אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
235
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
1
5
3 חודשים אחרונים
12
2
13
6 חודשים אחרונים
60
2
24
שנה אחרונה
164
3
68
כל הזמן
418
8
208
נמצאו 634 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Yair Milter
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אוזניות ברמה גבוהה מאוד וזה בזכות איש מכירות שקלע בול למטרה לפי הדרישות שלי. סניף נהריה מצויין אנשים אדיבים סבלניים ומקצועיים
מוצר:
אוזניות CX300 II
שם:
שי
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
באופן כללי אני בכלל לא ממליץ על ksp עדיף בדברים מסוימים לשלם יותר יקר ולא לקנות שם, עדיף שאני לא ירבה במילים
מוצר:
דיסק און קי 64gb flash drive
שם:
שרית
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת בסניף בילו, וזאת באמצעות המוכר חנן שהיה מאוד אדיב במהלך כל הקנייה. היה ברור כי היה לו ידע מאוד נרחב בתחום, וזאת מאוד עזר בתהליך הקנייה, להתאים לי את המדפסת המתאימה ביותר לצרכיי.
מוצר:
מדפסת 4625e
שם:
Elad
תאריך:
08/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוכר עזר בכל שאלה, אכפתיות, המון ידע בתחום, סבלנות. קניתי בזכותו את המחשב בלי לחשוב פעמיים ואני מאוד מרוצה מהקנייה.
מוצר:
מחשב נייד G510
שם:
roman
תאריך:
06/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף מת"מ חלקים למחשב חזק מאוד היה שם בחור נחמד בשם דימה המליץ לי על מוצרים טובים ואיכותיים במחירים טובים מאוד ואני לא מצטער בכלל על ההמלצות שלו כי הן היו פצצה!!! נהנתי מהשרות ומהחנות (אפשר לפחות לראות את הקופסאות לאומת רוממה)
מוצר:
חלקים של מחשב GTX 780
שם:
Vadim
תאריך:
06/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נגשתי למוכר בשם ליאור בסניף חיפה, הוא היה מאוד נחמד ואיכפתי. עזר לי באדיבות ואפילו עשה הנחה:)
נהנתי מאוד, תודה לכם KSP.
מוצר:
מחשב נייד y510p
שם:
עמיצור
תאריך:
06/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התרשמתי מאוד מסרגי ורומן בסניף KSP בטבריה.
מהידע המקצועי, מהנכונות ליעץ, מהעזרה להרכיב את המוצר,
מהיחס החם.
בחנות הורגשה אוירה ביתית ורגועה.
אשמח לחזור לחנות זאת בפעמים הבאות.
לרומן וסרגי יישר כח!!
מוצר:
שומר מסך לאייפון 5 843404075676
שם:
יעקב
תאריך:
05/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לקיי אס פי יש מדיניות שבה לקוח שקונה מוצר בחנות צריך לפתוח אותו ולוודא שהוא תקין פיזית, ובכך הוא מתחייב שהוא קיבל מוצר תקין, מה שנשמע הוגן, אבל הם לוקחים את זה בחומרה שלדעתי אינה הגיונית.

רכשתי מסך בסניף, ופתחתי את הקופסא בחנות כפי שהם הציעו, אך לא הבנתי שאני בעצם מחוייב לבדוק את המוצר ולאשר בזאת שהוא תקין, ומכיוון שמיהרתי, הסתכלתי במבט חטוף שלא חסר שום דבר, ולא שמתי לב שעל המסך עצמו יש שריטה (קשה לשים אליה לב כשהמסך כבוי)
כשהגעתי לסניף להחזיר את המסך הם לא הסכימו לקבל אותו בטענה שהייתי צריך לראות את זה בסניף, ועכשיו אני לא יכול להוכיח שלא אני עשיתי את השריטה.
אז אמנם המדיניות נשמעת הוגנת, אבל אני לא חושב שזה הגיוני לדרוש מהלקוח שיבצע "בדיקת קבלה" מדוקדקת בחנות.
כשניסיתי להסביר שקשה לשים לב לשריטה (כשהמסך כבוי) לא היה לי עם מי לדבר. בחנות נאמר לי שבשירות המרכזי (או משהו כזה) לא מאשרים לקבל אותו, ולאחר שהתווכחתי אמרו לי שאני יכול לדבר עם שירות לקוחות ולשכנע אותם, וכשניסיתי להסביר למי שדיברתי איתו בשירות לקוחות בטלפון שקשה לראות את השריטה הוא אמר לי שהוא לא רואה את זה, ולכן הוא לא יכול לדעת, ובכל מקרה, כשאני מקבל את המוצר אני חותם על כך שבדקתי אותו והוא תקין. וככה נשארתי עם המסך...

בשורה תחתונה, מכרו לי מוצר עם פגם, ומכיוון שלא שמתי לב אליו בחנות, אני לא יכול לעשות עם זה שום דבר.
הייתי מציע לאנשים להיזהר כשהם קונים שם.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך חשוב להעמיד דברים על דיוקם. הלקוח התבקש לבדוק את המסך בטרם עזיבת החנות על מנת לוודא כי המוצר שכרגע רכש הינו תקין ולשביעות רצונו המלאה, כפי שאכן מתבקש כל לקוח הרוכש ממוצרי הרשת. כך עשה גם יעקב, ולא ברור מדוע הוא בוחר לטעון שהמוצר נמכר לו פגום. יש להבהיר כי הרשת מוכרת מוצרים חדשים ותקינים בלבד.
מוצר:
מסך T27B300MA
שם:
Roman
תאריך:
05/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רשת מספקת מוצרים עם פגמים פיזיים כמוצר חדש ואם לקוח לא שם לב על פגם בזמן הרכישה הרשת מסרבת להחליף את המוצר בטענה שזה פיספוס של הלקוח . רשת מאוד לא מקצועית לא עונה לפניות במייל לשירות לקוחות . חווית רכישה ושירות מאוד לא נעימים . בספק שקיים לקוח שרוכש מוצר ופוגע בו בשנייה ראשונה של שימוש עד לפני אקטיבציה .
הימנעו מרכישה ברשת KSP !!!
תגובת החנות:
המוצרים אותם אנו מוכרים הינם חדשים ותקינים לחלוטין! חשוב לציין כי המגיב כלל אינו הרוכש ולפיכך אנו תמהים על "חווית רכישה" בה לא נכח כלל. האדם שרכש את המחשב קיבל שירות אדיב ומקצועי. הלקוח קיבל את תגובתנו מס' פעמים, טלפונית ובאמצעות המייל וצר לנו על שבחר לסלף את האמת ולהשמיץ רשת גדולה ומכובדת.
מוצר:
מחשב נייד ASUS N750JV-T4053H
שם:
חאלד
תאריך:
05/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דיסק מידע יואסבי מי קייאספי וזה בסדר אנשים היו נחמדים ודיברו נחמד
אני יקנה שם עוד פאם בטוח בזמן קרוב
מוצר:
דיסק מידע יואסבי 530 ג'יט פלש
שם:
rotem be
תאריך:
05/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
איתי המוכר היה אדיב ויעיל.
אני לקוחה של KSP הרבה שנים ולא פעם נתקלתי במוכרים בעלי תודעת שירות איומה. המוכרים בסניף כפר-סבא והמוכר שעזר לי בפרט, נעימים וסבלניים.
מוצר:
טאבלט Galaxy Tab 3
שם:
דב
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דיסק קשיח 2TB בחנות קיבלתי אותו באריזת ניילון סגורה כשהכנסתי אותו למחשב התברר שהדיסק דפוק. הדיסק לא קיבל אצלי שום מכה לא נפל ולא נראה לי שום נזק חיצוני עליו. חזרתי לחנות והטכנאי בדק אותו והראה לי כיפוף קטן בפינת לוח האלומיניום העליון של הדיסק וטען שיש נזק מכני אבל שלח לניסיון החלפה. KSP לא הסכימו להחליף את הדיסק בתענת הנזק המכני למרות מחאותי והצהרותי שבשום פנים אם היה נזק מכני הוא לא קרה אצלי. ממליץ לא לקנות אצלם ואם קונים לבדוק בשבע עיניים שלא קיבלתם מוצר דפוק
מוצר:
דיסק קשיח 2TB WD20EZRX
שם:
אביר האופל
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המוכר קצר וחסר סבלנות. לא עדיב.

יש עוד בעיה שהמחיר שמפורסם באינטרנט זול משמעותית מהחיר בחנות עצמו.

יש פער של לפחות 100 ש"ח. יש כאן הטעיה וחוסר אמינות. וזה עוד כאשר KSP לא בדיוק הרשת הכי זולה.

ככה שתשקלו טוב טוב האם בכלל להגיע לחנות של KSP
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4
שם:
Ziila
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה , שירות מהיר , מנהל החנות ניצן נתן שירות ברמה גבוהה ביותר , ממש נעים לדעת שאפשר לקבל יחס ושירות כל כך טובים , אין לי ספק שאחזור בשנית ואמליץ לחברי
תודה ל KSP סניף אשקלון.
מוצר:
דיסק און קי u03
שם:
yaffa
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות KSP בכרמיאל נדהמתי לגלות חוויית קניה שזמן רב לא חוויתי, מיד עם כניסתי לחנות פנה אליי בחור נחמד בשם נתן בהצעת עזרה, בחור סבלני, אדיב הסביר לי בלי לחץ את כל האפשרויות העומדות בפניי, פרט את כל תנאי הרכישה ולרגע לא לחץ עליי לקבל החלטה, ואפילו אני שלא מבינה דבר בטאבלטים הבנתי כל שהסביר, ללא ספק כאשר ארצה לקנות דבר נוסף אשר נמכר בחנות אפנה לבחור הנחמד הזה, ראוי לשבח
מוצר:
טאבלט CR7A10-758-P
שם:
אילה
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שמי אילה רכשתי ב KSP אצל יוסי בסניף חיפה ברוממה שלמתי את מחיר הכי זול כמו תמיד ואני מאוד מרוצה מהיחס והשרות המהיר שקיבלתי
מוצר:
microsd זכרון sp008gbsth004 v81
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.