אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (פריסה ארצית)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
21
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
5
0
1
שנה אחרונה
6
0
15
כל הזמן
32
3
118
נמצאו 153 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
ניצן
תאריך:
31/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המיקסר הגיע תוך 3 ימים! בדיוק בשעה שתיאמו איתי.
הקניה זריזה ופשוטה ומספר התשלומים גם כן נוח מאוד
זו תוספת מושלמת למטבח החדש שלי!!
סופר מרוצה וכבר מחכה להכין את החלות בשישי :)
מוצר:
מיקסר קימיקס 19
שם:
noam
תאריך:
17/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר, ההזמנה הגיעה במהירות יחסית למקום עבודתי, דבר שמאד הקל עליי.
המוצר היה ארוז היטב ובן זוגי מרוצה ממנו עד מאד.
מומלץ!
מוצר:
מכונת תספורת 242145
שם:
נטלי
תאריך:
22/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב נייד דרך האתר בקלות, לאחר יומיים כבר השליח הגיע בבוקר על מנת לספק לי את המוצר.
לצערי המסך הגיע לא תקין. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות באותו רגע.
ולאחר שעה קלה הגיע שוב שליח על מנת לקחת את המחשב הפגום וכבר למחרת קיבלתי מחשב חדש.
שירות טוב ומהיר.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 15-5558
שם:
שירי
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלווזיה דרך ערוץ הקניות, המחיר של המוצר היה סופר אטרקטיבי, המוצר הגיע מהר מהצפוי, אני מאד מרוצה מהטלווזיה ומחווית השרות שקיבלתי מהם.
אין לי ספק שאחזור לרכוש מהם גם בעתיד.
ממצליצה בחום!
מוצר:
טלווזיה NE-32FLED
שם:
אלעד אילנה
תאריך:
09/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום שמי אלעד אילנה לקוחה שנים של ערוצי הקניות מה שאני חווה בכל קניה התלהבות מחדש מהאדיבות בשרות הלקוחות מהסבלנות ויחס מעולה וכל מוצר שקניתי התרשמתי לטובה המוצר האחרון שזה השואב הספקתי להשתמש מנקה מצויין בדיוק כפי שרציתי ומה שטוב שהגיע אפילו לפני הזמן שנאמר לי אני ממליצה בחום ונהנת מאד מהמוצרים שקניתי עד היום היה מקרה שאחד המוצרים לא עבד שזה היה קומקום חשמלי הודעתי הגיעו עד הבית והביאו לי קומקום חדש ללא שום בעיה שרות נהדר אני מאד מרוצה ישר כוח ותודה רבה
מוצר:
שואב אבק מולטי ציליקון
שם:
annaku
תאריך:
28/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב16.12.15 הזמנתי מכם את המוצר,ונאמר לי שאין אותו במלאי,והוא יחודש שוב תוך כ-חודש. כמו כן, מרגע חיוב העסקה באשראי אתם מתחייבים לאספקה תוך 14 ימי עסקים.

נכון להיום, אני מחכה 52 ימי עסקים מרגע ההזמנה, ו20 ימי עסקים למוצר מרגע חיוב האשראי. דיברתי עם נציגה מטעמכם והבהרתי לה מספר פעמים שיתאמו איתי מראש את הגעת השליח מכיוון שרוב היום אני לא נמצאת בבית,והיא אמרה שאין שום בעיה.

ביום חמישי הגיע אלי השליח ( מן הסתם ללא תיאום מראש) ולא הייתי בבית בכדי לקבל את המשלוח.
כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם נאמר לי שזוהי לא אשמתכם וזו אחריות הספק, כמו גם הפיצוי,מכיוון שזו חברה חיצונית.
אני הזמנתי מכם, את הכסף שלי אתם קיבלתם,ולא הספק. מן הראוי לטפל בלקוח שלכם, במיוחד כאשר אתם חורגים מזמני האספקה,בלי זריקת אחריות לצד שלישי.

בסעיף 7 בתקנון של חברתכם, נקבע בזו הלשון: "בהזמנה במשלוח רגיל יסופק המוצר לקונה בתוך שבעה ימים ממעוד קבלת ההזמנה או, כאשר מדובר בעסקה באשראי, מעת שניתן לעסקה אישור הבנק (המאוחר מבין מועדים אלה)."

מובן, שאופן התנהלותכם אינה עומדת בתקנון חברתכם ואף אינה עולה בקנה אחד קבוע בחוק הגנת הצרכן.

תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוחה הזמינה ביום 16/12/2015 באתר האינטרנט של ערוץ הקניות מתקן לייבוש כביסה.

זמן האספקה בעת המכירה עמד על 60 ימי עבודה, היינו עד ליום 8/3/2016.

המוצר סופק ביום 29/2/2016

מוצר:
מתקן לייבוש כביסה 3 קומות 252628
שם:
זהר
תאריך:
02/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ההבטחה בכתב בהזמנה היא לאספקה תוך 7 ימי עסקים. המחבת הגיע לאחר שלושה שבועות. במהלך הזמן הזה צלצלתי שש פעמים לשירות לקוחות כדי לברר, ואף פעם לא הגעתי לנציג שידבר איתי. פעם אחת חזרו אלי והסבירו לי שההזמנה נקלטה בטעות אצלם בשבוע איחור, אבל שהספק אשם. ההזמנה כוללת מישלוח. אף אחד לא תיאם איתי מתי המוצר אמור להגיע. במיקרה הייתי בבית וקיבלתי - לאחר שלושה שבועות שבהן לא היה אם מי לדבר.
להתרחק מערוץ הקניות. זו לא חווית קנייה בשום מחיר.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ביום 4/12/2015 זמן אספקה עמד על 7 ימי עסקים היינו 14/12/15
לצערנו עקב תקלה מחשובית ההזמנה נקלטה במערכת רק ביום 13/12/2015 והועברה מיידית לספק המוצר.
ביום 20/12/2015 המוצר סופק ללקוח
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים הדרושים על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד.

מוצר:
מחבת קרמי אהרוני מחבת שיש Black Rock
שם:
Boris
תאריך:
27/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה במהירות אך לאחר מכן התחילו הבעיות.
קודם כל סופק מוצר שלא תאם להזמנה.
לאחר מכן נאלצנו להחליף את הצבע של סלון מפני שהמוצר ששווק לא היה בכלל במלאי.
נאמר לי כי אם אני רוצה את המוצר שהזמנתי אני צריך להמתין מספר חודשים עד שיספקו את המוצר.

בערוץ הקניות "שמתגאה " בכך שהוא בודק את המוצרים לפני שמשווק אותם לא רצו לקחת על עצמם את האחריות ומרגע הראשון טענו שהם בכלל לא צד בעסקה שדי הפתיעה אותי מפני שאת הכסף שלמתי לערוץ הקניות ו מהם קבלתי את החשבונית .

הטענה שלהם שהם לא צד לעסקה !!! , זה כמו א.ל.מ חנות מכשירי החשמל תגיד שמאחר ומוצר שהם מחרו יוצר על ידי סמסונג אז על הלקוח לפנות לסמסונג כדי לקבל שרות .

כבר חודשיים אני מבקש להחזיר את מוצר לערוץ הקניות על בסיס שהמוצר היה פגום עוד בעת ששווק , בעת ביקורו של רפד ראיתי את מסגרת העץ ו את מילוי של הסלון . מאוד הופתעתי ממראה שנגלה לעיניי , המסגרת הפנימית של הסלון (שהיא הבסיס) עשוי מקרשי עץ דק וישן שעף נגרייה בכל האולם לא הייתה משתמשת בהם ליצירת רהיטים !!

והכי גרוע שהשירות לקוחות של ערוץ הקניות נועד למתרה אחת בלבד והיא להתיש את הלקוחות ולגרום להם לוותר על זכויותיהם.


אני קורה לכל הלקוחות שנפגעו משירות הפגום של ערוץ הקניות להתאחד ולהגיש תביעה ייצוגית על מנת להכריח אותם לקחת את האחריות למעשיהם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין סלון ביום 19/7/2015 כשזמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים.
ביום 29/7/2015 סופק ללקוח הסלון אותו הזמין!
בחודש אוגוסט פנה הלקוח עם בעיית שרות שטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.
בחודש נובמבר, לאחר ארבעה חודשים מיום אספקת המוצר, פנה הלקוח שוב והלין על בעיה חדשה במוצר.
נעשו מספר ניסיונות לתאם שרות מול הלקוח אולם הנ"ל סרב לקבלת שרות ודרש ביטול עסקה.
לצערנו לא נוכל להיעתר לבקשת הלקוח לביטול העסקה.
הלקוח כמובן זכאי לקבל שרות במסגרת האחריות.

מוצר:
מערכת ישיבה 3 2 מודל באנדי
שם:
netanel
תאריך:
07/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
1. הזמנה באתר ערוץ הקניות, נותן האחריות אל-כל סחר אלקטרוניקה בע"מ, בתאריך 9/11/2015,
2. לאחר ההזמנה התקשרו להציע לי שידרוג של הזיכרון בעלות נוספת של 79 ש"ח, שידרגתי.
3. לאחר שבוע התקשרו להודיע שהמכשיר לא קיים במלאי, הציעו שלחו לי מכשיר חליפי, סירבתי ובקשתי לבטל את הקניה.
4. בתאריך 25/11/2015 הגיע שליח לביתי ומסר את מכשיר הסלולר לבת שלי (לא הייתי בבית).
5. כשפתחתי את המכשיר לא היה שידרוג של כרטיס הזכרון, וכן לא יכולתי להכניס את כרטיס הסים בהתאם למצויין במכשיר ובהתאם להוראות ההרכבה.
6. התקשרתי למעבדה (ענה לי טכנאי מאוד אדיב) ונאמר לי להכניס את כרטיס הסים הפוף ממה שמצוין במכשיר ובהוראות ההרכבה.
7. ואכן כרטיס הסים נכנס אולם המכשיר לא זיהה את כרטיס הסים בשתי כניסות הסים, אני ברשת גולן טלקום ולפי המפרט יש תמיכה בשתי הסימים.
8. כאן מתחילים לטרטר אותי מאחד לשני 4 גופים שונים: האתר ערוץ הקניות, נותן האחריות אל-כל סחר אלקטרוניקה בע"מ, המעבדה ניוויז'ן והיבואן מור לוי טכנולוגיות.
9. היום 7/12/2015, אני נמצא מותש מארבע גורמים שונים, עם מכשיר שלא משדר וללא שידרוג עליו שילמתי, נשאר לי רק לפנות לבית המשפט.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכשיר עם זיכרון GB4 מובנה וחריץ הרחבה עד 16GB. לאחר הרכישה הוצע ללקוח שדרוג של חריץ ההרחבה ל- 32GB, לקוח הסכים ושדרג.
תלונת הלקוח בנוגע לחוסר מלאי וביטול ההזמנה לא עלתה באף אחת מן השיחות עם הלקוח!
השיחה הבאה עם הלקוח הייתה מול נותן השרות, בקשר לכרטיס הסים, הלקוח טען שלא מסתדר להכניס אותו.
בברור מול ספק המוצר, חברת "אלכל אלקטרוניקה בע"מ" עולה כי יש פגם במוצר שנגרם ע"י הכנסה לא נכונה של כרטיס הסים, פעולה שבוצעה ע"י הלקוח.
מוצר:
טלפון סלולרי T4
שם:
מנחם דהרי
תאריך:
02/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה תוך שלושה ימים , המוצר היה פגום ודהוי אחריי שהתלוננתי בפניהם , שלחו נציג אחריי חודש לבדוק את המוצר , אחריי שבוע וחצי הביאו לי מוצר חדש בצבע אחר , לא הסכמתי לקבל את המוצר החדש , כרגע אין לי מיטה עד שיספקו לי את המיטה כפי שהזמנתי , אני מאוד מאוכזב מהעסקה .
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח רכש 2 מיטות שסופקו תוך ימים ספורים. לצערנו הייתה בעיה באחת המיטות. המיטה הוחלפה בחדשה לשביעות רצונם של הלקוחות.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ופועל בכל הכלים שברשותו למניעת מקרים דומים בעתיד.
מוצר:
מיטה אחד וחצי לא נתנו לי שם של הדגם .
שם:
nathan
תאריך:
12/11/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הובטחו 14 ימי אספקה ואחרי חודש אפילו לא עשו קול של אספקה.
כל פניותיי בפקס במייל בטלפון לא נענו , פשוט אין עם מי לדבר, מדברים לקיר.
התקשרתי גם לספק המשנה, בניסיון לבטל את ההזמנה, וגם זה היה כרוך בייסורים, ועד רגע זה איני יודע אם הם ביטלו את ההוראה לחברת האשראי.
בחוצפתם, הנציגה אליה הופניתי, אמרה לי, וזה לאחר שבועיים של פניות שלא נענו, ממש יום יום, במייל בפקס בטלפון, שלמרות שהם לא עמדו במועד האספקה וגם לא התחייבו לאספקה בכלל, אם אני מבטל את ההזמנה הם יחייבו אותי ב5% מערך הקניה.
מסקנתי לאור ההתנהגות המחפירה וחוסר ההתייחסות שמי שרוכש מוצר באתר זה שם את כספו על קרן הצבי, פשוט חסכו מעצמכם, טירדה עגמת נפש והפסד כספים.
חבל שאתר זאפ מאפשר לגופים נעדרי אמינות והתייחסות ללקוח, לפרסם באתרם, ולגרום עגמת נפש ונזק גם לתדמיתו של אתר חשוב זה.
תגובת החנות:
שלום רב,

ההזמנה קיבלה אישור אשראי ביום 11/10/2015, זמן אספקה עמד על 14 ימי עסקים, היינו עד ליום 28/10/2015

לצערנו חל עיכוב של מספר ימים אצל ספק המוצר, "אלכל אלקטרוניקה בע"מ", וביום 1/11/2015 ניסו לתאם אספקה מול הלקוח ללא הצלחה.

ביום 10/11/2015 לקוח ביקש לבטל את ההזמנה.

ביום ה18/11/2015 ההזמנה בוטלה וזוכתה (עלות המוצר והובלה ללא דמי ביטול)

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.

מוצר:
מיטה 240704
שם:
מאיר
תאריך:
25/10/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מתאריך 3/9/15 והמוצר טרם הגיע.
מזה חודש שהם מבררים כל הזמן, ולמרות שרשום בדף החשבון שלי באתר שהמוצר סופק ללקוח - השעון אלי לא הגיע.
לפני שבועיים הבטיחו לי שבשבוע הבא אקבל את השעון פיצוי מהספק. לא דובים ולא יער, לא קיבלתי כלום.
תגובת החנות:
שלום רב,

ההזמנה בוצעה ביום 3/9/2015.

חודש ספטמבר הינו חודש של חגי תשרי, מעטים בו ימי העסקים ולכן חל עיכוב באספקת המוצר, סופק בחודש אוקטובר.

הלקוח יפוצה בגין העיכוב בזיכוי דמי המשלוח + פיצוי שנשלח ע"י ספק המוצר, "י.מ.הס בע"מ".

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
שעון קיר דיגיטלי DIGI811
שם:
אילון
תאריך:
22/10/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את מערכת הישיבה בכרטיס אשראי בתאריך ה 27.9.15. בחרתי בערוץ הקניות ולא בספק אחר משום שהם הבטיחו במודעה לספק את המוצר תוך 14 ימי עסקים (היתר הבטיחו תוך 21 ימים או תוך 30 ימים). עד היום, ה-22.10 המוצר לא הגיע אליי. במוקד השירות של ערוץ הקניות אין אף פעם מענה, והם שולחים לאפשרות לכתוב פניה דרך האתר ומבטיחים לחזור. השארתי שם שתי הודעות מפורטות, אבל עד היום לא חזרו אליי. התקשרתי כמה פעמים לספק עצמו, חברת הום דקור, וגם שם קיבלתי שירות לא מכובד. כל פעם אמרו שיחזרו אליי עם תאריך אספקה ומעולם לא יצרו איתי קשר מיוזמתם. אחרי שכבר קבעו תאריך אספקה מאוחר, שאמור היה להיות ב 22.10 דחו אותו שוב (זה התברר לי במקרה כשהתקשרתי אליהם מלברר שעת הגעה) בטענה שהתבלבלו ולא הבינו שהישוב שלי ממוקם במקום שהוא ממוקם ולכן ההזמנה נדחית שוב ל-26 בחודש, דהיינו חודש (!!!) אחרי המועד שהזמתי אותה. ביקשתי לדבר עם נציגת שירות הלקוחות, המזכירה נשבעה שהיא תחזור אליי, אבל אני עוד מחכה... לעומת זאת את כרטיס האשראי שלי, למקרה שתהיתם, הם חייבו כבר ביום ההזמנה, הן עבור ההובלה והן עבור התשלום הראשון למוצר. בקיצור: בושה וחרפה - הן ערוץ הקניות והן חנות הום דקור. ועל זה נאמר: שומר נפשו יברח.
מוצר:
ספה / מערכת ישיבה דנה
שם:
Ludmila
תאריך:
20/10/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שולחן הגיע פגום (הרגל אחד לא מגיע עד הלוח השלחן). הכסאות עשוים ברשלנות, איכות לא טובה.
תגובת החנות:
שלום רב,
הבעיה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.
ערוץ הקניות מקווה לשוב ולראותה בין לקוחותיו המרוצים.
מוצר:
פינת אוכל TB0017-16
שם:
Gili
תאריך:
17/10/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המראה הפנורמית לאחר שהשוותי מחירים בזאפ.
לאחר שבועיים בערך הגיע המראה כאשר היא שרוטה לחלוטין ובמצב בלתי שמיש. ניסיתי הרבה מאוד פעממים לתפוס אותם טלפונית ללא הצלחה. שלחתי שתי פניות לתלונ באתר החברה ובנוסף שלחתי מייל. לא קיבלתי שום מענה בשום שלב .
ממליץ בחום לא לקנות בחברה זו( מצטער שלא שראתי את חוות הדעת הקודמות אחרת הייתי נמנע מלכתחילה)
תגובת החנות:
שלום רב,
לאור הפרסום בזאפ פנינו ללקוח לבדוק את תלונתו מכוון שאין לנו כל תיעוד שפנה אלינו.
הלקוח טופל מיידית, מסתבר שהמראה מצופה בניילון דק מאוד על מנת להגן עליה
והשריטות הינן על הניילון ולא על המוצר. הנושא הוסבר ללקוח.
לקוח הסיר את הניילון והמוצר תקין.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח
ומקווה לשוב ולראותו בין לקוחותיו המרוצים.
מוצר:
מראה פנורמית לתינוק מראה עגולה פנורמית
שם:
Yoav
תאריך:
16/10/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה30\08\2015 הזמנתי ספה מאתר ערוץ הקניות, הובטח הספקה עד 25 ימי עסקים. לא קיבלתי את הספה עדיין. עברו מעל 25 ימים עסקים (נכון ל16\10\2015). ניסיתי לפנות לשירות לקוחות דרך הטלפון והאתר. לא חזרו לפניה אפילו פעם אחת. אחרי שהצלחתי לתפוס אותם לאחר הרבה ניסיות, אמרו שהעסקה רק אושרה בתאריך אחר מיום ההזמנה (06\09\2015) ועדיין גם מתאריך זה עברו מעל 25 ימי עסקים. לא ממליץ לקנות בכלל בחנות זאת. אל תצפו למענה ולהתייחסות ולבטח לעמידה בחוזה בינם ללקוח.
תגובת החנות:
שלום רב,

מר יואב גבע ביצע הזמנה של מערכת ישיבה ביום 30/8/2015 באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.

זמן אספקה עמד על 35 ימי עסקים מיום אישור האשראי.

אישור האשראי התקבל ביום 6/9/2015, היינו אספקה עד ליום 25/10/2015. (חודשים 9-10 היו חודשיים של חגי תשרי).

לצערנו התקבל עדכון מספק המוצר, "אלכל סחר אלקטרוניקה בע"מ", כי ייתכן עיכוב באספקת המוצר.

יסופק עד סוף החודש.

לקוח כמובן יפוצה על העיכוב.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.

מוצר:
ספה / מערכת ישיבה קרולינה
שם:
עמיר
תאריך:
12/10/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן ב 24 בספטמבר.
תואמה שליחות ל 7 באוקטובר אך השליח לא הגיע. לאחר פניה לחברת השליחויות תואמה שליחות למחרת, שוב לא הגיע השליח.
ב 11 באוקטובר פניתי לשרות לקוחות והסברתי את הבעיה במפורט, אמרו שיטפלו. למחרת השאירו לי הודעה במענה קולי ללא פרטים, רק לחזור אליהם.
בשיחתי השניה איתם הנציגה טענה כי אתמול דיברתי עם מחלקת הזמנות (למרות שאופן ההתקשרות והקשה על 2 במענה מערכת ניתוב השיחות הייתה זהה) וביקשה לקבל את כל הפרטים שוב.
לטענתה רק היום מתחילים לספור את ה 72 שעות של תשובה מבחינתם.
ביקשתי לדבר עם גורם בכיר יותר. אמרה שאין אפשרות ושאני יכול לפנות בכתב.
סיכום:
לא עמדו במועד המשלוח ולא ברור מתי יגיע המוצר.
זמן המתנה ארוך מאוד לשרות לקוחות
מערכת ניתוב שיחות גרועה, אין הבדל מבחינת ההודעות ששומעים בין אם מתקשרים למכירות או לשרות, הודעות חוזרות, מבולגנות ומעצבנות (הם כנראה אף פעם לא מקשיבים לזה)
אין העברת מידע פנימית בטיפול בבעיות, הלקוח צריך לדאוג לזה
אין אפשרות לדבר עם נציג בכיר יותר

המלצה - לא לקנות מהם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין גגון רב שימושי לבית ולגינה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקה עמד על 7 ימי עסקים מיום אישור האשראי, היינו 13/10/2015
ביום 11/10/2015 פנה אלינו הלקוח והלין כי תואמה פעמיים אספקה אך לא הגיעו. הלקוח שוחח עם מחלקת הזמנות שהשאירה הודעה למחלקת השרות.
למחרת, ביום 12/10/2015 חזרה נציגת שרות ללקוח לבדוק את תלונתו, התנצלה על ההתרחשות שמתאר הלקוח והבטיחה לבדוק זאת מול ספק המוצר, "אלרז ייבוא ושיווק" מקסימום עד 72 שעות.
ביום 13/10/2015 המוצר סופק ללקוח.
הלקוח יפוצה ב-50% מדמי ההובלה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח ופועל בכל הכלים הדרושים על מנת להימנע ממקרים דומים בעתיד.

מוצר:
ROBOVAC גגון לבית ולגינה בעל מסנן קרינה עמיד בכל סוגי הטמפרטורות(צבע: 254998
שם:
ארבע
תאריך:
29/09/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב- 25/08/15 הזמנתי פינת אוכל בערוץ הקניות. נאמר לי שאקבל את המוצר, תוך 14 ימי עסקים. היום - 29/09/15 טרם קיבלתי את המוצר וזאת למרות פניות טלפוניות חוזרות ונשנות בהן נאמר לי ע"י ערוץ הקניות כי יצרו קשר עם הספק HOME DECOR וכי הם פועלים לזרז לי את ההזמנה. עליי לציין שבשנים עברו הזמנתי מוצרים מערוץ הקניות והייתי די מרוצה מהמוצרים ומזמן האספקה.
תגובת החנות:
שלום רב,

מר אסייג הזמין ביום 25/8/2015 פינת אוכל עגולה.

זמן אספקה עמד על 14 ימי עסקים מיום אישור כרטיס האשראי, היינו 17/9/2015.

לצערנו עקב תקופת החגים המוצר יסופק לאחר חוה"מ סוכות.

כמובן שלקוח יפוצה בגין העיכוב.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
פינת אוכל נפתחת עגול
שם:
חנה
תאריך:
20/09/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אי אפשר לרכוש חלקי חילוף למנקה בקיטור המופ הירוק
השירות לקוחות גרוע מאוד לא מתקשרים אליך חזרה
קנית את המוצר עכשיו תחנק איתו אין מענה משירות לקוחות ואין חלקי חילוף
מוצר:
מנקה בקיטור 00000000
שם:
מזה
תאריך:
06/09/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לסיכום- ממליצה להימנע מרכישות מערוץ הקניות. הם טוענים שהם בודקים כל מוצר בקפידה בטרם הוא נשלח אלינו עד הבית בעוד שהם אינם! ה"אין שירות" שלהם נוראי! אטימות של אנשי השירות ונוהלים שאינם הולמים.
מוצר:
מסיר שיער PEARL HAIR REMOVER מק"ט 251392
שם:
משה
תאריך:
20/08/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מכל ליבי שלא להתקרב לספק זה, והכל כפי שיפורט בהמשך:
ביום 12.7.2015 הזמנתי מערכת ישיבה סלונית פינתית מערוץ הקניות באמצעות הספק ויטוריו דיוואני.
במסגרת תנאי ההזמנה , צוין כי זמן האספקה הינו עד 14 ימי עבודה מיום אישור חברת האשראי. יצוין לעניין זה, כי כבר ביום שלמחרת, קרי, ביום 13.7.2015 אושרה העסקה ע"י חברת האשראי ובמועד זה בוצע החיוב הראשון.
אלא שבניגוד להתחייבותם לספק את ההזמנה עד ליום 29.7.2015, התקבלה ההזמנה רק ביום 13.8.2015 (וגם זאת רק לאחר שיחות טלפוניות מרובות לחברתם בהקשר זה).
בפועל הסלון שהתקבל הגיע קרוע בחלקו התחתון של הסלון, וכן חלק ממושבי הסלון מרעישים וחורקים במיוחד (ככל הנראה כתוצאה מליקוי כשלהו במרכב הפנימי של הסלון). יתרה מכך, המוצר שסופק היה שונה מהמוצר שהוזמן, שכן הוא כולל ארגז מצעים, שעה שהוזמן סלון מדגם אחר שאינו כולל ארגז מצעים זה..
בעקבות האמור פניתי לספק אין ספור פעמים, וזאת על מנת לבטל את העסקה ולקבל את כל כספי בחזרה, ונאמר לי כי אחויב עבור דמי המשלוח, בניגוד לכל דין!
יתרה מכך, לצערי, עד למועד כתיבת שורות אלו טרם בוטלה העסקה ו/או תואם מועד להחזרת המוצר.
המלצתי כאמור, הינה לרכוש ממקום אחר גם אם זה כרוך בעלות נוספת. הפתגם "הזול הוא היקר" מקבל משנה תוקף כשזה קשור לויטוריו דיוואני.
ראו הוזהרתם!!

מוצר:
סלון פינתי פנמה פנמה
שם:
Miri
תאריך:
12/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הזה מתחת לכל ביקורת ולא תואם בכלל את מה שמפרסמים לגביו . נכון הוא חותך בכל צורה שתירצו אבל לדוגמא גזר או בטטה הוא לא יכול בכלל לחתוך . עגבניות לרוב הוא עושה מהם קוואץ . הקולפן ממש מעולה אבל לקבל מכשיר שחותך רק חלק מהירקות ב 200 שקל זה מוגזם בטירוף . האכזבה גדלה כשראיתי פרסום השבוע לגביו במחיר של 100 שקל . זה מה שנקרא שוד לאור יום
מוצר:
נייסר דייסר פלוס shr545
שם:
erez.eli
תאריך:
06/07/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר דרך ערוץ הקניות בטלפון , זמן המשלוח אמור להיות 7 ימי עסקים
עברו 14 יום המוצר לא הגיע , כל ניסיון להשיג את השירות כרוכים בזמני המתנה
של יום שלם ובסוף מגיעים להשארת הודעה וכמובן שלא חזרו אלי ,
קבעו איתי פעמיים מהשליחים אבל בשתי הפעמים לא הגיעו
מוצר:
פייס ליפט שואב אבק a1
שם:
עמי
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו את המאוורר
הוא היגיע לא תקין ( לא מסתובב) ובניגוד להבטחות של מאוורר מפלצת קבלנו אויר כמו מאוורר קטן וזול .
כדי להחזיר את המוצר צריך לשלוח אליהם בדואר רשום .
לא קונים יותר בערוץ הקניות - המוצרים זולים במחיר וגם בביצועים . הם מוכרים מוצרים זולים ודפוקים ומערימים קשיים על החזרת המוצר.
מוצר:
מאוורר תעשייתי 8144
שם:
khaled
תאריך:
06/05/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פרוסניק קיבלתי אוסקה למרות הבטחות רבות להחליף היום מחר אחרי חג אין לספק באתר רואי השם שלי קיבלי פרנסניק ואחריי10 אנשים ועד היום מוכרים את המוצר בסוף הודיעו לי אושתשב בשקט עם אוסקה או נחזיר לא נחליף .אני עוד לא אקנה
מוצר:
טלויזיה סמארט 40 prg40f led
מוצרים נוספים הנמכרים בערוץ הקניות-21
חוות דעת של מוצרים פופולריים בערוץ הקניות-21
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.