אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (פריסה ארצית)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
14
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
3
6 חודשים אחרונים
1
0
7
שנה אחרונה
3
0
11
כל הזמן
35
3
128
נמצאו 166 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
23/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף אתכם שהשירות שלכם לא מכבד את לקוחותיכם ויש לומר אף גרוע מאוד!
בחודש ינואר ביצענו הזמנה של כורסאת טלויזיה ולאחר בלאגן לא קטן ויש לומר לא נעים בכלל הכולל העברת שיחות מנציג לנציג "שירות לקוחות" ובלי יכולות לתת ללקוח תשובות
לא יאמן אבל קיבלנו את הספה אחרי 3 וחצי חודשים( איך אתם בכלל מספקים מוצרים בזמן כזה), כמובן שזה לא נגמר בזה.
יום למחרת התקשרנו כדי לעדכן שהספה אינה תקינה וכאשר מתנדנדים הכורסא חורקת והקפיצים שלה על הפנים.
אפשר לומר שאני רוצה להרדים את הילד שלי על הכורסא אבל ההפך, הרעש רק מעיר אותו.
אני רוצה לציין שבעוד מספר ימים יחלוף חודש מאז קיבלנו את הכורסא וכרגיל שירות הלקוחות שלכם משום מה לא עונה לטלפונים, כל הזמן יש הקלטה האומרת "כל העמדות תפוסות" ואפשר להישאר איתכם על הקו כמה דקות טובות בלי מענה.
אך כאשר מתקשרים ומגיעים למרכז ההזמנות שם כמובן אתם עונים אחרי 2 שניות..
אז התשובה שאנו מקבלים כל הזמן זה 
"אנחנו נעביר את הפרטים לשירות לקוחות"
"יחזרו אליכם",
"כן, פתחנו תקלה יחזרו אליכם תוך כמה ימים".

