דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מעבדת תיקוני סלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
Fix4U
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בFIX4U ?
3.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
197
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
2
כל הזמן
168
1
28
נמצאו 197 חוות דעת גולשים על FIX4U
תמונת משתמש
שם:
Yoni
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות אדיב, מהיר אמין ומקצועי במחיר שפוי וממליץ מאוד להגיע לחנות בשל כל תקלה.
מוצר:
החלפת מסך שבור
תמונת משתמש
שם:
Stav
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שברו לי את המגן מסך וטענו שהיה שבור. עכשיו לך תתווכח איתם. הנציג אמר לי בשיחה לפני שהגעתי שייקח גג חצי שעה. כשהגעתי זה כבר הפך ל40 דקות. בקיצור לא אמינים

תגובת החנות:
שלום וברכה לכל לקוחותינו.
הלקוח הגיע אלינו עם מכשיר מסוג פוקופון של חברת שיומי
המכשיר הגיע אלינו עם מסך מרוסק ומגן מסך מרוסק וטען שרק המסך של המכשיר שבור והמגן שלם והתעקש להעביר אותו למסך החדש כשהוצאנו שנינו ראינו שהוא מרוסק
ובתגובה אמר לי שהוא היה שלם הראתי לו שהמגן שלו מרוסק.
אמרתי ללקוח שהתיקון יקח 40 דקות והוא בתגובה אמר לי שאמרו לו בטלפון 30 דקות עניתי לו שאין בעיה אם אמרו לו 30 דקות זה מה שיהיה.
הטלפון תוקן והלקוח יצא מהחנות תוך 25 דקות בלבד.
הלקוח מנסה להכפיש את שמנו ואנחנו חולקים על כל מה שכתב בתגובה.
אשמח שתבואו ותתרשמו מהשירות והאיכות.
בברכה צוות FIX4U.
מוצר:
שיומי פוקופון
תמונת משתמש
שם:
Almog
תאריך:
30/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, מהיר, מחיר הוגן! פעם שנייה שמגיע למקום ונהנה מהשירות המהיר, המקצועי, במחיר הכי נמוך שאפשר למצוא.
כיף לדעת שיש מקומות כאלה! ממליץ.
-החלפתי מסך לgalaxy s9
מוצר:
Galaxy s9
תמונת משתמש
שם:
shmulik
תאריך:
15/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו בהרבה מהמקרים בזאפ שאמור להיות השוואת מחירים ובסוף אתה מגיע לחנות ומציעים לך מוצר אחר שאין לך אפשרות להשוות באותו רגע במעמד בחנות, גם במקרה הזה הגעתי על מנת להחליף מסך שהופיע במחיר 110₪ אבל הנציג הציע מסך הרבה יותר מומלץ מבחינתו במחיר 200₪, אז כבר אין לי השוואה של זאפ ואני נאלץ להמר ולשלם יותר, אז בעצם זאפ שימשו כמפרסם ולא כמשווה מחירים. מעבדת התיקונים הזו נמצאת במקום עם מצוקת חניה ולכן להגיע לתיקון חוזר עם רכב זה פוגע כפליים ברמת השירות. לאחר שהוחלף המסך למסך שהומלץ והוחלפה גם סוללה בהמלצת הטכנאי ובאישורי (סה"כ 284₪) גילינו שהטלפון לא מתפקד המגע במסך לא פועל טוב לא ניתן לנתק שיחות והטלפון נתקע נאלצנו לחזור ושוב להתמודד עם בעיית החניה, הם היו אדיבים והסכימו מיד להחליף שוב את המסך, כשביקשתי הפעם להחליף למסך הזול שבשבילו הגעתי ב 110₪ כי הרי היקר היה כשלון ולקבל החזר, הנציג סרב ואף הציע לבטל את התיקון כולו ולהחזיר לי את הכסף, כך שהמסך שבגללו הגעתי ב 110₪ לא רלוונטי בכלל. התיקון החוזר היה ביום שישי והבטיחו לי שיתקשרו כשהטלפון מוכן, לא התקשרו! התקשרתי ב 14:15 לשאול בכל זאת, אז ענו לי שהמכשיר מוכן מזמן והם סוגרים בסביבות 14:30, הם לא הודיעו לי ויש לי רבע שעה להגיע למקום עם מצוקת חניה אחרת אני תקוע כל השבת בלי טלפון. לבסוף הספקתי והיו עוד לקוחות שחיכו בתור. כרגע הטלפון בסדר
מוצר:
iphone 6s plus
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
11/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ומהיר במחיר לכל כיס ובמיקום מרכזי.
החליפו לי גב זכוכית למכשיר תוך 10 דקה.
מוצר:
שיאומי
תמונת משתמש
שם:
זאב
תאריך:
11/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היית לביתי בעיה עם אפרכסת אייפון 7. הגעתי אתמול מתוך מחשבה שאכן צריך להחליף אפרכסת. קובי קיבל אותי ובבדיקת שמיעה ראשונית אמר ששומעים חלש וזה אומר שהאפרכסת תקינה. 20 דקות מאוחר יותר הטלפון עבד אחרי שסידר את מיקום האפרכסת שזזה כניראה באחת הנפילות...התשלום היה הוגן והשרות מצוין.
מוצר:
תקון אפרכסת לאייפון 7
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
04/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לשתף אתכם בחוויית שירות נהדרת!
ביום חמישי בשעות אחר הצהרים אני מגלה שלא ניתן להטעין יותר את מכשיר ה- oneplus 3 שלי, והבנתי שצריך להחליף את שקע הטעינה
ניסיתי לברר אצל מספר חנויות, למרבית החנויות לא היה את החלק המתאים, וגם למי שכן היה נאמר לי שלא ניתן לבצע במקום ויש צורך להשאיר את המכשיר, וגם אצלם המחיר נע בין 250 ל 280 ₪.
ממש התבאסתי להיתקע כל סוף השבוע ללא הטלפון.
ואז הגעתי דרך הפרסום בזאפ לחנות fixi בררתי בטלפון האם יש להם את החלק והאם מבצעים במקום, להפתעתי התשובה היתה חיובית. והמחיר? לא תאמינו! 90 ₪ בלבד!
אכן הגעתי לחנות, הצוות קיבל אותי באדיבות,
המוכר הודיע לי מראש שישנם מצבים בהם נדרשת החלפה של רכיב נוסף ואז עלות התיקון היא 150 ₪.
לשמחתי לא היה צורך.
תוך 20 דקות בלבד המכשיר תוקן, ואפילו בתור בונוס גם טיפלו בבעיה אחרת שהמכשיר לא היה מזהה חיבור otg וכעת תוקן.
ממליץ על החנות בחום רב!
שווה אפילו להגיע ממרחק.
מוצר:
Oneplus 3
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות גרועה ביותר.
התקשרתי לשאול על מסך לנוט 8, אמרו מחיר למסך משומש שהתאים לי.
יצאתי מהעבודה והגעתי לחנות.
ואז פתאום אמרו שטעו בדגם והמסך לטלפון שלי הוא כפול מהמחיר שאמרו בטלפון! בנוסף לזה המחיר שאמרו גבוה ב200 שח יותר ממה שהם רושמים בזאפ!
מוצר:
נוט 8
תמונת משתמש
שם:
amia
תאריך:
20/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לצרף את תיאור החוויה שלי כדי להזהיר לקוחות נוספים שאולי ימנעו מלזרוק את כספם כמוני. הגעתי לחנות זו להחלפת מסך לסלולרי מכיוון שראיתי מחיר נמוך, ציון 4 כוכבים, וקרבה יחסית. בדיעבד אם הייתי מסתכל על חוות הדעת עצמן הייתי רואה ששליש מחוות הדעת היו של כוכב בודד והיו מזהירות אותי ממה שיקרה.
לגבי המחיר,באתר הם מופיעים עם מחיר בין הנמוכים וכתוב במפורש מסך LCD מגע מקוריים. התקשרתי לחנות לוודא ואמרו לי "מה שכתוב באתר". כשהגעתי לחנות נאמר לי שהמחיר באתר הוא למסך לא מקורי ללא שום אחריות. כשהתעמתתי איתו לגבי מה שכתוב באתר טען שזה LCD מקורי אבל מגע לא מקורי (הגיוני?). המחיר למקורי עם אחריות קפץ להיות בין היקרים ביותר בזאפ. זמני היה יקר לי אז החלטתי שאחליף שם מסך בכל זאת. במהלך ההמתנה נכנסו עוד אנשים שראו מחיר זול ובאו ובמקום נאמר להם שהמחיר גבוה - כך שהסתמן שזו שיטה אצלם. כשאחד הקונים התעקש להחליף למסך ללא אחריות ובזול נאמר לו שזמן ההחלפה יהיה ארוך בהרבה.
המוכר היה חביב ולאחר שזמן ההחלפה התארך הסכים לתת לי מגן מסך חינם (זכרו שהמחיר היה יקר מלכתחילה). כנראה כי המסך השברירי ששמו לי לא היה שורד 5 דקות בלי זה.
כשהבאתי את המכשיר לביתי, היא הבחינה שהמסך לא יושב טוב ויש חריץ אור למטה שמראה על התקנה לא טובה או מסך לא טוב. אמרתי לה שאדבר עם החנות ביום ראשון. כבר באותו היום נוצר במסך שבר למרות שלא היתה כל נפילה או טראומה שעבר המכשיר.
ביום ראשון כבר ראיתי שזה קרה גם לאחרים ושכנראה לא יקחו אחריות ואולי אפילו יטרטרו אותי לשווא ("בדיקת מעבדה" של שבועיים וכדומה תוארו בחוות דעת אחרות). התקשרתי לחנות והמוכר התעקש שלא יוכל להגיד לי כלום אם לא אגיע עם המכשיר לחנות. ביקשתי לשלוח תמונות ותיאור מצב כדי להבין מה יקרה אך הוא טען שאין להם שום דרך לקבל תמונות (כנראה חזרנו לשנת 1980?) ושהוא לא יכול להגיד לי מה הם רוצים לבדוק כדי שיעמדו מאחורי ההתקנה שלהם. הוא רק אמר ששבר כנראה לא יתוקן. מכיוון שהיה ברור לי כבר שזו רק התשה וביזבוז זמן נוסף החלטתי ששילמתי מספיק "שכר לימוד" ואצטרך לתקן במקום אחר לא חאפרי.
תגובת החנות:
שלום רב לגולשים, הלקוח הגיע לחנות לתיקון מכשיר מסוג שיאומי note 4x כבר בפתיחת המכשיר הטכנאי ראה שהסוללה נפוחה (מכשיר בן שנתיים)עקב הנפיחות נוצר לחץ על המסך(המסך מתרומם ורואים פס אור בחלק התחתון), נאמר ללקוח שצריך להחליפה הוא טען שהיא עושה את העבודה בינתיים וסירב להחליפה בטענה צודקת שלא שווה להשקיע יותר ממסך,הוסבר ללקוח שנעשה מה שאפשר עקב מצב המכשיר, הלקוח החליט לתקן כמובן הכל ביחס יפה עם חיוך,
לגבי המחיר באתר זה מחיר למסך מקורי מיבוא מקביל ללא אחריות ויש מסך מיבוא רישמי עם אחריות ל3 חודשים בתוספת 30 שקלים שזה נאמר לו בטלפון,לאחר התיקון הלקוח בדק את המכשיר כמה דקות ולאחר שהכל היה תקין אמר תודה ומרוצה מהשירות המהיר בנוסף קיבל מתנה מדבקת זכוכית,
לגבי מחיר התיקון הלקוח קיבל מסך מקורי עם אחריות ל3 חודשים ומגן זכוכית והכל במחיר של 168 שקל לעומת 280 שקל שזה המחיר היקר בהשוואה פער משמעותי.

לאחר כשבוע הלקוח התקשר מצוורח וביקש לדבר עם טכנאי הלקוח אמר בעצמו שנפל לילדה הקטנה הטלפון מהיד מגובה ממש נמוך והמסך נשבר וטען שאם לא הייתם עושים עבודה "חאפרית" המסך לא היה נשבר. נאמר ללקוח שיגיע למעבדה לבדיקה חוזרת ואם אכן העבודה לא היתה תקינה נחליף לך את המסך ללא עלות,הלקוח דרש זיכוי כספי בטלפון אבל הוסבר לו שצריך לראות את המכשיר ולבדוק איך קרה הנזק וגם אם זו אשמתך נסתדר ונדאג שתצא מרוצה הלקוח סירב להגיע לחנות בטענה שאין לו זמן ודרש בדיקה דרך הטלפון עם תמונות ולקבל זיכוי כספי העובד בחנות הסביר לו שוב שצריך לבוא לחנות לבדיקה של טכנאי ואי אפשר דרך הטלפון אך הלקוח הגיב בכעס ובחר להסתפק בשיימינג וניתק... אצלנו בifix דואגים לתת לכל לקוח שירות אדיב מקצועי ואמין וכמובן במחירים הכי זולים ובזמן הקצר ביותר הלקוחות שלנו כבר יודעים! אתם מוזמנים להכיר! תודה לכל הלקוחות המפרגנים🤗 צוות IFIX
מוצר:
החלפת מסך Xiaomi Note 4X
תמונת משתמש
שם:
hhh
תאריך:
07/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בעקבות מחיר נמוך שראיתי בזאפ להחלפת מסך לגלקסי 6 קיבלתי שירות מצוין ומהיר ובנוסף נתנו לי מתנה מגן מסך תודה לצוות
מוצר:
מסך גלקסי 6
תמונת משתמש
שם:
Yair
תאריך:
06/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הגון, שירות נעים ועבודה מקצועית ומהירה.
תיקון מסך לקח כחצי שעה , תענוג.
מומלץ בחום.
מוצר:
שאיומי רדמי 5 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
06/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין ומהיר במחיר מאוד נוח ממליץ בחום מקצועי ביותר
הכל עובד פיקס ! כיף
מוצר:
גלקסי s6
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
03/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצת ארוך, אך שווה את המידע!
הגעתי בכדי לתקן מסך , שקע טעינה וגב אחורי- , הוסכם על מחיר של 750 ש"ח ורכיבים מקוריים של סמסונג, למרות שבאתר שלהם מציעים את הרכיבים במחיר זול יותר.
התיקון לקח כשעה, מסרו לי את הטלפון, שילמתי ואחרי כשעה אחרי שיצאתי מהחנות ביצעתי שיחה והצד השני לא שמע אותי, כלומר המיקרופון לא עבד. לא ביצעו בדיקה אם הטלפון ניתן לשימוש !!! לא מקצועי!!
שוב חזרתי, המתנתי עוד כמה דקות ארוכות והתקלה תוקנה. לאחר כ 10 ימים המסך כבה ולא עבד, חזרתי לשם שוב , המכשיר נלקח לבדיקה ויצרו איתי קשר טלפוני כדי לספר לי ששברתי את המסך, כן האשימו אותי !.
לאחר דיון אורך בנושא שטענתי שלא יתכן ושמרתי על הטלפון, הם הסכימו להוציא את המסך המקורי ולהתקין חילופי, כלומר משומש מטלפון אחר, בעל החנות אמר שזה יקח עד שבועיים.
לאחר כשבועיים אני יצרתי קשר (לא הם !!!) ונתבקשתי לחזור אליהם אחרי שעתיים ואז נאמר לי שהטלפון מוכן, כלומר, הוא סתם שכב אצלם שבועיים . לבסוף, קיבלתי את המכשיר, עם מסך חילופי במצב גרוע מבחינת נראות, כולו מקולף, כבר לא היה לי כח להתווכח, רק רציתי ללכת. יום אחרי, כל ההדבקה של המסך התחילה לצאת ובכל שיחה שמעו אותי כפול עם הד.
לא מציע להתקרב אליהם, הם לא מקצועיים !!! לא משנה מה תהיה תגובה שלהם, או כמה הם חושבים שהם ניסו לעזור, הם רק רוצים להרוויח, לא משנה איך ועל חשבון מה. אני חייב לציין עוד משהו, כל פעם שנכנסים אליהם לחנות אפשר לעמוד שם כמה דקות עד שמתייחסים אלייך , היה איתי לקוח שקיבל את המכשיר שלו תקול והם טוענים שככה זה הגיע (לא יודע למה זה לא הדליק נורה אדומה) ,אני לא בטוח עד כמה הם מכניסים רכיבים מקוריים (זה בבדיקה).
מכיוון שהמכשיר שייך למקום עבודה, העברתי את הנושא לטיפול שלהם במחלקה המשפטית, לי אין את הזמן המיותר ללכת לשם שוב.
מוצר:
תיקון גלקסי S7
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
22/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בבוקר לבדוק עלות החלפת סוללה. אמרו לי מחיר טוב ותיקון מהיר.
הגעתי לשם ב10 וחצי. הבחור בחנות אומר לי שלא חשב שאגיע כזה מהר והוא מצטער אבל הטכנאי יגיע רק ב11 והתיקון יקח 10-15 דקות.
בגלל שכבר הגעתי עד לשם העברתי את הזמן באזור, הגעתי ב11 ורבע, הטכנאי עוד לא הגיע, מאחר. מבקש ממנו שיתקשר אליו הוא לא עונה "כנראה חונה" זה מה שנאמר.
אני מחכה ומבקש להתקשר שוב ב11 וחצי, הפעם הטכנאי עונה אומר שהוא בכלל מגיע עד 12. כל כך הרבה זמן חיכיתי אני מחכה עוד בתקווה שיסתיים כבר. בסוף הוא מגיע ומתקן, יצאתי משם רק ב12 וחצי - שעתיים!!!
שואל אם לא מגיע לי פיצוי ? התגובה היא שממש לא ושאני אהיה מרוצה שהמחיר זול.
תשפטו אתם אבל לדעתי תודעת שירות גרועה.
מוצר:
Moto g3
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אילה שירות אנשים נחמדים החליפו לי מסך בחצי מחיר תוך זמן מאוד קצר שווה לבוא אפילו מרחוק
מוצר:
Pochofhone f1
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
14/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות אדיו ומקצוע מחירים נוחים שווה להגיע ולהיתרשם בחור טוב שירות מהלב מומלץ בחום בחור על הכיפאק משי
מוצר:
samsung 8s
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Mary
תאריך:
03/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין,מקצועי ואדיב,החלפתי מסך לאייפון 10 ונתנו את האפשרות לראות את ההבדלים בין המסכים השונים ,השירות היה מהיר מה שהיה נוח מאד.
מוצר:
מסך אייפון x
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
24/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי להחליף מסך וסוללה לאייפון, תיקנו מהר תוך כשעה , מחיר זול ביחס לשאר החנויות, מצוין.
מוצר:
אייפון 6
תמונת משתמש
שם:
Shimi
תאריך:
21/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיקון מסך לשיומי מי 8 , יחס מעולה ומקצועי התיקון היה זריז מאוד ויש אחריות לשלושה חודשים בתוספת של 50 ש"ח
מוצר:
תיקון מסך ו LCD לשיומי מי 8
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
10/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהייתי במעבדה אחרת שם חיכיתי מעל שעתיים ולבסוף לא הצליחו להחליף את המסך הגעתי לחנות הזאץ דרך זאפ.
קודם כל לפני שמדברים על המחיר ההוגן ביחס לשוק ללא ספק מדובר במקצוענים שיודעים מה הם עושים!

הסביר בסבלנות את סוגי המסכים וההבדלים בניהם.
לקח לו 5 דקות בדיוק להחליף את המסך.
גם פירגן בכיסויים ללא עלות.
אחרי שהייתי בכמה חנויות ללא ספק שמבחינת מחיר, שירות, מקצוענות והכי חשוב א-מ-י-נ-ו-ת מצאתי את המוסך שלי לסלולרי!

ממליץ בחום
מוצר:
החלפת מסך Xiaomi mi 8
תמונת משתמש
שם:
1770yosef
תאריך:
08/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי מסך סוללה ומגן מסך לגלקסי 8 שרות מצויין אמרו שתוך שעתיים מוכן באתי אחרי שעה וחצי היה מוכן פיקס ממליץ בחום
מוצר:
גלקסי 8
תמונת משתמש
שם:
אליסף
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה אנשים אחלה חנות עשיתי תיקון שקע טעינה תוך חצי שעה כבר היה מוחלף מחירים מצויינים ממליץ בחום.
מוצר:
galaxy s8
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
28/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאייפיקס דרך זאפ.התקשרתי לברר אם יש להם מסך לדגם שלי ואמרו שיש כל מיני דגמים והמחיר משתנה בהתאם ולכן הכי טוב שאגיע עם המכשיר עצמו. כשהגעתי לשם ,ע"פ הדגם שציינתי רדמי 4 פריים. הנציג חיפש ומצא לבסוף ואמר שיעלה כמו שרשום בזאפ 128 ש"ח. כשאמרתי לו שכרגע לא אוכל להשאיר את המכשיר והגעתי רק כדי לוודא שיש להם את המסך, התעצבן עלי שהטרחתי אותו סתם והתייחס בזלזול ורצה שאלך.
חזרתי למקום למחרת. ואז פתאום אמרו שבגלל שזה רדמי פריים זה יעלה 170. הסכמתי בכל זאת ואז אחרי כמה דקות פתאום הם אומרים שזה בעצם דגם פרו ולא פריים ולכן יעלה לי 200 (לא עזר שניסיתי להסביר להם שפרו ופריים זה אותו דגם). כשניסיתי להסביר להם שזה לא הוגן התעצבן וניסה לחפף אותי מהחנות. הסכמתי לעסקה רק בגלל שהייתי חייב להחליף את המסך. בנוסף לכך חשוב לציין שהסכים לקבל רק כסף מזומן.
כשהגעתי לקחת את המכשיר הרגשתי שיש איזשהי בעיה עם המגע ושזה לא כמו קודם . הם בדקו ואמרו שזה בסדר, רק שאצטרך ללחוץ קצת יותר למטה. כשהגעתי הביתה ראיתי שהמגע לא תקין ולא מגיב כמו מסך חדש. הגעתי למחרת ב12 והבחור בדלפק אמר שרק ב 3 יגיע מי שמבין בזה אז השארתי לו את המכשיר וביקשתי שעד 5 יבדקו את הבעיה. בנוסף ביקשתי מכשיר חליפי לבינתיים ואמר שאין להם. כשהגעתי ב5 זה לא היה מוכן ונראה שבכלל לא נגעו בו עד אז. כשאמרתי שאני חייב לזוז בדקו והסתכלו בלי לפתוח את המכשיר ואמרו שזה נראה בסדר. הוא הציע להחליף את המסך אבל זה יקח 24 שעות ולא בטוח שיפתור את הבעיה. בנוסף , שוב לא היה להם מכשיר חליפי. בגלל שלא יכולתי לא להיות זמין 24 שעות החלטתי לוותר. חייב לציין שלא נתקלתי בשירות כזה מזלזל וחסר איכפתיות. בכל פעם שהגעתי עשו טובה שהתייחסו, תמיד נראה שאין להם סבלנות או זמן להתעסק עם כל הלקוחות. כרגע אני עם מכשיר שלא מתפקד כמו שצריך ולא בא לי לחזור אפילו למקום עם שירות כזה נוראי. חבל כי באמת רציתי לפרגן להם, מקווה לפחות שזאפ יראו את הביקורת ויפצו אותי על עגמת הנפש ששילמתי על שירות כזה .
מוצר:
מסך לשיואמי רדמי 4 פרו
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
30/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ומהיר, צוות טכנאים אדיב מקצועי ומיומן.
הגעתי בשביל החלפת מסך ותוך זמן קצר המכשיר היה מוכן עם מסך מקורי, ונראה חדש לגמרי.
מחירים הכי הוגנים בשוק ממה שמצאתי, על שירותי תיקון ומעבדה וגם על אביזרים נלווים.
מוצר:
החלפת מסך One plus 5T
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply