אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
231
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
2
3 חודשים אחרונים
9
1
14
6 חודשים אחרונים
40
2
24
שנה אחרונה
161
3
67
כל הזמן
418
8
210
נמצאו 636 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Amichai
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שירות זאת לא מילה גיסה וחבל שאין לכם מינימום של שירות הגון ללקוחות שלכם.
קניתי לפני יומיים מסניף דיזינגוף סנטר סוללת גיבוי לפלאפון ב 195 שח שהגיעה באריזה עם שני כבלים ותעודת אחריות. אחרי יומיים שמתי לב שהמכשיר לא מטעין טוב כי הכבל מתנתק מהחיבור שלו. באתי לסניף בכדי שיחליפו לי כבל ואחרי רבע שעה של בדיקות ונסיונות לתקן את הכבל, תשובתם היתה: "אכן הכבל לא טוב, אם אתה רוצה אנחנו יכולים למכור לך כבל חדש" - !!!!

לקנות שוב כבל חדש אחרי שקניתי כבר לפני יומיים???!! לא יאומן שזאת התשובה של מוכר בסניף ומנהל החנות שמגבה אותו. וגם לאחר ויכוחים כל מה שהוא הצליח לעשות כשירות היה לתת לי מס' של שירות לקוחות. ומה הפתרון של "שירות לקוחות"? למכור לי כבל חדש בחצי מחיר (באמת תודה רבה) או להשאיר את המכשיר למעבדת תיקונים ל 14 ימי עסקים.

מכיוון שאין בכוונתי להוסיף עוד 10 אג' על מכשיר שקניתי חדש לפני יומיים בחרתי באופצייה השנייה והחזרתי את המכשיר. כמובן, לא ניתן לי מכשיר חלופי במקום.
מיותר לציין שגם מנהל החנות וגם המוכר יודעיןם ומבינים שאין בעיה במכשיר אלא רק בכבל, אבל דווקא כדי להקשות עלי כלקוח התעקשו לקחת גם את המכשיר למעבדה. זה השירות ב KSP לצערי. בגלל כבל דפוק שעולה לכם מקסימום 5 שקלים הפסדתם קבוצה של 20 לקוחות לפחות (חברים ומשפחה) והזרוע עוד נטוייה.
מוצר:
סוללת גיבוי iwalk
שם:
ארנון
תאריך:
29/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
החברה לא מכבדת את האחריות שהיא נותנת. רכשתי את הסטרימר במרץ. לאחר כחודשיים התקלקל והוחלף. הסטרימר שקבלתי סובל מבעיות אמינות קשות (נתקע, נופל, וידאו מהבהב אודיו מפסיקת וכו) בתדירות של פעם בשעה בערך. ובסרטים מסויימים הסטרימר נתקע כל פעם (הצעתי להדגים להם את הבעיה באמצעות דיסק און קי אך סורבתי). המכשיר חזר מתיקון לאחר שבוע וחצי ללא שנעשה דבר עם האבחנה ש"המכשיר תקין" פניתי באימייל מנומק לקארין מKSP והיא סרבה לפתור את הבעיה בטענה שהמכשיר תקין.
תגובת החנות:
האחריות הניתנת בחברתנו מכובדת תמיד וזאת בכפוף לתנאיה ובמידה ומאומתת תקלה במוצר. צר לנו על תחושת הלקוח אך המוצר נבדק ונמצא תקין לחלוטין ולא אומתה כל טענה שהעלה הלקוח. במידה והייתה מאומתת תקלה, המוצר היה כמובן מטופל במסגרת האחריות.
מוצר:
סטרימר Popcornhour C300
שם:
ronelm
תאריך:
16/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי עזרה מקצועית מאוד בהרכבת מחשב למשחקים. ניצול התקציב וההכוונה שקיבלתי היו מצויינים וחשובים. יחס אדיב וסבלני ובנוסף, רגישות לרצון שלי לקבל את המוצר תוך זמן קצר. מדובר במחשב הכולל רכיבים רבים שנבחרו אחד אחד.המחשב היה מוכן תוך יום וחצי (מהר בהרבה מההתחייהבות)
תענוג לקבל שירות כזה. !
מוצר:
מחשב לגיימינג משולב
שם:
Maria
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניפכם בראשון כדי לרכוש מחשב. היה לי דגם מסויים בראש. אבל לא היה צבע שרציתי במלאי. במוכר נורא הלחיץ ואמר שניתן להזמין את הצבע אבל לא רצינו לחכוצ אז ביקשתי לראות מהדגם הדומה. מוכר המליץ על מחשב מדגם אחר אבל אותה חברה. וציין כי לא היה ניתן להחליף. אמר שצריך לפחות את האריזה ולבדוק את המחשב בחנות ככה עשינו. כדי לבדוק שהתוכנה עולה היינו צריכים לבצע רישום קצר. בקיצור כשהגעתי הביתה והתחלתי לחקור את המחשב ראיתי שחסרים לו תכונות רבות שרציתי. למרות שהמוכר מר שזה אותו דבר ואפילו יותר טוב. עלה טיפה יותר. עכשיו אני מאוכזת. אני אישה בהריון ורציתי אולטרבוק. המחשב הזה כבד לי וגם חסרים לי תכונות שהיו לי חשובןת כמו עובי ומקלדת מאורת. והדגם הזה אפילו עלה טיפה יותר. אז אני לא רוצה לקבל זיכוי ולא רוצה להחיזר את המוצר. אני רוצה להחליף אותו למוצר שרציתי מלחתחילה. בקבלה רשום שלא ניתן לעשות זאת אפ פתחתי אןתו והשתמשתי בו. אבל עשינו זאת עוד בחנות בהמלצתכם בלבד!! אני מבקשת שתתחבו ותתנו לי להחליף לדגם שרציתי בבקשה אני לא צריכה זיכוי על ההפרש. אודה להתייחסותכם בהקדם
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה אך העובדות המוצגות אינן מדוייקות כלל. הלקוחה לא הסכימה להמתין שיגיע המחשב שרצתה ולכן בחרה לקחת מחשב אחר, וידעה את נתוניו (גודל, משקל, מפרט טכני וכו') עוד בטרם הרכישה. בנוסף, הוסברו לה במפורש תנאי הרכישה וכן תנאי החלפת/החזרת סחורות.
מוצר:
מחשב נייד Z40/70
שם:
NoMatter
תאריך:
11/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהחברה הזו.
נתקלתי במספר כשלים מעת רכישת המפרט ועד לביטול ההזמנה.

לצערי אני לא יכול לתאר את הכרונולוגיה במפורט. כי היא מעל 1800 תווים.

בגדול רכשתי מפרט (8 מוצרים) בעצתם של החברה
אחד המארז היה קטן מידי למאוורר. וביקשו ממני להחליף את המארז.
כך עשיתי שוב בעצתם של החברה הזו.
לאחר שבע ימים הם אומרים לי שגם המארז הזה אינו נמצא מתאים.

הלכתי בעצמי לראות איפה הדברים עומדים ולהפתעתי גיליתי שקרים והמחשב אפילו לא בהתחלה של ההרכבה. בסופו של דבר ביטלתי את העסקה. חברה לא אמינה.

יתתכן ואני "נפלתי" בין הכיסאות. ויש באמת אנשים שמקבלים שירות טוב.
אני רק ממליץ לכל האנשים שקונים לבדוק טוב את המוצרים ולשאול 1000 שאלות לפני שאתם באמת משלמים כסף. לאחר שאתם משלמים תשכחו משירות.
מוצר:
מחשב Bla343
שם:
David
תאריך:
06/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי במקום בשביל חבר- במקום הלקוח נדרש לפתוח כדי לוודא תקינות פיזית של המוצר.
לאחר שיחה עם החבר התברר כי טעיתי בדגם ורציתי להחזיר. אך למרות שעברה פלת מחצי שעה בגלל שנפתח המוצר *על פי דרישתם* לא הסכימו לקבל את המוצר.
המוכר עצמו היה מתחשב וחביב אבל המוצר עדיין לא ניתן להחזרה בעקבות דרישה שלהם.
ביזיון!
תגובת החנות:
לצערנו הפרטים אינם מדוייקים, הלקוח רכש את המוצר ואכן פתח את אריזתו על מנת לוודא כי המוצר תקין לחלוטין - אך כששב על מנת להחזירו, התברר כי המוצר לא הוחזר במצב כפי שקיבל אותו הלקוח וחסרו חלקים באריזה. צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף את העובדות ולהשמיץ רשת גדולה ומכובדת והוא כמובן מוזמן להחזיר המוצר במידה וכל החלקים ברשותו, כפי שקיבל אותו.
מוצר:
מחשב נייד zenbook i5 4200u
שם:
daniella
תאריך:
05/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות בדיזינגוף סנטר טאבלט לנובו בהמלצת אחד העובדים, שהיה אדיב מאד וניסה לעזור. כשפתחתי את האריזה והחזקתי בטאבלט התברר שהוא מאד כבד ומגושם. שאלתי מה אפשר לעשות ואם ניתן להחזיר את המכשיר,העובד רצה לעזור וקרא לעובד מורן, בכיר ממנו בחנות. הוא היה מאד שלילי והאשים אותי שהדלקתי את המכשיר , כשעניתי לו שלא ידעתי שאם אני אעשה את זה לא יהיה ניתן לקחת בחזרה את המכשיר הוא צעק עליי שגם אם גונבים ולא יודעים במקרה שאסור אז עוברים על חוק ושזה לא משנה.
לקחו ממני 6 % דמי ביטול.
קניתי מהם טלפון סלולרי ועוד מכשירים נלווים בעבר והכל היה בסדר.
ממליצה לכם בחום לא לקנות שום דבר ברשת KSP!!
מוצר:
טאבלט YOGA
שם:
דרור דשא
תאריך:
04/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ש ו מ ר נ פ ש ו ו כ ס פ ו י ר ח ק ! ! !
השירות בחנות בנשר הוא איטי להחריד, איש מכירות אחד, שאני העסקתי אותו למשך כ 30 דקות, ובחנות "הצטברו " במהרה 7 איש. ביצעתי את הקנייה (שני מחשבים ניידים מאותו הדגם) ביום חמישי 19.6.14 , והובטח לי ש"המכשירים יגיעו במהלך יום ששי או לכל המאוחר בראשון בבוקר, איך שיגיעו - מייד נצלצל ונעדכן אותך"
ביום ששי התנצלו, ביום ראשון אמרו ש"זה בדרך, כל רגע יגיע", וביום שני לאחר הקמת שערוריות טלפוניות שנבעו מכך ש"שירות הלקוחות" של החברה אינם מוכנים לבדוק בחנות אם המכשירים הגיעו או לא, הגעתי פיסית לחנות, ולאחר שהקמתי שם שערורייה וסיפרתי ללקוחות על ה"שירות" בחברה הם ניאותו לשלוח אותי לשתי חנויות אחרות באזור כדי לאסוף מהן את המכשירים.
אני לא מבין איך אנשים ממשיכים לקנות אצלם
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הלקוח אך מן הראוי לציין שעקב המצב הבטחוני וגיוסם של רבים מעובדי הרשת בצו8, נוצר מחסור בכוח אדם ולכן גם עיכובים בחנויות, עקב כך. יש לציין שבימים כתיקונם המוצרים מתקבלים בזמן בו התחייבנו ללקוח, ללא עיכובים.
מוצר:
מחשב נייד Y510P
שם:
דורון
תאריך:
01/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביום שלישי הייתי בסניף שלהם ברחוב החשמונאים בת"א. המחיר היה 44 ש"ח. ביקשתי הנחה ולקבל אותו ב-41 ש"ח. הם סירבו, והפנו אותי לשירות לקוות שלא הסכימו לעזור, בטענה שהם לא קובעים את המחירים. ביקשתי לדבר עם מי שכן קובע ונאמר לי שאני צריך לשלוח להם פקס / מייל.

ביום רביעי קניתי אותו בסניף שלהם במרכז ירושלים.
למחרת, אתמול, ראיתי באתר שלהם שהמחיר ירד ל-42 ש"ח.

פשוט יחס מבזה.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח אך חשוב לציין כי מחירי המוצרים משתנים מעת לעת ומחיר מוצרים בעת רכישתם הינם כפי שמפורסמים באתר האינטרנט של חברתנו בעת המכירה בלבד.
מוצר:
כרטיס רשת USB TL-WN721N
שם:
amir
תאריך:
30/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מKSP
המיני אייפד שרכשתי אתמול היה עם סריטה, וכשהגעתי להחליפו (למחרת !!!!) נאמר לי שהתיקון יעלה 600-800ש"ח וסירבו בתוקף להחליפו.
המכשיר היה מתנה לילדה, ובטעינה לילית בלבד... אני רק מצטער שלא בדקתי אותו יותר טוב בחנות - אז בטוח לא היו אומרים שזו אשמת הקונה.
למען ההגינות, חווית הקנייה היתה בסדר גמור, אך, השירות למחרת הקנייה היה זוועתי !!!!

לא להתקרב, יש אלטרנטיבות רבות אחרות.
הרכישות הבאות שלי (ויהיו כאלו..) - מיותר לציין לא ב KSP !!!!!!

תגובת החנות:
צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף עובדות ולהשמיץ את חברתנו, שהרי במעמד הרכישה בדק היטב את המוצר ואישר כי הוא תקין ושלם לחלוטין, ולא עם שריטה כפי שטען - שהרי אף לקוח לא היה מוכן לקבל מוצר שרוט או סדוק... הלקוח פנה אלינו והסביר כי הנזק נגרם בהיות המוצר ברשותו, ואנו כשירות טוב הצענו לתקנו, אך הלקוח סירב. נשמח לעמוד לשירות הלקוח במידה ויחפוץ בכך.
מוצר:
MINI IPAD WIFI 16GB
שם:
Erez
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר LG l90 בחנות KSP בסניף חיפה מת"מ
שירת אותי בחור בשם מתן אלוש, ענה לי על כל השאלות והסביר על המכשיר בפירוט, הראה הרבה סבלנות ויחס אדיב.
חיפשתי מכשיר פשוט עבור אשתי והמכשיר הנ"ל עונה על כל הצרכים.
מוצר:
טלפון סלולרי l90 405d
שם:
גלית
תאריך:
24/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבדקתי במספר מקומות הגעתי לחנות ברמת החייל ת"א על מנת לקנות מחשב.
2 הסוכנים היו נחמדים וסבלנים וחן עזר לי להרכיב מפרט למחשב לפי דרשתי.
בקיצור שירות מעולה ותודה אישית לחן הסוכן על מהירות קבלת המוצר לאחר יומיים בלבד ועל השירות מקצועי ואדיב.
מוצר:
מחשב i7
שם:
ניסים
תאריך:
23/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השירות המצוין שקיבלתי בסניף מת"ם ממר שמיל
מסרתי לבדיקה תיקון מכשיר שרכשתי בסניף ומר שמיל עשה כל מאמץ להשביע את בקשתי במהירות וביעילות יוצאת דופן המכשיר עבר בדיקה מקפת אצל טכנאי המעבדה מר ולדי והוחזר תקין

ישר כוח וכל הכבוד לחברת קספ
מוצר:
nexus 5 821
שם:
דנה
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה19/5/14 נכנסתי לחנות KSP וקניתי מחשב מדגם תושיבה בהמלצת המוכר אורן רווח, אחרי שהסברתי לו את צרכי הבססיים (אינטרנט וOFFICE) הוא אמר בתור איש מכירות מקצועי מטעמכם ש"כדאי לי להשקיע עוד קצת על מנת להנות ממחשב חדש, מהיר ומתקדם יותר"

המחשב (מספר סידורי 3E138486C) היה איטי מההתחלה ואחרי פחות מחודש המחשב כל הזמן נתקע ואף לא הגיב למגע של (העכבר). שלחתי אותו לתיקון ואחרי יומיים הבעיה חזרה.

התקשרתי לשירות הלקוחות והנציגה "שזאת לא בעיה שלכם, אני ילדה גדולה שקנתה את המחשב ואני מוזמנת לפנות לתושיבה" ואף לא הסכימה לתת לי לדבר עם אחראי.
כשהתקשרתי לתושיבה בחורה נחמדה ושירותית מאוד (בניגוד גמור לנציגים שלהם) אמרה שהאחראיות לא דרכך תושיבה, אלה דרך KSP למרות שזה מה שרשום על הדף אחראיות ואף הציעה לי לחכות על הקו ולדבר עם נציגת KSP בנושא כדי להסביר ולהקל עלי בתהליך.
התקשרנו ביחד לנציגה של KSP סרבה לדבר עם הנציגה של תושיבה. היא טענה שהיא מדברת רק עם הלקוחה וזה לא מעניין אותה.

כשאני התקשרתי שוב לשרית KSP (בתור הלקוחה) היא אמרה אין לי איך לעזור לך תתקשרי שוב לתושיבה ואם את רוצה להתלונן תרשמי מייל.

רשמתי מייל וענו לי שזאת לא בעיה שלהם ושאף נציג לא יחזור אלי בנוסף לטלפון של חברה אחרת שאמורה לספק את השירות שלא היה תקין (השגתי את חברת השירות דרך האינטרנט)

לסיכום מזהירה את מי שהולך לקנות שם חוויה מתסכלת גרועה ולא עונה על הצרכים
מוצר:
מחשב נייד i3 4005 U
שם:
מאיר
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טאבלט בחנות בטבריה לאחר שלושה ימים התגלה תקלה כאשר הגעתי לחנות אומרים לי שזה לא באחריותם ואני אמור לשלוח את זה
והם לא נותנים את השירות הזה של השילוח למי שנותן את האחריות
כאשר כל חנות שמכבדת את עצמה אמורה לתת שירות כזה ובעיקר שזה רשת עם כמה סניפים
מאוד הייתי ממליץ בחום לשמור מרחק מהרשת הזה
מוצר:
טאבלט 7 SL726N
שם:
ido
תאריך:
13/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מעולה. קיבלתי שירות מהיר ואדיב. הביאו לי בדיוק את מה שהייתי צריך בלי לדחוף דברים מיותרים. שנה אחריות גם למוצרים יחסית פשוטים
מוצר:
usb hub TS-HUB3K
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.