מקרר Samsung RFG28MEPN סמסונג
מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
פיקוד שבת:
ללא
דירוג אנרגטי:
C
צבע \ ציפוי:
פלטינום
נפח כללי:
800 ליטר
נפח תא הקפאה:
238 ליטר
מיקום המקפיא:
מקפיא תחתון...
מספר דלתות:
4 דלתות
כיוון פתיחת הדלת:
יש 2 דלת...
נמצאו 18 חוות דעת על מוצר מקרר Samsung RFG28MEPN סמסונג
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
חברה פח - מקרר פח מלא בעיות ותקלות מחליד,מתקלקל,מקפיא זוועה .מוצרי הפלסטיק נשברים כל המדפים .שרוצים להחליף הגנבים רוצים 450 למדף ,בחלקי חילוף אחרים לוקחים חצי וגם גנבו אותך
זמן שימוש במוצר:
מעל שנה
אין מוצר פח
חברה פח - מקרר פח מלא בעיות ותקלות מחליד,מתקלקל,מקפיא זוועה .מוצרי הפלסטיק נשברים כל המדפים .שרוצים להחליף הגנבים רוצים 450 למדף ,בחלקי חילוף אחרים לוקחים חצי וגם גנבו אותך
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
אורטל
27.09.2019
חוות דעת
מקרר יפה אבל ואבל גדול המקפיא זוועה כול דיברי הבשר אחד על השני אין סדר הכול כמו בתוך קופסא אחת גדולה מבאס מאוד עולה מאוד יקר ולא נותן תמורה אין יכולת לשים כדים או בקבוקים עומדים הבר כול הזמן נוזל פשוט מבאס
במקרר מכניס המון תכולה
כמעט הכול המקפיא כמו פיילה אחת שלמה אין סדר הכול אחד על השני ולפעמים הגומיות לא נסגרות טוב והמקפיא מפשיר
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מוצר גרוע. יש לנו אותו כבר 5 שנים. פעם שנייה שהאלקטרוניקה שלו כושלת. מפסיק לקרר וכל התכולה מתקלקלת. שרות היבואן איטי ויקר. לא מומלץ, לצערי.
נפח, חזות חיצונית
אמינות מסך השליטה לקוייה. מתקלקל כל כמה שנים ונדרש תיקון יקר. השרות של היבואן לא מתפקד: לא עונים לטלפונים, לא מגיבים לפניות האינטרנט. שרות יקר. טכנאים עצמאיים לא רוצים לבוא כאשר שומעים שמדובר במקרר סמסונג. אכזבה.
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
יצחק
23.10.2017
חוות דעת
מקרר גרוע.עם שירות יותר גרוע קניתי מאבי סופר לאחר כשנה וחודש נוצרו בועות וקילופים בציפוי באיזור הקיוסק פניתי לאבי סופר ולנותן השרות י.שלום וברחו מאחריות בטענה שעברה שנה כיום כל המקרר בועות כמו חולה צרעת להתרחק כמו מאש
לא ידוע
המון בעיות.בפרט בהקפאה
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
רכשתי את המקרר לפני כארבע שנים, נוצרה חלודה בדלת המקרר מסביב לקיוסק (יש לציין שרכשתי ביטוח תיקונים).נישלח טכנאי שהאשים אותנו בשימוש לא ע״פ הוראות יצרן ולכן אין אחריות על החלפת דלת.הטכנאי זומן שוב כיוון שקיימת נזילת מים בקיוסק, לאחר בדיקה טען שיש להחליף את מייצר הקרח, כמובן שזאת הסיבה לחלודה אך אין נטילת אחריות.בקיצור - לא לרכוש מוצר סמסונג, שירות גרוע!
מקרר גדול וחלוקה טובה
מחליד.
שירות גרוע.
שירות גרוע.
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מקרר יוקרתי שנקנה לפני פחות מחמש שנים: נוצרה חלודה מסביב לפתח בר המים ובאזורים נוספים בחזית המקרר.תגובת סמסונג: לא מכוסה באחריות!מקרר קודם של חברת GE היה בשימוש 20 שנה ללא כל פגם או תקלה!פרק ראשון – לאחר שסמסונג ראו את הפוסט המקורי – הסכימו לשלוח טכנאי על חשבוני שיבדוק את הטענה. חוייבתי בחצי מעלות ביקור טכנאי רגילפרק שני – (5 ספט) – התקשרה אליי נציגת שירות לקוחות. לאחר ביקור הטכנאי מאתמול, תגובת סמסונג היא שהאשמה בחלודה היא שלי.מציעים החלפת דלתות עם 20% הנחה (מדובר באלפי שקלים). כאשר בקשתי הסבר מדוע האשמה שלי, או מה לא עשיתי נכון שרק דלת אחת מחלידה (איני רוצה לחזור על אותה טעות שוב....) לא היה לה מושג. מנהל צוות טכני אמור לחזור אליי. חשוב לי לציין כי ניקוי המקרר היה אך ורק עם מטלית לחה ממים וללא שום דטרגנט, ככה מגלגלים אשמה ומסירים אחריות!!!המשך יבוא.בכל אופן הייתי שמח לעלות תמונות אבל לא ניתןהמבין יבין...ותחליטו בעצמכם.חבל על הכסף - לא לקנות סמסונג
עצוב
שירות
שירות
שירות
שירות
שירות
חוו"ד עזרה
3
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
המקרר אצלי שנתיים בינתיים ללא תקלות .לעומת מה שרשום פה לא ניתקלתי ברעש חריג .לא ממליץ לקנות .המקרר לא מצדיק את המחיר והשירות .
הקיוסק נחמד נותן קוביות קרח וקרח כתוש .העיצוב של המקרר יפה זוכה למחמאות .
ציפוי המקרר מטיטניום באיכות ירודה נשרט בקלות המון שריטות ומעיכות .חבילת פילטרים וביטוח 4500 ל 3 שנים .
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
גיורא
04.07.2016
חוות דעת
לא לקנות! קניתי את המקרר למרות חוות דעת שקראתי וציפיתי לטוב... ואני משלם על זה מחיר יקר של זמו ועצבים. המקרר מרעיש מאוד ובחברה שלחו פעמיים טכנאים ושניהם הסכימו שהרעש לא סביר, אבל בחברה מתעקשים שרעש שבין 40 - 60 דציבלים זה לפי התקן... לא יאמן שתקן לא מדבר על זמן של רעש... והרעש בלתי נסבל ומה שלא יקרה גם אם נוותר על הכסף אי אפשר לחיות איתו בבית!!!ראו הוזהרתם!!! יש גם קב בפייסבוק על עוגמות הנפש השונות שסמסונג ישראל מייצר... לכו לקרוא לפני שקונים
יפה
- מרעיש
-שירות לקוחות שמתנער מאחריות
- עיבוי בתוך המקרר
- ביטוח יקר (3000 ש"ח)
-שירות לקוחות שמתנער מאחריות
- עיבוי בתוך המקרר
- ביטוח יקר (3000 ש"ח)
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
בחיים לא ארכוש יותר מוצר של סמסנג, חבל רק שהלקח הזה היה מאד יקר.מקרר יפה ושקט, ו...זהו. לא פרקטי, אין מקום לבקבוקים, פעמיים תקלות בכמה חודשים. יחידת הקרח בקיוסק בעיתית. אפקטיבית המקרר הרבה יותר קטן מ 800 ליטר, הוא שקול לכ 600 ליטר ולכן כדאי לרכוש בחצי מחיר מקרר של 600 ליטר שבנוי ומנוצל נכון יותר. אני עומד להחזיר לעבודה מקרר ג'נרל אלקטריק ששירת אותי בנאמנות 24 שנים ומצטער שהחלפתי אותו.
יפה, שקט, מואר.
לא פרקטי, שטח מבוזבז ולא מנוצל. יותר מדי תקלות בזמן קצר , מחיר יקר מדי לעומת מקררים מצוינים בשוק.
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
fadi
24.03.2015
חוות דעת
מקרר יפה , אלגנטי משדר מראה הייטיקי יוקרתי .אצלי כבר שנתיים , נתקי , נכבה באופן פתאומי בלי התראה . רק במקרה עד שכל הדברים נמסו בפרייזר שמנו לב שהוא לא עובד . בשיחה כבר נעשה לו כמה פעמים עדכון ותקון ללא הצלחה .בר המים לא מוצלח , מים לא קרים .
מראה , תאורה פנימית .
לא אמין , נתקע , נכבה פתאומית , מים לא מספיק קרים בבר המים .
מצטער שקניתי אותו .
מצטער שקניתי אותו .
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מקרר מצוין הממלא את תפקידו נאמנה. חלוקה מאוד נוחה של מדפים. . מתאים מעולה למשפחה הזקוקה לנפח קירור גדול
חלוקת מדפים מצוינת, מראה אסטטי, מגש הגבינות והיוגורט (הדלת המרכזית הקטנה) בעלת חלוקה פנימית מאוד אפקטיבית
החיסרון הוא המקפיא. מדובר על 3 תאי קירור גדולים אבל בשל המבנה שלהם הם מבולגנים.
המקרר לא מגיע עם מגש ביצים
המקרר לא מגיע עם מגש ביצים
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
לחות רבה בתאי הירקות שאינה ניתנת לביטול , ולא היה כדוגמתה במקררים הישנים שהיו בשימושי. מים צוננים בלבד ובכוס הראשונה בלבד . הציפוי החיצוני מחומר רך מידי שבכל מגע עם חמר קשה נוצר שקע . תא קירור אינו גדול מזה שהיה לי במקרר אמריקאי בן 15 עם 2 דלתות , אך בזה , הסידור הרבה פחות נוח . מוצר יקר שאינו מספק איכות בהתאם לעלותו . מאוכזב מאוד .
תאורה פנימית - אך זו אינה סיבה לרכוש מוצר כה יקר
ראו לעיל
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
נדב
27.01.2014
חוות דעת
המקרר בן שנתייםכל הזמן מתקלקל - הקיוסק, הכרטיס (המוח) פעמיים כבר התקלקל, פתאום מפסיק לעבוד וצריך BOOT (כמו במחשב, רק שבמקרר זה אומר לנתק ולחבר לחשמל, או להוריד ולהעלות את הפקק)כל תיקון עולה כמו מקרר רגילשירות לא משהו - תמתין עד צאת הנשמההמים לא קרים
לא מעניין - חפשו את אותם היתרונות במקרר שלא מתקלקל
כל הזמן מתקלקל
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
בחרתי במקרר הנ"ל בגלל הגודל והעיצובברשותי שמונה חודשים נרכש בינואר 2012פשוט נפלא המים הקרים מגיעים לאחר הכוס הראשונה
גודל ועיצוב נוחות שימוש גם במקרר וגם במקפיא
שקט מאד נמצא בקרבת חדר השינה
שווה כל שקל ממחירו
שקט מאד נמצא בקרבת חדר השינה
שווה כל שקל ממחירו
אין פשוט נהדר למעט המים הקרים שלא מגיעים מיד
כמובן אפשר להוסיף קרח
כמובן אפשר להוסיף קרח
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
פנינה
24.07.2012
חוות דעת
קניתי את המקרר לפני חודש ואני מברכת על כך מידי יום.המקרר גדול מואר היטב ומסודר מעולה.המגרה החכמה מאוד נוחה לסידור טוב של המקרר.מאפשר לא לפתוח את כל המקרר בשביל דברים קטנים.הפריזר גם כן מסודר היטב ולמרות שלא מאוד גדול ניכנס בו הרבה בשל הסידור הטוב שלו.
גדול מאוד. שקט. יפה. מרשים ומאוד נוח
לא מצאתי
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מקרר מצוין בעל נפח אחסון ענק.חברה מצוינת חלוקת הדלתות/מגירות מאוד שימושית במיוחד לילדים קטנים.מערכת קוביות קרח/ קרח כתוש מאוד שימושית ודיי נהנים מהם.המים אינם קרים מספיק אך תוספת של קרח פותרת את הבעיה.התאורה הפנימית פשוט חוויה, לא נותר מקום במקרר שאינו מואר לרבות המקפיא והמגירה האמצעית.לגביי הרעש זה דבר משתנה, באופן כללי המקרר מאוד שקט אך לפעמים שחוזרים מהסופר עם קניות הוא טיפה מתאמץ - לא קריטי ובטח שלא הייתי מבטל רכישה בעקבות זאת.אפשרות להוצאת כמות גדולה של קוביות קרח היישר מהמקרר עצמו.
נפח אחסון.
תאורה.
עיצוב
בקרה אלקטרונית מושלמת.
מערכת קרח / מים קרים.
חסכוני בחשמל
תאורה.
עיצוב
בקרה אלקטרונית מושלמת.
מערכת קרח / מים קרים.
חסכוני בחשמל
המים אינם קרים מספיק - לא קריטי.
אחסון בדלתות מוגבל למוצרים בגודל מסוים.
אחסון בדלתות מוגבל למוצרים בגודל מסוים.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
מקרר Samsung RFG28MEPN סמסונג
החל מ- 0 ₪
הוספת חוות דעת על המוצר