דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ייבוא מוצרי ספורט וכושר
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ספורט נאיה ג'ים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בGymastery ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
37
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
24
0
13
נמצאו 37 חוות דעת גולשים על Gymastery
תמונת משתמש
שם:
Amir
תאריך:
25/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים איכותיים במחירים מאוד אטרקטיביים, אבל מעל הכל שירות לקוחות שמשאיר אותי חסר מילים כל פעם. ממליץ בחום.
מוצר:
אריח בלימה משתלב 25ממ
תמונת משתמש
שם:
Don Weintraub
תאריך:
15/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מזעזעת. הגיע רולר פגום,ולקח שבועיים של מיילים וטלפונים עדד שהסכים להחליפו. קודם היו נסיונות שכנוע שהרולר יישאר אצלי, ואקבל "פיצוי" בהזמנה הבאה, אך התעקשתי שהמוצר יוחלף. עברו עוד כמה ימים, שלחתי עוד מייל, ואז נאמר שאין רולר 75 ס"מ במלאי. אז כתבתי עוד מייל שהסברתי שדובר ברולר 90 ס"מ. אחרי כמה ימים קיבלתי תשובה שנכון, באמת דובר על רולר 90 ס"מ. לאחר יותר מחודש ואינספור מיילים וטלפונים הוחלף המוצר. רק אז אישתי גילתה שיש פגם באחת המשקולות שהיא ריבלה אך לא הוציאה מהניילון. אז בעל הבית, חיליק שמו, אמר לה: "דחילאק!" אני ממליץ בחום לא לקנות מהאתר הזה, וזאת הפעם הראשונה בעשור שאני מרגיש את הצורך לכתוב חוות דעה על חנות כלשהי...
תגובת החנות:
להלן תגובתי
לפי תקנון האתר צריך הלקוח לתעד את תלונתו - דבר שהלקוח לא עשה
ובכל זאת לפנים משורת הדין שלחתי שליח מיוחד להחליף ללקוח את הרולר
לאחר זמן רב פנתה אלי בחורה מצד הלקוח וטענה שמשקולת אחת פגומה
לא הגיוני שאחרי כל כך הרבה זמן יתגלה דבר שכזה, הרי הלקוח בדק את החבילה שקיבל וטען שהרולר פגום, אם כך מדוע לא נאמר באותה עת שגם המשקולת פגומה
לצערי האצבע על ההדק קלה מידי ובקלות ניתן לקלקל מוניטין של חברה שנבנתה במהלך 30 שנה
אבל לקוחות ותיקים שלנו כמו משרד הביטחון, ועוד גופים רבים יודעים שחברתנו אמידה ביותר
אחרת לא היינו שורדים תקופה של למעלה משלוש עשורים

יום טוב והרבה בריאות
חיליק אורון
מוצר:
רולר 90 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
If
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור: פשוט לא לקנות אצלם שירות לא טוב!
בארוך:
נתחיל מזה שבחרתי תשלום טלפוני לקח שבוע עד שחזרו אלי.
המשלוח הגיע מהר יחסית אבל פריט אחד מתוך השלושה בהזמנה - גומיות אימון מבד לא הגיע. נשלחו גומיות אימון מגומי. מוצר אחר יותר זול (99 במקום 150).
שלחתי אימייל לקח יומיים עד שחזרו אלי כתבו ש"העבירו לטיפול", שלחתי עוד אימייל לתזכר אחרי 3 ימים ללא מענה אבל עדיין לא לא חזרו אלי.
צלצלתי אחרי שבוע מהתזכורת האחרונה. ענה מישהו שאמר שהוא רק "ישב בעמדה" והוא לא האיש שאותו אני מחפשת. ניתן לומר בוודאות הבחור לא עבר קורס שירות בסיסי אבל בסופו של שיח הסכים "לרשום הודעה".
באותו יום חזר אלי (ההוא שרליו הועבר הטיפול ואינו עונה למיילים) והבטיח שיחליפו בתחילת שבוע הבא את המוצר.
בינתיים בסך הכל עבר חודש ויום מרגע ביצוע ההזמנה.


תגובת החנות:
בימים אלו כאשר יש לחץ אדיר על המערכת, קורה שהזמנות מתעכבות במיוחד אלו שלא שולמו וצריך לחזור טלפונית ע"מ לגבות תשלום
ולמרות זאת, לאחר מספר ימים יצרנו קשר עם הלקוחה והשלמנו את ההזמנה בטלפון
זמן קצר לאחר מכן שלחנו ללקוחה את ההזמנה
הלקוחה התלוננה על קבלת מוצר שונה - אגב המוצר שהזמינה עולה 135 ש"ח ולא 150 ש"ח (סתם לידיעה)
בכל מקרה הבטחתי ללקוחה שתקבל את המוצר שהזמינה
לצערי הבחור שמטפל בעניינים אלו היה בבית חולים זמן רב יחד עם אבא שלו שהיה במצב קריטי ולאחר מכן נפטר
הודענו ללקוחה על כך, אך מסתבר שהיא כתבה ביקורת זו לפני שקיבלה את ההודעה
מכל מקום שוחחתי עם הלקוחה היום והבטחתי לה שנחליף לה את הרצועות בימים הקרובים

בברכה
חיליק אורון
מנכ"ל
מוצר:
סט מיני בנד - מבד מגומם
תמונת משתמש
שם:
william.korman
תאריך:
13/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר חשבונית להלן הינו מספר הזמנה - לא קבלתי חשבונית או קבלה.

תלונות:

1. הזמנתי 8 מוצרים - והייתי אמור לקבל בנוסף מתנה. אחד מהמוצרים (זוג משקולים רקליים/קרסול) והמתנה לא הגיעו.
2. המשלוח גם לא הגיע עם חשבונית/קבלה או רשימת מוצרים שנשלחו.
3. ניסיתי להתקשר עם החברה כמה פעמים - גם בטלפון וגם בדוא"ל - פעמיים הגעתי לאותו בן אדם חי שאמר שאחזור למספר שלוחה אחר, ולא היה מוכן לקחת הודעה. כשחזרתי וטלפנתי לשלוחה שאותו בן אדם ציין - או לא חיבר או התנתק אחרי מספר קטנה של צלצולים. ועדיין לא קבלתי תגובה למיילים שלי.
4. אני מאוד מאוכזב משרות הלקוחות של החברה - לא ייתכן שלא אקבל כל מה שהזמנתי וששילמתי עליו או חשבונית ואין לי דרך לצור קשר עם אדם אחראי בחברה.


חבל מאוד!
תגובת החנות:
בתקופה הזאת פנו אלינו עשרות אלפים של לקוחות לרכישת מוצרי ספורט, זאת בשל העובדה כי אתרים אחרים ירדו מהאוויר בעיקר בגלל מחסור בציוד/מוצרים, היה ברור כי לא נוכל לענות לכולם לכן העלינו הודעה באתר כי לא יתקבלו שיחות טלפון.
חרף העובדה המוזכרת לעיל הצלחנו לספק מעל 90% מסך ההזמנות וקיבלנו לא מעט מחמאות ושבחים בין היתר גם על איכות הגבוהה של המוצרים וגם על מחירם האטרקטיבי, אני אישית כבעלים של החברה משתדל לחזור אל כל הלקוחות גם אם מצריך הדבר להיעשות בשעות מאוחרות, ואכן רוב הלקוחות מרוצים ומודים לי ואף ממליצים לחבריהם עלינו. לקוחות שלא קיבלו את הזמנתם מכל סיבה שהיא, קיבלו את כספם חזרה, נכון להיום החברה לא חייבת אגורה לאיש. אני מבקש לציין כי חברתנו קיימת למעלה מ 30 שנה עם מוניטין טוב, בין לקוחותינו המרוצים נמנים: משרד הביטחון, משרד החוץ, מכבי, מכבי-אש, מפעלים ומכונים ידועי שם, כמו אירה דולפין, ברק פיטנס, מרכז ספורט רמת החייל, רשת ספורטר, KSP, ולא מעט לקוחות פרטיים, אנו עובדים סביב השעון כדי לתת מענה ולא מעט לקוחות פרטיים, אנו עובדים סביב השעון כדי לתת מענה הולם והגון לכולם אך לצערי לא ניתן לעשות זאת ברמה של 100% בימים הללו. ובכל זאת רוב הלקוחות כן מרוצים.
אגב, ניסיתי להשיג את הלקוח בנייד, אך הוא לא ענה
אשמח לשוחח אתו ולהסדיר את העניין.
בברכת שלום ובריאות
יחיאל אורון
מנכ"ל

מוצר:
4 גומיות טרה בנד, 4 זוגות משקולים רגליים/קרסול
תמונת משתמש
שם:
yana
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי ממליצה למי שרוכש בחנות זו בכרטיס אשראי להיות ערני באשר לחיובים שבוצעו על ידם בפועל (!) בייחוד אם מדובר בהזמנות גדולות ובפרט בנושא התמחור והגביה על המשלוחים.
העניין נמסר לבירור לעמותה לזכויות צרכנים.
תגובת החנות:
להלן תגובתי
הלקוחה הנ"ל רכשה מוצרי ספורט מהאתר שלנו וחויבה בדמי משלוח בסך 49 ש"ח שהם ע"פ משקל ונפח המוצרים
לאחר זמן קצר הודיעה הלקוחה כי ברצונה להחליף את המוצרים לסוג אחר, הודעתי לה כי הדבר כרוך בדמי משלוח כפולים כלומר פעמיים 49 ש"ח כיוון שהשליח עושה בעצם שני משלוחים, לאחר שהלקוחה הסכימה שלחנו את השליח וההחלפה בוצעה, לאחר מכן הגיעה הלקוחה פיזית אל חברתנו, שהתה כאן מספר שעות תוך שהיא מעסיקה לא מעט מאנשי הצוות של החברה, לא ממש סגורה על עצמה, לא ממש יודעת מה היא רוצה במקום המוצרים שרכשה, לאחר שהות ארוכה אצלנו והמון בזבוז זמן יקר, החליטה על מוצר מסוים, ושוב חוזר חלילה אותו הסיפור, הלקוחה מתקשרת אלי ומבקשת להחליף את המוצר שהוחלף כבר לא מעט פעמים למוצר אחר, ודורשת שלא תחויב על דמי משלוח, ובתוך כך שולחת לי אינספור הודעות ארוכות בוואצאפ חלקן מהולות באיומים על הכפשת שמי בזאפ, תביעה, וכדו'
הבנתי שיש לי כאן עסק עם לקוחה שמחפשת לעשות צרות אז הפניתי את המשך הטיפול למחלקה המשפטית של חברתנו
הלקוחה תקבל מכתב בימים הקרובים מעורך דין החברה
צר לי שאדם אחד מחליט לקלקל את שמו הטוב של אדם/עסק אחר
ועוד יותר צר שהדבר מתאפשר בקלות שכזאת
לחברה שלנו מוניטין מצוין שנפרש על פני 30 שנה ויותר, בין לקוחותינו: משרד הביטחון, משטרת ישראל, קק"ל, מועדוני כושר, מאמנים אישיים, ועוד מוסדות וחברות ידועות שם.
בברכה,
חיליק אורון
מנכ"ל

מוצר:
מוצרי כושר ביתיים
תמונת משתמש
שם:
bavarskiaviad
תאריך:
07/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בתקופת הקורונה משקולות לבית כמו הרבה אנשים אחרים. לפי מה שגיליתי חנויות אחרות שהיו ריקות ממלאי ואפילו שמו באנר קופץ באתר שמורה לא להזמין כי לא עומדים בעומס ולא מקבלים הזמנות חדשות.

לאחר שיחה טלפונית רכשתי זוג צלחות משקולות 15 ק"ג והמוצר הגיע לאחר 3 ימים. המוצר הגיע עם שליח עד הבית ואני מרוצה מאד.
חבל לי על כל הביקורות השליליות שנכתבו על חנות זו בזאפ שנכתבו בהינף יד על המקלדת בלי להתחשב בקושי התקופה והעומס המטורף שהם ידעו כמוני שקיים כי בטח חיפשו קודם לכן וראו שאין מלאי של בורג כמעט בשום חנות בישראל. בתקופה זו צריך לחזק את החנויות והעצמאיים בישראל ולא לכתוב ביקורות מזיקות שיורידו עוד את המורל של בעל העסק.
אביעד.


מוצר:
שתי צלחות משקולות 15 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
dana.tshuk
תאריך:
16/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק!!
הזמנתי מהם לפני 3 שבועות משקולת קטלבל וגומיית ספורט,
לא קיבלתי שום מספר מעקב למשלוח.
מיותר לציין שאין שום דרך לתפוס את בית העסק, השארתי הודעות ולא קיבלתי מהם עד עכשיו תשובה,
כמובן שפתחתי בהליך של ביטול עסקה ואין מענה מהבית עסק בכלל.
בחיים לא חוויתי חוויה כל כך מזלזלת ואני ממליצה לא להזמין מהם בחיים.
תגובת החנות:
הי דנה
אני מבין את התסכול שלך אבל את בטח מבינה שאנו לא בתקופה רגילה
כמעט כל המדינה על האתר שלנו ובלתי אפשרי לענות לכולם
אנו חברה שנוסדה בשנת 1991 - לא היינו שורדים אם לא שמנו הטוב
לגבי ההזמנה שלך, לפי המחשב שלנו כל ההזמנות מתאריך זה כבר יצאו - זה אומר שאנו עשינו את המוטל עלינו
יכול להיות שזה הלך לאיבוד בצד של דואר השליחים - גם דברים כאלה קורים כשמחלקים המון הזמנות ביום
מכל מקום אני אבדוק את העניין שלך לעומק מחר מול הדואר ובכל מקרה את תקבלי החזר כספי מלא

מצטער שכל קרה ומקווה לשמוע ממך בעתיד
יום טוב
חיליק אורון
מנכ"ל
מוצר:
קטלבל 12 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
14/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מזרני יוגה ושילמתי עליהם. בפועל הגיע מזרן אחד במקום 2. ניסיתי לתפוס אותם באתר או בטלפון כבר 3 שבועות ואין מענה
תגובת החנות:
למרות שממחסננו יצאו שני מזרנים והעניין בבדיקה עם דואר שליחים
סוכם כי הלקוחה תקבל החזר כספי בגין המזרן החסר
מוצר:
מזרן יוגה
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
09/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוט משקולות עם הברגה ו-4 משקולות 5 ק"ג.
הגיעו המשקולות ומוט ללא הברגה עם שני קליפסים בלבד שלא מותאמים למשקולות במשקל כזה. המשקולות רוקדות על המוט וכל העסק מרגיש לא בטיחותי.
שיצרתי קשר (לא היה פשוט) עם המוכר, הוא הודה ששלח את המוטות השגויים בכוונה וכתב "עדיף משום דבר לא?".
הוא סירב לשלוח לי מוטות עם הברגה ועשה טו54בה שהתחייב לשלוח לי זוג נוסף של קליפסים שכמובן לא הגיעו.
אין ספק שראוי להתרחק ממוכר זה. תבדקו טוב את חוות הדעת ולא להזמין דרך המחשב אלא רק טלפונית.
תגובת החנות:
שוחחתי עם הקונה והסברתי לו שאין כל בעיה עם סגירת הקליפסים ואפילו שיטה זו טובה וקלה יותר מהברגה ואכן רוב הלקוחות בעולם עוברים לשיטה זו
בעניין קליפס אחד שחסר, שלחתי ללקוח בדואר שליחים מיוחד ואף צירפתי מוצר נוסף ללא חיוב כמתנה
אני מאמין שהלקוח יקבל את החבילה בימים הקרובים
צריך להבין שיש עומס על כולם כולל דואר שליחים

חג שמח
חיליק
מוצר:
מוט למשקולות
תמונת משתמש
שם:
ya
תאריך:
31/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

במידה וסיכה אינה כלולה
הדבר צריך להיות רשום באותייות קידוש לבנה שכן ברגע שמגיע הכדור כייצד מנפחים אותו

מאכזב


תודה רבה

שלום ,
רכשתי כדור פיזיו
הגיע הכדור ללא סיכת ניפוח.

במידה וסיכה אינה כלולה
הדבר צריך להיות רשום באותייות קידוש לבנה שכן ברגע שמגיע הכדור כייצד מנפחים אותו

מאכזב


תודה רבה
מוצר:
כדור פיזוי
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
31/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה וחוץ מאישור הזמנה לא קיבלתי שום דבר,
לא מס' מעקב ולא כלום.

מענה טלפוני לא קיים כבר 5 ימים מנסים לתפוס אותם ופשוט מנתקים לך בפרצוף.
בושה.
מוצר:
ספת כושר
תמונת משתמש
שם:
shanegoodson101
תאריך:
23/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמתני הגיע מלוכלך מאוד ובלי ברגים להרכבה. שיצרתי איתם אמרו ללכת לקנות את הברגים ויתנו לי שיכוי להזמנה הבאה. שאמרתי שאני מעדיף להחזיר את המוצר אמרו לי להתקשר מאוחר יותר ועכשיו אחרי כמה ימים אין מענה.
תגובת החנות:
בימים המטורפים הללו תחת עומס מאוד כבד של הזמנות יכולות לקרות טעויות - לשמחתי מספר הטעויות קטן מאוד שניתן למנות על כף יד אחת
אנחנו בהחלט נקבל את המוצר חזרה ונחזיר ללקוח את כספו במלואו
אפילו ניתן ללקוח זיכוי של 10% בקנייה הבאה
אגב - המוצר יצא ממחסננו חדש ובאריזה סגורה - ייתכן מאוד שבמהלך התפזורת של כל המוצרים ע"י השליח, נפגמה האריזה והברגים נפלו
אבל בכל מקרה הלקוח לא אשם ויקבל את מה שהטחתי כאמור

שנשמע רק בשורות טובות
חיליק אורון
מנכ"ל
מוצר:
מתח למשקוף
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply