דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.19
ציון ממוצע
439
חוות דעת בשנה האחרונה
1624
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
24
0
6
3 חודשים אחרונים
139
0
24
6 חודשים אחרונים
241
2
40
שנה אחרונה
348
3
88
כל הזמן
1170
18
436
נמצאו 1624 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה,בחור בשם איציק עזר לנו למצוא מחשב מתאים לנו ,בסוף יצאנו עם מחשב יותר טוב באותו מחיר. ממליץ!!!
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שירות מדימה בסנוף לגונה.
בחור היה מנומס מאוד ונתן הסבר מפורט לכל שאלה.
יצאנו מרוצים מהשירות ומהאיכות!!!
תודה רבה נחזור שוב !!!
מוצר:
wd3tb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך מסוג Dell U2717D בסניף "ראשון לציון" ובמעמד המכירה ביקשתי מהמוכר לבדוק את המסך באמצעות הלפטופ שהבאתי עמי, אך המוכר סרב וטען שאין לו שקעי חשמל פנויים בכל החנות (!?), הרי רשום שצריך לבדוק את המוצר לפני החיבור לחשמל כך שבמידה ויהיו תקלות למיניהם, למשל בעיות חשמל,פיקסלים שרופים וכו' יהיה ניתן להחזירו, לפי החוק של החזרת מוצר חשמלי תוך 14 יום.
יש לציין כי המוכר ניפנף אותי וטען שככה זה אצלם ואין מה לעשות, נראה לי שזו קצת חוצפה מחנות, במיוחד שזו חנות מחשבים והתקלה לא נראת לעין לפני חיבור לחשמל.
כאשר בדקתי את המסך בבית הבחנתי בפיקסל שרוף במרכז המסך, פניתי לשרות של דל וכרגע מחכה לטיפול מצידם.
אני מתחיל להרגיש ש KSP מתנהגים כמו רשת מזון מהירה, העיקר למכור כמה שיותר מבלי להבחין בצרכי הלקוח.
מוצר:
Dell U2717D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק מקספ קינג ג'ורג תותח אמיתי. נתן שירות מעולה עם הסבר מפורט על המכשיר אותו רכשתי מלא אדיבות. ללא ספק אחזור שוב
מוצר:
שיאומי נוט 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מאיציק בחנות. הוא נתן לנו שירות מעולה, אשר התאפיין בידע מורכב על התחום ושירות יוצא מן הכלל.
בהחלט נחזור לקנות בחנות זו בשל השירות
מוצר:
Huawei P10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עכבר אלחוטי RAPOO 7600 Plus לפני כחודש.
לאחר עבודה של כ-20 דקות, העכבר נתקע, ולא ניתן להשתמש בו יותר, עד שמוציאים את הדונגל מהמחשב.
מסרתי אותו לבדיקה בחנות, וכמובן שהם אמרו שהכל תקין... :(
כמובן לא רוצים להחליף/לזכות אותי
יש לי עכשיו עכבר חדש(לא זול) שלא עובד
כנראה, הם לא רוצים אותי בתור לקוח שלהם
מוצר:
עכבר RAPOO 7600 Plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות המעולה של שמואל היה מעל ומעבר! נתן לי חווית קנייה נעימה וטובה, עזר ונתן שרות אדיב!
מוצר:
A5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצויין מבחור בשם איציק, שעזר לי מאוד בבחירת המחשב, היה סבלני ומסביר. ממליצה בחום!
מוצר:
Dell Vostro 5468
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתאריך 30/9/17 את המוצר. המוצר הגיע יום אחרי לסניף סטלה מאריס בחיפה.ביום ראשון ה1/10 קבלתי הודעת sms שהמוצר הגיע לסניף. הגעע המוצר הנכון בזמן שהובטח שיגיע(1-3 ימי עסקים). אני מרוצה מחוויית הקניה וממהירות המשלוח.
מוצר:
סוללות טושיבה אלקליין aa
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים מאיציק מסניף קינג גורג שבירושלים, קניתי הרבה מוצרים ומכשירים בעבר בחנות זה ואני מאוד מרוצה.
מוצר:
Asus rog rx580
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נפגשתי עם איציק מסניף ירושלים מרכז,
היחס חביב, הצד המקצועי תכליתי, זריז, נדיב, אמין מאוד.
נעים מאוד לבקר אצלכם.
מוצר:
סמסונג j7 prime
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי לכולם. היום קניתי דיסק קשיח מסניף ק.השרון בנתניה, לאחר שיצאתי מהחנות ובאתי לפתוח את האריזה גיליתי שהדיסק קשיח הגיע עם שבר בחלק שמחברים אליו את החשמל ומכות מסביב דיסק הקשיח. (לאחר 20 דקות ממעמד הקנייה) חזרתי ישירות למוכר כדי שיחליף את הדיסק קשיח שנקנה 20 דקות קודם, והמוכר היה מעוניין לקבל ולהחליף אך לתענת "מנהל השירות" הדבר נעשה לאחר צאתי מהחנות באופן מכוון וכך גם נאמר משירות הלקוחות הטלפוני. פשוט בושה ש"מנהלים" חדשים מאשימים את הלקוחות בנזק על מוצר שהם קונים במרווח של דקות ספורות. בסופו של דבר יצאתי מהחנות עם המוצר הפגום. לידיעת כל הקוראים מי שקונה מוצר לא משנה מה הוא שיבדוק בתוך החנות ולא ייצא שמא ייאשימו אותו בפגיעה במוצר פשוט חבל על השם של הרשת.
תגובת החנות:

‏‫הלקוח הגיע לחנות בבקשה לרכוש כונן קשיח. בהתאם לבקשתו סופק לו דיסק קשיח המגיע באריזת ניילון אטומה ושקופה מהיבואן.
נדגיש כי המוצר סופק לו כשאר הינו חדש לחלוטין וללא כל פגם, והלקוח בדק את המוצר טרם עזיבתו את החנות,
שכן ניתן לראות דרך האריזה השקופה את הדיסק שהינו חדש לחלוטין וללא כל פגם חיצוני.
כנהוג בחברתנו יש לבדוק את המוצר שהוא ללא כל פגם חיצוני טרם עזיבת הלקוח את החנות,
זאת בהתאם לשילוט הקיים על קירות בית העסק ובהתאם למצויין בתנאי הרכישה והאחריות.
הלקוח חזר לחנות עוד באותו יום וטען שהדיסק שקיבל - שבור.
מבדיקת הדיסק בחנות נראה כי קיים בו שבר רציני ונראה שהנזק נגרם כתוצאה מנפילה המוצר בהיותו ברשות הלקוח.
למרות זאת כשירות טוב חברתנו יצרה קשר עם הלקוח והוצע להחליף עבורו לפנים משורת הדין את הכונן בחדש באופן חד פעמי.
הלקוח שמח מאוד על כך שיצרנו עימו קשר והודה לחברתנו על הנכונות לבצע את ההחלפה אך הסביר שיישאר לבסוף עם הדיסק שנפל לו.

מוצר:
דיסק קשיח HGST
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לקי אס פי ירושלים מרכז על מנת לרכוש מכשיר טלפון חדש קיבל אותי המוכר יהודה השירות שנתן לי היה אדיב מקצועי וסבלני מאוד מרוצה מהשירות שנתן לי אין ספק שאחזר לחנות זו
מוצר:
Samaung galaxy note 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד מדגם hpx360. המוצר לכשעצמו מצויין בסניף אילת לגונה. זכיתי לשירות אדיב מדימה התותח ועל כך תודתי.
מוצר:
hpx360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק מסניף קינג גורג
הגעתי לסניף התקבלתח בסבר פנים יפות, יחס חם אכפתי, סבלני עם לב גדול!
לאחר שהייתי מבולבלת באובדן הפלאפון שלי איציק עזר לי להחליט בצורה שקולה ואדיבה איזה מכשיר מותאם עבורי בדרך הכי כנה ואמיתית, כמו כן עזר לי בהפעלת המכשיר כול שיחזור נתונים מגיבויים, העברת אנשי קשר והכל בסבלנות ואדיבות, כמו כן שמואל ויהודה היו מאוד אדיבים ומקסימים.
בקיצור 10!!!!!!
מוצר:
סמסונג נוט 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף אילת הטיילת לנציג מכירות בשם איתי במטרה לרכוש טלפון סלולרי חדש בתקציב ידוע מראש. איתי עזר לי למצוא טלפון שיענה על כל הדרישות כולל המחיר. היחס והשירות היו מעל למצופה!
מוצר:
Huawei Mate 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלוש מוצרים זה אחר זה, כולם פגומים.
שרות לקוחות גרוע, כשרציתי להחזיר מוצר חדש באריזה (מסך שפתחתי והחזרתי באריזה מקורית ללא שימוש) חיפשו שריטות שלא קימות כדי לחייב אותי בתשלום נוסף של26%.
Ksp כנראה מרגישים שכולם בכיס שלהם והתחילו לזלזל.
מוצר:
s24e200bl Samsung 23.4 inch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טלפון סלולרי חכם וטוב במחיר נוח, והתגלגלתי למבצע מיוחד של ksp על מכשירי xiaomi. המבצע היה כלכך חזק, שלא נותר במלאי בסניפים, רק בהזמנה אינטרנטית. שלא כמנהגי, כדי לא לפספס את ההזדמנות, הלכתי להזמין דרך האתר של ksp. [מקט- 46327[ באפשרויות הבחירה של הרכישה כתוב שאפשר להוסיף 65 שח לחבילת הטבות לפלאפון. רציתי את החבילה, אך בשום מקום אין אפשרות לבחור אותה למעשה לחשבונית. ז"א החשבונית יכולה לכלול רק את הפלאפון עצמו, והחבילה לא באמת יכולה להרכש אינטרנטית, אלא רק בחנויות [שבהן אזל המלאי כפי שצויין באתר].
התקשרתי לשרות הלקוחות שלהם, ושם ענה לי הנציג, אחרי שהבהרתי לו את הבעיה- שחבילת ההטבות כלולה במחיר! נאמר לי מפורש- הכל כלול, אין צורך לשלם, והפלאפון עם החבילה יחכה לך בסניף אליו שלחת את המשלוח.
במעמד הרכישה, בסניף הרצליה מרכז, אמר אלכס הנציג- שאין דבר כזה, ושלא שילמנו על החבילה מראש. אחרי שהסברתי לו שלא היתה אפשרות לשלם על החבילה, ושנציג של החברה אמר שאין צורך לשלם עליה עוד, הוא הסכים לעשות לי כאילו טובה, ולתת לי את החבילה במקום במחיר של 65 ש"ח, וגם זה בגדר "טובה".
אני בד"כ לא מתפלסף על עוד כמה שקלים, אבל כאב לי מאוד חוסר היושרה וקבלת האחריות על מה שאמר הנציג. חייגתי לשירות הלקוחות, שם ענה לי אלכס, ושטחתי בפניו שוב את הסיפור. הוא עשה בדיקות כמה דקות, וחזר אלי ואמר שלא שילמתי עבור החבילה וזהו. אז אמרתי לו שוב, שיכנס ללינק, אפילו אמרתי לו לאן בדיוק, ושיבצע איתי את הרכישה- ויראה בעצמו שאין אפשרות לשלם על החבילה דרך האינטרנט.
סוף דבר, אלכס הוא רק נציג, וסיכמנו את השיחה בכך שהוא פשוט התחמק מהתלונה שלי. כל פעם נאמר לי אותו משפט "לא, אין אפשרות כזאת, והחבילה לא כלולה במחיר, ולא יודע מה אמרו לך".
כואב שאין לקיחת אחריות, דווקא זו חנות שקניתי במה מספר פעמים, אבל אלה דברים מקוממים.
מוצר:
פלאפון שיאמי וזיכרון נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הייתי היום בסניף מודיעין וקניתי אביזרים למחשב וטיפל בי בחור בשם דודו בחור מיקצוען על מלא ואין על השרות שלו הוא פשוט אלוף האלופים ... תודה לך דודו 🤔
מוצר:
Ssd
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הגעתי היום ל ksp סניף קינג ג'ורג שבירושלים לקנות פלאפון Xoiami. נציג המכירות איציק נתן שירות מעולה, היה אדיב מאוד, הסביר על יתרונות וחסרונות של המכשיר ולאחר הרכישה כמובן בדק יחד איתי שהכל עובד פיקס.
תודה רבה לאיציק וksp !!
מוצר:
Xiaomi 4x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לסניף בירושלים שמואל עזר לי מאוד עם שירות מקצועי אדיב ואכפתי ממליץ בחום על החנות
מוצר:
Xiaomi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ע"פ רוב כל מה שקשור למחשבים אני קונה ברשת אחרת ששם השרות בסדר אך המחיר הזול -הסיבה האמיתית
הפעם חיפשתי מודם-ראוטר בסיסי וזול וזה היה רק ב-KSP

עשיתי הזמנה באתר KSP וציינתי שאני רוצה לאסוף את המוצר בחנות בהמלך ג'ורג' ירושלים
בחרתי באפשרות לשלם בכר"א בעסקה טלפונית ולא באתר עצמו (אופציה נחמדה שטוב שקיימת)

מהחנות חזר אלי יהודה
שאלתי אותו כמה שאלות טכניות ולאחר שווידאתי כי המודם הנ"ל יתאים לשימושיי
ביצעתי תשלום בכר"א
מאחר שהמוצר לא היה במלאי הוא הזמין המוצר מחנות אחרת ואמר שיקח מספר ימים עד שיגיע

ובאמת קיבלתי צלצלול מיהודה שהמוצר הגיע ואני מוזמן לאסוף אותו
התייצבתי בחנות ואספתי את המוצר .

אני חייב לציין את הנחמדות והאדיבות של יהודה
ממש קיבלתי שרות טוב ממנו וזה נותן לי מחשבות לפעמים הבאות שאולי שרות טוב שווה יותר מעוד כמה שקלים של חסכון (שגם כך הם זולים)
ומאידך לקח יותר מכמה ימים עד שהמוצר הגיע לחנות (אולי כי החגים באמצע)- מה שקצת פגם בחוויה הכוללת

*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מודם ראוטר TD-W8901N
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שמואל הנחמד עזר לי לבחור טלפון חדש אחרי שעברתי שוב את הישן כמו תמיד
תודה על הסבלנות הרבה
מוצר:
Xiaomi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק מסניף קינג ג'ורג עזר לי לבחור פלאפון והתחיל לפעיל הפלאפון בנח ובמהירות. תודה רבה.
מוצר:
Huawei Y6 II
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
!!!! Best service EVER !!!
Thank you very much איציק
Amazing service with a smile and deep knowledge
I always buy here,
you definitely can trust this store, they are the best in all fields
Very satisfied with each buy
R
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מעבד, MP3 , לוח אם
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר