אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
160
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
12
0
5
3 חודשים אחרונים
33
0
16
6 חודשים אחרונים
58
0
36
שנה אחרונה
89
4
67
כל הזמן
491
10
262
נמצאו 763 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
יוסי
תאריך:
25/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מודם לפני 12 ימים כשהבהרתי לנציג בטלפון שאני צריך את המוצר בדחיפות זה היה ביום חמישי והוא אמר לי שהמודם ישלח אלי בדואר רשום ביום שני. המתנתי למודם שאמור היה להגיע בהמשך השבוע ורק לאחר 12 ימים אני מקבל מהם מייל שבו כתוב המילים הללו:
--שים לב--
החבילה טרם נשלחה, היא תישלח בימים הקרובים.
בברכה,
קיי.אס.פי מחשבים
מחלקת הזמנות אינטרנט
תגובת החנות:
כבר בתחילת השיחה עם הלקוח הוסבר ע"י הנציגה כי משלוח בדואר רשום הינו עד 14 ימי עסקים (לא ימים רגילים) והלקוח הסכים לכך.
בניגוד לדברי הלקוח לא הובטח דבר בנוגע למשלוח ביום ספציפי- חברתנו לא מתחייבת ליום משלוח דואר מול לקוח.
המוצר יסופק ללקוח בטווח שהובטח- עד 14 ימי עסקים.
מוצר:
מודם ראוטר TP-Link TD-W8951ND nLITE
שם:
רותם
תאריך:
25/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוכרן סרגיי עושה את עבודתו בצורה הטובה ביותר אדם עם יחסי אנוש מעולים בקיצור איש מכירות מעולה!!!! ממליץ בחום מאוד
מוצר:
סוללות S4
שם:
Anna
תאריך:
21/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כאשר הגעתי לחנות KSP בקריון, קיבלתי שירות מבחור נחמד מאוד בשם שי.
שי הפגין ידע נרחב מאוד בתחום המחשב לכל חלקיו, ייעץ לי בצורה מקצועית מאוד
וכיוון אותי לקנייה של המחשב הטוב ביותר שיכולתי בגדר התקציב שלי.
הקנייה הייתה קלה, נעימה ועניינית.
10\10 היו קונים שוב - מומלץ בחום!
מוצר:
מחשב נייד Y50-70 i7
שם:
ksp
תאריך:
20/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות KSP בבית שמש ישנם שני מוכרים בשם יהודה ואסף , ברצוני לומר שנכנסתי לסניף זה מספר רב של פעמים ותמיד קיבלתי שירות אדיב מקצועי ונינוח יהי רצון שירבו עובדים כאלה ישר כוחכם.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 Neo I9301I
שם:
Bogdan
תאריך:
20/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בהרכבה עצמית בסניף סטלה מאריס לפני כשבוע, ברצוני לציין ולשבח את החנות עצמה ואת הנציג,שמיל, על היחס החם והשרות המקצועי. במהלך שיחתי עם הנציג התרשמתי ממנו לטובה מקצועית וחברותית. הנציג נתן הסבר על הרכישה בצורה ברורה ופשוטה, הבהיר שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים ושהוא יזמין את כל המרכיבים כבר עכשיו. המוצר הגיע תוך 3-4 ימי עסקים להפתעתי. סה"כ, חנות מקצועית וחברותית, אחזור לשם שנית. הדבר היחידי שהייתי חושב לשפר באותו סניף זה אופן ההרכבה עצמו, שאפשר להשקיע בו קצת יותר מאמץ על מנת לסדר את הכבלים בצורה אסטטית ולעשות כמה בדיקות חוזרות כדי לראות שהכל עובד כמו שצריך (המאוורר שרכשתי לא עבד כמו שצריך אבל סידרתי את זה בקלות כששיחררתי טיפה כמה ברגים)
מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית i7
שם:
chany
תאריך:
18/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני צלמת מקצועית. החלטתי לרכוש אזניות של סנהייזר מכיוון ששמעתי עליהן חוות דעת טובות ומכיוון שניתנות עליהן שנתיים אחריות.
לתדהמתי ולאכזבתי, בשימוש הראשון הרגשתי משהו משונה באוזן ששלפתי את האזניה ראיתי שהיא פשוט התפרקה לשני חלקים שנראה היה כאילו ולא חוברו טוב.
כאשר פניתי לחנות קיבלתי תשובה שאין אחריות על נזק שנגרם ואני זו שגרמתי לנזק.
מעולם לא קיבלתי יחס כזה לא הוגן ואני ממליצה לא לקנות ולא להתקרב לחנות זו שלא מכבדת את הבטחותיה. אל תצפו לכיבוד אחריות בחנות זו, זה לא יקרה. במקרה שלי לא הצלחתי להנות מהמוצר אפילו פעם אחת!!! ועוד גערו בי על כך שבאתי אליהם בכלל. בנוסף לידי עמד לקוח, במקרה נכה, שהיה בסיטואציה גרועה משלי וקיבל יחס משפיל במיוחד.
תגובת החנות:
תמוהה בעינינו טענתה של הלקוחה על איכות המוצר, שכן היא הגיעה עם האוזניות כשעליהן סימני לחץ ושבר חזקים שנגרמו למוצר בהיותו ברשותה! צר לנו כי הלקוחה בוחרת לסלף את העובדות ולהשמיץ את חנותנו, שכן מדובר באוזניות איכותיות מאוד שנשברו כתוצאה משימוש לקוי.
מוצר:
אזניות in ear cx215
שם:
Sasha
תאריך:
18/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרשת לצורך רכישת כונן קשיח חיצוני כאשר אני לא סגור על הדגם,
קיבלתי שירות אדיב ומקצועי ביותר מנציג בשם מתן אשר עזר לי להתמקד על הדגם הנכון ביותר עבורי, איש שירות מעולה!!!
מוצר:
כונן קשיח חיצוני TS1TSJ25H3B
שם:
שלומי
תאריך:
17/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחברת KSP כונן קשיח בסך 765 ₪ בעל 5 שנות אחריות. מהרגע שהתקנתי אותו במחשב הכונן לא הפסיק להשמיע רעשים בכל עת שנדרש לכתוב ולקרוא. למרות שהיה לי ברור שהדיסק תקול התייעצתי עם כמה בעלי מקצוע חיצוניים וכולם אמרו לי שכמו שחשבתי, הדיסק ללא ספק תקול ויש להחליפו. פניתי לסניף ממנו נרכש המכשיר ולאחר סדרת שאלות (כמו "הרבצת לכונן" וכו') טכנאי המעבדה (שבדק את הכונן על כל צדדיו ולא מצא עליו אפילו שריטה קלה) החל לשכנע אותי שזה לא נורא אם הכונן מרעיש ("אז הוא עושה תיק תיק תיק" כדבריו). השתדלתי להישאר ענייני למרות היחס המעליב, וחרה לי שאחרי שהוצאתי לא מעט כספים ברשת KSP בפעם הראשונה שאני מנסה לממש אחריות על מוצר בעל 5 שנות אחריות(!!!) אני מקבל יחס פוגעני כזה. לאחר מכן ניאות הטכנאי לקחת את המוצר לבדיקת מעבדה תוך שהוא מודיע לי מראש שכנראה לא יקבלו את הטענה שלי. כנראה שמבחינתם לראות סרט ולשמוע את הכונן שלך מתקתק זה בסדר.
לאחר כמה ימים קיבלתי הודעה שבה נאמר לי "מוצר תקין מחכה לך בסניף". לתומי חשבתי שהמוצר תוקן או הוחלף. כשהגעתי לסניף הטכנאי החזיר לי בדיוק את אותו דיסק תקול שהבאתי לו כשהוא אומר לי שהדיסק נמצא תקין בתנאי מעבדה. הייתי המום. השארתי את הדיסק התקול על המדף בחנות ויצאתי משם.
אני לא חדש בעולם המחשבים. זה לא המחשב הראשון ולא האחרון שלי. אני יודע לזהות דיסק תקול כשאני נתקל בו. אף בדיקת מעבדה לא תשכנע אותי שאני אמור לשבת ולשמוע בסביבה השקטה שלי בבית את הדיסק מתקתק כל אימת שהוא נדרש לבצע את הפעולות הבסיסיות ביותר עבורן הוא נוצר: קריאה וכתיבה.
צר לי שרשת KSP לא חושבת על הלקוח לטווח הארוך. הגישה שלהם הוכיחה לי שלקנות ברשת הזאת זה הימור. אני בעצם קונה מוצר בלי אחריות ובלי שום גב. אין סיכוי שבעתיד הקרוב או הרחוק אקנה מוצר כלשהו ברשת KSP.
תגובת החנות:
צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף את הדברים - שכן דיסק קשיח הינו מוצר בעל מנגנון מכאני ועל כן בדיקה האם לדיסק סימני מכה הינה בדיקה לגיטימית - שכן מכה כזו עלולה לגרום לתקלה מכאנית שעלולה להוביל, בין היתר, לרעשים בזמן פעולה. בנוסף, הכונן נבדק בבדיקות יצרן ונמצא כי הוא תקין לחלוטין ופועל כראוי ובהתאם לדגם. במידה והלקוח עודנו סבור כי קיימת תקלה בכונן, הוא מזמן להגיע עם מחשבו ולהציגה. ייתכנו סיבות רבות לתופעת הרעש שמתאר הלקוח (כגון הברגה או חיבור לא נכונים) ואנו נשמח לסייע ככל האפשר.
מוצר:
דיסק קשיח פנימי Caviar Black 2TB
שם:
IgalG
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר ולאחר יומיים כבר לקחתי את המוצר שהגיע לחנות(ביום ההזמנה לא היה במלאי).מאוד פשוט נוח והשירות מצוין.המוכר בסניף עמד על כך שאפתח ואוודא את תקינות המוצר בחנות.פשוט תענוג.
מוצר:
רמקולים למחשב solo 4c
שם:
Elena
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יחס מעולה. עזרו לי לפתור את עניין הסים קארד וחסכו לי נסיעה לנתניה. הסבירו לי הכל. ממש חווית קנייה שאני ממליצה בחום.
בקשו בסניף הרצליה מוכר בשם שחף, מקצועי וזריז.
מוצר:
טלפון סלולרי lg g3 16 gb
שם:
יפה
תאריך:
11/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פגשתי אדם מאד נחמד, אדיב, מקצוען, לבבי, מנומס ויעיל - את מר אביחי. הוא גילה אלי סבלנות רבה (אין לי מושג במחשבים) וליווה אותי מתחילת התהליך עד סופו ביעילות ובמסירות גם לאחר שבני אסף את המחשב מסניף באר שבע (הוא סטודנט). בחיי פגשתי עובדים רבים ממקומות שונים אבל לא כמו אביחי. אני שמחה שהייתה לי הזכות להכירו, ואתם זכיתם שיש לכם עובד כזה. כל הכבוד לאביחי ושירבו עובדים כמותו. עלה והצלח. תודה רבה.
מוצר:
מחשב נייד Y50-70 5944-1006
שם:
Oleg
תאריך:
08/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מעצבן:את נימצע בחנות,יש מוצר במלאי,אבל,לא פותחימ אריזה ליפני קנייה!טיפשי.כי את ב תןך החנות ו לא באתר!!קניתי,פתחתי ו החזרתי.ו עוד הורידו 10%,למרות ש החזרתי אחרי 5 דקות!
מוצר:
טלפון סלולרי 130
שם:
יבגני פורקיי
תאריך:
07/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
I was in need for a decent speaker system, when I laid my eyes on the Logitech Z323, I gotta say I had my suspicions at first, what can come out of a 2.0 speaker system?
But as it turns out this system is amazing! The sales person at KSP recommend it and it was a great buy.
מוצר:
מערכת רמקולים Z323
שם:
tal
תאריך:
05/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה היה סביר למעט שהתקנת האופיס עלייה שילמתי לא הייתה טובה ונאלצתי להגיע לחנות פעם נוספת כדי שיתקנו/ישלימו את ההתקנה.
הבעיה היא השירות. אתה פשוט מהווה מטרד. עושים לך טובה שמתקנים את התקלה שלהם.
בנוסף תוקף האחריות לא נכון בחברה שמספקת את האחריות והם לא מטפלים בזה כיאות. בקיצור אחרי הקנייה אתה פשוט מטרד !!!!
מוצר:
מחשב נייד LENOVO Z 50
שם:
Bar
תאריך:
05/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין טיפול מהיר וחשבון מהיר. הסבר טוב על המוצר!.. מוכר נחמד מאוד.. ענה בסבלנות על כל השאלות (היו לא מעט)
אחזור לקנות שוב.
מוצר:
דיסק nod32
שם:
Igal Gorelik
תאריך:
04/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר מאוד נוחה ומפורטת , אין יותר צורך לבזבז זמן ולשבת או לדבר עם נציג מכירות. שירות מעולה חזרו אליי מהר לאשר את ההזמנה, אספקה מהירה ומדויקת
מה עוד אפשר לבקש!
מוצר:
מחשב 204613 IR4 מחשב נייח Desktop Intel Pentium G3250 3.2Ghz - IR4
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.