אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
50 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.15
ציון ממוצע
396
חוות דעת בשנה האחרונה
1534
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
71
0
2
3 חודשים אחרונים
150
2
13
6 חודשים אחרונים
227
3
33
שנה אחרונה
309
4
83
כל הזמן
1102
18
414
נמצאו 1534 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות אדיב מקצועי ומהיר.
נציג השירות נתן שירות מקצועי ביותר הסביר באדיבות
בהחלט סניף שאמליץ עליו ואחזור בעצמי
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi 3s 32gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מצויין, הרכבה ואספקה מהירה, מחיר טוב
מענה מהיר לשאלות גם בשרות הטלפוני
מומלץ בחום!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייח B250M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד של חברת ASUS מהסניף בהר חוצבים ירושלים ואחרי פחות מיום נאלצתי לחזור לסניף מכיוון שהמחשב לא עבד! עד היום אני ממתין למחשב שיחזור מבדיקה במעבדה ו/או לכסף שלי. שירות לקוחות ממש גרוע ממליץ להתרחק מהרשת הזו!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד של ASUS וכפי הנהוג בחברתנו, מתבקשים הלקוחות לבדוק את המוצר לתקינותו ושהינו ללא כל פגם טרם עזיבתם את החנות.
הלקוח אכן בדק את המחשב בעת שסופק לו, ולאחר שביצע בדיקה זו עזב את החנות שבע רצון.
למחרת הרכישה הגיע הלקוח עם המחשב בטענה שקיימים רעשים מוזרים וקיימת תקלה בחיבורי ה -USB.
המחשב נבדק בנוכחות הלקוח ולא נראתה כל בעיה\תקלה במחשב.

על כן, כשירות טוב נשלח המחשב למעבדה המרכזית לבדיקה מעמיקה.
גם בבדיקה במעבדה המרכזית לא אומתה כל בעיה במחשב אך למרות האמור, לפנים משורת הדין זוכה הלקוח על המחשב.
מוצר:
מחשב נייד X541
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף חדרה במטרה לקנות לאחי עכבר לגיימרים, נתקלתי בבחור מדהים ששמו ליאב , הוא המליץ לי בדיוק על מה שהייתי צריכה, אחי הקטן מאוד מרוצה! תודה על שירות מהיר והוגן, אין ספק שאני חוזרת לעוד קנייה אצל ליאב
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
עכבר גיימרים suw7wh
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות מרכז העיר בירושלים, האוירה נעימה ורגועה, שירות מצוין - סבלני ואדיב, העובד איציק עזר לי בבחירת המחשב בנעם ובסבלנות, ובנוסף, המחשב הגיע בזמן שנאמר לי ובלא תקלות ועיכובים כלל. וגם המחיר מעולה. מומלץ בחום.
מוצר:
מחשב נייד 310-15
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהגיעתי לחנות, ניגש אליי בחור מאוד נחמד וחייכני וביקש לעזרתי. ללא ספק שמחתי שנפלתי בידיים של מוכר זה, אני בנאדם ללא סבלנות, לא החלטי ומאוד קשה שלא מפסיק לשאול שאלות ולאותו מוכר- אלמוג הייתה סבלנות רבה איתי, רואים שהוא בקיא בכל התחום ולא סתם מנסה לדחוף ולמכור, אומר רק את האמת שזה חשוב, ועזר לי להתמקד מבין הרבה אופציות, פשוט תענוג!
אחרי שרכשתי את המחשב הוא אמר לי אם תהיה בעיה אוכל להגיע לסניף ובאמת הייתה לי בעיה ברמקול בפלאפון ישר חזרתי והתעצבנתי ואותו מוכר, אלמוג הרגיע אותי וטיפל לי ישר בבעיה ועזר לי, זה רק מראה כמה אכפת לו מהלקוחות וכמה סבלנות רבה יש לו , נהניתי לקנות שם וולא ספק אני עוד אחזור לשם ואני חושבת שזה בזכותו, למרות שכל המוכרים שם חמודים ועוזרים ורוצים בטובת הלקוח אבל הוא בפרט.
מוצר:
מחשב נייד ledapad
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים מדהימים ושירות מדהים. ענו על כל השאלות שהיו לי ועזרו לי לבחור את המכשיר שהכי מתאים לי.
מוצר:
סלולר Nova
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להודות לעובד בשם שי בסניף KSP קריון. שירות מקצועי, מהיר ומכל הלב. מאוד נדיר היום לקבל שירות שכזה. תודה רבה לך שי!!!
מוצר:
טלפון סלולרי XIAOMI REDMI 3S 16 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות במרכז העיר ירושלים - רחוב קינג ג'ורג'.
