אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (יפו)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
18
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
2
1
7
שנה אחרונה
2
1
15
כל הזמן
26
3
97
נמצאו 126 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
דוד
תאריך:
25/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט סירים דרך הטלפון, כדי להזמין הייתי צריך להתקשר מספר פעמים עד שענו ממחלקת מכירות. אספקת המוצר הובטחה תוך שבוע. אותו שבוע עבר, ללא אספקת המוצר! להשיג את שירות הלקוחות לקח לפחות 10 נסיונות. וגם אז אין מענה אנושי, אלה רק להשאיר מספר טלפון, ולהמתין לתשובה. יום לאחר מכן חזרו אלי, בדקו במשך מספר דקות, ומסרו ששלחו פניה דחופה לדואר לקבלת המוצר. השירות והרצון לעזור היה ירוד ביותר. משאיר רושם שעושים טובה שעונים, אם בכלל. מסרתי שאם לא יגיע עד מחר אני אבטל את ההזמנה. ענו: "בסדר" בחוסר אכפתיות משוועת!!!
את המוצר ויתרונותיו מפרסמים במשך כחצי שעה ומספר פעמים ביום, כשזה מגיע לאספקת המוצר, ולקבלת שירות - הפרצוף משתנה לרעה וחבל!!!
עברו כשבועיים והמוצר עדיין לא הגיע!!! וזה גם אחרי "תיאום של הדואר שלהם"
התקשרתי לבטל את הרכישה. ואמרתי שאני מעדיף גם לשלם יותר אבל לקבל שירות כמו שצריך לקבל. כמובן הביטול יקח שבועיים. החיוב מיידי!!! ממליץ להיזהר, ולהתרחק. לא שווה את המחיר, את העצבים, והזילזול שנילווה לכך!!!
מוצר:
סט סירים של מכסף 44921
שם:
Michael
תאריך:
19/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו מחבורת חובבני האלה!!! הזמנתי את השואב האבק, הגיע די מהר, פתחתי את המוצר ברתי לחשמל וגיליתי כי הוא פגום... לא עובד לא מגיב לשלט ללחיץה על כפתורים, פשוט מסתובב סביב עצמו, חברה כמו ערוץ הקניות אני מצפה שיהיה שרות מעל ומעבר אך פה טעיתי. אני במשך שבוע מחפש את החובבנים האלה כדי להחליף את המוצר, עד עכשיו שמעתי רק תרוצים ונחזור אליך או הספק יחזור אליי. כרגע אני רוצה לבטל את העסקה, למיילים לא עונים ולשיחות זה מועבר למרכזיה שמשאירים טלפון ולא חוזרים...
מוצר:
SILVER LINE שואב אבק רובוטי מתקדם יודע לנקות שטיחים, רצפות, ופרקטים !( 235545
שם:
alexScorpion
תאריך:
28/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
טוב את המוצר טרם קיבלתי אבל מבחינת שירות אני התקשרתי פעם ראשונה אחרי שעבר המועד האספקה אמרו אל תדאג יגיע תוך כמה ימים המוצר בדואר הם יצרו איתך קשר עבר כמה ימים אף אחד לא יצר איתי קשר אני מתקשר פעם שניה אותו סיפור אני מחכה יותר מכמה ימים מתקשר שוב אומרים לי אותו דבר אבל הפעם אני אומר שאני לא מעוניין לחכות יותר ואני רוצה שיבטלו לי את ההזמנה הנציגה אומרת לי לחכות רגע חוזרת אחרי כמה דקות אומרת לי שהיא לא יכולה לבטל לי את ההזמנה כי הם צריכים בהתחלה לברר אה קורה עם המוצר בדואר אני לא מבין איך זה קשור אלי ואני אומר לה שאני לא מעוניין במוצר ועם הוא יגיע מה אני העשה איתו היא אומרת תחזיר אותו ואני אומר אבל המשלוח יהיה על חשבוני ואומר לה שיתחיבו שהמשלוח יהיה על חשבונם היא אומרת לי שאין דבר כזה ואני לא חייב לשלוח אני יכול להחזיר לחנות אבל היא מצחיקה אני אומר שאין בעיר שלי חנות שלהם והיא עדיין לא היתה מוכנה לבטל קיצר שירות על הפנים לא ליתקרב.
תגובת החנות:
הזמנתו של מר אלכסנדר עמדה על 7 ימי אספקה מיום אישור האשראי.
התקבל אישור אשראי בתאריך 12/12/2014 וכבר בתאריך 14/12/2014 ההזמנה יצאה לחברת השליחים של דואר ישראל.
עקב בעיות לוגיסטיות בחברת השליחים האספקה התעכבה במס' ימים והמוצר סופק ללקוח ביום 31/12/2014.
נשלח ללקוח פיצוי בגין העיכוב.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו למניעת מקרים דומים בעתיד.

מוצר:
נעליים FITNESS STEP
שם:
נעמי
תאריך:
25/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב קיבלתי רק קופסא קטנה של מברשות, התקשרתי להתלונן לא עזר....אמרו שיחזרו אלי....התקשרתי שוב אמרו שלא משיגים את הספק בטלפון הציעו שאני אנסה...עבר הזמן שהייתי לפי החוזה צריכה לקבל את המוצר. ביקשתי שיבטלו את העסקה אמרו לי שיחזרו אלי תוך שבועיים. כתבתי תלונה לשירות לקוחות לא חזרו אלי. מעולם לא קיבלתי כזה שירות גרוע...ועדיין לא בטלו לי את העסקה.
תגובת החנות:

שלום רב,
גב' נעמי זיו הזמינה בתאריך 11/12/2014 שואב אבק ציקלון, זמן אספקה עמד על 7 ימי עסקים.
ביום 17/12/2014 סופק המוצר.
למחרת, יום חמישי 18/12/2014, פנתה אלינו הלקוחה והלינה כי המוצר סופק עם חוסר במספר חלקים.
פנייתה הועברה לספק המוצר, "אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ".
ביום שלישי ה23/12/2014 הודיעה הלקוחה כי אינה מעוניינת להמתין לחלקים החסרים וכי מבקשת לבטל את העסקה.
בקשתה הועברה לספק המוצר, ומשם לחברת השליחויות.
נמסר לנו כי המוצר ייאסף מהלקוחה עד תחילת השבוע.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.

מוצר:
שואב אבק FC8764
שם:
Nashif
תאריך:
23/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שלום בתאריך 29.11.2014 הזמנתי טלוויזיה האייר 50 בשביל אמא שלי ועל השם והפרטים שלה ב 08.12
התקשרה אלי אמא שלי בכדי להפעיל לה את הטלוויזיה . ולמרבה הצער שהגעתי לבית של אמא גיליתי שמישהו מהחנות התקשר אליה אחרי ביצוע ההזמנה והחליף לה את דגם ומותג הטלוויזיה למשהו גרוע ביותר ועוד בתוספת תשלום... כפי שכולם רואים פה ניצול חסר תקדים.. למרות שהיא ניסתה להסביר לו שהיא צריכה לשאול אותי, ובכן בחזרה למוקד השירות של החנות אחרי טרטורים והתחמקות חזרו לאמא שלי בטלפון בעקבות מילים ששלחתי כי בטל' לא ענו ואמרו לה שהם יבדקו מול הספק והספק יחזור אליה.. ובכן כן הספק חזר אליה אחרי כמה ימים ואחרי שהסבירה להם שהיא צריכה את הטלוויזיה שהזמנו במקור ושיחזירו את הזיכוי שמגיע לנו הם אמרו לה שהם צריכים 400שח על המשלוח 200שח כדי שיקחו ו 200 שח כדי שישלחו את האחר.. ובכן החלטתי לבטל את ההזמנה ובשיא החוצפה הם מבקשים להשאיר אצלהם 200שח דמי משלוח שהביאו את המוצר ועוד 200שח בכדי לקחת אותו בחזרה .. למרות שבכלל כל זה טעות וחוצפה שלהם ואני החלטתי להביא להם את הטלוויזיה בעצמי ולהפסיד יום עבודה ודלק בכדי שלא ירוויחו 200שח על חשבוני מספיק 200שח לוקחים לא בצדק ולא על פי חוק ובכלל אני מקצר פה את כל העולם ואישתו כי כמה טלפונים והסברים כאילו אני מדבר לקיר וכאילו שהמומחיות שלהם זה להתעלל באנשים ועדיין הטלוויזיה אצלי ואני מנסה למצוא יום חופש בכדי להחזיר להם פשוט תיזהרו מ ערוץ הקניות ובספק שלהם שנקרא אל כל אלקטרוניקה . חלב שלזאפ אין מדיניות שמוציאה אותם מהאתר במקרה של תגובות שליליות יותר מדי.
מוצר:
טלוויזיה 50B55
שם:
zipora
תאריך:
15/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי כמות רכישות לא מבוטלת באתר ערוץ הקניות
ההזמנה קלה, המחירים טובים, והמוצר תמיד מגיע בזמן
לרוה איני כותבת חוות דעת אבל הפעם הייתי חייבת לפרגן
יישר כוח
מוצר:
מוט בלנדר 48526
שם:
עמית
תאריך:
01/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב, מעבירים לספק, שהוא בעצמו מעביר לספק, הלקוח נופל באמצע, מקבל שירות גרוע, לא יודעים מי אמר מה, הספק בכלל רשם דברים שלא נכונים (שאני ביקשתי לשדרג ושאני ביקשתי לדחות חיוב-למרות שחיוב כבר נעשה) והשירות של הערוץ עצמו לא מבינים כלום ופשוט סתם סתם סתם - לא להתקרב בחיים לא משנה מה המחיר !
תגובת החנות:

שלום רב,
בתאריך 28/10/2014 ביצע הלקוח הזמנה של אופני כושר(באיסוף עצמי) באתר האינטרנט של ערוץ הקניות
במעמד המכירה התחייבנו לאספקה של 10 ימי עבודה(מיום אישור העיסקה בכ"א).
בתאריך 6/11/2014 פנה הלקוח וברר האם ניתן לאסוף את המוצר אותו רכש.
בקשתו נשלחה אל ספק המוצר חברת "אל כל אלקטרוניקה" וזה עדכנה כי עדיין אין אישור כספי להזמנת הלקוח.
בתאריך 12/11/2014 פנה הלקוח שוב והלין שעדיין לא סופק לו המוצר ואם לא יסופק עד מחר יבטל את ההזמנה.
ביום ה13/11/14 ביקש הלקוח לבטל את הזמנתו,הזמנתו בוטלה מיידית.

בברכה
ערוץ הקניות
מוצר:
אופני כושר ופני כושר עם לוח תצוגה דיגיטלי LCD ומנגנון וויסות עם טווח רחב של דרגות
שם:
נועה
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא פעם ראשונה שאני מזמין בערוץ הקניות, כל המוצרים מגיעים בזמן, גם הפעם לא איכזבו.
כמו תמיד, השרות מעולה

אני בהחלט אמשיך לקנות שם
מוצר:
משקל מטבח דיגיטלי 104983
שם:
אבירם
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח שלהם פשוט גרוע (דואר שליחים הביזיונית).
תיאמו לי משלוח אחד וצץ לי משהו - לא יכולתי לדחות כי לא השאירו טלפון.
אח"כ תיאמו לי פעם שניה והם לא הגיעו - ניסיתי לחזור לטלפון שממנו תיאמו ולא עזר.
בפעם שלישית שליח התקשר במפתיע שהוא ליד הבית - הייתי בעבודה כמובן.
התקשרתי לתאם משלוח והם טענו שהיו אצלי 8 פעמים - מסתבר שכל שיחת טלפון נחשבת ניסיון משלוח וגם כאלה שאולי סתם לא הייתי זמין..
דרשו שאגיע לקחת את המוצר מהם.
ביטלתי את ההזמנה כולל החזר על דמי "משלוח"... עצבים איתם
תגובת החנות:

שלום רב,

תלונת הלקוח נבדקה מול דואר שליחים ולצערנו אכן ההתנהלות במשלוח המוצר לביתו של מר אבני היתה לא

תקינה.

מדובר בעובד חדש בדואר שליחים, אשר פעל לא ע"פ הנהלים.

אי לכך יזוכה מר אבני בעלות דמי המשלוח ששלומו לחברתנו.

התנצלנו בפני הלקוח, כמו כן,הובטחה אספקה בהקדם בתאום מראש.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח

ומקווה לשוב ולראותו בין לקוחותיו המרוצים.

בברכה,

ערוץ הקניות

מוצר:
מנקה בקיטור SC58
שם:
ואדים
תאריך:
16/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתהריך 16.11 הזמנתי כסא בעוד 3 ימים היצרו איתי קשר ותיקנתי מס זהות, מאז עבר חודש ועדיין ספק לא יצר איתי שום קשר למראת שפעמיים יצרתי קשר עם שירות לקוחות שלהם.
זה שירות!!!! גביית כספים ואז חודש המתנה למראת 16 ימי עסקים
מבקש ליצור איתי קשר בדחיפות כי ביום שני פונה כבר לבית משפט!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

הנושא בבדיקה מול ספק המוצר.
נעמוד בקשר עם הלקוח להמשך טיפול.

בברכה,
ערוץ הקניות
מוצר:
כורסת ישיבה/אירוח נפתחת למיטת יחיד(צבע: חום כאמל) כורסת ישיבה/אירוח נפתחת למיטת יחיד(צבע: חום כאמל)
שם:
ניסן
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתקן שווארמה בערוץ הקניות למחרת התקשר אלי הספק של ערוץ הקניות , וטען שהמוצר אינו איכותי ועדיף לשדרג אותו תמורת 49 ש"ח נוספים ,מובן שהסכמתי. בסיום העסקה המחודשת דרשתי שישלח אלי סיכום עסקה במייל, היגיע מייל עם אותו המוצר בדיוק בהבדל אחד תוספת מחיר.. ניסיתי ליצור קשר עם הספק אך מסתבר שזאת משימה בלתי אפשרית. בסופו של דבר יצרתי קשר עם ערוץ הקניות והוראתי בפירוש על ביטול העסקה. נציג לקוחות אחד אומר שוודאי החזר כספי כולל דמי משלוח אחר טוען שהעניין בבירור וכך זה חזר על עצמו אין סוף פעמים .נכון להיום 14 לאוקטובר לא הסתיים הסיפור המטופש הזה למרות שחויבתי כבר בשני לאוקטובר .חברה שאמורה להיות אמינה ומכובדת מתנהלת כאחרון הסוחרים הקטנים והבלתי אמינים מילה אינה מילה וזמן אינו זמן בקיצור שומר נפשו ירחק מערוץ הקניות ויעשה לעצמו טובה גדולה מה עוד שהערוץ אינו בודק עם מי הוא עובד.
תגובת החנות:
שלום רב,

הנושא בבדיקה מול ספק המוצר.
נעמוד בקשר עם הלקוח להמשך טיפול.

בברכה,
ערוץ הקניות
מוצר:
מתקן שווארמה tb2022a
שם:
שמואל
תאריך:
04/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע באיחור.
קיבלתי דגם לא נכון.
גם מבחינה חיצונית, גם מידות פיזיות וגם מבחינת מפרט - המוצר לא תואם לגדם שהזמנתי.
מובילים לא הסכימו לקחת אותו - אמרו שזה מה שיש.
בנוסף התברר שריפוד קרוע.
גם קיבלתי באיחור, גם דגם אחר, גם פגום....
בנוסף, יש להם קטע עם תשלומים. הם מציעים 10 תשלומים, אבל בסוף ההזמנה תגלו שהם החליטו לשנות אותם ל-3.
גם אל תסמכו על שרות לקוחות שלהם. שלחתי להם מייל עם בקשה לשנות צבע של ספה. בסוף קיבלתי משהו אחר לגמרי...
לא מציע להתקרב לחנות הזאת!
תגובת החנות:
שלום רב,

הנושא בבדיקה מול ספק המוצר.
נעמוד בקשר עם הלקוח להמשך טיפול.

בברכה,
ערוץ הקניות
מוצר:
ספה לאורה
שם:
רפאל
תאריך:
21/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ב 30.7.2014 וכבר יום למחרת חוייבתי בכרטיס האשראי.
המוצר לא הגיע ויצרתי קשר עם ערוץ הקניות ב 31.8.2014.
ב 3.9.2014 הגיע ספה מדגם לא נכון וז'זלונג בצד הלא נכון.
"אנחנו נברר מול הספק ונחזור אליך" עבר שבוע וכלום.
שוב התקשרתי ושוב "נחזור אליך" ושוב כלום.
רק ב 10.9.2014 קיבלתי את המוצר לאחר איחור של שבועיים....וכמובן שבדרך הובטח לי פיצוי שגם הוא כמובן לא הגיע !
אני ממליץ לכולם בחום שימרו את נפשותיכם מהחנות הזו.
תגובת החנות:
שלום רב,
הנדון: פניית הלקוח רפאל פנייה 419824

מר רפאל הזמין בתאריך 30.7.14 מערכת ישיבה פינתית, באמצעות אתר האינטרנט של חברתנו, הזמנה מס' 6882479.
זמן האספקה עמד על 21 ימיי עבודה מיום אישור האשראי.
עקב בעיות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חברת אל-כל סחר אלקטרוניקה בע"מ, התעכבה אספקת המוצר.
בתאריך ה- 5.9.14 קיבל מר רפאל את המוצר לביתו.
כמחווה שירותית ולפנים משורת הדין, מר רפאל יזוכה בגין מחצי עלות ההובלה, פיצוי בסך של 175 ₪.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח ופועל בכל הכלים הנדרשים למניעת מקרים אלו בעתיד.

בברכה,
ערוץ הקניות
מוצר:
מערכת ישיבה פינתית סופיה
שם:
שלומי אלפרוביץ
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך גרופון שולחן נפתח של חברת bradex.
ביקשתי במועד ההזמנה שההזמנה תשלח אלי בספטמבר, הם רשמו אצלם במערכת "אוקטובר".
כשראיתי שלא יוצרים איתי קשר בספטמבר, ניסיתי להשיג אותם לברר מה קרה. בלתי אפשרי להשיג את שירות הלקוחות. רק אחרי ששלחתי מייל לגרופון חזרו אלי.
טענו שכתבו שם שצריך ליצור איתי קשר באוקטובר ולא בספטמבר.
ביקשתי לשנות, אמרו שאין בעיה, שההזמנה שלי כבר מוכנה ויתאמו איתי משלוח לשבוע הבא.
שבוע לאחר מכן לא התקשרו, התקשרתי שוב, אמרו שניסו להשיג אותי ולא הצליחו, ועכשיו המשלוח לאזור כבר נשלח ולכן אצטרך להמתין עד הפעם הבאה שיהיה משלוח לאזור, הם לא יודעים מתי הוא יהיה (חשוב להבין, על המשלוח יש תוספת מחיר של 300 ש"ח, אני לא אמור להמתין שיעשו לי טובה וישלחו אותו על הדרך, בשביל הכסף הם אמורים במידה וצריך להוציא משלוח גם במיוחד בשבילי).

חיכיתי כמה ימים, לא יצרו איתי קשר, אחרי שלל ניסיונות כולשים איכשהו סוף סוף הצלחתי להשיג מענה. פתאום מסתבר שהמשלוח שלי בכלל לא מוכן, ואני צריך לחכות 60 ימי עסקים לפני השליחה.
ניסיתי לברר איך זה שקודם טענו שהמשלחו שלי מוכן והחמצתי את השליחה, ועכשיו פתאום הוא לא מוכן. המוקדנית פתאום נזכרה לאחר ברור שהוא כן מוכן, אבל שאמתין עוד שבוע או עד אחרי החגים עד שיהיה משלוח לאזור ויורידו לי את המשלוח "על הדרך" כאילו הם עושים לי טובה ולא מדובר בשירות שהזמנתי.

כל השירות של הנציגות בכל התהליך הוא גס ובהמי, קולני ונוזף. חווית קנייה גרועה. ביקשתי לבטל את הקנייה, אמרו שיחזרו אלי, בינתיים לא חזר אלי אף גורם.

ממליץ להמנע ולא לקנות מהם, שירות מזעזע שמנסה רק לעבוד ולתחמן את הלקוח.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתכם לא נוכל לספק מענה עקב פרטים חסרים שהעברתם.

בכדי שנוכל לתת מענה לפנייתכם, נבקש לקבל מס' ת.ז. או טלפון של הלקוח (אשר רכש את המוצר).

נשמח לעמוד לשרותכם בכך עת.

בברכה,

ערוץ הקניות.

מוצר:
שולחן שולחן מודלורי
שם:
Alexandra
תאריך:
28/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המוצר קלה , אך המוצר לא הגיע לאחר יותר משבועיים , כאשר הובטח שהוא יגיע תוך שבעה ימים. לא נוצר איתי קשר מחברת שליחויות כלל, לאחר ששילמתי על משלוח 29 ש"ח. לאחר ארבעה ימים שאני מנסה להשיג תשובה מתי יתקבל המוצר אף אחד לא יודע להגיד לי כלום. שלחו אותי לדבר עם חברת השליחויות, הם לא יודעים. החברה שמספקת את המוצר- הטלפון שסיפקו לי בכלל לא תקין ומתפקד כפקס. שירות לקוחות של ערוץ 21 פשוט לא יודע מה הוא עושה.
תגובת החנות:
גברת אלכסנדרה הזמינה באמצעות אתר האינטרנט של חברתנו חבילת ספורט לפילאטיס בתאריך ה- 13.7.14, הזמנה מס' 6875369.
זמן האספקה עמד על 7 ימיי עבודה מיום אישור האשראי.
עקב בעיות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חברת ג'נרל פיטנס בע"מ, התעכבה אספקת המוצר.
בתאריך ה- 4.8 קיבלה הלקוחה את המוצר בתוספת פיצוי בגין האיחור, כדורגל.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה ופועל בכל הכלים הנדרשים למניעת מקרים אלו בעתיד.

בברכה,
ערוץ הקניות
מוצר:
general fitness 0
שם:
יגאל
תאריך:
13/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר באפריל 2014. לאחר כשבועיים המוצר התקלקל. מאז ניהלתי אין ספור שיחות עם שרות הלקוחות של ערוץ הקניות שכנראה מנהל מלחמת התשה כנגדי ולא מציע כל פתרון לבעיה. כל פעם הפקידה פותחת פנייה חדשה ושום דבר לא קורה. מאז 8.6 המוצר נמצא בתיקון אצל הספק שלבסוף אמר שלא יודע לתקן אותו. אני מוכן לכל פתרון : החזר כספי, מוצר חליפי (אפילו לא זהה) ותיקון. מעולם לא נתקלתי בשרות כל כך גרוע שגובל בהתנהגות פלילית. כל העניין גרם לי לבזבוז של שעות רבות.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתכם לא נוכל לספק מענה עקב פרטים חסרים שהעברתם.

בכדי שנוכל לתת מענה לפנייתכם, נבקש לקבל מס' ת.ז. או טלפון של הלקוח (אשר רכש את המוצר).

נשמח לעמוד לשרותכם בכך עת.

בברכה,

ערוץ הקניות.


מוצר:
כסא מתנפח + הדום 68564
מוצרים נוספים הנמכרים בערוץ הקניות-21
חוות דעת של מוצרים פופולריים בערוץ הקניות-21
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.