אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
231
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
2
3 חודשים אחרונים
13
1
11
6 חודשים אחרונים
28
3
24
שנה אחרונה
161
4
66
כל הזמן
431
9
219
נמצאו 659 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
nuak
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות המחשבים של ksp בקריון בקרית ביאליק ,קטנה אבל גדולה אין בזבוז זמן המוכר שי היה אדיב והשיב לכל שאלותי בצרוף הסבר מתאים ,חווית קניה נעימה.
מוצר:
מדפסת אלחוטית 4645 [b4l10c]
שם:
אסף
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה קיבלתי רכיב חומרה פגום (כרטיס מסך).
לאחר תהליך ארוך של בדיקות, הכרטיס הוחלף בכרטיס אחר.

לכל אורך התהליך אציין לטובה את השירות שקיבלתי מואלרי ויקיר עובדי החנות בכפר סבא.
במיוחד אציין לטובה את יקיר על יחס אישי - עדכן אותי בכל מה שקורה עד לתהליך קבלת המחשב.
מוצר:
מחשב נייח core i7 4790
שם:
Gabi
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
סניף קרית חיים . גדול ומרווח.תצוגה גדולה של שלל מוצרים.נקיון וסדר ברמה גבוה.
שירות הלקוחות מאוד מקצועי ענייני ואדיב. ברצוני לציין שאני לקוח מזה זמן רב של החנות בגלל המחירים הזולים של הרשת. אני נחשב ללקוח ששואל המון שאלות "חפרן" ובכל זאת קבלתי שירות עם המון סובלנות ונעימות. ממליץ בחום רב.
מוצר:
הארד דיסק ssd 120gb ls
שם:
Edna
תאריך:
17/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף החדש של ksp בסטלה מאריס.
התכוונתי לקנות טלפון סלולרי אבל לא מבינה כל כך בתחום
מוכר בשם שמיל עזר לי מאוד ובזכותו גם קניתי טלפון בתקציב שקבעתי לי וגם נהניתי משירות טוב.
כבר המלצתי לכל חברותיי לקנות אצלו.
מוצר:
טלפון סלולרי s3 mini
שם:
Lavrov Alex
תאריך:
17/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי הבוקר לסניף כפר סבא, הגעתי למוכר אדיב בשם אבי, מקצועי מאד, נתן יחס חברי ואישי שכמוהו עוד לא ראיתי, נהניתי מחוויית הקנייה ויצאתי מרוצה מאד, כן ירבו כמוהו!
אני בטוח חוזר אליו פעם נוספת לקנות., אחרי שירות כזה אין בכלל ספק.
מוצר:
טאבלט ומחשב נייד u430p
שם:
צלמים
תאריך:
12/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים.....
מקצוענים שם בסניף ביאליק, במשך השנים למדנו לסמוך עליהם בעיניים עצומות, שרות ויחס מעולים אין צורך אפילו לנסות מקום אחר. הצלתם אותנו לא פעם ולא פעמיים תודה רבה.
מוצר:
כונן חיצוני טראנסנד 3tb ts3tsj35t3
שם:
סמדר כל היופי
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה וחצי קניתי גלקסי 3S בסניף דרך עכו בקרית ביאליק. לפני כשבועיים הורדתי עדכון למנוע דיבור של סמסונג אשר שיבש את פעילות המכשיר לחלוטין.
מאחר והמכשיר כבר לא באחריות, הגעתי לסניף, ע"מ להתייעץ לאן לפנות ע"מ לפתור את התקלה. הסברתי שאני עצמאית, והמחשבה למסור המכשיר למעבדה לכמה ימים היא נוראה עבורי.
למזלי הרב ולמרבה הפלא, עובד בשם בועז אמר שינסה לעזור לי, כי יש לו כמה דק' פנויות (למרות שאין זה מתפקידו כלל ויש לו מספיק עבודה משלו...).
לבסוף, מאחר והתקלה היתה מסובכת, טיפל במכשיר 4 שעות! בועז לא ויתר, קרא באינטרנט על פתרונות אפשריים והתייעץ טלפונית עם אנשי מקצוע עד שפתר את התקלה.
אגב, בסוף הסתבר לי שבועז הוא מנהל הסניף!!
בקשתי לשלם על הטרחה והזמן שהקדיש, אך הוא סירב בכל תוקף.
אני חושבת שבועז הוא מופת למנהל והשירות שלו יוצא דופן בכל קנה מידה.
אין לי ספק שבעתיד, כל קניה שלי תהיה אך ורק ב- KSP בסניף הזה!!!
כן ירבו אנשים כמותו!!
ממליצה בחם לקנות בסניף הזה! השירות שווה כל שקל.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי I9300
שם:
אורי
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רשכתי Wii בסניף כפר סבא מאיש מכירות בשם יקיר. השירות שלו היה מצוין. יש לו המון סבלנות להסביר ולענות על כל השאלות שהיו לי והוא מקצועי ובעל ידע רב בתחום. אשמח לרכוש שם מוצרים נוספים.
מוצר:
Nintendo Wii Wii
שם:
Ella
תאריך:
08/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השבוע ביקרתי בסניף מת"מ בחיפה על מנת לקנות פלאפון חדש. ביקשתי תחילה NEXUS 5 אך המוכר האיר את עיניי שיש דגמים חדישים יותר שמאוד דומים לדגם זה, והציע לי את LG2 שלו עצמו יש. בן פלח (המוכר) הסביר לי באדיבות על הפלאפון החדש, והציע הנחה על אביזרים נלווים. כמו כן, מתן - מוכר נוסף בסניף התנדב לבקשתי להדביק מדבקת מסך למכשיר החדש ולמכשיר נוסף שהיה ברשותי, ועשה זאת במקצועיות רבה.
לסיכום, קיבלתי שירות אדיב ומקצועי בסניף מת"מ בחיפה, ואין ספק שאני אחזור לסניף זה לרכישות הבאות.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
maria
תאריך:
06/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ב- 22/10/2014 רכשנו מחנות KSP מסך מחשב. זאת הייתה מתנה לבעלי ליום הולדת , המסך היה לא תקין פיקסל שרוף באמצע המסך.
פניתי לשירות לקוחות של KSP אמרו לי להגיע לסניף באר שבע לבדיקת המסך. בסניף צלמו פקסל השרוף ושלחו לאחראית,
האחראית לא אישרה להחליף אותו,ואמרו לי אין מה לעסות תשאר עם המסך המקולקל . חשוב לי לציין שטרם עבר 14 ימי עסקים מיום הרכישה.
האחריאת ציינה שמחליפים את המסך רק בתנאי שיש 3 פיקסלים שרופים.
אני גר בערד נסעתי במיוחד על מנת שיחליפו את המסך. קניתי בחנות הזאת הרבה דברים ובאלפי שקלים, אף פעם לא חשבתי שהיתייחסו אלינו בצורה מזלזלת כזו.
לאחר מכן התקשרתי ללמעבדת חיון עזרו לי שם מאוד, הננציגה בשם קטי בדקה עם המעבדה שיש מסך להחלפה רק צריך להגיעה לפתח תיקווה בשביל ההחלפה. במעבדת חיון אמרו לי שבחנות KSP היו צריכים להחליף לי וזאת לא הפעם הראשונה שהם עוסים בעיות ללקוחות אם מוצרים להחלפה.
אני בזבזתי חצי יום על מנת לנסוע לבאר שבע פלוס דלק , ועכשיו צריך לנסוע לפתח תיקוה על מנת להחליף את המסך. זאת אומרת עוד יום עבודה ודלק והרגשה של אוגמת נפש מהמצב.
מוצר:
מסך מחשב u28d590d led 4k 28 inch
שם:
אבנר
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות KSP החדשה באזור התעשיה של פתח תקווה (דרך רבין) בשעת צהריים - לפני היה אדם מבוגר שרכש טלפון נייד והנציג סיימון הזמין לו בסבלנות רבה איך להשתמש במכשיר ומה הוא קונה.
לא רק זאת - עוד לפני שהגיע תורי הקפיד לשאול אותי מה אני צריך "כדי שלא אחכה סתם".
כשהגיע תורי התברר שסיימון לא רק נחמד ושרותי (אולי עקב מוצאו במדינה שאינה ישראל ובה שירות לקוחות אינו נחשב מילה גסה) אלא גם מבין ומקצועי.
הוא זיהה את דגם המחשב הנייד שברשותי רק על פי המתאם שבתוכו הגיע (אני הוצאתי את הדיסק עם המתאם) וידע להמליץ על דיסק SSD לא יקר מדי שיתאים בגודלו למחשב הנייד.
מזמן לא נתקלתי בתודעת שירות ומקצוענות משולבים יחד בכפיפה אחת - בוודאי אמשיך לבקר את סיימון ואת KSP פתח תקווה במידה ואזדקק לציוד הקפי נוסף בעתיד.
ישר כוח ותודה לסיימון.
אגב - למרבה הצער החוויה הזו לא מוכרת לי מסניפים אחרים של הרשת.
מוצר:
דיסק קשיח SSD למחשב נייד CSSD-F240GBLS
שם:
Yuval
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע של KSP בסניף בילו רחובות (ופעם-פעמיים גם בעד הלום אשדוד). בכל פעם אני יוצא מרוצה מהסבלנות והאדיבות של המוכרים, האמינות והמקצועיות. לא תמיד הם הכי זולים בהשוואת מחירים (למרות שלרוב הם בהחלט בין המשתלמים ביותר). אבל כשאני נכנס לשם עם ידיעה של איזה מוצר אני מחפש, או לפחות אילו אלטרנטיבות יש לי, הם תמיד יידעו להסביר את ההבדלים בין החלופות, או להציע חלופות נוספות שעונות על הדרישות שלי - מעולם לא יצאתי משם עם הרגשה ש"סידרו אותי" עם מוצר יקר מדי או לחילופין גיליתי שהמוצר לא עונה על הדרישות שלי.
בסופו של דבר, המקצועיות והאמינות מנצחות. אני ממליץ בחום.
(גילוי נאות: אין לי שום קשר אליהם מלבד זה שאכלתי מספיק קש במקומות אחרים כדי לדעת שאני בידיים טובות)
מוצר:
סלולרי Galaxy Ace
שם:
Roi
תאריך:
28/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין 2 מדפסות קאנון 395. דרך זאפ ראיתי שKSP מציעים את המדפסת במחיר אטרקטיבי.
נכנסתי לאתר של KSP, נכנסתי לסניף שדרכו רציתי להזמין את המוצר - קריון, ונאמר לי שאין בסניף 2 יח' מהמוצר. הופניתי לסניף אחר שלהם - קרית ביאליק.
התקשרתי לסניף לוודא שאכן קיימים 2 יח'. רציתי באותה הזדנות של שיחת הטלפון לבצע כבר את ההזמנה. נאמר לי שניתן לבצע הזמנה רק דרך אתר הבית שלהם.
ביצעתי את ההזמנה דרך האתר ונאמר שם שהחיוב יתבצע לאחר שנציג שלהם יחזור אליי טלפונית.
לאחר יום חזרו אליי טלפונית וביקשו ממני את מס' ההזמנה. נאמר לי בטלפון שההזמנה התקבלה אצלם אך ביצוע החיוב חייב להיות בחנות עצמה (?!).
לאחר כיומיים ניגשתי לחנות. חיכיתי כשעה עד שהגיע תורי.
ביקשו ממני את מס' ההזמנה, אך כשנתתי להם אותה, הם אמרו לי שהם לא מוצאים את ההזמנה הזו כלל.
לאחר שנאמר לי שיש להם בכ"ז את 2 המדפסות, רציתי לשלם עם כרטיס האשראי של החברה שבבעלותי ובבעלות שותפתי. הכרטיס היה רשום על שמה של שותפתי.
הם לא הסכימו לבצע את המכירה אלא אם כן שותפתי תגיע עצמה פיזית לחנות כדי לקנות את המוצר.
אמרתי תודה, איבדתם עוד לקוח.
תגובת החנות:
צר לנו על הבחירה לסלף העובדות, אך חשוב להדגיש כי אותו אדם הגיע לבצע רכישה בחנות וניסה לבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי שאינו רשום על שמו - דבר הנוגד לחלוטין את מדיניות החברה. הוסבר לו כי לא יתקבל כרטיס אשראי ללא נוכחותו ואישורו של בעל הכרטיס, וזאת במטרה להגן על לקוחותניו.
מוצר:
מדפסת מדפסת משולבת פקס Canon Pixma MX395
שם:
Lidor
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי LG G2 לפני חודשיים וחצי, קיבלתי אותו לא תקין .
ביקשתי לבטל את העסקה בעקבות פגם במוצר.
שולחים אותו ממקום למקום כבר חודשיים וחצי.
החלטתי להגיש תביעה בבית משפט נגדם.
תחליטו אתם בעצמכם אם לקנות או לא לקנות .
תגובת החנות:
אנו מצרים על כך שהלקוח בוחר לסלף את הדברים. הלקוח פנה בטענה כי המכשיר אינו תקין - הוסבר לו שהמכשיר ייבדק ובאם תאומת טענתו, כמובן שיוחלף המכשיר או יזוכה עבורו. הלקוח סירב בכל תוקף לכל הצעה לפתרון שניתנה לו ונמנע עד עצם היום הזה מלהגיע אל חנותנו להמשך טיפול.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
assaflv
תאריך:
26/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב NUC בסניף חיפה מת"מ, הגעתי הביתה הרכבתי את המחשב, הוא עבד במשך שעה והפסיק לעבוד.
חזרתי לאחר יומיים לסניף אך נאמר לי שהטכנאי בחופשה באילת ואין להם אפשרות לבדוק את המוצר, והפנו אותי לסניף רחוק יותר, גם שם לא מצאו את התקלה.
ביקשתי מוצר חדש אך תשובתם היתה לפנות לשירות לקוחות בטלפון,
למרות שהסברתי להם שהמחשב הוא כלי עבודה בשבילי וכל ההתעסקות הזאת גורמת לי להפסד כספי. ואני קניתי מחשב חדש ואין שום סיבה שזה יקרה.
בשירות הלקוחות ענתה לי פקידה בחוסר סבלנות שלא רצתה לעוזר, בקשתי לדבר עם גורם בכיר יותר נענתה בסירוב ונאמר לי לפנות אליהם במייל או בפקס.
גם במייל קיבלתי תשובות לא מספקות.

לבסוף בחוסר ברירה השארתי את המחשב לתיקון בחנות.

קניתי מחשב חדש מהניילונים, כל חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תעזור ללקוח שהתקלקל לו המחשב לאחר שעה עבודה.

בזבתי כסף, זמן ודלק ועדיין לא נפתרה הבעיה.

הטעם הרע של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

ממליץ לא לקנות בחנות זו עד שלא ילמדו לטפל בלקוחות לאחר קנייה!
מוצר:
מחשב נייד nuc
שם:
ritchie
תאריך:
23/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה נקנתה לצורך הדגמה. שאלתי את המוכר הם ניתן לגלוש אליה בדפדפן סטנדרטי ואין צורך באפליקציה מיוחדת. נאמר לי שכן ואף הראה לי את דף המוצר באתר של KSP בו מצויין כי למצלמה אפשר לגלוש באמצעות דפדפן ( IE BROWSING).
לאחר הקניה והפעלת המצלמה גיליתי שאין את התכונה המוזכרת למעלה. לקח המון זמן להגיע לתמיכה הטלפונית של KSP ומשם הופנתי לתמיכת היבואן שהייתה גרועה אף יותר מבחינת זמן התגובה בטלפון. בתמיכת היבואן הובהר שלמצלמה אין את התכונה המבוקשת.
פניתי לחנות בכפר סבא וביקשתי להחליף את המצלמה ומכאן התחיל הבלגן.
זה לא בעיה שלנו אתה צריך לפנות ליבואן להביא ממנו טופס כזה או אחר וכו וכו.
המוצר נקנה ב KSP ואם הם הוטעו או כל דבר אחר ע"י היבואן זה בעיה שלהם מולו ולא בעיה שלי מולו ואני לא צריך לעשות עבורם את העבודה מול היבואן.
תגובה של מקום נורמלי הייתה צריכה להיות - גם אם אינם יכולים להחליף לי את המוצר במקום - לפחות נבדוק את זה מול היבואן ונחזור אליך ולהחליף את המוצר אחרי שיתברר שאין למוצר את התכונה עליה מוצהר בדף המוצר.
בקיצור לא אקנה שם יותר וממליץ להתרחק.
מוצר:
מצלמת IP F-717
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.