נשאלת השאלה - למה אתם מחכים? שיעבור יותר מחודש ותגידו לנו שאין יותר אחריות?!
אמנם הרשת התקשורתית לפעמים לא נעימה אך לא נשארה לנו ברירה אלא לרשום את מה שאנחנו חושבים עליכם כאן מול כולם ובכך אולי נמנע מאנשים אחרים את הסבל וההתשה הזו שאתם גרמתם לנו בגלל כורסא, בסהכ כורסת טלויזיה נפתחת...
גם לחכות 3 וחצי חודשים עם המון בלאגנים ושירות מגעיל בדרך וגם מוצר שאינו תקין
פשוט אכזבה!
תגובת החנות:
שלום רב,
ביום 18.1.2017 ביצע הלקוח הזמנת אינטרט של כורסת TV בערוץ הקניות כאשר זמן האספקה צויין מפורשות ועמד על 60 ימי עסקים
הווה אומר, זמן אספקה משוער 20.4.2017.
המוצר סופק ביום 28.4.2017, בעיכוב של ימים בודדים. בשל העיכוב לקוח זוכה בדמי ההובלה ע"ס 249 ש"ח.
לאחר כעשרה ימים, ביום 7.5.2017 פנה הלקוח והלין שהמוצר חורק.
פנייתו הועברה לספק המוצר ששוחח עם הלקוח ועדכן אותו כי יתואם טכנאי לבדיקת תלונתו.
ערוץ הקניות עוקב אחר הטיפול עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
מוצר:
כורסת טלויזיה Alonso
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
13/05/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אף פעם ולעולם לא אל תעשו עגמת נפש כמו שאתם עושים לנו. לפני כחודש הזמנתי מזרון אולימפיה .במהלך זמן זה היינו בקשר עם החברה לגבי מסירת המוצר . אין אפשרות לקבל את המוצר בבוקר לכן היה עיכוב. בגלל הלחץ בשימוש במזרון העמדתי שכנה משעה 8.00-12.00 בביתי כדי לקבל את המוצר . השעה 12.00 הגיעה אך המזרון לא הגיעה לאחר שעה נוספת של המתנה התקשרו מהחברה והודיעו שהאוטו נתקע . שעה אחרי ? ? שוב התקשרו מהחברה לפני כשבוע וחצי ושוב רצו לתאם בוקר הפעם אמרתי לפי השעות שאני אוכל , עוד יום עבודה להפסיד מספיק שילמתי לשכנתי. בשיחה נאמר לי אין בעיה תכנסי לחלוקת ערב מאז אין עם מי לדבר . היכן המזרון , אין מזרון תחזירו לי כסף ובריבית , יש מזרון מה המצב שלו בתהליך העיכוב ?
ולא רק זאת אני מבקשת פיצוי וגדול הגזמתם לא!!!!
אני הלקוח שעשה אולי שטות והלך לזול , לא שמע את הפתגם מה שבזול זה ביוקר - הפעם זה ממש ביוקר
מקווה שאוכל לדעת בימים הקרובים איפה אני עומדת
בתודה ענת
תגובת החנות:
שלום רב,
הגברת הזמינה מזרן ביום 13.4.17 (חוה"מ חג פסח ויום עצמאות), זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים היינו 8.5.2017
תואמה אספקה ליום 26.4.17 אך לצערנו המשאית נתקעה וקו החלוקה באותו היום בוטל.
ע"פ דיווחי ספק המוצר, ניסו לתאם עם הלקוחה חלוקה עוד מספר פעמים (לשעות הבוקר, בהתאם לקו החלוקה של הספק) אך שעות התאום לא התאימו לה ולכן האספקה נדחתה.
המוצר סופק ביום 17.5.2017
לפנים משורת הדין ולמען ההרגשה הטובה, לקוחה תקבל פיצוי.
מוצר:
מזרן אולימפיה לא יודעת
תמונת משתמש
שם:
זהבה
תאריך:
30/03/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי את הביקורת לפני שיצאתי להרפתקה ההזויה. לא ממליצה להתקרב בכלל.
סופקו רק שני כסאות מתוך ארבעה שהוזמנו ומאז אין ספור פניות אליהם שנענו בהבטחות שקריות ויחס מזלזל. המתנות ממושכות על הקו וניתוקים באמצע השיחה עם המוקדנית....
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח הזמין 2 זוגות כסאות. זוג אחד סופק בזמן, לצערנו היה עיכוב באספקת הזוג הנוסף.לקוח עודכן בעיכוב אספקת הזוג הנוסף.
כמו כן נבדקה אפשרות לפיצוי הלקוח.
הלקוח בחר שלא להמתין לזוג הנוסף וביקש לבטל את ההזמנה כולה.
ההזמנה בוטלה וזיכוי כספי שודר לחברת האשראי.
כפיצוי על אי הנעימות הכסאות שסופקו ללקוח נשארו אצלו, כמובן ללא חיוב בגינם.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
כסאות פלסטיק כסא אי טי
תמונת משתמש
שם:
לביא לרנר
תאריך:
26/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמעט 3 חודשים אין שואב מיום 12.לדצמבר סיפרים מספרים שיחזרו וגבו 338ש"ח כולל משלוח .....עשרות פניות לטיפולכם -תלונה למועצה לצרכנות....
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ביום 12.12.2016. זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים.
בבדיקה מול ספק המוצר, חברת "סי בלו יזמות וניהול פרוייקטים בע"מ", ומול דואר ישראל (שהם חברת המשלוחים במקרה הזה)
המוצר יצא ללקוח פעמיים אך זה סרב לקבלו.
ביום 22.2.2017 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה.
ההזמנה בוטלה לבקשתו וזיכוי הועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה ומקווה לשוב ולראותה בין לקוחותיו המרוצים.
מוצר:
שואב אבק נטען 278534
תמונת משתמש
שם:
צרכנוס
תאריך:
16/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה קבוע בחנויות באינטרנט וטרם נתקלתי בשירות כלכך גרוע, המוצר לא הגיע בזמן כפי שהובטח ובשירות לקוחות אין עם מי לדבר(אחרי המתנה של 20 דק על הקו ניתקתי) אני מיואש ולא ממליץ לאף אחד לקנות משהו דרך האתר הזה.
תגובת החנות:
שלום רב,
ביום 12.2.2017 הזמין הלקוח באתר האינטרנט של ערוץ הקניות מפזר חום. זמן אספקה עמד על 4 ימי עבודה, היינו עד ליום 15.2.2017
למחרת 16.2.2017 פנה הלקוח לשרות הלקוחת והלין כי המוצר טרם סופק.
נציגת השרות העבירה את תלונתו לספק המוצר,חברת "יוסף חיים יבוא ושיווק בע"מ", והוסבר ללקוח שיחזרו אליו ברגע שתתקבל תשובה. המוצר יצא ממחסני הספק עוד באותו היום שהוזמן ועבר לחברת משלוחים חיצונית שתספק היום 16.2.2017 את המוצר ללקוח.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות


מוצר:
תנור ומפזר חום Gold Line ATL501
תמונת משתמש
שם:
vadim
תאריך:
24/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאד מאושר שרכשתי מערכת ישיבה בערוץ הקניות . המשלוח הגיע תוך 7 ימים . קיבלתי מוצר ברמה גבוהה מאד ובמחיר יחסית נמוך בהשוואה לחנוית אחרות וגם השרות הוא יוצא דופן וברמה גבוהה , כמו כן , יש מבחר ענק של מוצרים שונים .
אין לי מילים , תודה.
מוצר:
ספה / מערכת ישיבה 2 3 BOSS בד אריג אפור כהה משולב בד אפור בהיר
תמונת משתמש
שם:
אירה
תאריך:
09/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 15.12.16 רכשתי מחשב לאחר פרסום בטלויזיה. בעת ביצוע הזמנה טלפונית נאמר שמחשב מחודש אך במצב כחדש מציאה. לאחר כשבועיים קיבלנו את המחשב כולו שרוט ומלוכלך, מלא אבק. בפנים יש חלק משוחרר שזז. מסך שרוט עם מלא כתמים. מוצר כזה לא ראוי למכירה, לא מצב " מחודש". שליח אגב הגיע ללא תאום. השאיר את הקופסאות אצל שכנה. יום למחרת פנינו לערוץ הקניות. הובטח להחליף את המחשב עד 10.01.17 בתאום מראש. היום תאריך 9.01.17 מחשב עדיין לא הוחף, אף אחד לא דיבר איתנו. פניתי לערוץ הקניות. לא יודעים מתי מחשב יוחלף....ביקשתי לבטל את ההזמנה, שלחו אותי לתאם איסוף מול הספק תטך 14 ימי עסקים....כמעט חודש אנחנו ללא מחשב ללא כסף. פניתי מס פעמים לערוץ הקניות אך לא זכיתי להתייחסות כלל. אף טלפון ואף מייל חוזרת בושה
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו חל עיכוב בטיפול בפניית הלקוח עקב בעיות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חברת "אול אין טרייד ישראל בע"מ" .
בבדיקה של ערוץ הקניות מול ספק המוצר, המחשב יוחלף בחדש.
בנוסף להחלפה וכפיצוי על העיכוב במתן השרות,הוגדל הזיכרון הפנימי + יסופק זיכרון חיצוני 160 גיגה .
כל זאת כמובן בתאום מול הלקוח ולשביעות רצונו.
ערוץ הקניות ימשיך לעקוב עד לסיום הטיפול.
מוצר:
מערכת מחשב ומסך 19' 6005prohp
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27.11.16 רכשתי מערוץ הקניות תנור אפיה משולב כיריים. קיבלתי אישור המציין כי הספק מתחייב לספק את המוצר תוך עד 10 ימי עבודה. לאחר שלא יצרו איתי קשר, פניתי לערוץ הקניות והופניתי לחברת אל - כל, ספקית המוצר. לאחר ניסיונות רבים שלי להשיג את חברת אל - כל, שכללו המתנות ממושכות על הקו, ולאחר דין ודברים שלי מול ערוץ הקניות ותלונות על השרות האיטי והמסורבל, קישרו אותי לחברת "אל כל" ותואם לי מועד אספקה ליום 20.12.16- 18 ימי עבודה לאחר ההזמנה (במקום 10 ימים!!).
המוקדנית מ"אל כל" הציעה לשדרג את התנור שרכשתי לתנור חדש ומתקדם יותר מאותו יצרן בתוספת 200 ש"ח בלבד. וידאתי שמדובר בתנור של חברת schaub lorentz משום שיש לי ניסיון חיובי עם תנורים אלה, ולאחר שנאמר לי שאכן מדובר באותו יצרן, הסכמתי והוספתי את התשלום.
בתאריך 20.12.16 הגיע לביתי המוביל מטעם חברת "אל כל", פתח את אריזת התנור והציב אותו במטבח ביתי. הוא ביקש ממני לחבר אתהתנור לחשמל, להפעיל את התנור ולבדוק שעובד והמתין לאישורי. הוא לא ציין דבר לגבי כך שעליי לשמור את האריזה של התנור למקרה שהתנור החדש שסופק לי פגום, וגם לא הייתה סיבה לחשוב שהתנור פגום מאחר שפעל כהלכה בחיבור לחשמל.
בזמן שהמתנתי לטכנאי הגז שיחבר את התנור לגז, זרקתי את קופסת התנור והתנור עמד בינתיים ולא נעשה בו כל שימוש מצידי.
בתאריך 21.12.16 הגיע לביתי טכנאי גז מטעם "אמישרגז" לחבר את הכיריים לגז. הוא מייד איתר תקלה בכיריים, אשר אחת מהנקודות בהן לא נדלקת ואמר שמדובר בתקלה בכיריים ולא במערכת הגז הביתית (שאר נקודות הכיריים נדלקו ללא בעיה). כשהתקרבתי לתנור כדי לבחון אותו מקרוב עם הטכנאי, גיליתי שסופק לי בכלל תנור של חברת NEON ולא כפי שהובטח לי!!!
פניתי ל"אל כל" ודרשתי החלפה מיידית של התנור בתנור שאוב לורנץ שאותו הזמנתי. בהתחלה טענו שלא ניתן ושהדבר היחיד שניתן לעשות זה לתקן את התנור (שיצא כאמור תקול מהקופסה!) , לאחר מכן הפנו אותי לחברת "תמוז" ואמרו ש"תמוז" אחראים לאשר לי החלפת מוצר. חברת "תמוז" השיבה לי כי הם רק שירות תיקון טכני של מוצרים ואינם עוסקים בהחלפת המוצרים.
תגובת החנות:
שלום רב,
ערוץ הקניות הופתע לקבל פניה זו! אין לנו שום פניה/תלונה מהלקוחה בנושא.
ההתנהלות כולה נעשתה מול ספק המוצר, חברת "אלכל אלקטרוניקה ".
לגופו של עניין-הנושא נבדק מול ספק המוצר ולדבריו אכן בוצע שדרוג שבו היה חשוב ללקוחה מידות המוצר. נושא המותג כלל לא הוזכר. לטענת הפגם במוצר, השיב הספק כי התלונה נבדקת ע"י נותן השרות ואם יימצא כי אכן סופק מוצר פגום העסקה תבוטל ולקוחה תקבל זיכוי מלא. הלקוחה מטופלת אישית ע"י אחראית במחלקת שרות לקוחות של ספק המוצר.
כמו כן, אנו נעקוב אחרי ההתנהלות עד לסגירת הנושא.
מוצר:
תנור אפייה משולב גז 4 מבערים 50 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
15/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסחורה לא הגיע אפילו שעבר מועד ההספקה לא מוכנים לתאם מועד חדש לא נותנים פרטים ולא מתיחסים מומלץ מאוד לא לקנות דרך ערוץ הקניות מוצרים
תגובת החנות:
שלום רב,
ההזמנה בוצעה ביום 25/11, זמן אספקה עמד על 10 ימי עבודה מיום אישור העסקה.
ניסו לתאם אספקה ליום 8/12 אך לקוח דחה את התאום מסיבותיו שלו.
המוצר סופק ללקוח ביום 20/12.
לפנים משורת הדין וכמחווה שרותית, לקוח קיבל פיצוי.
מוצר:
טלבזיה 55 אינץ
תמונת משתמש
שם:
רוברטו
תאריך:
01/12/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צפיתי בטלויזיה את המוצר ומצאתי שיכול להתאים לצרכי.. בצעתי את ההזתנה והמוצר סופק לביתי תוך 5 ימים..
מוצר:
מזרן עיסוי שיאצו 146523
תמונת משתמש
שם:
Eitan
תאריך:
31/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר מערוץ הקניות שהספק שלו הוא : אל כל סחר אלקטרוני .
המוצר הגיע לאחר חודש וחצי פגום למרות שהובטח 14 ימי עסקים.
למרות שסיפקתי תמונות לערוץ הקניות על המוצר הפגום הם החליטו פה אחד עם הספק שזה לא פגום ואם אני רוצה להחזיר את המוצר אני צריך לשלם עוד 250 ש''ח .
לא להתקרב לערוץ הקניות ובטח לא לספק אל כל סחר אלקטרוני, אין עם מי לדבר שם, אלא אם כן אתם רוצים לשמוע מנגינה כעשר דקות וניתוק שיחה או שירות הודעות שלא באמת עושה משהו.
אכזבה גדולה מערוץ הקניות , לעולם לא ארכוש משם אפילו בורג!
מוצר:
HOMAX מערכת ישיבה מעוצבת לגינה באלי
תמונת משתמש
שם:
odeya
תאריך:
31/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היא דרך ערוץ הקניות אבל אחרי זה התקשורת היא מול הספק - אב סקאי, הביא לנו את הארון אחרי חודש וחצי מההזמנה. וזאת אחרי שרדפנו אחריהם לתיאום. קיבלנו מדפים רחבים שלא מתאימים לארון, בדיעבד נאמר לנו שזה פגם של היצרן, חודש נוסף עבר עד שהספק הביא לנו את אותם מדפים שהוא חתך כדי שיתאימו. בגלל שהוא חתך את הקצה של המדף בו יש חורים שמתאימים לפינים, הוא חתך עם קאטר את הפינים מפלסטיק. מאוד לא אסטטי לא מדוייק
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מאוד מופתעים לקבל את התלונה מאחר והלקוח מעולם לא פנה אלינו!
ללקוח אמנם יש הזמנה אצלנו מיום 31/8/2016, ארון הזזה, אך זו הפעם הראשונה שאנו נתקלים בחוסר שביעות הרצון של הלקוח!
מכיון שאין אצלנו שום תלונה , לא נוכל להשיב לפנייה זו.
אנו ניצור קשר מיידית עם הלקוח, נבדוק את תלונותיו וכמובן במידת הצורך נטפל מול הספק.

מוצר:
ארון הזזה פלאש
תמונת משתמש
שם:
nirchen8
תאריך:
25/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב.
בתאריך 12.9.16 הזמנתי מערוץ הקניות מקרר מתוצרת Samsung.
לאחר כיום קיבלתי הודעה שכרטיס האשראי חויב ושהספק הוא חברת "אל-כל סחר באלקטרוניקה בע"מ"
מכיוון שרשום שזמן ההספקה הוא 14 ימי עסקים (שזה המון!), והמקרר היה דחוף לי, התקשרתי כבר ב-13.9 לאל-כל כדי לבקש מהם לזרז את התהליך.
כאשר ניסיתי להגיע לשירות הלקוחות, השיחה פעמיים נזרקה לשירות הודעות. כאשר השארתי הודעה ופרטי חזרה, הם לא דאגו ליצור קשר.
לאחר עוד כמה נסיונות, בסוף הצלחתי להגיע לנציגת שירות אשר ציינה בפניי שהם קודם צריכים ליצור איתי קשר כדי לאמת את פרטי ההזמנה לפני שהם שולחים את המקרר (וזאת למרות שאת פרטי ההזמנה הזנתי בעת ההזמנה ושהם גבו כבר בכרטיס האשראי).
לאחר ככמה ימים הם ניסו ליצור איתי קשר פעם אחת כאשר לא הייתי זמין. הם לא השאירו מספר טלפון לחזרה. אז שוב ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות (ושוב אותו סיפור שמגיעים לשירות ההודעות). לאחר מספר ניסיונות רב, הגעתי לנציגה וביקשתי לאשר מולה את פרטי ההזמנה. היא אמרה שהיא לא יכולה לבצע זאת ואף באה אלי בתלונות (!) למה לא הייתי זמין כאשר התקשרו אלי. כשביקשתי לדבר עם האדם הרלוונטי בשביל לאשר את פרטי ההזמנה, היא אמרה שהיא רק יכולה לשלוח לו מייל שייצור איתי קשר. כמובן שהוא לא יצר קשר.

בקיצור, עברו כבר 10 ימי עסקים והם עדיין לא הוציאו את ההזמנה כי הם מצפים שהלקוח ירקוד לפי החליל שלהם ויהיה זמין בשבילם 24/7 , ומצד שני לא מסוגלים לאשר את פרטי ההזמנה כאשר הלקוח מתקשר אליהם. חלמאות לשמה.
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח ביצע הזמנה ביום 12.9.16, זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים היינו עד ליום 1.10.16
ראשית נדגיש כי הלקוח לא פנה כלל לערוץ הקניות וכל ההתנהלות נעשתה כפי הנראה מול ספק המוצר, חברת "אלכל סחר אלקטרוני בע"מ".
ע"פ דיווח הספק נעשו מס' נסיונות ליצור קשר עם הלקוח לצורך אימות פרטים ותאום אספקה אך לא הצלחה.
ביום 28.9.16 הצליחו לאתר את הלקוח, תואמה אספקה ליום 29.9.16.
לפנים משורת הדין וכמחווה שרותית הלקוח קיבל כפיצוי שדרוג המוצר ללא עלות.
מוצר:
מחשב RT F-320 G
תמונת משתמש
שם:
אורלי אלימלך
תאריך:
13/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התלוננתי על פגם במיכל . יש לציין שהוחלף לי המיכל ביעלות ובאדיבות .
הינני מרוצה מאוד מהשירות ומהמכשיר.
מוצר:
ערכה לחיתוך ירקות 44579201
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
31/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המיקסר הגיע תוך 3 ימים! בדיוק בשעה שתיאמו איתי.
הקניה זריזה ופשוטה ומספר התשלומים גם כן נוח מאוד
זו תוספת מושלמת למטבח החדש שלי!!
סופר מרוצה וכבר מחכה להכין את החלות בשישי :)
מוצר:
מיקסר קימיקס 19
תמונת משתמש
שם:
noam
תאריך:
17/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר, ההזמנה הגיעה במהירות יחסית למקום עבודתי, דבר שמאד הקל עליי.
המוצר היה ארוז היטב ובן זוגי מרוצה ממנו עד מאד.
מומלץ!
מוצר:
מכונת תספורת 242145
תמונת משתמש
שם:
נטלי
תאריך:
22/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב נייד דרך האתר בקלות, לאחר יומיים כבר השליח הגיע בבוקר על מנת לספק לי את המוצר.
לצערי המסך הגיע לא תקין. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות באותו רגע.
ולאחר שעה קלה הגיע שוב שליח על מנת לקחת את המחשב הפגום וכבר למחרת קיבלתי מחשב חדש.
שירות טוב ומהיר.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 15-5558
תמונת משתמש
שם:
שירי
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלווזיה דרך ערוץ הקניות, המחיר של המוצר היה סופר אטרקטיבי, המוצר הגיע מהר מהצפוי, אני מאד מרוצה מהטלווזיה ומחווית השרות שקיבלתי מהם.
אין לי ספק שאחזור לרכוש מהם גם בעתיד.
ממצליצה בחום!
מוצר:
טלווזיה NE-32FLED
תמונת משתמש
שם:
אלעד אילנה
תאריך:
09/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום שמי אלעד אילנה לקוחה שנים של ערוצי הקניות מה שאני חווה בכל קניה התלהבות מחדש מהאדיבות בשרות הלקוחות מהסבלנות ויחס מעולה וכל מוצר שקניתי התרשמתי לטובה המוצר האחרון שזה השואב הספקתי להשתמש מנקה מצויין בדיוק כפי שרציתי ומה שטוב שהגיע אפילו לפני הזמן שנאמר לי אני ממליצה בחום ונהנת מאד מהמוצרים שקניתי עד היום היה מקרה שאחד המוצרים לא עבד שזה היה קומקום חשמלי הודעתי הגיעו עד הבית והביאו לי קומקום חדש ללא שום בעיה שרות נהדר אני מאד מרוצה ישר כוח ותודה רבה
מוצר:
שואב אבק מולטי ציליקון
תמונת משתמש
שם:
annaku
תאריך:
28/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב16.12.15 הזמנתי מכם את המוצר,ונאמר לי שאין אותו במלאי,והוא יחודש שוב תוך כ-חודש. כמו כן, מרגע חיוב העסקה באשראי אתם מתחייבים לאספקה תוך 14 ימי עסקים.

נכון להיום, אני מחכה 52 ימי עסקים מרגע ההזמנה, ו20 ימי עסקים למוצר מרגע חיוב האשראי. דיברתי עם נציגה מטעמכם והבהרתי לה מספר פעמים שיתאמו איתי מראש את הגעת השליח מכיוון שרוב היום אני לא נמצאת בבית,והיא אמרה שאין שום בעיה.

ביום חמישי הגיע אלי השליח ( מן הסתם ללא תיאום מראש) ולא הייתי בבית בכדי לקבל את המשלוח.
כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם נאמר לי שזוהי לא אשמתכם וזו אחריות הספק, כמו גם הפיצוי,מכיוון שזו חברה חיצונית.
אני הזמנתי מכם, את הכסף שלי אתם קיבלתם,ולא הספק. מן הראוי לטפל בלקוח שלכם, במיוחד כאשר אתם חורגים מזמני האספקה,בלי זריקת אחריות לצד שלישי.

בסעיף 7 בתקנון של חברתכם, נקבע בזו הלשון: "בהזמנה במשלוח רגיל יסופק המוצר לקונה בתוך שבעה ימים ממעוד קבלת ההזמנה או, כאשר מדובר בעסקה באשראי, מעת שניתן לעסקה אישור הבנק (המאוחר מבין מועדים אלה)."

מובן, שאופן התנהלותכם אינה עומדת בתקנון חברתכם ואף אינה עולה בקנה אחד קבוע בחוק הגנת הצרכן.

תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוחה הזמינה ביום 16/12/2015 באתר האינטרנט של ערוץ הקניות מתקן לייבוש כביסה.

זמן האספקה בעת המכירה עמד על 60 ימי עבודה, היינו עד ליום 8/3/2016.

המוצר סופק ביום 29/2/2016

מוצר:
מתקן לייבוש כביסה 3 קומות 252628
תמונת משתמש
שם:
זהר
תאריך:
02/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההבטחה בכתב בהזמנה היא לאספקה תוך 7 ימי עסקים. המחבת הגיע לאחר שלושה שבועות. במהלך הזמן הזה צלצלתי שש פעמים לשירות לקוחות כדי לברר, ואף פעם לא הגעתי לנציג שידבר איתי. פעם אחת חזרו אלי והסבירו לי שההזמנה נקלטה בטעות אצלם בשבוע איחור, אבל שהספק אשם. ההזמנה כוללת מישלוח. אף אחד לא תיאם איתי מתי המוצר אמור להגיע. במיקרה הייתי בבית וקיבלתי - לאחר שלושה שבועות שבהן לא היה אם מי לדבר.
להתרחק מערוץ הקניות. זו לא חווית קנייה בשום מחיר.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ביום 4/12/2015 זמן אספקה עמד על 7 ימי עסקים היינו 14/12/15
לצערנו עקב תקלה מחשובית ההזמנה נקלטה במערכת רק ביום 13/12/2015 והועברה מיידית לספק המוצר.
ביום 20/12/2015 המוצר סופק ללקוח
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים הדרושים על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד.

מוצר:
מחבת קרמי אהרוני מחבת שיש Black Rock
תמונת משתמש
שם:
Boris
תאריך:
27/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה במהירות אך לאחר מכן התחילו הבעיות.
קודם כל סופק מוצר שלא תאם להזמנה.
לאחר מכן נאלצנו להחליף את הצבע של סלון מפני שהמוצר ששווק לא היה בכלל במלאי.
נאמר לי כי אם אני רוצה את המוצר שהזמנתי אני צריך להמתין מספר חודשים עד שיספקו את המוצר.

בערוץ הקניות "שמתגאה " בכך שהוא בודק את המוצרים לפני שמשווק אותם לא רצו לקחת על עצמם את האחריות ומרגע הראשון טענו שהם בכלל לא צד בעסקה שדי הפתיעה אותי מפני שאת הכסף שלמתי לערוץ הקניות ו מהם קבלתי את החשבונית .

הטענה שלהם שהם לא צד לעסקה !!! , זה כמו א.ל.מ חנות מכשירי החשמל תגיד שמאחר ומוצר שהם מחרו יוצר על ידי סמסונג אז על הלקוח לפנות לסמסונג כדי לקבל שרות .

כבר חודשיים אני מבקש להחזיר את מוצר לערוץ הקניות על בסיס שהמוצר היה פגום עוד בעת ששווק , בעת ביקורו של רפד ראיתי את מסגרת העץ ו את מילוי של הסלון . מאוד הופתעתי ממראה שנגלה לעיניי , המסגרת הפנימית של הסלון (שהיא הבסיס) עשוי מקרשי עץ דק וישן שעף נגרייה בכל האולם לא הייתה משתמשת בהם ליצירת רהיטים !!

והכי גרוע שהשירות לקוחות של ערוץ הקניות נועד למתרה אחת בלבד והיא להתיש את הלקוחות ולגרום להם לוותר על זכויותיהם.


אני קורה לכל הלקוחות שנפגעו משירות הפגום של ערוץ הקניות להתאחד ולהגיש תביעה ייצוגית על מנת להכריח אותם לקחת את האחריות למעשיהם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין סלון ביום 19/7/2015 כשזמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים.
ביום 29/7/2015 סופק ללקוח הסלון אותו הזמין!
בחודש אוגוסט פנה הלקוח עם בעיית שרות שטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.
בחודש נובמבר, לאחר ארבעה חודשים מיום אספקת המוצר, פנה הלקוח שוב והלין על בעיה חדשה במוצר.
נעשו מספר ניסיונות לתאם שרות מול הלקוח אולם הנ"ל סרב לקבלת שרות ודרש ביטול עסקה.
לצערנו לא נוכל להיעתר לבקשת הלקוח לביטול העסקה.
הלקוח כמובן זכאי לקבל שרות במסגרת האחריות.

מוצר:
מערכת ישיבה 3 2 מודל באנדי
תמונת משתמש
שם:
netanel
תאריך:
07/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. הזמנה באתר ערוץ הקניות, נותן האחריות אל-כל סחר אלקטרוניקה בע"מ, בתאריך 9/11/2015,
2. לאחר ההזמנה התקשרו להציע לי שידרוג של הזיכרון בעלות נוספת של 79 ש"ח, שידרגתי.
3. לאחר שבוע התקשרו להודיע שהמכשיר לא קיים במלאי, הציעו שלחו לי מכשיר חליפי, סירבתי ובקשתי לבטל את הקניה.
4. בתאריך 25/11/2015 הגיע שליח לביתי ומסר את מכשיר הסלולר לבת שלי (לא הייתי בבית).
5. כשפתחתי את המכשיר לא היה שידרוג של כרטיס הזכרון, וכן לא יכולתי להכניס את כרטיס הסים בהתאם למצויין במכשיר ובהתאם להוראות ההרכבה.
6. התקשרתי למעבדה (ענה לי טכנאי מאוד אדיב) ונאמר לי להכניס את כרטיס הסים הפוף ממה שמצוין במכשיר ובהוראות ההרכבה.
7. ואכן כרטיס הסים נכנס אולם המכשיר לא זיהה את כרטיס הסים בשתי כניסות הסים, אני ברשת גולן טלקום ולפי המפרט יש תמיכה בשתי הסימים.
8. כאן מתחילים לטרטר אותי מאחד לשני 4 גופים שונים: האתר ערוץ הקניות, נותן האחריות אל-כל סחר אלקטרוניקה בע"מ, המעבדה ניוויז'ן והיבואן מור לוי טכנולוגיות.
9. היום 7/12/2015, אני נמצא מותש מארבע גורמים שונים, עם מכשיר שלא משדר וללא שידרוג עליו שילמתי, נשאר לי רק לפנות לבית המשפט.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכשיר עם זיכרון GB4 מובנה וחריץ הרחבה עד 16GB. לאחר הרכישה הוצע ללקוח שדרוג של חריץ ההרחבה ל- 32GB, לקוח הסכים ושדרג.
תלונת הלקוח בנוגע לחוסר מלאי וביטול ההזמנה לא עלתה באף אחת מן השיחות עם הלקוח!
השיחה הבאה עם הלקוח הייתה מול נותן השרות, בקשר לכרטיס הסים, הלקוח טען שלא מסתדר להכניס אותו.
בברור מול ספק המוצר, חברת "אלכל אלקטרוניקה בע"מ" עולה כי יש פגם במוצר שנגרם ע"י הכנסה לא נכונה של כרטיס הסים, פעולה שבוצעה ע"י הלקוח.
מוצר:
טלפון סלולרי T4
תמונת משתמש
שם:
מנחם דהרי
תאריך:
02/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה תוך שלושה ימים , המוצר היה פגום ודהוי אחריי שהתלוננתי בפניהם , שלחו נציג אחריי חודש לבדוק את המוצר , אחריי שבוע וחצי הביאו לי מוצר חדש בצבע אחר , לא הסכמתי לקבל את המוצר החדש , כרגע אין לי מיטה עד שיספקו לי את המיטה כפי שהזמנתי , אני מאוד מאוכזב מהעסקה .
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח רכש 2 מיטות שסופקו תוך ימים ספורים. לצערנו הייתה בעיה באחת המיטות. המיטה הוחלפה בחדשה לשביעות רצונם של הלקוחות.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ופועל בכל הכלים שברשותו למניעת מקרים דומים בעתיד.
מוצר:
מיטה אחד וחצי לא נתנו לי שם של הדגם .
תמונת משתמש
שם:
nathan
תאריך:
12/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטחו 14 ימי אספקה ואחרי חודש אפילו לא עשו קול של אספקה.
כל פניותיי בפקס במייל בטלפון לא נענו , פשוט אין עם מי לדבר, מדברים לקיר.
התקשרתי גם לספק המשנה, בניסיון לבטל את ההזמנה, וגם זה היה כרוך בייסורים, ועד רגע זה איני יודע אם הם ביטלו את ההוראה לחברת האשראי.
בחוצפתם, הנציגה אליה הופניתי, אמרה לי, וזה לאחר שבועיים של פניות שלא נענו, ממש יום יום, במייל בפקס בטלפון, שלמרות שהם לא עמדו במועד האספקה וגם לא התחייבו לאספקה בכלל, אם אני מבטל את ההזמנה הם יחייבו אותי ב5% מערך הקניה.
מסקנתי לאור ההתנהגות המחפירה וחוסר ההתייחסות שמי שרוכש מוצר באתר זה שם את כספו על קרן הצבי, פשוט חסכו מעצמכם, טירדה עגמת נפש והפסד כספים.
חבל שאתר זאפ מאפשר לגופים נעדרי אמינות והתייחסות ללקוח, לפרסם באתרם, ולגרום עגמת נפש ונזק גם לתדמיתו של אתר חשוב זה.
תגובת החנות:
שלום רב,

ההזמנה קיבלה אישור אשראי ביום 11/10/2015, זמן אספקה עמד על 14 ימי עסקים, היינו עד ליום 28/10/2015

לצערנו חל עיכוב של מספר ימים אצל ספק המוצר, "אלכל אלקטרוניקה בע"מ", וביום 1/11/2015 ניסו לתאם אספקה מול הלקוח ללא הצלחה.

ביום 10/11/2015 לקוח ביקש לבטל את ההזמנה.

ביום ה18/11/2015 ההזמנה בוטלה וזוכתה (עלות המוצר והובלה ללא דמי ביטול)

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.

מוצר:
מיטה 240704
מוצרים נוספים הנמכרים בערוץ הקניות-21
חוות דעת של מוצרים פופולריים בערוץ הקניות-21
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר