אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
253
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
63
1
4
3 חודשים אחרונים
81
1
22
6 חודשים אחרונים
117
1
33
שנה אחרונה
186
3
64
כל הזמן
635
13
305
נמצאו 953 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Lior
תאריך:
25/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ב 19/06 לחודש פניתי לגיא איש המכירות של קי אס פי בסניף מת"ם בחיפה אשר נתן לי טיפול אישי והעשרת ידע בכל נושא המחשב הדרוש לי והגדיל ראש ובדק את התוכנות שאני צריך להשתמש בזמנו הפרטי אחרי שעות העבודה בכדי לראות שהתוכנות אכן יעבדו כמו שצריך על המחשב. כמו כן כייף לדבר עם איש המכירות אשר הולך לבנות לך את המחשב שלך, כיוון שיש המון ידע טכני שאיש מכירות רגיל לא ידע לתת. בכל אופן אני רוצה להודות אישית לגיא על בניית המחשב. קיבלתי אותו היום ובנתיים הכל רץ מהר וכייף. ובהחלט אני רוצה להמליץ למי שמחפש לבנות מחשב אישי ברמה גבוהה להגיע לסניף ולבקש את גיא.
מוצר:
מחשב שולחני לגרפיקה DESKTOP CORE I7 4790
שם:
יוגב
תאריך:
24/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
זו לא פעם ראשונה שאני מנסה לפרסם את התלונה.
אז אני אציין עובדות בלבד, כי לא ניתן לרשום משהו אחר.
השבוע רצו לקנות לי פלפון. דוד שלי היה באילת ושלחתי אותו ל ksp כי היה הכי קרוב ולא הכי זול.
באתר היה רשום 931 שח ושנתיים אחריות.
כשקיבלתי את המתנה ראיתי חיוב של יותר מ 1000 שח ורק שנה אחריות.
התקשרתי לשירות לקוחות ולא קיבלתי תשובה מספקת.
אני לא אקנה שם!
תגובת החנות:
חברתנו מציעה למכירה מגוון מכשירים בבאנדלים שונים ועם סוגי אחריות שונים (הן מבחינת נותן האחריות והן מבחינת משך האחריות) והמחירים שונים בהתאם - זאת על מנת שכל לקוח יוכל למצוא מכשיר שיענה על דרישותיו ולא פחות חשוב - לתקציב העומד לרשותו. כמובן שישנה שקיפות מלאה ובאתר האינטרנט שלנו מצויין במפרט של כל מכשיר מי נותן האחריות, תקופתה וכמובן המחיר. הנתונים מוסברים גם על ידי נציגי המכירות בחנויות ומופיעים אף בחשבונית הרכישה כך שהלקוח רכש את המכשיר כשהוא יודע בדיוק מה הוא רוכש וכמובן מחיר המוצר ולכן תמוהה בעינינו תלונתו בנושא.
מוצר:
טלפון סלולרי Lg g3 beat
שם:
יוגב
תאריך:
24/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קנו בשבילי lg באילת . באתר זאפ וגם באתר ksp היה 931 שח . עם אחריות של מובייל לשנתיים !! דוד שלי הגיע לחנות וקנה בשבילי. כשהביא לי אחרי כמה ימים הופתעתי לגלות שחייבו אותו בכמעט 100 יותר וישנה אחריות של שנה אחת במקום שנתיים!!!
ניסיתי לדבר עם שירות לקוחות אך ללא תגובה הגיונית וללא תשובות מספקות (רק שהוא היה יכול לראות וכו׳ - ואם הוא היה שם לב והיינו יודעים שעובדים עליו לא הייתי נותן לו לקנות לי) יש כבר את אותם מחירים ליד הבית ...

בקיצור ... Ksp מטעים את הלקוחות שלהם ולאחר הקניה לא מטפלים ולא עוזרים.

אל תיכנסו לרשת הזו. לכו למשווקים אחרים שאיכפת להם מהלקוחות.

לksp לא איכפת מהלקוח הבודד .

לא רוצה שתרגישו לא נעים כמו שאני הרגשתי.

אני ממש מאוכזב מ ksp!!!
מוצר:
lg beat beat
שם:
Tom
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אטום שאינו בא לעזור ללקוח במצוקה. דגם המחשב - Dell vostro 547O עם אחריות לשלוש שנים של דל באתר הלקוח, הוזמן באתר ונמסר שיחזרו אלינו טלפונית כדי לקחת את שארית הפרטים. המחשב הוזמן והגיע באמצעות שליח ללא תשלום לבקשתנו. לאחר כעשרה ימים התקלקל המסך, דל אכן סיפקה את השירות לו היא התחייבה, אספה את המחשב וכשהתברר שמדובר בתקלת חומרה בחודש הראשון נתקבל אישור להחליפו בחדש, כאשר בינתיים המחשב התקול נשלח אלינו חזרה. האישור הועבר לניופאן ומשם לKSP. פניתי לKSP בבקשה למסור לנו את המחשב החדש בדרך בו נקנה - ע"י שליח עקב קושי פיזי להגיע לחנות, כמובן תוך מסירת המחשב הישן. למרות שהסברתי שוב ושוב שאין באפשרותנו להגיע לאחד הסניפים ושהדבר מכביד עלינו מאוד, נתקלתי באטימות מצד הנציגים אשר אחת מהם אף ניתקה לי את הטלפון בפנים. יתר הנציגים סירבו אף הם ללכת לקראתנו ולשלוח את המוצר מחדש בטענה שאין להם שירות שליחים (דבר שאינו מסתדר עם העובדה שהמוצר נשלח ע"י שליח במקור). נכון, יתכן שאינם מחויבים לעשות זאת, אך קצת רצון טוב מצד החברה לבוא לקראת לקוח שקנה מוצר במחיר לא זול עם בעיה היה גורם לי להמליץ על חנות זו שקניתי בה פעמים רבות, זוהי הפעם הראשונה בה אני נזקק לשירותם ועקב יחס זה אפסיק לקנות בה ולא אמליץ לקנות בה. כמו כן, אציין כי מייל ששלחתי ונמסר לי שמועבר להנהלה לא נענה.
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך הדברים שרשם אינם מדויקים כלל.

חברתנו תדגיש כי בהתאם לתנאי הרכישה והאחריות על הלקוח להגיע עם המוצר לחנות ו/או לשלוח אותו אל חברתנו.
בנוסף, בעת שפנה הלקוח במייל הוא קיבל מענה לפנייתו תוך חצי שעה מצד חברתנו.

בעת שהלקוח דיבר עם שירות הלקוחות, נציג השירות הסביר ללקוח כי עליו להגיע עם המוצר לשם החזרתו וקבלת זיכוי על המוצר.
הלקוח דרש שישלחו אליו שליח הביתה זאת למרות שהוסבר לו מספר פעמים כי עליו להגיע לחנות לשם קבלת השירות.
הלקוח סיים את השיחה מיוזמתו ונציג השירות כלל לא ניתק את השיחה !!!

הלקוח רשם בפנייתו האחרונה במייל שיגיע לחנות עם המוצר לשם החזרתו.

בברכה.
מוצר:
מחשב נייד Vostro 5470
שם:
אליק
תאריך:
18/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נקנה בחנות בבית שמש, שירות מעולה ע"י אסף.
זו לא הפעם הראשונה שאנו קונים בחנות זו, וגם כשהיו בעיות קיבלנו שירות מעולה !
מוצר:
טלפון סלולרי G3 Beat
שם:
Eran
תאריך:
18/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה מסניף רחובות. המוכר שלום הסביר באדיבות על המפרט, והציע לי לשדרג את המחשב ולשפר אותו בעלות ממש מינימלית (לדוגמה: שדרוג דיסק מ 500GB ל 1TB רק ב 60 שקלים).

שעתיים אחרי ביצוע ההזמנה קיבלנו SMS שהמחשב כבר מוכן!

