דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר גאדג'טים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ליאל אמריקן סטייל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באמריקן סטייל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
2
5
נמצאו 7 חוות דעת גולשים על אמריקן סטייל
תמונת משתמש
שם:
יאיר אדר
תאריך:
30/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן והיה מאד קל להזמין את המוצר, אם זאת , קיבלתי את המוצר עם בעיה בשליטה, הלכתי לחנות בפעם הראשונה והם "התנערו ממני" , לאחר מכן הלכתי לחנות בפעם השנייה ( אני גר באשדוד , להגיע לראשון זה רחוק! ) והוא לקח את המסוק לתיקון. לאחר שבועיים ( הזמן שהבטיח לי המוכר ) הבטיח שהמוצר יחזור, והוא לא חזר. התקשרתי לשאול מה קורה עם המוצר יום אחרי יום, אבל הוא סיפר לי שיש ליצרן שלו "תערוכות" והוא לא יכול לתקן. ( איך יכול להיות שחברה שלמה כזאתי ענקית כמו דאבל יו אל טויס מושבתת לגמרי בגלל כמה תערוכות????! ) המוכר הבטיח לי שהמסוק יחזור עוד שבוע , שבועיים כמה שייקח , וזה אחרי שדיברתי איתם המון בטלפון וגם המוכר דיבר לא יפה, בצעקות, ולא כמו שצריך להתנהג ללקוח.
מוצר:
מסוק על שלט 4 ערוצים quadcopter UFO force v949
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
01/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב - 17/5/2010 רכשתי לבני דרך האינטרנט מכונית עם שלט הנוסעת על קירות בסך 167 ש"ח כולל משלוח. לאחר מספר ימים הרגשנו שאינה תקינה ושלחנו חזרה לחנות. ביקשנו זיכוי ואו מוצר אחר במקום. עד היום - 1/9/2010 כל מוצר שביקשנו במקום והנמצא באתר האינטרנט, נאמר לנו שאין במלאי, צריך להגיע וכו' וכו'... מה שנקרא - הלך הכסף.
מוצר:
מכונית שלט נוסעת על קירות
תמונת משתמש
שם:
ליאל
תאריך:
21/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19.5.10 ביצעתי הזמנה ומאז כל שבוע הנציגה, שדרך אגב הייתה מאוד נחמדה ובאמת שירותית,ועדכנה אותי בכל פעם לגבי סטאטוס ההזמנה ולמרות שלכאורה אני עוד לקוחה בשבילה קיבלתי יחס אישי מאד, דבר נוסף שחשוב לציין המערכת לא מחייבת את הלקוח עד שהמוצר לא מגיע ליעדו.
את המוצר אגב קיבלתי באיחור משמעותי מאד.
מוצר:
אורגן אלקטרוני
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
28/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כמה ימים סיגריה אלקטרונית מהחנות בכפר סבא אז ככה השרות על הפנים המוצר שהוא מספק לך הוא פגום או משומש וכל פעם שהלכתי להחליף קיבלתי מוצר יותר דפוק והמחיר שהוא נותן לך יותר יקר מהסניף בראשון.אבל לעומת זאת החנות בראשון מצוינת המוצרים שם חדשים והשרות מדהים אז תזכרו שהזהרתי אתכם ואם לקנות באמת רק מהסניף בראשון ולא דרך האתר. כי דרך האתר המחירים יותר יקרים ב-30%
מוצר:
סיגריה אלקטרונית
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
24/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטיסן הגיע כקיט, הורכב על ידינו ונטען לפי ההוראות ולפי הנחיות שבקשנו טלפונית.
טס כ-10 עד 20 שניות באויר- בעיית דחף במנועים-למרות שנמסר שיכול לפחות 8 דקות. שלחנו את הטיסן בחזרה קבלנו אחר. טיסן זה לא טס בכלל-לא היה דחף במנועים. בשלב זה הבטיח מנהל החנות ג'וני שנקבל את כספנו בחזרה, שלחתי את הטיסן לחנות לאחר שגם מטען מקצועי שהשגתי לא פתר את הבעיה. עד היום עומדת החנות בסירובה להחזיר לי את כספי, בטענה שהחזרתי באיחור, למרות שג'וני לא הגביל אותי ב-14 יום.
שורה תחתונה: הלקוח שילם גם את מחיר המוצר, גם את מחיר המשלוחים, המוצר התקול נשאר בחנות הלקוח נשאר ללא כספו.
שמרתי את ההתכתבות עם החנות, המעידה על אמיתות דברי.
מוצר:
טיסן חשמלי סופר סוניק
תמונת משתמש
שם:
ואדים
תאריך:
31/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סיגריה אלקטרונית ב 700 ש"ח שהחלפתי לפחות כמה פעמים כי זה לא עבד ועדיין לא מרוצה מהמוצר, אחריי זה אמרו לי שאני יכול לשדרג את המוצר לדגם יותר חדיש לסיגריית "גולד" בתוספת של 100 ש"ח אבל זה לא יסתיים כך יפה כמו שזה, ההפרש היה צריך להיות ב 50 ש"ח... הם הודיעו לי שלפי החוק בגלל ששימשתי במוצר (שגם היה לא תקין) הם צריכים להוריד 15% אחוז מעלות המוצר כדי לשדרג אותו.. בסוף שילמתי 200 ש"ח זה הגיוני ?!! סיגריה שקניתי הי "Smoking Everywhere רגילה " ושדרגתי ל "גולד Smoking Everywhere"
מוצר:
סיגריה אלקטרונית גולד
תמונת משתמש
שם:
ארקדי
תאריך:
24/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בבדיקה בזאפ את המסוק הזה ליומולדת של הבן שלי גם שילמתי 45 שח למשלוח מהיר שהגיע לאחר יום ו24 שעות כי היזמנתי אחריי 1 בצהריים לא מבין מה קשור אבל לא משנה בכל מקרה קיבלתי תמוצר הבן שלי בא אליי אחריי כמה דקות ואמר לי שהשליטה שלו היא במעגלים על הפנים אני בדקתי בעצמי ובאמת ניראה כמוצר זול פשוט פלסטיק שעף בסיבובים בכל מקרה הבן שלי המשיך לשחק ואחריי כמה ד' באמת ראיתי שזה זבל הוא בא אליי בדיוק לאחר 10 ד' של משחק והמסוק כולו שבור ועקום
בדקתי את הכל שמתי את בקופסא והלכתי לחנות זולה ואמינה בשם טיסן חיפה המון שנים שמה לא משתתף בכלל בהשוואת מחירים ומה מיתגלה לי שאותו מוצר אותו דגם שווה בדיוק 200 שח בקיצור אכזבה גדולה גם כשהיתקשתי אליהם אומרים לי המוצר שבור צריך עלות של כסף לתיקון כן בטח אני יתחיל להשקיע במסוק עוד פעם ועוד פעם וכתוב בפירוש שהוא מחלקים טובים וקל לשליטה ונשלט טוב!!! פשוט על הפנים כל הסיפור הזה 350 שח הלכו לי לפח!
מקוה שלא תעשו טעויות כאלה גם.!
תגובת החנות:

הלקוח רכש מסוק אפאצ'י 3 ערוצים, כלל בכל המסוקים זה שצריך ללמוד איך להטיס אותם ומדי פעם יש שבירות. אם המסוק טס במעגלים אז צריך ללחוץ על כפתורי הקיזוז שיש בכל מסוק כדי ליישר אותו. אנחנו מצטערים שהמסוק התרסק ונשבר אבל מסוקים על שלט זהו משחק הובי ולפעמים יש שבירות, למרות שיש מסוקים עמידים מאוד עדיין אין דבר כזה בלתי ניתן לשבירה. אנחנו תמיד דואגים לתת הדרכות לכל לקוח שרוצה על מנת לצמצם את הסיכוי לשבר.

אנחנו מציעים שירות תיקונים לכל שבר שמעבר לאחריות, כמובן שהתיקונים עולים כסף אבל מחירי תיקון אצלנו הם אך ורק מחירי העלות של החלקים ואנחנו עושים זאת כמחווה שירותית.

בכל מקרה הלקוח לא היה מרוצה ובאנו לקראתו, הצענו לו לשדרג למסוק אחר שרצה (שעלה יותר מהמסוק המקורי) והצענו לקזז את מחיר התיקון על המסוק הישן וגם לקזז את מחיר ההפרש מהמסוק החדש ולשלוח לו מסוק חדש יותר יקר ללא עלות.

מוצר:
מסוק עם שלט ah-64
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply