אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
46 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
300
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
5
3 חודשים אחרונים
115
0
9
6 חודשים אחרונים
172
1
34
שנה אחרונה
241
3
56
כל הזמן
721
13
313
נמצאו 1047 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Amir
תאריך:
22/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית והמחשב היה מוכן עוד באותו היום... נציג המכירות הפגין מקצועיות רבה ועזר לי המון בהתאמת המחשב לצרכיי. שירות מהיר ואדיב של סניף ביל"ו.
מוצר:
מחשב נייד x556ua-xo180d
שם:
גיא
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום דרך האתר בעזרת שליח, קיבלתי מייל על אישור לאחר שעתיים
לאחר כ3 ימים חברת השילוח יצרה איתי קשר ותיאמה עימי אספקה (חברה מצוינת מי שהם עובדים איתם)
הכל עבד בזמן ותקתק והכי חשוב המוצר הגיע תקין
מוצר:
קומקום חשמלי ATL742
שם:
Yoni
תאריך:
18/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, אני קונה בחנות הזאת מאז שאני זוכר את עצמי, מחירים הכי זולים בארץ, שי נותן שירות יסודי ומקצועי.
אני אמשיך לקנות ב Ksp עוד הרבה שנים.
מוצר:
מסך S24d300
שם:
dviry
תאריך:
15/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה31 למרץ הזמנתי מסגרת דיגיטלית.
בחרתי בשיטת תשלום דרך הטלפון והם התחייבו להתקשר תוך שלושה ימים.
מכיוון שראיתי שלא התקשרו אלי החלטתי להזמין שוב בתאריך ה5 לאפריל.
באותו יום התקשר אלי נציג ואמר שיבטל את ההזמנה השניה אך משום מה החליט לבטל את הראשונה.
אך הפעם החלטתי להבליג מכיוון שהתחייבתם שמקסימום תוך שישה ימים המוצר אצלי.
בתאריך ה12.4 התקשרתי לשירות הלקוחות שהפנו אותי בחוסר אחריות לחברת השליחויות, כאשר התקשרתי לחברת השליחויות נאמר לי שהמשלוח לא יגיע לפני יום ראשון ושKSP אשמים שלא ידעו אותי.
היום ה15.4 והמוצר עדיין לא אצלי...
בהזמנתי נתקלתי בשירות מזלזל ולא אמין. אמליץ בחום לא להזמין בחנות זו
תגובת החנות:
לצערנו אכן חל עיכוב במשלוח עקב נסיבות שאינן תלויות בחברתנו. כמובן שאין מדובר בתופעה גורפת אלא במקרה נקודתי שטופל ואנו פועלים למניעת השנות מקרים דומים בעתיד.
מוצר:
מסגרת דיגיטלית AK-8302
שם:
Yoni
תאריך:
15/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
היום הגעתי על מנת להפעיל אחריות על הארד דיסק חיצוני של חברת western digital, (הארד דיסק תקול).
קיבל אותי בחנות בחור בשם נתן, בתור נותן שירות חשוב לי לציין כי קיבלתי שירות מעולה מנתן, הקשיב לבעיה אשר הצגתי, היה אדיב סבלני.
יתרה מזאת, ביקשתי שייצרו עימי קשר טלפוני על מנת שאסביר את הבעיה לעומק, נתן גילה אחריות ולקח את הנושא לטיפולו ומעקבו האישי, מסר שיהיה איתי בקשר בתחילת שבוע הבא.
נתן תודה רבה על השירות, בזכות אנשים כמוך אני אחזור לרכוש בחנות שוב.

תודה יוני
מוצר:
הארד דיסק חיצוני WDBFJK0020HBK
שם:
ישראלזון
תאריך:
14/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מגן מסך שבור לסניף ברמת גן ולא החליפו לי. לא ממליץ לקנות אצלהם. הם עוד הצטדקו בכל מיני טענות. גם שלחו אותי לחנות לקחת חילופי ונסעתי לשם סתם כי היה שם מוכר אחד שבכלל לא הסכים לשמוע.
תגובת החנות:
חבל כי הלקוח בוחר לסלף את העובדות ולהשמיץ, שכן הוא רכש מגן מסך מזכוכית אך טען כי לא ידע כלל כי צריך להדביק את הזכוכית אלא את מדבקת הניילון ששומרת על הדבק עד השימוש. המגן נשבר כתוצאה משימוש לא זהיר ולצערנו איננו יכולים להיות אחראיים על נזק שנגרם כתוצאה משימוש לקוי!
מוצר:
מגן מסך לטלפון סלולרי Z170cg
שם:
אני
תאריך:
11/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בעת המכירה תקבלו שרות אדיב, המוצרים סך הכל טובים. אבל אם יש תקלה, או שהנציג הטעה אתכם- תשכחו משרות לקוחות. הם כמובן יכחישו כל טעות, נציג שרות הלקוחות הטלפוני יהיה ווכחני ויחפש להיות צודק ולא בהכרח חכם, ונציג המכירות חלילה לא יודה שטעה. לאימייל הם כמובן לא יענו(״לא קיבלנו״) ויאשימו את הלקוח שזאת טעותו ולא של החנות.
בקיצור- אפשר לקנות את אותם מוצרים בחנויות אחרות, הייתי ממליצה להמנע מרשת זו.
מוצר:
מחשב 300-22 F0BX003CIV
שם:
ellie
תאריך:
10/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה עצמה הייתה מאוד מהירה, לצערי הממתג שנמכר לי היה מקולקל. הטיפול של הרשת מאוד מאכזב: נאלצתי לנסוע לחנות פעמים, פעם לקניה ופעם השניה להחזיר את הממתג לסדיקת יצרן. כרגע אני ללא ממתג, מינוס 180 ש"ח ונאלצת להמתין לבדיקתם. לדעתי נדרשת אחריות מינימלית למוצרים שנמכרים ע"י החנות.
תגובת החנות:
המוצר נמכר עם שירות ואחריות ע"י היבואן, חברתנו נוהגת בגילוי נאות ומפרסמת את פרטי האחריות הן באתר האינטרנט שלנו - כך שהלקוח יכול לראות את הפרטים בטרם הרכישה ולבצע רכישה מושכלת, והן על גבי חשבונית הרכישה. בנוסף, למוצר מצורפת תעודת אחריות בה מצויין במפורש כיצד יש לנהוג במקרה של תקלה. לאור האמור לעיל, לא ברורה טענת הלקוחה שכן היא הופנתה אל נותן השירות בהתאם לפרטים שנמסרו לה מראש, והוסבר לה כי במידה ותאושר החלפה, אנו נשמח להחליפו בכפוף לאישור מוקד השירות לכך.
מוצר:
switch TL-SF1016DS
שם:
Gal
תאריך:
08/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ב22 למרץ 2016 קניתי מצלמת דרך בk s p מחשבים בצומת חדרה עלתה 183 שח וכרטיס זיכרון עוד 50 שח המצלמה לא עובדת טוב, והסוללה הנטענת גמורה. אתמול חזרתי לחנות שממנה קניתי את המצלמה ואמרו לי שהאחריות היא של היבואן ולא של החנות (האחריות היא לשנה) ושאני צריך לטפל בזה בעצמי מול היבואן שנמצא בתל אביב, נתן לי מס טלפון ואמר לי לשבור את ראש לבד. המוכר לא היה בכלל מוכן לשמוע אותי. יחס מחפיר ומזלזל. בנוסף שנשארתי עם מלצמה חדשה שאיננה עובדת כראוי

(מייל למשוב- madhalagal@gmail.com)
תגובת החנות:
לא ברורה לנו טענת הלקוח, שכן הן באתר האינטרנט של חברתנו והן על גבי חשבונית עצמה, אותה קיבל הלקוח כמובן במעמד הרכישה, מצויין במפורש כי כל שירות ואחריות למצלמה ניתנים ע"י היבואן ולכל פניה בנושא, יש לפנות ישירות למוקד השירות והתמיכה - כמובן שמצויין מס' הטלפון של מוקד התמיכה והשירות. נציג החנות הקשיב ללקוח ושמע את טענותיו והסביר לו כי חברתנו אינה נותנת את התמיכה למוצר זה, וחבל כי הלקוח בוחר להציג זאת כיחס שלילי כשלמעשה היפך הוא הנכון - הנציג הקשיב והסביר בצורה יפה את הדברים.
מוצר:
מצלמת דרך 1080p FHD
שם:
Yakov
תאריך:
06/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מעולה,הגעתי לסניף בחדרה לאחר בירור ובדיקה מאוד מעמיקה באינטרנט,השוואת מחירים והתייעצות בפורומים לגביי כל רכיב ורכיב באופן ספציפי (בניתי מחשב נייח מקצועי כולל ציוד היקפי במלואו).
אחד העובדים (בחור מקסים בשם מאור) ישב איתי ועבר איתי על רכיב ורכיב,ענה לי לכל השאלות והתהיות,הראה בקיעות רבה ומקצועיות ברמה מאוד גבוהה,הדריך אותי וכיוון אותי לרכיבים שהכי מתאימים לי ולאו דווקא ליקרים יותר (שאני בחרתי באתר האינטרנט).
לאחר שאספתי את המחשב הייתי צריך תמיכה ושוב קיבלתי מענה מלא לכל השאלות שלי.
אחלה של קנייה,מחירים זולים,שירות מעולה!
מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 970 GV-N970G1 GAMING-4GD
שם:
Sergey
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לעבודה מקצוית של איש מכירות בשם אלי ארסט בירג . הוא יודע היטב מוצרים שלו , המלצות שלו עזרו לקנות מוצר טוב . היה שירות מהיר ו מצוין . ממליץ סניף קריון
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
שם:
Ayellet
תאריך:
04/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני רוכשת בחנות זו, קיבלתי שירות מצוין, הנציגים אדיבים ושירותיים, יודעים להסביר ולהמליץ על המוצרים.
הפעם קיבלתי שירות מבחור בשם מיכאל ברגמן.
מוצר:
מקלדת SL-6482-BK
שם:
Sabre
תאריך:
01/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצוין מנציג מכירות מתן אלוש. עזר לי מאוד לעשות בחירה נכונה ולקנות מוצר איכותי ובטווח מחיר מתאים.
מוצר:
מקלדת Wireless Desktop 3000
שם:
אמיר
תאריך:
30/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בזיון של חברה שלא איכפת לה ולו קצת מהלקוחות שלה.
יום שישי הגעתי לסניף הקריון ורכשתי כרטיס מסך מסוג GTX 960 מהיצרן Gigabyte. כשחיברתי אותו המחשב כלל לא עלה ומאחר והכרטיס הקודם שהיה לי (GTX 750) כן העלה את המחשב באופן תקין תיארתי לעצמי שמדובר במוצר פגום.
הסניף הספיק להסגר לכן הגעתי ביום ראשון, נתתי את המוצר. לקחו ממני אותו בטענה שאם אכן תקול יחליפו לי. יום למחרת שאלתי מה קורה - אמרו לי שניסו את הכרטיס על 2 מחשבים שונים ואכן כלום לא עלה מה שמצביע על מוצר פגום אבל עדיין הם חייבים לשלוח את זה החוצה לבדיקה נוספת. לא היה לי ברור מדוע עלי לחכות אבל זרמתי. נאמר לי עד יום רביעי מביאים לי חדש כי אין להם במלאי.
אכן ביום רביעי התקשרתי לשירות לקוחות - נאמר לי שהגיע. הגעתי לחנות שם מסרו לי את המוצר באריזה בטענה שזה מוצר חדש. לקחתי את הכרטיס וכשפתחתי אותו בבית גיליתי שהכרטיס ארוז כאילו ילד מכיתה א’ הדביק מסקנטייפ וסגר את האריזה (אני מדבר על העטיפה האפורה שאוטפת את הכרטיס עצמו). מי שקצת מבין יודע שהעטיפה הזו אמורה להיות סגורה הרמתית (במידה והכרטיס יצא מהחנות) - מה שבטוח - לא כך קיבלתי את המוצר כשהיה חדש ומה שבטוח זה שהמוצר שהם הביאו לי אינו מוצר חדש.
החזרתי אליהם וכאן - היה הבזיון האמיתי. הגישה של אותו נציג שעמד שם והצורה שהוא דיבר אלי הייתה בזיונית ולא רק שלא מכבדת לקוח אלא גם לא בנאדם. לא רק שהוא צחק על האינטיליגנציה שלי בכך שהמשיך לטעון שכך המוצר מגיע מהחנות - האריזה האפורה פתוחה ומודבקת במסקנטייפ. העניין הוא שהוא מדבר אלי כאילו אני חבר שלו מהרחוב.
אני בעצמי בעל עסק וכמובן שחייב להבין את ההגדרה של "שירות ללקוח" ואיך מדברים - וכשמוכר בחנות אומר לך משפטים כמו “למה מי אתה בכלל?” “אז מה אם אתה לקוח שלי? אני לא חייב לך כלום.” , “גבר, תרגיע.” - ועוד הערות של זלזול וחוסר כבוד.
הסתיים בכך שקיבלתי זיכוי על המוצר.
לסיכום, כמובן שאלו יהיו הצרות שלנו אך מה שבטוח - לצרה הזו שנקראת KSP אני בוודאי כבר לא אתקרב.
תגובת החנות:
חבל שהלקוח בוחר להציג את הדברים בצורה לא מדוייקת בעליל - ללקוח נמסר כרטיס מסך חדש לחלוטין אך משהו באריזה לא מצא חן בעיניו. הנציג עשה כל שביכולתו על מנת להראות ללקוח כי האריזה תקינה ומגיעה בצורה כזו, ואף הגדיל לעשות ופתח מולו מס' כרטיסי מסך חדשים נוספים, בכולם האריזה נראית אותו הדבר! לצערנו הלקוח בחר שלא לקבל כרטיס חדש וביקש לקבל כספו חזרה וכמובן שלא נתקל בכל התנגדות.

מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 970 GV-N970IXOC-4GD
שם:
ליאור
תאריך:
27/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות. מחרים טובים שירות לקוחות טוב ומהיר .
צוות מקצועי אדיב מוכשר ובקיא בכל הנושאים
תודה ליובל מסניף קריון.
מוצר:
סוני 4 Ps4
שם:
דורון
תאריך:
27/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייח אצל שי מסניף הקריון. היחס מעולה , אדיב וסובלני והשירות היה מקצועי ואמין וכמובן במחיר הוגן. הייתי ממליץ
מוצר:
מחשב ir22
שם:
גדעון ברהום
תאריך:
26/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון בסניף הרצליה פיתוח וקבלתי שירות ממנהל הסניף בשם תומר גלעד. השירות היה לעילה ולעילה תומר הסביר בפרוטרוט את מגוון המכשירים, מחירים יתרונות וחסרונות. בהתאם להסברים רכשתי את הטלפון במחיר סביר שהתאים לי. כמו כן דאג להכניס את ה SIM למכשיר. השירות היה אדיב, מקצועי ומסביר פנים. אין ספק שאגיע לסניף לרכישות נוספות.
מוצר:
טלפון סלולרי honor 7
שם:
Marias
תאריך:
26/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שירות על ידי מוכר מתן אלוש. הוא המליץ לנו על הדגם שציינתי ורכשנו את המחשב. הריני להודות על שירות נדיב ומסור. המחשב מאוד נוח ועובד באופן מצויין, הכל לשביעות רצון מלא!
מוצר:
מחשב FOBX003CIV
שם:
מאיר אפרתי
תאריך:
25/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קונה בקביעות בסניף זה בגלל הקרבה לבית, ומחיריה הזולים של הרשת. לצערי חווית הקניה בחנות זו בלבד, לוקה בחסר. (רכשתי מספר פעמים בסניף בר"ג הסובל מבעיית חנייה אך השירות בו מעולה) זמן הקנייה הממוצע הוא כחצי שעה לפחות. כל קניה של פריט קטן (עם מספר מק"ט מזאפ) עורכת זמן רב, מכיוון שאין תור לרכישה בלבד ללא יעוץ. ומספיק שאחד המוכרים לא יהיה לשירות הלקוחות (קורה לא מעט) ואצל המוכר היחידי יעמוד לדוגמה לקוח המעוניין לרכוש מחשב נייח, ויתעכב בכדי לברר על רכיבים מומלצים ויזמין כל פריט בנפרד, בכדי שההתעכבות תהיה של זמן ממושך, ויווצר תור ארוך לעתים של קרוב לשעה ! גם הקלדת הפריטים האישיים במחשב או מציאתם, והתשלום שלעתים מתבצע מספר פעמים בגלל סיבות שונות, לוקח זמן ארוך ומיותר. (גם היחס בחנות זו לתיקונים והחזרות מזוויע, אך במקרים נדירים אלו מצאתי פתרון והוא לגשת לסניף סימפתי יותר)
מוצר:
עכבר Wireless Mobile Mouse 1850
שם:
Linda
תאריך:
22/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מעולה, שי היה קשוב, מקצוען וענה על כל הספקים, הסביר בסבלנות. אפילו עזר לי מעבר הקניה
מוצר:
מחשב נייד Lifebook i3
שם:
אורן ודנה
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני בעל עסק והמחשב שלי התקלקל לפני כשבוע. לאחר נסיונות רבים לתקנו נמצא שהלוח לא תקין וכדאי להחליף המחשב. ביקשתי מידע ועזרה בהרכבת מחשב מתאים וקיבלתי שירות מקצועי מאוד ואדיב מנציג בשם יובל. כשהסברתי כמה המחשב דחוף והכרחי לעבודתי, יובל אמר שישתדל מאוד להרכיב המחשב מהר ככל שניתן. הזמן המוגדר הינו 3-7 ימים. להפתעתי הרבה, המחשב היה מוכן בתוך כ-3 שעות!!!!! וכשהגעתי לקחת המחשב מיד קיבלו אותי בלא המתנה ואף הראו לי שהכל עובד.
אפילו בתרחיש הטוב ביותר שיכולתי לאחל לעצמי, לא חשבתי שכבר באותו היום יהיה לי מחשב תקין.
ממליץ בחום על הרשת ועל הסניף הזה בפרט!
מוצר:
מחשב אישי GIGABYTE BRIX 95XMH6111 INTEL I3-6100u SSD 120GB DDR3 4GB Kingston
שם:
מייסא
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה ביותר צוות מיומן ואדיב, תודה מיוחדת לשי, לאחר רכישת מחשב נייד בסניף והדלקת המחשב המחשב הראה הודעת שגיאה מלחיצה של רכיב שלא עובד, ניגשתי לסניף לחוצה, שי היה מאוד אדיב, מאוד מקצוען וברור במתן ההסבר, תוך כדי מתן שירות ללקוחות אחרים הצליח לעזור לי במהירות ויעילות, ביצע עדכון לדרייב, והרצה שנייה לבדיקה הראתה שהכל תקין.
מוצר:
מחשב נייד Ideapad 300-15 80Q700HFIV
שם:
Titan
תאריך:
20/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה הרבה מאוד מוצרים מהחנות הספציפית הזאת, יש להם במלאי את רוב הדברים שאני צריך, המחירים טובים, השירות מעולה, במקרה הצורך מימוש האחריות יעיל ומהיר.

מרבית המשחקים לפלייסטישין אני קונה אצלם, הם מקבלים את המשחקים החדשים ביותר שזמינים לקניה כבר מספר ימים אחרי ההשקה העולמית - פשוט תענוג. וגם המחירים יחסית טובים מאוד, לרוב המשחקים באים במחיר של גירסת בסיס אבל עם תוספות של משימות בונוס ממועד ההשקה.

קיבלתי בחנות יעוץ מקצועי מאוד לקניית טלפון סלולארי, המוכר מתן מאוד בקי בנתונים, בפרטים הטכניים והעניק לי שירות מעולה ויעוץ מקצועי מאוד.
השירות באמת ניתן מכל הלב ואני מעריך את זה מאוד. כאשר אני בא לחנות, אני מרגיש שהמטרה של המוכרים היא לעזור לי לבחור את המוצר המתאים ביותר. זה מקנה ביטחון בקניה.

תודה על השירות האדיב והיחס הנהדר לצוות המוכרים מחנות קי.אס.פי. מת"מ חיפה ותודה מיוחדת למתן על הסובלנות, השירות המדהים ויעוץ המקצועי.

צבי.
מוצר:
פלייסטיישן - משחקים Far Cry Primal
שם:
Rain
תאריך:
17/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי מאוד.
הגעתי לקרת הסגירה (סניף אשקלון) עם מחשב נייח, שהמזנתי אותו אצלהם, לפני כמעט כשנה. וקיבלו אותי יפה, סה''כ הייתה בעיה קטנה בחיבורים בכרטיס מסך. נציג בשם מרט, סידר לי את זה תוך כמה דקות, ולא היה צורך להשאיר את המחשב או לקנות משהו חדש.
מוצר:
מחשב נייח Intel
שם:
זהר
תאריך:
17/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בסניף חדרה ושירת אותי בחור בשם מאור תמיר.
הבחור מקצועי ואדיב,הסביר לי באריכות מה אני צריך בדיוק.
ולמרות שבאתי מהבית בידיעה מה אני רוצה לרכוש,הוא הדריך אותי ובכך
מנע ממני לקנות מוצר שכנראה כבר ישו ולא יתאים,ועל כך כל הכבוד ותודה רבה.
בהחלט אחזור לרכוש שם ובקרוב.
מוצר:
כרטיס מסך GeForce GTX 960 GV-N960WF2OC-4GD
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.