אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
41 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
145
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
7
3 חודשים אחרונים
19
0
17
6 חודשים אחרונים
47
2
43
שנה אחרונה
78
4
63
כל הזמן
465
10
253
נמצאו 728 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Yagel
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים בפי לתאר את הסבלנות הרבה שיש למוכרנים , ולטכנאים בסניף בילו , הם מסבירים בצורה נפלאה ומפורטת ומעמיקה עד הפרט האחרון במידה ואני רוצה לרכוש מוצר , לא מזמן רכשתי מחשב אחר ב8500 שקל ! לעומת חברה מתחרה שלהם שדרשה הצעה יותר גבוהה , ולכן פניתי למקום שנותן רמת שירות מקצועית , אדיבה , ומשמחת לפי הדרישות שלי , ולפי התשלום שרציתי להגיע אחרי הנחה של אחוז ומשהו בעת הקנייה . חשוב לציין שמידי פעם היו לי בעיה ברכיבים של המחשב כגון הארדיסק , מייד הם בדקו ולאחר כמה ימים ספורים הם שלחו לי מוצר חדש באריזה ! מבחינת שירות אני יכול להרכין ראשי בפניהם ! ולכן אני חוזר למקום שטוב לי בו , שירות מקצועי ביותר , הסבר מנומק ומפורט בעת קניית מוצר שאני רוצה . אני ממש גאה בשירות כזה שאני מקבל בעת קניית מוצרים מחנות זו .
מוצר:
משחה טרמית MX-2 65g
שם:
bmark
תאריך:
21/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות מוצר שראיתי באתר האינטרנט, רמקולים למחשב. ביקשתי לחבר רמקולים כדי לשמוע את האיכות, אך נאמר שלא ניתן לפתוח מוצרים סגורים ושהמוצר באיכות טובה. ברמת השירות בשלב ההזמנה, חייב לציין שהשירות מעולה, ברור הרי הם רוצים למכור.
לאחר הקניה התחיל הסיוט שלא ניתן לתאר את היחס ואי אכפתיות של שירות המעבדה כשהגעתי לשם אחרי שהרמקולים לא ניגנו.
אציין בקצרה שבאותו יום היו בחנות עוד שני קונים שהתלוננו על מוצר חדש ולא תקין וביקשו להחליף, אחד מהקונים הייה שם בפעם השלישית לדבריו. אך במעבדה אמרו שיבדקו ויתקנו. גם אני חייב לציין להתרחק מחנות זו, עד הקניה שירות מצויין, אחרי הקניה אם חלילה קרתה תקלה אתם בצרות. וגם מחתימים בעת קבלת המוצר על טופס שקיבלתם מוצר תקין והחנות לא אחראית עליו ברגע שהוא יצא ממנה.
תגובת החנות:
צר לנו על שהלקוח בוחר לסלף את העובדות, בעוד שבפועל הלקוח רכש את המוצר אך חיבר בצורה לא נכונה ולכן סבר שאינו תקין. הלקוח קיבל שירות ראוי והולם ואנו מזמינים אותו ואת כל קהל הלקוחות להנות ממוצרים איכותיים ומשירות מעולה.
מוצר:
רמקולים למחשב fc861
שם:
Max
תאריך:
21/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
יחס לצרכן הכי גרוע שראיתי בחיים שלי.לפני חג שבועות קניתי אצלם מחשב נייד של DELL חזרתי הביתה שמתי את המחשב בטעינה אחרי כמה שעות באתי להפעיל את המחשב .המחשב לא נדלק.אחרי החג באתי לסניף פה התחילה הבעיה .אמרתי להם תחליפו לי את המחשב פתאום אומרים לי תפנה ליצרן אנחנו לא מטפלים בבעיות של מחשבים ניידים .לקח לי כמעט שבועיים של טלפונים ליצרן ולKSP שיחליפו לי אותו .אפשר להגיד ששירות לקוחות כמעט ולא קיים בKSP עם הלקוח עושה את כל העבודה.אני ממליץ לא לקנות אצלם עדיף חנויות אחרות שכן לוקחות אחריות על המוצרים שלהם
תגובת החנות:
חברתנו מוצרת מוצרים חדשים ומקוריים בלבד, ובהתאם - השירות והאחריות למחשב DELL ניתן על ידי טכנאים במעבדות מוסמכות מטעמם בלבד. הלקוח טען לתקלה וחברתנו עשתה כל שביכולתה על מנת לזרז תהליך הבדיקה והאישור ופעלה רבות לטובת הלקוח. צר לנו כי בחר להשמיץ חברה גדולה ומכובדת ולסלף את הדברים.
מוצר:
מחשב נייד inspiron 5000
שם:
יאיר
תאריך:
20/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פתחתי את המוצר וראיתי שהוא לא איכותי והפלסטיק היה ממש זול. רציתי להחזיר את המקלדת כי אני יודע שיש הרבה סטים אחרים של מייקרוסופט יותר אמינים ואיכותייים וגם זולים במחיר - החזירו לי את הכסף ללא שום בעיה או עיכוב.
שירות אדיב ומקצועי - אני קונה מהם כבר שנים ציוד היקפי
מוצר:
מקדלת mk-330
שם:
אורי
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אני אתחיל מהסוף ואומר שלקנות ב ksp הייתה הטעות הצרכנית הגדולה ביותר שעשיתי וחווית הקניה הגרועה שעברתי בחיי.
לפני כמה ימים קיבלתי מחשב נייח שהזמנתי מסניף הרצליה. בחנות הבטיחו לי שהמחשב יהיה מוכן תוך 5 ימי עסקים אבל שכנראה הוא יהיה מוכן קודם, מה שקרה בפועל הוא שהמחשב ניתן לאחר כמעט שבועיים. כשהתקשרו להגיד לי שהמחשב מוכן הגעתי נלהב לחנות, אספתי את המחשב, נסעתי הביתה, חיברתי אותו לחשמל רק ע"מ לגלות שהוא בכלל לא נדלק ושקיבלתי מחשב פגום!. חזרתי לחנות בפעם השניה כועס ועצוב. המוכרים בחנות לעגו לי ואמרו ש "מה כבר הרסת אותו" ולאחר שתיקנו לי מחשב חדש לא בן שעה, שאלתי מה עם פיצוי. המוכר אמר לי תגיד תודה שתיקנו לך אותו בחינם בכלל. בחנות אמרו שכל מחשב חדש עובר בדיקה מקיפה מה שבבירור לא נכון. בקיצור שירות מתחת לכל ביקורת, קיבלתי מחשב חדש שלא נדלק בכלל, יחס משפיל - אני ל ksp לעולם לא חוזר.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך חשוב להדגיש כי המחשב נמסר ללקוח כשהוא תקין ועובד ולאחר שעבר את כל הבדיקות.
הלקוח חזר לאחר מכן בטענה שהמחשב אינו תקין, ואכן מבדיקה שנערכה - נמצא רכיב תקול שהוחלף מיידית במקום.
ללקוח הוצעו מגוון פתרונות לזירוז הטיפול אך הוא סירב לכולם.
טענתו של הלקוח כי נאמר לו שהטיפול כלל אינו אמור להיות בחינם, הינה משוללת כל יסוד. מדובר במחשב חדש שנמצא תחת אחריות וחברתנו מעולם לא גבתה ולא תגבה תשלום במצב כזה.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה אישית
שם:
מנחם
תאריך:
13/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות זו אני קונה די הרבה מוצרים וחומרה למחשב. בתחום הזה הם מצוינים סחורה טובה וזולה.
בשבוע שעבר התנסיתי בקניית טלפון אלחוטי לבית. הייתי בחנות וביקשתי מהמוכר טלפון אלחוטי מומלץ. המוכר הציע לי את הטלפון של חברת PHILIPS דגם D150.
על המוצר לא היה כתוב שום דבר לא בעברית וגם לא באנגלית (בספרדית או משהו כזה)
הגעתי לבית פתחתי את המוצר (לא חיברתי לחשמל) וקראתי בחוברת ההפעלה ואז אני מגלה שהטלפון ללא דיבורית.
אני חושב שדבר כזה בסיסי בטלפון אלחוטי חייב להיות מצוין ע"י המוכר. למרות האדיבות של המוכר. כשלא מכירים מוצר - לא מוכרים! חד וחלק! זה בדיוק כמו למכור פלאפון ללא אפשרות לקבלת הודעות ולא לספר על כך לקונה.
תבדקו ותראו שכמעט ולא קיימים טלפונים ללא דיבורית מתוך 200 דגמים אולי תמצאו 3-4.
בפועל, התקשרתי למחרת למרכז שירות לקוחות וסיפרתי להם את הסיפור ואמרתי להם שפתחתי את כל הניילונים של המוצר. אך לא חיברתי לחשמל. הם אמרו לי שאין בעיה שאני יבוא לסניף ובמידה וצריך הם ישלחו למעבדה.
בפועל, טרחתי והגעתי לסניף - והמוכר לא הסכים בשום אופן להחליף/לזכות על המוצר וטען שחיברתי לחשמל. בניגוד לנאמר לי בטלפון.
בקיצור, לא ממליץ לקנות מהם שום מוצר כל מוצר (רק אם אתם מכירים אותו) מלבד חומרה למחשב!
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח אך אנו סמוכים ובטוחים כי אילו היה מציין מראש תכונות החשובות לו במוצר - בוודאי שנציג המכירות היה מתאים לו מוצר ע"פ דרישותיו. בנוסף, כל מידע על כל מוצר שאנו מוכרים מופיע באתר האינטרנט של חברתנו באופן ברור וגלוי.

מוצר:
טלפון אלחוטי d150
שם:
DoronV
תאריך:
12/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מצויין, כרטיס רשת בusb, קטן קומפקטי.
התקלקל לי הכרטיס רשת במחשב נייד שלי וביקשתי תחליף אפקטיבי.
קיבלתי המלצה מחן בסניף רמת החייל על הכרטיס רשת הקטן והקומפקטי כדי שלא ישבר או יהרס וגם המוצר הגיע עם 3 שנים אחריות.
סניף מעולה ושירות מצויין.
מוצר:
כרטיס רשת usb Wn725n
שם:
Alex Priev
תאריך:
06/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות בסניף היה נחמד מאוד, רכשתי את המוצר בטיילת באילת - סניף קטן מאוד
תמיד מפוצץ אבל לא ממתינים סתם והרבה זמן...

המוכר מתפנה ומתאים את המוצר לשימוש האישי של המשתמש ממליץ לא תמיד על היקר ביותר לפעמים גם להפך ... נחמד מאוד
מוצר:
מחשב נייד G500
שם:
גולש
תאריך:
06/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
אריאל
תאריך:
01/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה מאוד פשוטה ונוחה היה קצת תור ארוך אבל לא נורא במיוחד... המקום מאוד נוח יש מזגן ויש חניה בשפע
מוצר:
כרטיס רשת tl-wn723n
שם:
Angel
תאריך:
30/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לKSP מחשבים בסניף מתמ,החנות הייתה מאורגנת ומסודרת מאוד,ביקשתי מנציג מכירות בשם שמיל עזרה , פניתי אליו לגבי עצה בקניית טלפון נייד ,הוא עזר לי מיד למצוא בדיוק מכשיר כמו שאני צריכה,ללא עלות גבוהה מידי ועם כל הנתונים הנחוצים לי .בטוח שאחזור לקנות בחנות שוב!
המקום מסודר ,המוצרים באיכות טובה ובנוסף השירות מעולה!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s 2
שם:
Maya
תאריך:
30/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מטענים כאלה, אחד לי ואחד לחברה. המוכר בחנות עזר לי מאוד לבחור איזה כדאי לקנות בטווח מחירים שהתאימו לי ובאיכות גבוהה. התהליך היה מהיר, היה יחס אישי והמכשירים עובדים טוב.
מוצר:
מטען נייד iWalk Supreme Rechargable
שם:
Inbar
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר, כבר בבוקר למחרת התקשר נציג מכירות חביב בשם אולג, לקח מקדמה ודאג לשלוח את המוצר לסניף מת"מ... עוד באותו היום זה הגיע!! הגעתי לחנות ואת פניי קיבל נציג מכירות בשם שמיל, מאוד חביב ועל הכיפאק. אחלה שירות!!!! אני אגיד לכל חבריי לקנות רק בKSP
מוצר:
טלפון סלולרי L4 II BASIC
שם:
eitan
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19.05.14 רכשתי בסניף מת"מ בחיפה מכשיר מסוג NOKIA 108 המצוייד בBluetooth
בשביקשתי את המכשיר ציינתי בפני המוכ שהמכשיר הוא מכשיר שני שמיועד לשימוש ברכב.
הגעתי הביתה הטענתי את המכשיר וניסיתי לחבר אותו לדיבורית אבל המכשיר לא התחבר
לאחר בירור קצר באינטרנט גיליתי שלמכשיר הנ"ל אין יכולת להתחבר לדיבוריות.
ביום ראשון 25.5 חזרתי לחנות ורציתי להחליף את המכשיר למכשיר שיתמוך בהתחברות לדיבורית.
המוכר בחנות אמר שאין באפשרותו להחליף את המכשיר בגלל שנעשה בו שימוש (הטענה של המכשיר).
איך אתם מצפים שאני יחבר את המכשיר לרכב בלי להטעין אותו קודם!!!!!
כאן מתחילה מלחמת גירסאות.... המוכר אומר שהוא לא שמע ממני שהמכשיר הוא בשביל הרכב, אני טוען שאמרתי לו שהמכשיר לרכב.
פניתי לשרות לקוחות של החברה והם כמובן בחרו לקחת את הצד של המוכר.
החברה בחרה להיצמד לחוק היבש שאומר שברגע שחיברתי את המכשיר לחשמל אז אי אפשר להחליף אותו.
כנראה שלחברה שווה להתלכלך בשביל 210 ש"ח. והם תמיד יקחו את הצד של המוכר.
מיותר לציין שהם לא הסכימו להחליף את המכשיר.


תגובת החנות:
צר לנו על שהלקוח בוחר להשמיץ את חברתנו ולסלף את העובדות.
נציגי החנויות נוהגים בהגינות ובמקצועיות והמלצותיהם מבוססות תמיד על דרישותיו ובקשותיו של הלקוח בלבד, וכך היה גם במקרה זה.
ללקוח הוצע פתרון אך הוא נמנע מלקבלו עד לרגע זה, ולא מובן מדוע בחר שלא לציין זאת.

מוצר:
טלפון סלולרי 108
שם:
נתנאל בן שמחון
תאריך:
25/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד

שירות מדהים!
התחיל בהזמנה שביצעתי דרך עובד מסור ונאמן בשם יקיר , ההזמנה נעשתה במהירות באדיבות, בהקשבה, ובקיצור באנושיות מקסימלית. אין לי ספק שאדם כמוהו צריך לקדם בחברה, באנשים כאלו מצוייה הברכה. והסתיים בזה , שפגשתי במחסנאי בשם אודי, אדם מדהים , מגדיל ראש! בקיצור , ירבו כמותם! ברור לי שבזכותם אמשיך לקנות תמיד מKSP כפר סבא!!!!!!!!!!!!!! תודה
מוצר:
מחשב+מסך+מדפסת כללי
שם:
MikeL
תאריך:
24/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
סניף שקט ומסודר, מוכרים נחמדים, אווירה טובה, מתן שירות אדיב ומקצועי, חווית קניה מעולה, מיקום מעולה, ממליץ מאוד על סניף רמת החייל!
מוצר:
כונן קשיח חיצוני WDBZFP0010BBK
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.