דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

טלוויזיה LG 55UH850Y

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
HDR:
תומך HDR
WiFi:
כולל WiFi
ממיר דיגיטלי:
DVB-T2
גודל מסך:
55 אינטש
טכנולוגיה:
LED
High Definition:
4K
Smart TV:
Smart TV
רזולוציה:
3840x2160
הוספה להשוואת דגמים

נמצאה חוות דעת אחת על מוצר טלוויזיה LG 55UH850Y

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
אחרי יום מהקניה של מסך הטלוויזה הזה ראינו שיש בעיה במסך ברקעים מסיומים, ממש 2.5,3 סנטימטרים לאורך המסך כל מיני פסים. פנינו לLG קבוצת ח''י החברה שמשווקת את LG בארץ והם משכו אותנו במתנה כל ה 14 ימים מיום הקניה. ואחרי שהגיע טכנאי פעמים לטענתו זה תופעה רגילה וכככה זה צריך להיות וככה זה הטכנולוגיה של מסכי LED. אחרי ההזמנה של הטכנאי מטעמם בפעם הראשונה ביקשנו לדבר עם מישהו בסמכות גדולה יותר מציג הטלפון ואמרו שרק הטכנאי יכול לבקש לקשר עם מנהל מעבדה שכעקרון מחליט אם להחליף את המסך או לא. ביקשנו ממנו שמנהל המעבדה יצור איתנו קשר. וככה הוא לא יצר כל יום חיכינו לשיחה ואף אחד לא התקשר. אחרי שבועיים אחרי שחטפנו עצבים שטלווזיה שבזבזנו אליה הרבה כסף מראה כלכך גרוע וזה הורס את כל החוויה מה 4K ומהצפיה בכלל בטלוויזה התקשרנו אליהם שוב ופתאום העבירו אותנו למנהל מעבדה הזה. הסברתי לו את הבעיה והוא המשיך להגיד לי דברים אחרים שלא קשורים בכלל לבעיה. והציע כל הזמן להוסיף עוד סכום של כסף ולשדרג לטלוויזית OLED כי שם אין הבעיה הזה. אבי ואני סירבנו לזה וממש כבר נמאס לשבת כל היום בטלפונים מול LG ומנהל מעבדה הזה כל הזמן תירץ למה הוא לא חזר אלינו ודיבר איתנו ממש בצורה לא נעימה. ביקשנו שיעביר אותנו למנהל שמעליו ואמר שוב שהוא יצור איתנו קשר..ולמרבה ההפתעה אחרי שבוע הוא חזר וסגר עם אבא שלי שהוא נותן לנו הצעת מחיר משמעותית על טלוויזת OLED או אם ההצעה לא תהיי מעוניית הוא יחליף לנו את הטלוויזה..חיכנו כמה ימים שהוא יבוא אם ההצעה והוא מן הסתם לא חזר אלינו..אז התקשרנו שוב לשם ואז הוא חזר לאבי ונתן לנו הצעה מש ''טובה'' אבי סירב וביקש שיחליפו לנו טלוויזה הוא אמר בסדר ואמר שיבוא טכנאי (זאת הפעם השניה שהוא בא) והוא יגיע אם טלוויזה חדשה והוא אמר שאם גם במסך הזה תהיי את הבעיה הזאת הם כבר לא יחליפו שוב אבא שלי הסכים.קבעו לנו טכנאי ודחו לנו אותו שלושה פעמים ועד שלבסוף הוא בא.. הוא לא הביא איתו מסך טלווזיה.. בא ראה את המסך שלנו שוב אמר שהכל תקין (הגיע בדיוק ל10 שניות) נתנן איזה מסמך וביקש ממני לחתום עליו, עניתי לו שאני לא מוכן לחתום על משהו שלא מקובל עלי. הוא ענה ''סאלמאת יום טוב'' הסתובב והשאיר את הדלת של הבית פתוחה והלך. שוב התקשרנו לLG ואמרנו להם שהרי סגרנו עם המנהל הזה למסך חדש ולמה הטכנאי לא הביא איתו את הטלוויזה החדשה.. והם ענו שלא רשום להם שטכנאי היה אמור לבוא עם טלוויזה בכלל. ועוד ביקשו מאיתנו שנשלח להם שיחה מוקלטת עם המנהל הגבוה על זה שהוא הסכים להחליף לנו מסך..ועוד רק כשקנינו לקחנו אחריות מורחבת לעוד 3 שניםפ אם אני לא טועה..וישר ביטלנו בגלל היחס המגעיל של השירות שלהם..בקיצור ח''י חברה של שקרנים חסרי מילה.. אני לא אקנה יותר מהם שום דבר יותר בחיים !.ונמסר לנו מהחנות שקנינו שבגלל שעברו כבר 14 ימים מיום הקבלה של המוצר לא ניתן לקבל החסר כספי עליו !!!
יתרונות
טלווזיה נהדרת, רמקולים איכותיים
ניטראלי
חסרונות
שירות לקוחות על הפנים
פסים באורך של שתיים וחצי, שלוש סנטימטרים לאורך המסך בכל מיני איזור ברקעים שונים..!!!
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה