אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
164
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
3
3 חודשים אחרונים
41
1
11
6 חודשים אחרונים
60
1
29
שנה אחרונה
95
4
66
כל הזמן
504
11
265
נמצאו 780 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
ניצי
תאריך:
29/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להמליץ על המוכר ישי מחנות KSP ברעננה. הבחור מלך.
הגעתי ללא ידע וקיבלתי את הייעוץ הכי מקצועי, יסודי, אדיב וסובלני.
ללקוחות שלא מבינים הרבה בטכנולוגיה הבנאדם הזה שווה זהב.
בחור מקסים, לבבי, משתף במידע, לא צריך 'לחלוב' אותו,
מעלה מאוד את הרצון לקנות בחנות ומציע שדרוגי קנייה ומגוון אפשרויות נוספות: הציע לי תיקונים, חלפים, טכנאי. ממש מ-א'- ת'. ממליצה בחום!
מוצר:
הארד דיסק נייד 25D3
שם:
איתי ונטע
תאריך:
27/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום ! לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות והשירות אדיב, מהיר וממש מקצועי.
מרגע הצעת המחיר, שהייתה אגב הכי זולה ומקצועית, ועד קבלת המחשב היה אחלה של שירות (תודה רבה רועי), אדיב ומקצועי. המחיר גם זול בהשוואה לבדיקות אצל המתחרים שערכתי.
ביקשתי מחשב חזק ומקצועי, וזה בדיוק מה שקיבלתי.
מרגע תחילת ההרכבה ועד הודעת SMS שהכל מורכב ואפשר לבוא לקחת, לא עברו יותר מ-5 שעות. סופר מהיר!!
ממליץ בחום על כונן SSD למערכת הפעלה. המחשב טס!!!
מומלץ בחום!
מוצר:
מחשב נייח 4690K אינטל i5 4690K
שם:
karina
תאריך:
27/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב בהרכבה עצמית בסניף החדש של הרשת בכרמל צרפתי ,חיפה ,אצל מוכר בשם שמיל השירת אותנו באופן מקצועי, יעיל ובאדיבות רבה.
אמליץ בחום.
מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית שונים
שם:
Moran
תאריך:
26/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה אדיב מאוד וסובלני, עזר לי לקבל את ההחלטה הכי טובה בהתאם למחיר שביקשתי. סה"כ הייתה חווית קניה מאוד טובה.
ממליצה בחום.
מוצר:
מחשב נייד IdeaPad U330p 59439098
שם:
Lior
תאריך:
25/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ב 19/06 לחודש פניתי לגיא איש המכירות של קי אס פי בסניף מת"ם בחיפה אשר נתן לי טיפול אישי והעשרת ידע בכל נושא המחשב הדרוש לי והגדיל ראש ובדק את התוכנות שאני צריך להשתמש בזמנו הפרטי אחרי שעות העבודה בכדי לראות שהתוכנות אכן יעבדו כמו שצריך על המחשב. כמו כן כייף לדבר עם איש המכירות אשר הולך לבנות לך את המחשב שלך, כיוון שיש המון ידע טכני שאיש מכירות רגיל לא ידע לתת. בכל אופן אני רוצה להודות אישית לגיא על בניית המחשב. קיבלתי אותו היום ובנתיים הכל רץ מהר וכייף. ובהחלט אני רוצה להמליץ למי שמחפש לבנות מחשב אישי ברמה גבוהה להגיע לסניף ולבקש את גיא.
מוצר:
מחשב שולחני לגרפיקה DESKTOP CORE I7 4790
שם:
יוגב
תאריך:
24/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
זו לא פעם ראשונה שאני מנסה לפרסם את התלונה.
אז אני אציין עובדות בלבד, כי לא ניתן לרשום משהו אחר.
השבוע רצו לקנות לי פלפון. דוד שלי היה באילת ושלחתי אותו ל ksp כי היה הכי קרוב ולא הכי זול.
באתר היה רשום 931 שח ושנתיים אחריות.
כשקיבלתי את המתנה ראיתי חיוב של יותר מ 1000 שח ורק שנה אחריות.
התקשרתי לשירות לקוחות ולא קיבלתי תשובה מספקת.
אני לא אקנה שם!
תגובת החנות:
חברתנו מציעה למכירה מגוון מכשירים בבאנדלים שונים ועם סוגי אחריות שונים (הן מבחינת נותן האחריות והן מבחינת משך האחריות) והמחירים שונים בהתאם - זאת על מנת שכל לקוח יוכל למצוא מכשיר שיענה על דרישותיו ולא פחות חשוב - לתקציב העומד לרשותו. כמובן שישנה שקיפות מלאה ובאתר האינטרנט שלנו מצויין במפרט של כל מכשיר מי נותן האחריות, תקופתה וכמובן המחיר. הנתונים מוסברים גם על ידי נציגי המכירות בחנויות ומופיעים אף בחשבונית הרכישה כך שהלקוח רכש את המכשיר כשהוא יודע בדיוק מה הוא רוכש וכמובן מחיר המוצר ולכן תמוהה בעינינו תלונתו בנושא.
מוצר:
טלפון סלולרי Lg g3 beat
שם:
Tom
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אטום שאינו בא לעזור ללקוח במצוקה. דגם המחשב - Dell vostro 547O עם אחריות לשלוש שנים של דל באתר הלקוח, הוזמן באתר ונמסר שיחזרו אלינו טלפונית כדי לקחת את שארית הפרטים. המחשב הוזמן והגיע באמצעות שליח ללא תשלום לבקשתנו. לאחר כעשרה ימים התקלקל המסך, דל אכן סיפקה את השירות לו היא התחייבה, אספה את המחשב וכשהתברר שמדובר בתקלת חומרה בחודש הראשון נתקבל אישור להחליפו בחדש, כאשר בינתיים המחשב התקול נשלח אלינו חזרה. האישור הועבר לניופאן ומשם לKSP. פניתי לKSP בבקשה למסור לנו את המחשב החדש בדרך בו נקנה - ע"י שליח עקב קושי פיזי להגיע לחנות, כמובן תוך מסירת המחשב הישן. למרות שהסברתי שוב ושוב שאין באפשרותנו להגיע לאחד הסניפים ושהדבר מכביד עלינו מאוד, נתקלתי באטימות מצד הנציגים אשר אחת מהם אף ניתקה לי את הטלפון בפנים. יתר הנציגים סירבו אף הם ללכת לקראתנו ולשלוח את המוצר מחדש בטענה שאין להם שירות שליחים (דבר שאינו מסתדר עם העובדה שהמוצר נשלח ע"י שליח במקור). נכון, יתכן שאינם מחויבים לעשות זאת, אך קצת רצון טוב מצד החברה לבוא לקראת לקוח שקנה מוצר במחיר לא זול עם בעיה היה גורם לי להמליץ על חנות זו שקניתי בה פעמים רבות, זוהי הפעם הראשונה בה אני נזקק לשירותם ועקב יחס זה אפסיק לקנות בה ולא אמליץ לקנות בה. כמו כן, אציין כי מייל ששלחתי ונמסר לי שמועבר להנהלה לא נענה.
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך הדברים שרשם אינם מדויקים כלל.

חברתנו תדגיש כי בהתאם לתנאי הרכישה והאחריות על הלקוח להגיע עם המוצר לחנות ו/או לשלוח אותו אל חברתנו.
בנוסף, בעת שפנה הלקוח במייל הוא קיבל מענה לפנייתו תוך חצי שעה מצד חברתנו.

בעת שהלקוח דיבר עם שירות הלקוחות, נציג השירות הסביר ללקוח כי עליו להגיע עם המוצר לשם החזרתו וקבלת זיכוי על המוצר.
הלקוח דרש שישלחו אליו שליח הביתה זאת למרות שהוסבר לו מספר פעמים כי עליו להגיע לחנות לשם קבלת השירות.
הלקוח סיים את השיחה מיוזמתו ונציג השירות כלל לא ניתק את השיחה !!!

הלקוח רשם בפנייתו האחרונה במייל שיגיע לחנות עם המוצר לשם החזרתו.

בברכה.
מוצר:
מחשב נייד Vostro 5470
שם:
אליק
תאריך:
18/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נקנה בחנות בבית שמש, שירות מעולה ע"י אסף.
זו לא הפעם הראשונה שאנו קונים בחנות זו, וגם כשהיו בעיות קיבלנו שירות מעולה !
מוצר:
טלפון סלולרי G3 Beat
שם:
Eran
תאריך:
18/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה מסניף רחובות. המוכר שלום הסביר באדיבות על המפרט, והציע לי לשדרג את המחשב ולשפר אותו בעלות ממש מינימלית (לדוגמה: שדרוג דיסק מ 500GB ל 1TB רק ב 60 שקלים).

שעתיים אחרי ביצוע ההזמנה קיבלנו SMS שהמחשב כבר מוכן!

שירות מעולה, מהירות הזמנה מצויין ויחס אדיב. בקיצור - מומלץ!
מוצר:
מחשב נייח IR8
שם:
reut
תאריך:
13/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה טובה מאוד בסניף בראשון לציון - סמוך לאזור התעשייה. רוצה לציין לשבח את המוכר חנן, אשר עשה מעל ומעבר בכדי לסייע לי עם התקנת Windows אשר שלא באשמת KSP הותקנה באופן לא נכון ע"י Asus ישראל.
באותה הזדמנות רוצה להמליץ לכל הרוכש מחשב לפתוח את המוצר בחנות (כפי שהמוכרים ממליצים) אך לא להסתפק בזה ולוודא כי התכנים הרלווטים הדרושים לכם מופיעים ופועלים כראוי. לא מובן מאליו לקבל שירות כמו שקיבלתי מחנן ב KSP וזאת לאחר שטורטרתי בין חברת Windows ישראל, Asus ישראל וחזרתי לבסוף ל KSP.
מוצר:
מחשב נייד Z3735F QC 1.33GHz 32GB SSD 11.6 H
שם:
ארתור
תאריך:
12/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בהרכבה עצמית מסך.
ההזמנה הייתה נוחה ומהירה ומולאה תוך ימים בודדים אפילו שלא כל החלקים היו זמינים במלאי.
המחשב הורכב בצורה מקצועים וקפדנים!
שירות מקצועי, אדיב עם חיוך.
מוצר:
מחשב Intel Core i7-4790K 4.0Ghz Gigabyte GA-Z97-D3H LGA1150 Kingston HyperX
שם:
חברת תוכנה
תאריך:
09/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
יום אחרי רכישת מחשב נייד ב 3990 ש"ח התגלו דפקטים במוצר עצמו. המוצר באריזה מקורית והחנות מסרבת לקבל את המוצר חזרה.

החנות רוצה שנשלח את המוצר למעבדה לבדיקות. לא יתכן שלקוח ירכוש מוצר פגום באלפי שקלים ויצטרך לחכות שבועות עד שהחנות תבדוק את המכשיר.

רכשתי מוצרים בהרבה חנויות ואף פעם לא הייתה בעיה של החזרה במקרה של בעיה.

חושבים לקנות ב KSP. תחשבו פעמים כי אחרי הרכישה זה לדבר לקיר. בקיצור להתרחק מהם.
תגובת החנות:
תמוהה בעינינו בחירתו של הלקוח לסלף את הדברים ולהשמיץ את חברתנו שעשתה כל שביכולתה על מנת לסייע לו בפנייתו - הלקוח פנה לחברתנו בבקשה להחזיר המחשב כיוון שאינו נוח/מתאים לו, לאחר מכן טען שהוא מעוניין להחזיר כי אינו תקין וכו'. אנו הצענו כמה וכמה פעמים להגיע אלינו עם המחשב לבירור והמשך טיפול אך הלקוח הוא שמסרב להגיע לחנות. הוא כמובן מוזמן לגשת אלינו כפי שהוצע לו מלכתחילה.
מוצר:
מחשב נייד 5000
שם:
shir
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף הרצליה אצל מוכר בשם אבישי.
השירות היה מהיר, אדיב ומלווה בחיוך. בנוסף, קיבלתי הסברי הפעלה מדויקים.
בהחלט אחזור שוב ואמליץ לחברי.
מוצר:
שלטים JR9-00007
שם:
איוון
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות הזאת את כרטיס המסך וגם ציוד רשת. אני מתכוון להמשיך לרכוש אצלם. קיבלתי שירות ברמה מצויינת מבחור בשם מתן. תודה רבה לו
מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 980 GV-N980WF3OC-4GD
שם:
איתן
תאריך:
30/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו אני וחבר שני ניידים lg g3 וגלקסי E5 בסניף אילת מי שנתן לנו שירות היה בחור בשם מיכאל הוא היה אדיב נחמד ומאוד מקצועי. ענה בסבלנות על כל השאלות והפך את חווית הקניה לנעימה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy e5
שם:
e
תאריך:
30/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ב 6א׳ ש״ח. צצו מיד שתי תקלות בגינם חזרתי פעמיים לחנות והם טיפלו במקום. כשבועיים מאוחר יותר הגעתי לשדרג את אותו המחשב בעוד 540 ש״ח. עד כאן הכל היה מעולה עד שלהפתעתי ובלי הודעה מוקדמת ביקשו ממני 60 ש״ח על הרכבה של החלקים הנוספים! שילמתי את הסכום הפעוט יחסית אבל לאור התקלות שהיו, הסכום שהשקעתי ועובדה שאני לקוח ותיק זה ממש לא היה לעניין וקלקל את כל חוויית הקניה.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה עצמית
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.