אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
165
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
4
3 חודשים אחרונים
40
1
11
6 חודשים אחרונים
58
1
30
שנה אחרונה
95
4
66
כל הזמן
504
11
266
נמצאו 781 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
muzaparoff
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מהם כלום!
קניתי ps4, ואחרי 17 יום ביום חמישי בערב נארס לי משום מה. בשישי באתי לסניף שבו נקנה המכשיר. אמרו שהם לא מתקנים את זה, וצריך להתקשר לחברה חיצונית שהיא מעבדה. קודם כל מעבדה זאת לא נמצאת באותו עיר והם לא עבדים ביום שישי. ביום ראשון יתחלתי להתקשר למעבדה, ורק אחרי 43 דקות ענו לי בטלאפון. אמרו לי שאני צריך להגיע אליכם או לשלם על משלוח. הסכמתי למלוח ולקחו לי את כל הפרטים של כרטיס אשראי, ואמרו לי שאחזרו עליי. אני כבר אחרי 5 שעות.
נראה להם שכל הסיפור הזה יכול לקרות לחברה שיש להם כל כך הרבה סניפים בארץ???
מבחינתי, זה שרות הכי זרוע שיא פעם פגשתי שמעתי, למרות שאני לקוח של HOT! :)
תגובת החנות:
לא ברור על מה מלין הלקוח - הרי בעת רכישת המוצר מוסבר שהאחריות והשירות ניתנים ע"י מעבדה המתמחה בסוג זה קונסולה ולא על ידי חברתנו. עם זאת, הלקוח תמיד מוזמן לפנות לחברתנו עם הפרטים ונשמח לסייע ככל האפשר.
מוצר:
playstation 4 Sony playstation 4
שם:
קובי סער
תאריך:
28/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה 3 לאוקטובר קניתי מחשב חזק מאוד בעלת של 7000 ש"ח רק רכיבים, לא כולל ציוד היקפי. מעבד i7 הכי חדש, כרטיס מסך GTX950, SSD, וכו'. הגיע ב 14 באוקטובר מחשב ונתקע אחרי ההתקנה. החזרתי לתיקון והוא הוחזר אחרי שלושה ימים, באותו יום שוב נתקע (מסך כחול), הוחזר לחנות לשבוע תיקון, הוחזר אחרי שבוע ושוב נתקע באותו יום. ביקשתי החזר כספי, הרי לא עברו 14 יום, אמר לי המוכר "המחשב תקול, למה שנקבל?", ניסיתי ליצור קשר עם שרות לקוחות ואמרו לי לכתוב במייל. שלחתי מייל וחזרה אליי בקרירות בחורה בשם קארין. אינסוף מיילים ונסיונות ליצור קשר, לא הצלחתי. עד אשר שלחתי כתב תביעה ואז היא ביקשה ששוב אשלח לתיקון ונתנה לי מחשב חלופי. טרום מעבדי ה i בכלל, ללא אופיס, אין לי מה לעשות איתו. אמרו כי המחשב תקין והייתה התנגשות בכרטיס המסך, אך מכתב של הטכנאי שבדק אותו אצלי מוכיח אחרת. איני מעוניין במחשב וניסיתי לקבל את עלות המחשב והתביעה ללא הצלחה. אין דרך ליצור איתם קשר. נציגת שרות בטלפון אומרת לי "זה בטיפול של קארין והיא לא עונה לטלפונים, מצטערת".
אין עם מי לדבר!!!!!!!!!!!!! לא לקנות שם, אולי זול אך זה ביוקר.
שוב לא לקנות ב KSP, פעם ראשונה בחיי שהגשתי תביעה קטנה!!
תגובת החנות:
שלום רב,

הפרטים שרשם הלקוח אינם קרובים למציאות ואינם נכונים, שכן חברתנו עשתה את כל המאמצים לעזור לו בפנייתו.

לאור טענת הלקוח שמחשבו תקול, הוא התבקש להביא את המחשב לחנות ממנה רכש לבדיקה.
הלקוח הביא את המחשב אשר נבדק ונמצא תקין לחלוטין, לכן הלקוח אסף את המחשב.

הלקוח פנה שוב בטענה שהמחשב לא תקין, הלקוח התבקש להביא את המחשב לשם העברתו למרכז לבדיקת טכנאי הראשי, הלקוח דרש לקבל מחשב זמני חלופי.

למרות שהוסבר ללקוח שחברתנו אינה מספקת מחשב חלופי בהתאם לתנאי ותעודת האחריות, לפנים משורת הדין סופק ללקוח מחשב נייד חלופי לזמן בדיקת המחשב שהביא וטען שהוא לא תקין.

הלקוח הביא את המחשב לבדיקה שוב, המחשב הועבר למרכז לבדיקת הטכנאי הראשי, שם נמצא כי שוב כי הוא תקין לחלוטין, וככול שהופיע ללקוח בעיה בו היא נובעת מהגדרות בלבד !

למרות כל האמור, ולמרות שמחשבו נבדק ונמצא תקין לחלוטין, נרשם ללקוח במייל שישיב לחברתנו את המחשב הנייד החלופי שניתן לו (כפי שביקש וקיבל כשירות טוב) לזמן בדיקת המחשב בלבד, כנגד יוחזר לו כספו במלואו על סכום הרכישה.

להפתעת חברתנו הלקוח סירב לעשות כן ולא הגיע לחנות להשיב את המחשב הנייד החלופי שנמסר לו ולקבל את כספו.

חברתנו פעלה ללא דופי, מעבר להתחייבותה בתנאי ותעודת האחריות וניסתה לעזור ללקוח ככול האפשר בניגוד לטענותיו.

מוצר:
מחשב נייל i7 4790,gtx 950,16gb ram; ssd
שם:
misha
תאריך:
26/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ. שירות גרוע, מוכרים דברים פגומים!!! משקרים במעמד הרכישה!!!
קניתי מחשב שמסך היה פגום, החברה סירבה לתקן או להחליפו למוצר אחר, לאחר פניות מרובות והמתנה ארוכה על הקו ואחרי שבזבזתי כמה ימים כדי להחזיר מוצר פגום, החברה נתנה זיכוי חלקי כי "מדובר בבלאי סביר"

מוצר:
מחשב נייד Y50-70 4K
שם:
Avital
תאריך:
26/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
סניף ראשון לציון- אני רוצה לציין אצת חנן דבוש עובד בסניף,קיבלתי ממנו שירות מדהים שעדיין לא נתקלתי כמוהו, אדיבות, מקצועיות והכי חשוב כנות והוגנות, אני בטוח אחזור לשם, ממליצה בחום!!
מוצר:
מחשב נייד PAVILION G SERIES
שם:
boris
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד בחנות שבתוך הבית מלון רימונים באילת. במפרט היה כתוב שמשקל המחשב 2.2 ק"ג. לאחר קניה התברר שמשקל 2.6 ק"ג. פניתי לשרות לקוחות, קיבלתי תשובה לא נכונה שנתון נלקח ממפרט היצרן. אני ממליץ לקונים לבדוק טוב נתונים של מחשבים שרשומים במפרטים שמתפרסמים ב-KSP. לאחר כחודש מחשב הפסיק לעבוד. מסרתי לתיקון למעבדה CPM שעובדת בהסכם עם KSP. המחשב בתיקון כמעת חודש ימים, אין חלקים, אין פטרון. אני ממליץ לא לקנות מוצרים שמתקנים במסגרת אחראיות ב CPM
תגובת החנות:
הדברים אינם נכונים כלל. הלקוח רכש מחשב לפי נתונים שמופרסמים ע"י היצרן - כפי שהראו לו באתר היצרן עצמו. למרות זאת, ניתנה לו האפשרות להחזיר את המחשב אך הוא בחר שלא לעשות כן. יש להדגיש כי מעבדת CPM אינה מעבדה שעובדת בהסכם עם KSP, אלא מעבדת השירות מטעם LENOVO. אנו מצרים על תחושתו שלהלקוח אך בחירתו לסלף העובדות ולא להציג את הדברים כפי שהם תמוהה בעינינו היות וקיבל שירות ופתרונות אך סירב לקבלם.
מוצר:
מחשב נייד Z510
שם:
נועם
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בצהריים לסניף חיפה מת"מ הזמנתי מחשב ובערב הוא היה מוכן
חשוב לציין שקיבלתי מהצוות שירות אדיב ומקצועי
אם הרבה סבלנות ויחס טוב וזה מה שבאמת חשוב
בקיצור צוות מצוין
תודה לכם על השירות והאמינות
מוצר:
מחשב asus
שם:
אייל
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מצ"ב ההתכתבות החד צדדית שלי עם שירות הלקוחות (כמובן שאף אחד לא טרח להגיב):
"שלום רב,
רכשתי מקלדת של ROCCAT בסניף רמת אביב בתאריך ה-17.11.14. לצערי, המקלדת לא תומכת בחיבור ל-KVM.
לאחר שפניתי ליצרן, היצרן קבע את הטענה כי המקלדת לא תומכת ב-KVM. המוצר נפתח וניסיתי לחבר אותו ל-KVM. עם זאת לא נעשה שימוש במוצר (מאחר והמקלדת לא מגיבה) ובנוסף האריזה שמורה היטב אצלי.
אני אפנה לאחד הסניפים על מנת לנסות להחליף את המוצר (גם אם נפתח).
על מנת לבחון האם ניתן לפנות לסניף הקרוב למקום עבודתי במקום לסניף בו נקנה המוצר, פניתי למוקד וענה לי נצג בשם ליאור ממין זכר. לאחר דין ודברים בהם הוא אמר לי במפורש "שזאת בעיה שלי שלא שאלתי האם המוצר תומך ב-KVM", "פעם הבאה אל תקנה ב-KSP" והתעלם מהשאלה שלי למה כן כתוב על מוצרים באלו מערכות הפעלה הם תומכים אבל העובדה כי לא רשום על מוצר האם הוא תומך ב-KVM או לא לא מהווה אי מסירת מידע המחייבת החלפת מוצר.
כמובן כשביקשתי מנהל או מישהו מעליו הוא סירב ואמר כי אני יכול לפנות רק במייל או בפקס ואמר לי שמאחר והוא לא יכול לעזור לי יותר הוא מנתק אותי, וכמובן ניתק.
במידה וזהו השירות הניתן בחברה אני אקשיב להמלצה של ליאור שלטענתו "רק ניסה לעזור לי", אקבל את העזרה ולא אקנה שנית. אתם כבר לא הכי זולים בהרבה מוצרים (עם הנימוק של זמן אספקה, אם כי לא מזמן קניתי לפטופ בחנות באספקה מיידית למרות שבזאפ היה רשום זמן אספקה של כמה ימים, אבל אם הולכים לחנות מקבלים מיידית). אז מה שנשאר לכם זאת הפריסה הנוחה והשירות המצויין שקיבלתי עד היום. אם תחליטו לנטרל את השירות, למרות הפריסה הנוחה אני אוותר ואקנה במקום אחר זול יותר עם שירות טוב יותר.

בתודה מראש"

"אני שמח לבשר לכם שהלכתי היום לסניף פ"ת ביצחק רבין והמוכר אמר שהוא קיבל שיחה מהשירות שאין מה לעשות איתי. הוא רק ראה שהמדבקה חתוכה ולא פתח את הקופסא כדי לבדוק מה המצב של המקלדת. כמובן שהוא סירב להתקשר למנהל וטען שהשירות, להלן ליאור הוא המנהל שלו."
מוצר:
מקלדת ISKU
שם:
nuak
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות המחשבים של ksp בקריון בקרית ביאליק ,קטנה אבל גדולה אין בזבוז זמן המוכר שי היה אדיב והשיב לכל שאלותי בצרוף הסבר מתאים ,חווית קניה נעימה.
מוצר:
מדפסת אלחוטית 4645 [b4l10c]
שם:
אסף
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה קיבלתי רכיב חומרה פגום (כרטיס מסך).
לאחר תהליך ארוך של בדיקות, הכרטיס הוחלף בכרטיס אחר.

לכל אורך התהליך אציין לטובה את השירות שקיבלתי מואלרי ויקיר עובדי החנות בכפר סבא.
במיוחד אציין לטובה את יקיר על יחס אישי - עדכן אותי בכל מה שקורה עד לתהליך קבלת המחשב.
מוצר:
מחשב נייח core i7 4790
שם:
Boaz
תאריך:
22/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמדגישה כמה חשוב לקרוא את האותיות הקטנות..
לכל לקוח עתידי חשוב לשים לב!
קיי.אס.פי. מוכרים מכשיר פלייסטשן 4, שמיובא מאסיה, עם תקן של אסיה.
מה שאומר שמערכת ההפעלה הפוכה מפלייסטשן רגיל אירופאי ואין שום דרך לשנות את זה בקונסולה. אבל את זה הם לא טורחים להגיד או לכתוב או לציין בשום מקום באתר!

כשניגשתי לשירות לקוחות, הפנו אותי למעבדה שמייבאת את זה, ענתה לי בחורה שלא ידעה אפילו מי זו חברת סוני שלא לדבר על קונסולה. שירות הלקוחות של החברה חסר אונים ואדיש, או יותר נכון.. חסר כל אכפתיות. מבחינתם שילמתי על המוצר, וזה כל מה שעניין אותם.
עד עכשיו לא קיבלתי מענה או תשובה לפיתרון לבעיה, והמכשיר פועל על תקן אסייתי עדיין, מה שאומר שהשלט מגיב הפוך ממה שאני רגיל, ומערכת ההפעלה גם.

המינימום שחברה יכולה לעשות הוא לכתוב מה היא מוכרת, ואני כלקוח רשאי לבחור אם אני רוצה במוצר שהם מוכרים או לא. אבל התחושה היחידה שיש פה היא תחושה של זלזול בלקוח, ומרמה. אבל זו ביקורת מוכרת בחברת קיי.אס.פי.
תגובת החנות:
אנו מצרים על בחירתו של הלקוח לסלף את הדברים ולהשמיץ. קיימת שקיפות מלאה בנוגע לכל מוצר הנמכר בחברתנו. הפרטים מופיעים על גבי אריזות המוצרים וכן ניתן לשאול ולוודא פרטים עוד בטרם הרכישה, מול נציג המכירות.
מוצר:
קונסולת משחקים פלייסטשן 4
שם:
nir
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי כיסוי לפלאפון סלולרי ב290 ש״ח נוכחתי כי אינו מתאים לי.
החנות ושירות הלקוחות סירבו לקבל את המוצר בחזרה וזאת בניגוד לחוק להגנת הצרכן.
לטענתם אינם מקבלים את המוצר עקב קרע קל באריזה הפנימית של המוצר(שלא בוצע על ידי). המוצר עצמו נקי ובמצב חדש לחלוטין.

הסירוב אינו מוצדק שכן על פי החוק, זכות ביטול זו אינה קשורה לטיב המוצר, כך שהצרכן רשאי לבטל את העסקה גם ללא נימוק ובלי קשר לפגם או טענה כלשהם עד 14 יום מהרכישה.

הצטערתי מאוד ללמוד על האטימות, חוסר ההגיון והשירותיות הירודה שקיבלתי בעיקר מקארין משירות הלקוחות.

מאוד לא ממליץ לרכוש שם שכן פעם שתצטרכו שירות לאחר קניה , אין עם מי לדבר. לפני קניה, החנויות מאוד אדיבות.
ממש א - כ - ז - ב - ה.
תגובת החנות:
טענות הלקוח אינן נכונות כלל וצר לנו כי בחר לסלף העובדות. הלקוח ביקש להחזיר מוצר בו השתמש במשך מס' ימים ומסיבותיו שלו החליט שאינו מתאים לו. המוצר הוחזר על ידו במצב שאינו חדש בעליל ולפיכך לא ניתן היה לקבלו חזרה - כמובן שאם המוצר היה חדש כפי שטוען הלקוח, לא הייתה כל בעיה להחזירו.
מוצר:
כיסוי לאייפון atlas id
שם:
nevo buchnik
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
לקח להם 3 שבועות רק לשלוח את המוצר. הם מתחייבים ל21 ימי עסקים, כרגע עברו כבר 23 ועדיין לא הגיע, לפי האתר אמור להגיע בימים הקרובים.
משלוחים מסין מגיעים יותר מהר מזה, לא הגיוני שהם מתחילים לשלוח את המוצר רק 3 שבועות אחרי ההזמנה
מוצר:
זיכרון נייד Silicon Power Armor A80
שם:
nurit
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ב26/10 הגעתי לחנות לרכוש טלפון. הדבר לקח לי 5 דק.
כמה ימים אחרי (שהגיע הסים) הדלקתי אותו והמסך היה מקולקל (לפני תום 14 יום של עסקה) הגעתי לחנות. והמוכרים "האשימו" אותי שבסבירות גבוהה נשפכו נוזלים למכשיר.
עליי לגשת למעבדות. (הייתי בהלם). נגשתי למעבדות וכמובן התברר שהבעיה היא בעיית יצרן. הם הסכימו לתת לי את הכסף אבל קודם עליי לחכות שהמכשיר יחזור מבדיקה. להביא ואתו ולגשת אליהם.
שלושה שבועות ואין לי עדיין מכשיר וגם לא כסף.
שירות ברמה הכי נמוכה שיש. עם תשובות לקוניות ובלי שום פיצוי הולם. אני לשם לא חוזרת!!! ממליצה לכם לשלם קצת יותר בחנות אחרת ולהמנע מעוגמת הנפש ובזבוז זמנכם היקר.לפעמים מה שזול מסתבר כהרבה יותר יקר ..וזה בדיוק המקרה.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוחה אך יש להדגיש כי הדברים אינם מדוייקים כלל. הלקוחה לא הואשמה בגרימת נזק - הוסבר לה שעל מנת לאמת תקלה במכשיר, יש לבדוק אותו במעבדה. המכשיר אכן נבדק במעבדה וחברתנו עשתה כל שביכולתה על מנת לזרז התהליך ולהשגת תוצאות הבדיקה ואישור החלפה. לאחר שהתקבל אישור זה, הלקוחה זוכתה מלוא הסכום ששולם, לפי בחירתה.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S5
שם:
Gabi
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
סניף קרית חיים . גדול ומרווח.תצוגה גדולה של שלל מוצרים.נקיון וסדר ברמה גבוה.
שירות הלקוחות מאוד מקצועי ענייני ואדיב. ברצוני לציין שאני לקוח מזה זמן רב של החנות בגלל המחירים הזולים של הרשת. אני נחשב ללקוח ששואל המון שאלות "חפרן" ובכל זאת קבלתי שירות עם המון סובלנות ונעימות. ממליץ בחום רב.
מוצר:
הארד דיסק ssd 120gb ls
שם:
Edna
תאריך:
17/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף החדש של ksp בסטלה מאריס.
התכוונתי לקנות טלפון סלולרי אבל לא מבינה כל כך בתחום
מוכר בשם שמיל עזר לי מאוד ובזכותו גם קניתי טלפון בתקציב שקבעתי לי וגם נהניתי משירות טוב.
כבר המלצתי לכל חברותיי לקנות אצלו.
מוצר:
טלפון סלולרי s3 mini
שם:
Lavrov Alex
תאריך:
17/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי הבוקר לסניף כפר סבא, הגעתי למוכר אדיב בשם אבי, מקצועי מאד, נתן יחס חברי ואישי שכמוהו עוד לא ראיתי, נהניתי מחוויית הקנייה ויצאתי מרוצה מאד, כן ירבו כמוהו!
אני בטוח חוזר אליו פעם נוספת לקנות., אחרי שירות כזה אין בכלל ספק.
מוצר:
טאבלט ומחשב נייד u430p
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.