שירות מעולה, מהירות הזמנה מצויין ויחס אדיב. בקיצור - מומלץ!
מוצר:
מחשב נייח IR8
שם:
reut
תאריך:
13/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה טובה מאוד בסניף בראשון לציון - סמוך לאזור התעשייה. רוצה לציין לשבח את המוכר חנן, אשר עשה מעל ומעבר בכדי לסייע לי עם התקנת Windows אשר שלא באשמת KSP הותקנה באופן לא נכון ע"י Asus ישראל.
באותה הזדמנות רוצה להמליץ לכל הרוכש מחשב לפתוח את המוצר בחנות (כפי שהמוכרים ממליצים) אך לא להסתפק בזה ולוודא כי התכנים הרלווטים הדרושים לכם מופיעים ופועלים כראוי. לא מובן מאליו לקבל שירות כמו שקיבלתי מחנן ב KSP וזאת לאחר שטורטרתי בין חברת Windows ישראל, Asus ישראל וחזרתי לבסוף ל KSP.
מוצר:
מחשב נייד Z3735F QC 1.33GHz 32GB SSD 11.6 H
שם:
ארתור
תאריך:
12/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בהרכבה עצמית מסך.
ההזמנה הייתה נוחה ומהירה ומולאה תוך ימים בודדים אפילו שלא כל החלקים היו זמינים במלאי.
המחשב הורכב בצורה מקצועים וקפדנים!
שירות מקצועי, אדיב עם חיוך.
מוצר:
מחשב Intel Core i7-4790K 4.0Ghz Gigabyte GA-Z97-D3H LGA1150 Kingston HyperX
שם:
חברת תוכנה
תאריך:
09/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
יום אחרי רכישת מחשב נייד ב 3990 ש"ח התגלו דפקטים במוצר עצמו. המוצר באריזה מקורית והחנות מסרבת לקבל את המוצר חזרה.

החנות רוצה שנשלח את המוצר למעבדה לבדיקות. לא יתכן שלקוח ירכוש מוצר פגום באלפי שקלים ויצטרך לחכות שבועות עד שהחנות תבדוק את המכשיר.

רכשתי מוצרים בהרבה חנויות ואף פעם לא הייתה בעיה של החזרה במקרה של בעיה.

חושבים לקנות ב KSP. תחשבו פעמים כי אחרי הרכישה זה לדבר לקיר. בקיצור להתרחק מהם.
תגובת החנות:
תמוהה בעינינו בחירתו של הלקוח לסלף את הדברים ולהשמיץ את חברתנו שעשתה כל שביכולתה על מנת לסייע לו בפנייתו - הלקוח פנה לחברתנו בבקשה להחזיר המחשב כיוון שאינו נוח/מתאים לו, לאחר מכן טען שהוא מעוניין להחזיר כי אינו תקין וכו'. אנו הצענו כמה וכמה פעמים להגיע אלינו עם המחשב לבירור והמשך טיפול אך הלקוח הוא שמסרב להגיע לחנות. הוא כמובן מוזמן לגשת אלינו כפי שהוצע לו מלכתחילה.
מוצר:
מחשב נייד 5000
שם:
shir
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף הרצליה אצל מוכר בשם אבישי.
השירות היה מהיר, אדיב ומלווה בחיוך. בנוסף, קיבלתי הסברי הפעלה מדויקים.
בהחלט אחזור שוב ואמליץ לחברי.
מוצר:
שלטים JR9-00007
שם:
איוון
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות הזאת את כרטיס המסך וגם ציוד רשת. אני מתכוון להמשיך לרכוש אצלם. קיבלתי שירות ברמה מצויינת מבחור בשם מתן. תודה רבה לו
מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 980 GV-N980WF3OC-4GD
שם:
איתן
תאריך:
30/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו אני וחבר שני ניידים lg g3 וגלקסי E5 בסניף אילת מי שנתן לנו שירות היה בחור בשם מיכאל הוא היה אדיב נחמד ומאוד מקצועי. ענה בסבלנות על כל השאלות והפך את חווית הקניה לנעימה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy e5
שם:
e
תאריך:
30/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ב 6א׳ ש״ח. צצו מיד שתי תקלות בגינם חזרתי פעמיים לחנות והם טיפלו במקום. כשבועיים מאוחר יותר הגעתי לשדרג את אותו המחשב בעוד 540 ש״ח. עד כאן הכל היה מעולה עד שלהפתעתי ובלי הודעה מוקדמת ביקשו ממני 60 ש״ח על הרכבה של החלקים הנוספים! שילמתי את הסכום הפעוט יחסית אבל לאור התקלות שהיו, הסכום שהשקעתי ועובדה שאני לקוח ותיק זה ממש לא היה לעניין וקלקל את כל חוויית הקניה.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה עצמית
שם:
itai
תאריך:
28/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המחשב שלי היה איטי קצת והמוכר בשם שחף (ממש מומלץ אם אתם הולכים לסניף הזה לבקש אותו) אמר לי שכדאי לי לקנות SSD הסביר לי על זה קצת ואמר לי להתקין מחדש את הווינדוס עליו מאז המחשב ממש ממש טס לי ואני מאוד מרוצה מהקנייה.
מוצר:
SSD CSSD-F240GB3-BK
שם:
יוסי
תאריך:
25/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מודם לפני 12 ימים כשהבהרתי לנציג בטלפון שאני צריך את המוצר בדחיפות זה היה ביום חמישי והוא אמר לי שהמודם ישלח אלי בדואר רשום ביום שני. המתנתי למודם שאמור היה להגיע בהמשך השבוע ורק לאחר 12 ימים אני מקבל מהם מייל שבו כתוב המילים הללו:
--שים לב--
החבילה טרם נשלחה, היא תישלח בימים הקרובים.
בברכה,
קיי.אס.פי מחשבים
מחלקת הזמנות אינטרנט
תגובת החנות:
כבר בתחילת השיחה עם הלקוח הוסבר ע"י הנציגה כי משלוח בדואר רשום הינו עד 14 ימי עסקים (לא ימים רגילים) והלקוח הסכים לכך.
בניגוד לדברי הלקוח לא הובטח דבר בנוגע למשלוח ביום ספציפי- חברתנו לא מתחייבת ליום משלוח דואר מול לקוח.
המוצר יסופק ללקוח בטווח שהובטח- עד 14 ימי עסקים.
מוצר:
מודם ראוטר TP-Link TD-W8951ND nLITE
שם:
רותם
תאריך:
25/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוכרן סרגיי עושה את עבודתו בצורה הטובה ביותר אדם עם יחסי אנוש מעולים בקיצור איש מכירות מעולה!!!! ממליץ בחום מאוד
מוצר:
סוללות S4
שם:
Anna
תאריך:
21/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כאשר הגעתי לחנות KSP בקריון, קיבלתי שירות מבחור נחמד מאוד בשם שי.
שי הפגין ידע נרחב מאוד בתחום המחשב לכל חלקיו, ייעץ לי בצורה מקצועית מאוד
וכיוון אותי לקנייה של המחשב הטוב ביותר שיכולתי בגדר התקציב שלי.
הקנייה הייתה קלה, נעימה ועניינית.
10\10 היו קונים שוב - מומלץ בחום!
מוצר:
מחשב נייד Y50-70 i7
שם:
ksp
תאריך:
20/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות KSP בבית שמש ישנם שני מוכרים בשם יהודה ואסף , ברצוני לומר שנכנסתי לסניף זה מספר רב של פעמים ותמיד קיבלתי שירות אדיב מקצועי ונינוח יהי רצון שירבו עובדים כאלה ישר כוחכם.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 Neo I9301I
שם:
Bogdan
תאריך:
20/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בהרכבה עצמית בסניף סטלה מאריס לפני כשבוע, ברצוני לציין ולשבח את החנות עצמה ואת הנציג,שמיל, על היחס החם והשרות המקצועי. במהלך שיחתי עם הנציג התרשמתי ממנו לטובה מקצועית וחברותית. הנציג נתן הסבר על הרכישה בצורה ברורה ופשוטה, הבהיר שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים ושהוא יזמין את כל המרכיבים כבר עכשיו. המוצר הגיע תוך 3-4 ימי עסקים להפתעתי. סה"כ, חנות מקצועית וחברותית, אחזור לשם שנית. הדבר היחידי שהייתי חושב לשפר באותו סניף זה אופן ההרכבה עצמו, שאפשר להשקיע בו קצת יותר מאמץ על מנת לסדר את הכבלים בצורה אסטטית ולעשות כמה בדיקות חוזרות כדי לראות שהכל עובד כמו שצריך (המאוורר שרכשתי לא עבד כמו שצריך אבל סידרתי את זה בקלות כששיחררתי טיפה כמה ברגים)
מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית i7
שם:
chany
תאריך:
18/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני צלמת מקצועית. החלטתי לרכוש אזניות של סנהייזר מכיוון ששמעתי עליהן חוות דעת טובות ומכיוון שניתנות עליהן שנתיים אחריות.
לתדהמתי ולאכזבתי, בשימוש הראשון הרגשתי משהו משונה באוזן ששלפתי את האזניה ראיתי שהיא פשוט התפרקה לשני חלקים שנראה היה כאילו ולא חוברו טוב.
כאשר פניתי לחנות קיבלתי תשובה שאין אחריות על נזק שנגרם ואני זו שגרמתי לנזק.
מעולם לא קיבלתי יחס כזה לא הוגן ואני ממליצה לא לקנות ולא להתקרב לחנות זו שלא מכבדת את הבטחותיה. אל תצפו לכיבוד אחריות בחנות זו, זה לא יקרה. במקרה שלי לא הצלחתי להנות מהמוצר אפילו פעם אחת!!! ועוד גערו בי על כך שבאתי אליהם בכלל. בנוסף לידי עמד לקוח, במקרה נכה, שהיה בסיטואציה גרועה משלי וקיבל יחס משפיל במיוחד.
תגובת החנות:
תמוהה בעינינו טענתה של הלקוחה על איכות המוצר, שכן היא הגיעה עם האוזניות כשעליהן סימני לחץ ושבר חזקים שנגרמו למוצר בהיותו ברשותה! צר לנו כי הלקוחה בוחרת לסלף את העובדות ולהשמיץ את חנותנו, שכן מדובר באוזניות איכותיות מאוד שנשברו כתוצאה משימוש לקוי.
מוצר:
אזניות in ear cx215
שם:
Sasha
תאריך:
18/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרשת לצורך רכישת כונן קשיח חיצוני כאשר אני לא סגור על הדגם,
קיבלתי שירות אדיב ומקצועי ביותר מנציג בשם מתן אשר עזר לי להתמקד על הדגם הנכון ביותר עבורי, איש שירות מעולה!!!
מוצר:
כונן קשיח חיצוני TS1TSJ25H3B
שם:
שלומי
תאריך:
17/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחברת KSP כונן קשיח בסך 765 ₪ בעל 5 שנות אחריות. מהרגע שהתקנתי אותו במחשב הכונן לא הפסיק להשמיע רעשים בכל עת שנדרש לכתוב ולקרוא. למרות שהיה לי ברור שהדיסק תקול התייעצתי עם כמה בעלי מקצוע חיצוניים וכולם אמרו לי שכמו שחשבתי, הדיסק ללא ספק תקול ויש להחליפו. פניתי לסניף ממנו נרכש המכשיר ולאחר סדרת שאלות (כמו "הרבצת לכונן" וכו') טכנאי המעבדה (שבדק את הכונן על כל צדדיו ולא מצא עליו אפילו שריטה קלה) החל לשכנע אותי שזה לא נורא אם הכונן מרעיש ("אז הוא עושה תיק תיק תיק" כדבריו). השתדלתי להישאר ענייני למרות היחס המעליב, וחרה לי שאחרי שהוצאתי לא מעט כספים ברשת KSP בפעם הראשונה שאני מנסה לממש אחריות על מוצר בעל 5 שנות אחריות(!!!) אני מקבל יחס פוגעני כזה. לאחר מכן ניאות הטכנאי לקחת את המוצר לבדיקת מעבדה תוך שהוא מודיע לי מראש שכנראה לא יקבלו את הטענה שלי. כנראה שמבחינתם לראות סרט ולשמוע את הכונן שלך מתקתק זה בסדר.
לאחר כמה ימים קיבלתי הודעה שבה נאמר לי "מוצר תקין מחכה לך בסניף". לתומי חשבתי שהמוצר תוקן או הוחלף. כשהגעתי לסניף הטכנאי החזיר לי בדיוק את אותו דיסק תקול שהבאתי לו כשהוא אומר לי שהדיסק נמצא תקין בתנאי מעבדה. הייתי המום. השארתי את הדיסק התקול על המדף בחנות ויצאתי משם.
אני לא חדש בעולם המחשבים. זה לא המחשב הראשון ולא האחרון שלי. אני יודע לזהות דיסק תקול כשאני נתקל בו. אף בדיקת מעבדה לא תשכנע אותי שאני אמור לשבת ולשמוע בסביבה השקטה שלי בבית את הדיסק מתקתק כל אימת שהוא נדרש לבצע את הפעולות הבסיסיות ביותר עבורן הוא נוצר: קריאה וכתיבה.
צר לי שרשת KSP לא חושבת על הלקוח לטווח הארוך. הגישה שלהם הוכיחה לי שלקנות ברשת הזאת זה הימור. אני בעצם קונה מוצר בלי אחריות ובלי שום גב. אין סיכוי שבעתיד הקרוב או הרחוק אקנה מוצר כלשהו ברשת KSP.
תגובת החנות:
צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף את הדברים - שכן דיסק קשיח הינו מוצר בעל מנגנון מכאני ועל כן בדיקה האם לדיסק סימני מכה הינה בדיקה לגיטימית - שכן מכה כזו עלולה לגרום לתקלה מכאנית שעלולה להוביל, בין היתר, לרעשים בזמן פעולה. בנוסף, הכונן נבדק בבדיקות יצרן ונמצא כי הוא תקין לחלוטין ופועל כראוי ובהתאם לדגם. במידה והלקוח עודנו סבור כי קיימת תקלה בכונן, הוא מזמן להגיע עם מחשבו ולהציגה. ייתכנו סיבות רבות לתופעת הרעש שמתאר הלקוח (כגון הברגה או חיבור לא נכונים) ואנו נשמח לסייע ככל האפשר.
מוצר:
דיסק קשיח פנימי Caviar Black 2TB
שם:
IgalG
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר ולאחר יומיים כבר לקחתי את המוצר שהגיע לחנות(ביום ההזמנה לא היה במלאי).מאוד פשוט נוח והשירות מצוין.המוכר בסניף עמד על כך שאפתח ואוודא את תקינות המוצר בחנות.פשוט תענוג.
מוצר:
רמקולים למחשב solo 4c
שם:
Elena
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יחס מעולה. עזרו לי לפתור את עניין הסים קארד וחסכו לי נסיעה לנתניה. הסבירו לי הכל. ממש חווית קנייה שאני ממליצה בחום.
בקשו בסניף הרצליה מוכר בשם שחף, מקצועי וזריז.
מוצר:
טלפון סלולרי lg g3 16 gb
שם:
amitbsh
תאריך:
12/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים קניתי מחשב ב KSP קרית ביאליק (הסניף שעל כביש חיפה עכו)
רציתי לציין שאני קונה הרבה שנים מחשבים, אבל הפעם היה מאוד חשוב לציין כי המקצועיות, רמת השירות, הסבלנות היתה הרבה מעל למצופה.
המחשב נקנה מבועז והורכב גם ע"י בועז ורמת הידע גם על החלקים, גם על התאמתם לצרכי ורמת ההרכבה היתה הכי מקצועית שראיתי.
תודה ל KSP
מוצר:
מחשב מחשב
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.