אורח,
שלום

עמודי שלמה (TheOutlet)

מוצרי מקלחת ואביזרי אמבטיה (רמלה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
089180900
פקס:
089180939
כתובת:
קיבוץ גזר; בילו דיזיין, מתחם עקרון,רחובות; התע"ש 25,א.ת כפ"ס; הגדוד העברי 10,רמלה
בעלים:
עמודי שלמה
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
0
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בעמודי שלמה ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
10
2
11
נמצאו 23 חוות דעת גולשים על עמודי שלמה
שם:
מתן
תאריך:
26/04/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מעמודי שלמה סניף בני ברק את כל מוצרי הבית הכוללים: ריצוף, סניטציה ,סניטריה ,חיפוים, ארונות מקלחת, פרקט, ברזים, מקלחון, אמבטיה ועוד...(כל המוצרים הדרושים לאבזור מלא של הבית).
נכנסתי לחנות המפוארת בסניף הלח"י בבני ברק אחרי השוואת שוק מקיפה ביותר.
קבלתי יחס אדיב ומדהים מבחור בשם אייל והופתעתי לגלות שלא כל מה שאיכותי ויפה זה גם יקר.
קבלתי שירות ברמה הגבוה ביותר מהבחור הנחמד שהפגין שירותיות מקצועיות ואיכפתיות יוצאת דופן. הוא התחשב בי בצרכים ובתקציב שלי.
גם לאחר "גיהוץ האשראי" השירות הטוב והאמין נשאר.
המוצרים סופקו לי בזמן והגיעו בשלמותם ובאיכות שהובטחה לי.
אייל התקשר מספר פעמים לוודא שהכל בסדר ואני מרוצה.
זאת הייתה חווית קניה מרגשת ונעימה (מה שלא מובן מאליו במדינה הזאת)
לסיכום אני ממליץ בחום!!!
תרוויחו...
מוצר:
כלים סניטרים pro
שם:
גוזף ומרווה
תאריך:
29/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אני ואישתי קנינו ארון אמבטיה דגם קינג בגודל 100ס"מ מאחד מאולמות התצוגה של החברה בסוף פברואר 2012. יום למחרת הלכתי למחסן שלהם בקיבוץ גזר לקחת איסוף עצמי.
נציגת השירות דקלה היתה מאוד אדיבה ושירותית.
כשהרכבתי את הארון בבית והנחתי את הכיור על הארון הוא התיישב על המגירה ולא איפשר לה להיפתח. לטענת נציגת השירות כנראה נתנו לי כיור שלא מתאים לארון. הציעה שאני אביא את המגירה והם יקצרו לי את הדופן הפנימית שלה.
בנוסף המראה שקיבלתי היתה באורך 91 ס"מ ולא כמו שאמורה להיות באורך 100ס"מ כמו שקניתי. בסוף התפשרתי על אורך המראה כי מתסבר שכל המראות שלהם באות באורך קטן יותר מאורך הארון (גם בארונות בגדלים שונים) חייב לציין לא כפי שמפרסמים ומוכרים באולמות תצוגה שלהם. הטענה שלהם היתה שלא היה להם מושג שזה מגיע כך.
לגבי המגירה אני מחכה כבר שלושה שבועות שיחזירו לי אותה כאשר פעם הנגריה התעכבה בתיקון המגירה פעם שניה שכחו להביא את המגירה למחסן בחזרה. פעם שלישית שלחו לי לכאורה את המגירה לסניף אחר כדי שאוכל לגשת לשם ולקחת אותה ובסוף לא הביאו אותה ועשיתי נסיעה לחינם.
בסוף ביקשתי פיצוי שמתקין שלהם יגיע עם המגירה ויוודא שתיקנו אותה כמו שצריך. עכשיו אני מחכה לשבוע הבא שיחזירו את המגירה למחסן ואז יתאמו לי מתקין שיגיע אליי. כך שהסאגה לא נגמרה איתם.
מוצר:
ארון אמבטיה תלוי קינג
שם:
דוד
תאריך:
24/01/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
סניף מבשרת ירושלים.
מוכר:רני.
חוייבתי באשראי טלפונית פעמיים בסכום של 4400שח!!! פיקססתי הבטיחו להחזיר ומאז סחבת את גדולה של מעל חודשיים.
כסף לקחת כולם יודעים.אני ביצעתי רכישות במעל 30,000 שח בעמודי שלמה.ועכשיו אני זה שרץ אחריהם.
בנוסף לאחר מעבר על חשבוניות קניה גילית שכל המחירים שהובטחו לי כ"כולל מעמ" יצאו לפני מעמ. כך ששילמתי 16% יותר ממה שהייתי צריך.
תעשו את השיקולים שלכם.אני לשם לא חוזר!
מוצר:
קרמיקה
שם:
אסף
תאריך:
07/12/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בחנות "עמודי שלמה" סניף מבשרת ציון. וטיפלו בי רני ואמיר. הם ארגנו לי חבילה של מוצרים (קרמיקות למטבח ולאמבטיה, ריצוף לשניהם, אסלה, כיור מטבח, ברזים למטבח ולאמבטיה ודוש) בסכום של 12,444 נתתי צ'ק מקדמה של 3000 ש"ח.
לאחר יומיים התקשרתי להקפיא את ההזמנה כיוון שלא הייתי מרוצה מהמוצרים שהזמנתי. ולאחר שבוע בטלתי את ההזמנה וביקשתי את כספי חזרה. הם אמרו שדמי הביטול ה12% (כ- 1500 ש"ח). אמרתי להם שהחוק מדבר על 5% או 100 ש"ח הזול מבניהם ורני אמר לי שהחוק לא מדבר על קרמיקה. אז בדקתי את העניין מול המועצה לצרכנות והם אמרו לי בפירוש שהחוק מדבר גם על קרמיקה. מאז אני רודף אחריהם בטלפונים והם מתחמקים ומנתקים לי בפרצוף. לפי החוק הם חייבים מרגע הביטול להחזיר לי את הכסף תוך 7 ימים - זמן שחלף והם לא השיבו לי אפילו את הסכום שהם הסכימו עליו. ומשחקים איתי ב"זה בבירור" "נחזור אליך" "המנהל לא בבית" וניתוקי שיחות.

אני ממליץ למי שמשפץ ומחפש כלים סניטרים וקרמיקות שימנע מכל קשר עם החברה הזו שפועלת ביודעין בניגוד לחוק דמי הביטול ומסרבת להחזיר כסף במקרה של ביטול.
מוצר:
קרמיקה, ריצוף ומוצרי סניטריה שונות
שם:
ענת
תאריך:
23/05/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהסתובבתי באינספור חנויות לקרמיקה על מנת לרצף חדרי אמבטיה הגעתי לחנות עמודי שלמה. שם טיפל בי יוגב בצורה מקצועית, אמינה ופשוט מושלמת. הוא היה מאוד סבלני והציע לי שילובים מהממים של ריצוף + חיפוי קיר ופסיפסים. התוצאה מדהימה! יש לו חוש אסתטי וזה חשוב מאוד בעיקר ללקוח שעומד בפני מגוון רחב של אפשרויות ומתקשה להחליט.

יש לציין שגם כאשר התקשרתי אליו מוקדם בבוקר שלא בשעות העבודה לצורך השלמת חסרים בזמן שבעלי מקצוע עבדו בביתי, הוא טיפל בי במסירות מהבית הפרטי שלו ושוחח עם מס' רב של גורמים על מנת לספק לי במידית את ההשלמות.

אני שהייתי מאוד מרוצה חזרתי לקנות אצלו גם ארונות אמבטיה וחיפוי קיר מטבח.

ממליצה בחום לקבל ייעוץ ושירות מהחנות בכלל ומיוגב בפרט.

ענת.





מוצר:
קרמיקה לחדרי אמבטיה
שם:
ערן
תאריך:
02/05/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אל החנות עמודי שלמה - the outlet דרך זאפ.
הזמנתי סט של אסלה תלויה ומיכל הדחה נסתר של גבריט. הובהר לי שסט הינו יותר זול מאשר אסלה ומיכל בנפרד. 990 ש"ח בסך הכל כולל מע"מ. הנציגה הזמינה אותי לאולם התצוגה ליעוץ לגבי דברים נוספים שאני אצטרך לשיפוץ (קרמיקה, ברזים וכו'). הגעתי לאולם התצוגה (שעה נסיעה) ויוגב - מנהל המכירות ניסה לצ'פר אותי באסלה משודרגת חינם בתנאי שאני אקח שני סטים (הייתי צריך סט שני אבל בשלב יותר מאוחר). הסכמתי.
פתאום הוא טוען שהמחיר אינו כולל מע"מ. בטלפון נאמר לי אחרת. סגרנו שאני אוסיף רק חצי ממחיר המע"מ. קבענו שאני אחזור כשהכל יהיה במלאי.
באותו היום התקשרתי לבקש אסלה אחרת (קבוצת מחיר זהה). יוגב ביקש הפרש של 150 ש"ח. לא הסכמתי. חזר אלי וביקש רק עוד 100 ש"ח הפרש. לא הסכמתי. חזר אלי ואמר שלא צריך להוסיף שקל. התאכזבתי משיטת המכירה. ביטלתי את ההזמנה והזמנתי בחנות אחרת סט זהה.
בקיצור חווית קניה לא טובה.
תגובת החנות:
הלקוח התעניין טלפונית במוצרים המופיעים באתר האינטרנט של החברה.לאחר השיחה בינו לבין נציגת המכירות תואמה ללקוח פגישה מול מנהל מכירות באולם התצוגה - ע"מ שיקבל את מחירי האתר באולם התצוגה (למרות שמצוין באתר כי המחירים המופיעים בו - הינם לרכישה אינטרנטית בלבד).

כשהגיע הלקוח לפגישה באולם התצוגה, ראה את דגם האסלה המסופקת במבצע עם הניאגרה המדוברת - החליט לשדרג לדגם אסלה יוקרתי מהדגם המסופק במבצע. הוסבר ללקוח כי שדרוג זה כרוך בתוספת של 300 ש"ח , אך לאחר אישור מיוחד של הנהלת החברה וכמחווה של רצון טוב לרצות את הלקוח - ניתנה לו הנחה נוספת, וסה"כ עלות השדרוג הייתה בתוספת 100 ש"ח בלבד!

הלקוח, שהיה שבע רצון משרותו הנאמן והאדיב של מנהל המכירות - ביצע את ההזמנה.

לאחר מספר שעות, יצר הלקוח קשר טלפוני (שמעבר לשעות פעילות החברה) עם מנהל המכירות - וביקש לשנות שוב את דגם האסלה לדגם יוקרתי יותר - שאינו כלול במבצע הנ"ל. הוסבר ללקוח על עלות השדרוג.

ביום שלמחרת,יצר מנהל המכירות קשר עם הלקוח ע"מ לשנות את גוף ההזמנה ע"פ בקשת הלקוח ובאותו המעמד - הלקוח ביקש לבטל את כל ההזמנה -אלא אם תינתן לו אפשרות שדרוג ללא תוספת במחיר. מכיוון שמדובר במחירי מבצע לא ניתן היה לאפשר הנחה נוספת. ולכן ההזמנה בוטלה.

מתוקף נהלי חברת עמודי שלמה - צ'ק על סך כל הסכום ששולם -ישלח לבית הלקוח בתוך כ-10 ימי עבודה.


מוצר:
מיכל הדחה סמוי ואסלה GDE110170
שם:
מיכאל
תאריך:
20/02/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(-)
תיאור חווית הקנייה:
במסגרת אחריות נשבר לארון שלי ציר של הדלת וכבר מעל חודשיים ארון אצלי לא נסגר.טכנאי פעם אחת היה (כמובן בשעות העבודה) ואמר שאין להם צירים מסוג הזה במלאי. אחרי שהתקשרתי לשרות לקוחות כל שבוע, לאחר חודש וחצי צירים המתאימים התקבלו, טכנאי היה צריך להגיע בין 9.00 ל11.00, אבל אחרי שעתיים המתנה נאמר לי שיש לו בעיות ובאותו יום הוא כבר לא יבוא.
כתבתי מכתב זועם למנכ"ל, שלחתי גם בפקס וגם במאייל. ומאז כבר לא שמאתי מהם כלום. בסופו של דבר אני פעמיים בבזתי חצי יום עבודה, אף פעם הם לא התקשרו אלי בעצמם, ארון עדיין לא נסגר ועמודי שלמה נצחו, כבאמת אין לי יותר כוח להתעסק איתם.
ובנוסף, לפני חצי שנה הזמנתי מהם 2 מקלחונים של "חמת" על סמך הפרסומת שלהם באתר עם התחייבות למחירים הכי זולים. אחרי שגיליתי שפרסומת שלחם שקרית, ביטלתי את הזמנת מקלחונים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש 2 ארונות אמבטיה של חברת עמודי שלמה – דרך חברת זהבי עצמון .
בתאריך 22/02/2010 הארונות הותקנו בבית הלקוח ולשביעות רצונו המלאה .

לאחר כשבעה חודשים התלונן הלקוח כי דלתות הארון אינן נסגרות כראוי. מיידי נפתחה קריאת שרות לטיפול הבעיה – וכבר לאחר מספר ימים איש השרות מטעמינו הגיע לביתו של הלקוח ע"מ לבדוק את מהוות הבעיה .
איש השרות ביצע כיוון ותיקון לדלתות הארון כבר באותו היום . לשביעות רצונו של הלקוח.
לאחר מספר חודשים שוב יצר קשר הלקוח עם מחלקת השרות של חברתנו - על בעיה חוזרת עם צירי הדלתות. ובאותו מעמד שיחה תואם יום לביצוע התיקון בביתו של הלקוח לתאריך 09/02/2011

באותו היום מסיבות שאינן תלויות באיש . רכבו של איש השרות יצא מכלל שימוש ולכן נאלצנו לתאם מועד חדש.
לאחר שיחה של מחלקת שרות הלקוחות עם המתקין והלקוח – הוחלט כי יש צורך להחליף צירים לדלתות הארון לצירים מדגם חדש ומשופר מהדגם הישן. חשוב לציין כי באותה שיחה נאמר ללקוח והוסבר לו כי צירים אלו אינם נמצאים בארץ וכי הם עתידים להגיע מחו"ל בקרוב.

לאחר כחודש מיום השיחה הנ"ל הגיעו הצירים למחסני החברה שבקיבוץ גזר .
כבר באותו היום לכשהגיעו הצירים למחסני החברה, התקשר הלקוח לוודא האם הצירים אכן הגיעו למלאי. ובאותה שיחה תואם שוב עם הלקוח תאריך 10/03/2011 בו יגיע איש השרות לביתו ויבצע את ההחלפה. למותר לציין כי הלקוח דרש שיגיעו אליו בשעות אחה"צ וכך נקבע (למרות שאנשי השרות אינם פעילים בשעות אלו ! ) .
בסופו של דבר הוחלפו ללקוח צירי הארון – לשביעות רצונו המלאה.
מוצר:
ארון אמבטיה Pandor 75
שם:
nesli
תאריך:
24/01/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה שלי בעמודי שלמה בגזר הייתה טובה מאוד. קניתי שם ריצוף קרמיקה מקלחונים כיורים אסלות וארונות אמבט. מה שהפך את חויית הקניה לכה נעימה היה השירות המקצועי שקיבלתי מברי המוכר המקסים.לאורך הדרך הייתי צריכה להחליף חלק מהמוצרים, בשל חוסר במלאי ומשום שלא יכולתי להמתין להגעתם, גם אז הצטיין השירות בהחלפה מהירה ומתחשבת. מעבר לידע הרב שהפגין, ברי המוכר, היה נעים הליכות וסבלני ביותר. קיבלתי את התחושה שאני יכולה להמשיך ולפנות בכל שאלה, ולקבל תשובות מתאימות ויחס חם.
מוצר:
מקלחונים, ריצוף, קרמיקה, ארונות אמבט, אסלות
שם:
מלי
תאריך:
24/01/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
במהלך החודשים האחרונים ביצעתי שיפוץ יסודי בבית שרכשנו, עם התחלת החיפושים אחר מוצרים משלימים לאמבטיה ולכלים סנטיריים, מצאתי את "עמודי שלמה" בבילו סנטר, כחנות הזולה ביותר, עם שרות מצויין שניתן לי על ידי דליה, ניסן, קובי, ואדלינה. חווית הקניה במקום תישאר לי לנצח, ואין ספק שאחזור ואפנה לשם לקוחות אחרים. בהצלחה.
מוצר:
מקלחון ואביזרי אמבט
שם:
אילנית
תאריך:
29/12/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יחס אישי ומקצועי מוצרים איכותיים שירות מכל הלב כאוירה משפחתית תודות מיוחדות לקובי החמוד שליווה אותנו בכל תהליך הקנייה יישר כח
מוצר:
שיפוץ כללי
שם:
בועז
תאריך:
22/12/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפונית אסלה יוקרתית לאחר השוואת מחירים באתר זאפ. ברצוני לציין את רמת השירות הגבוהה (שלצערי נדירה בארצנו). אשת מכירות בשם עופרה, טיפלה בכל בעיה שהתעוררה (היו כמה בעיות טכניות), השיבה במהירות ובאדיבות, הפנית למומחים וחזרה במהירות עם תשובות ענייניות ומקצועיות. לא נזקקתי להמתין למענה או לצלצל שנית למרות שכבר שילמתי עבור המוצר ותמיד היא השיגה אותי עם תשובה שהנושא טופל. כל הכבוד.









מוצר:
אסלה אסקאל
שם:
תאריך:
08/11/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה בוצעה לאחר סקר די ארוך לקראת שיפוץ בבית וכקניה חוזרת.
רכשתי -כלים סניטרים ,קרמיקה ודלת פנימית
נציג המכירות מקצועי ובעל טעם טוב .
לאחר הקניה נתקלתי בקשיים בקבלת כל המוצרים עקב חוסר במלאי -יש לציין שבמקרה אחד שודרגתי למוצר איכותי יותר.
הבעיה היא בעבודה עם קבלני משנה לדוג' ביצור הדלת והתקנתה עד היום חודשיים אחרי אני עוד רודף אחרי הנגר לתיקון הדלת,נציגי השירות מנסים אך גם הם בקשיים -זה הורס את שמם הטוב.
כנראה שמחנויות בסגנון זה צריך לרכוש את המוצרים המקום ולקחת באותו רגע,אין במלאי ,לא צריך הולכים לאחר -עוגמת הנפש,ההתרוצצויות והטלפונים לא שווים את ההפרש הקטן במחיר בין ספק לספק..
מוצר:
כלים סניטרים ,קרמיקה ,דלת
שם:
עידו ואפרת
תאריך:
29/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני ברזים של חמת, מסדרת נפטון בחנות עצמה ולא דרך האתר. לברזים פיה מלבנית, לא העגולה הסטנדרטית והמוכר בחנות (סניף קריית-עקרון) לא ציין בפני שהברז הזה מתנהג "שונה" מברז רגיל.

את הברזים קיבלתי בזמן (איסוף עצמי), אך כשהתקנתי אותם והפעלתי אותם גיליתי להפתעתי שיוצא מהברז שלושה קילוחים נפרדים ובגלל שהפיה אינה עם מסנן, המים ניתזים לכל כיוון. חזרתי לחנות וביקשתי לבדוק האם ניתן להחליף את הברזים מאחר והם לא מתאימים לשימוש.
נעניתי בזלזול, במשפטים כמו "אני רק מוכר, אתה צריך להתקשר לחמת", "אני לא יכול לקבל את הברזים כי אני לא בטוח שחמת יזכו אותי עליהם", "תפסיק לעשות פוזות" (תגובה של הנציג בחנות לאחר שלא הצלחתי לקבל ממנו תשובה עניינית והטונים עלו), "אין לי כוח" (תגובה שלו לאחר שהוא הבין שאני לא מקבל הסרת אחריות כתשובה).

עוד יותר מזה, כאשר נכנסתי לחנות וטופלתי ע"י נציגה אחרת, היא אמרה לי משפט בסגנון "לא אמרו לך שזה לא פיה רגילה אלא מפל?" - לא אמרו לי ! ואם היו אומרים לי אולי הייתי שוקל פעמיים לפני הקניה.

בושה שחנות מוכרת מוצרים ודקה אחרי מסירה מעצמה אחריות על הטיפול בלקוח.

אותו דבר קרה לי גם לפני חודשיים כרכשתי מאותו מקום מקלחון של שטרן - המקלחון הגיעה עם דוגמה עקומה על אחת הזכוכיות וכל ניסיון לקבל גיבוי של עמודי שלמה בפניה לחברה הסכם במשפט - "אנחנו לא אחראים על המוצר".

הייתי צריך ללמוד מהנסיון הראשון שלי איתם ולא להגיע לנסיון שני, כנראה טעיתי.

פעם שלישי תכבר לא תהיה, ואני ממליץ לכם שלא תהיה לכם פעם ראשונה, אלא אם אתם קונים משהו שאתם בטוחים שלא תהיה לכם בעיה איתו.
מוצר:
ברז ומקלחון
שם:
לנה
תאריך:
21/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה ביצענו בביתנו שיפוצים רבים ועיצבנו מחדש את המקלחת והשירותים . רוב המוצרים נקנו בחברת עמודי שלמה ( למזלנו ) קיבלנו שירות אדיב מאחד מסוכניהם ( הינו רוצים לציין את שמו - ברי ) , בנוסף לזאת היינו רוצים גם לציין לטובה את המתאמת האישית שסיפקה לנו את הסחורה באדיקות ובמקצועיות . הרגשנו ליווי אישי לכל אורך הדרך . הדברים היו במחירים מצויינים והשירות וההגעה היו במקום הראשון מבחינתנו . תודה לכולם שם .. נחזור בשיפוץ הבא .
שנה טובה ומוצלחת משפחת טרגובנקו .
מוצר:
כל החדר אמבטיה והשירותים
שם:
ארווין
תאריך:
17/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי ברז של חמת ב-16 לאוקטובר שמחירו 199 שקלים
בתוספת משלוח 24 שקלים
סה"כ 223 שקלים
ונשלחה אלי במייל ההזמנה
ב17 לאוקטובר מתקשרת אלי אחת מהחנות
ואומרת לי שהמשלוח 69 שקלים ולא 24 שקלים
וכל זה לאחר ביצוע ההזמנה פשוט בושה!!!!
אז רק תיזהרו מי שקונה שיברר היטב את המחיר
מוצר:
ברז חמת רותם רותם 900141
שם:
שלום
תאריך:
16/09/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי-ב24.8.210 נימסר לי עד 10 ימים לא התקשרו עשתי עשרות טלפונים ב16.9.10 התקשרתי ונימסר לי לגשת לאסוף את המוצר כשעגתי הכיור אינו מתאים לארון צריך להזמין ארון חדש
תגובת החנות:
המקרה הנ"ל מוכר לנו.
הלקוח רכש באחד מסניפנו במרכז הארץ ארון וכיור לחדר האמבטיה ( ארון המיוצר באופן מיוחד לבחירתו באחד ממפעלינו, וכיור הנרכש מידי ספק חיצוני בחו"ל ) ,
עקב תקלה לא צפויה אצל הספק החיצוני חל חשש לעיכוב בהגעת הכיור בתאריך הרצוי , על מנת למנוע עיכוב באספקת המוצרים עודכן במיידי הלקוח ובמקביל הוזמן ללקוח כיור חלופי זהה להזמנתו המקורית ואף בשווי גבוה יותר, מכוון שהלקוח הביע חוסר שביעות רצון מהכיור החלופי שהגיע בתאריך היעד והובהר לו שלכיור הראשוני יש זמן המתנה נוסף הוצע ללקוח פיצוי משמעותי על העיכוב, כמו כן מאז רכישת המוצרים ישנה מתאמת אישית ונציגת שרות הלקוחות הנמצאות בקשר רציף מול הלקוח וכך עד אשר יקבל את כל מוצריו ויהיה שבע רצון מהם.
מוצר:
ארון אמבטיה+כיור
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.