגם אם ישנו צורך להשיב את המוצר לייצרן, הרי שמדובר בשימוש פעוט ביותר, והסכום הנ"ל אינו הוגן.
תגובת החנות:
בהתאם לחוק החזרת המוצרים , ניתן להשיב מוצר במסגרת 14 יום כאשר המוצר באריזתו המלאה והתקינה וללא שימוש.
במוצר זה, בוצעה אקטיבציה לווינדוס , הוכנס שם המשתמש, וכן פעולות הדלקה כיבוי וטעינה ואף אחת מן אריזות המחשב היתה קרועה.

על אף שלפי חוק אין כל חובה לקבל מחשב במצב זה,
אישרנו לקבל את המחשב כשירות טוב ולפנים משורת הדין, אך עם דמי ביטול גבוהים יותר מכיוון שלא יוכל עוד להימכר כמוצר חדש .

מוצר:
טאבלט Miix 310 80SG001AIV
תמונת משתמש
שם:
Lidor
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אוקי, אז שבאתי ליקנות תדברים שאני צריך קיבלתי תשירות הכי טוב שקיבלתי עד עכשיו!
הלכתי ובדקתי בעוד חנויות וקיבלתי שירות לא משהו בכלל, עד שהגעתי לסניף קרית ביאליק של KSP קיבלתי שירות מצויין עם אחלה של בחורים שעזרו לי בכל מה שאני צריך. ממליץ מאודדד!!!
מוצר:
כרטיס מסך, מאוורר, SSD ועוד! GTX 950, GTX 1050.
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין יובל מסניף קריון עזר לי בבחירת החלקים והרכיב את המחשב בעצמו וחזר אליי תוך פחות מ24 שעות שהמחשב מוכן וניתן לבוא לקחת ! ממליץ בחום
מוצר:
מחשב נייח Ir16
תמונת משתמש
שם:
inbar
תאריך:
31/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר האינטרנט של KSP סלולרי של שיאומי MI4, המכשיר הגיע כשהוא מלא בתקלות מרגע שהפעלתי אותו. ניגשתי לסניף בחדרה שם בוצע עידכון גרסה שגרם לתקלות אחרות, ניגשתי שוב לסניף שם בוצע איתחול של המכשיר שגרם לתקלות נוספות. בשלב זה ביקשתי להחזיר את המכשיר ולבטל את העיסקה או לקבל מכשיר חדש. KSP סרבה בטענה שהמכשיר תקין, למרות שהנציג בסניף הודה בפני שהמכשיר לא תקין ואני זכאי להחזר. בשרות הלקוחות איך עם מי לדבר, רק לשלוח מייל שאליו לא ענו לי כלל. בסוף לאחר העלאת הנושא בפייסבוק הסכימו להחזיר לי את הכסף רק בניקוי 5% כאילו שביטלתי את העסקה מיוזמתי, כאילו שמכשיר לא תקין זו לא עילה לביטול עיסקה.
בשורה התחתונה - שרות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו מכל הבחינות - היחס, המענה, החזרה לאחר הפניה, היכולת להשיג בטלפון. וכמובן היחס המתבקש לאחר קבלת מוצר פגום. לא להתקרב אליהם אפילו אם המחיר זול!!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, חברתנו שמה דגש על שירות .
לפי בדיקת המעבדה לא אותרה כל תקלה במכשיר .
המכשיר אף עבר איפוס ונמצא תקין לחלוטין.
הלקוח לא היה מעוניין לקבל את המכשיר חזרה ולכן לפנים משורת הדין הצענו ללקוח לקבל זיכוי לרכישה ולאפשר לו לרכוש מכשיר חדש
או לחילופין לקבל זיכוי כספי בהתאם להחזרת המוצרים- בניכוי דמי ביטול כחוק .

מוצר:
טלפון סלולרי mi 4
תמונת משתמש
שם:
Mia
תאריך:
28/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני התלבטתי רבות בבחירת הטלפון המושלם שיענה לי על כל הדרישות גם מהבחינה הכלכלית וגם משאר הבחינות. אלמוג עזר לי והציג מגוון אפשרויות והסביר בסבלנות את היתרונות והחסרונות של כל דגם ודגם דבר שהיה לי מאוד חשוב מכיוון שאני לא כל כך מבינה בטלפונים סלולרים.
מוצר:
טלפון סלולרי MI 4
תמונת משתמש
שם:
valerg
תאריך:
24/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי חלקים למחשב בסניף אשדוד מרכז, קיבל אותי המוכר אלכס נתן שירות מצוין, הוא היה מאוד מקצועי, עזר לי בבחירת כל חלק וחלק, ענה על כל השאלות שלי במקצועיות רבה.
מוצר:
קירור נוזלים H60
תמונת משתמש
שם:
Meshi
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף הקריון קרית ביאליק מבחור בשם אלמוג גרוטס, דירות. מקצועי, אדיב מאוד, ועם הרבה סבלנות!!
מוצר:
גלאקסי j7 J7
תמונת משתמש
שם:
assaf
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יעוץ מקצועי ושרות מצויין מדודו, בחנות ksp הר חוצבים ירושלים.
מרוצה מאוד מהמוצר ובעיקר מרגיש שקיבלתי מוצר איכותי תוך שרות מצויין!!!
מוצר:
מחשב נייח I5
תמונת משתמש
שם:
ליטל
תאריך:
21/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד על KSP מת"מ שירות אישי, בטוח, והוגן. אציין את המוכר מתן שהיה סבלני מאוד, נתן שירות מצויין. אין ספק שאחזור לקנות עוד הרבה במקום זה.
מוצר:
טלפון סלולרי note 3
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
19/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בראשית דברי ברצוני לשבח את הרשת .. אתר נגיש ונח שאת כל מוצריו רואים במלאי און ליין , הקניה הייתה מהירה מאד והאספקה גם כן , ברצוני לציין לטובה את מרט ויגאל מסניף אשקלון שגרמו לחוויה של הקניה להיות מעולה וכמובן שאחזור לרכוש בסניף ואמליץ לחבריי על הרשת , KSP = אין יותר טוב יש יותר יקר ! תאמצו את המשפט הנ"ל ותרוויחו רכישה ברשת הזולה והטובה בישראל - והכי חשוב אמינות מאחורי השם.
מוצר:
מגן ברקים HY-P600
תמונת משתמש
שם:
Noam
תאריך:
18/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף בילו סנטר ורציתי לציין את השירות האדיב של העובד שלום חייבי שעזר לי לאורך כל הקנייה דיבר איתי בנחת והתעניין לצורך המחשב הציע לי מה שהכי טוב עבורי סידר לי כל מה שביקשתי..והכל בנחת ובנועם. נותן טעם טוב להיכנס עוד פעם לחנות זו
(אם אתם התלבטתם איפה לקנות, עכשיו זה ההזדמנות שלכם לבחור במקום הנכון)

מוצר:
מעבד Core i7 4790 Tray
תמונת משתמש
שם:
Sagie
תאריך:
15/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש בחור בשם יובל עוז נותן שירות מעולה ואדיב. שווה לקנות בסניף קריון קרית ביאליק רק בגלל הבחור הזה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
14/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף קריון קרית ביאליק אצל בחור נחמד מאוד בשם משה,שנתן לי שירות אדיב
ומהיר כמו שצריך !
וכמובן בנוסף בפעמים הקודמות שבאתי טיפל בי בחור בשם יובל לגבי כרטיס מסך ומחשב נייד, אחלה בנאדם שבעולם ונתן לי שירות מקצועי ברמה גבוהה מאוד.
במידה וכל מוצר שאצטרך בעתיד יהיה זמין בסניף זה, אבוא אך רק אליו !
מוצר:
כבל HDMI זכר ומתאם נקבה אין
תמונת משתמש
שם:
אביעד
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי מרגיז ומקומם שאי פעם נתקלתי בו! אל תזמינו דרך האתר! ביזבוז זמן ושלוות חיים..
מוצר:
מחשב נייד X541UA-XX133T
תמונת משתמש
שם:
Dan
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות לשי סקולוביץ מסניף קריון על שירות אדיב תוך הכוונה מקצועית והתאמת המוצר לצרכים המדוייקים שלי בהתחשב בצרכים ובתקציב, עם המון סבלנות, תמיד עם חיוך וייחס אישי, אין ספק שמעבר למחירים הטובים של ksp שי הוא סיבה נוספת לחזור ולרכוש באותו הסניף בפעם הבאה שאצטרך.
מוצר:
שעון דופק vivoactive hr
תמונת משתמש
שם:
יורם גל
תאריך:
05/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות ברח' משכית בהרצליה, חשבתי שאני מקבל מוצר חדש משנת הייצור האחרונה 2016, כשהגעתי לביתי פתחתי את האריזה והתחלתי להוריד חומר להארד דיסק, תוך כדי הורדה הסתכלתי על הקופסה וראיתי שקיבלתי מוצר משנת הייצור 2014 כשאיש לא טרח לציין בחנות שזה מוצר בן למעלה משנתיים שעל פי אתר הבית של WD הוא יותר איטי מהמוצר מ-2016 וכן אינו תואם WINDOWS 10 אלא רק 7 או 8.

פניתי מיד לשרות הלקוחות של החברה במייל לפי הנחייתה של המוקדנית ב-KSP, איש לא טרח לענות לי , שלחתי שוב תזכורת איש לא ענה, דרשתי במייל לפתור את בעייתי באחת מ-3 דרכים:
1. להחליף לי את המוצר במוצר משנת הייצור 2016
2. לקחת את המוצר חזרה ולהחזיר לי את כספי.
3. לזכות אותי בהנחה ראויה למוצר בן למעלה משנתיים.

בשיחה עם מוקדן בשם דני לאחר שאיש לא טרח לענות לי על המיילים שלי, KSP סרבו לכל הצעותי

אפשר לדפוק בן אדם פעם אחת, לא תהיה פעם נוספת,

שרות גרוע ומוצרים שהם קונים משנים קודמות ולא עדכניים.
תגובת החנות:
שלום רב,

לאחר בדיקת פרטי פנייתך נמצא כי טענותייך אינן נכונות כלל.

ראשית, מוצר זה כן תומך בwindows 10 , ייתכן כי הדגם של 2016 אכן מהיר יותר, אך גם הדגם הזהה למוצר שרכשת משנת היצור 2016 קיים במלאי KSP,
אך הוא דגם יקר יותר .
אין לחברתנו כל רצון "לדפוק " את הלקוח , וצר לנו אם כך אתה מרגיש.

כל הפרטים מופיעים באתר האינטרנט שלנו כגילוי נאות ואנו מחזיקים דגמים מגוונים בכדי לאפשר ללקוח לבחור בין דגמים יקרים ומחודשים יותר או פחות.

בברכה,
KSP
מוצר:
Hard Disc WD my passport ultra 2TB
תמונת משתמש
שם:
צביקה
תאריך:
05/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף מרינה אילת ב-09:30, חצי שעה אחרי פתיחת החנות.
בחמות היו ארבעה עובדים. אחד טיפל בלקוחות ושלושה סידרו מדפים. לקוחות שעמדו בתור התרעמו ובקשו שמוכרים נוספים יטפלו בלקוחות. העובד שכבר נתן שרות אמר במילים אלה: "כל בוקר אנחנו מסדרים סחורה חדשה. מי שירצה יחכה ומי שירצה ילך".
חלק באמת עזבו .
בשעה עשר התפנו כל העובדים וארבע עמדות אויישו. בשעה 10:07 סיימתי את הרכישה.
בביקור הבא שלי באילת כבר לא אבזבז זמן יקר של חופשה בחנות עלובה זו!!
מוצר:
סמארטפון m2 note
תמונת משתמש
שם:
amazing
תאריך:
05/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האתר רמקולים של לוג'יטק כאשר פתחתי את האריזה משהו נראה לי חשוד כאילו הקופסא נארזה מחדש ההסאב וופר הגיע ללא הכיתוב של החברה (כאילו הסמל נפל או הוסר)
בנוסף המספר הסידורי על הקופסא לא תואם את המספר על הרמקול עצמו
מה שמוביל למסקנה שהמוצר שקיבלתי פגום במקרה הטוב או מחודש במקרה הרע
מיותר לציין שה "שירות לקוחות" של KSP (אם יש שם כזה דבר) לא מתייחסים לפנייה אליהם
אז נכון שהם הכי זולים אבל עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקבל שירות נורמלי
מוצר:
רמקולים z533
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר