אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
241
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
1
3 חודשים אחרונים
112
1
21
6 חודשים אחרונים
134
1
42
שנה אחרונה
169
1
71
כל הזמן
394
6
190
נמצאו 590 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
ek
תאריך:
15/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיים פיטוסי מטפל בי כבר שנתיים בצורה מדהימה, השירות על הכיפק, ההמלצות מקצועיות מאוד ואף פעם לא התאכזבתי!!! בקיצור לדעתי - רק KSP ורק בסניף הר חוצבים אצל חיים פיטוסי.
מוצר:
SSD ועוד ssdsc2bw120a401
שם:
ילנה
תאריך:
09/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בשבוע שעבר הגעתי לסניף חולון לקנות מחשב בהרכבה, עם רשימה חלקית.
נציג המחירות היה מאוד חברותי ומקצועי, ושידרג את המחשב בהתאמה לצורכי תוך שמירת אותו טווח מחירים, שאגב בהחלט הזולים ביותר.
המחשב היה מוכן תוך ימים אחדים (והוא ממש טס).
אני ממליצה בחום על הרשת בכלל ועל הסניף בפרט, שכן זאת לא הפעם הראשונה שאני ובני משפחתי קונים שם.


מוצר:
מחשב נייח 4770K
שם:
Dima
תאריך:
03/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יחס אישי, עזרה רבה ובסה"כ חווית קנייה מהנה מאוד! הבחור שעזר לי בשם איתי בחור מקסים עם ידע רב במחשבים שעזר לי גם בהתכתות במיילים לאחר הקנייה! מאוד ממליץ על החנות כי מחירים כאלה ויחס כזה לא ניראה לי תמצאו במקום אחר! תודה רבה איתי, בלעדיך לא הייתי מצליח לבנות מפלצת של מחשב כמו שהמלצת לי! :)
מוצר:
חלקי מחשב i7 4770K, Razer BlackWidow...
שם:
צחי רוזנטל
תאריך:
02/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד של DELL בKSP בסניף ראשון חשבונית מספר 222786 המוכר בשם אביחי לא רק שמכר לי את המחשב הנייד, הוא גם ידע להדפיס את כל מפרטי הדגמים הנכונים לי ולצבוע ולדרג לי את התכונות ואת היתרון שיש בכל מחשב כדי שיהיה לי נוח לבחור ולדעת איזה מחשב הכי טוב עבורי.
לאחר מכן במשך 20 דקות הוא עזר לי להתקין את הווינדוס 8 שהיה במחשב עזר לי להתקין את העברית בממשק המחשב שלא הייתה ואפילו הסביר לי כיצד לעדכן לווינדוס 8.1. הייתי מופתע שהוא עזר לי כל כך. אני מאמין שהוא חסך לי כאב ראש לא קטן! אני מקווה שמכתב זה יעבור למישהו מהמנהלים שיתן לו צל"ש כי זה לא משהו שהוא היה חייב לעשות, הוא בסך הכל מוכר בחנות והוא עזר לי והדריך אותי בתהליך מכירה מצוין בשילוב ידע ועזרה באמת תודה רבה אביחי אתה תותח !
מוצר:
מחשב נייד vostro 5470-5834
שם:
Yaniv
תאריך:
01/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לבצע הזמנה של רכישת מחשב, קיבלתי יעוץ מיקצועי כולל המלצות, ולאחר החלטה אישרתי את ביצוע הרכישה. הייתה לי בקשה לזרז את קבלת המוצר מפני שהיא נקנת כמתנה לבר מצווה שהייתה יום למחרת. לבסוף קיבלתי את המוצר יום למחרת לאחר השתדלות רבה של עובדי המקום שהבינו את לחץ הזמן המועט שהיה. רוצה לציין ולהגיד תודה רבה על האכפתיות ומאמץ כדי לרצות לקוח. שפו!
מוצר:
מחשב I3 4130
שם:
Oleg
תאריך:
31/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה מאוד ממליץ!
לא פריט ראשון או השני שאני קונה שם.
החברה מאוד איכותיים עוזרים וממליצים על דברים טובים!
בקיצור מאוד ממליץ על החנות ועל הרשת עצמה!
מוצר:
מחשב נייח ללא
שם:
אמיתי
תאריך:
27/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27/3/14 רכשתי בסניף רמת החייל של KSP פריטים שנועדו לשדרג ולעדכן את המחשב שברשותי ובכללם כונן חדש למחשב, כונן גיבוי חיצוני, כרטיס הרחבה USB-3 ומספר זכרונות ניידים. הרכישה הצריכה התייעצות והסברים שניתנו לי בסבלנות, במקצועיות ובאדיבות ראויה לציון על ידי המוכר (יבגני) כך שיכולתי להסיק מה בדיוק נחוץ לי ולבצע רכישה במקום לשביעות רצוני הרבה.
מוצר:
כוננים קשיחים, כרטיס הרחבה USB3, זכרונות ניידים WD 3003FZEX, TS3TSJ35T3, TS-PDU3
שם:
Sheli
תאריך:
25/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהייתי לקוח מסור(משנת 2000) ועשיתי קניות בסך של עשרות אלפי שקלים, והצעתי לאנשים לקנות ברשת זו, ובנוסף גם ליוויתי אותם בזמן הקנייה, הופתעתי שקיבלתי יחס מזלזל שכזה.
בתאריך ה9.3.14 רכשתי בסניף קריית ביאליק כרטיס מסך יוקרתי והכי חדיש בסכום של 2,219 ש"ח.
בזמן הקנייה המוכר חייב אותי לחתום על מסמך- בדיקה וויזואלית של המוצר על מנת לוודא את תקינותו.
בהגעתי הביתה התקנתי בזהירות ועדינות רבה את המוצר במחשב שלי, ולאחר שעה התחילו תופעות מוזרות, לדוגמא: לאחר התעוררות מהשינה ,התמונה במסך הייתה נעלמת ותופעה זאת חזרה על עצמה בתדירות רבה. אם זה בעת צפיית סרטים או גלישה באינטרנט . תופעה זו לא חדלה להפסיק. חשוב לציין שהתופעה הנ"ל התרחשה במצב "דו מימד" בלבד . בזמן הפעלת משחקים "כבדים" הכרטיס תיפקד מצוין ונתן ביצועים רצויים וצפויים. (עבד יותר מ-3 שעות רצוף, ללא שום תופעה מוזרה ודומה לזו).
במהלך השבוע חיפשתי פתרונות לבעיה(התקנתי ביוס חדש ללוח אם, התקנתי מחדש מערכת הפעלה ,גם חיברתי ספק כוח חדש וחזק ובנוסף , התקנתי דרייברים ותוכנות עדכניות נוספות) ,אך ללא הצלחה שום פתרון לא הביא תועלת .
אחרי בדיקות נוספות וחיפושים עמוקים באינטרנט ובפורמים, הסתבר כי רוב הצ'יפים הגרפיים מסדרה זו לא מתפקדים כראוי.
ניגשתי לסניף בנהרייה עם כוונה שיחליפו לי את הכרטיס למשהו אחר והכרטיס נלקח לבדיקה תקינותו. הכרטיס שהה אצל בסניף כשבוע ימים .לאחר מכן נודע לי שהוא הועבר לסניף הראשי בחיפה , ושם הוא עבר בדיקה נוספת.
באתי לסניף נהרייה לבדוק מה מצבו ונודע שנמצא נזק פיזי באחד הצ'יפים של הזיכרונות.
וההפתעה לא איחרה להגיע! ונאמר לי המשפט שכל כך מוכר לי: " אין החלפות, אין להפעיל אחריות.... כי הלקוח גרם לנזק !!"
ביררתי האם ניתן לתקן אותו בחברה ,אך קיבלתי סירוב ללא תוקף!
הפתרון היחיד שהוצע לי זה לפנות ליצרן בחוץ לארץ.
חברת קי אס פי אולם הרוויחה, אך לא רק שאיבדתי את כספי גם נותרתי עם הרגשת חוסר אונים .
אם גם אתם רוצים לחוות חוויה דומה לזו, המשיכו לקנות אצלם.
תסיקו מסקנות לבד!!!
מוצר:
כרטיס מסך Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB GDDR5 2xDVI HDMI DP PCI-E
שם:
dorfmen
תאריך:
23/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לksp כי האופציה הזולה ביותר למכשיר ב36 תשלומים.
בדקתי לא מעט חברות והצעות ואין ספק שפה קבלתי את ההצעה המשתלמת ביותר
גם אחריות יבאון וגם 36 תשלומים בריבית נמוכה
מוצר:
טלפון נוט 3
שם:
רון
תאריך:
23/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף דיזנגוף לקניית ממיר של עידן פלוס.
קיבל אותי נציג מכירות בשם מור שהסביר לי את ההבדלים בין המימרים ואף עשה טלפונית לנתן האחריות כדי לוודאת שיעבוד באיזור שלי אין כאן שום ספק שהשירות היה מקצועי וטוב
מוצר:
ממיר dvbt
שם:
שמסוקי
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה עצמה הלכה מהר מאוד בוצע גם שדרוג זכרונות במקום ובדיקה מקיפה של תאימות ותקינות המוצר. אין ספק שהשירות היה טוב!
מוצר:
נייד K550LB
שם:
יבגני פוח
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי התלבטות ארוכה הגעתי לחנות KSP נצרת. האמנם המחיר שלהם לא היה הזול ביותר אבל האיש מכירות מאור הסביר לי את הסיבה והיתרנות לכך ברכישות מכשיר באחריות היבאון הרשמי. ובהחלט לא מצטער על כך.
מוצר:
טלפון Z1
שם:
יורם
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות המלצה של חבר אחרי נשרף לי הספק כוח במחשב. אחרי המתנה קצרה בתור קיבל אותי נציג בשם יהושע שעבר איתי על מפרט המחשב שלי כדי להתאים לי ספק בעלות נמוכה והתעלות הגבוה ביותר שניתן.
מוצר:
ספק כוח 460w
שם:
komar
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי השוואת מחירים בזאפ וראיתי שיש להם סניף קרוב למקום עבדתי ברמת גן.
השירות היה יעיל ומהיר וכמה דקות אחרי שנכנסתי לסניף כבר הייתי עם המוצר ביד.
החברה בסניף אפילו השקיעו מזמנם כדי להסביר לי איך לתפעל את המכשיר ולסנכרן אותו עם חשבון הגוגל שלי.
בהחלט אחזור לקנות שמה שוב
מוצר:
טאבלט a1000
שם:
יוני
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהחלטתי על עכבר למחשב ראיתי שיש אותו בחנות הזאת והלכתי לקנות.
המוכרים שם זוועה, רובם מתנהגים אל הלקוחות כאילו הם מטרד והם בעצמם לא מבינים במחשבים יותר מילד בכיתה ז'..
המוכר הבטיח לי שיש אחריות ובמידה ותהיה בו בעיה שלא נגרמה משימוש לא תקין אני אקבל את ערך כספי חזרה.
והנה אחרי יום אחד (!) העכבר התחיל (וממשיך) לעשות בעיות, הקליק השמאלי נשאר תקוע לפעמים ויש קפיצות במחשב למרות שהעכבר לא זז.
דברים כאלה ממש לא מקובלים לעכבר שעלה 425 שקל וחדש מהאריזה, אני *צילמתי* את הבעיה אבל ב"מעבדה" של החברה (מישהו חיבר אותו למחשב שלו והשתמש בו כמה שעות) טענו שהוא בסדר.
למרות ההוכחה המצולמת שלי הם פנו להאשים את המחשב שלי(בדקתי ב-2 מחשבים), הפאד שלי (איכותי מאוד ותואם לעכבר)ובקיצור עשו הכל בשביל להמנע מלהחליף את העכבר השבור. אני מאוד מאוכזב שרימו אותי ככה, 425 שקל הלכו לפח והמילה שלי לבד לא עושה כלום מול החברה הענקית. כל מה שאני יכול לעשות הוא להזהיר את הצרכנים של זאפ - הזהרו.
תגובת החנות:
למען הסר ספק, המוצרים הנמכרים בחברתנו הינם חדשים ותקינים לחלוטין, בכללם גם עכבר זה. הנציגים בחנויות, הן במכירות והן במעבדות, הינם מקצועיים לעילא ועושים עבודתם על הצד הטוב ביותר. צר לנו אם הלקוח לא נהנה מחוויות רכישה ושירות ואנו נבדוק את הדברים.
העכבר נמצא תקין לחלוטין. אף על פי כן, כשירות טוב, הוצע ללקוח לקבל כספו בחזרה - אך לצערנו עד היום לא טרח להגיע ולהסדיר הנושא.
מוצר:
עכבר למחשב R.A.T 7
שם:
Tomer
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו את הטלפון מסניף בקריון, שהגענו הביתה גילינו שהמיקרופון לא תקין ולא שומעים כלום בצד השני במהלך שיחות.. בזמן הקנייה בחנות לא היו מוכנים לפתוח ולהראות שהפלאפון תקין!
למחרת התקשרנו למוקד, שם הם התנערו מאחריות, וטענו שברגע שפתחנו את האריזה המוצר לא באחריותם וצריך לפנות כבר לסניף של סאני! היבואן של סמסונג.. (וכמובן שיש מעט סניפים ולא באזור מגורינו) מה שכרוך בטירטור רציני וחוסר נטילת אחריות על מוצר שהם מכרו.
שניסינו לשאול בעמוד שלהם בפייסבוק, ההודעה שלנו נמחקה פעמיים וויתרנו על קבלת תשובה..

פשו לא לקנות!
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות שעברה הלקוחה, חשוב להדגיש כי הנושא טופל לשביעות רצונה. המכשיר הוחלף לחדש ואף נבדק על ידה לוודא כי המכשיר החדש תקין לחלוטין. המקרה טופל במהירות וביעילות ואנו תקווה כי הלקוחה תהנה מרכישתה, ומזמינים אותה להנות משירות מהיר ומקצועי גם בעתיד.
מוצר:
פלאפון S4 active
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.