זכיתי לשירות טוב ואדיב, הסבר מדוייק על טיב המוצר. חנות נהדרת עם צוות מקצועי.
עזר לי מאוד מנהל החנות יהודה.
קניתי מקלדת מולטימדיה - אבל בלי קשר זו החנות המועדפת עלי לצרכי מחשבים.
מוצר:
מקלדת AIO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בksp בירושלים, מרכז העיר
השירות היה מצוין. לא ידעתי איזה דגם אני רוצה, המוכר פרס פני את כל האפשרויות וסייע באופן מכבד ועם הרבה סבלנות בקבלת ההחלטה.
לאחר הרכישה בדקנו יחד שהמחשב עובד וראינו שהתיק שרכשתי לא מספיק גדול, ולכן בזריזות רבה הוא החליף לי אותו לתיק ממודל אחר.
באמת שירות מצוין, בינתיים גם המחשב עושה עבודה נפלאה.
תודה רבה ליצחק על השירות.
מספר החשבונית הנ"ל הוא המספר של הדיסק און קי והתיק המוחלף, לא של המחשב.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
לפטופ, תיק ודיסק און קי ideapad
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה, מוכר מצויין ורציני, חווית קנייה הכי בטוחה שאפשר לקבל.
שאתם באים לסניף ירושלים מרכז תבקשו את יצחק הוא ידאג לכם טוב מאוד, ממליץ בחום לקנות רק מהם.
מוצר:
טלפון סלולרי Mate 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעלי ואני לקוחות חוזרים בksp סניף קריון בקרית ביאליק. קנינו טלפונים סלולריים, מחשב נייח ומוצרים נוספים. אנחנו רוצים להמליץ על השירות הטוב. רכישתי האחרונה הייתה בתאריך 26.4.17 "אופיס". אלי עזר לי במכירה ובהתקנת התוכנה בצורה סבלנית ומקצועית. בקניות קודמות דרכו זכינו בשירות מצויין באותה המידה. את המחשב הנייח רכשנו דרך שי שנתן לנו שירות מצויין גם הוא.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
תוכנה ולומדה אופיס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד דרך האתר לפני מעל לשבוע וטרם קיבלתי אותו - הובטח משלוח תוך 6 ימי עסקים שנגמרים היום, חברת המשלוחים לא יצרה קשר ושירות הלקוחות של KSP הם כמו רובוטים- לא אדיבים ולא מנסים לפתור את הבעיה אלא רק "מוסרים מידע" לטענתם. אחד מהם (דיברתי עם חמישה) פשוט נתן לי את המייל פניות לביטול עסקה, אמר שאין באפשרותו לעזור לי וניתק.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה ,
הלקוחה קיבלה הודעה מראש, לאחר הזמנתה, שמשלוח עד בית הלקוח מסופק עד 6 ימי עסקים מרגע הפקת החשבונית
ותואם עמה מראש משלוח בשעות הערב.

הלקוחה התקשה לשירות הלקוחות שלנו ביום העסקים החמישי ואמרה כי חברת המשלוחים יצרה עמה קשר ותיאמה עבורה משלוח ביום למחרת, כלומר , 6 ימי עסקים
כפי שהתחייבנו לכן לא ברורה לנו טענת הלקוחה כי חברת המשלוחים לא יצרה עמה קשר.

הלקוחה אמרה כי לא תוכל לקבל את המשלוח למחרת בשעות הערב ועל כן מבקשת לקבל את המוצר עוד באותו היום,
הוסבר לה באדיבות שדבר זה אינו אפשרי ואנו עומדים בזמני האספקה שלנו .

ביקשה לשנות את זמני המשלוחים לשעות הבוקר , הוסבר שניתן לבצע זאת אך זה עלול לקחת זמן נוסף ,
הלקוחה לא קיבלה זאת וביקשה לבטל את ההזמנה.

מוצר:
מחשב נייד IdeaPad 310-15 80TV00KGIV
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל-KSP בסניף רמת גן ברח' ז'בוטינסקי ורכשתי לבן שלי מסך מחשב , לי אין ידע רב במחשב ובכאבלים בפרט. השירות שקיבלתי מעידו היה בל יתואר ניסה לעזור לי בכל מחיר ולא נתן לי לצאת מהחנות עד שהכל היה תקין והייתי מרוצה.
שרות כזה לא קיבלתי מזמן.
מוצר:
מסך מחשב G2460VQ6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשבתי שמגיעה לי תיק מהחברה או משהו, כי המחשב הזה נורה כבד ובגודל לא סטנדרתי. "אם היית קונה לא מהמציאון היו מביאים לי", חבל שזה לא היה רשום בתיאור. חוץ מזה הכל היה מושלם! שירות 100% בהכל! בשירות, במהירות ובתהנוג הקניה! תודה רבה לכם ולסניף שבו קניתי!
מוצר:
מחשב נייד Roge 701
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המחשב מKSP אילת. במשך שבוע (שימוש מועט אשר כלל אך ורק גלישה באינטרנט) המחשב עבד טוב (את המשחב קיבלתי במתנה כך שעד שהתחלתי להשתמש כבר חלפו שבועיים מאז מועד הרכישה). לאחר שבוע המחשב לא עבד, כל פעם שהדלקתי אותו הוא עשה לי מסך של "מעדכן עדכונים לא לכבות את המחשב". ולא משנה כמה זמן השארתי אותו הוא לא נדלק או עשה כל סימן שהוא מעדכן משהו. יצרתי קשר מיד עם החנות ואלו הפנו אותי לחברה שמספקת אחריות על המוצרים של DELL. כשדיברתי איתם הם טענו כי האחריות שDELL מספקת אינה חלה על מערכת ההפעלה וכי בבעיות מסוג זה עלי לפנות לKSP . כשפניתי שוב לKSP נאמר לי כי אין באפשרותם לעשות כלום כששאלתי מה עלי לעשות לא היה להם מענה מלבד לפנות לחברת האחריות של DELL. חזרתי והדגשתי כי לא עשיתי כל כמעט שימוש במחשב וכנראה המוצר שניתן לי היה פגום אך הם לא היו מוכנים לשמוע. כך במשך מספר ימים פשוט כל גוף שלח אותי מאחד לשני. כשהצעתי שKSP תדבר ישירות מול חברת האחריות של DELL על מנת להסדיר אחת ולתמיד את האחריות על פגם שכזה על מנת שאדע למי לפנות בלי שיסבנו אותי מאחד לשני לא התייחסו בשום צורה ולא היה עם מי לדבר. מצער מאד שחברה כמו KSP מתייחסת בצורה כל כך מזלזלת בלקוחות שנופלים בין הכיסאות, ולא מעניין אותם שיש תקלות במחשב אשר אינם מקבלים מענה משום מקום. על טעויות לא חוזרים ואני מהם לא אקנה בעתיד. אמנם המחרים נוחים והם נמצאים בפריסה ארצית, אבל קחו בחשבון שכאשר יש תקלה במוצר והם כבר קיבלו את כספם, שירות הלקוחות שלהם שואף לאפס
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח ,
השירות והאחריות למחשבי DELL ניתנים דרך חברת DELL ולכן הומלץ ללקוח לפנות אליהם .
למרות הרשום לעיל , ולמרות שעבר זמן רב מקניית המחשב, הצענו ללקוח בשיחתנו אלינו להביא את המחשב לסניף ואנו ננסה לסייע כשירות טוב,
לצערנו עד היום הלקוח בחר שלא להגיע.

לא ברורה לנו תלונת הלקוח על שירות הלקוחות, חברתנו הציעה ללקוח מספר פתרונות ואף הציעה לנסות לסייע בבדיקת המחשב על אף שהאחריות הינה בחברת DELL .
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 15 5567 IN-RD33-9762
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכלתי לKSP במטרה לקנות פלאפון חדש וקיבלתי יחס מנציג שגרם לי לרצות לדווח על כך למרות לא עשיתי זאת בעבר. הוא ייעץ לגבי סוג הפלאפון, עזר לי להפעיל אותו, אבזר אותו והגדיל ראש ואף שיחזר לי אנשי קשר מהפלאפון הישן על אף הקושי כיוון שהמסך הקודם נהרס כמעט לגמרי ונדרשה סבלנות רבה. השירות היה מקצועי והנציג השקיע זמן רב אף על פי שהשירות יכל להסתיים במכירה בלבד. לא מובנת מאליה העזרה שקיבלתי מניסיון קודם בחנויות דומות.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי experia c4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דודו ליווה אותי לאורך כל הדרך ונתן לי כתף תומכת בכלמה שחפץ ליבי!!
שירות יוצא מן הכלל מהטובים שראיתי וחוויתי!
לא ציפתי שהמחשב יהיה מוכן לאיסוף לאחר 3 ימים!!
אני אמליץ לכל חבריי לקנות מ-KSP!
מוצר:
מחשב משחקים i7 7700k
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף של קייאספי בקרית השרון (נתניה) בחול המועד פסח. החנות הייתה גדושה קונים, ומאחר והיה רק זבן אחד השתרך תור די ארוך (ובעמידה). עם זאת, המוכר היה אדיב וסובלני, הראה בקיאות ובאופן כללי הציג תודעת שירות גבוהה. הסניף הספציפי בקרית השרון די קטן אבל ממוקם באזור עם הרבה חנייה. השירות ניתן בעמידה ובמקום יש עמדת מחשב בהן ניתן לעלעל במוצרי החנות. מניסיון עבר, מדובר ברשת זולה ואמינה ובהחלט הייתי ממליץ.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
זיכרון למחשב נייד TS1GSK64W6H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקדחה. כתבו עם סוללות ליתיום (יש לי צילום מסך!)
אחרי שפתחתי את המוצר אני רואה שעל הסוללות כתוב בקטן ניקל קדיום (זולות בהרבה)

כתבתי להם 3 אמייל ים - לא נתנו שום תגובה!!!
הם קיבלו את המיל שלי כי אני רואה באתר האינטרנט שלהם הם מיד תיקנו את הטעות
תגובת החנות:
אכן לצערנו הייתה טעות במפרט בהתייחס לסוג הסוללה המסופקת עם המכשיר. משאומתה הבעיה ולאחר בירור מול היבואן הוצעו ללקוח מספר אפשרויות שונות הכוללות בין היתר אספקת מוצר חליפי ובעל מפרט טוב הכולל סוללות ליתיום בהטבה משמעותית.
הלקוח בחר שלא לנצל אף לא אחת מהאפשרויות שהוצעו מסיבות השמורות עמו.
מיותר לציין שכלל האפשרויות שהוצעו ללקוח עדיין תקפות.


מוצר:
מקדחה, מברגה ופטישון PSR 14 14.4V
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שני רכשתי אצלהם לפטופ בסכום בלתי מבוטל של 3290 ש"ח. כאשר הגעתי הביתה, הפעלתי את המחשב והתחלתי את ההרשמה לWindows 10. לאחר אחד השלבים קיבלתי הודעת שגיאה והמחשב נכנס ללופ ומציג מסך עם הודעת "רק רגע". לאחר המתנה של לילה ולאחר מכן נסיון לאתחל את המחשב ללא התקדמות, צלצלה בת זוגתי ברביעי על הבוקר, ישר לאחר החג לחברת DELL. לענת דל אין בעיית חומרה אלא בעיית תוכנה, לכן זה לא קשור אליהם.
ניגשנו לחנות KSP בסניף בו רכשנו את המחשב. המוכר בחנות היה בסדר וניסה לעזור לנו ככל יכולתו ללא הצלחה. הוא עדכן אותנו שהנחו אותו שיש לשלוח את המחשב למעבדה. כשהתקוממנו על כך שמחשב שנרכש רק לפני יומיים מהחנות שלהם נדרש להגיע למעבדה, הוא הפנה אותנו לשירות הלקוחות.
בשירות הלקוחות ענתה לנו בחורה בשם בת-אל שלא הסכימה להעביר לנו בשום פנים ואופן את ההנהלה כאשר דרשנו לקבל החזר כספי או לחילופין מחשב חדש, שכן לא הגיוני שמחשב בן יומיים יגיע למעבדה ואין לנו כל רצון במחשב כזה. בשלב מסוים בשיחה היא אמרה לבת זוגתי שהיא לא תקבל את המספר של ההנהלה וש"תתקדם", ולאחר מכן ניתקה לה את הטלפון בפנים. לאחר מכן טילפנו שוב, אך כאמור אף אחת מטענותינו ודרישתנו ההגיונית נענתה.
ניסינו ליצור קשר במייל ובפייסבוק, אך אף אחד לא טרח ליצור עמנו קשר בחזרה (למעט תגובה בפייסבוק עם בקשה לפרטי החשבונית, ולאחר מכן כלום). אני משער שתאמרו שזה היה חול המועד, אך את הצרכן שלא קיבל את התמורה המלאה ל-3290 ש"ח שהוא שילם, זה לא מעניין.
מאחר ויצא לי לראות שאתם נוהגים להשליך את האחריות על לקוחות באופן עקבי, אבהיר שני דברים:
1. אל תכתבו שקיבלתי מענה לשביעות רצוני אלא אם תחזירו לי את מלוא הכסף ששילמתי על המוצר הפגום שרכשתי, או שתחליטו לעשות את המעשה הנכון ולהביא לי מחשב תקין וחדש שכן לא שילמתי עבור מכשיר מחודש או מכשיר שזקוק לעבור במעבדה ישר לאחר שנפתח.
2. במידה ותכתבו שDELL הינם החברה שמספקת אחריות על המוצר- דל מעניקים אחריות על החומרה של המוצר בלבד.
לא אתפלא אם גם הפעם תנסו להשליך את האחריות על הלקוח במקום לקחת את האחריות ולטפל במקרה כראוי.
מוצר:
מחשב נייד VOSTRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נגרמה לי עוגמת נפש גדולה ביותר מקניית הפלאפון בחברת KSP. מאוכזבת מאוד מאוד מחווית השירות. כדאי לקרוא:
בתאריך 30/11/16 קניתי סמארטפון XIAOMI REDMI NOTE 3 של היבואן הרשמי HEMILTON ב- KSP סניף פ"ת.
לאחר שבוע מקניית המכשיר החלה תקלה והמכשיר משמיע רעשים צורמים ללא הפסקה.
KSP הפנו אותי לנק' איסוף של HEMILTON בת"א על מנת לממש את האחריות שלי. נסעתי מפ"ת שעתיים בכל כיוון באוטובוסים ומסרתי את הפלאפון לתיקון.
לאחר מספר ימים התקשרו אלי מנקודת האיסוף שהפלאפון חזר מתיקון. נסעתי שוב כמה שעות רק כדי לגלות שHEMILTON טוענים שהפלאפון לא באחריותם ולא תיקנו לי את הפלאפון.
מאז הייתי בעשרות טלפונים מול שירות הלקוחות של KSP ו- HEMILTON. כולם מסירים אחריות וטוענים שאני משקרת ולא מביאה את הפלאפון האמיתי שרכשתי ושעליו יש לי אחריות.(מיותר לציין שאני סטודנטית תמימה בלי מטרה "לסדר" אך אחד, לאורך כל הדרך מדובר באותו מכשיר).
אין עם מי לדבר! הלך הכסף לפח! התייאשתי מסיכוי שהם יקחו אחריות על המקרה וקניתי פלאפון חדש שחייב אותי להוציא סכום כסף רציני נוסף.
מראש פניתי לחברה מוכרת והסכמתי לשלם יותר, בדיוק בשביל להימנע ממצבים כאלה. עצוב מאוד שחברת KSP שמוכרת וידועה לכולם מזלזלת בצורה כזו בלקוחות שלה ומסירה אחריות.
מוצר:
טלפון סלולרי redmi note 3 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו כמה רגעים לפני סגירת החנות, המוכר שי היה מאד אדיב נחמד וסבלני כלפינו, הסביר הכל, עזר המליץ וענה על כל שאלותיי במקצועיות בנימוס ועם חיוך. נהניתי מאד לקנות אצל שי המוכר מה שגרם לי להיות עוד יותר מרוצה מהקניה שלי
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חמישה ימים עם המכשיר הוא נתקע והפסיק לעבוד.
הבאתי את המכשיר ובמקום להחליף אותו, ולמנוע את הטירטור שלי הלוך ושוב הם שולחים מכשיר חדש למעבדה. המכשיר היה בשימוש בקושי שלושה ימים עד שנתקע והפסיק להגיב. בושה שזה היחס ללקוחות.
זו הפעם האחרונה שארכוש מכשיר בKSP.
תגובת החנות:
נציגי החנות הינם נציגי מכירות ואינם מוסמכים לאבחן תקלות בטלפונים סלולרים ,לכן המכשיר נשלח למעבדה הראשית לבדיקה האם קיימת תקלה .
הוסבר ללקוחה כי המכשיר נשלח לאימות התקלה ובמידה והתקלה תאומת יוחלף המכשיר .
התקבלה תשובת המעבדה בנושא והלקוחה קיבלה אישור החלפה עבור מוצר זה.
מוצר:
סלולרי Note 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמני אספקה ארוכים מדי שירות משלוחים על הפנים לא כל המוצרים ניתנים בשירות בוקסרית שירות מעולה ממליץ לאחראים שם בחנות לצרף את כל המוצרים לשירות box it אני מאוכזב מהטיפול בהזמנות שלי גם משלם משלוח מהיר וגם מקבל את זה אחרי שבועיים ממש בושה !!!!!!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח ,
הלקוח ביצע את הזמנתו בסמוך לסוף השבוע ולחג הפסח.
בעת ביצוע ההזמנה באתר האינטרנט שלנו , מופיע כגילוי נאות כי זמן אספקת המוצר מרגע החיוב הוא עד 6 ימי עסקים ועל כן לא ברורה לנו תלונתו.
בנוסף, יש לציין שכשירות טוב ולאור פניותיו ,נציגת שירות לקוחות שבה טלפונית אל הלקוח ויידעה אותו כי יזוכה על דמי המשלוח .
מוצר:
רמקולים למחשב ומקלדת S120
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר