אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
41 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
149
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
3
3 חודשים אחרונים
25
0
18
6 חודשים אחרונים
55
1
40
שנה אחרונה
80
4
65
כל הזמן
474
10
256
נמצאו 740 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
ניר
תאריך:
24/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מבחור בשם אלי. השירות אדיב, מהיר ומקצועי.
התמורה הטובה ביותר לכסף.
אני קונה כבר מספר שנים ב-KSP, בודק ומשווה מחירים ומוצרים לחנויות אחרות וחוזר ל-KSP.
מוצר:
מחשב אישי מחשב נייח מורכב GigaByte Intel core i5-4460
שם:
itaikf
תאריך:
23/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בקריון במטרה לרכוש דיסק קשיח להתקנת מערכת הפעלה, לא ידעתי מה עדיף לי ולאחר התייעצות עם אנשי השירות בחנות קיבלתי תשובה מקצועית וברורה.
לאחר ההתקנה הכל עבר חלק ואני מרוצה מהמוצר ומהשירות...
מוצר:
דיסק קשיח WD10EZEX
שם:
Gadi
תאריך:
18/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלט אלחוטי נוסף ל XBOX תודה לגיא אוחיון על שרות אדיב ומקצועי, כל השאלות שלי נענו באופן אדיב ומקצועי.
מוצר:
שלט XBOX JR9-00007
שם:
עומרי
תאריך:
17/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התור היה יחסית מהיר, קניתי בסניף אילת.
אני יכול לספר רק דברים טובים על המוכר שנתן לנו שירות בדלפק, הוא היה אדיב, סבלני (למרות שחפרתי לו קצת בשאלות). הרגשנו כמו בבית. הרבה חנויות היו מתות שיהיה להם כזה שירות לקוחות איכותי, סבלני ומקצועי. חבל שאני לא כל יום באילת בשביל לקנות בחנות הזו!
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני MyCloud
שם:
פיני פירספין
תאריך:
16/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה ממושכת באינטרנט בחרתי לקנות את ה-SSD המעולה הזה
הביצועים מעל למצופה והמחיר בכלל מעולה, קיבלתי יחס חם בסניף וללא ספק אחזור ואקנה פעם נוספת
מוצר:
SSD היפר איקס
שם:
אבנר
תאריך:
13/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בכ"ס בעקבות השוואת מחירים בזאפ, המחיר הזול ביותר בזאפ אצל ספק אחר בפ"ת עמד על 496 שח וב-קי.אס.פי. 529 שח, באתר החברה ישנו לינק המציין כי במידה וישנה חנות אחרת באותה העיר / אזור מגורים זולה יותר, הם מתחייבים למחיר נמוך יותר. ציפיתי לקבל השוואה למחיר הזול יותר אולם זכיתי לזלזול והצעה לנסוע לחנות שלהם בפ"ת כדי לקבל את השוואת המחיר, ניסיתי להסביר שפ"ת וכ"ס זה אותו אזור, אבל ההתעקשות שלהם הייתה שזה צריך להיות בכ"ס ולכל עיר יש מחירים משלה. עמדתי לצאת מהחנות תוך אמירה שנראה לי קטנוני לשלוח אותי לחנות אחרת בפ"ת כדי לא להשוות מחיר ונעניתי שאם בשביל 30 ש"ח אני מעדיף לא לקנות אז זו באמת קטנוני מצידי ואיחלו לי נסיעה טובה. רכשתי לבסוף במחיר היקר בשל לו"ז צפוף מבחינתי והצהרתי שאותי כלקוח הם איבדו. ממליץ לכולכם לחשוב פעמיים באם לרכוש מחנות שאינה מכבדת את לקוחותיה ואת הבטחותיה ומחפשת כל דרך שלא לעמוד בהתחייבויותיה.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח,
קי.אס.פי. מחשבים וסלולר מתחייבת למחיר הזול ביותר באותה העיר ובאותן תנאי אספקה ותשלום. מכוון שמדובר על על ערים שונות ההתחיבות הינה לסניף שבו יש מחיר זול יותר. לכן, הוסבר ללקוח שאם יביא הצעת מחיר בסניף כפר סבא יקבל את המחיר בזול יותר בהתאם להתחייבות שלנו. או שיסע לסניף פתח תקווה עם ההצעה ויקבל שם את ההצעה הזולה ביותר. נכון שמדובר ב30 שקל אבל המדיניות שלנו זהה בין עם זה עשרות שקלים או מאות שקלים...

אנו מקווים כי הלקוח מבין זאת ונשמח לשרת אותו ולתת לו את המחיר הטוב ביותר והזול ביותר גם בעתיד.



מוצר:
מדפסת Officejet Pro 6830 E3E02A
שם:
Itai
תאריך:
12/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי בעיית אינטרנט ארוכת זמן.
המוכר הבין את הבעיה שלי, הסביר לי את מקור הבעיה ונתן לי פתרון יעיל ושמיש.
לסיכום, פתר לי את הבעיה!
מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי TL WN8200ND
שם:
אייל רקטומאי
תאריך:
09/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
טלפון נייד מצוין, החנות נקיה ושקטה עם מוכרים נחמדים
נמצא במתחם ממש כמה שניות הליכה מההום סנטר ומהסופר הגדול שנמצא שם
שירות מצוין, סניף נקי ונוח וטלפון מעולה
מוצר:
טלפון נייד זול T65
שם:
סיגלית
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוחר היה נחמד מאד והמכיר של המוצר גם,,
לא היה כמעט תור בסניףף והצלחתי לקנות את המקלדת ועכבר מהר,,,
אני חושבת שאני יקנה שם שוב
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטיים mk שחור
שם:
מרציאנו
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר לבטים קשים לגבי איזה משטח לעכבר לקנות,
המוכר הציע לי משטח מעולה של רייזר במחיר מעולה וזה מה שבחרתי והיום, חודש אחרי הקניה אין מאושר ממני, המשטח מעולה!
אחזור לקנות בשנית!
מוצר:
משטח לעכבר ולמקלדת Razer Sphex
שם:
liran
תאריך:
03/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 9/01/15 ביצעתי רכישה בסניף KSP בקניון ככר העיר. בכוונתי היה לרכוש מכשיר LG G2 ולכן נכנסתי לחנות ע”מ לברר על המוצר. קיבל את פניי מוכרן חמור סבר שנתן בקרירות מידע על המוצר, על אופציות הרכישה ועל המחירים. חלק מהמידע שניתן הוא שהמכשיר אשר מיובא ביבוא מקביל צרוב בעברית מלאה על ידי היבואן. ברצוני היה לחשוב מעט ובכדי לא לעכב את התור יצאתי החוצה.

לאחר דקות בודדות חזרתי לחנות והמוכר הנ”ל ישב עם לקוחה אחרת, אולם המוכר שלידו היה פנוי ולכן התיישבתי להמשיך את העסקה מולו. המוכרן השני הביא מהמחסן את המכשיר, שילמתי עליו ופתחנו אותו על מנת לראות שהוא תקין. לאחר הכנסת הסים והדלקת המכשיר המוכרן השני אמר לי שאין מקלדת בעברית, דבר שלא נאמר על ידי המוכרן הראשון (דבר שבדיעבד היה פתיר לחלוטין ולא על זה התלונה).

אני, כלקוח שכרגע שילם כמעט 2000 שקל על מוצר שכבר לא ניתן להחזירו כי נפתח, דאגתי ושאלתי מדוע המוכרן הראשון (שלגביו התלונה) לא אמר לי שאין מקלדת בעברית. המוכרן הראשון (שמולו ישבתי בהתחלה) שכנראה קם על רגל שמאל באותו יום, נורא התרגז על ההאשמה ואמר (ואני מצטט) “חוץ מזה שהמכשיר (שכרגע רכשתי) חרא אמרתי לך הכל” אני ובת זוגתי שנכחה שם עמי היינו פשוט המומים(!!!). כששאלתי אותו איך יכול להיות שהוא מדבר בצורה כזאת ללקוח תשובתו הייתה (ושוב אצטט) ”אתה מעצבן אותי” .

בתגובה לאינטראקציה הזו בינינו המוכרן הראשון אמר למוכרן שביצע מולנו את העסקה לבטל לנו את העסקה כאילו הוא מעוניין להעניש אותו על כך שהעזתי להאשים אותו על כך שלא נתן לי מידע מלא. המוכרן שביצע מולנו את העסקה אמר לו שכבר לא ניתן מפני שכבר בוצעה אקטיבציה.(אני מוכרח לציין שאפילו המוכרן שביצע מולנו את העסקה נראה המום לחלוטין מהדברים שנאמרו ע”י חברו לעבודה).

כשהבנתי שאין עם מי לדבר וכי המוכרן הנ”ל הוא לכל הפחות אדם אלים וחמום מוח החלטתי ללכת משם. לפני שהלכתי ביקשתי ממנו את שמו על מנת להגיש נגדו תלונה, זו הייתה תשובתו (ושוב אצטט) “לא רוצה”.
בשלב זה יצאנו מהחנות עם המוצר (שהיה בא לי לזרוק לפח) פגועים והמומים.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
שם:
נדב
תאריך:
31/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בקניית עכבר Logitech Wireless Performance Mouse MX סט מקלדת ועכבר אלחוטיים:

ראשית, ובכלליות, עליי לציין מאוד לטובה את שירות הלקוחות של שמיל העובד בסניף זה. בחור נחמד מאוד, אמיתי, תמיד מחייך, לא יישקר אתכם, תמיד ייתן עצה הוגנת, ואם יש בעיה ימליץ לשלוח את המוצר לבדיקת מעבדה.

בנוסף, במקרה הקנייה הנ"ל, לאחר כחודש העכבר החל לעשות בעיות בקליטה דרך עינית הלייזר, שגרם להאטה ועצירות או "קפיצות" בזמן הזזת העכבר. התופעה קרתה אך ורק על שולחן ולא על פד עכבר או על בד! לאחר בדיקה שמיל המליץ לשלוח למעבדה (ולא המליץ לקנות פד לעכבר, שהרי עם פד הכל תקין). כעבור יומיים נשלחה אלי הודעת SMS שהמוצר חזר מבדיקה. שורה תחתונה קיבלתי עכבר חדש תקין, בלי שהייתי צריך לבקש או להתעקש.

באותה הקנייה גם רכשתי מקלדת Logitech אלחוטית, והיה נדמה לי שגוף הפלסטיק מעט קעור ולא כשורה, אם כי בדיעבד הסתבר שכך המוצר בנוי וזה תקין. למרות זאת שמיל שלח את המוצר, והוא הוחלף במוצר חדש מהאריזה (על אף שהמקורי היה תקין), וזאת למרות שגם כאן עבר לפחות חודש מהקנייה. שוב, ללא שאלות, ללא בעיות, וללא שהייתי צריך לבקש או להתעקש על דבר.

אני חייב להוסיף, בעבר היה לי הרושם כי KSP אינם נותני שירות טובים, משמועות בלבד. לפחות בסניף טשרניחובסקי בחיפה, מדובר בשירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם מחנות אלקטרוניקה או מחשבים, ואני קונה כבר למעלה מ-15 שנה כמות גדולה של מוצרים במספר רב של חנויות.
ולכל מי שטוען שלא ניתן לרכוש מוצרים באתר שלהם, אני מעיד שרכשתי כבר מספר מוצרים דרך האתר באמצעות כרטיס האשראי וללא התערבות טלפונית.
מוצר:
עכבר Performance Mouse MX
שם:
שחר
תאריך:
29/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים לתאר כמה אני מצטער שהתפתיתי לקנות מקיי אס פי בגלל המחיר, למרות שידעתי מה "טיב" האיכות שלהם. פשוט להתרחק מהרשת הזאת!

כבר בשבוע הראשון של השימוש, הטלפון עשה בעיות. שירות הלקוחות התנער בכל צורה אפשרית ושלח אותי למעבדה (חיצונית - לא של קיי אס פי). הטלפון יצא מהמעבדה במצב גרוע יותר.
לצערי כנראה שנגיע לתביעה משפטית. זה ביזיון שאני משלם 1600 שקלים על טלפון חדש ומקבל מכשיר תקול.
תגובת החנות:
לא ברור מדוע בוחר הלקוח להשמיץ ולסלף העובדות, שכן פנה לחברתנו רק כחודש לאחר הרכישה. חברתנו עשתה כל המאמצים להסביר ללקוח את הדרכים לקבלת שירות ואף הצענו עזרתנו בנושא אך הוא, לצערנו, בחר שלא לקבל כל תשובה שניתנה לו.
חברתנו אינה "מתנערת" מאף פניית לקוח ואנו מתייחסים בכובד ראש לכל פניה אל חברתנו כפי שנעשה במקרה זה.

מוצר:
טלפון סלולרי S5 mini
שם:
David
תאריך:
25/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא היה לי את הרגע ואת הזמן לרשום את זה ואני די מצטער על זה , אני חייב לציין שכבר מלא שנים אני קונה ברשת KSP ובכל פעם אני מתאהב מחדש , בשרות האדיב והמהיר , באיכות המוצרים והזמינות. אני רוצה לציין לטובה ולתת פידבק ענק לסניף קריון קרית ביאליק , הגעתי בתחילת השבוע לרכוש מחשב חדש , נציג המכירות הראה מקצועיות , סבלנות ואדיבות יוצאת דופן ובנוסף היה חסר לי חלק שהיה צריך להזמין מסניף סמוך , הנציג הרים צלצול ודרש את החלק היום ושזה "דחוף" , באותו היום הרכיבו לי את המחשב ובאתי לאסוף אותו. רבותיי , שירות כזה לא תמצאו בשום רשת מחשבים בארץ KSP היה הרשת מחשבים הכי טובה בארץ !!!!
מוצר:
מחשב נייח Z97X
שם:
אלעד
תאריך:
21/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
השבוע קניתי מהסניף ברמת גן עכבר אלחוטי במחיר של 120 ש"ח לצורך עבודה עם מחשב נייד, בזמן שימוש בעכבר התגלתה בעיה- שהוא נכבה בזמן עבודה, וכדי שימשיך לעבוד יש להדליק ולכבות אותו- תקלה מעצבנת ללא ספק.
לאחר פחות משבוע ממועד הרכישה חזרתי לחנות כדי להחליף את העכבר,וצרפתי פתק שמסביר בפירוט את הבעיות. ושם נאמר לי שהם צריכים לבדוק אותו לפני שהם מחליפים.
לקראת סוף השבוע KSP חזרו אלי וטענו שהעכבר עובד, ושאם יש לי בעיה עם זה אז לדבר עם שירות לקוחות.
בקיצור, אני קניתי עכבר חדש במיטב כספי, ועכשיו אני תקוע עם עכבר שנכבה רנדומאלית בזמן העבודה.
אחרי שנים של רכישות ב-KSP, אני לא אקנה מהם שוב.
זה לא משנה שלמוצר שקניתי יש אחריות של שנתיים אם KSP לא מממשים אותה, ואני חושב שכל חנות שמכבדת את עצמה היתה מחליפה את העכבר במקום, במקום לטרטר אותי סתם.
מוצר:
עכבר אלחוטי 7100P
שם:
elsvm
תאריך:
12/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי.
שאלתי את המוכר במידה ויש בעיה כגון פיקסל שרוף
מה עושים
המוכר הסביר לי שבשבועיים מרכישה מגיעים לחנות ואם יש לדוגמה פיקסל שרוף יחליפו לי במקום את המכשיר
שאלתי על בעיה של פיקסל שרוף כי אני נתקל בזה הרבה. פשוט אנשים לא שמים לב ולי זה מפריע ואני שם לב לזה
לצערי היה פיקסל שרוף במכשיר למחרת הגענו לחנות אך לא רצו להחליף. אמרו לדבר עם שירות לקוחות דברנו איתם וגם לא רצו, למרות ששאלתי ברכישה על מצב כזה

בקשתי לבטל עסקה בהתחלה טענו שהקופסה פתוחה למרות שהמוכר פתח לי אותה. (הכל היה ארוז בפנים כולל הכבל טעינה שלא נפתח)
אחכ אמרו שאני ימסור את המכשיר לבדיקה לכמה ימים ואז יחליטו.
בקיצור אני לא מתכוון לקנות שם יותר גם לא בשקל אחד.


.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך יש להדגיש פיקסל שרוף אחד אינו נחשב לתקלה לפי התקנים המקובלים. עם זאת וכשירות טוב פנתה חברתנו ליבואן בנסיון לעזור ככל האפשר בנושא ולבסוף המכשיר הוחלף ללקוח לחדש.
מוצר:
טלפון סלולר 9195 מיני S4
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.