דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד משרדי (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
מיטב ציוד משרדי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במיטב ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
12
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
2
0
10
נמצאו 12 חוות דעת גולשים על מיטב
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
14/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצעה הזמנה קיבלתי אישור והכל טוב
אחרי 16 יום שההזמנה כמובן לא הגיעה ואני ממתין בסבלנות אםילו לא התקשרתי מקבל הבוקר מייל בו כתוב רצ"ב חשבונית מס זיכוי על הסכום. זה הכל לא התנצלות לא הסבר למה העסקה לא יצאה לפועל וכל זה כאמור 16 יום אחרי ביצוע העסקה
בשיחה טלפונית שצלצלתי כדי להביע את כעסי על היחס המזלזל נאמר לי "אנחנו לא מודיעים ולא מצלצלים לכל מי שמתבטלת לו ההזמנה" כששאלתי לתומי האם יש לכם הרבה הזמנות שמתבטלות נאמר לי "כן"
אז אם זו חברה שמבטלת הרבה הזמנות, לא מודיעה ,לא מתנצלת ומחזירה כסף רק אחרי 16 יום תשמרו לנפשכם ותזמינו מאתר אחר!!!!
מוצר:
מעמדים לכרטיסי ביקור
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
24/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר באתר וחוייבתי בכרטיס האשראי. תוך זמן קצר הגיעה גם חשבונית זיכוי, ללא כל הסבר.

רק אחרי שהתקשרתי אני הוסבר לי שהם לא מגיעים לירושלים. ירושלים! עיר בירה!

האם לא נראה לכם סביר:
א. שהמשלוח יגיע לעיר השנייה בגודלה בארץ
ב. להודיע ללקוח מדוע ההזמנה מבוטלת?
מוצר:
כוסות שתיה חמה חד פעמיות
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
20/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי החזר כספי ב-paypal יום לאחר שעשיתי את ההזמנה, בלי שיצרו איתי קשר טלפוני או שלחו מייל שמפרט את פשר ביטול העיסקה.
כשהתקשרתי לברר, הם טענו שהביטול הוא בגלל שאין להם דרך לשלוח את המוצר לקריית-גת, למרות ששילמתי בהזמנה דמי משלוח 35 ש"ח, ומילאתי את הכתובת, ולא היה רשום שיש להם מגבלות משלוח בשום מקום. גם בחשבונית קבלה, היה רשום שהמוצר יגיע תוך 5 ימים, בלי שום הסתייגוות לגבי אזורי המשלוח.
דבר ראשון, אם יש להם מגבלות על משלוח, זה דבר שצריך להופיע בעמוד המוצר או בזמן ההזמנה, כשממלאים את הכתובת.
דבר שני, אם מבטלים הזמנה, צריך לעשות את זה בצורה מסודרת עם שיחה טלפונית או מייל, כדי שאני לא אחכה למוצר שאף פעם לא יגיע.
דבר שלישי, כשדיברתי עם הנציג שלהם בטלפון, המענה לא היה אדיב.
בתקווה שהם יפסיקו לבזבז לאנשים את הזמן.
מוצר:
הדום לרגליים FR006 AIDATA
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בערב רכשתי מגרסת נייר (ואפילו מוצר נוסף מהמגוון של החברה), הובטח משלוח חינם. בבוקר חיכתה לי חשבונית ביטול במייל. כשהתקשרתי לברר מדוע, הנציג קצת כעס שסימנתי "משלוח חינם" ואמר לי שמשלוח עולה כסף, וההזמנה מבוטלת (שני המוצרים). אמרתי לו שבחשבונית שלהם היה כתוב "ההזמנה עוברת לביצוע אם יהיו שינויים נודיעך מראש" ולכן ציפיתי לפחות להסבר/עדכון לפני שמבטלים לי הזמנה שעשיתי (ושילמתי!), והפניתי אותו לפרסום בזאפ ש(עדיין)מופיע כ"משלוח חינם". ענה שזה בגלל שאני גר רחוק (כרמיאל) ושהוא יבדוק את זה. עדיין לא חזר... אמת בפרסום זה כנראה לא הצד החזק שלהם, ואם ככה נראה השירות שלהם - מזל שאני כבר לא לקוח שלהם.
תגובת החנות:
שלום וברכה
הלקוח הנכבד רכש מוצר שמופיע בזאפ והמשלוח עבורו אכן בחינם

ובנוסף גם מוצר בנפח גדול שאינו מופיע בזאפ ועלות המשלוח עבורו לא קטנה

באתר מיטב ישנם כ3000 פריטים ובזאפ מוצגים רק 254 מתוכם

לא יעלה על הדעת שכל פריט שמוצג באתר יישלח ללא עלות

יצרנו קשר עם הלקוח ע"מ לפרט את הבעייה

זה לא הניח את דעתו לצערנו


מוצר:
מגרסת נייר AS800CD
תמונת משתמש
שם:
MICHLOL
תאריך:
21/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מענה מהיר , זמינות מיידית , עוזרים בכל דבר שלא מובן ומסבירים באדיבות ובשירותיות.
מוצר:
מספר מוצרים באתר-רכישה למשרד
תמונת משתמש
שם:
פרנקו רואי חשבון
תאריך:
21/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוכשת באופן קבוע ממיטב, כבר למעלה 6 שנים.
שירות מעולה! תמיד נגישים ותמיד מספקים סחורה איכותית במהירות !
מוצר:
ציוד משרדי
תמונת משתמש
שם:
Hagay
תאריך:
24/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החשבונית הגיעה במייל על שם כתובת המשלוח.
בחלוף למעלה מ-18 ימים מההזמנה נעשה בירור מדוע לא בוצעה הספקה נטען שהם מבטלים את ההזמנה כיוון שיש מינימום הזמנה של 300 ₪.
שערוריה. לא ברור לי מדוע אתם מרשים לספק כזה למכור דרככם.
מוצר:
Dymo 45013
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
15/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
eyal
תאריך:
28/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מילונית
קיבלתי אישור עסקה וחיוב.
לאחר מספר ימים קיבלתי דרך PAYPAL
החזר על העיסקה.
התברר שמיטב ביטלו את העסקה.
מבלי ,אפילו , להודיע לי על כך....

למייל ששלחתי לבירור העניין , לא הגיבו כלל.
לאחר בירור טלפוני הודיעו שיש להם בעיות עם השליחויות...

להתראות לכם ותודה...
מוצר:
מילונית אוקספורד
תמונת משתמש
שם:
michal
תאריך:
27/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה גדולה דרך האינטרנט לפני 10 ימים, כשאף אחד לא יצר איתי קשר התקשרתי לשאול מה קורה, ואמרו לי שנהג אחד היתה לו תאונה, נהג אחר יצא להביא לי את הסחורה אבל שכח חלק מהדברים ולכן לא יגיע, ובעצם אין להם מי שיביא את הסחורה בכלל אז הם מבטלים את ההזמנה שלי, יומיים לפני שאני פותחת עסק חדש, וזה בלי שאף אחד טרח להרים לי טלפון ואת הכסף כמובן כבר גבו. מתחת לכל ביקורת. לא להתקרב!!
מוצר:
ציוד משרדי שונות
תמונת משתמש
שם:
Dan
תאריך:
21/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בקלות רבה והמחירים טובים ציוד משרדי, בתוסמת משלוח 20 ש"ח בתוך תל אביב. בתום ההזמנה לא היה מצויין באיזו דרך יגיע המשלוח ומתי הוא אמור להגיע ומייד כתבתי לחנות מייל. לאחר שבוע, כשההזמנה הלא הגיע שלחתי לחנות מייל נוסף, גם הוא ללא מענה. הציוד(ארגז קרטון קטן) הגיע 13 יום (10 ימי עסקים) ממועד ההזמנה ובהזמנה היו מספר טעויות - לא קריטיות, צבע לא נכון של טוש, מספר פריטים לא נכון של טיפקס. הרמתי טלפון, נענתי מייד והצעתי מיוזמתי לכתוב מייל ולפרט באופן מסודר את החוסרים והליקויים במשלוח. מייל זה לא נענה 7 ימים לאחר שנשלח...
מוצר:
ציוד משרדי Boss
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
08/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברו 3 שבועות מזמן ההזמנה
אמנם לא חייבו את חשבוני
אולם גם לא הודיעו לי שאינם יכולים לספק את המוצר וגם לא שלחו הודעת בטול.
רק אחרי שהתקשרתי אליהם הם נאותו לשלוח הודעת בטול להזמנה.ה
תגובת החנות:
האדון הזמין מיקרוגל דרך האתר במהלך חול המועד פסח
אנחנו היינו סגורים ולכן לא יכלנו להודיע לו שאין לנו אפשרות לספק את המוצר השביר
דרך דואר ישראל .התנצלנו בשיחה טלפונית בפניו .ויישרנו את ההדורים

מוצר:
מיקרוגל
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply