דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.24
ציון ממוצע
502
חוות דעת בשנה האחרונה
1724
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
31
0
14
3 חודשים אחרונים
105
0
32
6 חודשים אחרונים
264
0
54
שנה אחרונה
406
3
93
כל הזמן
1246
18
460
נמצאו 1724 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, המון סבלנות, נכונות לבדוק רכיבים שונים, הרגשתי שיצחק מסניף קינג גורג דואג גם לי כלקוח ולא רק מעוניין למכור.
כל שהבטיח בוצע בזמן, באיכות, יישר כח!
מוצר:
מחשב גיימינג נייח i5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה כזאת שווה ביקורות חיובית.
אני מרגיש חייב לציין לטובה את הסניף ואת דור בפרט
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
LENOVO 320
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי טוב בעולם! מאייר מksp קינג ג'ורג', עזר בהפעלת המכשיר ובכל מה שהצטרכתי, נהנתי מאוד, קניתי מכשיר xiaomi mi 6.
איציק יודע מה זה שירות לקוחות, ממליץ בחום!
מוצר:
Xiaomi mi 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות אדיב ומקצועי ביותר בסניף נשר. המוכר, דור, מאוד נחמד וסבלני, ענה בפירוט על כל שאלה ועשה את המקסימום כדי שאצא מרוצה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Tefal 1 Kg ActiFry Without Oil
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין תלונות. נכנסתי, ביקשתי את המוצר, הביאו וקניתי.
כמו שכתבו באתר- היתה הנחה בסניף- ובנוסף ניתן לי הנחה נוספת על קופון שקיבלתי בהרשמי לרשימת הדיוור של ksp.
מוצר:
אוזניות Skullcandy Chops Flex
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! העובד דור עזר לי מאוד והתאים לי מחשב בדיוק לדרישות שלי ולתקציב שלי.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד asus vivobook
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בירושלים סניף קינג גורג מאיציק המוכר . היה שירות טוב מאד , קיבלנו הרבה מידע, היה שירותי ונחמד.
מוצר:
לנובו 520s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא זמינים בטלפון, אין שום התראה על אם ולמה ההזמנה מתעכבת, מחכה כבר שבוע אחרי הבטחה ל-1-4 יום ושום דבר, באייבורי שבועיים לפני זה הזמנתי מסך בערב יום למחרת בבוקר כבר נמצא בסניף. ביזיון.
מוצר:
מגוון מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם,
תשומת ליבכם לשירות ביזיוני של רשת KSP. מאז ומתמיד הזהירו אותי לגביהם, אבל לצערי לא התייחסתי. ביום 29.11.17 רכשתי דרך אתר האינטרנט שלהם משחק לPS4. דבר שלימים התברר כטעות. התברר לי שמדובר בדיסק בגרסה גרמנית USK על כל המשתמע מכך. לאחר שהבנתי את הדבר נתנו התחייבות שכל מה שנלווה למשחק יהיה באנגלית. כמובן... שהדבר לא נכון בעליל!
אינספור שיחות בנושא ואין מענה. כל יום אומרים נחזור אליך היום ולא טורחים כלל לחזור. אין ספק שאני לא ארכוש מהם בעתיד!
רצ"ב מכתב תלונה שכתבתי, שכאמור לא זכה להתייחסות.
-----------------------------
שלום רב,
ראשית נא לשים לב שקיימים 2 מיילים לאור צילומים שצורפו!

בהמשך לשיחתי מיום 03.12.17 עם נציג בשם שרון אבקש לכתוב את עיקרי הדברים כדלקמן:
ביום 29.11.17 רכשתי באתר האינטרנט שלכם מסגרת "בלאק פריידי" משחק GTA V לקונסולה PS4. חשוב לציין, שהמחיר ע"ס 129 ₪ הינו דומה לרשתות מובילות אחרות. חרף האמור לעיל, בחרתי לרכוש מכם את המוצר כאות נאמנות להיותי לקוח שלכם ובאמתחתי מוצרים רבים שנרכשו מכם דוגמת מחשב נייד, טלפון סלולרי, כרטיסי זיכרון, מצלמה וכדומה. במאמר מוסגר, אציין שחלק מן המוצרים היו לשביעות רצוני וחלק לא, אך לא רק בזה נמדדת שביעות רצון מחברה...
ביום 30.11.17 נמסר לי שהמוצר הגיע ליעדו ושעליי לאסוף אותו מסניף ת"א, המסגר 53. באותו היום ניגשתי על מנת לאסוף את המטלטלין. הודיתי לכם מקרב לב על שירות מהיר להפליא ומעל הכול אדיב. להפתעתי, שמתי לב לדבר מוזר על גביי כריכת המשחק - שפה גרמנית. לאחר בירורים עם אנשים מביני עניין נאמר לי, לתדהמתי הרבה, שהמשחק הינו בגרסה גרמנית USK. מיד טלפנתי אליכם לבירור בנושא. שוחחתי עם נציגה בשם אירינה שביקשה ממני לא לפתוח את המשחק ולהמתין למחר לצורך תשובה מקצועית מהתמיכה. כך עשיתי. למחרת, ביום 01.12.17, אירינה התקשרה אליי כמובטח ועדכנה אותי שאומנם המשחק בגרסתו הוא גרמני, אך תכולתו הוא 100% בשפה האנגלית. הקשיתי עליה ושאלתי באם הדבר מדויק שכן יש הרחבות למוצר. נאמר לי שזה מה שנאמר לה. בהערת אגב, אדגיש שהמוצר יועד למתנה. לאחר הבטחתה של אירינה מסרתי את המוצר לייעדו. אחייני פתח את המוצר והציג בפניי מפה וחוברת הדרכה נוספת. להבנתי, המפה מוגדרת כפריט חובה לסוג זה של משחק. המפה הייתה בשפה הגרמנית! תארו לכם את הבושה שנתמלאתי ברגעים האלו. תחושות של אכזבה גדולה כעס ועלבון נתמלאו בי כאחד.

כמה תהיות מהמקרה שדנן:
1. האם גרמנית הינה שפה רשמית בישראל?
דומני שהתשובה היא שלילית.
2. כיצד רשת מכובדת ומובילה דוגמת KSP מוכרת מוצר כזה קל וחומר לאחר שיחתי בנושא ודרישתי לבירור. הייתי מחזיר את המוצר והיינו נפרדים כידידים.
3.מדוע אתם לא מציינים מלכתחילה במעמד הרכישה שהמשחק הוא מסוג USK גרמני. דבר שהיה מטה את הכף בהחלטתי בעת הרכישה וכמובן מכריע.
ברור שאתם מסווגים במעמד הפרסום ט.ל.ח ומציינים שהתמונה להמחשה בלבד, אך במקרה זה מדובר בחוסר תום לב משווע.

לסיכום, כלקוח נאמן שלכם קיימת בפניכם האפשרות לפצותי בנושא ולהסדיר את הנושא:
א. להשיב את מלוא כספי לאלתר בכפוף להחזרת המוצר (טרם שומש פעם אחת) ו/או לספק מוצר אחר שתומך 100% בשפה האנגלית על כל המשתמע מכך לרבות חוברות נלוות למוצר.
ב. מתן פיצוי הולם לעניין הנסיבות שתוארו לעיל.
ג. היה ולא תענו לבקשתי אפעל כראות עיניי.
ד. רצ"ב תימוכין לדבריי ובנוסף צילום של הדיסק המקורי באתרכם.

בברכה,

עידן מחל
מוצר:
GTA V game Ps4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יחס מעולה ממוכר בשם אלכסנדר.
הוא ענה על כל שאלה בצורה מפורטת עם סובלנות.
קיבתלי הנחה (של מבצע אילתי) בלי שביקשתי.
כל הכבוד לחברה המעסיקה עובדים כאלה.
תודה רבה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Samsung Galaxy Note 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא נעימה בלשון המעטה.
ביצעתי הזמנה בבלאק פריידי(ליל חמישי לשישי) למחשב,מקלדת,צורב חיצונית. בדקתי שכל החלקים נמצאים בסניף דיזינגוף שממנו אבצע איסוף עצמי.
קבלתי מייל שהזמנה בוצע ויש לחכות לסמס לאיסוף.
רק ביום רביעי בוצע החיוב של האשראי והוסבר לי שההזמנה תצא בשבוע הבא.
ביום שלישי של שבוע הבא הגעתי כדי לבדוק מה קורה ונמסר לי שעקב מחסור ברכיב SSD של המחשב ההזמנה תצא רק שבוע אחרי.
בקשתי להחליף את הSSD לאחד אחר והוצע לי את ההכי יקר שהפרש מזה שהזמנתי הוא 65 ש"ח.
לאחר ביטול פנימי של ההזמנה וביצוע שלה בסניף נמסר לי שעלי לשלם כ130 ש"ח יותר.
בקשתי מהנציג שידבר עם שירות הלקוחות ויסדר את העניין כך שאשלם רק את ההפרש של הSSD והוא אכן אמר לי שזה אושר.
כאשר באתי לשלם הוא אמר שעלי לשם 85 ש"ח,שאלתי למה והתשובה הכעוסה הייתה "כך".
זה בסה"כ 20 ש"ח אבל יכלתם להתקשר לבדוק האם אפשר להחליף את החלק שחסר לכם כמו שעושים בכל חנות נורמלית,בנוסף לקוח לא צריך לספוג את כל הביורוקרטיה הפנימית שלכם ובטוח שלא לשלם עליה. דבר האחרון,תעסיקו אנשים שירותיים כי לקוח בישראל הרבה פעמים יוצא פרייר אבל הוא פחות כועס כשזה מתבצע עם חיוך.
מוצר:
BOXNUC5CPYH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1.למרות הפרסום בזאפ אין משלוח חינם.

2.גם אם יש אופציה למשלוח חינם התקשר אלי בעבר נציג ושיכנע אותי לשלם סכום כסף נוסף עבור משלוח בטוח יותר.
KSP מציעים משלוח חינם למרות שאינו בטוח ? (מוקלט).
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Canon Pixma MX495
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מקווה שאני רושם במקום הנכון או לחלופין שזה יגיע לאחראים הנכונים...
רציתי לשבח את נתן, הטכנאי בסניף המסגר על הקשבה, הבנת צרכ, ניסיונות בלי סוף. בדיקות חוזרות ונשנות למרות הבקשות המוזרות שלי.
המחשב היה בבבדיקות פעמיים ו סה"כ כחודש בבדיקות. דברים שקרו אצלי בבית לא קרו במעבדה.
ונתן לא התייאש והבאתי חצי בית שנוכל לשחזר את הסביבה שבה הבעיה קוראת.
מעבר לזה ההתעניינות והעזרה של צוות העובדים שאוכל לצאת מרוצה והעלת רעיונות לפתרון הבעיה.
לאחר אין סוף רעיונות ובדיקות הגענו למסקנה שלוח האם שלי עשה את שלו ופשוט השתגע, (קורס אחרי מאמץ, לא מתחמם.)
בגלל או בזכות שלוח ישן (נקנה ב 2010).
אני ירכוש לוח/מעבד/זכרונות חדשים.
מהתחלה אמרתי לנתן שמה שהוא יגיד אני אומר אמן רק שימצא לי פתרון.
שהגיע הזמן לייעוץ איזה חלקים לרכוש, רומן הקשיב לצרכיי וייעץ בהתאמה מדוייקת להתאים לי חלקים.
יש עובד שלישי בשם רונן, שאיתו בדר"כ כאני עושה את הקניות במשך השנים. הוא גם איש מקצועי, אדיב ונחמד.
אז היום רכשתי ב 3000 ₪ חלקים פשוט בכיף!
אחרי שלפני חצי 'נהיגה רכשתי מסך גיימינג ב 4500₪
ולפני זה כרטיס מסך ב 2400₪
משוגע בקיצור. חחח.
אשמח אם זה יגיע לאוזניים הנכונות, בהחלט מגיע לצוות של המסגר!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Asus tuf pro gameing
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 8 פלוס 256גייגה מסניף קח אס פי נצרת עילית המוכר פתח את המכשיר מהקופסה לא נדלק אמרתי לו תן לי זיכויי אחר ששלמתי אמר לי אי אפשר צריכים לקחת את המכשיר למעבדה לבדיקה אחרי שיבדקו את המכשיר תקבל זיכויי למרות שהמכשיר חדש לגמרי פי דעתי השרות על הפנים אני לא אקנה שם יותר למרות ששלמתי 1500₪במזומן והיתרה בכרטיס אשראי אמרתי למוכר תן 1500₪במזומן כמו ששלמתי והיתרה בכרטיס אשראי אמר לי אסור לנו לתת מזומן אני חושב שירות רע מאד לדעתי
מוצר:
אייפון 8 פלוס 256 גייגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות את הסמסונג גלקסי אס 8 בסניף קינג ג׳ורג׳ בירושלים. בדר״כ הסניף מלא ויש המתנה ארוכה בתור אבל הפעם היה פנוי. איציק מכר לי את הטלפון וגם עשה בדיקה לגבי הזמנה אחרת שעשיתי. שירות אדיב ומקצועי. השב את תשומת ליבי למבצע כשקניתי קייס. סה״כ חוויה טובה מאוד.
מוצר:
טלפון Samsung Galaxy S8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחור חמוד בשם איציק נתן לי שירות אדיב ומקסים. היה קשוב ועזר לי לבחור בפלאפון שמתאים לי.
מוצר:
Lg Q6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קנייה של איפון שמונה פלוס 256 ג’יגה שלא היה תקין ברצוני לציין על שירות ומקצועיות יוצאת מן הכלל מבחור תום מרגיש צורך להביעה את הערכתי על השירות שניתן לי , הוחלף לי האיפון וגם הוא לא היה בסדר , קיבלתי החזר כספי מלא בלי שום בעיה . תודה על היחס אישי והחם .
מוצר:
איפון 8 פלוס 256 ג’יגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנהלות בזיונית מול הלקוח, שירות לקוחות שמנתק בפרצוף, דף פייסבוק שעונה מתי שנוח לו, לאחר הזמנה באנטרנט אומרים שעהסקה לא בוצעה עד שנציג יתקשר לוודא, עברו כמעט 24 שעות ואף נציג לא התקשר, בקיצור אם ההבדל מחיר לא משמעותי מול אייבורי או מקום אחר תלכו על האלטרנטיבה בלי לחשוב פעמיים.
מוצר:
מצלמת דרך כרטיס זיכרון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 24/11/2017 יום שישי ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט. ההזמנה כללה טאבלט של חברת MIO וראוטר TP LINK. נציג של החברה התקשר לוודא את פרטי ההזמנה וכרטיס האשראי. בתאריך 28/112017 יום שלישי נשלחה אליי הודעת SMS לאסוף את הפריטים מסניף אשקלון. בסניף נאמר לי שהפריטים לא הגיעו. בתגובה דרשתי שהמוכר יוודא במחשב את ההזמנה והוא סרב לבדוק. ולמעשה לא קיבלתי את המוצרים. יום למחרת התקשרתי נציג החברה טען שיבדוק ויחזור אחרי 2 דקות כמובן לא חזר אז לאחר חצי שעה התקשרתי שוב כדי לבטל עסקה. הנציג האחר שענה טען שרק ברגע איסוף החבילה יש חיוב כרטיס. לאחר שעה וחצי הנציג הראשון חוזר אליי טלפונית ואומר לי שהחבילה נמצאת בסניף אשקלון והוא חיכה שיענו לו בסניף ומסיבה זו לא חזר. אמרתי לו בתגובה שאין טעם התייאשתי מחברת KSP ושכבר דיברתי עם נציג אחר על ביטול העיסקה. בתגובה הוא טען שרק בהגעה פיזית לסניף באשקלון ניתן לעשות ביטול על עיסקה שנעשתה דרך האינטרנט.
בקיצור תלמדו לתת שירות ותלמדו לתפעל מחשב. אתם לא יודעים את מיקום המוצרים, אתם לא נותנים שירות נאות.
כל הבלאגן הזה היה נפתר רק אם המוכר בסניף אשקלון היה בודק במחשב המוצרים הגיעו ביום שלישי והודעת הSMS הייתה נכונה.
איכזבתם בגדול וגם בסוף אין לי מושג אם ביצעתם ביטול עיסקה. לא קונה מכם יותר את כל מה שתיכננתי לקנות אני אקנה במקום אחר.
מוצר:
טאבלט Mio Touchpad 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב נייד של אסוס במבצע מעולה לבלק פריידי,
איציק טיפל בהזמנה שלי ולמרות כל הלחץ של מלא הזמנות היה נחמד והביא שירות יוצא מן הכלל .
הגעתי לסניף אחרי כמה ימים כדי לאסוף את המחשב שלי ( הגיע מהר מאוד )
איציק הדריך אותי בכל רגע באיך להפעיל ולהתקין הכל .
באמת שירות ומחירים מעולים ! מומלץ מאוד !
מוצר:
Asus vivobook pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוראית,
לפני כשבוע הזמנתי asus gl503 מהחברה דרך הזמנה אינטרנטית,
בדף המוצר היה רשום 1-4 ימי אספקה לאיסוף עצמי בסניף ראשון לציון מרכז, אני ציפיתי מכיוון שהזמנתי לאיסוף מהסניף ובגלל שזה מוצר פופולרי שתוך יומיים שלושה יהיה זמין המוצר.

שבוע עבר מאז, אין זכר למוצר, זה לא מזיז לשירות לקוחות וחוץ מלאמר לי להמתין בסבלנות 10 פעמים בשיחה לא עשו כלום... ואפילו אני לא יכול לממש את ההזמנה מהמלאי של החנות ( שם הוא קיים כבר משבוע שעבר).

לעומת זאת מivory במהלך השבוע הזה הזמנתי שלושה מוצרים שונים והם הגיעו תוך יום וחצי...
בקיצור אני יודע איפה אני לא קונה יותר.
מוצר:
מחשב נייד Asus ROG STRIX GL503VM-ED148T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ביג בבאר שבע במטרה לקנות מחשב נייד.קיבלתי שרות ברמה גבוהה ביותר.האיש מכירות עזר לי בבחירת המחשב שמתאים לי.ממליץ בחום מקום ברמה גבוהה ושרות איכותי ביותר
מוצר:
dell vostro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ksp קריון תענוג לרכוש צוות מדהים עוזר מייעץ מלא באורך רוח פשוט מקצוענים שנותנים שירות מכל הלב
במיוחד נהנתי לקבל שירות מאלי תשומת לב והרבה רצון
קונה שם תמיד ואמשיך כך לקנות
מומלץ
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייח וציוד נלווה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקלדות לפני שבוע, המוצרים איחרו להגיע במשלוח בתשלום.
השליח הגיע בכל יום באותה שעה בבוקר (כשאני בפגישות, כל יום אותו דבר, 4 ימים רצוף) ונגזל ממני זמן רב בנסיונות תיאום כושלים. לא מתאמים מראש את המשלוח, רק עם הגעת השליח או 5 דקות לפני מודיעים על כך.
דיברתי עם KSP ותיאמתי מולם מועד חדש, אבל הם לא העבירו את המידע לחברת המשלוחים.
בנסיון הבא דיברתי עם חברת המשלוחים והם אמרו שאין מה לעשות.
מוצר:
מקלדת logitech k400, mk240
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף קינג גורג במטרה לקנות כמה דברים ואיציק עזר לי בשמחה עם הרבה סבלנות. תודה רבה!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד , תיק ובשמים.
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר