אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
228
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
1
5
3 חודשים אחרונים
3
2
13
6 חודשים אחרונים
24
3
25
שנה אחרונה
157
4
67
כל הזמן
420
9
216
נמצאו 645 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Roi
תאריך:
28/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין 2 מדפסות קאנון 395. דרך זאפ ראיתי שKSP מציעים את המדפסת במחיר אטרקטיבי.
נכנסתי לאתר של KSP, נכנסתי לסניף שדרכו רציתי להזמין את המוצר - קריון, ונאמר לי שאין בסניף 2 יח' מהמוצר. הופניתי לסניף אחר שלהם - קרית ביאליק.
התקשרתי לסניף לוודא שאכן קיימים 2 יח'. רציתי באותה הזדנות של שיחת הטלפון לבצע כבר את ההזמנה. נאמר לי שניתן לבצע הזמנה רק דרך אתר הבית שלהם.
ביצעתי את ההזמנה דרך האתר ונאמר שם שהחיוב יתבצע לאחר שנציג שלהם יחזור אליי טלפונית.
לאחר יום חזרו אליי טלפונית וביקשו ממני את מס' ההזמנה. נאמר לי בטלפון שההזמנה התקבלה אצלם אך ביצוע החיוב חייב להיות בחנות עצמה (?!).
לאחר כיומיים ניגשתי לחנות. חיכיתי כשעה עד שהגיע תורי.
ביקשו ממני את מס' ההזמנה, אך כשנתתי להם אותה, הם אמרו לי שהם לא מוצאים את ההזמנה הזו כלל.
לאחר שנאמר לי שיש להם בכ"ז את 2 המדפסות, רציתי לשלם עם כרטיס האשראי של החברה שבבעלותי ובבעלות שותפתי. הכרטיס היה רשום על שמה של שותפתי.
הם לא הסכימו לבצע את המכירה אלא אם כן שותפתי תגיע עצמה פיזית לחנות כדי לקנות את המוצר.
אמרתי תודה, איבדתם עוד לקוח.
תגובת החנות:
צר לנו על הבחירה לסלף העובדות, אך חשוב להדגיש כי אותו אדם הגיע לבצע רכישה בחנות וניסה לבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי שאינו רשום על שמו - דבר הנוגד לחלוטין את מדיניות החברה. הוסבר לו כי לא יתקבל כרטיס אשראי ללא נוכחותו ואישורו של בעל הכרטיס, וזאת במטרה להגן על לקוחותניו.
מוצר:
מדפסת מדפסת משולבת פקס Canon Pixma MX395
שם:
Lidor
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי LG G2 לפני חודשיים וחצי, קיבלתי אותו לא תקין .
ביקשתי לבטל את העסקה בעקבות פגם במוצר.
שולחים אותו ממקום למקום כבר חודשיים וחצי.
החלטתי להגיש תביעה בבית משפט נגדם.
תחליטו אתם בעצמכם אם לקנות או לא לקנות .
תגובת החנות:
אנו מצרים על כך שהלקוח בוחר לסלף את הדברים. הלקוח פנה בטענה כי המכשיר אינו תקין - הוסבר לו שהמכשיר ייבדק ובאם תאומת טענתו, כמובן שיוחלף המכשיר או יזוכה עבורו. הלקוח סירב בכל תוקף לכל הצעה לפתרון שניתנה לו ונמנע עד עצם היום הזה מלהגיע אל חנותנו להמשך טיפול.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
עומרי
תאריך:
21/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זוג מטענים לאייפון 5. כשחיברתי את אחד המטענים היה רשום שהאביזר לא נתמך באייפון (תקלה ידועה במטענים ברמה נמוכה מאוד).
דיברתי עם נציג של הרשת באמצעות הפייסבוק. הובטח לי שאגיע לסניף ואקבל זיכוי על זוג המטענים ואוכל לקנות כל מוצר אחר עם הזיכוי.
בפועל לא עניין את הסניף שדיברתי עם הנציג. שירות הלקוחות של הרשת לא אישר להם את ההחזרה ורק אחרי שהתקעשתי הסכימו שאחזיר מטען אחד שלא השתמשתי בו. לא ברור איך רשת כמו KSP מוכרת מוצרים תת רמה שכאלו. יש מטענים הרבה יותר זולים שנמכרים באתרים אחרים שלא עושים את הודעת השגיאה ב ios.
כמובן שלא קיבלתי מענה הולם מהרשת שהצפתי בפניהם את התלונה.
מוצר:
מטען לאייפון 5 FKS10HSCIP5
שם:
דב
תאריך:
15/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות (סניף חיפה מת"מ) לאסוף מס' מוצרים שהזמנתי לצורך בניית מחשב.
שירות הלקוחות היה מצוין - מתן, שמיל ובן (שלושת הנציגים שטיפלו בהזמנה שהפכה למורכבת למדי) היו סבלניים גם כשביקשתי לערוך שינויים חוזרים ונשנים בהזמנה המקורית.
הם הפגינו אדיבות ומקצועיות, עשו את הכל ע"מ לספק את כל הרכיבים במהירות שיא, ובסה"כ החוויה היתה חיובית ביותר.
הדבר היחיד שמוריד את הציון *הכללי* ממצויין לטוב הוא זמן ההמתנה הארוך בתור - החנות עמוסה תמידית, ותגבור בנציג או שניים היו יכולים לעזור...

מוצר:
לוח אם X99 Deluxe
שם:
גולש
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
amnonyih
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח די וותיק ב ksp ,אבל הפעם השרות היעיל והאיכותי של אביחי בסניף ראשל"צ גרם לי להרגיש שיש עם מי לדבר ולסמוך שבאמת יעזור .
ממנו קניתי רק את ספק המחשב וכל השאר בסניף באילת ,שם הובטח לי קוד ל 3 משחקים כבונוס על קניית כרטיס מסך שהיה חלק ממפרט המחשב שרכשתי.
אחרי המתנה לא קצרה להגעת הקוד ניסיתי להפעיל אותו באתר של amd ,אבל האתר לא ממש ידידותי למשתמש ונתקלתי בהרבה מכשולים שמנעו ממני את הפעלת הקוד ,ניסיתי להיעזר בשרות לקוחות של ksp לשווא .
החלטתי ללכת לסניף בראשל"צ ולהיעזר באיש מכירות ,למזלי טיפל בי אביחי עם הרבה רצון טוב לעזור ועשה את כל הנדרש שאקבל את הקודים למשחקים ושלח לי אותם למייל האישי.
אז בעייני אביחי הגדיל את המניות של סניף ksp בראשון לציון.
מוצר:
מפרט מחשב באילת וספק כח בראשון לציון VP650P
שם:
jhonny
תאריך:
11/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אני כותב את חוות הדעת שלי לאחר מספר אינטראקציות עם החנות בהן התכוונתי לקנות מספר מוצרים (מחשב נייד, הגה ומקלדת אלחוטית) ובסוף בחרתי לקנות רק מוצר אחד (ההגה) וגם זה בגלל שהם החנות היחידה שמוכרת אותו באזור.

באופן כללי שירות הלקוחות הטלפוני שלהם מרגיש לא יעיל - לאחר ההמתנה נותנים מידע אחד לאחד מהאתר של החנות ולא דבר אחד מעבר (אז למה יש בכלל שירות לקוחות טלפוני?).
צריך להמתין שנציג מכירות יצור קשר רק ע"מ להשיג פרטים ספציפיים יותר על המוצר וגם לזה, מסיבה לא ברורה, הם "לא יכולים" להתחייב על זמן שנוח ללקוח בו הנציג יתקשר.

לבסוף קניתי את ההגה בסניף נהריה. הקניה שם הייתה די פשוטה, ידעתי מה אני רוצה בדיוק.
המוכרים עזרו לי לעטוף את המוצר ביעילות ככה שיהיה קל לסחוב אותו ובגדול היו מאוד נחמדים.
פאשלה אחד ענקית בסוף הקניה - הם שכחו להביא לי קבלה (!) והייתי צריך לבקש מהם אותה בשביל לקבל.
עם כל הכבוד, קבלה בקניות בסכומים כאלה שהלקוחות חייבים את האחראיות זה דבר שאמור להיות הכי מובן מאליו ואוטומטי וחוסר התייחסות לנושא הזה יכול להביא למצב בו הלקוחות יזרקו אלפי שקלים לפח, הרי אחרי זה החנות "לא תוכל" לקחת אחראיות בלי אותה קבלה נכון?

בקיצור, הרשת היא כבר לא מה שהייתה פעם.. אם יש אלטרנטיבות אעדיף אותן.
מוצר:
הגה G27
שם:
לילך
תאריך:
08/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ראוטר למחשב הביתי והזמנתי מחברת KSP המוכרת לכולנו. ביקשתי לשלם טלפונית, לא התקבל טלפון לתשלום, ולקח לי יומיים טלפונים מצידי כדי לשלם! כבר נדלקה לי נורה אדומה. הנציג אמר שהמשלוח יכול לקחת עד 21 יום, ולשאלתי מתי יוצא המוצר מהמחסן למשלוח ובקשה שיצא דחוף אמר ש"יעשה מאמץ ויצא לא באותו יום אלא כנראה למחרת", על דואר ישראל סומכת, לכן שילמתי עבור העסקה. יש עסקים שאומרים אספקה עד 14 יום ומגיע תוך 3 ימים. לוקחים טווח בטחון. לאחר 6 ימים התקשרתי לברר האם המוצר נשלח, הפנו אותי לשרות לקוחות שם הנציג חזר על המשפט גברת עברו רק 6 ימים ולא 21 יום לכן אין על מה לדבר. לשאלתי האם הוציאו מהמחסן שלהם ושלחו? התעקש לא לענות. ושוב דחק בי שעוד לא עברו 21 יום. באותו רגע התעקשתי לבטל עסקה! חזר אלי אותו בחור מולו שילמתי, וללא שום התנצלות על כך שהמוצר לא נשלח, פשוט ביטל את העסקה. צר לי על הזמן ש KSP בזבזו לי!!!אין ספק שהם לא עומדים בסטנדרט השרות והמשלוחים המהיר הקיים בעסקים שעובדים דרך זאפ. היזהרו ממריחת זמן יקר!!!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושתה של הלקוחה אך חשוב לציין כי תנאי וזמני המשלוח הוסברו לה מראש, כפי שמעלה בעצמה.
בנוסף, מדובר בתקופת חגים המאופיינת במיעוט ימי עבודה ובהצטברות עומס בשל כך ולכן נוצרו מעט עיכובים - אך עם זאת לא מדובר בעיכוב מעבר לזמן האספקה שהובטח ללקוחה מראש.
מוצר:
ראוטר למחשב TL-WR841N
שם:
yanarez
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טאבלט סמסונג גלקסי S בסניף KSP בטיילת של אילת. החנות צפופה ולא נוחה חיכיתי כחצי שעה לתור, נאלצתי לעמוד בחוץ עקב חוסר מקום בחנות. כאשר הגיע תורי ונכנסתי לחנות כולם התנפלו עליי שלא הייתי בתור (למרות שהייתי בתור ורק עמדתי בחוץ). בנוסף נכנס איזה לקוח ללא תור מכיוון שהוא ישב בצד וחשב.... כאשר שאלתי את המוכר ששמו דמיטרי למה הוא מקבל את האיש ללא תור, המוכר ענה לי בגסות בשפה הרוסית.... לבסוף עזר לי המוכר השני שגם הוא דיבר בגסות. היחס של המוכרים בחנות מגעיל ולא שירותי, ואני כבר לא מדברת על כך שמוכרים אינם עוזרים מקצועית.... בקיצור, ממליצה שלא לקנות בסניף זה!!!! ולהמנע לקנות ברשת, שכן רשת שמרשה לעצמה להחזיק מוכרים אינם מקצועיים היא רשת אינה מקצועית!!!!!
מוצר:
Samsung Galaxy Tab S SM-T800 10.5 Galaxy Tab S SM-T800
שם:
Amichai
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שירות זאת לא מילה גיסה וחבל שאין לכם מינימום של שירות הגון ללקוחות שלכם.
קניתי לפני יומיים מסניף דיזינגוף סנטר סוללת גיבוי לפלאפון ב 195 שח שהגיעה באריזה עם שני כבלים ותעודת אחריות. אחרי יומיים שמתי לב שהמכשיר לא מטעין טוב כי הכבל מתנתק מהחיבור שלו. באתי לסניף בכדי שיחליפו לי כבל ואחרי רבע שעה של בדיקות ונסיונות לתקן את הכבל, תשובתם היתה: "אכן הכבל לא טוב, אם אתה רוצה אנחנו יכולים למכור לך כבל חדש" - !!!!

לקנות שוב כבל חדש אחרי שקניתי כבר לפני יומיים???!! לא יאומן שזאת התשובה של מוכר בסניף ומנהל החנות שמגבה אותו. וגם לאחר ויכוחים כל מה שהוא הצליח לעשות כשירות היה לתת לי מס' של שירות לקוחות. ומה הפתרון של "שירות לקוחות"? למכור לי כבל חדש בחצי מחיר (באמת תודה רבה) או להשאיר את המכשיר למעבדת תיקונים ל 14 ימי עסקים.

מכיוון שאין בכוונתי להוסיף עוד 10 אג' על מכשיר שקניתי חדש לפני יומיים בחרתי באופצייה השנייה והחזרתי את המכשיר. כמובן, לא ניתן לי מכשיר חלופי במקום.
מיותר לציין שגם מנהל החנות וגם המוכר יודעיןם ומבינים שאין בעיה במכשיר אלא רק בכבל, אבל דווקא כדי להקשות עלי כלקוח התעקשו לקחת גם את המכשיר למעבדה. זה השירות ב KSP לצערי. בגלל כבל דפוק שעולה לכם מקסימום 5 שקלים הפסדתם קבוצה של 20 לקוחות לפחות (חברים ומשפחה) והזרוע עוד נטוייה.
מוצר:
סוללת גיבוי iwalk
שם:
ארנון
תאריך:
29/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
החברה לא מכבדת את האחריות שהיא נותנת. רכשתי את הסטרימר במרץ. לאחר כחודשיים התקלקל והוחלף. הסטרימר שקבלתי סובל מבעיות אמינות קשות (נתקע, נופל, וידאו מהבהב אודיו מפסיקת וכו) בתדירות של פעם בשעה בערך. ובסרטים מסויימים הסטרימר נתקע כל פעם (הצעתי להדגים להם את הבעיה באמצעות דיסק און קי אך סורבתי). המכשיר חזר מתיקון לאחר שבוע וחצי ללא שנעשה דבר עם האבחנה ש"המכשיר תקין" פניתי באימייל מנומק לקארין מKSP והיא סרבה לפתור את הבעיה בטענה שהמכשיר תקין.
תגובת החנות:
האחריות הניתנת בחברתנו מכובדת תמיד וזאת בכפוף לתנאיה ובמידה ומאומתת תקלה במוצר. צר לנו על תחושת הלקוח אך המוצר נבדק ונמצא תקין לחלוטין ולא אומתה כל טענה שהעלה הלקוח. במידה והייתה מאומתת תקלה, המוצר היה כמובן מטופל במסגרת האחריות.
מוצר:
סטרימר Popcornhour C300
שם:
ronelm
תאריך:
16/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי עזרה מקצועית מאוד בהרכבת מחשב למשחקים. ניצול התקציב וההכוונה שקיבלתי היו מצויינים וחשובים. יחס אדיב וסבלני ובנוסף, רגישות לרצון שלי לקבל את המוצר תוך זמן קצר. מדובר במחשב הכולל רכיבים רבים שנבחרו אחד אחד.המחשב היה מוכן תוך יום וחצי (מהר בהרבה מההתחייהבות)
תענוג לקבל שירות כזה. !
מוצר:
מחשב לגיימינג משולב
שם:
Maria
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניפכם בראשון כדי לרכוש מחשב. היה לי דגם מסויים בראש. אבל לא היה צבע שרציתי במלאי. במוכר נורא הלחיץ ואמר שניתן להזמין את הצבע אבל לא רצינו לחכוצ אז ביקשתי לראות מהדגם הדומה. מוכר המליץ על מחשב מדגם אחר אבל אותה חברה. וציין כי לא היה ניתן להחליף. אמר שצריך לפחות את האריזה ולבדוק את המחשב בחנות ככה עשינו. כדי לבדוק שהתוכנה עולה היינו צריכים לבצע רישום קצר. בקיצור כשהגעתי הביתה והתחלתי לחקור את המחשב ראיתי שחסרים לו תכונות רבות שרציתי. למרות שהמוכר מר שזה אותו דבר ואפילו יותר טוב. עלה טיפה יותר. עכשיו אני מאוכזת. אני אישה בהריון ורציתי אולטרבוק. המחשב הזה כבד לי וגם חסרים לי תכונות שהיו לי חשובןת כמו עובי ומקלדת מאורת. והדגם הזה אפילו עלה טיפה יותר. אז אני לא רוצה לקבל זיכוי ולא רוצה להחיזר את המוצר. אני רוצה להחליף אותו למוצר שרציתי מלחתחילה. בקבלה רשום שלא ניתן לעשות זאת אפ פתחתי אןתו והשתמשתי בו. אבל עשינו זאת עוד בחנות בהמלצתכם בלבד!! אני מבקשת שתתחבו ותתנו לי להחליף לדגם שרציתי בבקשה אני לא צריכה זיכוי על ההפרש. אודה להתייחסותכם בהקדם
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה אך העובדות המוצגות אינן מדוייקות כלל. הלקוחה לא הסכימה להמתין שיגיע המחשב שרצתה ולכן בחרה לקחת מחשב אחר, וידעה את נתוניו (גודל, משקל, מפרט טכני וכו') עוד בטרם הרכישה. בנוסף, הוסברו לה במפורש תנאי הרכישה וכן תנאי החלפת/החזרת סחורות.
מוצר:
מחשב נייד Z40/70
שם:
NoMatter
תאריך:
11/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהחברה הזו.
נתקלתי במספר כשלים מעת רכישת המפרט ועד לביטול ההזמנה.

לצערי אני לא יכול לתאר את הכרונולוגיה במפורט. כי היא מעל 1800 תווים.

בגדול רכשתי מפרט (8 מוצרים) בעצתם של החברה
אחד המארז היה קטן מידי למאוורר. וביקשו ממני להחליף את המארז.
כך עשיתי שוב בעצתם של החברה הזו.
לאחר שבע ימים הם אומרים לי שגם המארז הזה אינו נמצא מתאים.

הלכתי בעצמי לראות איפה הדברים עומדים ולהפתעתי גיליתי שקרים והמחשב אפילו לא בהתחלה של ההרכבה. בסופו של דבר ביטלתי את העסקה. חברה לא אמינה.

יתתכן ואני "נפלתי" בין הכיסאות. ויש באמת אנשים שמקבלים שירות טוב.
אני רק ממליץ לכל האנשים שקונים לבדוק טוב את המוצרים ולשאול 1000 שאלות לפני שאתם באמת משלמים כסף. לאחר שאתם משלמים תשכחו משירות.
מוצר:
מחשב Bla343
שם:
David
תאריך:
06/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במקום בשביל חבר- במקום הלקוח נדרש לפתוח כדי לוודא תקינות פיזית של המוצר.
לאחר שיחה עם החבר התברר כי טעיתי בדגם ורציתי להחזיר. אך למרות שעברה פלת מחצי שעה בגלל שנפתח המוצר *על פי דרישתם* לא הסכימו לקבל את המוצר.
המוכר עצמו היה מתחשב וחביב אבל המוצר עדיין לא ניתן להחזרה בעקבות דרישה שלהם.
ביזיון!
תגובת החנות:
לצערנו הפרטים אינם מדוייקים, הלקוח רכש את המוצר ואכן פתח את אריזתו על מנת לוודא כי המוצר תקין לחלוטין - אך כששב על מנת להחזירו, התברר כי המוצר לא הוחזר במצב כפי שקיבל אותו הלקוח וחסרו חלקים באריזה. צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף את העובדות ולהשמיץ רשת גדולה ומכובדת והוא כמובן מוזמן להחזיר המוצר במידה וכל החלקים ברשותו, כפי שקיבל אותו.
מוצר:
מחשב נייד zenbook i5 4200u
שם:
daniella
תאריך:
05/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות בדיזינגוף סנטר טאבלט לנובו בהמלצת אחד העובדים, שהיה אדיב מאד וניסה לעזור. כשפתחתי את האריזה והחזקתי בטאבלט התברר שהוא מאד כבד ומגושם. שאלתי מה אפשר לעשות ואם ניתן להחזיר את המכשיר,העובד רצה לעזור וקרא לעובד מורן, בכיר ממנו בחנות. הוא היה מאד שלילי והאשים אותי שהדלקתי את המכשיר , כשעניתי לו שלא ידעתי שאם אני אעשה את זה לא יהיה ניתן לקחת בחזרה את המכשיר הוא צעק עליי שגם אם גונבים ולא יודעים במקרה שאסור אז עוברים על חוק ושזה לא משנה.
לקחו ממני 6 % דמי ביטול.
קניתי מהם טלפון סלולרי ועוד מכשירים נלווים בעבר והכל היה בסדר.
ממליצה לכם בחום לא לקנות שום דבר ברשת KSP!!
מוצר:
טאבלט YOGA
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.