דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (תל אביב)
בעלים:
aninut4u
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באמינות פור יו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
3
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
2
0
1
נמצאו 3 חוות דעת גולשים על אמינות פור יו
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
09/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר ב 2/10 קודם כל אני חייב לציין שאני לא חסיד של הזמנות דרך האינטרנט אבל הם נתנו לי הסבר מדוייק על כל דגם ודגם היכן הוא מיוצר וכמה זמן אחריות בנוסף היו מאוד נחמדים ואדיבים ולאחר סקר קצר גילתי שהם גם נתנו לי את ההצעה הזולה ביותר בהפרש משמעותי קיבלתי את המקרר לאחר 4 ימים ב6/10 לפני הזמן שהבטיחו לי לפני החג אני חייב לציין את השירות הטוב המוביל האדיב והנחמד תודה לכם ואני אזכור אתכם לטובה
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
11/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לוקח 5 דקות מהזמן שלי כדי לציין כמה דברים על השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים שלי:
1 - הזמנתי מקרר בתאריך 11/11/07, נאמר לי 21 ימי הספקה, נראה לי יותר מידי, אך הסכמתי.
2 - קבלה של פרטים בוצע ממש מהר, היה נראה שיהיה בסדר.
3- ימים חלפו, המקרר לא מגיע. לאחר כמה בקשות , נאמר לי "אל תדעג! 21 ימי הספקה"
4- 21 חלפו, המקרר לא הגיע (דרך הגב, היה אמור ליהיות מתנה)
5- לאחר כ - 20 שיחות מול "המוקד השירות" שלהם (בחורה בשם מירב, ועוד כמה בנות). הובטח ש"מצתערים על התקלות, המקרר נמתא עדיין בנמל, אבל ביום רביעי הוא אצלך(זה אומר 31 יום...)". לאחר כמה שיחות, הסכמתי.
6- ביום 11/12/07, חודש לאחר ההזמנה ויום לפני "ההספקה", התקשרתי לבדוק מתי זה יגיע. קיבלתי תשובה:"הכול בסדר, היום בערב התקשרו אליך מההספקות לתאם.
7-הכן ה"הספקות" התקשרו לתאם....ליום שני 17/12.
כמובן שביטלתי את ההעסקה ועדיין אני לא מבין למה צריך לשקר כול כך הרבה!
לסיכום, AMINUT4U זה שירות מתחת לכול ביקורת, ממש לא מומלץ לרכוש מוצרים במקום הזה.
תגובת החנות:
חברתנו מחויבת לאמינות,ואנו שוקדים במאמצים על מנת לדאוג למתן שירות ויחס אנושי וכמובן שמירה על פרטיי האשראי .

אנו מבינים את הרגשת הלקוח ומצטערים על כך.איננו חשים כי להיות צודק מקנה לנו זכות כל שהיא,אנו מבינים כי חל אחור בהספקת המוצר,יחד עם זאת בעת ההזמנה,נאמר ללקוח מפורשות כי ההספקה איננה מיידית.

כפי שכתב הלקוח,חברת ההספקה יצרה עמו קשר על מנת לספק את המקרר וזה סירב ליום שלאחר מכן,אלא ליום הספציפי שקבע ובאותו יום לא היו הספקות באזור.

יש לציין כי הלקוח לא חויב בשקל בכל מהלך ההזמנה ועד לבקשתו לביטולה.



מוצר:
מקרר 9710
תמונת משתמש
שם:
orit
תאריך:
23/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא רגילה לקנות באינטרנט מהפחד מאי יכולתי לראות את המוכר והחנות.
החלטתי מכיוון שיש פער גדול לחנויות לרכוש באמינות,נראו לי מאוד אמינים כפי שמציגים עצמם.
הזמנתי,ליוו אותי לכל הדרך אם במענה כמו שצריך,תשובות בזמן ודיוק.
יש באמת אמינות אני מוכרחה לציין.
מוצר:
מקרר LG GM819DTCT
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply