דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‏מזגן עילי Platinum Plus 350T שנת 2017 Electra אלקטרה

(2 מתוך 5)
5,539
מתוך 1 חנויות
מותג:
Electra,
סוג המוצר:
מזגן עילי,
דרוג אנרגטי:
A,
טכנולוגיית Inverter:
לא,
תאריך כניסה לזאפ:
6/2017,
הוספה למועדפים
הוספה להשוואת דגמים
מגמות מחיר ופופולאריות
נמצאו 3 חוות דעת גולשים למוצר ‏מזגן עילי Platinum פלוס 350T שנת 2017 אלקטרה
הוספת חוות דעת על המוצר
שם:
תאריך:
22/07/2019
דירוג:
(4 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
קניתי את המזגן ב- 06/2017 אבל עם אחריות מלאה של 7 שנים מהיבואן הרשמי.
המזגן מותקן בסלון ומרגישים את הקירור גם בחדרים.
אחריות מלאה של 7 שנים.
מרגישים את הקירור בכל הבית
אין
שם:
תאריך:
30/05/2019
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
המזגן רגיל ולא שווה את המחיר המבוקש בעיקר בגלל אמינותו, כשעובד מקרר הבעיה שמהר מאוד מפסיק לעבוד ועלות תיקון כמו מרצדס
לא מצאתי יתרון ששווה לרשום. המזגן מקרר כשהוא עובד - הבעיה שמהר מאוד מפסיק לעבוד
נגמרה האחריותאחרי שנה ומיד התקלקל כרטיס מעבה ועלות תיקון של למעלה מ 2000 ש"ח . אלקטרה לא לוקחים אחריות, נהפוך הוא , מתנערים למרות שמכירים היטב את התקלה שכנראה חוזרת אצל כולם.
לא להתקרב ולהצביע ברגליים כדי שילמדו באלקטרה לקחת אחריות ולתת שירות.
שם:
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
אחרי שנתיים הלך המחשב של המדחס
1500 נזק בלי עבודה עדיף מזגן עם אחריות יותר ארוכה למזגן של 5אלף
מקרר ממש טוב ושקט
אחרי שנתיים התקלקל תיקון רק דרך אלקטרה אחריות נגמרת אחרי שנה וחלקים יקרים כאילו זה פורשה
תמונת המוצר
reviewImage
blue v חוות הדעת נשלחה בהצלחה! תודה לך על שהשקעת מזמנך וכתבת את חוות הדעת.
אם רכשת את המוצר דרך חנות ב-zap, אולי תהיה/י מעוניינ/ת לכתוב חוות דעת גם על החנות?
ניתן לאתר העסק כאן בקלות ולסייע לגולשים לקבל החלטה טובה יותר בזכות הניסיון שלך.
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
כתיבת חוות דעת על מוצר זה