אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
178
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
15
0
3
3 חודשים אחרונים
34
1
11
6 חודשים אחרונים
68
2
25
שנה אחרונה
111
4
63
כל הזמן
527
12
273
נמצאו 812 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
אבשלום
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהמוצר לא היה זמין בסניף פתח תקווה, נסעתי לקנות את האוזניות בסניף פתח תקווה דרך רבין למרות שבדרך כלל לא הייתי מבצע את הרכישות שלי שם. הגעתי לחנות , שילמתי וקיבלתי את המוצר בלי בעיות , כשהגעתי הביתה , נוכחתי לדעת כי המוצר לא מגיע עם מטען אלא רק עם כבל אותו ניתן לחבר למטען usb. לאחר שצלצלתי לשירות הטכני של ksp נאמר לי כי אפשר להטעין את האוזניות על ידי כל מטען usb מכל סוג שהוא ובלבד שאשתמש בכבל שניתן עם האוזניות. אכן הטענתי את המכשיר ותוך חמש דקות הרגשתי את האוזניות חמות מאוד ואף עלה מהן ריח שרוף והבנתי שמשהו לא בסדר. חזרתי מיד לחנות ושם ניתן לי שירות אדיב, מהיר ומקצועי. ראשית האוזניות נבדקו ולאחר זמן קצר הודיעו לי כי אני מקבל מוצר חדש. בלי ויכוחים ובלי שאלות מיותרות. המוצר אזל במלאי ולכן נאמר לי להמתין עד לקבלת הסחורה. לאחר שלושה ימים נשלח לי סמס לטלפון כי המוצר הגיע. נסעתי שנית לחנות ולקחתי את המוצר החדש והוסבר לי כי עדיף לי להטעין אותו רק דרך המחשב ואף הוסבר לי איך מפעילים את האוזניות בצורה ברורה וסבלנית. כל הכבוד לכם ובמיוחד לגיא המוכר התותח. אני ככל הנראה אחזור לקנות את המוצר הבא שלי גם מסניף זה.
מוצר:
אוזניות jabra step bluetooth jabra step bluetooth
שם:
dima
תאריך:
30/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מטען אשר התקלקל תוך פחות משבוע. בחנות נאמר לי שזה לא מכוסה ע"י אחריות, למרות שבחשבונית מצוין כי משך האחריות על המכשיר הזה היא 12 חודשים.
מוצר:
wall charger with micro usb MO-S4
שם:
יוסי אלישע
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ישבנו עם ניצן איש המכירות להזמין את המחשב הנייד, הוא המליץ על מחשב שהתאים לנו והבטיח שיסופק עד ארבעה ימים מיום ההזמנה וכשאמרנו לו שזה דחוף כי מדובר במתנת בת מצווה מיד הוא הרים טלפונים לסניפים האחרים וגם לנהג המוביל ובמאמץ מדהים סיפק לנו את המחשב בתוך פחות מעשרים וארבע שעות!
ניצן ומרט מקצועיים ואדיבים מאוד וזו לא הפעם הראשונה שאנו קונים בחנות זו דרכם בסניף אשקלון... פשוט חווית קנייה נעימה מאוד!
מוצר:
מחשב נייד 5400Rpm
שם:
Yakir V
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב בסניף בילו
ביקשתי שירכיבו את המחשב בהקדם האפשרי
ולאור תדהמתי שלום במעבדה הרכיב את המחשב באותו יום לאחר מספר שעות בודדות!
ממש מרוצה מהשירות והאיכות.
כל הכבוד!
מוצר:
מחשב בהרכבה ir10
שם:
Moshe
תאריך:
26/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה עם צוות מקצועי ומיוחד.
מועד האספקה המתוכנן היה 5 ימי עבודה קיבלתי את המחשב תוך יום עבודה אחד
יישר כח לאנשי המכירות של סניף בילו ולטכנאים
משה
מוצר:
מחשב אישי הרכבה
שם:
ליבי
תאריך:
25/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נפלאה בסניף רחובות! עזר לי בחור בשם רומן שהיה מאד סבלני נחמד ואדיב, יעץ לי בכל שלב גם בטלפון וגם בחנות עצמה כשהגעתי היו עוד שני עובדים שגם היו ממש מקסימים נתנו שירות כמו שצריך בלי ללחוץ עליי וכיוונו אותי לבחירת המכשיר הנכון בעבורי. בקיצור, אחלה שירות ואחלה פלאפון ויש אחריות לשנתיים מיבואן מקביל
מוצר:
סלולרי G3
שם:
kobix
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
KSP סניף חולון דב הוז 1 - קיבלתי שירות מדהים, חברה חברותיים, דיברו עניינית ועזרו לי בסבלנות בכל השאלות שהיו לי. ישר כוח ממליץ בחום. קניתם אותי KSP, תודה.
מוצר:
מעבד לוח אם וכונן SSD i7 4790k
שם:
אורי שחף
תאריך:
20/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כל הכבוד לחנות KSP ברחוב המסגר. ברצוני לשבח את נתן על חוויה יוצאת דופן של שירות מהיר. רכשתי מוצר בעבר ונתקע כפתור. נתן עבד במהירות ומיומנות על תיקונו במקום. התיקון נעשה באופן מסור, אכפתי והכי חשוב אדיבות ומקצועיות. אין מילים. יצאתי מהחנות מרוצה עד הגג.
ממליץ בחום על רכישה מחנות זו ועל השירות בחנות זו.
מוצר:
מחשב נייח abd345
שם:
לקוח
תאריך:
18/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מדהים. נכנסתי לתקן מחשב שעה לפני סגירה וקיבלתי שירות מקצועי מהיר ואדיב משלום מהמעבדה.
תיקון של כל הבעיות ואני עם מחשב עובד. אפילו עזר לי לקחת אותו לאוטו . מחיר הוגן. בקיצור תודה
מוצר:
תיקון מחשב כללי
שם:
ארתור
תאריך:
18/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לצערי אני שוב פעם נתקל בחוויה נוראית מולכם.
בעיקרון תכננתי לרכוש מחשב בתקופה האחרונה והייתה לי התלבטות ארוכה אם לקנות דרכם. למרות רכישותיי בשנים האחרונות והשירות הבעייתי שניתן ממכם החלטתי בכל זאת לרכוש ממכם.
בזמן רכישה של מחשב נייח בסך 9000 נתקלתי בשאלות לא מקצועיות "אתה בטוח שהמאוורר מתאים? נראה לי שהוא בעייתי,עדיף תקח משהו אחר"
שאלות שמוכר בחנות מחשבים אמור לדעת מבלי לשאול ובטח שלא לשאול את הלקוח.
מוכרח להודות שהשאלות כן הלחיצו אותי,אבל שכנעתי את עצמי שאלו הם אנשי מקצוע.
ביום שישי הזה 14/08 לקחתי את המחשב מסניף פתח תקווה ד.רבין אחרי שאיש השירות שלכם אמר לי שהוא "השקיע במחשב" שאלתי אותו האם נעשו בדיקות לוודא תקינות לאור מקרים שהיו לי בעבר.
הוא הצהיר שהכל תקין.
כמובן שלאחר שהמחשב נלקח המשכתי עם סידורי הסוף שבוע שלי,רק אחרי הצהריים גיליתי בזמן שניסיתי להפעיל את המחשב שכמובן שהמחשב לא עולה.
אין לי מילים לתאר את האכזבה הזאת שכל פעם מתרחשת עם כל רכישה אצלכם.
איך זה הגיוני שמוצר שנקנה אצלכם לא יהיה תקין לאחר ש"בדקו" שהוא תקין.
ועוד לאחר רכישה ב9000 הייתי מצפה לאיזה מאמץ להציג נכונות לשירות ואמינות.
וכל מה שקיבלתי זה הרגשה שאני מרומה אחרי שהכריזו לי שהמחשב תקין לאחר בדיקות.
עכשיו הייתי בעבודה ונאלצתי לסחוב את המחשב איתי,כמובן שבסניף שרכשתי אין מעבדה כך שנאלצתי לקחת לסניף פתח תקווה את המחשב בתאריך 16/08.
היום התקשרתי לבירור סטטוס,נתנו לי תשובה מעורפלת שהבדיקה בתהליכים והעירו גם שיש סימני שריטה על הPCB(הכוונה ללוח אם),כמובן שאני לא הרכבתי את המחשב ואפילו לא התקרבתי לחלק שמצויין בהערות.
כל זה לא חדש לי.
בכל פעם שהייתי צריך לממש אחריות,משהו שלצערי קרה הרבה...נאלצתי להגן על עצמי בעקבות האשמות מצד KSP שאני גרמתי לנזק.
ועכשיו מעבר להמתנה של שבוע לקבלת המחשב,אני נאלץ להמתין שוב מי יודע כמה זמן,ומי יודע עד כמה אני אאלץ להתווכח על מנת שיתקנו לי את המחשב.
מבחינתי שיחליפו לי במחשב כל חלק על מנת לוודא שאכן הנושא תקין.
מה שבטוח זה שהקניה הבאה שלי לא תיהיה בKSP.
תגובת החנות:
תמוהה בעינינו טענת הלקוח על כך שקיבל שירות לא מקצועי - ההיפך הוא הנכון, עלה חשש שהרכיבים לא יתאימו זה לזה בשל גודלם ולאחר בדיקה מעמיקה בנושא בסופו של דבר הורכב ללקוח מחשב לשביעות רצונו. עם זאת, יש לציין כי הלקוח כן פתח את המחשב על מנת להרכיב בו חלקים נוספים משלו. על כל פנים, פנייתו טופלה זה מכבר והחלק שאינו תקין הוחלף, הלקוח לא היה צריך "להגן על עצמו" או "להתווכח"- המחשב טופל בהתאם לאחריות ללא כל עלות נוספת מצד הלקוח.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה מחלקים
שם:
עדו
תאריך:
14/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב אישי וביקשתי שאני אבוא לאסוף אותו למחרת בערב כי ידעתי שאני יהיה באזור. הגעתי לסניף לפני שהמחשב היה מוכן, ותוך זמן קצר הם סיימו להכין אותו. מאוד מרוצה מהשירות ומהמחשב.
מוצר:
מחשב אישי Gaming
שם:
אוהד
תאריך:
14/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מדהים! הגעתי לקי אס פי ברחובות וקיבל את פני בחור מקסים בשם לירון בכר שבמשך כל זמן הטיפול היה מקצועי מאוד ואמין מאוד. אחרי שרכשתי את המוצר גילינו שמכשירי טאבלט עם סים אינם תומכים בחיוג טלפוני. למרות שהוא היה בעל ידע רב בתחום, זה היה חדש לו. הוא ניסה בכל דרך לטפל במוצג והתעקש להתקשר לאחראית רכש כדי לבדוק את הדברים גם מול לנובו (ואפילו התקשר אליהם לחו"ל!). בסופו של דבר הוברר כי אכן לא ניתן לבצע שיחות. הוא ביקש אישור מיוחד ואישר לבצע החזרת מוצר למרות שהוא תקין בגלל עוגמת הנפש.
משך שלוש שעות הייתי אצלו והוא לא הפסיק לטפל בי לרגע ועשה כל מה שהוא יכול לרצות אותי.
מוצר:
טאבלט s80
שם:
מיכאל
תאריך:
09/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום בסניף אצל מתן אלוש .
פשוט תענוג!
שרות נדיב , ממליץ ,מסביר והכי חשוב - כל הזמן מחייך!!
בוודאות אחזור שוב!
תודה
מוצר:
מצלמה דיגיטלית עם תיק וזיכרון IXUS 160
שם:
חנות בכפר סבא
תאריך:
09/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
השירות ברכישת המחשב היה לא נעים, יום לאחר לא ניתן שירות של לקוח אלא של עובר אורח מזדמן, לא הסכימו לתת שם או טלפון של מנהל בכיר יותר. שוקלת להחזיר את המחשב,
תגובת החנות:
לא ברור על מה מלינה הלקוחה - למחרת ביצוע הרכישה היא פנתה אל שירות הלקוחות בבקשה לערוך שינוי בהזמנה ונציג השירות דאג כי המוכר יחזור אליה. נציג המכירות אכן חזר אל הלקוחה ועדכן את ההזמנה לבקשתה. נציגינו היו אדיבים ונכונים לסייע בכל בקשה וצר לנו אם הלקוחה חשה אחרת - היא מוזמנת כמובן לפנות אלינו בדרכים המקובלות ולקבל מענה הולם לפנייתה.
מוצר:
מחשב i5
שם:
Hod
תאריך:
06/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב חדש מחנות ksp בחולון.
השירות היה מהיר,איכותי,והצוות עזר לי בכמה החלטות בנימה טובה.
אני בהחלט מרוצה מהשירות.
מוצר:
מחשב נייח -
שם:
אגנסה
תאריך:
06/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות באיזור פארק המדע ברחובות ללא כל ידע לגבי מה שאני רוצה לקנות , פניתי ללירון בכר אחד מעובדי החנות כבר מהבוקר בטלפונים על מנת שלא יקרה מצב שאגיע ולא ימצא מה שאני רוצה ובגלל חוסר היכולת להגיע במהלך היום , אם משך השיחה קיבלתי יחס אישי וענה לי על כל השאלות ששאלתי ואז כיוון אותי למחשב שרציתי לרכוש , הגעתי והייתי ממש מרוצה מהתוצאה והרכישה , המחשב מעולה ותודה רבה על העזרה וההכוונה והבנה , המחשב מצויין ואני ממש מרוצה ממה שרכשתי . ממליצה בחום על החנות והעובדים מצויינים , תפנו ללירון בכר בעל ידע רחב בתחום .
מוצר:
מחשב נייד L50-b-27n
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.