דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

פוגלית
04.03.2013
חוות דעת
הגענו לצימר אחרי נסיעה ארוכה, ציפינו להתפנק בג''קוזי . הסתכלנו פנימה והיה מלוכלך בשערות וברחשים מתים.עברנו להתקלח במקלחון, ראש הדוש היה שבור והשפריץ לכל עבר, שוב.. מתסכל!בבוקר ביקשנו שינקו את הגקוזי ושיסתדרו את הדוש. אז באמת ניקו והחליפו את הדוש' אין לי דבר רע להגיד על היחס הנחמד.נסענו לכל היום לטייל, חזרנו בערב וכל מה שרצינו זה מקלחת חמה ולנוח. נכנסנו להתקלח ובאמצע נגמרו המים החמים, (בחוץ כ8 מעלות) התרוצצנו עם סבון על הראש בין הגקוזי למקלחון בנסיון למצוא מים חמים. התקשתרתי לבעלת הצימר והיא טענה שזה פעם ראשונה שקורה דבר כזה והרבה תירוצים אחרים.. שלחה את האמא המבוגרת שבמתקשה בעברית, עמדה כ2 דקות ואמרה הנה מים והלכה... ניסיתי להסביר לה שאנחנו מתקלחים יותר מ2 דקות ואיך שיצאה שוב נגמרו המים.לא ציפינו מצימר שלא זול במחירו ללילה שירגיש כמו אכסניה זולה . נכון שהוא יפה מאוד אבל כשאתה קפוא מקור במקלחת לא מעניין אותך היופי, ושערות ולכלוך בגקוזי לא עושה לך חשק להכנס אליו. בקיצור ממש חבל, וזה הרס לנו את כל הטיול.גם המזרון במיטה הוא מזרון קפיצים ישן שמרגישים כל קפיץ בגב.לא קיבלנו שום פיצוי או התנצלות.. (בטלפון הובטחו לנו הרים וגבעות.... אח (שצריך להוסיף כסף כדי להשתמש בה, וזה לא נאמר בטלפון), נוף מכל חלון (אין שום נוף מהחלונות רק אם יוצאים החוצה מהבקתה לאמצע המתחם), בשורה התחתונה- חפשו מקום אחר