אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
234
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
2
3 חודשים אחרונים
20
1
10
6 חודשים אחרונים
127
2
30
שנה אחרונה
168
2
64
כל הזמן
414
7
201
נמצאו 622 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
מאיר
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טאבלט בחנות בטבריה לאחר שלושה ימים התגלה תקלה כאשר הגעתי לחנות אומרים לי שזה לא באחריותם ואני אמור לשלוח את זה
והם לא נותנים את השירות הזה של השילוח למי שנותן את האחריות
כאשר כל חנות שמכבדת את עצמה אמורה לתת שירות כזה ובעיקר שזה רשת עם כמה סניפים
מאוד הייתי ממליץ בחום לשמור מרחק מהרשת הזה
מוצר:
טאבלט 7 SL726N
שם:
ido
תאריך:
13/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מעולה. קיבלתי שירות מהיר ואדיב. הביאו לי בדיוק את מה שהייתי צריך בלי לדחוף דברים מיותרים. שנה אחריות גם למוצרים יחסית פשוטים
מוצר:
usb hub TS-HUB3K
שם:
Mustafa
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
The Order Accuracy Is Perfect, K.S.P Is The Best Digital Shop I Have Ever Used ! Specially The Service !
I'm A Customer Since 2007 And I Didn't Anything Wrong Or Badly
I Really Appreciate This Market\Shop Because The Quality Of The Products Is Very High And Exellent
Special Thanks For Zap To Let Me Rate The Rare Markets Sucj As K.S.P

Sorry For English
מוצר:
Motherboard, Hard Drive GA-H97M-D3H, GH24NS
שם:
יוני
תאריך:
30/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המתנה לא קצרה בחנות רכשתי את משטח הקירור הנ"ל כיוון שהובטח לי ע"י המוכר כי מדובר במוצר האיכותי ביותר שיש בחנות.
לאחר פחות מארבעה שבועות נפל חלק מהמשטח שמנע את המשך השימוש בו.
מכיוון שהמוצר היה באחריות, פניתי למוקד שירות הלקוחות.
לאחר כמה ימי שרדפתי אחרי המוקד במייל ובטלפון, קיבלתי את התשובה הבאה: "לצערי במקרה זה לא נוכל לעזור אך ניתן להמשיך ולעבוד עם המשטח באמצעות כבל USB רגיל – ישנם חיבורי USB רגילים שניתן לחבר כבל בינם לבין חיבורי USB במחשב".
כשציינתי בפניהם שהמוצר עוד באחריות הנציגה טענה שהאחריות הינה על חלקים אלקטרונים ותוכנה בלבד - כלומר, במקרה של מוצר פשוט כמו משטח קירור - אין כלל אחריות ! (כי אין תוכנה או אלקטרוניקה מעבר לכפתור כיבוי והפעלה).
לאחר דין ודברים הם ניאותו לספק לי כבל USB שאמור לפתור את הבעיה.
הוא לא פתר דבר (שזה משהו שלדעתי הם היו צריכים לדעת) - ואני נשארתי תקוע עם משטח קירור חסר שימוש.

ממליץ בחום להימנע לחלוטין מלעשות עסקים עם החנות הזאת.
נכון - המחירים מפתים, אבל ברגע שתתעורר בעיה מתגלה שאין למוצר גב.
(ואם כבר לקנות בזול ובלי גם אז עדיף להזמין באי-ביי מוצרים ישר מסין, לא ?).
תגובת החנות:
למשטח הקירור נגרם נזק עקב שימוש אגרסיבי מדי. אף על פי כן וכשירות טוב, מסרה חברתנו כבל לשימוש הלקוח- ללא עלות.
צר לנו כי הלקוח בוחר להתעלם מהעובדות להשמיץ רשת גדולה ומכובדת אך מן הראוי לציין כי חברתנו ניסתה לעזור בכל דרך על אף הנזק שנגרם משימוש הלקוח.
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד Massive23 gt
שם:
ofer
תאריך:
30/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל KSP עפולה עם בעיית חומרה במחשב. פאבל ישב איתי במקום בסובלנות ובמקצועיות. הוא חיפש דרייברים מתאימים, הרכיב מחדש את הכרטיס וניסה מספר אפשרויות עד שפתר את הבעייה.
תודה רבה.
מוצר:
כבל ותמיכה במתאם usb3 pdu3
שם:
Yagel
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים בפי לתאר את הסבלנות הרבה שיש למוכרנים , ולטכנאים בסניף בילו , הם מסבירים בצורה נפלאה ומפורטת ומעמיקה עד הפרט האחרון במידה ואני רוצה לרכוש מוצר , לא מזמן רכשתי מחשב אחר ב8500 שקל ! לעומת חברה מתחרה שלהם שדרשה הצעה יותר גבוהה , ולכן פניתי למקום שנותן רמת שירות מקצועית , אדיבה , ומשמחת לפי הדרישות שלי , ולפי התשלום שרציתי להגיע אחרי הנחה של אחוז ומשהו בעת הקנייה . חשוב לציין שמידי פעם היו לי בעיה ברכיבים של המחשב כגון הארדיסק , מייד הם בדקו ולאחר כמה ימים ספורים הם שלחו לי מוצר חדש באריזה ! מבחינת שירות אני יכול להרכין ראשי בפניהם ! ולכן אני חוזר למקום שטוב לי בו , שירות מקצועי ביותר , הסבר מנומק ומפורט בעת קניית מוצר שאני רוצה . אני ממש גאה בשירות כזה שאני מקבל בעת קניית מוצרים מחנות זו .
מוצר:
משחה טרמית MX-2 65g
שם:
bmark
תאריך:
21/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לקנות מוצר שראיתי באתר האינטרנט, רמקולים למחשב. ביקשתי לחבר רמקולים כדי לשמוע את האיכות, אך נאמר שלא ניתן לפתוח מוצרים סגורים ושהמוצר באיכות טובה. ברמת השירות בשלב ההזמנה, חייב לציין שהשירות מעולה, ברור הרי הם רוצים למכור.
לאחר הקניה התחיל הסיוט שלא ניתן לתאר את היחס ואי אכפתיות של שירות המעבדה כשהגעתי לשם אחרי שהרמקולים לא ניגנו.
אציין בקצרה שבאותו יום היו בחנות עוד שני קונים שהתלוננו על מוצר חדש ולא תקין וביקשו להחליף, אחד מהקונים הייה שם בפעם השלישית לדבריו. אך במעבדה אמרו שיבדקו ויתקנו. גם אני חייב לציין להתרחק מחנות זו, עד הקניה שירות מצויין, אחרי הקניה אם חלילה קרתה תקלה אתם בצרות. וגם מחתימים בעת קבלת המוצר על טופס שקיבלתם מוצר תקין והחנות לא אחראית עליו ברגע שהוא יצא ממנה.
תגובת החנות:
צר לנו על שהלקוח בוחר לסלף את העובדות, בעוד שבפועל הלקוח רכש את המוצר אך חיבר בצורה לא נכונה ולכן סבר שאינו תקין. הלקוח קיבל שירות ראוי והולם ואנו מזמינים אותו ואת כל קהל הלקוחות להנות ממוצרים איכותיים ומשירות מעולה.
מוצר:
רמקולים למחשב fc861
שם:
Max
תאריך:
21/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
יחס לצרכן הכי גרוע שראיתי בחיים שלי.לפני חג שבועות קניתי אצלם מחשב נייד של DELL חזרתי הביתה שמתי את המחשב בטעינה אחרי כמה שעות באתי להפעיל את המחשב .המחשב לא נדלק.אחרי החג באתי לסניף פה התחילה הבעיה .אמרתי להם תחליפו לי את המחשב פתאום אומרים לי תפנה ליצרן אנחנו לא מטפלים בבעיות של מחשבים ניידים .לקח לי כמעט שבועיים של טלפונים ליצרן ולKSP שיחליפו לי אותו .אפשר להגיד ששירות לקוחות כמעט ולא קיים בKSP עם הלקוח עושה את כל העבודה.אני ממליץ לא לקנות אצלם עדיף חנויות אחרות שכן לוקחות אחריות על המוצרים שלהם
תגובת החנות:
חברתנו מוצרת מוצרים חדשים ומקוריים בלבד, ובהתאם - השירות והאחריות למחשב DELL ניתן על ידי טכנאים במעבדות מוסמכות מטעמם בלבד. הלקוח טען לתקלה וחברתנו עשתה כל שביכולתה על מנת לזרז תהליך הבדיקה והאישור ופעלה רבות לטובת הלקוח. צר לנו כי בחר להשמיץ חברה גדולה ומכובדת ולסלף את הדברים.
מוצר:
מחשב נייד inspiron 5000
שם:
יאיר
תאריך:
20/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פתחתי את המוצר וראיתי שהוא לא איכותי והפלסטיק היה ממש זול. רציתי להחזיר את המקלדת כי אני יודע שיש הרבה סטים אחרים של מייקרוסופט יותר אמינים ואיכותייים וגם זולים במחיר - החזירו לי את הכסף ללא שום בעיה או עיכוב.
שירות אדיב ומקצועי - אני קונה מהם כבר שנים ציוד היקפי
מוצר:
מקדלת mk-330
שם:
אורי
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אני אתחיל מהסוף ואומר שלקנות ב ksp הייתה הטעות הצרכנית הגדולה ביותר שעשיתי וחווית הקניה הגרועה שעברתי בחיי.
לפני כמה ימים קיבלתי מחשב נייח שהזמנתי מסניף הרצליה. בחנות הבטיחו לי שהמחשב יהיה מוכן תוך 5 ימי עסקים אבל שכנראה הוא יהיה מוכן קודם, מה שקרה בפועל הוא שהמחשב ניתן לאחר כמעט שבועיים. כשהתקשרו להגיד לי שהמחשב מוכן הגעתי נלהב לחנות, אספתי את המחשב, נסעתי הביתה, חיברתי אותו לחשמל רק ע"מ לגלות שהוא בכלל לא נדלק ושקיבלתי מחשב פגום!. חזרתי לחנות בפעם השניה כועס ועצוב. המוכרים בחנות לעגו לי ואמרו ש "מה כבר הרסת אותו" ולאחר שתיקנו לי מחשב חדש לא בן שעה, שאלתי מה עם פיצוי. המוכר אמר לי תגיד תודה שתיקנו לך אותו בחינם בכלל. בחנות אמרו שכל מחשב חדש עובר בדיקה מקיפה מה שבבירור לא נכון. בקיצור שירות מתחת לכל ביקורת, קיבלתי מחשב חדש שלא נדלק בכלל, יחס משפיל - אני ל ksp לעולם לא חוזר.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך חשוב להדגיש כי המחשב נמסר ללקוח כשהוא תקין ועובד ולאחר שעבר את כל הבדיקות.
הלקוח חזר לאחר מכן בטענה שהמחשב אינו תקין, ואכן מבדיקה שנערכה - נמצא רכיב תקול שהוחלף מיידית במקום.
ללקוח הוצעו מגוון פתרונות לזירוז הטיפול אך הוא סירב לכולם.
טענתו של הלקוח כי נאמר לו שהטיפול כלל אינו אמור להיות בחינם, הינה משוללת כל יסוד. מדובר במחשב חדש שנמצא תחת אחריות וחברתנו מעולם לא גבתה ולא תגבה תשלום במצב כזה.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה אישית
שם:
מנחם
תאריך:
13/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בחנות זו אני קונה די הרבה מוצרים וחומרה למחשב. בתחום הזה הם מצוינים סחורה טובה וזולה.
בשבוע שעבר התנסיתי בקניית טלפון אלחוטי לבית. הייתי בחנות וביקשתי מהמוכר טלפון אלחוטי מומלץ. המוכר הציע לי את הטלפון של חברת PHILIPS דגם D150.
על המוצר לא היה כתוב שום דבר לא בעברית וגם לא באנגלית (בספרדית או משהו כזה)
הגעתי לבית פתחתי את המוצר (לא חיברתי לחשמל) וקראתי בחוברת ההפעלה ואז אני מגלה שהטלפון ללא דיבורית.
אני חושב שדבר כזה בסיסי בטלפון אלחוטי חייב להיות מצוין ע"י המוכר. למרות האדיבות של המוכר. כשלא מכירים מוצר - לא מוכרים! חד וחלק! זה בדיוק כמו למכור פלאפון ללא אפשרות לקבלת הודעות ולא לספר על כך לקונה.
תבדקו ותראו שכמעט ולא קיימים טלפונים ללא דיבורית מתוך 200 דגמים אולי תמצאו 3-4.
בפועל, התקשרתי למחרת למרכז שירות לקוחות וסיפרתי להם את הסיפור ואמרתי להם שפתחתי את כל הניילונים של המוצר. אך לא חיברתי לחשמל. הם אמרו לי שאין בעיה שאני יבוא לסניף ובמידה וצריך הם ישלחו למעבדה.
בפועל, טרחתי והגעתי לסניף - והמוכר לא הסכים בשום אופן להחליף/לזכות על המוצר וטען שחיברתי לחשמל. בניגוד לנאמר לי בטלפון.
בקיצור, לא ממליץ לקנות מהם שום מוצר כל מוצר (רק אם אתם מכירים אותו) מלבד חומרה למחשב!
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח אך אנו סמוכים ובטוחים כי אילו היה מציין מראש תכונות החשובות לו במוצר - בוודאי שנציג המכירות היה מתאים לו מוצר ע"פ דרישותיו. בנוסף, כל מידע על כל מוצר שאנו מוכרים מופיע באתר האינטרנט של חברתנו באופן ברור וגלוי.

מוצר:
טלפון אלחוטי d150
שם:
DoronV
תאריך:
12/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מצויין, כרטיס רשת בusb, קטן קומפקטי.
התקלקל לי הכרטיס רשת במחשב נייד שלי וביקשתי תחליף אפקטיבי.
קיבלתי המלצה מחן בסניף רמת החייל על הכרטיס רשת הקטן והקומפקטי כדי שלא ישבר או יהרס וגם המוצר הגיע עם 3 שנים אחריות.
סניף מעולה ושירות מצויין.
מוצר:
כרטיס רשת usb Wn725n
שם:
Alex Priev
תאריך:
06/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות בסניף היה נחמד מאוד, רכשתי את המוצר בטיילת באילת - סניף קטן מאוד
תמיד מפוצץ אבל לא ממתינים סתם והרבה זמן...

המוכר מתפנה ומתאים את המוצר לשימוש האישי של המשתמש ממליץ לא תמיד על היקר ביותר לפעמים גם להפך ... נחמד מאוד
מוצר:
מחשב נייד G500
שם:
גולש
תאריך:
06/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
אריאל
תאריך:
01/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה מאוד פשוטה ונוחה היה קצת תור ארוך אבל לא נורא במיוחד... המקום מאוד נוח יש מזגן ויש חניה בשפע
מוצר:
כרטיס רשת tl-wn723n
שם:
Angel
תאריך:
30/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לKSP מחשבים בסניף מתמ,החנות הייתה מאורגנת ומסודרת מאוד,ביקשתי מנציג מכירות בשם שמיל עזרה , פניתי אליו לגבי עצה בקניית טלפון נייד ,הוא עזר לי מיד למצוא בדיוק מכשיר כמו שאני צריכה,ללא עלות גבוהה מידי ועם כל הנתונים הנחוצים לי .בטוח שאחזור לקנות בחנות שוב!
המקום מסודר ,המוצרים באיכות טובה ובנוסף השירות מעולה!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s 2
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.