דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מתקני ומטהרי מים (כרמיאל)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טיב המים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטיב המים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
8
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
6
0
2
נמצאו 8 חוות דעת גולשים על טיב המים
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
19/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות הבטחות חוזרות, המוצר לא הגיע גם לאחר כ 3 שבועות.
למרות הבטחה לבטול העיסקה - יום ה' האחרון - לא בוצע,

מראש לא נשלחה שום חשבונית במייל לאחר לקיחת פרטי האשראי. ולמרות שחיוב ירד בתחילת החודש...

לא ממליץ

עודד
מוצר:
מע' סינון 5 שלבים 5 שלבים
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
27/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דברתי עם ינון כמדומני נציג מכירות הבחור עינני סבלני והציל אותי מקניה מוטעית של מוצר בסבלנות ובמקצועיות לאחר ההזמנה נאמר לי שהמוצר יגיע אלי תוך כשלושה ימים. לאחר יום התקשרו כבר מהחברה לספק לי את המוצר הוא הגיע בצורה שהובטח עם כל האביזרים אני יכול לומר שאף פעם לא נהנתי מכזו חווית קניה באינטרנט ממליץ בחום לכולם
מוצר:
מטהר מים 4 שלבים
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
michael
תאריך:
27/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בר מים טייגר דרך האתר של טיב המים
תוך יום התקשרו אליי כבר לתאם הגעה של טכנאי
הטכנאי מטעם החברה הגיע מהר ובזמן

יום לאחר ההתקנה גיליתי שהמצר פגום והוא לא מציא מים קרים. דיי נדיר, אבל קורה בכל מוצר
הודעתי לטיב המים, שרות הלקוחות שלהם היה אדיב מאד ותיאמו לי עוד באותו שבוע טכנאי שבא והחליף לי את המוצר
עכשיו הכל עובד מצויין
ממליץ בחום
מוצר:
בר מים טייגר
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
18/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19.8.10 הבן שלי הגדול רכש באמצעות "זאפ" מחברת "טיב המים" עבור המשפחה באישור ראש המשפחה מיני בר מדגם אולימפיק. בתאריך 23.8.2010 הגיע מתקין נחמד בשם שרון והביא והתקין את המכשיר בבית המשפחה, במעמד ההתקנה ביקשנו שלא יפעיל את מתקן המים הימים שבמכשיר משום שבשלב זה אין אנו נשתמש בו, ייתכן שהשימוש בו יהיה דוקא בחורף ואכן כך עשה.המכשיר עבד תקין לשביעות רצונינו עד ליום 2.11.10 כאשר בצהרי היום נשמע צפצוף מוזר מהמכשיר, ולא ייחסנו לכך כל חשיבות, בערב שוב כשרעייתי היתה במטבח שוב נשמע הצפצוף המוזר, ניגשתי למכשיר וראיתי קוד מוזר בצג האלקטרוני של המכשיר, ניסיתי ללחוץ על כפתור המים החמים וראיתי שהוא לא עובד. התקשרתי לשרות של "טיב המים" ושאלו אותי מה אתה רואה על המכשיר, אמרתי:E1 , אמרו לי : טוב נשלח אליך טכנאי, מדובר ברגש אלקטרוני שכנראה הלך, 5 דקות עבודה והכל חוזר לקדמותו, הטכנאי יבוא בשבוע הבא ביום שני 8.11.2010 , ואכן הגיע טכנאי בשעה שסוכמה, אולם לתדהמתי והייתי נוכח בבית בשעת עבודת הטכנאי, ראיתי שהוא מפרק את המכשיר לגורמים, מעין "אוברול" למנוע מכונית, שאלתי אותו מה אתה עושה? אמר לי : מיכל החימום הלך עם כל מערכותיו האלקטרוניות, אמרתי לו : אמרו לי : שהלך רגש אלקטרוני 5 דקות עבודה ונגמר, השיב לי : לא זו עבודה של שעה וחצי, וראיתי בעצם שמדובר בתיקון שהוא למעשה עלות של 50% של המכשיר כשהטכנאי חותך את הבידוד בין החם לקר במכשיר ובעצם הפך את המכשיר גם אולי לא בטיחותי וזאת על מנת לתקנו, בנקודה זו רתחתי והתקשרתי לשרות וביקשתי החלפת מכשיר חדש לאור התוצאה של התיקון לעומת מה שהובטח לי בטלפון על מהות התיקון ובייחוד בתיקון שנוצר במים החמים ללא כל שימוש מצידנו ובעצם אי הפעלתו מאז שקיבלנו את המכשיר,ואני ומשפחתי איננו מרוצים במצב זה מהתיקון ומהמכשיר לאור כך שהמים החמים לא הופעלו מאז קבלת המכשיר להזכיר שהמכשיר היה אצלינו כחודשיים. שרון מהשרות הודיע לי שייתכן ומדובר "בדפקט" ייצורי מחו"ל ועד למחרת בצהריים יתן לי תשובה סופית לענין החלפת המכשיר בחדש. ואכן לשמחתי הרבה שרון מתקשר למחרת ומןדיע כי הנהלת החברה בחליטה לא רק להחליף את המכשיר אלא לפצות אותי בדגם יותר משוכלל מסוג "אקוה טל" דיגיטלי וזאת ללא כל תוספת תשלום מצידנו. נקבע יום להחלפה ליום 15.11.2010 ואכן עמדו בהבטחתם. אין לי אלא לברך אותם ולו ירבו כמותם נותני שרות ואנשים נפלאים כאלו שיודעים להעריך את הצרכן האזרח ובעיקר הגינות ועסקים הוגנים. אני מאד מאד ממליץ על החברה, שרותיה, הגינותה ומכשירה, אין ספק שראויים הם לצל"ש העסק האמין והשרות האדיב. יישר כח להם !
מוצר:
מיני בר אולימפיק water line
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
27/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כצרכן אינטרנטי מובהק ומסור מעולם לא ניתקלתי ביחס הוגן, אנושי ושירותי מסוג זה.
בעת הזמנת המוצר הוסבר לי בניחוחות מופלאה ובממקצועיות מירבית על פרטי המוצר ועל מערכת סינון המים שביקשת לרכוש.תואם לי מתקין במהירות וכמו שהבטיחו המוצר הגיע בזמן והותקן בצורה מושלמת.
בסוף עוד התקשרו ושאלו עם הכל בסדר ואני מרוצה?
גבירותיי ורבותיי חד משמעי לרוץ ולקנות...
מוצר:
מיני בר
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
26/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה גם ספק וגם נותנת שירות למוצר תחת אחריות.
כספק - את ההזמנה ביצעתי דרך טלפון. עובד החברה שרון נתן שירות אדיב ולמחרת המכשיר כבר הותקן בביתי.
כנותני שירות לאחר קנייה – מייד לאחר התקנת המוצר הודעתי לשרון שהמכשיר רועש. עוד מספר ימים טכנאי של החברה בדק את המכשיר והחליף אותו לאחר מאותו דגם בתקווה שזה יפתור את הבעיה. אבל זה לא עזר. בעת שכבר שקלתי לבטל את העסקה קיבלתי משרון הצעה להחליף את המכשיר לדגם אחר של חברה אחרת ללא תוספת תשלום למרות שהמכשיר עלה יותר מהקודם.
לאחר ההחלפה הבעיה נפתרה והכל הסתדר.
חובה לציין לטובה את התנהלות של החברה לאחר רכישה, אדיבות של כול העובדים, לקיחת אחריות ודאגה לשביעות הרצון של הלקוח.
במשפט אחד – כספק טובים, כנותני שירות לאחר קנייה טובים מאוד.
מוצר:
מיני בר 2 ברזים
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
01/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיני בר דור 2 אפור שחור
אני מאוד מפחד לתת כרטיס אשראי באינטרנט לכן ביצעתי הזמנה טלפונית
המוצר הגיע תוך 3 ימים שירות טוב מאוד
מוצר:
מיני בר דור 2
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply