אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
228
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
1
5
3 חודשים אחרונים
3
2
13
6 חודשים אחרונים
24
3
25
שנה אחרונה
157
4
67
כל הזמן
420
9
216
נמצאו 645 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
בשמת
תאריך:
16/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד בסניף נשר.
המוכר נחמד - ייעץ לי במקצועיות - הסביר יתרונות וחסרונות של כל אופציה ולבסוף עזר לי לבחור את המוצר שהכי מתאים לצרכים שלי.
לא חיכיתי הרבה בתור וקיבלתי גם חבילה של מוצרים נלווים במחיר מוזל.
מחיר טוב.

בסה"כ אני מרוצה. מרגישה שעשיתי קניה טובה.
מוצר:
מחשב נייד G510
שם:
Rinat
תאריך:
16/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כתמיד שירות אדיב ומהיר, המוכר הקשיב לצרכיי והציע מוצר מתאים. המוצר עובד מעולה. חווית קנייה טובה מאוד, תודה רבה, אשוב בקרוב!
מוצר:
רמקול אלחוטי נייד SP0 portable wwireless bluetooth speaker
שם:
ClassA
תאריך:
14/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה: מוצרים פגומים, שרות גרוע, יחס מזלזל - לא להתקרב אליהם !

רכישת המקלדת היתה יחסית מהירה: שילמתי, פתחתי את האריזה, בדקתי בדיקה מהירה ויצאתי מהחנות.
כשהגעתי הביתה שמתי לב שהמוצר פגום ומייד הלכתי לסניף כדי להחליף או לקבל זיכוי כספי. בסניף אחד הנציגים בדק את האריזה וטען שלא ניתן להחליף למוצר אחר או לזכות כי חסר באריזה דיסק עם דרייברים. כל ניסיונותיי לשכנע אותו, את הנציג שלידו ואת שרות הלקוחות שלא היה באריזה דיסק עם דרייברים עלו בתוהו. כולם טענו שהיה דיסק עם דרייברים ועכשיו הוא חסר.
ב-KSP הלקוח תמיד טועה.
כשביקתי לדבר עם מנהל אמר לי הנציג שהוא המנהל, ושאני יכול לשבת שם עד מחר.
הוא טען שזה המצב והאפשרות היחידה שלי היא להשאיר את המוצר ולפתוח קריאת שרות. בלית ברירה ומתוך חוסר אונים זה מה שעשיתי. ההרגשה היתה שאין עם מי לדבר.
בינתיים בדקתי באינטרנט unboxing של המוצר, כמו-כן שלחתי פניה לחברה שמייצרת את המוצר שטענו בחזרה שהם לא מספקים דרייברים עם האריזה.
לבסוף הסכימו KSP להחזיר לי את כספי (כמובן בניכוי 5%) גם לא הואילו בטובם להודות שטעו.
שרות מזעזע, אפס יחסי אנוש.
עדיף לשלם מעט יותר אצל המתחרים ולקבל תמורת ההפרש שרות הולם ולא יחס משפיל ומזלזל.
אני יותר לא אקנה מ-KSP וגם לא ממליץ לאף אחד לקנות שם.
תגובת החנות:
צר לנו על אכזבת הלקוח אך יש להדגיש כי הדברים, כפי שהציגם, אינם מדוייקים כלל. למען הסר ספק, איננו מוכרים "מוצרים פגומים" וחבל שהלקוח בחר להשמיץ רשת גדולה ומכובדת. הלקוח ביקש להחזיר את המוצר, ולצערנו הגיע לחנות עם אריזה חלקית בלבד. הוצעו לו מגוון פתרונות לנושא אך הוא סירב לקבלם.
אנו מצרים על הרגשת הלקוח ומזמינים אותו להנות ממגוון המוצרים ומשירות ברמה גבוהה כפי שנהוג אצלנו.
מוצר:
מקלדת DeathStalker Expert Gaming
שם:
Shalom
תאריך:
14/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כטכנאי מחשבים כבר קניתי שמה הרבה פעמים בעיקר מחשבים נייחים וניידים ואביזרים למחשבים, ותמיד קבלתי יחס חם טוב ואדיב שירות מעולה, ובעיקר בזכות הנציג מכירות ''חיים'' שדאג ודאג לעזור בכל הפרמטרים מייעוץ עד שירות במכירה והמון סבלנות ובבדיקת תקינות המוצר לפני המסירה.
אני מאוד מאוד ממליץ על המקום הזה ובמיוחד אצל ''חיים'' הנציג מכירות בהר חוצבים ירושלים.
מוצר:
מחשב נייח ונייד 13
שם:
עודד
תאריך:
13/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מפבל יחס אישי מהרגע הראשון שהבעתי עניין בהרכבת מחשב, וזה עוד לפני שהיה לי ברור שדרכו ארכוש אותו. פבל היה רגיש מאוד לצרכים היישומיים שדרשתי מהמוצר, במסגרת התקציב שעמד לרשותי, שעושה הרושם שנוצל באופן יעיל.
לפבל היה חשוב להסביר לי את המשמעויות של הדקויות במפרט, ובמידה והיה חשוב לעשות שינוי, בין אם היה מהקלים ביותר, קיבלתי הסבר מפורט לסיבה.

המחשב היה מוכן תוך יומיים. זה מעט זמן. שפו.
מוצר:
מחשב גיימינג נייח 4670, EVGA GTX770...
שם:
מיטל
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את עובדי החנות K.S.P בסניף נצרת עילית. העובדים אדיבים, נותני שירות מצוין ,סבלניים ,סובלניים ונותנים מענה לכל לקוח ושאלותיו
וירבו אנשי שירות כמוהם :)
מוצר:
טלפון סלולרי note 3
שם:
אג
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אלו הדברים הקטנים שחשובים :

היו לי שתי חוויות קניה ב-KSP בזמן האחרון. בשתיהן, נציג שירות בשם מור (סניף דיזינגוף סנטר) פתר לי בקלילות מדהימה בעיות שהיו לי (אחת בהתקנת - והפעלת - Win7 - בעיה שמיקרוסופט עצמם >לא< פתרו ובמקום זה, פטרו אותי ב-"תקנה מערכת הפעלה חדשה") ואחת עם מפצל USB3 שאיכשהו הספק שהיגע איתו לא סיפק לו מספיק כוח לדחוף את כל ההתקנים שהכנסתי לתוכו.

נחסכו לי כסף (עם מערכת ההפעלה) וזמן (עם המפצל).

מה שנשאר להגיד זה "שאפו !".

כמו שאמרתי בהתחלה... אלו הדברים הקטנים שעושים את ההבדל, בסופו של דבר.
על פיהם תיזכר חווית הקניה.
מוצר:
מפצל USB-3 USB 3.0 4-Port Hub With External Power Adapter
שם:
Igor
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נוחה מהירה ורלוונתית. יש הסבר טוב על המוצר, ועמידה מצויננת בדרישות , הסניף ממוקם במקוםם נגיש. המוחר היה מאוד מבין וקשוב
מוצר:
מעבד +פלתת אם s1150
שם:
Ira
תאריך:
11/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי אוזניות יחסית פשוטות ואיכותיות לבעלי כדי שיוכל לראות סרטים בשקט בלילה המוכר הראה לי את האוזניות האלה הסביר לי עליהם וראיתי שבמחיר הזה אכן האוזניות הם מציאה. תודה רבה לכם סניף מת"מ
מוצר:
אוזניות HD201
שם:
אור
תאריך:
11/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לרומן וסרגיי מKSP סניף טבריה על השירות המקצועי, האדיב האכפתיות והידע הנרחב!! הם ענו לי לכל שאלה ונתנו יחס חם מכל הלב!!!
אשמח לחזור לשם ולרכוש משם מוצרים!!
יישר כוח!! ממליץ בחום!! שוב המון תודה!!!
מוצר:
מעבד Intel Core i7 4820K Box
שם:
אנונימי
תאריך:
10/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום קניתי מksp אייפד אייר ואחרי קצת יותר משבוע (ללא שום נפילה/נזק פיזי) בזמן תפעול המכשיר מופיע סדק אחד לאורך כל המסך אני חוזר לא היה שום נפילה או נזק פיזי פשוט הופיע סדק!!! לא משנה מה ksp ירשמו כתגובה לא היה נזק פיזי הסדק הופיע שהמכשיר היה בידיים שלי.
הגעתי לksp הסברתי להם את המצב והם החליטו שהנזק הגיע כתוצאה מלחיצה חזקה או מה מה שהם ימציאו בתגובה לחוות הדעת שאני רושם (אם הנזק היה כתוצאה מלחיצה אז איפה הנזק על המסך הlcd) גם הוא היה חייב להיות מושפע וגם לו היה חייב להיות נזק.
ניסיתי וניסיתי להסביר להם שוב ושוב מה קרה ופשוט לא מעניין אותם (חושבים על הכיס שלהם) פשוט לא מבינים שצריך לשמור על הלקוחות, ואנחנו הלקוחות מקור הפרנסה שלהם
בסופו של דבר לא סידרו לי את המכשיר וכמובן שעכשיו אני יסדר את המכשיר על חשבוני ,חשבון הלקוח.
אני כבר לא יקנה משם יותר לעולם
עצה שלי לא לקנות מהחברה הזאת , בזמן הקנייה הכל טוב ויפה ברגע שמגיע הזמן שצריך לממש את האחריות אין אם מי לדבר פשוט כמשמעו
נכון להיות לפי הנתון באתר קצת פחות מחצי מהחוות הדעת הם שליליות דבר שלא נתפס ולא צריך להיות ,מזה תסיקו את המסקנה->לא לקנות מהם
לסיום אני מאמין שאם סניף אחד מתנהל ככה גם כל הסניפים אותו הדבר.


מוצר:
טאבלט ipad air 32gb
שם:
Yair Milter
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אוזניות ברמה גבוהה מאוד וזה בזכות איש מכירות שקלע בול למטרה לפי הדרישות שלי. סניף נהריה מצויין אנשים אדיבים סבלניים ומקצועיים
מוצר:
אוזניות CX300 II
שם:
שי
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
באופן כללי אני בכלל לא ממליץ על ksp עדיף בדברים מסוימים לשלם יותר יקר ולא לקנות שם, עדיף שאני לא ירבה במילים
מוצר:
דיסק און קי 64gb flash drive
שם:
שרית
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת בסניף בילו, וזאת באמצעות המוכר חנן שהיה מאוד אדיב במהלך כל הקנייה. היה ברור כי היה לו ידע מאוד נרחב בתחום, וזאת מאוד עזר בתהליך הקנייה, להתאים לי את המדפסת המתאימה ביותר לצרכיי.
מוצר:
מדפסת 4625e
שם:
Elad
תאריך:
08/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוכר עזר בכל שאלה, אכפתיות, המון ידע בתחום, סבלנות. קניתי בזכותו את המחשב בלי לחשוב פעמיים ואני מאוד מרוצה מהקנייה.
מוצר:
מחשב נייד G510
שם:
roman
תאריך:
06/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף מת"מ חלקים למחשב חזק מאוד היה שם בחור נחמד בשם דימה המליץ לי על מוצרים טובים ואיכותיים במחירים טובים מאוד ואני לא מצטער בכלל על ההמלצות שלו כי הן היו פצצה!!! נהנתי מהשרות ומהחנות (אפשר לפחות לראות את הקופסאות לאומת רוממה)
מוצר:
חלקים של מחשב GTX 780
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.