אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
48 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
350
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
9
0
10
3 חודשים אחרונים
34
0
28
6 חודשים אחרונים
87
1
44
שנה אחרונה
273
3
74
כל הזמן
839
15
363
נמצאו 1217 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
Natan
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגן לםלאפון ומגן מסך, אך כשהוצאתי את מגן המסך מהעטיפה בבית הוא היה שבור. ק.ס.פ סרבו להחליף את המגן. בכללי בכל הביקורים שלי בסניפים שלהם יש להם תורים ארוכים של 20-30 דקות ושמעתי שהם עודים בעיות על החלפות גם מחחברים אחרים (בדיעבד). ממליץ לא לקנות משם חבל על הזמן והכסף.
מוצר:
מגנן לטלפון סלולרי מגן
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
03/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות ברור מוקדם שעשיתי בקשר לדגם זה , גם טלפונית מול חברת לנובו וגם מול הטכנאי בחנות , הובהר לי שה- Bios במחשב זה אינו חסום או מוגן בסיסמה וגם שלא תהיה לי בעיה להחליף את מערכת ההפעלה מ- chrome-os ל- windows.
ב- 13/11/2016 קניתי .
שעות לאחר הקניה וקבלת המחשב , הבנתי שאין כלל גישה ל- bios של מחשב זה,
ולא ניתן בשום דרך להחליף את מערכת ההפעלה.
כשהבנתי שזה המצב ומחשב זה אינו שימושי עבורי, החזרתי אותו ארוז כחדש לחנות לאחר 48 שעות, נאמר לי שם שהם צריכים לשלוח למעבדה ארצית לצורך בדיקה והערכה, ואז יוחלט האם לזכות אותי.
ב- 17/11/2016 אני פניתי טלפונית לחנות ודברתי עם אותו מוכר שהיה מאד אדיב,
הוא הסביר שהמחשב נבדק ואושר לי זיכוי למעט דמי ביטול ע"ס 5%.
פניתי לשירות הלקוחות של החנות, שם נאמר לי אותו דבר, למרות שהסברתי שאין זו אשמתי ואני הוטעתי באשר למחשב, ובכלל אין לי כוונה לבטל את הקנייה אלא להחליף לדגם אחר בחנות שיתאים לצרכים שלי.
בסופו של דבר חוייבתי ב- 5.5% כולל דמי ביטול ועמלת חברת אשראי ע"ס 59 ש'.
מוצר:
מחשב נייד Chromebook 100S 80QN000EIV
תמונת משתמש
שם:
הדר
תאריך:
01/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מאריך טווח. באתר של KSP לא רשום המידע המינימלי וההכרחי שדרושות 2 יחידות על מנת להפעיל את המוצר. בנוסף בתהליך ההזמנה היה כתוב שנציג ייצור קשר כדי להשלים את ההזמנה ובהזדמנות זו התכוונתי לוודא פרטים על המוצר. הדבר לא קרה והמוצר הגיע ורק לאחר קבלתו ע"י שליח התברר לי שצריך 2 יחידות.
בשיחה עם מוקד השירות KSP לא מוכנים לקחת את האחריות המינימלית ולשלוח לי יחידה נוספת ללא עלות משלוח. נראה לי כמו מינימום של שירות שחברה שמכבדת את עצמה צריכה לספק, במיוחד כשמדובר בסכום כל כך קטן. פעם אחת כשהתקשרתי אמרו שיחזרו ולא חזרו אליי ופעם שנייה סירבו בתוקף לבקשה שלי. בסופו של דבר בזבזתי זמן רב על שיחות מיותרות ובמקום להקל על הקניה נשארתי עם חווית קנייה גרועה מאוד (ומודם לא שמיש).
מוצר:
Powerline adapter AV500
תמונת משתמש
שם:
Tair
תאריך:
30/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מבלבלת בין שנות גינרים של מוצרים ובהתאם מחירים מופקרים, על מקלדת שעולה 150 דולר שילמתי 795 שקל כי השם של המקלדת שרציתי כתובת להם במערכת על שם מקלדת יותר יקרה
מוצר:
מקלדת ועכבר לגיימרים Blackwidow x chroma
תמונת משתמש
שם:
shiran duek
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממתנת יום הולדת אשר קיבלתי מאשתי נכנסתי לסיוט מול חברת קי אס פי.
אני רוכש שם המון מוצרים הרבה מאוד זמן ופשוט היום אני נחרד לגלות איזה שירות אתה נותנים .
כמובן שהתלוננתי לשירות לקוחות - אף אחד לא חזר
כמובן שכתבתי לכם פוסט בפייסבוק שבתור מנהל החברה הייתי פותר זאת במיידה
כמובן שרשמתם לי שתחזרו אליי והשירות שלכם מצוין - ולא חזרתם

בסוף מתנת יום ההולדת שעלתה 3,200 ש"ח לא השתמש בה , תודות גדולות לכם .

לא ילכלך ולא אטנף את הפה שלי עליכם כי אתה לא שווים את זה ...

אבל רק שאלה קטנה .....
אתה חברה ענקית ושבאמת יש לה מוניטין גדול , למה אתם מתעסקים בקטנות ?
תגובת החנות:

יש לציין כי נותן האחריות עבור מוצר זה הינו של לנובו.
אך בימים הראשונים לרכישה לקוח מוזמן לחנות על מנת שנוכל לבחון את טענתו כי המוצר אכן תקול.

מבדיקה בחברתינו אכן זו הצעה שהוצגה ללקוח כשפנה לשירות לקוחות.
עוד מבדיקתינו נציג שירות לקוחות חזר ללקוח, והלקוח העיד ה"תקלה" נעלמה כלא היתה לאחר שביצע עידכונים של מערכת הפעלה.

לקוח מעיד כי מאושר מהמוצר בסופו של דבר.


מוצר:
מחשב נייד Yoga 510 14 80S70021IV
תמונת משתמש
שם:
סיון זילברמן
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בשעות הבוקר המאוחרות וביקשתי לרכוש מחשב נייח, הסברתי שהמחשב נדרש לי בדחיפות. זכיתי לקבל שירות סופר אדיב מנציג החנות, אלי ארסט בירג. התאימו לי בדיוק את המחשב שיענה לצרכים שלי, ענו לי בסבלנות על כל שאלה ושאלה והכי מפתיע - בתוך כמה שעות קיבלתי הודעה שהמחשב מוכן (וזאת למרות הלחץ ששרר בחנות באותו יום)!!! כמובן שלאור השירות שקיבלתי חזרתי לשם למחרת לרכוש רמקולים ומקלדת עם עכבר :)
מוצר:
מחשב נייח intel core i5 6400
תמונת משתמש
שם:
elad
תאריך:
27/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב10.11 מוצר ושילמתי על משלוח אקספרס.
לאחר שהמוצר לא הגיע ביום השישי יצרתי קשר עם ציטה וקיאספי והבטיחו לי שיגיע עוד כמה ימים כי לציטה עצמם יש עוד 3 ימי עסקים.
שבוע אחריי התקשרתי שוב ואמרו שהיה טעות ויגיע עוד כמה ימים שוב . כאשר ביקשתי לבטל ביקשו ממני לתת להם יום לבדוק זאת.
יום למחרת שלחו לי את המוצר ומה שקיבלתי היה מוצר שבנאדם אחר הזמין (מוצר מאוד יקר שגם קיאספי התנערו מהטעות וגם ציטה )
לאחר שיחה נוספת איתם התנצלו ואמרו שביום ראשון (27.11) יבואו לאסוף ולהביא את המוצר שלי (17 יום אחריי פלוס שולם משלוח אקספרס)
ביום שהיו אמורים להביא את המוצר שלי לא דיברו עימי בכלל הייתי צריך ליצור קשר עם ציטה שבכלל אמרו שלא מגיעים אליי.
בסוף השליח כן הגיע אליי ואמר לי שאין לו שום משלוח בשבילי.
כשהתקשרתי חזרה לקיאספי הם בכלל אמרו לי שרק עוד 4 ימים (שוב) יגיע המוצר
וכשביקשתי לבטל כי זה מוגזם והם לא שמים בכלל על מה שהם מבטיחים באתר
אמרו לי שיש חוק של מינימום 7 ימי עבודה על מנת לבטל מהם.....
ושאני צריך לחכות בסבלנות.
מוצר:
משטח לעכבר MM300
תמונת משתמש
שם:
idane
תאריך:
25/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את המוצר קנינו ב24 לנובמבר קרוב לשעה 6 בערב. לאחר הרכבת הכרטיסים, המחשב לא עלה כראוי(בכלל לא הגיע לBIOS), בדקנו את שני הכרטיסים בשני הסוקטים בנפרד והמסקנה הייתה שאחד עובד(מגיע לBIOS ולמערכת הפעלה, מזוהה כ8192MB) ועוד השני מעלה את המחשב למסך שחור. שני הכרטיסים זהים(גם נמכרים כזוג), כך שאין ספק שהם אמורים להתאים למחשב מכיוון שאחד עובד. למחרת בבוקר הלכנו לסניף KSP בדרך רבין, קצת לאחר שנכנסו שאלנו את אחד המוכרים (ואדים) אם אפשר להחליף את המוצר הפגום ונאמר לנו לחכות. לאחר שעה(!) בתור הגענו לעמדת המוכר, שם נאמר לנו ע"י המוכר שאין לו אפשרות להחליף או אפילו לבדוק אם המוצר פגום. מה שהוצע לנו במקום זה לתת את המוצר במקום ולחכות עד 14 יום כדי שהם 'יוכלו לאשר את הטענות שלנו ולאשר החלפה', הפתרון השני היה ללכת לסניף פתח תקווה השני שם המוכר אמר ש"אולי" הם יחליפו את זה במקום ואם לא אז נצטרך לתת את הזכרונות, אותם הזכרונות שקנינו פחות מיום לפני בסניף, למעבדה לצורך בדיקה. כשביקשנו ממנו ליצור קשר עם הסניף לראות אם הם לבצע בדיקה ולהחליף על המקום או לפחות לבקש מהם שיתנו לנו לעבור את התור הארוך בסניף הוא סירב, ופשוט אמר שאין לו מה לעשות. לאחר שיצאנו מהסניף התקשרנו למוקד לקוחות, בפעם הראשונה ניתקו לנו בפרצוף לאחר טענות חוזרות שהם 'לא מבינים מה אנחנו אומרים', בפעם השניה דיברנו עם אותו בן אדם, באותו טלפון, והפלא ופלא, עכשיו הוא יכל לשמוע אותנו כמו שצריך. גם הוא, כמו המוכר, אמר לנו שאין לו מה לעשות ושנצטרך לחכות 14 יום משום שהם 'צריכים לאמת את הטענות שלנו'. הוא ניסה לטעון שהמוכרים במקום הם ללא ידע טכני ושאין ביכולתם לאמת שאכן הייתה בעיה בזכרון. לא צריך להיות קונה תדיר (אנחנו קונים בסניף דרך רבין כמעט באופן אקסקלוסיבי) בחנות כדי להבין שזה שקר מוחלט.


או בקיצור, KSP רוצים שנחכה 14 יום להחלפת מוצר פגום שקנינו יום לפני. 'זה הנהלים ולך תחפש'
מוצר:
RAM G.Skill Aegis 2x8GB DDR3 1600Mhz CL11 Kit
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
23/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייח בקריון מיובל קיבלתי שירות מקצועי ומחוייך..
זמן ההספקה היה מדהים ויום למחרת קיבלתי את המחשב.
ממליץ מאוד על סניף קריון .
מוצר:
מחשב נייח מגוון
תמונת משתמש
שם:
ronkinde
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיי אס פי תמיד היו זולים והם הורידו את המחירים בארץ לכל תחום החומרה וציוד המחשוב, בנוסף יש להם פריסה ארצית מאד נרחבת, אבל מאז חנויות זולות רבות נפתחו וקיי אס פי נשארו עם שירות מחפיר, אתה מגיע לחנות ואם אתה לא יודע בדיוק מה אתה רוצה אתה מקבל מבטים זועפים מהמוכרים (לא משנה באיזה סניף), לכן אין להם כרגע שום יתרון מלבד פריסה ולא הייתי ממליץ לקנות שם.
תגובת החנות:
תודה על פנייתך.
אנו מצרים על תחושתך לשירות,

כמובן שנציג חברתנו מנסים לעזור ללקוח לאתר את מבוקשו ויכול להיות
כי בסיטואציה הספיציפית לא הובנה בקשתו של לקוח או שלא נמצא מוצר עבורו.
מוצר:
מאוורר ופתרון קירור NH-D15S CPU Cooler
תמונת משתמש
שם:
roman
תאריך:
20/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות כרטיס זיכרון בקי אס פי באשדוד, המוכר אלכס קיבל אותי מאוד יפה, עזר לי בבחירת המוצר, והמליץ לי מה עדיף לקחת. קיבלתי שירות מעולה. ההתרשמות עולה על כל הציפיות.
מוצר:
כרטיס זיכרון SDXC UHS- 4 GB
תמונת משתמש
שם:
cbr
תאריך:
18/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום אני לקוח שלכם תקופה לא קצרה, שמוציא אלפי שקלים בשנה על מוצרים ברשת שלכם אתם מוזמנים לבדוק.
לפני 5 ימים רכשתי מוצר פגום מאז ועד היום אני רודף אחרי המוקד הטלפוני שלכם ומקבל תשובות סרק "בודקים את זה" "עובדים על זה"
אני לא אקנה עוד משהו בחברתכם לאחר היחס, העיכוב והזלזול לו זכיתי
וזה ללקוח שקונה באלפי שקלים מידי שנה!
לא להעיז לרכוש בחנויות אלה. לא נותנים שירות. לא לוקחים אחריות. אין אם מי לדבר... לא ראויים למכור דבר!!!!
הכל טוב ויפה ב-KSP, עד הרגע שמממשים אחריות, אז נתקלים ב-KSP שונה לגמרי. סחבת, זלזול והפרת חוזים וכתבי אחריות. לתשומת לבכם ולשיקולכם.
תגובת החנות:
המוצר NOCTUA NF-A14 31517 הינו מאוורר למארז והוא מוצר ללא אחריות.
אך בשל טענת הלקוח כי המוצר לא עבד לו מיום הרכישה וחלפו רק מספר ימים מאותו יום רכישה.
חברתנו פעלה לבדוק את טענת הלקוח.
ממצאי הבדיקה העלו כי המוצר תקין ואם זאת כשירות טוב ובאופן חד פעמי הוחלט לספק ללקוח מוצר חדש.

הלקוח הגיש את המוצר לבדיקה ויום למחרת קיבל תשובה.
כך שלא ברור מה הסחבת אליה הלקוח מתייחס.
מוצר:
NOCTUA NF-A14 31517
תמונת משתמש
שם:
Roy Keren
תאריך:
18/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מחשבים.

השירות מצוין ואלי המוכרן אדיב וסובלני. אמנם אין הנחות אבל השירות והמוצרים מעולים

סניף קריון
מוצר:
מחשב נייד 5378
תמונת משתמש
שם:
גדעון
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך זיכרון DDR3 ללוח אם ישן, בן יותר מחמש שנים (ASUS P5G41T-M LX). הלכתי לסניף אשדוד עד הלום.
המוכר, וולדי, היה מאוד מקצועי ואדיב. הוא הפגין ידע לגבי העובדה שלא כל זיכרונות ה-DDR3 מתאימים בפועל ללוח הנ"ל. הוא ידע איזה דגם זיכרון בדיוק להזמין עבורי (הוא לא היה במצאי באותו רגע), וכשזה הגיע, וולדי איפשר לי לבדוק את ההתאמה שלו למחשב שלי בו במקום - ליתר ביטחון.
מוצר:
זיכרון למחשב נייח 2x4DDR3 1333Mhz PC3-10600 CL9D
תמונת משתמש
שם:
neoray
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי עם בעלי לחנות רק בשביל הצעת מחיר למחשב לבן שלי בחנות בחדרה ונתקלתי באדם מקסים בשם ליאב ברששת , הוא נתן לנו שירות יוצא דופן והכי חשוב שיש עם מי לדבר ושאפשר לסמוך עליו, כבר למחרת הגעתי בלי שום הצעות נוספות ורכשתי את המחשב ורק בגלל השירות ושהרגשתי שיש על מי לסמוך.
חשוב לי לציין שליאב שירותי מאוד, אכפתי, ונעים מאוד, הוא בירר בדיוק לאיזה מטרה צריך את המחשב ויצר לילד מחשב מצוין לפי צרכיו, שבנוסף הפתיע מאוד שלאחר יומיים המחשב היה מוכן.
שירות מדהים עם אדם מדהים כן ירבו כמותו בכל מקום!!
מוצר:
מחשב נייח מחשב שולחני Intel� Core I5� 4x 6400 ASUS / GIGABYTE H110 500GB SATA3 4096MB DDR4 DVDRW X24
תמונת משתמש
שם:
עידו קמק
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה אדיב יעיל ומהיר המוצר הגיע באריזה חדשה אני מאוד מרוצה מהמקצוענות ומהדיוק.
מומלץ מאוד
מוצר:
מקלדת blackwidow tournament edition chroma
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את יובל עוז מסניף קריון על טיפול מעל למצופה
בהחלט אחזור לקנות בסניף זה !!
מוצר:
Ocx 686g 686g
תמונת משתמש
שם:
dani santkovsky
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נקנה מKSP אך האחריות לטענתם לא עליהם. ישנה חברה שנקראת מ.ברוכים ובניו בע"מ שכביכול מספקת את האחריות. כמובן שהחברה הזו לא עונה בצורה עקבית ולא הצלחתי להשיג אותם במשך שבועיים שלמים.
אז כשהתקשרתי לKSP אמרו שיקשרו אותי לחברה ושהחברה תחזור אלי אך לא הייתה בדברים שלהם שום אמת. הם הסירו אחריות מעצמם ולא נתנו את הטלפון בו הם כביכול מצליחים לתפוס את החברה - ממש מוזר שכן אם הצלחתם לתפוס אותם (ועוד אחרי שעות הפעילות שלהם) למה לא לתת את הטלפון הנ"ל. בנוסף, כשעמדתי על שלי ודרשתי לקבל את הטלפון פשוט ניתקו לי בפנים.
חווית שירות גרועה ביותר שאי פעם קיבלתי. לא מתכוון לקנות בחנות הזו לעולם וממליץ לכל מי שיכול שיתרחק.
תגובת החנות:
חברתנו פעלה לקשר בין הלקוח לנותן האחריות שלו עבור המכונת התספורת.
על פי פנייתינו לנותן האחריות, הם ניסו ליצור עימו קשר ולספק לו שירות אך הלקוח לא ענה להם.

חברתנו חזרה ללקוח, בניסיון להבין אם אכן קיבל שירות.
בשיחה עם הלקוח, לקוח מאשר כי לבסוף הצליח ליצור קשר עם נותן האחריות ומקבל שירות מהם.
מוצר:
מכונת תספורת ER131
תמונת משתמש
שם:
Khaled
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להודות ליובל מסניף קריון על העזרה בהתקנת הדרייברים על המחשב שרכשתי לאשתי.
הבחור בעל ידע רב במחשבים וללא ספק אחזור לרכוש בסניף בו הוא עובד !
מוצר:
מחשב נייד X556ua
תמונת משתמש
שם:
תהילה יצחק
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וחיפשתי מחשב נייד .
בחור חמוד בשם יונתן סביל עזר לי בצורה מאוד סבלנית הסביר על הדגם של המחשב והיה מאוד אדיב כלפי .
התרשמתי לטובה מהשרות .
מוצר:
מחשב נייד INSPIRON I7
תמונת משתמש
שם:
roeinizri
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה בסניף KSP קריון מוצרים רבים מידיי יום. שי אלי ויובל הינם אנשים אשר מקצועיים בכל התחומים, מבינים עניין, מתנהלים בצורה אחראית ומייעצים בצורה הטובה ביותר בקשב, וללא לחץ. שי בנה והרכיב לי מחשב התואם לצרכיי בצורה המיטבית, היה כנה ונתן את שירות הכי טוב שאפשר לבקש. אלי ויובל עזרו לי בכל דבר טכנולוגי אשר הייתי צריך.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה
תמונת משתמש
שם:
Nevo
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מצוין יובל (המוכר) היה חברי במיוחד נתן שירות מצוין וענה על כל שאלה כמו שצריך
מוצר:
מחשב נייח אישי
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב חזק והתגלה בעיה .הנציג שי הפגין יכולות וטיפל במחשב ברמה גבוהה מאוד ומצא את הבעיה בזמן יחסית קצר..מאוד מודה לו וחברה כדי מאוד ללכת לק.ס.פי בקריון ביאליק לנציג שי..יפתור לכם את כל הבעיות במהירות יעילות ובשירות מצויין
מוצר:
מחשב נייח Gmr xtreme
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראוטר דרך האתר לאחר שווידאתי שהוא זמין בסניף הקרוב לביתי (דיזנגוף סנטר). חשבתי שישמרו לי אותו בסניף ואוכל לקפוץ לאסוף אותו מתי שנוח לי, אבל הסתבר שבעצם לאחר ההזמנה אני לא יכול לקבל ראוטר מהמלאי של הסניף אלא חייב לחכות שהוא יגיע אליהם במשלוח מהמרכז הארצי, מה שלקח כמעט שבוע. חבל שלא מבהירים את זה מראש (אולי הבהירו איפשהו במהלך ההזמנה ולא שמתי לב, בכל מקרה זה מידע שכדאי להדגיש), אחרת הייתי מוותר על ההזמנה אונליין ופשוט הולך לחנות. חוץ מזה הכל היה בסדר. החנות עצמה נחמדה, אני קונה שם הרבה, פשוט הדרך שבה מערכת ההזמנות המקוונת עובדת לא הכי הגיונית מהפרספקטיבה שלי כלקוח.
מוצר:
ראוטר TD-W9970
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
01/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר של KSP מצוין באותיות קידוש לבנה שהם הזולים בעיר המגורים.
רכשתי דיו למדפסת 650 שחור וצבעוני מאחר והייתי בטוח כשאומר למוכר שהמחיר שנקב אינו תואם את הפרסום שלהם לא הייתה למוכר תשובה הגיונית והוא השיב לי שכנראה לחנות שמציגה מחיר זול יותר אין את הדיו. המחיר בKSP היה יקר יותר ב- 10 ש"ח. שזה מעל 10% מהמחיר של החנות הזולה. מאחר והייתי זקוק לדיו רכשתי אותו.
תגובת החנות:
התחייבות KSP מפורסמת באתרינו הינה כדלקמן:

"** אם תמצאו בחנות הנמצאת בעיר/אזור מגוריכם מוצר זהה, באספקה מידית באותם תנאי אחריות ותנאי תשלום דומים במחיר זול יותר מהמפורסם על ידינו, תוכלו לקבל אצלנו את המוצר או מוצר שווה ערך, במחיר זול יותר מהמחיר שמצאתם - בהתחייבות !
** התחייבות זו לא כוללת טלפונים סלולארים ומוצרי APPLE"

על הלקוח להביא הצעת מחיר כתובה מהחנות המתחרה , וזאת תבחן.
ככל הנראה לקוח לבסוף בחר כן לרכוש בKSP שכן המוצר היה זמין לרכישה.
מוצר:
דיו למדפסת 650
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר