דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטריק סטור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באלקטריק סטור ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
38
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
17
0
21
נמצאו 38 חוות דעת גולשים על אלקטריק סטור
תמונת משתמש
שם:
מקרר סמסונג
תאריך:
01/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלק התחתון של המקרר הקפיא מוצרים
בקשתי הדרכה של טכנאי , שאמר לי שאני חייבת להזמין ביקור
כשהגיע טכנאי הוא רק סובב את הכפתור של המקפיא
סתם גבו ממני 250 ש"ח על ביקור טכנאי
לא כיוונו את הטרמוסטט כמו שצריך כשמסרו לי את המקרר
מוצר:
מקרר 487L
תמונת משתמש
שם:
זהבית
תאריך:
17/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש כאן שני חלקים לרכישה הזו. החלק הראשון שכולל הזמנה בקלות והגעה מהירה ללא בעיות כפי שטופלו ע"י גדעון.
בחלק השני של התפעול הוא העברת המכונה למקום הנכון. המובילים הראשונים פשוט הבריזו מבלי להודיע... בסיום שלוש השעות שטענו שיגיעו ניסיתי להתקשר וקיבלתי הודעה שיחזרו אליי...כמובן שלא חזרו. גדעון שלח מוביל אחר שהגיע בגפו. הוא לא יכול היה לשים את המכונה במקומה כי זה הצריך יצירתיות או שני אנשים.
שילמתי לו 120 הובלה (כפי שהדריך אותי גדעון וזה יורד מהסכום של המכונה ) ועוד 60 שקל על הורדה של המכונה הישנה למטה. גדעון לא הצליח לגייס את המובילים והם דרשו עוד 150 שקלים על העברתה כי זה הצריך שני אנשים שירימו מעל כיור...
לבסוף דוד שלי הגיע והעביר אותה לחדר לבדו.
מסקנה : גם אם גדעון עושה רושם של אדם נחמד, אין לו שום כוח על המובילים והם מעסיקים אנשים לא משהו. השירות נעשה כלאחר יד, בלי רצינות ועם חוסר כבוד ללקוח.
לא ממליצה בכלל.
מוצר:
מכונת כביסה CWF10Q40IL
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
29/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תכננתי לרכוש מקרר של סמסונג מדגם מסויים, גדעון מהחנות המליץ על הדגם החדיש יותר בחום, הסכמתי לשלם יותר על מנת להשתדרג. המקרר הגיע לפני כחודש, והוא מרעיש בצורה לא סבירה, ראיתי שהמון אנשים מתלוננים על הרעש הזה, בשלב זה גיליתי שאין אחריות של סמסונג אלא של "כח ישורון" שלא הסכימו לשלוח לי טכנאי לפני שאנתק את המקרר לכל הלילה ואחכה מספר ימים (כל המוצרים יתקלקלו!) כשהתעקשתי על טכנאי ניתקו לי את הטלפון בפנים. נורא ואיום. לא לקנות מחנות זו!
מוצר:
מקרר rt46H
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך ביצוע ההזמנה, נאמר לי שהמוצר זמין ואני היקבל אותו תוך שבוע.

לאחר העיכוב רב התברר שאין את המוצר אצל ספק כלל.
מוצר:
כיריים גז NDG79AN
תמונת משתמש
שם:
Maxim
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מתחייבת לספק את את המוצר תוך 1-5 ימי עסקים.
אחרי 3 ימים יצרו איתי קשר והודיעו כי כרגע המוצר לא נמצא במלאי ויסופק בעוד מספר ימים שכבר חורג מהתחייבויות לגבי מועד ההספקה.
לאחר 11 ימים קלנדארים מיום הרכישה (לא היו חגים באמצע) כאשר לא קיבלתי שום עדכון לגבי ההזמנה שלי מהחנות יצרתי קשר עם החנות וביקשתי לבדוק סטטוס ההזמנה, הודיעו לי כי עדיין לא קיבלו את המוצר ויחזרו אליי למוחורת.
למוחורת התקשרו והודיעו כי אין באפשרותם לספק את המוצר שרכשתי והציעו דגמים אחרים שאם הייתי מתכוון לקנות אותם אז הייתי קונה ואני רציתי דווקא את הדגם הזה!
המוצר עדיין מופיע ברשימת החנויות והחנות טרם הסירה את המוצר וממשיכה להטעות את הקונים להתחייב לספק אותו לקונים תוך 1-5 ימי עסקים!
מוצר:
טלוויזיה UA40H5500
תמונת משתמש
שם:
יולי
תאריך:
11/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר בעסקה טלפונית, קיבלתי שירות טלפוני טוב ואספקה מיידית. הגיעו למחרת לספק ואז התחילו הבעיות: החליטו שצריך לפרק את הדלתות כדי להעלות את המקרר בעלות 100 ש"ח למרות שלא נאמר לי דבר במועד קניה. נאלצתי לשלם את הסכום לאחר ויכוחים לא מעטים ושיחת טלפון עם המוכר שטעון שהייתי אמורה לדעת את זה ולמרות שלא רשום זאת בשום מקום (בחוזה).
ובנוסף גרמו לי נזק לכניסה בבית...
לא ממליצה בכלל!!!!
מוצר:
מקרר RL67LBPN
תמונת משתמש
שם:
לימור
תאריך:
26/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום בתאריך 24/12/13 מכונת כביסה הובטח לי שהמכונה תגיע ביום שלמחרת לא האמנתי שאלתי את הנציג מעל 5 פעמים אתה בטוח שזה מגיע מחר והוא ענה שכן לא האמנתי ואכן אתמול 25/12/13 הגיע המכונה עדין לא הפעלתי אותה כי השירות לא הגיע אבל עד עכשיו השירות היה מצוין פשוט לא להאמין שהמכונה הגיע.
תודה על השירות המצוין למרות שקצת חששתי בגלל חוות הדעת הקודמות אבל התחושה לאחר שיחת הטלפון הראשונה היה תחושה שיש מישהו שיודע לתת שירות
תודה
מוצר:
מכונת כביסה lt606
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
13/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב28.8 הזמנתי מגדעון מכונת כביסה של סמסונג שאלתי אותו לפני ביצוע ההזמנה אם המכונה נמצאת לו במלאי והוא השיב בחיוב כמו כן הוא התחייב לספק לי את המכונה תוך חמישה ימים. כשהתקשרתי שוב אחרי חמישה ימים שלא קיבלתי את המכונה הוא הציג את עצמו כ'אבי סופר' בחשבון ראיתי שביום ההזמנה הוא ביצע חיוב על שם 'טורנדו'. עברו שבועיים אינספור טלפונים והוא לא שלח לי לא מכונה וגם לא החזיר לי את הכסף.
מוצר:
מכונת כביסה 600
תמונת משתמש
שם:
Itamar Mor
תאריך:
23/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות זה שם מכובס לאבי סופר (זה מה שכתוב על החשבונית)
הזמנתי מקרר עם אחריות ל5 שנים וקיבלתי רק לשנה
הבטיחו שהמקרר יכול לעבור במדרגות (כמובן שלא והזמנו מנוף)
גדעון הבטיח כמה וכמה פעמים לבדוק את האחריות ולא עשה זאת
לא אמינים וחפפנים
מוצר:
מקרר 5103
תמונת משתמש
שם:
אמנון
תאריך:
27/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באיטרנט כיריים.
הרכישה והתשלום היו באתר מאובטח אולם בדואר חוזר במייל רגיל לא מאובטח הוחזרו אלי כל הפרטים שהזנתי לקניה מספר כרטיס האשראי, טלפון, תאריך תפוגה, קוד אבטחה, ומספר תעודת זהות. לא צריך יותר כדי להפוך את הכרטיס לידוע ומוכר לכל פורץ מתחיל באינטרנט.
למחרת הקניה התקשרו אלי מהחנות וסיפרו לי שעכשיו יש להם את הכיריים עם להבות יציקה שהם טובות יותר ולכן נדרש להוסיף עוד 100 שקל. לא הסכמתי ואז נאמר שעסקה בטלה.
אני מקווה שאכן בוטלה בכל מקרה מחר אצלצל לחברת האשראי לבטל את העסקה ולהזמין כרטיס אשראי חדש.
מוצר:
כיריים ND604
תמונת משתמש
שם:
אירינה
תאריך:
19/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לקנות את המזגן באלקטריק סטור . התקשרתי לגדעון (בעל החנות) לבדוק שמוצר קיים במלאי, הוא הבטיח לי שיש לו את המוצר. הזמנתי דרך אתר. למחרת גדעון התקשר עלי ואומר שאין לו את המוצר. בחרתי דגם אחר שהוא הציע לי. ועוד יום התגלה שדגם הזה אין לו גם. תוך יומיים האלו שאלתי אותו קמה פעמים האם הוא ביצע כבר עסקה מול חברת האשראי, הוא הבטיח לי שלא. עצרנו בזה שאני לא קונה אצלו כלום. קרוב למועד החייב כרטיס אשראי בדקתי וראיתי את העסקה שהוא בוצה כבר אחרי כול המשא ומתן.
התקשרתי ודרשתי ממנו לבטל תשלום, הוא הסכים לי, עבר 4 ימים וביטול לא בוצע.
מוצר:
מזגן Tornado Plasma Design 120
תמונת משתמש
שם:
Alexei
תאריך:
23/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I had rally big problem with technicians they sent to install both air
conditioners.
DO NOT ORDER THEIRS TECHNICIANS TO INSTALL
1. came not on time
2. came around 22:00 and started t o drill
3. next day did not show up till 14:00 and when I called them they told me that they will come later
4.when drilled blocks lied to me that its they need more more for it.cement
מוצר:
מזגנים Art Cool 20 & LG ESH126ERMO
תמונת משתמש
שם:
אנג'ליקה
תאריך:
24/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לקנות את המקרר באלקטריק סטור בגלל מהירות המשלוח לאחר הקנייה יצרו קשר טלפנו והסבירו כי הם רוצים לקבל 100 ש"ח במוזמן ורק את השאר באשראי, דבר שבכלל לא היה מצויין בתהליך הקנייה כבר התחלה לא טובה, לאחר מכן הבטיחו לי שהמוצר יגיע לביתי ביום שני לאחר יום המתנה התקשרתי לשירות ואמרו לי שהיום אין בכלל משלוחים לאזור שלי וכי ביום חמישי המוצר יגיע אליי ושוב האמנתי לנציג האדיב רק להגיע יום חמישי המוצר לא הגיע ובכל מספרי הטלפון שיש לי אין קול ואין עונה. בושה וחרפה על שירות שכזה.
מוצר:
מקרר bc129
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
21/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר עם שליח ובדיוק ליום חמישי לפני הבישולים של שישי.

כשחזרתי הביתה ראיתי שהקרטון כלל לא סגור כחדש ועליו כתוב השם "ביטון" מכל הכיוונים ושהוא בכלל יוצר ב-2009 (!) דהיינו 3 שנים לפני בכלל מכרו אותו.

כשהסתכלתי פנימה לתוך הקרטון ראיתי קלקרים שבורים ושחלק מהמתגים חסרים.

ממש לא "חדש" כפי שצויין בדף המכירה.

למרות שעברו כבר 21 יום מאז שהתנור נאסף לאחר ביטול עסקה מצידי בגין מוצר פגום לא הגיע זיכוי לחשבון הבנק והאשראי כבר התחיל לרדת.

לאחר מספר מכתבים מאמון הציבור המוכר הסכים לעשות "טובה" ולזכות את החשבון (ועדיין לא ראיתי זיכוי).

המוכר לא הבין מה הבעיה עם תנור שיוצר ב-2009 ובכלל טען שהוא לא יכל לדעת זאת (למרות שכתוב על הקרטון מבחוץ באותיות ענק "שנת ייצור : 2009")

אני בהחלט לא אחזור לשם יותר.
מוצר:
תנור אפייה משולב LX630W
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
21/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי, 18.5.2012, הזמנתי מזגן באתר האינטרנט של החברה. אישור על ההזמנה קיבלתי מידית באי-מייל.
מועד האספקה - 2-5 ימים.
בערב יום ראשון, משלא יצרו עימי קשר, פניתי אל החברה במייל על מנת לתאם מועד הגעה.
למחרת היום, דהיינו - היום, יום שני, 21.5.2012, קיבלתי טלפון מהחברה בו נאמר לי שהמוצר אזל מהמלאי.
למותר לציין שבמקום המוצר שאזל, הציעו לי מוצר אחר, אף הוא מזגן טורנדו. ההצעה היתה, להפתעתי, במחיר זול מהמוצר המקורי שהזמנתי. עם זאת, לא התפתיתי לביצוע ההזמנה, וביקשתי שיחזרו אלי מאוחר יותר.
משהגעתי להיות בסמוך למחשב - התחברתי לאתר טורנדו, לבדוק פרטי הדגם שהוצע לי. להפתעתי לא מצאתי דגם שכזה. חיפוש חופשי בגוגל גם לא העלה תוצאות. אינני יודע מה ניסו למכור לי באותה שיחת טלפון.
זאת ועוד - ברגעים אלו ממש, ערב יום שני, לאחר שברור כי אזל מהמלאי, אני רואה שהמוצר עדיין מפורסם באתר החברה, כמו גם באתר זאפ.
לטעמי:
1. היה על החברה להסיר את מודעת פרסום המוצר ברגע בו אזל מהמלאי, כמו גם להסיר הפרסום בזאפ.
2. משנתקבלה הזמנה על מוצר שאזל - ליצור קשר עם המזמין מידית, וליידע אותו בעניין. לא מתקבל על הדעת להמתין שהלקוח יזום ויצור קשר לברר סטאטוס ההזמנה.
3. טרם הבנתי עניין הצעת המוצר הפיקטיבי (דהיינו - דגם שהיצרן לא מכיר). מצריך בדיקה...
ייתכן בהחלט שאמנע מרכישה עתידית בחנות זו.
מוצר:
מזגן Plasma Gold 18
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
31/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רגינה
תאריך:
17/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-14/06/11 הזמנו באתר מקרר, ישר קיבלנו אישור הזמנה. מועד ההספקה המצויין באתר היה 1 עד 5 ימי עסקים. שלושה ימים לאחר מכן התקשרנו לברר מתי נקבל אותו, והסתבר שהם לא טרחו להודיע שהמוצר בכלל לא קיים במלאי ולא צפוי להגיע. במקום אותו הדגם הם הציעו לנו להזמין את "אותו המקרר" רק של יצרן לא מוכר מטורקיה. בגללם נתקענו בלי מקרר באמצע הקיץ. אל תקנו מהם!!
מוצר:
מקרר EL6455W
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
11/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות עם תודעת שירות נמוכה. אחרי הבטחה למסירה תוך 5 ימים, אני התקשרתי מיוזמתי לאחר 8 ימים כדי לגלות שלא היתה כוונה לבצע את המשלוח, כי אין הסדר חבילות קטנות... דיברתי עם בחור שלא הבין מה לא בסדר.
מרגע שלחצתי עברו יומיים עד שהמוצר הגיע אלי, אבל השליח ביקש שאגיע אליו במקום להביא את המוצר אליי הביתה.
התרשמות כללית: חוסר הבנה של מושג שירות לקוח.
מוצר:
ממיר דיגיטלי KSDT980
תמונת משתמש
שם:
ד
תאריך:
28/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לקנות באתר זה בגלל זמן ההספקה הקצר שהם הבטיחו... וכמובן לא עמדו בזה. בפעם הראשונה המוביל התקשר אלי ואמר שהם באו לקחת את הטלויזיה מהמחסן, אבל הדגם לא היה זמין במלאי. אז הבטיחו לי שהטלויזיה אצלי בעוד שבוע... וזה לא הגיע! אז התקשרתי שוב למוקד והבחור הבטיח לעוד 4 ימים... אז בקשתי לבטל את העיסקה... הוא לבסוף הוא עונה לי שאני עושה לא טובה שאני מבטל את הזמנה!

בקיצור חנות ממש לא מומלצת!
מוצר:
טלטויזיה LE5500
תמונת משתמש
שם:
Rita
תאריך:
24/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין כיריים גז זכוכיתת התקשרתי לברר האם יש בשחורת ביקשו להתקשר ביום אחר מהבוקרת התקשרתי למחורת בבוקר, השרתי הודעה טלפונית עם מספר טלפון שלית לא חזרות התקשרתי יותר מאוחרת דיברתי עם גבר, שם לא זוכרתת הוא ניסה לברר במחסן האם יש דגם הזה ואחרי מספר דקות עמר שהוא יחזור אלי ולא חזר עד היום כאבור כמה ימים. המחיר היה 806 ש"חת היום השתנה ל-863 ש"ח. ואני חושדת שזה הסיבה לכול המקרהת שעד היום לא ביצתי את ההזמנהת השרות גרוע מאוד, פשות לא קיים, חוצפה!!!
מוצר:
כיריים גז זכוכית ND7090
תמונת משתמש
שם:
גרשון
תאריך:
21/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דגם יותר מתקדם (5500)אבל הדגם הזל במלאי. גדעון שטיפל בהזמנה, הציע לי את 5300 ואמר לי שאין כמעט הבדל בתמונה בין הדגם המתקדם יותר לעומת הדגם הנוכחי. גדעון נשמע לי תיכף ומיד אדם אמין וישר, שמלבד העניין העסקי חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה. כי הוא מאמין שלוקוח מרוצה מביא לקוחות נוספים. הזמנתי את הדגם שהמליץ לי גדעון והתמונה המתקבלת בה לא דומה לשום תמונה שראיתי בטלויזיה אחרת. גדעון דאג שאני יקבל את הטלויזיה מיד (תוך שלושה ימים מיום ההזמנה)למרות שאני גר בצפון.ובנוסף הוא גם דאג לפצות אותי בקבלת מתקן קיר לתלית טלויזיה בחינם.כן ירבו כמותו בישראל.
מוצר:
טלויזיה 37 אינץ 37 אינץ 5300 LED
תמונת משתמש
שם:
רחמין
תאריך:
09/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את מכונת הכביסה טלפונית אצל גדעון שהיה אדיב מקצועי ועוזר. האספקה בוצעה בזמן. - יום אחד אחרי ההזמנה. ממליץ בחום לקנות אצלם.
מוצר:
מכונת כביסה 46010
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
sagi
תאריך:
23/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:


לצוות זאפ שלום,
גדעון התקשר אליי והסביר שהוא פשוט רצה לבדוק איזה פיצוי אוכל לקבל בנוסף ל100 שקלים החזר. ובתמורה לכך ביקש שאבטל את התלונה שלי בזאפ.
תודה על האתר - חנות המצויינת והאמינה שלכם.
שגיא; חיפה.

נב במידה וההחזר לא יגיע, אדווח שוב על השירות בחנות.
מוצר:
מזגן 28 Super
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המקרר טלפונית אצל גדעון שהיה אדיב מקצועי ועוזר.
האספקה בוצעה בזמן כפי שהובטח מחיר הקניה ביחס לתמורה מצויין. ממליץ בחום לקנות ב-אלקטריקסטור.
מוצר:
מקרר EL6455W
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply