אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
46 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
319
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
5
3 חודשים אחרונים
46
1
15
6 חודשים אחרונים
187
1
27
שנה אחרונה
259
2
58
כל הזמן
768
14
329
נמצאו 1111 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Niko
תאריך:
17/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקלדת גיימינג של razer ב ksp
כשהגעתי לסניף דיזינגוף סנטר המוכרים היו ממש אדיבים בהתחלה הייתי קצת לחוץ כי זו מקלדת ב 800 ש"ח.
המוכרים הסבירו לי מה הייתרונות שלה ומה החסרונות בסופו של דבר קניתי את המקלדת בביטחון מלא וגם המוכרים נתנו לי אחריות של שנתיים ממליץ בחום לקנות בksp
מוצר:
razer black widow chrome black widow chrome
שם:
Yamit
תאריך:
16/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לניצן לאחר שראיתי כי ב- KSP מופיע המחיר הזול ביותר באזור מגוריי. ניצן היה מקצועי, אדיב ושירותי. הסביר לי כל מה שצריך לדעת על המדפסת, נתן לי להתרשם ממנה דרך אנשים אחרים שרכשו אותה (צלמי מגנטים וכו׳) ואפילו עזר לי לסחוב אותה לאוטו! חווית קנייה מצוינת, כל הכבוד!
מוצר:
מדפסת ip7250
שם:
אליהו
תאריך:
16/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מן האתר של Ksp. תהליך ההזמנה היה פשוט. ההזמנה הגיעה לחנות בהרצליה. לאחר שני סיבובים, מצאתי חניה. קבלת המוצר לקחה כרבע שעה מאחר ומוצר נוסף (ספריי מסיר אבק) שהגיע עמו לא נרשם כראוי, ורק לאחר חקירה קצרה של המוכרנים אותר.
מוצר:
מדפסת Pixma mx925
שם:
דרור
תאריך:
14/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי בהצלחה תהליך הזמנה באתר של KSP. בחרתי במשלוח של דואר ישראל בעלות של 0 ש"ח (חינם). כמה שעות מאוחר יותר התקשרו מ-KSP והסבירו שהמוצר גדול מדי ולכן לא יכול להישלח בדואר ישראל. הציעו שאבחר בין משלוח לחנות לבין משלוח עם שליח בעלות כספית. לא הסכמתי להוסיף כסף ולא הסכמתי להגיע לאחת החנויות שלהם - דרשתי שהמוצר יגיע עד הבית או לסניף הדואר הקרוב בחינם, בדיוק לפי ההזמנה שביצעתי באתר שלהם. הנציגה לא הסכימה ובסוף הודיעה לי שהיא מבטלת את ההזמנה שלי.
אם אתם לא רוצים לבזבז זמן מיותר בהזמנות בחברה לא רצינית שלא עומדת מאחורי הפרסום שלהם אני ממליץ לפנות לחברה אחרת ולא ל-KSP.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים בפני הלקוח שכן חלה טעות של נציג המכירות שטיפל בהזמנה זו.
KSP משרתת בהצלחה מדי חודש אלפי לקוחות, מהערבה בדרום ועד הגליל בצפון, אשר מזמינים באמצעות אתר האינטרנט ומקבלים את המוצרים במגוון אפשרויות השילוח המוצעות באתר.
אנו נשמח אם הלקוח יבצע הזמנה נוספת בעתיד ולו רק בכדי להיווכח כי מדובר באירוע נקודתי שאינו מעיד על חוויית הרכישה והשירות ב-KSP.

מוצר:
רמקולים למחשב Z200
שם:
Aor
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
רשת מזעזעת שמוכרת זבל ומתייחסת ללקוחות שלה כמו זבל.
לפני כחודשיים רכשתי טלפון Asus Zenfone 6 מ-KSP. על ההתחלה התגלתה תקלה במסך. כעבור כמה ימים החזרתי את הטלפון לבדיקה בKSP. לאחר הבדיקה KSP טענו והתעקשו שאין תקלה במכשיר למרות שהיתה תקלה ברורה במסך. לאחר מכן מסרתי את המכשיר לשירות של Asus, וAsus בניגוד ל KSP הודו שאכן יש תקלה במכשיר והחליפו לי את המכשיר במכשיר חדש. במכשיר החדש שקיבלתי התגלתה אותה התקלה. מסרתי את המכשיר שוב לאסוס אבל הפעם דרשתי זיכוי על המכשיר במקום החלפה. אסוס אישרו את הזיכוי, החזירו את הכסף לKSP, והייתי צריך לקבל את ההחזר מKSP. מרגע שאסוס אישרו את הזיכוי החלה מסכת ייסורים מול KSP. נציג טלפוני של KSP ביקש ממני להביא לאחד הסניפים (למרות שרכשתי את המכשיר דרך האינטרנט) אישור מאסוס שאכן אני זכאי להחזר עבור המוצר, אך אסוס טענו שלא קיים אישור כזה. לאחר מכן, לבקשת אסוס וKSP, הלכתי לסניף קינג ג'ורג בירושלים שממנו אספתי את המכשיר בפעם הראשונה כדי שמנהל החנות יסדיר את העניין מול אסוס. באופן אבסורדי מנהל החנות שלח אותי מחדש לאסוס כדי לבקש מהם את האישור שלא קיים. כשאמרתי לו שכבר ביקשתי מAsus את האישור הזה והם אמרו לי שלא קיים אישור כזה הוא התעלם ולא התייחס אלי. כשניסיתי לשכנע אותו להסדיר את העניין מול אסוס, הוא גירש אותי מהחנות בבושת פנים. לאחר מכן, לאחר ריבים רבים מול אסוס וKSP. קיבלתי בסופו של דבר את ההחזר.
תהיו צרכנים נבונים ותתמכו בעסקים שגובים קצת יותר אבל נותנים יחס נורמאלי ללקוחות.
תגובת החנות:
אנו מזועזעים מהסילוף הבוטה של הדברים! הלקוח הגיע לחנות בטענה כי קיבל אישור מחב' ASUS לקבלת זיכוי עבור המוצר - הוסבר לו שאנו נפעל כמובן לפי החלטתם בנידון אך עליו להציג את האישור. ללקוח לא רק שלא היה בידיו כל אישור כזה, הוא אף בחר להתנהג בצורה מאוד בוטה ומתלהמת תוך יצירת סביבה עויינת לכל הנוכחים במקום. בסופו של דבר חברתנו היא זו שפנתה לחב'אסוס לקבלת האישור והסדירה הנושא מולם!
מוצר:
טלפון סלולרי Zenfone 6
שם:
orly
תאריך:
08/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר חלקים בשביל לשדרג את המחשב (מעבד, לוח אם, מארז, ראם) ושאר החלקים הגיעו מהמחשב הישן. המוכר בחנות (מיכאל) עזר לי מאד. לא כל החלקים היו בסניף, אך עם זאת המחשב היה מוכן יומיים לאחר ביצוע ההזמנה. מומלץ.
מוצר:
מחשב i5 6600k, asas z170
שם:
Danny
תאריך:
08/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יחס מזלזל מצד מנהל החנות ויותר מעצבן, מצד שרות הלקוחות.
מקבלים תשובות לועגות ולא ענייניות.
למי שקונה תקחו בחשבון שאין עם מי לדבר אחרי זה.
תגובת החנות:
חבל כי הלקוח בוחר לסלף את העובדות ולא להציג את התמונה המלאה - שכן הלקוח קיבל מענה ענייני מאוד ואנו נהגנו בהגינות כלפיו וזאת למרות שבחר מוצר שאינו מתאים לצרכיו והטעות בבחירה הייתה שלו, כפי שהודה בעצמו. לצערנו, הלקוח לא מוכן לשאת באחריות לטעות שביצע ומעדיף להשמיץ את חברתנו שבהחלט באה לקראתו!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
שם:
Shay
תאריך:
06/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ויחס מקצועי
למרות שהמוצרים לא היו במלאי תוך יומיים הגיעו כל המוצרים והמחשב נבנה למרות כל הלחץ בזמן כו קצר.
תודה רבה
מוצר:
מחשב נייח משחקים
שם:
אורנה ליק
תאריך:
06/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות למשה ציון ולליאור צ'ונה על היחס המעולה שקיבלתי מהם.
כבר במהלך ההמתנה ,ראיתי את האדיבות והיחס החם שכל אחד קיבל מהם
.הגעתי לקנות מחשב נייד והם נתנו לי את מלוא תשומת הלב. הסבירו לי על ההבדלים בין המחשבים השונים,תוך מתן דגשים מקצועיים.
.גם המחשב הגיע בזמן, והם אף הנחו לי כיצד להוריד קבצים וכו'
אני ממליצה עליהם בחום, שני בחורים מקצועיים עם לב זהב ושרות מדהים !
כן ירבו נותני שרות כמותם .
תודה
מוצר:
מחשב נייד X556UA-XO180D
שם:
ADAM
תאריך:
05/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף של KSP (דרך רבין 4 פתח תקווה) לאחר ש"נכוויתי" מחנות מחשבים אחרת. (שהיא לא רשת)
יחס נהדר, הוסבר לי בנועם כל מה שהייתי צריך לדעת והורגשה תחושת שקיפות מהמוכרים.
שירות לקוחות מצויין- התאימו לי בדיוק את המוצר הנכון- גם מבחינה תקציבית וגם מבחינת צורך.
חיסרון: כיוון שהסניף קטן, לעיתים חסרים מוצרים מסוימים או דגמים מסוימים של מוצר כלשהו.

באופן מפתיע לטובה מרשת, המחירים היו בהחלט הוגנים. (שווים למחירים הנמוכים ביותר בזאפ ואף זולים מהם)

בהחלט אחזור לקנות בKSP.
מוצר:
מקלדת ועכבר אחלוטי, כבל HDMI HD CABLE 2.0V 4K*2K M/M,Logitech wireless combo MK270,LogitechWIR M165
שם:
אלירן
תאריך:
03/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 3 מאווררים שקטים למארז.
הגיעו בזריזות בדואר.
ההזמנה באתר מאוד נוח (הרבה יותר מבעבר כאשר היה צורך לחכות לנציג שיתקשר אליך על מנת להשלימם אותה).
כל הכבוד על ההתייעלות.
מוצר:
מאוורר ופתרון קירור ZM-F2-SF
שם:
Matan
תאריך:
02/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי מחשב בהרכבה עצמית לפני כשנה ולאחר כמה חודשים הייתה לי בעיות . כאשר הבאתי את זה למקום ישר בדקו והראו לי שהכל תקין בססבלנות וללא טיפות זלזול. לפני כשלושה שובעות (שבוע לפני גמר אחריות על המוצר ) הגעתי עם המקלדת שהיא לא כותבת מספרים ועוד כמה בעיות (הפעם עם המחשב ליתר ביטחון ) וכמובן שבקו שוב למעני את העניין וראו שיש כמה בעיות נוספות שלא שמתי לב (יש להדגיש כי כל העניין לקח 5 דקות וכל הזמן נותנים הרשה שהדעת למקום הנכון ) .
לאחר כשבוע וחצי אני קיבלתי הודעה שזה מוכן וניתן להגיע . כאשר הגעתי הסביר לי הנציג (חן !!!! שאין עליו ) שהמקלדת והעכבר הוחלפו לגדם יותר טוב וגם יקר יותר ב ח י נ ם !!!!! . כאשר הוא הציג לי את הסט אז ביקשתי להחליף מטעמים אישיים (לא עברה שנייה אחד עד שהוא אמר לי שהוא והמנהל רומן בודקים את העניין כדאי לא אצטרך לשלם מחיר מלא על הסט שאני רציתי ) . בסוף אני קניתי את הגדם שאני רציתי זיכוי על המקלדת למרות שזה בטוח היה בטוח וכמובן לא היו חייבים לעשות זאת למעני . אני מבקש לציין לשבח את העובד היחיד שם חן וגם המנהל של החנות רומן !!! הם נותנים שירות מהלב
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטי 8200P
שם:
Daniel
תאריך:
01/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים מהחנות באשדוד, המוצרים עד כה היו מצויינים, הקנייה האחרונה הייתה הבוקר, ב 1 ליולי 2016. אני רוצה לציין במיחוד את פאבל מהחנות באשדוד, מקצועי מאוד חייכני ושירותי.
תודה רבה.
מוצר:
אוזניות HD201
שם:
COHENIV
תאריך:
30/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב
תודעת שירות סבירה
ידעתי איזה מכשיר אני רוצה, אישרו שזה אכן מכשיר טוב מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי mi5
שם:
Shani
תאריך:
30/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 4 מוצרים, 3 מתוך ארבעה התקלקלו תוך יום שימוש אחד. כשבאתי להחליף הם האשימו אותי בזה שהמוצרים תקלו, החליפו לי רק אחד, וגם הוא מפתיע היה תקול.
בפנייה במייל ובפייסבוק הם התחמקו מלענות. חוויה זוועתית.
תמנעו מחנות זו
תגובת החנות:
לא ברור מדוע בחר הלקוח לעוות את העובדות - הלקוח הגיע אלינו כ-4 חודשים (!!) לאחר הרכישה עם זוג אוזניות בטענה כי אינן תקינות, והן אכן הוחלפו במסגרת האחריות. לעומת את, נמסרו 2 זוגות נוספים בהן הכבלים היו קרועים. היות והאוזניות נמכרו כשהן שלמות ותקינות והנזק נגרם ע"י הלקוח או מי מטעמו, לא ברור מדוע מצופה מאיתנו להחליף מוצר שניזוק ע"י הלקוח - שהרי למשתמש ישנה אחריות מינימלית לשלמות המוצר ושימוש סביר ותקין בו ובוודאי שלא לקרוע כבלים!
מוצר:
אוזניות Hyg 200
שם:
זיו
תאריך:
26/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר !
הזמנתי את המוצר ושילמתי על משלוח אקספרס לאחר ארבע עשר יום פניתי לשירות הלקוחות , לאחר שהמוצר לא הגיע , אף אחד לא ידע לתת לי תשובות היכן זה עומד גם אחרי בירור מול חברת השליחויות !
נציגי שירות לא מקצועיים , לא אדיבים , ללא כל אוריינטציה שירותית .
התחננתי לבטל את העסקה אז נאמר לי כי אני צריך להמתין שהמוצר יחזור למחסני ksp כדי לזכות את האשראי שלי ! אף אחד לא יודע היכן המוצר אבל אני כלקוח שילמתי המתנתי ולא קיבלתי שום מוצר !!
חווית שירות הכי גרועה שהייתה לי !! בחיים לא אקנה או המליץ על ksp ביזיון של חברה
מוצר:
נתב Wrt54gl
שם:
Avital
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המכשיר בסניף בירושלים. כשפתחתי בבית ראיתי שלא מדובר במכשיר חדש, ככל הנראה מתצוגה, הקופסא של המכשיר היתה ישנה ופתוחה, המכשיר לא היה עטוף ונראה היה שהשתמשו בו, ולא היו הוראות הפעלה. כתבתי ידי מייל וביקשתי שיחזרו אלי, אולם והפנו אותי במייל חוזר לטלפון של שירות לקוחות. הטלפון של שירות לקוחות פועל בשעות לא נוחות, ויש המתנה של כרבע שעה. לכן תפסתי אותם רק לאחר כמה ימים. בשיחה, הבהרתי את האמור לעיל, והתשובה היתה שאגיע לחנות, ורק שם יוכלו לבדוק האם יש ברכש מכשיר בדגם זה ( שכן הוא אזל מהמלאי), ולחילופין שאחזיר לחנות את המכשיר ויזכו אותי. הבהרתי שלא מקובל עלי שאצטרך לטרוח שוב ללכת לחנות בגלל תקלה שלהם, ושאני לא יכולה לקבל תשובה משירות הלקוחות האם יש מכשיר חדש מאותו דגם, אלא אני צריכה להגיע לחנות לצורך כך. הטלפנית ״רמזה״ שאני לא בסדר בכך שלא פתחתי את המכשיר בחנות ובכך שהתקשרתי אליהם רק לאחר כמה ימים. כל חווית הקניה מאכזבת מאד, ולא סביר שחברה כזו לא תקח אחריות על משלוח מכשיר מתצוגה, באריזה פתוחה, ללא כל הנדרש, כאשר קונים ממנה מכשיר חדש.
תגובת החנות:
אנו קובלים על טענתה של הלקוחה כי שירות הלקוחות הטלפוני של חברתנו פועל בשעות לא נוחות - אנו עובדים מהבוקר ועד הערב ברציפות וזמן ההמתנה אינו עולה על דקות בודדות בשעות העומס. על כל פנים, אנו כמובן מצרים על חווית השירות שעברה הלקוחה ומדובר כמובן במקרה נקודתי. הלקוחה כמובן מוזמנת להחזיר את הטאבלט ולקבל את כספה חזרה או טאבלט חדש, לבחירתה, כפי שהוסבר לה.
מוצר:
טאבלט 8 media tek8125
שם:
ציפי
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המסך טלפונית אצל רומן מחנות KSP ברחובות - רח' אופנהיימר 10. השרות היה מקצועי ואדיב. מספר שעות מאוחר יותר באתי לאסוף את המוצר בחנות. רומן קיבל את פני בלבביות, טיפל בי במהירות ומקצועיות - התאמת כבל חיבור למחשב הקיים - ובאדיבות רבה ואף סחב את המוצר עבורי עד המכונית שלי.
מוצר:
מסך מחשב U2414H
שם:
Ruthie
תאריך:
21/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות של קיי אס פי בדיזנגוף סנטר המוכר ארתור חשב שזה בסדר לדבר עם לקוחה על נייד גלקסי אס5 ולמכור לה אס5 ניאו ללא ליידע אותה שיש אפשרות של ניאו ובכלל כשלא דיברנו על ניאו אלא דיברנו על אס5. נכון שכשקיבלתי את הקופסא לא שמתי לב שרשום שם ניאו אחריי הגלקסי אס 5 כי לא ידעתי שיש עוד דגמים של אס5 והמוכר ידע לא יידע אותי דיבר איתי על אס5 ובתכלס מכר ניאו, זו הונאה לכל דבר, לקחת לקוח תמים ובשבילי כל הנושא של אלקטרוניקה זה יפנית מוחלטת לדבר איתי על דגם אחד ולמכור לי דגם אחר, ההנהלה טוענת שהמוכר אומר שהוא הראה לי את הקופסא...אזמה? מה עם לומר שיש 2 אופציות ולתת לי לבחור במקום לדחוף לי מכשיר פחות טוב שלא ידעתי על קיומו?!

חוצפה כזו של מוכר של שירות לקוחות ושל הנהלה עוד לא ראיתי בטלפון של שירות לקוחות לא מעבירים להנהלה כששולחים להם מייל הם לא עונים אז זה פשוט קיר אין עם מי לדבר וגם כל הגישה שלהם ממש לא אכפת להם.
מוצר:
סלולרי s5
שם:
arnonshaul2
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות ס״מ סמסונג s5. ואז המוכר שואל למה לא תיקח את ההונור 7 שהוא בעל ביצועים טובים הרבה יותר. לא אאריך אבל לאחר הסבריו והתלהבותו לקחתי לצערי את ההונור 7. ושלח אותי לחנות אחרת כדי לרכוש מגן זכוכית . ואז התברר לי שלטלפון האומלל הזה כמעט בלתי אפשרי להשיג אביזרי הגנה. הצטרכתי לאלתר מגן טלפון מטלפון אחר עם חורים לא מתאימים . וכן מכן זכוכית למסך הצליח מוכר במקום אחר להתאים לי. בנוסף התברר שהמסך של המכשיר לא תמיד מגיב למגע. וש הgps של המכשיר עוצר לעתים קרובות . משתמשי סטראווה יודעים כמה מעצבן שפתאום המכשיר לא מודד את רכיבת האופניים או הריצה שהם ביצעו. בקיצור מבחינתי מכשיר על הפנים. לאחר שבועיים של סבל חזרתי לk.s.p על מנת להחזיר את המכשיר, לא ביקשתי החזר כספי אלא החלפה לסמסונג s5 אותו רציתי לקנות מלכתחילה. המוכר ענה לי בזלזול שלא ניתן להחזיר את המכשיר כי השתמשתי בו לטענתי שקניתי את המכשיר כי המוכר כל כך המליץ עליו ועכשיו מתברר שהוא כזה גרוע , ענה לי. אף אחד לא הכריח אותך לקנות. ולגבי העובדה ש gps מפסיק לעבוד כשמתחשק לו וזו סיבה לביטול העסקה ,שלח אותי המוכר למעבדת תיקונים. תכלס עד היום המכשיר נמצא במעבדה יותר מאשר בשימושי. עדיין לא הצליחו לתקן ואני תקוע עם מכשיר חלופי יותר גרוע. מסקנה פעם הבאה שמוכר שלksp. ממליץ לך על משהוא לא להאמין לשום מילה, ויותר טוב שכולנו נדיר רגלנו מחנויות כאלה.
מוצר:
טלפון סלולרי Honor 7
שם:
duss1987
תאריך:
18/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף קריון ביום שישי בשעות הצהרים המאוחרות.
למרות השעה המאוחרת והמון לקוחות בסניף התקבלתי בסבר פנים
וקיבלתי יחס מדהים ושרות מקצועי מעולה!
נציג המכירות אלי ארסט בירג סייע לי לקנות את המחשב המתאים ביותר לצרכי, שאל שאלות ענייניות, ענה לכל שאלה בסבלנות תוך מתן הסבר מפורט. הציע לי פריטים נוספים חשובים, התקין עבורי אופיס וסייע לי גם במיומנויות שנעשים בד"כ ע"י הלקוח.
אלי בירג גם עזר לי בפתרון בעיית אמצעי התשלום למרות שהדבר דרש ממנו שיחות טלפון לאישור וגזל זמן. זכיתי גם ליחס חם ואמפטי ממנו ומכל עובדי הסניף.
כן ירבו כמותכם!!!!
מוצר:
מחשב נייד Yoga 500-14
שם:
נורברטו
תאריך:
18/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולארי בחנות של KSP ברוממה חיפה.
בשלבים שונים טיפולו בי 2 אנשי מכירות בשם ליאור ויוסי. בהרבה סבלנות עזרו לי לבחור את המכשיר, וגם לאחר ששילמתי וקבלתי אותו עזרו לי להתקין את ה-SIM וקבלתי הדרכה ראשונית.
אני רוצה לציין את השילוב הנדיר של מקצועיות ואדיבות אצל שני אנשי המכירות הנ"ל.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
שם:
dudi
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי אדיב ומהיר
נתנו המלצות באמינות ומתוך שיקולים של מה שנכון לצרכים ולא מה יותר ריווחי או יקר
מאוד מומלץ
מוצר:
מחשב ומסך 2262
שם:
מיכאל
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאסוף את המוצר בסניף מודיעין. היה רק מוכר אחד שטיפל גם בחלוקת המוצרים וגם במכירה. עמדתי בתור 40 דקות בשביל לקבל את המוצר שהזמנתי. עדיף היה להזמין בחנות אחרת, ב5 שקלים יותר יקר ולא לבזבז את הזמן שלי
מוצר:
דיסק קשיח STEA2000400
שם:
Yehial
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך מקלדת לאבא שלי. יורי הנציג בראשון קיבל אותי והמליץ לי על הדגם הזה. קנייה מהירה ומרוצה מהמוצר. בהחלט אבקר שנית בחנות.
מוצר:
סט מקלדת אלחוטי 3000
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.