אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
46 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
314
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
19
1
9
3 חודשים אחרונים
44
1
17
6 חודשים אחרונים
190
2
28
שנה אחרונה
255
3
57
כל הזמן
758
14
324
נמצאו 1096 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Avital
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המכשיר בסניף בירושלים. כשפתחתי בבית ראיתי שלא מדובר במכשיר חדש, ככל הנראה מתצוגה, הקופסא של המכשיר היתה ישנה ופתוחה, המכשיר לא היה עטוף ונראה היה שהשתמשו בו, ולא היו הוראות הפעלה. כתבתי ידי מייל וביקשתי שיחזרו אלי, אולם והפנו אותי במייל חוזר לטלפון של שירות לקוחות. הטלפון של שירות לקוחות פועל בשעות לא נוחות, ויש המתנה של כרבע שעה. לכן תפסתי אותם רק לאחר כמה ימים. בשיחה, הבהרתי את האמור לעיל, והתשובה היתה שאגיע לחנות, ורק שם יוכלו לבדוק האם יש ברכש מכשיר בדגם זה ( שכן הוא אזל מהמלאי), ולחילופין שאחזיר לחנות את המכשיר ויזכו אותי. הבהרתי שלא מקובל עלי שאצטרך לטרוח שוב ללכת לחנות בגלל תקלה שלהם, ושאני לא יכולה לקבל תשובה משירות הלקוחות האם יש מכשיר חדש מאותו דגם, אלא אני צריכה להגיע לחנות לצורך כך. הטלפנית ״רמזה״ שאני לא בסדר בכך שלא פתחתי את המכשיר בחנות ובכך שהתקשרתי אליהם רק לאחר כמה ימים. כל חווית הקניה מאכזבת מאד, ולא סביר שחברה כזו לא תקח אחריות על משלוח מכשיר מתצוגה, באריזה פתוחה, ללא כל הנדרש, כאשר קונים ממנה מכשיר חדש.
תגובת החנות:
אנו קובלים על טענתה של הלקוחה כי שירות הלקוחות הטלפוני של חברתנו פועל בשעות לא נוחות - אנו עובדים מהבוקר ועד הערב ברציפות וזמן ההמתנה אינו עולה על דקות בודדות בשעות העומס. על כל פנים, אנו כמובן מצרים על חווית השירות שעברה הלקוחה ומדובר כמובן במקרה נקודתי. הלקוחה כמובן מוזמנת להחזיר את הטאבלט ולקבל את כספה חזרה או טאבלט חדש, לבחירתה, כפי שהוסבר לה.
מוצר:
טאבלט 8 media tek8125
שם:
ציפי
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המסך טלפונית אצל רומן מחנות KSP ברחובות - רח' אופנהיימר 10. השרות היה מקצועי ואדיב. מספר שעות מאוחר יותר באתי לאסוף את המוצר בחנות. רומן קיבל את פני בלבביות, טיפל בי במהירות ומקצועיות - התאמת כבל חיבור למחשב הקיים - ובאדיבות רבה ואף סחב את המוצר עבורי עד המכונית שלי.
מוצר:
מסך מחשב U2414H
שם:
Ruthie
תאריך:
21/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות של קיי אס פי בדיזנגוף סנטר המוכר ארתור חשב שזה בסדר לדבר עם לקוחה על נייד גלקסי אס5 ולמכור לה אס5 ניאו ללא ליידע אותה שיש אפשרות של ניאו ובכלל כשלא דיברנו על ניאו אלא דיברנו על אס5. נכון שכשקיבלתי את הקופסא לא שמתי לב שרשום שם ניאו אחריי הגלקסי אס 5 כי לא ידעתי שיש עוד דגמים של אס5 והמוכר ידע לא יידע אותי דיבר איתי על אס5 ובתכלס מכר ניאו, זו הונאה לכל דבר, לקחת לקוח תמים ובשבילי כל הנושא של אלקטרוניקה זה יפנית מוחלטת לדבר איתי על דגם אחד ולמכור לי דגם אחר, ההנהלה טוענת שהמוכר אומר שהוא הראה לי את הקופסא...אזמה? מה עם לומר שיש 2 אופציות ולתת לי לבחור במקום לדחוף לי מכשיר פחות טוב שלא ידעתי על קיומו?!

חוצפה כזו של מוכר של שירות לקוחות ושל הנהלה עוד לא ראיתי בטלפון של שירות לקוחות לא מעבירים להנהלה כששולחים להם מייל הם לא עונים אז זה פשוט קיר אין עם מי לדבר וגם כל הגישה שלהם ממש לא אכפת להם.
מוצר:
סלולרי s5
שם:
arnonshaul2
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות ס״מ סמסונג s5. ואז המוכר שואל למה לא תיקח את ההונור 7 שהוא בעל ביצועים טובים הרבה יותר. לא אאריך אבל לאחר הסבריו והתלהבותו לקחתי לצערי את ההונור 7. ושלח אותי לחנות אחרת כדי לרכוש מגן זכוכית . ואז התברר לי שלטלפון האומלל הזה כמעט בלתי אפשרי להשיג אביזרי הגנה. הצטרכתי לאלתר מגן טלפון מטלפון אחר עם חורים לא מתאימים . וכן מכן זכוכית למסך הצליח מוכר במקום אחר להתאים לי. בנוסף התברר שהמסך של המכשיר לא תמיד מגיב למגע. וש הgps של המכשיר עוצר לעתים קרובות . משתמשי סטראווה יודעים כמה מעצבן שפתאום המכשיר לא מודד את רכיבת האופניים או הריצה שהם ביצעו. בקיצור מבחינתי מכשיר על הפנים. לאחר שבועיים של סבל חזרתי לk.s.p על מנת להחזיר את המכשיר, לא ביקשתי החזר כספי אלא החלפה לסמסונג s5 אותו רציתי לקנות מלכתחילה. המוכר ענה לי בזלזול שלא ניתן להחזיר את המכשיר כי השתמשתי בו לטענתי שקניתי את המכשיר כי המוכר כל כך המליץ עליו ועכשיו מתברר שהוא כזה גרוע , ענה לי. אף אחד לא הכריח אותך לקנות. ולגבי העובדה ש gps מפסיק לעבוד כשמתחשק לו וזו סיבה לביטול העסקה ,שלח אותי המוכר למעבדת תיקונים. תכלס עד היום המכשיר נמצא במעבדה יותר מאשר בשימושי. עדיין לא הצליחו לתקן ואני תקוע עם מכשיר חלופי יותר גרוע. מסקנה פעם הבאה שמוכר שלksp. ממליץ לך על משהוא לא להאמין לשום מילה, ויותר טוב שכולנו נדיר רגלנו מחנויות כאלה.
מוצר:
טלפון סלולרי Honor 7
שם:
Hadas
תאריך:
18/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף קריון ביום שישי בשעות הצהרים המאוחרות.
למרות השעה המאוחרת והמון לקוחות בסניף התקבלתי בסבר פנים
וקיבלתי יחס מדהים ושרות מקצועי מעולה!
נציג המכירות אלי ארסט בירג סייע לי לקנות את המחשב המתאים ביותר לצרכי, שאל שאלות ענייניות, ענה לכל שאלה בסבלנות תוך מתן הסבר מפורט. הציע לי פריטים נוספים חשובים, התקין עבורי אופיס וסייע לי גם במיומנויות שנעשים בד"כ ע"י הלקוח.
אלי בירג גם עזר לי בפתרון בעיית אמצעי התשלום למרות שהדבר דרש ממנו שיחות טלפון לאישור וגזל זמן. זכיתי גם ליחס חם ואמפטי ממנו ומכל עובדי הסניף.
כן ירבו כמותכם!!!!
מוצר:
מחשב נייד Yoga 500-14
שם:
נורברטו
תאריך:
18/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולארי בחנות של KSP ברוממה חיפה.
בשלבים שונים טיפולו בי 2 אנשי מכירות בשם ליאור ויוסי. בהרבה סבלנות עזרו לי לבחור את המכשיר, וגם לאחר ששילמתי וקבלתי אותו עזרו לי להתקין את ה-SIM וקבלתי הדרכה ראשונית.
אני רוצה לציין את השילוב הנדיר של מקצועיות ואדיבות אצל שני אנשי המכירות הנ"ל.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
שם:
dudi
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי אדיב ומהיר
נתנו המלצות באמינות ומתוך שיקולים של מה שנכון לצרכים ולא מה יותר ריווחי או יקר
מאוד מומלץ
מוצר:
מחשב ומסך 2262
שם:
מיכאל
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאסוף את המוצר בסניף מודיעין. היה רק מוכר אחד שטיפל גם בחלוקת המוצרים וגם במכירה. עמדתי בתור 40 דקות בשביל לקבל את המוצר שהזמנתי. עדיף היה להזמין בחנות אחרת, ב5 שקלים יותר יקר ולא לבזבז את הזמן שלי
מוצר:
דיסק קשיח STEA2000400
שם:
Yehial
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך מקלדת לאבא שלי. יורי הנציג בראשון קיבל אותי והמליץ לי על הדגם הזה. קנייה מהירה ומרוצה מהמוצר. בהחלט אבקר שנית בחנות.
מוצר:
סט מקלדת אלחוטי 3000
שם:
boris
תאריך:
16/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף אילת לגונה לרכוש חלקים למחשב נייח לבן שלי.
פגשתי שם צוות לייצנים חסרי ידע כללי בחומרה ובמחשוב בכלל.
התשובות שקיבלתי חלקן שקריות וחלקן המצאה במקום.
את המארז קיבלתי עם קופסה מודבקת בהמון מדבקות עם לגו של ksp, לאחר שהסרתי אותם גיליתי חור ענק בגודל של כף היד בקופסה ומכות נוספות. לאחר ששאלתי על זה, מיהרו להחתים אותי על דף שבאחריותי לבדוק את הסחורה והם מסירים אחריות מכמתים ומנפילות של מוצרים שלהם. ביקשתי מהם להחליף וכמובן שקיבלתי תשובה זה אחרון בסניף. (עד עכשיו מופיע שקיים במלאי באתר שלהם).
כמוכן והיחס שקיבלתי היה נידמה "שהם עושים לי טובה שמוכרים לי ללא מעם".
אחד התשובות שקיבלתי: יש לך אינטרנט בטלפון, כנס לאתר שלנו ותבדוק.

כל הקניות הקשורות למחשב אני מבצע בסניף באשדוד. מציע להנהלת הרשת לשלוח נציגי אילת להשתלמות מקצועית ויחסי אנוש בסניף עד הלום ליד אשדוד .
חבל שסניף עם היקף מחירות כזה מתיחס ללקוחות בזלזול.
מוצר:
מחשב נייח 888
שם:
Arik.B
תאריך:
14/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל-KSP לרכוש מחשב נייח, אורי אדרי מסניף מת"מ עזר לי להתאים חומרה המתאימה באופן מושלם לצרכים שהצגתי לו כל זאת תוך מתן הסבר מקצועי, מנומק וסבלני לשאלות הרבות והלבטים שהעלאתי.
להפתעתי הרבה המחשב היה מוכן תוך יום עבודה אחד והרכבת המחשב הייתה ברמת איכות גבוהה מאוד.

מבחינתי קנייה מושלמת !
מוצר:
מחשב נייח core i5
שם:
אורן
תאריך:
11/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בסניף KSP באשקלון.
נותן השירות היה אדיב וענייני והתאים את המוצר לצרכים שלי.
תודה.
מוצר:
אביזר לטלפון סלולארי HFOR06-IP5-V2
שם:
דודס
תאריך:
10/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הצטרכתי להחזיר את המוצר שרכרשתי וksp החזיר לי את כל עלות המחיר כמעט ללא עיכוב.
מוצר:
router tlwr841n
שם:
GeraldineMMAN
תאריך:
09/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות במטרה לקנות מכשיר פשוט באותה תקופה,לא ממש ידעתי מה אני צריכה שם עזר לי הבחור בעמדת המחסן שקוראים לו דן(חמוד מאוד)עזר לי מאוד ידע לכוון בול לצרכים שלי פלאפון פשוט אבל טוב שגם לא גדול מידי שגם יחזיק זמן רב.

היום אני יכולה להעיד שאני לא מתחרטת על הקנייה למרות שהוא כבר מכשיר לא חדש עדיין מתפקד מעולה למרות שדי התעללתי בו
עד היום אני לקוחה קבועה ומרוצה של סניף רמת גן
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s4 mini
שם:
Morani
תאריך:
09/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שי המליץ לי על המכשיר ונתן שירות בצורה טובה ואיכותית והסביר על הפעלת המכשיר בצורה סבלנית וברורה.
מוצר:
טלפון סלולרי g4
שם:
asi
תאריך:
08/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רק רציתי להגיד שהשירות בסניף ברמת גן הוא מתחת לכל ביקורת.המוכר שם לא מכיר בכלל את המוצרים ולא יכול לייעץ לך מה ישרת את רצונותיך ומה לא..שזה דבר בסיסי לדעתי.ובנוסף הוא לא אדיב בכלל ולא מנומס ומתנהג אליך בזילזול כאילו באת לקנות עגבניות בשוק באיזה באסטה.קניתי אצלהם מקלדת פשוטה ומסתבר שהיא לא הייתה מה שרציתי ביום למחרת הגעתי להחזיר אותה סגורה בקופסא ולא השתמשתי בה בכלל, והמוכר ישר האשים אותי שפתחתי את המוצר והשתמשתי בו ועשה הכל כדי שאני לא יקבל זיכוי על המוצר.אין לי מושג מה האינטרס של אותו מוכר להתנהג ככה אל לקוחות אבל זה גרם לי לא לרצות להגיע לסניף הזה ובכלל לksp בחיים.
תגובת החנות:
לא ברור לנו מדוע בחר הלקוח לסלף את הדברים, ואף לציין פרטים שאינם האמת כלל! הלקוח התלבט בחנות רבות לגבי הדגם, ונציגי החנות דווקא כן הציעו מבחר של מוצרים רלוונטיים. הלקוח בחר את הדגם הזה ויצא מרוצה מהחנות! לאחר מכן, חזר הלקוח עם המוצר בטענה שאינו מתאים לו - הוא קיבל את האפשרות לבחור מוצר אחר אך לא היה מעוניין ולכן קיבל כספו בחזרה.
מוצר:
מקלדת mk253
שם:
Alon
תאריך:
07/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולארי בחנות ברחובות. נציג המכירות רומן הסביר לי באריכות ובסבלנות אודות מספר מכשירי טלפון. לבסוף, לאור הצרכים שהצגתי מצא את מכשיר הטלפון המתאים עבורי. לאחר מספר ימים, נתקלתי בבעיה בתפעול מכשיר הטלפון. עדכנתי את רומן שביקש שאעבור בסניף. רומן מצא את הפתרון תוך זמן קצר והדריך אותי באריכות והכל ברוח קלילה והומוריסטית.
כל הכבוד!
מוצר:
טלפון סלולרי GX8
שם:
Natan
תאריך:
07/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נצגים בחנות אוזרו לי לבחור דגם שהתאים לי עם הסברים מה התרונות וחיסרונות באוזניות בלוטוז. הייתי מאוד מרוצה משירות.
מוצר:
אוזניות HBS-760
שם:
karen
תאריך:
06/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחור בשם אלי בירג שירת אותי בסניף הקריון במקצועיות ובאדיבות שלא נתקלים בה בארץ לעתים קרובות, נהניתי מהשרות ומהיחס הנעים בחנות בזכותו, וכמובן אחזור שוב :)
מוצר:
מחשב נייח מחשב נייח
שם:
Mike
תאריך:
06/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר בחנות KSP ברמת החייל. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה נתקלתי במשהו דומה בארץ. קשה אפילו לקראו לזה שרות ברמה נמוכה. היתי הלקוח היחיד בחנות, אבל המוכר בשם גלעד היה עסוק מדי בכדי להתייחס אלי ואחרי השאלה הראשונה על טלפון סלולרי, שלח אותי לאתר של החברה והמשיח בשלו. אפילו לא טיפ בנושא, שהוא אמור להבין בו. על השאלה למה השרות כזה גרוע התשובה היתה - מה אתה רוצה שאעשה... כאשר ביקשתי לראות את הטלפון, שבחרתי בעצמי קיבלתי את הדבר הבא: "תשלם לי ואז אתן לך לראות את המוצר, לא טוב לך, אל תקנה אצלי, לך תקנה במקום אחר. אני לא הבעלים, ככה אנחנו עובדים".
הסיבה היחידה שקניתי היא, היתי חייב את הטלפון במיידית.
אני מקווה שהנהלה תתן תשובה הולמת לבזיון הזה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
שם:
אפרים
תאריך:
05/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נהדרת, צוות המוכרים מקצועי ביותר ולא מנסה לדחוף לך סתם מוצר שאתה לא צריך ,השרות אדיב ומהיר.
קניתי בסניף זה הרבה מחשבים לכול החברים שלי ומעולם לא נתקלתי בשום בעיה איתם.
זמני הספקה למערכת שמותאמת אישית מהירה ביותר.
ביחוד ברצוני להודות לאלבז יוסי על אופן טיפולו ורצונו לעזור לכול לקוח בפתרון לשביעות הלקוח.
מוצר:
kaspersky internet security 3 devices 5060226037704
שם:
Yotam
תאריך:
04/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניה מעולה , מוצר מעולה , נציג בשם יורי עזר לי בזה ואני מאוד מרוצה מהשירות שהוא נותן. 10/10
מוצר:
ספק כח למחשב X-650
שם:
Arik
תאריך:
03/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מחשב טוב והגעתי לקיאספי בראשון
יורי הצניג מכירות עזר לי רבות והמליץ לי על מחשב מעולה
אניי מרוצה מאוד אחלה שירות ומענה מהיר
תודה רבה , !
מוצר:
מחשב נייד Ideapad 500
שם:
איליה
תאריך:
02/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי בין 2 דגמים של סוללות גיבוי עם אפשרות להנעת רכב בחירום ונציג מכירות הסביר לי בסבלנות רבה את היתרונות וחסרונות, ולבסוף רכשתי אחד מהם. חווית רכישה נעימה ומהירה!
מוצר:
סוללת גיבוי והתנעת רכב mjs12000
שם:
Elena
תאריך:
02/06/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
עזרו לי לבחור מכשיר סלולר שמתאים לי - מאוד שמחה ונהנת מהמוצר שרכשתי . ממליצה
מוצר:
טלפון סלולרי MX-5
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.