דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (תל אביב)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אבי סופר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.96
ציון ממוצע
53
חוות דעת בשנה האחרונה
149
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
1
3 חודשים אחרונים
9
0
3
6 חודשים אחרונים
19
1
4
שנה אחרונה
39
1
13
כל הזמן
101
1
47
נמצאו 149 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהחלט נותנים שירות צמוד, אישי וטלפוני עם הלקוח, זמינם לכל בעייה, עוזרים עם המשלוח כל הכבוד, תודה.
מוצר:
טלוויזייה 55LF650Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני נוהג לכתוב חוות דעת רק במקרי קיצון בהם חוויית הקנייה הייתה טובה מאד. אני שמח לומר שבמקרה הזה הקנייה הייתה פשוט תענוג. החל במחיר האטרקטיבי וכלה בשירות המצוין של דוד ששמר על קשר הן במהלך הקנייה והן אחריה. קידם את המשלוח וטרם לוודא הגעה של המוצר.
ממליץ בחום. אין ספק שכאן אבצע את הקנייה המקוונת הבאה שלי.
מוצר:
טלוויזיה 55d2730
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט קל ונוח !!!
איתרתי את המוצר בעזרת זאפ ומשם בחרתי בחנות.
הזמנה עברה בקלות - הממשק באת קל ברור ונוח.
אפילו חזרו אלי טלפנוית לתאם משלוח בערב חג - פשוט שירות מצוין
מוצר:
מייבש כביסה T65170
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר AMANA תוצרת ארה"ב ב 12/7/16, באינטרנט/טלפונית אצל דוד צמח.
באתר רשום ש"בסט אלקטריק" היא בבעלות "אבי סופר בע"מ".

המקרר הגיע למחרת. דפנות הפלסטיק של הדלתות היו מנופחות.
צילמתי את הדפנות המנופחות של הדלתות ושלחתי לדוד.

כעבור ימים אחדים הגיע טכנאי שרות.
הוא פירק את פס הגומי של הדלתות וחורר במברג את הפלסטיק של הדלת, כדי לשחרר אויר לכוד.
למרות זאת, הפלסטיק נשאר מעוות.
כעבור מספר ימים, התקשרו אלי משרות התיקונים והודיעו, שהם המליצו ליבואן (תדיראן) על החלפת המקרר כולו.

מדי שבוע, הייתי שולחת תזכורת אחת או שתיים לדוד. גם על החשבונית/קבלה שלא קיבלתי.

בינתיים, חלפו 5 שבועות ואז, המקרר הפסיק לקרר! כל המוצרים שהיו בתא ההקפאה -הפשירו!
היינו צריכים מקרר חדש, בדחיפות.
תדיראן לא החליפה לנו את המקרר, כי אין יותר מקררי AMANA מהדגם שנמכר לי.

דוד הציע לי מקרר HAIER. אמרתי והדגשתי, שאני לא רוצה מקרר סיני.
בחרתי מקרר LG, שדוד הבטיח שהוא מיוצר בקוריאה.
הוא מכר לי את המקרר במחיר יקר יותר, מאשר חנויות אחרות בזאפ. לא הסכים להוריד במחיר.
נדרשתי גם לשלם פעם נוספת, עבור הובלה 300 ₪ ועבור פירוק והרכבה של דלתות המקרר 150 ₪.

למחרת הגיע המקרר LG. היתה עליו מדבקה: מיוצר בסין.
דוד אמר, שהוא לא ידע שהמקרר מיוצר בסין והזהיר אותי, שאם נשתמש במקרר, הוא לא יקבל אותו חזרה.
הוא אמר, שישלח לנו מקרר חלופי, מתצוגה שיש בחנות, אבל לא שלח.
בלית ברירה, נשארנו עם המקרר הזה מתוצרת סין. מדי פעם הוא משמיע נקישות.

דוד עונה תמיד באדיבות ובנועם אבל, במבחן התוצאה - חלש מאד.

לפני הרכישה, התעלמתי מהביקורות של לקוחות, שנפגעו מ"בסט אלקטריק" של "אבי סופר בע"מ".
חבל שהתעלמתי.
הזול יצא יקר.
תגובת החנות:
ללקוחה היה בעיה עם הדלתות ולכן אושר לה החלפת מקרר אבל המלאי נגמר והמקררים לא אמורים להגיע , הלקוחה מאוד רצתה מקרר אמריקאי ואמנה הם המקררים היחידים שיש וגם המחיר היה מעולה ,במשך חודש הינו בקשר רציף רצינו להחליף את הדלתות של המקרר ולפטור את הבעיה (זה גם היה רצון הלקוחה אחרת הינו מחליפים לה את המקרר מלחתחילה כי היה אישור החלפה). לאחר חודש בערך התקשרה הלקוחה ואמרה שהמקרר מקולקל אז המלצנו להחזיר אותו ליבואן ולקחת מקרר אחר.
וכך נעשה, בקשר למקרר LG רוב מקררי LG מיוצרים בקוריאה המקרר שהלקוחה בחרה היה סיני(גם אנחנו לא ידענו) העלנו את חברת ברימאג והיא אישרה את הנושא ונתנה אישור להחזיר את המקרר במקום הלקוחה לא רצתה להחזיר את המקרר.
כמה נקודות 1-מקרר LG שנמכר ללקוחה היה הכי זול שקיים בשוק (אמרנו לה מראש שהיא לא חייבת לקנות מאיתנו והכסף על האמנה יוחזר לה במלואו).
2-הכל נעשה במהירות ותוך יום סופק המקרר כדי לא להשאיר את הלקוחה ללא מקרר.
3-ההובלה הורדה ממחיר המקרר ולכן אנחנו ספגנו את ההובלה, וההובלה היתה מיוחדת,להזכירכם היתה תוך יום.
אנחנו עושים את מיטב המאמצים לשרת את לקוחותינו נאמנה. וכך נעשה


מוצר:
מקרר 5FC20PRYW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר התקלקל לי בבית , המוכר דוד נתן לי פתרון מהיר במחיר הכי זול שהיה בשוק . המוצר הגיע תוך יומיים . דוד הציל אותי שרות אשש ממולץ בחום

מוצר:
מקרר RT38FAJEDSP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ביחד עם הטלוויזיה גם מקלדת אלחוטית,
שהגיע ללא הוראות הפעלה ואכן לא ניתן לעבור בה בין מצבי השפה השונים - עברית אנגלית.
תקועה על אנגלית.
מוצר:
טלויזיה Muller GS40LED LED 40
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה, חזרו אלי לתיאום, עונים לטלפון כשצריך, המשלוח הגיע בזמן (באיחור של כמה שעות אבל ביום שבו הבטיחו). סה"כ אחלה.
מוצר:
מקרר RH77H90507F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר מקיף הגעתי לחנות בסט אלקטריק קיבלתי שירות וכמובן מחיר מעולה עברו המוצר. ההספקה הייתה מהירה והשרות מעולה תודה
מוצר:
מכונת כביסה L74270TL1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה!!!! יחס אדיב . והכי חשוב זמין תמיד גם אחרי הקניה שזה דבר מאוד חשוב
מוצר:
מכונת כביסה L74270TL1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה "קלה" ומהירה
שרות מצויין,מענה מהיר,הספקה סופר מהירה.
חזרו ובדקו האם סופק.ממש שרות מעולה
נחזור לקנות שם בעתיד
מוצר:
מכונת כביסה Electrolux EWF1294DSW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי כמה מוצרים חשמליים מהחנות והתרשמתי מאוד מהשירות והמחירים.

דוד צמח הרשים אותי אם הידע שלו על המוצרים ותמיד ניסה לעזור לי בכל דבר שביקשתי באופן מקצועי ביותר.. קיבלתי את המוצרים שבוע אחרי ההזמנה והייתי קונה שוב מדוד בעתיד.-כל הכבוד!
מוצר:
תנור אפייה ZOP38903XK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור אפייה דרך אתר האינטרנט של החנות וקיבלתי אישור הזמנה.
החנות התחייבה על אספקה תוך 7 ימים. לאחר 7 ימים התקשרתי לחנות (לשאול מדוע המוצר לא הגיע) אך אף אחד לא ענה לשיחה. ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג את החנות ללא הצלחה. חזרתי לעמוד החנות ב- ZAP וראיתי שאינני היחיד שנפגע מחנות זו (חבל שלא הסתכלתי ב- ZAP לפני שהזמנתי בחנות זו... להבא אלמד). ניסיתי ביום שלמחרת להשיג את החנות - ללא הצלחה. כל אותו הזמן לא קיבלתי שום עדכון או התקשרות כלשהי מהחנות - כאילו בלעה אותם האדמה. ביום שלאחר מכן ענה לי אדם בשם דוד - שאלתי אותו אם הם מתנהלים באופן הזה כדרך קבע. לא קיבלתי שום התנצלות או הצעה לפיצוי כלשהו - פשוט שירות גרוע והתנהלות כושלת של החנות. לבסוף ביקשתי ביטול הזמנה. בקיצור אם אתם רוצים לבזבז שבועיים ולא לקבל מוצר - זאת החנות!
מוצר:
תנור אפייה HBG23B350Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קולט אדים במחיר טוב מאוד שהופיע באתר, וגם קיבלתי אישור וזמן הגעה של 7 ימים, התקשרתי על מנת לוודא שההזמנה התקבלה ואכן דיברתי עם בחור בשם דוד צמח והוא אישר לי את ההזמנה.
לאחר מספר ימים שראיתי שלא מתקשרים אליי התקשרתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים, הדגם שהזמנת היה בטעות המחיר נמוך מאוד, בוא תזמין דגם אחר, למרות זאת הסכמתי והזמנתי דגם אחר, עברו עוד מספר ימים וגם אין תגובה, ואז ניסיתי להתקשר ואין מענה בכל הטלפונים,(יש שיחה מזוהה) ושוב עד שהצלחתי להשיג אותם בטלפון אחרתשוב אותה תשובה אנחנו מייד חוזרים אליך, מיותר לציין שנכון לכתיבת שורות אלו (כשלושה שבועות לאחר ההזמנה) לא דובים ולא יער,
המלצתי לא להתפתות למחיר הנמוך שהם מציגים באתר, כי בסופו של דבר הן ישכנעו אתכם לקחת דגם אחר ובמקרה הטוב ביותר אוליי תקבלו את הסחורה, במקרה שלי כבר התייאשתי. להתרחק להתרחק מהחנות הזו
מוצר:
קולט אדים lvi29
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב, קל ומהיר. הכל בזמן. החליפו לי דגם אך באותו המחיר. אכן, אשוב לקנות בחנות בעתיד
מוצר:
טלויזיה 65׳׳
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל היה בסדר גמור. המשלוח היה בדיוק בזמן. הטכנאי הגיע בזמן וההסבר היה ברור מאד.
מוצר:
מדיח כלים CG5A01S8IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 29.9.15 רכשתי מקפיא ליבהר דגם GN4113 בחנות best electrik-03-5604445
אני הזמנתי את המקפיא טלפונית אצל דוד , שעל פניו נשמע איש נעים ואדיב, אך לדאבוני, הוא התנהג בצורה וולגרית ובתוקפנות מילולית שלא יאה לאיש מכירות, החוסה בצל זאפ.
ב 1.10.15 קיבלתי את המקפיא. ביקשתי מהמובילים לשחרר את האריזה לפני כניסתם לבית, כיוון שראיתי שהמקפיא גדול. ניגשתי מיד להביא מספריים כדי לשחרר את החוטים שקשרו את האריזה מסביב למקפיא. עד שהגעתי עם המספריים, המובילים קרעו לחתיכות את כל האריזה, הקרטון והקלקר. לא יכולתי לעשות דבר.
כאשר הכניסו המובילים את המקפיא לבית נוכחנו, שאין אפשרות להכניס אותו למרפסת השירות. במרפסת עצמה היה מקום למקפיא, אך פתח הדלתות המובילות למרפסת לא היה רחב מספיק.
המובילים השאירו את המקפיא בסלון, ואמרו לי להתקשר לחנות ולבקש להחליפו בדגם קטן יותר. הם הרגיעו אותי שלא תהיה כל בעיה.
מיד למחרת התקשרתי לדוד, הוא אמר שיתקשר עם החברה ויחזור אלי.
דוד אכן חזר אלי, אך אמר לי, שאין אפשרות להחזיר את המקפיא ולקבל תמורה מלאה, כיוון שחסרה האריזה. הוא מוכן לתת לי את תמורת המקפיא פחות 20% מערכו. ז"א, במקום לקבל 4750 ש"ח, אני אקבל רק 3800.
איני רוצה להאריך, לא עזר לי דבר, גם לא הנימוק שהמובילים קרעו את האריזה ולא המתינו לי. דוד החל להתנהג בצורה בוטה: הוא צעק עלי, העליב אותי ואמר שאינו רוצה למכור לי בכלל.
רציתי לסיים את הסיפור ורציתי את המקפיא, לכן הסכמתי לתנאיו.
במקום 4750 שח קיבלתי 3800, והוספתי 390 שח עבור מקפיא קטן יותר, GN3023.
שילמתי גם 250 שח הובלת המקפיא הקטן והחזרת המקפיא הגדול.
בסיכומו של דבר הוספתי 1590 שח כדי לקבל מקפיא קטן יותר.
איני מדברת רק על ההפסד הכספי. אני מדברת על היחס המעליב, על הצעקות, על העמדה הנחותה שהייתי בה לאורך כל הקניה.
בשלב מסוים דוד גם טרק לי את הטלפון בפנים, ואמר לי:" ממילא את רוצה להתלונן עלי!"
אנשים יקרים, לא להתקרב לחנות הזו.
בתיה ליטמנוביץ' batialit@yahoo.com
תגובת החנות:
1-הלקוחה ראתה ובדקה את המוצר בחנויות פיזיות המידות היו ידועות לה מראש.
2-סיפור המספריים הוא סיפור חדש שאנו שומעים פעם ראשונה ודרך אגב האריזה תמיד יותר גדולה מהמוצר אז מכך אי אפשר להסיק מסקנ ות.
3-הטלפון שמפורסם (שדרך אגב לא מובן למה הלקוחה מצאה לנכון לפרסם אותו אבל אולי זה יכול להסביר הכל)הוא אף פעם לא היה הטלפון שלנו.
4-אף פעם השיחה מול הלקוחה לא הייתה בצורה וולגרית או לא נעימה או משפילה נהפוכו אנחנו במשך שבוע נסינו למצוא פיתרון חיפשנו במחסנים אריזה דומה שנוכל להכניס את המקרר חזרה לאריזתו,בדקנו אצל סוחרים נוספים אם יש להם , ביקשנו שתעזר בסבלנות עד שנמצא אחד כזה, בנוסף דיברנו עם אלקטרה (שהמקפיא יצא ממנה וחזר עליה) והורדנו את הסכום מ-25% ל-20%,
5-שלב הבא היה שהלקוחה פנתה לעו"ד שדיבר איתנו בטלפון,הסברנו לו את השתלשלות הדברים וכנראה שהוא הסביר ללקוחה שהטעות שלה ואי אפשר לתבוע.
6-הלקוחה קיבלה מחיר מצוין על המקפיא שהיא בחרה כי אחרת לא הייתה קונה.
ואחרי כל זאת להחפיש ולשקר למה? כי רצינו לעזור ולא הצלחנו.
מוצר:
מקפיא GN4113 , GN3023
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי. יום למחרת מיד כבר התקשרו לתאם הובלה. מסיבות אישיות הייתי צריך לדחות את ההובלה בשבועיים. בלי בעיה התקשרו אלי שוב 13 יום לוחר מכן לתאם לי ליום הבא.
מאוד מבסוט!
מוצר:
מייבש BDG60
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונה ב 25/10/15. לאחר 4 ימים שאף אחד לא דיבר איתי התקשרתי לבדוק מה קורה. אמרו לי שיחזרו אליי.
לא חזרו
זה קרה עוד פעמיים
בסופו של דבר אמרו לי שהמכונה לא במלאי ולא ניתן להזמינה
מפרסמים מכונה שלא קיימת.
סתם בזבזו לי שבוע
מוצר:
מכונת כביסה WF0700NCW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות ע"מ לוודא שההזמנה שבצעתי באנטרנט למקרר RT50H6300 אכן התקבלה. ענה לי אדון נחמד בשם דוד צמח.הסביר לי באריכות על הדגם וענה על כלל השאלות (המרובות שלי) לשביעות רצוני.בסופו של יום, מאחר והייתי מעט מאוכזב מהעובדה שהמוצר יגיע בטווח של 14 יום (כפי שצויין באתר מועד הרכישה), הציע לי דוד, מיוזמתו, לרכוש את הדגם RT53H6300SP, הגדול יותר, שנמצא אצלו בזמינות כמעט באותו המחיר. הסכמתי ולאחר מכן גם הסתבר לי לשמחתי שהמחיר שנקב מר צמח, היה זול בכ15% מהההצעה הכי זולה באתר זאפ. המשלוח של המקרר הגיע בזמן, לאחר התראה מוקדמת של כשעה (בדיוק כפי שביקשתי). בשולי הדברים אציין שקראתי את הביקורות בזאפ על החנות, מאחר וכבר נכוותי מקניות ברשת מחברות שלא ידעו לתת שירות כנדרש. והביקורות לחנות הזאת כלל ולדוד צמח בפרט עושות לו עוול. אני בטוח שעל כל לקוח מאוכזב שנתן לו ביקורת נמוכה יש לפחות מאה לקוחות מרוצים שפשוט לא טורחים לשלוח חוות דעת. אני, שכותב חוות דעת במקרים קיצוניים של התרשמות שלילית, מצאתי לנכון לחרוג ממנהגי ואולי לגמול מעט מן הטוב לחנות שבאמת מתנהלת כהלכה. החנות טובה, במרבית מהמקרים גם בין הזולות שתמצאו בקטגוריות. טווח האחריות(שנה אחריות כללית ו9 שנים על המדחס), לפחות במקרה שלי היה מהגבוהים שהוצעו (ללא תוספת תשלום). לסיכום, ממליץ בחום על קניה בחנות הזאת בדגש על המוכר המסור, מר דוד צמח. מבחינתי מדובר בחנות שמגיעים לה שישה (!) כוכבים של ביקורת חיובית (גם אם זאפ יצטרכו להוסיף כוכב).
מוצר:
מקרר RT53H6300SP/WW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה טוב, המוצר הגיע עד הבית אחרי יום עסקים.
מחיר מצויין למוצר איכותי וטוב.
חווית קניה מעולה
מוצר:
טלוויזיה 42PFH5609
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר שהגיע לא התאים לנו. למחרת התקשרנו להחזיר. דוד צמח סירב לקבל אותו חזרה. ציטט לי סעיפים שלא קיימים בחוק. אני משפטן וכשאמרתי לו שלפי החוק הוא חייב לקבלו חזרה הוא אמר לי שאתבע אותו. אכן אתבע אותו. אסור לקנות שם. אין שום אחריות.
מוצר:
מקרר KQD1360X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים בחרתי מקרר שארפ מדגם P70
באיטרנט היו המון דגמים מקבילים והצעות לרוב, יבוא מקביל ושאר ירקות
לבסוף התקשרתי לבסט אלקטריק שם ענה לי דוד צמח.
דוד היה מאוד מקצועי והסביר לי לפני הרכישה מה, למה ומאיפה ואיזה דגם בדיוק קיים (יש סלט רציני במקררים )
לאחר שווידא דוד שהמוצר במלאי חזר אלי עם מחיר וזמן אספקה,
ביקשתי לקבל את המקרר כמה שיותר מהר, ואכן המקרר הגיע אלי לאחר יומיים!! נהדר.
המחיר היה סביר ביותר
תודה דוד.
ממליץ בחום
מוצר:
מקרר p-70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה מיידי לפניה טלפונית, אפילו אין הודעת המתנה,. גם שנענים לבסוף, המוכר מתגלה כאיש אנטיפטי לא נעים לשיחה(לפחות במקרה שלי).
בניגוד לכתוב לא ניתן לבצע פריסה בתשלומים . תחושת גועל שמותירה טעם רע בפה.
מוצר:
מכונת כביסה WF0600NCW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מייבש כביסה באינטרנט, אחרי שבעה ימים שלא הגיע התקשרתי לבדוק מה קורה. אמרו שממש מצטערים ויגיע עוד כמה ימים. אחרי עוד שבוע שלא הגיע, הודיעו לי להיות בבית בשעה מסויימת, ואז התקשרו למחרת ואמרו שיש ספירת מלאי ולא יספקו את המוצר. ביקשתי לבטל את ההזמנה וקיבלתי על כך אישור ולאחר שבוע קיבלתי חיוב כספי על המוצר שלא סיפקו. גם הפעם אמרו שיקח שבועיים בערך לבטל את החיוב. המשך יבוא...
שומר נפשו ירחק! איזו חברה גרועה!!!
מוצר:
מייבש כביסה vhv680
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה ורק לאחר 5 ימים יום ההזמנה התקשרו להודיעה שהיא בכלל לא קיימת במלאי ושלא ניתן לבצע את המשלוח. נציג שירות אמר שיבדוק אופציות של טלוויזיות אחדות וחיזור אלי, לא חזר.
באמת השירות לקוחות לא טוב ולא ממליצה להזמין האתר זה.

ברכות.
מוצר:
טלוויזיה UE46F6100
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.