דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים וירטואלית מקיפה (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פלונטר טכנולוגיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפלונטר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
88
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
69
1
18
נמצאו 88 חוות דעת גולשים על פלונטר
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
28/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצל פלונטר מחשב שלם בחלקים. תענוג לקנות אצלם! המחירים ללא תחרות, הנמוכים בארץ כמעט בהכל. השירות שלהם הוא מצוין, ויטאלי ויריב שניהם מקצועיים ומדברים לעניין, אף פעם לא מרחו אותי בדיבורים או בביורוקרטיה מיותרת ותמיד ידעו לעזור, היו סבלניים והסבירו כל מה שצריך.

היו בעיות בזמינות כוננים קשיחים עקב ההצפות בתאילנד, אולם ידעתי מראש שיהיה כך שכן הדבר צוין במפורש ובמקום מרכזי באתר שלהם. בעניין הזה הייתה תקשורת טובה בטלפון ובדואר אלקטרוני עד שנמצא מוצר זמין המתאים לצרכיי.

המארז הגיע ללא שקית אחת קריטית של ברגים מיוחדים (תקלה של היצרן!). ויטאלי מצא תמונה של שקיות הברגים המגיעות עם המארז, הסברתי לו בדיוק במה מדובר, ותוך כשבועיים הגיעה אליי שקית כזאת.

המשלוח מהיר וזול, מאפשרים בדואר רשום (מבוטח) או עם שליח במחירים הוגנים.

אין להם חנות פיזית, אבל בכל הנוגע להזמנות באינטרנט פשוט אין להם תחרות!
מוצר:
שלל חלקי מחשב
תמונת משתמש
שם:
Ido Or
תאריך:
07/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התברר שבפלונטר אפשר לשלם בנקודות לאומי קארד, וחסכתי כך כמעט 140 שקל בקניית המסך. השירות היה נהדר, קיבלתי מענה מיידי, האתר שלהם לא מכיל יותר מדי מידע על המוצר, אך לרוב יש הפניות לאתר היצרן / יבואן. המשלוח יצא בדרכו אליי יום למחרת, והגיע ארוז היטב. אני מרוצה מהמוצר, ואמשיך לקנות שם.
רושם כללי של חברה שנותנת שירות טוב, ואנשי מקצוע.
מוצר:
מסך מחשב IPS231P-BN
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
03/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי מפלונטר היתה חיובית מאד.
השירות מאד נעים, יעיל ובעיקר מקצועי. הגעתי אליהם עם מושג כללי בלבד של מה שאני צריך ועזרו לי להגיע להחלטה שאני מאד מרוצה ממנה, ועוד אחרי שהורידו אותי מרכישה של מוצר יקר יותר (!).
האספקה היתה זריזה ביותר.
מוצר:
מחשב נייד asus ux31
תמונת משתמש
שם:
סער
תאריך:
31/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצויין, המוצר היה במלאי, שלחו מייד ועדכנו את האתר בית בזמן שהייתי אתם על הקו עם כל הפרטים הטכניים על המכשיר.

תודה רבה!
מוצר:
Network Switch SG-100D-08
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
07/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלקים הגיעו במהירות והמחשב הורכב אפילו מהר יותר. כל ההנחיות לגבי דרייברים והגדרות ניתנו לי במקום. אנשים נחמדים, חווית קניה חלקה כמו שאני אוהב
LIKE++
מוצר:
מחשב מורכב
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
20/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצרים אכן הגיעו בזמן אך צורת המשלוח לא סבירה - כופסאת המשלוח החיצונית הגיע מעוכה, הכונן הוכנס לתוך הקופסא של הלוח אם.
החוברת של הלוח אם הגיעה מעוכה.
הכונן הכשיח הגיעה ללא קופסא וללא חוברת(לטענת החנות ככה מגיעים כל הכוננים)
לאחר שהתקשרתי לחנות כמה פעמים בכדי לתפוס אותם ענה לי אדם בשם ויטלי(ככל הניראה הוא גם המוכר וגם השרות לקוחות) ונתן לי שרות מזלזל.

לא הייתי ממליץ לרכוש בחנות זו, ישנן הרבה חנויות שנותנות שרות טוב בהרבה ובהן המוצרים מגיעים בצורתם המקורית ולא מעוכים.
כמו כן מאוד התאכזבתי ששלמתי את מייטב כספי ולא קיבלתי שרות בהתאם.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר וכעס על כך שלוח האם לא הגיע באריזה סגורה הרמטית (מה שנקרא Shrink) כלומר אריזת פלסטיק נצמד.
הוסבר לו ששום לוח אם של אף יצרן לא מגיע ארוז הרמטית וכנ"ל הלוח שלו.
הכונן שהזמין מגיע בגרסת OEM ללא חוברות וכו' אך הגיע סגור הרמטית כמו כל כונן SSD.
הכונן שהוא קטן במיוחד הוכנס לתוך הקופסא של לוח האם יחדיו כדי שישב טוב באריזה והכל נארז באריזה ממוחזרת כפי שמצויין גם על שובר המשלוח (אנחנו משתמשים באריזות קיימות ולא משתמשים בקרטונים חדשים כדרך עבודה קבועה ומצהירים על זה גם בשובר המשלוח)
הלקוח ניסה לקבל פיצוי על דברים שלא מהווים שום בעייה והדרישה ללוח ארוז בשרינק או חוברת הוראות לכונן SSD תמוהות. וכן כעס מאוד על זה שהלוח לא ארוז הרמטית (ושוב. אין דבר כזה אצל אף אחד מהיצרנים ואשמח אם תבדקו את זה עם יבואנים/חנויות אחרות.
לאחר מכן איים שהולך לכתוב תלונה לזאפ. כי לדעתו זה סוג של עונש.
הלקוח קיבל את המוצרים תקינים, חדשים ובזמן. ואיום בתלונה לזאפ הוא לא משהו שבגללו אנחנו חייבים למלא את דרישותיו לספק דברים בצורה שהם לא משווקים במקור.
המוצרים נשלחו אליו בדואר רשום מבוטח ואם נגרם נזק כלשהו למוצרים הלקוח ואנחנו מבוטחים נגד כל בעייה. אבל הוא לא טען שיש בעיה ולכן לא הופעלו מנגנונים לטיפול בבעייה
עוד דבר חשוב הוא שהלקוח נפגע בשיחה עם ויטאלי בגלל שויטאלי לא הסכים איתו. קורה גם שאנחנו לא מסכימים עם לקוחות. זה לא נקרא שרות רע אלא פשוט אי הסכמה
הלקוח רשאי להחזיר את המוצרים לפי חוק הגנת הצרכן וכספו יושב לו אם חושב שמשהו לא תקין.
מוצר:
לוח אם, כונן SSD z68 pro 3, crucial
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
11/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, מקצועי ומהיר גם בטלפון וגם במייל. אף שאלה לא נשארה פתוחה.
זמני הספקה מעולים. טרחו לידע אותי מיד כשהמוצרים הגיעו. חייב לציין שתגובות למיילים הגיעו תמיד תוך פחות מיום. תאמינו לי שעד שבחרתי את המחלקים למערכת החדשה שלי די שיגעתי אותם והם עמדו בזה בגבורה ובאדיבות שירותית. ולציניקנים מבינכם. לא! לא שילמו לי להמליץ פה :-)
אגב רכשתי גם CPU Core 2600K וגם SSD וגם 2TB HDD.
מוצר:
לוח אם Fatal1ty Z68 Professional Gen3
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
25/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה הסתבך לאחר שהמוצר המקורי שהתכוונתי לקנות, מצריך משלוח. הדבר נודע לי רק כשבוע לאחר ביצוע האכישה, מאחר ופרטי רישום ההזמנה שלי לא תאמו הזמנה שעשיתי לפני כ 10 שנים, ועליהם הצוות הסתמך.
החברה איתרה אותי ואף הציעה לי חלופה משופרת לכרטיס שבחרתי - ובזאת כל הכבוד להם. השירות שלהם היה אדיב. אבל אח"כ, חיכיתי קרוב ל 14 יום להגעת המוצר.
סה"כ לקח לי חודש לרכוש כרטיס מסך.
מוצר:
כרטיס מסך 8400 - mod PCIx1
תמונת משתמש
שם:
varda
תאריך:
07/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה.
תהליך הזמנה- מסובכת.
שבועיים עד ששלחו- לא התקשרו להגיד שאין במלאי ומחכים לספק.
הנייר (286 ש"ח) הגיע מקומט. אrיזה מעוכה. לא יודעת אם זה בגלל האריזה הלקוייה או אם נשלח ככה מהספק, אבל כשהתקשרתי להתלונן אמרו לי ללכת להתלונן בדואר.
לא היו מוכנים לקחת בחזרה או לטפל בעניין.
תגובת החנות:
טענה ראשונה:
בקשר לעיכוב היה מחסור במוצר במחסני היבואן אך לפני שהחבילה נשלחה וידאנו איתה שהיא רוצה את המוצרים. יש לציין כי הלקוחה לא חוייבה על המוצרים עד הרגע שבו אישרה את רצונה לקבלם למרות האיחור ולכן מוזר לי הדבר כי היא ידעה שיש אחור ואישרה את רצונה במוצר.

פלונטר איננה מחייבת את הלקוחות במעמד ההזמנה אלא רק בעת הכנת המוצר למשלוח לבית הלקוח.

טענה שנייה:
הלקוחה קיבלה חבילה מעוכה מהדואר.
ביקשנו מהלקוחה להחזירה לדואר ולהגיש תלונה.
חבל שהיא בכלל הסכימה לקבלה אבל זו טעות שכבר לא ניתן לתקן. חשוב לזכור שאנחנו לא הדואר ולא יכולים לפקח על גוף שכזה ברמה של חבילה בודדת.
מכיוון שהחבילה בידיה ע"פ חוקי דואר ישראל אין אנו יכולים להגיש תלונה אבל אחרי שתחזיר לסניף שממנו הגיעה ותגיש תלונה רשמית הנושא יטופל וכספה יוחזר לה.

הטיפול במקרים כאלה מבוצע על ידי רשות הדואר ואז הם מערבים אותנו אך תחילת הטיפול היא על ידי מקבל החבילה שנמצאת בידיו.

הבהרתי ללקוחה בשיחה טלפונית שאין מה לדאוג לכספה. בסופו של התהליך (שהוא לא ממש ארוך) החבילה שמבוטחת על ידי הדואר תטופל בדרך שבה עובד דואר ישראל ואם במקרה זה היה מושאר בסניף הדואר של הלקוחה הכל היה יותר פשוט.

מוצר:
דיו ונייר צילום
תמונת משתמש
שם:
yoav
תאריך:
17/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה סטנדרטית דרך האינטרנט. כאשר החברה מציגה באופן שוטף את התקדמות התהליך. ואכן מרגע ההזמנה ועד קבלת המשלוח על ידי שליח עבר שבוע ימים כמובטח.
התקנה זריזה של המחשב החדש על הלוח אם, שוד ושבר !!! הלוח לא מתפקד כפי שציפיתי...,
טלפון בהול לחברה, התקבלתי בזרועות פתוחות על ידי יריב והטכנאי ויטאלי. לאחר מספר בדיקות שהגדרנו במשותף. ולאחר שוידאתי לעצמי שאכן הבעייה בכרטיס שרכשתי . שלחתי את המחשב המותקן לפלונטר. מחכה לגזר דינם...,
ואכן , הם בדקו מה שבדקו. לקחו אחריות מלאה על הכשל בכרטיס. והתקינו לי מחדש את המחשב עם כרטיס חדש.
כן, כפי הנראה הם הפסידו על העיסקה איתי.
אבל, הרויחו לקוח מרוצה . המשמש ממליץ לחברה.
אני מקווה, שבחישוב הכולל תתברר העיסקה משתלמת לכל הצדדים.
ושוב תודה ליריב , ובעיקר לויטאלי שעשה בפועל את העבודה.
המשיכו כך.
יואב הרמתי.
מוצר:
לוח אם h61m-u3s3
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
13/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנתי חלקים למחשב. יש מבחר מרשים באתר. קיבלתי שירות עינייני ומקצועי. הכל הגיע בזמן ועובד מצויין. מאז קניתי אצלם גם מארז חיצוני לדיסק קשיח שלא עבד טוב. החזרתי אותו לחנות והחליפו לי אותו במקום. חנות מומלצת.
מוצר:
חלקי מחשב
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
08/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמנם הביקורת היא לדונגל הWIFI של אדימקס, שבכלל קניתי למחשב של אח שלי, שהוא אחלה של מוצר, מגיע עם אחלה תוכנה, קטן, קומפקטי, עובד בלי שום בעיות, הביקורת היא די כללית. את פלונטר וכל הנפשות הפועלות הכרתי לפני קצת יותר מ3 שנים כשרציתי לקנות כרטיס מסך. זה היה סיפור ארוך יחסית, אבל בסופו של דבר קיבלתי כרטיס מסך לשביעות רצוני, עם הרבה עזרה מקצועית מאין כמוה, והתנסיתי עם הרבה חנויות, ומעולם לא נתקלתי בשירות כמו בפלונטר. מערכת הזמנות נוחה ובטוחה, אפשרות לתשלום במזומן במעמד האיסוף, ומלבד זאת, הם מביאים כל מיני דברים שאין בשום מקום אחר. כבלים, חיבורים, ממירים, ספקי כוח, שלטים למחשב, יש להם דברים שפשוט בלתי אפשרי להשיג, לפעמים במחירים לא נוחים, אבל בפלונטר זה שווה את זה.

לגבי המוצר עצמו, אמא שלי פונה אליי ביום שישי בבוקר שהיא רוצה שלמחשב של אחי יהיה אינטרנט. בדיוק עברנו דירה, וקודם המחשב היה מחובר בכבל. בעייה. אני חושב ואז רואה שיש דונגלים קטנים שנותנים WIFI. צלצלתי ליריב אני חושב, הוא ענה, אמר שהוא ממש תכף סוגר. אני לוקח כסף, ואץ רץ אליו. הוא כבר תכף סוגר את הקופה, אני מגיע, הוא נותן לי את המוצר ומסביר קצת, אני משלם והולך לדרכי. והמחיר היה טוב, אם לא הכי טוב. קיצר, אני אשתמש עוד בשירותי פלונטר בעתיד, וממליץ לכל מי שגר באיזור לקנות רק מפלונטר.
מוצר:
דונגל WIFI EW-7711UMn
תמונת משתמש
שם:
אבנר
תאריך:
27/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבועיים הייתי צריך בדחיפות רבה שרת, מחשב נייד ושני מסכים. הרמתי טלפון ליריב שבנה לי בטלפון תוך דקות את הקונפיגורציה המתאימה לדרישות שתיארתי, תוך כדי שהוא בודק במלאי אילו חלקים זמינים כדי להאיץ את בניית המחשב. תאמתי עם יריב שנדבר תוך יומיים כשיהיו לו כל החלקים על מנת לתאם משלוח. כעבור יומיים יריב אכן התקשר וביקש שאפתח לו את הדלת כי במקרה היה בדרך לאזור והחליט להביא לי את ערמת הציוד הלא קטנה בכלל באופן אישי!

אני קונה בפלונטר כבר מספר שנים. תמיד היה אפשר להשיג שם דברים שלא היו בשום חנות אחרת. היחס האישי (יריב העביר אותי למק) והשרות המעולה (בפלונטר החזירו כסף מזומן עוד לפני שמישהו חלם שזה יהיה חוק) הם תמיד סיבה לחזור.
מוצר:
מחשבים
תמונת משתמש
שם:
evgeny
תאריך:
18/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בפלונטר,
מה שיש לי להגיד זה כמה דברים:
תיפול ומשלוח מהיר המוצר נשלח בזמן קצר מאוד יחסית החיוב קר כשה מוצר נמצה בפלונטר כלומר אין מצב שמחיבים אותכם
לפני שמודים שמוצר כיים
שרות לקוחות בשמם יריב וויטלי שדיברתי איתם מאולה
תמיד קיבלתי תשובות מהירות וגם אם לא היצליחו לצור איתי קשר תמיד שלחו mail עם תשובה
גם לאחר קבלת מוצר קיבלתי תמיכה ועיוץ בהתקנה

שורה תחתונה - יש על מי לסמוך!!! אני ממליץ עליכם מאוד.
מוצר:
NAS WD 4TB WDA4NC40000E
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
18/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים ממש מקצועים, שבאמת מבינים במחשבים. לא פחות חשוב, זה היחס ללקוח שהוא טוב ואמין. השרות שקיבלתי מתבטא, לא סתם בחיוכים ויחס, אלה בזה שהם תמיד עושים מעבר כדי שהלקוח יקבל את המוצר הכי מתאם לצרכים שלו.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
13/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ליריב וויטלי תודה על השירות המהיר והאדיב ,איכות ההרכבה של המחשב והיעוץ המיקצועי. ויטלי תמך מהצד הטכני לאורך כול הזמן ויריב סיפק את השירות האמין והאמיתי ביותר שיש,בהחלט מומלץ!!!
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
29/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שקניתי מוצרים מפלונטר ואני מאוד מרוצה ממבחר, מחירים, דפי מוצרים עם הסבר מפורט, מענה טלפוני מאוד ענייני ומקצועי.
הזמנתי את המוצרים ממש לפני פסח ולמרות החגים זכיתי בטיפול מהיר ושירות ברמה מאוד גבוה - מייד אחרי חג השני המוצרים התקבלו מספקים ובאותו יום נשלחו אליי - קיבלתי אותם למחרת עם השליח!
ממליץ בחום למי שחשוב לו איכות ושרות מליגה אחרת.
אשמח לקנות מהם שוב.
מוצר:
160Gb Intel SSD 320 Series ו- My Book World II 2Tb SSDSA2CW160G3K5 ו- WDH2NC20000E
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
28/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של שני מכשירי טלפון IP עבור לקוח, לאחר מספר שעות הלקוח ביטל אצלי את ההזמנה ולכן נאלצתי לבטל את ההזמנה בפלונטר, בשיחת טלפון קצרה ונעימה בוטלה ההזמנה ללא שום הערמת קשיים (כפי שנתקלתי בחנויות אחרות בעבר), הם לא חייבים לי כלום היות ואני לא לקוח וכרגע ביטלתי הזמנה אך קיבלתי שרות טוב מאשר אני מקבל כאשר אני לקוח בפועל בחנויות מכוונות אחרות, התרשמתי !
מוצר:
טלפון IP 300
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
26/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בפלונטר, ואני שמח לספר שלמדתי שגם כשדברים לא הולכים חלק - חווית הקניה לא נפגעת.

קניתי מחשב זעיר וכרטיס לכידה ע"מ שישמשו כעמדת מולטימדיה והקלטה. לצערי הכרטיס שבחרתי לא התאים למערכת ההפעלה. למרות שלקח לי הרבה זמן להתקין בפועל את הכרטיס (זה נעשה בשעות הפנאי המאוד מעטות שיש לי) בחנות לא היססו לייעץ לי, ולהחליף לי לכרטיס שני, ואח"כ כרטיס שלישי (כשגם השני לא התאים). הייעוץ והתמיכה המשיכו עד שהכל עבד לשביעות רצוני.

קיבלתי שירות מהיר, אדיב, ולא מתלונן (יכלו בהחלט להגיד לי שלקח לי יותר מדי זמן לחזור ולספר על הבעיה וכן לטפל בה).

שורה תחתונה - יש על מי לסמוך!!!

יריב וויטלי - יישר כוח
אתם הוכחה לכך שהטעם הטוב של שירות, חשוב לפעמים יותר מהמחיר הנמוך (ומכוון שאתם גם מככבים עם מחירים נמוכים, אני ממליץ עליכם בכל פה).
מוצר:
מחשב זעיר + כרטיס לכידה CORE 100
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
14/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו את כל המחשבים שלי בעבר רכשתי גם את הנוכחי בפלונטר. מדובר בחנות מקצועית שמיועדת למי שיודע מה מחפש במחשב שלו.
המבחר העצום בחנות ואיכות ההרכבה של המחשבים הם בהחלט נקודת זכות נוספת.
מנסיוני גם כשיש תקלה באחד החלקים יש אוזן קשבת בחנות והיחס הוא אישי יותר מאשר בחנויות המפורסמות הגדולות יותר, אולי, זכר לעובדה שמדובר בחנות המחשבים הוירטואלית הראשונה בארץ (כן...כן...)
מוצר:
מחשב מבוסס אינטל מעבד i52500k
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
13/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, מאוד נעים לעבוד איתם, מאוד מקצועיים, קל לחיפוש ורכישה דרך האתר, עונים בטלפון ובמייל לכל שאלה, עומדים בזמנים שנקבו.
ממליצה בחום לרכוש מפלונטר
מוצר:
דיסק OCZ
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
13/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אף מחמאה על השירות לא תספיק כדי לתאר את טיב השירות שקיבלתי. הזמנתי מוצרים שבכלל לא היו בקטלוג התייעצתי נדנדתי וגו'.
לצוות בקיאות מלאה בפרטים הטכניים של
הצוות - יריב וויטלי עשו כל מאמץ כדי לספק לי את המוצר שביקשתי בזמן, על אף המורכבות הרבה שלו, המליצו ועדכנו בנוגע לסטטוס של כל פריט.
אני לקוח מאוד מרוצה!
גיא מדמוני לנדאו
מוצר:
מחשב HTPC לפי מפרט i7-2600, h67ma-e45, lm300 touch pro, modu87 600w,
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
16/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום רביעי אחה"צ פניתי לחברה באימייל לגבי המוצר ותוך זמן קצר קיבלתי תשובה שיש אותו בארץ ואם אני אבצע את ההזמנה באותו היום \ למחרת אז הוא יהיה אצלם ביום ראשון.
הזמנתי את המוצר למחרת עם שליח ובהזמנה כתבתי שזה דחוף. ביום ראשון קיבלתי טלפון שהמוצר הגיע ואם אני צריך את זה באותו היום (אספקה עם שליח היא עד שלושה ימים) אז אני יכול להגיע לאסוף לבד ולא ייגבו ממני את דמי השליח. הגעתי לשם תוך שעה (בהרצליה) ועוד באותו היום התקנתי אותו בשרת והוא עובד מעולה.
מוצר:
SAS HBA LSI SAS 9211 8i
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
12/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאחר ואספתי את המוצר בעצמי, הדבר המרכזי ששווה לדבר עליו כאו הוא איכות השירות. אני מכיר את פלונטר כבר מספר שנים ולכן כשנתקלתי בבעיה לא שגרתית ברישות הבית, ידעתי שאוכל למצוא פתרון טוב באתר.
חצי שעה לאחר ההזמנה באתר הגעתי לחנות, שם חיכה לי המוצר וכל שנותר הוא רק לשלם. כאן מגיע החלק החשוב - במקום לקחת את פרטי כרטיס האשראי ולשלוח אותי לדרכי, איש הצוות המיומן של פלונטר בחר לתת לי הדרכה קצרה על המוצר שחסכה לי הרבה שעות עבודה ותסכול מיותרים בניסיון להבין מה לא עובד. מבחינתי, חמש הדקות הללו, הן מה שמבדיל את פלונטר מעשרות החנויות האחרות ברשת.

[ועיצה ידידותית לסיום - במיוחד כשמדובר במוצרים לא שגרתיים, תמיד כדאי לעיין במדריך ההתקנה, או כמו שנהוג לאמר באנגלית: RTFM]
מוצר:
HomePlug PCR5080
תמונת משתמש
שם:
Nikolay
תאריך:
11/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עסיתי הזמנה בלילה, ולמחורת בצהוריים משלוח יצאה אליי אם שליח של אביב-שיגור, וקיבלתי אותה אחרי כ24 שעות מזמן שהיה יצאה אליי.
אני מבין שזה עניין של מזל, כי זה לא חנות מחסן. אבל יש גם דברים דהם במלאי מיידי. קיצור, אני מאוד הרוצאה מהחנות הזאות.
מוצר:
לוח אם ומארז D510MO
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply