אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
41 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
146
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
7
3 חודשים אחרונים
20
0
17
6 חודשים אחרונים
48
2
42
שנה אחרונה
79
4
63
כל הזמן
466
10
253
נמצאו 729 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
David
תאריך:
25/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא היה לי את הרגע ואת הזמן לרשום את זה ואני די מצטער על זה , אני חייב לציין שכבר מלא שנים אני קונה ברשת KSP ובכל פעם אני מתאהב מחדש , בשרות האדיב והמהיר , באיכות המוצרים והזמינות. אני רוצה לציין לטובה ולתת פידבק ענק לסניף קריון קרית ביאליק , הגעתי בתחילת השבוע לרכוש מחשב חדש , נציג המכירות הראה מקצועיות , סבלנות ואדיבות יוצאת דופן ובנוסף היה חסר לי חלק שהיה צריך להזמין מסניף סמוך , הנציג הרים צלצול ודרש את החלק היום ושזה "דחוף" , באותו היום הרכיבו לי את המחשב ובאתי לאסוף אותו. רבותיי , שירות כזה לא תמצאו בשום רשת מחשבים בארץ KSP היה הרשת מחשבים הכי טובה בארץ !!!!
מוצר:
מחשב נייח Z97X
שם:
אלעד
תאריך:
21/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
השבוע קניתי מהסניף ברמת גן עכבר אלחוטי במחיר של 120 ש"ח לצורך עבודה עם מחשב נייד, בזמן שימוש בעכבר התגלתה בעיה- שהוא נכבה בזמן עבודה, וכדי שימשיך לעבוד יש להדליק ולכבות אותו- תקלה מעצבנת ללא ספק.
לאחר פחות משבוע ממועד הרכישה חזרתי לחנות כדי להחליף את העכבר,וצרפתי פתק שמסביר בפירוט את הבעיות. ושם נאמר לי שהם צריכים לבדוק אותו לפני שהם מחליפים.
לקראת סוף השבוע KSP חזרו אלי וטענו שהעכבר עובד, ושאם יש לי בעיה עם זה אז לדבר עם שירות לקוחות.
בקיצור, אני קניתי עכבר חדש במיטב כספי, ועכשיו אני תקוע עם עכבר שנכבה רנדומאלית בזמן העבודה.
אחרי שנים של רכישות ב-KSP, אני לא אקנה מהם שוב.
זה לא משנה שלמוצר שקניתי יש אחריות של שנתיים אם KSP לא מממשים אותה, ואני חושב שכל חנות שמכבדת את עצמה היתה מחליפה את העכבר במקום, במקום לטרטר אותי סתם.
מוצר:
עכבר אלחוטי 7100P
שם:
elsvm
תאריך:
12/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי.
שאלתי את המוכר במידה ויש בעיה כגון פיקסל שרוף
מה עושים
המוכר הסביר לי שבשבועיים מרכישה מגיעים לחנות ואם יש לדוגמה פיקסל שרוף יחליפו לי במקום את המכשיר
שאלתי על בעיה של פיקסל שרוף כי אני נתקל בזה הרבה. פשוט אנשים לא שמים לב ולי זה מפריע ואני שם לב לזה
לצערי היה פיקסל שרוף במכשיר למחרת הגענו לחנות אך לא רצו להחליף. אמרו לדבר עם שירות לקוחות דברנו איתם וגם לא רצו, למרות ששאלתי ברכישה על מצב כזה

בקשתי לבטל עסקה בהתחלה טענו שהקופסה פתוחה למרות שהמוכר פתח לי אותה. (הכל היה ארוז בפנים כולל הכבל טעינה שלא נפתח)
אחכ אמרו שאני ימסור את המכשיר לבדיקה לכמה ימים ואז יחליטו.
בקיצור אני לא מתכוון לקנות שם יותר גם לא בשקל אחד.


.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך יש להדגיש פיקסל שרוף אחד אינו נחשב לתקלה לפי התקנים המקובלים. עם זאת וכשירות טוב פנתה חברתנו ליבואן בנסיון לעזור ככל האפשר בנושא ולבסוף המכשיר הוחלף ללקוח לחדש.
מוצר:
טלפון סלולר 9195 מיני S4
שם:
sharon
תאריך:
12/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
ב"ה
דבר ראשון - אין אפשרות לרכוש דרך אתר האינטרנט. מתבצעת הזמנה ואז נציג מתקשר להמשך ההזמנה.
רכשתי דרך האתר כונן קשיח חיצוני. מובטח מענה של נציג תוך יום אך רק לאחר מספר ימים נוצר קשר. לא הייתי זמין (זה היה בשש ועשרים בערב) והושאר מסרון שאחזור אליהם. חזרתי למחרת והנציג אמר לי שהמוצר לא קיים במלאי...
הזמנתי את המוצר במקום אחר וסתם מרחו לי את הזמן...
מוצר:
כונן חיצוני STCA3000200
שם:
קובי כהן
תאריך:
10/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב למשחקים בסניף קינג גורג ירושלים.
ממוכר ששמו מתן.
הוא עמל וטרח לבנות יחד איתי מחשב שיתאים לצרכיי,והסבלנות הוא ענה לשאלותיי(והיו הרבה)
המחשב היה מוכן בזמן מהיר מאד ואני נהנה מכל אגע.
יישר כוח מתן כן יירבו מוכרים כמוך
מוצר:
מחשב רכיבה גיימינג
שם:
Eldad
תאריך:
08/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כבל לאייפון 5, הכבל נשרף ברגע שהכנסתי לחשמל והתחלתי להטעין.
המטען שהיה מחובר היה מקורי וגם הטעין כבלים אחרים לפני ללא שום בעיה.

כשבאתי לחנות נאמר לי שאין אחריות כי זה נזק פיזי.
מיותר לציין שזה כמובן נזק שנגרם בגלל בעיה בייצור של המוצר ולא עקב שימוש לא תקין !!

מה הטעם בלתת אחריות למוצר אם הם פשוט מתנערים ממנה ??

אני לקוח של קייאספי כבר שנים, אבל מעכשיו לא אקנה יותר ברשת, לא אכבד מי שלא מכבד אותי.
מוצר:
כבל לאייפון 5 CST004i
שם:
גמאל
תאריך:
06/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה ביום חמישי 26.02 לאחר 16 שיחות לשירות במאמץ להשיג את הבנאדם האחראי על ביצוע ההזמנות.
הסברתי לבנאדם שהמשלוח דחוף, שיכין את ההזמנה באותו יום או למחרת.
הייתי סבלני והמתנתי שבוע, ביום חמישי 5.03.15 התקשרתי לשירות לבקש מס' למעקב דואר רשום, הנציגה הסבירה שהחבילה עוד לא נשלחה ולכן אין מס' למעקב.
ז"א ששבוע שלם עושים צחוק וההזמנה עדיין לא נשלחה.

אם ההזמנה הייתה מתעכבת בדואר אל הייתי בא בטענות לחנות, אבל שבוע שלם שהיה לכם מספיק זמן להכין את ההזמנה ולשלוח אותה אבל במקום להכין אותה היא נשארה על הנייר והחיוב כבר מופיע באשראי.

למה להעביר חיוב באשראי כאשר עדיין לא הכנתם את ההזמנה ?!
איזו מין התנהלות זו ?
שבוע שלם שההזמנה תלויה באוויר ולא נעשה עם זה כלום.
זה לא מחשב שצריך להרכיב, זה טלפון סלולרי שיש לכם במלאי או שאין לכם.

ביקשתי 8 פעמים שנציג האחראי על ההזמנה יחזור אליי ויעדכן אותי בסטטוס ההזמנה אבל אף אחד לא דיבר אתי.

להעביר חיוב באשראי הם יודעים, אבל להכין הזמנה פשוטה לוקח שבועיים.

לא עןד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Ace 4 LTE
שם:
remez
תאריך:
06/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ויעיל .נכונות לעזרה ללקוח וניהול החנות באופן מקצועי על ידי מושיקו.
המוצר הגיע מהר ובפחות זמן ממה שהובטח..
ממולץ לעבוד איתם
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 Neo I9301I
שם:
יוסף
תאריך:
05/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר רב של חומרות בבניית מחשב באופן עצמאי.
הגעתי ממרחקים לסניף רימונים באילת.
למזלי הגעתי למוכר בשם איתי.
קיבלתי מאיתי שירות נהדר ומקצועי.
איתי עשה מעל בכדי שכל הרכיבים יגיעו עבורי.
פניתי לאיתי במספר רכישות וללא ספק שרות כזה מהווה דוגמא נהדרת לכל חנות שמכבדת את עצמה.

שרות נעים, אנושי ומשתלם.
תודה רבה איתי.
מוצר:
מספר רכיבי מחשב להרכבה עצמית אחד מהם לוח אם Asus Rampage V Extreme
שם:
aknv
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פתחתי את האריזה וקראתי את חוברת הוראות השימוש. הבנתי שלנגן אין אפשרות של הקלטת שיחה. חזרתי לחנות , בקשתי והסכימו להחליף למוצר אחר. איש המכירות בירר איתי את הסיבה למה אני רוצה גם אפשרות של הקלטה. לאחר שהסביר לי את יתרונות המכשיר שקניתי לעומת המכשיר שרציתי במקום המכשיר שקניתי, ולאור התרשמותי מהבנתו המקצועית הטובה במגוון המוצרים, החלטתי לא להחליף את המכשיר ולהישאר עם המוצר המקורי שקניתי. חזרתי הביתה, הפעלתי את המוצר, התקנתי בו את המוסיקה שאני אוהב והקשבתי למוסיקה. איכות השמע מעולה והפתיעה אותי לטובה. אני מאוד מרוצה שהקשבתי בעצתו של איש המכירות.
מוצר:
נגן MP3/MP4 Sansa clip Sport 8GB
שם:
mclaren
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
היום (יום שני ה 02.03.2015) הגעתי אני וחברתי לסניף KSP בפתח תקוה ברחוב המכבים סביב השעה ,11:00 הגעתי לסניף לאחר בירור מלאי במטרה לרכוש 2 מארזי מחשב, הארדיסק אחד, מסך מחשב, מאווררים למעבד, מאוורים למארזים ו 2 ספקי כוח. רכישה בעלות כוללת של כ 4500 שקלים פחות או יותר. בסניף לא היה תור .
את הליך השירות הגרוע שקיבלתי, קיבלתי מבחור שסרב לומר לי את שמו אך הוא ישב בעמדה מספר 2 (העמדה השמאלית).
כבר מההתחלה לצערי המוכר לא היה מסביר פנים בכלל, הוא שידר הרגשה של אדם מאד לחוץ ושכל הליך הרכישה מותנה בטובה שהוא עושה עבורי
לאחר שהמוכר דיבר בחוצפה לחברתי ושלח אותה "לעשות מחקר בבית" היא הבינה שאין עם מי לדבר ובחרה לצאת מהסניף.
אני הייתי סובלני מעט יותר והתקדמתי עם המוכר בהליך ההזמנה. לאחר שהמוכר התחיל להזין את פרטי ההזמנה הגעתי לשלב בו ביקשתי ממנו להוסיף למארז שרציתי לקנות (P280 אנטק )מערכת קירור מים עבור המעבד. שאלתי אותו שאלה פשוטה וטריוויאלית: "האם מערכת הקירור תואמת בגודלה למארז"...היות ומדובר ב 2 רכיבים אותם אני רוכש אצלכם, נראה לי טריויאלי לדעת שהם תואמים....המוכר התחיל להיות מאד חצוף, קצר רוח...סירב לענות לשאלתי, קם באמצע שאני מדבר איתו, הרים את הקול שלו עליי, התפרץ לדברים שלי, אמר לי שהוא יחתים אותי על חוזה שאומר שאני יודע איך מרכיבים את מערכת הקירור (מבלי לשאול אותי אם אני הוא זה שמרכיב את המערכת או לא). בנוסף, חזר עשרות פעמים ואמר שהוא לא מתכוון ללמד אותי, שהוא רק מוכר והוא צריך להעביר לי את המוצרים ולא ללמד אותי. הסברתי לו שמעולם לא ביקשתי ממנו שום הדרכה ביקשתי ממנו התאמה בין מוצרים שאותם הוא מספק לי.
המוכר היה חצוף בצורה שאין כמותה, לא היה מקצועי, לא היה מנומס, הרים את הקול שלו עלי, התנהג בחוצפה כלפיי וכלפיי חברה שלי, לא נתן לי לסיים להסביר את הדברים אותם אני רוצה וישר אמר לי שהוא לא יודע, ושמבחינתי הרכיבים לא תואמים. העיקר לא למכור ולא לתת שירות.
לצערי נאלצתי לעבור לסניף קרית אונו רק משום שלם יש את המארז אותו רציתי וקיוויתי ששם אקבל את המידע המיוחל, דבר שקרה בסופו של דבר.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, קי.אס.פי. שמה דגש רב על מתן שירות ללקוחותיה ואנו לא מתפשרים על שירות פחות ממצוין.
אנו מבטיחים לבדוק את טענת הלקוח לגבי התנהלות הסניף.
אנו מודים ללקוח על הפניה.
מוצר:
מסך מחשב 2 מארזים, 2 ספקי כוח, הארדיסק ועוד u2412m
שם:
nofarf
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביום 13.2.15 קניתי מחשב של DELL, אתמול בתאריך 25.2.15 המחשב העלה מסך כחול והווינדוס לא עלה בלי שנעשה דבר למחשב ! יש לציין שעדיין הייתי בטווח האחריות של ה-14 יום, פניתי לKSP ראשון לציון, פניתי אל הנציגים בבעיה שנוצרה לי ושהמחשב לא עולה ונאמר לי על ידם שהם רק מוכרים ושאין להם מה לומר לי או לעשות ושזה בעיה שלי. התקשרתי לשירות לקוחות של חברת KSP לנציגה שטענה שגם לה אין מה לעשות בנידון ושאפנה לחברת DELL. לאחר מסכת ייסורים ובטענה של אי אפשרות להגיע אל המנהל שירות הלקוחות של KSP, בסופו של דבר לאחר כשעה רן המנהל של שירות הלקוחות KSP יצר איתי קשר ואמר שהוא ידאג לי באופן אישי שהמחשב יתוקן למחרת ושלא אדאג ולכל בעיה עליי לפנות אליו. היום בתאריך 26.2.15 באתי לאסוף את המחשב - אכן המחשב עולה כמו שהובטח, אך נגרמה בעיה גדולה יותר ממה שהייתה !! הטכנאי ששמו זאב לא התקין לי את המחשב כראוי ולא ניתן להוריד תוכנות מסוימות כי הוא ניצל את מלאי המקום ע"י התקנת הווינדוס ובכך המחשב מגיב לאט והSSD שבמחשב איננו פועל ולמרות ששילמתי סכום נוסף על מנת להתקינו במחשב. וטען כי: "התקנתי את הווינדוס לבינתיים שיהיה לך מחשב שאחר כך תפני לDELL ושהם יסדרו לך" . בסוף מתברר שהוא איננו טכנאי של מחשבים ניידים אלא נייחים ואין לו כל הבנה בתיקון מחשב כזה. התקשרתי שוב לשירות לקוחות וביקשתי לדבר עם המנהל רן, הנציגות לא איפשרו לי לדבר איתו למרות שהוא ציין בפני שכל בעיה שיש לי לבקש אותו. אחת הנציגות אפילו ניתקה לי את הטלפון בפרצוף. יש לציין שאני כרגע נמצאת עם מחשב של פחות משבועיים שהחברה שממנו קניתי ממנה עשתה ממני צחוק ואני תקועה עם מחשב יקר ולא שימושי לעת עתה. בקיצור אני לא אעבור על זה לסדר היום, ולא ממליצה לכם לרכוש שם כ-ל-ו-ם. לחברה כזו עם מלמעלה מ30 סניפים בארץ לא ציפיתי ליחס מזלזל שכזה
מוצר:
מחשב נייד Vostro
שם:
בת משה
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף עפולה על מנת לקנות כבל טעינה. המוכר היה אדיב מאוד , מקצועי והגון.
חווית הקניה הייתה שונה באופן בולט מזו המתרחשת לעיתים קרובות בחנויות מחשבים בהן המוכרים מתנהגים בהתנשאות כלפי הלקוח ,מניחים שהוא לא מבין ומנסים לגרום לו לקנות מוצרים נוספים.
מוצר:
כבל לאייפון (1m(md818zm/a
שם:
Yaniv
תאריך:
27/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שירות לקוחות מזעזע (!) אותו זכיתי לקבל בסניף קרית אונו כאשר הסברתי בדיוק באיזה מפרט מחשב אני מעוניין משום שאני מבין בתחום וידעתי כבר מה אני רוצה זכיתי לשאלות הזויות מהמוכר במקום כמו "מאיפה אתה בארץ?" "מי ישלם על כל זה?" "מי אני ומאיפה יש לי את הכסף?" לאחר שניסיתי להסביר לו כי אני אדם בוגר בן 30 שהחליט שהוא מעוניין לרכוש מחשב השאלות הלא ברורות הללו נמשכו החלטתי לעזוב את המקום בהרגשה נוראית אני חייב לציין.
החלטתי שלסניף הזה אני לא יחזור יותר לעולם ולאחר מחשבה של כמה שבועות החלטתי לנסות שוב את האחד מסניפי הרשת והפעם הגעתי לסניף דרך רבין בפתח תקווה. השינוי ברמת השירות והיחס הורגש מהדקה הראשונה, קיבלו אותי שלושה גברים מקצועיים ונחמדים שעונים לשמות גיא, גל ועוד בחור בלונדיני שיסלח לי שאני לא זוכר את שמו. הם טיפלו בי במסירות, הקשיבו לבקשות שלי, לא זילזלו בי לרגע לעומת סניף קרית אונו ולכן זכו בי בתור לקוח ששילם 12 אלף שקל על מחשב גיימיניג מהשורה הראשונה. בזכות שלושת העובדים הללו דעתי על הרשת השתנתה לחלוטין, הבחור הבלונדיני הבטיח לי מועד אספקה של החלקים שביקשתי ועמד במועד הזה ללא דופי, סך הכל תוך 48 שעות קיבלתי את כל מה שרציתי וזה מרשים מאוד!
קיבלתי יחס חברי ומקצועי למרות שהיו הרבה אנשים בסניף, אגב כל הלקוחות קיבלו יחס אישי ומקצועי למרות העומס וזה ראוי לציון לשבח.
הם התקשרו לסניפים אחרים לוודא שיש במלאי את החלקים שרציתי ושריינו לי אותם במקום בזמן שהייתי איתם ולא יצאו בהבטחות שווא אלא עמדו בכל מילה והבטחה שלהם.
לכן אני רוצה לציין לשבח שוב את גיא,גל והבחור השלישי הבלונדיני על מקצועיות, אדיבות, שירות מצוין ויחס חם. למרות שהבקשות שלי היו שונות משל לקוחות רגילים שמחפשים מחשב סטנדרטי לבית הם לא הרימו גבה לרגע, הקשיבו לכל בקשה וענו על כל שאלה ועל כן אני רוצה למסור להם תודה !

את הציון הכללי לרשת הורדתי אך ורק בגלל היחס הדוחה שזכיתי לקבל מסניף קרית אונו.
מוצר:
מחשב גיימינג מודלים שונים.
שם:
מיתר
תאריך:
26/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף חיפה רוממה ניגשתי למחסנאי הוא הסביר לי על 2 מוטות סלפי שיש להם ואת ההבדלים ביניהם היה מקצועי ביותר נתן שרות טוב ועדיב ביותר ואפילו הצתלם איתי עם המוט. נהנתי מהשרות ומההרגשה הכפית שנתנו לי בסניף וללא ספק אחזור לשם עוד D:
מוצר:
מוט סלפי Telescopic selfie stick
שם:
Pavel
תאריך:
25/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר, ביכשתי משלוח עד הבית. חיכיתי למשלוח עד יום ההחרון.המשלוח לא הגיע בזמן הנקוב. בגלל זה ביטלתי את העסקה.
מוצר:
אוזניות,טלפון סלולרי ,כונן קשיח,כיסוי לטלפון Fonepad 7 Z2560 1.6GHz 16GB ,Jabra Sport Corded Stereo Headset 570705
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.