אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
235
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
1
5
3 חודשים אחרונים
16
2
13
6 חודשים אחרונים
65
2
24
שנה אחרונה
165
3
67
כל הזמן
417
8
207
נמצאו 632 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Maria
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניפכם בראשון כדי לרכוש מחשב. היה לי דגם מסויים בראש. אבל לא היה צבע שרציתי במלאי. במוכר נורא הלחיץ ואמר שניתן להזמין את הצבע אבל לא רצינו לחכוצ אז ביקשתי לראות מהדגם הדומה. מוכר המליץ על מחשב מדגם אחר אבל אותה חברה. וציין כי לא היה ניתן להחליף. אמר שצריך לפחות את האריזה ולבדוק את המחשב בחנות ככה עשינו. כדי לבדוק שהתוכנה עולה היינו צריכים לבצע רישום קצר. בקיצור כשהגעתי הביתה והתחלתי לחקור את המחשב ראיתי שחסרים לו תכונות רבות שרציתי. למרות שהמוכר מר שזה אותו דבר ואפילו יותר טוב. עלה טיפה יותר. עכשיו אני מאוכזת. אני אישה בהריון ורציתי אולטרבוק. המחשב הזה כבד לי וגם חסרים לי תכונות שהיו לי חשובןת כמו עובי ומקלדת מאורת. והדגם הזה אפילו עלה טיפה יותר. אז אני לא רוצה לקבל זיכוי ולא רוצה להחיזר את המוצר. אני רוצה להחליף אותו למוצר שרציתי מלחתחילה. בקבלה רשום שלא ניתן לעשות זאת אפ פתחתי אןתו והשתמשתי בו. אבל עשינו זאת עוד בחנות בהמלצתכם בלבד!! אני מבקשת שתתחבו ותתנו לי להחליף לדגם שרציתי בבקשה אני לא צריכה זיכוי על ההפרש. אודה להתייחסותכם בהקדם
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה אך העובדות המוצגות אינן מדוייקות כלל. הלקוחה לא הסכימה להמתין שיגיע המחשב שרצתה ולכן בחרה לקחת מחשב אחר, וידעה את נתוניו (גודל, משקל, מפרט טכני וכו') עוד בטרם הרכישה. בנוסף, הוסברו לה במפורש תנאי הרכישה וכן תנאי החלפת/החזרת סחורות.
מוצר:
מחשב נייד Z40/70
שם:
David
תאריך:
06/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במקום בשביל חבר- במקום הלקוח נדרש לפתוח כדי לוודא תקינות פיזית של המוצר.
לאחר שיחה עם החבר התברר כי טעיתי בדגם ורציתי להחזיר. אך למרות שעברה פלת מחצי שעה בגלל שנפתח המוצר *על פי דרישתם* לא הסכימו לקבל את המוצר.
המוכר עצמו היה מתחשב וחביב אבל המוצר עדיין לא ניתן להחזרה בעקבות דרישה שלהם.
ביזיון!
תגובת החנות:
לצערנו הפרטים אינם מדוייקים, הלקוח רכש את המוצר ואכן פתח את אריזתו על מנת לוודא כי המוצר תקין לחלוטין - אך כששב על מנת להחזירו, התברר כי המוצר לא הוחזר במצב כפי שקיבל אותו הלקוח וחסרו חלקים באריזה. צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף את העובדות ולהשמיץ רשת גדולה ומכובדת והוא כמובן מוזמן להחזיר המוצר במידה וכל החלקים ברשותו, כפי שקיבל אותו.
מוצר:
מחשב נייד zenbook i5 4200u
שם:
daniella
תאריך:
05/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות בדיזינגוף סנטר טאבלט לנובו בהמלצת אחד העובדים, שהיה אדיב מאד וניסה לעזור. כשפתחתי את האריזה והחזקתי בטאבלט התברר שהוא מאד כבד ומגושם. שאלתי מה אפשר לעשות ואם ניתן להחזיר את המכשיר,העובד רצה לעזור וקרא לעובד מורן, בכיר ממנו בחנות. הוא היה מאד שלילי והאשים אותי שהדלקתי את המכשיר , כשעניתי לו שלא ידעתי שאם אני אעשה את זה לא יהיה ניתן לקחת בחזרה את המכשיר הוא צעק עליי שגם אם גונבים ולא יודעים במקרה שאסור אז עוברים על חוק ושזה לא משנה.
לקחו ממני 6 % דמי ביטול.
קניתי מהם טלפון סלולרי ועוד מכשירים נלווים בעבר והכל היה בסדר.
ממליצה לכם בחום לא לקנות שום דבר ברשת KSP!!
מוצר:
טאבלט YOGA
שם:
דרור דשא
תאריך:
04/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ש ו מ ר נ פ ש ו ו כ ס פ ו י ר ח ק ! ! !
השירות בחנות בנשר הוא איטי להחריד, איש מכירות אחד, שאני העסקתי אותו למשך כ 30 דקות, ובחנות "הצטברו " במהרה 7 איש. ביצעתי את הקנייה (שני מחשבים ניידים מאותו הדגם) ביום חמישי 19.6.14 , והובטח לי ש"המכשירים יגיעו במהלך יום ששי או לכל המאוחר בראשון בבוקר, איך שיגיעו - מייד נצלצל ונעדכן אותך"
ביום ששי התנצלו, ביום ראשון אמרו ש"זה בדרך, כל רגע יגיע", וביום שני לאחר הקמת שערוריות טלפוניות שנבעו מכך ש"שירות הלקוחות" של החברה אינם מוכנים לבדוק בחנות אם המכשירים הגיעו או לא, הגעתי פיסית לחנות, ולאחר שהקמתי שם שערורייה וסיפרתי ללקוחות על ה"שירות" בחברה הם ניאותו לשלוח אותי לשתי חנויות אחרות באזור כדי לאסוף מהן את המכשירים.
אני לא מבין איך אנשים ממשיכים לקנות אצלם
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הלקוח אך מן הראוי לציין שעקב המצב הבטחוני וגיוסם של רבים מעובדי הרשת בצו8, נוצר מחסור בכוח אדם ולכן גם עיכובים בחנויות, עקב כך. יש לציין שבימים כתיקונם המוצרים מתקבלים בזמן בו התחייבנו ללקוח, ללא עיכובים.
מוצר:
מחשב נייד Y510P
שם:
דורון
תאריך:
01/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביום שלישי הייתי בסניף שלהם ברחוב החשמונאים בת"א. המחיר היה 44 ש"ח. ביקשתי הנחה ולקבל אותו ב-41 ש"ח. הם סירבו, והפנו אותי לשירות לקוות שלא הסכימו לעזור, בטענה שהם לא קובעים את המחירים. ביקשתי לדבר עם מי שכן קובע ונאמר לי שאני צריך לשלוח להם פקס / מייל.

ביום רביעי קניתי אותו בסניף שלהם במרכז ירושלים.
למחרת, אתמול, ראיתי באתר שלהם שהמחיר ירד ל-42 ש"ח.

פשוט יחס מבזה.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח אך חשוב לציין כי מחירי המוצרים משתנים מעת לעת ומחיר מוצרים בעת רכישתם הינם כפי שמפורסמים באתר האינטרנט של חברתנו בעת המכירה בלבד.
מוצר:
כרטיס רשת USB TL-WN721N
שם:
amir
תאריך:
30/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מKSP
המיני אייפד שרכשתי אתמול היה עם סריטה, וכשהגעתי להחליפו (למחרת !!!!) נאמר לי שהתיקון יעלה 600-800ש"ח וסירבו בתוקף להחליפו.
המכשיר היה מתנה לילדה, ובטעינה לילית בלבד... אני רק מצטער שלא בדקתי אותו יותר טוב בחנות - אז בטוח לא היו אומרים שזו אשמת הקונה.
למען ההגינות, חווית הקנייה היתה בסדר גמור, אך, השירות למחרת הקנייה היה זוועתי !!!!

לא להתקרב, יש אלטרנטיבות רבות אחרות.
הרכישות הבאות שלי (ויהיו כאלו..) - מיותר לציין לא ב KSP !!!!!!

תגובת החנות:
צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף עובדות ולהשמיץ את חברתנו, שהרי במעמד הרכישה בדק היטב את המוצר ואישר כי הוא תקין ושלם לחלוטין, ולא עם שריטה כפי שטען - שהרי אף לקוח לא היה מוכן לקבל מוצר שרוט או סדוק... הלקוח פנה אלינו והסביר כי הנזק נגרם בהיות המוצר ברשותו, ואנו כשירות טוב הצענו לתקנו, אך הלקוח סירב. נשמח לעמוד לשירות הלקוח במידה ויחפוץ בכך.
מוצר:
MINI IPAD WIFI 16GB
שם:
Erez
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר LG l90 בחנות KSP בסניף חיפה מת"מ
שירת אותי בחור בשם מתן אלוש, ענה לי על כל השאלות והסביר על המכשיר בפירוט, הראה הרבה סבלנות ויחס אדיב.
חיפשתי מכשיר פשוט עבור אשתי והמכשיר הנ"ל עונה על כל הצרכים.
מוצר:
טלפון סלולרי l90 405d
שם:
גלית
תאריך:
24/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבדקתי במספר מקומות הגעתי לחנות ברמת החייל ת"א על מנת לקנות מחשב.
2 הסוכנים היו נחמדים וסבלנים וחן עזר לי להרכיב מפרט למחשב לפי דרשתי.
בקיצור שירות מעולה ותודה אישית לחן הסוכן על מהירות קבלת המוצר לאחר יומיים בלבד ועל השירות מקצועי ואדיב.
מוצר:
מחשב i7
שם:
ניסים
תאריך:
23/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השירות המצוין שקיבלתי בסניף מת"ם ממר שמיל
מסרתי לבדיקה תיקון מכשיר שרכשתי בסניף ומר שמיל עשה כל מאמץ להשביע את בקשתי במהירות וביעילות יוצאת דופן המכשיר עבר בדיקה מקפת אצל טכנאי המעבדה מר ולדי והוחזר תקין

ישר כוח וכל הכבוד לחברת קספ
מוצר:
nexus 5 821
שם:
דנה
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה19/5/14 נכנסתי לחנות KSP וקניתי מחשב מדגם תושיבה בהמלצת המוכר אורן רווח, אחרי שהסברתי לו את צרכי הבססיים (אינטרנט וOFFICE) הוא אמר בתור איש מכירות מקצועי מטעמכם ש"כדאי לי להשקיע עוד קצת על מנת להנות ממחשב חדש, מהיר ומתקדם יותר"

המחשב (מספר סידורי 3E138486C) היה איטי מההתחלה ואחרי פחות מחודש המחשב כל הזמן נתקע ואף לא הגיב למגע של (העכבר). שלחתי אותו לתיקון ואחרי יומיים הבעיה חזרה.

התקשרתי לשירות הלקוחות והנציגה "שזאת לא בעיה שלכם, אני ילדה גדולה שקנתה את המחשב ואני מוזמנת לפנות לתושיבה" ואף לא הסכימה לתת לי לדבר עם אחראי.
כשהתקשרתי לתושיבה בחורה נחמדה ושירותית מאוד (בניגוד גמור לנציגים שלהם) אמרה שהאחראיות לא דרכך תושיבה, אלה דרך KSP למרות שזה מה שרשום על הדף אחראיות ואף הציעה לי לחכות על הקו ולדבר עם נציגת KSP בנושא כדי להסביר ולהקל עלי בתהליך.
התקשרנו ביחד לנציגה של KSP סרבה לדבר עם הנציגה של תושיבה. היא טענה שהיא מדברת רק עם הלקוחה וזה לא מעניין אותה.

כשאני התקשרתי שוב לשרית KSP (בתור הלקוחה) היא אמרה אין לי איך לעזור לך תתקשרי שוב לתושיבה ואם את רוצה להתלונן תרשמי מייל.

רשמתי מייל וענו לי שזאת לא בעיה שלהם ושאף נציג לא יחזור אלי בנוסף לטלפון של חברה אחרת שאמורה לספק את השירות שלא היה תקין (השגתי את חברת השירות דרך האינטרנט)

לסיכום מזהירה את מי שהולך לקנות שם חוויה מתסכלת גרועה ולא עונה על הצרכים
מוצר:
מחשב נייד i3 4005 U
שם:
מאיר
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טאבלט בחנות בטבריה לאחר שלושה ימים התגלה תקלה כאשר הגעתי לחנות אומרים לי שזה לא באחריותם ואני אמור לשלוח את זה
והם לא נותנים את השירות הזה של השילוח למי שנותן את האחריות
כאשר כל חנות שמכבדת את עצמה אמורה לתת שירות כזה ובעיקר שזה רשת עם כמה סניפים
מאוד הייתי ממליץ בחום לשמור מרחק מהרשת הזה
מוצר:
טאבלט 7 SL726N
שם:
ido
תאריך:
13/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מעולה. קיבלתי שירות מהיר ואדיב. הביאו לי בדיוק את מה שהייתי צריך בלי לדחוף דברים מיותרים. שנה אחריות גם למוצרים יחסית פשוטים
מוצר:
usb hub TS-HUB3K
שם:
Mustafa
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
The Order Accuracy Is Perfect, K.S.P Is The Best Digital Shop I Have Ever Used ! Specially The Service !
I'm A Customer Since 2007 And I Didn't Anything Wrong Or Badly
I Really Appreciate This Market\Shop Because The Quality Of The Products Is Very High And Exellent
Special Thanks For Zap To Let Me Rate The Rare Markets Sucj As K.S.P

Sorry For English
מוצר:
Motherboard, Hard Drive GA-H97M-D3H, GH24NS
שם:
יוני
תאריך:
30/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המתנה לא קצרה בחנות רכשתי את משטח הקירור הנ"ל כיוון שהובטח לי ע"י המוכר כי מדובר במוצר האיכותי ביותר שיש בחנות.
לאחר פחות מארבעה שבועות נפל חלק מהמשטח שמנע את המשך השימוש בו.
מכיוון שהמוצר היה באחריות, פניתי למוקד שירות הלקוחות.
לאחר כמה ימי שרדפתי אחרי המוקד במייל ובטלפון, קיבלתי את התשובה הבאה: "לצערי במקרה זה לא נוכל לעזור אך ניתן להמשיך ולעבוד עם המשטח באמצעות כבל USB רגיל – ישנם חיבורי USB רגילים שניתן לחבר כבל בינם לבין חיבורי USB במחשב".
כשציינתי בפניהם שהמוצר עוד באחריות הנציגה טענה שהאחריות הינה על חלקים אלקטרונים ותוכנה בלבד - כלומר, במקרה של מוצר פשוט כמו משטח קירור - אין כלל אחריות ! (כי אין תוכנה או אלקטרוניקה מעבר לכפתור כיבוי והפעלה).
לאחר דין ודברים הם ניאותו לספק לי כבל USB שאמור לפתור את הבעיה.
הוא לא פתר דבר (שזה משהו שלדעתי הם היו צריכים לדעת) - ואני נשארתי תקוע עם משטח קירור חסר שימוש.

ממליץ בחום להימנע לחלוטין מלעשות עסקים עם החנות הזאת.
נכון - המחירים מפתים, אבל ברגע שתתעורר בעיה מתגלה שאין למוצר גב.
(ואם כבר לקנות בזול ובלי גם אז עדיף להזמין באי-ביי מוצרים ישר מסין, לא ?).
תגובת החנות:
למשטח הקירור נגרם נזק עקב שימוש אגרסיבי מדי. אף על פי כן וכשירות טוב, מסרה חברתנו כבל לשימוש הלקוח- ללא עלות.
צר לנו כי הלקוח בוחר להתעלם מהעובדות להשמיץ רשת גדולה ומכובדת אך מן הראוי לציין כי חברתנו ניסתה לעזור בכל דרך על אף הנזק שנגרם משימוש הלקוח.
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד Massive23 gt
שם:
ofer
תאריך:
30/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל KSP עפולה עם בעיית חומרה במחשב. פאבל ישב איתי במקום בסובלנות ובמקצועיות. הוא חיפש דרייברים מתאימים, הרכיב מחדש את הכרטיס וניסה מספר אפשרויות עד שפתר את הבעייה.
תודה רבה.
מוצר:
כבל ותמיכה במתאם usb3 pdu3
שם:
Yagel
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים בפי לתאר את הסבלנות הרבה שיש למוכרנים , ולטכנאים בסניף בילו , הם מסבירים בצורה נפלאה ומפורטת ומעמיקה עד הפרט האחרון במידה ואני רוצה לרכוש מוצר , לא מזמן רכשתי מחשב אחר ב8500 שקל ! לעומת חברה מתחרה שלהם שדרשה הצעה יותר גבוהה , ולכן פניתי למקום שנותן רמת שירות מקצועית , אדיבה , ומשמחת לפי הדרישות שלי , ולפי התשלום שרציתי להגיע אחרי הנחה של אחוז ומשהו בעת הקנייה . חשוב לציין שמידי פעם היו לי בעיה ברכיבים של המחשב כגון הארדיסק , מייד הם בדקו ולאחר כמה ימים ספורים הם שלחו לי מוצר חדש באריזה ! מבחינת שירות אני יכול להרכין ראשי בפניהם ! ולכן אני חוזר למקום שטוב לי בו , שירות מקצועי ביותר , הסבר מנומק ומפורט בעת קניית מוצר שאני רוצה . אני ממש גאה בשירות כזה שאני מקבל בעת קניית מוצרים מחנות זו .
מוצר:
משחה טרמית MX-2 65g
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.