דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (כרכור)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ניניטק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברויאל שופס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
5
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
0
1
נמצאו 5 חוות דעת גולשים על רויאל שופס
תמונת משתמש
שם:
לב
תאריך:
11/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ-3 חודשים רכשתי את המכשיר מחברת "ניניטק". מנציג החברה ששמו ניסים, קיבלתי "תעודת אחריות".
עכשיו (פחות מ- 3 חודשים לאחר שרכשתי את המכשיר) כפתור ההפעלה נשבר - כפתור זה מהווה חלק חשוב ב"מנגנון ההפעלה של המכשיר". כאשר התקשרתי לניסים (נציג חברת ניניטק) הוא אמר שתעודת האחריות מכסה רק תקלות שנגרמו משימוש נכון במכשיר והשימוש הנכון נקבע לפי דעתו של ניסים, ואם אני רוצה לתקן את הכפתור ,זה יעלה לי 150 ש"ח (25% משווי המכשיר!!! על הכפתור).
אני חושב שזו פשוט חוצפה לומר שכפתור ההפעלה נשבר משימוש לא נכון לפני שהוא ראה את המכשיר. ניסים קבע בטלפון שהכפתור נשבר משימוש לא נכון.
אני שואל אותכם אייך כפתור שלוחצים עליו מידי יום (להדלקה וכיבוי המכשיר) נשבר משימוש לא נכון אחרי פחות מ-3 חודשים שזהו הכפתור העיקרי והכי חשוב במכשיר???
לדעתי התנהגות כזו מתאימה לספק לא אמין שמתנער מאחריות.
תגובת החנות:
שביעות רצון הלקוחות חשובה לנו מאד ולכן, אנו עושים מאמצים בתחום זה וכל לקוחותינו, כולל מר לב, יכולים להעיד על תשומת הלב האישית מרגע ההזמנה, עובר באספקה עד לבית הלקוח- באופן אישי, מתן הסברים והדרכה על פעולת המוצרים, עד לזמינות בטלפון בכל בעיה שמתעוררת- בדיוק כפי שזכה לה גם מר לב.

בתיאורו את מהות התקלה, והסיבה לתקלה, הודה מר לב שלאחר משך כשלושה חודשים, כפתור ההפעלה קרס משום שהפעיל לחץ לא רגיל על הכפתור. הוסבר למר לב וכן הפנינו את תשומת ליבו לאמור בכתב האחריות שמסיבה זו, האחריות למוצר אינה תקפה, כאמור.

צר לנו על כך שמר לב בוחר להכפיש את שמינו הטוב במקום לקחת אחריות על מעשיו, כפי שבעצמו הודה. עם זאת, אנו מעודדים ממאות לקוחותינו המרוצים שבחרו לרכוש וליהנות ממגוון מוצרינו ללא בעיות.
מוצר:
GPS XL4431B
תמונת משתמש
שם:
נוה
תאריך:
29/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שביררתי על המוצר, הזמנתי טלפונית מערכת GPS של LOGIC GEAR כולל תוכנת ניווט. האספקה הייתה באותו היום, כמובטח. היחס מאד אדיב וניסים (איש מיוחד) שידר מקצוענות וישב איתי והסביר לי בסובלנות על המכשיר ואופן הפעלתו עם תוכנת הניווט של סייג'יק החדשה. באתר המכירות ניתן למצוא גם את הוראות ההפעלה לכל מקרה.
אקנה שוב מניסים באתר זה. ממליץ בחום!
מוצר:
מערכת ניווט " GPS 4.3 XL4431B
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
16/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרוצה מאוד מהקנייה הזו.
המחיר אטרקטיבי והמזגן הגיע לאחר 4 ימי עבודה בלבד מאז שהוזמן על ידי.
ניסים- תודה על הליווי לאורך כל הדרך (כולל היעוץ על מתקינים מתאימים).
מוטי
מוצר:
מזגן gold38s
תמונת משתמש
שם:
נטליה
תאריך:
11/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שירות טוב ומהיר.קיבלנו מזגן תוך יומיים, למרות שבכל מקום היה כתוב עד 14 ימי הספקה.מאוד ממליצה על החנות.
מוצר:
מזגן plasma120S
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
04/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ביום שיני ולמחרת כבר רצו להביא אותו שרות מעולה מהיר ואמין יש לציין שזה גם עבודה יהודית. קניתי לא פעם בזאפ אבל לא נהנתי מהשרות כמו הפעם ... תודה רבה לניסים שליווה את ההזמנה מהתחלה ועד הסוף
מיכאל
מוצר:
מזגן gold34s
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply