דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (תל אביב)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אבי סופר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.80
ציון ממוצע
30
חוות דעת בשנה האחרונה
113
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
3
6 חודשים אחרונים
13
0
6
שנה אחרונה
21
0
9
כל הזמן
74
0
39
נמצאו 113 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשבח את דוד צמח איש השיווק של החנות. המוכר מס' 1 שנתקלתי בו. מקצועי, אמין, מתאמץ למענך ולא למען המכירה. דוד רואה את טובת הלקוח לנגד עיניו לא את טובת החנות שלו. הוא חושב האם הלקוח יהיה מרוצה מהמוצר וה עדיף לו מאשר ל מכור עוד משהו. הוא לא לוחץ עליך לקנות ודווקא ההיפך הוא נותן לך את הזמן ועונה בסבלנות אין קץ על כל שאלה ואף טורח לבצע בדיקות עבור הלקוח.
הלוואי שכל המוכרים היו כמו דוד שכן אז היתה לנו מדינה הרבה יותר טובה!
מוצר:
מקרר 302/303
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה אצל נציג מכירות . קיבל פרטי כ.אשראי ושלח לי טופס הזמנה.
הודיע שאין במלאי. אך הציע תחליפים בצורה. מיקצועית במחירים מצוינים. רכשתי מוצר אחר לשביעות רצוני.
ר
תגובת החנות:
הלקוח התקשר וביצע הזמנה לטלויזיה שלאחר בדיקה ובידיעה מלאה של הלקוח הייתה אחרונה במלאי משום כך נקבע מראש שנבצע הזמנה נזמין את הטלויזיה אלינו ונבדוק אם אפשר לספק אותה (מהלקוח נלקחו פרטי אשראי אך לא נגבה כסף ולא הוצעה קבלה)וכך נעשה, הטלויזיה הגיעה ,האריזה לא הייתה תקינה ונשלחו ללקוח תמונות ,הלקוח לא היה מוכן לרכוש את המסך (ובצדק לדעתנו) הגיע אלינו התאמנו לו מסך טוב יותר במחיר ללא תחרות, דאגנו לספק לו את המסך באותו יום כולל התקנה לשביעות רצונו. אנחנו תמיד שמחים לתת מחיר טוב אבל יותר חשוב לנו השרות ללקוח.
מוצר:
טלויזיה 55 6200m
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המייבש שהזמנתי לא היה במלאי. התקשרו מהחנות והציעו לי בתמורה לקבל מייבש באיכות טובה יותר, ללא תוספת מחיר. המייבש הגיע תוך יומיים. והשירות של הטכנאי היה ראוי לציון.
מוצר:
מייבש TKF-8439A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשל תקלה משביתה נאלצתי לקנות מקרר בדחיפות תוך אילוץ הקשור לגודל הנישה בארונות המטבח. נציג החנות דוד יצר עמי קשר תוך כיומיים. הסתבר שהמקרר אותו הזמנתי (HAIER) אינו קיים במלאי. הוא הציע מקרר אחר (SHARPׂ) שעונה על הדרישות מבחינת מקום, בעלות מעט גבוהה יותר אבל המוצר לדעתי איכותי יותר ובהחלט שווה את התוספת. לאחר שהסברתי את דחיפות האספקה קיבלתי את המקרר למחרת בערב.
מוצר:
מקרר 2245
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את אדיבותו של המוכר בשם דוד.
למרות השעה המאוחרת בה התקשרתי ביום ראשון (החנות הייתה סגורה), בדק את המסך אדר ביקשתי לקנות. הבטיח לי לחזור אלי לטלפון, ואכן כך עשה. כאשר ביקשתי לקנות דגם אחר הסביר לי את ההבדלים, יש לציין כי זה היה הסבר באורך רוח ובלא כוונה למכור לי מוצר יקר יותר.
ביום שלישי ביצעתי את ההזמנה, והיום יום חמישי בשעה 1030 קיבלתי את המסך.
דוד תודה רבה והלוואי וירבו אנשים אדיבים כמוך.
מוצר:
טלויזיה LED
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ואדיב, מחיר מצויין, אין ספק שמצאתי את המקום האידיאלי לקנות בו מוצרי חשמל! ממליץ בחום לכולם, הספקתי מאז לקנות מוצרים נוספים דרכם וכרגיל, הכל דפק כמו שעון!
מוצר:
מקרר 5GBB19PRYA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:



שרות מהיר מקצועי ואדיב אשמח לקנות שוב.
ותודה מיוחדת לנציגה בשם הילה על השרות האדיב
מוצר:
מקרר grl28
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהטלפון הראשון לבירור פרטים השירות היה אדיב,מקצועי וענייני. ביצעתי את הרכישה באמצעות הטלפון עקב דחיפות המוצר בעקבות תקלה במקרר הקודם.
הובטח לי ע"י דוד שהמקרר יגיע אליי תוך 48 שעות לעומת חנויות אחרות שלא יכלו לספק לי את המוצר במהירות זו.
המקרר הגיע בזמן שדובר עליו ולכן זכיתי לשירות מעולה ומהיר .
בטוחה שהרכישה הבאה שלי תתבצע בחנות זו !
תודה רבה !!!
מוצר:
מקרר SJP70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר מספר ימים בחיפוש בזאפ ושיחות עם מספר חניות הגעתי לבסט אלקטריק.
בפניה דיברתי עם דוד שהסביר באדיבות ובסבלנות על מספר מקררים עד שמצאתי את המקרר שהתאים לי במחיר ובעיצוב.
המקרר הגיע לאחר שלושה ימים כפי שביקשתי.
תודה לדוד על השרות האדיב הסובלני והמהיר.
מוצר:
מקרר Rf67depn
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עובדים על אנשים בעיניים!!!
10 ימים חיכיתי למקרר.
אחרי 4 ימים ראשונים תאמו איתי, חצי יום חיכיתי ולא הגיע, למחרת אמרו שאין במלאי.
הבטיחו תוך 5 ימים לספק, אחרי 5 ימים שוב הודיעו שאין במלאי.
המודעה שלהם המשיכה להתפרסם בזאפ עד שהערתי להם על כך.
בינתיים המחירים קפצו באתרים המתחרים ב1300 ש"ח כלומר בגלל "התרגיל" שלהם עכשיו אם אקנה יעלה לי עוד 1300 ש"ח...
הפרשנות שלי היא שהם סתם מפרסמים בזול אך כשיש הזמנה מתנערים ממנה.

תגובת החנות:
ראשית צר לנו כי לאחר כל מאמצינו והשתדלותנו להעניק ללקוחותינו שירות אדיב,אמין וזמין ואף מודים להם על פנייתם אלינו. כך מוצגים הדברים, הלקוחה פנתה אלינו לאחר שרכשה בחנות אינטרנט אחרת ובטלה מאחר שלא בוצעה האספקה. בפנייתה אלינו הובהר לה כי ישנו חוסר ארצי לדגם וכי יש ברשותנו במלאי יחידה אחת. ולפיכך נערוך הזמנה אך לא נחייב את כרטיס האשראי. אספקת המקרר יצאה ללקוחה לאחר 4 ימים אך לצערנו המקרר היה פגום וחברת ההובלות החליטה לא לספקו ללקוחה כדי לא לגרום לעוגמת נפש. בהסכמת הלקוחה ובידיעה שזה לוקח זמן , ניסינו להחליף את המקרר הפגום במקרר חדש אצל היבואן. ולאחר 5 ימים הודענו ללקוחה שלא צלח בידינו הדבר בשל אי יכולת של היבואן לבצע את ההחלפה. חשוב לציין שוב, שבשום שלב לא נגבה כסף מהלקוחה,הלקוחה הייתה מודעת גם לחוסר המלאי וגם למאמצים שלנו להשיג לה את המקרר ובכל שלב הייתה יכולה לוותר איך לא עשתה כי היא ידעה שאין להשיג אותו . אנו תמיד שמחים לשרת את לקוחתנו אבל לעיתים דברים לא תלויים רק בנו ,במקרים כאלו כמו במקרה הנ"ל אנו פועלים במשנה זהירות .
מוצר:
מקרר rsc6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר התעניינות רבה,בילבול ואין ספור חיפושים עברתי בזאפ לא מעט טלפונים וחברות אבל כל אחד רצה למכור לי מה שלא התאים לי.
ולבסוף, הגעתי לאתר בסט אלקטריק ששם התאימו לי את המקרר שהתאים ביותר לצרכיי.
המקרר הגיע תוך יומיים כפי שהובטח.
תודה רבה על השירות המסור והסבלנות !
מוצר:
מקרר rf263eae
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב, הספק גובה ריבית תשלומים מאד גבוה, מעל 30% בחישוב שנתי, לא ראיתי כל גילוי על כך במהלך הרכישה, רק אחרי השלמת הרכישה, ראיתי שעבור 5 תשלומים (אשראי של 2.5 חודשים בממוצע) חויבתי בכ 6% . עלי לציין כי בתגובה לטלפון שלי לשרות הלקוחות כדי לבטל את העסקה, העסקה בוטלה מידית ללא כל שאלות. אם יש באפשרותי לתת עיצה לחנות, הייתי מציע לתת גילוי לאחוז הריבית על תשלומים. ואתם הצרכנים בדקו את הריבית על תשלומים 
מוצר:
טלביזיה 32
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.