דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קורקינטים ואביזרים (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
סחור סחור סיחור בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בScoot קורקינטים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
1
0
3
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על Scoot קורקינטים
תמונת משתמש
שם:
dudu
תאריך:
03/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת נחמדים מאוד הגיע משלוח כמו שהם אמרו
אני הזמנתי קורקינט פעלולים מוצר ממש טוב ויפה כמו באתר
מוצר:
Mgp vx6 טים
תמונת משתמש
שם:
ofir
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בקלות ומהירות. כעבור עשרה ימים שבהם לא קיבלתי הודעה על איסוף המוצר מהדואר, התקשרתי לחנות כדי לברר את מצב ההזמנה. לאחר בירור מהיר נאמר לי שאין במלאי את המוצרים (שני סקייטבורדים בתור מתנת יום הולדת לתאומים) ונשלח לי זיכוי. כששאלתי למה אני צריך להתקשר כד לקבל את המידע הזה נאמר לי שיש בעייה עם ה"מערכת". לא נעים. ארבעה ימים לפני יום ההולדת של התאומים...
הנציג היה מאוד נחמד והתנצל. אבל זה לא עוזר לי.
מוצר:
סקייטבורד ורולרבליידס 636005
תמונת משתמש
שם:
sarit
תאריך:
20/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נעלי vans לפני כשלושה שבועות. המוצר עדיין לא הגיע אלי וכשהתקשרתי לחנות נאלצתי להמתין כרבע שעה על הקו לחיפוש אחר ההזמנה שלי שנמצאה אך לא ידעו להגיד לי אם היא בכלל יצאה.
לא ממליצה לקנות מחנות זו !!!
מוצר:
נעל CHIMA FERGUSON
תמונת משתמש
שם:
לנה
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה לפני חודש, נשלח לי מייל אישור מהחנות ומייל נוסף מפייפל. לאחר שבועיים בהם לא קיבלתי את המוצר וגם שום עדכון מהחנות, התקשרתי אליהם על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה. בטלפון נאמר לי כי ההזמנה בוצעה אך פייפל לא העבירו להם איזשהו מספר אישור. ביקשתי שאו שיבררו את העניין ויאשרו את העסקה וההזמנה או יבטלו ואזמין במקום אחר. נאמר לי כי העניין יטופל ויעדכנו אותי טלפונית. שבוע נוסף לא שמעתי אליהם ולכן פניתי שוב, הפעם במייל ושוב לא נעניתי.
למה צריך לרדוף אחריהם? ההזמנה לא בוצעה תקין בפייפל, תבטלו ותבצעו טלפונית או פשוט תבטלו אבל לפחות תשלחו מייל ללקוח שלא ישב ויחכה!!! בחיים לא קרה לי.
מוצר:
שני שנורקלים ADS
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply