אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
48 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
268
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
19
0
5
3 חודשים אחרונים
49
1
19
6 חודשים אחרונים
87
1
47
שנה אחרונה
185
3
80
כל הזמן
896
16
386
נמצאו 1298 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
maorf
תאריך:
19/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להביע את תודתי למאור מסניף נצרת עילית, הגעתי לחנות על מנת לרכוש מטען לרכב.
קניתי מטען, לאחר שהגעתי לרכב חיברתי את המטען למצת והוא לא עבד, חזרתי לחנות ושאלתי לעזרתו של מאור, מאור הגיע איתי לרכב וכאשר ראה כי המטען לא עובד, הלך לרכבו הפרטי על מנת להביא מטען שעובד באופן ודאי והוא גם כן לא עבד אצלי ברכב.
מאור אבחן כי נשרף הפיוז של המצת ואף הראה לי כיצד להחליפו.
טוב לדעת שיש לכם עובדים אשר רואים לנגד עיניהם את טובת הלקוח ומגדילים ראש על מנת להשאיר אותנו מרוצים מהקניה.
מוצר:
מטען מטען רכב למערכת ניווט GPS מדגם: QUE NQ4355
תמונת משתמש
שם:
talor
תאריך:
18/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין חווית שירות מעולה בסניף קריון, כל נציגי המשמרת עזרו לי בקניית הפלאפון (איני זוכרת את שמם, בקבלה מצויין שם אחד יובל עוז אך כל הנציגים עזרו ). זו לא פעם ראשונה שאני קונה בKSP קריון אך מקבלת שירות מעולה כל פעם מחדש. קניתי אייפון בתאריך 13.03.17 וכבר יום למחרת הפלאפון הגיע לסניף. קיבלתי מייד שיחת טלפון אשר נאמר לי בה שהגיע הפלאפון, שירות מהיר ומעולה. תודה לכל הנציגים באותה משמרת !
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 7 32GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
17/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מדהימה שירות מעולה ומחיר ללא תחרות ראוי לצייו כי קיבלתי שירות מדהים מאיש יקר
מוצר:
עכבר mxmaster
תמונת משתמש
שם:
Bat-tzion
תאריך:
17/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה חווית קנייה מושלמת, המוכר איציק הלוי מסניף קינג ג'ורג' היה שירותי, אדיב, סבלן ויעיל. בשביל פעם ראשונה שאני קונה מחשב נייד היו לי מעט חששות מביורוקרטיה והופתעתי מהמהירות שהקנייה התבצעה. יישר כוח!
מוצר:
מחשב נייד X541ua-go837t
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
17/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מ איציק הלוי עזר לי לבחור פלאפון שמתאים לי הייתי ממליץ לחברים לקנות שם
מוצר:
טלפון סלולרי Y6
תמונת משתמש
שם:
golan
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרכוש מחשב נייד מסוג DELL VISTRO בסניף קריון באתי לא סגור על עצמי, ראוי לשבח את המוכר אלי שנתן שרות מקצועי ואדיב, ענה לי על כל השאלות והכווין אותי לעניין, שאפו!
מוצר:
מחשב נייד 5568
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מעולה , קיבלתי שירות מיורי בסניף ראשון נפתלי פלטין . שירות מצויין , אין מילים.
אחזור לפה בהחלט
מוצר:
Trident Z 2x8GB RGB DDR4 Trident Z RGB
תמונת משתמש
שם:
נטלי
תאריך:
15/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מצלמה לעסק המוכר התאים את המוצר בדיוק לצרכים שלי ואף הסביר בהרחבה על התפעול שלה ועל כל הפונקציות שיש בה מצלמה מצויינת שירות טוב מאוד ממליצה בחום
מוצר:
מצלמת אבטחה PT737 HD
תמונת משתמש
שם:
Ayelet
תאריך:
15/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה זה נעים להיכנס לחנות טכנולוגיה ולבקש "דיסק און קי לשים עליו מוסיקה לאוטו", וישר המוכר החייכן מבין ואומר: "אז פלסטיק לא טוב בשמש. קחי מתכת. לא צריך הרבה נפח. 16 ג'יגה זה סבבה".
כיף לפגוש עוד מישהו שמבין ש... אם אתה עובד - תביא את עצמך.
צוות מקצועני ומלא שמחה. חנות מעולה!
מוצר:
דיסק און קי TS16GJF710S
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
14/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב וביקשתי רכיבים ספציפיים , כלומר מותאם אישית ותוך פחות מיום הוא היה מוכן.אחלה שירות.
מוצר:
מחשב אישי אישי
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
14/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לKSP על השירות האדיב ובמיוחד לאיציק התותח!
אני ממליץ בחום לקנות בKSP בגלל השירות והאדיבות ומחירים טובים.
מוצר:
אוזניות Headphones In Ear Fit
תמונת משתמש
שם:
Mor
תאריך:
14/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. למרות שלא היה במלאי דאגו לשנות הזמנה ולמכור לי את המוצר בצורה נוחה והמהירה ביותר.
מוצר:
פיפא 2017 2017
תמונת משתמש
שם:
זרינה אוסינוב
תאריך:
11/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד של אסוס מהסניף של קיי אס פי ברוממה חיפה , חייבת לציין שהשירות היה יוצא מן הכלל , מקצועי ומהיר. במיוחד רוצה לציין לשבח את המקצועיות של דמיטרי , שעזר בבחירת המוצר והיה סובלני וקשוב לדרישות שלי , בהחלט העלה את חוויית הקנייה בכמה רמות . אמליץ לחבריי ולמשפחה לבוא לקנות בסניף.היישר כוח .
מוצר:
מחשב נייד ZenBook UX330CA-FC026T
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
08/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקלדת בחנות. לא מהזולות. המקלדת מגיעה סגורה ולכן ביקשתי לפתוח ולנסות אותה. נאמר לי שאין אפשרות.
המקלדת נרכשה ונמצאה לא נוחה. נעשתה פניה לשירות לקוחות, המוכר בחנות טוען שאמר לי שאפשר היה לפתוח אותה ולנסות לאחר הקניה בעודי בחנות, דבר שלא נכון בעליל.

השקר של המוכר מרגיז יותר מהכסף האבוד.
תגובת החנות:
בהתאם לחוק החזרת המוצרים, לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש .
הלקוח רשאי לפתוח את המוצר במעמד הרכישה ולבדוק את המוצר מבחינה חיצונית .

צר לנו על תחושת הלקוח,

חברתנו מוכרת מוצרים חדשים בלבד ועל כן הלקוח רשאי לבדוק את המוצר מבחינה חיצונית ולהתייעץ בטרם הרכישה,
לא נוכל לאפשר לכל לקוחותינו לפתוח מוצרים , לחברם לחשמל ולבדוק אותם בטרם הרכישה .





מוצר:
מקלדת ארגונומית אלחוטית sculpt ergonomic desktop
תמונת משתמש
שם:
Shmuel
תאריך:
07/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצויין מאביב ניומן בסניף מודיעין תוך הסבר מפורט בסבלנות ובמקצועיות תוך הסבר על ההבדלים בין אחריות מקורית או משנית.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4x 32GB
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
06/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי עם הבן לקנות מחשב, יחס של כולם מצוין, הילד רצה דובר רוסית, הפנו אותי לדמיטרי, הוא ישב וחיבר לילד מחשב, (חלקים)עם כל הסבלנות שבעולם, הילד מאותו רגע רוצה רק את דמיטרי, ורק מחנות ברוממה, התקלקל הכרטיס מסך, היפנו אותי לחלון תיקונים, טכנאי בשם טל בר, אמר לי אל תדאג,אמר לילד מה קרה ולמרות שהוא טיפל במחשב, והיה צריך ללכת הביתה, לקח את הכרטיס בדק ואמר נכון משהוא לא בסדר,בתוך שבוע קיבלתי כרטיס חדש מקורי, שרות כמו באמריקה, תנסו ותראו, כל מילה אמת, יש לי חנות של KSP ליד הבית, הילד רוצה רק את רוממה ויעוץ של דמיטרי, אפילו אם זה כבל, לומר את האמת, כזה מחשב חזק וטוב לא ראיתי , והמחיר לא יקר למה שקיבלתי, תודה רבה לכל צוות רוממה, החנות הכי טובה שיש
מוצר:
מחשב נייח מחשב לגימרים
תמונת משתמש
שם:
a
תאריך:
02/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הצוות של KSP בסניף הר חוצבים מעולה!
דבר ראשון אנושי ונחמד
וכמובן שמקצועי מאוד!!!
נותן מענה מעולה עם מלא סבלנות לצרכים שמבקשים מהם
הרכיבו לי מחשב אישית מותאם לצרכי בסלנות, במקצועיות
פעם אחת המוכר היה אפילו בדרך לצאת להפסקת עישון של סיגריה וחזר במיוחד כדי שלא אחכה

בקיצור - ממליצה ממש על הסניף שם!
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה אישית 1514135
תמונת משתמש
שם:
Rayan
תאריך:
02/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין אדיב ואמין בסניף חיפה, קיבלתי אחלה שירות מהצוות ליאור שפירא, דמייטרי בטוק וארז ויינברג שעזרו לי בצורה הכי טובה, מומלץ :)
מוצר:
USB flash drive 16GB Cruzer Blade
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
01/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בKSP קינג גורג בירושלים פלאפון XIAOMI. מהרגע שחיברתי אותו למטען בפעם הראשונה המכשיר עשה בעיות. המסך היה מציג פסים שחורים וכחולים מדי פעם כאילו המסך נשבר ורואים את הדיו. הייתי מקבל הודעות ווטסאפ באיחור של שעתיים, בדקתי אם מדובר על בעיות רשת שלי, אבל השתמשתי בכמה רשתות. הבטריה מחזיקה מעמד בממוצע 5 שעות ללא שימוש והרבה פחות עם שימוש. פניתי אל החנות, הם לקחו לבדיקה. כעבור שמונה ימים (!) חזרו אליי ואמרו שהפלאפון בסדר ולבוא לאסוף אותו. שאלתי את הנציג מה עשו, לדבריו: איפוס, הפעלה של יוטיוב לשלוש שעות עם וויפיי ובהירות מסך גבוה. המכשיר "עבר" את "הבדיקה" המגוחכת הזאת, אני הייתי מתבייש לקרוא לעצמי רשת מקצועית שככה בודקת תקלות. בקשתי להחזיר, הם סירבו בטענה שהמכשיר פתוח ותקין. מדוע בדיקה כזאת לוקחת 8 ימים? כיצד המכשיר תקין אם הבטריה נגמרת ללא שימוש (לאחר שלקחתי אותו בשנית הטענתי אותו, לא הפעלתי אותו הוא ללא SIM הלכתי לישון שהוא עם 100% קמתי שהוא מכובה - בטריה מדהימה לטענתם).
KSP מכרו לי מוצר פגום, לא בידיעתם כמובן, וכרגע הם מסרבים לקחת אחריות ומשאירים אותוי עם פלאפון פגום ואני בלב ברירה נאלץ להמשיך לשלם עליו.
עצה ידידותית, לעשות בדיקה הרבה יותר מקיפה ממה שאני עשיתי לפני רכישה ב-KSP, זו חברה שלפי תגובות רבות פה מסרבת לקחת אחריות. באופן אישי לא אקנה שם וגם לא אמליץ לאיש לקנות שם.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח ,
השירות והאחריות למכשיר שרכש הינה של חברת "מובייל ישראל",
כשירות טוב חברתנו ניסתה לסייע ולאבחן האם ישנה תקלה אך לאחר איפוס המכשיר ובדיקות מקיפות המכשיר נמצא תקין לחלוטין .
הוסבר ללקוח כי יש לפנות לחברת "מובייל ישראל" אם טוען כי התקלה חוזרת על עצמה וככל שתאושר החלפה על ידם
נשמח לאפשר זאת .
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
עו"ד רז ליאור
תאריך:
01/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 26.2.17 אחה"צ הזמנתי מיקסר של קנווד מאתר KSP. בנוסף על כך שהמחיר שהם דרשו היה בין הנמוכים בשוק (1,490 ש"ח למיקסר קמיקס - 1000W), עלות המשלוח עד הבית הייתה מזערית (16 ש"ח).
ביום 29.2.17, קיבלתי את המוצר ישירות הביתה.
אני ממליץ בחום על KSP. זה לא המוצר הראשון שאני רוכש דרכם, ובטח לא האחרון.
לגבי המוצר עצמו, מדובר במיקסר מטריף, יפה, במחיר מעולה. עם פתח חיבור לאביזרים נוספים. תבדקו היטב, כי לא בכל מיקסר יש את החיבור הזה, שהוא מאוד חשוב (מטחנה, מכונת פסטה ועוד - שכמובן לא מגיעים עם המיקסר).
טיפ. בנוסף על החיבור לאביזרים נוספים במיקסר, תשימו לב במיקסרים של קמיקס, שאתם מזמינים מיקסר 1000W ולא 500W. קשת המחירים ממש זהה. הצבע של המיקסר פחות קריטי, אך ההבדל ביניהם עצום.
מוצר:
מיקסר מיקסר 5 ליטר 1000W Kenwood KMX70BL צבע סגול
תמונת משתמש
שם:
בנימין
תאריך:
28/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר קלה מאוד. בחרתי באיסוף עצמי מאחד הסניפים, באתר נכתב שזמן המשלוח הוא עד שלושה ימים והוא הגיע בתוך יומיים. הטלפון שסופק היה בדיוק זה שהזמנתי והשירות בחנות היה אדיב ביותר.
מוצר:
טלפון סלולרי M3s
תמונת משתמש
שם:
eliyahu
תאריך:
27/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחי ביצע את הרכישה בסניף החברה בלגונה באילת.
נתחיל עם זה שהעובד הציג מכשיר "חדש" שהייתה לו שריטה. אחי אמר שהוא לא מעוניין לקחת את המכשיר לאור השריטה והמוכר לא רצה ל"פתוח" (לדעתנו המכשיר נפתח בעבר ולא היה חדש) מכשיר נוסף.
לאחר שהמוכר התרצה לפתוח מכשיר חדש החל הבאלגן של ערכת האביזרים. החברה מפרסמת כי בעת רכישת המכשיר ניתן היה לקנות ערכת אביזרים (כיסוי, מגן מסך, תושבת לאוטו, מטען לאוטו ואוזניות) בעלות של 65 ש"ח. בפועל, בסניף לא היו האביזרים ולכן אחי לא יכל לרכוש את הערכה.
אבל בזה לא הסתיים הטרטור שלנו מול החברה.
פניתי לחברה באתר האינטרנט שלה, בפייסבוק ובמסנג'ר ואין מענה.
התקשרתי לסניף ואין מענה. הגעתי למרכז השירות הארצי ושם קיבלתי את הסטירה לפנים.
"לצערי המלאי בכל סניפי הרשת אזל, ולכן לא ניתן לממש את ההטבה באף אחד מסניפי הרשת". לדברי הנציג ששמו אלכס (השיחה מוקלטת והוא טען שהוא נציג רשמי של החברה) היו להם יחידות בודדות של החלקים בערכה והם נגמרו.
האמת , הזדעזתי מהתשובה. בייחוד לאור העובדה שלאחר הרכישה בסניף אילת, ולאחר השיחה שלי עם הנציג , ואפילו עכשיו , עדיין מפורסם כי "כל הרוכש מכשיר יוכל לרכוש ערכת אביזרים" , כאשר אין את הערכה בכל הארץ !!!
לא הייתם מתעצבנים ?
תוסיפו לכל הבאלגן הזה את העובדה שגם אם היו ביתר סניפי אילת האביזרים, היינו יכולים לרכוש אותם רק בסניף שבו בוצעה רכישת הטלפון , קרי סניף אילת (כך לדברי הנציג ה"רשמי")
תגובת החנות:
באתר האינטרנט מפורסם בפירוש כגילוי נאות כי ההטבה הינה עד גמר המלאי ובהתאם למלאי הזמין בחנות בעת הרכישה .
בעת רכישת המכשיר על ידי הלקוח , חלק מן המוצרים לא היו זמינים בחנות בה רכש ולכן לא יכלנו לספקם .
לא ברורה לנו טענת הלקוח כי לא קיבל מענה , ללקוח נשלחה תשובה גם לכתובת המייל ממנה שלח אלינו מכתב ואף ענה על מכתבנו.


מוצר:
טלפון סלולרי x-cam
תמונת משתמש
שם:
Tamar
תאריך:
27/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בעבר בKSP אולם מאז המקרה האחרון אני אימנע מלקנות בחנות וכך גם אמליץ לחבריי ומכריי. מסתבר שהחברה עושה כבשלה ולא מעדכנת כי כל פעם יש ניכוי מס במקור באחוז שונה. כלומר אם קניתי USB מחנות מסויימת של KSP אחוז הניכוי הוא שונה מחנות אחרת. בגלל חוסר השקיפות אינני יכולה להזדכות במע"מ כפי שרציתי. כשהתלוננתי על כך האשימו אותי. מדוע המחיר דומה אם ניכוי המס שונה??????????? בושה ושירות איום.
מוצר:
זכרון נייד USB Cruzer Blade 32GB
תמונת משתמש
שם:
Yakov
תאריך:
26/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם הראשונה שנכנסתי ל-KSP. באתי לרכוש חמישה מוצרים, ביניהם מקלדת וכבל רשת.

תחילה עובד בשם עידו שאל מה מהירות הרשת שיש לי, לתשובתו עניתי שזו רשת פנימית של 1Gbps. הוא לא הסתפק בתשובתי והמשיך להתעקש ש-"זה לא קשור", לשאול אותי על מהירות האינטרנט ו-"אם יש לך מהירות איקס אז אתה תקבל רק חלקי שמונה". ניסיונות השכנוע שלי שמהירות האינטרנט שלי לא רלוונטית למהירות הרשת הפנימית (ולמעשה אולי אין לי בכלל אינטרנט) עלו בתוהו. סיכמנו שאני אתן מספרי מק"טים מהאתר והוא לא יתווכח איתי.

תוך כ-10 דקות הכנתי רשימה של המק"טים, אותם קיבל ממני עובד אחר בשם בוריס. ביקשתי שיוציא את המוצרים מהמחסן ויראה אותם באריזתם טרם התשלום. בקשה זו נדחתה על סף ונדרשתי לשלם תחילה. שילמתי ונשלחתי להמתין כ-10 דקות נוספות עד שימצאו ויוציאו את המוצרים.

לבסוף קיבלתי את חמשת המוצרים ביד. כעת התברר החשד שלי לנכון: המקלדת שהחנות מוכרת לא תואמת לתמונה שבאתר. באתר מצולמת מקלדת עם מקש backslash מעל ה-enter, בעוד שבמקלדת שמכרו לי המקש הוא משמאל ל-enter.

בעודי בחנות הראתי את אי ההתאמה לבוריס וביקשתי להחזיר את המקלדת או להחליפה לאחת עם מיקום מקש הרצוי. נענתי ש-"התמונה באתר היא של הדגם הישן" וש-"אין לנו מקלדות עם מיקום כזה יותר". היות וללא המקלדת לא היה גם צורך בשניים מהמוצרים האחרים אז ביקשתי להחזיר גם אותם. בוריס אמר שאם כך אז קל יותר לעשות ביטול עסקה ואחריו עסקה חדשה. הסכמתי איתו שקל יותר לבטל את העסקה אבל אז כבר לא אעשה איתם עסקה חדשה. וכך עשיתי -- ביטלתי ולא אקנה בחנות הזו יותר לעולם.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח ,
נציגי החנות מעוניינים להתאים ללקוח מוצר על פי דרישותיו ועל מנת להתאים ללקוח מוצר נכון , מבקשים שיסביר מה הוא צריך על פי נתונים,
או לחילופין מבקשים כי יבחר מק"ט מאתר האינטרנט שלנו .

לא ברורה לנו טענת הלקוח בנושא המקלדת.
התמונות המוצגות באתר האינטרנט שלנו הינם להמחשה בלבד ,
על הלקוח לבדוק את המוצר במעמד הרכישה ולבדוק אותו מבחינה חיצונית על מנת לוודא כי מראה המוצר לשביעות רצונו ולשלול הימצאות של נזקים .
כאשר הלקוח הבחין כי המוצר אינו לטעמו או לא תואם את צרכיו , נציג החנות איפשר לו להחליף את המוצר ולבחור מוצר לשביעות רצונו, או להזדכות עליו ללא דמי ביטול.


מוצר:
מקלדת Wireless Combo MK270
תמונת משתמש
שם:
Itai
תאריך:
22/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לבצע איסוף עצמי בחנות, מפני שזו האפשרות היחידה שאינה כרוכה בתשלום נוסף.
החנות מתחייבת לאספקה של 1-2 ימי עבודה, בפועל, קיבלתי הודעה שהמוצר זמין רק לאחר 3 ימים. אף אחד לא טרח לעדכן שהם לא עומדים בזמן אליו התחייבו.
דבר שני, לאחר הגעתי לחנות (ברמת גן) נאצלתי להמתין כ- 20 דקות עד שהגיע תורי.
תגובת החנות:
זמן אספקת המוצרים לסניפים , ללא תשלום, לאחר ביצוע הזמנה באתר הינו 1-3 ימי עסקים.
זמן אספקת המוצרים מצויין בדף הראשי של אתר האינטרנט שלנו .

חברתנו משתדלת לספק מוצרים שהוזמנו דרך הזמנת אינטרנט במהירות האפשרית וככל הניתן ללא המתנה בסניף ,
אך ייתכנו מקרים של עומס שבהם יש להמתין בתור עד שיגיע תורו של הלקוח .
מוצר:
מיקרופון SL-8706-BK
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר