דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‏מזגן עילי Swift plus 14A שנת 2017 Tadiran תדיראן

1,850 ‏ ₪   מתוך 1 חנויות
מותג:
Tadiran
סוג המוצר:
מזגן עילי
דרוג אנרגטי:
A
טכנולוגיית Inverter:
לא
תאריך כניסה לזאפ:
3/2017
תפוקת קירור:
BTU‏ 11,500
תפוקת חימום:
BTU‏ 12,000
מקדם יעילות בקירור:
3.78 C...
מגמות מחיר פופולאריות
הוספה להשוואת דגמים

נמצאה חוות דעת אחת על מוצר ‏מזגן עילי Swift plus 14A שנת 2017 Tadiran תדיראן

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
מסר משמים - חפשו בגוגל photo
מסר משמים - חפשו בגוגל
03.08.2018
חוות דעת
בחסדי ה' עברה שנה מאז הרכישה, בחסדי ה' עברנו ניסיון קשה מאוד, אין מילים לתאר את הסבל והייסורין שעברנו בחגי תשרי בשנה שעברה.זו אחת התגובות הקשות ביותר לכתיבה עבורי, הטראומה מהרכישה הזאת עדיין מהדהדת בי, בחטאותיי ופשעיי הגיע לי מציאות איומה שכזאת, צר לי מאוד שלחברת תדיראן היה חלק בכך.היה לנו מזגן תדיראן רצפתי של פעם בסלון הקטן שלנו, מזגן 3 כח סוס שטחן חשמל בצורה שאי אפשר להסביר, בקיץ שעבר הוא התקלקל לפתע, מאמצים רבים לתקנו עלו בתוהו והוחלט לרכוש מזגן עילי חדש לקראת החגים ולכבודם. בתחילה רכשנו מזגן סמסונג שנכנסו לשוק, אחריות 1 2, המזגן הגיע ותהליך תוספת האחריות עם החברה החיצונית הדליק לי נורות אדומות ויחד עם שיקולים אחרים החלטתי לבסוף למכור אותו.אמרתי היה לנו תדיראן, נו טוב נקנה שוב תדיראן.זאת למרות שיש לי מזגן אלקטרה בחדר הורים ובדיוק קניתי מזגן אלקטרה נוסף קטן לחדר אחר.פרסמו 5 שנות אחריות מלאות ואמרתי נו, שירות תדיראן, שמענו רק דברים טובים, ב"ה שלא יהיו בעיות, מה כבר יכול להיות עם מזגן חדש? אבל אחרי שנתיים שלוש טבעי שאולי תהיה תקלה...רכשנו את המזגן הזה במחיר מצוין והמזגן הותקן לשביעות רצוננו, היינו ממש שמחים שהסאגה עם המזגן בסלון הסתיימה, חזרנו לחיים ולשבת סביב שולחן שבת בצורה נורמלית, הלחות בנהריה פשוט מטורפת ואתה חייב מזגן בשביל עונה שבת.עברו שבועיים מיום ההתקנה, מדליקים את המזגן ורעדה אוחזת אותנו, המזגן מוציא אויר, לא טיפה קור ולא טיפה חום.הטכנאי מגיע ובודק את הפלרים, שם גז וטוען שוב ושוב במלמול עצמי "אני לא מבין, אני לא מבין, לא קרה לי דבר כזה בחיים!" שם גז ואמר שהוא מקווב שעכשיו הכל בסדר וייחלנו שכך באמת, אך הסיפור רק התחיל.ערב כיפור הגיע, התארחו אצלנו המשפחה, משהו הרגיש מוזר, קצת חלש הקור, המזגן עבד בכיפור ולקראת מוצאי הצום הרגיש שנהיה חם, לא נתנו חשיבות לכך, הדחקנו כי הטכנאי שם גז ומה מזגן חדש... ערב סוכות הגיע וניגשתי לכוון את המזגן לכבוד החג (למרות שאנו כמובן אוכלים בסוכה אך עבור השלב שנמצאים בבית עם הילדים) וקיבלתי התקף לב, המזגן מוציא אויר!!!לא אשכח את ערב החג הזה שלא התגברתי על עצמי ולא שמחתי כמצוות החג והייתי ממש עצוב ומדוכא מהמצב הזה שעברנו ממזגן ישן תקול לחדש תקול.שוחחתי עם הטכנאי מוצאי החג והוא אמר שלא יכול להיות שזה קשור לעבודה שלו ושאפנה לשירות תדיראן, ממש לא ידעתי שאפשר לפנות בצורה כה נוחה ושיש עם מי לדבר ומהר מאוד הגיע טכנאי מטעם תדיראן ומיד החלה הסאגה מולם ומסכת ייסורים קשה יותר מהקודמות.מיד עם התקלות במזגן חליתי, נכנסתי למעגל של קלקולי קיבה קשים וייחסתי זאת למצב הנפשי שבו הייתי אם כי מעולם, מעולם לא עברתי קלקול קיבה, מעולם לא סבלתי מהקאות - מעולם!!!טכנאי תדיראן ראשון הגיע, טען שהפלרים לא טובים וברך מהם הגז, יש לציין שהם היו טובים ונעשו ע"י מכשיר מקצועי והאמת היא שההברגה של הפלר הגדול במדחס מאוד קצרה ולא נוחה להברגה כלל, ברחו משם הרבה טיפות של נוזלים מהמדחס, יש לציין גם שהפלר היה בקיר ונאלצנו לשבור ולתקן מספר פעמים אך באמת שזה שולי עד ש... עוברים שבועיים ושוב המזגן מוציא אויר!!!שוב מתקשרים, מאוד נחמדים ושירותיים, מעריך מאוד אך אני עם תקלה עדיין, מגיע טכנאי נוסף, טוען שהפלר במדחס לא ישב טוב, עם ההברגה של המדחס לא קשה להבין מדוע, תפסתי לו את הרגל כשהוא חצי גוף מעבר לחלון כשכל חפצו לפטור את הבעיה, ישר כח גדול אך הייתי מוותר על הסיכונים ומתמקד בבדיקות יותר מקצועיות מאשר בהשערות. עברו שבועיים ושוב בום המזגן מוציא אוויר!!! לא קור ולא חום!!! אני ואשתי כבר היינו בחרדה, אני חליתי מאוד והייתי ממש מרותק למיטה, קלקול הקיבה עובר לי ואז אני יושן בחדר השינה שמקושר לקיר המזגן ובום מתעורר בבוקר עם רגליים כבדות ושוב קל-ול קיבה איום ונורא! המזגן לא הוסיף לי לרפואה אלא לחולי כשעולמי פשוט החל להסתובב מבפנים.לאחר שיחה עם תדיראן הוחלט לשלוח לנו "צוות מומחה לאיתור נזילות" חשבתי יבואו 3-5 אנשים יפרקו את המזגן מכל הכיוונים ויגיעו להחלטה סופית בנוגע אליו ושם זה יסתיים. אך הושחרו עיניי מהמציאות שהתרחשה. הגיעו 2 טכנאים שהאחד עוזר, הלו הטכנאי החל לגשש עם המכשיר שמצפצף כשהוא "מריח" גז, כיוון אותו צינור שהיה בקיר וציף ציף, פחות מחמש דקות הבחור הגיע להחלטה: "יש לך נזילה בצינור! זו בעיה שלך תפנה למתקין!" היינו בשוק שוק שוק שוק של החיים!!! קשקוש שכזה לא שמעתי בחיי, כאיש טכני בתחום אחר דרשתי מטכנאי תדיראן להראות לי היכן נוזל בצינור, הלו סירב לבדוק את הנקודה ונפנף אותי תוך כדי שהוא מתקפל במהירות וסוג של עף מהבית שלי תוך כדי שאני בשוק טוטאלי משירות האחריות האיום והנורא שקיבלתי זה עתה!!!מיד התקשרתי לטכנאי שלי שאמר שיש להם ציוד מתקדם לפטור בעיות נזילה ותכלס לא היה להם כלום חוץ ממכשיר שמצפצף שאם היה דוחף לי אותו בגרון היה מצפצף לשמים מכל הגז שבלעתי ללא ידיעתי!!! בית עם 3 ילדים קטנים שלאף אחד לא היה אכפת תכלס שאין להם מזגן כבר חודשיים מעת הרכישה!!! החורף כבר הגיע והייתה סערה והילדים היו ללא מזגן בבית עם 2 שכבות ומעיל!הטכנאי שלי לא היה מרוצה, נהיה ביננו מחלוקת עוד מהרגע שהוא הפנה אותי לתדיראן והרגשתי סוג של מנופנף, אמרתי לו תשמע עזוב הכל, בו תחליף לי את הצינור גז, לא מעניין אותי טוב או לא טוב, אני יודע שהצינור טוב! צינור חדש מנחושת איכותי ממקור אמין ליגה, ברור שהצינור טוב, אך בוא ותחליף כדי שאני אנפנף לתדיראן עם הצינור שהוצאנו מהקיר ושברנו שוב את כל הקיר ואראה להם שהצינור תקין ורק הצינור הטכני שלהם לא תקין.כך היה הצינור הוחלף והוכנס גז מחדש והקיר פתוח שבור ורצוץ רק בשביל טכנאי החכמולוג של תדיראן, עברו שבועיים ואני מתקשר לירות תדיראן, הלוו, הצינור הוחלף, המזגן מוציא אוויר!!! תבואו להחליף לי את המזגן מיד!!!! יום ראשון יגיע טכנאי... הם באדישות שלהם, כל פעם מגיע טכנאי אחר, ככה שהתקלה לא מסתיימת מהר אלא נסחבת הלאה לדמיונות של הטכנאי שיבוא אחרי "וישער" מה הבעיה שוב!ראיתי שאין שירות ואין תדיראן ואין מזגן, רק הקב"ה היה תמיד בעזרי וכמו תמיד פניתי אליו, לא התייאשתי והמשכתי לפנות רק אליו יתברך, בבכי ובתחננונים כשאני שבור פיזית מכל קלקולי הקיבה ומצרת המזגן והחגים שנהרסו לנו, בבכי צעקתי לבורא שיושיט יד ויעשה סוף לסיפור הזה.מוצ"ש הקב"ה נתן בדעתי לחפש ביוטיוב קצה חוט, רעיון, נזכרתי שהייתי מחליף פעם רדיאטורים ברכבים במושב, והקב"ה שם לי מחשבה שמה יש נזילה ביחידה הפנימית, שעה אחד בלילה אני עול על כסא ופותח את המכסה של החשמל ומביט בפנים, אורו עיניי!!! אני רואה טפטופים של גז!!!מיד לקחתי את המצלמה, העליתי ליוטיוב ושלחתי לכל הגורמים יחד עם מכתב מפורט ואף בקשה לפיצויים! הטכנאי של תדיראן הגיע, פירק את הפלסטיק של היחידה בפנימית וצילם למנהל העבודה שלו את הנזילה של הגז שהייתה בתוך הבית שלנו!!! מעל המזגן!!! נזילה שהובילה גז לסלון ולחדר הילדים וההורים!!! השוק הטוטאלי שהיה בתדיראן והבושה לא עזרו להם להתנצל על כל מה שעברתי, בשיחה שיצרה איתי קשר ממחלקת פניות הציבור נטען שהם לא מפצים!!!הוזמנה יחידה פנימית, ושלחתי למנהל של הטכנאים שיצר איתי קשר את ההקלטה של הטכנאי "מצוות איתור הנזילות" כשהוא מנתק לי בפנים את השיחה על בקשתי שיעמוד מאחורי הטעות שלו וישיב לי 300₪ ששילמתי לטכנאי.ביקשתי ממנו גם שיסגרו לי את הקיר מחדש ושיחליפו גם את המדחס שנזל לו מלא שמן מה שמקצר את חייו, ביקשתי פיצוי לחדר של הילדים מזגן משומש אפילו שיפצה אותם על התקופה הקשה שגם הם עברו יחד אתנו!בסופו של דבר קיבלתי רק את התשלום על החלפת הצינור ועוד 250₪ לסגירת הקיר שלזה יש הוכחות מוצקות שתדיראן עשו טעות איומה ונוראה. לא דרשתי לסגירת הקיר יותר מדי וציפיתי שיחליפו את המדחס גם וששם זה יסתיים, תדיראן סירבו בטענה שיש למדחס עודף שמן ושיש אחריות לחמש שנים ואם יהיה משהו אז הם שם.היחידה הפנימית הוחלפה אך המזגן לא שב לעבוד כמו שהיה ביומו הראשון, אמרתי זאת למתקין שהם שלחו שהחום לא חזק מספיק ורק הפעם הם שלחו טכנאי מקצועי - באמת! שרוקן את הגז מהמדחס והכניס לו גז מחדש לפי משקל כמו ששמים במפעל, מרגע זה המזגן החל לעבוד בחסדי ה' כמו שצריך עד היום הזה וב"ה בתפילה שימשיך כך עוד הרבה זמן.אני עד היום בחרדה שמה המדחס יתחרפן או שמה לאחר החמש שנים הוא ישר יתקלקל לנו, בכל הזדמנות אני ניגש לחלון לביקורת שהמדחס לא מקרטע ועד היום אני מודה לה' שפתח את עיניי למצוא את התקלה במזגן שלא נראתה לעיני הטכנאים שלא טרחו לבדוק נקודתית מהיכן הנזילה ובכך להביא לפתרון הבעיה במיידית.אני מודה לתדיראן על הכסף שהושב לי עקב הטעות שהטכנאי שלהם עשה בקלות דעתו אך מאוד כועס עליהם ומאוכזב עד היום על שלא פיצו אותנו כמשפחה על מסכת הייסורין הזאת ועל שלא החליפו לנו את המדחס כדרישתי שהמזגן הוא מוצר שלם והגיע תקול מהקרטון אז תיקח אותו בחזרה ותביא לי חדש אחר, לטענתם החלפת היחידה הפנימית הייתה כשלעצמה טובה אישית ובפועל היו אמורים פשוט להלחים את הצינור שממנו הנזילה, משמע לתקן לך את המזגן החדש.כמובן שמרגע הפסקת דליפת הגז אל ביתינו פסקו קלקולי הקיבה שלי וברוך ה' שבתי לעצמי אט אט במשך חצי שנה של החלמה שלא יכולתי לשתות ולאכול עשרות מאכלים שנהגתי.תדיראן הכחישו והתעלמו לחלוטין מהקשר בין דליפת הגז בתוך הבית לבין מצבי הבריאותי, זאת למרות שידוע שכל שאיפת גז מכל סוג בצריכה גבוהה גורמת לתופעות פיזיולגיות שונות, אנשים אפילו את הספריי בשירותים מסרבים לקנות עקב הנזק שהגז שלו עלול לגרום. ההכחשה הזאת גם היא לא לרוחי ומן הספק היה עליהם לפצות אותי ולפחות מינימום של המינימום לכתוב מכתב התנצלות. לא אשכח את הבוטות של הנציגה מפניות הציבור כשאמרה "אנחנו אף פעם לא מפצים!".יש בתדיראן אנשים מאוד טובים ושירותיים, אני מודה לכל מי שנתן יד לעזור לי מתוקף האחריות, יחד עם זאת אני לא חושב שאהיה מסוגל לרכוש מזגן תדיראן שוב, לא שידוע לי על חברה טובה יותר ומי יודע איזה יחס ושירות הייתי מקבל במקום אחר, אך יחד עם זאת תדיראן כחברה אכזבו אותי לחלוטין! אין דרך לתאר את גודל האכזבה מהם!למסקנה,אם אתם קונים מזגן, תוודאו שהמתקין/החנות נותנים לכם שירות ולא החברה, שהמתקין/החנות חותם לכם שהוא דואג לכם באופן אישי בשנה הראשונה ולפחות בשלבים הראשונים לאחר ההתקנה. לכשתהיה בעיה מחובתו של המתקין/החנות לשבור את הראש עם חברת המזגן, מחובתו של המתקין/החנות להחליף לכם את המזגן התקול שהוא מכר לכם ושהוא ישבור את הראש עם האחריות.לא יתכן שנקנה מוצר חשמלי תקול מהקרטון ונופנה מיד לאחר מכן לשירות אחריות, בדיוק כמו שלא נקנה מוצר מזון בתוקף שמתברר שהוא מקולקל, המוצר יוחזר לחנות ויוחלף באותו אופן.נ.ב. מצאתי שחומרי הגלם הפלסטיק והמתכת של מזגן אלקטרה וסמסונג טובים יותר ומסיבים יותר מאשר המזגן הזה שאכזב!בתפילה לאל עליון שנזכה לעולם טוב יותר!
יתרונות
- מקרר ומחמם טוב מאוד כשאין נזילת גז.
- מראה יפה לטעמי.
- שירות לקוחות מוסרי, יחס אישי ומכובד, יש עם מי לדבר רק שדיבורים לא פוטרים את הבעיות ולא פטרו אותם כלל וכלל.
- מנהל הטכנאים בחור טוב, אם לא הוא הייתי תובע אותם לדין.
- זכיתי להרבה ייסורים ובכיות לבורא עקב המזגן התקול שקיבלתי, בתפילה שהללו יהיו לכפרת עוונותיי וזה היתרון הגדול ביותר מכל הסיפור הזה!!!
ניטראלי
חסרונות
- ממש לא תדיראן שהיה פעם!
- איכות פלסטיקה ירודה מאוד!
- איכות המתכת המקיפה את המדחס ירודה מאוד!
- מסנני האבק (פילטרים) קטנים ועדינים מאוד!
- פונקציות לא שמישות בשלט שמופיעות כעובדות ברקע!
- הזזת התריס באמצעות השלט בלתי נסבלת ולקויה!
- עוצמה 3 מרעישה אובר לטעמי - לא משתמש בה.
- נאמר קודם הרכישה שיש WiFi ובדיעבד התברר שזו רק תמיכה לתוספת בתשלום.
- חוסר מקצועיות בטיפול בתקלות ופטרונם בהקדם האפשרי.
- חוסר מקצועיות של טכנאים.
- שירות אחריות לוקחה בחסר וטוען שיפור יסודי ומיידי.
- מדיניות החברה שלא לפצות אלא לפטור את התקלות בלבד.
- יחס פניות הציבור וטונציית המענה למכתבי הרתיחו לי את הדם!
תמונת המוצר
image from מסר משמים - חפשו בגוגל
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה