אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
41 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
158
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
12
0
6
3 חודשים אחרונים
25
0
18
6 חודשים אחרונים
44
2
37
שנה אחרונה
91
4
63
כל הזמן
462
10
247
נמצאו 719 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
aknv
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פתחתי את האריזה וקראתי את חוברת הוראות השימוש. הבנתי שלנגן אין אפשרות של הקלטת שיחה. חזרתי לחנות , בקשתי והסכימו להחליף למוצר אחר. איש המכירות בירר איתי את הסיבה למה אני רוצה גם אפשרות של הקלטה. לאחר שהסביר לי את יתרונות המכשיר שקניתי לעומת המכשיר שרציתי במקום המכשיר שקניתי, ולאור התרשמותי מהבנתו המקצועית הטובה במגוון המוצרים, החלטתי לא להחליף את המכשיר ולהישאר עם המוצר המקורי שקניתי. חזרתי הביתה, הפעלתי את המוצר, התקנתי בו את המוסיקה שאני אוהב והקשבתי למוסיקה. איכות השמע מעולה והפתיעה אותי לטובה. אני מאוד מרוצה שהקשבתי בעצתו של איש המכירות.
מוצר:
נגן MP3/MP4 Sansa clip Sport 8GB
שם:
mclaren
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
היום (יום שני ה 02.03.2015) הגעתי אני וחברתי לסניף KSP בפתח תקוה ברחוב המכבים סביב השעה ,11:00 הגעתי לסניף לאחר בירור מלאי במטרה לרכוש 2 מארזי מחשב, הארדיסק אחד, מסך מחשב, מאווררים למעבד, מאוורים למארזים ו 2 ספקי כוח. רכישה בעלות כוללת של כ 4500 שקלים פחות או יותר. בסניף לא היה תור .
את הליך השירות הגרוע שקיבלתי, קיבלתי מבחור שסרב לומר לי את שמו אך הוא ישב בעמדה מספר 2 (העמדה השמאלית).
כבר מההתחלה לצערי המוכר לא היה מסביר פנים בכלל, הוא שידר הרגשה של אדם מאד לחוץ ושכל הליך הרכישה מותנה בטובה שהוא עושה עבורי
לאחר שהמוכר דיבר בחוצפה לחברתי ושלח אותה "לעשות מחקר בבית" היא הבינה שאין עם מי לדבר ובחרה לצאת מהסניף.
אני הייתי סובלני מעט יותר והתקדמתי עם המוכר בהליך ההזמנה. לאחר שהמוכר התחיל להזין את פרטי ההזמנה הגעתי לשלב בו ביקשתי ממנו להוסיף למארז שרציתי לקנות (P280 אנטק )מערכת קירור מים עבור המעבד. שאלתי אותו שאלה פשוטה וטריוויאלית: "האם מערכת הקירור תואמת בגודלה למארז"...היות ומדובר ב 2 רכיבים אותם אני רוכש אצלכם, נראה לי טריויאלי לדעת שהם תואמים....המוכר התחיל להיות מאד חצוף, קצר רוח...סירב לענות לשאלתי, קם באמצע שאני מדבר איתו, הרים את הקול שלו עליי, התפרץ לדברים שלי, אמר לי שהוא יחתים אותי על חוזה שאומר שאני יודע איך מרכיבים את מערכת הקירור (מבלי לשאול אותי אם אני הוא זה שמרכיב את המערכת או לא). בנוסף, חזר עשרות פעמים ואמר שהוא לא מתכוון ללמד אותי, שהוא רק מוכר והוא צריך להעביר לי את המוצרים ולא ללמד אותי. הסברתי לו שמעולם לא ביקשתי ממנו שום הדרכה ביקשתי ממנו התאמה בין מוצרים שאותם הוא מספק לי.
המוכר היה חצוף בצורה שאין כמותה, לא היה מקצועי, לא היה מנומס, הרים את הקול שלו עלי, התנהג בחוצפה כלפיי וכלפיי חברה שלי, לא נתן לי לסיים להסביר את הדברים אותם אני רוצה וישר אמר לי שהוא לא יודע, ושמבחינתי הרכיבים לא תואמים. העיקר לא למכור ולא לתת שירות.
לצערי נאלצתי לעבור לסניף קרית אונו רק משום שלם יש את המארז אותו רציתי וקיוויתי ששם אקבל את המידע המיוחל, דבר שקרה בסופו של דבר.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, קי.אס.פי. שמה דגש רב על מתן שירות ללקוחותיה ואנו לא מתפשרים על שירות פחות ממצוין.
אנו מבטיחים לבדוק את טענת הלקוח לגבי התנהלות הסניף.
אנו מודים ללקוח על הפניה.
מוצר:
מסך מחשב 2 מארזים, 2 ספקי כוח, הארדיסק ועוד u2412m
שם:
בת משה
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף עפולה על מנת לקנות כבל טעינה. המוכר היה אדיב מאוד , מקצועי והגון.
חווית הקניה הייתה שונה באופן בולט מזו המתרחשת לעיתים קרובות בחנויות מחשבים בהן המוכרים מתנהגים בהתנשאות כלפי הלקוח ,מניחים שהוא לא מבין ומנסים לגרום לו לקנות מוצרים נוספים.
מוצר:
כבל לאייפון (1m(md818zm/a
שם:
Yaniv
תאריך:
27/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שירות לקוחות מזעזע (!) אותו זכיתי לקבל בסניף קרית אונו כאשר הסברתי בדיוק באיזה מפרט מחשב אני מעוניין משום שאני מבין בתחום וידעתי כבר מה אני רוצה זכיתי לשאלות הזויות מהמוכר במקום כמו "מאיפה אתה בארץ?" "מי ישלם על כל זה?" "מי אני ומאיפה יש לי את הכסף?" לאחר שניסיתי להסביר לו כי אני אדם בוגר בן 30 שהחליט שהוא מעוניין לרכוש מחשב השאלות הלא ברורות הללו נמשכו החלטתי לעזוב את המקום בהרגשה נוראית אני חייב לציין.
החלטתי שלסניף הזה אני לא יחזור יותר לעולם ולאחר מחשבה של כמה שבועות החלטתי לנסות שוב את האחד מסניפי הרשת והפעם הגעתי לסניף דרך רבין בפתח תקווה. השינוי ברמת השירות והיחס הורגש מהדקה הראשונה, קיבלו אותי שלושה גברים מקצועיים ונחמדים שעונים לשמות גיא, גל ועוד בחור בלונדיני שיסלח לי שאני לא זוכר את שמו. הם טיפלו בי במסירות, הקשיבו לבקשות שלי, לא זילזלו בי לרגע לעומת סניף קרית אונו ולכן זכו בי בתור לקוח ששילם 12 אלף שקל על מחשב גיימיניג מהשורה הראשונה. בזכות שלושת העובדים הללו דעתי על הרשת השתנתה לחלוטין, הבחור הבלונדיני הבטיח לי מועד אספקה של החלקים שביקשתי ועמד במועד הזה ללא דופי, סך הכל תוך 48 שעות קיבלתי את כל מה שרציתי וזה מרשים מאוד!
קיבלתי יחס חברי ומקצועי למרות שהיו הרבה אנשים בסניף, אגב כל הלקוחות קיבלו יחס אישי ומקצועי למרות העומס וזה ראוי לציון לשבח.
הם התקשרו לסניפים אחרים לוודא שיש במלאי את החלקים שרציתי ושריינו לי אותם במקום בזמן שהייתי איתם ולא יצאו בהבטחות שווא אלא עמדו בכל מילה והבטחה שלהם.
לכן אני רוצה לציין לשבח שוב את גיא,גל והבחור השלישי הבלונדיני על מקצועיות, אדיבות, שירות מצוין ויחס חם. למרות שהבקשות שלי היו שונות משל לקוחות רגילים שמחפשים מחשב סטנדרטי לבית הם לא הרימו גבה לרגע, הקשיבו לכל בקשה וענו על כל שאלה ועל כן אני רוצה למסור להם תודה !

את הציון הכללי לרשת הורדתי אך ורק בגלל היחס הדוחה שזכיתי לקבל מסניף קרית אונו.
מוצר:
מחשב גיימינג מודלים שונים.
שם:
מיתר
תאריך:
26/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף חיפה רוממה ניגשתי למחסנאי הוא הסביר לי על 2 מוטות סלפי שיש להם ואת ההבדלים ביניהם היה מקצועי ביותר נתן שרות טוב ועדיב ביותר ואפילו הצתלם איתי עם המוט. נהנתי מהשרות ומההרגשה הכפית שנתנו לי בסניף וללא ספק אחזור לשם עוד D:
מוצר:
מוט סלפי Telescopic selfie stick
שם:
Pavel
תאריך:
25/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר, ביכשתי משלוח עד הבית. חיכיתי למשלוח עד יום ההחרון.המשלוח לא הגיע בזמן הנקוב. בגלל זה ביטלתי את העסקה.
מוצר:
אוזניות,טלפון סלולרי ,כונן קשיח,כיסוי לטלפון Fonepad 7 Z2560 1.6GHz 16GB ,Jabra Sport Corded Stereo Headset 570705
שם:
בן נהון
תאריך:
23/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בתאריך ה17.02.15 בסניף כפר סבא מספר חלקים למחשב, בנהם ספק כח של קורסייר CS750M. הספק מתחיל לעשות רעשים בזמן עומס, שזה בתוכנות שדורשות הרבה משאבים או במשחקים. לאחר 6 ימים (23.02.15) הגעתי חזרה לחנות עם הספר שהיה ארוז באריזה מקורית וכל החלקים שקיבלתי איתו. ביקשתי מטכנאי שיבדוק את הספק והסברתי להם שזה מוצר חדש הוא אמר שהוא לא יכול לבדוק לי את הספק ושאני ישיאיר אותו שם ותוך 14 יום יצרו איתי קשר. איך זה הגיוני שספק שבן פחות משבוע יהיה צריך להיות בבדיקה של שבועים?? אני גם הצעתי לחנות שאני יוסיף סכום של כסף בשביל לקבל ספק אחר אבל גם זה הם לא היו מוכנים לשמוע!! וטענו שברגע שהדלקתי את הספק חייבים לשלוח אותו למכבדה מיוחדת... שדיברתי עם שירות הלקוחות שלהם ושאלתי למה הם לא אומרים דברים כאלו במעמד הרכישה , הם אמרו לי שלא אומרים דברים כאלו ללקוח!!
אני עובד עם המחשב ולא יכול לשאר ללא ספק החברה עושה צחוק מהלקוחות שלה ולא מעבדת לקוחות שרכשו מוצרים שאפילו עדין לא בני שבוע!! תתרחקו מהרשת הזו לא חסרים רשתות מחשבים גדולות אחרות בארץ ואפילו זולות יותר אני את הלקח שלי למדתי ויעביר אותו לכל אדם שאני רק יכול!!!!!
מוצר:
ספק כח למחשב CS750M
שם:
תימור
תאריך:
22/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום ב 15.9.2014 רכשתי טלפון G2 בקלות רבה מסניף כרמיאל קיבלתי את הטלפון במהיורות והכל היה מושלם . עד שלפני כשבוע מהיום שקע הטעינה בטלפון יצאה בהודעה "טעינה איטית" ניסינו להחליף מטענים לא עזר..
ניגשתי לחברת "רון לייט" ספק האחריות הם השיבו בגדר האחריות נאלץ לקלחת את הטלפון לאף יותר מ 14 ימי עסקים על מנת לספק לי שרות אדיב. אני לא יכול להרשות לעצמי יום אחד להיות בלי טלפון הם אומרים 14 יום... טוב כספק האחריות סגר לי תדלת בפרצוף בתשובה שלהם אין מה לעשות ואין לנו טלפון חילופי אפילו דור 2 לתת לנו . הבנתי שאני צריך אולי לגשת לקי אס פי באמת חייגתי הגעתי למ"ר לירן שטען שהוא מנהל מכירות ארצי קי אס פי. וגם הוא טען שטלפון חילופי לא מגיע לי ביקשתי שילח לי את תשובתו במייל או אסמכתה אך לירן סירב. שזה ממש לא פייר.
וכרגע אני נמצא במעגל שקי אס פי מנערים אומרים שהספק יתן לך חילופי והספק סבור שהוא לא חייב לך כלום חוץ מלקבל את הטלפון לתיקון למעלה מ 14 ימי עסקים.

תודה רבה לקי אס פי על שרות מכירה מהיר ואדיב. ועל שירות לקוחות לא מצהייר אני אישית יותר לא אגש לחנות הזאת לעולם וגם מקורבי פשוט בושה וחרפה..

לר לקנות טלפון סלולרי בקי אס פי
תגובת החנות:
אנו מצרים על בחירתו של הלקוח לסלף ולעוות את העובדות באופן מגמתי. הלקוח רכש מכשיר טלפון באחריות יבואן רשמי וקיבל עמו תעודת אחריות מלאה. השירות והאחריות ניתנים ע"י מעבדות היבואן ע"פ תנאי האחריות וכמובן בכפוף לחוקים בנושא זה. הדבר הוסבר לו ואף הובטח כי במידה ויתקל בעיכוב בטיפול יוכל כמובן לפנות אל חברתנו ואנו ננסה לסייע כל האפשר. יש לציין כי הלקוח הציג דרישות לשירות שחברתנו אינה מספקת ומעולם לא הובטח לו אך לצערנו כל הנסיונות להסביר לו זאת עלו בתוהו.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
שם:
Giora
תאריך:
22/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתר שלהם פרסמו פריט מציאון אייפד 2 במחיר 1100 שח. צריך לשים מקדמה בכדי שישלחו את הפריט ליעד קרוב לביתך.הם טרחו לציין אחריות ל3 חודשים, אממה שכחו לציין שהמחיר למוצר לא כולל את המטען שעליו צריך להוציא לפחות עוד 100 ש"ח. שאלתי את השירות לקוחות למה הם לא מפרסמים את זה בפרטי העסקה. אז היא אמרה שאומרים ללקוח בטלפון. סה"כ 1200 וחדש יעלה לפי זאפ 1400 ש"ח עם מטען ואחריות לשנה.......ממש מציאה!!!
לדעתי זו סוג של רמאות.... שימו לב ותבררו פרטים על "המציאון" שלהם
תגובת החנות:
לא ברורה לנו טענת הלקוח ל"רמאות" שכן חברתנו נוהגת בשקיפות מלאה וכל לקוח שמתעניין במוצר מציאון מקבל מידע מלא אודות המוצר על מנת שיוכל לבצע החלטה מושכלת בהתאם לשיקוליו. גם לקוח זה קיבל כל הפרטים ובחר להזמין המוצר בכל זאת על אף שהיה מודע היטב למצב בו נמכר המוצר.
מוצר:
טאבלט iPAD 2 16GB WiFi
שם:
igor
תאריך:
17/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לחנות עם חבר כי הוא היה צריך משהו התעניינתי אצל הטכנאי ויקטור ואצל המחסנאי דימה על כונן קשיח והם המליצו לי על טראנסנד שזה גם זול גם טוב וגם איכותי, אפילו קיבלתי הסברים מפורטים!! קיבלתי שרות מעל ומעבר ובטוח אחזור עוד לחנות!
מוצר:
כונן קשח 25H3B 2TB
שם:
Avishay
תאריך:
17/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מהנה וטובה.כל פעם שאני מגיע לחנות אני מקבל שיורת מעל המצופה. גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הייחס והשירות.ממליץ בחום
מוצר:
כרטיס קול usb e-usb-7.1
שם:
הלה321
תאריך:
15/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף הקבוע בקניון שאול המלך בבאר שבע , ובעלי מאד רצה אזניות.
הוא שמע על חברות טובות אבל מאד יקרות וחיפשנו משהו טוב וזול.
קיבלנו המלצה לחברה הזו.
הם סייעו לנו לבדוק את ההבדלים בין הדגמים 203,205,202 עד שהחלטנו.
מוצר:
אוזניות החסן נייד 202
שם:
Shahar
תאריך:
15/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 6.1.15 רכשתי טלפון חדש של סמסונג מחנות ksp מחשבים סניף פתח תקווה המכבים
לאחר כיומיים בלבד הטלפון הפסיק להגיב וזה מכשיר חדש מאריזה ,הגענו לחנות ksp והיחס היה כל כך מזלזל שהרגשתי כאילו הכסף שקניתי איתו את המכשיר גנוב ,דרשתי מכשיר חדש ובצדק ,לא יכול להיות שהם מוכרים ללקוחות מכשיר תקול ולא עובד אחרי שאני משלם ממיטב כספי על מכשיר חדש ,אני די בטוח שהמכשיר אינו חדש פשוט .מעבר לזה השירות פשוט בושה וחרפה הם אפילו לא היו מוכנים לשמוע וישר פשוט זרקו אותי ליבואן לסמסונג שהם ישברו איתי את הראש ,סמסונג גם לא ממש עזרו ורק טענו שהטלפון ייכנס למעבדה לאחר שהבטיחו לי שעד 4 ימי עסקים המכשיר יתוקן עבר שבוע ויותר עד שהוא חזר ,המכשיר חזר ושוב אחרי מספר ימים שוב תקלה והטלפון לא מגיב וזה פעם שנייה בתוך שבועיים שהטלפון במעבדה ,זה נשמע הגיוני? פשוט בושה היחס השירות ומעבר לזה שמוציאים מכשיר לא תקין ולא מוכנים לתת במקומו מכשיר חדש כמו שהייתי אמורה לקבל בפעם הראשונה ,כל הסחבת בין ksp ולסמסונג גם עלו לי בימי עבודה גם בלחץ נפשי ובעוגמת נפש לא ייתכן שהאזרח תמיד אוכל אותה והחברות עושות מה שבא להם אני האזרח ואני לא מבקש הרבה רק תמורה לכסף שאני עובד בשבילו כל כך קשה
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9515 16GB
שם:
Itai's
תאריך:
15/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בקריון בכדי לרכוש מאוורר למעבד החדש שלי עם תושבת של 2011-3.
העובדים בחנות היו מאוד מקצועיים ונתנו לי פתרון מעולה בעלות כספית נמוכה, בדיוק לפי דרישותיי.
אני מאוד מרוצה מהמוצר ומהמקצועיות של העובדים בחנות!
מוצר:
מאוורר למחשב NH-D14
שם:
Olga
תאריך:
12/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות והמקצועיות בקמה ששמ גבוע! בעלי המליץ לפנות לסניף אשדוד\אשקלון ובחור בשם רומן.. אני לא מבינה במחשבים וכל זה, האמת אני לקוחה נודניקית מאוד חחח
קיבלתי הסבר מהיר וברור שעזר לי בקלות לבחור בידיוק מה שאני צריכה! מאוד ממליצה על הסניף KSP אשדוד ועל עובד בשם רומן! אם אתם לא מבינים במחשבים וציוד הזה ופוחדים שאמכרו לכם סתם משהו אז תילכו לשם!
קנינו שם גם בערב: מחשב, חלקים שונים, דיסק קשיח נייד ועוד הרבה... אני גרה באשדוד הסניף נמצא בעד הלום.. לא סתם אנחנו סורפים דלק ונוסעים לשם ולא קונים במקומות דומים בעיר
מוצר:
עכבר Sculpt Mobile Mouse
שם:
אתי
תאריך:
12/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מציון קבלתי על ידי ניסים ישי אבי בדברים כאלי לא נתקלתי בבית עסק אחרים
תודה תודה גדולה ממני אתי
מוצר:
מערכת הפעלה Windows 8 64Bit OEM Hebrew
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.