דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, ניידים וציוד היקפי וסלולר (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ספיד מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בספיד מחשבים ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
247
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
188
4
55
נמצאו 247 חוות דעת גולשים על ספיד מחשבים
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
12/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב טוב שירות טוב
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
Bestillivoze
תאריך:
25/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר, לאחר יומיים של איחור בהגעה התקשרתי לברר ונאמר לי שהמוצר נשלח, לבסוף קיבלתי את המוצר באיחור של כמה ימים. חוץ מזה לא הכל הלך חלק.
מוצר:
זיכרון נייד USB G2
תמונת משתמש
שם:
eladcohe
תאריך:
13/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק קצר, ומפערי מחיר זניחים של כמה שקלים בחרתי להזמין את הנגן מהחנות הנ"ל, שכן היו לה 4 וחצי כוכבים. הימים עברו והמכשיר לא הגיע, אע"פ שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים.
משלא הגיע התקשרתי לחברה על מנת לברר, אולם שם לא היה עם מי לדבר ופשוט התייחסו לכל המקרה בזלזול. נאלצתי לרדוף אחריהם יומיים שלמים כדי שיאמרו לי שההזמנה אבדה בניירת שלהם, ולכל אורך הדרך היחס היה פשוט מחפיר ושכונתי.
מוצר:
נגן MP3 clip 8gb
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
12/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי עם החנות אם המוצר קיים במלאי לפני הגיעי לחנות לרוכשו. המוצר היה במלאי. שאלתי מה המחיר לשדרוג הזיכרון ונעיתי במחיר מסויים.למחרת היום בהגיעי למקום למרות שהודו שנתנו לי מחיר מסויים ערב קודם- העלו את המחיר. כעסתי מאוד כי הגעתי מרחוק. זה לא שינה להם דבר נתנו לי לעזוב את המקום ללא המוצר לאחר שבעידודם ובפנהם ביטלתי את ההזמנה הקודמת שלי עם אתר מכירות ידוע
לסיכום- חנות קטנה ולא אמינה. לעולם לא אחזור לשם ולא ארכוש דבר מהם.
מוצר:
מחשב נייד 1005
תמונת משתמש
שם:
שחף
תאריך:
11/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני שבוע את המוצר וקיויתי לקבלו (באתר מבטיחים אספקה תוך 7 ימי עסקים). התקשרתי למוקד ושאלתי לגבי המוצר, הוא משקר לי ואומר שכבר שבוע הוא מנסה להתקשר אלי (אני מוכן להוציא פירוט שיחות להוכיח שהוא ממש לא, הייתי יותר זמין מהרמטכ"ל) ואין את המוצר במלאי. מבחינתי זה זילזול בלקוח ושקר. למה חיכיתם כדי להגיד לי את זה?

הוא המשיך וסיפר לי שיש דגם חדש יותר של פיליפס שנגמר באות c.. והוא יקר יותר. שאלתי אותו באיזה תכונות הוא יותר טוב וממש לא היה לו מושג. לא אקנה שם שוב.
מוצר:
מסך מחשב 220sw9fb
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
11/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד 10.1 ASUS בספיד מחשבים
הגעתי לחנות, המוכרים היו מאוד מקצועיים ואדיבים.
המוצר היה במלאי בשני צבעים, הראו לי את המחשב הנייד ונתנו לי לבחור בין הצבעים.
אחד מהמוכרים אף הסביר לי על המכשיר והדריך אותי בנושא תפעול המחשב.
בנוסף גם המחיר בספיד היה זול מבמקומות אחרים.
אני ממליץ בחום על החנות ואין צל של ספק שאחזור לקנות שם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד ASUS 1005 1005
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
07/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צודק מי שאומר שמי שקונה בזול משלם ביוקר.
קניתי אצלהם מחשב לפני פחות משנה. הכרטיס מסך שלי אצלהם בתיקון/החלפה כבר חודש וחצי. הם לא חוזרים לטלפונים, מבקשים להתקשר כל פעם בשעה אחרת, ובעיקר מתחמקים מלתת שירות שמגיע לי. אז בספיד מחשבים אין אחריות. מי שקונה, על אחריותו...
מוצר:
מחשב דסקטופ
תמונת משתמש
שם:
עינת
תאריך:
03/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראוטר מספיד מחשבים בתאריך 12.8. ביקשתי שהמשלוח יישלח לכתובת אחרת מהכתובת שעל החשבונית. המוצר נשלח לכתובת השגויה. לאחר מספר טלפונים לחברה הובטח לי שיישלח אליי מוצר נוסף לכתובת שאליה ביקשתי לשלוח. לאחר עוד מספר ימים כשראיתי שהמוצר לא מגיע, התקשרתי שוב והתברר שלא שלחו אליי את המוצר. שוב אמרו לי שישלחו לי את המוצר, וזאת ללא כל התנצלות על הטעויות שנעשו בדרך. המוצר הגיע אליי לבסוף לאחר 15 ימי עסקים, כשההתחייבות היא 7! ועל החשבונית- נכתבו פרטים שבפירוש ביקשתי שלא יופיעו עליה. כאשר התקשרתי שוב להתלונן על הטעויות נעניתי בתשובה "תודה על האינפורמציה". בכל התהליך המתיש הזה אפילו התנצלות לא קיבלתי. אין סיכוי שאקנה שוב בחנות הזו.
תגובת החנות:
המוצר נשלח לכתובת של הלקוחה במקום לכתובת למשלוח שהיתה שונה במקרה זה.
הטעות נעשתה בתום לב. לאחר שהלקוחה פנתה אלינו, המוצר נשלח שנית לכתובת שביקשה.
אנו משתדלים שטעויות מסוג זה לא יקרו אך לצערי גם אנו בני אדם ויכולים לטעות.
צר לי שהלקוחה אינה סבלנית כלל ולא מוכנה להבין שטעויות יכולות לקרות וממהרת להספיד את ספיד

מוצר:
נתב WRT54GL
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קריאת הביקורות על החנות בחרתי להזמין מהם. ביצעתי הזמנה לאיסוף דרך זאפ ומיד אחר כך התקשרו ואמרו שאבוא לקחת את המוצר. באותו יום אספתי את המוצר מסניף צפון תל אביב

מקום יפה יש הרבה דברים במלאי ושרות מעולה של מנהל הסניף
מוצר:
רמקולים EVO3
תמונת משתמש
שם:
moran
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב ביום ראשון, התקשרו אליי לאישור לאחר שעה ושאלתי אותם לזמן הגעה.
נאמר על ידי המוכר שתוך שבע ימי עסקים הוא יגיע. לא עברו שלושה ימים ואני מקבלת טלפון מהשליח שהמחשב מחר יהיה אצלי.
למחורת הגיע המחשב. פשוט שרות מעולה לא נשארו הרבה חניות כאלה.
אין ספק שאשוב לשם
מוצר:
מערכת מחשב אין
תמונת משתמש
שם:
uzi
תאריך:
04/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח חיצוני של חברת western digital.
ראשית, לא יצרו אתי קשר מהחנות במשך יותר מיומיים בשביל לקבל את כרטיס האשראי. לכן, נאלצתי להשיג אותם בעצמי כדי שיסכימו לקבל את התשלום. לאחר מכן, למרות שהזמנתי שליח עד הבית ושילמתי על כך, הדיסק הגיע בדואר, ובאיחור של יום לעומת המועד המובטח (עם שליח אמנם, אבל זו פשאלה שלהם..)
התקשרתי לחנות ואמרו שיזכו אותי על עלות המשלוח. לפי הבדיקה שביצעתי לא הגיע שום זיכוי לכרטיס האשראי אף שחלפו כבר חודשיים מאז הרכישה.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני כונן קשיח חיצוני 1TB WDH1U10000 Western Digital
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
15/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יומיים לאחר ההזמנה הם התקשרו טלפונית כדי לספר לי שאין להם את הפריט במלאי, אין להם בכלל עכברים אלחוטיים במלאי ושהם יזכו את כרטיס האשראי שלי. לשאלתי מדוע הם מפרסמים באתר עכברים אלחוטיים נאמר לי - אכן טעות. מבחינתי - זלזול בלקוחות ! לא מתכוון לקנות אצלם בעתיד.
תגובת החנות:
שלום

הלקוח ביצע הזמנה באתר, דגמי המוצרים ב"לוגיטק" משתנים בימים אילו, והמוצר אינו מיוצר יותר ע"י "לוגיטק".

עדכנו את הלקוח וכמו כן הורדנו מיידית את המוצר מהאתר.

יתר הטענות שהלקוח מציג שאין ברשותנו עכברים אלחוטיים כלל וכיוצא בזה, אינן נכונות ואף שקריות.



פרסום טענות שקריות על החנות תוביל לתביעה בגין הוצאת דיבה ולשון הרע מצד חברתנו כנגד הלקוח וכמו כן כנגד הגורם המפרסם.
מוצר:
עכבר אלחוטי Cordless
תמונת משתמש
שם:
עזריאל
תאריך:
18/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האנטי-וירוס ביום ראשון, ביקשתי משלוח בדואר-רשום. הובטח "תוך שבעה ימי עסקים", ובפועל קיבלתי כבר ביום חמישי!
הדיסק היה עטוף טוב מאוד.
ממליץ בחום.
מוצר:
אנטי וירוס NOD32
תמונת משתמש
שם:
אמגד
תאריך:
14/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד דרך ספיד מחשבים. למחרת, יצרו אתי קשר לאישור ההזמנה אך מאוחר יותר באותו יום, שוב התקשרו בטענה שהדגם שהזמנתי אזל מהמלאי וביטלו את ההזמנה ביוזמתם. לציין שהדגם עודכן באתר שלהם עם מחיר גבוה משמעותית ממה שצוין קודם (לדעתי המחיר הראשון נבע מטעות בהקלדה).
כעבור יממה, שירות הלקוחות יצרו שוב קשר איתי עם התנצלות על אי ההבנה בטענה שהדגם כן קיים אצל היבואן אך במחיר מעט גבוה ממה שפורסם תחילה באתר - הם הציעו אותו לי במחיר מוזל יחסית לעומת חניות אחרות.
למרות שלא קניתי דרכם בסוף, אך זה שהם התקשרו מספר פעמים להתנצל ולהציע את הדגם במחיר מוזל מאוד ראוי לשבח.
הערה אחת - החיוב עבור העסקה בוצע מייד עוד לפני בדיקת קיום המוצר במלאי, עדיף אולי לעשות את החיוב רק לאחר שיגור המוצר ללקוח. סה"כ, רואה בחיוב את התנהלות החנות מולי.
מוצר:
מחשב נייד W576M
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
05/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שמצויין באתר בפירוש זמן הגעה של 7 ימים, לאחר שבועיים המוצר לא הגיע.
לא נשלח אישור הזמנה למייל.
כשהתקשרתי לשירות לקוחות התייחסו אליי בחוסר סבלנות בולט והתלוננו על זה שאני בכלל מתקשרת ביום שישי. מדובר במוצר קטן וזול ולכן לא ברורה לי הסיבה לעיכוב או לטיפול הלא מקצועי.
מוצר:
כרטיס רשת
תמונת משתמש
שם:
פיני
תאריך:
29/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כחודשיים שני מתאמי USB2LAN הגיע מהר יחסית...אבל הגיע רק אחד...דיברתי איתם ושלחו לי את השני...עד כאן הכל היה טוב...בדקתי אותו והוא לא היה תקין דיבתי איתם ואמרו לי לשלוח אותו לבדיקה...לאחר כמה ימים דיברתי איתם ואמרו שהוא בבדיקה..בדקו ואמרו שהוא לא תקין ואמרו שיחליפו...חיכיתי אולי 3 שבועות עד שהחליפו והכי מצחיק דרשו ממני כסף על המשלוח של המוצר..למרות שקיבלתי אותו מהם לא תקין...
תגובת החנות:
הלקוח רכש שני מוצרים וקיבל אותם.
לטענת הלקוח, אחד המוצרים אינו תקין, אחריות ושירות במעבדת ספיד מחשבים בלבד.
הלקוח שלח את המוצר, המוצר נבדק ונמצא תקין.
כנראה הלקוח הסתבך בהתקנת המוצר או בהגדרות והפיל את התסכול שלו על החנות ועל השירות.
הלקוח הזמין מוצר, קיבל אותו ויש לו ותהיה לו אחריות גם בעתיד בחברת ספיד מחשבים בלבד.
במידה ושלחנו מוצר חדש שאינו תקין, אנו סופגים את עלות המשלוח חזרה ללקוח.
אך במידה ומוצר נבדק ונמצא תקין, אנו לא סופגים ולא צריכים לספוג את עלות המשלוח.

מוצר:
מתאם USB2LAN 9999
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
21/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו איננה הרכישה הראשונה שלי בחנות זו, רכשתי שם בעבר מוצרים רבים.

הפעם רכשתי צורב DVD של LG מסוג SATA לאחר התיעצות עם המוכרים. ולמרות כל השאלות הרבות המוכרים נשארו אדיבים וענו לי על כל שאלותי לא משנה כמה "הצקתי" להם.

היום אחרי למעלה מעשרה מוצרים שונים שלהם אני יכול לומר בוודאות שאחזור לקנות שם שוב.

אני לא מכיר הרבה חנויות "שדואגות" ככה ללקוח, ואת זה אני רושם על סמך כל הרכישות ולא רק זו.
מוצר:
צורב DVD SATA
תמונת משתמש
שם:
Benji
תאריך:
20/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד פשוט, סקר מחיר זריז בזאפ אחרי חיפוש חוות דעת על הרמקולים בזאפ ובאתרים אחרים בעולם.
צלצלתי לחנות לוודא שיש להם את המוצר במלאי' אמרו שכן והסבירו לי איך להגיע.
הגעתי, אספתי, דיברתי עם החברה שם על עוד מספר פריטים, הם היו מאוד נחמדים ומאוד מקצועיים (במיוחד בחור בשם צביקה).
התקנתי בבית, רמקולים מדהימים.
חוויה חיובית מכול הכיוונים.
מוצר:
רמקולים למחשב X540
תמונת משתמש
שם:
אסף מורז
תאריך:
30/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר חודשים רכשתי 2 כרטיסי רשת מסוג EDIMAX 7317UG וזאת לאחר בירור עם החנות שאכן קיים הדגם הזה במלאי מפני שכמעט כולם מוכרים את הדגם החדש יותר והלא מוצלח שהוא עם ספרה 8 בסוף, (7318) ובו אני לא מעוניין.

לאחר זמן די קצר הגיע אלי המשלוח אבל קיבלתי להפתעתי כרטיס אחד בלבד ולא רק שהיה חסר כרטיס אחד אלה גם קיבלתי את הדגם שלא הזמנתי, אך מה שמצחיק שבקבלה הופיע הדגם שכן הזמנתי, הרמתי טלפון לחנות והם התנצלו ואמרו שכרגע לא קיים הדגם שהזמנתי, למרות כל טענותי לא היה מה לעשות אלה להחזיר את הכרטיס או שהם ישלחו את הכרטיס הנוסף ששכחו אלי ואסתפק בזה, היות והייתי לחוץ הסכמתי.

לאחר כחודשיים בערך התקלקל אחד מהכרטיסים, הרמתי טלפון לחנות והם ביקשו לשלוח אותו אליהם או להגיע לחנות, הסברתי שאני מערד והם מתל אביב והם אמרו שאין בעייה שאשלח להם את הכרטיס.

שלחתי אליהם את הכרטיס ולאחר כשבוע הם הרימו טלפון ואמרו שהכרטיס שלי מוכן ושאני יכול לבוא לקחת, אמרתי מה זאת אומרת לקחת אני גר בערד, מרחק של שעה וחצי נסיעה, תשלחו אלי בבקשה את הכרטיס והם טענו שזה יעלה לי כסף, איזו חוצפה, לא מספיק ששלחתי להם כרטיס שהתקלקל על חשבוני, שלא נדבר על הבילבול ועוגמת הנפש מהדגם הלא נכון אני גם נאלץ לשלם על המשלוח אלי חזרה ?! וזה עוד לא הכל, אני שילמתי על המשלוח אליהם 9.70 ש"ח והם רוצים ממני 15 ש"ח, נו באמת זאת לא שיא החוצפה ?!?!? ועוד ה"מנהל" שם אומר לי שאקרא את התקנון, ואני באמת קורא את התקנון ואני מופתע שוב לגלות ששירות הלקוחות "הכי חשוב להם", ושאם נשלח מוצר לא נכון הם מחליפים על חשבונם והוא עוד טוען שהאחריות היא בחנות וכתוב את זה בתקנון, אבל שום זכר לדבריו לא קיים בתקנון.

לסיכום: נגרמה לי רק עוגמת נפש ובזבוז כסף מיותר שלא לצורך ויצאתי מאוכזב.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מוצר וקיבל דגם חדש יותר ויקר יותר באותו מחיר וזאת בידיעתו ובהסכמתו.
לאחר מספר חודשים הלקוח שלח את המוצר לבדיקה במעבדה בטענה שהוא אינו תקין.
המוצר הוחלף, יצרו קשר עם הלקוח שיבוא לאסוף את המוצר מהחנות.
הלקוח טען שהוא גר רחוק והוא אינו יכול לבוא לאסוף, הצענו ללקוח לשלוח את המוצר חזרה אליו בעלות של 15 ₪.
הלקוח הסכים ואכן המוצר נשלח לביתו.

מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי USB EDIMAX 7317UG
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
12/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שרשמתי משלוח בדואר רשום, יום וחצי אחרי ההזמנה היה אצלי שליח ונתן לי את המוצר אישית. כל הכבוד, לקנות בחנות רגילה לוקח יותר זמן.
מוצר:
רמקולים למחשב S200
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
18/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את העסקה ביום 6.1.08. בחרתי שלא לשלם תוספת עבור דמי משלוח, כלומר הייתי צריך לקבל אותו בין 15 ל- 20 ימי עבודה.
להפתעתי, המוצר כבר הגיע לבית הדואר ביום 8.1.08 - תוך שני ימי עסקים.
חבל שאני לא יכול לתת כאן ציון 0 (אפס) לדואר ישראל אשר הודיעו לי על החבילה רק ביום 17.1.08.
בכל מקרה, עם מהירות משלוח כזו אין מה להתווכח... בטוח אחזור לקנות בחנות זו אם המחיר יהיה אטרקטיבי.
יש לציין גם שהמוצר הגיע בדואר רשום, ארוז היטב, במעטפת "בועות" ע"מ למנוע פגיעה.
לסיום - אני לא מדרג את שירות לקוחות משום שלא נזקקתי להם לשמחתי...
מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי EW7128G
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
29/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר כמה שנים אני רוכש מחשבים שלמים ואביזרים (צורבים, כרטיסים שונים, רמקולים וכו') אצל ספיד, וכשמם כן הם: שרות מהיר (גם אם צריך לספק מוצר שאינו במלאי - אם כי בד"כ המלאי מאד נרחב), אדיב, הוגן, מסביר פנים וגם הסברים טכניים כנדרש, עזרו לי באחרונה ביעוץ לרכישת צורב, רמקולים ומחשב. ממליץ בחום לרכוש בחנות הקטנה הענקית הזו.
מוצר:
רמקולים וציודים נוספים atp3
תמונת משתמש
שם:
א
תאריך:
18/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה טלפוני מהיר, התייחסות עניינית של מוכר בשם נדב.
היה לי מאוד חשוב לקבל את המוצר מהר.
בטיפולו של נדב, הזמנה אשר בוצעה ב 11:00 בבוקר הגיע לידי, אל מקום עבודתי, כבר בשעה 14:20.
יפה מאוד. תודה.
מוצר:
מחשב כף יד 5940
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
09/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית של מדפסת משולבת בחנות.

שילמתי תוספת מחיר עבור שליח עד הבית.
נאמר לי שהמדפסת תגיע עד 7 ימי עסקים מיום ההזמנה.

קיבלתי מייל למחרת המאשר את פרטי העסקה כולל התחייבות שהמוצר יגיע עד הבית תוך לכל היותר 7 ימי עסקים, כמו כן חשבוני חוייב במלא הסכום (למעלה מ700 ש"ח)

התקשרתי לחנות פעמיים, כעבור 7 ימי עסקים וכעבור 8 ימי עסקים, בשתי הפעמים נאמר לי כי המוצר נשלח והוא יגיע בימים הקרובים. למרות שמדובר באיחור החלטתי להמתין.

כאשר המוצר לא הגיע התקשרתי שוב כעבור 12 ימי עסקים ודרשתי לדעת מה סטאטוס ההזמנה, אמרו שיחזרו אלי בהמשך היום לאחר ביצוע בדיקה אצלם.
לא חזרו אלי ואני שוב יזמתי תקשורת באותו ערב ב 19:00, אז נאמר לי לאחר בדיקה כי בשל טעות של החנות המוצר לא נשלח עדיין והוא ישלח מחר בבוקר!

לא הסכמתי וביקשתי לבטל את ההזמנה או לקבל פיצוי בהתאם לזמן שחלף ובהתאם לכך שאני זה שיצר את התקשורת לברר מדוע המוצר לא נשלח, הרי אם לא הייתי מתקשר זה לא היה נשלח לעולם.

בעל החנות, טען שאני מנסה לסחוט אותו, כמו כן הוא טען שעוגמת נפש יש רק לחולי נפש.

לאחר דין ודברים הציע לי פיצוי שאני לא הייתי זקוק לו (מצלמת web).

מכיוון שהייתי מאוכזב מהחנות ומהעיכוב הגדול ומכיוון שלא הייתי זקוק למוצר שהוצע כפיצוי, ביקשתי לבטל את ההזמנה (כזכור בשלב זה עברו 13 ימי עסקים מאז ההזמנה).
כמו כן הודעתי לבעל החנות כי אני מתכוון להעלות חוות דעת באתר זאפ.

בעל החנות סיים את השיחה באומרו שאם אני כותב באתר אז אני מוזמן להוסיף :

"תכתוב באתר שבעל החנות אמר לך ללכת לחפש את החברים שלך"

וניתק את השיחה.

עד לרגע זה חשבוני לא זוכה.
מקווה שזה יקרה בקרוב.

ראיתי בתגובות שחלק מהלקוחות מרוצים מחווית הקניה בחנות, בכל מקרה, החוויה שלי היתה שלילית.


מוצר:
מדפסץ משולבת X7350
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
14/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר פעמים מחנות זו, ושמחתי לגלות שמלבד למחיר המצויין, המשלוח לפריטים קטנים הוא חינמי, מהיר ואף נארז היטב. כמו כן בקנייתי האחרונה שודרג המוצר ממוצר OEM (ללא אריזה), למוצר RETAIL. תודה על השרות, עלו והצליחו !!!
מוצר:
צורב H42N
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply