דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

טלוויזיה Philips 55PUS6501 4K ‏55 ‏אינטש פיליפס

5,900 - 5,900
חדש מתוך 1 חנויות
4,499
מתצוגה מתוך 1 חנויות
יצרן:
Philips,
גודל מסך:
55 אינטש,
High Definition:
4K,
Smart TV:
Android TV,
טכנולוגיה:
LED,
הוסף למועדפים
הוסף להשוואת דגמים
מגמות מחיר ופופולאריות
נמצאו 1 חוות דעת גולשים למוצר טלוויזיה פיליפס 55PUS6501 4K ‏55 ‏אינטש
כתוב חוות דעת
שם:
תאריך:
09/11/2016
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות דעת
לקנות טלוויזיה של PHILIPS באלפי שקלים ולקבל שירות שהיה מבייש אפילו חנות זולה בתחנה מרכזית. השירות של רטפון מהגרועים שנתקלתי בו אי פעם כולל ניתוקי שיחות מרגיזים לאחר שעות של המתנה והבטחות של "אנחנו נחזור אליך"/ "אלקטרה יחזרו אליך" וטכנאים שמגיעים לבדיקה בבית הלקוח ולא מסוגלים או לא רוצים לראות תקלה כל כך פשוטה כמו פסים כהים ובהירים לאורך כל המסך. חודשיים עברו מאז שרכשתי טלוויזיה חדשה של פיליפס דגם 55pus650 ואני מרגיש כמו במלחמת התשה.הטלוויזיה הראשונה הגיעה עם בעיית פסים על המסך ולאחר חודש של עצבים וטלפונים מתישים החליפו לי את המכשיר לאחד חדש שגם הוא הגיע עם אותו הפגם ומאז אני מתקשר כל יום לרטפון בדרישה להחלפת המסך שוב למסך חדש ותקין ונדמה שאין ברצונם לקבל לקוח מרוצה.אני מצטער שקניתי מסך של פיליפס וברצוני להאיר את עיני כולם ולהזהיר בכל מדיה אפשרית על מנת שלא יחוו חווית קניה נוראית כמו שאני עברתי והייתי ממליץ לרכוש בחברות אחרות בהן כן יודעים לתת שירות ומענה ללקוחות שלהם אחרי הכל לא קניתי טלוויזיה ברחוב פשוט בושה מרגיש שגנבו אותי !!!
תבדקו טוב את הטלוויזיה שלכם רואים את הפסים במיוחד על צבעים בהירים כמו לבן ותכלת ויתכן שזאת תקלה סידרתית שקיימת בכל המסכים שלהם תבדקו ותתבוננו במסך מהצד כך ניתן להבחין בקלות יתרה בפגם.
אני מקווה שפוסט זה יגיע לעיני המנכ"ל כדי שיתחילו לשפר שירות ולעבוד עם חברות שיודעות לתת מענה ושירות כמצופה מהן, מה שרטפון אפילו לא קרובה אליו.
יתרונות
אין
חסרונות
שירות גרוע ביותר מסכים חדשים פגומים
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
קנית מוצר זה?
כתוב חוות דעת