אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
46 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
300
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
6
3 חודשים אחרונים
118
0
9
6 חודשים אחרונים
173
1
34
שנה אחרונה
241
3
56
כל הזמן
721
13
313
נמצאו 1047 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
vlad
תאריך:
16/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביצוע הזמנה לקח יומים עד שחזרו עלי לקחת פרטים אשראי .כשסוף סוף התקשרו הם לא מוכנים לשלוח עלי את המוצר בשום דרך .אני גר בבקעת הירדן ביקשתי שישלחו לירושלים גם זה לא טוב.התשובה של שירות לקחות מה בעיה שלך תגיע לסניף במרקז
מוצר:
טאבלט TAB 2 A10-70F ZA000103IL - נפח 32GB
שם:
fm
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי ממוחר מקלדת לטאבלט אנדרואיד עם שני ספות עירית ואנגלית. בבית חיברתי - היא לא מקלידה בעיברית. המוחר ניסה לעשות משהו,דיבר עם עם מישהו - לא עזר. שלח לחברה לתקן. חזרו עם בסורה שמקלדת בסדר - זה הטאבלט שלי לא בסדר. למרות שיש עליו אנדרואיד 4.2 דבקה עיברית הוא לא מקליד. אך על האריזה כתוה שהוא מתאים לאנדרואידים ואין אפשרות לדעת מראש לאיזה מחשיר כן ולאיזה לא. ביקשתי להחליף אותו למשהוא אחר - אך סירבו. לא הבנתי את העקשנות הזאת.
תגובת החנות:
חברתנו אינה יכולה להתחייב לתאימות המוצר שרוכש הלקוח לציוד הקיים ברשותו - נציגי המכירות מוכרים מוצרים לפי דרישת הלקוח והנתונים שהוא מציג וכאמור אין לנו כל דרך לדעת אם המוצר יתאים לשימוש ספציפי, לציוד ולאופי השימוש של הלקוח. המקלדת תקינה לחלוטין ולא אומתה בה כל תקלה.
מוצר:
מקלדת E6700
שם:
Sultan
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הכונן לפני כשבועיים והחזרתי אותו לסניף אחרי כמה ימים המוצר נבדק על ידי הנציג בסניף שהבחין ברעש הגדול שיוצא ממנו. אחרי שהתיעץ עם טכנאי אמר לו שהרעש הוא לא חריג במוצר זה. המוצר נלקח לבדיקה במעבדה שלהם ועדיין נמצא תקין.
בקשתי מהם החזר כספי או החלפה למוצר אחר של SEAGATE שיש לי אותו ולא מרעיש לא הסכימו כתבתי להם בעמוד הפייסבוק חסמו אותו אותי בכלל ומחקו את הפניה שלי.
שלחתי להם מייל להנהלה עברו 3 שבועות ללא מענה. חברה זוועה שירות זוועה אני לא קונה משם יותר ולא ארשה לכל מי שאני מכיר לקנות משם. אפסים שלא יודעים מה זה שירות.
מוצר:
כונן קשיח WD4003FZEX
שם:
אסתר
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:

קניתי מחשב נייד מהטובים בשוק כיום, המחשב הגיע אלי כשהוא נכבה ולא נדלק לסירוגין, מראה הודעות ארור מקולקל בקיצור.
ביקשתי להחזיר את המחשב וברשת סירבו בטענה שאין לי את העטיפה שלו (לא חשבתי שאחזיר אותו..)--
----דבר שלדבריה של עורכת הדין של המועצה להגנת הצרכן (אצלהם לצערי הייתי צרכה להגיש תלונה..)- פשוט לא רלוונטי.

בסוף נכנעתי לקחו לתיקון אמרו שהיתה בעיה והציעו לי מחשב חדש או החזר כספי.
אבל בעצם החזר את לא יכולה לקבל כי לא הבאת איתו עטיפה. (??)
קיבלתי מחשב חדש וסירבו לתת לי אותו עטוף. .
במחשב החדש- אותן התקלות בנוסף למקלדת לא עובדת וכרטיס מסך שנותן ארורים.
ניסיון נוסף להחזיר את המחשב נתקל שוב בקיר.
רק אחרי תלונה למועצה להגנת הצרכן ורעש בפייסבוק ופה-
החברה הסכימה להסתכל על המחשב בחנות ואם אכן מקולקל- להחזיר לי את כספי.
שילמתי 4000 שקל ושבועיים עבודה :)
אם קראתם עד לפה:
דעו זכויותיכם
שלמו בתשלומים
נקווה שתהיה לכם חוויה טובה משלי, (שסופה הוא טרם סוף טוב!)

תגובת החנות:
הדברים אינם נכונים בעליל! הלקוחה התבקשה פעמים רבות להגיע אלינו ולהציג התקלה אך היא מסרבת בתוקף להגיע אלינו. ברור מאליו שלא ניתן לקבל זיכוי עבור מוצר שלא הוחזר, לו רק תטרח הלקוחה להגיע אלינו כמו שהוצע לה, אנו נשמח לעמוד לרשותה ולטפל בפנייתה.
מוצר:
מחשב נייד Yoga
שם:
איתי
תאריך:
13/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי לפני שבועיים במבצעים של ה black Friday על מגדיל טווח אינטרנט EW7438RPN של Edimax ווידאתי שהוא אכן נמצא בסניף (באתר וגם בטלפון). הובהר לי שאי אפשר ליצור קשר עם הסניף ולשמור את המוצר ואני לא יכולתי להגיע בשעות הפתיחה, אז שלחתי לחמי שעובד מול הסניף הודעה עם שם דגם ומחיר.
כעבור כמה ימים גיליתי שעובד החנות נתן לו דגם דומה: EW7438RPN Mini ואמר לו שזה אפילו יותר זול ממה שכתוב לו בהודעה.
חזרתי לסניף ואח"כ גם בטלפון לשירות לקוחות בציפיה שייקחו אחריות על הטעות ויתנו לי לרכוש את המוצר שרציתי במחיר שהיה אבל ב ksp הלקוח כנראה תמיד טועה. נשאר לי או לבטל את העסקה עם תשלום קנס כמובן או לשלם את המחיר המלא על המוצר שרציתי. בסוף עוד תקפו אותי איך אני שולח בן אדם שלא מבין במחשבים לקנות בחנות שלהם.
אז המלצה שלי לכל מי שמבין או שלא מבין במחשבים, תמצאו חנות שאפשר ליצור איתה קשר ישיר ובכל מקרה תתרחקו מ ksp כדי שלא תצטערו בסוף כמוני.
מוצר:
מגדיל טווח / Access Point EW7438RPN Mini
שם:
ED
תאריך:
13/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביום 9.12.15 הגעתי לחנות KSP ברמת החייל לאחר שבדקתי באתר זאפ וראיתי כי מחיר המוצר הינו 50 ש"ח.
אולם, בעת שניגשתי למוכר הסכום שהתבקשתי לשלם היה 90 ש"ח- לאחר שהתעקשתי גילה לפתע המוכר כי היה פעם אנטי וירוס של קספרסקי ב50 ש"ח אך הוא אזל מהמלאי וכת יש רק ב90 ש"ח, שאלתי את המוכר מדוע הם מפרסמים כי המוצר ישנו במלאי- והוא הסביר כי מדובר ב"טעות"- אציין כי הטעות עדיין לא תוקנה.
התרצתי וקניתי את המוצר ב90 ש"ח- כשהגעתי לביתי פתחתי את האריזה ושם היה רשום כי ניתן לנסות את המוצר בטרם ההפעלה, וכך עשיתי.
לאחר הורדת המוצר המדפסת שלי (brother) חדלה מלפעול- לאחר בירור קצר עם התמיכה הטכנית של קספרסקי התברר שיש כשל במוצר שלא מצליחים לפתור- פניתי לKSP עם ההסבר של החברה כי המוצר פגום, אולם הם סירבו לקבל חזרה את המוצר בטענה כי האריזה נפתחה- ולא עניין אותם שלא ניתן היה לדעת על הפגם ללא פתיחת האריזה.
לסיכום- שירות גרוע, יחס גרוע, לא לקנות שם.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח אך חשוב להדגיש כי לחברתנו אין כל דרך לדעת מראש האם המוצר יתאים לציוד שברשות הלקוח או לא - הלקוח הוא זה שיודע על איזה מחשב הוא מתכוון להתקין את התוכנה ואילו התקנים מחוברים אליו! המוצר אינו פגום, הלקוח למעשה מלין על חוסר התאמה ספציפית למדפסת שיש ברשותו - דבר שכאמור אין לנו כל דרך לדעת מראש ולו היה מסביר מלכתחילה את הפרטים, ניתן היה לברר את הדברים מראש לפני התקנת התוכנה.
מוצר:
אנטי וירוס without dvd
שם:
Idan
תאריך:
10/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בשלב הראשון של קניית המחשב דור אלקובי (נציג המכירות) היה סובלני, מבין עניין לחלוטין ויודע מה הוא עושה. בשלב השני קניתי מחשב נייח להרכבה עצמית, בשלב מסוים בהרכבה נתקלתי בבעיה, כשהגעתי חזרה לחנות הציע בועז (מנהל הסניף) להביא לו את המחשב לחנות ושהוא ימשיך את ההרכבה למרות שהוא אינו מחויב לכך.
עד הרגע בו המחשב עבד בצורה מלאה בועז לא עזב את העמדה וטיפל במחשב בצורה מסורה בהחלט!
שמח מאוד שקניתי שם, אנשים מצוינים, שירות מצוין, חברה מצוינת.
תודה!
מוצר:
מחשב i7
שם:
Alan
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות בעת הרכישה, ולאחר שביקשתי להחזיר את המוצר כיון שלא עלה על הצורך המבוקש, היה מזעזע, לא שירותי לא רואה את טובת הלקוח אלא מאשים אותו באי ידיעת הנתונים באופן מלא עד לאותיות הקטנות.
מוצר:
מסך מחשב S22D300BY
שם:
Dan
תאריך:
08/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה שמומלץ לוותר עליה.
המחיר זול יחסית (למרות שיש זולים יותר).
שירות לא קיים.
עבור ביטול הזמנה (גם אם טרם נשלחה) תחוייב גם בדמי ביטול וגם להגיע פיזית לסניף.
מוצר:
מצלמה hero4
שם:
אריאל
תאריך:
08/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגענו אני ואשתי לחנות ksp (הסניף שממוקם ברחוב דרך רבין בפתח תקווה) כדי לקנות לבננו -ג'ויסטיק למחשב.
קיבלנו שירות מדהים ממוכר בשם גיא ביבי.
גיא היה מלא בסבלנות,רוגע,אדיבות,פירט על המוצר והפגין ידע מקצועי נרחב.
אחרי שיצאנו מהחנות אני ואשתי עוד שוחחנו על השירות המדהים שלו.
כל הכבוד!!!


מוצר:
ג'ויסטיק jr9-00007
שם:
Victorya
תאריך:
07/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום מחשב נייד, קיבלו אותי מאד יפה בסניף פתח תקווה דרך רבין. המוכר גיא נתן שירות אדיב ומקצועי מאד ועזר לי בסבלנות רבה למצא מחשב שיענה על דרישותיי. ממליצה בחום לפנות לחנות זו בכלל ולגיא בפרט. שירות אדיב ומקצועי מובטח:)
מוצר:
מחשב נייד 80nt
שם:
elad
תאריך:
02/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נאמר לי ע"י שירות לקוחות שקיים כונן קשיח בחנות שהגעתי לא היה,ניחא. מנהל החנות אמר לי אין את הכונן בחנות ואם אזמין יקח לו להגיע כ3 ימי עסקים במקביל ניסה למכור לי בכוח כונן קשיח של חברות אחרות פחות מוכרות ובעלות מחיר גבוה יותר.
כשלא הסכמתי והעדפתי להזמין בדק ואמר שאין במלאי ויקח למוצר להגיע כחודש שהסכמתי להמתין הוא אמר שהוא מעדיף לא למכור לי מכיוון שמדובר בפרטים אחרונים במלאי ואינו יכול להבטיח את איכותם, שבכל זאת התעקשתי הוא כבר אמר מפורשות שהוא לא מוכן להזמין כי יתכן והמוצר לא יהיה איכותי ואמין כמו כל מוצר אחר ופשוט אמר "אני לא מוכן להזמין לך".

שפניתי לשירות לקוחות הנ"ל חיפו עליו בליווי מנהל שירות לקוחות ואף טענו שיש לי בעיות בהבנה אם אני לא מבין אותם וגם לא את מנהל החנות (אבסורד הם באותו צד לא?) רק כאשר טענתי שיש ברשותי הקלטה של השיחה היוצרות השתנו.

אל תקנו,סתם מושכים אתכם במבצעים למוצרים שלא קיימים במלאי או שהם בלאי כמו כל המוצרים שלהם.
מוצר:
כונן קשיח WDBU6Y0020BBK
שם:
אורח
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביום הקנייה, אני הגעתי לחנות על מנת לקנות אוזניות, ביקשתי אוזניות איכותיות, אך עם זאת לא כל כך יקרות מהמוכר. המוכר המליץ לי על SpeedLink Aux Freestyle, האוזניות נשברו לאחר יומיים(לא נשברו מנפילה) אלא פשוט אוזנייה אחת נפלה כשרואים שהדבק שהדביק את האוזנייה לא שווה שקל, בקיצור פשוט התנתק הדבק. לאחר שהאוזניות נשברו הגעתי לחנות וזכיתי ליחס מזלזל מצד המוכר, שהסביר לי שרק בגלל שהקופסה נפתחה לא ניתן להשתמש באחריות, וגם כמובן שאי אפשר להחליף, את המילים "אתה מוזמן להתעצבן בחוץ, לא בחנות" אני לא אשכח, בייחוד שבחנות זו המליצו לי על האוזניות האלה. חשבתם שהסיפור נגמר? ממש לא, התקשרתי לשרות לקוחות וגם שם הסבירו לי בגסות שלא ניתן לעשות כלום, ואת הכסף ששילמתי אני לא אקבל, זיכוי אני לא אקבל, התנצלות אני לא אקבל.
זאת ללא ספק הפעם האחרונה שלי בסניף, וברשת.
מוצר:
אוזניות SL-8752-BKGR
שם:
אסתר
תאריך:
23/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה באתר, הגעתי לחנות בראשון לציון (ליד קניון הזהב), וניגשתי להזמנה אצל יורי, קסם של בחור, שירות אדיב, חביב ועם המון רצון לעזור. טיפל בי בצורה יפה מאוד ודאג לי עד לסוף הרכישה ולאחריה עם בדיקת הפריט.
עובד שקט ומקצועי.
תודה, אסתר
מוצר:
מחשב נייד 6500U
שם:
ron
תאריך:
23/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו את הפריטים הבאים מהסניף בנשר ,
כרטיס מסך: ASUS GEFORCE 980TI 6G
מסך :SAMSUNG U28E590 LED 4K
טופלנו ע"י נציג המכירות - דור אלקובי
קיבלנו הסברים מעמיקים על המוצרים השונים הקיימים, נציג המכירות ביצע התאמה אופטימלית בין הדרישות מהחומרה לבין החומרה הקיימת במחשב .
השירות שקיבלנו היה אדיב ומקצועי ביותר .
מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 980 TI-6GD
שם:
Mor
תאריך:
21/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המחשב נרכש בסניף דרך רבין פ"ת, מול נציג השירות מיכאל, שעשה עבודה נהדרת וסיפק חוויית שירות ומכירה מהמעלה הראשונה.
אנו מודים לו מאוד על הזמינות והגמישות שהפגין ובעיקר על חוויית הקנייה.
נחמד לדעת שיש נציגי שירות כמו מיכאל בימינו.

ממליצים בחום לרכוש מסניף זה, ממיכאל בפרט.

בברכה,
יהונתן ומור
מוצר:
מחשב נייד UX303UA
שם:
Limor
תאריך:
21/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מכשיר גלקסי 5S בסניף מתם בחיפה. תודה רבה למתן אלוש שעזר לנו ונתן לנו את השירות הכי טוב שאפשר לקבל. שירות מקצועי ,מהיר מאוד . ידע להסביר כל פרט קטן והיה מקסים וחביב.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
Evgeniy
תאריך:
17/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר שלא היה במלאי בסניף.
המוצר הגיע יום למחרת ההזמנה.
שירות נדיב ומהיר.
זאת לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות זאת ובסניף הזה ספציפי, עוד לא הכזיבו אותי אף פעם.
מוצר:
קונסולת משחקים PlayStation 4 1TB
שם:
EB
תאריך:
15/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואיכותי. ווידאו איתנו שהכל תקין ואנחנו מרוצים לאחר האיסוף.
בעתיד ללא ספק נרכוש שוב מחנות זו ולא מהמתחרים.
מוצר:
מחשב נייד יוגה
שם:
לידור
תאריך:
15/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המחשב מ ksp סניף אילת , פתחתי אותו במקום והסכלתי רק על המסך שהוא לא שבור. כשהגעתי הביתה(יהוד) כעבור מספר ימים , גיליתי שהמקלדת לא תקינה ושהוא נתקע, חזרתי לסניפם בפתח תקווה , הנציג אימת את התקלה אך היה צריך לשלוח את המחשב לבדיקה במעבדה שלהם הוסבר לנו שהמחשב לא יתוקן והוא רק נבדק,
כעבור שבוע חזרנו לסניף ונאמר לנו שהוא סודר.
כששאלנו למה הוא תוקן נענו בתשובה ״הוא סודר לא תוקן״ מה ההבדל???
המחשב חזר עם תקלה שהוא נתקע ״קופא״ .
אני לא אחזור לשם.כעת, לאחר קניה, אני קורא את חוות הדעת בzap ומבין שלא רק נפלתי כקורבן בksp .
תגובת החנות:
הדברים אינם מדוייקים כלל ולא ברור מדוע הלקוח מרגיש עצמו "קורבן". אכן הוסבר ללקוח שבמידה ותתגלה תקלה במחשב - הוא לא יתוקן, אך לא אומתה כל תקלה במחשב - הוא תקין לחלוטין ולא אומתה בו כל תקלה. ככל שהלקוח עדיין סבור כי קיימת תקלה במחשב, הוא מוזמן כמובןלהציגה לנו או למעבדת השירות מטעם היצרן.
מוצר:
מחש נייד ze550ml
שם:
Daniel
תאריך:
13/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום רכשתי מחשב נייד מסוג LENOVO 300-15 בסניף קריון.
תודה רבה לנציג אלי שעזר לי ונתן לי את השירות הכי טוב שאפשר לקבל
שירות מקצועי ,מהיר מאוד וידע להסביר כל פרט קטן.
שוב המון תודה



מוצר:
מחשב נייד 300-15
שם:
גלית
תאריך:
13/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות קטנה נחמדה. רכשנו מפצלים שונים, במחיר מוזל לעומת רשתות אחרות לאחר שהבן שלי השווה מחירים
מוצר:
אביזר חשמל ומפצל SW-MS10-1M S
שם:
אביב
תאריך:
11/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בksp סמרטפון גלקסי והמכשיר היה פגום מההתחלה.התקשרתי לשירות לקוחות של ksp והם היפנו אותי למעבדת השירות סלדון.מסרתי 3 פעמים את המכשיר לתיקון כל פעם על אותה תקלה ,וחזר אליי המכשיר כל פעם מחדש עם אותה תקלה שוב ,כך במשך חודש וחצי.בקשתי מksp שיחליפו לי את המכשיר אך הם סירבו ושלחו אותי לסלדון שכמובן לא מחליפים ורק מנסים לתקן.פניתי לשירות הלקוחות של ksp פעמיים באתר שלהם ובפעם השנייה אפילו לא טרחו לענות לי.מסרתי את המכשיר ללא כל שריטה וגם עם מגן זכוכית איכותי וקבלתי אותו ללא מגן זכוכית( למרות ביקשתי)מסלדון.רק בפעם הרביעית שהגעתי לסלדון והקמתי צעקות במשרד אז הגיע מנהל לטפל במכשיר ולתקנו.כרגע אני לא יודע אם המכשיר יעבוד או יעשה בעיות בהמשך.יש לציין שקניתי מכשיר עם אחריות לשנתיים ונראה לי מוגזם שהייתי צריך להישאר חודש וחצי ללא מכשיר ולרוץ 4 פעמים למעבדת סלדון (נותן האחריות לksp).הייתי מצפה מחנות כמו ksp לתת יותר שירות והתייחסות ללקוח כמוני שקונה וקנה הרבה דברים מksp.כמובן שמעכשיו לא אדרוך יותר ברשת ksp ואמליץ לכל מכריי להתרחק מksp.
תגובת החנות:
טענות הלקוח כלפי חברתנו אינן ברורות - שכן בניגוד לטענתו, האחריות והשירות למכשירו אינם ניתנים על ידי חברתנו כי אם ע"י היבואן ומעבדות השירות מטעמו. הדבר צויין באופן מפורש על גבי האריזה, בתעודת האחריות שצורפה, וכן בחשבונית הרכישה.
חברתנו כשירות טוב אף הפנתה את תלונתו של הלקוח ליבואן להמשך טיפול.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s3 neo
שם:
MaxG
תאריך:
10/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב לנובו מצויין בסניף "דרך רבין" פ"ת שירות מצויין צוות מקצועי :) עזרו לי פתחו את הקופסה בדקו שהכל תקין לא חסר כלום..
מוצר:
מחשב 700-24
שם:
mati
תאריך:
07/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף רחובות פלאפון lg 3
נעזרנו ברומן עובד החנות
בעל תודעת שירות גבוהה שהסביר לנו בצורה מקצועית וברורה
ענה לכל שאלה בסבלנות - איש מכירות נעים הליכות
חווית קניה מהנה
ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.