אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
40 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
200
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
1
3 חודשים אחרונים
30
1
19
6 חודשים אחרונים
33
3
34
שנה אחרונה
133
4
63
כל הזמן
450
10
237
נמצאו 697 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
mano
תאריך:
25/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר מספר מוצרים מסניף סטלה מאריס חיפה מאז שנפתח. השירות מצויין ומסור, המוכרים שם מנוסים מאוד ותמיד נתנו לי את היעוץ הנכון בבחירת החלקים. חווית קניה ושירות שאני לא רואה הרבה היום. התחושה היתה שהם דואגים גם לי ולא רק לעסק. כל הכבוד לKSP על העובדים. ממליץ בחום!
מוצר:
ספק כוח 850W M12II-850bronze
שם:
avi
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצרים בסניף בית שמש של Ksp, ונהניתי מכל רגע.
יש שם מוכר בשם יהודה שטיפל בי במסירות וסבלנות, יחד עם אסף, בלי להחסיר אף פרט חשוב.
נתקלתי בתקלות במחשב והוא פתר לי אותן על הצד הטוב ביותר.
כל הכבוד לKsp שמעסיקים כאלו עובדים.
מוצר:
לוח אם + מעבד + מאוורר Z97 + i5
שם:
Tatyana Berezina
תאריך:
11/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות של החנות גרוע, אם תצטרכו משהו אחרי הקנייה, כבר לא מכירים אתכם ואין עם מי לדבר.
לא ממליץ בכלל!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, קי.אס.פי. עשתה רבות כדי לרצות את הלקוח

הלקוח קנה מגן מסך לטלפון שלו לאחר חודשים התקשר לשירות לקוחות וטען שהמוצר הגיע פגום, הלקוח נשאל מדוע בחר להתקשר רק עכשיו ולא היו לו תשובות בעניין, חודשים הם זמן ארוך מאוד ליצור איתנו קשר אם מוצר לא תקין. מכוון שעברו מעל חודשים אפשר להבין שהמגן נשבר כתוצאה משימוש של הלקוח לא נכון.

יחד עם זאת ולפנים משורת הדין הוצע ללקוח הנחה משמעותית לרכוש מוצר חדש אם יבחר.
מוצר:
פלאפון XPERIA Z2
שם:
mmike
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות אדיב עם הסבר מפורט על המכשיר וזכויות שלי לפי האחראיות.
מוכר פתח ביוזמתו את המוצר כדי לוודא תקינותו לפני המכירה.
אני משתמש במכשיר כשבוע ומרוצה מאוד.
מוצר:
tablet 8 inch A8-50 A5500
שם:
Paz
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מסך מחשב. השוויתי מחירים וניגשתי לסניף הקרוב. אתר האינטרנט של הרשת מאוד יעיל מהבחינה הזו מפני שהוא מאפשר לדעת באיזה סניף יש את המוצר במלאי. המוכר בסניף היה אדיב ומבין עניין, ואף עזר לי לארוז את המוצר בדרך יצירתית כך שיהיה נוח לנשיאה. דבר אחד מעיב על החווייה - מדיניות הרשת היא לא לאפשר רכישה מבלי לפתוח כרטיס לקוח - פעולה שאורכת זמן ומצריכה מסירת פרטים אישיים כמו כתובת ומספר טלפון למאגר המידע של הרשת.
מוצר:
מסך מחשב 246V
שם:
אפי
תאריך:
22/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סט מקלדת ועכבר אלחוטי מיקרוסופט 800.
היות והמקלדת קלה מדי היא לא סימטרית ומתנדנדת ביקשתי להחליף אותה באחרת.
הגעתי לסניף רמת אביב והלומי טען שהקופסא פתוחה ואינו יכול להחליף. הוא הועיל לתת לי את מס' הטלפון של שירות לקוחות אבל לא התקשר בעצמו.
בשירות לקוחות דיברו עם הסניף ומסרו לי ש:"המוכר ביקש שתחזור לחנות..."
חזרתי לשלומי שאען שלא דיבר עם אף אחד בשירות לקוחות
מוצר:
סט מקלדת ועכבר אלחוטי 800.
שם:
אלון
תאריך:
18/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוכר ניצן - אדם מקסים ,נעים הליכות, ישר והגון.
השרות אדיב ועניני, מכובד!
החנות ממוקמת במיקום מעולה.
היחס טוב מאד. המחירים הוגנים!
יישר כח!
מוצר:
מקלדת עכבר דיסק טס16
שם:
ישראל
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר lg g2 mini מהאתר -כשהגעתי לאסוף את המכשיר מסניף מת"ם ,המכשיר כלל לא נראה במצב של מכשיר חדש ,ללא מדבקה על המסך כפי ששמים בד"כ ,מעבר לזה -הIMEI של המכשיר היה שונה מזה על הקופסה .
בנוסף המכשיר תקול ועשה אתחול לעצמו כמה פעמים ביום באמצע שימוש.
לאחר שהגעתי לסניף ועשינו שיחת וועידה עם לירן מנהל שלכם,ומנהל מחברת מובייל -שמייבאת את המכשיר אז הוא מסר לי שאכן המכשיר צריך להגיע עם מדבקת מסך ,והתחיל לספר לי על התהליך שמתבצע בקליטת המכשירים וכנראה שנעשתה טעות !!!!
אני כבר לא האמנתי במוצר הזה ולא בשירות ,
אני ממתין לתשובה ,ומקווה שלפחות תתקנו במעט את חוויית השירות הגרועה שחוויתי.



תגובת החנות:
לא ברור מדוע בוחר הלקוח להשמיץ, הוא קיבל שירות מצויין וזוכה כמובן עבור המכשיר. הלקוח עודכן בכל התהליך עד קבלת פתרון לשביעות רצונו.
מוצר:
טלפון lg g2 mini
שם:
rjk
תאריך:
16/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות KSP בסטלה מאריס להתעניין בטלפון LG G2 קיבלתי שירות מעולה וענייני מחיים ושמיל הסבירו לי במפורט וענו לי על כל השאלות. קניתי ואני מרוצה מאוד מהמוצר ומהשירות
מוצר:
סלולרי lg g2
שם:
Slava
תאריך:
15/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולרי LG G3 ב KSP סניף בית שמש קיבלתי יחס טוב מחיר סביר המוכר שמכר לי הוא אסף שהסביר לי על המכשיר
אני מאוד מרוצה מהקניה מומלץ
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
Amit
תאריך:
15/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי אחד עשרה שנים של קניות ב KSP, נתקלתי במוצר לא תקין בפעם הראשונה.
הגעתי יום אחרי הקניה והסברתי שהאוזניות לא קולטות את הנייד בכיס הנגדי למקלט, שהסוללות מתרוקנות מהר מדי ושהן לא מתחברות למחשב.
להפתעתי הגמורה, הודיעו לי שלא יחליפו המוצר וגם לא ישיבו לי את הכסף, אלא רק אחרי בדיקה במעבדה. לא התווכחתי, למרות החוצפה שלהם וחיכיתי שבוע. קיבלתי אוזניות "חדשות" עם בעיות הקליטה מול הנייד ובעיות בחיבור למחשב, כאילו לא החליפו המוצר בכלל.
ממליץ בחום להמנע מקניה ב KSP, למרות המחירים הנוחים של חלק מהמוצרים שלהם.
מוצר:
Jabra Step Wireless Step Bluetooth
שם:
benji
תאריך:
14/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מהיר מקצועי ואמין בסניף נצרת עלית,
גם המותר מדהים ומשפר את הביצועים של המחשב , חזרתי אחרי שבוע לקנות עוד משהוא למחשב
מוצר:
כונן קשיח F120GBLS
שם:
Ido Dar
תאריך:
13/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נותן השירות מתן עזר לי לבחור את המחשב והפלאפון המתאים ביותר לצרכים שלי ולתקציב שלי, היה מקצועי. אחזור לקנות בחנות זאת את שאר המוצרים שלי
מוצר:
טלפון סלולרי, מחשב נייד lg g2 32gb, lenovo G510
שם:
Gil
תאריך:
12/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בksp
אחרי שלושה שבועות המכשיר מת לא היה התייחסות מהם ועד שלו הגעתי למנכל של סוני לא טיפלו בי ממש אכזבה
תגובת החנות:
הלקוח טען כי מכשירו אינו תקין כחודש לאחר הרכישה, והוסבר לו שהשירות והאחריות ניתנים ע"י היבואן הרשמי ולכן יש לפנות למעבדות השירות, שם אכן טופל בכפוף לאחריות.
מוצר:
טלפון סלולרי z3
שם:
Amos
תאריך:
11/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מציע להתרחק מהרשת הזאת.
אני עושה המון קניות שקשורות למחשבים ולציוד מחשוב ומפנה הרבה חברים עם המלצות לקניית לפטופים וציוד תקשורת. פעם היתי מפנה אליהם אבל בזמן האחרון בקניות גם שלי וגם של חברים פשוט לא היתה פעם אחת שלא קנינו ציוד לא תקין ואז אתם יכולים ללכת לחפש מי יעזור לכם.
אם המוצר לא תקין מהשניה הראשונה שפתחתם את האריזה אם יש בעיה אתם צריכים להתקשר לאחריות היבואן = לבזבז את הזמן והכסף שלכם.
מי שרוצה לחסוך כמה שקלים ובגלל זה קונה בקיי.אס.פי ישלם על זה בריבוע אחר כך. ראו הוזהרתם.

אני בזבזתי יום שלם על כרטיס רשת אלחוטי שלא היה תקין מהרגע הראשון ואחרי שעות של פינגפונג וצעקות (כי רק ככה עובד אצלם) הסכימו לקחת את המוצר בחזרה וכמובן שחייבו אותי 5% למרות שמדובר בנהלים רק על החזרה של מוצר סגור ולא על מוצר תקול.
מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי TL-WN822N
שם:
Zion
תאריך:
10/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לקנות בחנות זו מניסיון קודם, המחירים זולים והשירות מעולה.
קניתי כרגע מחשב נייח, בחרתי אותו באתר ממגוון רחב של מחשבים, את הרכיבים ניתן לשדרג/להחליף/להסיר על פי העדפה אישית וממגוון רחב מאוד.
הדפסתי את בחירתי והלכתי לחנות, שם הצוות המקצועי והאדיב עזר לי לשפר את הבחירה שלי ברכיבים שיותר מתאימים לצרכים שלי (חלקם אף זולים יותר מהבחירה המקורית שלי).
הצוות עובד במקצועיות ובעלי ידע רחב, הם לא מנסים למכור את המוצר היקר ביותר אלא את המוצר הטוב ביותר לכל לקוח, עם הסבר מדוייק על יתרון וחסרון של כל דגם.
אני ממליץ בחום לכולם לקנות בחנות זו. אני כמובן אחזור לשם כשאצטרך קנייה נוספת.
מוצר:
מחשב נייח GMSTR
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.