דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (תל אביב)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אבי סופר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.80
ציון ממוצע
30
חוות דעת בשנה האחרונה
113
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
2
6 חודשים אחרונים
13
0
6
שנה אחרונה
21
0
9
כל הזמן
74
0
39
נמצאו 113 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור אפייה דרך אתר האינטרנט של החנות וקיבלתי אישור הזמנה.
החנות התחייבה על אספקה תוך 7 ימים. לאחר 7 ימים התקשרתי לחנות (לשאול מדוע המוצר לא הגיע) אך אף אחד לא ענה לשיחה. ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג את החנות ללא הצלחה. חזרתי לעמוד החנות ב- ZAP וראיתי שאינני היחיד שנפגע מחנות זו (חבל שלא הסתכלתי ב- ZAP לפני שהזמנתי בחנות זו... להבא אלמד). ניסיתי ביום שלמחרת להשיג את החנות - ללא הצלחה. כל אותו הזמן לא קיבלתי שום עדכון או התקשרות כלשהי מהחנות - כאילו בלעה אותם האדמה. ביום שלאחר מכן ענה לי אדם בשם דוד - שאלתי אותו אם הם מתנהלים באופן הזה כדרך קבע. לא קיבלתי שום התנצלות או הצעה לפיצוי כלשהו - פשוט שירות גרוע והתנהלות כושלת של החנות. לבסוף ביקשתי ביטול הזמנה. בקיצור אם אתם רוצים לבזבז שבועיים ולא לקבל מוצר - זאת החנות!
מוצר:
תנור אפייה HBG23B350Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קולט אדים במחיר טוב מאוד שהופיע באתר, וגם קיבלתי אישור וזמן הגעה של 7 ימים, התקשרתי על מנת לוודא שההזמנה התקבלה ואכן דיברתי עם בחור בשם דוד צמח והוא אישר לי את ההזמנה.
לאחר מספר ימים שראיתי שלא מתקשרים אליי התקשרתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים, הדגם שהזמנת היה בטעות המחיר נמוך מאוד, בוא תזמין דגם אחר, למרות זאת הסכמתי והזמנתי דגם אחר, עברו עוד מספר ימים וגם אין תגובה, ואז ניסיתי להתקשר ואין מענה בכל הטלפונים,(יש שיחה מזוהה) ושוב עד שהצלחתי להשיג אותם בטלפון אחרתשוב אותה תשובה אנחנו מייד חוזרים אליך, מיותר לציין שנכון לכתיבת שורות אלו (כשלושה שבועות לאחר ההזמנה) לא דובים ולא יער,
המלצתי לא להתפתות למחיר הנמוך שהם מציגים באתר, כי בסופו של דבר הן ישכנעו אתכם לקחת דגם אחר ובמקרה הטוב ביותר אוליי תקבלו את הסחורה, במקרה שלי כבר התייאשתי. להתרחק להתרחק מהחנות הזו
מוצר:
קולט אדים lvi29
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב, קל ומהיר. הכל בזמן. החליפו לי דגם אך באותו המחיר. אכן, אשוב לקנות בחנות בעתיד
מוצר:
טלויזיה 65׳׳
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל היה בסדר גמור. המשלוח היה בדיוק בזמן. הטכנאי הגיע בזמן וההסבר היה ברור מאד.
מוצר:
מדיח כלים CG5A01S8IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 29.9.15 רכשתי מקפיא ליבהר דגם GN4113 בחנות best electrik-03-5604445
אני הזמנתי את המקפיא טלפונית אצל דוד , שעל פניו נשמע איש נעים ואדיב, אך לדאבוני, הוא התנהג בצורה וולגרית ובתוקפנות מילולית שלא יאה לאיש מכירות, החוסה בצל זאפ.
ב 1.10.15 קיבלתי את המקפיא. ביקשתי מהמובילים לשחרר את האריזה לפני כניסתם לבית, כיוון שראיתי שהמקפיא גדול. ניגשתי מיד להביא מספריים כדי לשחרר את החוטים שקשרו את האריזה מסביב למקפיא. עד שהגעתי עם המספריים, המובילים קרעו לחתיכות את כל האריזה, הקרטון והקלקר. לא יכולתי לעשות דבר.
כאשר הכניסו המובילים את המקפיא לבית נוכחנו, שאין אפשרות להכניס אותו למרפסת השירות. במרפסת עצמה היה מקום למקפיא, אך פתח הדלתות המובילות למרפסת לא היה רחב מספיק.
המובילים השאירו את המקפיא בסלון, ואמרו לי להתקשר לחנות ולבקש להחליפו בדגם קטן יותר. הם הרגיעו אותי שלא תהיה כל בעיה.
מיד למחרת התקשרתי לדוד, הוא אמר שיתקשר עם החברה ויחזור אלי.
דוד אכן חזר אלי, אך אמר לי, שאין אפשרות להחזיר את המקפיא ולקבל תמורה מלאה, כיוון שחסרה האריזה. הוא מוכן לתת לי את תמורת המקפיא פחות 20% מערכו. ז"א, במקום לקבל 4750 ש"ח, אני אקבל רק 3800.
איני רוצה להאריך, לא עזר לי דבר, גם לא הנימוק שהמובילים קרעו את האריזה ולא המתינו לי. דוד החל להתנהג בצורה בוטה: הוא צעק עלי, העליב אותי ואמר שאינו רוצה למכור לי בכלל.
רציתי לסיים את הסיפור ורציתי את המקפיא, לכן הסכמתי לתנאיו.
במקום 4750 שח קיבלתי 3800, והוספתי 390 שח עבור מקפיא קטן יותר, GN3023.
שילמתי גם 250 שח הובלת המקפיא הקטן והחזרת המקפיא הגדול.
בסיכומו של דבר הוספתי 1590 שח כדי לקבל מקפיא קטן יותר.
איני מדברת רק על ההפסד הכספי. אני מדברת על היחס המעליב, על הצעקות, על העמדה הנחותה שהייתי בה לאורך כל הקניה.
בשלב מסוים דוד גם טרק לי את הטלפון בפנים, ואמר לי:" ממילא את רוצה להתלונן עלי!"
אנשים יקרים, לא להתקרב לחנות הזו.
בתיה ליטמנוביץ' batialit@yahoo.com
תגובת החנות:
1-הלקוחה ראתה ובדקה את המוצר בחנויות פיזיות המידות היו ידועות לה מראש.
2-סיפור המספריים הוא סיפור חדש שאנו שומעים פעם ראשונה ודרך אגב האריזה תמיד יותר גדולה מהמוצר אז מכך אי אפשר להסיק מסקנ ות.
3-הטלפון שמפורסם (שדרך אגב לא מובן למה הלקוחה מצאה לנכון לפרסם אותו אבל אולי זה יכול להסביר הכל)הוא אף פעם לא היה הטלפון שלנו.
4-אף פעם השיחה מול הלקוחה לא הייתה בצורה וולגרית או לא נעימה או משפילה נהפוכו אנחנו במשך שבוע נסינו למצוא פיתרון חיפשנו במחסנים אריזה דומה שנוכל להכניס את המקרר חזרה לאריזתו,בדקנו אצל סוחרים נוספים אם יש להם , ביקשנו שתעזר בסבלנות עד שנמצא אחד כזה, בנוסף דיברנו עם אלקטרה (שהמקפיא יצא ממנה וחזר עליה) והורדנו את הסכום מ-25% ל-20%,
5-שלב הבא היה שהלקוחה פנתה לעו"ד שדיבר איתנו בטלפון,הסברנו לו את השתלשלות הדברים וכנראה שהוא הסביר ללקוחה שהטעות שלה ואי אפשר לתבוע.
6-הלקוחה קיבלה מחיר מצוין על המקפיא שהיא בחרה כי אחרת לא הייתה קונה.
ואחרי כל זאת להחפיש ולשקר למה? כי רצינו לעזור ולא הצלחנו.
מוצר:
מקפיא GN4113 , GN3023
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי. יום למחרת מיד כבר התקשרו לתאם הובלה. מסיבות אישיות הייתי צריך לדחות את ההובלה בשבועיים. בלי בעיה התקשרו אלי שוב 13 יום לוחר מכן לתאם לי ליום הבא.
מאוד מבסוט!
מוצר:
מייבש BDG60
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונה ב 25/10/15. לאחר 4 ימים שאף אחד לא דיבר איתי התקשרתי לבדוק מה קורה. אמרו לי שיחזרו אליי.
לא חזרו
זה קרה עוד פעמיים
בסופו של דבר אמרו לי שהמכונה לא במלאי ולא ניתן להזמינה
מפרסמים מכונה שלא קיימת.
סתם בזבזו לי שבוע
מוצר:
מכונת כביסה WF0700NCW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות ע"מ לוודא שההזמנה שבצעתי באנטרנט למקרר RT50H6300 אכן התקבלה. ענה לי אדון נחמד בשם דוד צמח.הסביר לי באריכות על הדגם וענה על כלל השאלות (המרובות שלי) לשביעות רצוני.בסופו של יום, מאחר והייתי מעט מאוכזב מהעובדה שהמוצר יגיע בטווח של 14 יום (כפי שצויין באתר מועד הרכישה), הציע לי דוד, מיוזמתו, לרכוש את הדגם RT53H6300SP, הגדול יותר, שנמצא אצלו בזמינות כמעט באותו המחיר. הסכמתי ולאחר מכן גם הסתבר לי לשמחתי שהמחיר שנקב מר צמח, היה זול בכ15% מהההצעה הכי זולה באתר זאפ. המשלוח של המקרר הגיע בזמן, לאחר התראה מוקדמת של כשעה (בדיוק כפי שביקשתי). בשולי הדברים אציין שקראתי את הביקורות בזאפ על החנות, מאחר וכבר נכוותי מקניות ברשת מחברות שלא ידעו לתת שירות כנדרש. והביקורות לחנות הזאת כלל ולדוד צמח בפרט עושות לו עוול. אני בטוח שעל כל לקוח מאוכזב שנתן לו ביקורת נמוכה יש לפחות מאה לקוחות מרוצים שפשוט לא טורחים לשלוח חוות דעת. אני, שכותב חוות דעת במקרים קיצוניים של התרשמות שלילית, מצאתי לנכון לחרוג ממנהגי ואולי לגמול מעט מן הטוב לחנות שבאמת מתנהלת כהלכה. החנות טובה, במרבית מהמקרים גם בין הזולות שתמצאו בקטגוריות. טווח האחריות(שנה אחריות כללית ו9 שנים על המדחס), לפחות במקרה שלי היה מהגבוהים שהוצעו (ללא תוספת תשלום). לסיכום, ממליץ בחום על קניה בחנות הזאת בדגש על המוכר המסור, מר דוד צמח. מבחינתי מדובר בחנות שמגיעים לה שישה (!) כוכבים של ביקורת חיובית (גם אם זאפ יצטרכו להוסיף כוכב).
מוצר:
מקרר RT53H6300SP/WW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה טוב, המוצר הגיע עד הבית אחרי יום עסקים.
מחיר מצויין למוצר איכותי וטוב.
חווית קניה מעולה
מוצר:
טלוויזיה 42PFH5609
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר שהגיע לא התאים לנו. למחרת התקשרנו להחזיר. דוד צמח סירב לקבל אותו חזרה. ציטט לי סעיפים שלא קיימים בחוק. אני משפטן וכשאמרתי לו שלפי החוק הוא חייב לקבלו חזרה הוא אמר לי שאתבע אותו. אכן אתבע אותו. אסור לקנות שם. אין שום אחריות.
מוצר:
מקרר KQD1360X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים בחרתי מקרר שארפ מדגם P70
באיטרנט היו המון דגמים מקבילים והצעות לרוב, יבוא מקביל ושאר ירקות
לבסוף התקשרתי לבסט אלקטריק שם ענה לי דוד צמח.
דוד היה מאוד מקצועי והסביר לי לפני הרכישה מה, למה ומאיפה ואיזה דגם בדיוק קיים (יש סלט רציני במקררים )
לאחר שווידא דוד שהמוצר במלאי חזר אלי עם מחיר וזמן אספקה,
ביקשתי לקבל את המקרר כמה שיותר מהר, ואכן המקרר הגיע אלי לאחר יומיים!! נהדר.
המחיר היה סביר ביותר
תודה דוד.
ממליץ בחום
מוצר:
מקרר p-70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה מיידי לפניה טלפונית, אפילו אין הודעת המתנה,. גם שנענים לבסוף, המוכר מתגלה כאיש אנטיפטי לא נעים לשיחה(לפחות במקרה שלי).
בניגוד לכתוב לא ניתן לבצע פריסה בתשלומים . תחושת גועל שמותירה טעם רע בפה.
מוצר:
מכונת כביסה WF0600NCW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מייבש כביסה באינטרנט, אחרי שבעה ימים שלא הגיע התקשרתי לבדוק מה קורה. אמרו שממש מצטערים ויגיע עוד כמה ימים. אחרי עוד שבוע שלא הגיע, הודיעו לי להיות בבית בשעה מסויימת, ואז התקשרו למחרת ואמרו שיש ספירת מלאי ולא יספקו את המוצר. ביקשתי לבטל את ההזמנה וקיבלתי על כך אישור ולאחר שבוע קיבלתי חיוב כספי על המוצר שלא סיפקו. גם הפעם אמרו שיקח שבועיים בערך לבטל את החיוב. המשך יבוא...
שומר נפשו ירחק! איזו חברה גרועה!!!
מוצר:
מייבש כביסה vhv680
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה ורק לאחר 5 ימים יום ההזמנה התקשרו להודיעה שהיא בכלל לא קיימת במלאי ושלא ניתן לבצע את המשלוח. נציג שירות אמר שיבדוק אופציות של טלוויזיות אחדות וחיזור אלי, לא חזר.
באמת השירות לקוחות לא טוב ולא ממליצה להזמין האתר זה.

ברכות.
מוצר:
טלוויזיה UE46F6100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זרוע לטלוויזיה מבסט אלקטריק ב12 לאוקטובר והובטחו לי 7 ימי אספקה. באמצע היה סוכות אז חיכיתי שבוע וחצי והתקשרתי לברר מה קורה. אמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו. התקשרתי שוב ואמרו שזה "נפל בין הכיסאות", שעכשיו הם שולחים ושהזרוע תגיע בימים הקרובים. עברו כמה ימים ושוב התקשרתי. הזרוע עדיין לא נשלחה, הוא האשים את חברת המשלוחים, אמר שיחזור אליי ולא חזר. התקשרתי שוב! הוא הציע שהוא ישלח שליח עוד כמה ימים. אמרתי לו שאני לא רוצה וביטלתי את ההזמנה. ביזבזתי שבועיים שבהם הייתי יכולה פשוט ללכת לחנות ולקנות זרוע או להזמין ממישהו אחר. אל תתקרבו לחנות הזו! הם לא מסודרים, לא שירותיים, ואין שום סיבה טובה לקנות מהם.
מוצר:
זרוע תלייה לטלויזיה דגם 233
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה באינטרנט לפני החג. ביום א בבוקר התקשר דוד צמח האדיב וסגרנו ההזמנה.
המקרר כבר סופק למחרת! בבוקר!.
דוד סיפק טיפים לבדיקת המקרר שהגיע ללא פגע והיה מקסים.
כמו כן החנות הזו סיפקה את המקרר בתנאים הטובים ביותר מבחינת מחיר כולל הובלה, מקסימום שנות אחריות ופינוי מקרר ישן.
ממליצה בחום ותודה דוד.

לגבי המקרר: שקט מאד, נאה מאד למראה, חסכוני (מדחס אינוורטר) כולל כל מיני פיצ׳רים וכולל מגשי קוביות קרח ומגש אחסון לקוביות.
חסרונות: תבנית ל-12 ביצים בלבד. קצת חסר מדף לחלוקת החלל במקפיא, חלל האחסון בדלת המקפיא טיפה צר.
המקרר טיפה קטן, אבל מחולק יפה ויספק צרכי משפחה עם ילד אחד.
סהכ נראה כתמורה מצויינת למחיר.
מוצר:
מקרר RT38
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר הגיע, אני לא הייתי בבית. מסתבר שהגיע עם פגיעה קשה מאחור שגורמת לו להתנדנד בפראות. ניסיתי לקבל שירות -- התקשרתי 15 פעם ביום לכל מספרי השירות, המכירות, הניידים, שלחתי אימייל -- ללא תגובה. 3 ימים אני מנסה ללא הצלחה. כאילו האדמה בלעה שם את כולם לבלי שוב. מזעזע. מקווה שביום מן הימים יחזרו אלי. זו חברה של אבי סופר, שגם בשירות לקוחות שם זה מתנתק ללא אפשרות לדבר עם מישהו.
מוצר:
מקרר kv42
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחת טלפון עם דוד צמח, קיבלתי שירות מעולה ויעיל.
בזכות דוד יש לנו תנור שלא חלמנו עליו. דוד הפתיע אותנו במחיר שהוא הציע ובאפשרות לפריסת התשלומים הנוחה.
יותר הופתענו מהשירות שקיבלנו גם אחרי הרכישה - דוד דאג לוודא שאנחנו מרוצים מהקניה ושמר איתנו על קשר עד שהמוצר הגיע ועבד לשביעות רצוננו.
בדרך כלל תמורת שירות טוב צריך לשלם, אבל במקרה הזה הופתעתי לגלות שהמחיר זול והשירות מעולה. זו הפעם הראשונה שאני נתקל באיש מכירות שהוא גם נותן שירות.
תודה!
מוצר:
תנור משולב CI46
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה אין סופית של מ"ס רב של מקררים הגעתי לבסט אלקטריק, טיפל בי דוד בסבלנות רבה והסביר לי במדוייק את היתרונות והחסרונות של כל מקרר. לאחר התיעצות חזרתי אליו, ביצעתי את ההזמנה וקיבלתי את המקרר אחרי יומיים .
יישר כוח שרות נהדר!!!
מוצר:
מקרר 5gbb19
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הקנייה בוצעו מספר שיחות על ידי לחנות.
הנציג שענה הוא דוד צמח.
הפניתי לדוד מספר שאלות לגבי המסך,דוד היה סבלני מאוד,ענה והסביר לי על מרב השאלות.
לגביי מספר שאלות (נוספות) דוד הבטיח תשובות לאחר שיבדוק,ולאחר מספר דקות חייג אלי עם תשובות.
נציג כנה מאוד,אמין,נחמד.
מוצר:
LCD Samsung UA50F6400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הגעתי לבסט אלקטריק ודיברתי עם דוד לאחר שדיברתי עם 4-5 אתרים נוספים שביקשתי לרכוש טלויזיה מסויימת; כולם ניסו להעביר אותי לדגמים וחברות אחרות ולא הסכמתי ; דוד בדק עם קיים במלאי ורק שהיה בטוח שיש ביצענו את ההזמנה . הטלויזיה הגיעה תוך יומיים .תודה על השרות מומלץ לכולם,
מוצר:
טלוויזיה 50F6400‏
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג מכירות בשם דוד רדף אחרי כשהבעתי רצון לקנות טלויזיה מאוד מסויימת עם אחריות 3 שנים מבית סם ליין , הוא הבטיח לי בטלפון שאקבל אחריות וזה מקום רציני וכו',.. השתכנעתי וקניתי משם את הטלויזיה גם המחיר היה טוב, הטלויזיה התקבלה אצלי יום למחרת (משלוח מהיר) אבל ללא תעודות אחריות. אני רודף כבר מעל ל3 שבועות אחריי דוד שישלח לי תעודה אבל לצערי אני מקבל יחס מזלזל ולא רואה שיש תקווה לקבל אחריות. אני קונה הרבה דרך האינטרנט ואף פעם לא התאכזבתי בצורה כזו יש קריטריון אחד שהוא הכי חשוב וזו אמינות וובבסט אלקטריק משקרים על הלקוחות. במידה והייתי יודע שאקבל טלויזיה ללא אחריות הייתי קונה מחנות אחרת את הטלויזיה במחיר זול יותר! שורה תחתונה מקום לא אמין יחס מזלזל אחרי שאתה נותן כרטיס אשראי וקשה לתפוס אותם בטלפון הם מסננים.
תגובת החנות:
למען הסר ספק הטלויזיה שהלקוח קיבל הייתה אם אחריות יבואן רישמי -סם ליין והלקוח גם בדק זאת והתוודע לכך(כי אחרת אני בטוח שהיה מחזיר את הטלויזיה) בנוסף הוסבר ללקוח וכל אחד שקנה מוצר חשמל בחייו יודע שתעודות אחריות והאחריות עצמה ניתנת ע"י היבואן ,התעודה נמצאת בדרך כלל בתוך אריזת המוצר (לא משהו שאנו מוסיפים או לוקחים).ועכשיו למקרה ,הלקוח התקשר והודיע שלא היה במוצר תעודת אחריות ,נאמר לו שנבקש מהחברה לשלוח לו תעודה וכך עשינו. זאת הייתה הפעם היחידה שהוא פנה אלינו ובשל כך היינו סמוכים ובטוחים שהעניין נפתר . היום גילינו שלא כך העניין ,אנו מצטערים שהלקוח לא פנה אלינו שוב להודיע שהתעודה לא הגיעה ובחר בדרך זאת לפנות, ולהגיד שאנו משקרים בגלל תעודת אחריות והוא רודף אחרינו זה קצת מוגזם .אך אם זאת אנו נשמח לפנות שוב ליבואן בבקשה לשלוח את התעודה ונדאג שהיא תגיע ללקוח במהירות כמו שהמוצר הגיע במהירות. נימה אישית-לא כל הדברים תלויים בנו כמו במקרה הנ"ל אך אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי ליצור חוויית קנייה מהנה, שדברים תלויים בנו לדוגמה כמו אספקת המוצר (משלוח מהיר לפי דברי הלקוח)אנו עושים זאת הכי טוב שאפשר.
מוצר:
טלויזיה UA46F5500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ההזמנה התיעצתי עם נציג מכירות בשם דויד אשרגילה מקצועיות וסבנות . המליץ לי על מוצר אחר כדי לענות על דרישותי במחיר טוב, וביטל ההזמנה הקודמת ללא חיוב כלל. אשמח לחזור ולהתיעץ ברכישות הבאות.
מוצר:
טלויזיה ua46f6400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מתנה לחג טלוויזיה של LG, שילמתי עבורה, אחרי שחייבו אותי באשראי, התברר לי לאחר שרדפתי אחריהם, שהמוצר כלל לא יגיע אלי!!! כי הוא לא קיים במלאי!!!
הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו, נאלצתי לצלצל שוב ושוב בכדי לקבל תשובה פשוטה של מועד אספקה!

ענו לי בחוסר נימוס ונתנו לי תחושה שאני מטרד, אני רוכש רבות דרך האינטרנט, ובמקרה הזה התאכזבתי קשות.
תגובת החנות:
בחנותנו מעל 2500 מוצרים רוב המוצרים נמצאים במלאי שלנו(המלאי הכי גדול בארץ). יש כמה מוצרים שאינם במלאי שלנו אלא במלאי היבואן,בנוסף במיוחד במוצרי אלקטרוניקה הדגמים מתחלפים מהר וכל 3 חודשים מגיע דגם חדש ולכן במקרה של סיום דגם אנו רושמים הערה בדף המוצר שהמלאי מוגבל ומבקשים מהלקוחות להתקשר כדי לאמת את המלאי של אותו מוצר בנוסף בשעת הזמנה המערכת אוטומטית מעבירה את הלקוח מהזמנה לפנייה(שבמקרה של פנייה עוברים פרטים אישיים ללא פרטי אשראי ). וזה בדיוק מה שקרה רק שפרטי ההתקשרות לו היו נכונים ולא יכולנו לחזור ללקוח ,וכאשר הוא התקשר הוסבר לו העניין .רק תיקון אנחנו לו מחייבים אף לקוח בתרם המוצר אצלו בבית וזוהי מדיניות ובטח ובטח לקוח שלא השאיר פרטי אשראי.
מוצר:
טלוויזיה 42pa4500
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.